PSN id: NL_SToRM
Jouw Nickname doet mij treuren dat er geen Move optie is voor Call of Duty: World at War/3 of Medal of Honor reeksReiben schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:51:
Iemand Grand Slam Tennis al met de Move gespeeld? Ben wel benieuwd of het wat is.
Anoniem: 406530
Cabela's Adventure Camp... Platinum in drie uur of nog minder.Frenkovic schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:37:
[...]
Gaat niet verkeerd iddMaar zoals al zo vaak gezegd: jou haal ik niet in
Nu aan het BF3'en... platinum: vergeet het maar, plezier: zeker weten!
Nog move spellen die een easy plat hebben? Ik heb nog zo'n backlog dat ik eigenlijk de komende paar maanden niets hoef te bestellen

Zelf vandaag voor het eerst met de Move gespeeld. Werkt best wel lekker. Binnenkort mijn House of the Dead collectie er maar eens bij pakken.
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 406530 op 20-10-2012 19:25 . Reden: minder over Trophies praten... ]
Zit Gladiators er ook weer in? Vond ik altijd 1 van de games waar je lekker fijn kon rond raggenReiben schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:24:
Sports Champions 2 demo gedownload, de tennis game werkt best goed!
Wel erg makkelijk niveau in de demo natuurlijk, maar het speelt gewoon lekker.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, in plaats daarvan zit boksen er in. In de demo kun je alleen skiën, golf en tennis proberen.SinergyX schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:40:
[...]
Zit Gladiators er ook weer in? Vond ik altijd 1 van de games waar je lekker fijn kon rond raggen
Anoniem: 406530
Games voor de Move zijn over het algemeen niet heel erg populair onder gamers, maar er zijn zeker wel enkele leuke games uitgekomen. Ik zou me wel richten op games die er speciaal voor ontwikkeld zijn of waarbij de Move echt een meerwaarde is of kan zijn. Ik denk aan de adventure games als Sorcery en Medieval Moves: Deadmund's Quest, arcade shooters als House of the Dead en The Shoot en een van de tennisgames (Virtua Tennis/Top Spin).giganielsie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:44:
Vandaag de move gekregen met sport champions 2 erbij. Zijn er nog een beethe leuke games voor te krijgen? Is sport champions 1 ook leuk? Nog must haves?
Tot slot is een game als Killzone 3 ook leuk om met Move te spelen.
Heb onlangs SC2 gekocht. Maar speelde in 2 uur brons t/m goud uit met Tennis.. iets te gemakkelijk.
Verder is de calibratie versimpelt, maar heb ik het idee dat het daardoor ook minder accuraat is..
Laatse grote spel wat uit kwam voor move was book of spells ofzo?
Laatste reactie hier begin januari.
Je ziet precies dat move gewoon niet gebracht heeft wat ik er zelf van had verwacht.
Jammer hoor, ik had wel verwacht dat er wat meer/beters/leukers was uitgebracht.
Burp
*bump* * ralph075 stoft het topic even af...Wii4all schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:46:
ongeloofelijk eigenlijk.
Laatse grote spel wat uit kwam voor move was book of spells ofzo?
Laatste reactie hier begin januari.
Je ziet precies dat move gewoon niet gebracht heeft wat ik er zelf van had verwacht.
Jammer hoor, ik had wel verwacht dat er wat meer/beters/leukers was uitgebracht.
Het is wel heel stil rond de Move-controllers.
Sony heeft de ondersteuning wel meegenomen naar de PS4. Eigenlijk had ik dus verwacht er wat meer over te horen. Het schijnt dat ze mogelijk voor Project Morpheus een aanvulling gaan zijn.
Iemand nog een idee wat we van de Move-controllers kunnen/mogen verwachten op de PS4?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Die zijn compatible, de camera van de PS3 niet, daar moet je de PS4 camera voor hebben.Oxigeon schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:56:
Ik heb ook nog de movecontroller liggen van de PS3... Kunnen deze laterna ook gebruikt worden op de PS4? ANders gaat hij hier ook de verkoop in
Kwam ze vorig weekend weer tegen, moet zeggen dat in de tijd dat ik ze had, we wel enorme lol hebben gehad met de games. Nadeel dat ik geen plek meer heb voor de PS3 camera en geen PS4 heb, ik er nu eigenlijk weinig meer mee speel.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat van de camera wist ik. Dan kan ik de move beter bewaren tot er weer eens wat leuks komt om mee te stoeien. Misschien een tzt een camera kopen voor de ps4 en dan heb ik weer "goedkoop" een move setje compleetSinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:21:
[...]
Die zijn compatible, de camera van de PS3 niet, daar moet je de PS4 camera voor hebben.
Kwam ze vorig weekend weer tegen, moet zeggen dat in de tijd dat ik ze had, we wel enorme lol hebben gehad met de games. Nadeel dat ik geen plek meer heb voor de PS3 camera en geen PS4 heb, ik er nu eigenlijk weinig meer mee speel.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal