Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Yippie schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:08:
[...]

Voor de platinum hoef je neem ik aan niet alle trophy's te halen, te weten de online te behalen, en de coop varianten ?
Alle trophies, behalve de co-op en die van de nieuwe DLC.
Online trophies zoals 3x achtereen 1e worden of 4x 1e met je team zul je wel moeten behalen.

Extra trophys worden aangegeven met een + in het logotje, die tellen niet mee voor platinum.
buddow schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:07:
Wat heb je eigenlijk aan de rank in multiplayer mode? Zitten daar voordelen aan?
Hoe hoger je komt hoe betere mounts en wapens je krijgt.
Je begint vrij standaard en naarmate je vordert begin je met meer wapens.
Je kan de wapens ook oprapen gedurende online-play, maar die verlies je weer als je het spel verlaat.

[ Voor 30% gewijzigd door peto84 op 20-08-2010 11:14 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:30
Ik heb tot zover 1 x online gespeeld, ik moet op 1 of andere ezel stappen, maar ik kom niemand tegen :?

Ook het hele doel is mij tot zover onbekend.

Kzal het binnenkort weer eens proberen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Nu online
Je start in Free-Roam.

Hierin kun je Gang Hide-outs voltooien, alleen of met anderen.

Op select (ps) krijg je het menu, hierin kun je naar diverse MP games toe, DM, TMD Grab The Bag ed.
Naarmate je level hoger word speel je er meerdere vrij, de meest gangbare zijn direct beschikbaar.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
peto84 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:13:
[...]
Alle trophies, behalve de co-op en die van de nieuwe DLC.
Online trophies zoals 3x achtereen 1e worden of 4x 1e met je team zul je wel moeten behalen.

Extra trophys worden aangegeven met een + in het logotje, die tellen niet mee voor platinum.
Dat is wel een tegenvaller, en erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 19:41
Net uitgespeeld, zit op iets meer dan 98 %, maar wat was dit een vet spel zeg, en het einde vond ik echt top. Met de creditsroll voelde ik me toch best emotioneel :) en kreeg ik veel herrineringen van wat ik had meegemaakt. Echt een topspel, hoop dat er meer van deze vette spellen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Heb hem vandaag ook uitgespeeld. Had hetzelfde :)

Maar nu alles level 10 halen.
Schatzoeken heb ik al. Nu de rest nog ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ik had verwacht dat die US-Marshall Outfit lastig te behalen zou zijn, maar de in-game tijd gaat langzamer dan je denkt. Binnen 24 ingame uren alle US gang hide-outs is echt een eitje met een goeie repeater en medicine voor de zekerheid. Ik had hem zelfs binnen 10 uur. Kan trouwens alleen behaald worden als je de verhaallijn hebt uitgespeeld

Voor wie tips wil (met dank aan rdr wikia):
spoiler: Hints
- Beter niet fast travelen, met paard is prima te doen.
- Zorg dat je alle hide-out missies al eens gedaan hebt zodat het alleen nog maar draait om iedereen uitschakelen
- Begin 's nachts bij Gaptooth Breach en draag de Tresure Hunter outfit, dan loop je zo door de mijn heen (ik moest alleen aan het einde bij de uitgang nog schieten)
- Ga daarna naar Tumbleweed, daarna Fort Mercer
- Vervolgens naar Twin Rocks, hier kan je de mannen op de rotsen al ver van te voren snipen.
- Pikes Basin te paard afleggen, gebruik eventueel Dead Eye om rijdend te schieten.
- Bij zwaar vuur medicijn gebruiken.
- Geen paniek: Vlotte maar niet gehaaste stijl

Nu nog poker winnen in Blackwater. Ik vond een tip dat je moet wachten tot er maar 1 persoon zit. Ik bleef mijn spel steeds opnieuw laden, maar er zitten er altijd minstens 3 bij mij :X Bijna altijd dezelfde. Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 19:34
@maranello, cheat bij poker, en laat t mislukken, dan schiet je die dude dood naar de duel, en dan is er als t goed is nog maar eentje aan tafel, als t er 2 zijn, dan nog een x doen.

Of je gaat gewoon cheaten en je wint gewoon van iedereen, zo heb ik t gedaan. :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Wat ik jammer vind is dat je als beginneling het slechtste wapen krijgt, waardoor jij 5x moet schieten van een klein afstandje en hun met 1 schot je dood kunnen maken terwijl je je verschuilt in bosjes en niemand om je heen ziet.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeenD schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:42:
@maranello, cheat bij poker, en laat t mislukken, dan schiet je die dude dood naar de duel, en dan is er als t goed is nog maar eentje aan tafel, als t er 2 zijn, dan nog een x doen.

Of je gaat gewoon cheaten en je wint gewoon van iedereen, zo heb ik t gedaan. :D
en dan krijg je een zo genaamde "bad beat" op je donder...

laatst:
Cheat ik en ik vang Diamonds Queen op..
ik krijg mijn pocket kaarten Diamonds Ace Diamond 10. Flop kom tevoorschijn King Diamonds en nog 2 kaarten waar je niets mee was. Turn valt niets River valt Diamons Jack.. daar zat ik met een "Royal Flush" 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
spoiler:
Ik heb Dutch gevolgt, bovenop de berg stopt het spel ineens en ben je bij je vrouw en kind. Lijkt wel een bug of hoort dat zo? (Geen filmpje, geen schieten, helemaal niets).

Daarna heb ik koeien gehaald met mijn zoon en krijg ik weer 'huishoudklusjes'. Ben ik bijna bij het einde van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 21:21
RedHat schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:48:
spoiler:
Ik heb Dutch gevolgt, bovenop de berg stopt het spel ineens en ben je bij je vrouw en kind. Lijkt wel een bug of hoort dat zo? (Geen filmpje, geen schieten, helemaal niets).

Daarna heb ik koeien gehaald met mijn zoon en krijg ik weer 'huishoudklusjes'. Ben ik bijna bij het einde van de game?
Lijkt er inderdaad op dat je een bug hebt. Bij mij op de PS3 kwamen erna nog heel wat filmpjes, en klopte het verhaal wel gewoon.
Of je bijna bij het einde bent kan ik niet zo zeggen, ben zelf ook nog niet verder (wat bezig met strangers ed).

@Poker verhalen hierboven
Je kunt natuurlijk ook gewoon de game winnen :P Zo moeilijk is dat nou ook weer niet, kost alleen wat tijd (vooral de laatste speler)

[ Voor 10% gewijzigd door Gtoniser op 21-08-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Erg jammer, zo mis ik een héél stuk verhaallijn. Het stopt daar en daarna kon ik met het paard naar
spoiler:
vrouw
. Er zat dus helemaal niets tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Je bent bijna aan het einde ja.

Weet iemand hoe je die achievement kan halen door iemand neer te hoeken in een willekeurige saloon.
Als ik sla dan lopen ze weg na een aantal rake klappen.

[ Voor 72% gewijzigd door carpebios op 21-08-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
RedHat schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:48:
spoiler:

Als je wilt weten wat er ondertussen is gebeurd:
spoiler:
Je volgt Dutch door de grotten naar boven tot een diepe klif waar je niet meer verder kan. Daar heb je een woordenwisseling met hem. Dutch waarschuwt je dat hij beter niet kan meewerken met de Feds. John twijfelt en ondertussen laat Dutch zich achterover van de klif vallen. Eenmaal beneden bij het lijk schiet agent Ross nog een paar kogels in het lijk met het wapen van John omdat het mooi staat in het rapport. Daarna vertelt Ross dat je vrouw en kind kan vinden op je ranch in Beechers Hope, waar je dan heenrijd.
Gtoniser schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:54:
[...]
@Poker verhalen hierboven
Je kunt natuurlijk ook gewoon de game winnen :P Zo moeilijk is dat nou ook weer niet, kost alleen wat tijd (vooral de laatste speler)
Ik kan wel pokeren, maar ik vind het ingame niet zo leuk en dan duurt het me al gauw te lang :P Dat cheaten krijg ik vaak alleen maar rotkaarten mee :(

[ Voor 17% gewijzigd door Maranello op 21-08-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
- Dubbelpost -

[ Voor 96% gewijzigd door Maranello op 21-08-2010 13:16 . Reden: Dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranello schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:11:
[...]
Ik kan wel pokeren, maar ik vind het ingame niet zo leuk en dan duurt het me al gauw te lang :P Dat cheaten krijg ik vaak alleen maar rotkaarten mee :(
cheaten en blijven cheaten... :-P

als je dealt direct de onderste kaart meepakken, als het dan een slechte kaart is, cheat je een betere pocket kaart eruit en fold je... dan heb je om den duur wel goede g'cheate kaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat hoort. Zo ver ben ik nu ook gekomen. Nadien hoor je echter wel een soort van aftitelingsliedje zodra je richting Beachers Hope te paard gaat. Althans, zo kwam het op mij over. Op dat punt ben ik stranger tasks gaan voltooien, heb ik outfits unlocked, trophies/achievements gehaald en multi player gedaan. Simpelweg omdat die laatste paar sidequests idd huishoudklusjes zijn tot je het echte einde nadert. En ik heb nog geen zin om daar naar toe te gaan :P Dus hou ik mij nu vooral niet met het hoofdverhaal bezig.

[ Voor 11% gewijzigd door Joosie200 op 21-08-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:40
Weet iemand hoe je het beste alle areas in Nuevo Paraiso kan ontdekken? Ik moet nog 5 / 32 areas, maar ik weet dus niet welk stuk ik nog mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Nu online
Kaarten kopen bij de shops. Dan hoef je ze niet te bezoeken.

Of je gaat naar http://socialclub.rockstargames.com/games/rdr/checklist.html

Logt in als je een account hebt, bij "100%" zie je een kaart onderin, met welke je wel en niet bezocht heb.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de bugs en glitches zo langzamerhand al uit het spel zijn verdwenen door middel van patches? Want het enige wat ik kon vinden op hun site was een patch voor de multiplayer, dat mensen niet meer onzichtbaar zijn ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Oke poker in Blackwater is gelukt :D Dat cheaten lijkt ook lastiger te worden naarmate er minder spelers zijn kan dat? Ik heb ook meerdere keren last gehad van een bug waarbij ik niet kon aanschuiven aan een pokertafel wanneer er minder dan 4 spelers zaten. Ik krijg wel te zien dat ik B-knop moet drukken voor poker, de camera verschiet dan als ik dat doe, maar verder gebeurt er niets. Ook geen $100 dollar afgeschreven. Enige dat dan helpt is om een save te laden of het gebied te verlaten, vervolgens zitten er wel weer 4 spelers. Paar keer blut gespeeld en ook weer met een volle tafel moeten beginnen door die bug

In ieder geval uiteindelijk had ik er 1 weggespeeld, daarna werd ik betrapt toen kreeg ik een duel. Na het duel gingen de bestaande spelers weer zitten, dus had ik er nog maar 2 over. Geen bug gelukkig dus opnieuw aangeschoven. Toen weer betrapt en weer een duel. Toen zat er nog maar 1 aan tafel. Uiteindelijk head-to-head maar niet gecheat en gewonnen na een paar rondes.

Was iemand die telegraafpaal op de rails ten noorden van Blackwater al opgevallen? :+
[YouTube: http://il.youtube.com/watch?v=jfiVrlXKq1U]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb een vraag over de Lemat revolver. De redead wiki zegt dat je die bij de gunsmith in escalera kunt kopen nadat je een missie hebt voltooid. De bewuste missie heb ik allang en breed gedaan en toch biedt de verkoper die revolver niet aan. Het is de laatste van de vijf exclusieve wapens in het spel en nodig om straks 100% te krijgen. Zit nu op 76,2%. Mis bijv. 1 huis, 1 exclusief wapen en moet nog 3 hideouts doen o.a. Is wel handig die social club van rockstar, staat precies wat je nog niet hebt gehaald. Zo moet ik ook nog tig stranger tasks doen, maar ik heb geen idee waar je die strangers dan zult ontmoeten. Het merendeel kwam ik altijd tegen door missies voor het hoofdverhaal te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
carpebios schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:02:
Je bent bijna aan het einde ja.

Weet iemand hoe je die achievement kan halen door iemand neer te hoeken in een willekeurige saloon.
Als ik sla dan lopen ze weg na een aantal rake klappen.
toevallig gisteren gehaald, je moet in elke saloon/cantina (volgens mij 7 in totaal) iemand neerhoeken
dus blijven meppen tot die de eerste keer neergaat, uiteindelijk staat die wel weer op maar daar hoef je niet op te wachten
als die wegrent of er achteraan of gewoon een andere held pakken die het wel tegen je durft op te nemen
als die naar buiten is gerend heeft het geen zin meer om er achteraan te gaan

99,3% nog ff doorbijten hier

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Maranello schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:11:
[...]

Als je wilt weten wat er ondertussen is gebeurd:
spoiler:
Je volgt Dutch door de grotten naar boven tot een diepe klif waar je niet meer verder kan. Daar heb je een woordenwisseling met hem. Dutch waarschuwt je dat hij beter niet kan meewerken met de Feds. John twijfelt en ondertussen laat Dutch zich achterover van de klif vallen. Eenmaal beneden bij het lijk schiet agent Ross nog een paar kogels in het lijk met het wapen van John omdat het mooi staat in het rapport. Daarna vertelt Ross dat je vrouw en kind kan vinden op je ranch in Beechers Hope, waar je dan heenrijd.

[...]

Dat heb ik dus in het geheel niet gezien. Jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 12:33
Volgens mij heeft die bij mij de endcredits over geslagen. Paar paginas terug las ik dat je die kreeg nadat je die missie bij black water bij het station had gedaan dus waar je die vrouw in de kerkmoet helpen om geld te krijgen. Of komt het dat ik nog maar op 70% zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Wazzup! schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 04:33:
Volgens mij heeft die bij mij de endcredits over geslagen. Paar paginas terug las ik dat je die kreeg nadat je die missie bij black water bij het station had gedaan dus waar je die vrouw in de kerkmoet helpen om geld te krijgen. Of komt het dat ik nog maar op 70% zit?
Dat is niet de eindmissie...
% maakt niet uit voor het uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Joosie200 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:28:
Zit nu op 76,2%. Mis bijv. 1 huis, 1 exclusief wapen en moet nog 3 hideouts doen o.a. Is wel handig die social club van rockstar, staat precies wat je nog niet hebt gehaald. Zo moet ik ook nog tig stranger tasks doen, maar ik heb geen idee waar je die strangers dan zult ontmoeten. Het merendeel kwam ik altijd tegen door missies voor het hoofdverhaal te voltooien.
http://wikicheats.gametra...ion_-_PS3_XB360/Strangers

Erg handig om de 100% te halen. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik gebruik de 100% guide van red dead wiki + het overzicht van de rockstar social club. Bleek dat er in Mexico nog een stranger task genaamd aztec gold was. Klopt het verder dat je pas zodra je een bounty a live hebt afgeleverd die wordt afgestreept van de to-do lijst? Want ik heb in het begin veel bounties gedaan en dacht dat ik ze wel allemaal al had. Bleek dat ik nog 1/3de open had staan (dat gaf die 100% status pagina aan bij rockstar). Zo had ik ook nog twee gang hideouts nog niet voltooid aldus diezelfde pagina terwijl ik in game ze al tig keer had gedaan. Maar bijv. bij de Nosalida hideout wist ik nooit wat je op het laatst moest doen. Wist ik veel dat je het in de fik moest zetten met molotov cocktails. Afijn, zulke dingen.

Moet nog wel bounties in bearclaw camp en aurora basin halen, wat ik de vervelendste locaties vind vanwege dolgedraaide beren die a la minute op je af komen. Via cheats uit de krant heb ik nu al wel die buffalo rifle maar een ander wapen is niet opgewassen om die beren van je af te houden. Hoe log en zwaar ook, die beesten zijn snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 12:33
Ike. schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:43:
[...]

Dat is niet de eindmissie...
% maakt niet uit voor het uitspelen.
Ik moest er idd nog 1. Remember my family. Het was laat gister zullen we maar zeggen. Vond het al zo'n raar eind. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Wazzup! op 28-08-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 18:36
Wat doen jullie om in MP zo snel mogelijk XP te krijgen? Normale matches krijg je niet bijster veel XP van, en om hele tijd gang hideouts te doen in free roam verveelt ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Hè hè eindelijk 100%.
Wel een cool spel.

De socialclub van rockstar is wel handig om 100 te halen.

Ik ben wel erg benieuwd naar de undead uitbreiding. :) ik heb wel een zwak voor t zombiegenre. :o) iemand al enig idee wanneer die uitkomt? Ik kon niks vinden. 21 sept komt er nog een DLC uit. Misschien in oktober dan undead?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Armada. schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:48:
Wat doen jullie om in MP zo snel mogelijk XP te krijgen?
Ik doe niks anders in MP dan coop missions. Andere spelvarianten vind ik niks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Vandaag ook 100% gehaald, had eerst probleempje met de Bounty missies. Die registreerden niet allemaal. Blijkt dat als je ze sniped van een afstand en dat inleverd op paard dat ze niet registreren op de een of andere manier. Er komt wel te staan 'Bounty alive +1' maar je krijgt geen geld. Gewoon van dichtbij neerknallen en lopend met die gast op je rug inleveren.. dan werkt 't. :)

Marshal outfit was een van de makkelijkste outfits, in kwartiertje gehaald. Twin Rocks in 59 seconden uitgespeeld, vond ik zelf best snel. :P

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
96,7% nu en ik moet metname nog 10 bounties, een vingerfiletje en nog wat kleine losse dingetjes om wat outfits compleet te krijgen.
Ik neem trouwens aan dat een treasure hunt bounty gewoon tussen de normale bounties in zitten?

Oja, ik moet de laatste missie ook nog maar die wilde ik tot het laatst bewaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:30
* Grolsch heeft gisteren met tranen in de ogen z'n RDR verkocht :(

Eén van de mooiste spellen welke ik heb gehad.
Maar na het uitspelen van de verhaallijn, was ik er klaar mee.
Dus maar verkocht voor 30 EURO :)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
LoneRanger schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:29:
96,7% nu en ik moet metname nog 10 bounties, een vingerfiletje en nog wat kleine losse dingetjes om wat outfits compleet te krijgen.
Ik neem trouwens aan dat een treasure hunt bounty gewoon tussen de normale bounties in zitten?

Oja, ik moet de laatste missie ook nog maar die wilde ik tot het laatst bewaren. :)
Treasure Hunter bounties zitten inderdaad random tussen andere bounties. Verschilt wel per gebied; ik geloof dat je Treasure Hunter bounties voornamelijk in het gebied rond Armadillo krijgt.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
ElBarto schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:53:
[...]

Treasure Hunter bounties zitten inderdaad random tussen andere bounties. Verschilt wel per gebied; ik geloof dat je Treasure Hunter bounties voornamelijk in het gebied rond Armadillo krijgt.
Ja, Armadillo een paar maar Rathskeller Fork zijn alleen maar Treasure Hunters. Armadillo kunnen een paar Waltons tussen zitten, zie http://reddead.wikia.com/wiki/Bounty_Hunting

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Fingerfilet inmiddels gehaald, daar zag ik toch wel het meeste tegenop. :P
Na een stuk of 6 niet geregistreerde bounties, waaronder 2 treasurehunters, vanmorgen ook eindelijk de treasurehunter outfit compleet.
Was wel bagger moeilijk die bounty, een stuk of 8 keer aangevallen door cougars wat 3 dode paarden opleverde, 5 potjes chewing-tabaco gebruikt maar uiteindelijk wel het berichtje dat de outfit compleet was. :)

Nog:
-Een bandito bounty levend vangen. [bandito outfit]
-5 hideouts in 24 uur. [marshall outfit]
-Laatste[?] missie. [vraagteken in Blackwater].

Dan:
-nog 8 bounties afknallen.
-kruiden zoek wedstrijdje. [telt die mee?]

Volgens mij heb ik dan 100% en volgens mij ook alle SP trophies. :)

[edit]
@ 2 posters boven mij, bedankt voor de info. :)

[ Voor 3% gewijzigd door LoneRanger op 03-09-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
kruidenzoek?
Flowers for a lady? Bedoel je die? Dat je bloemen moet zoeken voor een oude man?
Die hoort er ook bij.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Flowers for a lady is een stranger missie, ik bedoel zo'n gast in de wildernis waar je kruiden/bloemen voor moet zoeken en daar geld op in kunnen zetten.
Volgens mij telt die niet mee en zo ja dan moet ik dat ook nog even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik had pas 1 uur gespeeld, had hem vorige maand gekocht. Maar niet meer gespeeld door tijdgebrek. Gisteren weer even gedaan, maar begin komt wat langzaam op gang met missies.

Maar de wereld is echt mooi, je kan ver kijken zeg op heuvels. heel tof.

top spel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Gistermiddag de 100% gehaald. 8)
Uiteindelijk mis ik toch nog 2 SP trophies, een gouden medaille en die 20 missies met hetzelfde paard.
Die laatste is wel een "trieste" als ik de hints en tips zo lees, had minimaal een gouden trophy moeten zijn.

Erg mooi spel met een goed verhaal, kon me veel meer boeien dan GTA V b.v.
Eigenlijk alleen wat moeite gehad met het kniven van 2 beren en het 3e level wbt 5 finger fillet.
Die beren doden met 1 schot heb ik gewoon gedaan met de double-barreld shotgun, dead-eye aan en wachten tot het laatste moment. :9
Van mij mag er nog wel een vervolg/prequel komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

LoneRanger schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:37:
Gistermiddag de 100% gehaald. 8)
Uiteindelijk mis ik toch nog 2 SP trophies, een gouden medaille en die 20 missies met hetzelfde paard.
Die laatste is wel een "trieste" als ik de hints en tips zo lees, had minimaal een gouden trophy moeten zijn.

Erg mooi spel met een goed verhaal, kon me veel meer boeien dan GTA V b.v.
Eigenlijk alleen wat moeite gehad met het kniven van 2 beren en het 3e level wbt 5 finger fillet.
Die beren doden met 1 schot heb ik gewoon gedaan met de double-barreld shotgun, dead-eye aan en wachten tot het laatste moment. :9
Van mij mag er nog wel een vervolg/prequel komen. :)
Probeer Red Dead Revolver 's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:47:
[...]

Probeer Red Dead Revolver 's :P
Ik had het er nog bij willen zetten dat dat niet is wat ik bedoel met prequel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 19:54
Eindelijk na veel gedoe mn link gekregen voor de soundtrack! :D ff downen en luisteren maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-10 19:25
Wie heeft er zin om alle Co-op missie's van Red Dead Redemption met mij vandaag te halen op de 360?Het liefst vanavond rond 8 uur.
Als je interrese hebt moet je me maar quoten :D

Gamertag: DR V NL

[ Voor 8% gewijzigd door DR.V op 07-09-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wanneer komt de SP uitbreiding eigenlijk?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Nu online
Als ik me niet vergis zit deze bij de dlc van 21 september.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Waar vind ik toch een cougar?

• Maranello
In berggebieden. Ik kom ze altijd veel tegen in Rio Bravo op die grote heuvel net ten zuid-oosten van Fort Mercer en aan de rotsige noordkant van Cholla Springs, vooral ten noorden van Ridgewood Farm. Voornamelijk 's nachts heb je veel succes ze te vinden. Ze vallen je bijna altijd in de rug aan, zorg dat je op je paard blijft voor extra bescherming. Bait of een geskinned dier helpt ook ze te lokken.

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 18:31
Is er al iets bekend over een eventuele PC versie van deze game? Zou 'm echt dolgraag willen spelen.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
JP_Frost schreef op donderdag 09 september 2010 @ 01:53:
Is er al iets bekend over een eventuele PC versie van deze game? Zou 'm echt dolgraag willen spelen.
Voor zover niks bekend nog volgens mij, zit er zelf ook nog steeds op te wachten maar of het gaat gebeuren?

• carpebios
  • Nu online
Maranello schreef op donderdag 09 september 2010 @ 00:16:
[...]

In berggebieden. Ik kom ze altijd veel tegen in Rio Bravo op die grote heuvel net ten zuid-oosten van Fort Mercer en aan de rotsige noordkant van Cholla Springs, vooral ten noorden van Ridgewood Farm. Voornamelijk 's nachts heb je veel succes ze te vinden. Ze vallen je bijna altijd in de rug aan, zorg dat je op je paard blijft voor extra bescherming. Bait of een geskinned dier helpt ook ze te lokken.
Dank je! Ik ga het morgenavond meteen uitproberen!
Ik kon ze maar niet vinden voor rank 5!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Hoe weet ik welk paard ik heb?

• carpebios
  • Nu online
Eindelijk gelukt! Thx

[ Voor 89% gewijzigd door carpebios op 11-09-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:40
Ik heb nu een paard gekocht, maar waar kan ik deze "ophalen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

D-pad naar boven toch?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Laatst online: 20-09 15:47
Misschien moeten jullie volgende keer dat je een game speelt niet de info zo snel weg klikken, scheelt een hoop loze ruimte in dit soort topics :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Dead Redemption vind ik persoonlijk de allermooiste game die ik ooit gespeeld heb in mijn 47e jaar .
Alleen al de sfeer die deze game heeft beleef je zo intens in het wild westeren leven en dan de talloze dieren die zich hierin beleven .
Ik vond Grand Theft Auto IV gewoonweg een TOP game maar Red Dead Redemption overtreft deze game zonder twijfel .
Ik wil geen directe review schrijven maar gewoon het gevoel tijdens het spelen van deze game bezorgt mij iederskeer een ander ervaring , zoveel is er ook te doen .
Nu ben ik wel heel erg critisch op het gebied van games spelen en zijn mijn gamesgenres ook heel erg beperkt tot : FarCry 2 / Grand Theft Auto IV / Assassins Creed II / Red Dead Redemption en nu alleen heb ik Mafia 2 klaarliggen om te spelen die ik heb geocht op 26-08-2010 en moet deze nog zien te beoordelen .
Red Dead Redemption speelt zo lekker weg op mijn PS3 dat ik mij echt de tijd ook neem en niet met een snel tempo wil uitpelen .
Maar ik weet nu al zeker dat Red Dead Redemtion de allerbeste game is voor het jaar 2010 .
Wat een TOPPER heeft Rockstargames toch weten te maken , het moeten toch de allerbeste gameontwikkelaars zijn die er bestaan .
Dit is mij een posetieve omschrijving Hé :Y d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:56:Ik vond Grand Theft Auto IV gewoonweg een TOP game maar Red Dead Redemption overtreft deze game zonder twijfel.
Als jet het vergelijkt met GTA IV, omdat de gameplay toch zeer overeen komt, dan vind ik de voordelen van RDR:
  • Spelwereld is vele malen boeiender, niet alleen vanwege de grootte maar ook vanwege de events die het alles veel levendiger maken
  • Karakters zijn leuker: John heeft veel meer karakter dan Niko en ook sidecaracters hebben meer hun eigen achterliggende verhaal.
  • Verhaal zit veel meer opbouw naar een climax in en speelt en het is veel duidelijker waar je naartoe werkt.
  • Missies zijn gevarieerd en er is heel veel extra's te doen aan sidemissies zoals strangers, challenges en jobs. Maar ook de minigames houden het langer boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
fabianspoelman schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:22:
Misschien moeten jullie volgende keer dat je een game speelt niet de info zo snel weg klikken, scheelt een hoop loze ruimte in dit soort topics :p
Ik heb niet het hele topic van A tot Z doorgelezen maar ik heb er wel naar gezocht en het antwoord op mijn vraag niet kunnen vinden. Dus: kan iemand me vertellen hoe ik weet welk paard ik heb? D-pad omhoog levert geen info (ik heb een PS3).

Mijn dank is groot! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:38:
[...]

Ik heb niet het hele topic van A tot Z doorgelezen maar ik heb er wel naar gezocht en het antwoord op mijn vraag niet kunnen vinden. Dus: kan iemand me vertellen hoe ik weet welk paard ik heb? D-pad omhoog levert geen info (ik heb een PS3).

Mijn dank is groot! ;)
In het spel zelf is er geen manier om te weten op welk paard je rijdt anders dan de paarden kunnen herkennen.
Is wel een beetje een flaw want een beetje cowboy zou dat toch moeten kunnen.

Maar goed, als je even googled op red dead redemption horse breeds krijg je deze site als eerste hit en daar staat alle info en plaatjes die je nodig hebt. ;)

Op de deeds die je kunt kopen staat ook een beschrijving en de deeds die je kunt kopen zijn de paarden die je al eens getemd hebt.
Als je een deed dus niet kunt kopen heb je het paard nog niet getemd of je hebt de deed al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zojuist kreeg ik met de Xbox 360 een update binnen voor RDR. Weet iemand hier meer over? Ik heb zo snel geen info kunnen vinden.

• carpebios
  • Nu online
Misschien een voorbereiding op het uitbreidingspakket dat geplant staat op 21 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray538
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 13:50
Razr schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:54:
Zojuist kreeg ik met de Xbox 360 een update binnen voor RDR. Weet iemand hier meer over? Ik heb zo snel geen info kunnen vinden.
Als je nu in multiplayer in een gebied komt waar straks een Liars and Cheats mode afspeelt krijg je een melding dat je DLC kunt downloaden in de store. Verder zijn er nog wat bugs gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Jammere vind ik van die mensen waarmee je in een pose zit, die je dan willekeurig doodschieten, omdat ze dat grappig vinden.

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Tommzz schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:59:
Ik heb nu een paard gekocht, maar waar kan ik deze "ophalen"?
Mja, dit is inderdaad vaag. Ik zal hier even goed op terugkomen in tegenstelling tot al die trieste posts hierboven.

Als je een paard koopt, heb je deze nog niet maar er zit een soort 'kaartje' in je inventory. Mij was dit ook niet duidelijk, verwachte dat ik het paard gewoon naar me toe kreeg. Je moet hem dus activeren. Als hij dood is krijg je dat paard gewoon weer opnieuw als je fluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
posts? Volgens mij geeft maar 1 iemand een tip met de d-pad (fluiten). Je prijst je zelf iets te veel denk ik ;)

Iemand al de nieuwe cheaters and liars gespeeld?
Ik vind het jammer dat die explosie rifle niet gelijk richt op een vijand. Verder wel een leuke toevoeging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 18:19
Ik heb een probleempje op alle locations te discoveren. Als ik in mijn stats kijk zie ik:
Area discovers: 93/94
New Austin arees: 42/45
Nuevo Paraiso areas: 34/32
West Elizabeht areas: 17/17

Als ik bij de social club kijk mis ik de volgende areas:
- The old bachus place
- Warthington ranch
- Mescalero
- Tanner's span

Wat ik dus vreemd vind is:
- Ik in Nuevo Paraiso meer areas ge-discovered heb dat er zouden zijn.
- Ik alle maps al gekocht heb, maar nog niet alle areas ge-discoverd heb
- Als ik naar de missende areas ga (volgens mijn social club) ik deze niet lijk te discoveren

Edit: Schijnt een bekent probleem te zijn sinds update 1.04 (link)

Edit 2: Inmiddels opgelost (zie zelfde link als hierboven)

[ Voor 27% gewijzigd door SpaceAce op 07-10-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:17
ik wilde gisteren een potje co-op spelen maar bij de uitnodiging ging het fout. Heb toen de update geinstalleerd (PS3) maar daarna kon ik nog steeds geen zo-op starten. Ik zie de missies ook niet staan in de lijst die je krijgt als je op start (of select?) duwt.

Moet je eerst co-op "verdienen" voordat je ze kan spelen, ik speel pas sinds zaterdag dus ben nog niet ver in eht spel. Of is er iets mis gegaan met installeren?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb de update 1.4 onlangs ook geinstalleerd. Vervolgens spel opgestart, laatste paar opdrachten doorlopen en het daadwerkelijke einde van het verhaal te zien gekregen. Zit nu op 93,6% als percentage. Vervolgens multiplayer gedaan. Kreeg daar de melding dat er een nieuwe download beschikbaar was om binnen te halen. De co-op moet je niet verdienen volgens mij. Is gewoon beschikbaar als speltype. Bij de PS3 druk je dan op L1 en je krijgt een overzichtslijst met speltypes. Daarin moet ook co-op opgesomd worden.

Enfin. Mooi uitgewerkt en goed afgerond verhaal. Ze hebben de hele setting van de game goed kunnen neerzetten door het sfeertje wat er heerst als je rondloopt of te paard rondbanjert. Door de verhaallijn kon je dit einde al verwachten, toch had het mij leuker geleken als ze je meerdere eind-scenario's als optie hadden aangeboden. Dat je dus zelf kon beslissen hoe het zou eindigen. Maar daar hebben ze bij Rockstar niet voor gekozen. Niet erg, want het verhaal is daarmee rond. Maar het was wel zo leuk geweest als ze dat aangeboden hadden.

Vind het wel ergerlijk dat die 100% status pagina bij rockstar social club niet goed functioneert. Want daar sta ik nog steeds op 76,1% terwijl in game ie dus 93,6% aangeeft. Ook heb ik allang alle vijf de speciale wapens in handen, maar de social club pagina geeft aan dat ik de Lemat revolver nog mis. Het initiatief is mooi, dat je kunt zien wat je nog mist om 100% te halen. Maar laat het dan wel goed functioneren aub, anders is het nogal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Svennie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:55:
ik wilde gisteren een potje co-op spelen maar bij de uitnodiging ging het fout. Heb toen de update geinstalleerd (PS3) maar daarna kon ik nog steeds geen zo-op starten. Ik zie de missies ook niet staan in de lijst die je krijgt als je op start (of select?) duwt.

Moet je eerst co-op "verdienen" voordat je ze kan spelen, ik speel pas sinds zaterdag dus ben nog niet ver in eht spel. Of is er iets mis gegaan met installeren?
Open deur, maar heb je de co-op mode uit de PSN store gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:17
ElBarto schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:13:
[...]
Open deur, maar heb je de co-op mode uit de PSN store gedownload?
ja, heb ik gedaan. Ik denk dat het probleem is dat het een import is (heb het spel geleend dus weet het niet zeker), maar er staat geen woord NL op de achterkant. alleen Engels en Chinees of Japans. Bij de download staat echter geen disc code (zoals bv bij U2 wel) dus ik ging er van uit dat de download zou werken. Denk ik dat hem moet dl'en uit de japanse store of zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 12-10-2010 09:28 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:09
Svennie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:38:
[...]

ja, heb ik gedaan. Ik denk dat het probleem is dat het een import is (heb het spel geleend dus weet het niet zeker), maar er staat geen woord NL op de achterkant. alleen Engels en Chinees of Japans. Bij de download staat echter geen disc code (zoals bv bij U2 wel) dus ik ging er van uit dat de download zou werken. Denk ik dat hem moet dl'en uit de japanse store of zo.
Probeer het CO-OP pack uit de US store, misschien dat die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:01

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Kom RDR nog een keer uit op de PC of hoe zit dat? Ik wil ook een GOED spel spelen! (Diablo 3 duurt nog zo lang)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
FloydRaalte schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:36:
Kom RDR nog een keer uit op de PC of hoe zit dat? Ik wil ook een GOED spel spelen! (Diablo 3 duurt nog zo lang)
Daar is nog steeds niets over bekend. Maar bij GTA duurde het toch ook een tijdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
ElBarto schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:01:
[...]

Daar is nog steeds niets over bekend. Maar bij GTA duurde het toch ook een tijdje?
GTA IV console-versie kwam op 29 april uit, PC-versie op 3 december (EU). Op 6 augustus werd de pc-versie pas aangekondigd, daarvoor is er zelfs nog tegengesproken dat er een pc-versie zou komen. Ook bij RDR wordt de pc-versie weer ontkend, maar het kan dus altijd nog. De strategie van Rockstar is echter wel anders bij dit spel: In tegenstelling tot GTA IV komt er sneller en meer DLC uit. Dat rekt een mogelijk pc release ook wel denk ik.

Valt me op dat de DLC weinig is besproken hier. Wellicht dat men net als ik ook niet zo zit te wachten multiplayer-DLC. Hoe wordt er hier in dat geval uitgekeken naar Undead Nightmare DLC? Het is niet bepaald de singleplayer-DLC waar ik op zat te wachten. Lijkt eerder een Halloween gimmick dan dat het iets toevoegt aan de bestaande gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Undead Nightmare DLC FTW! Daar wacht ik op, ik ben een beetje een zombie-nut. :+)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste cowboys,

Heeft er iemand een idee of er een online strategy guide bestaat van RDR en waar ik deze kan vinden? Liefst in pdf zodat ik deze kan afprinten. En gratis welteverstaan.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 14:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Heb je Google al eens gebruikt? Er zijn er meer dan genoeg. ;)

Verder heb je ook nog de Rockstar Social Club waar je je vorderingen in het spel kunt zien.

[ Voor 45% gewijzigd door sjaool op 13-10-2010 14:32 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
even ter (overbodige) info, ik had mijn RDR bij GameHubs gekocht en kan nu eindelijk de DLC via mijn HongKong account downloaden
nu alleen nog even bedenken hoe ik straks de SP uitbreiding in hongkong$ kan aanschaffen

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

Als het geen dlc bestel je het toch gewoon op ebay. Genoeg uit hongkong daar (nog goedkoper ook).

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Heel vreemd: Zojuist heb ik de update geïnstalleerd, maar als ik nu multiplayer kies (en vervolgens 'Normal') dan blijft hij maar laden. Minutenlang, maar hij gaat niet naar de Free Roam. Zijn er meer met dit probleem? En misschien een oplossing...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De cache van je Xbox 360 eens legen?
Misschien helpt dat.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 23-10-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
sjaool schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:43:
De cache van je Xbox 360 eens legen?
Ik speel hem op de PS3. Kan dat daarbij ook...? De PS3 opnieuw opstarten helpt in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Geen flauw idee. Ik ben ook zo stom om er automatisch van uit te gaan dat je een Xbox 360 hebt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 12:17
IMadeLove2MyN95 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:17:
Heel vreemd: Zojuist heb ik de update geïnstalleerd, maar als ik nu multiplayer kies (en vervolgens 'Normal') dan blijft hij maar laden. Minutenlang, maar hij gaat niet naar de Free Roam. Zijn er meer met dit probleem? En misschien een oplossing...?
Heb het spel ook maar weer eens uit de kast gehaald. Bovenstaand probleem was de reden dat die de kast in ging.
Gisteren met de eerste keer opstarten weer hetzelfde probeem :(
Na de derde keer ging die wel door. Wisselen van Free Roam weer hetzelfde....wel balen, is een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Undead DLC is zojuist aangekondigd. :)
http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/dlc/undead

Is ie dan ook al meteen beschikbaar in de NL dlc store?
Straks even MS points kopen.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Uh, er staat "NOW AVAILABLE" dus dat lijkt mij wel.

Hij is er nog niet maar na een update van het spel heb ik al wel de mogelijk in het startscherm om Undead Nightmare te selecteren.
Nog even geduld dus.

P.S. ik heb het over de Xbox 360 versie, de mensen met een PS3 hebben een voorsprong zie ik wel. ;)

[ Voor 80% gewijzigd door sjaool op 26-10-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Hij staat inderdaad in de nederlandse playstation store.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:09
Klopt het is 1743mb in totaal, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
echt te nice. :)
Iemand nog een goeie site om ms points te kopen?
En ff 1743 mb downloaden, lekker, zodra ik thuis ben van mn werk meteen downloaden. :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 11:00
Ik heb 2100 punten gekocht op gamecardwinkel.nl, is iets van 23,50.
Je hebt site's waar je 2100ms points kunt kopen voor 20,50, maar bij gamecardwinkel heb ik goede ervaringen (instant een e-mail binnen na betalen, met een scan van de code).
Hij is atm aan het downloaden (1,53GB op xbox marketplace).
Hij was even lastig te vinden, aangezien hij nergens bij 'new arrivals' of 'featured' stond.
Heb hem uiteindelijk kunnen vinden bij: Marketplace -> Game-Addons -> Red Dead Redemption -> en dan onder Liar's & Cheaters en Legends and Killers.
Gelijk maar even Super Meat Boy erbij gekocht, is atm toch maar 800points.

Ben erg benieuwd hoe ze het singleplayer verhaal in elkaar gezet hebben.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:42

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

SeenD schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:38:
echt te nice. :)
Iemand nog een goeie site om ms points te kopen?
En ff 1743 mb downloaden, lekker, zodra ik thuis ben van mn werk meteen downloaden. :D
Deze : http://www.1stoppoints.com/
Xbox live 2100 Points voor €19,50 :)

Ik had het binnen paar minuten binnen :)

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hij staat inmiddels ook al op de Xbox bij Game Add-ons.
Ik ben net begonnen met het beginfilmpje. :D

spoiler:
Zo'n ondood paard heeft ook zo z'n eigen willetje.
Het is net of je dronken bent. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 26-10-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 11:00
Ben nu bezig, hij is echt vet!
Vind dat ze het verhaal leuk in mekaar gezet hebben, heel origineel kun je natuurlijk niet zijn met zombie's, maar het is zeker vet om te spelen!
Met je wapen uit moet je trouwens echt niet gaan rennen voor zombie's, want ze halen je in en dan ben je f*cked :P
Heb nu het eerste mytische paard gevonden (
spoiler:
War, die steekt elke zombie die je aanrijdt in de fik >D

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

FloydRaalte schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:36:
niet het antwoord waar je op zit te wachten ben ik bang maar ik zou toch overwegen een console aan te schaffen.

Als er een PC versie komt is de kans zeer reëel dat het, net als GTA IV, een zeer slechte port is.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
tof er is ook een pack met alle addons, voor 1600 punten, ben ik ff blij dat ik de rest nog niet gehaald had !

undead nightmare lijkt me wel erg tof !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rynji schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:35:
Heb nu het eerste mytische paard gevonden (
spoiler:
War, die steekt elke zombie die je aanrijdt in de fik >D
Ik ben er al twee tegen gekomen, alleen diegene die jij noemt heb ik kunnen vangen omdat ik bij die andere door een zombiezwijn werd afgemaakt. ;)

spoiler:
Seth blijft een mafketel.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 26-10-2010 18:06 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste