Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Anoniem: 291509
Ik hoor hier niks anders dan positief over dus dat zal wel goed zitten
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 291509 op 28-05-2010 11:33 ]
Haha ik ook.. daarom twijfel ik er ook overL1nt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:29:
GTA viel bij mij af omdat ie geen checkpoints kende. Ik ben een spel al snel zat als ik niet verder kom en hetzelfde stuk keer op keer op keer opnieuw moet doen.
Ik ben dan wel van de categorie gamers die sommige spellen op easy al niet eens kan uitspelen
Ben erg benieuwd, reviews zijn lovend
^^ Levende bewijs en zo zullen er ook gevallen zijn waar het precies andersom is.Chaoss schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:24:
blijft altijd persoonlijk, ik heb GTA na 1 weekend lang spelen niet meer aangeraakt.
In RDR heb ik nu 22-23 uur zitten en ik heb er nog evenveel zin in als in het begin. de grafische kwaliteit is ondermaats maar de gameplay, humor en sfeer maken zoveel goed. Dit spel is voor mij gemakkelijk 55,- waard. toptitel imho.
Imo gaan mensen tegenwoordig iets te veel af op de meningen en cijfers van anderen. Wat voor de ene een overload aan bugs is, valt bij een ander niet eens op, ik ben zelf nog geen 'spelbedervende' bugs tegengekomen. Uiteraard wel wat andere dingen, maar daar stoor ik mij geen moment aan. Maar zoals gezegd, iemand anders wordt er misschien knettergek van.
Hetzelfde geldt voor de MP. Ik denk niet dat je RDR op zijn MP alleen mag beoordelen, immers is de game niet in de markt gezet als multiplayer, maar als singleplayer met een uitgebreide multiplayer, die na verloop van tijd groter gaat worden zodra de community zich uit gaat breiden. Neemt niet weg, dat de MP op dit moment nog wat te wensen over laat. Maar naar mijn idee ligt dit niet aan RDR, want het bevat zeker de elementen om een goede MP ervaring te scheppen. Enkele punten die wellicht verbeterd kunnen worden (MP);
- Meer spelers op 1 free roam map (~32 - 64).
- Soort van tutorial in free roam, je wordt nu nogal doelloos gedropt, zonder echt een idee wat kan en mag.
- Free roams linken met elkaar, zodat je niet afhankelijk bent van je eigen free roam en de mensen hierin om bijv. shootouts te kunnen doen
En dan vast nog meer, maar dit valt me tot nog toe op...
Oh ja en qua moeilijkheid, ook dat is vrij persoonlijk, maar ik kan mij niet voorstellen dat veel mensen echt moeite zullen hebben aan de SP. Ik bedoel, auto-aim en je schiet jezelf door de meest boosaardige gangs heen...Dus daar zou ik me niet al te druk om maken
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Woensdag 19mei besteld bij Gamersland, was toen nog op voorraad maar later dus niet meer, moet nu nogsteeds wachten. Ze hebben dinsdag wel gemailed dat ze hem hopen eind van deze week te bezorgen maar ik heb mijn twijfels. Ik ga hem op de Xbox360 spelen btw.
Hoe zit het trouwens met de multiplayer, zijn daar genoeg mensen voor te vinden? Ik lees ook hier en daar over xbox live problemen, hebben veel mensen hier last van?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Rockstar Teases Red Dead Shortfilm.
Voor de mensen die het niet uitgespeeld hebben (inc. ikzelf), denk ik dat het redelijk spoilergevoelig is, dus ik zou even wachten met het kijken van de 30-minute special tot je het uit hebt...Today Rockstar launched the teaser trailer for A Short Film Made From Red Dead Redemption, a 30-minute special chronicling the story of John Marston that was created using in-game footage by The Proposition director John Hillcoat. The episode airs at midnight this Saturday, May 29 on FOX. Watch the clip after the jump.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 28-05-2010 11:55 ]
Wat ik vooral vervelend vond ik spellen als GTA, is dat je missies hebt waarbij je met een auto achter een andere auto aan moet rijden, de mensen in die auto moet neerschieten en het verkeer ontwijken e.d. Als zoiets mij niet lukt na 3x, heb ik er weinig zin meer inOh ja en qua moeilijkheid, ook dat is vrij persoonlijk, maar ik kan mij niet voorstellen dat veel mensen echt moeite zullen hebben aan de SP. Ik bedoel, auto-aim en je schiet jezelf door de meest boosaardige gangs heen...Dus daar zou ik me niet al te druk om maken.
Zitten dat soort dingen ook in dit spel?
Ik ben het nog niet tegengekomen, maar ik zit dan ook nog steeds in het eerste gebied (I know, ik ben teveel bezig met de meuk eromheen). Wel dat je bijvoorbeeld een koets van punt a. naar punt b. moet rijden en dan de posse's van je af moet schieten. Maar om nu te zeggen dat dat heel lastig is en zeker niet qua 'multitasking' zoals in GTA 4...pingwings schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:58:
[...]
Wat ik vooral vervelend vond ik spellen als GTA, is dat je missies hebt waarbij je met een auto achter een andere auto aan moet rijden, de mensen in die auto moet neerschieten en het verkeer ontwijken e.d. Als zoiets mij niet lukt na 3x, heb ik er weinig zin meer in.
Zitten dat soort dingen ook in dit spel?
Het lijkt me fucking sterk omdat mijn disc rechtstreeks van het doosje de ps3 ingegaan is en er niet meer uit is gekomen, maar goed, ik heb toevallig nog een tweede RDR bij mij liggen nu, dus laat ik dat maar eens proberen voor de zekerheid...Hello Phase,
thank you for your email. The problems you describe do sound like a problem with the disc or the disc being read however. I suggest contacting your retailer and getting your copy exchanged and see if the freezes still occur.
Hope this helps,
Rockstar Support
[ Voor 9% gewijzigd door Phase op 28-05-2010 12:28 ]
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Een hekel punt tot nu toe, de swamp gebieden, blackwater en andere grote towns met veel NPC's geven ontzettende slow downs, zeker als het regent. Terwijl ik de steden juist niet zo grafisch mooi vindt als de natuur. Zal wel door de NPC's komen?
Nu nog even de SP uitspelen en dan genieten van de MP. Ik kijk het meeste uit naar de co-op.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Anoniem: 330860
speel jij op PS3 of ? PS3 slim of normale?Melkaz schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:35:
Zit nu op 60% en het spel boeit me nog steeds enorm.
Een hekel punt tot nu toe, de swamp gebieden, blackwater en andere grote towns met veel NPC's geven ontzettende slow downs, zeker als het regent. Terwijl ik de steden juist niet zo grafisch mooi vindt als de natuur. Zal wel door de NPC's komen?
Nu nog even de SP uitspelen en dan genieten van de MP. Ik kijk het meeste uit naar de co-op.
Anoniem: 355554
De verdomde cutscenes die plaatsvinden als je loot of skinned, erg vervelend ( en om nou te gaan kutten met een paard, laat maar). Vanavond er weer tegenaan als ik terug kom van me werk, hopelijk kan ik er dan meer uren in pompen.
Mochten men geïnteresseerd zijn in een potje online, add mijn PSN: tuuttuut1. Ik heb ook een microfoon. =)
ps3?Anoniem: 355554 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:08:
Ik heb het spel gisteravond gehaald voor zo'n 55€ in de winkel, omdat het kreng overal online uitverkocht was. Een uurtje of 2 (helaas) kunnen spelen. Erg boeiende game alleen heb ik al wel een (klein) hekelpuntje.
De verdomde cutscenes die plaatsvinden als je loot of skinned, erg vervelend ( en om nou te gaan kutten met een paard, laat maar). Vanavond er weer tegenaan als ik terug kom van me werk, hopelijk kan ik er dan meer uren in pompen.
Mochten men geïnteresseerd zijn in een potje online, add me: tuuttuut1. Ik heb ook een microfoon. =)
En hier nog een picca van alle locaties voor diegenen die de achievement voor alle locaties willen halen (On the Trail of the Vaca);

Bovenstaande schaamteloos gekopieerd van de social club van rockstar. Zelf kun je ook je xbox live of ps3 account linken zodat je zelf ook al je stats te zien krijgt.
[ Voor 43% gewijzigd door MRE-Inc op 28-05-2010 14:16 ]
XBL: MRE Inc
Anoniem: 355554
O ja... dom van me. Zit voornamelijk op PS3 forums namelijk.
Klopt, PS3 inderdaad! Zal het even editen.
staat gewoon op het kaartje van de DLCMRELynx schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:44:
Weet iemand hoe je aan die soundtrack komt ? Op de site van intertoys.nl stond dat je die erbij kreeg als je hem pre-ordered. Ik heb de limited edition en heb die golden guns enzo wel, maar waar kun je die soundtrack downloaden ? En werkt dat ook met die dlc code die in het boekje stond ?

[ Voor 83% gewijzigd door Player1S op 28-05-2010 13:52 ]
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Het lijkt me dat ze bedoelen dat er een druk/productiefout op de disk zit, niet dat er vingerafdrukken op zitten...Phase schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:28:
Nou, vandaag mailtje teruggekregen van rockstar over mijn bug die ik gereport heb, die wat mijn game de hele tijd laat crashen en shit:
[...]
Het lijkt me fucking sterk omdat mijn disc rechtstreeks van het doosje de ps3 ingegaan is en er niet meer uit is gekomen, maar goed, ik heb toevallig nog een tweede RDR bij mij liggen nu, dus laat ik dat maar eens proberen voor de zekerheid...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Anoniem: 37384
Ik zou 'm ook dan even opnieuw installeren met die nieuwe disk, want misschien is er door een persfout een bitje verkeerd en staat dat nu ook op je HD.Phase schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:28:
Nou, vandaag mailtje teruggekregen van rockstar over mijn bug die ik gereport heb, die wat mijn game de hele tijd laat crashen en shit:
[...]
Het lijkt me fucking sterk omdat mijn disc rechtstreeks van het doosje de ps3 ingegaan is en er niet meer uit is gekomen, maar goed, ik heb toevallig nog een tweede RDR bij mij liggen nu, dus laat ik dat maar eens proberen voor de zekerheid...
Hebben jullie behoefte aan een uitgebreidere omschrijving van de te behalen missies/locaties/jobs enz...?
Ik zie net een map verschijnen met alle locaties bijvoorbeeld, maar alvorens ik hieraan begin zou ik graag willen weten of hier behoefte aan is, en of het niet te spoilergevoelig gevonden wordt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
tbh kunnen dat soort dingen beter met een spoilertag geplaatst worden, omdat het anders wel erg 'makkelijk' wordt...Dan kunnen de mensen die vastzitten of het gewoon willen checken toch bekijken.Jornn schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:31:
Voor de startpost:
Hebben jullie behoefte aan een uitgebreidere omschrijving van de te behalen missies/locaties/jobs enz...?
Ik zie net een map verschijnen met alle locaties bijvoorbeeld, maar alvorens ik hieraan begin zou ik graag willen weten of hier behoefte aan is, en of het niet te spoilergevoelig gevonden wordt.
Wat mij betreft hoeft dat dan ook niet in de startpost omdat er al onwijs veel guides etc. op het net te vinden zijn. De TS dient meer als een overview (lijkt me), waar mensen die gehoord hebben van RDR wat nadere info kunnen lezen en niet direct in guides enzo gestort worden
Maar goed, dat zijn mijn 2 cents...
ben sowieso me al meer gaan vervelen met de game', heb geen zin alleen maar challenges te halen. toch te snel gegaan helaas. heb alle hideouts ook al gedaan. dus alleen maar challenges en dan de 100% halen en de rest van de achievments. maar ga nu lekker even wat anders doen. hoop wel snel op een patch die ook de fps lag aanpast in bv stadjes enz. is wel vervelend afentoe.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ben ik Mee Eens, Maar het is wel handiger want dit is een rdr topic. Mischien op een andere site ofzo en linkje er na toe op Ts?Anoniem: 265288 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:24:
[...]
tbh kunnen dat soort dingen beter met een spoilertag geplaatst worden, omdat het anders wel erg 'makkelijk' wordt...Dan kunnen de mensen die vastzitten of het gewoon willen checken toch bekijken.
Wat mij betreft hoeft dat dan ook niet in de startpost omdat er al onwijs veel guides etc. op het net te vinden zijn. De TS dient meer als een overview (lijkt me), waar mensen die gehoord hebben van RDR wat nadere info kunnen lezen en niet direct in guides enzo gestort worden.
Maar goed, dat zijn mijn 2 cents...
Anoniem: 330860
HOI.
Kan ook niet. Je kunt wel gebruik maken van een glitch door met je paard vlak ernaast (ofzoiets) te staan en dan zie je de animatie niet.Bananenspin schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:04:
Iemand poste een paar pagina's (vorige topic mss) dat je cutscenes kan doorspelen bij het skinnen bv met driehoekje/Y toch? dit werkt niet bij mij
De precieze glitch weet ik niet, moet je maar even terugzoeken in dit topic.
btw ben ik vanavond online op Xbox Live GamerTag: xtbdx argantos voor als iemand zin heeft om serieus te spelen of wat te ouwehoeren maakt mij niet zo veel uit
Eigenlijk heb ik niet veel op het spel aan te merken. Alleen sommige challenges leken alleen te zijn meegenomen om speleres te irriteren. Ik wil niet eens weten hoe lang ik naar stinkdieren heb lopen zoeken op een gegeven moment.
Compleet offtopic maar die telefoon kun je ook op stil zetten,dan krijg je geen telefoontjesAnoniem: 291509 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:32:
mijn grootste ergenis met GTA 4 was (de reden dat ik het niet heb uitgespeeld ook) die mobiele telefoon, "Hey Nico you wanna go bowling?" zo irritant.
Over die lotion,als je je survivor challenges compleet hebt kun je pas lotion maken van de planten
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Anoniem: 294573
Phase schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:28:
[...]
heb de xbox versie en je moet roeren of zo met een van je analoge sticks.
Ik wordt er chago van en gooi die xbox incl game nog eens op een vuurkorf.
tevens ben ik totaal niet te spreken over de besturing van de game.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Je moet eigenlijk gewoon je balans houden op het paard, dus als je iets naar links schuift dan zet je je weer wat meer naar rechts.Dutchzilla schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:53:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een paard vang, ik wordt er continue afgegooid.
heb de xbox versie en je moet roeren of zo met een van je analoge sticks.
Ik wordt er chago van en gooi die xbox incl game nog eens op een vuurkorf.
tevens ben ik totaal niet te spreken over de besturing van de game.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Gamertag: VAS taijyn
True, maar bij nader inzien zal dat betekenen dat de halve startpost uit zwarte vlakken bestaan. Dus deze optie slaan we over
@Vhall & Ps3-Opt1fl3x:
Alright, we houden het bij een linkje naar een guide, ik zal eens op zoek gaan naar een goede, of als jullie al een complete hebben, graag.
Zo, eindelijk weer eens tijd voor RDR. Zo te zien nog niet veel belangstelling om aan te melden voor een potje MP vanavond.Ps3-Opt1fl3x schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:34:
[...]
ik wil me wel op geven voor posse leader voor vrijdag avond? 8uur ps3.
Trouwens ongelooflijk dat al een redelijk aantal mensen hier dit spel binnen een week uit heeft.

Hier een guide op IGN, ik heb het even snel doorgenomen, en volgens mij wel aardig compleet. En hier nog iets op Red Dead.net , maar dan meer een completion guide en geen walkthrough. En tot slot nog een soort van walkthrough inc. filmpjes...Jornn schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:55:
@Vhall & Ps3-Opt1fl3x:
Alright, we houden het bij een linkje naar een guide, ik zal eens op zoek gaan naar een goede, of als jullie al een complete hebben, graag.
Dit zijn er zo maar een paar die ik snel kon vinden, er is vast nog veel meer en uitgebreider, maar goed, het is een begin
Nee idd niet veel belangstelling maar ik invite gewoon de mensen en zie wel wat er van komt:P// Sorry dat ik zomaar weg ging Ik had internet problemen uit het nietswillem100 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 19:04:
[...]
Zo, eindelijk weer eens tijd voor RDR. Zo te zien nog niet veel belangstelling om aan te melden voor een potje MP vanavond.Misschien handig om gewoon iedereen die online is een invite te sturen. Dan zien we vanzelf wel hoeveel spelers we krijgen.
Trouwens ongelooflijk dat al een redelijk aantal mensen hier dit spel binnen een week uit heeft.Vorige week vrijdag gekocht en na een lang pinksterweekend (ca. 10 uur gespeeld) op 9% gekomen
. Wel ook tijd besteed aan mp. Zo kom ik de zomer wel door.
[ Voor 4% gewijzigd door OptiBenz1 op 28-05-2010 21:12 ]
Raar einde trouwens, zie 3 grafstenen en nu ben ik als Jack....... maar zie geen icoontjes meer als missies op de kaart, is het spel dan ten einde qua verhaal??? Zo ja, raar einde........
Leuk spel, 12 uur op de teller (alle filmpjes gekeken) maar als het nu dus echt afgelopen is qua missies.... beetje kort spel! Heb geen side quests gedaan, vind ik nooit wat aan.
[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 28-05-2010 21:26 ]
het is nog niet voorbij;) TipDennis Lammers schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:25:
spoiler:Nadat ik de 3 mensen waar het hele spel om draait gedood hebt, en je terug bij je familie komt, lijkt het wel alsof ze gedacht hebben van..... hmmm... het spel is te kort, laten we er een paar lekker lange nutteloze missies bij doen als paarden vangen en op beren jagen...
Raar einde trouwens, zie 3 grafstenen en nu ben ik als Jack....... maar zie geen icoontjes meer als missies op de kaart, is het spel dan ten einde qua verhaal??? Zo ja, raar einde........
Leuk spel, 12 uur op de teller (alle filmpjes gekeken) maar als het nu dus echt afgelopen is qua missies.... beetje kort spel! Heb geen side quests gedaan, vind ik nooit wat aan.
No problem. Heb nog wat hide-outs gedaan met die andere gast en daarna verder met sp.Ps3-Opt1fl3x schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 20:46:
[...]
Nee idd niet veel belangstelling maar ik invite gewoon de mensen en zie wel wat er van komt:P// Sorry dat ik zomaar weg ging Ik had internet problemen uit het niets
Natuurlijk gebeurde er weer wat raars:
Er zijn plekken waar je gewoon bij een kampvuur kan zitten. Ze praten wat tegen je maar verder kan je eigenlijk niks doen. Sta ik op om verder te gaan begint de vent die bij het kampvuur zat ineens op me te schieten. Ik schiet hem neer en vervolgens vette bounty aan m'm broek gekregen.

Dan stapte je misschien op het verkeerde paard had ik ook 1 keerwillem100 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 22:39:
[...]
No problem. Heb nog wat hide-outs gedaan met die andere gast en daarna verder met sp.
Natuurlijk gebeurde er weer wat raars:
Er zijn plekken waar je gewoon bij een kampvuur kan zitten. Ze praten wat tegen je maar verder kan je eigenlijk niks doen. Sta ik op om verder te gaan begint de vent die bij het kampvuur zat ineens op me te schieten. Ik schiet hem neer en vervolgens vette bounty aan m'm broek gekregen.
Nee, dan had hij een reden gehad om te schieten.Ps3-Opt1fl3x schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 22:42:
[...]
Dan stapte je misschien op het verkeerde paard had ik ook 1 keer
Ik drukte alleen op driehoekje om op te staan. Maar goed, dit soort gekkigheid maakt het spel leuk.
Xbox 360 60GBAnoniem: 330860 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:07:
[...]
speel jij op PS3 of ? PS3 slim of normale?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Kort vraagje, bij die twee uitbreidingen van GTA4, zit daar ook zo'n checkpoints-systeem in zoals RDR? Zou namelijk een stuk beter zijn dan het originele in GTA4 wat ik vrij frustrerend vond, zeker als je vooraf lang moest rijden.
Dit snap ik dus ècht niet bij zo'n spel, wat het natuurlijk voor een groot deel van de sfeer moet hebben. De game is niet compleet als je alleen de missies afloopt, dan kun je net zo goed CoD gaan spelen als het je alleen op actie en missies gaat. Dit spel is juist heel groot, maar je bekijkt heel weinig. Er zijn echt veel dingen om de missies heen te beleven, bepaalde hideouts clearen, je challenges en strangermissies. En natuurlijk de random events die je vaker ziet gebeuren.Dennis Lammers schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:25:
Dan heb je nog jagen en de spelletjes eromheen in de towns en zo natuurlijk. En dan ook nog eens een grappig/leuke multiplayermode en DLC die onderweg is (en gratis is toch?)
En wat er ook regelmatig gebeurd is dat de reinforcements van de hide out niet komen. Ik was met iemand aan het spelen en we hadden er allebei last van, private server, nu kwamen we tot de conclusie dat je dan even rondjes moet lopen op je paard. MAAR houdt er rekening mee dat als je te ver weg gaat dat de hele hide out opnieuw begint.
Maar voor de rest echt een goed spel :-) ben er wel tevreden mee. Ik dacht eerst wordt wel heel GTA achtig maar ik vind het wel mee vallen :-)
juppAnoniem: 37384 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:05:
[...]
DLC die onderweg is (en gratis is toch?)
Whhaaha:P 'Hij wou niet dat je weg ging:P Sorry Van dubbel post...... /// IK BEn nu update data aan het downloade voor rdr ben benieuwd wat het iswillem100 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 22:51:
[...]
Nee, dan had hij een reden gehad om te schieten.![]()
Ik drukte alleen op driehoekje om op te staan. Maar goed, dit soort gekkigheid maakt het spel leuk.
[ Voor 14% gewijzigd door OptiBenz1 op 29-05-2010 11:16 ]
Je komt altijd de dieren tegen die je niet nodig hebttheroman schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:18:
Eigenlijk heb ik niet veel op het spel aan te merken. Alleen sommige challenges leken alleen te zijn meegenomen om speleres te irriteren. Ik wil niet eens weten hoe lang ik naar stinkdieren heb lopen zoeken op een gegeven moment.
Gisteravond nog wat mainquests gedaan, dat stuk met die gatlinggun op de trein is leuk, lekker veel lui neermaaien.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 29-05-2010 11:32 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Bij tall trees zie je ze veelChaoss schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:24:
[...]
Je komt altijd de dieren tegen die je niet nodig hebtik kom best vaak stinkdieren tegen... ik heb atm vooral moeite met boar's die kom ik nergens tegen!
Gisteravond nog wat mainquests gedaan, dat stuk met die gatlinggun op de trein is leuk, lekker veel lui neermaaien.
Ik bedoel: in GTA4 had je na verloop van tijd een berg geld waar je uiteindelijk toch niets mee deed?
Hoe zit dit in RDR?
Niet zo erg als bij Gta je hebt in het begin te weinig geld na een tijdje heb je wel genoeg maar is niet dat je 10000000ofzo hebtAsgaro schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:56:
Hoe zit het met je inkomsten in deze game?
Ik bedoel: in GTA4 had je na verloop van tijd een berg geld waar je uiteindelijk toch niets mee deed?
Hoe zit dit in RDR?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Er zijn weinig games die ik haal die ik niet helemaal uitspeel. Zeker niet als ze lovende reviews hebben. Wordt het spel nog beter als je de eerste missies door bent of moet ik accepteren dat het niet mijn spel is?
PSN: Shiver23
De eerste paar missies had ik ook zo het gevoel van Shitt verkeerde spel gekocht maar later word het veel en veel leuker (Was mij mening)Shiver23 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:01:
Ik kom zonder terug te lezen even het topic binnenvallen. Ik heb het spel deze week gehaald en een paar missies gespeeld maar kan er nog niet echt inkomen. Het ziet er sfeervol uit, maar verder vind ik het maar saai. Gisteren achter een hond aangelopen als bewakerOok vind ik de controls zwaar sucken. Ik druk alleen maar op de verkeerde knoppen en rij iedereen omver met mijn paard. Lage framerate helpt ook niet.
Er zijn weinig games die ik haal die ik niet helemaal uitspeel. Zeker niet als ze lovende reviews hebben. Wordt het spel nog beter als je de eerste missies door bent of moet ik accepteren dat het niet mijn spel is?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
En hoe zit het met de glitches: ik heb gelezen dat deze meer op de PS3 voorkomen, of zijn dit fabeltjes?
Heb zelf een PS3 maar ik zou mij niet irriteren aan al die grappige glitches, integendeel
Beetje doorzetten en niet te snel opgeven. De controls wennen echt wel na een uurtje spelen. Even een half uurtje beesten afknallen & villen, dan heb je de controls snel onder de vingers. Hoef je je tenminste niet zo te ergeren tijdens de missies zelf.Shiver23 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:01:
Ik kom zonder terug te lezen even het topic binnenvallen. Ik heb het spel deze week gehaald en een paar missies gespeeld maar kan er nog niet echt inkomen. Het ziet er sfeervol uit, maar verder vind ik het maar saai. Gisteren achter een hond aangelopen als bewakerOok vind ik de controls zwaar sucken. Ik druk alleen maar op de verkeerde knoppen en rij iedereen omver met mijn paard. Lage framerate helpt ook niet.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
ik vind het wel mee vallen soms wel grappig glitches maar niet echt glitches waar je je echt aan irriteerdAsgaro schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:28:
Thx voor de antwoorden op m'n "inkomsten vraag".
En hoe zit het met de glitches: ik heb gelezen dat deze meer op de PS3 voorkomen, of zijn dit fabeltjes?
Heb zelf een PS3 maar ik zou mij niet irriteren aan al die grappige glitches, integendeel
kingfriko
Ten noorden van de MacFarlane Ranch lopen ook aardig wat boars rond.Ps3-Opt1fl3x schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:34:
[...]
Bij tall trees zie je ze veelen bij swamps
Ik heb er daar welgeteld 1 gevondenJannis schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:10:
[...]
Ten noorden van de MacFarlane Ranch lopen ook aardig wat boars rond.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Bij de Cougars kan je in het huisje gaan zitten, deur open, ze kunnen er niet in. Wordt je in iedergeval niet telkens doodgeslagen. Bij de beren moet je gewoon zo'n huisje oplopen, dan kunnen ze je ook niet raken.
Dit is trouwens gewoon een challenge, geen missie, spoiler is dus niet nodig lijkt me.
Anoniem: 303104
Heb precies hetzelfde gedaan haha.. bij boars kan je trouwens ook in een afgebroken huisje gaan staanThomasthomas schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:54:
Voor iedereen die Master Hunter II doet, en moeite heeft met cougars/bears,
Bij de Cougars kan je in het huisje gaan zitten, deur open, ze kunnen er niet in. Wordt je in iedergeval niet telkens doodgeslagen. Bij de beren moet je gewoon zo'n huisje oplopen, dan kunnen ze je ook niet raken.
Dit is trouwens gewoon een challenge, geen missie, spoiler is dus niet nodig lijkt me.
Mei
Red Dead Redemption patch 1.01 online
Geplaatst om 15:10 door Ramon Veen in Media
67 keer bekeken | 5 reacties
Velen onder ons hebben vast wel last gehad van verschillende glitches in Red Dead Redemption. met update 1.01 zouden velen van die glitches verleden tijd moeten zijn. Ook zijn er met deze update nog wat nieuwe trophies meegekomen die te maken hebben met de komende (gratis) co-op content die we deze maand kunnen gaan verwachten.
Rockstargames bracht het volgende bericht naar buiten:
“We have just deployed a fix that should address the issues some people have been experiencing in Red Dead Redemption online multiplayer. This fix should address a specific issue that was found where the player’s multiplayer avatar, their horse or their weapons would occasionally not be visible in multiplayer games as well as an issue that some players were experiencing where they would lose connection to the various multiplayer modes.”"
Voor de mensen die zich afvragen welke trophys eraan toegevoegd zijn:
Well done: Complete a Co-Op mission.
Have posse, will travel: Complete all Co-Op missions.
2 guys, 1 Coop: Complete a Co-Op mission with just 2 people.
Stake a claim: Gold medal any Co-Op mission.
Struck gold: Gold medal all Co-Op missions.
Friends indeed: Complete a Co-Op mission without anyone dying.
You rule!: Complete all Advanced Co-Op missions.
The mother lode: Gold medal all Advanced Co-Op missions.
Dodge this: Achieve a kill chain of 10 or more in any Advanced Co-Op mission.
Bulletproof: Complete a Co-Op mission without dying.
Bron : http://ps3life.nl/nieuws/...mption-patch-1-01-online/
Niet alleen maar blind knallen en over the top actie's, dit tragere speelstijltje met alle variatie is geweldig, ook de characters die je in het spel tegenkomt zijn tot nu toe allemaal erg uniek en bijzonder.
In de GTA's was alles net wat te snel en over the top soms.
Al is het een Shooter/Adventure, ik heb heel vaak het gevoel dat ik een rpg speel, met de premiejager missie's blijf ik constant denken "oee ff quest incashen en Xp krijgen" =)
*snel verder spelen*
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Bij de tweede keer had ik door dat er zo'n mijnkarretje bovenaan bungelde waardoor je een liftmechaniscme in gang kon zetten zodat ie je als een lift naar beneden toe bracht. Heb aardig wat bounties gedaan, tig paarden overmeesterd bij die horse break jobs. Toen ik echter bij stats keek wat ik zoal al gehaald had zag ik ook staan: nightjob @ MacFarlane's ranche. Die had ik nog niet gedaan aldus de stats. Maar bij de MacFarlane's ranche kan ik atm niks anders doen als horse shoes/poker. Dus enig idee wanneer je dit wel kan? Mijn honor is zo goed als bijna helemaal vol. Fame loopt gestaag vol, beetje bij beetje. Heb nu het 3 sterren paard van 750$ in de pocket en dat rijd wel zo fijn. Ohja, blackjack spelen is in Mexico winstgevender dan in USA. In armadillo verlies ik continue, in het Mexicaanse plaatsje waar ik nu ben win ik enkel. De overgang naar Mexico is ook geniaal. Leuk onthaal ook
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Waanzinnig cool hoe ze dat in het spel verwerkt hebben!
If you see me running, try to catch up
Heel erg realistisch vind ik het soms niet. Soms gaan tegenstanders all-in met een paar 4, terwijl ze met een royal flush een bet van mij alleen maar callen.Oozie schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 19:07:
Momenteel ben ik continu aan het pokeren...
Waanzinnig cool hoe ze dat in het spel verwerkt hebben!
nou daar heb ik een dag rondgelopen en slechts 1 boar knnen schietenJannis schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:10:
[...]
Ten noorden van de MacFarlane Ranch lopen ook aardig wat boars rond.
Heb vannacht tot 3 uur gespeeld, heb nu alle missies daar klaar, behalve die van dat "vliegtuig" (kan pas als dat laatste gebied unlocked is), en ik geloof dat ik er nog wat plantjes moet zoeken.
Tot nu toe bevalt de game me nog prima, heb er zo'n 30 uur inzitten, weinig last van bugs gehad, alleen framedrops in bepaalde steden.
over grappige dingen gesproken, ik had een keer zo'n bounty hunt crimineel achterop mijn paard liggen en was onderweg terug naar de sherrif zegt zoiets van "you and me, two lonely men in the desert we must be able to get to some agreement"
[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 30-05-2010 12:11 ]
Vraagje over deze update:Ps3-Opt1fl3x schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:06:
29
Mei
Red Dead Redemption patch 1.01 online
Geplaatst om 15:10 door Ramon Veen in Media
67 keer bekeken | 5 reacties
Velen onder ons hebben vast wel last gehad van verschillende glitches in Red Dead Redemption. met update 1.01 zouden velen van die glitches verleden tijd moeten zijn. Ook zijn er met deze update nog wat nieuwe trophies meegekomen die te maken hebben met de komende (gratis) co-op content die we deze maand kunnen gaan verwachten.
Rockstargames bracht het volgende bericht naar buiten:
“We have just deployed a fix that should address the issues some people have been experiencing in Red Dead Redemption online multiplayer. This fix should address a specific issue that was found where the player’s multiplayer avatar, their horse or their weapons would occasionally not be visible in multiplayer games as well as an issue that some players were experiencing where they would lose connection to the various multiplayer modes.”"
Voor de mensen die zich afvragen welke trophys eraan toegevoegd zijn:
Well done: Complete a Co-Op mission.
Have posse, will travel: Complete all Co-Op missions.
2 guys, 1 Coop: Complete a Co-Op mission with just 2 people.
Stake a claim: Gold medal any Co-Op mission.
Struck gold: Gold medal all Co-Op missions.
Friends indeed: Complete a Co-Op mission without anyone dying.
You rule!: Complete all Advanced Co-Op missions.
The mother lode: Gold medal all Advanced Co-Op missions.
Dodge this: Achieve a kill chain of 10 or more in any Advanced Co-Op mission.
Bulletproof: Complete a Co-Op mission without dying.
Bron : http://ps3life.nl/nieuws/...mption-patch-1-01-online/
Wordt deze patch automatisch geïnstalleerd? Normaal bij PS3 spellen zie je, zodra je online komt, dat er een update voor een spel is en wordt gevraagd om het te installeren. Zou het bij RDR automatisch gaan en zo ja zou je dat ergens in het menu kunnen zien?
Via downloadable content in het hoofdmenu kan ik geen content vinden.
Vrijdagavond kreeg ik vanzelf de melding dat er een update klaarstond toen ik RDR opstartte. Toen kon ik aangeven dat de update geïnstalleerd moet worden. Tijdens het opstarten moet je (geloof ik) wel verbinding hebben met PlayStation Network.willem100 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:42:
[...]
Vraagje over deze update:
Wordt deze patch automatisch geïnstalleerd? Normaal bij PS3 spellen zie je, zodra je online komt, dat er een update voor een spel is en wordt gevraagd om het te installeren. Zou het bij RDR automatisch gaan en zo ja zou je dat ergens in het menu kunnen zien?
Mocht het nog niet duidelijk zijn: ook ik heb een PS3 (met software-versie 3.30)
Ja als je het speel aan doet scant ie automatisch naar updatesrclahsen schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:00:
[...]
Vrijdagavond kreeg ik vanzelf de melding dat er een update klaarstond toen ik RDR opstartte. Toen kon ik aangeven dat de update geïnstalleerd moet worden. Tijdens het opstarten moet je (geloof ik) wel verbinding hebben met PlayStation Network.
Mocht het nog niet duidelijk zijn: ook ik heb een PS3 (met software-versie 3.30)
[ Voor 6% gewijzigd door OptiBenz1 op 30-05-2010 12:39 ]
ik kan me ook niet herinneren dat ik een update heb gehad,
Ik weet zeker dat ik geen melding heb gehad over een update terwijl ik het hele weekend verbinding heb gehad met het Playstation Network. Ik heb even verder gezocht op internet en er zijn meerdere mensen die aangeven dat ze geen update krijgen op diverse fora. Heb inmiddels een mailtje naar Rockstar support gestuurd (rdrsupport@rockstargames.com) met deze vraag. Hopelijk hebben ze tijd om de vraag te beantwoordenrclahsen schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:00:
[...]
Vrijdagavond kreeg ik vanzelf de melding dat er een update klaarstond toen ik RDR opstartte. Toen kon ik aangeven dat de update geïnstalleerd moet worden. Tijdens het opstarten moet je (geloof ik) wel verbinding hebben met PlayStation Network.
@Chaoss; Dat vraag ik mij ook af. Dan zou je het tenminste kunnen controleren.
Ik heb overigens ook geen melding gehad van een beschikbare patch. [PS3]
Only fools are enslaved by time and space.
zouden we de patch dan niet pas as. donderdag krijgen?
Burp
Nee, dat geldt alleen voor de PSN store. Patches voor spellen worden volgens mij niet op een vaste tijd uitgerold.Wii4all schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:16:
patches worden toch altijd pas op donderdag uitgerold?
zouden we de patch dan niet pas as. donderdag krijgen?
Hmm, na werkbezoek in SNG (2wkn weg) maar eens even installeren deze patchwillem100 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:42:
[...]
Vraagje over deze update:
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
[ Voor 12% gewijzigd door Streepje op 30-05-2010 13:54 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Bij de rivieren zoeken, zowel boven in de Great PLains als beneden in Tall Trees. En schiet met een kleinkaliber, ik weet nl nog steeds niet waar er 3 gebleven zijnPs3-Opt1fl3x schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:55:
weet iemand waar bevers zijn?
Ik heb alleen een stuk of 11 verborgen trophiesKimo schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:50:
Er was een update bij release. voor de rest geen updates gezien ik heb wel de extra trophies.
whahah bedankt ik zou meteen gaan kijken:D METEEN GEVONDEN TY!6killer schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:17:
[...]
Bij de rivieren zoeken, zowel boven in de Great PLains als beneden in Tall Trees. En schiet met een kleinkaliber, ik weet nl nog steeds niet waar er 3 gebleven zijn.
Helemaal onder in de trophie lijst heb ik extra trophies met een plusje ervoor gaan over coop.willem100 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:29:
[...]
Ik heb alleen een stuk of 11 verborgen trophies