Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.gameguru.in/img/playstation-move-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamerant.com/wp-content/uploads/PlayStation-Move.jpg

Welkom in het PlayStation Move Topic!
We gaan het hier hebben over de Motion Controller van Sony's PlayStation 3.

Hoe werkt Move?
Move maakt gebruik van geavanceerde technologie om bewegingen te volgen en combineert een aantal geïntegreerde bewegingsdetectors met de PlayStation Eye-camera om de positie van de bewegingscontroller in een 3D-ruimte te volgen. Hierdoor worden je bewegingen tot op de millimeter nauwkeurig op het scherm weergegeven door een systeem dat vijf keer sneller is dan de gemiddelde reactiesnelheid van een mens. Kortom, je bewegingen worden uiterst precies nagebootst.

Welke functies bevat Move?
Het nauwkeurige Move bevat een aantal toetsen voor traditioneel gamen.
Move bevat bovendien een trilfunctie zodat je de acties in de game ook kunt voelen.
Verder zit er een bol op de Move-bewegingscontroller die van kleur verandert en je activiteiten in de game weerspiegelt. Als je iets met de Move-bewegingscontroller aan het schilderen bent en groene verf gebruikt, wordt de bol bijvoorbeeld ook groen.
Move is draadloos en dat betekent dat je over volledige bewegingsvrijheid kunt beschikken. Je kunt de controller bovendien via de USB-aansluitingen op het PS3-systeem (of P.C.) opladen.
Maak je ook geen zorgen als je linkshandig bent. Move kan namelijk ook voor linkshandig gebruik worden ingesteld.

Hoeveel gebruikers kunnen Move tegelijkertijd gebruiken?
Je kunt tot vier Move-bewegingscontrollers tegelijkertijd op je PS3-systeem aansluiten.Voor de meeste Move-games is maar één bewegingscontroller nodig, maar sommige games kun je ook met twee controllers spelen om nog meer precisie aan je bewegingen toe te voegen

Hoeveel kost Move?
• Move-bewegingscontroller: pricewatch: Sony Move motion controller Zwart, PlayStation 3
• Move Navigation Controller: pricewatch: Sony Move navigation-controller Zwart, PlayStation 3
• Move Basispakket; pricewatch: Sony Move Starter Pack Zwart, PlayStation 3
• Move Controller Charger: pricewatch: Sony Move charging station Zwart, PlayStation 3
• Move - Gun Attachment: pricewatch: Sony PlayStation Move Gun, PlayStation 3

Is het mogelijk om Move versie's van spellen, ook zonder de Move controller(s) te spelen?
Dat verschilt per spel. Je kunt het wel aan de verpakking zien:
1. Staat er boven op de hoes een blauwe regel met "PlayStation Move Features" (onder de zwarte PS3-balk) dan kun je Move gebruiken, maar je kunt het spel ook spelen zonder (zie hieronder links).
2. Staat er boven op de hoes een blauwe regel met "PlayStation Move Required" dan kun je het spel alleen maar met Move spelen. Daarnaast staat er een ronde afbeelding op de cover, waarop een PS Eye en Motion Controller worden afgebeeld met de begeleidende tekst "You'll need these" (zie hieronder rechts).
Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/113763/sly-trilogy-ps3-move-compatib.jpg?width=250&max-height=350Afbeeldingslocatie: http://www.365games.co.uk/product_images/ps3/playstation_move_the_fight_xl.png

Welke games zijn er voor Move verkrijgbaar?
Er zijn ondertussen meer dan 50 games die Move ondersteunen, waaronder;
•Auditorium*
•Beat Sketcher*
•Brunswick Pro Bowling
•Cabela’s Dangerous Hunts 2011
•Create
•Dance Dance Revolution
•Dead Space Extraction
•de Blob 2
•Echochrome II
•EyePet
•The Fight: Lights Out
•Funky Lab Rat*
•Get Fit With Mel B
•Heavy Rain (via PSN software update)
•High Velocity Bowling* (via PSN software update)
•Hustle Kings* (via PSN software update)
•John Daly’s ProStroke Golf
•Killzone 3
•Kung Fu Rider
•LittleBigPlanet 2
•MAG (via PSN software update)
•Michael Jackson: The Experience
•Modern Combat: Domination*
•NBA 2K11
•No More Heroes: Heroes’ Paradise
•Planet Minigolf* (via PSN software update)
•PlayStation Move Heroes
•Racquet Sports
•Rapala Pro Bass Fishing 2010
•Resident Evil 5: Gold Edition (via PSN software update)
•R.U.S.E.
•Sackboy’s Prehistoric Moves*
•Singstar Dance
•SOCOM 4
•Sports Champions
•Start the Party
•Swords & Soldiers* (via PSN software update)
•The Lord of the Rings: Aragorn’s Quest
•The Shoot
•The Sly Collection
•Tiger Woods PGA Tour 11 (via PSN software update)
•Time Crisis: Razing Storm
•Top Darts*
•Toy Story 3: The Video Game (side modes via PSN software update)
•TRON: Evolution
•Tumble*
•TV Superstars
•Under Siege*
•Virtua Tennis 4
•Yoostar 2
•Zumba Fitness

* = Downloadable PSN-titel.

Voor een volledige lijst van PlayStation Move Compatible games klik op de link hieronder;
Wikipedia: List of games compatible with PlayStation Move

Trailers;

Tip 1: De Officiële Move FAQ van Sony --> http://blog.us.playstatio...on-move-the-ultimate-faq/

Tip 2: Voor meer trailers en/of gameplay, informatie en grappige features --> http://www.yaybuttons.com/

** Opmerkingen (hou het a.u.b. netjes) en/of verbeteringen zijn welkom! **

[ Voor 69% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-03-2012 21:41 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Mooi topic!
Ik ga denk ik wel meteen een move controller halen volgende week. Camera heb ik al en voor die subcontroller gebruik ik in eerste instantie de DS3 nog wel even. Ben alleen nog aan het twijfelen over de Sport Champions game...

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphus-Y schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:58:
Mooi topic!
Ik ga denk ik wel meteen een move controller halen volgende week. Camera heb ik al en voor die subcontroller gebruik ik in eerste instantie de DS3 nog wel even. Ben alleen nog aan het twijfelen over de Sport Champions game...
Ik heb toevallig vanaf volgende week 2 weken vrij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-04 19:29
Ik dacht dat bij de Move starterspack die Sports champion game al erbij zat? weet iemand wat de introductie blu ray anders ongeveer inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Igor4 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:32:
Weet iemand wat de introductie blu ray anders ongeveer inhoud?
Staat in het stukje, ik heb het even aangepast en groen gemaakt. ;)
* Op de Introductie-DVD/Blu-Ray vind je een video met instructies om Move in te stellen en een aantal gamedemo's om je te laten zien hoe het is om met deze nieuwe technologie aan de slag te gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-09-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314211

1 maand een Wii in huis gehad, daarna niet meer gespeeld. Graphics en games vond ik erg tegenvallen. Daarna ps3 gekocht en stiekem gehoopt op ps4 met wii achtige controllers. Nu dan eindelijk de Move maar gewoon op de vertrouwde ps3. Helaas lees ik in verscheidene reviews dat de besturing nog niet helemaal je van het is.
Eyepet bijvoorbeeld geprobeerd wat dus echt niet werkt in een kleine kamer (maakt zoals vele weten gebruik van dezelfde camera als Move)

Ik wacht nog even met bestellen tot er meerdere games uit zijn en er meer gebruikers ervaringen te lezen zijn.

Ben erg benieuwd!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 314211 op 07-09-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 10:23
Anoniem: 314211 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:57:
1 maand een Wii in huis gehad, daarna niet meer gespeeld. Graphics en games vond ik erg tegenvallen. Daarna ps3 gekocht en stiekem gehoopt op ps4 met wii achtige controllers. Nu dan eindelijk de Move maar gewoon op de vertrouwde ps3. Helaas lees ik in verscheidene reviews dat de besturing nog niet helemaal je van het is.
Eyepet bijvoorbeeld geprobeerd wat dus echt niet werkt in een kleine kamer (maakt zoals vele weten gebruik van dezelfde camera als Move)

Ik wacht nog even met bestellen tot er meerdere games uit zijn en er meer gebruikers ervaringen te lezen zijn.

Ben erg benieuwd!
Ikzelf heb hier de 'normale' EyePet in een vrij donkere ruimte uitgeprobeerd, maar met een extra lamp, en op de grond zittend valt het nog goed te doen. Daarnaast heeft de Move ook nog de lichtgevende bol bovenop de controller, waardoor dus tracking van de controller preciezer en gemakkelijker is in zowel lichte als donkere ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:44
Ik meen dat RUSE dem ook al speelbaar is met de MOVE.
En anders sowieso de volledige game dus zet hem maar in je lijstje :)

http://blog.us.playstatio...playstation-move-details/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Laatst online: 07-02-2024
moet RUSE niet in de spellen lijst. Lijkt me toch een game waarvoor mensen de move zullen gaan aanschaffen. Denk ook dat het RTS genre bij uitstek geschikt is voor de Move. :( te laat!

Zelf wacht ik met de aanschaf totdat er point and click adventures gaan komen (er zijn nogal wat remake mogelijkheden 8) )

[ Voor 3% gewijzigd door Coolsnarf op 08-09-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:13
Als de Myst serie in HD komt, ren ik direct naar de winkel om een Move te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:20
Ik heb op dit moment de gewone eyepet en heb dus al een camera. Wat moet ik dan nog aanschaffen om te kunnen spelen? (naast een spel natuurlijk). Is dit zowel de bewegings- als de navigationcontroller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
De navigatiecontroller is optioneel. Je kunt namelijk ook de DualShock 3 als Navigatiecontroller gebruiken. Verschillende sites gaven zodoende ook al het advies om uberhaupt geen Navigationcontroller aan te schaffen, maar eerder twee Move-controllers, zodat je ook nog met twee spelers kunt spelen. Ook maakt bijvoorbeeld Sport Champions gebruik van twee Move-controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enormhi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
Zelf ga ik de Move niet op release kopen. Wel heb ik vandaag voor het eerst de Move gehanteerd. Tafel Tennis van Sports Champions gespeeld. Werkt lekker, als is het erg wennen. Paar keer vergat ik te meppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor de tip over R.U.S.E.! _/-\o_
Zijn er nog meer mensen die Move al hebben getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Lijkt mij wel leuk die move. Ik heb nog nooit dit soort games gespeeld, het lijkt mij wel een aparte ervaring om op die manier een spel te bedienen :)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb ook nog geen ervaring met van die motion-games. Binnenkort maar eens kijken waar ik de Move voor een mooie prijs kan kopen :)

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 09-09-2010 06:46 ]

PSN id: NL_SToRM

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:42
Ik heb de Move in pre-order staan, erg benieuwd wat het gaat worden. Op de oude PS2 heb ik Eyetoy:Play helemaal grijs gespeeld, de camera an sich was al erg goed werkend (al moest je wel vaak extra licht hebben om alles zichtbaar te houden).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• alex3305
Ik ben helaas nog geen echte goede Move-pre-order aanbiedingen tegengekomen. Zelf neig ik toch nog naar FRS met de Addiscount. Maar moet em zeker voor morgen even pre-orderen.

• SinergyX
Ik had nog een 15 euro kadobon, dus die maar ingewisseld :)

Al vind ik de losse controllers best prijzig, je zou bijna gewoon 2x de starterset kopen, de camera/Blueray doorverkopen en je hebt de 2 controllers goedkoper.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Coolsnarf
  • Laatst online: 07-02-2024
ik heb de move op de gamescom getest.

Heavy Rain vond ik zoals reviews zeggen inderdaad geen meerwaarde. Het werd er echt te makkelijk door.
RUSE (absoluut niet mijn type spel) verraste mij...het werkt echt super met zo'n type spel. Ik heb RUSE niet met controller gespeeld dus kan niet zeggen of de Move ook meerwaarde biedt.
Die Fight game op de gamescom sloeg mi echt nergens op. Deed me denken aan die boks game bij Wii sports!
Verder nog Socom gespeeld en moet zeggen dat het echt wel goed werkte, alleen speel ik dat eigenlijk ook liever met een controller.
De eyepet met de Move is ook niet echt boeiend, maar Sony zet daar altijd zulke aardige dames neer, dus wat dat betreft ook geslaagd :+
De guns heb ik niet geprobeerd omdat onrails shooters toch mijn ding niet zijn!

Dus blijft voor mij over de point-and-click zoals ik al eerder aangaf.
Al met al vindt ik dat het goed werkt, alleen moeten de spellen wel jouw genre zijn!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
eindelijk zie ik dit topic.

ondanks dat ik in het begin meteen dacht deze wil ik hebben, heb ik toch besloten om het even af te wachten om te kijken wat men er na een paar maanden van vindt, of het dan nog steeds leuk is en of er goeie fps games zijn. Tennis lijkt me wel leuk we zien wel.

Burp

Het topic is krap 2 dagen oud. :9
Ik hoor wel van heel veel mensen dat ze het willen afwachten, dus een stormloop zal het waarschijnlijk niet gaan worden.
Ik hoop alleen dat ze het aanbod van games snel uitbreiden met goede games.
Standaard meuk zoals het merendeel van de Wii-games is voor mij totaal niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Zijn er al winkels die hem stiekem al verkopen nu op dit moment. :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 111186 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:24:
Zijn er al winkels die hem stiekem al verkopen nu op dit moment. :*) :*) :*)
Natuurlijk niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat je een pre-order kunt ophalen op de dag voor de release, maar een aantal dagen ervoor zal denk ik niet gaan lukken. :P

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Zou dit echt precies op 15 september verkocht worden?
Of kunnen we het een paar dagen eerder verwachten?

Bijvoorbeeld maandag of dinsdag?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
fukijama schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:27:
Zou dit echt precies op 15 september verkocht worden?
Of kunnen we het een paar dagen eerder verwachten?

Bijvoorbeeld maandag of dinsdag?
Officieel mag Move pas de 15e verkocht worden maar het gebeurd steeds vaker dat (top)games een dag eerder worden verkocht in sommige winkels.
Inderdaad, met een beetje geluk kun je misschien 1 dag voor de release Move kopen. ;)

• alex3305
Ach ikzelf heb 'em gewoon besteld bij ToysXL samen met Sports Champions (top service trouwens, want normaal kun je maar één product tegelijk pre-orderen, maar toch gratis verzending coupon gekregen!). Mocht ik 'em de veertiende binnenkrijgen is dat leuk, maar de vijftiende is voor mij ook goed hoor.

Overigens is Planet Minigolf van Zen Studios volledig Move compatibel. Lijkt me een leuk spel voor early-adaptors!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ah, dat ziet er goed uit. Hun pinball spel is ook best goed, dus dit is misschien best de moeite waard. Ik denk dat m'n vrouw dat ook wel leuk vindt (vergemakkelijkt de aanschaf van die controllers ook weer :+)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat Planet Minigolf ziet er echt leuk uit!
Voorlopig blijft Move voor mij in de categorie "misschien als Kerstcadeautje", maar dit soort leuke games, maakt het wel interessanter.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Hillie schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:19:
Ah, dat ziet er goed uit. Hun pinball spel is ook best goed, dus dit is misschien best de moeite waard. Ik denk dat m'n vrouw dat ook wel leuk vindt (vergemakkelijkt de aanschaf van die controllers ook weer :+)
De pinballgame van Zen is zeker goed. :9~
Ik heb al vaker nagedacht om deze golf-game te kopen, maar er kwam telkens niets van. :9

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Het ziet er leuk uit op die site (misschien is er ook een demo van? Eens checken), zen pinball is erg leuk en het is wat laagdrempelig vermaak wat ook voor vrouw en haar vriendinnen leuk is.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Hillie schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:07:
Het ziet er leuk uit op die site (misschien is er ook een demo van? Eens checken), zen pinball is erg leuk en het is wat laagdrempelig vermaak wat ook voor vrouw en haar vriendinnen leuk is.
Er is ook een demo van, maar ik ben benieuwd of de demo ook move gaat ondersteunen of er een speciale move-demo voor de game uitkomt.

:+ :+ http://www.yaybuttons.com/ :+ :+

Moet je je vrouw/vriendin nog overtuigen dat zij Move nodig heeft? http://www.sensitivefireman.com/

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-09-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als de eerste reacties hier ook maar béétje positief zijn, ga ik hem ook halen :) Ik denk met sports champions erbij om beetje het WII gevoel te imiteren. Wel jammer dat er niet gewoon een starters pakket is met 2 controllers. Begrijp ik het goed dat je dus je controller kunt gebruiken voor de andere axis? Klinkt nogal geimproviseerd. Kan me wel voorstellen dat als het allemaal bevalt dat je toch gewoon die andere controller axis erbij koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:09:
Begrijp ik het goed dat je dus je controller kunt gebruiken voor de andere axis? Klinkt nogal geimproviseerd. Kan me wel voorstellen dat als het allemaal bevalt dat je toch gewoon die andere controller axis erbij koopt
Dat is om de prijs te drukken natuurlijk, maar ik denk dat de meesten snel overstappen op die navigation controller(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:32
Ik ga die PS3 Bundle pack op 15 september halen kijken of het nog wat is.

Aangezien ik al wat filmpjes heb gezien en het er best vet uitzien, je hoeft nu tenminste voor motion control geen Wii meer aan te schaffen. Dat is gewoon een plus. :)

[ Voor 54% gewijzigd door tomdabom op 12-09-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:36
De move lijkt mij ook wel wat. Ik heb hem net gepre-ordered bij game.co.uk.
Scheelt weer 10 euro. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:11
Weet iemand of het met de techniek van de Move mogelijk is dat je overal in je kamer kan staan? Ik heb namelijk een projector en als ik voor het beeld ga staan zie ik mn eigen schaduw tekeer gaan. Ook zie ik het mogelijk een probleem worden als de camera al het licht van de projector in zich krijgt en de trackingball daardoor niet goed kan volgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Hertog_Martin op 12-09-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hertog_Martin schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:56:
Weet iemand of het met de techniek van de Move mogelijk is dat je overal in je kamer kan staan? Ik heb namelijk een projector en als ik voor het beeld ga staan zie ik mn eigen schaduw tekeer gaan. Ook zie ik het mogelijk een probleem worden als de camera al het licht van de projector in zich krijgt en de trackingball daardoor niet goed kan volgen.
Q: Will PlayStation Move work if playing a game on a video projector? If using a projector, what’s the best position for the PlayStation Eye camera?
A: Yes. Make sure the PlayStation Eye is not in the direct line of projection so that it’s not blinded. The camera should be positioned in front of the user, about shoulder height.
bron: http://blog.us.playstatio...on-move-the-ultimate-faq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:11
Thx. Zat daar intussen ook net te kijken. Als ik echter in diezelfde FAQ het volgende lees:
Q: What is the best setup for my PlayStation Eye camera?
A: To get the most out of your PlayStation Eye camera, you should make sure it is centered above or below your TV screen (whichever position is closest to the player’s shoulder level) and facing the same direction as your TV

Q: How does room lighting affect PlayStation Move gameplay?
Strong lighting from behind the player should be avoided — especially light that changes, such as light from another TV
Dan wordt het wel lastig om een setup neer te zetten waarbij jezelf gewoon goed zicht op het beeld hebt, de camera op je gericht is en het licht van de projector wat dan achter je is niet in de camera komt. Ik wacht wel even reviews af van mensen met een PJ om te kijken hoe het werkelijk functioneert in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hertog_Martin schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:12:Dan wordt het wel lastig om een setup neer te zetten waarbij jezelf gewoon goed zicht op het beeld hebt, de camera op je gericht is en het licht van de projector wat dan achter je is niet in de camera komt. Ik wacht wel even reviews af van mensen met een PJ om te kijken hoe het werkelijk functioneert in de praktijk.
Ik denk dat het er vooral om gaat dat er geen direct licht in het oog van de camera komt. ;)
De projecter kan wel recht op het scherm of de muur gericht worden, alleen dan moet je de camera iets of wat schuin zetten zodat je naast de "projectiestraal" (is dat de juiste term?) kunt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04 22:25
Ik ben benieuwd of er al winkels zijn die hem eerder dan 15 sept in de schappen leggen, vaak lees je dat bepaalde spellen al 1 of 2 dagen voor releasedatum "per ongeluk" al in de schappen zijn gelegd (als de voorraad binnen is verkopen we het) of zou Sony daar streng op controleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Best Buy in de VS zou 'em al in de schappen hebben liggen. Maar daar hebben wij natuurlijk niets aan :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
ja ik ben van plan vanmiddag toch wel even een aantal winkels langs te gaan om te kijken of er iets ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 13:30
zeker ga ik de move halen..

heb alleen al een camera dus dat wordt zonder de introdisc (neem aan dat alles wat daarop staat ook gratis van psn te halen is?)

nu nog een leuke game voor erbij zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 13:30
http://blog.eu.playstatio...09/13/introducing-tumble/

die lijkt me wel leuk om het goed te testen overigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
El_V schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:26:
zeker ga ik de move halen..

heb alleen al een camera dus dat wordt zonder de introdisc (neem aan dat alles wat daarop staat ook gratis van psn te halen is?)

nu nog een leuke game voor erbij zoeken!
Volgens Sony worden alle demo's van de introductiedisc ook gratis op PSN uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ergens verwacht ik ook van die PSN mini games, zoals het mollenmeppen of visjes-vangen (die omhoog springen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Iemand er al in geslaagd vandaag al een move op te pikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:34:
[...]

Staat in het stukje, ik heb het even aangepast en groen gemaakt. ;)

[...]
beetje laat, maar kwam er vandaag achter waarom ik dat dacht. In de VS is er namelijk een starterpack van $99 met camera, controller en sports champions. In de EU brengen ze die bundel niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Igor4 schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:22:
[...]

beetje laat, maar kwam er vandaag achter waarom ik dat dacht. In de VS is er namelijk een starterpack van $99 met camera, controller en sports champions. In de EU brengen ze die bundel niet uit.
Echter heeft ToysXL dit pakket wel. Waarnaast ook eentje met Start The Party voor 89€. Best een goede deal als je mij vraagt.

[ Voor 31% gewijzigd door alex3305 op 13-09-2010 23:58 . Reden: Geen extra tekst.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
alex3305 schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:57:
[...]

Echter heeft ToysXL dit pakket wel. Waarnaast ook eentje met Start The Party voor 89€. Best een goede deal als je mij vraagt.
Vanmiddag gekeken om het via die site te bestellen maar zoveel goedkoper is het uiteindelijk niet.

Prijs meeste retail winkels:
Move pakket €60
Sports Champions €40

Verschil is maar €7. (incl. verzendkosten), als je via acceptgiro wilt betalen is het via die site nog maar €5 goedkoper.

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 14-09-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het aftellen is nu zo'n beetje echt begonnen.
Ik ben benieuwd wie als eerste hier kan schreeuwen/typen dat hij/zij Move heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:31:
Het aftellen is nu zo'n beetje echt begonnen.
Ik ben benieuwd wie als eerste hier kan schreeuwen/typen dat hij/zij Move heeft. :P
Ik ben nog steeds aan het twijfelen om Move nu op de release dag te kopen of om even te wachten totdat er wat meer spellen zijn die Move gebruiken.

Als ik Move woensdag koop, koop ik dan een extra Move controller? Ik weet dat Sports Champions te spelen is met 1 controller maar het lijkt me leuker/realistischer om met bijv. het boogschieten of volleyballen met 2 controllers te spelen.

Ik ga niet met 1 hand de Dualshock vast houden dus dan heb je ook een Navigation Controller nodig.
De games die woensdag uitkomen zullen denk ik weinig gebruik kunnen maken van de Navigation Controller maar volgende week komt de Heavy Rain Move patch uit...

Wil je gebruik maken van alle functies van de Move dan word het toch best een prijzig pakketje:
Move Starters Pack €60
Move Motion Controller €40
Move Navigation Controller €30

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:56:
[...]
Ik ben nog steeds aan het twijfelen om Move nu op de release dag te kopen of om even te wachten totdat er wat meer spellen zijn die Move gebruiken.

Als ik Move woensdag koop, koop ik dan een extra Move controller? Ik weet dat Sports Champions te spelen is met 1 controller maar het lijkt me leuker/realistischer om met bijv. het boogschieten of volleyballen met 2 controllers te spelen.

Ik ga niet met 1 hand de Dualshock vast houden dus dan heb je ook een Navigation Controller nodig.
De games die woensdag uitkomen zullen denk ik weinig gebruik kunnen maken van de Navigation Controller maar volgende week komt de Heavy Rain Move patch uit...
Ik twijfel nog wel een beetje wat ik ga kopen.
Aanstaande vrijdag komt er een Lord of the Rings game (Aragorn's Quest) uit die ook "Move-Ready" gaat worden en daar verwacht ik ook wel wat van.
Ik hoop alleen dat de Trailers/gameplay beelden die ik heb gezien (op verschillende sites gekeken) van de Wii-versie waren, aangezien het er vrij matig uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Goeie tip van het sports champions pack :) Ik denk wel dat ik direct die controller voor andere axis erbij doe. Mocht ik het echt allemaal geweldig vinden dan koop ik er een setje voor tweede persoon bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ga voor in eerste instantie voor 1, misschien 2 move controllers. Eye heb ik al en volgens de review van Engadget is de DS3 prima te gebruiken als navicontroller. Ik hoop dat de games van de demodisc en patches voor Eyepet en Heavy Rain snel in de store komen, anders kan ik er nog weinig mee.

Niemand die al een move heeft kunnen kopen?

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 14-09-2010 11:29 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:27:
Ik ga voor in eerste instantie voor 1, misschien 2 move controllers. Eye heb ik al en volgens de review van Engadget is de DS3 prima te gebruiken als navicontroller. Ik hoop dat de games van de demodisc en patches voor Eyepet en Heavy Rain snel in de store komen, anders kan ik er nog weinig mee.

Niemand die al een move heeft kunnen kopen?
Alle demos die op de disc staan komen woensdag in de PS store.
Heavy Rain update komt 22/09
Eyepet update zou deze week online komen.

(game updates komen niet in de store, deze kan je downloaden als je het spel start)

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 14-09-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Leuk topic.... ik denk dat ik de kat nog even uit de boom kijk, met name tot er een beetje games beschikbaar komen waarbij je het ding echt goed kunt gebruiken. Het lijkt me wel een prima toevoeging overigens :)

Wat is nou het grote nut van die Navigation controller?
Dat ontgaat me nog een beetje namelijk....

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-04 16:07

Rusty

M-Power

Ik heb een hele bulk dingen in pre-order staan bij zavi. Dus dat wel niet op release datum binnen zijn, maar goed misschien voor het weekend nog in huis.
Ik kan niet wachten om alles te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Xcalibur schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:10:
Leuk topic.... ik denk dat ik de kat nog even uit de boom kijk, met name tot er een beetje games beschikbaar komen waarbij je het ding echt goed kunt gebruiken. Het lijkt me wel een prima toevoeging overigens :)

Wat is nou het grote nut van die Navigation controller?
Dat ontgaat me nog een beetje namelijk....
Navigationcontroller is hetzelfde als de linkerkant van je DS3/Sixaxis inclusief een X, O en PS-knop. Je kan hiermee bijvoorbeeld lopen in Socom4 of over de kaart navigeren in Ruse (RTS), terwijl je met de move richt en schiet of dingen aanwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb al een PSeye dus denk dat ik wel een move controller ga halen voor zo'n 40 euro. De navigation controller heb je niet echt nodig, maar wellicht dat ik die later nog koop als blijkt dat hij wel erg handig is. Als het leuk is, koop ik nog een 2e move controller. Ben echt wel benieuwd naar move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-04 22:23
Heeft iemand de playstation move al in de verkoop gespot? Was zelf aan het denken vanavond eens naar de mediamarkt te gaan, maar zal wel weer pech hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135594

Ik heb hem net in de winkel opgehaald !! Bart Smit in Den Bosch.
vanavond even checken, ben benieuwd.

Afbeeldingslocatie: http://www.systeemopmaat.nl/onzin/IMAG0064.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135594 op 14-09-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Waarom zeg je er niet bij welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ike. schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:17:
Waarom zeg je er niet bij welke winkel?
nu wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Eplaza heeft ze ook staan. Zelf nog even laten staan, stonden alleen losse controllers en charge stations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hadden ze ook een losse move controller? Dan ga ik dadelijk eens bij de Bart langs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:24:
Hadden ze ook een losse move controller? Dan ga ik dadelijk eens bij de Bart langs..
dat weet ik niet, wel hadden ze de Navigation controller dus wellicht ook die losse move controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik had bijna ook de move gekocht, maar er zijn helemaal geen leuke spellen. Ik vindt het maar een slechte launch.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Als E-plaza en Bart Smit ze nu landelijk in de winkel hebben gezet dan zullen andere winkels later vandaag ook wel beginnen met de verkoop denk ik. Als er 1 keten eerder met de verkoop start volgen de andere meestal ook dezelfde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

TheKillingBean schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:30:
Ik had bijna ook de move gekocht, maar er zijn helemaal geen leuke spellen. Ik vindt het maar een slechte launch.
Ik had ook gedacht dat er meer games beschikbaar zouden zijn. Time Crisis bijvoorbeeld, maar die komt helaas pas later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKillingBean schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:30:
Jouw getroll in diverse PS3-gerelateerde topics begint een beetje irritant te worden.
Bron: jouw profiel.

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-09-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
ik sluit me aan bij Xcaliber:
Ben echt benieuwd of de move nu een toevoeging gaat zijn voor de mensen die al een Wii hebben. Ik heb de Wii gekocht (voor het vrouwtje, echt waar!) en ik denk dat ik niet meer dan 3 maanden iets mee heb gedaan. Om deze reden ben ik niet van plan om de Move aan te schaffen, tenzij dit topic mij gaat overtuigen.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb alleen enkel eyepet die de move ondersteund. Neem aan dat er wel wat demo's te downloaden zijn? Want gelijk een duur spel erbij aanschaffen zie ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243667

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:47:
Ik heb alleen enkel eyepet die de move ondersteund. Neem aan dat er wel wat demo's te downloaden zijn? Want gelijk een duur spel erbij aanschaffen zie ik niet zitten.
De startdisc is ook te downloaden van PSN (nu of iets later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 243667 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:49:
[...]

De startdisc is ook te downloaden van PSN (nu of iets later)
vanaf morgenmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ben benieuwd naar de nauwkeurigheid van Move. Spellen als Tiger Woods lijken me zeer geschikt voor Move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:32:
[...]

Jouw getroll in diverse PS3-gerelateerde topics begint een beetje irritant te worden.
Bron: jouw profiel.
Heeft niets met getroll te maken, ik heb tot nu toe alle consoles. Maar er zijn gewoon een aantal dingen wat wat Ps3 niet goed doet. Ik gebruik de Ps3 nu veel meer dan de xbox360, daarom valt er gewoon meer dingen op.

En ga me nou niet vertellen dat er nu goeie spellen uit zijn voor de move. Als je de reviews leest zijn het maar matige spellen, of vindt je kunfu rider een goed spel? Ik had gehoopt op wat meer spellen voor de hardcore spelers, zoals bv Time Crisis. Ik ga echt wel de move controllers kopen, maar later als er meer spellen zijn die mij aanspreken. Misschien komt het dat ik ook een Wii heb, en die bijna nooit meer gebruik. Ik weet dat de move controller veel "sterker" is dan de Wii controller, daarom hoopte ik ook op betere spellen.

Maar wel leuk dat je me in de gaten houdt, alleen janmer dat je niet weet wat trollen is. Heb je zeker een keer gelezen op de gamespot forums :)

Ps heb je je eigen profiel wel bekeken? Je hebt alleen gepost in PS3 topics, je bent dus duidelijk een fanboy en kan het blijkbaar niet hebben als er "slechte" dingen worden gezegt over je ps3.

[ Voor 15% gewijzigd door TheKillingBean op 14-09-2010 14:13 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op zich is de conclusie dat de hardware veel belovend is, maar de spellen matig een betere, dan andersom voor Sony ;)

De launch van de move is inderdaad matig, eigenlijk treurig als je bedenkt hoeveel geld erachter zit. Maar laten we niet vergeten dat de Wii op een enkele titel, in het begin ook weinig had. Het enige was dat zij de shock and awe van de nieuwe techniek meehadden.

Voor Kinect geldt eigenlijk hetzelfde, wat mij betreft veelbelovende technologie, maar de launchgames... nah

Een groep gadgetfans zullen beide direct aanschaffen, de rest zal een beetje de kat uit de boom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo zwak is de launch volgens mij toch niet. Zeker niet als je een launch window pakt (dus niet alleen dag 1, maar de eerste 2-3 maanden).

Er zijn party-games, een RTS, PSN titels en upgrades van oude core-games. Best netjes als je het mij vraagt, ik verwacht een mooi jaar voor de move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04 22:04
Net bij eplaza in Weert het pakket gehaald.
Zie hier :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n3qHi7gMj7EeFkUeNhjpkwXb/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ik vind de launch van de Move redelijk te noemen. Je hebt voor ieder wat wils qua launch games, waarnaast er enkele PSN spellen al compatibel zijn met de Move. LBP zou ook compatibel moeten zijn bijvoorbeeld, of is dat pas in deeltje twee?

Daarnaast kan het tactiek van Sony zijn om nu de Move uit te geven met wat matige spellen, zodat mensen niet ineens een grote aankoop hoeven te doen, maar deze kunnen opsplitsen in twee keer.

offtopic:
Zou me niets verbazen als GT5 uitgesteld zou worden omdat er nog Move ondersteuning in aangebracht moet worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
alex3305 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:35:
Ik vind de launch van de Move redelijk te noemen. Je hebt voor ieder wat wils qua launch games, waarnaast er enkele PSN spellen al compatibel zijn met de Move. LBP zou ook compatibel moeten zijn bijvoorbeeld, of is dat pas in deeltje twee?

Daarnaast kan het tactiek van Sony zijn om nu de Move uit te geven met wat matige spellen, zodat mensen niet ineens een grote aankoop hoeven te doen, maar deze kunnen opsplitsen in twee keer.

offtopic:
Zou me niets verbazen als GT5 uitgesteld zou worden omdat er nog Move ondersteuning in aangebracht moet worden :D
LittleBigPlanet zal niet te spelen zijn met Move. Deel 2 dat later dit jaar uitkomt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook ik heb zojuist Move gekocht: 2 bewegingscontrollers, 2 navigationcontrollers en Sports Champions.
Mocht 'm eerst niet meenemen, maar toen ik zei dat ik nog 2 games zou kopen als ik alles vandaag mee mocht nemen ging de verkoper toch overstag.
Ach ... die games wilde ik toch al kopen. :9
TheKillingBean schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:03:
[...]En ga me nou niet vertellen dat er nu goeie spellen uit zijn voor de move.
R.U.S.E.?

offtopic:
Ps heb je je eigen profiel wel bekeken? Je hebt alleen gepost in PS3 topics, je bent dus duidelijk een fanboy en kan het blijkbaar niet hebben als er "slechte" dingen worden gezegt over je ps.
Ik ben in jouw ogen misschien wel een PS-fanboy, maar ik speel afentoe op een 360 (en Wii) bij een vriend van me en die console(s) bevalt(len) me voor geen meter.
Toch zie je me niet mengen in de 360-topics.
Ik kan daar weinig tot geen positieve ervaringen delen, dus kom ik daar niet om mensen onnodig te irriteren met mijn negatieve ervaringen.
Ik zie jou als een Ajax-supporter op een Feijenoordfansite, een Applefan op een Microsoftwebsite, een BMW-bezitter op een Mercedes-forum, etc. etc.
Je moet het zelf weten, maar als je toch uitsluitend negatief kan reageren zou ik toch eens goed nadenken wie hier nu de fanboy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:35
Wat mij onduidelijk is welke games gepatched gaat worden en wat het verschil is als ze ook een "move edition" hebben. Bijvoorbeeld is Heavy Rain hier en daar goedkoper (33 euro) en wordt in oktober gepatched voor de move. Echter wat is dan het verschil met de move edition. Diezelfde vraag gaat eigenlijk voor meer games op.

met andere woorden : moet ik op de "move edition" van een bepaald spel wachten of is daar ergens een lijst van?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:44:
Ook ik heb zojuist Move gekocht: 2 bewegingscontrollers, 2 navigationcontrollers en Sports Champions.
Mocht 'm eerst niet meenemen, maar toen ik zei dat ik nog 2 games zou kopen als ik alles vandaag mee mocht nemen ging de verkoper toch overstag.
Wat een gast, die verkoper. :') Veel plezier met je Move! :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover ik weet ben je de zak als je de originele resident evil 5 hebt. Patch komt alleen voor Gold edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik toch even gebeld met de FRS, omdat mijn pre-order niet meer linkt naar de huidige pagina van de starterspack. Was een foutje in het systeem bla bla, per saldo: wordt pas later verzonden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Anoniem: 243667 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:52:
Voor zover ik weet ben je de zak als je de originele resident evil 5 hebt. Patch komt alleen voor Gold edition.
Wel raar vind ik, aangezien er bij een spel als Heavy Rain gewoon gratis een patch beschikbaar wordt gesteld die Move controls mogelijk maakt. Het is toch softwarematig, dan kan dat bij RE5 ook gedaan worden? Zeker voor mensen die RE5 vanaf release hebben, sindsdien alle DLC los hebben gekocht (en dus zo'n €80,- hebben uitgegeven aan dat spel) worden nu benadeeld ten opzichte van de mensen die de Gold edition kopen voor €40,- waar alle DLC al bij zit en nu dus ook Move-ondersteuning. :(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Spam schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:47:
Wat mij onduidelijk is welke games gepatched gaat worden en wat het verschil is als ze ook een "move edition" hebben. Bijvoorbeeld is Heavy Rain hier en daar goedkoper (33 euro) en wordt in oktober gepatched voor de move. Echter wat is dan het verschil met de move edition. Diezelfde vraag gaat eigenlijk voor meer games op.

met andere woorden : moet ik op de "move edition" van een bepaald spel wachten of is daar ergens een lijst van?
Move patch voor Heavy Rain komt volgende week woensdag niet in oktober.
Heavy Rain Move Edition zal een aantal extra's bevatten. (XMB themes. soundtrack, making of video's en de Taxidermist DLC )

Via google kan je makkelijk een lijstje met games vinden die een Move patch zullen krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:44:
Ach ... die games wilde ik toch al kopen. :9

[...]

R.U.S.E.?

offtopic:
Ps heb je je eigen profiel wel bekeken? Je hebt alleen gepost in PS3 topics, je bent dus duidelijk een fanboy en kan het blijkbaar niet hebben als er "slechte" dingen worden gezegt over je ps.
Ik ben in jouw ogen misschien wel een PS-fanboy, maar ik speel afentoe op een 360 (en Wii) bij een vriend van me en die console(s) bevalt(len) me voor geen meter.
Toch zie je me niet mengen in de 360-topics.
Ik kan daar weinig tot geen positieve ervaringen delen, dus kom ik daar niet om mensen onnodig te irriteren met mijn negatieve ervaringen.
Ik zie jou als een Ajax-supporter op een Feijenoordfansite, een Applefan op een Microsoftwebsite, een BMW-bezitter op een Mercedes-forum, etc. etc.
Je moet het zelf weten, maar als je toch uitsluitend negatief kan reageren zou ik toch eens goed nadenken wie hier nu de fanboy is.
Ruse kan ook gespeelt worden met de normale controller, ik heb het over move only spellen. Het klopt dat ik een xbox360 fan ben, maar ik ben ook een PS3 fan, dus jouw verhaaltje gaat niet op. Als je mijn andere posts hebt gelezen dan kun je zien dat ik erg positief ben over de PS3. De PS3 only spellen zijn van hoog niveau, dus dan mag je verwachten dat de move spellen ook zo zullen zijn. Dit is helaas nu nog niet het geval. De goeie spellen zullen wel komen, maar met een launch mag je meer verwachten, zeker bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaptainCharisma schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:59:
[...]

Wel raar vind ik, aangezien er bij een spel als Heavy Rain gewoon gratis een patch beschikbaar wordt gesteld die Move controls mogelijk maakt. Het is toch softwarematig, dan kan dat bij RE5 ook gedaan worden? Zeker voor mensen die RE5 vanaf release hebben, sindsdien alle DLC los hebben gekocht (en dus zo'n €80,- hebben uitgegeven aan dat spel) worden nu benadeeld ten opzichte van de mensen die de Gold edition kopen voor €40,- waar alle DLC al bij zit en nu dus ook Move-ondersteuning. :(
Het was een technisch verhaal, ze claimen dat het heel moeilijk te patchen is. Inderdaad wel zuur.

Als ze voor kopers van het eerste uur een betaalde patch aan gaan bieden als DLC dan verliezen ze in ieder geval hun geloofwaardigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Spam schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:47:

Verschil met de Move-edition is dat het een nieuwe 'special edition' is met gratis DLC van o.a. 'the taxidermist', de soundtrack en 3 thema's en inclusief de move patch.
Eyepet en High Velocity bowling krijgen ook een patch waarvan bij de tweede ook niet helemaal duidelijk is of die gratis of betaald is (iig gratis voor PSN-plus leden).

@TheKillingBean. Hoewel ik het met je eens ben dat er vanaf dag één niet heel veel spannende move-titels beschikbaar zijn vind ik je R.U.S.E. argument nogal vreemd. Omdat het geen move-only spel is telt hij niet oid? Ik vind het juist een groot voordeel van de Move dat bestaande games uitgebreid worden met deze besturing, itt tot Kinect die alleen maar dedicated games krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door Shiver23 op 14-09-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:51
Ben er benieuwd naar jullie reacties/ervaringen! Ik twijfel nog of ik Move ga aanschaffen of niet?! Dus laat snel een review achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij krijgt Kinect ook games waar de controller voor gebruikt moet of mag worden met extra functionaliteit. Voorbeeld is Fable 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
alex3305 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:35:

offtopic:
Dat zie ik niet gebeuren. Move zou dan met een evt plastic stuurtje gebruikt kunnen worden zoals Mario kart, maar dat zou alles wegnemen van een hyper realistische race simulator. Wat wel komt is headtracking zodat je opzij kan kijken door je hoofd te bewegen. Maar dat valt niet onder move ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Shiver23 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:07:
[...]

@TheKillingBean. Hoewel ik het met je eens ben dat er vanaf dag één niet heel veel spannende move-titels beschikbaar zijn vind ik je R.U.S.E. argument nogal vreemd. Omdat het geen move-only spel is telt hij niet oid? Ik vind het juist een groot voordeel van de Move dat bestaande games uitgebreid worden met deze besturing, itt tot Kinect die alleen maar dedicated games krijgt.
Je hebt gelijk dat het een voordeel is dat je sommige spellen ook kan spelen met de move. Alleen vindt ik spellen leuker die speciaal gemaakt zijn voor de move. Een rts spelen zonder muis lijkt me erg onhandig, misschien dat de move hier verandering in brengt. Als ik de move heb kan ik altijd de demo proberen. Ik hoop dat er ook meer spellen komen op de PSN store voor de move, zijn er al spellen voor aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Zwaardvechten in assasins creed met move svp! :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste