PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Nope helaas ben je altijd zichtbaar op de map voor de andere spelers.TheKillingBean schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 08:36:
[...]
Als je normaal rent (dus niet sprinten) dan ben je niet zichtbaar op het kaartje, dat heb ik in ieder geval gelezen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dat is een bug die ze nog moeten fixen. Staat er ook als je op de i knopje drukt.Oxigeon schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 08:17:
Ik ben bezig met stranger missies, maar op de een of andere manier zie ik op de site van Rockstar niet dat ik die complete heb
XBL: MRE Inc
ooo dat brengt herinneringen terugbeany schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:16:
[...]
Grappig... Dit deden we in MOHAA ook. Alleen werd dat niet afgedwongen door het spel maar was het een gentlemens agreement. Zodra de laatste 2 over waren gingen ze op een plekje staan clubben(met het pistool slaan).
Mooie eerste missie met trein gedaan, daarna heb ik een goed paard gevangen.
Ik heb nu een huisje gekocht met zo'n machinegun op het dak.
Burp
Soms schiet ik echt 10 keer op iemand en hun 2 keer op mij en ik ga dood hoe kan dat? of hoe hoger je level hoe beter je aimt?.
En begin je altijd met je standaard wapens of kan je zelf nog instellen welke wapens je wilt hebben in je inventory, of moet je steeds alles uit die kisten pakken want als je dood gaat ben je het weer kwijt.
Tis alleen jammer dat ik geen Spaans spreek. Heel veel van die opmerkingen van die mensen begrijp ik dus niet. Zo'n hoertje in Amerika zei ooit eens tegen John Marston: Hey would you like to stick something into me ? Waarop hij reageerde met: No ma'am I'm married...Wii4all schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:42:
Eindelijk in mexico toch wel grappig meteen een andere sfeer/dorpen etc.
Mooie eerste missie met trein gedaan, daarna heb ik een goed paard gevangen.
Ik heb nu een huisje gekocht met zo'n machinegun op het dak.
Volgens mij zijn die opmerkingen van die mexicanen namelijk ook wel grappig...
Ik verkoop die gewoon... Net zoals de huiden/vlees opbrengst van het jagen.Ike. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:20:
Wat 'moet' je doen met het goud dat je vind in de treasures? Kan je dat ergens voor gebruiken of gewoon verkopen?
Alleen ik weet niet echt wat ik met al dat geld moet
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Er is geloof ik een achievement voor als je 10k hebt ofzo.beany schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:24:
[...]
Ik verkoop die gewoon... Net zoals de huiden/vlees opbrengst van het jagen.
Alleen ik weet niet echt wat ik met al dat geld moetZoveel interessants is er niet te koop eigenlijk. Of mis ik ergens iets??
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wapens die je uit de grote 'blauwe' kisten pakt hou je als je ze eenmaal hebt. Met L1 krijg je het menu om wapens te wisselen, je kunt als je L1 ingedrukt houdt met de dpad wisselen tussen verschillende pistolen, shotguns en rifles.Silencex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:04:
Ik speel hem nu ook 2 dagen ben nu beetje multiplayer bezig. Maar ik heb wat vraagjes.
Soms schiet ik echt 10 keer op iemand en hun 2 keer op mij en ik ga dood hoe kan dat? of hoe hoger je level hoe beter je aimt?.
En begin je altijd met je standaard wapens of kan je zelf nog instellen welke wapens je wilt hebben in je inventory, of moet je steeds alles uit die kisten pakken want als je dood gaat ben je het weer kwijt.
Die krijg je als je in totaal 10k verdiend hebt, je hoeft dus niet te sparen tot je $10000 bij je hebt, maar kunt het geld gewoon uitgevenShabbaman schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:28:
[...]
Er is geloof ik een achievement voor als je 10k hebt ofzo.
[ Voor 17% gewijzigd door Meelobee op 03-06-2010 10:31 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Headshot = instant killSilencex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:04:
Ik speel hem nu ook 2 dagen ben nu beetje multiplayer bezig. Maar ik heb wat vraagjes.
Dat zal het wel zijn
de 5 'speciale' wapens zijn ongeveer $1000 per stuk geloof ik.beany schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:24:
[...]
Ik verkoop die gewoon... Net zoals de huiden/vlees opbrengst van het jagen.
Alleen ik weet niet echt wat ik met al dat geld moetZoveel interessants is er niet te koop eigenlijk. Of mis ik ergens iets??
Had gisteren nog wel een apart iets. Ik ging op weg naar die "I know you" quest. Kom ik halverwege langs een vuurpeleton die op het punt staat iemand te fusileren. Dus ik in deadeye het vuurpeleton neergemaaid, -100 honor
Jah, daar ben ik ook mee bezig... Moet 5 bevers hebben, maar die zijn te vinden in het gebied boven Thieves town. Probleem is, ik kan daar niet komen. Bruggen zijn niet voltooid. Moet ik de storyline volgen om dat gebied te openenJoosie200 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:03:
nu moet ik op zoek naar materialen voor een of andere pipo die wil gaan vliegen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Anoniem: 355554
Jup, even door ploeteren aan de hoofdmissies.beany schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:10:
[...]
Jah, daar ben ik ook mee bezig... Moet 5 bevers hebben, maar die zijn te vinden in het gebied boven Thieves town. Probleem is, ik kan daar niet komen. Bruggen zijn niet voltooid. Moet ik de storyline volgen om dat gebied te openenOf moet ik iets anders doen?
Nou is rivers up north een vrij breed begrip
wel dassen, wolven, beren, everzwijnen, buffelos, stinkdieren, armadillos, vogels, konijnen, cougars, hyenas en nog zo wat. maar die verdomde bevers die vind ik nergens
[ Voor 17% gewijzigd door KingKoning op 03-06-2010 11:21 ]
en zoals eerder gepost, hier dus: http://www.youtube.com/watch?v=uYfoqhedL5E ik heb er snachts 5 geschoten.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2010 11:21 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Lol dat heb ik gister gedaan met een kraai die heel erg dichtbij vloog. Met die buffalo gun blijft er niks meer over, ja je ziet wat veertjes naar beneden dwarrelen, that's it.....IlIlIlIlIl schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:25:
En schiet ze niet met een groot kaliber geweer kapot want dan zie je ze niet meer terugzo had ik dat met de buffalo rifle en kon ze nergens meer terug vinden
op vogels auto-locked hij niet he?MRELynx schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:49:
[...]
Lol dat heb ik gister gedaan met een kraai die heel erg dichtbij vloog. Met die buffalo gun blijft er niks meer over, ja je ziet wat veertjes naar beneden dwarrelen, that's it.....
Jawel hoor, bij mij wel iig....
Je moet er alleen met je richt-puntje wel redelijk bij in de buurt zijn. Ik heb het idee dat niet-vliegend-materieel eerder locked...
Had net een mooi zwart paard gevonden/gevangen nadat ik de 'Spurred to Victory' trophy had gekregen.
[ Voor 64% gewijzigd door Ike. op 03-06-2010 16:10 ]
maar die adelaren in de lucht moet ik toch wel gewoon kunnen raken met dat carrier geweer?IlIlIlIlIl schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:01:
als je een rifle hebt en je target is iets te dicht bij locked hij inderdaad niet automatisch. zelfde geld voor je pistool als je te verweg bent
Is al een paar keer voorbij gekomen: lees de beschrijvingen van de "deeds" in shops. Zwart = een van de drie toppers.Ike. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:07:
Is het mogelijk om te zien wat voor soort paard je hebt?
Had net een mooi zwart paard gevonden/gevangen nadat ik de 'Spurred to Victory' trophy had gekregen.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Hoe haal je buffalo Gun?MRELynx schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:49:
[...]
Lol dat heb ik gister gedaan met een kraai die heel erg dichtbij vloog. Met die buffalo gun blijft er niks meer over, ja je ziet wat veertjes naar beneden dwarrelen, that's it.....
Ike. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:07:
Is het mogelijk om te zien wat voor soort paard je hebt?
Yep, in de general store kun je deeds kopen. Als je info kiest bij zo'n deed kun je lezen hoe het uiterlijk van dat betreffende paard is. Naja, 1 ster is niks, 3 sterren is top, dat lijkt me duidelijkHerko_ter_Horst schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:16:
[...]
Is al een paar keer voorbij gekomen: lees de beschrijvingen van de "deeds" in shops. Zwart = een van de drie toppers.
Als je de deed koopt, komt deze in je 'inventory' en die kun je ook blijven gebruiken. Dus wanneer je paard sterft, klik je gewoon weer op die deed, je fluit en je paard komt vers van de fokker naar je toe gehuppeld
Stimmt.Anoniem: 265288 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:52:
Ik geloof wel, dat je de drie beste paarden in eerst in het wild moet temmen voordat ze vrijkomen in de store.
Tevens kun je aan het paard zijn bouw ook zien hoe goed hij is. De 1-sterren paarden zijn graatmager, de 2-sterren al beter, en de 3-sterren paarden zien er gezond uit.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ik vroeg me af of het ook op de PC uitkomt?
Heck, ik heb zelfs een xbox gekocht alleen voor dit spel. R* kennende zal dat nog wel even duren, als ie al komt, zal het zeker een jaar duren verwacht ik.P-aul schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:08:
Geweldig spel. wat ik ervan lees en over hoor klinkt echt super allemaal.
ik vroeg me af of het ook op de PC uitkomt?
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Ja zou zonde zijn, ben ook serieus na aan het denken om een xbox te kopen alleen voor dit spelFlyby_Wire schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:21:
[...]
Heck, ik heb zelfs een xbox gekocht alleen voor dit spel. R* kennende zal dat nog wel even duren, als ie al komt, zal het zeker een jaar duren verwacht ik.
ben een groot fan van westerns, niets mooier dan er zelf in te spelen eigenlijk.
Wacht wel nog even af over verdere berichten over PC versie.
Ik zou namelijk mail krijgen met een link, maar nooit gehad
Spamfilter al gechecked ? Mail was afkomstig van donotreply @ rockstargames punt comLampuhkap schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:54:
Ik heb nou al vorige week al gemaild naar rockstar met de vraag waar mn link blijft van de soundtrack die ik via de website heb opgevraagd met mijn LE code, maar er word niet op gereageerd,
Ik zou namelijk mail krijgen met een link, maar nooit gehad
Stuur me anders even een DM dan heb ik de link wel voor je. Moet je je mail adres invullen en je LE code.
Is ook bekend in welk gebied ik die drie top paarden kan vinden?Angeloonie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:07:
[...]
Stimmt.
Tevens kun je aan het paard zijn bouw ook zien hoe goed hij is. De 1-sterren paarden zijn graatmager, de 2-sterren al beter, en de 3-sterren paarden zien er gezond uit.
Ik vermoed dat alle 3 gebieden 1 van die 3 paarden herbergen, 1 heb ik al vrijgespeeld en zit nu net een aantal uur in Mexico.Brammel schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:53:
[...]
Is ook bekend in welk gebied ik die drie top paarden kan vinden?
Only fools are enslaved by time and space.
Klopt, ik heb net de laatste van de 3 getemd. Kwam dat beest tegen, wil ik hem lasso-en, had ik mn wapen nog op de buffalo rifle staan, dus knal ik dat beest morsdoodLoneRanger schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:03:
[...]
Ik vermoed dat alle 3 gebieden 1 van die 3 paarden herbergen, 1 heb ik al vrijgespeeld en zit nu net een aantal uur in Mexico.

Gelukkig kwam ik er nog eentje tegen een nog geen minuut later en had ik de achievement binnen.
Ike. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:47:
Co-op DLC zal uitkomen op 22 juni
http://www.vg247.com/2010...he-end-dlc-for-rdr-dated/

Ben ook wel benieuwd of voor RDR eenzelfde soort 'expansion packs' uitgegeven gaan worden als voor GTA IV. Als ik bovenstaande blog moet geloven staat dat wel op de planning

de volgende plaatsen ongeveer.LoneRanger schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:03:
[...]
Ik vermoed dat alle 3 gebieden 1 van die 3 paarden herbergen, 1 heb ik al vrijgespeeld en zit nu net een aantal uur in Mexico.
1st geel balanced, moet je pakken tijdens een missie van bonnie.
2nd wit meer HP langzamer, rechtsonder in mexico, kijk op je map waar de paarden precies zitten.
3rd zwart minder HP sneller, in het laatste gebied 2de openveld van recht, vanaf 21 uur lopen ze rond, ze zijn vrij zeldzaam dus goed opletten.
Anoniem: 282265
Ik heb daar al een Turkmen en nog een snellere van 750$ gekocht tot nu toe. Vroeg het me af.
En ik hoor ook mensen over een geweldige warhorse. Waar of hoe krijg ik die?
Warhorse is limited edition extra. Dus die kun je ingame niet temmen. En die drie wilde paarden, zijn dezelfde paarden als in de general store ja.Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:58:
Zijn die drie wilde paarden anders dan de paarden die ik in de General Store kan kopen?
Ik heb daar al een Turkmen en nog een snellere van 750$ gekocht tot nu toe. Vroeg het me af.
En ik hoor ook mensen over een geweldige warhorse. Waar of hoe krijg ik die?
Yeps, dat zijn die paarden. je komt ze vanzelf tegen, ik zou alleen wel even de deeds checken om te kijken hoe ze eruit zien voordat je ze gaat temmenAnoniem: 282265 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:17:
oh zijn dat de paarden die op 'not available' staan in de GS? Ik heb niet echt vaak paarden getemd behalve met die missie van Bonnie.
Burp
Vooral doen en daarna gaan klagen dat er zo weinig games uitkomen op pc...qwertyuio schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:53:
Als hij op de pc uitkomt dan ga ik hem nog een keer spelen, ik download hem dan wel want ik heb toch al betaald voor de licentie

Opzich ben ik het met je eens, maar hij heeft wel een punt. Wat dat betreft is Valve wel weer goed bezig. Gekochte spellen in je Steam kun je op de PC en op de Mac(indien beschikbaar) spelen, zonder een aparte licentie te hoeven aanschaffen.Meelobee schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:08:
[...]
Vooral doen en daarna gaan klagen dat er zo weinig games uitkomen op pc...
Bij een spel is het toch zo dat heel veel materiaal(models, textures, levels en toch ook heeeel veel code) te hergebruiken is. Toch moet je de volle mep betalen als je het zelfde spel op een ander platform wil spelen. Beetje vreemd, niet?
Maar dit is geheel off-topic uiteraard...
de ene waar je naar moet opletten is wit/grijs die zit in mexico ander is zwart die zit op het laatste gedeelteAnoniem: 265288 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:25:
Yeps, dat zijn die paarden. je komt ze vanzelf tegen, ik zou alleen wel even de deeds checken om te kijken hoe ze eruit zien voordat je ze gaat temmen.
Wat moet ik doen om deze te "activeren"
coyote schieten en skinnen dacht ikGrolsch schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:46:
ik heb trouwens nog steeds geen "hunting" mission in m'n journal staan.
Wat moet ik doen om deze te "activeren"
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
I mentioned it once, but I think I got away with it.
jepbrama schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:11:
Hoe zit zo'n "deed" eruit in de store? Is dat gewoon zo'n velletje met het paardenras eronder? M.a.w. je koopt een paard, en krijgt die deed om daarmee eindeloos vaak het paard te spawnen?
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Is er ook een verschil kwa soort paard, dat de een harder rent dan de ander of ?Wii4all schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:43:
Vaak ook als je in het wild een paard getemd hebt, schiet ie in autosave modes en geeft ie aan dat er nieuwe items in de store staan. Dat betekend dat je het getemde paard (het ras) kan kopen in de general store
Paar post boven je:RicardoC schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:50:
[...]
Is er ook een verschil kwa soort paard, dat de een harder rent dan de ander of ?
ArgantosNL in "[Multi] Red Dead Redemption - Deel 2"
Anoniem: 84457
Waar je die gang moet uitschakelen om zo de ontvoering te beïndigen.
Ik heb diverse replays maar ik heb gfi welke het moet zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 04-06-2010 21:54 ]
Hangin Bonnie mcfarlane?Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:53:
In replay menu, hoe heet de missie 'Twin Rocks'?
Vin ik wel meevallenAnoniem: 136772 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:30:
Die soundtrack is wel erg goed moet ik zeggen!
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 05-06-2010 10:58 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1hYV-JSjpyU]Beakzz schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:57:
[...]
Vin ik wel meevallenWel als je in Missies bent of als er actie is, maar niet als je lekker aan het galloperen bent over de ?steppe? Daarom heb ik nu maar de soundtrack gedownload en als achtergrondmuziek aangezet op mijn Xbox. Stukken beter. Zoek alleen nog meer "westernmuziek" maar dat valt nog niet mee als je geen artiesten kent. En nee ik bedoel geen Country, maar echt die muziek die ze in westernfilms gebruiken. Zal Imdb eens raadplegen.
Die onderste is overigens ook introtape voor Metalica concerten, maar dat even terzijde.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 314305
Ik ging ook premiejagen, en er stond 20 dollar voor levend, en 10 voor dood. Ik dacht, die pak ik levend. Dus ik schiet al zijn maten neer, en knal hem daarna in z'n knieën. Hij zit op z'n knieën op de grond en schiet z'n revolver op mij leeg terwijl ik achter een rotsblok schuil, een manier zoekend om 'm levend te pakken. Volgens mij moet dat met een lasso, maar kan het ook zonder? Want ik heb die lasso ook niet en ik zou ook niet weten waar je die kan krijgen. En z'n revolver ging ook niet leeg. Dus ik was op 'm afgelopen om 'm knock-out te slaan ofzo, maar toen schoot ie me helemaal verrot dus activeerde ik dead-eye en pompte ik 'm vol met lood. Zonde van die extra 10 dollar
Leukste missie was toch nog wel de 2e van de kwakzalver West Dickens, als je een 'willekeurige' vrijwilliger uit het publiek mag spelen.
Anoniem: 37384
Je kunt het beste inderdaad eerst de Bonnie missies doen, is een beetje de intro van het spel met wat oefeningen er in. Maar echt veel maakt het niet uit, je kunt geen 'verkeerde' volgorde kiezen, maar je lasso is wel handig om te hebben.Anoniem: 314305 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:18:
Haha, oke! Dankjewel. Tot dan knal ik de outlaws wel gewoon neer, is net zo leuk
Je vergeet de allermooiste (imo danWillybubba schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:08:
[...]
[video]
[video]
![]()
Die onderste is overigens ook introtape voor Metalica concerten, maar dat even terzijde.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Nou ben ik absoluut geen liefhebber van Bon jovi, het nummer is wel erg gaaf maar dat kan ook wel komen door "Young guns" met geweldige rollen van Estevez en Kiefer Sutherland althans in mijn herinnering.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Rooke schreef op zondag 06 juni 2010 @ 09:14:
Even in een Spoiler:
spoiler:Wat kan je nog doen als John en Abigail dood zijn en je verder gaat als Jack?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik had een goude stallion (m'n paardenkennis is niet zo goed, maar bonnie zij dat het een stallion was en hij leek goud) gevangen en getemd, en van bonnie mocht ik 'm houden. Eerst had ie geen zadel, maar toen ik 'm even later floot, had hij er wel een. Komt dat zadel vanzelf of moet je er iets voor doen?
In ieder geval, ik rijd dus met m'n goude stallion over het pad, staat daar opeens een vrouw naast een postkoets, roepend om hulp. Ik ga naar d'r toe, en dan komen er opeens een stuk of 6 mannen achter de koets vandaan en beginnen op me te schieten. Ik was overrompeld maar ik activeerde toen dead-eye en ik schot ze allemaal neer. Toen was helaas m'n paard dood. Ik dacht, als ik 'm fluit krijg ik gewoon een nieuwe. Maar toen ik floot kwam m'n oude paard aanzetten, die ik gekocht had in de general store! Iemand enig idee hoe je zo'n wild paard als je standaard paard kan maken?
Hitch je paard aan een balk in een stad/dorp en dan word dat paard automatisch je standaard paard.
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 06-06-2010 10:48 ]
Gang Hideouts kun je niet via dat menu spelen. Het zijn namelijk geen storyline-missies. Maar je kunt zo'n missie een (in-game) dag later opnieuw spelen door er opnieuw naartoe te rijden.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:53:
In replay menu, hoe heet de missie 'Twin Rocks'?
Oke, maar als ie dood is is ie blijkbaar ook gewoon dood. In tegenstelling tot het goedkope paardje van de general store, dat al 3 keer dood is gegaan ofzo.Ike. schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:47:
zadels verschijnen vanzelf.
Hitch je paard aan een balk in een stad/dorp en dan word dat paard automatisch je standaard paard.
Ik heb ook even research gedaan:
De goude stallion die je vangt bij bonnie's missie is de Kentucky Saddler, komt voor in het gebied waar je start (stamina en speed verdeeld)
In de Great Plains komt de zwarte versie voor, de American Standardbred (low stamina, fast speed)
In Mexico is de witte stallion, de Hungarian Half-bred (high stamina, slow speed)
Als je paarden in het wild vangt, zul je ze dus in leven moeten houden, of je bent 'm kwijt. Tenzij je de Kentucky, de American of de Hungarian koopt. Want dan heb je zo'n deed en kan je ze eeuwig spawnen.
Het schijnen de 3 beste paarden te zijn (naast Warhorse) in heel red dead redemption. Jammer dat m'n wilde Kentucky Saddler zo snel dood moest gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 314305 op 06-06-2010 22:05 . Reden: extra info ]
Gisteren zag ik een paar paarden voorbij komen waarvan ik er eentje temde dat bleek de Hungarian Half-bred.
Heb een stuk of 4 missies gedaan in mexico....
Burp
De American Standardbred is het snelste paard in het spel, dus high stamina, slow speed klopt niet. Eerder andersom met de Hungarian.Anoniem: 314305 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:12:
[...]
De goude stallion die je vangt bij bonnie's missie is de Kentucky Saddler, komt voor in het gebied waar je start (stamina en speed verdeeld)
In de Great Plains komt de zwarte versie voor, de American Standardbred (high stamina, slow speed)
In Mexico is de witte stallion, de Hungarian Half-bred (low stamina, fast speed)
Alle paarden hebben een deed die je kan kopen in de store.Anoniem: 314305 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:12:
[...]
Oke, maar als ie dood is is ie blijkbaar ook gewoon dood. In tegenstelling tot het goedkope paardje van de general store, dat al 3 keer dood is gegaan ofzo.
In de Great Plains komt de zwarte versie voor, de American Standardbred (high stamina, slow speed)
In Mexico is de witte stallion, de Hungarian Half-bred (low stamina, fast speed)
Als je paarden in het wild vangt, zul je ze dus in leven moeten houden, of je bent 'm kwijt. Tenzij je de Kentucky, de American of de Hungarian koopt. Want dan heb je zo'n deed en kan je ze eeuwig spawnen.
Het schijnen de 3 beste paarden te zijn (naast Warhorse) in heel red dead redemption. Jammer dat m'n wilde Kentucky Saddler zo snel dood moest gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 06-06-2010 13:24 ]
Anoniem: 315662
de war horse is het snelste paard (maar niet vangbaar)Angeloonie schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:41:
[...]
De American Standardbred is het snelste paard in het spel, dus high stamina, slow speed klopt niet. Eerder andersom met de Hungarian.
en, is er al iets bekend over een patch voor de deadly assasins outfit? ik wil hem hebben maar niet mijn game overnieuw doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 06-06-2010 13:47 ]
War Horse heeft niet iedereen, dus heeft niet veel zin om die te noemen.Anoniem: 315662 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:32:
[...]
de war horse is het snelste paard (maar niet vangbaar)
en, is er al iets bekend over een patch voor de deadly assasins outfit? ik wil hem hebben maar niet mijn game overnieuw doen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ook nog even 2 mainquests gedaan, zit nu op 75% ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 06-06-2010 19:40 ]
Ah, zoiets dacht ik al. Andersom dan inderdaadAngeloonie schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:41:
[...]
De American Standardbred is het snelste paard in het spel, dus high stamina, slow speed klopt niet. Eerder andersom met de Hungarian.
Hebben er trouwens meer mensen last met Dead-eye niveau 2? Niveau 1 was leuk, met slowmotion. Maar met niveau 2 worden er soms dingen gemarkeerd waarop ik helemaal niet wil schieten. Is er een manier om zelf die kruisjes te kunnen zetten, of komt dit nog bij niveau 3 (zoiets hoorde ik). Dat painten met die kruisjes vind ik maar niks, maakt het ten eerste veels te makkelijk en ik wil gewoon zelf bepalen waar ik schiet.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Anoniem: 315662
Dat heb ik erbij gezet, maar weet iemand of er nou iets van een patch komt (zie mijn eerdere bericht)Angeloonie schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:49:
[...]
War Horse heeft niet iedereen, dus heeft niet veel zin om die te noemen.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de patch dezelfde dag online gaat als de eerste DLC.Anoniem: 315662 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:55:
[...]
Dat heb ik erbij gezet, maar weet iemand of er nou iets van een patch komt (zie mijn eerdere bericht)
Wat er precies gepatched gaat worden is nog niet bekend.
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 06-06-2010 23:09 ]
Tot nu toe ook wel één van de leukste missies.gijsvdgun schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:57:
Leukste missie was toch nog wel de 2e van de kwakzalver West Dickens, als je een 'willekeurige' vrijwilliger uit het publiek mag spelen.
Bij de laatste challenge, schoot ik ook de revolver uit de handen van die gast.
Ik ben op het moment gestrand bij Bonnie, bij de laatste missie dat je een lasso verdient.
De missies van Bonnie zijn behoorlijk saai, paarden verdrijven, konijnen afknallen

De side missions, dat je naar bergen moet om een verloren zoon, vrouw en man te zoeken zijn ook wel lachen.
De leukste side mission tot nu toe in mijn ogen was, dat ik een stuk land voor iemand moest terug ´veroveren´.
Ik eenmaal aangekomen op dat stuk land, woont er een oude man die met een wapen ga dreigen en zegt doodleuk dat ik het stuk land voor 200 dollar kan kopen!
No way, we knallen die hap af, ik het eigendoms document gepakt terug naar de opdrachtgever vet lachen wat ie toen zei, toen hij erachter kwam dat ik die oude man had afgeknald voor de papieren.
De Bonnie missies zijn/vind ik ook meer een tutorial om gewend te raken aan de besturing enzo.PSP123 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 06:24:
[...]
Tot nu toe ook wel één van de leukste missies.
Bij de laatste challenge, schoot ik ook de revolver uit de handen van die gast.![]()
Ik ben op het moment gestrand bij Bonnie, bij de laatste missie dat je een lasso verdient.
De missies van Bonnie zijn behoorlijk saai, paarden verdrijven, konijnen afknallenBoring...
De side missions, dat je naar bergen moet om een verloren zoon, vrouw en man te zoeken zijn ook wel lachen.
De leukste side mission tot nu toe in mijn ogen was, dat ik een stuk land voor iemand moest terug ´veroveren´.
Ik eenmaal aangekomen op dat stuk land, woont er een oude man die met een wapen ga dreigen en zegt doodleuk dat ik het stuk land voor 200 dollar kan kopen!
No way, we knallen die hap af, ik het eigendoms document gepakt terug naar de opdrachtgever vet lachen wat ie toen zei, toen hij erachter kwam dat ik die oude man had afgeknald voor de papieren.
Ik raad ook aan om haar missies allemaal als eerste te doen.
Spel gisteren uitgespeeld
Heb nu 65% van de trophies (34 trophies), weet nog niet of ik voor de 100% ga, vind die bloemzoek challenges en het compleet maken van alle costumes niet boeiend meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 07-06-2010 08:24 ]
De Macfarlane missies zijn ook puur om je kennis te laten maken met het spel en de controls. Soort van introductie. -> te laatPSP123 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 06:24:
[...]
Tot nu toe ook wel één van de leukste missies.
Bij de laatste challenge, schoot ik ook de revolver uit de handen van die gast.![]()
De missies van Bonnie zijn behoorlijk saai, paarden verdrijven, konijnen afknallenBoring...
Gisteren nogal last van de de huifkar bug, kar gaat op en neer maar rijd niet verder. evenals de eerste missie van Luisa waarbij de stagecoach niet te sturen is (tenzij je de voorste 2 paarden afschiet) na 2x opnieuw de xbox herstart te hebben werkte het correct, en toen was de missie ook wel een eitje
btw Cougar's kniven suckt aars

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik moet zeggen dat die sharpshooter challange dat je 3 beren een headshot moet geven toch wel lastig was, vaak had ik 1 neer geknalt en dan werd ik in de rug aangevallen door een 2'de beer, vaak ben je in 1 klap dood en moet je weer overnieuw omdat die eerste dan niet gesaved is
Scheelt overigens wel als je bij die challange de buffalo-rifle al hebt.