Te grappig, ben net eindelijk begonnen aan RDR, duurde lang omdat ze het pakketje bij TNT kwijt waren en toen toch ineens niet. Anyweg. Zit ik net te spelen en kom ik bij die burcht waar Bill is.... Maar dacht ik toch ff dat dat Joel Gardiner zijn stem was ( ook wel FPS Doug van Pure Pwnage )... Blijkt het toch iemand anders te zijn, maar het lijkt er erg op, zeker dat lachje
Een tip naar allen nieuwe spelers , Gebruik niet/nooit fast travel
Heb hier precies hetzelfde. Tijdje al niet meer dit spel gedaan en dacht ga het weer eens spelen....dus nietRynji schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:59:
Mijn RDR multiplayer blijft vastlopen tijdens het laden en dat sinds ik die co-op missies heb geïnstalleerd, heel irritant. Reboot hielp net, maar daarna bij de volgende keer laden bleef hij weer hangen (muziek, plaatjes alles gaat door, maar het laden gaat gewoon niet weg).
Hij blijft weer hangenSnap niet hoe dat opeens kan, google levert ook niet echt iets nuttigs op.
Installeren op de HD heeft ook geen zin, ik kom gewoon MP niet meer in
Ben er 1x ingekomen, maar toen liep tijdens het spelen de console vast.
Grappig..Rockstar zegt als de game vastloopt, dan moet je contact zoeken met sony.
Hier nog meer mensen die klagen over het vastlopen van de game:For players experiencing frequent or random freezes on either console, we urge you to contact your console manufacturer's support site for assistance:
PlayStation 3 Support: http://us.playstation.com/support/
Xbox 360 Support: http://support.xbox.com
http://www.rockstargames...._coming_next_week.article
[ Voor 26% gewijzigd door MichelatNL op 22-06-2010 22:05 ]
Waarom niet? Aan het begin vond ik paardrijden nog wel geinig, maar nu niet meer....Een tip naar allen nieuwe spelers , Gebruik niet/nooit fast travel
Hier hetzelfde. En als ik in een Public Free Roam terecht komt, zie ik niks. Dat wil zeggen, genoeg mede spelers, maar we zien elkaar niet ook al sta je tegenover iemand op de map. Ook zie je de npc's niet, geen dieren etc. Rete irritant....Rynji schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:59:
Mijn RDR multiplayer blijft vastlopen tijdens het laden en dat sinds ik die co-op missies heb geïnstalleerd, heel irritant. Reboot hielp net, maar daarna bij de volgende keer laden bleef hij weer hangen (muziek, plaatjes alles gaat door, maar het laden gaat gewoon niet weg).
Hij blijft weer hangenSnap niet hoe dat opeens kan, google levert ook niet echt iets nuttigs op.
Installeren op de HD heeft ook geen zin, ik kom gewoon MP niet meer in
XBL: MRE Inc
Probeer mijn paard naar me toe te fluiten...zie ik hem even en weg is die.
Zelfde met de AI, die lopen een paar meter en weg zijn ze.
Zelfde met de AI, die lopen een paar meter en weg zijn ze.
Verwijderen van de co-op missie pack van mn hdd lost het ook niet op. Blijft op het laad scherm hangen, terwijl de downloadable content lijst in game niet meer het co-op pack laat zien.
Net een uurtje co-op gedaan @ PS3, echt tof.
Heb ook wel dat het laden van freeroam na deze DLC erg lang duurt, veel langer dan normaal. En dat was al vrij lang imho.
Gelukkig niet vastgelopen.
Jammer dat mijn headset zo klote deed, alle anderen hadden wel een headset, en dat communiceert wel beter dan.. niets
Heb ook wel dat het laden van freeroam na deze DLC erg lang duurt, veel langer dan normaal. En dat was al vrij lang imho.
Gelukkig niet vastgelopen.
Jammer dat mijn headset zo klote deed, alle anderen hadden wel een headset, en dat communiceert wel beter dan.. niets
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Heb hem hier nog niet gezien dus linkje!:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O-ukkXP4CXw]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O-ukkXP4CXw]
Hetzelfde hier, vast wat te maken met de servers van Rockstar. Gisteren welgeteld er 1x doorheen gekomen, maar nergens NPC's te vindenMRELynx schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:10:
[...]
Hier hetzelfde. En als ik in een Public Free Roam terecht komt, zie ik niks. Dat wil zeggen, genoeg mede spelers, maar we zien elkaar niet ook al sta je tegenover iemand op de map. Ook zie je de npc's niet, geen dieren etc. Rete irritant....
Co-ops werkt ook voor geen meter. Spel blijft hangen of we kunnen niet bij de mine-cart komen...de enige level die enigzins werkte
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Verwijderd
Yup, dat probleem heb ik ook gehad. Echter is het mij wel gelukt om in de free roam te komen waar dus geen NPC's te vinden waren, waar ik mede spelers wel op de minimap zag lopen, maar niet in de open wereld zelf. En hier heb ik gretig gebruik van gemaakt:
Gang hideouts waren instantly cleared
Fort Mercer had er 1 seconde voor nodig om te completen: 400 Xp erbij (targeting mode op expert). Oftwel ben ik 2x tot rang 50 gegaan in 2 uur tijd. Nu ben ik legendary level 3 omdat ik level 50 al veel eerder gehaald had. I know, is misschien niet helemaal eerlijk om op deze manier tot level 50 te komen, maar dan hadden ze met hun update van 2 weken terug maar niet het aantal XP wat je met een hideout krijgt moeten veranderen.
Gang hideouts waren instantly cleared
Bij mij is het al uitzondering om in een Free roam te komen. Meestal krijg ik een of andere error dat ik er zogenaamd uitgegooit zou zijn. Over Xbox live.
Je eindigt het spelt Te snel en dan denk je later kut,, . Je ragt dan als het waren door het spel heenSjoerdos schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:05:
[...]
Waarom niet? Aan het begin vond ik paardrijden nog wel geinig, maar nu niet meer....
ik kom freeroam niet meer in sinds update.. blijft hangen in laadscherm
Greetings from Earth
Iemand nog een tip waar ik dit spel relatief goedkoop op de kop kan tikken voor de xbox 360? Goedkoopste wat ik vind is Gamehubs, maar daar is hij alsnog 40 euro. Vind ik wat aan de prijzige kant
Denk niet dat je er nu al zo goedkoop aankomt eerlijk gezegd.monnick schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:06:
Iemand nog een tip waar ik dit spel relatief goedkoop op de kop kan tikken voor de xbox 360? Goedkoopste wat ik vind is Gamehubs, maar daar is hij alsnog 40 euro. Vind ik wat aan de prijzige kant
2 korte vraagjes:
- Waar vind ik die gozer van dat vliegtuig?
- Wanneer kan je die hideout in west-elisabeth spelen? Bij mij is het nu net of john er is geweest en het is daar doodstil
- Waar vind ik die gozer van dat vliegtuig?
- Wanneer kan je die hideout in west-elisabeth spelen? Bij mij is het nu net of john er is geweest en het is daar doodstil
Burp
Nog even over die vastlopers, gisterenavond na console reboot nog wel even in free roam gekomen, maar ik zag niemand lopen (alleen wel op de minimap) en allemaal Nederlanders die het hadden over dingen dat mensen niet doodgingen etc. Dus het ligt denk ik inderdaad aan de Rockstar servers, beetje spijtig. Het is sinds ik die DLC geïnstalleerd heb.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
De co op pack bedoel je ? Die heb ik er weer vanaf gegooid en kon gister weer normaal spelen online.Rynji schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:45:
Nog even over die vastlopers, gisterenavond na console reboot nog wel even in free roam gekomen, maar ik zag niemand lopen (alleen wel op de minimap) en allemaal Nederlanders die het hadden over dingen dat mensen niet doodgingen etc. Dus het ligt denk ik inderdaad aan de Rockstar servers, beetje spijtig. Het is sinds ik die DLC geïnstalleerd heb.
Monnick: Ik zag gister in het krantje van de media markt dat hij voor 45 euro over de toonbank gaat.
Wii4all: Die gozer met het vliegtuig is een stanger missie en kun je vinden in Mexico. Daarvoor moet je volgens mij wel eerst een paar andere missies volbracht hebben. Zie spoiler.
spoiler:
9. Deadalus and Son
* Required Mission: "We shall be Together in Paradise"
* First Location: "Agave Viejo"
* Strategy: Some idiot thinks he can fly, help him commit suicide by playing Dr. Kavorkian (sp?)... Collect bird feathers and a few other materials, and then watch the show/
* Required Mission: "We shall be Together in Paradise"
* First Location: "Agave Viejo"
* Strategy: Some idiot thinks he can fly, help him commit suicide by playing Dr. Kavorkian (sp?)... Collect bird feathers and a few other materials, and then watch the show/
[ Voor 34% gewijzigd door MRE-Inc op 24-06-2010 10:46 ]
Eergisteren de XP glitch aardig misbruikt.
Maar gisteren was alles weer normaal en de co-op missies deden het goed iig. Zeker een aanrader, de missies duren ook wel een tijdje en elkaar oplappen als je gewond bent geraakt zou ook in gang matches niet misstaan!
Maar gisteren was alles weer normaal en de co-op missies deden het goed iig. Zeker een aanrader, de missies duren ook wel een tijdje en elkaar oplappen als je gewond bent geraakt zou ook in gang matches niet misstaan!
[ Voor 27% gewijzigd door Rizn op 24-06-2010 11:54 ]
PSN: riznind
Het is wel een gaaf spel, je komt alleen wel een hoop glitches tegen en bugs. Maar dat veroorzaakt wel vaak grappig situaties.
Ik ga hem eerst utispelen voor ik online ga, dus hopelijk hebben ze dan de mp freeroam perikelen opgelost.
Ik ga hem eerst utispelen voor ik online ga, dus hopelijk hebben ze dan de mp freeroam perikelen opgelost.
Something something
Huh?
Glitch voor de XP? Zal ook weer eens niet.
Gister t/m missie van 5 van de co-op gehaald, alles op goud. Best vermakelijk, maar 12 mb. Volgens mij zijn dat alleen de stemmen of zo. Echt heel klein.
Na de 5e missie kregen we - zoals vaker - connectie problemen en konden we elkaar niet meer joinen. Helaas.
Glitch voor de XP? Zal ook weer eens niet.
Gister t/m missie van 5 van de co-op gehaald, alles op goud. Best vermakelijk, maar 12 mb. Volgens mij zijn dat alleen de stemmen of zo. Echt heel klein.
Na de 5e missie kregen we - zoals vaker - connectie problemen en konden we elkaar niet meer joinen. Helaas.
Ik ben nu sinds maandag RDR aan het spelen, en ik vroeg me het volgende af:
Kun je, als je de hoofdlijn van het verhaal hebt uitgespeeld, nog steeds alle side missies doen en dus 100% halen? Of moet je echt rekening houden met de volgorde waarin je de opdracht uitvoert?
Kun je, als je de hoofdlijn van het verhaal hebt uitgespeeld, nog steeds alle side missies doen en dus 100% halen? Of moet je echt rekening houden met de volgorde waarin je de opdracht uitvoert?
Verwijderd
Na alle hoofd missies gedaan te hebben kan je nog rustig rondbanjeren, maak je geen zorgen.buddow schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:39:
Ik ben nu sinds maandag RDR aan het spelen, en ik vroeg me het volgende af:
Dus de volgorde maakt niet uit, alle challenges/strangers/zij missies blijven mogelijk?
Dat het spel blijft hangen in het laadscherm voor free roam heb ik ook last van (Xbox360)
Wat wel werkt om toch coop te kunnen spelen. Start een single player game en dan een private game aanmaken. En vervolgens mensen uit je friend list inviten en dan coop starten.
Wat wel werkt om toch coop te kunnen spelen. Start een single player game en dan een private game aanmaken. En vervolgens mensen uit je friend list inviten en dan coop starten.
Verwijderd
Jup en je kan de verhaal missies ook nog eens herspelen. Wel van te voren saven! ( Dit doe je door in je stats scherm te kijken, als het goed is staat er een 'missions' of iets dergelijks.buddow schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:20:
Dus de volgorde maakt niet uit, alle challenges/strangers/zij missies blijven mogelijk?
top! dit is één van de weinige spellen waarbij ik het de moeite vind om de 100% te gaan halen
[ Voor 91% gewijzigd door buddow op 24-06-2010 14:21 ]
Bij loopt het spel vaak vast bij de arrest scene nadat je een overtreding begaan hebt en je laat arresteren. Niet dat je dat ooit doet maar ik heb echt al een paar keer in Armadillo gehad dat het spel vast liep, na 3 keer geprobeerd te hebben doe ik dat niet meer. Meer mensen die hier last van hebben?
Wat is de beste (snelste) manier om:
Mowing Them Down
Kill 500 enemies with a mounted weapon in any game mode
te halen?
Mowing Them Down
te halen?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik denk door die trein missie in mexico een keer of 10 te spelen.Meelobee schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:39:
Wat is de beste (snelste) manier om:
Mowing Them Down
te halen?
Zullen we binnenkort de co-op missies spelen?
Hoe heb jij die 500 pistol trophy gehaald? Ergens aan het 'grinden' geweest?
Ik heb nog lang niet zoveel kills met die guns.
[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 24-06-2010 15:57 ]
Nee niet echt aan het grinden geweest, maar ik heb al best wel wat online gespeeld, al zeker 3 keer alle hideouts in 1 sessie gecleared en daarbij alleen pistols/revolvers gebruikt.
Ja ik zal de coop pack vanavond ff binnenhalen heb wel zin om wat samen te spelen. (heb je een headset?)
Ja ik zal de coop pack vanavond ff binnenhalen heb wel zin om wat samen te spelen. (heb je een headset?)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Mowing them down heb ik gedaan in een private free roam. Dan gewoon naar dat fort in mexico gaan, heb je gatling guns en kannonen. Even een npc neerschieten of anders een stuk dynamiet of een gaslamp. Dan krijg je meteen een wanted level en komt de mexican army op je af in grote getallen.
ja, die heb ik.Meelobee schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:06:
Nee niet echt aan het grinden geweest, maar ik heb al best wel wat online gespeeld, al zeker 3 keer alle hideouts in 1 sessie gecleared en daarbij alleen pistols/revolvers gebruikt.
[ Voor 124% gewijzigd door Ike. op 24-06-2010 16:10 ]
Dat heb ik ook geprobeerd, een dynamietstaaf op het grote gebouw en je hebt meteen een wanted level, maar ik krijg het niet voor elkaar om meer dan 10 man neer te schieten, er komen er ook gastjes via de andere ingang en die schieten me telkens dood.MRELynx schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:06:
Mowing them down heb ik gedaan in een private free roam. Dan gewoon naar dat fort in mexico gaan, heb je gatling guns en kannonen. Even een npc neerschieten of anders een stuk dynamiet of een gaslamp. Dan krijg je meteen een wanted level en komt de mexican army op je af in grote getallen.
Heb je daar niet aan 2 kanten van die guns? met zijn 2en zou het dan niet moeilijk zijn.Meelobee schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:29:
[...]
Dat heb ik ook geprobeerd, een dynamietstaaf op het grote gebouw en je hebt meteen een wanted level, maar ik krijg het niet voor elkaar om meer dan 10 man neer te schieten, er komen er ook gastjes via de andere ingang en die schieten me telkens dood.
ik speel ook rdr. Wie wil samen online gaan? MIjn xbox live nick is: urbandarkknight.
Zeg... hoe de piep werkt die voicechat nu (PS3)
Heb een BT headset connected, zie in-game ook dat er geluid van mijn kant af moet komen, alleen niemand lijkt mij te horen. En ja, die mensen hebben ook een headset, dus ze kunnen terug reageren
Zover ik heb begrepen werkt voice chat altijd voor iedereen als je dichtbij elkaar bent, of gezamelijk in een posse zit, of game-wide via de d-pad up knop.
Of ze willen mij niet horen
Heb een BT headset connected, zie in-game ook dat er geluid van mijn kant af moet komen, alleen niemand lijkt mij te horen. En ja, die mensen hebben ook een headset, dus ze kunnen terug reageren
Zover ik heb begrepen werkt voice chat altijd voor iedereen als je dichtbij elkaar bent, of gezamelijk in een posse zit, of game-wide via de d-pad up knop.
Of ze willen mij niet horen
Verwijderd
Hallo
Ben een tijdje aan spelen met Red dead redemtion en vind het een super spel
Zou nou alleen heel graag naar west elizabeth willen maar hoe kom ik daar ?
Ben een tijdje aan spelen met Red dead redemtion en vind het een super spel
Zou nou alleen heel graag naar west elizabeth willen maar hoe kom ik daar ?
Die zone kun je unlocken door het verhaal te volgen.
TNT stond 15 minuten geleden aan de deur en wat had hij bij zich? RDR 
Zoals ik het nu lees laat ik die DLC maar ff zitten...
Sow dan gaan we vanmiddag maar es ff Billy the Kid uithangen
Zoals ik het nu lees laat ik die DLC maar ff zitten...
Sow dan gaan we vanmiddag maar es ff Billy the Kid uithangen
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Problemen met DLC zijn bij mij opgelost. Spel loopt prima. Co-ops is best pittig, vanochtend nog niet gelukt een level succesvol te doorlopen
.
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Zo jammer dat er zoveel bugs in de co-op zitten. Rete irritant als de gescripte events niet starten door welke reden dan ook.
Laatst bij Walton's Gold, vond het begin al zo makkelijk zonder mensen neer te schieten. Loop zo door de mijn zonder tegenstanders, en toen het goud in een karretje dumpen. Welk karretje? Er lagen er wel 100 op een stapel
En buiten lag ook zo een stapel met karretjes.
Of net bij Kidnapped Girl, hele Fort Mercer leeg geveegd, vrouwtje gered.. hallo koets?
Laatst bij Walton's Gold, vond het begin al zo makkelijk zonder mensen neer te schieten. Loop zo door de mijn zonder tegenstanders, en toen het goud in een karretje dumpen. Welk karretje? Er lagen er wel 100 op een stapel
Of net bij Kidnapped Girl, hele Fort Mercer leeg geveegd, vrouwtje gered.. hallo koets?
Maandje of 4 wachten denk ik, dan zakken de meeste spellen vanzelf wel een tientje in prijs.monnick schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:06:
Niet dat dat slim is natuurlijk
Ik heb hem inmiddels al besteld op Gamehubs voor €38 incl. verzendkosten.
Zo te lezen is dit spel elke euro meer dan waard! Kan niet wachten tot hij hier is. Verzending bij Gamehubs duurt altijd wel lang maar ach, heb nu toch tentamens.
Ik heb nu sinds de update last van meer bugs.
Vorige keer kwamen er zo'n onzichtbaar paard en wagentje langs, alleen de kratten (in de kar) waren zichtbaar
Zag er echt stom uit.
Vorige keer kwamen er zo'n onzichtbaar paard en wagentje langs, alleen de kratten (in de kar) waren zichtbaar
Zag er echt stom uit.
Burp
Het is bloedheet buiten. Ik ben brak van een nacht doorhalen gevolgd door wat weinig slaap. Gelukkig heb ik een airco en blijf ik de rest van de dag in de koelte.
Iemand zin om RDR coop missies te doen op PSN? PSN id: Harlekein
Iemand zin om RDR coop missies te doen op PSN? PSN id: Harlekein
Verwijderd
Werkt die glitch nog? Kun je eens vertellen hoe je dat doet, desnoods in een pm?Rizn schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:50:
Eergisteren de XP glitch aardig misbruikt.![]()
Same here.
- Opeens valt 3 kwart van de spelwereld om me heen weg,
- Ik heb uit het niets een wanted level van $5, als ik naar de law men toe loop staan er 20 man door elkaar heen stil, als ik er dan op schiet gaat er geen 1 dood, maar m'n bounty wel omhoog,
- Opeens schiet er iemand van links naar rechts door het beeld,
- Moet je met 2 man op een paard voor een missie, staat er maar 1 paard,
en zo nog een hele lijst.
Best jammer dat deze zeer slordige bugs erin zitten, en erger zijn geworden na de patch.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Verwijderd
Hmm vreemd... ik ben verder geen vreemde dingen meer tegengekomen na de problemen van afgelopen week, buiten de vijanden die tijdens een hideout wel eens vast in de rotsen/grond kunnen zitten.
De co-op zit wel goed in elkaar. Heb nu alle "normale" missies op gold gehaald met een team van 2, maar damn.. advanced is niet te doen. Ik krijg die expert tagetting mode niet onder de knie. Heb "The Herd" wel gehaald maar bij "The River" werden we al compleet afgeschoten voordat we weer bij ons vlot konden komen. Respect voor de mensen die in advanced wel gold kunnen halen (en nodig me dan meteen even uit, zodat ik die laatste achievements ook kan halen
)
De co-op zit wel goed in elkaar. Heb nu alle "normale" missies op gold gehaald met een team van 2, maar damn.. advanced is niet te doen. Ik krijg die expert tagetting mode niet onder de knie. Heb "The Herd" wel gehaald maar bij "The River" werden we al compleet afgeschoten voordat we weer bij ons vlot konden komen. Respect voor de mensen die in advanced wel gold kunnen halen (en nodig me dan meteen even uit, zodat ik die laatste achievements ook kan halen
Ik ga je adden, ben nu ook bezig met Advanced.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:54:
Hmm vreemd... ik ben verder geen vreemde dingen meer tegengekomen na de problemen van afgelopen week, buiten de vijanden die tijdens een hideout wel eens vast in de rotsen/grond kunnen zitten.
De co-op zit wel goed in elkaar. Heb nu alle "normale" missies op gold gehaald met een team van 2, maar damn.. advanced is niet te doen. Ik krijg die expert tagetting mode niet onder de knie. Heb "The Herd" wel gehaald maar bij "The River" werden we al compleet afgeschoten voordat we weer bij ons vlot konden komen. Respect voor de mensen die in advanced wel gold kunnen halen (en nodig me dan meteen even uit, zodat ik die laatste achievements ook kan halen)
Gisteren The Kidnapped Girl op Gold gehaald (Advanced) na 25 minuten.
Op het einde waren mijn 2 team mates dood en heb ik met Expert mode over de 40 enemies afgemaakt.
Met heel veel geduld.
The River hadden we ook bijna gehaald maar we zagen 1 ander vlot niet aankomen.
Life is complicated
Verwijderd
JAJA, ik heb rdr vandaag binnen gekregen . eerste indruk is zeer goed, jullie gaan mij zkr vaak zien hier op deze topic
Verwijderd
gisteren gehaald, nog maar 1 uurtje gespeeld, de SP dan.
vandaag maar eens even kijken, wie wat waar hoe.
Het zit er ongelofelijk leuk en mooi uit, en ik ga volgens mij echt genieten van de missies hierin!
vandaag maar eens even kijken, wie wat waar hoe.
Het zit er ongelofelijk leuk en mooi uit, en ik ga volgens mij echt genieten van de missies hierin!
Zo vandaag eindelijk binnen. zometeen maar is aan de SP beginnen. Iemand zin om vanavond wat Co-op te doen oid? PSN = Fuzke
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Verwijderd
ja ik wil best met je knallen, ik zal je wel adden!FuZa schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:22:
Zo vandaag eindelijk binnen. zometeen maar is aan de SP beginnen. Iemand zin om vanavond wat Co-op te doen oid? PSN = Fuzke
maar ik vind multiplayer toch nog lastig, was gister aan het spelen, maar het ging echt bereslecht met al die campers.
Ik had een driedubbele cougar aanval gister.
Ik reed niets vermoedend op mn paard naar Irish(NPC) toe, en in een vallei vroeg een kerel om een lift, dus ik lasso'de hem en trok hem mee met mn paard, toen hoorde ik zo'n standaard animalplanet cougar geluid.
En die pakte die kerel die ik achter mn paard had. Ik kijken wat er aan de hand was. Het was dus een cougar. En die viel daarna mn paard aan. Ik lag op de grond, bloedend, ik klom op. En pakte mn geweer, ik schoot 2 x en hij was dood.
Dus ik skinnen.
Beetje orienteren welke richting ik op moest, dus ik fluit mn paard, en ik zag op de map dat ie erg ver was en er aan kwam. Alleen werd ik weer aangevallen door een cougar, dus ik bijna weer dood, en toen had ik m met 1 schot dood.
En kwam mn paard eindelijk aankakken, ik op mn paard en wegrijden en hoorde/zag ik weer een cougar. En die schoot ik ook dood.
Toen heb ik ze beide geskinned. En ben ik maar heel hard weggereden.
Later reed ik weer door een vallei achtig iets, en werd ik weer aangevallen door een cougar alleen toen had ik minder geluk.
Blijft een gaaf spel.
Ik reed niets vermoedend op mn paard naar Irish(NPC) toe, en in een vallei vroeg een kerel om een lift, dus ik lasso'de hem en trok hem mee met mn paard, toen hoorde ik zo'n standaard animalplanet cougar geluid.
En die pakte die kerel die ik achter mn paard had. Ik kijken wat er aan de hand was. Het was dus een cougar. En die viel daarna mn paard aan. Ik lag op de grond, bloedend, ik klom op. En pakte mn geweer, ik schoot 2 x en hij was dood.
Dus ik skinnen.
Beetje orienteren welke richting ik op moest, dus ik fluit mn paard, en ik zag op de map dat ie erg ver was en er aan kwam. Alleen werd ik weer aangevallen door een cougar, dus ik bijna weer dood, en toen had ik m met 1 schot dood.
En kwam mn paard eindelijk aankakken, ik op mn paard en wegrijden en hoorde/zag ik weer een cougar. En die schoot ik ook dood.
Later reed ik weer door een vallei achtig iets, en werd ik weer aangevallen door een cougar alleen toen had ik minder geluk.
Blijft een gaaf spel.
[ Voor 1% gewijzigd door SeenD op 30-06-2010 13:30 . Reden: 30 toen verwijderd, was erg enthousiast. :) ]
Something something
Verwijderd
inderdaad, ik heb nog geen aanvallen ofzo gehad helaas.SeenD schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:25:
Ik had een driedubbele cougar aanval gister.
En die pakte die kerel die ik achter mn paard had. DUs ik kijken wat er aan de hand was. Het was dus een cougar. En die viel daarna mn paard aan. Dus ik lag op de grond, bloedend, ik klom op. En pakte mn geweer, ik schoot 2 x en hij was dood.
Dus ik skinnen.
Beetje orienteren welke richting ik op moest, dus ik fluit mn paard, en ik zag op de map dat ie erg ver was en er aan kwam. Alleen toen werd ik weer aangevallen door een cougar, dus ik bijna weer dood, en toen had ik m met 1 schot dood.
En toen kwam mn paard eindelijk, ik op mn paard en wegrijden en toen hoorde/zag ik weer een cougar. En die schoot ik ook dood.
Later reed ik weer door een vallei achtig iets, en toen werd ik weer aangevallen door een cougar alleen toen had ik minder geluk.
Blijft een gaaf spel.
maar ik ga straks weer even lekker spelen, heb er nu al zin in!
Ben nu voor de 100% aan het gaan en merk dat het toch wel erg wazig is af en toe.
Maar dat maakt het uitzoeken wel leuk!
Nu bezig aan de Strangers.
Maar dat maakt het uitzoeken wel leuk!
Nu bezig aan de Strangers.
Life is complicated
Oeps, sorry voor de zeer late reply. had het topic niet meer gecheckedVerwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 07:21:
[...]
Werkt die glitch nog? Kun je eens vertellen hoe je dat doet, desnoods in een pm?
Helaas heeft die glitch (eigenlijk een bug) maar een avond gewerkt toen de DLC net beschikbaar was. Toen was een hide out (solomon folly) binnen 3 seconden klaar zonder mannetjes. steeds naar links drukken op de d-pad en je had 400xp per 3-4 seconden. Ik was op level 48 en na een half uur zat ik op 1th legend level 30. Toen ben ik maar gestopt (lamme duim

De gang matches en bag games waren toen onspeelbaar want niemand zag elkaar e.d
Ik las later op reddead.net dat er meer mensen waren die dit hadden na het downloaden van de DLC. Rockstar heeft toen een update uitgebracht die ze stilletjes hebben geinstalleerd. Het was wel duidelijk dat de DLC in eerste instantie dit veroorzaakte
http://www.rockstargames....ent_now_available.article
Sorry dat ik aanvankelijk een verkeerde indruk wekte. Ik stel me beschikbaar als levende schietschijfUpdate) We've isolated an issue with the free DLC mission pack that was causing broader problems with Red Dead Redemption's multiplayer, and we've implemented a fix that is now live on both platforms. This update is now in place (you will not be prompted to download anything, but you may need to restart your game in order for it to take effect).
The update also closes an XP exploit whereby players could trigger empty Gang Hideouts and have them register as complete.
ps3 nick : riznind
[ Voor 0% gewijzigd door Rizn op 30-06-2010 21:20 . Reden: typo ]
PSN: riznind
Ik heb nu een uurtje of 4 de SP gespeeld en ik vermaak me best, het is eens keer weer wat anders. 
MP heb ik eigenlijk nog niet eens naar gekeken. Wat ik wel een minpunt vind is dat je met saven/slapen geen tijd kan kiezen bijvoorbeeld per uur hoelang je slaapt of wanneer je wakker word. Aangezien sommige missies tijd gebonden zijn zou dit wel makkelijk zijn.
Maar verder een een leuke game
MP heb ik eigenlijk nog niet eens naar gekeken. Wat ik wel een minpunt vind is dat je met saven/slapen geen tijd kan kiezen bijvoorbeeld per uur hoelang je slaapt of wanneer je wakker word. Aangezien sommige missies tijd gebonden zijn zou dit wel makkelijk zijn.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
ik heb RDR nu ook sinds gisteren, maar hoe kun je dan Coop spelen? Ik heb alleen de optie multiplayer in het menu dan kun je dus free roam spelen meer niet.
Verwijderd
Zodra je in de free roam bent moet je op de back knop drukken (althans op de Xbox, geen idee voor de PS3). Hiermee open je een menu waar je allerlei verschillende spel types kan selecteren, waaronder dus ook de co-op.
De standaardtijd is 6 uur, verder valt het wachten wel mee want de tijd gaat best snel.BAS80 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:34:
IWat ik wel een minpunt vind is dat je met saven/slapen geen tijd kan kiezen bijvoorbeeld per uur hoelang je slaapt of wanneer je wakker word. Aangezien sommige missies tijd gebonden zijn zou dit wel makkelijk zijn.
In de tussentijd kun je je best wel wat uitleven op het vermoorden van onschuldige voorbijgangers.
RDR is voor mij een geweldige game, heerlijk rondrijden op mijn paard en de missies zijn gelukkig niet onmogelijk om te doen.
Verder ziet het er grafisch fantastisch uit dat je haast vergeet dat het maar een game is.
"When you grow up your heart dies"
Pff al 3 weken niet meer gespeeld, zo blijf je lekker in het verhaal zitten
Misschien dit weekend tochc weer eens mee beginnen
Oke, die staat bij mij niet in't rijtje.. misschien moet ik die eerst nog halen dmv punten scoren oid.Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:19:
Zodra je in de free roam bent moet je op de back knop drukken (althans op de Xbox, geen idee voor de PS3). Hiermee open je een menu waar je allerlei verschillende spel types kan selecteren, waaronder dus ook de co-op.
En kun je netzoals bij, Cod 4 mensen muten ?
Verwijderd
De Co-op moet je wel eerst downloaden van de marketplace 
En ja je kan mensen muten, in het multiplayer menu (back knop) kan je met LB en RB de tab "Players" selecteren. Hier kan je per speler muten, vote to kick, posse request etc doen.
En ja je kan mensen muten, in het multiplayer menu (back knop) kan je met LB en RB de tab "Players" selecteren. Hier kan je per speler muten, vote to kick, posse request etc doen.
google?Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:34:
Hoe vind ik de Hungarian Half Bred,
heb lopen zoeken maar ik kan hem niet vinden
YouTube: Red Dead Redemption - Hungarian Half-Bred
Verwijderd
ff vraagje,
ik ben nu netg bezig met dit spel, maar waar kanik over het water heen?
ben al overal langsgereden maar kan geen goed punt vinden?
ik ben nu netg bezig met dit spel, maar waar kanik over het water heen?
ben al overal langsgereden maar kan geen goed punt vinden?
Dat moet je unlocken door het verhaal te volgen, na een tijdje is er een missie waar je de rivier oversteekt
Verwijderd
okok,Rynji schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:01:
Dat moet je unlocken door het verhaal te volgen, na een tijdje is er een missie waar je de rivier oversteekt
mijn vriendin die probeerde me al daarvan te overtuigen (we spelen het met zijn 2en) maar ik ben te eigenwijs en wou het nog een keer horen!
Je kan wel naar het noorden door ten noorden van je beginfarm ergens bij een waterval op een bergplateautje te gaan staan en op mensen te schieten. Als je dan opgepakt wordt, eindig je in de gevangenis in het noordelijke deelVerwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:19:
[...]
okok,
mijn vriendin die probeerde me al daarvan te overtuigen (we spelen het met zijn 2en) maar ik ben te eigenwijs en wou het nog een keer horen!
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Zo, begin eindelijk de advanced co-op een beetje onder de knie te krijgen. Niet meteen vol enthousiast de vijand opzoeken, maar in cover gaan en 1 voor 1 de vijanden uit schakelen. Al werkt dit ook niet in elke missie. Heb nu in "Walton's Gold" gold gehaald dus moet er nog 5 voor de achievement
Ook moet je een beetje geluk hebben met de skills van de andere spelers.
Heeft iemand een idee wanneer Rockstar begint met de community challenges ? Op de social club website staat "Skin it to win it" wel aangekondigd, maar nog zonder een datum erbij.
Heeft iemand een idee wanneer Rockstar begint met de community challenges ? Op de social club website staat "Skin it to win it" wel aangekondigd, maar nog zonder een datum erbij.
Gister eindelijk RDR aangeschaft voor de PS3. Ik heb eventjes wat rondgelopen om te zien hoe het er uit zag.
Ik heb echt zin om de missies te spelen en de wereld te ontdekken.
Wat me wel tegenvalt zijn de graphics. Ik vind deze niet super slecht maar ik hoor overal dat deze geweldig moeten zijn maar ik vind de graphics van bijv gta 4 toch net iets beter terwijl rdr er beter uit zou moeten zien.
Desalnietemin lijkt het me een geweldig spel.
Wat me wel tegenvalt zijn de graphics. Ik vind deze niet super slecht maar ik hoor overal dat deze geweldig moeten zijn maar ik vind de graphics van bijv gta 4 toch net iets beter terwijl rdr er beter uit zou moeten zien.
Graphics vind ik zelf niet heel belangrijk in dit spel, het ziet er wel gewoon goed uit en het speelt best snel itt gta IV op de PS3 bijvoorbeeld.VulcanRaven schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:12:
Gister eindelijk RDR aangeschaft voor de PS3. Ik heb eventjes wat rondgelopen om te zien hoe het er uit zag.
Ik heb RDR ook sinds gisteren binnen! Eerste indruk is fantastisch. Voor een open wereld ziet het spel er schitterend uit vind ik. De animaties zijn echt super goed gedaan, had zelf af en toe het idee dat ik naar een scene van een film zat te kijken.
Het paardrijden en de hele wereld zien er prachtig uit. Vooral de lucht, zon en algemene belichting vind ik heel mooi. Tot nu toe geen minuut verveeld!
Schietactie is ook erg gaaf gedaan. Moet alleen nog wel schieten vanaf een paard onder de knie krijgen, dat wil nog niet helemaal lukken.
Ik ben nog totaal niet ver. Maar loont het om die challenges (sharpshooter, hunter e.d.) uit te voeren, of kan ik dat wel even laten voor wat het is? Verder vraag ik me af of je nog "betere paarden" krijgt. Tot nu toe gebruik ik elke keer een random paard, maar is het verstandig om steeds hetzelfde paard te gebruiken of zo?
Het paardrijden en de hele wereld zien er prachtig uit. Vooral de lucht, zon en algemene belichting vind ik heel mooi. Tot nu toe geen minuut verveeld!
Schietactie is ook erg gaaf gedaan. Moet alleen nog wel schieten vanaf een paard onder de knie krijgen, dat wil nog niet helemaal lukken.
Ik ben nog totaal niet ver. Maar loont het om die challenges (sharpshooter, hunter e.d.) uit te voeren, of kan ik dat wel even laten voor wat het is? Verder vraag ik me af of je nog "betere paarden" krijgt. Tot nu toe gebruik ik elke keer een random paard, maar is het verstandig om steeds hetzelfde paard te gebruiken of zo?
Verwijderd
Hier sluit ik me bij aan. Heb 'm sinds vandaag en ben erg onder de indruk. Heerlijk, die enorme wereld waarin zoveel te doen en te ontdekken valt. Ook erg fijn om eens te zien dat Rockstar een serieuze, volwassen game kan neerzetten (genoeg flauwekul al in GTA). Het enige grote minpunt is dat de teksten in het spel verdomd lastig te lezen zijn, en net ging er iets mis waardoor het spel niet meer op de Y-knop (Xbox) reageerde en ik dus vrij weinig meer kon ondernemen.monnick schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:00:
Ik heb RDR ook sinds gisteren binnen! Eerste indruk is fantastisch. Voor een open wereld ziet het spel er schitterend uit vind ik. De animaties zijn echt super goed gedaan, had zelf af en toe het idee dat ik naar een scene van een film zat te kijken.
RDR net uitgespeeld. Vrij simpel spel, maar erg vermakelijk. Wat frustraties met het berijden van een paard, als je ergens in een hoekje staat is wat irritant los te komen. Ook rij je in een stad in galop te snel mensen aan waardoor je wanted bent.
Nu nog maar wat losse Achievements proberen te halen, dan maar weer verder met Alan Wake die ik ook nog moet uitspelen.
Nu nog maar wat losse Achievements proberen te halen, dan maar weer verder met Alan Wake die ik ook nog moet uitspelen.
@exorcist. In de dorpjes moet je ook rustig rijden.
Aso! Er stond zeker VW-Golf op de kont van je paard gebrand. 
anyhow, af en toe is het wel irritant dat je op bepaalde tijden moet zijn voor missies. Maar ja, dan kun je ff gaan jagen en dan kun je weer verder.
Weet iemand een goeie plek voor beren? Ik wil de bearly eighteen legal achievement halen.
anyhow, af en toe is het wel irritant dat je op bepaalde tijden moet zijn voor missies. Maar ja, dan kun je ff gaan jagen en dan kun je weer verder.
Weet iemand een goeie plek voor beren? Ik wil de bearly eighteen legal achievement halen.
[ Voor 1% gewijzigd door SeenD op 06-07-2010 16:34 . Reden: ohja bearely legal, (18 beren hakken) @gunner thx ]
Something something
Tall Trees natuurlijk.SeenD schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:32:
Weet iemand een goeie plek voor beren? Ik wil de bearly eighteen achievement halen.
En het is 'Bearly Legal' (fantastische woordspeling trouwens

Sta nu op 97 procent complete. Dat overkomt me niet zo vaak dat ik een spel 100 procent uit ga spelen. Gelukkig lukten de mini games uiteindelijk met wat hulp. Five Finger Filet was wel heel apart
[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 06-07-2010 11:35 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb gisteren eindelijk het einde van de hoofdmissie gehaald. Zit overigens nu op 75% gezien de stats. Maar het is nog niet het echte einde, heb nog een aantal missies te doen. Leuk om na al die tijd weer eens langs de MacFarlane´s ranche te gaan om koeien te halen
Ik moet trouwens 100% halen wil ik die lawsuit outfit krijgen. Alleen dan ben je immuun tegen lawmens en kun je met bandana los gaan. Krijg je natuurlijk nog wel bounty hunters achter je aan of niet? 
Hoe dan ook... moet nog steeds die verdraaide bevers zien te vinden. Sta ik in de buurt van water, komt er altijd zo´n cougar op je af vanuit het niets. Als ik ze in de poten knal om ze te kniven zijn ze altijd sneller doodgebloed dan ik de laatste messteek kan uitdelen. Heb er gisteren wel eentje lekker laten verzuipen in het water
Had de eerste neergeknald, komt er eentje vanuit het water op me af. Had ik al door, dus die lekker laten verdrinken. Voor de rest alle outfits maar eens proberen te halen.
Moet ik in armadillo/blackwater iedereen van de pokertafel wegspelen. En bepaalde gebieden in Mexico verkennen. Dacht dat ik alles daar wel gezien had, maar nee dus. Tall trees is inderdaad berengebied. Ze komen ook echt altijd op je af, ookal doe je niks. Agressieve grizlies ook. Wat wel leuk is om dan een molotov cocktail naar zo´n beer te smijten hehe.
Hoe dan ook... moet nog steeds die verdraaide bevers zien te vinden. Sta ik in de buurt van water, komt er altijd zo´n cougar op je af vanuit het niets. Als ik ze in de poten knal om ze te kniven zijn ze altijd sneller doodgebloed dan ik de laatste messteek kan uitdelen. Heb er gisteren wel eentje lekker laten verzuipen in het water
Moet ik in armadillo/blackwater iedereen van de pokertafel wegspelen. En bepaalde gebieden in Mexico verkennen. Dacht dat ik alles daar wel gezien had, maar nee dus. Tall trees is inderdaad berengebied. Ze komen ook echt altijd op je af, ookal doe je niks. Agressieve grizlies ook. Wat wel leuk is om dan een molotov cocktail naar zo´n beer te smijten hehe.
Verwijderd
Hmm, ik heb andere ervaringen. Als ik een beer tegenkom, wat alleen zo is als ik er NIET naar zoek, doen ze niks zolang ik maar gewoon blijf staan. Misschien ben ik tot nu toe alleen maar lieve beren tegen gekomen, dat kan natuurlijk ook.Joosie200 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:53:
Tall trees is inderdaad berengebied. Ze komen ook echt altijd op je af, ookal doe je niks. Agressieve grizlies ook. Wat wel leuk is om dan een molotov cocktail naar zo´n beer te smijten hehe.
Gevaarlijker dan de beren vind ik eigenlijk nog wel de poema's. Die vallen je zo vanuit het niets aan. De flora en fauna is in RDR mooi uitgewerkt vind ik, maar op veel plaatsen nog niet perfect. Ik kwam bijvoorbeeld ergens vlakbij Blackwater opeens een beer tegen, terwijl er tientallen mensen rondreden en koetsen en weet ik veel wat. De meeste beren zijn toch redelijk schuw (in het echt).
Voor de rest heb ik ook de gokspelen ontdekt. Ik zat me eerst de hele tijd door die missies heen te werken, maar ik moet zeggen dat ik me erg kan vermaken met Texas Hold'em, Blackjack en voornamelijk Liar's Dice.
Tis toch echt heel simpel, vind ook dat het in het spel goed word uitgelegd.
Je moet gokken/bluffen hoeveel van 1 'soort' er in totaal op tafel liggen. Je moet alle dobbelstenen meetellen (ook die van de tegenstander.)
Als er nog veel dobbelstenen in het spel zijn is het slim om te kiezen voor de soort waar je er meer dan 1 van hebt en dan jou aantal +1 te gokken.
zoek eens op google naar liars dice, er zijn tig websites die de regels uitleggen
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 07-07-2010 18:41 ]
Even in verdiepen, maar eigenlijk is het heel simpel. Achievement had ik binnen t kwartier.
Liar's Dice is in principe gewoon "liegen" maar dan zonder kaarten en met dobbelstenen. Vind het een vermakelijk gemakkelijk spel en het is ook de enige minigame waar ik dik win. Horseshoes kan ik niet, texas hold 'em neem ik te veel risico wanneer ik lekker goed ga (met flink bedrag allin om zo te verdubbelen bijv.). Black jack wint de bank altijd.
Er is trouwens een missie waar je een potje liars dice moet spelen om een akte van grond te winnen (geloof een van de stranger-missies). In dat potje moet je 200 dollar inzetten, tegen 20 normaal. Zodra je hebt gewonnen, kun je natuurlijk van de tafel weglopen, maar zolang je blijft zitten kun je steeds potjes spelen met een inzet van 200 dollar. Als je Liars dice een beetje doorhebt win je bijna altijd. Zo heb ik in een kwartiertje tijd ruim 10.000 dollar gewonnen, altijd handig
[ Voor 0% gewijzigd door EcoR op 08-07-2010 14:23 . Reden: typo ]
Ik vind liars dice helemaal niet leuk.
Ik win altijd maar net, maar misschien ff online tips en tricks zoeken dan.
blackjack win ik wel maar altijd maar een klein percentage. En texas holdem net als Joosie200, dan ga ik allin, en dan hebben die andere mofo's betere kaarten.
Ik win altijd maar net, maar misschien ff online tips en tricks zoeken dan.
blackjack win ik wel maar altijd maar een klein percentage. En texas holdem net als Joosie200, dan ga ik allin, en dan hebben die andere mofo's betere kaarten.
Something something
Horseshoes is echt heel makkelijk, maar je moet niet vergeten om voordat je gaat werpen te richten. Als je dat doorhebt is het verder een eitje.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik snap liars dice inmiddels ook. Het is best makkelijk inderdaad.
Vooral als ik en de tegenstander allebei nog 1 dobbelsteen hebben, en hij beweert dat er 2 dobbelstenen zijn met 1 oog. Ik kijken wat ik heb, nou absoluut geen 1 oog.
Dus dan is het wel makkelijk.
Verwijderd
Is er hier nog iemand die zich ergert aan Dead-Eye? Waarom die kruisjes? Is het niet al gemakkelijk genoeg in slow-motion? Als je nou nog een keus had, als je nou niet persé die kruisjes hoefde te zetten, maar nee. Je kan wel gewoon schieten maar dan stopt de slow-motion meteen! En je kan ook niet eerst een kruisje zetten en dan schieten, want dan stopt de slow-motion ook. Het is toch heerlijk om iemand in volle galop van zijn paard af te schieten, en hem in slow-motion eraf zien te vallen? Moet ik nu altijd hiervoor een sniper gebruiken? Of is er een manier om Dead-Eye Niveau 1 terug te krijgen?
Rockstar announces 4 new DLC packs for Red Dead Redemption
Als de 'single player DLC' niet te kort is dan zal ik die zeker kopen.
€10 per DLC word toch best wel prijzig.quote: http://vg247.comRockstar’s announced four new Red Dead Redemption DLC packs for release on PSN and Xbox Live Marketplace beginning next month.
The first pack, Legends and Killers, includes nine new multiplayer maps, eight new multiplayer characters, and a new weapon called the Tomahawk for single-player and multiplay.
Liars and Cheaters is the next pack, which includes Attack and Defend competitive multiplayer mode and challenges, new horse races in MP with “mounted combat,” as well as the chance to “play as the heroes and villains of Red Dead Redemption,” plus an additional eight multiplayer characters.
The pack also includes multiplay versions of poker and Liars Dice, as well as a new weapon: the Explosive Rifle.
Third up is the Free Roam pack, which includes “additional Free Roam challenges,” new defensive placements and action areas, posse scoring, leaderboards and anti-griefing features.
The last bit of content, Undead Nightmare, includes a “Brand new single-player adventure, challenges and quests,” as well as eight zombie multiplayer skins, “additional animals unleashed in the world,” and more.
Except for Legends and Killers, which is due at the beginning of next month, the other packs are without dates, although Rockstar said DLC releases will continue into autumn.
All new content also comes with new Achievements or Trophies, and will run you 800 MSP/$9.99 each.
“We want to continue to provide Red Dead Redemption’s fans with a steady supply of innovative new content,” said Rockstar co-founder Sam Houser.
“Our goal is to continue to pack as much entertaining gameplay and as many surprises as we can into the massive world of Red Dead Redemption over the coming months.”
Ja, ik speel hem regelmatig, ben daarom ook erg blij om te horen dat er negen nieuwe maps komen
Poker and Liar's Dice multiplayer is ook leuk
Niet meer, er komt een sleur in. Constant hetzelfde doen..Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:04:
zijn hier mensen die de multiplayer veel spelen?
Verwijderd
Ik heb het dan een paar keer gespeeld.
Ben vandaag weer opnieuw begonnen met het spel(voor platinum).
Maar ik merk dat ik online toch heel erg suck.
Ik schiet altijd als eerste,maar op 1 of andere manier word ik wel meteen doodgeschoten waar ik ook sta.of hurk.
(maybe omdat ik mw2 gewend ben)
Zijn er nog soort van tips haha?
Ben vandaag weer opnieuw begonnen met het spel(voor platinum).
Maar ik merk dat ik online toch heel erg suck.
Ik schiet altijd als eerste,maar op 1 of andere manier word ik wel meteen doodgeschoten waar ik ook sta.of hurk.
(maybe omdat ik mw2 gewend ben)
Zijn er nog soort van tips haha?
Helemaal te gek. Net nu ik de game 100 procent heb uitgespeeldIke. schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:56:
Rockstar announces 4 new DLC packs for Red Dead Redemption
[...]
€10 per DLC word toch best wel prijzig.

Verwijderd
Wow, ik ben hard bezig om hem 100% te spelen.Gunner schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:18:
[...]
Helemaal te gek. Net nu ik de game 100 procent heb uitgespeeld
[afbeelding]
Goed bezig!
Het is erg goed te doen hoor, kost alleen wat tijdVerwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:17:
[...]
Wow, ik ben hard bezig om hem 100% te spelen.
Goed bezig!