Ik heb iets ontdekt, als je de game hebt uitgespeeld...
spoiler:
...moet je naar de schuur van je ranch gaan en moet je op de lader klimmen, daar staat een tekst die John daar heeft geschreven.
Staat er ook al voordat je hem uitspeeld.qwertyuio schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:04:
Ik heb iets ontdekt, als je de game hebt uitgespeeld...
spoiler:...moet je naar de schuur van je ranch gaan en moet je op de lader klimmen, daar staat een tekst die John daar heeft geschreven.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
XBL: MRE Inc
Andere optie is om in Mexico te gaan pokeren aan een tafel waar al vier mensen zitten. Kun je dus ook met 2.500 fiches (elke speler krijgt 500 fiches) de tafel verlaten en de High Roller trophy verdienen. Dat is mij gelukt in de bar van Casa MadrugadaMRELynx schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:09:
[...]
Tuurlijk, waarom heb ik daar niet zelf aan gedacht....Bedankt man !!! Soms is het zo simpel...
Net een missie opnieuw gespeeld die ik eergister al eens had gespeeld. Dat werkt wel goed. Had voor de zekerheid met mn advanced campsite de game gesaved met iets van $6590 op zak. Daarna de missie Lucky in Love gedaan om die 2000 poker fiches achievement te bemachtigen. Na die missie keerde wordt automatisch de laatste autosave weer geladen en zat ik op dezelfde plek als mn campsite save game van 10 minuten eerder.
spoiler:De truuk is om de eerste keer met 1000 fiches All In te gaan. De rest die fold en heb je de eerste 15 fiches te pakken. Daarna in de 2e ronde, je kaarten te bekijken. Ik had dubbel aas, dus dat was wel mooi. Dus de eerste keer maar gecalled zodat er 2 meegingen. Daarna wederom All in en hopen dat er goede kaarten op tafel komen. Ik had zelf 2x aas en er kwam 2x koningin bij. Makkelijk gewonnen met een dubbel paar waarvan de hoogste aas. Uiteindelijk de tafel verlaten met iets van 2055 fiches
Anoniem: 315662
nooit een update gezien bij de releaseKimo schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:50:
Er was een update bij release. voor de rest geen updates gezien ik heb wel de extra trophies.
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 30-05-2010 17:39 ]
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
gebruiken ze geen Amerikaanse notatie? dus maand-dag-jaar??Licko schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:55:
meer mensen problemen met het registreren voor de RDR social club?
hij blijft zeggen dat mijn verjaardag geen geldige datum is? ;s
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
ja, dat zou wat zijn heL1nt schreef op zondag 30 mei 2010 @ 18:05:
[...]
gebruiken ze geen Amerikaanse notatie? dus maand-dag-jaar??
Europa is vaak dag-maand-jaar. Als je geboortedag dus 13 of hoger is klopt ie inderdaad niet
13e maand kennen wij hier alleen op het loonstrookje
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
nee alleen in de blauwe brief xD13e maand kennen wij hier alleen op het loonstrookje
Burp
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 31-05-2010 08:58 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Wachten tot je een beest ziet lopen en dan die en een vogel targettenChaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:48:
- Sharpshooter lvl 5, iig die ene waarbij ik 2 dieren moet neerschieten in 1 dead-eye... maar dat lukt me maar niet.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
[ Voor 20% gewijzigd door Sanny_83 op 31-05-2010 09:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volg een beest te paard (hert, coyote, iets wat redelijk zichtbaar is). Continue je trigger ingedrukt houden zodat je je geweer al klaar hebt. Probeer er redelijk dicht achter te blijven. Nu is het gewoon wachten tot je iets anders tegenkomt. Een vogel is het meest waarschijnlijke. Zo is het me gisteren in een paar minuten geluktChaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:48:
- Sharpshooter lvl 5, iig die ene waarbij ik 2 dieren moet neerschieten in 1 dead-eye... maar dat lukt me maar
Het is zeker nog erg scripted, maar dat is ook erg moeilijk te voorkomen.SinergyX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:59:
Ik ben nu net in Mexico aangekomen, vooralsnog blijf ik het een GTA4 in Cowboy style noemen. Per saldo is de hele missie-serie nog behoorlijk liniear, diverse keren een saving opnieuw geladen en eerst een andere missie gedaan, maar het blijft identiek. Zelfs de aanvallen als je op de koets zit of op die 'boot', elke keer indentiek.
Het speelt nog steeds lekker weg, had al eerder gehoord hoe het spel zou aflopen, dus wil alleen het einde nog even bekijken en dan is het wachten op de DLC Co-op
[ Voor 47% gewijzigd door brama op 31-05-2010 10:57 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ahh ok, nou qua speeluren zit het dan wel goedChaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:43:
De gehele map is gelijk zichtbaar. dus wat je ziet is alles wat er isalleen het gedeelte onder de rivier (mexico) en het gedeelte rechtsboven is nog niet toegankelijk.
het is toch behoorlijk groot hoor. al je de map van rechtsboven tot links onderin gaat doorkruisen ben je wel even bezig
qua uren is het spel het gemakkelijk waard, ik heb alleen nog maar SP gedaan en zit na 30 uur op ongeveer 67%
Iets verderop in het verhaal speel je de lasso vrij, daarmee gaat dat erg makkelijkLeondendungen schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:19:
Vraagje, Ik kan als bountyhunter aan de slag, door postertje op te halen, maar tot nu toe lukt het mij alleen maar om deze bounty's te volbrengen door mensen neer te schieten, Hoe kan ik ze gevangen nemen??? zo vraag ik me ook af hoe je dieren kunt vangen zoals wilde paarde of koeien.
Kan iemand me hier wat meer over vertellen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bedoel je die rank 6 challenge? Die hoef je niet in 1 dead-eye te halen, ik heb hem in twee keer 1 hoed gehaald. Hetzelfde geldt voor de rank 8.6pack15 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:08:
Ik heb btw wel moeite om 2 hoeden in 1 dead eye beurt van 2 gasten af te schieten. Om een of andere reden schiet ik er altijd een stuk schedel van af,, en dat telt volgens mij niet.. Iemand tips ?
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
same here, wat ook hielp was een kleiner kaliber pistool te nemen btw. met een rifle gaat het schedeldak vaak meeBrainstorm schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:30:
[...]
Bedoel je die rank 6 challenge? Die hoef je niet in 1 dead-eye te halen, ik heb hem in twee keer 1 hoed gehaald. Hetzelfde geldt voor de rank 8.
[ Voor 21% gewijzigd door Rmg op 31-05-2010 10:41 ]
Deze heb ik gehaald in Mexico. Op een gegeven moment moet je een opdracht uitvoeren voor het halen van dead-eye 3, bij die ouwe vent, waar je 2 vogels in 1 dead-eye uit de lucht moet schieten (waarschijnlijk waren het 2 verschillende vogelsChaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:48:
- Sharpshooter lvl 5, iig die ene waarbij ik 2 dieren moet neerschieten in 1 dead-eye... maar dat lukt me maar niet.
Heb nog geen beer gezienIlIlIlIlIl schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:39:
von alle challenges best makkelijk behalve die hunter challange waarbij je de beer moest kniven. Dat heeft bij mij wel even geduurd voordat ik de voormij beste manier had gevonden
[ Voor 25% gewijzigd door Jackal131 op 31-05-2010 10:45 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Werkt dat auto-targetten je tegen bij dat level? Ik moet deze nog doen. Als je normaalgesproken met je target tijdens red eye over iemand/beest heen beweegt, krijg je een rood kruisje. Bij dit level gok ik dat zo'n rood kruisje dan automatisch een headshot wordt. Dus je zal er *net* boven moeten blijven zitten zodat je dat kruisje niet krijgt.6pack15 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:08:
Ik heb ook die challenge op de trein gedaan, 5 vogels afknallen. En toen op de trein blijven zitten totdat ik wat zag lopen op de grond, en een vogel erboven. Kleine armadillo van de kaart geschoten en zon valk uit de lucht. Best simpel.
Ik heb btw wel moeite om 2 hoeden in 1 dead eye beurt van 2 gasten af te schieten. Om een of andere reden schiet ik er altijd een stuk schedel van af,, en dat telt volgens mij niet.. Iemand tips ?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Op de rand van de hoed mikken en niet op hetbovenste gedeelte van de hoed.6pack15 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:08:
Ik heb ook die challenge op de trein gedaan, 5 vogels afknallen. En toen op de trein blijven zitten totdat ik wat zag lopen op de grond, en een vogel erboven. Kleine armadillo van de kaart geschoten en zon valk uit de lucht. Best simpel.
Je moet diegene met een witte doodskop in een rood rondje in de benen schieten en met je lasso vastbinden. Op je paard gooien en terug rijden naar de sherrif.Leondendungen schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:19:
Vraagje, Ik kan als bountyhunter aan de slag, door postertje op te halen, maar tot nu toe lukt het mij alleen maar om deze bounty's te volbrengen door mensen neer te schieten, Hoe kan ik ze gevangen nemen??? zo vraag ik me ook af hoe je dieren kunt vangen zoals wilde paarde of koeien.
Is ook op de 360 want daar speel ik ook op en heb hem ook gevonden. Ergens in Mexico in de omgeving van Perdido als ik het goed kan herinneren. Pin me niet vast op de exacte locatiev8power67 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:39:
ik hoor mensen praten over een vlieg machine missie ?? niet gezien of over gehoord. heb alle stranger missies al gedaan en staat niets op mijn map. en missies ook allemaal al gedaanis dit alleen op de ps3 ?? want ik speel op 360.
ik zou zeggen ga eerst maar wat missies met bonnie doen, dan wordt alles je vanzelf uitgelegd...Leondendungen schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:19:
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Anoniem: 261819
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 261819 op 31-05-2010 12:27 ]
Skunks (A good place is in Mexico north of Escalera, around Punta Orgullo, mainly at night)Anoniem: 261819 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:13:
Bah, ik zit nu over de 96% (moet enkel nog wat bounty hunten en 2 challenges doen) maar ik kan die stomme stinkdieren (skunks) niet vinden. Iemand een tip waar ik eens moet zoeken ?
noorden van west-elizabeth zit vol beren, toen ik op bevers aan het jagen kwam ben ik er 3 tegen gekomenJackal131 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:43:
[...]
Deze heb ik gehaald in Mexico. Op een gegeven moment moet je een opdracht uitvoeren voor het halen van dead-eye 3, bij die ouwe vent, waar je 2 vogels in 1 dead-eye uit de lucht moet schieten (waarschijnlijk waren het 2 verschillende vogels).
[...]
Heb nog geen beer gezien
[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 31-05-2010 13:08 ]
Burp
die sidequest was idd erg vaag....en eindigt behoorlijk slecht IMHO. Er blijven nu alleen meer vragen open....Of dat wordt in een DLC beantwoordChaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:52:
[...]
noorden van west-elizabeth zit vol beren, toen ik op bevers aan het jagen kwam ben ik er 3 tegen gekomen
wat is die "I Know You" trouwens een vage "sidequest" ben die gast nu voor de 3'de (en volgens mij laatste) keer tegen gekomen, en die cutscene wordt het alleen maar waziger van
verdomd lees ik toch een spoiler die ik niet had willen wetenL1nt schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:48:
heb spoilers lopen lezen maar betreft die "I know you" gast
spoiler: einde spoiler!!de laatste keer dat je hem ontmoet is de plek waar John begraven wordt
dubbel WTF dus
Same.Chaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:53:
[...]
verdomd lees ik toch een spoiler die ik niet had willen weten
serieus? ik vindt die SP juist erg vet, dat hele MP boeit me niet, nu heb ik dat nog maar 20min. gespeeld... maargoed ben ook meer een SP speler.Thomasthomas schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:25:
[...]
Same.![]()
Nouja de single player is niet echt wat me het meeste boeit, ik vind de multiplayer vet, hoop dat er wat nieuwe DLC komt, sneller levellen etc..
[ Voor 57% gewijzigd door Chaoss op 31-05-2010 15:36 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Meelobee op 31-05-2010 15:35 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 31-05-2010 15:37 ]
Anoniem: 170423
Ferra schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:43:
vraagje:
nadat je bonnie naar armadillo hebt gereden, ga ik op een missie met de sheriff achter een boef aan.
nou zegt hij van: ik wil hem levend. Hoe vang ik zo'n boef dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 170423 op 31-05-2010 15:46 ]
ik heb nog geen lasso...Anoniem: 170423 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:46:
[...]
spoiler:Je shiet hem in de benen of je vangt hem met de lasso
dan zou ik eerst ff die quests bij Bonnie doen zodat je je lasso krijgt
Je kan al die missies nog doen om gold medals te verdienen ingame. Al is dat ook niet zo heel moeilijk als je weet hoet het systeem in elkaar zit.SinergyX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:36:
Dan hebben ze het wel wat beter neergezet dan FF13,
spoiler:Daar gaan van je party zelfs 2 dood, fang en Vanille, maar na het uitspelen staan ze doodleuk weer in je party.
De SP zal mij voor 1x boeien, daarna is het te linear om het nog een keer te gaan spelen (fame/honor systeem voegt dan bijzonder weinig toe in het verhaallijn).
Korting in winkels, gratis reizen, mensen zullen je sneller aanspreken op straat om je wat te vragen (Herbert MoonAnoniem: 84457 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:55:
Wat levert het hebben van veel fame en honour op?
Burp
Klopt inderdaad, maar verhaaltechnisch vind ik het gewoon scheef.MRELynx schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:17:
Je kan al die missies nog doen om gold medals te verdienen ingame. Al is dat ook niet zo heel moeilijk als je weet hoet het systeem in elkaar zit.
Anoniem: 84457
Je speelt er geen wapens mee vrij?Good Fella schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:26:
[...]
Korting in winkels, gratis reizen, mensen zullen je sneller aanspreken op straat om je wat te vragen (Herbert Moon).
Heeft iemand dit al gezien? Ik ben benieuwd of het dezelfde verhaal heeft als het spel. Anders wacht ik nog met het kijken ervan.Anoniem: 265288 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:53:
Kom net dit tegen op gameinformer.com;
Rockstar Teases Red Dead Shortfilm.
[...]
Voor de mensen die het niet uitgespeeld hebben (inc. ikzelf), denk ik dat het redelijk spoilergevoelig is, dus ik zou even wachten met het kijken van de 30-minute special tot je het uit hebt...
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
mee eensch... gelukkig krijg je ergens in mexico al een rifle met scope... heb je toch iets om door te koekeloerenWii4all schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:28:
Ik snap nog steeds niet waarom je die verrekijker pas zo laat in het spel krijgt.. (heb het opgezocht)
Is toch een geweldig speledingetje ingame lijkt mij.....
Er stond een vent met een verrekijker te kijken, hop bandana om en killen, helaas kon ik dat ding niet looten.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Mjah, die sniper rifle in mexico is zwaar k u t.... Of ik kan er niet goed mee omgaan, maar wanneer ik door dat ding kijk, dan zit ik echt ergens te kijken waar ik niet zijn moet. Ben ook die scope in COD MW2 gewend. Daar door je scope kijken is gewoon direct je vijand in het vizier.Chaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:37:
[...]
mee eensch... gelukkig krijg je ergens in mexico al een rifle met scope... heb je toch iets om door te koekeloeren
maar dat is net als met de rewards van die challanges... leuk maar je haalt die challanges pas tegen het einde van het game dus heb je niet zoveel meer aan die rewards
Heb hem vandaag gekeken en niet het hele verhaal wordt erin geshowtTheKillingBean schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:37:
[...]
Heeft iemand dit al gezien? Ik ben benieuwd of het dezelfde verhaal heeft als het spel. Anders wacht ik nog met het kijken ervan.
Anoniem: 293297
staat in het boekje?Anoniem: 293297 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:25:
Misschien idiote vraag, maar hoe activeer ik Dead-Eye. Zit nu op 15% van het verhaal, en alles gaat me redelijk makkelijk af. Maar Dead-Eye krijg ik af en toe, maar weet nog steeds niet hoe. Somebody??
Dead Eye Targeting is activated by holding the "Aim" button and clicking the right analog stick.
[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 31-05-2010 17:29 ]
je dead-eye meter kan ook gewoon leeg zijn.Anoniem: 293297 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:25:
Misschien idiote vraag, maar hoe activeer ik Dead-Eye. Zit nu op 15% van het verhaal, en alles gaat me redelijk makkelijk af. Maar Dead-Eye krijg ik af en toe, maar weet nog steeds niet hoe. Somebody??
6killer schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:45:
Wat kan ik nog over het hoofd hebben gezien? Ik heb alle missies en sidemissies gedaan maar ik blijf op 98% steken.
Anoniem: 265288 in "[Multi] Red Dead Redemption - Deel 2"* Main Story Missions: 57
* Outfits: 9
* Gang Hideouts: 7
* Bounty Hunter Missions: 20
* Rank 5 Challenges: 4
* Rank 10 Challenges: 4
* Rare Weapons: 5
* Jobs Completed: 5 (one of each)
* Minigames Completed(gambling): 6 (win one of each)
* Complete Frontier Map: 1
* Complete Mexico Map: 1
* Complete North Map: 1
* Stranger Tasks: 18
* Safehouses: 13
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 31-05-2010 17:53 ]
Ben nog niet ver met single player en er is me verteld dat die op het begin niet zo leuk is als wanneer je bijv. in Mexico bent (waar ik dus nog niet benChaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:34:
mjah niet jouw schuld, dacht "i know you" spoiler die sidequest heb ik toch alle 3 al gedaan, dus selecteren en lezen en toen zag ik pas de "einde spoiler!" opmerking
[...]
serieus? ik vindt die SP juist erg vet, dat hele MP boeit me niet, nu heb ik dat nog maar 20min. gespeeld... maargoed ben ook meer een SP speler.
Mooie info, daar heb ik wel wat aan!Kez schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:41:
Er is een glitch waardoor je in het begin al naar West Elizabeth kunt gaan,kun je meteen sniperrifle enzo kopen,plus bounties etc etc
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 31-05-2010 18:44 ]
To gain early access, look for the train tracks that run north of the MacFarlane ranch. Follow the tracks east, you'll come across an unfinished bridge. If you look north you'll see a waterfall, and a path going up the mountain to the waterfall. If you head up this path to the edge of the cliff, it should say "Tall Trees" when you get near the edge. Now, look south from this point. You'll see people riding their horses into the ranch. Shoot one of these horses, but don't harm the rider (You want the rider to run off and report you). You'll get a small $5-$20 bounty, and lawmen will soon head your way. You should be able to stay out of their shooting sight by staying near the waterfall on the cliff. Keep the lawmen interested by firing in the air, leading them up the cliff toward you. When one gets within 10-15 yards, put your gun away and surrender. You will be arrested and wind up in Blackwater!Anoniem: 84457 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:43:
[...]
Mooie info, daar heb ik wel wat aan!![]()
Ik hoef verder niets speciaals vrij te spelen, of andere capriolen uit te halen, ik kan dus zo naar WE met mijn trouwe viervoeter?
Wat kost een sniperrifle?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Daar ben ik me helemaal van bewust maar ik ben gek op de manier zoals het niet hoort.Chaoss schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:48:
een glitch is natuurlijk niet zoals het hoort... persoonlijk zou ik het niet doen. gewoon doorspelen tot in mexico en op "legale" manier aan een sniperrifle komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 31-05-2010 19:57 ]
Nu ben ik het pad bij de waterval omhoog gegaan en stond ik dus dichtbij de waterval....Alleen sta ik op 1 'verdieping' na niet op het hoogste punt.Kez schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:56:
[...]
To gain early access, look for the train tracks that run north of the MacFarlane ranch. Follow the tracks east, you'll come across an unfinished bridge. If you look north you'll see a waterfall, and a path going up the mountain to the waterfall. If you head up this path to the edge of the cliff, it should say "Tall Trees" when you get near the edge.
Waar je nu bent zijn beren:P JE recht voor uit tot je op de normalle wegen komtAnoniem: 84457 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:57:
[...]
Nu ben ik het pad bij de waterval omhoog gegaan en stond ik dus dichtbij de waterval....Alleen sta ik op 1 'verdieping' na niet op het hoogste punt.
Ik besloot om een klein stukje van de waterval via het betreffende paadje terug te gaan om via een omweg hoger op te komen, toen kwam ik allerlei wilde zwijnen tegen en uiteindelijk zelfs in sneeuw.
Al met al, weet ik eigenlijk ook niet hoe ik verder moet, iemand enig idee?
[ Voor 5% gewijzigd door OptiBenz1 op 31-05-2010 22:12 ]
Is het wel de bedoeling dat je op het hoogste punt komt, zodat ik van bovenaf het water naar beneden zie vallen?Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:58:
[...]
Waar je nu bent zijn beren:P JE recht voor uit tot je op de normalle wegen komt
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 31-05-2010 22:33 ]
Ik weet niet... Ik weet alleen als je gewoon loopt door die besneeuwde bossen dat je noord oosten moet gaan (meer naar het oosten dan naar het noordenAnoniem: 84457 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:14:
[...]
Is het wel de bedoeling dat je op het hoogste punt komt, zodat ik van bovenaf het water naar beneden zie vallen?
Nu kijk ik meer tegen het vallende water aan zeg maar.
thnx.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 31-05-2010 22:50 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ten noorden van Macfarlane's en west/zuid/zuid-west van Fort Mercer kom ik ze (te) vaak tegen.Sjoerdos schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:42:
Hoe vind je cougars? In de multiplayer wemelt het ervan bij tall trees, maar in singleplayer ben ik al best lang bezig daar er 2 te zoeken (voor de hunting challenge) en ik heb er pas 1 gevonden.
BTW waarom hebben ze van de strangerquest Remember my family geen missie gemaakt? Het is geen stranger quest (je doet het voor jezelf) en het hoort wel bij de verhaallijn, je krijgt de credits daar pas na te zien.
Ah....Voor multiplayer HunterII moest je een speciaal soort cougar bij tall trees afmaken, en toen wemelde het daar van de cougars....dus ik dacht daar zullen ze in singleplayer ook wel zitten. Dus de singleplayer map verschilt dus wel van de multiplayer map....Ten noorden van Macfarlane's en west/zuid/zuid-west van Fort Mercer kom ik ze (te) vaak tegen.
Misschien, maar je kunt hier wel heel snel veel geld verdienen als je een beetje handig er in bent. Je kunt nadat je de 'deed' hebt gekregen zo lang blijven doorspelen als je wilt. Dat is snel $400 winst.Anoniem: 315662 schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:34:
vinden jullie trouwens ook dat je bij liar's dice wordt genaaid? 200 dollar om mee te doen en daar bovenop nog 200 dollar inzet.
Heb je toevallig een linkjeIlIlIlIlIl schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:59:
Heb hem vandaag gekeken en niet het hele verhaal wordt erin geshowt
Je moet ook niet omhoog kijken,je moet kijken naar het pad dat van en naar de MacFarlane Ranch loopt.Anoniem: 84457 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:41:
Ik sta bij die waterval, toen ik echt op het randje ging staan kwam ineens Tall Trees in beeld.
Maar wanneer ik dan omhoog kijk dan zie ik wel paarden, maar helaas zonder ruiter....Je ziet zelfs paarden uitglijden en de waterval in flikkeren, geweldig.
Ik denk dat ik opzich wel goed sta, alleen verder dan dat kom ik niet helaas.
Bedankt in elk geval!
Edit:
Bijna gelukt maar ze kwamen me doodschieten.
Terwijl ik mijn wapens niet meer droeg.
Xbox360 overigens
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
daar in west elizabeth ben ik ze al een aantal keer een cougar tegen gekomen op de prairy, dus niet in het tall-trees bos, meer dat geeelte er onder. heb er toch al een aantal neergeshoten, ben nu ook bij die hunter challange dat ik ze moet knifen, is me 1x gelukt. zoek nu nog een 2'de en dan kom je ze niet meer tegen natuurlijkSjoerdos schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 00:35:
[...]
Ah....Voor multiplayer HunterII moest je een speciaal soort cougar bij tall trees afmaken, en toen wemelde het daar van de cougars....dus ik dacht daar zullen ze in singleplayer ook wel zitten. Dus de singleplayer map verschilt dus wel van de multiplayer map....
Bedankt, zal morgen even een andere cougar een headslash geven
Burp
[ Voor 15% gewijzigd door Grolsch op 01-06-2010 09:33 ]
lol. jij leest niks wat op je scherm staat?Grolsch schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:32:
LOL, als ik dit topic niet had
Ik wist niet eens dat dead eye bestond
Daar begin je automatisch mee, als je bijv. bij rank 1 5 konijnen heb gekilled, dan zie je een berichtje in je scherm. Vervolgens bij challenges geloof ik in het start menu waar ook map staat, daar staat wat je moet doen voor de volgende rank.Grolsch schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:32:
Het pokeren is trouwens ook lachen (en erg makkelijk)
Hoe kom ik trouwens bij die hunt missions
Burp
Ik heb het spel niet en ik wist dit. Speel je met je ogen dicht?Grolsch schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:32:
Het pokeren is trouwens ook lachen (en erg makkelijk)
Hoe kom ik trouwens bij die hunt missions
[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 01-06-2010 10:39 ]
TheKillingBean schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:37:
[...]
Heeft iemand dit al gezien? Ik ben benieuwd of het dezelfde verhaal heeft als het spel. Anders wacht ik nog met het kijken ervan.
Heb hem van FTD
weet je zeker dat je die in singleplayer gedaan hebt?Chaoss schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:36:
over die hideouts, ik zag dat er een trophey was als je 3 specifieke hideouts "haalt" (Twin Rocks, Pike’s Basin, and Gaptooth Breach) nu heb ik volgens mij alle 3 gedaan, maar in de stats heb ik er maar 1 gehaald (pike's basin)... moet je iets speciaals doen om die andere 2 te halen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq