Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

Nakebod

Nope.

Iemand uitleg wat nu de precieze bedoeling is van poker :+
Ik heb net na misschien wel een uur kloten, en veel bluffen op het eind :P eindelijk gewonnen van 2 man, maar wat ik nu gedaan heb... geen idee.
Soms denk ik hoge kaarten te hebben (ace high, klinkt hoog?), wint iemand anders met een pair of 9.

Zit nu op 92.5%, denk niet dat ik ehm op 100% krijg, dat Five Finger Fillet gaat mij dus nooit lukken, heb al moeite met de eerste reeks.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Nakebod schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:46:
Iemand uitleg wat nu de precieze bedoeling is van poker :+
Ik heb net na misschien wel een uur kloten, en veel bluffen op het eind :P eindelijk gewonnen van 2 man, maar wat ik nu gedaan heb... geen idee.
Soms denk ik hoge kaarten te hebben (ace high, klinkt hoog?), wint iemand anders met een pair of 9.

Zit nu op 92.5%, denk niet dat ik ehm op 100% krijg, dat Five Finger Fillet gaat mij dus nooit lukken, heb al moeite met de eerste reeks.
High card is het laagste...

http://www.pokerlistings.com/poker-rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu alle hoofdmissies gedaan,
spoiler: Einde spel!
+ die stranger missie dat je Edgar Ross nog mag neerschieten. Ik moet zeggen dat ik het einde wel had verwacht. Je schiet 3 van je bendeleden neer, maar waarom mag jij dan wel blijven leven? Die lawmen van toen waren niet echt te vertrouwen. Ook natuurlijk de naam van het spel; red DEAD REDEMPTION. Verlossing door dood (voor je familie dan he)? In ieder geval leuk einde, eindelijk weer een spel waarbij het verhaal me een beetje kan boeien, en waar de personages goed zijn uitgewerkt, na de Modern Warfare serie.

Wat moet je doen om het spel 100% uit te spelen? Ik ben nu bezig met de Ambient challenges, en daarna ga ik de outfits doen. Ik moet ook nog de 'I know you' stranger missie doen, die ik nog geen een keer ben tegengekomen, terwijl ik het spel al heb uitgespeeld. En er schijnt ook nog een stranger missie te zijn met een vliegmachine, ergens in Mexico.

Maar dit zal wel niet alles zijn toch? Ik hoorde ook nog van alle dieren minstens 1 keer neerschieten, bepaald aantal keer premiejagen in verschillende steden, winnen met al die spelletjes (armpjedrukken, Five Finger Fillet, poker, liar's dice, etc), en vast nog wel meer dingen. Is hier een lijst voor?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nakebod schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:46:
spoiler:
het is heel simpel. als je daar aankomt, gewoon alle mensen in de wachtrij wegduwen zodat je maar twee rondes hoeft te doen. Daarna direct maximale bet aangaan en de volgende combinaties (xbox 360) gebruiken. Dit uitprinten en niet naar je scherm kijken maar naar het papiertje.

You can face up to 4 opponents at a time.
If there is 1 opponent follow the level 4 pattern.
If there are 2 opponents follow the level 3 pattern.
If there are 3 opponents follow the level 2 pattern.
If there are 4 opponnents follow the level 1 pattern
Level 1 Pattern ($5)
1st Round: A B A B A B A B A B A
2nd Round: A B A B A B A B A BA B A B A B A B A B A

Level 2 Pattern ($10)
1st Round: A B A Y A B A Y A B A
2nd Round: A B A Y A B A Y A BA B A Y A B A Y A B A

Level 3 Pattern ($25)
1st Round: A B A Y A X A B A Y A
2nd Round: A B A Y A X A B A YA B A Y A X A B A Y A

Level 4 Pattern ($100)
1st Round: A B A Y A X A B A Y A B A Y A X A B A Y A
2nd Round: A B A Y A X A B A Y A B A Y A X A B A Y A B A Y A X A B A Y A B A Y A X A B A Y A

Did the trick for me! 8)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 11:11:
Maar dit zal wel niet alles zijn toch? Ik hoorde ook nog van alle dieren minstens 1 keer neerschieten, bepaald aantal keer premiejagen in verschillende steden, winnen met al die spelletjes (armpjedrukken, Five Finger Fillet, poker, liar's dice, etc), en vast nog wel meer dingen. Is hier een lijst voor?
http://socialclub.rockstargames.com/games/rdr/checklist.html

Niet altijd even up-to-date maar het houd wel je progressie bij. Automatisch.

Die dieren afschieten is alleen voor een achievement/thropy maar niet voor de 100 procent completion.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 10-07-2010 11:20 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke, dankjewel. Ik ga meteen even kijken.

En weet iemand iets van een gentleman's suit? Ik zat met een vriend te spelen, zegt hij; ja trek dat ene pak aan dan zie je er echt raar uit ofzo. Dus ik wil m'n elegant suit aantrekken, zegt-ie; nee die andere, de gentleman's suit. Hij had 'm gekocht, zei hij. Waarom staat hij dan niet tussen m'n outfits? Ik heb 'm natuurlijk nog niet gekocht, maar dan staat hij er toch als een omtrek, zoals alle andere outfits er ook staan?

edit; ik probeer een social club account aan te maken om te kijken wat ik nog allemaal moet doen voor 100%, maar hij heeft moeite met m'n geboortedatum. Ik heb al gezegd dat ik 18 ben, 16, 50, 80, 30, ik heb gezegd dat ik in augustus jarig was, maart, februari, maar hij wil het maar niet geloven. Er staat steeds; 'Please select a valid date'. Iemand?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
spoiler: Gentlemans suit
De gentleman's suit unlock je automatisch als je je aanmeld bij Social Club.

Al een geprobeerd om een amerikaanse datum in te vullen? mm/dd/jjjj?
Of wat het gewoon met voorgegeven keuzes?

[ Voor 10% gewijzigd door peto84 op 10-07-2010 12:55 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, alle twee de problemen opgelost. Ik probeerde net weer een account aan te maken, met andere naam, en nu lukte het wel. Het was inderdaad met voorgegeven keuzes, gewoon uit een lijst een maand kiezen.

spoiler: Alleen lezen als je 'I Know You' hebt gedaan, en het spel hebt uitgespeeld
Ik heb het spel dus uitgespeeld nu, maar ik ben die hele 'I Know You'-kerel niet tegengekomen. Blijkt het dus dat je die alleen tegen kan komen als je nog John bent. Ik heb die cutscenes even gekeken op youtube, leek me wel een interessante missie. Op reddead.wikia.com staan een paar leuke theorieën. De beste vond ik nog wel dat de stranger John's geweten was, wat ook verklaart waarom je 'm niet tegen kan komen als je Jack bent. Het verklaart ook waarom hij zoveel van je weet, ook van het meisje dat door d'r hoofd is geschoten toen John nog in Dutch's gang zat. Het verklaart natuurlijk ook waarom hij niet dood kan. De man/je geweten laat je tijdens de missie's kiezen tussen goed en kwaad; geef je de man geld of zeg je dat hij weer terug naar zijn vrouw moet. Beroof je de non of geef je haar geld? Maar voor alle theorieën is iets te zeggen. Dit leek me nog de beste, omdat dit ook in 'het echt' zou kunnen gebeuren. Mensen gaan dood als je op ze schiet, en (hier valt over te twisten, laten we dat vooral niet doen) volgens mij bestaat er niet zoiets als een god/duivel. Maar op hallucinaties (van je geweten) kan je rustig schieten. Wat deze theorie natuurlijk niet verklaart is waarom hij, als je hem voor het laatst tegenkomt, op de plek staat waar jij later wordt begraven, en waarom hij dan zegt: 'This is a nice spot'. Ook al heb ik die missie niet gedaan, ik vind het wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Ik word moe van die trophy dat je 3x 1e moet worden in een FFA game...

Het lukt me meestal wel om 2 achter elkaar te winnen, maar dan ben je voor de andere spelers een soort van trofee of zo en komen ze massaal achter mij aan in die 3e.
Net was ik er nog het dichtste bij met overtime in de 3e. Maar toen maakt ik een foutje en verloor ik...

Net zag ik ook een mooie manier om die trophy te halen, ik joinde een game, zaten 2 andere in die kickte me er gelijk uit, zodat ze denk zelf 3 potjes vol konden maken.
Het is eigenlijk de enige trophy die niet wil lukken.

Morgen maar weer proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door peto84 op 10-07-2010 20:52 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
peto84 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 20:50:
Ik word moe van die trophy dat je 3x 1e moet worden in een FFA game...

Het lukt me meestal wel om 2 achter elkaar te winnen, maar dan ben je voor de andere spelers een soort van trofee of zo en komen ze massaal achter mij aan in die 3e.
Net was ik er nog het dichtste bij met overtime in de 3e. Maar toen maakt ik een foutje en verloor ik...

Net zag ik ook een mooie manier om die trophy te halen, ik joinde een game, zaten 2 andere in die kickte me er gelijk uit, zodat ze denk zelf 3 potjes vol konden maken.
Het is eigenlijk de enige trophy die niet wil lukken.

Morgen maar weer proberen.
Het kicken van mensen als je met 2en bent is de makkelijkste manier als je een vriend hebt die je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 11:32:
ik heb gezegd dat ik in augustus jarig was, maart, februari, maar hij wil het maar niet geloven. Er staat steeds; 'Please select a valid date'. Iemand?
Ja had ik ook. Probeer eens 1-1-1985?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:39:
[...]

Is al gelukt, toch bedankt. Ik probeerde het later nog eens met een andere naam, werkte toen wel.

Weet iemand waarneer de Expert Hunter Outfit en de Savvy Merchant outfit in de XBOX Live marketplace en de PlayStation Store komen? Toen er werd gestemd welke van de drie (Expert Hunter, Savvy Merchant en Deadly Assassin) outfits bij de pre-order moest worden geleverd, kwam de Deadly Assassin er als winnaar uit, en Rockstar had belooft de andere twee outfits later als gratis DLC aan te bieden. Wel geluk dat de Deadly Assassin outfit nou net degene was die bij de pre-order werd geleverd, want dat vind ik ook meteen de minst mooie outfit.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Gunner schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:39:
[...]

Dat is een foutje op de site, op de game pagina werkt het aanmaken van een social account niet goed(Red dead redemption pagina van social club) Maar druk je op de HOME knop van de social club (algemene pagina) en daar je subscription invoeren. Daar werkt de datum wel direct.
Daar zat ik vanochtend ook al mee te kutten, ach gorgel hè ;)
http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

PFF, wat warm hier op de zolder, dik 37 graden met de 360 en de pc aan het loeien. Ik krijg nu helemaal het gevoel in het mid. westen te zitten. :P

Ik kan een elegant suite aanschaffen volgens de game bij de tailor, kom ik bij de tailor kom ik geen pak tegen alleen scraps voor andere costumes. iemand een idee :?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 17:13:
Ik kan een elegant suite aanschaffen volgens de game bij de tailor, kom ik bij de tailor kom ik geen pak tegen alleen scraps voor andere costumes. iemand een idee :?
Je moet naar de tailor in Thieves' Landing gaan, als je daar niet al had gekeken. Je moet wel eerst een keer poker hebben gespeeld, of de tailor in Thieves' Landing binnengelopen zijn, voordat je hem kan kopen, maar ik neem aan dat je een van deze twee dingen al hebt gedaan, aangezien de game zegt dat je de elegant suit al kan aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 17:46:
[...]

Je moet naar de tailor in Thieves' Landing gaan, als je daar niet al had gekeken. Je moet wel eerst een keer poker hebben gespeeld, of de tailor in Thieves' Landing binnengelopen zijn, voordat je hem kan kopen, maar ik neem aan dat je een van deze twee dingen al hebt gedaan, aangezien de game zegt dat je de elegant suit al kan aanschaffen
Hmmzz wel poker gespeeld maar ik wss ermee gestopt omdat ik geen geld meer had, tailor in thieves landing ben ik ook geweest. Die gaf hem dus niet. Ik zal eens proberen een potje poker uit te spelen misschien dat ik hem dan wel kan kopen..

het nadeel met poker is dat ik het op een of andere manier gewoon niet snap (combi's leren) Ook in het echt krijg ik het gewoon niet onder de knie.
Ze hadden er beter Klaverjassen in kunnen gooien, daar ben ik vet goed in. Ik speel met enige regelmaat in echhies met vrienden 5 & 10 cent. Maar poker ligt me gewoon niet, misschien dat ik het door RDR eindelijk leer :P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 18:38:
[...]

Hmmzz wel poker gespeeld maar ik wss ermee gestopt omdat ik geen geld meer had, tailor in thieves landing ben ik ook geweest. Die gaf hem dus niet. Ik zal eens proberen een potje poker uit te spelen misschien dat ik hem dan wel kan kopen..

het nadeel met poker is dat ik het op een of andere manier gewoon niet snap (combi's leren) Ook in het echt krijg ik het gewoon niet onder de knie.
Ze hadden er beter Klaverjassen in kunnen gooien, daar ben ik vet goed in. Ik speel met enige regelmaat in echhies met vrienden 5 & 10 cent. Maar poker ligt me gewoon niet, misschien dat ik het door RDR eindelijk leer :P
Ja, ik heb ook moeite met poker. Ik moet nu in Blackwater alle spelers van de tafel spelen, voor de US army outfit. Ik krijg het niet voor elkaar.

Kut trouwens dat nederland verloren heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Ga gewoon net zo vaak naar de pokertafel totdat er maar 1 speler staat.
Zodra dit is ga gewoon meteen all-in en hoop op het beste.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen tot er niemand meer aan tafel zit ?
Als ik verlies, schiet ik de rest gewoon neer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peto84 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 00:31:
Ga gewoon net zo vaak naar de pokertafel totdat er maar 1 speler staat.
Zodra dit is ga gewoon meteen all-in en hoop op het beste.
Ja, nu je het zegt. Ik ging dus die scrap voor de US army outfit proberen te halen in Blackwater, en een speler maakte iemand anders blut, en toen ging ik er ook uit. Ik joinde weer voor 100 dollar, en nu waren er dus nog maar twee tegenstanders. Die ene speler maakte mijn tweede tegenstander ook weer blut, en mij ook. Ik joinde weer voor 100 dollar en nu had ik alleen nog die ene tegenstander. Weet je zeker dat je hiermee ook die scrap kan halen? Het is niet echt eerlijk toch? Ja, je bent wel 300 dollar kwijt, maar het geld dat je tegenstander verdient heeft door jou blut te maken, is weer weg zodra jij weer joint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat zijn trouwens de online games die jullie het meeste doen?

Zaterdag ff online gedaan voor het eerst, de 2 games met die geldzak en dat je elkaars gang moet afmaken zijn wel het leukst. Alleen jammer dat het bij de meeste potjes niet zo druk was. Elke keer 2 tegen 2 of 1 tegen 2 is toch wel wat minder.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Ja, maar dan wel op de juiste manier.
Als je naar een spel toeloopt zie je de spelers soms nog geladen worden. Dit zijn er meestal 2 of meer. Met wat geluk is het er maar 1.
Kwestie van een rondje lopen als er meerdere zijn.

Edit: 3 potjes op rij gewonnen! :*) Had het geluk dat ik bij vrij lage levels terecht kwam. 3x easy win.

[ Voor 20% gewijzigd door peto84 op 12-07-2010 17:17 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Weet iemand hoe je kan inviten in een private map?

edit: sorry al reeds gevonden, misschien toch wat beter zoeken voortaan.

[ Voor 43% gewijzigd door DDR op 12-07-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kan ik eindelijk naar blackwater?
Dat is toch rechtsboven van de map?

Ik word helemaal gek, ben al 2 dagen aant spelen, ik doe wel alle missies maar kan er nog steeds niet naar toe...
Ik snap er echt de ballen van, want ik moet daar nog 2 dingen doen, maar het is gewoon dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:23:
Wanneer kan ik eindelijk naar blackwater?
Dat is toch rechtsboven van de map?

Ik word helemaal gek, ben al 2 dagen aant spelen, ik doe wel alle missies maar kan er nog steeds niet naar toe...
Ik snap er echt de ballen van, want ik moet daar nog 2 dingen doen, maar het is gewoon dicht?
kijk anders eens hier:
http://reddead.wikia.com/...ad_Redemption_walkthrough

Na de missie van Abraham Reyes, An Appointed Time
Dan speel je het vrij:
West Elizabeth Chapter

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:42:
[...]

kijk anders eens hier:
http://reddead.wikia.com/...ad_Redemption_walkthrough

Na de missie van Abraham Reyes, An Appointed Time
Dan speel je het vrij:
West Elizabeth Chapter
Ohhhh, maar dan ben ik er al bijna nog 1 missie!!!
WOOOOP WOOOP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nog maar een paar dingen en ik heb RDR 100% uitgespeeld. Ik moet zeggen dat het met de Survivalist map, zeker na rank 5, wel erg makkelijk is geworden. Ik heb rank 6 tot en met 9 en een groot deel van 10 van de Survivalist challenge gedaan in die 40 minuten. Ik moet alleen nog wat dingen voor de man van Deadelus and Son vinden, de master hunter challenges (rank 6), treasure hunter (rank 8.) en nog een stuk of 8 bounty hunter missies.

Toen ik planten in Great Plains, West Elizabeth aan het verzamelen was, kwam ik een plek tegen met de naam 'Broken Tree'. Nou, ik moet me zwaar vergissen of dit is een verwijzing naar de film 'Shawshank Redemption', die jullie hopelijk wel gezien hebben. De boom, het stenen muurtje, de omgeving; het lijkt er precies op. En er lag ook nog een kistje met wat geld erin bij het muurtje. En natuurlijk de naam van het spel en de film, Redemption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:26:
Toen ik planten in Great Plains, West Elizabeth aan het verzamelen was, kwam ik een plek tegen met de naam 'Broken Tree'. Nou, ik moet me zwaar vergissen of dit is een verwijzing naar de film 'Shawshank Redemption', die jullie hopelijk wel gezien hebben. De boom, het stenen muurtje, de omgeving; het lijkt er precies op. En er lag ook nog een kistje met wat geld erin bij het muurtje. En natuurlijk de naam van het spel en de film, Redemption.
Ik weet precies welke plek je bedoelt uit de film. Ik heb dat deel van de kaart nog niet unlocked, maar het zou best kunnen om die plek in het spel te stoppen. Typisch iets voor Rockstar. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, eindelijk heb ik Dead Eye Niveau 1 terug, met een cheat! Ik dacht, laat ik eens kijken op die Social Club van Rockstar, en staan daar op de 'community' pagina een paar cheats, waaronder het terugkrijgen van Dead Eye Niveau 1 en 2! Heerlijk, eindelijk gewoon weer de tijd stilzetten in plaats van die stomme kruisjes.

Wat erg leuk is om te doen met Dead Eye Niveau 1: beren jagen met je mes. Schiet de beer eerst een paar keer in z'n poten, laat 'm naar je toerennen, zet slow motion aan en als hij heel dicht bij is, jaag je je mes door z'n keel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:20:
Yay, eindelijk heb ik Dead Eye Niveau 1 terug, met een cheat! Ik dacht, laat ik eens kijken op die Social Club van Rockstar, en staan daar op de 'community' pagina een paar cheats, waaronder het terugkrijgen van Dead Eye Niveau 1 en 2! Heerlijk, eindelijk gewoon weer de tijd stilzetten in plaats van die stomme kruisjes.

Wat erg leuk is om te doen met Dead Eye Niveau 1: beren jagen met je mes. Schiet de beer eerst een paar keer in z'n poten, laat 'm naar je toerennen, zet slow motion aan en als hij heel dicht bij is, jaag je je mes door z'n keel.
maar je kan niet saven met cheats, en de dingen die je dan gehaald hebt tellen niet.
dus wat heeft het dan voor zin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:22:
[...]

maar je kan niet saven met cheats, en de dingen die je dan gehaald hebt tellen niet.
dus wat heeft het dan voor zin ?
Haha niks, maar omdat ik het spel toch al bijna 100% heb uitgespeeld, en ik het niet alleen leuk vind om missies te doen maar ook om gewoon een beetje te kloten, kan ik me er toch mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:53
Ik heb net de laatste (verhaal)missie gedaan van RDR. Als ik nu inlog @ de social club om mijn voortgang te bekijken zie ik dat ik 2 missies niet gedaan heb. Namelijk nummer 54 en 55. Weet iemand hoe dit kan? Ik ben alle missies 1 voor 1 afgegaan. Ook heb ik niet alles door elkaar gespeeld maar echt elke naam op de kaart 1 voor 1 helemaal uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Die stats lopen soms wel dagen achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:53
Ja maar de laatste missies staan er wel op...Terwijl ik die later heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Zo, uitgespeeld, toch nog een vraag over het verhaal..

spoiler:
Hoe is Abigail gestorven, en waarom schoten ze John toch neer op het eind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Armada. schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:08:

spoiler:
spoiler:
Er word niet verteld hoe zij sterft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Armada. schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:08:

spoiler:
spoiler:
Omdat die Edgar Ross wou dat hij toch voor zijn daden zou boeten die hij gedaan had in het verleden

Hier de uitleg van de Red dead wiki

spoiler:
Ross, having repeatedly stated in the past, a strong belief that "...everyone must eventually pay for what they've done", is unwilling to let Marston return to a normal life. Several days after having returned to his family, Ross organizes an assault on the Marston ranch with a large force of U.S. Army soldiers and lawmen.

[ Voor 33% gewijzigd door Slasher op 13-07-2010 22:18 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ah, zo, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: einde
Edgar Ross is een klootzak. Die andere, die Fordham, daar kon tenminste nog een complimentje af nadat je Dutch neergeschoten hebt. Maar het einde zat er wel aan te komen nadat jij als enige nog leeft van de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

Ik speel nu ook al een paar dagen en ik vind het echt een top spel, GTA in het wilde westen zoals velen zeggen. Vooral de landschappen in combinatie met de weersomstandigheden zijn soms een genot voor het oog.

1 vraagje: ik deed een stranger missie gisteren, ik moest iemand zoeken. Diegene had ik gevonden, ik was er vlakbij toen een vogel overvloog, ik kon het niet laten om die vogel uit de lucht te schieten :+ Maar: de persoon vluchtte daardoor weg en er stond dat de quest failed was. Hoe kan ik die quest nu weer opnieuw doen? Bij degene die me de quest gaf gebeurde niks meer...

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
@ijskonijn Meestal als je later terug komt na een x saven of nadat je het spel een x opnieuw hebt gestart dan komt het weer. :)

Ik had dat probleem ook een keer, ik moest een ruzie sussen, en die kerel dus tegenhouden dus ik lasso hem, maar toen was t een fail want ik moest mbv praten ze uit elkaar houden. :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

SeenD schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:58:
@ijskonijn Meestal als je later terug komt na een x saven of nadat je het spel een x opnieuw hebt gestart dan komt het weer. :)

Ik had dat probleem ook een keer, ik moest een ruzie sussen, en die kerel dus tegenhouden dus ik lasso hem, maar toen was t een fail want ik moest mbv praten ze uit elkaar houden. :D
Ah oke, dan probeer ik later nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 12:26

mr.paaJ

generatie cmd+z

Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:11:
Edgar Ross is een klootzak. Die andere, die Fordham, daar kon tenminste nog een complimentje af nadat je Dutch neergeschoten hebt. Maar het einde zat er wel aan te komen nadat jij als enige nog leeft van de gang.
Het einde was erg jammer. Het hele spel door knal je zonder problemen hele hordes bandieten neer, en dan loopt op het laatst je karakter zomaar naar buiten zonder zich echt te verzetten, terwijl je vlak daarvoor nog tientallen soldaten prima de baas was. Jammer dat een geweldig spel zo moest eindigen, ook verhaaltechnisch deed het einde me niets, het voelt slap en geforceerd.

Verder heb ik me wel erg vermaakt, geweldige sfeer!

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 08:59

Player1S

Probably out in the dark

mr.paaJ schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:19:
[...]

Het einde was erg jammer. Het hele spel door knal je zonder problemen hele hordes bandieten neer, en dan loopt op het laatst je karakter zomaar naar buiten zonder zich echt te verzetten, terwijl je vlak daarvoor nog tientallen soldaten prima de baas was. Jammer dat een geweldig spel zo moest eindigen, ook verhaaltechnisch deed het einde me niets, het voelt slap en geforceerd.

spoiler:
die andere keren stond je natuurlijk niet onbeschut tegenover een soort vuurpeleton he

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
[...]

spoiler:
Vond jij het geen sterk einde? :o Ik had juist echt iets van 'ZOMGWTFBBQ hij is dood!!!!11!!11einz'. Ik had het niet zien aankomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

spoiler: einde + einde van mw2
Ja, dat had ik nou ook. Ik hoorde allemaal mensen zeggen van ja het einde is vet emotioneel en echt mooi. Maar ik vond het nogal tegenvallen. Misschien kwam het ook omdat ik het al vaag wist, dat het daardoor niet zo'n verrassing was. Ik vond trouwens John Marston wel een beter karakter dan z'n zoon. Ik begin echt een hekel te krijgen aan z'n hoge stem. En jack is natuurlijk niet zo'n 'koele kikker' als z'n pa.

Het emotioneelste verhaal (voor zover dat kan in een spelletje :) ) vond ik dan nog modern warfare 2. Dat ghost en jij worden neergeschoten door shepherd, met die muziek en captain price (of was het soap?) op de achtergrond: 'do not trust shepherd, I repeat, do NOT trust him'. Vond ik beter dan dit einde. Hoewel dat van mw2 natuurlijk niet het einde was.
monnick schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:37:
[...]

Ik weet precies welke plek je bedoelt uit de film. Ik heb dat deel van de kaart nog niet unlocked, maar het zou best kunnen om die plek in het spel te stoppen. Typisch iets voor Rockstar. _/-\o_
spoiler: treasure hunter rank 10
Het is zelfs een treasure hunter locatie. Er staat dus niet alleen een kistje met geld, maar er ligt ook tussen de twee stenen muurtjes een schat.

Veel spoilers trouwens deze pagina haha :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47

Maximus

There is no substitute

Gaat over de horse race:

spoiler:
Bij de horse race die je moet doen voor Westdickens kom ik steeds niet als eerste over de finish. Heb gewoon het standaard paard maar het lukt mij steeds niet om als eerste te finishen.

Heeft iemand hier tips voor?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
Maximus schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:18:
Gaat over de horse race:

spoiler:
Bij de horse race die je moet doen voor Westdickens kom ik steeds niet als eerste over de finish. Heb gewoon het standaard paard maar het lukt mij steeds niet om als eerste te finishen.

Voor de zekerheid toch maar spoiler:
spoiler:
Op het pad blijven en op x (ps3) blijven rammen totdat je paard moe wordt, dan ingedrukt houden en wachten tot het balkje weer gevuld is, dan opnieuw x blijven rammen. enz. enz.

[ Voor 5% gewijzigd door peto84 op 14-07-2010 14:25 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gaat over de horse race:

spoiler:

Je kan wat horsepills proberen waardoor de stamania balk langer vol blijft.
Bij mij hielp het door (volgens mij) de Linkertrigger naar voren te houden, je gaat volgens mij wat meer voorovergebogen op je paard zitten.

En idd wat hierboven gezegd wordt elke keer op die x rammen, zo vaak als het maar kan.
Als de stamania bijna op was, ff wachten en als ie weer volloopt elke keer 2 keer indrukken

Dus X X en dan pauze dan weer X X korte pauze.

[ Voor 16% gewijzigd door Wii4all op 14-07-2010 14:26 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat over de horse race:

spoiler:

Het beste kan je een ritme voor jezelf zoeken om op A (XBOX360) of X (PS3) te drukken. Bijvoorbeeld drie/vier keer drukken. Even wachten. Drie/vier keer drukken. Even wachten. Enz.

Probeer anders de goude stallion te vangen. Da's een heel goed paard, en daarmee moet het zeker lukken. Deze is trouwens ook verkrijgbaar bij een missie van Bonnie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Goude stallion kan er niet tegen als je 20 meter naar beneden springt. John leeft nog paard is dood... |:(

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

jeka schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:05:
Goude stallion kan er niet tegen als je 20 meter naar beneden springt. John leeft nog paard is dood... |:(
Ik knalde laatst ook met die gouden stallion een ravijn in, ik zelf was morsdood. Ik respawn, en welk paard kwam aangerend toen ik floot? Juist, de gouden stallion :D Heb gisteren die achievement gehaald waar je 20 missies met hetzelfde paard moet doen, die heb ik dus met die gouden stallion gehaald :)

[ Voor 15% gewijzigd door ijskonijn op 14-07-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeka schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:05:
Haha, dat had ik ook, alleen dan iets hoger, in Torquemada. Da's een stadje op een rots. Ik sprong er met paard en al af, met de bedoeling zelfmoord te plegen. M'n paard sterft inderdaad, maar Mr Marston? Die loopt gewoon rustig verder.

Je paard zal de klap wel opvangen denk ik...

Probeer trouwens de witte stallion te vangen in Mexico. Ook een van de drie betere paarden, alleen dan wat langzamer als je zonder steeds op A (XBOX360) of X (PS3) te drukken rijdt, maar met betere gezondheid (zal waarschijnlijk die val van 20 meter wel overleven) en betere stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik gebruik gewoon de warhorse _O_

Afbeeldingslocatie: http://ps3clan.nl/wp-content/uploads/2010/04/RDR_WarHorse_Screenshot-450x253.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47

Maximus

There is no substitute

Moet je die wel hebben :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je als je de game hebt uitgespeeld wel nog de sidemissions doen?
Ik heb het spel al een keer uitgespeeld maar het lijkt me geinig om
spoiler:
een groot gedeelte van het spel als Jack uit te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:59:
Kan je als je de game hebt uitgespeeld wel nog de sidemissions doen?
Ik heb het spel al een keer uitgespeeld maar het lijkt me geinig om
spoiler:
een groot gedeelte van het spel als Jack uit te spelen
ja dit kan gewoon.
1 missie zal je niet meer kunnen doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 14-07-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:06:
[...]

ja dit kan gewoon.
Je kan zelfs gewoon de hoofdmissies nog een keer doen,
spoiler:
maar dan gewoon met John Marston

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde eigenlijk op het moment dat
spoiler:
het spel uit is en je als Jack nog verder kan spelen. In hoeverre kunnen de sidemissies, hideouts en wanted missies nog gedaan worden?
Ike. schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:06:
[...]

ja dit kan gewoon.
Welke bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:42:
Ik bedoelde eigenlijk op het moment dat
spoiler:
het spel uit is en je als Jack nog verder kan spelen. In hoeverre kunnen de sidemissies, hideouts en wanted missies nog gedaan worden?

[...]

Welke bedoel je precies?
I Know You

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

ik heb een vraagje, ik heb het spel nu op 95,2% maar ik moet blijkbaar nog 2 stranger missies, maar er staat niets op de map, heb al beetje rondgelopen in grote steden maar kan niets vinden.
heeft iemand een idee welke ik nog mis.
btw ik zag dit op de rockstar site voor de 100% completion list.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:03:
ik heb een vraagje, ik heb het spel nu op 95,2% maar ik moet blijkbaar nog 2 stranger missies, maar er staat niets op de map, heb al beetje rondgelopen in grote steden maar kan niets vinden.
Wij kunnen natuurlijk niet zien welke je nog niet gedaan hebt. Je kan een lijst vinden in het menu met alle stranger missies die je voltooid hebt. Via google kan je zelf wel vinden welke je dan nog niet hebt gedaan en waar je deze kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:03:
Waarschijnlijk Aztec Gold (kijk bij sidewinder gulch, mexico) en Deadelus and Son (locatie weet ik niet precies, ergens rechtsboven in mexico op een klif)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Maar volgens mij moet je dan nog wel meer doen dan 2 stranger missies voor de laatste 5 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Ik heb één punt waar ik niet verder kom, in het criminelen dorpje (weet de naam zo niet meer) zit een opdracht van iemand in het cafe, althans ik denk dat die daar zit, maar als ik precies op de plek van het roze vraagtekentje sta (sta ik in het cafe) maar daar kan ik met niemand praten?

Ik heb het vermoeden dat hij op de tweede verdieping zit, maar daar kan ik niet komen? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar kan geen trap vinden, en via het dak oid kom ik er ook niet.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Slasher schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:58:
Maar volgens mij moet je dan nog wel meer doen dan 2 stranger missies voor de laatste 5 procent.
ja klopt, moet nog aantal suits. moet nog een spelletje blackjack winnen, is best moeilijk :P
en ik moet nog een aantal bouty locaties en verder heb ik alles(hoop ik :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:35:
Ik heb één punt waar ik niet verder kom, in het criminelen dorpje (weet de naam zo niet meer) zit een opdracht van iemand in het cafe, althans ik denk dat die daar zit, maar als ik precies op de plek van het roze vraagtekentje sta (sta ik in het cafe) maar daar kan ik met niemand praten?

Ik heb het vermoeden dat hij op de tweede verdieping zit, maar daar kan ik niet komen? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar kan geen trap vinden, en via het dak oid kom ik er ook niet.
Je bedoelt waarschijnlijk in Thieves' Landing, in de Saloon. Dit is het vervolg van de stranger missie 'Lights, camera, action'. Je moet een land deed winnen door liar's dice te spelen in de saloon daar. Het vraagtekentje staat ook op de liar's dice tafel. De inzet is 200 dollar, en dat blijft niet altijd zo, dus als je wat geld wilt verdienen moet je daarna nog een paar keer spelen.

Hoe ik dit weet? Ik had precies hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ZpAz schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:35:

Dat zal dan idd Lights, Camera, action zijn. Als er niemand op de begane grond aan tafel zit moet je gewoon naar buiten lopen en 2 minuten later weer naar binnen lopen dan zullen er wel mensen zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Slasher schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:03:
[...]

Dat zal dan idd Lights, Camera, action zijn. Als er niemand op de begane grond aan tafel zit moet je gewoon naar buiten lopen en 2 minuten later weer naar binnen lopen dan zullen er wel mensen zitten :)
Je save file laden heeft waarschijnlijk meer effect (en is natuurlijk sneller, er van uit gaande dat je in je safehouse in Thieves' Landing hebt opgeslagen). Overigens de ideale plek voor die achievement waarvoor je geen dobbelsteen mag verliezen, omdat je maar een tegenstander hebt.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor iedereen die het spel heeft uitgespeeld:

spoiler:
Als je de deuren van de schuur opengooit, staat die dude (die overheidsnazi) daar waar je later als de zoon van John wraak op moet nemen.. Wat als je deze dude neerknalt? Wat betekent dit voor het spelverloop?

Ik kan er zelf achter komen, door de game opnieuw te gaan spelen.. Maar zul je zien dat ik dan word neergeknald vóórdat ik ook maar 1 schot kan lossen..

Let me know!

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 16-07-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

ElBarto schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:39:
[...]

Je save file laden heeft waarschijnlijk meer effect (en is natuurlijk sneller, er van uit gaande dat je in je safehouse in Thieves' Landing hebt opgeslagen). Overigens de ideale plek voor die achievement waarvoor je geen dobbelsteen mag verliezen, omdat je maar een tegenstander hebt.
Ik had 2 tegenstanders bij het potje voor die missie dus het is niet zo dat het altijd maar 1 tegenstander is. Overigens vond ik die ene tegenstander waar het om draait erg slecht, die lag er vrij snel uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:45:
[...]

Ik had 2 tegenstanders bij het potje voor die missie dus het is niet zo dat het altijd maar 1 tegenstander is. Overigens vond ik die ene tegenstander waar het om draait erg slecht, die lag er vrij snel uit :+
Liar's Dice is sowieso vrij makkelijk te winnen. Het meest moeite had ik nog met pokeren, wat nodig is om de game 100% uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Uitgespeeld

Mooi einde :)

spoiler:
Bij veel andere games was de aftiteling denk ik al gekomen nadat Dutch zichzelf van die berg laat vallen. Vond het cool dat je nog even doorspeelt met je familie en dan John uiteindelijk zich overgeeft waarna je als zoon Jack wraak kan nemen op Edgar Ross. John had wel weer guns blazing naar buiten kunnen stormen maar hij wist gewoon dat men op hem zou blijven jagen dus denk dat dit een bewuste keuze was van de makers.

Mooi einde ook aan het water als duel met Ross en daarna de mooie muziek en aftiteling. Sowieso goede muziekkeuze (eerste keer in Mexico, dood van John, etc.

Vond het verhaal in elk geval een stuk meeslepender dan bij GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
RDR heeft maar 1 einde.

[ Voor 70% gewijzigd door PromoX op 16-07-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:21:
[...]

Liar's Dice is sowieso vrij makkelijk te winnen. Het meest moeite had ik nog met pokeren, wat nodig is om de game 100% uit te spelen.
Bij pokeren heb ik gewoon continu op A gedrukt, bij het tweede potje had ik de Achievement al :P

Ik had de meeste moeite met die horse shoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:42:
voor iedereen die het spel heeft uitgespeeld:

spoiler:
Als je de deuren van de schuur opengooit, staat die dude (die overheidsnazi) daar waar je later als de zoon van John wraak op moet nemen.. Wat als je deze dude neerknalt? Wat betekent dit voor het spelverloop?

Ik kan er zelf achter komen, door de game opnieuw te gaan spelen.. Maar zul je zien dat ik dan word neergeknald vóórdat ik ook maar 1 schot kan lossen..

Let me know!
Het schijnt dat je je een mission failed scherm krijgt als je 'm neerschiet. Je kunt het einde in ieder geval niet veranderen.

spoiler:
Vond het zelf trouwens een relatief zwak einde. Dat John omgeschoten wordt lag in de lijn der verwachting. Maar voor iemand die het hele spel moeiteloos mensen omlegt ging hij wel heel makkelijk dood. De FBI stond ook alleen aan de voorkant van het huis, dus toen ik de eerste keer de deur open deed dacht ik "oh, nou, dan loop ik er achteren wel uit". Beetje vreemd.

Dat je daarna als Jack speelt vind ik ook geen gelukkige keuze. Hij wordt in de laatste missies neergezet als een watje dat zich vooral graag wil bewijzen, maar als je hem onder de knoppen krijgt is hij opeens ook een outlaw?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat er ook een Hardcore Free Roam is, met de expert targeting mode. Weet iemand hier iets van?
Ik weet wel dat je de targeting mode van singleplayer en Free Roam kan veranderen bij het options-menu, maar ik zat dan altijd gemixt met andere targeting modes in free roam, wat heel erg vervelend is.

Hoe kan je naar de Hardcore Free Roam gaan? Lijkt me toch een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
hetzelfde scherm waar je in free roam naar de gang shoot outs en co op missies gaat, PS3 : "select" knop en dan zie je in de lijst hardcore free roam

[ Voor 17% gewijzigd door Rizn op 18-07-2010 22:41 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

zo vandaag eindelijk de 100% gehaald. heb nu 705 gamerscore. dus nog wel even te gaan. de laatste procentjes waren best leuk eigenlijk. en nog makkelijk ook :D dus heb singleplayer officieel uitgespeeld in 50 uur en aantal minuten. gaaf spel maar nu ben ik er klaar mee. multiplayer vind ik ook niets meer. veelste competief. is geen lol meer aan alleen maar serieus. zeker free roam wordt je constant gespawn campt, en als je eindelijk wegkomt wordt je meteen weer geheadshot door een ander. wat leuk zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik moet voor de 100% alleen nog 4 Master Hunter levels (waarom zijn er zo weinig bighorn sheep als je ze nodig hebt? :P) en een stuk of wat bounties. Daarna ook nog wat trophies halen. Enorm gaaf spel, vermaak me er kostelijk mee. :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
kazuka schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:27:
Uitgespeeld

Mooi einde :)

spoiler:
Bij veel andere games was de aftiteling denk ik al gekomen nadat Dutch zichzelf van die berg laat vallen. Vond het cool dat je nog even doorspeelt met je familie en dan John uiteindelijk zich overgeeft waarna je als zoon Jack wraak kan nemen op Edgar Ross. John had wel weer guns blazing naar buiten kunnen stormen maar hij wist gewoon dat men op hem zou blijven jagen dus denk dat dit een bewuste keuze was van de makers.

Mooi einde ook aan het water als duel met Ross en daarna de mooie muziek en aftiteling. Sowieso goede muziekkeuze (eerste keer in Mexico, dood van John, etc.

Vond het verhaal in elk geval een stuk meeslepender dan bij GTA IV.
spoiler:
Mee eens, net echt uitgespeeld. Hoewel ik niet echt meer in het spel zat (dankzij het WK voetbal) en ik niet echt meer een band had met John Marston, kreeg ik bij de aftiteling toch kippenvel.

Gelukkig heb ik de LE, mét de soundtrack :)

Bij mij mislukte de laatste shootout, bij de schuur. John gooit de deuren los en ik wil direct naar dead-eye, maar kennelijk gaat het spel direct daar naartoe: Gevolg: ik heb dead-eye op, kan niet meer iemand doodschieten en wordt meteen (kansloos) afgemaakt. Toch maar een keertje overdoen..

Overigens geloof ik de multiplayer wel: ik koop dit soort games toch om de singleplayer.

[ Voor 14% gewijzigd door rclahsen op 19-07-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, het lukt me dus niet om gold te halen met de advanced co-op missie "The River". Vaak als ik in het laatste dorp ben gaat iedereen dood. Dit is dus de laatste missie die ik nog moet halen om alles gedaan te hebben (op de 10-kill chain achievement na... krijg ik ook al niet voor elkaar. Ben niet zo goed met de advanced targetting mode). Iemand zin om eens te helpen, of misschien nuttige tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Gister een uur bezig geweest om één bever nog te vinden. Ik had er al vier maar die vijfde kwam ik maar niet tegen voor een stranger missie. Steeds maar rondjes rijden door Tall Trees. Tot overmaat van ramp ook nog 3x gegrepen door een beer waarvan ik vlak voor de laatste keer eindelijk een bever had gevonden :( Uiteindelijk wel gevonden.

Bear en Elk-producten kan je trouwens lekker duur verkopen in Mexico. Bestaat er ergens een prijslijst wat je waar het beste kunt verkopen voor de hoogste prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Maranello schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:56:
Gister een uur bezig geweest om één bever nog te vinden. Ik had er al vier maar die vijfde kwam ik maar niet tegen voor een stranger missie. Steeds maar rondjes rijden door Tall Trees. Tot overmaat van ramp ook nog 3x gegrepen door een beer waarvan ik vlak voor de laatste keer eindelijk een bever had gevonden :( Uiteindelijk wel gevonden.

Bear en Elk-producten kan je trouwens lekker duur verkopen in Mexico. Bestaat er ergens een prijslijst wat je waar het beste kunt verkopen voor de hoogste prijs?
Ik zou zeggen bekijk de rdr wiki page die in de topicstart genoemd wordt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

bevers moet je kijken bij blackwater. ik moest ze zoeken voor mijn laatste stranger mission. en ik zoeken en na een flinke regen bui links van blackwater, bij die rivier enz, liepen er ineens een stuk of 10 dus allemaal afloppen knallen en hoppa. ik had ze daar al een keer eerder gevonden. maar je moet wel of snachts of zeer vroeg in de ochtend kijken, lopen ze in kleine groepjes. dus links boven blackwater bij die rivier nog voor tall trees. daar vind je ze vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Wii4all schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:21:
[...]

dat is echt een super site :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh jongens, die five finger fillet in Torquemada is echt moeilijk.
Ik kan enkel 25 euro betten, maar ik ben toch niet zo snel hoor.
Kan je ook voor minder daar, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Wii4all schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:21:
[...]
Fijne website, inderdaad veel informatie. Maar helaas geen mooie lijstjes met prijzen. Dat komt waarschijnlijk omdat prijzen variëren vanwege je fame/honour en de zeldzaamheid. Ik lees net dat je de Bizon's kan uitroeien en daarmee ook de prijs kan opdrijven >:)

Het staat alleen wel vol met spoilers zonder waarschuwingen, dus pas wel op als je RDR nog niet uitgespeeld hebt, zoals ik dus. Mijd alle pagina's over personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:45:
Oh jongens, die five finger fillet in Torquemada is echt moeilijk.
Ik kan enkel 25 euro betten, maar ik ben toch niet zo snel hoor.
Kan je ook voor minder daar, weet iemand dat?
oh vreselijk is die idd, ik ben daar gewoon niet handig in
ik dacht eerlijk gezegd dat je lager kon betten daar maar kan het mis hebben, maar goed als je dat zelf niet kunt veranderen zal het wel niet
handigere tips dan de volgorde onthouden ben ik nog niet tegengekomen
die eerste wegspelen dat lukt natuurlijk wel maar die 2e.....en dan komt er nog een gezien de rij achter mijn tafeltje
en volgens mij moet je er altijd 3 doen?

wel leuk om je frustratie op die tonnetjes TNT weg te werken natuurlijk :D

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

F350-maniac schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15:
[...]

oh vreselijk is die idd, ik ben daar gewoon niet handig in
ik dacht eerlijk gezegd dat je lager kon betten daar maar kan het mis hebben, maar goed als je dat zelf niet kunt veranderen zal het wel niet
handigere tips dan de volgorde onthouden ben ik nog niet tegengekomen
die eerste wegspelen dat lukt natuurlijk wel maar die 2e.....en dan komt er nog een gezien de rij achter mijn tafeltje
en volgens mij moet je er altijd 3 doen?

wel leuk om je frustratie op die tonnetjes TNT weg te werken natuurlijk :D
handige tip: duw de mensen die achter het tafeltje klaar staan weg, scheelt je een paar rondes en diegene die al zit is het makkelijkste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Slasher schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:03:
[...]

Dat was het idd, makkelijk geld verdienen dat liars dice :)

spoiler:
Heb na lange tijd maar een bloemetje geplukt voor de meneer bij thieves landing in de buurt. Wordt je zo naar binnen uitgenodig en om my :| Loop je tegen dr aan 8)7

Z'n opmerking ook, you don't look a day over thirty madam.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Slasher schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:19:
[...]

handige tip: duw de mensen die achter het tafeltje klaar staan weg, scheelt je een paar rondes en diegene die al zit is het makkelijkste ;)
ah misschien moet ik het subtieler aanpakken idd was er al een keer met mijn paardje doorheengeraust maar toen gingen ze toch weer in de rij staan
wat is minimum aantal rondes dan? ik dacht 3 personen bij ieder een rondje? als er maar een zit ben ik toch niet na 1x prikken al klaar lijkt me

overigens PSN F350-maniac, mijn ezeltje loopt niet zo snel maar is wel heeeeeel enthousiast :D

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ey ik ben nu bij dat stuk dat john dood is en dat je als zijn zoon verder speelt, nu weet ik niet zo goed hoe het verder moet, ik las iets van wraak, maar vraag mij hoe je die neemt!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:31:
spoiler:
Ey ik ben nu bij dat stuk dat john dood is en dat je als zijn zoon verder speelt, nu weet ik niet zo goed hoe het verder moet, ik las iets van wraak, maar vraag mij hoe je die neemt!!!!
Dude zet dat eens HEEL snel in spoiler tekst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Doe spoilers kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:31:
spoiler:
Gast, ander spoiler je ff.....Echt wtf? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha wat is jullie probleem :P, ik ben ok maar een mens die fouten maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je moet het topic ook niet lezen als je het spel nog niet hebt uitgespeeld, heb ik ook gedaan. Je kan verwchten dat mensen iets onbewust spoilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Gunner schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:00:
[...]

Je moet het topic ook niet lezen als je het spel nog niet hebt uitgespeeld, heb ik ook gedaan. Je kan verwchten dat mensen iets onbewust spoilen.
Ik heb het ook uitgespeeld, maar het is toch doodzonde voor anderen als een gaaf spel als deze verziekt zou worden door een of andere sukkel die te lui is om spoilertags dan wel interpunctie te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee i get it, maar armada grof doen en mijn een sukkel noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Mogelijk het hele spel verpesten voor heel veel mensen getuigt nou niet echt van intelligentie, nee. Zulke dingen zijn echt verschrikkelijk irritant. Zeker als dat dan ook nog is van 'ey gozers je weet dat einde togh waarin blabla je weet!!!!1!!!!!', tja, daar kan ik mij aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

zo er wordt haast gedaan alsof hij een moord heeft begaan, als je googled op RDR, krijg je waarschijnlijk ook meteen van alles te zien wat je niet wou zien. moet google dan maar spoiler tags doen ;)
ik snap dat het niet leuk is als je per ongeluk leest hoe een game kan eindigen, maar om nou zon scene erover te schoppen, is nou ook weer niet nodig. spoiler tag vergeten is jammer, maar blijven mensen toch?
en inderdaad als je game nog niet hebt uitgespeeld ga je niet een forum doorspitten, want er is altijd kans dat je iets leest wat je niet wou weten. dus spoiler tags is eingelijk een dummy proof systeem voor de mensen die toch tegen beter weten in kijken. en dat gaat wel eens anders. so what.

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste