Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-05 07:27
bram1984 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:09:
[...]

Ik heb het spel niet en ik wist dit. Speel je met je ogen dicht?
Ik heb het spel ook nog niet, maar volgens mij moet je dead eye unlocken en zit dit niet in je basis uitrusting aan het begin! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Kan je me de filename PMen aub.. Krijg dat kreng niet gevonden.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
PSP123 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:44:
[...]
Ik heb het spel ook nog niet, maar volgens mij moet je dead eye unlocken en zit dit niet in je basis uitrusting aan het begin! ;)
Inderdaad.. Waar je Dead Eye deel 1 haalt weet ik zo niet meer.. Deel 2 is bij Mr. West Dickens.. Deel 3 is in Mexico, bij Langdon Rickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nickertNL schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:43:
[...]

weet je zeker dat je die in singleplayer gedaan hebt?
de multiplayer tellen namelijk niet mee
yup, heb nog geen MP gespeeld,

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Voggels schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:54:
[...]

Kan je me de filename PMen aub.. Krijg dat kreng niet gevonden.. |:(
het klinkt vast heel noob maar hoe doe ik dat?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-05 16:12
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:18:
[...]

Je mag op Got geen illegale software bespreken of aanvoeren en zo.....

Heb bij sommige dieren die je zoekt wel het idee dat het afhangt van het tijdstip waarop je rondloopt, bijvoorbeeld met Herten heb ik het idee dat deze vooral 's ochtends en 's avonds in de schemering te voorschijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

is een filmpje wat op tv uitgezonden is illegaal dan?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:33

Player1S

Probably out in the dark

Leondendungen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:44:
[...]

Je mag op Got geen illegale software bespreken of aanvoeren en zo.....

Heb bij sommige dieren die je zoekt wel het idee dat het afhangt van het tijdstip waarop je rondloopt, bijvoorbeeld met Herten heb ik het idee dat deze vooral 's ochtends en 's avonds in de schemering te voorschijn komen.
Dan mogen er heel wat tv-serie topics gesloten worden :X

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zit met het volgende probleem... ik ben op zoek naar de 1e schat... nou weet ik dat hij bij het befaamde boompje in de buurt is. Maar hoe werkt het in godsnaam? Moet ik een schep eerst hebben? Zit de schat in een kistje? Ik kom er niet helemaal uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Toch wel heel dramatisch gesteld met de verkrijgbaarheid van dit spel. Echt stad en land afgeweest sinds hij uit is en nu eindelijk 1 te pakken kunnen krijgen bij de MM in Utrecht.

Nog even werken en kleine 2 uur in de trein en dan eindelijk eens spelen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
pjlgt schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:36:
Toch wel heel dramatisch gesteld met de verkrijgbaarheid van dit spel. Echt stad en land afgeweest sinds hij uit is en nu eindelijk 1 te pakken kunnen krijgen bij de MM in Utrecht.

Nog even werken en kleine 2 uur in de trein en dan eindelijk eens spelen... 8)
Man man, die 2 uur in de trein, die lijken dan wel een eeuwigheid te duren. Kan me dat nog herinneren van toen ik studeerde...Nieuwe game, heel de dag op school en dan nog tijdje onderweg naar huis voordat je eindelijk het spel (weer) kon checken...Anyway, have fun als je vanmiddag thuis komt!
Ferra schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:35:
Ik zit met het volgende probleem... ik ben op zoek naar de 1e schat... nou weet ik dat hij bij het befaamde boompje in de buurt is. Maar hoe werkt het in godsnaam? Moet ik een schep eerst hebben? Zit de schat in een kistje? Ik kom er niet helemaal uit namelijk.
Nope, je hebt geen tools nodig, als je de aanwijzing op de map volgt, dan kom je er bij uit en krijg je rechtsonder (iirc) een berichtje met iets in de trend van "Press (driehoekje bij PS3) to inspect". Dan krijg je een filmpje en kun je op zoek naar de volgende...

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 01-06-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:52
Op de kaart staat aangegeven hoe je moet lopen. Zoeken naar de juiste positie zodat je de juiste opening ziet, die volgen en voila. Er verschijnt dan op het scherm welke knop je moet indrukken om te "inspecteren".

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-05 11:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Als je de schat gevonden hebt dan krijg je een optie om op onderzoek uit te gaan. Dus je hebt geen schop nodig.

Gister ook die hunter challenge voor 2 poema's gedaan. De eerste had ik zo te pakken met mn mes, maar dan wordt je steeds door de tweede aangevallen of door een troep wolven. Reteirritant. Ben er gister zowaar dik 2 uur meebezig geweest.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ja let op een hoopje stenen op de grond, als je er vlakbij staat kunje met driehoekje de schat "opgraven"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-05 09:44
Je moet echt heeel precies de kaart volgen. Plaatje 1 heb je gevonden. Dan kijk je naar plaatje 2 en 3, daar staat precies waar het ligt. De schat ziet eruit als een hoopje stenen die je kan 'inspecten' (met driehoekje/Y)

De key zit m echt in het exact volgen van de kaart. Als je het eenmaal doorheb is het peanuts :P

Ik heb nog steeds geen bevers gevonden :(

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 01-06-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

KingKoning schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:00:
hier heb ik er 5 geschoten: http://www.youtube.com/watch?v=uYfoqhedL5E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 22:25
Hoe kom ik trouwens bij die hunt missions
Start --> Journal --> Challenges...daar zie je ze allemaal
De key zit m echt in het exact volgen van de kaart. Als je het eenmaal doorheb is het peanuts
Maar bij een stapeltje van die schatten staat de naam van de plaats niet op de kaart, dus moet je er maar toevallig langskomen / weten waar het is / googlen....maar dat vind ik flauw..ik wil het zelf doen.....

offtopic:
Eindelijk examens voorbij :P :)

Edit:
Ik heb nog steeds geen bevers gevonden
Aan de westkant van tall trees loopt een rivier....langs die rivier en zelf in de sneeuw zie ik er heel veel als ik daar aan het hunten ben

Edit2 @hieronder
Topspel....nu hopen op DLC als TLaTD en TBoGT
Ik zou wel willen weten hoe het in die gang was vroeger, dus met een jongere john en die andere bandieten een beetje banken beroven oid

[ Voor 30% gewijzigd door Sjoerdos op 01-06-2010 13:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gisteren de verhaallijn uitgespeeld.

Topspel....nu hopen op DLC als TLaTD en TBoGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:18:
Leondendungen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:44:
[...]
Je mag op Got geen illegale software bespreken of aanvoeren en zo.
Hmm je stelt je een beetje aan IMO.. Het is trouwens geen software, maar een filmpje.. Bovendien vraag ik expliciet of ik een PM kan krijgen.

@IlIlIlIlIl: Onder mijn naam staan een paar knopjes. Één daarvan is (zou moeten zijn) stuur een prive bericht. Anders kun je via mijn MyReact (ook een knopje) mij een bericht sturen.

OnTopic: Ik blijf me er aan ergeren dat er geen fatsoenlijke health-bar is.. Een paar bloedspatten op het scherm en een iets rodere kleur geeft mij geen duidelijkheid of ik nog een kogel kan incasseren of niet.
Waarschijnlijk gebruik ik het Dead-Eye veel te weinig.. Maar dat werkt niet als je met een machinegun mensen en paarden aan het neermaaien bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
KingKoning schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:00:
[...]

Je moet echt heeel precies de kaart volgen. Plaatje 1 heb je gevonden. Dan kijk je naar plaatje 2 en 3, daar staat precies waar het ligt. De schat ziet eruit als een hoopje stenen die je kan 'inspecten' (met driehoekje/Y)

De key zit m echt in het exact volgen van de kaart. Als je het eenmaal doorheb is het peanuts :P

plaatje 3? ik zie maar 2 plaatjes? 1 van die boom vanuit een bepaalde hoek, dan een paar stenen... met een X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mjah de ene schatkaart heeft 2 plaatjes de andere 3, hij bedoelde het algemeen denk ik,

Als je niet een hoopje stenen ziet ben je niet op de juiste locatie, je hebt het over een boom, maar bne je wel bij de hanging rock? (minor spoiler)

[ Voor 70% gewijzigd door Chaoss op 01-06-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:49:
Mjah de ene schatkaart heeft 2 plaatjes de andere 3, hij bedoelde het algemeen denk ik,

Als je niet een hoopje stenen ziet ben je niet op de juiste locatie, je hebt het over een boom, maar bne je wel bij de hanging rock? (minor spoiler)
ja ik heb express hanging rock niet genoemd, om niks te spoilen ;-).
maar daar ben ik ja. en ik loop nu rondjes rondom die boom tot ik het juiste aanzicht vind wat ik ook zie op de map. maar ik kom er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Treasure hunt 1 t/m 4 waren een eitje. Of naam erbij, of makkelijk te herkennen.

Viel me trouwens op dat de NPC's ook hints geven over de locatie van de schat!

spoiler:
"I heard there's a treasure buried in the basement of the mansion in Tumbleweed!"
. Natuurlijk al lang nadat ik die gevonden had..

Oh, puntje van ergernis: Bijna elke keer als je een animal skint, verandert de richting waarin je stond! Echt irritant.. ik ben bijna elke keer gedesorienteerd omdat ik in m'n hoofd een mentaal kaartje heb met de richting waarin ik sta en de locatie van de afgeschoten dieren. Als ik dan niet meer weet welke kant ik opkijk, ben ik spontaan alle andere dode animals kwijt :( Knap irritant als ze allemaal in het gras verscholen liggen. Ook mogen die animaties inderdaad wel weg.

[ Voor 43% gewijzigd door brama op 01-06-2010 14:07 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:40

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

brama schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:06:
Treasure hunt 1 t/m 4 waren een eitje. Of naam erbij, of makkelijk te herkennen.

Viel me trouwens op dat de NPC's ook hints geven over de locatie van de schat!

spoiler:
"I heard there's a treasure buried in the basement of the mansion in Tumbleweed!"
. Natuurlijk al lang nadat ik die gevonden had..

Oh, puntje van ergernis: Bijna elke keer als je een animal skint, verandert de richting waarin je stond! Echt irritant.. ik ben bijna elke keer gedesorienteerd omdat ik in m'n hoofd een mentaal kaartje heb met de richting waarin ik sta en de locatie van de afgeschoten dieren. Als ik dan niet meer weet welke kant ik opkijk, ben ik spontaan alle andere dode animals kwijt :( Knap irritant als ze allemaal in het gras verscholen liggen. Ook mogen die animaties inderdaad wel weg.
Gelukkig staan de dode animals ook op je radar als heeeeel klein blokje want anders kon ik ze ook niet meer vinden inderdaad :). Was ook telkens mijn paardje even kwijt :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mash85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
We hebben Red Dead Redemption met 3 collega's gekocht (PS3). Is het logisch dat een Free Roam multiplayer er slechts 3-4 andere spelers online zijn? Ook als je een deathmatch begint duurt het minuten voor er andere spelers opdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Chaoss schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:49:

Ohja de eerste heeft er 2. Nou ja alsnog is de key gewoon super goed op die kaart kijken. De preciese plek staat (zeker bij de 1e) heel duidelijk aangegeven. Zie spoilier hieronder. En als je m echt niet kan vinden is er altijd youtube natuurlijk. Ik heb ze iig alle 10 op eigen kracht gevonden :D

Vond alleen 8 moeilijk (de laatste in mexico)

spoiler:
De hanging rock. Als je er omheenloopt zie je ergens die hoop stenen van de treasure map, 1 hele grote met een kleine ervoor, waar je tussendoor kan lopen. Tussen die grote en die kleine. daar ergens kwam er bij mij "Y inspect" te staan. En dan begint John steentjes te stapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
Mash85 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:27:
We hebben Red Dead Redemption met 3 collega's gekocht (PS3). Is het logisch dat een Free Roam multiplayer er slechts 3-4 andere spelers online zijn? Ook als je een deathmatch begint duurt het minuten voor er andere spelers opdagen.
Yep, maar wanneer je wat langer in dezelfde free roam bezig blijft, komen er vanzelf meer spelers bij. Voor wat betreft die verschillende matches, ja dat blijf ik ook vaag vinden. Na bijna 2 weken heb ik nog maar een enkele keer een match gehad met meer dan 4 mensen... Wat mij betreft koppelen ze de free roam maps aan elkaar, zodat mensen die meer neigen naar de matches, deze ook snel en simpel kunnen starten/spelen, zoals bijvoorbeeld bij een FPS. Want anders ben ik bang dat het hele MP verhaal (net als bij GTA 4) verloren gaat :/.

De free roam op zich is leuk, maar vrij nutteloos als je maar met z'n 3'en op 1 map bezig bent...Aangezien R* nogal wat van plan is met de MP, lijkt me dat ze dit 'probleem' ook wel opgepikt hebben en er mee bezig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
KingKoning schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:41:
[...]

Ohja de eerste heeft er 2. Nou ja alsnog is de key gewoon super goed op die kaart kijken. De preciese plek staat (zeker bij de 1e) heel duidelijk aangegeven. Zie spoilier hieronder. En als je m echt niet kan vinden is er altijd youtube natuurlijk. Ik heb ze iig alle 10 op eigen kracht gevonden :D

Vond alleen 8 moeilijk (de laatste in mexico)

spoiler:
De hanging rock. Als je er omheenloopt zie je ergens die hoop stenen van de treasure map, 1 hele grote met een kleine ervoor, waar je tussendoor kan lopen. Tussen die grote en die kleine. daar ergens kwam er bij mij "Y inspect" te staan. En dan begint John steentjes te stapelen.
ja die vind ik dus ook, maar geen Y inspect te bekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Ferra schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:56:
[...]

ja die vind ik dus ook, maar geen Y inspect te bekennen...
Je moet eerst een schatkaart krijgen van een stranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Good Fella schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:18:
[...]

Je moet eerst een schatkaart krijgen van een stranger.
hahahah... ja dat lijkt me handig he... maar die heb ik al... het is me al gelukt! bedankt voor de hulp everyone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mash85
  • Laatst online: 23-09-2024
Anoniem: 265288 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:46:
[...]

Yep, maar wanneer je wat langer in dezelfde free roam bezig blijft, komen er vanzelf meer spelers bij. Voor wat betreft die verschillende matches, ja dat blijf ik ook vaag vinden. Na bijna 2 weken heb ik nog maar een enkele keer een match gehad met meer dan 4 mensen... Wat mij betreft koppelen ze de free roam maps aan elkaar, zodat mensen die meer neigen naar de matches, deze ook snel en simpel kunnen starten/spelen, zoals bijvoorbeeld bij een FPS. Want anders ben ik bang dat het hele MP verhaal (net als bij GTA 4) verloren gaat :/.

De free roam op zich is leuk, maar vrij nutteloos als je maar met z'n 3'en op 1 map bezig bent...Aangezien R* nogal wat van plan is met de MP, lijkt me dat ze dit 'probleem' ook wel opgepikt hebben en er mee bezig zijn...
Hmm, blijkbaar is het dus toch een algemeen probleem. Spijtig want niet iedereen kan minuten wachten om even een deathmatch te beginnen. Hopelijk krijgen de mannen (en vrouwen) van Rockstar dit nog in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Kez schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 06:45:
[...]

Je moet ook niet omhoog kijken,je moet kijken naar het pad dat van en naar de MacFarlane Ranch loopt.
Met deadeye schiet je een paard neer en afwachten maar :Y)
Geen idee of ik al in bezit van deadeye ben....
Maar het lukt me een paard te raken, probleem alleen is dat wanneer ik ze rustig op ze wacht, te paard, uiteraard bij de waterval, dan willen ze me killen ipv te arresteren....

Edit:

Krijg net mee dat ik wel van het paard af moet.....nog maar es proberen dan. ;)

Schiet ik vanaf mijn paard een ander paard neer.
Krijg ik een bounty van $5 aan m'n broek, prima.

Vervolgens stap ik naast mijn paard en even later zie ik op de 'radar' 3 personen op me af komen.
Net wanneer ze heel dichtbij zijn, lopen alleen hun paarden op me af....

Dat geintje is me nu al meerder malen overkomen....misschien werkt het wel niet op de 360.
Toch maar overwegen om de game alsnog voor de PS3 te halen. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 01-06-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Klein tipje: Laat John Marston eens 7 of 8 drankjes kopen en drinken in de saloon :D

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 01-06-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
MRELynx schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:15:
Klein tipje: Laat John Marston eens 7 of 8 drankjes kopen en drinken in de saloon :D
Das wel lachuh, dat was het eerste wat ik heb gedaan toen ik de saloon in kwam....geweldig...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Is patch 1.01 (PS3) nog niet de downloaden in EU/NL? Vandaag RDR gekocht maar ik kreeg geen melding dat er een update was. (2x spel opgestart en ik ben ingelogd op PSN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Anoniem: 84457 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:59:
[...]

Geen idee of ik al in bezit van deadeye ben....
Maar het lukt me een paard te raken, probleem alleen is dat wanneer ik ze rustig op ze wacht, te paard, uiteraard bij de waterval, dan willen ze me killen ipv te arresteren....

Edit:

Krijg net mee dat ik wel van het paard af moet.....nog maar es proberen dan. ;)

Schiet ik vanaf mijn paard een ander paard neer.
Krijg ik een bounty van $5 aan m'n broek, prima.

Vervolgens stap ik naast mijn paard en even later zie ik op de 'radar' 3 personen op me af komen.
Net wanneer ze heel dichtbij zijn, lopen alleen hun paarden op me af....

Dat geintje is me nu al meerder malen overkomen....misschien werkt het wel niet op de 360.
Toch maar overwegen om de game alsnog voor de PS3 te halen. ;)
haha dat zou ik niet doen. Alleen omdat de glitch niet werkt? :P Je komt vanzelf wel in West Elisabeth hoor, speel gewoon de game :P Verder wordt ie op xbox toch wat meer gewaardeerd dan PS3 volgens mij.

Ben nu barfights aan het doen (ja ik ben achievement whore :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

KingKoning schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:25:
[...]

Verder wordt ie op xbox toch wat meer gewaardeerd dan PS3 volgens mij.
Dat lijkt me onzinnig. Ik ben PS3 eigenaar en vermaak me prima met de game. Van mijn XboXende en playstationnende vrienden hoor ik ook geen gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Good Fella schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:40:
[...]

Dat lijkt me onzinnig. Ik ben PS3 eigenaar en vermaak me prima met de game. Van mijn XboXende en playstationnende vrienden hoor ik ook geen gezeur.
Op ps3 word ie Idd ook gewoon gewaardeerd .. Mensen proberen gewoon zo graag het verschil tussen xbox en ps3 te zien dat ze bijna op stof letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:25
Naar wat ik gelezen heb komt dit spel grafisch mooier op een XBOX als op een PS3 :?
Zou slecht geport zijn :?

Maar dat heeft idd niet zo veel met de spelervaring te maken.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

KingKoning schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:25:
[...]
Ben nu barfights aan het doen (ja ik ben achievement whore :P)
Haha idem hier....En bar fights zijn leuk....Je hoeft eigenlijk maar 1 iemand neer te slaan, maar ik vond het leuker om die hele saloon kort en klein te slaan. Was op een gegeven moment met 4 man aan het vechten :D

Las op een ander forum dat je dus ook bij mensen de keel kan doorsnijden en dat je ze kunt laten verbranden. Vanavond maar eens proberen >:)

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 01-06-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
MRELynx schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:20:
[...]

Haha idem hier....En bar fights zijn leuk....Je hoeft eigenlijk maar 1 iemand neer te slaan, maar ik vond het leuker om die hele saloon kort en klein te slaan. Was op een gegeven moment met 4 man aan het vechten :D

Las op een ander forum dat je dus ook bij mensen de keel kan doorsnijden en dat je ze kunt laten verbranden. Vanavond maar eens proberen >:)
keel doorsnijden:
Gewoon vangen met lasso vastmaken en dan met een mes erbij gaan staan.

Hebben jullie iemand al eens van heel dichtbij neergeschoten?
Dan krijg je soms ook wel een aardige tussenshotje.

[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 01-06-2010 17:23 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Ike. schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:22:
Is patch 1.01 (PS3) nog niet de downloaden in EU/NL? Vandaag RDR gekocht maar ik kreeg geen melding dat er een update was. (2x spel opgestart en ik ben ingelogd op PSN)
Ik heb het spel al meer dan een week (PS3) en heb ook nooit de mogelijkheid gezien om deze patch te installeren. Ook geen nieuwe co-op trophies te zien in de lijst. Vandaag kreeg ik het volgende antwoord van Rockstar:

Hello Wim and thanks for your message,

It’s normal that you don’t get prompted to install the patch 1.01. We are still working on it, but please keep an eye on http://www.rockstargames.com/newswire for its official release, future updates and news.

Regards,

R* Support

Kennelijk is de patch nog niet officieel uitgebracht of zijn er toch problemen mee. Ik neem aan dat het goed komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Op de X360 minder problemen met mensen vinden online.

Had gister wel dat ik uit 1/2 van alle games die ik bezocht gekicked werd omdat ik zogenaamd problemen had met de connectie van andere spelers. Ik kan ook al ongeveer 1 week niet connecten bij 1 vriend met de zelfde error, een andere vriend kan ook niet bij hem connecten (en hij niet bij ons, maar wij wel bij elkaar).

Redelijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Thomasthomas schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:30:
Op de X360 minder problemen met mensen vinden online.

Had gister wel dat ik uit 1/2 van alle games die ik bezocht gekicked werd omdat ik zogenaamd problemen had met de connectie van andere spelers. Ik kan ook al ongeveer 1 week niet connecten bij 1 vriend met de zelfde error, een andere vriend kan ook niet bij hem connecten (en hij niet bij ons, maar wij wel bij elkaar).

Redelijk vervelend.
Hebben veel mensen ook bij cod. en Mensen uit de usa kan je idd niet joine(teminste heb ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Hoe kan je de Water en Honesty failen? Ik heb die deed gekocht voor 200 heb gesaved in dat nieuwe huisje maar als ik terug ga naar McAllister krijg ik een melding FAILED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Ike. schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:17:
Hoe kan je de Water en Honesty failen? Ik heb die deed gekocht voor 200 heb gesaved in dat nieuwe huisje maar als ik terug ga naar McAllister krijg ik een melding FAILED.
Is dat met die chinees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Nee, die gast verteld dat er water loopt onder de grond en dat hij die grond graag wilt hebben.

/edit:

Nu zonder paard naar hem toe gelopen en nu lukte het wel, is vast een bug }:O

[ Voor 45% gewijzigd door Ike. op 01-06-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is me gelukt, dankzij die glitch zit ik nu in Blackwater!
Inmiddels drie wapens gekocht. :9

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 01-06-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Ike. schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:24:
[...]

Nee, die gast verteld dat er water loopt onder de grond en dat hij die grond graag wilt hebben.

/edit:

Nu zonder paard naar hem toe gelopen en nu lukte het wel, is vast een bug }:O
Als je met je paard op zo'n NPC afrent en hij weg moet duiken, dan fail je de missie. Op enige afstand afstappen is dan aan te raden. Hem op enige andere wijze bedreigen, dan fail je ook.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:22:
[...]
Hebben jullie iemand al eens van heel dichtbij neergeschoten?
Dan krijg je soms ook wel een aardige tussenshotje.
Zo vaak, vind het leuke tussenshots dus probeer ik het geregeld weer :) Moet maar eens die eerste schat gaan opzoeken. Heb de eerste schatkaart, maar die is zoals het een echte kaart betaamt lekker vaag :+ Maar ik heb weinig zin om nu Mexico te verlaten, over die brug terug naar Armadillo e.o. om dan de schat op te zoeken.

Bar fights heb ik nog niet aan gedaan, ook wel eens leuk om te gaan doen trouwens. Moet ook nog naar MacFarlane's om nog steeds die nightjob te doen. Maar wanneer ik aan het spelen ben vergeet ik het allemaal en ben ik lekker bezig in Mexico. :+ Multiplayer heb ik ook eindelijk gedaan afgelopen weekend. Ook met een aantal GOT'ers. Veel hideouts gecleared in mijn uppie, later samen met een paar van hier. Is toch leuker om gezamelijk zo'n hideout te doen. Ook nog met willekeurige spelers de bende onveilig gemaakt. Ook leuk, ik met mijn ezel, de anderen met hun paarden. Tot eentje op zijn paard een koets inhaalde. Knal, bestuurder dood. Namen we met zijn vieren plaats. Twee op de bok, twee in de koets. Hehe dat is het betere teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
Las op een ander forum dat je dus ook bij mensen de keel kan doorsnijden en dat je ze kunt laten verbranden. Vanavond maar eens proberen
Vlak voordat ik m uitzet ga ik altijd 'even kloten', laatst: een paard headshotten met een molotov :P vvvhhhoem xD
Heb de eerste schatkaart, maar die is zoals het een echte kaart betaamt lekker vaag
Dat is zo met die schatkaarten, bij een paar staat er een naam bij, dus dan is het op de kaart te vinden; een ander kom je met een missie langs.....die had ik gewoon tijdens de missie gepakt xD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
In een plaatsje in Mexico was een hideout op de map gezet. Dus ik in multiplayer daar naar toe, beginnen ze nadat ik iedereen binnen de muren heb neergehaald met versterking van buiten aan te komen. En die gooien allemaal molotov cocktails. Dus dat plaatsje gaat dik in de fik, tegelijkertijd moest ik tig hoertjes redden van de vuurzee en dus iedereen zien uit te schakelen voor dat alles tot de grond toe zou uitbranden. Nadat ik er een paar had gedood had ik zelf ook molotov cocktails. Dus hideout gecleared, hoertjes gered, door naar een tweede hideout. Eerst molotov's gegooid, kom ik aangerend zie ik overal tegenstanders in vuur en vlam :P rondrennen en andere tegenstanders kijken op van: wtf :/ _O-

Heb zeker de grootst mogelijke lol met RDR, absoluut :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
Heb zeker de grootst mogelijke lol met RDR, absoluut
Over lol gesproken: Flowers for the lady

Ik vond dat zo grappig....vlak voordat je naar binnen gaat dacht ik: het zou wel grappig zijn als
spoiler:
ze dood is
en dat was ook zo :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Je moet dit eens proberen; schiet, als je hard rend, met een shotgun eens op de nek van je paard.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lachen bij die 5 Finger Filet. Dat commentaar van die laatste gast die je moet verslaan:

Your fingers are slick, do you play with yourself a lot ?

Wet fingers, did you just come from a whore or something ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MRELynx schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:17:
Lachen bij die 5 Finger Filet. Dat commentaar van die laatste gast die je moet verslaan:

Your fingers are slick, do you play with yourself a lot ?

Wet fingers, did you just come from a whore or something ?

_O-
Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-05 13:47
haha, typisch Rockstar Games om met zulke zinnen af te komen. Egt brilliant! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
Ligt het aan mijn TV of is het soms wel erg donker 's nachts? Zo deed ik bijvoorbeeld een missie in de buurt van thieves landing 's nachts en ik zag op een gegeven moment letterlijk niet meer waar ik liep waardoor ik het water in liep en verdronk
offtopic:
(wat ik overigens ook vreemd vind. Dat je niet kan zwemmen ok, maar dat je aan de rand van een kabbelend beekje verzuipt is wel een beetje veel van het goede :P)
.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
Ik heb ff gekeken bij mijn challenges, maar ik kom niet tegen dat ik ergens op dieren moet hunten :?

Komt dat pas later in het spel ofzo :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pkunk schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:08:
Ligt het aan mijn TV of is het soms wel erg donker 's nachts? Zo deed ik bijvoorbeeld een missie in de buurt van thieves landing 's nachts en ik zag op een gegeven moment letterlijk niet meer waar ik liep waardoor ik het water in liep en verdronk
offtopic:
(wat ik overigens ook vreemd vind. Dat je niet kan zwemmen ok, maar dat je aan de rand van een kabelend beekje verzuipt is wel een beetje veel van het goede :P)
.
Ik kan prima zien in het donker. Heb je je contrast instellingen wel goed staan van je tv ?
Grolsch schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:13:
Ik heb ff gekeken bij mijn challenges, maar ik kom niet tegen dat ik ergens op dieren moet hunten :?

Komt dat pas later in het spel ofzo :?
Je moet ze niet alleen schieten, maar ook skinnen. Dus hop van je paard af en het mes erin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19-05 10:33

beany

Meeheheheheh

Als de Single Player volledig voltooid is, kan je dan nog steeds spelen in de SP ? Dus zonder de missies(want die zijn voltooid) maar wel challenges halen e.d.? (hunting, survivalist, etc) ? Zou het jammer vinden als je niet meer rond kan dwalen door de speelwereld...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
offtopic:
(wat ik overigens ook vreemd vind. Dat je niet kan zwemmen ok, maar dat je aan de rand van een kabelend beekje verzuipt is wel een beetje veel van het goede :P)
.
Als er geen maan is en [erg] veel bewolking is het idd erg donker.
Opzich niet storend alleen jammer dat de AI daar geen last van heeft.
Dat zwemmen of zelfs lopen in ondiep water is vaag, later als je naar Mexico gaat moet je een stukje door het water lopen en daar moest ik toch wel even 5 seconden over nadenken of ik dat aandurfde. :P

Ik blijf het jammer vinden in MP dat je elkaar zo makkelijk kunt lokaliseren d.m.v. die gekleurde puntjes, liever had ik dan gezien dat het gekleurde zones waren waar iemand zich ongeveer bevind zoals die paarse zone's in SP.
Af en toe heb je op zo'n publieke server nog wel eens dat er 2 samenwerken en jou steeds proberen te killen voor xp.
Da's opzich niet erg maar als ze op het moment dat je spawned al precies weten waar je bent of welke richting je oploopt dan kun je moeilijk verrassen.
Er moet natuurlijk wel een indicatie gebiedje zijn want anders wordt het wel echt moeilijk op zo'n grote map.
Op die manier zou je ook een "hunting party" danwel "survival" MP spelvariant kunnen implementeren, 1 tegen de rest oid.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-05 08:11
offtopic:
.
Same here (PS3). Ik moet de game echt niet overdag gaan spelen, want als het dan ingame 's nachts wordt dan zie ik werkelijk niets. Heb al geprobeerd dit in te stellen met brightness, contrast etc. maar als het dan weer overdag wordt dan wordt je blind van de kleuren 8)7
Iemand miss een idee hierop?

Voor de rest een heerlijk spel. Nog nooit ben ik in een sandboxgame zo afgeleid geweest als in RDR. Gebruik ook nooit de "travel to waypoint" optie want onderweg gebeurt er werkelijk van alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 22:32
Kampje opzetten en lekker camperen en ff slaapie doen en het is weer licht en je hebt weer ammo (A)
Of je gaat al bij een camp zitten ook leuk om naar die verhalen te luisteren kun je nog wel eens lachen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Aaarg gister voor een van de sidequests bezig geweest om 10 Red Sage bij elkaar te zoeken. Na +- 45 mins zoeken had ik er 10 gevonden en ging ik op weg terug naar die gast van de quest. Wordt ik net voordat ik op m'n paard stap aangevallen door 2 Bobcats.. pats pats..dood.. weg 10 red sage... en bijna een gebroken controller... :X

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Meelobee schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:29:
Aaarg gister voor een van de sidequests bezig geweest om 10 Red Sage bij elkaar te zoeken. Na +- 45 mins zoeken had ik er 10 gevonden en ging ik op weg terug naar die gast van de quest. Wordt ik net voordat ik op m'n paard stap aangevallen door 2 Bobcats.. pats pats..dood.. weg 10 red sage... en bijna een gebroken controller... :X
En daarom gebruik ik dus mn campsite. Het is mij al te vaak over komen dat ik met veel moeite dingen had gezocht, daarna verder ging en of afgeknald werd of door een poema werd gepakt en dood was. Dus direct die zooi saven via je campsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 19-05 10:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Omdat het verhaal mij al enigzins verveeld, ben ik maar random rond gaan rennen op zoek naar leuke bugs of features.

Kwam uiteindelijk bij een trein-brug terecht, dus we gingen testen:
Wat gebeurd er met een vastgebonden persoon op de treinrails? :P

Met het touw, mijn trouwe paard en bagger veel geduld, toch resultaat :) Ik had verwacht dat het mannetje gewoon van de baan zou worden geschoven, maar een explosie van 'onderdelen' was leuk om te zien. Vervolg heb ik een paard neergeschoten op de rails, weer enorm lang gewacht, helaas wordt die gewoon van de baan afgeschoven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:49:
Omdat het verhaal mij al enigzins verveeld, ben ik maar random rond gaan rennen op zoek naar leuke bugs of features.

Met het touw, mijn trouwe paard en bagger veel geduld, toch resultaat :) Ik had verwacht dat het mannetje gewoon van de baan zou worden geschoven, maar een explosie van 'onderdelen' was leuk om te zien. Vervolg heb ik een paard neergeschoten op de rails, weer enorm lang gewacht, helaas wordt die gewoon van de baan afgeschoven.
spoiler: achievement spoiler
als je een vrouw vastbind en op de rails legt krijg je er 5G voor ;) je moet wel toekijken anders telt het niet

laat je paard eens in leven...dat zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
L1nt schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:56:
[...]

spoiler: achievement spoiler
als je een vrouw vastbind en op de rails legt krijg je er 5G voor ;) je moet wel toekijken anders telt het niet
SinergyX schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:49:

hehe dit deed me denken aan een plaatje wat in t xbox 360 ervaringen topic stond

Afbeeldingslocatie: http://images.roosterteeth.com/assets/media/9_4bf810154a363.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 10:30
ik heb ook een bug gehad met de trein. had ik de koetsier van zo'n koets getrokken met mijn lasso en op het spoor gegooid, komt de trein er aan wat gebeurt er de locomotief komt met de neus van de grond en blijft daar hangen. pak ik die kerel van het spoor, trein racet in een keer verder op zijn normale snelheid de trein rijd eerst een stuk door mij heen en in eens sta ik binnen in een van de wagons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 19-05 10:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Probleem is vaak dat ik geen vrouw tegenkom op een paard, dus moet ik maar ergens jatten in een stad :+ Wel nog even oeps moment, hoorde in een stadje een vrouw gillen, dus ik trek m'n wapen en kijk wat rond. 1 mannetje begint te schieten, ik schiet 1x terug en meteen heel die stad begint op mij te schieten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wanneer raak je de inhoud van je satchel kwijt? Als ik door een beest gedood wordt, heb ik mijn provisions volgens mij elke keer nog allemaal. Wordt ik door een bandiet oid doodgeschoten, dan meestal niet meer. Zit daar enige consistentie in?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

brama schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:05:
[...]

Wanneer raak je de inhoud van je satchel kwijt? Als ik door een beest gedood wordt, heb ik mijn provisions volgens mij elke keer nog allemaal. Wordt ik door een bandiet oid doodgeschoten, dan meestal niet meer. Zit daar enige consistentie in?
Volgens mij raak je dat kwijt wat je na je laatste save point hebt verzameld.

Iemand nog mooie hi rest desktop wallpapers van RDR ? En dan niet de standaard rode die je bij Rockstar kunt downloaden, maar ingame wallpapers ? Heb al lopen zoeken maar dat zijn allemaal kleine plaatjes. Moet echt ingame 1280x1024 hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
SinergyX schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:04:
Probleem is vaak dat ik geen vrouw tegenkom op een paard, dus moet ik maar ergens jatten in een stad :+ Wel nog even oeps moment, hoorde in een stadje een vrouw gillen, dus ik trek m'n wapen en kijk wat rond. 1 mannetje begint te schieten, ik schiet 1x terug en meteen heel die stad begint op mij te schieten.
Ik had zon vrouwtje genomen die me paard probeerde te jatten. Wat denkt ze nou zelf? Paardje terugfluiten, lassotje pakken, vangen, vastbinden, bandanatje om voor de honor en op t spoor ermee.

Ik heb dat vaak in thieves landing wat jij hier zegt. Uit het niets begint er iemand op me te knallen (geen blauw stipje dus geen random event) ik schiet m dood, verlies ik 50 honor en begint de halve stad op me te knallen.... Misschien omdat ik een beroemde good-guy ben en thieves landing toch het boevendorp is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik had het gisteren bij thieves landing, een gozer met een mes staat op zo'n hoertje in te steken met een mes, vervolgens knal ik die gozer neer. Krijg ik ook honour -50 en de hele saloon kwam gelijk schietend naar buiten gelopen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 19-05 16:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Wii4all schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:40:
Ik had het gisteren bij thieves landing, een gozer met een mes staat op zo'n hoertje in te steken met een mes, vervolgens knal ik die gozer neer. Krijg ik ook honour -50 en de hele saloon kwam gelijk schietend naar buiten gelopen.
Had ik ook. Gebruik gewoon je lasso, dat gaat beter in Thieves Landing.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-05 16:12
Had ik ook, zo'n kerel die hoertje aan het neersteken was, ik die gast gelasso't, achter op me paard gegooit, denk doe goeie daad. Ik rijdt naar sheriff kantoor, maar je kunt hem helemaal nie overdragen aan de sheriff of zo.

Heb hem daar uiteindelijk maar op de grond gemikt en ben weer gegaan. beetje jammer da je nie iemand aan kunt geven of zomaar overdragen aan de sheriff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Zo.. heb eergisteren het spel op 100% completion gespeeld, nu is het tijd voor de multiplayer. Zit nu op rank 18 ofzo en heb al wat matches gedaan, maar heb wel al gemerkt dat een gang hideout veel leuker is als je met meerdere mensen speelt.

Als iemand zin heeft om een posse op te starten, voeg me gerust toe (Xbox360). Ben meestal 's avonds wel online na een uur of 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Koop de survivalist map, dan vind je ze veel sneller als je weet waar je moet zien (kun je ook zin in je journal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 01:10

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Good Fella schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:17:
[...]

Koop de survivalist map, dan vind je ze veel sneller als je weet waar je moet zien (kun je ook zin in je journal).
Die heb ik ook gebruikt, het duurde vooral zo lang omdat ik telkens afgeleidt wordt door andere dingen.. :) Maar het was een wijze les, vaker de campsite gebruiken om ff te saven.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 22:32
Het jagen voor dieren is ook wel leuk. Ik had nog nooit van die boars gezien, dus ik dacht laat ik ze is zoeken bij tall tree's daar hoorden ze ook te zijn wat ik las op internet.
Dus ik denk aah een beer die kan ik ook wel even skinnen dus schiet hem dood. Kom ik dichtbij wil ik hem skinnen heeft die van die hoorns bleek het zo boar te zijn, Maar voordat ik klaar was kwam zijn familie mij aanvallen ze chargde hele tijd op mij in ik kon niks en toen was ik dood. Wat zijn dat lompe beesten niet normaal groot en sterk en gevaarlijk.

KEEP THEM AT DISTANCE (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-05 13:21
Eerst de good guy gespeelt, nu gewoon lekker bezig met alles afknallen als bad guy zeg maar.

Spel brengt toch aardig wat uurtjes plezier al moet ik zeggen dat de random events nu wel een beetje op elkaar beginnen te lijken, al moet ik eerlijk toegeven dat ik er af en toe nog wel eens 1tje voorgeschoteld krijg die ik nog niet eerder had gezien.

Ben met me bad guy eigenlijk nu meer bezig met achievements halen dan daadwerkelijk het hele spel weer te doorlopen.

MP kan me nog niet echt zoet houden, lvl24 nu maar dat iedereen gewoon kan zien waar je loopt is gewoon irri, het zou inderdaad beter zijn dat je een soort van last known position krijgt als iemand schiet of rent.

Meest irri van allemaal is wel het spwn killen bij hideouts.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rgarretsen schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:53:
MP kan me nog niet echt zoet houden, lvl24 nu maar dat iedereen gewoon kan zien waar je loopt is gewoon irri, het zou inderdaad beter zijn dat je een soort van last known position krijgt als iemand schiet of rent.
Helemaal mee eens, ze zouden hier beter het system van de gang matches gebruiken: zodra je stilstaat is je positie van de map verdwenen. Pas als je schiet/rent verschijn je weer.
Meest irri van allemaal is wel het spwn killen bij hideouts.
Of mensen die het niet kunnen verdragen dat je een public enemy bent en dus met 3 man je af komen maken :P

Maargoed, de MP heeft wel veel potentie, Met een aantal kleine updates kunnen ze heel makkelijk onderdelen toevoegen, zoals:

- Last man standing, de laatste 2 personen die overblijven moeten een duel uitvechten.
- Agressieve dieren: alle dieren vallen je aan en de persoon die het langst overleeft wint (killer bunnies).
- Team animal hunting.
- Mexico vs. USA.

Goed, dit zijn misschien niet de meest fantastische ideeen, maar alle ingredienten om de MP nog beter te maken zijn al aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Anoniem: 261819 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:23:
[...]

Helemaal mee eens, ze zouden hier beter het system van de gang matches gebruiken: zodra je stilstaat is je positie van de map verdwenen. Pas als je schiet/rent verschijn je weer.

[...]

Of mensen die het niet kunnen verdragen dat je een public enemy bent en dus met 3 man je af komen maken :P

Maargoed, de MP heeft wel veel potentie, Met een aantal kleine updates kunnen ze heel makkelijk onderdelen toevoegen, zoals:

- Last man standing, de laatste 2 personen die overblijven moeten een duel uitvechten.
- Agressieve dieren: alle dieren vallen je aan en de persoon die het langst overleeft wint (killer bunnies).
- Team animal hunting.
- Mexico vs. USA.

Goed, dit zijn misschien niet de meest fantastische ideeen, maar alle ingredienten om de MP nog beter te maken zijn al aanwezig.
Stuur ze op naar rockstar:D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey

- Team animal hunting.
- Mexico vs. USA.
Vind eigenlijk de eerste twee wel goed verzonnen d:)b . Heb zelf nog niet online gespeeld omdat ik mijn handen nog steeds vol heb aan de SP, maar zodra ik daarmee klaar ben ga ik eens online rondneuzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19-05 10:33

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 261819 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:23:
Grappig... Dit deden we in MOHAA ook. Alleen werd dat niet afgedwongen door het spel maar was het een gentlemens agreement. Zodra de laatste 2 over waren gingen ze op een plekje staan clubben(met het pistool slaan).

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

beany schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:16:
[...]

Grappig... Dit deden we in MOHAA ook. Alleen werd dat niet afgedwongen door het spel maar was het een gentlemens agreement. Zodra de laatste 2 over waren gingen ze op een plekje staan clubben(met het pistool slaan).
In Counterstrike had je dan vaak een knifefight (vroegah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
in CS idd. Mooi was dat, ook gentlemans agreement. In pubs dan. In wars deden we vaak een kniferound voor de start van de war. de nostalgie.... :P

ON: Denk dat ik geen 100% meer kan halen... Ik heb bij 'poppycock' besloten zelf het geld te houden. Vervolgens kreeg ik Stranger Task failed. Boeiend, dacht ik ik heb 1000$ maar bleek dat je die wel af moet maken voor een outfit....

maja ik was toch van plan nog een playtrough te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KingKoning schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:56:
ON: Denk dat ik geen 100% meer kan halen... Ik heb bij 'poppycock' besloten zelf het geld te houden. Vervolgens kreeg ik Stranger Task failed. Boeiend, dacht ik ik heb 1000$ maar bleek dat je die wel af moet maken voor een outfit....

maja ik was toch van plan nog een playtrough te doen :p
Geen probleem... deze stranger zal na een paar ingame dagen weer terugkomen :)

De enige stranger die je niet kan voltooien als je het spel uitgespeeld heb is "I Know You".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 10:30
die gast heb ik eeen keer perongeluk vermoord. Ik stond rug tegen rug met die kerel probeerde ik wolven te killen met mijn knife, draaid john in eens 180 graden en snijd the strot van die gast open. Gelukkig kwam hij terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik had dat met die california stranger....

Kom hem tegen blablabla hij loopt weg..
ik knal een beest af, vervolgens storm ik weg met mn paard loopt die eikel daar nog, stond er mission failed omdat ik die gozer had aangereden ;)

Die funny man heb ik inmiddels al 2 keer gered één keer in een mijn (waar ikzelf eerst dood in het gat viel ;) en daarna bij pikes bassin.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Kraziey schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:25:
[...]

Same here (PS3). Ik moet de game echt niet overdag gaan spelen, want als het dan ingame 's nachts wordt dan zie ik werkelijk niets. Heb al geprobeerd dit in te stellen met brightness, contrast etc. maar als het dan weer overdag wordt dan wordt je blind van de kleuren 8)7
Iemand miss een idee hierop?
Probeer bij de beeld opties in het menu van de ps3 eens of het helpt als je RGB op limited zet ipv full. Bij mij was het ook pikkedonker met RGB op full, maar op limited is snachts alles erg goed te zien. Alleen veel minder contrast en kleur... Heb er bij meerdere ps3 games last van (killzone 2 ook bijv), dus standaard maar op limited gezet. Even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
DinoPK schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:33:
[...]

Probeer bij de beeld opties in het menu van de ps3 eens of het helpt als je RGB op limited zet ipv full. Bij mij was het ook pikkedonker met RGB op full, maar op limited is snachts alles erg goed te zien. Alleen veel minder contrast en kleur... Heb er bij meerdere ps3 games last van (killzone 2 ook bijv), dus standaard maar op limited gezet. Even wennen.
Thnx voor je reactie. Ga het gelijk even proberen!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:40
waar kan ik de update/patch vindenw eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Lampuhkap schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:59:
waar kan ik de update/patch vindenw eigenlijk?
is nog niet uit, ze zijn er nog meebezig.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voor iedereen die de 5 Finger Filet combo's wil. Dit is de combo voor de laatste ronde: Inzet $100 en geheid winnen als je snel genoeg bent op de XBOX360. De eerste 3 zijn wel goed te doen dus die heb ik niet :D

spoiler:
AB AY AX AB AY
AB AY AX AB AY
AB AY AX AB AY
AB AY AX AB AY
A

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 02-06-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59
MRELynx schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:25:
Voor iedereen die de 5 Finger Filet combo's wil. Dit is de combo voor de laatste ronde: Inzet $100 en geheid winnen als je snel genoeg bent op de XBOX360. De eerste 3 zijn wel goed te doen dus die heb ik niet :D

spoiler:
AB AY AX AB AY
AB AY AX AB AY
AB AY AX AB AY
AB AY AX AB AY
A
Die zijn toch niet geheim? Die worden voorgedaan. Wel belangrijk is om niet alleen snel te zijn, maar om je ritme exact gelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
Wh00t...speel ik met poker in blackwater ($100 ante) in 2 handen achter elkaar een tafel van 5 leeg (ik + 4 anderen)....wel met cheaten natuurlijk ;)
De eerste hand: 2 gasten all in...beide neer....tweede hand...de andere twee all in...ook beide neer :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-05 17:30

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben bezig met stranger missies, maar op de een of andere manier zie ik op de site van Rockstar niet dat ik die complete heb :(

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
Grr al een week geen tijd meer om te spelen. Begin helemaal uit het verhaal te raken zo :')
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste