Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb een move controller gekocht bij de Gamestore e-plaza. Best prijzig eigenlijk, 40 euro. Tot op heden is er nog geen demo disc te downloaden, ook niet in de US store. Ga nu kijken of eyepet het doet, hij geeft niet aan dat er een update voor is. Ruse demo en tiger woods 11 demo zullen denk niet werken, maar ga het toch proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 243667 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:16:
Volgens mij krijgt Kinect ook games waar de controller voor gebruikt moet of mag worden met extra functionaliteit. Voorbeeld is Fable 3.
Gaat dat nog door dan? Dacht dat het geschrapt was. Zonder Kinect/Move-war te starten zie ik zelf als grootste nadeel van Kinect dat het veel processortijd kost en daarom niet/zeer lastig is toe te voegen in standaard games. Hoogstens als een soort sidequest oid.

En @Move in GT5. Een deel van Move zit wel in GT5. De headtracking-functie wordt gebruikt. Door het draaien van je hoofd kan je de camera naar rechts en links laten bewegen. http://www.gtplanet.net/g...-head-tracking-explained/ Jammer is dat het nogal beperkt is geïmplementeerd. http://www.gtplanet.net/g...damage-looking-beautiful/

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 14-09-2010 15:30 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Igor4 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:20:
Zwaardvechten in assasins creed met move svp! :)
En Force-powers/lightsaber-dueling met Move in SW:TFU2! Maar dat zal wel niet.. Dat Sports Champions spel lijkt me overigens een soort veredelde introductie voor de Move en diens mogelijkheden, of is het zelf ook echt een leuk spel? Vind het dan namelijk wel erg duur om daar 40 euro voor neer te tellen.. :X

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Igor4 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:18:
[...]

Dat zie ik niet gebeuren. Move zou dan met een evt plastic stuurtje gebruikt kunnen worden zoals Mario kart, maar dat zou alles wegnemen van een hyper realistische race simulator.
Het lijkt nu net alsof je zegt dat GT5 een hyper realistische race simulator is _O-

GT5 maakte wel gebruik van de Eyetoy voor headtracking toch?

EDIT:

Wat Shiver dus zegt

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 14-09-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243667

TheKillingBean schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:19:
[...]

Je hebt gelijk dat het een voordeel is dat je sommige spellen ook kan spelen met de move. Alleen vindt ik spellen leuker die speciaal gemaakt zijn voor de move. Een rts spelen zonder muis lijkt me erg onhandig, misschien dat de move hier verandering in brengt. Als ik de move heb kan ik altijd de demo proberen. Ik hoop dat er ook meer spellen komen op de PSN store voor de move, zijn er al spellen voor aangekondigd?
Tumble is volgens mij een PSN move only titel. Ook een Zen Minigolf is verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Anoniem: 243667 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:33:
[...]

Tumble is volgens mij een PSN titel en ook een Zen Minigolf titel.
echochrome 2 en Beat Sketcher ook. Weet alleen niet wanneer deze games in de Store zullen verschijnen

Las net dat Flower ook een Move patch zal krijgen.
Wikipedia: List of games compatible with PlayStation Move

[ Voor 36% gewijzigd door Ike. op 14-09-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-04 14:35
Ike. schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:04:
[...]

Move patch voor Heavy Rain komt volgende week woensdag niet in oktober.
Heavy Rain Move Edition zal een aantal extra's bevatten. (XMB themes. soundtrack, making of video's en de Taxidermist DLC )

Via google kan je makkelijk een lijstje met games vinden die een Move patch zullen krijgen....
Duidelijk. Heb wel gegoogled maar kan niet echt een duidelijke lijst vinden. Wel een lijst met games die eraan zitten te komen met move support maar niet welke bestaande games een move patch in de planning hebben. Bijvoorbeeld God of War or Force Unleashed...ik noem maar wat. Als jij wel wat hebt, linkje graag _/-\o_

Update : en toen las ik de link hierboven ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Spam op 14-09-2010 15:45 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

http://blog.eu.playstatio...w-about-playstation-move/

Had die move controller net zo goed morgen kunnen kopen, want heb er nu nog helemaal niks aan.
Achja heb hem iig in huis. :)

Het starterspack is eigenlijk heel voordelig. Losse move controller is 40 euro, maargoed ik heb al een PSeye, dus scheelde toch weer.

edit:
de ruse demo werkt! het is ff wennen maar het werkt prima :D

[ Voor 31% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-09-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-04 19:29
PWM schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:23:
[...]

Het lijkt nu net alsof je zegt dat GT5 een hyper realistische race simulator is _O-
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-04 09:04

Amiet01

Master_A

Zo heb ook vandaag een starter-pack gehaald bij de E-Plaza. Eerste reactie: VET! Had als eerst Sports Champions geprobeerd met tafeltennis en was erg leuk. Graphics alleen al zijn veel beter dan de Wii, maar de manier van vasthouden van je "batje" maakt erg veel uit met het slaan van de bal. Daarna heb ik tumble geprobeerd en wat is dat verslavend zeg! Ik moest en zou een gouden medaille halen (wat overigens nog moet lukken bij zone 2 oid). Anyways erg veelbelovend en ga hopelijk binnenkort goedkoop wat van die spellen kopen.

Off-topic: Heb mijn PS3 nog op 3.41 draaien, maar ga binnenkort toch maar updaten om online in PS Store te kunnen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 13:30
ook net een move controller gehaald bij bart smith (had al een eye). alleen geen demo disc nu dus.. ruse demo maar ff binnenhalen dan :)

hopelijk komen er wel snel wat vette spellen uit voor de move

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Amiet01 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:59:
Zo heb ook vandaag een starter-pack gehaald bij de E-Plaza. Eerste reactie: VET! Had als eerst Sports Champions geprobeerd met tafeltennis en was erg leuk. Graphics alleen al zijn veel beter dan de Wii, maar de manier van vasthouden van je "batje" maakt erg veel uit met het slaan van de bal. Daarna heb ik tumble geprobeerd en wat is dat verslavend zeg! Ik moest en zou een gouden medaille halen (wat overigens nog moet lukken bij zone 2 oid). Anyways erg veelbelovend en ga hopelijk binnenkort goedkoop wat van die spellen kopen.

Off-topic: Heb mijn PS3 nog op 3.41 draaien, maar ga binnenkort toch maar updaten om online in PS Store te kunnen.
kun je misschien een korte beschrijving geven van de inhoud van dat schijfje? zit er veel leuks bij? (zit te twijfelen of ik ermee vooruit kan of dat ik beter gelijk ook sportchampions moet halen)

edit: ik zie net ergens anders dat er een demo van sportschampions op zit. eerst demo disc maar ff proberen dan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Igor4 op 14-09-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Igor4 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:06:
[...]

kun je misschien een korte beschrijving geven van de inhoud van dat schijfje? zit er veel leuks bij? (zit te twijfelen of ik ermee vooruit kan of dat ik beter gelijk ook sportchampions moet halen)

edit: ik zie net ergens anders dat er een demo van sportschampions op zit. eerst demo disc maar ff proberen dan :)
The Starter Disc includes demos of the following games, all which are also available to download from PlayStation Store:

Beat Sketcher: Create both art and music as you see yourself on the screen and draw using a variety of brushes and colours in the game’s Create Mode.

echochrome ii: Play through a tutorial and three levels in this stylish, original puzzle game where you use the PlayStation Move motion controller as a torch to cast shadows onto a wall and create paths for your mannequin.

EyePet Move Edition: A taste of what it’s like to interact with your EyePet using the Move controller in EyePet Move Edition. (Existing EyePet owners will be able to download a free software update on 15 September).

Sports Champions: Play both Table Tennis and Disc Golf and feel just how accurate the PlayStation Move motion controller is.

TV Superstars: Get your face in the game and play through Frockstar and Let’s Get Physical either alone or with up to three friends.

Start the Party: Swat bugs, bounce basketballs and whack moles in this hilarious augmented reality party game where you never quite know what your PlayStation Move motion controller is going to turn into next.

Tiger Woods PGA Tour 11: Take part in The Ryder Cup across a range of game types and using various top golfers in this generous demo that is compatible with Playstation Move.

The Shoot: Blast your way through an entire level of the shooter that puts you in the shoes of a movie star trying to impress the director.

Tumble: Play through two stages of levels of this Jenga-like game where you have to keep a steady hand to build towers out of various objects, and use mines to blow them up as comprehensively as possible.

http://blog.eu.playstatio...w-about-playstation-move/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

de demo van tiger woods 11 is helaas niet compatible met move. ik zie dat hij ook op de demo disc staat, dus morgen de demo disc even downloaden! jammer dat deze vandaag nog niet te downloaden is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Heeft iemand de Move al kunnen bemachtigen bij de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deltananie schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:33:
Heeft iemand de Move al kunnen bemachtigen bij de Mediamarkt?
Bart Smit, E-plaza en Nedgame (daar heb ik 'm zelf vandaan) zijn bekend.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-04 07:47
Ik bij mediamarkt in het begin van de middag al 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Sports Champion zal waarschijnlijk in de toekomst DLC krijgen:
Jeremy Ray one of the producers of the sports title confirmed during the live chat on the PlayStation Blog "there are DLC plans for Sports Champions".
He went onto say the team would be "announcing the details soon.
Nieuwe 'sporten' of uitbreidingen voor de spelfuncties van de 6 sporten?

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 14-09-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
mediamarkt eindhoven heeft een vriend van me hem gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
net ruse even geprobeerd maar dat is dus niet mijn spel.. en calibreren van de controller was ook lastig. waar ik richtte klopte niet echt met de tv. maar daarvoor zal ik alles wel nog wat beter moeten afstellen (positie van de camera ook)..

nu wachten tot er meer demos online komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Was net even bij de Intertoys voor Halo. Die hadden Move nog niet eens fysiek binnen. Had gehoopt op een demo opstelling om eens leuk te proberen. Van de week maar weer eens kijken.
Als dat zo is, dan begint de gamewereld wel in een enorme arcade dip te komen :N GT1/2/3/4/5 zijn prima racing games, geweldig zelfs. Je zou het inderdaad een racing simulator kunnen noemen. Realistisch.... nee :+ Ultra realistisch... :N

Als je een realistische simulator wil spelen, moet je hier maar eens kijken: Wikipedia: SimBin Studios

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 14-09-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 15:24
Tja, niemand zit te wachten op superrealistische racegames, zo simpel is dat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Gameplaybeelden van Archery met uitleg:
http://blog.us.playstatio...s-champions-week-archery/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem zojuist ook gehaald bij de Bart Smit. Sports Champions, RUSE en Tumble geprobeerd (heel irritant dat je de demo's allemaal moet installeren!).

Vooral Tumble beviel me erg goed. Laat heel goed zien wat de move kan en is best uitdagend. In theorie kan het ook wel werken met een controller maar dit is veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met één controller is veel makkelijker mikken dan met 2 als je het mij vraagt.
Ik vind het wel het leukste onderdeel van de game en Disc Golf en Bocce zijn ook nog leuk.
De andere games vind ik wat minder.

Wat mij vooral opviel is de precisie en wat mij het meest tegenviel is het kalibreren.
Dat moet in mijn ogen té vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Zojuist gehaald bij de lokale gameshop. Even Hustle Kings en Eyepet getest(patches zijn er al) Hustle Kings werkt redelijk en Eyepet probeer ik morgen met wat beter licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Orpheo1975 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:52:
Zojuist gehaald bij de lokale gameshop. Even Hustle Kings en Eyepet getest(patches zijn er al) Hustle Kings werkt redelijk en Eyepet probeer ik morgen met wat beter licht.
Vanmiddag kon ik nergens een patch voor eyepet vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:02:
[...]

Die hoef je niet te zoeken...
Update word automatisch gedownload als je het spel start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
[...]

Het zou best een oudere patch kunnen zijn(lang geen Eyepet gespeeld) Het is versie 1.11, kreeg nog wat uit leg over de move maar nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
[...]

Het zou best een oudere patch kunnen zijn(lang geen Eyepet gespeeld) Het is versie 1.11, kreeg nog wat uit leg over de move maar nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ike. schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:07:
[...]

Die hoef je niet te zoeken...
Update word automatisch gedownload als je het spel start.
Dat leek me logisch, maar dat gebeurde dus niet. Ik dacht wellicht in de store, maar daar was niks te vinden. Niet in de EU, US en JP store. Kan dus nog geen eyepet met move spelen. RUSE wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:12:
[...]

Dat leek me logisch, maar dat gebeurde dus niet. Ik dacht wellicht in de store, maar daar was niks te vinden. Niet in de EU, US en JP store. Kan dus nog geen eyepet met move spelen. RUSE wel gewoon.
Kijk eens bij de Game DATA van Eyepet daar kan je zien welke versie je hebt.
Hierboven word gezegd dat je met 1.11 Move support hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:44:
Ook ik heb zojuist Move gekocht: 2 bewegingscontrollers, 2 navigationcontrollers en Sports Champions.
Mocht 'm eerst niet meenemen, maar toen ik zei dat ik nog 2 games zou kopen als ik alles vandaag mee mocht nemen ging de verkoper toch overstag.
Ach ... die games wilde ik toch al kopen. :9
[...]
Wat kost zo'n "totaal-pakket", als ik vragen mag?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:21:
[...]

Move Controller + Eye Camera + Demo Disc €60
Move Controller €40
Navigation Controller €30

De Move games kosten €30 of €40

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 14-09-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
40+40+30+30+40=180 ongeveer schat ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

60+40+30+30 = 160,- ;)

Dan heb je de spullen voor 2 spelers, en een demo disc om te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:21:
[...]
Ik heb bij Nedgame betaald;
2x €38,= MotionControllers
2x €29,= NavigationControllers
1x €38,= Sports Champions
-----------------------------------------
€172,= in totaal

De navigationControllers heb ik er meteen bijgekocht, maar die zijn voor de meeste games niet verplicht.
En de PlayStation-Eye had ik al. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-09-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ike. schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:14:
[...]

Kijk eens bij de Game DATA van Eyepet daar kan je zien welke versie je hebt.
Hierboven word gezegd dat je met 1.11 Move support hebt.
Dan heb ik wat fout gedaan aangezien ik 1.11 al heb. Heb ook geen update gekregen laatst en op internet las ik dat de patch voor move morgen beschikbaar zal zijn.

edit: net nogmaals geprobeerd maar geen move ondersteuning hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 15-09-2010 00:04 ]

Hoe laat komen de move demos vandaag in de psstore?

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik vraag me eigenlijk af of je in plaats van de navigation controller ook de normale remote zou kunnen gebruiken, deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.tjeerdoo.com/wp-content/uploads/2010/02/ps3-remote.jpg

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-04 14:35
Meerere reviews zeggen dat de navigation controller niet echt nodig is. De normale dualshock kan hier ook prima in fungeren echter ligt dat (denk ik) wat minder lekker in de hand.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 10:23
Phase schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:08:
Ik vraag me eigenlijk af of je in plaats van de navigation controller ook de normale remote zou kunnen gebruiken, deze dus:

[afbeelding]
Op de Navigation controller zit een joystick EN een d-pad, dus ik denk dat zoiets lastig gaat worden of niet mogelijk is. Overigens kun je wel gebruik maken van de DualShock3.

[ Voor 5% gewijzigd door alex3305 op 15-09-2010 09:20 ]

• Ike.
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:54:
[...]

Dan heb ik wat fout gedaan aangezien ik 1.11 al heb. Heb ook geen update gekregen laatst en op internet las ik dat de patch voor move morgen beschikbaar zal zijn.

Probeer eens je Game DATA van Eyepet te verwijderen. (let op dat je niet je Save DATA verwijderd!).
Als je Eyepet dan start worden de updates opnieuw gedownload.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik zie bij de update van van de Store in de VS slechts een paar Move-demo's staan. Racketsport, Tumble en Eyepet. Hopelijk krijgen we 'hier' wat meer of andere demo's, anders moet ik toch maar eens op zoek naar zo'n demodisc.

• Ike.
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:54:
Ik zie bij de update van van de Store in de VS slechts een paar Move-demo's staan. Racketsport, Tumble en Eyepet. Hopelijk krijgen we 'hier' wat meer of andere demo's, anders moet ik toch maar eens op zoek naar zo'n demodisc.
Denk dat dit komt omdat de Move pas vrijdag uitkomt in de US.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-04 11:09
Ik ga nog even wachten met kopen van de Move, de games die het nu (gaan) ondersteunen overtuigen me nog niet echt. Hou wel van dingen bij de launch kopen maar ik voorzie nu al dat de Move voorlopig in de kast zal blijven liggen totdat er een leuke titel uitkomt.

Ben wel erg benieuwd wat toekomst nog gaat brengen. Motion controls voegen toch echt wel iets toe (heb ook een Wii) aan de game experience. Toekomst ziet er in ieder geval goed uit ;).
Phase schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:08:

[afbeelding]
Ik ga het nu even proberen. :9
[update]Even baterijen gehaald, opladen duurt me net iets te lang. :9

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2010 10:46 ]

• Phase

Phase

Supremely Insane

Whoot, ik ben benieuwd!

Bij R.U.S.E. werkt het iig in het menu als een speer.
Ik kan niet helemaal bevestigen dat het werkt, maar dat ligt misschien aan mij.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/15/1284530392-660.jpg
In principe zou de afstandsbediening nagenoeg alles kunnen doen wat die navigationcontroller kan alleen het analoge pookje ontbreekt zoals alex3305 al eerder aangaf.
Voor de rest gebruik je L1 en L2, X en O, de PS-knop en de pijltjestoetsen (op de afstandsbediening zitten ze in het midden).

[ Voor 83% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2010 11:28 ]

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vandaag ben ik de hele dag niet thuis, dus neem aan dat de Move demo disc en patches morgen wel beschikbaar zijn. Vanmorgen was er nog niks te bekennen iig.

• Phase

Phase

Supremely Insane

OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:59:
Bij R.U.S.E. werkt het iig in het menu als een speer.
Ik kan niet helemaal bevestigen dat het werkt, maar dat ligt misschien aan mij.
[afbeelding]
In principe zou de afstandsbediening nagenoeg alles kunnen doen wat die navigationcontroller kan alleen het analoge pookje ontbreekt zoals alex3305 al eerder aangaf.
Voor de rest gebruik je L1 en L2, X en O, de PS-knop en de pijltjestoetsen (op de afstandsbediening zitten ze in het midden).
Aah nice, thanks! Dan laat ik die navigationcontroller even voor wat het is :)

Phase schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:36:
[...]
Aah nice, thanks! Dan laat ik die navigationcontroller even voor wat het is :)
Ik zou het wel even zelf uitproberen.
Bij R.U.S.E. heb ik de afstandsbediening niet veel kunnen gebruiken. ;)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik zou niet te vroeg juichen. De analoge stick lijkt mij belangrijkste feature van de navicontroller. Gisteren bij het testen van RUSE ging het prima met de DS3 maar voor langere gamesessies lijkt me deze te zwaar. Ergonomie van de afstandsbediening is ook niet alles voor een langere tijd.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Heb hem gisteravond ook opgehaald bij MediaMarkt Leeuwarden, werden net opgehangen. Ik was volgens mij de eerste die hem daar gehaald heeft.

Bij de ToysXL vanaf vandaag pas in de schappen.

• Ike.
  • Niet online
Net even Sport Champion gespeeld.
Vind het jammer dat de tafeltennis regels niet allemaal kloppen.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:00

m0nk

16-09-2003 15.15

Ja, dat is niet interessant, vertel hoe het bevalt en hoe het aanvoelt ..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Orpheo1975
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:54:
[...]

De update is vanaf vandaag gratis te downloaden uit de PSN store. Sorry voor de verwarring, ik had Eyepet een tijdje niet gespeeld en dacht dat 1.11 de move update was. Ik had het ook nog niet getest.

* EyePet
o Move Edition Upgrade (free)
o Farm Styling Pack (£2.39/€2.99)

• Ike.
  • Niet online
Alle demos van de demo disc staan straks in de Store + Heavy Rain Move demo

• Igor4
m0nk schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:41:
Soepel! vooral heel soepel en fijn. vind de precisie bij Tiger Woods PGA echter tegenvallen. Maar dat zal in mijn geval vooral met kalibratie en setup te maken hebben. Wat me tegenvalt is dat je echt bijzonder veel ruimte moet hebben. Voor boogschieten schijn je zelfs 2.5m nodig te hebben

• Igor4
Tumble is overigens heel vet! (ik heb nog maar kort geprobeerd, maar is het een volledige game of enkel een demo?)

• Ike.
  • Niet online
Igor4 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:05:
Tumble is overigens heel vet! (ik heb nog maar kort geprobeerd, maar is het een volledige game of enkel een demo?)
Op de disc staat alleen demos. Tumble is vanaf vanavond voor €9,99 te downloaden uit de store.

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:41:
Van Forehand naar backhand vind ik niet helemaal natuurlijk aanvoelen, en me batje draait vaak zodat hij in de verkeerde stand staat, eigelijk zou ik er een batje op willen..zodat ik echt voel hoe ik me batje vast heb!
Maar opzich wel aardig snel te leren en spelen!
Boogschieten vind ik het echt perfect bij werken! vooral met de 2e move controller!
Ik merkte alleen dat mijn eigen kracht+conditie niet meer zo best is..dat brak me eerder op :P

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Ike.
  • Niet online
Only schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:47:
[...]

Ik merkte alleen dat mijn eigen kracht+conditie niet meer zo best is..dat brak me eerder op :P
Had ik ook last van bij Archery. Moet je in 60/70 seconden zoveel mogelijk punten halen, na 40 seconden begonnen mijn armen al erg gevoelig te worden :P

• alex3305
Zijn er hier ook mensen die de Move (eventueel plus spel) besteld hadden bij ToysXL? Zo ja, hebben jullie deze dan al ontvangen? Ik hoopte/verwachtte namelijk de Move vandaag - op de release dus - op de deurmat te hebben liggen, maar helaas.

EDIT: Even een correctie. Het was wel al bezorgd, alleen had TNT geen briefje in de bus gedaan :(.

Conclusie: De Move is superstoer!

[ Voor 22% gewijzigd door alex3305 op 15-09-2010 20:57 ]

• El_V
net de demo van tumble gedaan en dat was wel erg koel! werkt echt goed..

alleen het richten op het scherm komt nog niet helemaal overeen (dus als je met de cursor door het menu gaat).. vraag me dan af hoe het met schietspellen gaat..

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 16:20
Helaas, MediaMarkt Breda had Move nog niet binnen. Morgen verwachten ze ze binnen.

- NAC Breda -

Zijn er nog meer mensen die wachten op de game Aragorn's Quest die a.s. vrijdag uitkomt?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat tafeltennis werkt echt goed! Heel snel en ik kan al lekkere smashes maken. Jammer dat de demo verder zo beperkt is. De rest van de demo's zijn nog aan het downloaden, dus later meer indrukken.

• Ike.
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:36:
Zijn er nog meer mensen die wachten op de game Aragorn's Quest die a.s. vrijdag uitkomt?
Het ziet er een beetje kinderlijk uit. Alle trailers die ik kan vinden via google/youtube laten alleen maar beelden zien van de Wii versie

Wel cool dat de stemmen van (een deel van de) belangrijke personages gedaan zijn door de acteurs van de LOTR films.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 15-09-2010 21:19 ]

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Ike. schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:16:
[...]

Het ziet er een beetje kinderlijk uit. Alle trailers die ik kan vinden via google/youtube laten alleen maar beelden zien van de Wii versie

Wel cool dat de stemmen van (een deel van de) belangrijke personages gedaan zijn door de acteurs van de LOTR films.
Stijl vindt ik wel leuk bij Aragorn's Quest, heb wat beelden gezien en het heeft wel wat van Zelda vooral het vechten en paardrijden. Ik ben wel benieuwd hoe die wordt... en inderdaad de meeste beelden zijn van de Wii versie.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ike., El_V, PWM en OPSLAGHOND: bedankt voor de rekensommetjes.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-04 23:43
de move starterset en 1 navigatiecontroller g-epreordered bij Bol.com afgelopen maand.
Wat sturen ze vandaag op....alleen de navigatiecontroller...

Handig!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
ik snap niet zo goed waar veel mensen het over hebben wanneer ze zeggen dat de laucnh ze tegenvalt of dat er te weinig games zijn.

Zowiezo is de launch van bijna ieder systeem "teleurstellend" iedereen verwacht veel te veel terwijl veel ontwikkelaars nog moeite hebben met de hardware. Dit was zo met de PS2, de PS3 de 360.

Daarnaast staat de demo disk vol demo's van casual games maar komen er binnen een maand tijd echt meerdere AAA games met Move ondersteuning:

Heavy Rain, patch reeds te downloaden
Resident Evil 5
Little Big planet 2
Dead Space 2 met dead space retrebution voor Move
Ruse
MAG

Ik tel meer dan 15 titels totaal en natuurlijk is niet alles brilliant. Maar om nou te zeggen dat er geen games zijn... onzin natuurlijk, niks voor je smaak? okey dat snap ik... Maar ik ga ook niet staan raaskallen bij de Fiat dealer dat er geen auto's zijn omdat ik ze niet mooi vind of gewoon volkwagen-geil ben.

Ik vind 59 euri een bijzonder redelijk bedrag voor een nieuw stukje hardware met een paar demo's om te testen. Met Killzone 3, SOCOM, Sorcery, en een hoop EA sport dingen aan de horizon is mijn 59 euri al gerechtvaardigd. Zo te horen is tumble alleen al een reden om move aan te schaffen. Morgen haal ik die van mij!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb net even The Shoot gespeeld die ik ook op Gamescom heb geprobeerd. Wat me opvalt is dat ik thuis veel minder inputlag heb dan op de beurs. Komt waarschijnlijk omdat daar LCD's gebruikt worden en ik thuis een plasma heb, maar ik ben aangenaam verrast door de responsiviteit van de Move.

Ike. schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:16:
[...]Het ziet er een beetje kinderlijk uit. Alle trailers die ik kan vinden via google/youtube laten alleen maar beelden zien van de Wii versie
Het is te hopen dat dat de Wii-versie is.
De stem van John Rhys-Davies (Gimli) is ook perfect voor dingen als dit.
Ik zie nu ook net dat de game niet vrijdag uitkomt maar pas in oktober ... -O-
Ik had toch echt ergens 17 september gelezen en dat werd ook nog eens in een winkel "bevestigd".

[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2010 23:13 ]

• alex3305
Fijn de Eyepet patch voor Move ondersteuning, een whopping 2GB :|.....

Verder is Sports Champions erg leuk om te doen. Vooral Bocca (Jeu de Boules) vind ik vermakelijk, met tafeltennis raakt het balletje constant de bovenkant van het batje :( en Disc Golf is vooral nog oefenen! De rest moet ik nog uit gaan proberen :+.

• El_V
spellen zijn trouwens slecht verkrijgbaar.. veel winkels hebben nog lang niet alles binnen en niet eens een stand ofzo

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
alex3305 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:19:
Fijn de Eyepet patch voor Move ondersteuning, een whopping 2GB :|.....

Verder is Sports Champions erg leuk om te doen. Vooral Bocca (Jeu de Boules) vind ik vermakelijk, met tafeltennis raakt het balletje constant de bovenkant van het batje :( en Disc Golf is vooral nog oefenen! De rest moet ik nog uit gaan proberen :+.
Dat Jeu de Boules vond ik ook erg leuk om te doen!
Tijdje met me moeder gespeeld, en zelfs die vond het vermakelijk!
Tafeltennis al wat meer gespeeld vanavond, maar heb er beetje dubbel gevoel bij..
Aan de ene kant is het wel vermakelijk, maar heb vroeger zelf behoorlijk veel in het echt gespeeld, en dan valt het toch erg tegen qua bewegingen. Harde slag (zoals in het echt, geen smash bedoel ik dan) resulteert vooral nog in een spinslag in het spel, misschien wil ik er ook wel teveel van, maar toch!
Zou ook nog aan de kalibratie kunnen liggen, maar daar ga ik me morgen maar even verder in verdiepen.
Ik had al dingen gehoord over moeilijk kalibreren dit en dat..blabla..maar in feite is het gewoon 3x op de move toets drukken op 3 standen..
Ik heb overigens de pseye onder mijn tv staan, waardoor de cam omhoog gericht staat, zou het misschien beter zijn om de eye op de tv te zetten? (hij bleef bovenop niet goeg staan door de stugge usb kabel die hem naar achteren trekt!) Lijkt mij dat als hij bovenop staat de bewegingen misschien duidelijker in beeld komen(snapt u hem?). Dat wil ik in ieder geval morgen ook even gaan testen.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Anoniem: 363196

Net paar uur lang met een vriend gespeeld,

ik heb 2 move controllers gekocht, championship sport en tiger woods,

ik vind de nauwkeurigheid echt top. je wilt iets en na beetje oefening gooi ik met jeux de boules precies waar ik wil. zelfde met golf, het is ff wennen, maar daarna merk dat alles wat je doet invloed heeft, lukt nu gewoon om met effect om een boom te spelen waar ik hem wil hebben.
tafeltennis is wennen met backhand slag, verder werkt het echt goed.

ik twijfelde eerst nog aan me aankoop maar nu ben ik echt tevreden, meer games aub !! :)

ik had eerst een wii, maar aan neefjes weggegeven, dit is namelijk wat ik van de wii verwachte maar niet kreeg. ik vind het echt gaaf.

ik heb de camera trouwens netjes boven me TV. wel heb je wat ruimte nodig, van 2 meter werkt ie gewoon beter dan van dichtbij

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 363196 op 16-09-2010 02:36 ]

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 11:54
Ik ga dit topic eens bijhouden, raak er ook enthousiast over :D

[ Voor 4% gewijzigd door Dwazer op 16-09-2010 08:23 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Only schreef op donderdag 16 september 2010 @ 00:22:
[...]

Ik heb overigens de pseye onder mijn tv staan, waardoor de cam omhoog gericht staat, zou het misschien beter zijn om de eye op de tv te zetten? (hij bleef bovenop niet goeg staan door de stugge usb kabel die hem naar achteren trekt!) Lijkt mij dat als hij bovenop staat de bewegingen misschien duidelijker in beeld komen(snapt u hem?). Dat wil ik in ieder geval morgen ook even gaan testen.
Misschien dat je zoiets kan halen. Ik heb hem ook onder de tv staan, maar heb niet het idee dat het veel uitmaakt, want daar kalibreer je hem ook op.

• Meelobee
  • Laatst online: 00:15

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dwazer schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:23:
Ik ga dit topic eens bijhouden, raak er ook enthousiast over :D
Yep, Ik ben tot nu toe nog niet echt overtuigd, maar met alle positieve ervaringen die ik hier lees gaat dat vast wel veranderen :) (heb je castle crashers nou al?! :> )

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Anoniem: 300398

Ik heb gister het PS3 move pakket gekocht met een extra move controller en move sport en het spel uncharted. Was dus €458,97 kwijt gister. Maar hadden wel een leuke avond haha. Move werkt erg goed moet alleen nog wat verzinnen op de eyecamera. Aangezien iedereen een flatscreen heeft snap ik niet dat sony daar geen rekening mee houd zat nu te klooien met schilderstape. Heb de Philips led tv 8000 serie dus die is erg dun LOL.
Ik ga Move sport vandaag wel terug brengen voor Move party. Ik vindt dat sport te serieus dat ik het niet gezellig een avondje ga spelen. Dat party spel wordt je al meteen een stuk vrolijker van. Ik zit wel met smart te wachten op timecrisis met ondersteuning van move en dat pistool handvat.

Dat was in het kort mijn ervaring ;)

Anoniem: 49090

Eergistern bij FRS startpakket en sport champions. Vandaag dus bericht dat het startpakket verzonden is helaas nog geen sport champions.

Gister nog een extra controller gekocht iemand een idee hoelang het ongeveer duurt voor een volledig oplaadbeurt zit al uren aangesloten en nog blijft hij knipperen.

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Voor het monteren van de camera op je flatscreen zou je kunnen kijken naar
http://www.bol.com/nl/p/g...04004010637475/index.html

Ik moet helaas vol spanning wachten totdat de preorder van mijn Move pakket wordt afgeleverd... :(
Een gemiste kans van bol.com om te zeggen dat ze het Playstation Move Starter Pack zullen versturen op de verschijningsdatum en hem dan nog niet verstuurd hebben.

Er komen ook al steeds meer leuke 3rd party onderdelen uit voor de Move :)
http://www.zavvi.com/game...ve-hand-gun/10226425.html

[ Voor 15% gewijzigd door Freddy Krueger op 16-09-2010 11:15 ]

Is that a controller I see before me ?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Freddy Krueger schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:11:

Ik moet helaas vol spanning wachten totdat de preorder van mijn Move pakket wordt afgeleverd... :(
Een gemiste kans van bol.com om te zeggen dat ze het Playstation Move Starter Pack zullen versturen op de verschijningsdatum en hem dan nog niet verstuurd hebben.
Ik snap vaak ook niet dat mensen een preorder plaatsen. Je weet dat op de dag van release ze overal volop te verkrijgen zijn. En meestal voor dezelfde prijs.

Money for nothin' and your chicks for free

Freddy Krueger schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:11:

Er komen ook al steeds meer leuke 3rd party onderdelen uit voor de Move :)
http://www.zavvi.com/game...ve-hand-gun/10226425.html
Weet iemand of alles van PS3 move controllers tot de PS3 Wireless Headset uit Engeland te importeren is en dan ook werkt op een in Nederland gekochte PS3? ik zie dat de prijzen daar een stuk goedkoper zijn namelijk.

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 300398 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:36:
[...]

Weet iemand of alles van PS3 move controllers tot de PS3 Wireless Headset uit Engeland te importeren is en dan ook werkt op een in Nederland gekochte PS3? ik zie dat de prijzen daar een stuk goedkoper zijn namelijk.
Die werken gewoon op alle PS3's

• alex3305
DeeJee schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:15:
[...]

Ik snap vaak ook niet dat mensen een preorder plaatsen. Je weet dat op de dag van release ze overal volop te verkrijgen zijn. En meestal voor dezelfde prijs.
Omdat er mensen zijn die van negen tot vijf/zes moeten werken en dus geen tijd meer hebben om even te gaan winkelen. Als je dan een goede buurman/vrouw hebt dan kan die het pakketje in ontvangst nemen en kun je toch spelen op de dag van de release.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:35
alex3305 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:58:
[...]

Omdat er mensen zijn die van negen tot vijf/zes moeten werken en dus geen tijd meer hebben om even te gaan winkelen. Als je dan een goede buurman/vrouw hebt dan kan die het pakketje in ontvangst nemen en kun je toch spelen op de dag van de release.
of ze wonen in een dorp waar de dichtsbijzijnde *vulspeelgoedwinkelofgameshopin* 20km verderop ligt,
dan is het ook wel fijn dat de postbode een pakketje langsbrengt :)

ff nu on-topic, gister ook een Move-starterspakket gehaald. Een uur met de demos gespeeld en High Velocity Bowling met Move-patch en ik moet zeggen dat het best leuk is. Ik kan een ander niet aanraden om speciaal voor Move een PS3 aan te schaffen (vooralsnog dan) maar als je al een PS3 hebt is het een zeer leuke toevoeging, dus voor degene die het geld hebben én geen Wii, sla je slag. Enigste bevinding is dat (is volgens mij hier eerder genoemd) de Playstation Eye nou niet bepaald wil blijven staan bovenop een flatscreentv en mijn PS3 (60gb FAT) 1x vastliep bij het starten van Tumble.

Vanavond maar weer eens verder spelen al denk ik dat de PES demo mijn avond gaat opslokken 8)7

• SinergyX
  • Laatst online: 24-04 15:24
alex3305 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:58:
Jup, in mijn geval dus :P Nu is het opvallend dat het bij al mijn pre-orders altijd FRS is geweest die nooit op de dag van release ging leveren, bij bol.com ging het altijd wel goed (SC2, ik heb daar F1 2010 ook nog staan).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ben alle move demo's en patches aan het binnenhalen. Wat duurt dat lang zeg. Mijn PS3 is met UTP kabel verbonden en heb 30Mb internet, maar heb het idee dat ik op mijn PS3 deze snelheid lang niet haal. Downloaden duurt namelijk nog wel ff. Heb tevens FlightControl HD aangeschaft, op m'n iPod al een vermakelijk spel dus ben benieuwd hoe het in HD is met de Move controller.
Zojuist de demo van The Shoot gespeeld en ik moet zeggen dat de precisie van Move me wederom verbaast heeft.
Ik kan niet wachten op deze game en op die gunattachment.

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:45
OPSLAGHOND schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:36:
Zojuist de demo van The Shoot gespeeld en ik moet zeggen dat de precisie van Move me wederom verbaast heeft.
Ik kan niet wachten op deze game en op die gunattachment.
I want DUCKHUNT :)

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik wil die demo's proberen, maar wat duurt het lang om te downloaden en installeren zeg :P

Anoniem: 135594

heb maar even een tweede starterspack gehaald omdat ik een tweede move controller erbij wilde hebben.

Anoniem: 135594 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:12:
heb maar even een tweede starterspack gehaald omdat ik een tweede move controller erbij wilde hebben.
Waarom geen losse tweede move controller gekocht dan?

Anoniem: 135594

Anoniem: 243667 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:14:
[...]

Waarom geen losse tweede move controller gekocht dan?
40,- euro, starterspack 60,- euro en is inclusief camera. Heb er nog 1 nodig voor bij de pc.

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-04 13:51

BiLo

PSN: toiletcleaner

Heeft iemand enig idee of de Demo van Time Crisis in de playstation store staat?

Ik had op verschillende sites gelezen dat deze op de demo-disc zou staan maar niet dus.. :(

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

DylanE schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:18:
Heeft iemand enig idee of de Demo van Time Crisis in de playstation store staat?

Ik had op verschillende sites gelezen dat deze op de demo-disc zou staan maar niet dus.. :(
Ik verheug me ook op Time Crisis maar kon het ook nergens vinden.

Ik heb net bij ToysXL Move Sport Champs omgeruild voor Move Party ofzo.
Hoop dat deze wel leuker is.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste