Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
rgarretsen schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:53:
MP kan me nog niet echt zoet houden, lvl24 nu maar dat iedereen gewoon kan zien waar je loopt is gewoon irri, het zou inderdaad beter zijn dat je een soort van last known position krijgt als iemand schiet of rent.
Als je normaal rent (dus niet sprinten) dan ben je niet zichtbaar op het kaartje, dat heb ik in ieder geval gelezen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

TheKillingBean schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 08:36:
[...]

Als je normaal rent (dus niet sprinten) dan ben je niet zichtbaar op het kaartje, dat heb ik in ieder geval gelezen.
Nope helaas ben je altijd zichtbaar op de map voor de andere spelers.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-05 13:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Oxigeon schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 08:17:
Ik ben bezig met stranger missies, maar op de een of andere manier zie ik op de site van Rockstar niet dat ik die complete heb :(
Dat is een bug die ze nog moeten fixen. Staat er ook als je op de i knopje drukt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 21:32
offtopic
beany schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:16:
[...]

Grappig... Dit deden we in MOHAA ook. Alleen werd dat niet afgedwongen door het spel maar was het een gentlemens agreement. Zodra de laatste 2 over waren gingen ze op een plekje staan clubben(met het pistool slaan).
ooo dat brengt herinneringen terug :o grijs gespeeld in een clan dat spel... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Eindelijk in mexico toch wel grappig meteen een andere sfeer/dorpen etc.

Mooie eerste missie met trein gedaan, daarna heb ik een goed paard gevangen.

Ik heb nu een huisje gekocht met zo'n machinegun op het dak.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 09:09

Silence

Godlike

Ik speel hem nu ook 2 dagen ben nu beetje multiplayer bezig. Maar ik heb wat vraagjes.

Soms schiet ik echt 10 keer op iemand en hun 2 keer op mij en ik ga dood hoe kan dat? of hoe hoger je level hoe beter je aimt?.

En begin je altijd met je standaard wapens of kan je zelf nog instellen welke wapens je wilt hebben in je inventory, of moet je steeds alles uit die kisten pakken want als je dood gaat ben je het weer kwijt.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wii4all schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:42:
Eindelijk in mexico toch wel grappig meteen een andere sfeer/dorpen etc.

Mooie eerste missie met trein gedaan, daarna heb ik een goed paard gevangen.

Ik heb nu een huisje gekocht met zo'n machinegun op het dak.
Tis alleen jammer dat ik geen Spaans spreek. Heel veel van die opmerkingen van die mensen begrijp ik dus niet. Zo'n hoertje in Amerika zei ooit eens tegen John Marston: Hey would you like to stick something into me ? Waarop hij reageerde met: No ma'am I'm married...

Volgens mij zijn die opmerkingen van die mexicanen namelijk ook wel grappig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Wat 'moet' je doen met het goud dat je vind in de treasures? Kan je dat ergens voor gebruiken of gewoon verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 07:20

beany

Meeheheheheh

Ike. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:20:
Wat 'moet' je doen met het goud dat je vind in de treasures? Kan je dat ergens voor gebruiken of gewoon verkopen?
Ik verkoop die gewoon... Net zoals de huiden/vlees opbrengst van het jagen.

Alleen ik weet niet echt wat ik met al dat geld moet :? Zoveel interessants is er niet te koop eigenlijk. Of mis ik ergens iets??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 14:36
Ik verkoop het ook gewoon. Verder is er weinig mee te doen denk ik. Met het geld koop ik zoveel mogelijk huisjes en wapens. Eigenlijk alleen in het begin problemen met geld gehad. Na een tijdje heb je nooit tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:13

Shabbaman

Got love?

beany schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:24:
[...]

Alleen ik weet niet echt wat ik met al dat geld moet :? Zoveel interessants is er niet te koop eigenlijk. Of mis ik ergens iets??
Er is geloof ik een achievement voor als je 10k hebt ofzo.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Silencex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:04:
Ik speel hem nu ook 2 dagen ben nu beetje multiplayer bezig. Maar ik heb wat vraagjes.

Soms schiet ik echt 10 keer op iemand en hun 2 keer op mij en ik ga dood hoe kan dat? of hoe hoger je level hoe beter je aimt?.

En begin je altijd met je standaard wapens of kan je zelf nog instellen welke wapens je wilt hebben in je inventory, of moet je steeds alles uit die kisten pakken want als je dood gaat ben je het weer kwijt.
Wapens die je uit de grote 'blauwe' kisten pakt hou je als je ze eenmaal hebt. Met L1 krijg je het menu om wapens te wisselen, je kunt als je L1 ingedrukt houdt met de dpad wisselen tussen verschillende pistolen, shotguns en rifles.
Shabbaman schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:28:
[...]

Er is geloof ik een achievement voor als je 10k hebt ofzo.
Die krijg je als je in totaal 10k verdiend hebt, je hoeft dus niet te sparen tot je $10000 bij je hebt, maar kunt het geld gewoon uitgeven :)

[ Voor 17% gewijzigd door Meelobee op 03-06-2010 10:31 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 22:25
Silencex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:04:

Headshot = instant kill

Dat zal het wel zijn

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
beany schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:24:
[...]

de 5 'speciale' wapens zijn ongeveer $1000 per stuk geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik wilde gisteren de trein halen, maar ik hoorde dat ie al aanstalte maakte om te vertrekken. Dus ik in deadeye proberen de machinist tegen te houden :P Knal hem overhoop en de trein vertrekt niet :D En ik heb grote lol met Liar´s Dice. Heerlijk spel, flink cashen, daarna bij poker aanschuiven. Eerst met kleine stapjes 2,3 mee proberen te krijgen, daarna all-in. Soms gaat er eentje mee, maar vaak heb ik dan de betere kaarten en win ik een mooi bedrag in 1 klap. ;) Vervolgens een barfight gestart, met bandana om. Na een robbertje vechten weggerend, de anderen achter mij aan. Op een afstandje mijn lasso gepakt en iedereen gesnoerd. Vervolgens weggelopen. Zo vermakelijk is het zo nu en dan om gewoon de bad guy uit te hangen zonder consequenties voor je honor.

Had gisteren nog wel een apart iets. Ik ging op weg naar die "I know you" quest. Kom ik halverwege langs een vuurpeleton die op het punt staat iemand te fusileren. Dus ik in deadeye het vuurpeleton neergemaaid, -100 honor :S Blijken het dus lawmen te zijn die een boef gaan executeren. Oké, inschattingsfoutje. Dus achter de boef aan in handboeien, lasso erbij, komen van alle kanten versterking van lawmen aan en die gaan mij opjagen i.p.v. de boef zelf. Ten slotte nog naar een of andere non gegaan, nu moet ik op zoek naar materialen voor een of andere pipo die wil gaan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Joosie200 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:03:
nu moet ik op zoek naar materialen voor een of andere pipo die wil gaan vliegen.
Jah, daar ben ik ook mee bezig... Moet 5 bevers hebben, maar die zijn te vinden in het gebied boven Thieves town. Probleem is, ik kan daar niet komen. Bruggen zijn niet voltooid. Moet ik de storyline volgen om dat gebied te openen :? Of moet ik iets anders doen?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355554

beany schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:10:
[...]

Jah, daar ben ik ook mee bezig... Moet 5 bevers hebben, maar die zijn te vinden in het gebied boven Thieves town. Probleem is, ik kan daar niet komen. Bruggen zijn niet voltooid. Moet ik de storyline volgen om dat gebied te openen :? Of moet ik iets anders doen?
Jup, even door ploeteren aan de hoofdmissies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik ben daar aangekomen maar ik kan geen bever vinden.... Heeft iemand een beetje een exacte locatie en time of day? In de beschrijving van die stranger staat: "near the rivers up north"

Nou is rivers up north een vrij breed begrip :P Dus ik heb gezocht rond thieves landing bij de moerassen. Bij het meer bij tall trees. Langs al het water in West Elisabeth maar een horde bevers heb ik niet gevonden....

wel dassen, wolven, beren, everzwijnen, buffelos, stinkdieren, armadillos, vogels, konijnen, cougars, hyenas en nog zo wat. maar die verdomde bevers die vind ik nergens :P

[ Voor 17% gewijzigd door KingKoning op 03-06-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

letterlijk opvatten, zo noordelijk mogelijk ;)

en zoals eerder gepost, hier dus: http://www.youtube.com/watch?v=uYfoqhedL5E ik heb er snachts 5 geschoten.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2010 11:21 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

En schiet ze niet met een groot kaliber geweer kapot want dan zie je ze niet meer terug :p zo had ik dat met de buffalo rifle en kon ze nergens meer terug vinden

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:25:
En schiet ze niet met een groot kaliber geweer kapot want dan zie je ze niet meer terug :p zo had ik dat met de buffalo rifle en kon ze nergens meer terug vinden
Lol dat heb ik gister gedaan met een kraai die heel erg dichtbij vloog. Met die buffalo gun blijft er niks meer over, ja je ziet wat veertjes naar beneden dwarrelen, that's it.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
MRELynx schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:49:
[...]

Lol dat heb ik gister gedaan met een kraai die heel erg dichtbij vloog. Met die buffalo gun blijft er niks meer over, ja je ziet wat veertjes naar beneden dwarrelen, that's it.....
op vogels auto-locked hij niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ferra schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:06:
[...]

op vogels auto-locked hij niet he?
Jawel hoor, bij mij wel iig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

MRELynx schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:12:
[...]

Je moet er alleen met je richt-puntje wel redelijk bij in de buurt zijn. Ik heb het idee dat niet-vliegend-materieel eerder locked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
MRELynx schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:12:
[...]

Ligt ook aan de range van je wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Ike. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:09:
[...]

Ligt ook aan de range van je wapen.
dat standaard geweer van de macfarlane ranch heb ik nog... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Dan zullen die vogels van je wel te ver zijn. Volgens mij locked elke gun namelijk gewoon. Probeer het is op vogels vlak bij je. Of speel wat meer en je unlocked/vind/koopt vanzelf betere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

als je een rifle hebt en je target is iets te dicht bij locked hij inderdaad niet automatisch. zelfde geld voor je pistool als je te verweg bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Is het mogelijk om te zien wat voor soort paard je hebt?

Had net een mooi zwart paard gevonden/gevangen nadat ik de 'Spurred to Victory' trophy had gekregen.

[ Voor 64% gewijzigd door Ike. op 03-06-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:01:
als je een rifle hebt en je target is iets te dicht bij locked hij inderdaad niet automatisch. zelfde geld voor je pistool als je te verweg bent
maar die adelaren in de lucht moet ik toch wel gewoon kunnen raken met dat carrier geweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ike. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:07:

Had net een mooi zwart paard gevonden/gevangen nadat ik de 'Spurred to Victory' trophy had gekregen.
Is al een paar keer voorbij gekomen: lees de beschrijvingen van de "deeds" in shops. Zwart = een van de drie toppers.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
MRELynx schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:49:
[...]

Hoe haal je buffalo Gun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

master hunter 5 of 6 completen en dan naar een gunshop gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Topicstarter
Ike. schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:07:

Herko_ter_Horst schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:16:
[...]

Is al een paar keer voorbij gekomen: lees de beschrijvingen van de "deeds" in shops. Zwart = een van de drie toppers.
Yep, in de general store kun je deeds kopen. Als je info kiest bij zo'n deed kun je lezen hoe het uiterlijk van dat betreffende paard is. Naja, 1 ster is niks, 3 sterren is top, dat lijkt me duidelijk ;).

Als je de deed koopt, komt deze in je 'inventory' en die kun je ook blijven gebruiken. Dus wanneer je paard sterft, klik je gewoon weer op die deed, je fluit en je paard komt vers van de fokker naar je toe gehuppeld :). Ik geloof wel, dat je de drie beste paarden in eerst in het wild moet temmen voordat ze vrijkomen in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:48

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 265288 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:52:
Ik geloof wel, dat je de drie beste paarden in eerst in het wild moet temmen voordat ze vrijkomen in de store.
Stimmt.

Tevens kun je aan het paard zijn bouw ook zien hoe goed hij is. De 1-sterren paarden zijn graatmager, de 2-sterren al beter, en de 3-sterren paarden zien er gezond uit.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Laatst online: 18-02 10:37
Geweldig spel. wat ik ervan lees en over hoor klinkt echt super allemaal.
ik vroeg me af of het ook op de PC uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Distortion

Bottle to Throttle

P-aul schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:08:
Geweldig spel. wat ik ervan lees en over hoor klinkt echt super allemaal.
ik vroeg me af of het ook op de PC uitkomt?
Heck, ik heb zelfs een xbox gekocht alleen voor dit spel. R* kennende zal dat nog wel even duren, als ie al komt, zal het zeker een jaar duren verwacht ik.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Laatst online: 18-02 10:37
Flyby_Wire schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:21:
[...]

Heck, ik heb zelfs een xbox gekocht alleen voor dit spel. R* kennende zal dat nog wel even duren, als ie al komt, zal het zeker een jaar duren verwacht ik.
Ja zou zonde zijn, ben ook serieus na aan het denken om een xbox te kopen alleen voor dit spel ;)
ben een groot fan van westerns, niets mooier dan er zelf in te spelen eigenlijk.
Wacht wel nog even af over verdere berichten over PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-05 15:18
Ik heb nou al vorige week al gemaild naar rockstar met de vraag waar mn link blijft van de soundtrack die ik via de website heb opgevraagd met mijn LE code, maar er word niet op gereageerd,

Ik zou namelijk mail krijgen met een link, maar nooit gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Co-op DLC zal uitkomen op 22 juni

http://www.vg247.com/2010...he-end-dlc-for-rdr-dated/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lampuhkap schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:54:
Ik heb nou al vorige week al gemaild naar rockstar met de vraag waar mn link blijft van de soundtrack die ik via de website heb opgevraagd met mijn LE code, maar er word niet op gereageerd,

Ik zou namelijk mail krijgen met een link, maar nooit gehad :(
Spamfilter al gechecked ? Mail was afkomstig van donotreply @ rockstargames punt com

Stuur me anders even een DM dan heb ik de link wel voor je. Moet je je mail adres invullen en je LE code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Als hij op de pc uitkomt dan ga ik hem nog een keer spelen, ik download hem dan wel want ik heb toch al betaald voor de licentie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 22:39
Angeloonie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:07:
[...]

Stimmt.

Tevens kun je aan het paard zijn bouw ook zien hoe goed hij is. De 1-sterren paarden zijn graatmager, de 2-sterren al beter, en de 3-sterren paarden zien er gezond uit.
Is ook bekend in welk gebied ik die drie top paarden kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Brammel schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:53:
[...]

Is ook bekend in welk gebied ik die drie top paarden kan vinden?
Ik vermoed dat alle 3 gebieden 1 van die 3 paarden herbergen, 1 heb ik al vrijgespeeld en zit nu net een aantal uur in Mexico.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LoneRanger schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:03:
[...]

Ik vermoed dat alle 3 gebieden 1 van die 3 paarden herbergen, 1 heb ik al vrijgespeeld en zit nu net een aantal uur in Mexico.
Klopt, ik heb net de laatste van de 3 getemd. Kwam dat beest tegen, wil ik hem lasso-en, had ik mn wapen nog op de buffalo rifle staan, dus knal ik dat beest morsdood 8)7

Gelukkig kwam ik er nog eentje tegen een nog geen minuut later en had ik de achievement binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zag de trophies al in mijn trophy list staan voor de co-op, zitten wel wat leuke dingen tussen. Ben alleen wel benieuwd of je er niet in een uur doorheen knalt, maar goed het is gratis, dus mij hoor je niet klagen...
Ben ook wel benieuwd of voor RDR eenzelfde soort 'expansion packs' uitgegeven gaan worden als voor GTA IV. Als ik bovenstaande blog moet geloven staat dat wel op de planning *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 08:46
LoneRanger schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:03:
[...]

de volgende plaatsen ongeveer.
1st geel balanced, moet je pakken tijdens een missie van bonnie.
2nd wit meer HP langzamer, rechtsonder in mexico, kijk op je map waar de paarden precies zitten.
3rd zwart minder HP sneller, in het laatste gebied 2de openveld van recht, vanaf 21 uur lopen ze rond, ze zijn vrij zeldzaam dus goed opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265

Zijn die drie wilde paarden anders dan de paarden die ik in de General Store kan kopen?

Ik heb daar al een Turkmen en nog een snellere van 750$ gekocht tot nu toe. Vroeg het me af.
En ik hoor ook mensen over een geweldige warhorse. Waar of hoe krijg ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:58:
Zijn die drie wilde paarden anders dan de paarden die ik in de General Store kan kopen?

Ik heb daar al een Turkmen en nog een snellere van 750$ gekocht tot nu toe. Vroeg het me af.
En ik hoor ook mensen over een geweldige warhorse. Waar of hoe krijg ik die?
Warhorse is limited edition extra. Dus die kun je ingame niet temmen. En die drie wilde paarden, zijn dezelfde paarden als in de general store ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
maar je moet ze een keer temmen om ze te kunnen kopen, anders nogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh zijn dat de paarden die op 'not available' staan in de GS? Ik heb niet echt vaak paarden getemd behalve met die missie van Bonnie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:17:
oh zijn dat de paarden die op 'not available' staan in de GS? Ik heb niet echt vaak paarden getemd behalve met die missie van Bonnie.
Yeps, dat zijn die paarden. je komt ze vanzelf tegen, ik zou alleen wel even de deeds checken om te kijken hoe ze eruit zien voordat je ze gaat temmen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vaak ook als je in het wild een paard getemd hebt, schiet ie in autosave modes en geeft ie aan dat er nieuwe items in de store staan. Dat betekend dat je het getemde paard (het ras) kan kopen in de general store

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nog niet in de verre uithoeken van de map geweest. Ben erg benieuwd wat daar verstopt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
veel "cougars" die je paard dood maken, helemaal als je er in de late uurtjes op uit gaat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

qwertyuio schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:53:
Als hij op de pc uitkomt dan ga ik hem nog een keer spelen, ik download hem dan wel want ik heb toch al betaald voor de licentie :P
Vooral doen en daarna gaan klagen dat er zo weinig games uitkomen op pc... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Meelobee schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:08:
[...]

Vooral doen en daarna gaan klagen dat er zo weinig games uitkomen op pc... |:(
Opzich ben ik het met je eens, maar hij heeft wel een punt. Wat dat betreft is Valve wel weer goed bezig. Gekochte spellen in je Steam kun je op de PC en op de Mac(indien beschikbaar) spelen, zonder een aparte licentie te hoeven aanschaffen.

Bij een spel is het toch zo dat heel veel materiaal(models, textures, levels en toch ook heeeel veel code) te hergebruiken is. Toch moet je de volle mep betalen als je het zelfde spel op een ander platform wil spelen. Beetje vreemd, niet?

Maar dit is geheel off-topic uiteraard... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Anoniem: 265288 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:25:
Yeps, dat zijn die paarden. je komt ze vanzelf tegen, ik zou alleen wel even de deeds checken om te kijken hoe ze eruit zien voordat je ze gaat temmen ;).
de ene waar je naar moet opletten is wit/grijs die zit in mexico ander is zwart die zit op het laatste gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05 13:06
ik heb trouwens nog steeds geen "hunting" mission in m'n journal staan.

Wat moet ik doen om deze te "activeren" :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grolsch schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:46:
ik heb trouwens nog steeds geen "hunting" mission in m'n journal staan.

Wat moet ik doen om deze te "activeren" :?
coyote schieten en skinnen dacht ik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe zit zo'n "deed" eruit in de store? Is dat gewoon zo'n velletje met het paardenras eronder? M.a.w. je koopt een paard, en krijgt die deed om daarmee eindeloos vaak het paard te spawnen?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:46

Player1S

Probably out in the dark

brama schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:11:
Hoe zit zo'n "deed" eruit in de store? Is dat gewoon zo'n velletje met het paardenras eronder? M.a.w. je koopt een paard, en krijgt die deed om daarmee eindeloos vaak het paard te spawnen?
jep

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Laatst online: 18-05 19:54
Wii4all schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:43:
Vaak ook als je in het wild een paard getemd hebt, schiet ie in autosave modes en geeft ie aan dat er nieuwe items in de store staan. Dat betekend dat je het getemde paard (het ras) kan kopen in de general store
Is er ook een verschil kwa soort paard, dat de een harder rent dan de ander of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
RicardoC schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:50:
[...]

Is er ook een verschil kwa soort paard, dat de een harder rent dan de ander of ?
Paar post boven je:

ArgantosNL in "[Multi] Red Dead Redemption - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

In replay menu, hoe heet de missie 'Twin Rocks'?
Waar je die gang moet uitschakelen om zo de ontvoering te beïndigen.

Ik heb diverse replays maar ik heb gfi welke het moet zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 04-06-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:23
Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:53:

Hangin Bonnie mcfarlane?

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

peto84 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:25:
[...]

Hangin Bonnie mcfarlane?
Ik zal es kijken, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Die soundtrack is wel erg goed moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:07
Anoniem: 136772 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:30:
Die soundtrack is wel erg goed moet ik zeggen!
Vin ik wel meevallen :p Wel als je in Missies bent of als er actie is, maar niet als je lekker aan het galloperen bent over de ?steppe? Daarom heb ik nu maar de soundtrack gedownload en als achtergrondmuziek aangezet op mijn Xbox. Stukken beter. Zoek alleen nog meer "westernmuziek" maar dat valt nog niet mee als je geen artiesten kent. En nee ik bedoel geen Country, maar echt die muziek die ze in westernfilms gebruiken. Zal Imdb eens raadplegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 05-06-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Als je mooie muziek zoekt, zoek eens naar Ennio Morricone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 21-05 07:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Beakzz schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:57:
[...]

Vin ik wel meevallen :p Wel als je in Missies bent of als er actie is, maar niet als je lekker aan het galloperen bent over de ?steppe? Daarom heb ik nu maar de soundtrack gedownload en als achtergrondmuziek aangezet op mijn Xbox. Stukken beter. Zoek alleen nog meer "westernmuziek" maar dat valt nog niet mee als je geen artiesten kent. En nee ik bedoel geen Country, maar echt die muziek die ze in westernfilms gebruiken. Zal Imdb eens raadplegen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1hYV-JSjpyU]

_/-\o_

Die onderste is overigens ook introtape voor Metalica concerten, maar dat even terzijde.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21
De bovenste was de intro voor een stukje dat we deden voor een trouwfeest van een vriend van ons. Was echt te belachelijk voor woorden wat we daar deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314305

Ik heb red dead redemption sinds gisteren, en het grappige is: het leukste tot nu toe vond ik het schieten van vogels. Niks speciaals, gewoon lekker kraaien of gieren uit de lucht knallen. Ik gebruik Expert richtsysteem, want het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven. Bovendien is het met dead-eye al erg makkelijk om iemand neer te schieten.

Ik ging ook premiejagen, en er stond 20 dollar voor levend, en 10 voor dood. Ik dacht, die pak ik levend. Dus ik schiet al zijn maten neer, en knal hem daarna in z'n knieën. Hij zit op z'n knieën op de grond en schiet z'n revolver op mij leeg terwijl ik achter een rotsblok schuil, een manier zoekend om 'm levend te pakken. Volgens mij moet dat met een lasso, maar kan het ook zonder? Want ik heb die lasso ook niet en ik zou ook niet weten waar je die kan krijgen. En z'n revolver ging ook niet leeg. Dus ik was op 'm afgelopen om 'm knock-out te slaan ofzo, maar toen schoot ie me helemaal verrot dus activeerde ik dead-eye en pompte ik 'm vol met lood. Zonde van die extra 10 dollar :)

Leukste missie was toch nog wel de 2e van de kwakzalver West Dickens, als je een 'willekeurige' vrijwilliger uit het publiek mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Die lasso krijg je wanneer je het verhaal een beetje volgt. Tip: Bonnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, oke! Dankjewel. Tot dan knal ik de outlaws wel gewoon neer, is net zo leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Anoniem: 314305 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:18:
Haha, oke! Dankjewel. Tot dan knal ik de outlaws wel gewoon neer, is net zo leuk :P
Je kunt het beste inderdaad eerst de Bonnie missies doen, is een beetje de intro van het spel met wat oefeningen er in. Maar echt veel maakt het niet uit, je kunt geen 'verkeerde' volgorde kiezen, maar je lasso is wel handig om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Willybubba schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:08:
[...]

[video]

[video]

_/-\o_

Die onderste is overigens ook introtape voor Metalica concerten, maar dat even terzijde.
Je vergeet de allermooiste (imo dan :P )

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
"Blaze of Glory" mag eigenlijk ook niet ontbreken.
Nou ben ik absoluut geen liefhebber van Bon jovi, het nummer is wel erg gaaf maar dat kan ook wel komen door "Young guns" met geweldige rollen van Estevez en Kiefer Sutherland althans in mijn herinnering. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05 14:46
Even in een Spoiler:

spoiler:
Wat kan je nog doen als John en Abigail dood zijn en je verder gaat als Jack?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Rooke schreef op zondag 06 juni 2010 @ 09:14:
Even in een Spoiler:

spoiler:
Wat kan je nog doen als John en Abigail dood zijn en je verder gaat als Jack?
spoiler:
In ieder geval nog een aantal story line missies. Alle challenges. Alle stranger missies. Wanted misies. Dus eigenlijk gewoon alles behalve de storyline missies die je al hebt gedaan. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb even een 2 vraagjes:

Ik had een goude stallion (m'n paardenkennis is niet zo goed, maar bonnie zij dat het een stallion was en hij leek goud) gevangen en getemd, en van bonnie mocht ik 'm houden. Eerst had ie geen zadel, maar toen ik 'm even later floot, had hij er wel een. Komt dat zadel vanzelf of moet je er iets voor doen?

In ieder geval, ik rijd dus met m'n goude stallion over het pad, staat daar opeens een vrouw naast een postkoets, roepend om hulp. Ik ga naar d'r toe, en dan komen er opeens een stuk of 6 mannen achter de koets vandaan en beginnen op me te schieten. Ik was overrompeld maar ik activeerde toen dead-eye en ik schot ze allemaal neer. Toen was helaas m'n paard dood. Ik dacht, als ik 'm fluit krijg ik gewoon een nieuwe. Maar toen ik floot kwam m'n oude paard aanzetten, die ik gekocht had in de general store! Iemand enig idee hoe je zo'n wild paard als je standaard paard kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
zadels verschijnen vanzelf.

Hitch je paard aan een balk in een stad/dorp en dan word dat paard automatisch je standaard paard.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 06-06-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:44
Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:53:

Gang Hideouts kun je niet via dat menu spelen. Het zijn namelijk geen storyline-missies. Maar je kunt zo'n missie een (in-game) dag later opnieuw spelen door er opnieuw naartoe te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ike. schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:47:
zadels verschijnen vanzelf.

Hitch je paard aan een balk in een stad/dorp en dan word dat paard automatisch je standaard paard.
Oke, maar als ie dood is is ie blijkbaar ook gewoon dood. In tegenstelling tot het goedkope paardje van de general store, dat al 3 keer dood is gegaan ofzo.

Ik heb ook even research gedaan:
De goude stallion die je vangt bij bonnie's missie is de Kentucky Saddler, komt voor in het gebied waar je start (stamina en speed verdeeld)
In de Great Plains komt de zwarte versie voor, de American Standardbred (low stamina, fast speed)
In Mexico is de witte stallion, de Hungarian Half-bred (high stamina, slow speed)

Als je paarden in het wild vangt, zul je ze dus in leven moeten houden, of je bent 'm kwijt. Tenzij je de Kentucky, de American of de Hungarian koopt. Want dan heb je zo'n deed en kan je ze eeuwig spawnen.

Het schijnen de 3 beste paarden te zijn (naast Warhorse) in heel red dead redemption. Jammer dat m'n wilde Kentucky Saddler zo snel dood moest gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 314305 op 06-06-2010 22:05 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik moet alleen die American Standardbred nog vangen als ik naar west elisabeth ga.

Gisteren zag ik een paar paarden voorbij komen waarvan ik er eentje temde dat bleek de Hungarian Half-bred.
Heb een stuk of 4 missies gedaan in mexico....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 314305 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:12:
[...]

De goude stallion die je vangt bij bonnie's missie is de Kentucky Saddler, komt voor in het gebied waar je start (stamina en speed verdeeld)
In de Great Plains komt de zwarte versie voor, de American Standardbred (high stamina, slow speed)
In Mexico is de witte stallion, de Hungarian Half-bred (low stamina, fast speed)
De American Standardbred is het snelste paard in het spel, dus high stamina, slow speed klopt niet. Eerder andersom met de Hungarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 314305 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:12:
[...]

Oke, maar als ie dood is is ie blijkbaar ook gewoon dood. In tegenstelling tot het goedkope paardje van de general store, dat al 3 keer dood is gegaan ofzo.

In de Great Plains komt de zwarte versie voor, de American Standardbred (high stamina, slow speed)
In Mexico is de witte stallion, de Hungarian Half-bred (low stamina, fast speed)

Als je paarden in het wild vangt, zul je ze dus in leven moeten houden, of je bent 'm kwijt. Tenzij je de Kentucky, de American of de Hungarian koopt. Want dan heb je zo'n deed en kan je ze eeuwig spawnen.

Het schijnen de 3 beste paarden te zijn (naast Warhorse) in heel red dead redemption. Jammer dat m'n wilde Kentucky Saddler zo snel dood moest gaan.
Alle paarden hebben een deed die je kan kopen in de store.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 06-06-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Angeloonie schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:41:
[...]

De American Standardbred is het snelste paard in het spel, dus high stamina, slow speed klopt niet. Eerder andersom met de Hungarian.
de war horse is het snelste paard (maar niet vangbaar)

en, is er al iets bekend over een patch voor de deadly assasins outfit? ik wil hem hebben maar niet mijn game overnieuw doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 06-06-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 315662 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:32:
[...]

de war horse is het snelste paard (maar niet vangbaar)

en, is er al iets bekend over een patch voor de deadly assasins outfit? ik wil hem hebben maar niet mijn game overnieuw doen.
War Horse heeft niet iedereen, dus heeft niet veel zin om die te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:47
Vandaag gekocht, morgen uit proberen zodra ik thuis ben op de xbox :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

vanmiddag eindelijk sinds een paar dagen weer tijd gehad om een uurtje RDR te spelen, maar goed je pakt de draad zo weer op :P eindelijk mijn 2'de cougar gekniffed dus heb nu die buffalo-rifle gekocht :P

Ook nog even 2 mainquests gedaan, zit nu op 75% ofzo

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 06-06-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:41:
[...]

Ah, zoiets dacht ik al. Andersom dan inderdaad

Hebben er trouwens meer mensen last met Dead-eye niveau 2? Niveau 1 was leuk, met slowmotion. Maar met niveau 2 worden er soms dingen gemarkeerd waarop ik helemaal niet wil schieten. Is er een manier om zelf die kruisjes te kunnen zetten, of komt dit nog bij niveau 3 (zoiets hoorde ik). Dat painten met die kruisjes vind ik maar niks, maakt het ten eerste veels te makkelijk en ik wil gewoon zelf bepalen waar ik schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 21-05 09:12

Melkaz

Melkazar

Niveau 3 is inderdaad wat je al dacht dat het is. Niveau 2 was imo minder leuk dan 1 en 3 en voegde weinig toe.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Angeloonie schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:49:
[...]

War Horse heeft niet iedereen, dus heeft niet veel zin om die te noemen.
Dat heb ik erbij gezet, maar weet iemand of er nou iets van een patch komt (zie mijn eerdere bericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 315662 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:55:
[...]

Dat heb ik erbij gezet, maar weet iemand of er nou iets van een patch komt (zie mijn eerdere bericht)
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de patch dezelfde dag online gaat als de eerste DLC.
Wat er precies gepatched gaat worden is nog niet bekend.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 06-06-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-05 07:27
gijsvdgun schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:57:

Leukste missie was toch nog wel de 2e van de kwakzalver West Dickens, als je een 'willekeurige' vrijwilliger uit het publiek mag spelen.
Tot nu toe ook wel één van de leukste missies.
Bij de laatste challenge, schoot ik ook de revolver uit de handen van die gast. :*)

Ik ben op het moment gestrand bij Bonnie, bij de laatste missie dat je een lasso verdient.
De missies van Bonnie zijn behoorlijk saai, paarden verdrijven, konijnen afknallen :O Boring...

De side missions, dat je naar bergen moet om een verloren zoon, vrouw en man te zoeken zijn ook wel lachen.
De leukste side mission tot nu toe in mijn ogen was, dat ik een stuk land voor iemand moest terug ´veroveren´.
Ik eenmaal aangekomen op dat stuk land, woont er een oude man die met een wapen ga dreigen en zegt doodleuk dat ik het stuk land voor 200 dollar kan kopen!
No way, we knallen die hap af, ik het eigendoms document gepakt terug naar de opdrachtgever vet lachen wat ie toen zei, toen hij erachter kwam dat ik die oude man had afgeknald voor de papieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
PSP123 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 06:24:
[...]

Bij de laatste challenge, schoot ik ook de revolver uit de handen van die gast. :*)

Ik ben op het moment gestrand bij Bonnie, bij de laatste missie dat je een lasso verdient.
De missies van Bonnie zijn behoorlijk saai, paarden verdrijven, konijnen afknallen :O Boring...

De side missions, dat je naar bergen moet om een verloren zoon, vrouw en man te zoeken zijn ook wel lachen.
De leukste side mission tot nu toe in mijn ogen was, dat ik een stuk land voor iemand moest terug ´veroveren´.
Ik eenmaal aangekomen op dat stuk land, woont er een oude man die met een wapen ga dreigen en zegt doodleuk dat ik het stuk land voor 200 dollar kan kopen!
No way, we knallen die hap af, ik het eigendoms document gepakt terug naar de opdrachtgever vet lachen wat ie toen zei, toen hij erachter kwam dat ik die oude man had afgeknald voor de papieren.
De Bonnie missies zijn/vind ik ook meer een tutorial om gewend te raken aan de besturing enzo.
Ik raad ook aan om haar missies allemaal als eerste te doen.

Spel gisteren uitgespeeld :)
Heb nu 65% van de trophies (34 trophies), weet nog niet of ik voor de 100% ga, vind die bloemzoek challenges en het compleet maken van alle costumes niet boeiend meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 07-06-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PSP123 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 06:24:
[...]

De Macfarlane missies zijn ook puur om je kennis te laten maken met het spel en de controls. Soort van introductie. -> te laat :P

Gisteren nogal last van de de huifkar bug, kar gaat op en neer maar rijd niet verder. evenals de eerste missie van Luisa waarbij de stagecoach niet te sturen is (tenzij je de voorste 2 paarden afschiet) na 2x opnieuw de xbox herstart te hebben werkte het correct, en toen was de missie ook wel een eitje :P

btw Cougar's kniven suckt aars :/ beren, boars, wolven etc allemaal geen probleem, maar die cougars :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kvon die cougars wel meevallen.... khad er vooral last van dat ze na 1-2 messteken er vandoor gingen, zelfs gewond lopen ze nog snel :P, Je hebt iig zo'n random event op een bepaalde plaats (daar ben ik hem 3x tegen gekomen) waar zo'n gast door 2 cougars aangevallen wordt das iig wel gemakkelijk.

Ik moet zeggen dat die sharpshooter challange dat je 3 beren een headshot moet geven toch wel lastig was, vaak had ik 1 neer geknalt en dan werd ik in de rug aangevallen door een 2'de beer, vaak ben je in 1 klap dood en moet je weer overnieuw omdat die eerste dan niet gesaved is :P

Scheelt overigens wel als je bij die challange de buffalo-rifle al hebt.

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste