Acties:
  • 0 Henk 'm!
Games verkoop top 10 vorige week in in koude kikkerlandje:

1 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
2 RED DEAD REDEMPTION (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
3 THE SIMS 3/AMBITIES (PC) ELECTRONIC ARTS
4 UFC 2010/UNDISPUTED (PS3) THQ
5 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
6 2010 FIFA WORLD CUP SOUTH AFRICA (PS3) ELECTRONIC ARTS
7 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
8 MODNATION (PS3) SONY

9 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
10 UFC 2010/UNDISPUTED (XBOX 360) THQ

PS3: 5 titels
x360: 2 titels
Wii: 2 titels
PC: 1 titel

Dominance established once again...

Welke game(s) hebben jullie afgelopen week gekocht??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:50:

Heb sowieso veel plezier met die PS3, beetje filmpjes erop gezet, internetten proberen. Vind het een erg fijn apparaat. Die CRT tv (oude 72cm Sony Bak) gaat het denk ik alleen niet heel lang meer volhouden.. Scherm is slecht te lezen vanaf grotere afstand
Fijn dat je blij bent met je nieuwe apparaat. als je voorlopig nog even op je "oude" CRT blijft spelen dan kan ik je een z.g. RBG scart-kabel aanraden. Kosten niet veel maar verbeteren de beeldkwaliteit aanzienlijk tov de standaard scart-kabel.

Een mooie upgrade tussenstap die niet duur is is een Philips 28/32pw9551 tv met HDMI ingang en beeldverwerking tot 1080i. oke tis geen echte HD maar komt behoorlijk in de buurt voor leuke prijzen. De 28 inch versie is op marktplaats voor nog geen 90 euri te vinden.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:43:
[...]
Een mooie upgrade tussenstap die niet duur is is een Philips 28/32pw9551 tv met HDMI ingang en beeldverwerking tot 1080i. oke tis geen echte HD maar komt behoorlijk in de buurt voor leuke prijzen. De 28 inch versie is op marktplaats voor nog geen 90 euri te vinden.
1080i is geen FullHD maar wel HD, alles vanaf 720 is HD
Wikipedia: High-definition television

Ik heb deze week Battlefield: Bad Company 2, Robin Hood: The Return Of Richard (Mini), Fortix (Mini) en Bejeweled 2 (PSN) gekocht.

[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-06-2010 22:05 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik gebruik mijn PS3 (slim) regelmatig om te internetten.
Het vervelende is dat sinds een tijdje de wachtwoorden niet meer onthouden worden van sites. bijvoorbeeld op treakers moet ik elke sessie opnieuw inloggen.
Het is niet allleen na afsluiten en opstarten, maar altijd dus ook als ik op een andere site ben geweest.

Waar ligt dit aan, lijkt wel een soort cookie instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[...]

Fijn dat je blij bent met je nieuwe apparaat. als je voorlopig nog even op je "oude" CRT blijft spelen dan kan ik je een z.g. RBG scart-kabel aanraden. Kosten niet veel maar verbeteren de beeldkwaliteit aanzienlijk tov de standaard scart-kabel.

Heb een RGB Scart besteld :) Die TFT komt er wel, maar pas na de zomer. Ga dan verhuizen en huiskamer is nu vrij klein.. overleef het nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-07 16:54

Comgenie

Soms heb je dat

De PS3 is helemaal geweldig :). Ik heb hem inmiddels een klein weekje, gehaald bij de MM Arnhem samen met Fallout 3 (Snap niet dat die in de budgetbak lag? 19 euro voor zo'n geweldig spel!). Ik heb geen problemen qua lawaai of iets. Werkt gewoon helemaal goed =). Aansluiten op een HD scherm want anders mis je gewoon zoveel. Het is alleen jammer dat de browser niet zo heel snel is (Had youtube enzo wel iets sneller verwacht..). Ondertussen ook minstens 30 demo's gedownload van de Store (Zelfs een extra Japans en US account erbij aangemaakt ervoor :D), geniaal!

[ Voor 13% gewijzigd door Comgenie op 07-06-2010 23:35 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-06 18:37
swopdark schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:39:

8 MODNATION (PS3) SONY

Red Dead Redemption!!! En Super Street Fighter 4 :P Alleen ik importeer altijd alles omdat het gewoon de helft goedkoper is.

Vandaag 2 uur RDR gespeeld en de setting is echt zo verfrissend! Bedenk me nu pas hoe weinig western games er zijn, terwijl het hele genre zo sfeervol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

Comgenie schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:34:
De PS3 is helemaal geweldig :). Ik heb hem inmiddels een klein weekje, gehaald bij de MM Arnhem samen met Fallout 3 (Snap niet dat die in de budgetbak lag? 19 euro voor zo'n geweldig spel!). Ik heb geen problemen qua lawaai of iets. Werkt gewoon helemaal goed =). Aansluiten op een HD scherm want anders mis je gewoon zoveel. Het is alleen jammer dat de browser niet zo heel snel is (Had youtube enzo wel iets sneller verwacht..). Ondertussen ook minstens 30 demo's gedownload van de Store (Zelfs een extra Japans en US account erbij aangemaakt ervoor :D), geniaal!
Ik vind het vervelender dat je bij de normale Youtube niet meer op de search-button kan klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 17:58

Bellerophon

Persona non grata

Comgenie schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:34:
Tjah Fallout 3 is alweer een wat ouder spel, dus dat is wel logisch.

Zelf heb ik deze week Final Fantasy 13 en Battlefield Bad Company 2 gekocht. Enige nadeel is dat RDR al mijn tijd in beslag neemt :')

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-07 09:37

8 MODNATION (PS3) SONY

Ik ben stiekem toch altijd ook benieuwd naar de harde cijfers. Ik vraag me af hoeveel van hetzelfed spel er meer worden verkocht op de PS3. Die cijfers staan er helaas nooit bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:55

HenkS

Da_king alias HenkS

8 MODNATION (PS3) SONY

zijn er hier mensen die (veel) t spel 4 UFC 2010/UNDISPUTED (PS3) THQ spelen?

ik heb de demo een paar keer gespeeld en ben toch wel heel erg onder de indruk! heb nog niet echt uitgezocht of er veel diepgang in t spel zit.. zoals toernooien, dat je als amateur begint en kan doorgroeien als prof en dergelijke dingen.

zijn er mensen die ervaring met dit spel hebben? erg benieuwd naar, demo is vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

KabamAppien schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:45:
[...]

Misschien een andere HDMI-kabel proberen?
Ja. Ook een keer gehad met een goedkope HDMI kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
HenkS schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:59:
[...]

ik heb de demo een paar keer gespeeld en ben toch wel heel erg onder de indruk! heb nog niet echt uitgezocht of er veel diepgang in t spel zit.. zoals toernooien, dat je als amateur begint en kan doorgroeien als prof en dergelijke dingen.

zijn er mensen die ervaring met dit spel hebben? erg benieuwd naar, demo is vet!
Ik vind het nogal eentonig, heb het gevoel dat ik beetje op die knoppen aan het rammen ben "op hoop van zegen" maar misschien moet ik me er meer in verdiepen.. ook alleen de demo trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336199

Biemold schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:41:
[video]

Weet iemand ook de oorzaak van de groene ruis die op het filmpje te zien is?

PS3 is aangesloten via een 3 meter 1.3 hdmi kabel die op een Hdmi naar dvi adapter zit.
Monitor is een dell P2310Hc die hdcp heeft maar bij hd resoluties komt er een groene ruis (bij 720p kun je nog een beetje de kleuren zien van het originele thema).
Ik heb dit ook eens gehad, maar dan met rode ruis op een andere monitor. Ik heb toch eens wat op een neer geduwd met dat kabeltje. Als ik het omhoog duwde, deed hij het, naar beneden kreeg ik ruis. Het was een kabel van de Mediamarkt. Dus ik denk dat het dan aan de kabel ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Heb een aantal berichten weggeknikkerd, loze rants voegen niet zo heel veel toe en in dit geval was het ook nog 's offtopic.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Fans van Yakuza (ik!!), mogen blij zijn, want deel 4 komt ook naar het westen, namelijk lente van 2011.

Yakuza 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

dangerpaki schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:08:
[...]

Ik ben stiekem toch altijd ook benieuwd naar de harde cijfers. Ik vraag me af hoeveel van hetzelfed spel er meer worden verkocht op de PS3. Die cijfers staan er helaas nooit bij.
Ik zou dat ook graag weten maar daar is niet achter te komen. Volgens mij gaat het slechts om enkele duizenden stukken aangezien de Benelux echt helemaal drie keer niks voorsteld qua game verkoop.

Maar zijn het er dan minder dan 10.000 of gaat een toptitel toch nog richting de 50.000?

Vragen, vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Playstation Network zal morgenmiddag tot donderdag deels offline zijn
The downtime, which SCEE are saying is “scheduled maintenance”, will start at 4pm BST on Wednesday and will continue until 04.30 BST on Thursday, just over 12 hours.

During the downtime, you’ll be unable to access the PlayStation Store, Account Management and Account Registration.

You should still be able to sign into the PSN and play games, “provided you have signed in recently”. If you wish to play online during the downtime, we’re being told to be signed in before 4PM on the 9th, and stay signed in.

The PlayStation Store will be updated at an earlier time than normal tomorrow to allow fans to make purchases from the update.

The maintenance is either for a new firmware update, or some kind of change to the PSN Store. Start your speculation now!
4pm BST = 16.00 Engelse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik geloof dat ze een dimensie toe moeten voegen aan de store en dat ze daar wat tijd voor nodig hebben. Ben benieuwd of er nog verrassingen tussen zullen zitten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
Uit de nieuwsbrief van vandaag:

bron
Haal in juni 2010 een BRAVIA® 3D-tv van Sony in huis en ga los met één van onze vier gratis 3D-game-ervaringen.

PlayStation 3-eigenaars kunnen hun hart ophalen nu stereoscopisch gamen in 3D volwassen is geworden.

Begin juni lanceert Sony Computer Entertainment Europe via PlayStation Store tegelijkertijd met de introductie van de aantrekkelijk geprijsde HX800-serie 3D-tv vier stereoscopische PlayStation 3-game-ervaringen in 3D. Je kunt als je een BRAVIA® 3D-tv koopt alle vier de titels gratis verkrijgen.

Met deze actie haal je stereoscopische PlayStation 3-game-ervaringen in 3D in huis en het mooie is, dat er voor iedereen wel wat bij zit. Wat dacht je van de explosieve uitspattingen van WipEout HD en MotorStorm Pacific Rift? Of de droge humor van PAIN of Super Stardust HD, de game die plezier biedt voor het hele gezin?

Andrew House, president van Sony Computer Entertainment Europe, heeft het volgende over deze bijzondere, gratis PlayStation 3-actie te zeggen: "Sony is duidelijk toonaangevend op het gebied van 3D-technologie en met deze geweldige aanbieding kunnen we de technische expertise van Sony op het gebied van 3D-tv's combineren met adembenemende stereoscopische 3D-games. Alleen Sony kan 3D-entertainment van dit niveau leveren."

Kom op sony.nl meer te weten over de nieuwe BRAVIA® 3D-tv's en hou eu.playstation.com in de gaten voor updates.
Lees ik het zelf nog is door, gaat dus om 1 van de 4 genoemde games.
Toen ik het de 1ste keer las, dacht ik om 1 of andere reden alle 4.
Niet dat dan gelijk een reden is om die TV te halen, maar misschien dat anderen er wel wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Ike. schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:31:
Playstation Network zal morgenmiddag tot donderdag deels offline zijn

[...]

4pm BST = 16.00 Engelse tijd.
http://www.thesixthaxis.c...orrow-prepping-new-store/
Hier speculeren ze over wat kan komen. Want zo'n lange downtime is wel verdacht of niet?
As confirmed by SCEE’s community team, the PSN will go down tomorrow and will be offline until Thursday.

The downtime, which SCEE are saying is “scheduled maintenance”, will start at 4pm BST on Wednesday and will continue until 04.30 BST on Thursday, just over 12 hours.

During the downtime, you’ll be unable to access the PlayStation Store, Account Management and Account Registration.

You should still be able to sign into the PSN and play games, “provided you have signed in recently”. If you wish to play online during the downtime, we’re being told to be signed in before 4PM on the 9th, and stay signed in.

The PlayStation Store will be updated at an earlier time than normal tomorrow to allow fans to make purchases from the update.

The maintenance is either for a new firmware update, or some kind of change to the PSN Store. Start your speculation now!
De auteur van het artikel zet het volgende in de comments:
I’ve actually heard something which might be interesting about this update. Might be. Might be bollocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
De vraag is nu natuurlijk; wie gaat er een 3D tv kopen en zijn ervaringen met ons delen? Ik neem aan dat een 3D tv ook "gewone" beelden af kan spelen :+ maar het moet toch wel heel gaaf zijn om wipeout in 3d te spelen :) Jammer dat je met die brillen blijft zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340927

Hoe duur zijn die bravia's dan? Ik ben een sucker voor gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 340927 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 07:46:
Hoe duur zijn die bravia's dan? Ik ben een sucker voor gadgets.
Beginnen toch om en nabij de 2000 euro?
Ben zelf sinds gisteren in het bezit van BFBC2, wat een geweldige game is dat :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 268098 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:38:
Fans van Yakuza (ik!!), mogen blij zijn, want deel 4 komt ook naar het westen, namelijk lente van 2011.

Yakuza 4
*O* :) Ben op dit moment bezig met Yakuza 3 en het is meesterlijk. Elke keer weer weet Yakuza 3 aan te tonen hoe dun de GTA verhaaltjes zijn, hoe brak de gameplay in GTA games is. RPG+beat'em up + goed verhaal. Top.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:17:
[...]

Ben zelf sinds gisteren in het bezit van BFBC2, wat een geweldige game is dat :Y
Ik kan als PS3/console groentje maar moeilijk wennen aan de dubbel-stick besturen van FPS games. Gisteren even met de Uncharted demo bezig geweest maar ik heb al 3 kogels te pakken tegen de tijd dat ik geaimd ben op één van mijn tegenstanders.. Oefening baard kunst denk ik, maar heb toch het idee dat ik de die-hard FPS (MW2 etc) op de PC blijf spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Meeste spellen hebben ik wel een (lichte) aim-assist hoor. Tjah, ik vind zelf dat shooters wat dat betreft niet op de console thuishoren. Maarja tis natuurlijk ook wel leuk om lekker met splitscreen tegen mekaar te spelen :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gister Dragon Ball Raging Blast binnen gekregen! (€21,94 bij Bol.com)
Gelijk het verhaal volgen, en tot 10 keer toe gewoon glashard ingemaakt, geen idee welke knop waarvoor diende..
Dus eerst maar ff de Dojo ingedoken, en die is redelijk uitgebreid en duidelijk!
Daarna ging het een stuk makkelijker!

Hebben meer mensen een zwak voor DBZ?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Okasha schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:15:
[...]

Ik kan als PS3/console groentje maar moeilijk wennen aan de dubbel-stick besturen van FPS games. Gisteren even met de Uncharted demo bezig geweest maar ik heb al 3 kogels te pakken tegen de tijd dat ik geaimd ben op één van mijn tegenstanders.. Oefening baard kunst denk ik, maar heb toch het idee dat ik de die-hard FPS (MW2 etc) op de PC blijf spelen
Ik ben van mening dat fps idd ook op pc's thuis horen..
Ik ben altijd tegen consoles geweest, en nu in een ps3 heb, weet ik waarom ik daar geen fps op wil spelen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Ja ik snap ook niet dat er hier niet meer over gesproken wordt. Ik heb hem ook pas een weekje binnen ofzo, maar ik heb MAG en RDR aan de kant gelegd om dit te gaan spelen!
Macchill schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:19:
[...]

Ik ben van mening dat fps idd ook op pc's thuis horen..
Ik ben altijd tegen consoles geweest, en nu in een ps3 heb, weet ik waarom ik daar geen fps op wil spelen.. :+
Meer oefenen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

HenkS schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:59:
[...]

Het is alles behalve button bashen, maar dat moet uit de demo ook duidelijk worden. Je meot de moeilijkheidsgraad sowieso hoger zetten dan beginner want anders wordt er niks geblocked. Als je tegen een beter iemand speelt of tegen een betere cpu-speler dan zal je toch echt wel moeten clinchen/takedowns maken/variatie in je stoten/grondwerk. Maakt het al een stuk dynamischer.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
[...]

Momenteel heb ik hier een mooie panasonic staan HD ready.
Volgende TV word dan ook een 3D FullHD LED (Als er in de tussen tijd niks nieuws uitkomt).
Maar ik wacht dan ook nog rustig de "kinderziektes" af en al helemaal de prijzen. Geef het een halfjaar/jaartje en dan heeft weer half nederland een 3D televisie in huis en zijn ze met de tijd ook wat beter betaalbaar.

Met kinderziektes bedoel ik mn ervaring in de bioscoop. Ik heb Avatar3D gezien en bij de snelle actie scenes viel het me op dat het een beetje flikkerend/happerend ging. Nu weet ik niet of dat door de resolutie/techniek die de bioscoop gebruikt. Maar dat moet je vooral hebben als je WipeOut HD gaat spelen...

En wellicht krijgen ze het nog voor elkaar (meen er iets voor gelezen te hebben) om 3D te tonen zonder brilletje. Want anders mag ik zometeen standaard 8 brillen in huis hebben want 3x raden waar er dan voortaan films gekeken word :p plus die brillen kosten ook zo'n 70 eurie?

Dus ik wacht het nog lekker af met die 3D toestand, raad de rest aan dat ook te doen of je mocht nu net de loterij gewonnen hebben en het geen kwaad kan dat je zoveel geld eraan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

rieshjart schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:18:
[...]

Volgende TV word dan ook een 3D FullHD LED (Als er in de tussen tijd niks nieuws uitkomt).

plus die brillen kosten ook zo'n 70 eurie?
Waarom geen plasma? In de reviews lijkt de Panasonic de beste keuze voor 3D, al zijn de brilletjes wat minder dan die van Sony. Brilletjes kosten 120 los, dus als je er 8 wil hebben kost je dat los van de TV nog 720 euro voor 6 extra brillen.

Ik zie persoonlijk meer in een beamer die 3D kan weergeven (liefst DLP omdat deze snel kan wisselen tussen beelden). Zeker omdat de grote van het scherm voor de beleving erg belangrijk is en omdat je 3D toch maar af en toe zal gebruiken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sandyman538 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:08:
[...]

Ja ik snap ook niet dat er hier niet meer over gesproken wordt. Ik heb hem ook pas een weekje binnen ofzo, maar ik heb MAG en RDR aan de kant gelegd om dit te gaan spelen!
Ik vind het ook een geweldig spel, speelt heel soepel
Dat is zeker zo, je moet het je echt eigen maken
Okasha schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:15:
[...]

Tjah dat is maar net waar de voorkeur naar uit gaat :) Ja op een pc kan je misschien beter mikken maar persoonlijk heb ik geen zin om continu mijn pc te blijven upgraden om de nieuwste shooters te kunnen spelen. En op de PS3 voelt het voor mijzelf erg natuurlijk aan. Nu is Uncharted natuurlijk totaal anders dan een BFBC2. Bedoel je moet ook echt dekking zoeken met dat spel :D
Macchill schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:18:
Gister Dragon Ball Raging Blast binnen gekregen! (€21,94 bij Bol.com)
Gelijk het verhaal volgen, en tot 10 keer toe gewoon glashard ingemaakt, geen idee welke knop waarvoor diende..
Dus eerst maar ff de Dojo ingedoken, en die is redelijk uitgebreid en duidelijk!
Daarna ging het een stuk makkelijker!

Hebben meer mensen een zwak voor DBZ?
Heb dat spel ook :D Is een heel erg leuk spel :P Heb het nog niet online gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-07 10:04
Ik heb sinds gisteren m'n PS3 in huis, mooi apparaat :)
Installatie ging erg soepel, ook netwerksetup enzo. Ik krijg alleen een DNLA (? ofzo) error, kennelijk heeft dat iets met de mediacenters in mijn netwerk te maken, maar dat moet ik nog even uitzoeken....

Jammer dat er maar één controller bij zit, van de week nog maar even een extra bestellen :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind Raginng blast een tegenvaller. Vooral het feit dat er bewust belangrijke/populaire karakters zoals Mtstic Gohan niet ingestopt zijn voor een vervolg is trieste marketing. Geef liever een Burst limit 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Anoniem: 340927 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:00:
Vind Raginng blast een tegenvaller. Vooral het feit dat er bewust belangrijke/populaire karakters zoals Mtstic Gohan niet ingestopt zijn voor een vervolg is trieste marketing. Geef liever een Burst limit 2!
Welkom in de wereld van de marketing.... ;)
En hoeveel chars wil je er nog bij hebben? (laten we voorop stellen dat ik nog niet alle chars heb vrijgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Bellerophon schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:35:

[...]

Heb dat spel ook :D Is een heel erg leuk spel :P Heb het nog niet online gedaan
Helpen met om de beurt de achievements halen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Macchill schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:07:
[...]

Welkom in de wereld van de marketing.... ;)
En hoeveel chars wil je er nog bij hebben? (laten we voorop stellen dat ik nog niet alle chars heb vrijgespeeld)
Ik vind het sowieso belachelijk dat Mystic Gohan er niet in zit, aangezien die een van de poplairste helden uit de Buu saga is. Het gaat me er ook niet om dat er karakters ontbreken. (veel van de games gaan t/m Cell) maar als ze er de buu saga in doen, doe het dan goed of doe het niet.

Edit: sowieso is het BS dat de DBZ-games tot nu toe meer HD-versies van de PS2-versies dan nieuwe games zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 340927 op 09-06-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-07 15:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!
‘Heads-Up’ PlayStation Store Update (9th June 2010)
Good morning; don’t worry you haven’t lost track of time, this post really is up earlier than usual. This is because the store is updating earlier than usual (will be live before lunchtime), and the reason is because there will some PSN maintenance from 16.00 GMT today until tomorrow morning and you will therefore not have access to the store during this time I’m afraid (for more information check the forum post here).

Now the public service announcement is out of the way, it’s onto the task at hand; detailing the store update this week. Most weeks I debate about which decide which content to highlight, because the range of content is always pretty vast, and whilst this week is no different, for me there is one piece of content I really have to bring to your attention. Joe Danger.

This game is a testament to the skills of the team at Hello Games as they have done a truly astounding job of creating a really addictive game. Join Joe as he tries to reclaim his place back at the pinnacle of stunt bike racing; all the while flipping, spinning, pulling off sick combos, and avoiding many hazards, along the way. I’ve been lucky enough to play this already, and it’s got that pure ‘one more go’ factor to it, this game comes highly recommended.

PSP users can now take advantage of the low-priced PSP Essentials range that launches this week, and there’ll be more titles added as the weeks and months roll by. There’s also a new batch of Special Offers this week, including offers on Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battles Cars, Greed Corp, Section 8 and more.

The full list as always is below, but surely you all come here for my inane chatter and comments rather than the informative list below right? Right!? :)

You know the drill by now, you leave comments below, and I’ll respond to what I can.

Cheers.
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers

(Available until the 23rd of June)

* Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battles Cars (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
* Section 8 (was – £19.99/€24.99 now – £8.69/€10.99)
* Greed Corp (was – £7.99/€9.99 now – £4.79/€5.99)
* LocoRoco Cocorrecho! (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
* Ferrari Challenge Pack (NÜRBURGRING, 599GTB, ENZO, 430 SCUDERIA, 612 SESSANTA, F330 P4) (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
* LocoRoco 2 (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
* James Pond 2: Codename Robocod (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £1.59/€1.99)
* LittleBigPlanet – The Savannah Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
* LittleBigPlanet – The Metropolis Level Kit (PSP) (was – £2.39/€2.99 now – £1.19/€1.49)
* Stand O’Food (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £1.74/€1.99)

Permanent Price Reductions

* Tank Battles (was – £5.49/€6.99 now – £3.99/€4.99)
* Red Faction: Guerilla – Smasher Pack (was – £3.19/€3.99 now – £2.39/€3.19)

Permanent Price Reductions – PSP Essentials

(PSP Essentials launches to all locales this week except Portugal and Spain, where they are available next week, and Australia and New Zealand which will be available later in the year)

* Daxter (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £6.99/€7.99)
* Everybody’s Golf (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £6.99/€7.99)
* LocoRoco (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £6.99/€7.99)
* MediEvil Resurrection (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £6.99/€7.99)
* Patapon 2 (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £6.99/€7.99)
* Ratchet & Clank: Size Matters (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £6.99/€7.99)
* Pursuit Force: Extreme Justice (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £6.99/€7.99)
* WipEout Pulse (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £6.99/€7.99)
* Buzz! Master Quiz (PSP) (was £19.99/€29.99 now – £6.99/€7.99)

(Some titles may not appear in all locales)
Downloadable Games (PS3)

* Joe Danger (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 3

Availability: All locales

* Söldner-X 2: Final Prototype + Söldner-X Himmelsstürmer Bundle (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 7

Downloadable Games (PSP)

* What Did I Do To Deserve This, My Lord!? 2 (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Australia, Belgium, Netherlands, New Zealand, Portugal and Russia

* Metal Slug XX (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 12

* Championship Manager 2007 (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3

Availability: Not available in Austria, Belgium, Germany, Ireland, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russia and Switzerland
minis (PS3/PSP)

* Rocks N’Rockets (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

* Vibes (£3.99/€4.99)Rating: PEGI 12

* Gold Fever (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

* Mahjongg Artifacts (£3.99/€4.99 Rating: PEGI 3

Demos (PSP)

* Worms: Battle Islands Rating: PEGI 12

Add-On Game Content (PS3)

* LittleBigPlanet Rating: PEGI 7
o Heavy Rain Costume Kit (contains the Ethan, Madison, Jayden, Shelby and Origami costumes) (£4.79/€5.99)
o Ethan Costume (£1.59/€1.99)
o Madison Costume (£1.59/€1.99)
o Jayden Costume (£1.59/€1.99)
o Origami Costume (£1.59/€1.99)

* Skate 3 – Maloof Money Cup 2010 NYC (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 16

* Clash of the Titans – Apollo’s Challenge Quest Pack (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 16

* Super Street Fighter IV – Super Challengers 2 Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12

* Buzz! Quiz TV – Celebrities Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

* EyePet Rating: PEGI 3
o Robot Styling Pack (£2.39/€2.99)
o Football Fan Styling Pack (free)

* Rock Band Rating: PEGI 12
o Rock Ready by Crown of Thorns (£099/€149)
o The Great Escape by Boys Like Girls (£099/€149)
o Deftones Pack 01 (£249/€399) (contains the following tracks which are also sold separately)
o Cherry Waves (£099/€149)
o Minerva (£099/€149)
o Hole in the Earth (£099/€149)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Rock Band Network Rating: PEGI 12
o Collapsing by Demon Hunter (£0.99/€1.49)
o Don’t Let Me Down (Slowly) by The Main Drag (£0.99/€1.49)
o Heimdalsgate Like A Promethean Curse by Of Montreal (£0.99/€1.49)
o “Mechanical Love by In This Moment” (£0.99/€1.49)
o The Mob Goes Wild by Clutch (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Guitar Hero 5 Rating: PEGI 12
o National Anthem Track Pack (contains the following tracks which are also available separately) (free)
o God Save the Queen (free)
o Il Canto Degli Italiani (free)
o La Marseillaise (free)
o Lied Der Deutschen (free)
o The Star-Spangled Banner (free)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Karaoke Revolution Rating: PEGI 12
o Do You Really Want To Hurt Me (£0.79/€0.99)
o It’s Not Unusual (£0.79/€0.99)
o Rio (£0.79/€0.99)
o Tainted Love (£0.79/€0.99)
o Thank You (£0.79/€0.99)
o Twist & Shout (£0.79/€0.99)
o Virtual Insanity (£0.79/€0.99)
o You’re My Best Friend (£0.79/€0.99)

Add-On Game Content (PSP)

* What Did I Do To Deserve This, My Lord!? 2 Rating: PEGI 12
o A Day Without Badman! (£1.59/€1.99)
o My Name is Shota (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Australia, Belgium, Netherlands, New Zealand, Portugal and Russia

* LittleBigPlanet Rating: PEGI 7
o Motorstorm Hessian – Level Kit (£2.39/€2.99)
o Motorstorm Hessian – Costume (free)

FirstPlay (PS3)

* Episode 010 (£0.99/€1.20)

Availability: Ireland and UK only
Videos (PS3)

* Kane and Lynch 2: Dog Days Fragile Alliance Trailer
* Kane and Lynch 2: Dog Days Arcade Mode Trailer
* Kane and Lynch 2: Dog Days Cops and Robbers Trailer
* Kane and Lynch 2: Dog Days Undercover Cop Trailer
* Aliens Vs. Predator Heritage Trailer
* Aliens Vs. Predator Dev Diary
* Söldner-X 2: Final Prototype Gameplay Video 1
* Söldner-X 2: Final Prototype Gameplay Video 2

Dynamic Themes (PS3)

(animated themes)

* EyePet Summer Theme (£1.59/€1.99)
o World Cup Theme (free)
o Football: Argentina Theme (£1.59/€1.99)
o Football: Australia Theme (£1.59/€1.99)
o Football: Brazil Theme (£1.59/€1.99)
o Football: Denmark Theme (£1.59/€1.99)
o Football: England Theme (£1.59/€1.99)
o Football: France Theme (£1.59/€1.99)
o Football: Germany Theme (£1.59/€1.99)
o Football: Greece Theme (£1.59/€1.99)
o Football: Italy Theme (£1.59/€1.99)
o Football: Japan Theme (£1.59/€1.99)
o Football: Mexico (£1.59/€1.99)
o Football: Netherlands (£1.59/€1.99)
o Football: New Zealand (£1.59/€1.99)
o Football: Paraguay (£1.59/€1.99)
o Football: Portugal (£1.59/€1.99)
o Football: Serbia (£1.59/€1.99)
o Football: Slovenia (£1.59/€1.99)
o Football: South Africa (£1.59/€1.99)
o Football: South Korea (£1.59/€1.99)
o Football: Spain (£1.59/€1.99)
o Football: Switzerland (£1.59/€1.99)
o Football: USA (£1.59/€1.99)

Premium Themes (PS3)

(static themes)

* NBA Cleveland Cavaliers Theme (£1.19/€1.49)
* NBA Dallas Mavericks Theme (£1.19/€1.49)

* EyePet
o Bubble Monkey Avatar (£0.20/€0.25)
o Food Bowl Icon Avatar (£0.20/€0.25)
o Pet in Bubble Avatar (£0.20/€0.25)
o Pet Jump Happy Avatar (£0.20/€0.25)
o Speaker Avatar (£0.20/€0.25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 19:22
Castle Crashers staat er niet bij, maar heb er wel meer info over kunnen vinden :)

Nog even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ike. schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:28:
‘Heads-Up’ PlayStation Store Update (9th June 2010)

* Rock Band Rating: PEGI 12
o Rock Ready by Crown of Thorns (£099/€149)
o The Great Escape by Boys Like Girls (£099/€149)
o Deftones Pack 01 (£249/€399) (contains the following tracks which are also sold separately)
o Cherry Waves (£099/€149)
o Minerva (£099/€149)
o Hole in the Earth (£099/€149)

[...]
Ik denk dat ze een puntje vergeten zijn, ik vindt 149 euro voor een song wel heel duur :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Macchill schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:07:
[...]

Helpen met om de beurt de achievements halen? :+
Seems like a plan to me :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-07 23:02
Dynamische voetbal thema's...ik ben benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

EfBe schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:11:
[...]

*O* :) Ben op dit moment bezig met Yakuza 3 en het is meesterlijk. Elke keer weer weet Yakuza 3 aan te tonen hoe dun de GTA verhaaltjes zijn, hoe brak de gameplay in GTA games is. RPG+beat'em up + goed verhaal. Top.
Ik heb de demo gespeeld van Yakuza 3 en vond het echt 3x niks. :F Vond juist de gameplay om te huilen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj-sannieboy schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:17:
[...]

Ik heb de demo gespeeld van Yakuza 3 en vond het echt 3x niks. :F Vond juist de gameplay om te huilen ;w
meningen verschillen offcourse, ik waardeer zulke games. gameplay moet je aan wennen, daarnaast het is niet voor groot markt bedoeld. Btw ken iemand Shenmue? Yakuza vind ik erg veel eigenlijk erg veel lijken op shenmue, en die titel wordt erg geprezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 09-06-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Die Bruine schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:50:
HDMI 1.4 staat los van 3D. HDMI 1.4 brengt kort door de bocht:

2160p - heb je niet nodig (Bioscoop resolutie).
Ethernet over HDMI - heb je niet nodig.
Audio return - heb je niet nodig (wel handig voor audiofielen met tig versterkers).
Meer/andere kleuren voor digitale camera's - heb je niet nodig.

Er is gekozen voor MVC (door de Bluray Disk Association) voor 3D, dus in theorie kan elke Bluray speler 3D afspelen. Het kost alleen 50% meer schijfruimte. Het grote voordeel van de PS3 is dat die een upgrade kan ondergaan.

Staan volgens mij beiden op Engadget en anders moet het toch echt wel op Wiki staan.
Weet je het zeker? Het staat in ieder geval niet helemaal los van hdmi 1.4. Wiki heeft een tabel:
HDMI version 1.0 1.1 1.2 1.3 1.3a 1.4
3D Over HDMI No No No No No Yes
ref: Wikipedia: HDMI

Zelf refereert de wiki weer naar 109. HDMI 1.3 Will Support 3D After All
Like most things though, the 3D update for already existing HDMI 1.3 products comes with a catch, and it’s a catch in the form of reduced video quality. While HDMI 1.4 cables and devices will be capable of shooting out 3D pictures in full 1080p, HDMI 1.3 just can’t handle it.
ref: http://www.highdefdigest....Support_3D_After_All/4002,

Dus om de beste 3d beeld kwaliteit te hebben, is hdmi 1.4 wel een vereiste. (Tenminste dat is wat ik ervan begrijp)

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Waarom kan ik niet online spelen ? Ik ben al sinds 14.30 online en nee ik ben niet offline gegaan.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Striptease schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:19:
Waarom kan ik niet online spelen ? Ik ben al sinds 14.30 online en nee ik ben niet offline gegaan.
psn is down door werkzaamheden tot 04.00 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ThePrutser schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:04:
[...]

Weet je het zeker? Het staat in ieder geval niet helemaal los van hdmi 1.4. Wiki heeft een tabel:
HDMI version 1.0 1.1 1.2 1.3 1.3a 1.4
3D Over HDMI No No No No No Yes
ref: Wikipedia: HDMI

Zelf refereert de wiki weer naar 109. HDMI 1.3 Will Support 3D After All
Like most things though, the 3D update for already existing HDMI 1.3 products comes with a catch, and it’s a catch in the form of reduced video quality. While HDMI 1.4 cables and devices will be capable of shooting out 3D pictures in full 1080p, HDMI 1.3 just can’t handle it.
ref: http://www.highdefdigest....Support_3D_After_All/4002,

Dus om de beste 3d beeld kwaliteit te hebben, is hdmi 1.4 wel een vereiste. (Tenminste dat is wat ik ervan begrijp)
klopt, hdmi 1.3 of lager kan geen 3D aan. hiervoor heb je 1.4 nodig, dus is wel degelijk gekoppeld aan hdmi 1.4

volgens mij is het sinds 1.4 ook mogelijk om 2 kanten op signalen te versturen, dus ook van tv naar receiver ipv meestal andere kant op (moet apparatuur ook ondersteunen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Anoniem: 268098 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:24:
[...]

psn is down door werkzaamheden tot 04.00 :>
Tot 04:00 nederlandse tijd?????

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KnEuTeR schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:42:
[...]

Tot 04:00 nederlandse tijd?????
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:36

Oxigeon

En zo is dat!

Heb me net modnations racer gekocht kan ik niet online. Nouja, dan maar de career spelen en een vette bak ontwerpen en er morgen online mee gaan pronken :D

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Laatst online: 18-07 08:01
Shiver23 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:24:
[...]

Waarom geen plasma? In de reviews lijkt de Panasonic de beste keuze voor 3D, al zijn de brilletjes wat minder dan die van Sony. Brilletjes kosten 120 los, dus als je er 8 wil hebben kost je dat los van de TV nog 720 euro voor 6 extra brillen.

Ik zie persoonlijk meer in een beamer die 3D kan weergeven (liefst DLP omdat deze snel kan wisselen tussen beelden). Zeker omdat de grote van het scherm voor de beleving erg belangrijk is en omdat je 3D toch maar af en toe zal gebruiken.
Nou absoluut niks tegen plasma, heb er nu zelf 1. Maar zover ik weet van LED is er ook niets negatiefs over.

En als ik die 2 naast elkaar zet is volgens mij LED minder warm, ook platter en stukken lichter.
En voornamelijk de warmte en gewicht wat ik wel belangrijk vind omdat ik zo meteen mn TV aan de muur/meubel wil hangen. En toch stiekem bang ben dat het oververhit kan raken op wat voor manier. (kun je niet tegen in gaan is gevoels kwestie :p)

Lees hier en daar het eea over warmer beeld van plasma. Maar dat zal toch wel te tweaken zijn op zo'n TV? Om dat nou mee te tellen in de koop lijkt me niet nodig.

Maar zodoende wil ik overgaan naar LED. Gaat nog hele tijd duren, zijn nog druk met huis zelf bezig en badkamer / meubels zelf hebben voorrang. En wellicht tegen die tijd weer een nieuwe techniek gekomen. Maar ik denk dat de volgende technieken met LED te maken kan hebben.
Productie zal waarschijnlijk goedkoper worden en dan samen met de voordelen van plasma. Mja ik verwacht LED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-07 18:36
Ik weet niet wat juist is maar Wikipedia vertrouw ik niet. Sony claimt volledige 3D ondersteuning voor de PS3 en daar hoop ik ook op. Dus full HD 3D in bluray en HD ready 3D met spellen (omdat de console mogelijk niet snel genoeg is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Laatst online: 29-01 20:33
nou ik weet niet wat dit nou weer voor onzin is maar als ik wil inloggen bij playstation network staat er : momenteel windt onderhoud plaats op het PlayStation®Network. ik denk dat jullie dit probleem ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00
PowerEngine schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:23:
nou ik weet niet wat dit nou weer voor onzin is maar als ik wil inloggen bij playstation network staat er : momenteel windt onderhoud plaats op het PlayStation®Network. ik denk dat jullie dit probleem ook hebben?
Ja, al vanaf 18:00 uur zeker, tot 04:00 uur staat hierboven.
Sandyman538 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:08:
[...]

[...]

Ik vind deze game ook behoorlijk ondergewaardeerd. Echt twee weken dat je er veel over hoorde en toen was de hype opeens weg. Geweldige game vind ik het.

[ Voor 41% gewijzigd door Jumpman op 09-06-2010 21:47 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211675

PowerEngine schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:23:
Een paar posts boven je staat het, er zijn werkzaamheden tot 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
http://blog.eu.playstatio...arrives-on-playstation-3/

Wel, nu weten we in ieder geval waar het onderhoud voor was. Idd voor 3D, toch?

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 09-06-2010 22:30 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:24:
http://blog.eu.playstatio...arrives-on-playstation-3/

Wel, nu weten we in ieder geval waar het onderhoud voor was. Idd voor 3D, toch?
Ik denk dat de lange downtime (ook) voor iets anders is. De spellen kan je via een update in 3D spelen, een firmware update heeft ook geen downtime nodig.
De firmware update voor 3D spellen is er al sinds april

Ik denk dat er ook iets aangekondigd gaat worden tijdens de E3 wat met deze downtime te maken kan hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 09-06-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335933

hiervoor heb je toch ook een 3d bril en tv nodig? Heb er echt 0,0 verstand van dus vroeg het me af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:48
Ik denk toch echt dat het met de (online)service zelf te maken heeft.
Misschien introduceren ze nu de betaalde service welke in geruchten werd gemeld??

-Edit- Net pas de blog gelezen

[ Voor 12% gewijzigd door McDaBom op 09-06-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Link: http://blog.eu.playstatio...arrives-on-playstation-3/

Ik hoop dat we na de demo ook een update voor Motorstorm Pacific Rift mogen downloaden.

Gelukkig de gamediscs Motorstorm Pacific Rift en Wipeout HD Fury in bezit. :)

Wat ik me wel afvraag is of je online geen nadeel hebt als je in 3D speelt. Ik kan me voorstellen dat je veel meer door de omgeving bezig wordt gehouden en minder gecontroleerd je ding kan doen als op een gewoon scherm, gezien alles echt op je afkomt. Ik bedoel dus niet aan het begin als je moet wennen, maar ook daarna dat de omgeving meer van je focus eist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jumpman schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 00:45:
Link: http://blog.eu.playstatio...arrives-on-playstation-3/

Ik hoop dat we na de demo ook een update voor Motorstorm Pacific Rift mogen downloaden.

Gelukkig de gamediscs Motorstorm Pacific Rift en Wipeout HD Fury in bezit. :)

Wat ik me wel afvraag is of je online geen nadeel hebt als je in 3D speelt. Ik kan me voorstellen dat je veel meer door de omgeving bezig wordt gehouden en minder gecontroleerd je ding kan doen als op een gewoon scherm, gezien alles echt op je afkomt. Ik bedoel dus niet aan het begin als je moet wennen, maar ook daarna dat de omgeving meer van je focus eist.
Ik denk het wel maarja je hebt bijv ook een nadeel als je op een kleinere tv speelt en ik denk dat er uiteraard altijd een keuzemogelijkheid blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wel leuk om te lezen hoe veel mensen hier "klagen/melden" dat PSN down is, terwijl echt overaal staat aangegeven wat er aan de hand was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig idd im te lezen dan heel veel mensen niks wisten van het "onderhoud" Nu moet je echter niet vergeten dat niet iedereen de hele dag bezig is met zijn PS3 en de laatste ontwikkelingen zoals wij dat zijn met dit topic. Daarnaast vind ik dat Sony ernstig tekort schiet in het informeren van zijn gamers voor dit soort dingen. Men kon toch gemmakkelijk in het "what's new" dingetje melden dat dit er aan zat te komen??

Nu heb ik zelf nog niet gekeken ion de store maar als men nu een extra menu heeft toegevoegd voor 3d games dan heeft Sony wel weer een dieptepunt bereikt. Het 3d games is welliswaar erg gaaf maar het draagvlak is zeker de eerste 4 jaar erg, erg laag.

Ik zeg dit omdat er legio mensen aan het zaniken zijn over dat de store een z.g. "demo" knop mist, een demo knop die de US store en de xb marketplace wel gewoon hebben. Dit verzoeke uit de community hebben ze lange tijd genegeerd maar het toevoegen van een knop "3d" doen ze ff voor die drie mensen die het geld over hebben om 1 of 2 jaar na aanschaf van hun dure Full HD tv een nieuwe tv te kopen.

Nougoed alles ff onder voorbehoud natuurlijk want ik heb de eventueel nieuwe store nog niet gezien maar als ze wel een 3d knop hebben maar geen demo knop dan is het bewijs van de Sony arrogantie weer geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Bellerophon schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:02:
Wel leuk om te lezen hoe veel mensen hier "klagen/melden" dat PSN down is, terwijl echt overaal staat aangegeven wat er aan de hand was :D
Look likes people can't read English properly..
(vertaling voor de mensen die geen Engels kunnen lezen: 'Alsof mensen geen geen Engels kunnen lezen..')

Maar ja, bij sommige mensen gaat het forum niet verder terug dan de 'page up' knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
swopdark schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:29:
Grappig idd im te lezen dan heel veel mensen niks wisten van het "onderhoud" Nu moet je echter niet vergeten dat niet iedereen de hele dag bezig is met zijn PS3 en de laatste ontwikkelingen zoals wij dat zijn met dit topic. Daarnaast vind ik dat Sony ernstig tekort schiet in het informeren van zijn gamers voor dit soort dingen. Men kon toch gemmakkelijk in het "what's new" dingetje melden dat dit er aan zat te komen??

Nu heb ik zelf nog niet gekeken ion de store maar als men nu een extra menu heeft toegevoegd voor 3d games dan heeft Sony wel weer een dieptepunt bereikt. Het 3d games is welliswaar erg gaaf maar het draagvlak is zeker de eerste 4 jaar erg, erg laag.

Ik zeg dit omdat er legio mensen aan het zaniken zijn over dat de store een z.g. "demo" knop mist, een demo knop die de US store en de xb marketplace wel gewoon hebben. Dit verzoeke uit de community hebben ze lange tijd genegeerd maar het toevoegen van een knop "3d" doen ze ff voor die drie mensen die het geld over hebben om 1 of 2 jaar na aanschaf van hun dure Full HD tv een nieuwe tv te kopen.

Nougoed alles ff onder voorbehoud natuurlijk want ik heb de eventueel nieuwe store nog niet gezien maar als ze wel een 3d knop hebben maar geen demo knop dan is het bewijs van de Sony arrogantie weer geleverd.
Ben ik het volledig mee eens.. Ik kan nog steeds niet wennen aan de ontiegelijk onoverzichtelijke layout van de store..
Ik ben elke week weer aan het zoeken wat er nu echt is toegevoegd deze week..
En vaak kom ik dan weer uit bij de Resident Evil demo, dan weet ik dat ik te ver ben..

Een duidelijke 'demo' knop, 'trailer' knop, 'add-on' knop, zou welkom zijn..
Of is dat te moeilijk? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Macchill schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:37:
[...]

Ben ik het volledig mee eens.. Ik kan nog steeds niet wennen aan de ontiegelijk onoverzichtelijke layout van de store..
Ik ben elke week weer aan het zoeken wat er nu echt is toegevoegd deze week..
En vaak kom ik dan weer uit bij de Resident Evil demo, dan weet ik dat ik te ver ben..

Een duidelijke 'demo' knop, 'trailer' knop, 'add-on' knop, zou welkom zijn..
Of is dat te moeilijk? |:(
dat snap ik nu ook niet, ik heb ook een xbox360 gehad en dat was mooi ingedeeld in trailers, demo, extra content etc. nu is het inderdaad af en toe inloggen bovenin beginnen met alles nalopen tot je iets tegenkomt wat je al gehad hebt.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275731

De US store is stukken duidelijker, die heeft keurig die genoemde categorien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Gelekte PS4 launch trailer :)

fake wel leuk gedaan _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 10-06-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Anoniem: 198824 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:45:
Gelekte PS4 launch trailer :)

[video]
fake wel leuk gedaan _/-\o_
Conclusie: De PS4 is backwards compatible met de PS3 en speelt deze games vervolgens in 3D. Ik zag namelijk Call of Duty: Moderm Warfare 2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-07 16:18
Macchill schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:34:
[...]

Look likes people can't read English properly..
(vertaling voor de mensen die geen Engels kunnen lezen: 'Alsof mensen geen geen Engels kunnen lezen..')

Maar ja, bij sommige mensen gaat het forum niet verder terug dan de 'page up' knop...
offtopic:
Looks like some people can't write proper English ;)

Waardeloze toevoeging dat 3D. Misschien dat 5% van de PS3 gebruikers investeert in zo'n tv en dat is dan nog veel. Als ze nou eens wat deden aan de vaak gehoorde klachten waar 80% mee te maken heeft, dan stem je de community een stuk gelukkiger. Maar zoals altijd gaat het weer om de pegels.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Sluuz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:26:
[...]

offtopic:
klopt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sluuz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:26:
[...]

offtopic:

Waardeloze toevoeging dat 3D. Misschien dat 5% van de PS3 gebruikers investeert in zo'n tv en dat is dan nog veel. Als ze nou eens wat deden aan de vaak gehoorde klachten waar 80% mee te maken heeft, dan stem je de community een stuk gelukkiger. Maar zoals altijd gaat het weer om de pegels.
Ik snap de hype van het gehele 3D gebeuren wel, maar je kan er ook in doorslaan... Want ik zie het maar zo gebeuren dat Move en dat 3D gedoe hand in hand gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Heeft iemand al eens ergens gelezen wanneer de PS3 3d blurays gaat ondersteunen?
Ik meen me te herinneren dat het er wel aan zat te komen. Het scheelt me in ieder geval de aanschaf van zo'n veel te dure 3d blu-ray speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dodgy_Bob schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:49:
Heeft iemand al eens ergens gelezen wanneer de PS3 3d blurays gaat ondersteunen?
Ik meen me te herinneren dat het er wel aan zat te komen. Het scheelt me in ieder geval de aanschaf van zo'n veel te dure 3d blu-ray speler.
Er is nog geen datum bekend, PS blog zegt eind dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:45:
[...]

Ik snap de hype van het gehele 3D gebeuren wel, maar je kan er ook in doorslaan... Want ik zie het maar zo gebeuren dat Move en dat 3D gedoe hand in hand gaan.
ben benieuwd hoe dat samen zal gaan, move+3D. Ik las dat met deze 3D techniek je recht voor de tv moet staan/zitten en dat vanuit een schuine hoek het beeld snel onduidelijk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Macchill schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:37:

Niet aan kunnen wennen vind ik overdreven. Als ik iets zoek dan ben ik binnen 3 knoppen bij het item wat ik wil. De zoekfunctie op alfabet zorgt daar wel voor. Ook het what's new werkt goed daar er overal een datum bij staat.

Het zou alleen wel makkelijker kunnen door die demo knop... items splitsen in content en demo's Nu staat alles onder dezelfde gamenaam en dit kán handiger. Als ze het niet handiger hebben gemaakt maar wel de 3d knop vind ik dat getuigen van onwil vanuit Sony om te luisteren naar de community. Verder navigeer ik harstikke vlot en gericht door de store dus daar hoeven ze het voor mij niet voor te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342606

Geachte tweakers,

Het volgende: ik heb een externe hdd, WD 500gb, fat 32, wordt herkend, alle bestanden worden herkend, etc.
Heb iets van 100 gb vrije ruimte erop, maar mijn ps3 blijft maar domweg aangeven dat er maar 7886 mb vrije ruimte is.

Ik wil namelijk een backup maken, maar goed, ps3 geeft steeds aan dat ik te weinig ruimte heb.
Ik wil namelijk mijn schamele 40gb hdd verwisselen met een lekkere 320 gb in mijn ps3.

Ik heb echt geen idee waarom mijn ps3 niet die 100 gb vrije ruimte ziet op mijn externe hdd, blijft maar volhouden dat het 7886mb is???

Ik hoop dat iemand een idee heeft. Bvd.

P.s. Hoe verander ik in godens naam mijn belachelijke user icon?, ik kan het nergens vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 342606 op 10-06-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:16:
[...]

ben benieuwd hoe dat samen zal gaan, move+3D. Ik las dat met deze 3D techniek je recht voor de tv moet staan/zitten en dat vanuit een schuine hoek het beeld snel onduidelijk word.
My point exactly... Zou dit betekenen dat Move games niet 3D gaan ondersteunen? Dat zou wel zonde zijn namelijk, Socom in 3D lijkt mij wel erg gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-07 10:57
Anoniem: 342606 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:30:
P.s. Hoe verander ik in godens naam mijn belachelijke user icon?, ik kan het nergens vinden.
Maar natuurlijk :?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik bedoel eigenlijk mijn user icon op did forum, sorry ik had iets duidelijker moeten zijn .
In ieder geval bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07 23:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 342606 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:30:
Geachte tweakers,

Het volgende: ik heb een externe hdd, WD 500gb, fat 32, wordt herkend, alle bestanden worden herkend, etc.
Heb iets van 100 gb vrije ruimte erop, maar mijn ps3 blijft maar domweg aangeven dat er maar 7886 mb vrije ruimte is.

Ik wil namelijk een backup maken, maar goed, ps3 geeft steeds aan dat ik te weinig ruimte heb.
Ik wil namelijk mijn schamele 40gb hdd verwisselen met een lekkere 320 gb in mijn ps3.

Ik heb echt geen idee waarom mijn ps3 niet die 100 gb vrije ruimte ziet op mijn externe hdd, blijft maar volhouden dat het 7886mb is???

Ik hoop dat iemand een idee heeft. Bvd.

Hoe (waarmee) heb je die HDD geformateerd?

Usericon kan je veranderen met de Myreact knop bovenaan de pagina en dan profiel wijzigen kiezen..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meelobee schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:11:
[...]

Hoe (waarmee) heb je die HDD geformateerd?
Wel die hdd is door win xp geformateerd. geen partities.
Maar dit zou toch geen probleem moeten zijn?

Ik heb ook bijv. alles in een map gedaan, als hoofdmap, zodat de root maar een map vertoond.

Bedankt zeg voor die user icoon tip.

Mischien usefull, achteraf,
toen ik de backup procedure starte langs de bekende weg.
Toen ging ps3 tellen, en toen stond er, 16 gb te weinig.
Ps3 zegt steeds:7886mb vrije ruimte, terwijl het rond de 100 gb is, op mijn laptopje aansgesloten.

Ik ben echt stom verbaasd.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 342606 op 10-06-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nieuws voor liefhebbers van Dreamcast of mensen die nooit een dreamcast hebben gekocht en toch wel de klassiekers willen spelen bv Shenmue, want Sega gaat Dreamcast classics uitbrengen op de PSN store (ook voor Live). De eerste titels komen in herfst 2010, om te beginnen met deze twee titels: Sonic Adventure en Crazy Taxi.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:03:
Goed nieuws voor liefhebbers van Dreamcast of mensen die nooit een dreamcast hebben gekocht en toch wel de klassiekers willen spelen bv Shenmue, want Sega gaat Dreamcast classics uitbrengen op de PSN store (ook voor Live). De eerste titels komen in herfst 2010, om te beginnen met deze twee titels: Sonic Adventure en Crazy Taxi.

Bron
Wow , shenmue heb ik altijd al willen spelen, dat word een must buy, voor mijn geliefde ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-07 15:10
worden dat remake's met verbeterde graphics?
Anders zie ik het geen succes worden.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik merkte vandaag, dat er weer een nieuw deeltje te koop is van final fantasy _/-\o_

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
streamnl schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:27:
Ik merkte vandaag, dat er weer een nieuw deeltje te koop is van final fantasy _/-\o_
staat al een weekje of 2 in de store. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-07 11:40
Werkt die store momenteel bij jullie naar behoren? Ik kom wel op PSN en in de store maar vervolgens gaat het heel erg traag en krijg ik errors (oa. 80023102) zodra ik iets wil downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinned123 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:17:
worden dat remake's met verbeterde graphics?
Anders zie ik het geen succes worden.
"The games incorporate all-new enhancements and features such as high resolution visuals and surround sound. Online leader boards are now implemented, allowing players to compare their skills with friends across the world! In addition to this, all-new Achievement and Trophy integration will be available for each game released."

HD graphics en veel meer dan dat, staat allemaal in de bron ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
[...]

Euhm kreeg vandaag die kabel binnen, voor 13 euro besteld bij wehkamp, maar het resultaat is euuuh, nauwelijks zichtbaar? Ik vrees dat mijn TV zo gaar is dat de kabel zeg maar niet de weakest link is :X Maar ik kon die 13 euro missen dus ik neem het je niet kwalijk ;) Kan ik deze ook gebruiken op een betere televisie? Of móet je dan HDMI gebruiken?

Die Philips kan ik op Marktplaats niet vinden.. het goedkoopste platte scherm (tv) is toch al snel 200-300 euro en dat vind ik zonde, dan liever meteen een goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 08:29:
maar het toevoegen van een knop "3d" doen ze ff voor die drie mensen die het geld over hebben om 1 of 2 jaar na aanschaf van hun dure Full HD tv een nieuwe tv te kopen.
Als iemand nu pas/recent een dure Full HD TV heeft gekocht en deze al meteen wil vervangen door een Full HD 3DTV dan is diegene echt heel erg dom bezig.
arrogant
Uitspraak: ɑroˈxɑnt. Bijvoeglijk naamwoord.
Iemand die zichzelf heel goed vindt en op anderen neerkijkt.
Dus Sony zou volgens jou doelbewust de community negeren en een andere knop toevoegen omdat ze zichzelf (té) goed/beter vinden?
Vergeet niet dat Sony het juist moet hebben van deze mensen, er zit heus wel iets anders achter.
In mijn ogen hebben de Amerikanen een simpelere versie van de PlaystationStore gekregen, omdat Amerikanen wel eens de luiste consumenten ter wereld zouden kunnen zijn.
Onoverzichtelijk zoals de PlaystationStore vaak wordt omschreven is het niet;
- In de Spotlight --> de nieuwste toevoegingen aan de Store van de afgelopen 3 weken.
- Alle Games A-Z --> Alle games op alfabetische volgorde.
- PS3 games --> Alle games op genre gesorteerd.
- Game Extra's --> Alle game-extra's (per game op alfabetische volgorde).
- minis --> Alle MiNiS op alfabetische volgorde.
- PSP games --> Alle PSP games op genre gesorteerd.
- Andere Media --> Video's, Thema's, Dynamische thema's, Supertherma's, Achtergronden, Toepassingen en services, Avatars, Gamesoundtracks en Alfabetisch zoeken (alles in "Andere media" op alfabetische volgorde).
- Aanbevolen --> De best verkopende Store-producten.
En dan nog zit er een zoekfunctie rechtsbovenin.
Sorry, maar als voor iemand het bovenstaande echt onoverzichtelijk is dan heeft diegene in mijn ogen echt een Amerikaanse versie verdiend. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 18-07 21:26
Neophyte_NL schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:44:
Werkt die store momenteel bij jullie naar behoren? Ik kom wel op PSN en in de store maar vervolgens gaat het heel erg traag en krijg ik errors (oa. 80023102) zodra ik iets wil downloaden.
Jup, krijg precies hetzelfde, echt dikke shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Neophyte_NL schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:44:
Bij mij ging ook alles traag. Diverse keren opnieuw ingelogd.
Normaal zou ik wachten en op een andere moment weer proberen. Maar ja... FFIX....

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Weet iemand wanneer de juni Singstar update komt waarmee je op je PSP playlists kan maken voor Singstar op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Okasha schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:50:
[...]

Euhm kreeg vandaag die kabel binnen, voor 13 euro besteld bij wehkamp, maar het resultaat is euuuh, nauwelijks zichtbaar? Ik vrees dat mijn TV zo gaar is dat de kabel zeg maar niet de weakest link is :X Maar ik kon die 13 euro missen dus ik neem het je niet kwalijk ;) Kan ik deze ook gebruiken op een betere televisie? Of móet je dan HDMI gebruiken?

Die Philips kan ik op Marktplaats niet vinden.. het goedkoopste platte scherm (tv) is toch al snel 200-300 euro en dat vind ik zonde, dan liever meteen een goeie.
En heb je dan alleen de kabel vervangen of heb je ook de beeldinstellingen van de PS3 aangepast?

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:06:
Dus Sony zou volgens jou doelbewust de community negeren en een andere knop toevoegen omdat ze zichzelf (té) goed/beter vinden?
Mijn hele rant bleek dus niet terecht want er is geen 3D knop bijgekomen.

Ik geeft zelf ook aan dat ik absoluut geen moeite heb met het vinden van contant in de store. Er zijn zoals jij al aangeeft legio aan filter/zoek mogelijkheden om content te vinden.

Het gaat echter even om het luisteren naar je klant. Als je klant graag een demoknop wilt ala US ps store incl al die toevoegingen zoals top 10's etc dan zou je daar naar kunnen luisteren. Inmiddels hebben we de store zien ontwikkelen van een zeer traag en log systeem naar een vlot navigerende store. twee jaar later hebben we nog steeds niet de demo knop. Nu gaat het dus niet om die demo knop of onoverzichtelijkheid maar om het luisteren naar de klant. Stel sony had wel een 3d knop toegevoeg maar geen demo knop dan zou dat in mijn ogen getuigen van arrogantie en/of onwil naar je klant. Dat is toch geen rare stelling?
Sorry, maar als voor iemand het bovenstaande echt onoverzichtelijk is dan heeft diegene in mijn ogen echt een Amerikaanse versie verdiend. :)
haha... gemak dient de mens en mensen willen gemak, veel gemak. Is het elders gemakkelijker, dan is het voor veel mensen per definitie "beter"

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.