• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Pierz schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:08:
[...]

Lijkt me niet dat je daar een move controller voor nodig hebt ;)

Overigens is bij veel tv's de PS3 met de afstandsbediening te bedienen (in elk geval de bravia's), dat werkt via HDMI. Heb je dus geen last van muren (maar kan je niet gamen).
Dôh 8)7

Je hebt gelijk ;)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40
Pierz schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:08:
[...]
Overigens is bij veel tv's de PS3 met de afstandsbediening te bedienen (in elk geval de bravia's), dat werkt via HDMI. Heb je dus geen last van muren (maar kan je niet gamen).
Dit kan volgens mij alleen met de slim versie toch?

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

tiguan schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:52:
[...]

Dit kan volgens mij alleen met de slim versie toch?
Klopt. Bravia sync werkt alleen op de slim. Die van mij is te dom :(

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:21
Blindfold schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:58:
[...]

Klopt. Bravia sync werkt alleen op de slim. Die van mij is te dom :(
'Phat' and dom :) die combinatie komt wel vaker voor
Spam schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:34:
Wat vragen :
•De controllers wil ik waarschijnlijk gewoon in de woonkamer opladen, dus trek ik naast de HDMI ook een USB kabel door de muur. Kan bij USB een hub aangesloten worden om controller + move op te laden ?
pricewatch: Sony PlayStation 3 Move charging station Zwart of een USB-hub. ;)
Voor meer vragen/info over Move;
Het Playstation Move Topic

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:22:
[...]

Lukt sowieso, als de Receiver HDMI 1.4 ondersteunt. Waarschijnlijk lukt het ook met een Receiver die HDMI 1.3 ondersteunt. De PS3 heeft in iedergeval ook geen HDMI 1.4 aansluiting, gezien die er nog niet was bij de launch. Of de TV moet alleen HDMI 1.4 accepteren voor 3D.

Bron: Wikipedia: HDMI
"The [June] upgrade basically makes every PlayStation 3 HDMI 1.4 compatible--that's the standard that governs 3D displays."
Bron: http://news.cnet.com/8301-17938_105-20010230-1.html

Verwijderd

hoppa, weer een systeem update nodig, 3.42..

een aantal pagina's geleden hadden we het er over dat het sneller zou gaan.. mijn ervaring?

eerst duurde het 20uur, nu misschien 2,5uur...

Heel wat sneller dus! _/-\o_ :'(

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:23:

een aantal pagina's geleden hadden we het er over dat het sneller zou gaan.. mijn ervaring?

Als je gewoon een goede verbinding hebt zou ik Sony hier even over contacteren want dit is niet normaal hoor. Bij mij duurt het maximaal! een paar minuutjes om de update te downloaden en te installeren.

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:22:
[...]

Lukt sowieso, als de Receiver HDMI 1.4 ondersteunt. Waarschijnlijk lukt het ook met een Receiver die HDMI 1.3 ondersteunt. De PS3 heeft in iedergeval ook geen HDMI 1.4 aansluiting, gezien die er nog niet was bij de launch. Of de TV moet alleen HDMI 1.4 accepteren voor 3D.

Bron: Wikipedia: HDMI
Mijn receiver heeft HDMI 1.3 dus het is of een nieuwe receiver kopen of aansluiten zoals boven. Mooier was geweest als de PS3 2 HDMI uitgangen had, maarja je kan niet alles hebben.

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 10:49
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:23:

Het is sneller geworden. Dus wat zeur je? :+

Verwijderd

eigenlijk zeur ik niet en vind ik het al een hele verbetering :) echter is het nog te gek voor woorden..

is er misschien ergens een betrouwbare site voor het checken van mijn internet verbinding?
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:19:
eigenlijk zeur ik niet en vind ik het al een hele verbetering :) echter is het nog te gek voor woorden..

is er misschien ergens een betrouwbare site voor het checken van mijn internet verbinding?
http://www.speedtest.net/

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
dangerpaki schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:20:
[...]

'Phat' and dom :) die combinatie komt wel vaker voor
Noemen ze 'Thick' :+

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Denk dat ik vaak dezelfde snelheden haal op speedtest, Misschien ietsje hoger, maar updaten heeft bij mij nog nooit 2.5 uur geduurd. Langste misschien een half uurtje ofzo denk ik.

Verwijderd

dat is wel het bericht waar ik op hoopte :)

nu de volgende vraag, WAT KAN IK ER AAN DOEN :?

• foute baas
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:27
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:04:

Ik had een tijdje terug ook problemen met updaten (vooral met patches van games). Ik heb de firmware van ed router geupgrade en nu doet hij het perfect. Dus probeer dat eens eerst zou ik zeggen.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij mij zijn de waardes 6.10 en 0.43 en toch duurt het maar enkele minuten om de PS3 te updaten.

NB Hoe komt het dat je zo'n site kunt gebruiken zonder dat je downloadwaarschuwingen en dergelijke te zien krijgt?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dat speedtest.net werkt voor geen flikker bij mij.

Zie hier mijn resultaat.
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/947173030.png

mijn daadwerkelijke snelheid is 20 down / 2 up.
Up speed klopt dus wel, down geeft ie 4x te hoog aan. 8)7

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Pierz schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:48:
[...]

Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dit zou willen doen. Je moet elke keer heen en weer om van game te wisselen. Voor wat het waard is: als ik met mijn controller naar de keuken loop blijft hij connected. Maar ik heb geen idee of onze muur gewapend is.

Bij bellen met bluetooth headset treedt er ruis op met muur er tussen, dus dat zal voor je controller ook kunnen gelden (geen idee of de controller krachtiger is).
Nou ja als ik eenmaal een game aan het spelen ben ben ik niet aan het wisselen. Ook staat ie niet zover alleen vind ik dat de PS3 nogal herrie maakt (ook slim) & past niet zo goed bij m'n meubel dus verban ik 'm liever naar de gangkast.

Het klopt dat ie inderdaad via de A/B met bravia Sync te bedienen is. Is ook een van de redenen waarom ik gewacht heb met een slim want ik wil mijn harmony blijven gebruiken. Ik wil 'm naast gamen dus ook voor media center gebruiken...of verwacht ik veel potientie hierin.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Heb je je PS3 goed geventileerd staan? Want de mijne, 80gb phat, maakt vrij weinig herrie, wat ik met geluid aan dus zo goed als niet hoor.
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:19:

Je kunt dit ook eens op je PS3 uitproberen, kijk eens wat die aangeeft.
Menu ---> Instellingen ---> Netwerkinstellingen ---> Internetverbinding testen.

De nieuwe Kevin Butler reclame;
YouTube: PlayStation®Move - Kevin Butler Moves In

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-09-2010 08:41 . Reden: Kevin Butler ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:04:

Wellicht niet het geval, maar indien wel: als je je ps3 wireless hebt aangesloten en je gebruikt WPA2, dan zijn downloads inmens traag soms, ik had dat iig wel met mijn linksys router. Switchen naar WPA loste dat op maar WPA is zwakker beveiligd (beter is nog om gewoon middels een utp kabel hem aan te sluiten.). Kan idd ook aan je router zelf liggen, maar dat zou dan ook tot uiting moeten komen bij andere download acties.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn er komen weer dure maanden aan, gisteren een aantal zaken gepreordered:

- Medal Of Honor
- Gran Turismo 5
- Move starter Pack

Misschien volgende week aan de slag met Halo Reach en heb ook nog Mass Effect 2 liggen voor de 360. Goddamn je komt tijd tekort op deze manier

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van Netflix op de PS3 ? Of is er iets soortgelijks in NL want ik weet niet of netflix het uberhaupt doet in deze tijdszone...

[ Voor 44% gewijzigd door Spam op 10-09-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:49:
Damn er komen weer dure maanden aan, gisteren een aantal zaken gepreordered:

- Medal Of Honor
- Gran Turismo 5
- Move starter Pack

Misschien volgende week aan de slag met Halo Reach en heb ook nog Mass Effect 2 liggen voor de 360. Goddamn je komt tijd tekort op deze manier
Verschrikkelijk, en dan te bedenken dat sommige mensen daarnaast ook nog een sociaal leven hebben:)

Is er trouwens al iets bekend over Dreamcast-titels op PSN? Bij de Xbox komen ze er bijna aan maar dacht dat het eerder ook voor PSN aangekondigd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal voor PSN niet veel anders zijn, tenzij er weer met geld is gestrooid;
http://www.gamer.nl/nieuw...es-komen-naar-xbla-en-psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

OPSLAGHOND schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:57:
[...]

Je kunt dit ook eens op je PS3 uitproberen, kijk eens wat die aangeeft.
Menu ---> Instellingen ---> Netwerkinstellingen ---> Internetverbinding testen.
Hebben jullie ook vaak dat wanneer je deze test doet, de informatie over de Down en Uploadsnelheid niet tevoorschijn komt?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destianto schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:18:
[...]
Hebben jullie ook vaak dat wanneer je deze test doet, de informatie over de Down en Uploadsnelheid niet tevoorschijn komt?
Nope, bij mij werkt het gewoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 15:00
ik heb even een vlug vraagje, is het mogelijk om game audio en chat audio te verkrijgen via een headset!? Ik heb zelf wat gelezen dat dit maar met een zeer beperkt aantal headsets kan. Ik weet echter niet of dit betrouwbare info is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

veejee schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:47:
ik heb even een vlug vraagje, is het mogelijk om game audio en chat audio te verkrijgen via een headset!? Ik heb zelf wat gelezen dat dit maar met een zeer beperkt aantal headsets kan. Ik weet echter niet of dit betrouwbare info is!
Ik weet dat je bij de accesoireinstellingen kunt regelen dat de chat output naar headset, of naar speakers kan, maar niet of dit ook voor de gameoutput kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
zou ik met mijn harmony650 via bravia sync de ps3 (slim) kunnen bedienen, dus over de hdmi dan? Uiteraard heb ik dus ook een Sony Bravia kdl-huppeldepup

ben nog niet zo handig met dat ding maar dat zou dan de moeite waard zijn om eens te proberen

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
Blindfold schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:52:
[...]

Ik weet dat je bij de accesoireinstellingen kunt regelen dat de chat output naar headset, of naar speakers kan, maar niet of dit ook voor de gameoutput kan.
ja daar ben ik van op de hoogte, maar wellicht heeft iemand dit persoonlijk ondervonden. Mocht iemand dit gelukt zijn (of juist niet) dmv een usb headset oid.dan zou ik dat graag even willen horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
F350-maniac schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:55:
zou ik met mijn harmony650 via bravia sync de ps3 (slim) kunnen bedienen, dus over de hdmi dan? Uiteraard heb ik dus ook een Sony Bravia kdl-huppeldepup

ben nog niet zo handig met dat ding maar dat zou dan de moeite waard zijn om eens te proberen
Als het goed is kun je met de bravia sync zowel PS3 als Receiver (mits sony of andere merken HDMI-CEC ondersteunen) bedienen met de afstandsbediening van de TV. Aangezien de remote van de TV infrarood is en de harmony die signalen kan nabootsen zou dit moeten werken. Heb het zelf ook nog niet geprobeerd maar als het je lukt zou ik het graag willen horen.

Meer info over Bravia Sync: http://esupport.sony.com/...nfeatures/braviasync.html)

Binnen de XMB zit er ergens een Bravia Sycn scan mogelijkheid. Sluit de PS3 aan en kijk wat er gebeurd ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Spam op 10-09-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

veejee schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:47:
Het is zeker mogelijk, ik heb een Turtle Beach PX21 headset gekocht en die heeft dit. Deze is dan wel voor gericht op gamers, werkt ook op de PC en 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
ReFresh F5 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:56:
[...]

Het is zeker mogelijk, ik heb een Turtle Beach PX21 headset gekocht en die heeft dit. Deze is dan wel voor gericht op gamers, werkt ook op de PC en 360.
Klopt die had ik inderdaad ook gezien, en zoals ik in mijn eerste post aangaf dat ik al had gezien dat enkele headset dit wel konden. Maar om nou 90€ te betalen, het is een discutabele prijs ;) maar aan de andere kant is het zeker een mooi product. Maar het is dus niet mogelijk met andere headsets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:33

Ik kan bevestigen dat dit werkt. Heb zelf een harmony 600 en kijk naar filmpjes op mijn PS3 via Bravia sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Vandaag mijn vijfde nieuwe PS3 Limited Collectors Edition binnen:

Prince Of Persia: The Forgotten Sands Collector's Edition (tin case) (www.play.com, € 20,99 incl. verzenden)

Eerder gekocht:

BF:BC2 Limited Edition (standaard case)
Assassin's Creed: Limited White Edition (standaard case, incl. Ezio figurine)
U2:AT Limited Collector's Edition (tin case)
Killzone 2 Limited Collector's Edition Box (tin case) (€ 29,99 op de dag dat deze Platinum werd)

Het mooie is dat ik er geen voor de volledige prijs heb gescoord, zelfs niet als ik ze kocht op de dag van release waren ze nog even duur als de standaard uitgave. Ik vind het alleen leuk de Limited Editions te scoren als ik het spel ook echt wil hebben.

Echt speciaal is de U2:AT Fortune Hunter Edition (was alleen te winnen en doet nu $ 3000,00). Link: YouTube: Uncharted 2: Fortune Hunter Edition Unboxing

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 09:58

The Inquisitor

Greetings weaklings

3.000... kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Inderdaad idioot. Ik vond de COD:MW2 Prestige Edition voor € 169,99 al idioot. Een Limited Edition moet een leuk extraatje zijn voor de snell kopers vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Waar ik vandaag trouwens achter kwam, de PS3 stuurt standaard geen Dolby Digital 5.1 naar de boxen als je via HDMI aangesloten hebt. Had wat geluidsproblemen (lag aan de surroundset) dus ging eens in instellingen neuzen bleek de PS3 al de hele tijd stereo sound naar mijn surround set aan het sturen te zijn. Dus tip voor degene die het ook zo hebben aangesloten en het geluid op automatisch hebben staan controleer even of hij wel de juiste instellingen heeft.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Lekker hoor, denk ik lekker dragon age awakening te gaan spelen. Doet ie het niet. Ik had hem geimporteerd uit de usa, ivm dat hij hier alleen als download beschikbaar is. Maar het spel blijft naar de game data van dragon age origins vragen, deze heb ik wel maar alleen de pal versie. Is hier een oplossing voor of ben ik gewoon screwed.

Ps4/switch gamer

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:26:
Lekker hoor, denk ik lekker dragon age awakening te gaan spelen. Doet ie het niet. Ik had hem geimporteerd uit de usa, ivm dat hij hier alleen als download beschikbaar is. Maar het spel blijft naar de game data van dragon age origins vragen, deze heb ik wel maar alleen de pal versie. Is hier een oplossing voor of ben ik gewoon screwed.
Er is geen oplossig.
werkt alleen met de US uitgave van Dragon Age origins

• NinTeNdO_FrEaK
Dat is echt mooi **** dan, had er helemaal geen rekening mee gehouden. Ik wist wel dat dlc (meestal) niet werkt, maar omdat dit disc based was ging ik er vanuit dat dit wel zou werken. Heb een mailtje naar vgp+ gestuurd, misschien dat daar nog wat uitkomt.

Edit: het is zeker niet mogelijk om bijvoorbeeld game data te downloaden en die naar mijn ps3 te kopieren?

[ Voor 17% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 11-09-2010 01:00 ]

Ps4/switch gamer

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:54:

Edit: het is zeker niet mogelijk om bijvoorbeeld game data te downloaden en die naar mijn ps3 te kopieren?
nope.

• NinTeNdO_FrEaK
He, daar wordt ik nou echt chagrijnig van. Ik ga echt geen usa versie van origins kopen want daar werken mijn pal saves blijkbaar niet op. En anders maar wachten tot de ultimate edition beschikbaar komt. Maar blijft 30 euro down the drain. Misschien nog ff een boos mailtje naar ea sturen, maar dat zal ook wel niks helpen.

Ps4/switch gamer

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Is het mogelijk de muziek die op de PS3 staat te bedienen vanaf mijn mac? ik heb een tool ' ORP' gedownload, maar kom hier niet echt uit .. zijn er handigere tools?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

whitehouse schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:44:
Is het mogelijk de muziek die op de PS3 staat te bedienen vanaf mijn mac? ik heb een tool ' ORP' gedownload, maar kom hier niet echt uit .. zijn er handigere tools?
Volgens mij niet. De hele opzet van de PS3 en de bijbehorende mediatoepassingen is juist andersom gericht. Muziek, foto's en video's van je mac streamen naar de PS3, niet andersom.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

• nWo_Riot
  • Laatst online: 26-01 13:37
Mijn ps3-controllers lijken langzamerhand een beetje af te takelen. Hierbij heb ik het over het geluid en gepiep dat hij maakt als ik de stickjes heen en weer beweeg. De laatste tijd geeft hij dan ook een beetje weerstand, waardoor het Call of duty spelen toch wat minder lekker gaat. (Even voor de duidelijkheid, met stickje bedoel ik die 2 ronde balletjes waarmee je om je heen kijkt, weet niet precies hoe het heet :P Analoge stick?)

Weet iemand hoe en of ik dit kan verhelpen? Het zal me niets verbazen als je het simpelweg kan oplossen door de controller open te schroeven en dan die 2 stickjes schoon te maken...

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

De analog stick idd. Mijn linker stick die kraakt ook al heel erg lang. Ik heb er mee leren leven :9

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

beetje WD40 erin spuiten... daarmee kun je alles repareren! :9

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• nWo_Riot
  • Laatst online: 26-01 13:37
Bij mij zijn het de rechter sticks, waarmee je richt met shooterspellen. Extra vervelend dus...

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Bij mij begint de voorkant van de linker stick uit te slijten. Ben denk ik te sterk voor deze sticks.

• Kluutmaran
YouTube: PS3 Sixaxis tear down,cleaning, and reassembly time lapse HD
Gewoon even open schroeven en schoonmaken. Heb het bij mijn 360 controllers al verschillende keren gedaan want al dat handvet enzo wordt je niet vrolijk van.
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:TmzL8B5OzsFUEM:http://img160.imageshack.us/img160/7290/rubberenrobbiefi3.jpg&t=1

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:55
Jumpman schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:38:
Vandaag mijn vijfde nieuwe PS3 Limited Collectors Edition binnen:

Prince Of Persia: The Forgotten Sands Collector's Edition (tin case) (www.play.com, € 20,99 incl. verzenden)

Eerder gekocht:

BF:BC2 Limited Edition (standaard case)
Assassin's Creed: Limited White Edition (standaard case, incl. Ezio figurine)
U2:AT Limited Collector's Edition (tin case)
Killzone 2 Limited Collector's Edition Box (tin case) (€ 29,99 op de dag dat deze Platinum werd)

Het mooie is dat ik er geen voor de volledige prijs heb gescoord, zelfs niet als ik ze kocht op de dag van release waren ze nog even duur als de standaard uitgave. Ik vind het alleen leuk de Limited Editions te scoren als ik het spel ook echt wil hebben.

Echt speciaal is de U2:AT Fortune Hunter Edition (was alleen te winnen en doet nu $ 3000,00). Link: YouTube: Uncharted 2: Fortune Hunter Edition Unboxing
Ik heb m'n eerste Special Edition besteld vandaag. En wel de Bioshock 2 Special Edition. Je krijgt er aardig wat leuke dingen bij:
Afbeeldingslocatie: http://enterthepanopticon.files.wordpress.com/2010/01/bioshock-2-special-edition-111909-580px.jpg

En dat voor het geweldige bedrag van 17,49 euro. :)
Chaoss schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:30:
beetje WD40 erin spuiten... daarmee kun je alles repareren! :9
Kan dat serieus? Ik heb hier namelijk wel WD40 staan en heb bij beide controllers dat de buitenkant begint te slijten. Misschien als ik de analoge sticks een beetje smeer dat het dan wat beter gaat.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

"Ico" en "Shadow of the Colussus"-bundel komt eraan als we Wallmart mogen geloven, zij hebben de bundel tussen de pre-orders geplaatst;
http://www.walmart.com/ip...S3-PlayStation-3/15061046

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:02:
"Ico" en "Shadow of the Colussus"-bundel komt eraan als we Wallmart mogen geloven, zij hebben de bundel tussen de pre-orders geplaatst;
http://www.walmart.com/ip...S3-PlayStation-3/15061046
d:)b

Hoop dat ie er echt komt. Toen de geruchten begonnen begin dit jaar dat er een HD collection zou komen heb ik gelijk mijn CE van de spellen verkocht.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 11-09-2010 19:55 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Je weet dat het identiek dezelfde games zijn? 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Boeboe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:50:
Als het precies dezelfde games zijn, dan nog koop ik ze maar waarschijnlijk wacht ik wel even.
Als het net als bij God of War HD-versies worden dan koop ik ze op dag 1. :)

Boeboe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:50:
Tuurlijk.
Ik hoop dat ICO/Shadow net als de God of War Collection en de Sly Collecion er beter uit zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:48

Werkt prima hier. Niet vergeten om het op beide apparaten aan te zetten en de optie aanvinken die je wilt gebruiken. Als het dan nog niet werkt kan het aan de HDMI kabel liggen. Bravia sync gebruikt een van de adertjes van die kabel en sommige goedkope kabels missen die (weet ik helaas uit ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

veejee schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:05:
[...]

Klopt die had ik inderdaad ook gezien, en zoals ik in mijn eerste post aangaf dat ik al had gezien dat enkele headset dit wel konden. Maar om nou 90€ te betalen, het is een discutabele prijs ;) maar aan de andere kant is het zeker een mooi product. Maar het is dus niet mogelijk met andere headsets?
Met mijn Sennheiser MM200 kan dit ook kwam ik laatst achter, ik wilde de headset uitschakelen (met een knop van de headset) maar toen ging het geluid van me PS3 uit 8)7 Alleen kost deze ook duurder dan €90,-

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik zit stiekem te hopen op Metal Gear Solid 2 en 3 op één disc in HD.

Had laatst voor 12 euro op eBay de originele MGS1 gekocht voor de PSX :D Hij was echt nog zo goed als nieuw, mooi voor in de collectie dus.

Heb alleen nooit een PS2 gehad dus zou ook graag deel 2 en 3 willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:48
LuPo schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 14:50:
[...]

Ik heb m'n eerste Special Edition besteld vandaag. En wel de Bioshock 2 Special Edition. Je krijgt er aardig wat leuke dingen bij:
[afbeelding]

En dat voor het geweldige bedrag van 17,49 euro. :)

[...]

Kan dat serieus? Ik heb hier namelijk wel WD40 staan en heb bij beide controllers dat de buitenkant begint te slijten. Misschien als ik de analoge sticks een beetje smeer dat het dan wat beter gaat.
Waar heb je die Bioshock 2 SE voor 17,49 gevonden?

WD40 zou ik niet gebruiken, dat kan de rubbers van de knopjes aantasten. Gewoon even open maken en schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierz schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:58:
[...]

FRS denk ik. dit weekend 10% korting op games en iedereen kan een 5 euro kortingscode krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ike. schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:02:
[...]

FRS denk ik. dit weekend 10% korting op games en iedereen kan een 5 euro kortingscode krijgen.
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik zou graag een van de dagen een Playstation 3 Slim 120GB willen bestellen.

Maar nu zit ik met een probleem waar ik niet uitraak.
Ik zou graag een headset gebruiken op de playstation zodat al het geluid via de headset gaat.
Niet zoals bij die officiële headsets dat alleen de stemmen door de headset gaan.

Na lang opzoeken ben ik nog helemaal niets wijzer geworden...
Zoals die Turtlebeach PX21 werkt wel op de PS3 maar waarom die wel en een andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:24

dusty

Celebrate Life!

Waaaaah.. mijn eerste slechte ervaring with PS3 gisteren..... : Yellow Led Of Death :(

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:55
Pierz schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:58:
[...]

WD40 zou ik niet gebruiken, dat kan de rubbers van de knopjes aantasten. Gewoon even open maken en schoonmaken.
Zoals al gezegd bij FRS. Dit weekend 10% korting en de kortingscode voor 5 euro v/d ABN. Overigens had ik deze aanbieding al geplaatst in het Algemeen Budget Gaming-topic. Ike. had ook al de link naar de 5 euro korting geplaatst. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:45

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Aarondk1, Kun je niet beter wachten tot de PS3 packs, gebundeld met MOVE uitkomen, en de grotere HDD's?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LuPo schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:30:
[...]

Zoals al gezegd bij FRS. Dit weekend 10% korting en de kortingscode voor 5 euro v/d ABN. Overigens had ik deze aanbieding al geplaatst in het Algemeen Budget Gaming-topic. Ike. had ook al de link naar de 5 euro korting geplaatst. ;)
Dit werkt niet meer, ben ik vanmiddag achter gekomen. De € 5,00 code geeft als waarde gratis. Er zal wel veel misbruik van gemaakt zijn de afgelopen dagen en de code zal wel op games weer na de 10% kortingsactie geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 20:18
Ga denk ik ook een PS3 kopen.
Vind het de beste console die er is op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Ik ben eigenlijk niet zo geintresseerd in die Move.

Geef mij maar een standaard controller, maar ik kan me zeker wel goed vermaken met de Wii.
Dus misschien geef ik het een kans, met kerst zullen er wel wat aanbiedingen zijn zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aarondk1 schreef op zondag 12 september 2010 @ 17:27:
met kerst zullen er wel wat aanbiedingen zijn zeker?
Is dat ooit niet geweest? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Niet dat ik mij kan herinneren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002