Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

En uit gespeeld, vette game, heb hem nu op 88% na het uitspelen en zo'n 36-37 uur zitten er in, toch best netjes.

Moet nog een aantal hunter quests, ben daar nog maar lvl6 mee, maar kan die stomme Skunks niet vinden :P Denk niet dat ik de game tot 100% ga spelen. van mij mag nu asap wat SP downloadable content komen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 13-06-2010 00:41 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 22:25
stomme Skunks
Viva la Mexico! Perdido zie ik er nogal wat

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zit precies op 50% aldus de stats. Heb gisteren Mexico verlaten en zit nu in Blackwater. De ontknoping in Mexico was leuk maar op een aantal punten viel het in de herhaling van wat je daarvoor in Armadillo e.o. al gedaan hebt. Grappig om te zien dat ze echt alles in RDR meegenomen hebben. Het echte traditionele westernvillage ala Armadillo, traditionele Mexicaanse villages en door de industrialisatie opkomende steden met alle moderne dingen ala Blackwater. Gisteren toen ik op weg was naar Escalera kwam ik een paar wilde witte paarden tegen die er gespierd uitzagen. Dat is de Hungarian sted dacht ik, dus die eindelijk weten te vangen. Nu nog de American, het zwarte paard maar die kom ik wel tegen hier in West Elisabeth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Joosie200 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 10:35:
Ik zit precies op 50% aldus de stats. Heb gisteren Mexico verlaten en zit nu in Blackwater. De ontknoping in Mexico was leuk maar op een aantal punten viel het in de herhaling van wat je daarvoor in Armadillo e.o. al gedaan hebt. Grappig om te zien dat ze echt alles in RDR meegenomen hebben. Het echte traditionele westernvillage ala Armadillo, traditionele Mexicaanse villages en door de industrialisatie opkomende steden met alle moderne dingen ala Blackwater. Gisteren toen ik op weg was naar Escalera kwam ik een paar wilde witte paarden tegen die er gespierd uitzagen. Dat is de Hungarian sted dacht ik, dus die eindelijk weten te vangen. Nu nog de American, het zwarte paard maar die kom ik wel tegen hier in West Elisabeth.
Ik mocht gister ook naar blackwater. Eerst in een of ander dorpje bij de tall trees een huisje gekocht.

daarna opzoek naar de grizzlies...en die kwamen ik heb er meteen 5 afgemaakt..daarna de i know you missie/stranger gevonden.

Daarna nog wat bisons..
Vanavond de eerste missie sdaar maar eens doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:11
Heel apart. Ik kan de buffalo gun niet kopen. Ik heb hem nodig voor de "Shoot 3 bears each with one shot" challenge. Ik dacht hij zal wel komen na storyline maar inmiddels de game uitgespeeld en hij is nog steeds niet te koop :S. Er blijft not available staan. Iemand een idee?

Overigens heel vet einde. Zag het een klein beetje aankomen, maar toch wel vet uitgewerkt op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die buffalo rifle speel je vrij door lvl5 (dacht ik) van de hunter missie te halen.

DIe challange kun je ook halen met een shotgun, maar dat werkt alleen van heeel dichtbij :P
Sjoerdos schreef op zondag 13 juni 2010 @ 00:57:
[...]

Viva la Mexico! Perdido zie ik er nogal wat
ja daar zit ik nu omdat daar de game eindigd, ik las op internet dat in het veld rechtsboven in mexico waar die paarden op de map staan veel skunks zitten, ikd aar een dag rondlopen maar geen enkele skunk gezien... zo gaat at altijd :P

Nig even wat het einde betreft, vanaf de dutch missie is het leuk, maar het aller laatste gevecht is gewoon een duel, waar weer niets bijzonders aan is. was voor mij toch wel een domper zo van is dit het nu :P

[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 13-06-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
ikd aar een dag rondlopen maar geen enkele skunk gezien... zo gaat at altijd
Ik zei Perdido.... :P Rond Chuperosa heb ik die challenge gedaan, succes ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355554

KingKoning schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:39:
Heel apart. Ik kan de buffalo gun niet kopen. Ik heb hem nodig voor de "Shoot 3 bears each with one shot" challenge. Ik dacht hij zal wel komen na storyline maar inmiddels de game uitgespeeld en hij is nog steeds niet te koop :S. Er blijft not available staan. Iemand een idee?
Sharpshooter rank 5? Ik weet alleen dat je cougars moet knifen om dat wapen te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Neej zoals ik eerder al zei :P dat is hunter rank 5, daarna kun je de gun in de shop kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Wow, wat een vette game! Ik ben vandaag nog nét niet verder gekomen dan in dit filmpje getoond wordt, maar heb me al zeker behoorlijk vermaakt. Er is ook weer véél te veel te doen in de free roaming wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:38
Jahoor! De ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid. Je hebt alles gedaan, maar de teller staat pas op 99,5%.
Alles afgezocht, en nagekeken of ik echt alles gehad, gedaan of gekocht heb, maar niets levert die laatste 0,5% op...

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
peto84 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:15:
Jahoor! De ergste nachtmerrie wordt werkelijkheid. Je hebt alles gedaan, maar de teller staat pas op 99,5%.
Alles afgezocht, en nagekeken of ik echt alles gehad, gedaan of gekocht heb, maar niets levert die laatste 0,5% op...
Bounty Hunter missies? je moet geloof ik een x aantal halen in 2 steden. weet de aantallen niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Ja 8 in amerika,8 in mexico en 4 in de buurt van blackwater. Of zijn er nog andere vereisten?

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
peto84 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:22:
Ja 8 in amerika,8 in mexico en 4 in de buurt van blackwater. Of zijn er nog andere vereisten?
dat is voldoende.

Heb je de aztec gold stranger missie helemaal gedaan? Je moet als laatste een dag of 10 wachten voordat deze verder gaat in Chuparosa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Ah dat is hem, omdat ie ook niet op de map verschijnt, je komt ook nooit in zo'n uithoek...

Bedankt!

Edit: 100%!!

[ Voor 13% gewijzigd door peto84 op 14-06-2010 00:25 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362555

RDR is echt een zeer vette game,zit nu op zo'n 75% bijna de single player uitgespeeld alleen ik loop tegen het volgende probleem aan wanneer ik de multyplayer opstart (free roam).

Ik ben constant de enigste in deze spelmodus, geen andere spelers te vinden. Ik start de multiplayer op via het startscherm, zit dus niet in een private match.
Ondertussen alles al een keer geprobeerd maar wat ik ook instel/opstart geen andere speler te vinden. Ook invites sturen e.d helpt niet.
kan het aan de instellingen van mijn router/firewall liggen? bij andere spellen totaal geen probleem om online te spelen (MW2, battlefield, uncharted2).

Ik speel op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

Ik had gisteravond opeens een connect probleem "with other players" daarna werd ik er uitgegooid en kwam er niet meer in. Misschien iets goed mis met de servers daar ?

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net even zitten testen met mijn netwerkinstellingen en even "alles opengegooid" .
Nog steeds geen resultaat, niemand te vinden in de multiplayer, kan altijd verbinding maken nog geen connect problemen gehad. Vorige week ook al een paar keer geprobeerd maar tot op heden zonder resultaat.

Mis ik een bepaalde instelling die mij zichtbaar maakt voor andere spelers? Wat ik gelezen heb in dit topic en andere topics op internet is het de mutiplayer opstarten en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:08

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

100% *O*

Nu de online tropies nog, misschien is het leuk om daarvoor eens af te spreken met wat GoT'ers.Ik heb al best wat online gespeeld maar krijg mensen nooit zover dat ze mijn posse joinen (De 'Posse Up' trophy wordt dan wel lastig om te halen.)
Wie wil er met een grote groep wat hideouts clearen & FFA matches spelen?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zo ook de story uitgespeeld. Pfff. wat een einde....Erg mooi...

Nog 4 bounty missies, 1 pak en 2 stanger missies dan heb ik 100%.

Wel raar, ingame zie ik dat ik de US Army Outfit helemaal heb, maar op de site van Rockstar staat die op 5/6.

Kan iemand van de site van Rockstar Social club, de laatste 5 Bounty Locations hier neerzetten ? Ik heb vorige week netwerkproblemen gehad, waar door dus niet te zien is welke Bounty Location ik heb gehaald van de laatste 5 en ik heb er nog 1tje nodig. Als je er met je muis boven gaat staan, dan zie je normaal gesproken de naam van de bounty locatie. De laatste die ik heb is Laguna Burrego, dan mis ik er eentje en de laatste 4 heb ik wel, maar van die laatste 5 kan ik de naam niet zien.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Je kunt ingame (bij de Stats) zien welke bounty lokaties je al gehad hebt. Je moet er in totaal 8 in New Austin, 8 in Mexico en 4 in West Elizabeth hebben. Het maakt niet uit welke, zolang je die aantallen maar hebt.
Iedere dag bij zonsopgang worden er nieuwe bounty's opgehangen (dus als je er een van een bepaald dorp net hebt gedaan, ff wachten tot de volgende dag) De marker voor de bounty's komt pas als je een paar minuten in een dorpje staat te wachten.

[ Voor 48% gewijzigd door Meelobee op 14-06-2010 10:19 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Meelobee schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:18:
Je kunt ingame (bij de Stats) zien welke bounty lokaties je al gehad hebt. Je moet er in totaal 8 in New Austin, 8 in Mexico en 4 in West Elizabeth hebben. Het maakt niet uit welke, zolang je die aantallen maar hebt.
Iedere dag bij zonsopgang worden er nieuwe bounty's opgehangen (dus als je er een van een bepaald dorp net hebt gedaan, ff wachten tot de volgende dag) De marker voor de bounty's komt pas als je een paar minuten in een dorpje staat te wachten.
Ha ok thanks. Houden die Bounty missies ook op als je ze allemaal gehad hebt ? Stel, ik moet er nog 2 in Mexico, komen er dan nog bounty opdrachten in New Austin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Meelobee schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:26:
100% *O*

Nu de online tropies nog, misschien is het leuk om daarvoor eens af te spreken met wat GoT'ers.Ik heb al best wat online gespeeld maar krijg mensen nooit zover dat ze mijn posse joinen (De 'Posse Up' trophy wordt dan wel lastig om te halen.)
Wie wil er met een grote groep wat hideouts clearen & FFA matches spelen?
Ik wil wel met je boosten. Een aantal trophies kan je ook halen met zijn 2en. je kan als er dan iemand joined deze kicken omdat je met 2 dan de meerderheid van de stemmen hebt.

mijn PSN is: iikkee.

We kunnen met 2en de volgende trophies halen:
Slow On The Draw
The Quick and Everyone Else...
Go Team

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 14-06-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Het lukt mij dus ook niet om de "Go Team!" achievement te halen (de laatste achievement die ik nog moet halen). Ik win maximaal 3 potjes en dan is het over. Echt frusterend die multiplayer achievements waar je van andere mensen afhankelijk ben.

Kan je deze met 2 mensen boosten ? En zo ja, iemand zin om deze samen met mij te halen ? Eventueel kan ik ook met andere achievements helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MRELynx schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:35:
[...]
Ha ok thanks. Houden die Bounty missies ook op als je ze allemaal gehad hebt ? Stel, ik moet er nog 2 in Mexico, komen er dan nog bounty opdrachten in New Austin ?
Nee ze blijven komen, ookal heb je er al 8 of 4 voor de regio waar je bent. Er zijn er volgens mij 45 in totaal.
Ike. schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:44:
[...]
Ik wil wel met je boosten. Een aantal trophies kan je ook halen met zijn 2en. je kan als er dan iemand joined deze kicken omdat je met 2 dan de meerderheid van de stemmen hebt.

mijn PSN is: iikkee.

We kunnen met 2en de volgende trophies halen:
Slow On The Draw
The Quick and Everyone Else...
Go Team
Anoniem: 261819 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:51:
Het lukt mij dus ook niet om de "Go Team!" achievement te halen (de laatste achievement die ik nog moet halen). Ik win maximaal 3 potjes en dan is het over. Echt frusterend die multiplayer achievements waar je van andere mensen afhankelijk ben.

Kan je deze met 2 mensen boosten ? En zo ja, iemand zin om deze samen met mij te halen ? Eventueel kan ik ook met andere achievements helpen.
Ik zal jullie vanavond meteen ff toevoegen (Deurdouwer, 360 of PS3?) I heb al een paar van de online trophies: Red Dead Rockstar (dus als je mij neerschiet heb jij em ook :), Slow on the Draw (ook simpel te boosten met meerdere spelers), Hit the Trail en Have Gun Will Travel.)

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 14-06-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan alle online trophies met zijn 2en halen. Ik en een goede Amerikaanse vriend hebben alles samen gedaan. Een aantal teambased dingen kunnen ook gewoon met zijn 2en gedaan worden. Of elkaar hier en daar helpen werkt natuurlijk ook! ( teamkills, etc ). Vote kicken en dergelijke werkt natuurlijk ook gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-06 16:00
Chaoss schreef op zondag 13 juni 2010 @ 00:40:
En uit gespeeld, vette game, heb hem nu op 88% na het uitspelen en zo'n 36-37 uur zitten er in, toch best netjes.

Moet nog een aantal hunter quests, ben daar nog maar lvl6 mee, maar kan die stomme Skunks niet vinden :P Denk niet dat ik de game tot 100% ga spelen. van mij mag nu asap wat SP downloadable content komen :P
In Diez Coronas heb je 4 van die grote heuvels vlakbij Torquemada. Weet de naam zo niet uit me hoofd, is ergens onderin. Daar op die heuvels lopen ze `s nachts vooral rond. Ik heb ze ook super lang lopen zoeken, enorm irritant.

Maar als je dan een paar rondjes rijdt op je paard over die heuvels vind je ze zo : )

Voor die bounty dingen; je moet er gewoon 8 halen in elke staat op West E. na, daar moet je dan 4 halen. Dan moet ik er nog 3 in Mexico en dan bijna 100%. Hoe hebben jullie die Sharpshooter rank 10 gehaald? Grote gang hide out lijkt 'ie mij het meest haalbare, nog niet echt geprobeerd.

[ Voor 16% gewijzigd door steffeh op 14-06-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

steffeh schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:02:
[...]

In Diez Coronas heb je 4 van die grote heuvels vlakbij Torquemada. Weet de naam zo niet uit me hoofd, is ergens onderin. Daar op die heuvels lopen ze `s nachts vooral rond. Ik heb ze ook super lang lopen zoeken, enorm irritant.

Maar als je dan een paar rondjes rijdt op je paard over die heuvels vind je ze zo : )

Voor die bounty dingen; je moet er gewoon 8 halen in elke staat op West E. na, daar moet je dan 4 halen. Dan moet ik er nog 3 in Mexico en dan bijna 100%. Hoe hebben jullie die Sharpshooter rank 10 gehaald? Grote gang hide out lijkt 'ie mij het meest haalbare, nog niet echt geprobeerd.
Zet voor die Sharpshooter rank 10 de aim mode op expert. Dan kan je handmatig targetten, en zo de wapens uit hun handen schieten. High Power pistol werkt het beste imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik was gister in het huis van John Marston. Ging ik naar boven, stond daar zo'n kistje. Nadat ik die geopend had, kreeg ik de melding:

secret avatar award unlocked.

Net maar effe gegoogled en voor de xbox360 zijn er 9 avatar awards die je kunt unlocken. Kun je dus je poppetje in je profile op de 360 voorzien van een RDR tshirt ofzo.... Weet niet of dit al bekend was. Misschien opnemen in de OP..

Zie ook: YouTube: Red Dead Redemption - 3 Avatar Awards - K2MN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:24
MRELynx schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:31:
Ik was gister in het huis van John Marston. Ging ik naar boven, stond daar zo'n kistje. Nadat ik die geopend had, kreeg ik de melding:

secret avatar award unlocked.

Net maar effe gegoogled en voor de xbox360 zijn er 9 avatar awards die je kunt unlocken. Kun je dus je poppetje in je profile op de 360 voorzien van een RDR tshirt ofzo.... Weet niet of dit al bekend was. Misschien opnemen in de OP..

Zie ook: YouTube: Red Dead Redemption - 3 Avatar Awards - K2MN
Je krijgt ook bepaalde kledingsstukken bij missies. Op de ps3 zijn de kledingstukken voor je Home avatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Laatst online: 09-06 13:42
Hebben jullie het ook al eens meegemaakt dat er echt enorm veel dieren zijn op 1 plek.

Zit op einde van storyline, ik verliet de safehouse en ik zag en 10 tal wolven. In de verte wat gehuppel van herten ofzo en dan een hoop paarden.

Nadat ik die wolven had afgemaakt zag ik een beer of 2. Die gekilled zie ik ineens een stuk of 6 nieuwe beren op mij aflopen.

uiteindelijk verpletterd door al die beren :(

Ook het black horse eens gevangen en getemd. Maar kan het niet kopen in de shop.
daarna terug een zwart gezien ( mijn paard was juist gedood door een cougar) ik wandel erheen en stap erop.
niet moeten temmen of niks?

ps: het einde van de storyline is echt wel langdradig en maar saai vindik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Great... Rockstar heeft de XP die je bij online hideouts krijgt gecapped. Waarom hebben ze dit gedaan ? Willen ze het grinden tegengaan ? Dit gaat nu wel erg veel op GTA4 praktijken lijken, waarbij het haast niet te doen is om fatsoenlijk te levellen. Zorg dan op z'n minst dat je door andere dingen te doen ook gewoon fatsoenlijk XP kan verdienen. Gelukkig heb ik de "How the West Was Won" achievement al, maar nu ga ik zeker niet meer proberen de level 5 Legendary rank te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Heb hem gisteren eindelijk voor 100% uitgespeeld. Afgelopen paar weken weinig tijd gehad, maar nu dus tch gehaalt.

Op de Rockstar Social Club is ook een lijst te vinden om 100% te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Iemand die weet of je ergens kunt zien hoeveel missies je met hetzelfde paard hebt gedaan zonder een ander paard te gebruiken ? Is een van de secret achievements om 20 missies met hetzelfde paard te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
MRELynx schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:21:
Iemand die weet of je ergens kunt zien hoeveel missies je met hetzelfde paard hebt gedaan zonder een ander paard te gebruiken ? Is een van de secret achievements om 20 missies met hetzelfde paard te doen.
Is volgens mij niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:24
Ike. schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:30:
[...]

Is volgens mij niet te zien.
Nee is inderdaad niet te zien. Ik zou gewoon kijken naar het aantal missies dat je hebt gespeeld en dan gewoon zorgen dat je alleen maar de story missies volgt en je paard altijd op een veilige plek achterlaat. Mijn paard werd namelijk bij al gedood toen ik een random event naarderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SL65 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:45:
[...]

Mijn paard werd namelijk bij al gedood toen ik een random event naarderde.
Maakt dat uit dan want als je een 'deed' hebt dan hou je toch hetzelfde paard?
M.a.w. gaat het om hetzelfde soort [ras] paard of mag je paard daarnaast ook niet dood gaan?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

LoneRanger schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:53:
[...]

Maakt dat uit dan want als je een 'deed' hebt dan hou je toch hetzelfde paard?
M.a.w. gaat het om hetzelfde soort [ras] paard of mag je paard daarnaast ook niet dood gaan?
Daarover zijn de meningen verdeeld, las ik.

De achievement is:

Spurred to Victory: Complete 20 story missions without switching to a new horse at a hitching post

Sommigen zeggen dat je paard niet mag doodgaan, anderen zeggen dat je je paard niet mag vastbinden en er met een ander paard vandoor mag gaan.

Ik denk het laatste, dat je je paard wel mag vastbinden, maar er niet met een ander paard vandoor mag gaan. Dood of levend maakt niet uit....

Zo: ook effe de game op 100% gezet :D

Total time played: 2 days, 13 hours, 35 min en 37 sec
In game days: 91

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 14-06-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmmz weet iemand of er nog meer plekken zijn waar buiten Blackwater nog boars spawnen? dat moeras onder Thieves landing+deel boven Macfarlane farm zouden ze ook moeten zitten maar daar ben ik er pas 1 tegen gekomen.

Ben net weer in mexico aangekomen en probeer de challenges zover mogeljik te doen, maar blijf nu hangen omdat ik geen boar spawns kan vinden. Echt ruk als ik daarvoor zou moeten wachten tot ik Blackwater unlocked heb, aangezien je 5 en 6 wel kan doen buiten Blackwater. :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:11:
Hmmz weet iemand of er nog meer plekken zijn waar buiten Blackwater nog boars spawnen? dat moeras onder Thieves landing+deel boven Macfarlane farm zouden ze ook moeten zitten maar daar ben ik er pas 1 tegen gekomen.
Ze zitten inderdaad boven Macfarlane farm, overdag kom je ze niet tegen maar s'nachts/vroeg in de ochtend lopen er wel een paar rond. Recht boven de ranch het spoor over de steile helling oplopen, hier vind je er wel een stuk of 4/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:54
Ik heb een vraag die hier niet echt thuis hoort maar om een apart topic te openen vind ik ook zo onzinnig.

Ik heb RDR besteld bij Wehkamp (Was de enige met de Collectors Edition nog). Op de site staat levertijd 2 dagen echter als ik bij mijn bestellingen kijk staat er langer dan 1 week. Aangezien dit een geautomatiseerd proces is vraag ik mij af of mensen dit ook hebben gehad bij Wehkamp?

Het lijkt ook dat de Collecters Item overal uitverkocht en onbestelbaar is. Het zal wel even afwachten zijn ;)

[ Voor 14% gewijzigd door RedHat op 15-06-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

RedHat schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:59:
Ik heb een vraag die hier niet echt thuis hoort maar om een apart topic te openen vind ik ook zo onzinnig.

Ik heb RDR besteld bij Wehkamp (Was de enige met de Collectors Edition nog). Op de site staat levertijd 2 dagen echter als ik bij mijn bestellingen kijk staat er langer dan 1 week. Aangezien dit een geautomatiseerd proces is vraag ik mij af of mensen dit ook hebben gehad bij Wehkamp?

Het lijkt ook dat de Collecters Item overal uitverkocht en onbestelbaar is. Het zal wel even afwachten zijn ;)
Ja ik heb dit ook gehad bij Wehkamp, de normale versie besteld met een levertijd van een week. Na een week was er nog geen statusverandering. Ik heb toen eens gebeld en hoorde vervolgens dat zij de game nog niet binnenhadden van hun leverancier. Ik ben toen redelijk boos geworden dat ik het onbeschoft vind dat ze mij een verandering van levertijd niet laten weten en wonderbaarlijk genoeg had ik 'em 2 dagen later in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bijna uitgespeeld, ben nu met de laatste missies op de marston ranch bezig. Toch wel een leuke afwisseling van missies nu.

klote. ik heb die natural selection trophy/achievement nog niet, terwijl ik 'alle' beesten wel gedood heb.

Ik denk dat het volgende gebeurt is.

Zangvogel gedood veer geplukt waarna ikzelf door ben gegaan.
Ik ga denk ik de volgende beesten opzoeken/killen
- zangvogel (iemand enig idee waar/ hoe? )
- Gewoon schaap ipv. zo'n bighorn sheep

Alle overige beesten heb ik al gehad te weten:
- eekhoorn
- bever
- armadillo
- skunk
- rabbit
- elk
- hond

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:13:
Bijna uitgespeeld, ben nu met de laatste missies op de marston ranch bezig. Toch wel een leuke afwisseling van missies nu.

klote. ik heb die natural selection trophy/achievement nog niet, terwijl ik 'alle' beesten wel gedood heb.

Ik denk dat het volgende gebeurt is.

Zangvogel gedood veer geplukt waarna ikzelf door ben gegaan.
Ik ga denk ik de volgende beesten opzoeken/killen
- zangvogel (iemand enig idee waar/ hoe? )
- Gewoon schaap ipv. zo'n bighorn sheep

Alle overige beesten heb ik al gehad te weten:
- eekhoorn
- bever
- armadillo
- skunk
- rabbit
- elk
- hond
Je hoeft de domesticated beesten zoals de honden niet af te schieten, alleen de 'wilde' beesten. De zangvogels zijn volgens mij die mooie kleine blauwe vogeltjes die je rond tall trees wel eens ziet. Overigens, eekhoorns? Ik wist niet dat die in de game zaten. En trouwens er is heel wat meer dan wat je nu laat zien. Beren, Herten, Wilde paarden, stuk of 5 vogels... etc..etc

In je stats 'misc' scherm kan je als het goed is zien wat je hebt gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
thnx, ik zal eens in het stats scherm kijken.

Ik heb echt bijna alles gehad dat weet ik zeker, ook die je genoemd heb.

Al vanaf het begin door ik er van elk soort minimaal eentje.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Voor 100% moet je 20 bounty hunter missions doen (lijstje is eerder in dit topic gepost). Maakt het uit waar je die doet? Moet dat bijvoorbeeld in elk dorpje evenveel? Of moet je er gewoon 20 doen. En maakt het niet uit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:57:
thnx, ik zal eens in het stats scherm kijken.

Ik heb echt bijna alles gehad dat weet ik zeker, ook die je genoemd heb.

Al vanaf het begin door ik er van elk soort minimaal eentje.
Vergeet niet dat je, volgens mij, de slang ook moet omleggen! Dat is een gluipert die niet makkelijk te vinden is. :)
Voor 100% moet je 20 bounty hunter missions doen (lijstje is eerder in dit topic gepost). Maakt het uit waar je die doet? Moet dat bijvoorbeeld in elk dorpje evenveel? Of moet je er gewoon 20 doen. En maakt het niet uit waar?
8 in West Elizabeth, 8 in Mexico in 4 in de Blackwater regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KingKoning schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:26:
Dit is al eerder gemeld, er zijn 20 unieke locaties waar de bouny hunter missions zijn:

8 in New Austin
8 in Nuevo Paraiso
4 in West Elizabeth

Je moet enkel zorgen dat je al deze locaties eens gehad heb.

Edit: En hier een lijst van alle dieren die je moet doden:
Armadillo
Bear
Beaver
Bighorn Sheep
Boar
Bobcat
Buffalo
Cougar
Coyote
Crow
Deer
Duck
Eagle
Elk
Fox
Hawk
Wild Horse
Owl
Rabbit
Raccoon
Seagull
Skunk
Snake
Songbird
Vulture
Wolf

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 261819 op 15-06-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 261819 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:32:
[...]
Dit is al eerder gemeld, er zijn 20 unieke locaties waar de bouny hunter missions zijn:
Je kunt ook gewoon een dag wachten in een dorpje waar je al een bounty gedaan hebt, bij zonsopgang zal er een nieuwe bounty poster opgehangen worden.

Geen idee hoeveel locaties er zijn waar je ze kan doen, er zijn in totaal 45 bounty's die je kunt hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Meelobee schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:08:
[...]

Je kunt ook gewoon een dag wachten in een dorpje waar je al een bounty gedaan hebt, bij zonsopgang zal er een nieuwe bounty poster opgehangen worden.

Geen idee hoeveel locaties er zijn waar je ze kan doen, er zijn in totaal 45 bounty's die je kunt hunten.
De laatste 4 bounties gingen gister heel snel in Chuparosa. De ene had ik nog niet gedaan of de andere hing al weer klaar. Gewoon een keertje naar je kamer gaan, die ammo kist openen en weer naar buiten. Binnen no time hangt er dan weer een nieuwe wanted poster....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
De snake had ik al.

misschien toch (nog) maar een keer een songbird en een wild horse omleggen.

----

edit: bleek dat ik na de buffalo dood was gegaan.
Gisteren geschoten en toen kreeg ik de achievement/trophy.

Het is eigenlijk wel een simpel spel.
Je hoor bijna niemand op internet hoe bepaalde missies gespeeld moeten worden.
Bij GTA IV was dat veel moeilijker.

Ik speel deze echt op mn sloffen uit, terwijl ik bij GTA IV heel wat missies opnieuw moest doen.

[ Voor 66% gewijzigd door Wii4all op 16-06-2010 10:45 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Wii4all schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:34:
De snake had ik al.

misschien toch (nog) maar een keer een songbird en een wild horse omleggen.

----

edit: bleek dat ik na de buffalo dood was gegaan.
Gisteren geschoten en toen kreeg ik de achievement/trophy.

Het is eigenlijk wel een simpel spel.
Je hoor bijna niemand op internet hoe bepaalde missies gespeeld moeten worden.
Bij GTA IV was dat veel moeilijker.

Ik speel deze echt op mn sloffen uit, terwijl ik bij GTA IV heel wat missies opnieuw moest doen.
Dat komt ook door het checkpoint systeem. Al ga je dood in een missie reload je gewoon een checkpoint. Bij GTA moest je dan opnieuw beginnen. Dat scheelt veel tijd en irritatie...

Thx voor de info mbt bounty's. Zit er nu 1 in New Austin te zoeken voor een outfit (bounty hunters) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alhoewel ik GTA IV ook niet echt moeilijk vond, is RDR inderdaad wel een stuk makkelijker.. maar ook aangenamer. Regenerated health is erg fijn. Vond het altijd zwaar frustrerend als je iemand te voet achtervolgt in GTA IV en je dan word aangereden... oh dag 50% van mijn leven en jaren tijdsvertraging. En je hebt nu natuurlijk ook Dead Eye, wat ook helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
Ik heb een probleem met de unatural selection trophy....ik kijk bij misc en van elke soort die daar staat heb ik er tenminste 1 neer

wild animal species killed: 24

mis ik iets???

PS domesticated horses killed 140 :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Niet alle dieren worden weergegeven. Alleen degene die je geschoten hebt.
Er zijn er 30 dacht ik. paar pagina's terug staat de hele lijst.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Spel uitgespeeld :-)
Ben nu bezig met de 100% completion, atm op 99,1% de 0,9 resterende procenten is puur bounty hunten, niet echt zin in maar ik heb de bloemen pluk challenge ook overleefd dus dit moet ook te doen zijn :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Weer opnieuw begonnen (4e keer >_< ) dankzij gamertag problemen en het niet kunnen/willen wijzigen
Ach ik weet in ieder geval alles snel te vinden en een beetje systematisch alles meepakken, zoals challenges en items/wapens. Enige klote is dat ik al gewent was aan Dead Eye lvl 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren uitgespeeld nu zit ik al op 83%, op een na alle stranger missies gedaan

Hunter level 6 / survivallist level 6.

Nu nog de schatten zoeken en de bounty missies doen.

Toch nog een vraag, ik heb nog niet alle locaites gekocht.
Ik mis er nog eentje, kan iemand me daarmee helpen?

Ik heb dat ik weet de volgende:
- Mac farlaine
- Manzanita Post
- Armadillo
- Die ene helemaal boven in de kaart links
- Thieves landing
- In mexico heb ik er 4 (een bij het water een bij een wat grotere plaats en twee bij de wat kleinere plaatjes/herberg)

volgens de rockstar site mis ik nog een locatie.
- en die ene in blackwater heb ik

edit:
ik zie net dat er in het zuiden van mexico nog een locatie zit die ik nog niet bezocht heb, bij rancho polvo....
Daar maar eens kijken.

spoiler:
Ik vond de laatste 2 missies wel mooi, jammer dat je geen paard kan pakken bij de een na laatste missie. Het einde had misschien wat spectaculairder gemogen. Verder een zeer vermakelijke game.

[ Voor 21% gewijzigd door Wii4all op 17-06-2010 09:48 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ergens vlak bij Thieves Landing en dat Railroad Camp zijn 2 bruggen genaamd: Mason's Bridge & Tanners Span, deze worden ook al koop je een kaart niet op je eigen kaart gezet je zult ze dus eerst met een paard of lopend moeten oversteken om ze op de kaart te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sjoerdos schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:39:
Ik heb een probleem met de unatural selection trophy....ik kijk bij misc en van elke soort die daar staat heb ik er tenminste 1 neer

wild animal species killed: 24

mis ik iets???

PS domesticated horses killed 140 :P
Voor de xbox moet je er 26 hebben voor de achievement. Nog 2 te gaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
Leuke socialclub challenge....alleen dat bloemplukken vind ik wat magertjes...maar $200 loot vond ik wel een grappige opdracht, al ligt er in de schat al best veel

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Wii4all schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:32:
Gisteren uitgespeeld nu zit ik al op 83%, op een na alle stranger missies gedaan

Hunter level 6 / survivallist level 6.

Nu nog de schatten zoeken en de bounty missies doen.

Toch nog een vraag, ik heb nog niet alle locaites gekocht.
Ik mis er nog eentje, kan iemand me daarmee helpen?

Ik heb dat ik weet de volgende:
- Mac farlaine
- Manzanita Post
- Armadillo
- Die ene helemaal boven in de kaart links
- Thieves landing
- In mexico heb ik er 4 (een bij het water een bij een wat grotere plaats en twee bij de wat kleinere plaatjes/herberg)

volgens de rockstar site mis ik nog een locatie.
- en die ene in blackwater heb ik

edit:
ik zie net dat er in het zuiden van mexico nog een locatie zit die ik nog niet bezocht heb, bij rancho polvo....
Daar maar eens kijken.

spoiler:
Ik vond de laatste 2 missies wel mooi, jammer dat je geen paard kan pakken bij de een na laatste missie. Het einde had misschien wat spectaculairder gemogen. Verder een zeer vermakelijke game.
spoiler:
waarom moet een einde altijd spectaculair zijn dan? en ik vond het op zich nog wel spectaculair (en een soort van grappig) als er daar een half leger staat terwijl het eerst lijkt op een paar mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Anoniem: 355554 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:59:
Je kan alle online trophies met zijn 2en halen. Ik en een goede Amerikaanse vriend hebben alles samen gedaan. Een aantal teambased dingen kunnen ook gewoon met zijn 2en gedaan worden. Of elkaar hier en daar helpen werkt natuurlijk ook! ( teamkills, etc ). Vote kicken en dergelijke werkt natuurlijk ook gewoon perfect.
Zin om mij te helpen? :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja hoor :) Voeg me maar toe, misschien dat iikkee dit weekend ook tijd heeft, dan kunnen we met meerdere spelen en elkaar boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:54
Gister RDR:LE bitnnen gehad en meteen een aantal uurtjes gespeeld. Dit is mij opgevallen (PS3) (voor de toekomstige kopers ;) )

- Graphics zijn adembenemend mooi. Alleen wat héél jammer is zijn de popups en de niet naadloze textures. Hierdoor krijg je spleten (weet niet hoe ik het beter kan omschrijven).
- De unlock-horse is voor mij niet merkbaar sneller dan alle andere paarden. Zal aan mij liggen maar ik verwachtte een paard met turbo, nitro en NOS :+
- De missies zijn alla-GTA-like; ga naar een persoon op de map en start de missie.
- Het schieten gaat mij niet lekker af. Dat éne witte puntje is vaak zoek op mijn scherm.
- Sommige dialogen zijn érg lang (Waar 80% aan non-informatie geraaskalkt wordt, dit had wel 50/50 mogen wezen).

Ik heb al aardig wat missies gespeeld overigens. (Stuk of 25).

Voor de rest kloppen alle pluspunten uit de reviews.Dead Eye is leuk.

Wat ik wel een groot nadeel vind is dat ik soms de R-buttons nodig heb, gelijktijdig met de rechter analoogstick en een normale button (meestal de X). Dit is voor mij een onmogelijke combinatie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Meelobee schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:16:
[...]

Ja hoor :) Voeg me maar toe, misschien dat iikkee dit weekend ook tijd heeft, dan kunnen we met meerdere spelen en elkaar boosten :)
Je speelt op PS3 of Xbox 360? :)

Dit weekend ben ik zowat de hele zondag beschikbaar om te boosten. ^_^
Wil graag alle Multiplayer Trophies /Achievements.

PSN = W1ckeDV2
XboxLive= W1ckeDxt

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362832

Hoe kun je zien wat voor snelheid je huidige paard heeft?
Of zijn alle wilde paarden 'slow' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 362832 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:52:
Hoe kun je zien wat voor snelheid je huidige paard heeft?
Of zijn alle wilde paarden 'slow' ?
Op paarden zaten destijds nog geen snelheidsmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Zojuist een eerste online sessie erop zitten. Denk 4 uurtjes gespeeld.
Alle Hideouts complete. Even van Blackwater naar Escalera. Most wanted trophy complete. Het schoot aardig op.

Valt wel mee dat je niet door alles en iedereen beschoten wordt. Elke speler is met zijn eigen dingetjes bezig.
Af en toe heb je is iemand die op je begint te schieten.
Zo was de Most Wanted trophy ook niet echt een uitdaging. Ging uit voorzorg al flink uit de buurt van de andere staan, maar ze namen niet de moeite om achter me aan te komen.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-06 00:47
Heb het spel sinds zaterdag, erg leuk! Vind op een of andere manier het jagen zo leuk. :D En gewoon al die random dingetjes doen. In tijden niet zo'n leuk spel gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
peto84 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 23:48:
Zojuist een eerste online sessie erop zitten. Denk 4 uurtjes gespeeld.
Alle Hideouts complete. Even van Blackwater naar Escalera. Most wanted trophy complete. Het schoot aardig op.

Valt wel mee dat je niet door alles en iedereen beschoten wordt. Elke speler is met zijn eigen dingetjes bezig.
Af en toe heb je is iemand die op je begint te schieten.
Zo was de Most Wanted trophy ook niet echt een uitdaging. Ging uit voorzorg al flink uit de buurt van de andere staan, maar ze namen niet de moeite om achter me aan te komen.
Die Most Wanted maakt me gek!

Ik ga naar Blackwater, en daar een gebouw op om NPC's te schieten.
Maar het enige wat er loop is af en toe een politie agent en als ik die schiet duurd het weer paar minuten voordat ik er 1tje zie. ( Ik sta op een dak , want op de grond ben je zo dood)

Heb je tips?

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Ik deed het ook in Blackwater.
Tegenover de saloon heb je een gallerij. Je kan er onder doorlopen, dan heb je rechts een trap. Vandaar af kun je eenvoudig schieten en schuilen tussen de 2 gebouwen.
Zo heb ik het ook gedaan met de "Friends in high places" trophy

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Anoniem: 355554 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:01:
[...]

Sharpshooter rank 5? Ik weet alleen dat je cougars moet knifen om dat wapen te kunnen kopen.
Mag je dat ook doen door het gooien van een mes? Wel zo makkelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 84457 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 02:14:
[...]

Mag je dat ook doen door het gooien van een mes? Wel zo makkelijk. ;)
Volgens mij moet het echt een melee knife kill zijn, is ook makkelijk, gewoon met deadey 2x op zijn poten schieten, en erachteraan rennen met mes.

Gisteren ook weer gedaan, enige klote was dat ik een paar keer een savegame moest loaden omdat er steeeds alleen maar packs met wolfen op de bait afkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Bij komen maar geen cougars. Kom die beesten altijd op de meest onmogelijke momenten tegen, midden in missies enzo, maar nu zoek ik ze voor die challenge zijn ze nergens te vinden...
Zeflde probleem met bait, komen er alleen beren of wolven.....

Hetzelfde had ik overigens met die wolfen :P Ik moet denk iets anders doen, net doen alsof ik geen cougars zoek, en dan het spel 'tricken' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
KingKoning schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:16:
Bij komen maar geen cougars. Kom die beesten altijd op de meest onmogelijke momenten tegen, midden in missies enzo, maar nu zoek ik ze voor die challenge zijn ze nergens te vinden...

Hetzelfde had ik overigens met die wolfen :P Ik moet denk iets anders doen, net doen alsof ik geen cougars zoek, en dan het spel 'tricken' :P
Cougars vind je vooral bij bergen. Loop dus in draf langs een serie bergwanden met je paard totdat je ergens de grom hoort.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gewoon eerst een keer met je pistool op schieten.
Als ze geraakt zijn gaan ze weg.
Daarna is het een koud kunstje om ze te kniven.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 12:13
YESSSSSSS
heb ook de game gekocht, straks enkele volle uurtjes genieten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Wat gebeurd er eigenlijk als je een level 10 bent van bijv. sharpshooter?
Over de sharpshooter, wat is de makkelijkste techniek om twee hoeden van iemand zijn hoofd af te schieten? Een sniper zou natuurlijk ideaal zijn, maar die kan ik nog niet kopen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Armada. schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:07:
Over de sharpshooter, wat is de makkelijkste techniek om twee hoeden van iemand zijn hoofd af te schieten? Een sniper zou natuurlijk ideaal zijn, maar die kan ik nog niet kopen. ;(
Als je alle 4 de challenges op 10 hebt, krijg je een outfit (hunting, survivalist, treasure hunting, sharpshooting)
Hoeden schieten deed ik in thieves landing (net als disarmen), bandana om, de saloon in lopen. Daar zit altijd 1 iemand met een hoge hoed, lekker makkelijk, dead eye gebruiken en zorgen dat je zijn hoed eraf schiet en dan met meerdere gasten proberen.

Bandana zorgt ervoor dat je geen honor verlies als je een stuk hoofd meepakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ah, zal het even proberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

KingKoning schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:16:

You can't find cougars,cougars find you :P
Armada. schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:07:
Als je alles(hunter,treasure,survivor etc) op 10 hebt krijg je iig Legend of the West Outfit
In dead-eye met het puntje op de bovenkant van de hoed richten,géén kruisje zetten,en schieten maar :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Kez op 21-06-2010 15:27 ]

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
peto84 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 01:38:
Ik deed het ook in Blackwater.
Tegenover de saloon heb je een gallerij. Je kan er onder doorlopen, dan heb je rechts een trap. Vandaar af kun je eenvoudig schieten en schuilen tussen de 2 gebouwen.
Zo heb ik het ook gedaan met de "Friends in high places" trophy
Ik ga het eens proberen.

Dus,

Knallen todat je een 1000 Dollar bounty hebt.
Dan 10 minuten wachten. ( Wel door killen?)

En dan hem snel peren en Wanted kwijtraken dus?

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Zorgen dat je die 1000 dollar bounty op je heb. Dan maak je je uit de voeten. Buiten de cirkel zodat ze niet meer naar je zoeken, dan 10 min wachten en voila.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Is net gelukt thanks! :)

Had bijna die achievement dat je 4 Gang matches in een row moet winnen, en de laatste fucken we up.
In alle 3 ging ik echt super lekker en het team ging goed, de laatste match, alles verneukt.

En dan maak ik me boos om een achievement. :')

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk he die online achievements ;) Zelf moet ik ook nog altijd die Go Team! achievement.

Goed, vandaag de "Outlaws to the End" DLC. Ben zeer beniewd wat dit gaat brengen: 6 co-op missies, 9 achievements en meer ?? Hopelijk wat beter manieren om XP te verdienen want na die update van 2 weken geleden schiet het niet echt op met levellen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 261819 op 22-06-2010 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Anoniem: 261819 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:56:
Leuk he die online achievements ;) Zelf moet ik ook nog altijd die Go Team! achievement.

Goed, vandaag de "Outlaws to the End" DLC. Ben zeer beniewd wat dit gaat brengen: 6 co-op missies, 9 achievements en meer ?? Hopelijk wat beter manieren om XP te verdienen want na die update van 2 weken geleden schiet het niet echt op met levellen.
Altijd een hell die online Achievements.
Wil ze ook altijd z.s.m gedaan hebben en dan kan ik verder met de Singleplayer.

Als je zin hebt om samen met mij de Co-Op Achievements te halen dan voeg me toe op Live: W1ckeDxt

Gisteren dus 3 matches achter elkaar gewonnen.
Het was op de McFarlane ranche, en daar zat ik boven in de barn met Dead Eye.
Dus zowat iedereen die beneden liep ging ik taggen en werd helemaal doorzeeft met kogels.

Geweldig. _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

W1ckeD schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:43:
[...]

Ik ga het eens proberen.

Dus,

Je kunt beter eerst zorgen dat je de Hungarian Halfbred hebt. Dan in Blackwater voor meer dan 5000 dollar aan bounty halen, dan wegkomen uit het dorp en zodra je kan met je campsite fast-travelen naar Mexico. In Mexico meteen weer terug fast-travelen naar America, dan krijg je meteen Marshalls achter je aan, als je daarvan weg weet te komen krijg je:

Heading South on a white Bronco
Evade the US Marshals while riding the Hungarian Half-Bred horse in Single Player.

Daarna naar een telegraph post en daar je bounty afbetalen voor:

Friends in High Places

Use a pardon letter with more than $5000 bounty in Single Player.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Meelobee schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:27:
[...]

Je kunt beter eerst zorgen dat je de Hungarian Halfbred hebt. Dan in Blackwater voor meer dan 5000 dollar aan bounty halen, dan wegkomen uit het dorp en zodra je kan met je campsite fast-travelen naar Mexico. In Mexico meteen weer terug fast-travelen naar America, dan krijg je meteen Marshalls achter je aan, als je daarvan weg weet te komen krijg je:

Heading South on a white Bronco
Evade the US Marshals while riding the Hungarian Half-Bred horse in Single Player.

Daarna naar een telegraph post en daar je bounty afbetalen voor:

Friends in High Places

Use a pardon letter with more than $5000 bounty in Single Player.

:)
Oeh oeh Thanks!
En dat paard kan ik dan gewoon Kaufen?

Cool, ik ga het straks proberen, dankje! :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Je kunt het paard kopen met een deed, maar pas als je er een in het wild gevangen hebt. (In de canyon net boven Diez Coronas lopen ze in het wild rond.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 10:45

Silence

Godlike

W1ckeD schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:43:
[...]

Ik ga het eens proberen.

Dus,

Ik heb een glitch dat je onder een gebouw kan zitten hun zien jou niet maar jij hun wel en je kan gewoon door muren heen schieten:p.(zoek maar op youtube)
Dit was trouwens voor de 5000$ bounty.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Co-op DLC staat al in de Store (15mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Silencex schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:40:
[...]

Ik heb een glitch dat je onder een gebouw kan zitten hun zien jou niet maar jij hun wel en je kan gewoon door muren heen schieten:p.(zoek maar op youtube)
Dit was trouwens voor de 5000$ bounty.
Nou die heb ik gister dus uitgeprobeerd nadat het op de normale manier niet gelukt was. Zit ik eindelijk onder dat gebouw, ben ik al 7 minuten Most Wanted, komen er een paar van die n00b Nederlanders aan. Eentje gooit een dynamiet staaf naar het huis en ik kon opnieuw beginnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
noob nederlanders? Die 5000 dollar bounty achievement/trophy is toch in single player? Of ben ik nu ook een noob nederlander?

[ Voor 16% gewijzigd door KingKoning op 22-06-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

KingKoning schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:37:
noob nederlanders? Die 5000 dollar bounty achievement/trophy is toch in single player? Of ben ik nu ook een noob nederlander?
Ja....ik bedoeldie die Most Wanted achievement....die is multiplayer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 10:45

Silence

Godlike

MRELynx schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:25:
[...]

Nou die heb ik gister dus uitgeprobeerd nadat het op de normale manier niet gelukt was. Zit ik eindelijk onder dat gebouw, ben ik al 7 minuten Most Wanted, komen er een paar van die n00b Nederlanders aan. Eentje gooit een dynamiet staaf naar het huis en ik kon opnieuw beginnen. :(
Ja ik ken je probleem heb dit namelijk ook 4 keer gehad en dan echt zo kinderachtig met ze 3e ja kom we pakken hem gooi allemaal dynamiet. JA JA JA IK HEB HEM YEAASSS :O

Maar wat je volgens mij ook kan doen is een private multiplayer game maken en het dan doen want je hebt geen andere mensen ervoor nodig.

[ Voor 11% gewijzigd door Silence op 22-06-2010 16:40 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Moet in public, staat ook in de trophy omschrijving.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Die co-op blijft tot nu toe wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Mijn RDR multiplayer blijft vastlopen tijdens het laden en dat sinds ik die co-op missies heb geïnstalleerd, heel irritant. Reboot hielp net, maar daarna bij de volgende keer laden bleef hij weer hangen (muziek, plaatjes alles gaat door, maar het laden gaat gewoon niet weg).
Hij blijft weer hangen :| Snap niet hoe dat opeens kan, google levert ook niet echt iets nuttigs op.
Installeren op de HD heeft ook geen zin, ik kom gewoon MP niet meer in ;(

[ Voor 24% gewijzigd door Rynji op 22-06-2010 20:20 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste