Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik lees hier dat je op een gegeven moment iets kunt kopen/krijgen dat als je dat ding "aan trekt" je straffeloos civilians mag killen.
Krijg ik deze na een bepaalde missie
Ik vroeg trouwens ook naar de hunting challenge, deze kon ik spelen na dat ik in mexico bij die andere amerikaan was geweest.
Oké, goed om te weten dan ga ik verder met de Bonnie missie's. Damn bij die sherrif missies wordt ook flink geknald, laatste missie daarvan was dat ik my old brother tegen kwam, kortom flink geknal!Ike. schreef op maandag 07 juni 2010 @ 08:14:
[...]
De Bonnie missies zijn/vind ik ook meer een tutorial om gewend te raken aan de besturing enzo.
Ik raad ook aan om haar missies allemaal als eerste te doen.
Spel gisteren uitgespeeld![]()
Heb nu 65% van de trophies (34 trophies), weet nog niet of ik voor de 100% ga, vind die bloemzoek challenges en het compleet maken van alle costumes niet boeiend meer.
Het aantal % gaat wel rap, ik zit na 3 uur op 14,5% wilde ik dit halen in GTA IV duurde toch wel een stuk langer.
Bloemzoeken leuk erbij, maar om nu echt overal te stoppen als je lekker op dreef ben met je paard. Nope!

Bossen?Angeloonie schreef op maandag 07 juni 2010 @ 08:30:
Ik zat eens in de bossen bij Tall Trees, waar ik beer na beer na beer aan het afmaken was. Volgens mij zat daar een beren-respawn oid, want ze kwamen telkens terug (inclusief irritante wolven). Uiteindelijk rond de 30 beren neergelegd binnen 50m2
Nog nergens gezien, zit ook nog maar op 14,5%.
Maar toch een heel eind met de trein mee gereisd en niks tegen gekomen!
Bandana.Grolsch schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:09:
ik zit nu ook in mexico.
Ik lees hier dat je op een gegeven moment iets kunt kopen/krijgen dat als je dat ding "aan trekt" je straffeloos civilians mag killen.
Krijg ik deze na een bepaalde missieOf kan ik dat ding kopen
Ik vroeg trouwens ook naar de hunting challenge, deze kon ik spelen na dat ik in mexico bij die andere amerikaan was geweest.
Kan je kopen in Thieves Landing en Escalera.
Het heeft geen zin om steeds te stoppen voor die bloemen. je moet alleen die zoeken die in je journal worden vermeld. als je later andere moet plukken worden de bloemen die je al had geplukt NIET meegeteld.PSP123 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:09:
[...]
Oké, goed om te weten dan ga ik verder met de Bonnie missie's. Damn bij die sherrif missies wordt ook flink geknald, laatste missie daarvan was dat ik my old brother tegen kwam, kortom flink geknal!
Het aantal % gaat wel rap, ik zit na 3 uur op 14,5% wilde ik dit halen in GTA IV duurde toch wel een stuk langer.
Bloemzoeken leuk erbij, maar om nu echt overal te stoppen als je lekker op dreef ben met je paard. Nope!
[ Voor 41% gewijzigd door Ike. op 07-06-2010 09:21 ]
Dat had ik ook. Helemaal bovenin. Ik was daar eigenlijk naar bevers aan t zoeken, maar die beren bleven maar komen. Ik doe het btw met een sniper die ik kreeg bij een missie bij de Politie. Headshot op de beer = meteen dood. Scheelt me een hoop x doodgaanAngeloonie schreef op maandag 07 juni 2010 @ 08:30:
Ik zat eens in de bossen bij Tall Trees, waar ik beer na beer na beer aan het afmaken was. Volgens mij zat daar een beren-respawn oid, want ze kwamen telkens terug (inclusief irritante wolven). Uiteindelijk rond de 30 beren neergelegd binnen 50m2
Vergelijkbaar met GTA duurt het even voordat je alle gebieden heb vrijgespeeld. Op de map kan je zien dat er nog 2 afgesloten gebieden zijn. Onderin en helemaal bovenin. Kwestie van missies halen dan speel je ze vanzelf vrij....Er is zelfs een stuk met sneeuw.....PSP123 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:11:
[...]
Bossen?
Nog nergens gezien, zit ook nog maar op 14,5%.
Maar toch een heel eind met de trein mee gereisd en niks tegen gekomen!
[ Voor 29% gewijzigd door KingKoning op 07-06-2010 09:27 ]
En opzich is het het gemakkelijkst om al die challanges een beetje bij te houden, de planten en dieren die je "nodig" hebt lopen gelijk aan de gebieden van je mainquest. dus per gebied heb je bij elke challange 3/4 verschillende opdrachten die je in dat gebied moet doen, dan wordt het ook minder snel saai.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 07-06-2010 09:33 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Je ha eerder (ik iig wel) ook al de beschikking voer 2 sniper rifles toch?KingKoning schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:26:
[...]
Dat had ik ook. Helemaal bovenin. Ik was daar eigenlijk naar bevers aan t zoeken, maar die beren bleven maar komen. Ik doe het btw met een sniper die ik kreeg bij een missie bij de Politie. Headshot op de beer = meteen dood. Scheelt me een hoop x doodgaan
Overigens gebruik ik dei sniper rifles amper, zijn imho niet handig. buffalo-rifle werkt ook prima tegen beren, headshot is dan ook 1 shot 1 kill. Shotgun kan ook maar dat werkt alleen van point-blank afstand
zo doe ik t ook. Als je op t eind nog 10x 10 planten moet zoeken word je gillend gek. Je gaat gewoon naar t aangegeven gebied -> survivor mappie aan en je heb ze zo binnen. Maar langer dan 1 a 2 challenges doek meestal niet want het is maar saaiChaoss schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:31:
preceis dat bleomenzoeken heb ik ook zo af ent eo tussen die mainquest door gedaan als afwisseling dan ging ik echt specifiek zoeken naar de planten die ik op dat moment nodig had. met een survivor map is het ook best te doen, maar dr gaat wel wat tijd inzitten.
En opzich is het het gemakkelijkst om al die challanges een beetje bij te houden, de planten en dieren die je "nodig" hebt lopen gelijk aan de gebieden van je mainquest. dus per gebied heb je bij elke challange 3/4 verschillende opdrachten die je in dat gebied moet doen, dan wordt het ook minder snel saai.
maja je wilt 100% of je wilt t niet he.

Jep 2 snipers heb ik nu.... Ik gebruik ze ook niet super veel. maar soms zijn ze in missies wel handig (bijv. die missie waar je de eerste krijgt in mexico)Chaoss schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:36:
[...]
Je ha eerder (ik iig wel) ook al de beschikking voer 2 sniper rifles toch?
Overigens gebruik ik dei sniper rifles amper, zijn imho niet handig. buffalo-rifle werkt ook prima tegen beren, headshot is dan ook 1 shot 1 kill. Shotgun kan ook maar dat werkt alleen van point-blank afstand
10x 10?KingKoning schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:41:
[...]
zo doe ik t ook. Als je op t eind nog 10x 10 planten moet zoeken word je gillend gek. Je gaat gewoon naar t aangegeven gebied -> survivor mappie aan en je heb ze zo binnen. Maar langer dan 1 a 2 challenges doek meestal niet want het is maar saai
maja je wilt 100% of je wilt t niet he.
pas vanaf rank 7 moet je 10 of meer bloemen vinden.
Rank 10:
Collect 10 Violet Snowdrop plants in addition to any you may already have. Then collect 2 more of every other herb available.
Maarja zoals ik al zei: Je bent jong en je wilt wat
Gisteren eindelijk me bevervachtjes gevonden voor die vlieger. Was wel weer een 'controller door de tv'-moment. Ik wist dankzij behulpzame mensen in dit topic waar ze te vinden waren. Maar ze spawnden maar niet.. Elke keer weggereden en weer terug gekomen. Uiteindelijk kwamen ze 1 voor 1 steeds gevolgd door wat beren en wolven. Na serieus 3 kwartier heen en weer rijden en wolven killen had ik er eindelijk 5. Ik denk, snel saven want anders ben ik de lul. Lukte dus niet, geen flat ground, nou ja dan maar snel het bos uit, of ergens autosave halen. Rij ik in al mn haast een ravijn in -> dood, weg bevervachtjes.

Toen was ik er even klaar mee. maar een uurtje later toch maar nog een x gedaan..... Nu godzijdank alles aan die gast gegeven in mexico.
KingKoning schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:24:
Toen was ik er even klaar mee. maar een uurtje later toch maar nog een x gedaan..... Nu godzijdank alles aan die gast gegeven in mexico.
Ik moet nu nog alleen die survivalist challenge 10. 10 van die bloempjes zoeken en dan van de rest ook nog 2 stuks. Totaal geen zin in, maar wil wel 100% halen. Kan ik weer terug naar Mexico en het land links van West Elizabeth.
XBL: MRE Inc
Beste plek voor de bevers vond ik bovenin de Great Plains (dus niet in/bij het sneeuw gedeelte). Daar is 'midden bovenin' een plek waar je kan afdalen naar het water, daar vond ik er steeds 2/3 's avonds. Ging het laatste stuk lopen want het leek erop dat ze niet verschenen als ik er met mijn paard zocht.KingKoning schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:24:
Ok. Point taken, maar het ging me er meer om dat het saai is en snel eentonig wordt. Of het er dan 6,7,8 of 10 zijn dat maakt niet zo heel veel uit....
Maarja zoals ik al zei: Je bent jong en je wilt wat(100%
)
Gisteren eindelijk me bevervachtjes gevonden voor die vlieger. Was wel weer een 'controller door de tv'-moment. Ik wist dankzij behulpzame mensen in dit topic waar ze te vinden waren. Maar ze spawnden maar niet.. Elke keer weggereden en weer terug gekomen. Uiteindelijk kwamen ze 1 voor 1 steeds gevolgd door wat beren en wolven. Na serieus 3 kwartier heen en weer rijden en wolven killen had ik er eindelijk 5. Ik denk, snel saven want anders ben ik de lul. Lukte dus niet, geen flat ground, nou ja dan maar snel het bos uit, of ergens autosave halen. Rij ik in al mn haast een ravijn in -> dood, weg bevervachtjes.![]()
![]()
Volgens mij zag ik in beeld komen dat je dead eye meter sneller vult en je speelt een outfit vrij. Niet veel bijzonders dus.Chaoss schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:39:
krijg je trouwens nog leuke goodies bij het behalen van die hunter en sharpshooter challanges?
Moet trouwens ook eerlijk zeggen dat ik Dead Eye eigenlijk maar heel weinig gebruik. Voornamelijk omdat ik eigenlijk niet echt situaties tegenkom waarbij ik denk het echt nodig te hebben.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 37384
Ik alleen bij die hide-outs clearen, als je bij de laatste aankomt die een pistool tegen iemands hoofd houdt. Moet je toch even rustig mikken op het goede hoofdBokkie schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:01:
Moet trouwens ook eerlijk zeggen dat ik Dead Eye eigenlijk maar heel weinig gebruik. Voornamelijk omdat ik eigenlijk niet echt situaties tegenkom waarbij ik denk het echt nodig te hebben.
die outfit krijg je als je alles rank 10 heb. Als je die outfit draagt vult je dead eye idd sneller. Maar er zijn ook individuele. Ik weet ze niet precies maar bij Treaser Hunter krijg je voor Rank 10 meer ruimte in je satchel.MRELynx schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:34:
[...]
Volgens mij zag ik in beeld komen dat je dead eye meter sneller vult en je speelt een outfit vrij. Niet veel bijzonders dus.
Bij survivalist krijg je bij rank 5 of 6 een extended survivalist map. 40 min ipv 20. Best handig voor de rest van de challenges...
Yup dat was het, meer ruimte in je satchel oa. Dank je. Hmm dat heb ik over het hoofdgezien die 40 minuten ipv 20 minuten. Wel handig dus. Ik moet alleen die survivalist challenge nog.KingKoning schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:25:
[...]
die outfit krijg je als je alles rank 10 heb. Als je die outfit draagt vult je dead eye idd sneller. Maar er zijn ook individuele. Ik weet ze niet precies maar bij Treaser Hunter krijg je voor Rank 10 meer ruimte in je satchel.
Bij survivalist krijg je bij rank 5 of 6 een extended survivalist map. 40 min ipv 20. Best handig voor de rest van de challenges...
Ben wel beniewd hoe snel die dead eye meter dan weer volloopt. Heb de LE edition en met dat Deadly Assassin outfit, zou je dead eye ook sneller dan normaal vol moeten lopen, maar ik vind het maar verdomde traag gaan. Hoe lang duurt het normaal voordat je dead eye meter oploopt ? In minuten dan, zonder moonshine of andere items te gebruiken ?
Had de fame balk al vol op 60%.
Ik ben nu maar alleen met de missies bezig, maar dat gaat ook niet zo snel.
71% met 2d8u playtime.
Eerlijk gezegd wil ik het nu wel uitgespeeld hebben.
Wil namelijk ook nog een keer als bad guy spelen
Om van Gunslinger naar Legend te gaan heb je echt véél fame nodig. Daar ben je wel even mee bezig.Smooth schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:14:
Hmm, heb iets teveel random events gedaan..
Had de fame balk al vol op 60%.
Ik ben nu maar alleen met de missies bezig, maar dat gaat ook niet zo snel.
71% met 2d8u playtime.
Eerlijk gezegd wil ik het nu wel uitgespeeld hebben.
Wil namelijk ook nog een keer als bad guy spelen
Na het uitspelen van het verhaal en alle Strangers te hebben geholpen ben ik maar Hideouts gaan uitmoorden om de extra Fame te behalen. (ik had het hele spel altijd +honor)
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 07-06-2010 16:27 ]
Mogelijk ben ik toch al dichter bij het einde dan ik dacht.
Had Dutchie al bijna te pakken
Anoniem: 314305
Niet dat ik nu ga stoppen met m'n pogingen. Ik vind 'm het mooiste paard in het spel, maar ik ga er geen 1500 dollar voor betalen.
Peacemaker halveert alle shopprijzen ook voor wapens.
Je kan die deeds geloof ik ook alleen maar gebruiken als je het paard al eens gevangen hebt. Ik denk dat dit alleen voor 'de' 3 paarden is.Anoniem: 314305 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:26:
Ah, dat is het beter werk. Maar in het wild vangen is leuker en goedkoper. En ook spannender trouwens, wat je moet er in ieder geval voor zorgen dat je paard niet doodgaat, anders ben je 'm kwijt.
Als je paard dood is en je hebt de deed dan kan je deze gewoon laten 'respawnen' door de deed te gebruiken. (deed blijft bruikbaar)
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 07-06-2010 18:11 ]
HOI.
Ah, vroeg me al af of dat kon. Is mij nog nooit gebeurt terwijl er toch regelmatig beren/buffels/cougars en vooral wolven in de buurt waren.Bananenspin schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:19:
Word gvd tijdens een missie aangevallen tijdens het skinnen, ben ik dood voordat ik nog wat kan doen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik vandaag bij een wanted missie bovenin de map, tot 4x toe aangevallen door een beer. Schiet je er 1 dood...komen telkens zn drie broertjes mij molesterenbeany schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:22:
[...]
Ah, vroeg me al af of dat kon. Is mij nog nooit gebeurt terwijl er toch regelmatig beren/buffels/cougars en vooral wolven in de buurt waren.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik moet voor hunting challenge vossen hebben. Naar de plek op de map gereden waar die vosafbeelding staat net boven Thieves Landing, gewacht tot 's avonds/'s nachts, resultaat, 50x Wolfmeat + 50x wolfpelt, welgeteld 1 vos geschoten

Je kan overigens wel skinnen op het treinspoor terwijl er een trein een komt, als het skinnen lang genoeg duurt tot de trein voorbij is, overleef je het gewoon ..
Wat kun je daar mee, eentje was van cholla springs (dat zijn toch geen schatkaarten?) nadat ik ze activeerde stond er wel dat er nieuwe dingen voor mij waren in bijv. cholla springs.
Burp
Dan zie je alles op de map in dat gebied. Kan ook als je gewoon overal geweest bent maar met die kaarten gaat t sneller.Wii4all schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:33:
Vraagje, gisteren kocht ik twee kaarten bij de general store in armadillo.
Wat kun je daar mee, eentje was van cholla springs (dat zijn toch geen schatkaarten?) nadat ik ze activeerde stond er wel dat er nieuwe dingen voor mij waren in bijv. cholla springs.
Anoniem: 315662
ik lees nooit boekjes maar dit soort dingen worden uitgelegd.Grolsch schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:12:
nee, ik heb het idd ook wel eens per ongeluk gehad, maar ik wist die combo ff niet, gewoon te eigenwijs om het boekje te lezen natuurlijk
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Aanmelden bij de social club van rockstar en bij je statistieken kun je een kaart zien waar je wel en niet bent geweest van de 94 locaties. Gewoon met je paard daar naar toe rijden en klaar ben je.Meelobee schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:17:
Unlock je aan het einde van het spel nog 1 niet aangegeven locatie op de map? Ik mis nameljk in het gedeelte wat meteen speelbaar is 1 dorpje, en dat terwijl ik die kaarten uit de stores heb gebruikt om alles op de map zichtbaar te maken. Komt die laatste locatie nog of ben ik screwed?
zijn makkelijkers te vinden via de rockstar social club website.
Burp
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Ja, dat deed ik ook continu. Totdat ik op berenjacht ging, want die maken je paard in een keer stuk. Dan kun je een vervangend paard aanfluiten, maar die is toch niet dezelfde kleur als welke ik had uitgezocht.Anoniem: 314305 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:26:
Ah, dat is het beter werk. Maar in het wild vangen is leuker en goedkoper. En ook spannender trouwens, wat je moet er in ieder geval voor zorgen dat je paard niet doodgaat, anders ben je 'm kwijt.
Ik heb dus ook maar de deeds gekocht voor de paarden. Geld zat.
Heeft iemand nog berenjachttips? Soms blijven ze maar komen terwijl je aan het skinnen bent. Heb ik er een stuk of 5 dood, komt er weer een van achter en kan ik weer opnieuw beginnen
Misschien na elke beer mijn campsite opzetten en saven.
[ Voor 17% gewijzigd door harlekein op 08-06-2010 18:54 ]
Bevers heb ik trouwens gevonden bij dat wrak van dat schip in West Elisabeth. Naast het schip heb je een moeras waar er bij mij een stuk of 3 liepen, en na een keertje bait te hebben gestrooid kwamen er nog 3 aanlopen. Pas alleen wel op voor cougars.
welke console?ZpAz schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:07:
Eindelijk 24 Mei besteld @ Wehkamp, wordt ie vandaag eindelijk verzonden, misschien kan ik morgen dus ook eindelijk spelen!
Gewoon bij tall trees klein stukje oost van je hideout in het bos wachten. Je hebt daar ergens een soort mini-valleitje, klein stukje noord daarvan blijven die beren spawnen als een idioot. Handig truukje:harlekein schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:53:
[...]
Ja, dat deed ik ook continu. Totdat ik op berenjacht ging, want die maken je paard in een keer stuk. Dan kun je een vervangend paard aanfluiten, maar die is toch niet dezelfde kleur als welke ik had uitgezocht.
Ik heb dus ook maar de deeds gekocht voor de paarden. Geld zat.
Heeft iemand nog berenjachttips? Soms blijven ze maar komen terwijl je aan het skinnen bent. Heb ik er een stuk of 5 dood, komt er weer een van achter en kan ik weer opnieuw beginnen
Misschien na elke beer mijn campsite opzetten en saven.
Loop vanaf de plains ten oosten ervan daar het bos binnen (waar de omheining op de plains ophoudt aan de zuidkant dus). Pas zodra je de "tall trees" tekst ziet, spawnen de beren.
Loop nu een klein stukje door in het bos. Dat lijkt de trigger te zijn. Omdraaien, en terug richting de plains, en nog net aan de rand van het bos blijven. Zolang de tekst "great plains" niet verschijnt, zit je nog goed. Als het goed is, spawnen de beren nu als een bezetene. Zodra ik er 1 zie, ga ik direct de satchel in om wat moonshine te consumeren. Uit de satchel gaan en dead eye meteen activeren. Geen beer goed in het vizier, dan weer eruit, stukje manouvreren, en snel weer terug erin. Schiet beer.
Om snel en makkelijk te saven, duik je gelijk weer je satchel in, en activeer je een deed. Dit savet gelijk je spel, zonder de tijd vooruit te zappen en zonder hinderlijke cut-scenes. Je kunt meteen verder vlammen dus.
Eigenlijk lukt het zonder saven ook wel, als je eerst savet in het huisje vlakbij die plek. De beren spawnen zo snel, dat je vrij snel 3 beren dood hebt met je buffalo rifle. Ik had de eerste keer dat ik voor sharp shooter de beren dood moest hebben al gelijk 3 beren op een rijtje. Als ze je pakken vanachter, gelijk satchel openen en medicine nemen, daarna deadeye activeren. Als je pech hebt slaan ze je in 1 keer dood, maar volgens mij met full health overleef je het nog net.
Vandaag die laatste levels sharp shooter overigens gedaan. Eerst die beren, daarna 2 * hats en 2 * disarm (dat was de lastigste, die hoedjes gaan vaak mis), daarna 6 dieren met 1 setje kogels (makkie, liep tegen een kudde buffalo's aan), en daarna de 6 disarms.
Die laatste vond ik lastig omdat ik bij het exiten van het menu (om challenge-progressie te bekijken) of bij verlaten satchel standaard gewoon tig keer op de (B)-knop ram. Doe je dat 1 keer teveel, dan reload je je repeater..argh. Dat moest even hard afgeleerd worden. Verder wel redelijk goed te doen in een gang hideout, ik had de Pike Basin bij het start van het spel genomen.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
bij die 6 beesten achter elkaar had ik gewoon eerst de rest van mijn ammo opgeschoten en nog 14 kogels in mijn pistool laten zitten. Daarna even rondgelopen en 6 vogels uit de lucht geschoten en klaarbrama schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:06:
[...]
Vandaag die laatste levels sharp shooter overigens gedaan. Eerst die beren, daarna 2 * hats en 2 * disarm (dat was de lastigste, die hoedjes gaan vaak mis), daarna 6 dieren met 1 setje kogels (makkie, liep tegen een kudde buffalo's aan), en daarna de 6 disarms.
Die laatste vond ik lastig omdat ik bij het exiten van het menu (om challenge-progressie te bekijken) of bij verlaten satchel standaard gewoon tig keer op de (B)-knop ram. Doe je dat 1 keer teveel, dan reload je je repeater..argh. Dat moest even hard afgeleerd worden. Verder wel redelijk goed te doen in een gang hideout, ik had de Pike Basin bij het start van het spel genomen.
Anoniem: 116063
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Moet wel zeggen dat mijn ps3 nu soms wel een vliegtuig lijkt, fan doet behoorlijk hard zijn best

😆 - Denk ook eens om ;)
Speelde het eerst op de xbox van een maat af en toe (daar bijna in mexico), vorige week een xbxo geleend van een andere maat van me, daarmee zit ik nu in Blackwater met alle challenges op 9, maar gisteren kwam ik thuis en had vrouwlief een verrassing voor me. Een Xbox Elite. met RDR >_<
Even kijken of ik alle 3 de savegames kan mergen anders gewoon weer opnieuw beginnen. gelukkig weet ik het meeste nu wel uit mijn hoofd, zoals de treasures en waar ik het beste kan hunten voor bepaalde beesten. Naja denk wel dat ik zondag in 1x door kan naar blackwater als ik op tijd begin 's ochtends.
Moet zeggen dat ik die 6 gastjes disarmen zonder reloaden en zonder wapen switch best irritant vind. Die 6 beesten zonder reload/switch was makkelijk, gewoon in de woestijn rondlopen met lt ingedrukt en dan vogels schieten, hoef je ook niet moeilijk te doen met wapen leegschieten (bijna 200 kogels voor Henry repeater duurt nogal even namelijk)
Over dat disarmen, dat kan erg lastig zijn omdat zoals gezegd na verlaten het menu John wel eens wil reloaden en bij mij gebeurde dat ook gewoon als ik verstopt zat mn kans af te wachten, heel irritant. Maar toen kwam ik wel achter een foutje(?), tenminste denk ik, dus als je het makkelijk wil doen:Bokkie schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 07:40:
Hmmz van het weekend moet ik mogelijk voor de 3e keer opnieuw beginnen >_<
Speelde het eerst op de xbox van een maat af en toe (daar bijna in mexico), vorige week een xbxo geleend van een andere maat van me, daarmee zit ik nu in Blackwater met alle challenges op 9, maar gisteren kwam ik thuis en had vrouwlief een verrassing voor me. Een Xbox Elite. met RDR >_<
Even kijken of ik alle 3 de savegames kan mergen anders gewoon weer opnieuw beginnen. gelukkig weet ik het meeste nu wel uit mijn hoofd, zoals de treasures en waar ik het beste kan hunten voor bepaalde beesten. Naja denk wel dat ik zondag in 1x door kan naar blackwater als ik op tijd begin 's ochtends.
Moet zeggen dat ik die 6 gastjes disarmen zonder reloaden en zonder wapen switch best irritant vind. Die 6 beesten zonder reload/switch was makkelijk, gewoon in de woestijn rondlopen met lt ingedrukt en dan vogels schieten, hoef je ook niet moeilijk te doen met wapen leegschieten (bijna 200 kogels voor Henry repeater duurt nogal even namelijk)
Doe dit in zo'n gang-hideout (Pike Basin bijv). Koop max moonshine + chewing tobacco, dan kun je alles met deadeye doen. Met als gratis voordeel dat deadeye kosteloos je geweer reload, zonder dat dit je challenge reset.Bokkie schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 07:40:
Moet zeggen dat ik die 6 gastjes disarmen zonder reloaden en zonder wapen switch best irritant vind.
Wel opletten dat je niet per ongeluk reload als je satchel/menu verlaat, dat is nl. dezelde button (been there, done that!)
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Als je een beer moet kniven trouwens, als je storymode missies doet, op 1 van de missies in Blackwater kom je op een gegeven moment een enkele beer tegen op een veilige afstand, henry shot in de face, 2x kniven en klaar, geen risico op familie die eerwraak wil
Kwam ik gisteren achter na 1 uur tevergeefs bait gebruiken voor beren en dan of geen beren krijgen of gemauled te worden door 3+ beren. Besloten om verder te gaan met storymode en toen kwam ik die beer tegen

edit: wel weer bijna 1k dollar aan wolfmeat/hides
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 09-06-2010 11:05 ]
Anoniem: 261819
Thanks, aangemeld en gevonden, midden in Rio Bravo was nog een berg waar ik niet geweest was, wel raar dat deze niet door de maps die je in de stores kan kopen unlocked wordt.MRELynx schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:06:
[...]
Aanmelden bij de social club van rockstar en bij je statistieken kun je een kaart zien waar je wel en niet bent geweest van de 94 locaties. Gewoon met je paard daar naar toe rijden en klaar ben je.
Heb nu alle challenges compleet, het kniven van een beer was toch wel de moeilijkste. Meerdere keren had ik bijna een beer dood en werd ik door z'n broertje alsnog afgemaakt. Uiteindelijk gehaald door eerst een beer 5x in z'n lijf te schieten met de high power pistol en daarna geknived en geskinned
Nou maar eens de main story afmaken
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
YouTube: Red Dead Redemption Short Film by John Hillcoat
29 minuten.
Geen idee of er spoilers inzitten.
Burp
Eigenlijk is de hele film een erg lange trailer.Wii4all schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:02:
Short film is uit:
YouTube: Red Dead Redemption Short Film by John Hillcoat
29 minuten.
Geen idee of er spoilers inzitten.
De film verteld volgens mij niets over het verhaal maar alle beelden zijn scenes die je in het spel te zien zal krijgen...
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 09-06-2010 14:44 ]
Ike. schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:43:
[...]
Eigenlijk is de hele film een erg lange trailer.
De film verteld volgens mij niets over het verhaal maar alle beelden zijn scenes die je in het spel te zien zal krijgen...
Maar goed, dat is plagerij, ik begrijp het punt, de hele shortfilm is opgebouwd uit ingame-beelden, dit hoeven niet per se spoilers te zijn (context), maar ik heb zo het vermoeden dat het toch wel redelijk spoilergevoelig materiaal is. Dus ik ga het pas bekijken als ik de game uit heb
En bedankt voor het sharen trouwens, want ik ben nog nergens een hele versie van de short tegengekomen

Story mode done, vanavond mijn gamer profile ophalen van de xbox bij een maat en dan opnieuw beginnen met mijn eigen gamertag
Ook al 1 wapen goud gekregen, en verder beetje me journal en achievements aan het doen.
Mijn xbox account is Bartcardi89 (mag op de frontpage geplaatst worden).
Vreemd, mis je toch $400Bokkie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:00:
spoiler:ik probeerde nadat ik wraak had genomen Ross te looten, maar hij lag te ver in het water dus verdronk ik
Vind Liar's Dice wel een leuk spel, ik had nog nooit van Liar's Dice gehoord voordat ik RDR had gespeeld.
[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 10-06-2010 10:01 ]
Heb de short gisteravond gekeken. Zitten wel wat spoilers in omdat de short inderdaad is opgebouwd uit in-game beelden en cutscenes. Er worden delen gespoiled tot het moment dat je richting mexico vertrekt. Als je dus al in Mexico bent geweest kun je de short gerust kijkenAnoniem: 265288 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:23:
[...]
Die twee zinnen spreken elkaar ietwat tegen, je krijgt scenes te zien die in het spel zitten, maar toch vertellen ze niets over het verhaal...Lijkt me onmogelijk, aangezien die scenes een gevolg zijn van acties in de gamewereld, oftewel spoilers, die misschien niet per se concreet hoeven te zijn, omdat de context niet helemaal duidelijk is...Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat die short gebaseerd is op de mainstory van de singleplayer.
Maar goed, dat is plagerij, ik begrijp het punt, de hele shortfilm is opgebouwd uit ingame-beelden, dit hoeven niet per se spoilers te zijn (context), maar ik heb zo het vermoeden dat het toch wel redelijk spoilergevoelig materiaal is. Dus ik ga het pas bekijken als ik de game uit heb.
En bedankt voor het sharen trouwens, want ik ben nog nergens een hele versie van de short tegengekomen)!
Mja die $400 boeit me niet eigenlijk, ging mij puur om het feit dat ik het raar vond.Ike. schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:57:
[...]
Vreemd, mis je toch $400
Vind Liar's Dice wel een leuk spel, ik had nog nooit van Liar's Dice gehoord voordat ik RDR had gespeeld.
Geld is echt in overvloed te krijgen, gewoon Thieves landing overhoopschieten en leegroven, daar is toch geen wet, of een kudde buffels schieten. Iemand trouwens al eens buffels gejaagd met dynamiet
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2010 10:47 ]
Wel de normale ? strangers. Alhoewel er toch redelijk wat afwisseling in de missies zit begint het wel een beetje hetzelfde te worden kwa schieten etc. Leuk wel die throwing knives. Als ik hem uitspeel ga ik die hunt challenges veder spelen, nu sta ik op 4 bij zowat elke challenge.
Ik vind het spel btw echt veel makkelijker dan gta IV, bij GTA iv ging ik nogweleens af nu eigenlijk praktisch niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 10-06-2010 10:57 ]
Burp
Ik had laatst iets grappigs ergens in WE: Ik was iets aan het zoeken voor een challenge, beren volgens mij. Komt er zon gozer langs die achter een beest aanzit. Dat heb je soms van die gasten die aan het jagen zijn. Ik denk ik help hem even, schiet dat beest voor m dood, maar vervolgens valt zijn lijkje in het water....Bokkie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:00:
spoiler:ik probeerde nadat ik wraak had genomen Ross te looten, maar hij lag te ver in het water dus verdronk ik
Normaal als je zo iemand helpt dan stapt ie snel af en probeert ie m te skinnen voor jij het doet. Nu rende die naar het water, ging op het randje staan en bleef daar op zijn paard zitten. Starend naar de plek waar het dooie beest (dacht een hert ofzo) lag.
Ik vond het wel grappig, maar ging snel weer verder met mijn eigen dingetjes. Vervolgens iets van een uur ofzo gespeeld, rij ik daar weer langs staat ie nog steeds naar dat water te staren

Kijken offie er nog is als ik vnv me savegame weer ophaal
Wij spelen het altijd als een drankspelletje. Leuke combinatie van bluffen en geluk. Als je een dice verliest moet je zuipenIke. schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:57:
[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 10-06-2010 11:17 ]
Perudo is de NL naam, en dat heb ik 's nachts heel veel gespeeld!Ike. schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:57:
[...]
Ja kan volgens mij zonder problemen, geld is niet echt een issue als je wat verder in de game komt.jaaoie17 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:13:
Is het spel nog redelijk uit te spelen. Als je alleen de main missies doet en niet doet aan het skinnen van dieren?
Ik heb trouwens één ding wel geleerd; ga nooit 's nachts naar Thieves' Landing! Je wordt helemaal kapot geschoten.
Je vraagt om een Tip, dus ik zal het niet volledig spoileren.Anoniem: 314305 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:58:
Ben nu bezig met de Bollard Twins Outfit te halen, maar van de eerste scrap begrijp ik echt niks. Er staat: 'Search Thieves' Landing'. Als je klikt op 'Track', zie je een paarse cirkel om Thieves' Landing staan. Ik heb die hele cirkel van onder tot boven afgezocht, maar ik heb geen idee waarnaar ik moet zoeken of wat ermee bedoeld wordt. Kan iemand zo vriendelijk zijn om me een tip in de goede richting te geven? Het liefst vraag ik niet hoe je missies moet halen maar ik ben ten einde raad. Daarom graag alleen een tip, niet meteen zeggen wat ik moet doen. Zet het maar in een spoiler ofzo.
Ik heb trouwens één ding wel geleerd; ga nooit 's nachts naar Thieves' Landing! Je wordt helemaal kapot geschoten.
"purchase from the general store at chuparosa"
Ik probeer dat dus en koop wat, maar ik zie niets verschijnen dat ik dat gedaan heb.
Zelfde verhaal bij de tailor @ thieves landing, ik heb die bandana gekocht maar de task word niet voltooid.
Elect a clown, expect a circus.
Je moet een stuk 'stof' kopen in die winkels. Geloof dat deze niet altijd gelijk beschikbaar zijn.Slasher schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:40:
Ben nu een beetje bezig met wat scraps verzamelen en wat mij dus niet lukt is bijvoorbeeld bij de scrap van de bandito outfit dat je dit moet doen
Ik probeer dat dus en koop wat, maar ik zie niets verschijnen dat ik dat gedaan heb.
Zelfde verhaal bij de tailor @ thieves landing, ik heb die bandana gekocht maar de task word niet voltooid.
Dit heb ik ook gehad, is volgens mij niet helemaal duidelijk maar later in het spel )storyline) dan wordt die wel gewoon afgevinkt. Beetje vreemd maar dat is de enige oplossing.Slasher schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:40:
Ben nu een beetje bezig met wat scraps verzamelen en wat mij dus niet lukt is bijvoorbeeld bij de scrap van de bandito outfit dat je dit moet doen
Iemand al binnen geweest bij de wasserette in Blackwater? De deur gaat niet open maar je kan er wel naar binnen, staat ook een counter, het is alleen jammer dat je er niet meer uit kan hehe.
Man man wat een einde.
Met het uitspelen zit ik al op 97,5%
Nog even die laatste 2,5% opzoeken en dan kunnen we de multiplayer aanbreken.
Voor die Army outfit moet je iets kopen bij de tailor in Blackwater, maar het enige wat daar te koop is heb ik al ...Ike. schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:49:
[...]
Je moet een stuk 'stof' kopen in die winkels. Geloof dat deze niet altijd gelijk beschikbaar zijn.
Army outfit kan je pas kopen als je alle andere dingen al heb gedaan.Robbert1 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:33:
[...]
Voor die Army outfit moet je iets kopen bij de tailor in Blackwater, maar het enige wat daar te koop is heb ik al ...
1. On the lonely cabin of the small lake of Aurora Basin.
2. Win Arm Wrestling at Pacific Union RR Camp.
3. Win at Poker in Blackwater.
4. Complete "Lights, Camera, Action" Stranger mission.
5. Complete Nightwatch in Blackwater.
6. Purchase from the Tailor in Blackwater.
Deze week heeft ie RDR geprobeerd:
>> Clicky <<
Ben het op sommige punten wel met em eens.. Besturing is af en toe gewoon kut..
Was vandaag aan het spelen, laatste 2 missies in Mexico, mag ik naar Blackwater. Ik daar een beetje rondrijden, crasht de XDoos.. (1e keer).. Restart, moet ik die 2 laatste missies nog eens doen..
Kwam er na de 2e missie pas achter dat de Autosave hetzelfde heete.. Waarom RDR dan niet de autosave laad
dat bedoel ik ook, ik heb alles van dat lijstje, behalve iets kopen bij de tailor. Maar er is niks te koop daar!Ike. schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:38:
[...]
Army outfit kan je pas kopen als je alle andere dingen al heb gedaan.
[...]

Uit frustratie maar met bandana even in Thieves Landing huisgehouden
*note to self niet de shopkeeper van de gunshop neerschieten want dan kan je 4 ingame dagen niet meer daar shoppen.
Het viel me op dat je vrij veel bounty kreeg voor normale burgers, ik dacht 20 voor burger en 30 voor lawman....
Trukje: op een afstand iemand afmaken...zorg wel dat het ver van je weg is...een blok verderop bijv...komt er een oud vrouwtje bij het lijk kijken...kill..komt er nog een...kill...en nog een...kill
Duh die gast gaat zowiezo daar 4 dagen dood of zo, of hij was diegene die me voor een duel uitdaagde daarzoBokkie schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:33:
...
Uit frustratie maar met bandana even in Thieves Landing huisgehouden![]()
*note to self niet de shopkeeper van de gunshop neerschieten want dan kan je 4 ingame dagen niet meer daar shoppen.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Je kan hem pas kopen als je verder bent in de storymodeSlasher schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:40:
Bij thieves landing moet je een scrap kopen he. De bandana is los. Die scrap was bij mij ook niet meteen beschikbaar maar later wel. Denk ook story-related....
Dat geld volgens mij ook voor de scrap in Blackwater. Die kan ik iig nog niet kopen....
Anoniem: 355554
volgens mij krijg je bij de 2de keer een speciale mount en dat gaat steeds verder. De 5de keer geeft het een Zebra Donkey, volgens de wikia.Anoniem: 261819 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:01:
Zijn er eigenlijk echte voordelen als je Legendary gaat in de MP ? Je kan dit 5x doen, maar ik zie het nut er eigenlijk niet zo van in.
Ja dat weet ik, maar ik had gehoopt dat het levellen sneller zou gaan als je Legendary bent. Voor die extra mounts en characters vind ik het niet echt waard om 5x tot level 50 te spelen. Ik ben nu aan de tweede run bezig maar hou het dan wel gezien op level 50 denk ik.Anoniem: 355554 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:07:
[...]
volgens mij krijg je bij de 2de keer een speciale mount en dat gaat steeds verder. De 5de keer geeft het een Zebra Donkey, volgens de wikia.
Trouwens, voor de mensen die de bounty challenges willen doen: Rathskeller Fork is hier ook een perfecte locatie voor. Je kan via de achterkant op het dak klimmen. De lawmen komen dan langs de voor ingang en zijn dan perfect kogel voer
Voor een gold medal moet je dit behalen:
Tijd: minder dan 2:00 minuten.
Accuracy: 100% (klinkt moeilijker dan dat het is)
Headshots: 4
Je kan trouwens gewoon de missie 3 keer doen en elke keer voor een andere statistiek gaan, oftewel je hoeft niet alle vereisten in één run te halen.
Zelf heb ik deze achievement met de "Lucky in Love" missie gehaald. Deze missie is ook erg geschikt om de "High Roller" achievement te halen.
Het einde is wel echt verschrikkelijk!
P.S. Dat paardrijden komt ook mn neus uit!
[ Voor 10% gewijzigd door wezzal op 11-06-2010 17:39 ]
zit nu op 94,7 % maar heb alle challenges enz al gedaan. weet me god nie meer wat ik nog moet.
zou handig geweest zijn als het ergens in de stats staat wat ik moet doen.
vind het nog steeds een gaaf spel, maar ik merk steeds meer irritaties. zeker graphical glitches.
zoals in tall trees dan zijn de bomen om me heen constant aan het laden en dat is dus als ik stil sta
als je loopt is het hellemaal erg. maja denk dat ik die 100% laat liggen. ga lekker weer forza 3 doen en andere games. dalijk wel de coop proberen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Daar heb ik zitten kijken maar ik kon het niet vindenIk meen (kan het hier op mijn werk niet controleren) dat je de requirements voor de gold medals op de socialclub site van Rockstar kan vinden.
Zelf heb ik deze gedaan in blackwater, met cheaten natuurlijk, in een keer een pot van zon 300nogwat dollar (dus dik 3000 chips). Met zn 3en, 2 all in, en ik met cheaten gewoon de beste kaartenZelf heb ik deze achievement met de "Lucky in Love" missie gehaald. Deze missie is ook erg geschikt om de "High Roller" achievement te halen.
hier een lijstje voor 100%:v8power67 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:27:
vandaag maar weer eens gespeeld, wil de 100% halen mits het beetje te doen is.
zit nu op 94,7 % maar heb alle challenges enz al gedaan. weet me god nie meer wat ik nog moet.
vind het nog steeds een gaaf spel, maar ik merk steeds meer irritaties. zeker graphical glitches.
zoals in tall trees dan zijn de bomen om me heen constant aan het laden en dat is dus als ik stil sta
als je loopt is het hellemaal erg. maja denk dat ik die 100% laat liggen. ga lekker weer forza 3 doen en andere games. dalijk wel de coop proberen.
* Main Story Missions: 57
* Outfits: 9
* Gang Hideouts: 7
* Bounty Hunter Missions: 20
* Rank 5 Challenges: 4
* Rank 10 Challenges: 4
* Rare Weapons: 5
* Jobs Completed: 5 (one of each)
* Minigames Completed(gambling): 6 (win one of each)
* Complete Frontier Map: 1
* Complete Mexico Map: 1
* Complete North Map: 1
* Stranger Tasks: 18
* Safehouses: 13
Inloggen op de Social Club website, daar kun je precies opzoeken wat je nog mist.v8power67 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:27:
vandaag maar weer eens gespeeld, wil de 100% halen mits het beetje te doen is.
no animals were harmed during the production of this message
Hoe word de data op de site geupdate? Ik heb het spel begin van de week uitgespeeld maar de website geeft aan dat ik nog 9 story missies en alle strangers missies moet doen.Caeruleus schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:18:
[...]
Inloggen op de Social Club website, daar kun je precies opzoeken wat je nog mist.
edit: lees net dat er wat problemen zijn met de data updates op de site.
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 11-06-2010 20:25 ]
Anyways, wat ik overigens erg leuk vond tijdens de showdown tussen Dutch en John dat de dialogen wel erg overeenkwamen met de film 'Commando' starring Arnold Schwarzenegger. :-)
[ Voor 0% gewijzigd door OCTheEagle op 12-06-2010 09:00 . Reden: typo ]
Ben nu wat met die missies bij je ranch bezig, voelt een beetje weer als het begin van de game, leuk ook dat je Bonnie weer ziet enz. Leuk gedaan want je hebt eerst echt het gevoel dat die "dutch" missie de laatste is, neit dus
blijft een top spel hoor, kzit nu op 35 uren en ongeveer 81% compleet.
btw kreeg vandaag ook een update vna de game aangeboden (eindelijk).
[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 12-06-2010 20:07 ]
Zojuist heeft Rockstar Games een nieuwe patch voor Red Dead Redemption beschikbaar gesteld. Patch versie 1.02 voegt onder andere de trophies voor de gratis co-op mission pack toe. Deze trophies kan je pas vanaf 22 juni vrijspelen. Tenslotte lost de patch verschillende multiplayer problemen op en zijn er extra dingen toegevoegd. Patch 1.02 weegt maar 16 MB en is vanaf nu te downloaden zodra je de game opstart. Uiteraard heb je dan wel een internetverbinding nodig.
The main issues fixed by the title update are as follows:
* Resolved various NAT incompatibility issues (Click here for tips on how to optimize your firewall settings)
* Improved connectivity to multiplayer for users with slower connections
* Improved reporting for Shootout and Gang Shootout games
* Fixed instance where Mo Van Barr would not appear as a bounty
* Fixed multiplayer titles not appearing for some users in the outfitter
* Fixed instance where lawmen stopped responding even though the player was wanted
* Fixed Issue with hogtied victims disappearing when ragdolled
* Fixed crash in Free Mode when cooking dynamite and going into the water
* Fixed audible glitch at the end of some cutscenes
* Fixed Solomon’s Folly Action Area not ending after posse leader teleports in late
* Corrected Social Club 100% Tracker so stats update properly
* Various multiplayer issues addressed including load screen hang-ups and UI glitches
# Eliminated miscellaneous game crashes
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 12-06-2010 20:15 ]
Ik heb net de storyline uitgespeeld, ik heb alleen niet echt zin om weer de hele wereld rond te rijden voor die laatste bloemen ...