Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Jongens, als je in dit topic kijkt weet je toch dat je spoilers kunt verwachten? Ik vind bij vlagen echt dat er wat dat betreft ongelofelijk wordt overdreven op Tweakers; er zijn echt lui die iedere scheet in spoiler tags zetten. En da's nou niet bepaald bevorderlijk voor de leesbaarheid natuurlijk.

Wat niet wegneemt dat dit er natuurlijk wel in moet, en dan interpunctie natuurlijk ook bijdraagt aan de leesbaarheid. Just my 2 cents.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:00:
[...]

Je moet het topic ook niet lezen als je het spel nog niet hebt uitgespeeld, heb ik ook gedaan. Je kan verwchten dat mensen iets onbewust spoilen.
Wat nou je moet het topic niet lezen als je hem nog niet uitgespeeld hebt... Wat nou als je, zoals ik, het spel overweegt te kopen, dan is het toch wel handig om wat ervaringen te lezen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

dan moet je niet bang zijn dat je iets leest wat je niet wou weten want een forum is voor het delen van vragen en antwoorden. en dat kan wel eens verkeerd gaan, en dan is het balen. je kan moeilijk boos worden op iemand omdat hij een foutje maakt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:23:
dan moet je niet bang zijn dat je iets leest wat je niet wou weten want een forum is voor het delen van vragen en antwoorden. en dat kan wel eens verkeerd gaan, en dan is het balen. je kan moeilijk boos worden op iemand omdat hij een foutje maakt.
Volgens mij heb je me daar niet boos om zien worden, aangezien dat mijn eerste reactie in dit topic was. Maar het ging in dit geval niet om dat er per ongeluk iets tussendoor glipte, maar dat er gezegd wordt dat je pas moet lezen als je hem uitgespeeld hebt, wat natuurlijk dikke bullshit is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockstar gaat valsspelers in Red Dead Redemption weren van de onlinemodus. Dat schrijft de uitgever van het spel op zijn officiële blog.

De volgende update, die volgende maand op Xbox Live en PlayStation Network verschijnt, zal volgens Rockstar maatregelen bevatten tegen hacken en valsspelen.

Bron: nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:17:
[...]

Wat nou je moet het topic niet lezen als je hem nog niet uitgespeeld hebt... Wat nou als je, zoals ik, het spel overweegt te kopen, dan is het toch wel handig om wat ervaringen te lezen... 8)7
Ja maar vind jij het leuk als je al leest hoe de verhaallijn verloopt? dat ontmeemt mij het plezier :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:54:
[...]

Ja maar vind jij het leuk als je al leest hoe de verhaallijn verloopt? dat ontmeemt mij het plezier :)
Nee, dat vind ik inderdaad niet leuk. Zouden die spoiler tags dan toch nog érgens voor zijn? ;)

Anyway, ik hoop het spel vandaag binnen te krijgen, ben erg benieuwd. Voor zover ik gezien heb ziet het er best tof uit. :) Kan iemand me vertellen of het 720p of 1080p is? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:00:
[...]

Nee, dat vind ik inderdaad niet leuk. Zouden die spoiler tags dan toch nog érgens voor zijn? ;)

Anyway, ik hoop het spel vandaag binnen te krijgen, ben erg benieuwd. Voor zover ik gezien heb ziet het er best tof uit. :) Kan iemand me vertellen of het 720p of 1080p is? :Y
720, er zijn maar erg weinig spellen die native 1080p zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ligt eraan op ps3 is hij 640p ;) en op xbox 360 is ie wel native 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:33:
Rockstar gaat valsspelers in Red Dead Redemption weren van de onlinemodus. Dat schrijft de uitgever van het spel op zijn officiële blog.

De volgende update, die volgende maand op Xbox Live en PlayStation Network verschijnt, zal volgens Rockstar maatregelen bevatten tegen hacken en valsspelen.

Bron: nu.nl
Ik heb begrepen dat ze het spawn-killen tegen willen gaan, en hebben hier best een leuke oplossing voorbedacht:
  • De player die gekilled is kan zelf bepalen waar op de map hij terug komt.
  • De player die aan het killen is krijgt een bounty op zijn hoofd zodra hij een killstreak van 6 heeft.
Verder vraag ik me af wat ze onder valsspelen vinden vallen. Ja, er zijn genoeg mensen die in co-op etc aan het zieken zijn (dynamiet naar de koeien in "The Herd" gooien enzo) maar die worden altijd vrij snel eruit gekicked. Dus ik zou wel eens willen weten wat ze verder precies gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:28:
[...]

Ik heb begrepen dat ze het spawn-killen tegen willen gaan, en hebben hier best een leuke oplossing voorbedacht:
spawn killing is echt irritant en een van de redenen waarom ik de MP niet echt lang heb gespeeld. SinglePlayer daarintegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

kijk dat is nog eens goed nieuws. als de patch is geweest, dan ga ik weer multiplayer doen. eerder niet.
dat spawnkillen is echt mega irri. keertje gewoon 25x achtermekaar. en ik kon gewoon niets doen.
das echt irritant. had de hoop hem te kunnen killen maar, thats a no go.
zodra de patch er is ga ik weer lekker free roamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 07:40
Na lange tijd de game weer opgepakt en hoewel ik de vergelijking met GTA 4 niet mag maken moet ik zeggen dat RDR mij gelijk weer vastgreep, in tegenstelling tot GTA 4.

spoiler: game progressie
Zit nu net in West Elizabeth en kan er geen genoeg van krijgen. Ben benieuwd wanneer en of ik uberhaubt die FBI snorro dude kan neerknallen, haat hem echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Eindelijk!
Afbeeldingslocatie: http://grab.by/5yYO

Wel spijt dat ik te veel "bounty hunten" tot het eind had uitgesteld. Na 10 achter elkaar ben je dat wel zat. ;) 8)7

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren ben ik mooi bezig geweest om outfits te unlocken. Eindelijk met pokeren iedereen van de tafel gekregen in Armadillo èn Blackwater. Eveneens "Riding south on a white bronco" voltooid. Eerst had ik totaal geen idee om nu in Blackwater op het dak terecht te komen. Maar het was vrij eenvoudig. Ik heb nu dus ook de US Marshal outfit maar nu kan ik hem kopen bij de tailor in Blackwater. Echter die geeft aan "unavailable" :S Nog een vraagje: waar vind ik de california stranger task? Als ik de treasure hunter oufit namelijk met vierkantje track op de map. Dan geeft ie de omgeving van Tumbleweed e.d. aan. Maar waar ik ook zoek, ik kan die california stranger task nergens beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Joosie200 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:45:
Ik heb nu dus ook de US Marshal outfit maar nu kan ik hem kopen bij de tailor in Blackwater. Echter die geeft aan "unavailable" :S
Die kan je pas afhalen na het uitspelen van de verhaallijn.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:11:
[...]

Die kan je pas afhalen na het uitspelen van de verhaallijn.
Zoiets dacht ik al. Afijn, het uitspelen van het verhaal laat nog mooi op zich wachten. Er zijn nog zelfs 3 outfits unknown bij mij. Verder moet ik nog maar op schattenjacht gaan. En natuurlijk die verrekte bevers vinden. Vind ik een bever, knal ik hem overhoop met bijv. de winchester :F Blijft niks heel van zo'n bever in dat geval. En zo kan ik dus niks skinnen om die daedalus and son stranger task te voltooien.

Heb een aantal weken geen tijd gehad om met RDR verder te gaan. Maar het blijft even leuk als altijd. Rockstar heeft de game goed ingedeeld. Tuurlijk zijn er minpunten om te noemen, maar de basis is gewoon goed. Als ze dan nog een beetje sleutelen aan de multiplayer zodat ie tenminste leuk blijft vind ik deze game zeker een 8,0/10 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik had het spel al een paar weken op de plank staan maar khad nog niet echt tijd om het te spelen.. heb hem net weer de xbox ingeschoven (xboxlive tag= KVD88 voor de liefhebbers) en ga me weer vermaken met deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tourniquet schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 01:31:
Eindelijk!
[afbeelding]

Wel spijt dat ik te veel "bounty hunten" tot het eind had uitgesteld. Na 10 achter elkaar ben je dat wel zat. ;) 8)7
Echt he, ik zit nu op 99,6% en het enige wat ik nog moet doen is bounty hunten. Had bijna nog geen bounties gedaan, dus heb er ook al zo'n stuk of 10 gedaan voor 1% richting de 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Dead Redemption sponsort nu ook Al Pacino. "Carlito's Way op RTL 7 wordt mede mogelijk gemaakt door Red Dead Redemption. Outlaws to the end"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Zo, ik ben denk ik bijna bij het einde. Alleen nog even door tot de aftiteling die had ik al 10x eerder verwacht :P
spoiler: Einde
Wel beetje saai dat die missies aan het einde weer het niveau 'huishoudklusjes' van het begin krijgen. Waarschijnlijk is dat om een band te scheppen met Jack en dat John zijn oude leven op de ranch eerst weer mooi op de rails zet, maakt dat zijn dood des te harder aankomt. Eigenlijk verhaaltechnisch wel tof gedaan dus :)

Ik vond Abigail ook wel een interessant personage. Vooral dat weerzien met John dat was zo 'koud' (al warmt dat later wel weer op) dat ze blijkbaar ook al veel iets heeft meegemaakt. Ook niet bekend hoe ze overlijd, wellicht opengelaten voor een DLC.

Nog iets leuks in Tall Trees: Ben aan het jagen daar, kom ik een klein kamp tegen met 2 gasten. Hoor ik ze zo zeggen in de trend: "Well those explosives are all settled up". Hadden ze daar hun kamp met tig kratten TNT staan. Dus ik loop rustig weg bij dat kamp hoor ik achter me eentje zeggen: "Well I could use a cigar now, got a lighter?". Dan voel je hem al aankomen, draai me om: KABOOM, kamp weg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Maranello schreef op zondag 25 juli 2010 @ 02:26:
Ik vond Abigail ook wel een interessant personage. Vooral dat weerzien met John dat was zo 'koud' (al warmt dat later wel weer op) dat ze blijkbaar ook al veel iets heeft meegemaakt. Ook niet bekend hoe ze overlijd, wellicht opengelaten voor een DLC.[/spoiler]
spoiler:
Waarschijnlijk zag iedereen het al van mijlenver aankomen, maar ik vind eigenlijk dat John Marston de verkeerde keuze heeft gemaakt. Bonnie McFarlane zou toch echt een betere keuze geweest zijn. Bovendien zag ik daar toch echt een kans, toen John en Abigail het graan langs kwamen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pssst! Spoilertag het even, voordat we allemaal weer moeilijk gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

rclahsen schreef op zondag 25 juli 2010 @ 08:24:
[...]

spoiler:
Waarschijnlijk zag iedereen het al van mijlenver aankomen, maar ik vind eigenlijk dat John Marston de verkeerde keuze heeft gemaakt. Bonnie McFarlane zou toch echt een betere keuze geweest zijn. Bovendien zag ik daar toch echt een kans, toen John en Abigail het graan langs kwamen brengen.
spoiler:
Inderdaad. Je zag die Bonnie echt op "zo'n manier" naar John kijken, haha. Ik dacht echt dat ze daar nog wel iets mee gingen doen in het verhaal! :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:10
Ik heb hem vanmiddag besteld bij Mediaoffer.

Voor slechts € 47,95

Best een mooie prijs dacht ik zo, krijg hem morgen of woensdag.
Het lijkt me echt een super spel.

Net de laatste missie van Gta 4 lost and damned ook uitgespeeld. GTA 4 zelf heb ik ook uitgespeeld.
En dan ooit nog eens The ballad of gay tony downloaden.

Kan niet wachten op Read Dead.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 10:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Kkrijg als t goed is morgen ook RDR voor de PS3 :)
Lijkt me zooooooooo tof! Worden er btw ook soms posses gemaakt met GoT-mensen onderling of coop gedaan? Lijkt me erg leuk om gezamenlijk de boel onveilig te maken!

[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-07-2010 21:12 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gisteren was ik bezig in RDR net boven Beachers Hope. Volgens de wiki moesten daar bevers te vinden zijn. Dus ik telkens langs die grote beek lopen met de hungarian deed. Er kwamen wel tig cougars op me af maar het duurde tot 5 uur ´s middags tot de bevers tevoorschijn kwamen. Dus nu heb ik eindelijk de bevers, nu nog 3 red sages en dan naar die daedalus. Om te zien hoe ie neer stort want zo luidt de echte sage ook ;) Daarna die california stranger task en die opiate is the love o.i.d. voltooien en dan heb ik weer twee outfits erbij. Kan ik daarna het verhaal uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Joosie200 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 07:59:
Daarna die california stranger task en die opiate is the love o.i.d. voltooien en dan heb ik weer twee outfits erbij. Kan ik daarna het verhaal uitspelen :)
Na het verhaal uitspelen kan je Strangers nog doen, althans die Deadalus (ofzo) staan bij mij nog op de kaart.

spoiler: Strangers na het verhaal uitspelen
Ik moest een dag later naar die Deadalus terugkomen voor zijn vlucht, maar aangezien de tijd met Jack 3 jaar vooruit is gegaan staat die er blijkbaar gewoon nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Pff gisteravond multiplayer geprobeerd maar snapte er geen drol van... na 5 minuten vond ik het al wel behoorlijk irritant dat iedereen die je tegen kwam een kogel door je kop wilt jagen.. dus dan maar geprobeerd om iets van een missie ofzo te doen met anderen.. kreeg ik gelukkig een invite om een posse te maken met iemand, gejoined en toen geteleport naar een of ander fort? Moest ik daar ook ineens mensen neerschieten waarna mijn eigen posse ook ineens aan teamkills begon te doen..

Vond het niet zo'n leuke ervaring en snap er verder de ballen van... kzal wel iets verkeerds doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Thrilled schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:43:
Pff gisteravond multiplayer geprobeerd maar snapte er geen drol van... na 5 minuten vond ik het al wel behoorlijk irritant dat iedereen die je tegen kwam een kogel door je kop wilt jagen.. dus dan maar geprobeerd om iets van een missie ofzo te doen met anderen.. kreeg ik gelukkig een invite om een posse te maken met iemand, gejoined en toen geteleport naar een of ander fort? Moest ik daar ook ineens mensen neerschieten waarna mijn eigen posse ook ineens aan teamkills begon te doen..

Vond het niet zo'n leuke ervaring en snap er verder de ballen van... kzal wel iets verkeerds doen :P
Heb je je uberhaupt verdiept in hoe de multiplayer werkt voordat je 'm aanzette? Staat allemaal gewoon in de handleiding namelijk.

Je komt standaard in free roam terecht. De naam zegt wat dat betreft genoeg, en net zoals bij GTA uit free roam zich (helaas) vooral in andere omver schieten, vermoedelijk door het grote aantal kinderen dat beide games online speelt.

Rockstar heeft geprobeerd te voorkomen dat men niets anders doet dan elkaar omschieten door een soort co-opmissies in te bouwen in de free roam mode. Het fort waar je het over hebt is er waarschijnlijk eentje van. Verder fungeert free roam als HUB voor andere spelmodi zoals team deathmatch e.d.. Dat wordt notabene in iedere free roam sessie duidelijk aangegeven.

[ Voor 7% gewijzigd door ElBarto op 27-07-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

v8power67 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:07:
zo er wordt haast gedaan alsof hij een moord heeft begaan, als je googled op RDR, krijg je waarschijnlijk ook meteen van alles te zien wat je niet wou zien. moet google dan maar spoiler tags doen ;)
Wat dit betreft staat er in de guide ook een megaspoiler op de eerste pagina!
spoiler:
Dat z'n vrouw en kind vast worden gehouden.

Daar kom je echt na 75% van het spel pas achter!

En de guide is het m.i. ook echt niet waard. Het spel is vrij straight forward, met weinig secrets en consequenties. Ik had 'm niet moeten kopen, want heb 'm amper nodig gehad... :(

Maar tof spel. Uiteindelijk uitgespeeld in 78 uur met 97,4% gedaan.
Ik denk niet dat ik 'm op 100% afmaak. Ik moet nog een paar bounties, nog Sharpshooter Rank 10 en nog wat outfits vrij spelen. Maar daar gaan al snel een aantal uren inzitten.
Ik zal 'm wel weer gaan spelen als er single player DLC uit gaat komen... komt dat er eigenlijk wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Jobbie schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:19:
[...]Wat dit betreft staat er in de guide ook een megaspoiler op de eerste pagina!
spoiler:

spoiler: redemption
Het kan aan mij liggen dat ik het gemist heb, maar is dat (75% van de verhaallijn) ook niet het moment dat het hele 'redemption' in de titel word verklaard. In het begin zie je John wel met die agenten op de trein stappen je weet niet waarvoor. Je weet al vrij snel dat John met zijn verleden (en oude vrienden) wil afrekenen, je weet niet de exacte reden. Je weet tegen de tijd dat je bij Bonnie zit wel dat hij vrouw en kinderen achterlaat. Maar het spel heet geen 'Red Dead Payback'.

Tot het moment dat je aangeeft aan die agenten dat je Bill Williamson vermoord hebt. Dan vat je pas dat het allemaal is omdat John nog wat 'af te betalen' heeft, ofterwijl 'redemption'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

[...]

spoiler:

En de guide is het m.i. ook echt niet waard. Het spel is vrij straight forward, met weinig secrets en consequenties. Ik had 'm niet moeten kopen, want heb 'm amper nodig gehad... :(
uhm,volgens mij wordt dat veel eerder bekent hoor??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ook 100% behaald :) Nu nog wat achievements halen. Zit nu op 780 GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Die 100% is gelukkig een stuk makkelijker te halen ivm met GTA IV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
L1nt schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:04:
[...]

uhm,volgens mij wordt dat veel eerder bekent hoor??
Jep, volgens mij wordt het zelfs ergens helemaal aan het begin van de game al genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Ik ben nu bezig met missies in mexico en ben het volgens mij nog niet tegengekomen. Je weet wel dat hij familie heeft maar volgens mij verder niet's...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jeka schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:49:
Ik ben nu bezig met missies in mexico en ben het volgens mij nog niet tegengekomen. Je weet wel dat hij familie heeft maar volgens mij verder niet's...
Ik wist vanaf het begin al dat vrouwlief & kindjes (of kind) gegijzeld worden en dat je ze pas terugziet als je al hun rotklusjes opgeknapt hebt. Dus ergens zul je een keer een storyline geskipt hebben, denk ik zo.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Zou kunnen, maar volgens mij niet... Is er iemand die net begonnen is? En dit kan bevestigen?

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

brama schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:19:
[...]
Ik wist vanaf het begin al dat vrouwlief & kindjes (of kind) gegijzeld worden en dat je ze pas terugziet als je al hun rotklusjes opgeknapt hebt. Dus ergens zul je een keer een storyline geskipt hebben, denk ik zo.
hmmm... ik weet zeker van niet, omdat ik het spel maar één keer doorspeel en dan natuurlijk geen verhaal skip.

Aan het begin zie je 'm alleen uitstappen met die bolhoedjes en vervolgens zie je die pas in aan het einde van het verhaal in Mexico terug. Ook dan wordt niets gezegd over z'n familie.

Verder heeft ie het de hele tijd over z'n vrouw en kind "back home" en wordt pas in Blackwater duidelijk dat ze z'n vrouw en kind gegijzeld hebben en dat ie maar beter doet wat 'm gevraagd wordt, anders ziet ie ze niet meer terug.

Ik vond het ook een stuk spannender dat je z'n beweegredenen niet precies weet. Waarom doet ie wat die doet...
en dat wordt dus pas in Blackwater duidelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door SqueakyClean op 29-07-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Heb je wel een groot gedeelte gemist in t begin als je dat van je vrouw en kinderen niet weet. :o)

spoiler:
Ik heb nu, denk ik, de laatste missie gespeeld… het was wel dramatisch… en wel apart, in de dead eye schoot ik die governement kerel met die snor en sigaar dood, what's his name, alleen in de cutscene erna was ie nog levend. BASTARD!! Maar heb ik m nu uitgespeeld? Want ik speel nu als Jack en ik heb verder geen missies, Letters in de map, alleen nog die "strangers(?-icon)" missies die weinig met het werkelijke verhaallijn hebben te maken. Ook wel prettig als Jack heb ik wel alle inventory en vlees die ik als John had verzameld, blijft verbazingwekkend goed in mn reuzen rugzak. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
SeenD schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:37:
Heb je wel een groot gedeelte gemist in t begin als je dat van je vrouw en kinderen niet weet. :o)

spoiler:
Ik heb nu, denk ik, de laatste missie gespeeld… het was wel dramatisch… en wel apart, in de dead eye schoot ik die governement kerel met die snor en sigaar dood, what's his name, alleen in de cutscene erna was ie nog levend. BASTARD!! Maar heb ik m nu uitgespeeld? Want ik speel nu als Jack en ik heb verder geen missies, Letters in de map, alleen nog die "strangers(?-icon)" missies die weinig met het werkelijke verhaallijn hebben te maken. Ook wel prettig als Jack heb ik wel alle inventory en vlees die ik als John had verzameld, blijft verbazingwekkend goed in mn reuzen rugzak. :)
Spoiler over laatste missie:
spoiler:
Er is één stranger mission die nog bij de verhaallijn hoort. Deze kan je starten in Blackwater, bij de ingang van het dorp / treinstation geloof ik. In deze missie ga je op zoek naar die snormans, daarna zie je de credits voorbij rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SeenD schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:37:
Mag jij mij vertellen waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Jobbie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:07:
[...]

In een van de allereerste Bonnie missies al. Zoek hier maar eens het script van 'Women and cattle' op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Toch vraag ik me af waarom in de titel "Multi" vermeld wordt, afaik lijkt deze game helemaal niet naar de PC te komen evenals zijn voorgangen (blijkbaar) en dus alleen maar te spelen is op de PS3 en X360 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Blue-Tiger schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:31:
Toch vraag ik me af waarom in de titel "Multi" vermeld wordt, afaik lijkt deze game helemaal niet naar de PC te komen evenals zijn voorgangen (blijkbaar) en dus alleen maar te spelen is op de PS3 en X360 :/
Multi = meerdere platformen. En ik geloof toch echt dat de PS3 en Xbox niet hetzelfde platform zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@monnick nog bedankt voor de finale tip.

Uitgespeeld. Nu nog alles op 100% krijgen. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
ElBarto schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:26:
[...]

In een van de allereerste Bonnie missies al. Zoek hier maar eens het script van 'Women and cattle' op.
Geinig, complete teksten!
spoiler: Script 5
Marston: Miss MacFarlane, I'm married. I have a son. I had a daughter, but she died. Years before that I rode in a gang. We robbed banks, trains, held people ransom. We killed people we didn't like. Bill Williamson was in that gang. Now, if I don't capture my former brother in arms, great harm will befall my family. Now, I don't suppose any of this is very interesting to you but, I hope it explains why I wasn't so eager to talk about it.
..
Marston: Sure, and I've suffered for it. And that's the life I left, or tried to leave. I've said too much, Bonnie. I'm an uneducated killer sent here to do all I can do well, kill a man in cold blood so that another man may do his part to cut crime in an area, and a rich man can be elected governor on the back of these promises.

Dat laatste stuk is wat vaag over zijn reden, al valt dat er nog wel uit te halen, maar je weet nog steeds niet wat er met zijn vrouw en zoon is.
spoiler: Script 7
Marston: Believing in some kind of divine purpose ain't gonna get me my wife and kid back. Past is who we are, Miss MacFarlane. And there ain't no changing that. Faith is a luxury I can't afford.

Het staat er nergens letterlijk, dus je weet pas achteraf wat John met bovenstaande teksten bedoeld. Bonnie weet dat het gevoelig ligt en vraagt niet op door waar John's vrouw en zoon precies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

monnick schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:43:
[...]

Multi = meerdere platformen. En ik geloof toch echt dat de PS3 en Xbox niet hetzelfde platform zijn. ;)
We zeggen meestal multi als een titel op de drie grote platformen; pc, ps3 en x360 uit zijn (afaik)... dus vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooow.. wat een spel,
eergisteren gaan halen begonnen met gamen nu en dan wat geslapen en verder gegaan...
bloeddoorlopen ogen, paarse wallen... en een killer game... rockstar heeft er WEER werk van gemaakt!!

over het spel zelf:
woooow... alles zit er gewoon in... ben nog ni al te ver, zit net in mexico. 30% ongeveer als ik me goed herinner, en wat ik hier allemaal lees heb ik het nog niet allemaal gehad... het is echt een te mooi spel...
wat mij betreft.. GTA killer ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Maranello schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:42:
Het staat er nergens letterlijk, dus je weet pas achteraf wat John met bovenstaande teksten bedoeld. Bonnie weet dat het gevoelig ligt en vraagt niet op door waar John's vrouw en zoon precies zijn.
De opmerking was dat je pas op 75% te weten komt dat je wat 'af te betalen (redemption)' hebt. Dat klopt dus niet, want dat weet je al veel eerder. Of zijn vrouw & zoon nou letterlijk gegijzeld worden maakt op zich weing uit daarvoor; je weet dat als je niet doet wat ze zeggen, dat ze wat aangedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Het ging er volgens mij over dat er een spoiler in de topicstart stond. Dat is nu toch wel onderuit gehaald lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]
spoiler:

Ging helemaal niet over de topic start, maar over de Brady Games Official Guide.....
M.i. echt een onnodige super spoiler...

En dat vind ik jammer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Die discussie gaat eigenlijk ook nergens over :P Las trouwens net eens de achterkant van de hoes van de game: daar staat dus ook dat John's familie word bedreigd door federal agents en dat hij onder druk word gezet om zijn oude vrienden uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
hehe dus dan toch de vingerfilet gelukt, met jullie tips (eerst de rest van de rij opzij duwen), achteraf dus tioch eigenlijk heel erg makkelijk nouja hoe dan ook op naar de 100%

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het is me dan eindelijk gelukt om in Torquemada te winnen met fingerfilet. Verder heb ik die Daedalus strangers task ook voltooid. Als ook die california en love is the opiate stranger task. M.a.w. nu heb ik nog slechts 3 outfits op onbekend staan en de overige heb ik allemaal unlocked. Mijn fame is nu ook legend, vervolgens kreeg ik de melding dat iedereen nu meteen weet je wie je bent. Wordt nu dus maar tijd om het verhaal echt uit te spelen. Weet het einde toch al dankzij de spoilerstags hier. Moet nog wel alle schatten zien te vinden, die blijven lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Die fingerfilet in Torquemada is heel makkelijk. Je moet gewoon ff het ritme onthouden en dan niet naar het scherm maar naar je controller kijken. Zo is hij mij erg snel gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ja ik had t ritme ingetypt op mn computer en toen daar naar gestaard. :) En zsm gedrukt en toen was t gelukt.
Ik heb de xbox360 nog maar sinds dit spel, dus ik zit soms nog wel in de knoop met de knoppen. :D

Iets wat de die hard xboxer kan dromen natuurlijk, wat de locatie is van de knoppen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
monnick schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:24:
Die fingerfilet in Torquemada is heel makkelijk. Je moet gewoon ff het ritme onthouden en dan niet naar het scherm maar naar je controller kijken. Zo is hij mij erg snel gelukt :)
idd heb gewoon blind naar me controller zitten staren en drukken en toen was het (achteraf) erg gemakkelijk !

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik had telkens moeite met de tweede in de rij. Dan had je een combinatie die je 3/4x achter elkaar moest doen. En elke keer dat je van rondje naar driehoekje moest doen verwisselde ik ze met elkaar. Had het maximale ingezet wat kon, 100 dollar dacht ik. Ging me wel beter af dan met minimale inzet van 10. Ik las trouwens een guide door hoe je 100% kan halen met de bijbehorende achievement/trophy: redeemed. En toen lieten ze kort alle outfits zien. Zo ook legend of the west. Las ik het nu goed dat je die vanzelf haalt wanneer je de outlaw der outlaws bent? M.a.w. fame en honor dik in de min hebt? En je dus juist berucht bent? Heb tot dusver namelijk niks anders gedaan dan fame/honor vol te krijgen. Mis nog wel een paar wapens die nodig zijn voor 100%. En ik moet maar eens die survivalist/hunter e.d. voltooien. Want ook die tellen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Joosie200 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:27:
Ik had telkens moeite met de tweede in de rij. Dan had je een combinatie die je 3/4x achter elkaar moest doen. En elke keer dat je van rondje naar driehoekje moest doen verwisselde ik ze met elkaar. Had het maximale ingezet wat kon, 100 dollar dacht ik. Ging me wel beter af dan met minimale inzet van 10. Ik las trouwens een guide door hoe je 100% kan halen met de bijbehorende achievement/trophy: redeemed. En toen lieten ze kort alle outfits zien. Zo ook legend of the west. Las ik het nu goed dat je die vanzelf haalt wanneer je de outlaw der outlaws bent? M.a.w. fame en honor dik in de min hebt? En je dus juist berucht bent? Heb tot dusver namelijk niks anders gedaan dan fame/honor vol te krijgen. Mis nog wel een paar wapens die nodig zijn voor 100%. En ik moet maar eens die survivalist/hunter e.d. voltooien. Want ook die tellen mee.
Voor Legend of the West moet je alle vier de challenges (treasure/master hunter, sharpshooter & survivalist) helemaal voltooien. Heeft niets met fame en honor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net het spel uitgespeeld (enkel de missies.)
onderstaand verklaard het wel
spoiler:
op het einde zie je dat John word neergemaaid door t leger, dus vanaf nu speel je met Jack...
je speelt heel het spel met John door en uiteindelijk speel je verder met Jack...

is het enkel mijn mening? of zijn er anderen die dit k*t? je speelt toch constant alles op 100% met je "main character"...

dus ik veronderstel dat John niet meer terug komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 02:59:
net het spel uitgespeeld (enkel de missies.)
onderstaand verklaard het wel
spoiler:
op het einde zie je dat John word neergemaaid door t leger, dus vanaf nu speel je met Jack...
je speelt heel het spel met John door en uiteindelijk speel je verder met Jack...

is het enkel mijn mening? of zijn er anderen die dit k*t? je speelt toch constant alles op 100% met je "main character"...

dus ik veronderstel dat John niet meer terug komt?
spoiler:
Meestal is het zo dat iemand die dood is inderdaad niet meer terug komt. ;) Verder vond ik het erg verrassend, maar ook wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada. schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 03:32:
[...]

spoiler:
Meestal is het zo dat iemand die dood is inderdaad niet meer terug komt. ;) Verder vond ik het erg verrassend, maar ook wel weer jammer.
spoiler:
Jezus is toch ook herrezen? :-P of mag je John en Jezus niet met elkaar vergelijken? 8)7
ik vind het een vreemde/verrassende wending en geeft natuurlijk wel een ander einde dan de meeste games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
We hebben nog een leuke contestdraaien voor mensen die graag Red Dead merch willen hebben. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteravond RDR uitgespeeld: (spoilers over het einde! niet lezen als je hem nog niet uitgespeeld hebt!):

spoiler:
Nadat je Bill gedood hebt, vond ik het verhaal ernstig bergafwaarts gaan, 't voelde bijna als een afterthought. En dan net op het moment dat het verhaal weer interessant wordt (Als "pa" vermoord wordt, en je met de zoon verder speelt) dan stopt het verhaal. Ik had graag nog een paar wraakmissies gehad. Ik hoop zeker dat hier nog een DLC voor komt :)

Wat ik wel bewonderingswaardig vind, is dat ze alle sidemissions 2x ingesproken hebben. Zowel met zoon als met pa :)

Wat ik trouwens erg vervelend vond aan de game, is het richten tijdens het paardrijden. Ik kan A niet ingedrukt houden tijdens het richten. waardoor mijn paard stopt met rennen. :(

Edit:
spoiler:
Ah, je wraak krijg je toch nog kennelijk, niet zo episch als ik gehoopt had helaas :(

[ Voor 20% gewijzigd door Magic op 07-08-2010 12:00 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ik vond die 'Home' missies juist wel wat hebben. Inderdaad niet spectaculair maar sloot wel naadloos aan bij het verhaal.
spoiler:
Alleen een beetje jammer dat Jack als een watje wordt neergezet, en je daarna met hem speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Sta op het punt om Mexico in te gaan, vermaak me tot zover prima! :P Je maakt echt veel leuke en onverwachte dingen mee.. net als voor de sharpshooter challenge wat hoeden van hoofden moeten schieten en dan keer op keer heel secuur een kogel tussen de ogen van mijn slachtoffers knallen.. :D
En whiskey zuipen tot de barman zelf de fles maar weg zet, erg leuk gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hoe kun je precies duelleren, het is een paar keer op goed geluk goed gegaan maar nu bak ik er niets meer van.
Ik trek het pistool met l2 en klik dan meerdere malen op het doel met R2 (of X, twijfel even).
Prima je ziet dan kruisjes op het doelwit, maar vervolgens gebeurt er niets... hoe kan ik het personage vertellen daadwerkelijk te schieten?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
Boudewijn schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:15:
Hoe kun je precies duelleren, het is een paar keer op goed geluk goed gegaan maar nu bak ik er niets meer van.
Ik trek het pistool met l2 en klik dan meerdere malen op het doel met R2 (of X, twijfel even).
Prima je ziet dan kruisjes op het doelwit, maar vervolgens gebeurt er niets... hoe kan ik het personage vertellen daadwerkelijk te schieten?
Dat kun je niet, maar eigenlijk zijn er twee dingen van belang als je een duel wilt winnen:
- de lokatie van de kruisjes (hoofd en rechterhand zijn de plekken waar je wilt zijn;
- de kleur van het kruisje (wit is goed; rood is minder)

Als je dus witte kruisjes op het hoofd en de rechterhand weet te plaatsen dan zal jouw balk rechts sneller vollopen dan bij je tegenstander. Ben jij de eerste met een gevuld balkje dan win je het duel.

Tip: als je wilt oefenen met duelleren, koop dan het elegant suit zodat je kunt valsspelen met poker. Zorg dan dat je betrapt wordt bij een pokertafel (tip: doe dat bij McFarlane's ranch omdat daar de buy-in het laagste is), want daarna moet je het duel winnen met de medespeler die je betrapt heeft bij het verwisselen van de kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilfer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03-2022
Jobbie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:07:
[...]

Wanneer je het spel hebt gekocht in een doosje, dan staat deze verhaallijn gewoon in het boekje.
Maar ja wie leest nou het boekje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Toen mn vriendin er achter kwam dat ik mensen kon ontwapenen met dead eye en met duelleren mocht ik niemand meer doodschieten. :)

Dus tijdens een duel schoot ik iemand zn hoed eraf en zn wapen weg, en daarna gooide ik een mes in 'm.
Kreeg alleen geen achievement. :P

Maaruh kwam er ook nog een undead dlc? Die had je bij GTA toch wel? Was dat alleen multiplayer? Of kon je dat ook singleplayer doen?
Lijkt me wel leuk een western zombie shooter.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
SeenD schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:59:
Toen mn vriendin er achter kwam dat ik mensen kon ontwapenen met dead eye en met duelleren mocht ik niemand meer doodschieten. :)
Say what now?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@brama

Je kan gewoon hun wapen wegschieten in duelleren of met gewoon aanvallen, in dead eye.
Met als gevolg nu mn vriendin dat weet mag ik geen mensen meer doodschieten in t spel, want dat is "zielig". :)

[ Voor 7% gewijzigd door SeenD op 09-08-2010 22:06 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Sorry niet meer 'mag'?

Lol schiet ze gewoon keihard kapot.

Het is een game.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ja maar dat is zielig. Is dan haar antwoord. ;)

[offtopic]
Hebben jullie nooit "ReBoot" gezien?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
rclahsen schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:22:
[...]

Dat kun je niet, maar eigenlijk zijn er twee dingen van belang als je een duel wilt winnen:
- de lokatie van de kruisjes (hoofd en rechterhand zijn de plekken waar je wilt zijn;
- de kleur van het kruisje (wit is goed; rood is minder)

Als je dus witte kruisjes op het hoofd en de rechterhand weet te plaatsen dan zal jouw balk rechts sneller vollopen dan bij je tegenstander. Ben jij de eerste met een gevuld balkje dan win je het duel.
je trekt je wapen met je rechterstickie (beneden dan omhoog) en dan idd goed plaatsen (rode kruisjes :P ) dmv R1 en bevestigen (schieten) met R2, zo doe ik het altijd
blijft leuk haha

zit nu op 99,2% even kijken waar die laatste promillen zitten !

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SeenD schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:05:
@brama

Je kan gewoon hun wapen wegschieten in duelleren of met gewoon aanvallen, in dead eye.
Met als gevolg nu mn vriendin dat weet mag ik geen mensen meer doodschieten in t spel, want dat is "zielig". :)
"Ja sorry ik probeerde die hand te raken achter zijn hoofd" :+

@seen: cool, Mashimaro icon :P

Voor de 3e keer nu bijna uitgespeeld, maar ik kan me er niet toe brengen om die laatste paar missies te doen zo danm boring. :/ Maar wil hem eigenlijk wel op 100% halen.
ugh domme missies

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 10-08-2010 10:47 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

SPOILER!!!.... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door jeka op 10-08-2010 16:46 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom komt dit spel niet op de pc..........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
SeenD schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:00:
Ja maar dat is zielig. Is dan haar antwoord. ;)
Pwnt.

Moet je maar zorgen dat ze niet naast je zit als je die achievement wil halen waarvoor je een vrouw op de rails moet leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
over het einde:

spoiler:
zeer leuk en onverwachts einde imo. ik vond de laatste missies eigenlijk juist wel leuk, waarin je een band krijgt met jack. dat je vervolgens dood gaat is mss lame aangezien je al het hele spel rambo bent geweest, maar verhaal technisch wel erg goed. het had misschien alleen wat meer "uitzichtloos" gemogen, dus dat je bijv niet nog via de achterdeur weg kon oid. Anyway, het einde was voor mij de puntjes op de i. nice job.

wel moet ik zeggen dat ik het spel na het uitspelen wat minder leuk vind dan bijv GTA....er is eik gewoon niks meer te doen, in tegenstelling tot de levendige stad van GTA...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@Brama, die achievement heeft ze me wel zien doen, ik zei dat het moest voor een achievement, toen vond ze t minder erg. :)
Ze heeft me vooral uitgelachen toen ik t aan t doen was, bij de 3e poging lukte het, de eerste 2 ging ik dood. :D Het was echt erg. 8)7

Ff in t kort mijn verhaal om dat achievement te halen, vrouwen laten overrijden door een trein.

Poging 1, zoektocht naar een vrouw, ik was op de mcfarlane ranch, en daar werken schijnbaar alleen mannen. Dus na 3 rondjes te hebben gereden vond ik eindelijk een vrouw bij het treinstation, mooie plek. Dus ik pak mn lasso, en lasso de lass. Ooggetuige rent weg, ik schiet hem in zn rug, en nog meer ooggetuige zijn er nu, die roepen de sherrif, dus ik snel op mn paard wegrijden, komen ze achter mij aan, en rij ik per ongeluk die canyon in, waar zo'n hide-out zit, dus ik werd aan 2 kanten aangevallen en ging toen dood. :/

Poging 2, weer mcfarlane ranch geen vrouw te bekennen, dus ff gesaved en weer een rondje gereden toen weer 1 vrouw ontdekt, gelasso'd, achterna gezeten door de sherrifs, dus ik snel wegrijden. Trein kwam er al aan, dus ik snel afstappen, duurt lang, vrouw eraf tillen, duurt lang, vrouw op het spoor leggen, duurt lang, vlak voor de animatie dat ik haar echt neerleg, word ik overreden door de trein :X, ik rol tussen de wielen, ben nog net niet dood, en ik probeer overeind te krabbelen, word ik op dat moment doodgeschoten door de sherrifs die zijn aan komen rijden. Geen idee wat er met de vrouw is gebeurd.

Poging 3, vrouw op de ranch snel gevonden, ooggetuige afbetaald, weggereden richting de trein, ruim op tijd afgestapt en vrouw op het spoor gelegd, ff gewacht, ik zat te denken om nog een beetje vogels neer te gaan schieten, maar besloten om t niet te doen. Ik heb wel eens iemand per ongeluk doodgeschoten toen ik dat deed. Anyhow, er kwam nog een kerel wiens vrouw werd opgehangen, die heb ik maar genegeerd. Eindelijk kwam de trein, vrouw dood, ik achievement, en mn vriendin vond t jammer dat de 3e poging zo goed ging. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

Bokkie schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:48:
[...]
@seen: cool, Mashimaro icon :P
Daar heb ik mijn nickname aan ontleend, Mashimaro :D

Van het weekend ook uitgespeeld, tot nu toe nog geen zin gehad om na het einde nog verder te spelen. Ik haal 'm binnenkort weer eens uit de kast, ik heb nu Borderlands herontdekt :)

[ Voor 29% gewijzigd door ijskonijn op 11-08-2010 11:32 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

SeenD schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:07:
Poging 3, vrouw op de ranch snel gevonden, ooggetuige afbetaald, weggereden richting de trein, ruim op tijd afgestapt en vrouw op het spoor gelegd, ff gewacht, ik zat te denken om nog een beetje vogels neer te gaan schieten, maar besloten om t niet te doen. Ik heb wel eens iemand per ongeluk doodgeschoten toen ik dat deed. Anyhow, er kwam nog een kerel wiens vrouw werd opgehangen, die heb ik maar genegeerd. Eindelijk kwam de trein, vrouw dood, ik achievement, en mn vriendin vond t jammer dat de 3e poging zo goed ging. :)
Ik weet wat ik vanavond ga doen! 8)7 >:)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@jeka YouTube: ‪How to Kill A Prostitute- Western Style (Red Dead Redemption)‬‎ hier zie je een dergelijk filmpje, :+

[ Voor 10% gewijzigd door SeenD op 11-08-2010 14:22 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand het legend en killers pack al gedownload uit een store?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
zie dat dit topic al aardig leeggelopen is, wel jammer want het is een mooi spel...maar toch niet zo goed als GTA. Na het uitspelen is er gewoon weinig meer te doen...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Waarom is deze nou weer niet voor de pc?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:06
XIDESIGN schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:06:
Waarom is deze nou weer niet voor de pc?
Omdat het massaal wordt gedownload? Uiteindelijk zal het waarschijnlijk uitkomen voor de pc, maar eerst is hij nog ps3 & 360 exclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Double XP weekend.

In honor of this week's release of the Legends & Killers Pack, starting tomorrow, Friday, August 13th at 1PM Eastern and ending at Midnight Eastern this Sunday night August 15th, play Red Dead Redemption online and earn double the multiplayer experience points to level up your character.

Whether you're adventuring the open expanses of Red Dead Redemption's revolutionary Free Roam, teaming up with friends to tackle one of the six unique Co-Operative Missions in the Outlaws to the End Co-Op Mission Pack, or going head-to-head with other players in one of the game's Competitive Modes - including the Legends & Killers Pack's nine new multiplayer maps - all online multiplayer activity this weekend will earn you twice the experience points.

So if you've been lusting over the Buffalo Rifle or yearning to have the Super Bull as your trusted mount, jump into the multiplayer world of Red Dead Redemption this weekend, as gaining that precious XP is what unlocks new weapons, new playable characters, and better mounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-08-2022

Peeh

Green and White

Zitten in die expansie ook co-op uitbreidingen? Die extra lokaties die zijn toegevoegd, heb je daar wat aan als je voornamelijk de co-op missies doet? Want die vind ik eigenlijk leuker om te doen met wat vrienden.

• carpebios
  • Laatst online: 09:32
Na mijn lange zoektocht naar bloemen ben ik bij mijn laatste bloem, crasht heel het spel. Ik kan niks meer doen behalve een reset :(

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 19-08-2010 12:28 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Maranello
carpebios schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:26:
Na mijn lange zoektocht naar bloemen ben ik bij mijn laatste bloem, crasht heel het spel. Ik kan niks meer doen behalve een reset :(
Als je een ranking hebt behaald of iets anders unieks heb verzameld, doet het spel een autosave. Anders tussendoor regelmatig je kamp opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 03:11

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Jep, regelmatig opslaan hielp me ook om m'n beren-trophy te scoren, want die beesten kunnen toch ineens opduiken na het skinnen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Wat ik doe is van paard veranderen waardoor de game een autosafe uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Dit wordt wel een hele moeilijke zeg voor een Platinum, spel uit en zit pas op 39% qua trophy's.
In game moet ik nog 1 uniform ( US marshal ) en de Bureao bij de de 100%.

Voor de platinum hoef je neem ik aan niet alle trophy's te halen, te weten de online te behalen, en de coop varianten ?

[ Voor 26% gewijzigd door Yippie op 20-08-2010 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 09:32
Ik merk dat bij mij het ontwapenen lastig gaat. Iemand tips?
Want als ik een geweer uit iemands handen schiet, pakt hij hem terug op en wordt het niet als ontwapenen geteld.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:48
Wat heb je eigenlijk aan de rank in multiplayer mode? Zitten daar voordelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

carpebios schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:40:
Ik merk dat bij mij het ontwapenen lastig gaat. Iemand tips?
Want als ik een geweer uit iemands handen schiet, pakt hij hem terug op en wordt het niet als ontwapenen geteld.
Is dat niet alleen bij een duel? :?

FCG

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste