Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Welkom in het PlayStation Move Topic!
We gaan het hier hebben over de Motion Controller van Sony's PlayStation 3.

Hoe werkt Move?
Move maakt gebruik van geavanceerde technologie om bewegingen te volgen en combineert een aantal geïntegreerde bewegingsdetectors met de PlayStation Eye-camera om de positie van de bewegingscontroller in een 3D-ruimte te volgen. Hierdoor worden je bewegingen tot op de millimeter nauwkeurig op het scherm weergegeven door een systeem dat vijf keer sneller is dan de gemiddelde reactiesnelheid van een mens. Kortom, je bewegingen worden uiterst precies nagebootst.

Welke functies bevat Move?
Het nauwkeurige Move bevat een aantal toetsen voor traditioneel gamen.
Move bevat bovendien een trilfunctie zodat je de acties in de game ook kunt voelen.
Verder zit er een bol op de Move-bewegingscontroller die van kleur verandert en je activiteiten in de game weerspiegelt. Als je iets met de Move-bewegingscontroller aan het schilderen bent en groene verf gebruikt, wordt de bol bijvoorbeeld ook groen.
Move is draadloos en dat betekent dat je over volledige bewegingsvrijheid kunt beschikken. Je kunt de controller bovendien via de USB-aansluitingen op het PS3-systeem (of P.C.) opladen.
Maak je ook geen zorgen als je linkshandig bent. Move kan namelijk ook voor linkshandig gebruik worden ingesteld.

Hoeveel gebruikers kunnen Move tegelijkertijd gebruiken?
Je kunt tot vier Move-bewegingscontrollers tegelijkertijd op je PS3-systeem aansluiten.Voor de meeste Move-games is maar één bewegingscontroller nodig, maar sommige games kun je ook met twee controllers spelen om nog meer precisie aan je bewegingen toe te voegen

Hoeveel kost Move?
• Move-bewegingscontroller: pricewatch: Sony Move motion controller Zwart, PlayStation 3
• Move Navigation Controller: pricewatch: Sony Move navigation-controller Zwart, PlayStation 3
• Move Basispakket; pricewatch: Sony Move Starter Pack Zwart, PlayStation 3
• Move Controller Charger: pricewatch: Sony Move charging station Zwart, PlayStation 3
• Move - Gun Attachment: pricewatch: Sony PlayStation Move Gun, PlayStation 3

Is het mogelijk om Move versie's van spellen, ook zonder de Move controller(s) te spelen?
Dat verschilt per spel. Je kunt het wel aan de verpakking zien:
1. Staat er boven op de hoes een blauwe regel met "PlayStation Move Features" (onder de zwarte PS3-balk) dan kun je Move gebruiken, maar je kunt het spel ook spelen zonder (zie hieronder links).
2. Staat er boven op de hoes een blauwe regel met "PlayStation Move Required" dan kun je het spel alleen maar met Move spelen. Daarnaast staat er een ronde afbeelding op de cover, waarop een PS Eye en Motion Controller worden afgebeeld met de begeleidende tekst "You'll need these" (zie hieronder rechts).

Welke games zijn er voor Move verkrijgbaar?
Er zijn ondertussen meer dan 50 games die Move ondersteunen, waaronder;
•Auditorium*
•Beat Sketcher*
•Brunswick Pro Bowling
•Cabela’s Dangerous Hunts 2011
•Create
•Dance Dance Revolution
•Dead Space Extraction
•de Blob 2
•Echochrome II
•EyePet
•The Fight: Lights Out
•Funky Lab Rat*
•Get Fit With Mel B
•Heavy Rain (via PSN software update)
•High Velocity Bowling* (via PSN software update)
•Hustle Kings* (via PSN software update)
•John Daly’s ProStroke Golf
•Killzone 3
•Kung Fu Rider
•LittleBigPlanet 2
•MAG (via PSN software update)
•Michael Jackson: The Experience
•Modern Combat: Domination*
•NBA 2K11
•No More Heroes: Heroes’ Paradise
•Planet Minigolf* (via PSN software update)
•PlayStation Move Heroes
•Racquet Sports
•Rapala Pro Bass Fishing 2010
•Resident Evil 5: Gold Edition (via PSN software update)
•R.U.S.E.
•Sackboy’s Prehistoric Moves*
•Singstar Dance
•SOCOM 4
•Sports Champions
•Start the Party
•Swords & Soldiers* (via PSN software update)
•The Lord of the Rings: Aragorn’s Quest
•The Shoot
•The Sly Collection
•Tiger Woods PGA Tour 11 (via PSN software update)
•Time Crisis: Razing Storm
•Top Darts*
•Toy Story 3: The Video Game (side modes via PSN software update)
•TRON: Evolution
•Tumble*
•TV Superstars
•Under Siege*
•Virtua Tennis 4
•Yoostar 2
•Zumba Fitness

* = Downloadable PSN-titel.

Voor een volledige lijst van PlayStation Move Compatible games klik op de link hieronder;
Wikipedia: List of games compatible with PlayStation Move

Trailers;

Tip 1: De Officiële Move FAQ van Sony --> http://blog.us.playstatio...on-move-the-ultimate-faq/

Tip 2: Voor meer trailers en/of gameplay, informatie en grappige features --> http://www.yaybuttons.com/

** Opmerkingen (hou het a.u.b. netjes) en/of verbeteringen zijn welkom! **

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 19-03-2012 21:41 (69%)

quote:
Seraphus-Y schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:58:
Mooi topic!
Ik ga denk ik wel meteen een move controller halen volgende week. Camera heb ik al en voor die subcontroller gebruik ik in eerste instantie de DS3 nog wel even. Ben alleen nog aan het twijfelen over de Sport Champions game...
Ik heb toevallig vanaf volgende week 2 weken vrij. :9
quote:
Igor4 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:32:
Weet iemand wat de introductie blu ray anders ongeveer inhoud?
Staat in het stukje, ik heb het even aangepast en groen gemaakt. ;)
quote:
* Op de Introductie-DVD/Blu-Ray vind je een video met instructies om Move in te stellen en een aantal gamedemo's om je te laten zien hoe het is om met deze nieuwe technologie aan de slag te gaan.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 07-09-2010 23:44 (18%)

Bedankt voor de tip over R.U.S.E.! _/-\o_
Zijn er nog meer mensen die Move al hebben getest?
quote:
Het topic is krap 2 dagen oud. :9
Ik hoor wel van heel veel mensen dat ze het willen afwachten, dus een stormloop zal het waarschijnlijk niet gaan worden.
Ik hoop alleen dat ze het aanbod van games snel uitbreiden met goede games.
Standaard meuk zoals het merendeel van de Wii-games is voor mij totaal niet interessant.
Misschien dat je een pre-order kunt ophalen op de dag voor de release, maar een aantal dagen ervoor zal denk ik niet gaan lukken. :P
Inderdaad, met een beetje geluk kun je misschien 1 dag voor de release Move kopen. ;)
quote:
Hillie schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:19:
Ah, dat ziet er goed uit. Hun pinball spel is ook best goed, dus dit is misschien best de moeite waard. Ik denk dat m'n vrouw dat ook wel leuk vindt (vergemakkelijkt de aanschaf van die controllers ook weer :+)
De pinballgame van Zen is zeker goed. :9~
Ik heb al vaker nagedacht om deze golf-game te kopen, maar er kwam telkens niets van. :9
quote:
Hillie schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:07:
Het ziet er leuk uit op die site (misschien is er ook een demo van? Eens checken), zen pinball is erg leuk en het is wat laagdrempelig vermaak wat ook voor vrouw en haar vriendinnen leuk is.
Er is ook een demo van, maar ik ben benieuwd of de demo ook move gaat ondersteunen of er een speciale move-demo voor de game uitkomt.

:+ :+ http://www.yaybuttons.com/ :+ :+

Moet je je vrouw/vriendin nog overtuigen dat zij Move nodig heeft? http://www.sensitivefireman.com/

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 12-09-2010 09:40 (15%)

quote:
Okasha schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:09:
Begrijp ik het goed dat je dus je controller kunt gebruiken voor de andere axis? Klinkt nogal geimproviseerd. Kan me wel voorstellen dat als het allemaal bevalt dat je toch gewoon die andere controller axis erbij koopt
Dat is om de prijs te drukken natuurlijk, maar ik denk dat de meesten snel overstappen op die navigation controller(s).
quote:
Hertog_Martin schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:56:
Weet iemand of het met de techniek van de Move mogelijk is dat je overal in je kamer kan staan? Ik heb namelijk een projector en als ik voor het beeld ga staan zie ik mn eigen schaduw tekeer gaan. Ook zie ik het mogelijk een probleem worden als de camera al het licht van de projector in zich krijgt en de trackingball daardoor niet goed kan volgen.
quote:
Q: Will PlayStation Move work if playing a game on a video projector? If using a projector, what’s the best position for the PlayStation Eye camera?
A: Yes. Make sure the PlayStation Eye is not in the direct line of projection so that it’s not blinded. The camera should be positioned in front of the user, about shoulder height.
bron: http://blog.us.playstatio...on-move-the-ultimate-faq/
quote:
Hertog_Martin schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:12:Dan wordt het wel lastig om een setup neer te zetten waarbij jezelf gewoon goed zicht op het beeld hebt, de camera op je gericht is en het licht van de projector wat dan achter je is niet in de camera komt. Ik wacht wel even reviews af van mensen met een PJ om te kijken hoe het werkelijk functioneert in de praktijk.
Ik denk dat het er vooral om gaat dat er geen direct licht in het oog van de camera komt. ;)
De projecter kan wel recht op het scherm of de muur gericht worden, alleen dan moet je de camera iets of wat schuin zetten zodat je naast de "projectiestraal" (is dat de juiste term?) kunt staan.
Het aftellen is nu zo'n beetje echt begonnen.
Ik ben benieuwd wie als eerste hier kan schreeuwen/typen dat hij/zij Move heeft. :P
quote:
Ike. schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:56:
[...]
Ik ben nog steeds aan het twijfelen om Move nu op de release dag te kopen of om even te wachten totdat er wat meer spellen zijn die Move gebruiken.

Als ik Move woensdag koop, koop ik dan een extra Move controller? Ik weet dat Sports Champions te spelen is met 1 controller maar het lijkt me leuker/realistischer om met bijv. het boogschieten of volleyballen met 2 controllers te spelen.

Ik ga niet met 1 hand de Dualshock vast houden dus dan heb je ook een Navigation Controller nodig.
De games die woensdag uitkomen zullen denk ik weinig gebruik kunnen maken van de Navigation Controller maar volgende week komt de Heavy Rain Move patch uit...
Ik twijfel nog wel een beetje wat ik ga kopen.
Aanstaande vrijdag komt er een Lord of the Rings game (Aragorn's Quest) uit die ook "Move-Ready" gaat worden en daar verwacht ik ook wel wat van.
Ik hoop alleen dat de Trailers/gameplay beelden die ik heb gezien (op verschillende sites gekeken) van de Wii-versie waren, aangezien het er vrij matig uitzag.
quote:
TheKillingBean schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:30:
Ik had bijna ook de move gekocht, maar er zijn helemaal geen leuke spellen. Ik vindt het maar een slechte launch.
Jouw getroll in diverse PS3-gerelateerde topics begint een beetje irritant te worden.
Bron: jouw profiel.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 14-09-2010 13:34 (3%)

Ook ik heb zojuist Move gekocht: 2 bewegingscontrollers, 2 navigationcontrollers en Sports Champions.
Mocht 'm eerst niet meenemen, maar toen ik zei dat ik nog 2 games zou kopen als ik alles vandaag mee mocht nemen ging de verkoper toch overstag.
Ach ... die games wilde ik toch al kopen. :9
quote:
TheKillingBean schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:03:
[...]En ga me nou niet vertellen dat er nu goeie spellen uit zijn voor de move.
R.U.S.E.?

offtopic:
Ps heb je je eigen profiel wel bekeken? Je hebt alleen gepost in PS3 topics, je bent dus duidelijk een fanboy en kan het blijkbaar niet hebben als er "slechte" dingen worden gezegt over je ps.
Ik ben in jouw ogen misschien wel een PS-fanboy, maar ik speel afentoe op een 360 (en Wii) bij een vriend van me en die console(s) bevalt(len) me voor geen meter.
Toch zie je me niet mengen in de 360-topics.
Ik kan daar weinig tot geen positieve ervaringen delen, dus kom ik daar niet om mensen onnodig te irriteren met mijn negatieve ervaringen.
Ik zie jou als een Ajax-supporter op een Feijenoordfansite, een Applefan op een Microsoftwebsite, een BMW-bezitter op een Mercedes-forum, etc. etc.
Je moet het zelf weten, maar als je toch uitsluitend negatief kan reageren zou ik toch eens goed nadenken wie hier nu de fanboy is.
quote:
deltananie schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:33:
Heeft iemand de Move al kunnen bemachtigen bij de Mediamarkt?
Bart Smit, E-plaza en Nedgame (daar heb ik 'm zelf vandaan) zijn bekend.
quote:
Met één controller is veel makkelijker mikken dan met 2 als je het mij vraagt.
Ik vind het wel het leukste onderdeel van de game en Disc Golf en Bocce zijn ook nog leuk.
De andere games vind ik wat minder.

Wat mij vooral opviel is de precisie en wat mij het meest tegenviel is het kalibreren.
Dat moet in mijn ogen té vaak.
quote:
Jorgen schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:21:
[...]
Wat kost zo'n "totaal-pakket", als ik vragen mag?
Ik heb bij Nedgame betaald;
2x €38,= MotionControllers
2x €29,= NavigationControllers
1x €38,= Sports Champions
-----------------------------------------
€172,= in totaal

De navigationControllers heb ik er meteen bijgekocht, maar die zijn voor de meeste games niet verplicht.
En de PlayStation-Eye had ik al. ;)

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 14-09-2010 22:00 (3%)

quote:
Phase schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:08:
Ik vraag me eigenlijk af of je in plaats van de navigation controller ook de normale remote zou kunnen gebruiken, deze dus:

[afbeelding]
Ik ga het nu even proberen. :9
[update]Even baterijen gehaald, opladen duurt me net iets te lang. :9

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 15-09-2010 10:46 (9%)

Bij R.U.S.E. werkt het iig in het menu als een speer.
Ik kan niet helemaal bevestigen dat het werkt, maar dat ligt misschien aan mij.

In principe zou de afstandsbediening nagenoeg alles kunnen doen wat die navigationcontroller kan alleen het analoge pookje ontbreekt zoals alex3305 al eerder aangaf.
Voor de rest gebruik je L1 en L2, X en O, de PS-knop en de pijltjestoetsen (op de afstandsbediening zitten ze in het midden).

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 15-09-2010 11:28 (83%)

quote:
Phase schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:36:
[...]
Aah nice, thanks! Dan laat ik die navigationcontroller even voor wat het is :)
Ik zou het wel even zelf uitproberen.
Bij R.U.S.E. heb ik de afstandsbediening niet veel kunnen gebruiken. ;)
Zijn er nog meer mensen die wachten op de game Aragorn's Quest die a.s. vrijdag uitkomt?
quote:
Ike. schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:16:
[...]Het ziet er een beetje kinderlijk uit. Alle trailers die ik kan vinden via google/youtube laten alleen maar beelden zien van de Wii versie
Het is te hopen dat dat de Wii-versie is.
quote:
Wel cool dat de stemmen van (een deel van de) belangrijke personages gedaan zijn door de acteurs van de LOTR films.
De stem van John Rhys-Davies (Gimli) is ook perfect voor dingen als dit.
Ik zie nu ook net dat de game niet vrijdag uitkomt maar pas in oktober ... -O-
Ik had toch echt ergens 17 september gelezen en dat werd ook nog eens in een winkel "bevestigd".

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 15-09-2010 23:13 (14%)

Zojuist de demo van The Shoot gespeeld en ik moet zeggen dat de precisie van Move me wederom verbaast heeft.
Ik kan niet wachten op deze game en op die gunattachment.
quote:
DylanE schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:23:
[...]Ik hoop dat er nog een mooie PS3 Move Motion Controller Gun Attachment komt, maar dan MET recoil. _/-\o_
Vooralsnog is er geen geen recoil, single- of dualshock beschikbaar, maar er zijn wel een aantal verschillende attachments.

Standaard Sony;

Eagle3;

Arcblaster (nagenoeg hetzelfde als hierboven maar dan met de NavigationController eraan);

Crown;

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 16-09-2010 15:56 (13%)

Als je wilt zien hoe Playstation Move korte metten maakt met de Wii klik hieronder op de spoiler
(links klikken a.u.b.);

Let op !! Kan schokkend zijn !! 8)

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 16-09-2010 23:28 (3%)

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:33:
[...]Racket Sports heeft een 4,5 gekregen bij IGN dus dat kan kloppen dat het zuigt.
IGN alleen is niet bepaald representatief, kijk op MetaCritic als je wat meer scores wilt zien;
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/racquet-sports
De userscores daar zijn verrot door de fanboys. ;)
quote:
Spam schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:40:
Negatief :
[list]
• De beeldkwaliteit van de PSeye is slecht en kan moeilijk met weinig licht omgaan. Vooral bij calibreren (zie hieronder) vind ik het irritant als ik mezelf in het kader moet plaatsen. Hiervoor moet ik dan eerst het licht aandoen en dan weer uit.
Ik zie tijdens het kalibreren de lichtgevende bol duidelijk op het scherm, een lamp aan- en uitdoen lijkt me niet bevorderlijk voor de kalibratie.
quote:
• De PSeye is niet groothoek genoeg. Je moet minimaal 2 meter van het scherm staan anders werkt het niet goed. Dat werkt bij ons minder omdat we (al zittend op de bank) maar 3,5 meter er vanaf zitten. Gelukkig kunnen de TV draaien maar heel handig is het niet. Niet berekend op kleine huiskamers !
Dat ligt echt net aan de indeling van de huiskamer/het huis, je kunt een lange smalle kamer hebben waarbij je wel genoeg ruimte hebt.
quote:
• Het elke keer calibreren vind ik niet handig, zelfs binnen de spellen bij Sports Champions. Ook het hercalibreren als je bijvoorbeeld gaat zitten vind ik minder. Dat is klaarblijkelijk de tradeoff met het accurate van het systeem.
Dat telkens moeten kalibreren is inderdaad erg onhandig gedaan, maar waarschijnlijk wel noodzakelijk zoals je zelf al aangeeft.
Niet alle games hebben dat gelukkig. Sports Champions sowieso wel, o.a. The Shoot en R.U.S.E. niet.
quote:
• ik vind het telleurstellend dat in de XMB de move niet aangaat. Het selecteren puur door beweging links-rechts en op en neer is niet fijn. Schiet snel over hetgene heen. Ook jammer dat de webbrowser de move niet echt ondersteund.
Ik vind de besturing in het menu behoorlijk goed werken. Het was wel even wennen, maar nu gaat het al vrij vloeiend bij mij.
Webbrowser gebruik ik niet, daar kan ik dus ook niets over zeggen.
quote:
• Heb nog niet genoeg mee kunnen spelen maar volgens mij gaan de batterijen van de controller snel leeg. Eigenlijk een onhandige keuze om sterkere lampen te kiezen bij de een mindere kwaliteit camera. Ik had eerder voor kleinere lampen gekozen (=minder batterij verbruik) en een fijngevoeligere camera. Had het de EyeCam Plus genoemd of zo....
Er zit een LED-je in geen halogeenspot. ;)
Na 4,5 uur spelen na het laatste opladen (en ruim 45 uren spelen in totaal!) hebben bij mij beide MotionControllers nog 2 van de 3 streepjes die de indicator aangeeft.
Dat vind ik toch heel erg meevallen.
quote:
• Ik heb het gevoel dat door de sterke lichten, een zwakke camera en het feit dat zo weinig mogelijk omgevingslicht gevraagd word dat body tracking niet echt gebruikt word. Er wordt eigenlijk alleen naar de bolletjes gekeken. Dit zal de kinect hoogstwaarschijnlijk beter doen en bevorderd de betrokkenheid bij de game.
[/list]
Ik heb dat gevoel niet, ik zie de bewegingen van mijn armen precies terug op het scherm.
Hoe weet jij dat Kinect dat hoogstwaarschijnlijk beter zal doen? Er niets maar dan ook totaal niets zichtbaar (aan gameplay) voor de consument terwijl het product over iets meer dan 1,5 maand in de winkel ligt.
Alles wat er is is een hoop vaag gepraat over de potentie van het product.
quote:
Al met al wat gemixed. Vooral de keuze van de EyeCam snap ik niet goed. Als sony de Kinect wilde verslaan hadden ze dat beter moeten doen. Ze hebben gelukkig het voordeel van knopjes maar total emersion (body tracking) hebben ze zwak aangepakt. Hopelijk weten ze in andere games dat beter uit te bouwen of komen ze in de toekomst nog met een betere cam.
De games worden vanzelf beter.
Kinect verslaan?
Kinect is een slap aftreksel (lees: restantje) van het product dat als Natal werd gepresenteerd.
Elke grote aankondiging over Kinect ging over dingen die verwijdert zijn, dingen die vertraagd zijn of dingen die het nog niet zal kunnen tijdens de launch. Dat alles probeerde men te verhullen door "You ain't seen nothing yet" te schreeuwen en een hoop vage opsommingen te maken van de potentie, de potentie en de potentie van Kinect zonder een noemenswaardige game te laten zien en/of gameplay (welke niet gescripted was).
Bij Natal leken de mogelijkheden eindeloos, bij Kinect is daar weinig meer van over.
quote:
PWM schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:37:
[...]Wow, je hebt sinds dinsdag tot nu elke dag 11,5 uur staan spelen, inclusief vandaag. Op zich best een geloofwaardig verhaal.
Veel mensen noemen zich een hardcore gamer, sommige zijn het ook echt. O-)
Twee weken vrij genomen speciaal voor Move. B)
Op de rest zal ik maar niet reageren.

Heeft er al iemand een platinum gehaald voor een Move-game? :+
quote:
TheKillingBean schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:48:
[...]Welke Motion Controllers heb je gekocht als ik vragen mag? Zijn dit special edition versies geweest? Op meerdere reviews en zelfs op de officiële playstion site wordt er verteld dat het max. 10 uren mee gaat.:
Jaja, ik heb mijn post al aangepast. :>
Dat heb ik vanmiddag getyped in stukjes tijdens het gamen, ik heb er iets anders neergezet dan ik bedoelde en na het lezen van de quotes dacht ik ook niet dat ik iets verkeerd had getyped, maar dat men alleen een stukje had gequoted.
Ik zit nu trouwens al tegen de 50 uur.
quote:
TheKillingBean schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 20:36:
[...]
Ok dan :) 10 uren is nog best veel als je het vergelijkt met de wii controller, 45 uren leek me alleen een beetje te veel ;)
Met max. 45 uur was ie waarschijnlijk wel wat zwaarder geweest en had ik ondertussen wel bij de eerste hulp gezeten. :+
quote:
Frank J. schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:27:
Eergisteren ook het Move starterspakket gekocht. Werkt lekker alleen wel lastig om spin te geven bij het tafeltennissen. In de store staat trouwens ook een demo van racket sports, met de demo kun je tennissen en badmintonnen werkt erg lekker! Stuk beter dan op de Wii.

Weet iemand wanneer pain playstation move compatibel wordt? Hij staat nu in de store als aanbieding maar ik ga over een kleine maand met wat vrienden weg dus lijkt mij pain wel tof om te hebben dan.

blauwe led is hier ook erg irritant, de Eye staat op mijn tv en met films kijken via de PS3 haal ik even de Eye uit de PS3. En ja hij is fel blauw ;)

Tumble lijkt me pas echt vet als je het in 3D speelt dan krijg je een goed diepte gevoel.
Ik heb juist moeite om geen spin te geven met tafeltennis, terwijl ik toch echt probeer recht te slaan.
Zal wel een natuurlijke afwijking zijn. }:O

Dat blauwe LED-je stoort mij dan weer niet, aangezien mijn surroundset vol met blauwe lampjes en schermpjes zit. :9
quote:
Harman Kardon receiver met JBL speakers. ;)
quote:
Dat is waarschijnlijk geen bug.
Zodra je de game opstart en gevraagd wordt de Move-knop ingedrukt te houden moet je al op de juiste positie staan (de positie waar je tijdens het spel ook wilt staan) en de bol richting de camera houden (zo stil mogelijk) terwijl je de knop ingedrukt houdt, vervolgens ook echt met de bol op de 2 schietschijven mikken en schieten.
De eerste keer mikte ik niet op de schietschijven en toen was het ook erg slecht.
Gewoon de instructies op het scherm volgen en dan is er geen probleem.
Anders gewoon opnieuw kalibreren door de T-toets in te drukken totdat je het wel goed gedaan hebt.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 19-09-2010 14:42 (39%)

quote:
Omni superens schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:57:
[...]Dat dacht ik ook. Maar je moet eerst met de normale controller door de menu's gaan en spel selecteren en vervolgens kan je dan selecteren om met de move controller te spelen. Tijdens het spelen zelf zijn er volgens mij ook bepaalde dingen die je alleen maar met de normale controller kan doen.
Zou dat ook met de navigationcontroller werken?
quote:
De officiële van Sony pas in Oktober, volgens mij op de dag dat The Shoot uitkomt. ;)
De rest zou ik niet weten.
quote:
PWM schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:15:
[...]
De reden dat ik geen Move haal, ligt in het feit dat mijn PS3 nu op mijn slaapkamer staat, en Move vanuit bed niet zoveel toegevoegde waarde heeft.
Ik heb mijn PS3 juist van de slaapkamer afgehaald.
Niet dat het niet te doen is, maar het kalibreren is lastiger en je bewegingsvrijheid is vrij beperkt.
Die attachment van Crown die is nog nergens verkrijgbaar lijkt het, maar wel een aantal andere (waaronder een andere van Crown;
http://www.amazon.co.uk/C...03VQQSF6/ref=pd_rhf_p_t_3 (hieronder)

http://www.amazon.co.uk/V...QF698/ref=pd_sim_vg_h__15 (hierboven)
quote:
GAIAjohan schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:21:
En nog een gun die ik zag liggen bij Saturn:
De Speedlink Peacemaker
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu nog een Dirty Harry-game met Move support. :9~
quote:
EIF schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:04:
Ik hoor meerdere over om de eye op de tv te plaatsen, ipv er onder.
Is de reactie dan preciezer?
Zoals ik in een eerdere post al zei, heb um zelf onder tv, maar de camera iets naar boven gericht. Het werkt goed, maar heb andere setup niet kunnen testen. Als het beter werkt, dan overweeg ik ook om alsnog op de tv te zetten.
Ik heb beide opstellingen gehad en ik zie zelf geen verschil. ;)
Zojuist even Flight Control HD gekocht en dat speelt echt lekker, vooral met 2 (of meer) personen is het lachen geblazen.
Simpele gameplay, leuke muziek (misschien op lange termijn irritant) en simpele maar strakke graphics.
Misschien is het beter om te wachten op meerdere reviews en dan op metacritic te kijken.
IGN is in mijn ogen een overrated rate-site.
Niet alleen qua games, maar ook qua films zitten ze er wel erg vaak naast.
Reviewers hebben natuurlijk een mening, meningen verschillen.
Een mening klakkeloos overnemen of zelfs zien als feit lijkt mij niet echt de bedoeling van reviews.
Metacritic pakt het gemiddelde van meerdere reviews (lees: meningen) en is daardoor veel betrouwbaarder.
quote:
Hillie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:50:
[...]Tuurlijk, de bol moet voldoende contrast geven met de omgeving. In jouw ultra-mannelijke omgeving contrasteert roze blijkbaar het meest. :+
Dus wil je een blauwe bol, dan zou je een voor een roze wand moeten gaan zitten, roze kleding moeten dragen of naakt (lichaamskleur?) moeten gamen. :9
quote:
Omni superens schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:39:
Sinds wanneer heb je de navigatiecontroller nodig bij het boogschieten?
Dat kan dus niet.
Je hebt minimaal 1 Movecontroller nodig en kunt er maximaal 2 gebruiken.
Sports Champions maakt naar mijn weten helemaal geen gebruik van de navigationcontroller. ;)
Halloween-pack (skins) voor Sports Champions op komst;
http://kotaku.com/5655122...-golf-with-death/gallery/
Yupp, zal zo rond de €3,99 worden.
Waarschijnlijk zullen er nog meer skins komen rond de feestdagen. :P

Nu nog even een paar potjes Flight Control HD spelen, simpel maar erg verslavend. :D

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 04-10-2010 22:05 (29%)

quote:
Hertog_Martin schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:59:
[...]Ik kies trouwens altijd 'No' als ie na 2x verlies vraagt of ik een makkelijkere tegenstander wil... want dat gaat tegen mn sportieve principes in ;) maar iemand die weet wat er gebeurd als je Yes kiest? Krijg je dan dezelfde tegenstander maar dat ie dan minder goed is en krijg je dan ook nog gewoon evenveel punten?
Dan wijst de game je een andere tegenstander aan.
Ik had dit een keer bij het pijl en boogschieten. ;)
quote:
Hertog_Martin schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:06:
[...]

Eentje die je al gehad hebt dan? En dat telt dan niet mee voor gouden sterren in de cup die je aan het spelen bent lijkt me? Zou ik niet fair vinden :P
Ja, eentje die je al hebt gehad.
De sterren tellen niet mee, dat zou wel heel erg makkelijk zijn. :9
quote:
Ben mezelf trouwens richting top 250 aan het werken met tafeltennis. Sta nu 350e ongeveer van de circa 200,000 in de lijst met 106k punten :)
_/-\o_ Netjes! _/-\o_
De nieuwste Kevin Butler reclame;
Zojuist de Speedlink Peacemaker en de originele gunattachement van Sony gekocht.
De Peacemaker ziet er goed uit , maar de originele ligt mij veel lekkerder in de hand.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 15-10-2010 20:59 (77%)

quote:
PjotrStroganov schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:06:
Ik heb wel enorm veel moeite met het krakkemikkige verhaal.;)
Heb mezelf beloofd de game maar één keer te spelen. Move zal daar niets aan veranderen.
Smaken verschillen.
Heb je de game in één keer uitgespeeld of was het één speelsessie van 10 minuten? :+
quote:
PjotrStroganov schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:50:
[...]Uitgespeeld

En toen bleek dat we voorgelogen werden door de makers van de game aangezien
spoiler:
shelby's gedachten deden voor komen dat hij de dader niet was. Hoe kan hij bepaalde dingen hebben gedacht als hij de dader was?

Goedkope tactiek om ons op het verkeerde been te zetten.
spoiler:
Heb je er wel aan gedacht dat de gedachten van een psychopaat wel eens echt zo vreemd zouden kunnen zijn? ;)
Aanstaande donderdag komt Move uit in Japan, ik ben benieuwd wat het daar gaat doen qua verkopen.
Als er hier in Europa al meer dan 1,5 miljoen exemplaren verkocht kunnen worden binnen een paar weken, dan kan Japan niet achterblijven lijkt me.
Iemand al ervaringen met gun(attachments)?
Mij bevalt de originele van Sony nog het meest.
Morgen wordt Move in Japan gelaunched.
De vraag is of het daar zo goed verkoopt als hier in Europa.
quote:
OPSLAGHOND schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:05:
Aanstaande donderdag komt Move uit in Japan, ik ben benieuwd wat het daar gaat doen qua verkopen.
Als er hier in Europa al meer dan 1,5 miljoen exemplaren verkocht kunnen worden door Sony binnen een paar weken, dan kan Japan niet achterblijven lijkt me.
Nu de cijfers uit Noord Amerika ook bekend zijn gemaakt ( > 1 miljoen ), is Japan aan de beurt om de miljoen te passeren. :9
Deze week komt The Shoot eindelijk uit.
Ik ga deze game samen met The Lord of the Rings: Aragorn's Quest kopen.
De demo van The Shoot heeft me al genoeg vermaakt dat ik de game niet links kan laten liggen (schuldgevoel).
The Lord of the Rings is voor mij sowieso must-buy, alleen hoop ik dat de trailers en gameplaybeelden die ik heb gezien van de Wii-versie waren want de PS3 moet toch beter kunnen. :)
quote:
swopdark schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:35:
Zo dan, een lesje reclame, hype en marketing maken door Microsoft voor eigenlijk alle bedrijven ter wereld:

tell sell
Oprah
huisvrouw

Ik ben werkelijk onder de indruk want zelfs ik als Kinect skeptici wil er bijna eentje gaan kopen door het enthousiasme. Maargoed MS gooit er de komende tijd ook 500 miljoen dollar tegenaan om Kinect een gegarandeerd succes te maken.
500 miljoen dollar aan marketing, doet me denken aan Final Fantasy XIII.
Werd ook helemaal gehyped als zijnde xboxexclusive, flink wat geld aan marketing en nog steeds veel minder verkopen.
Ik denk dat Sony het met een minimaal marketingbudget en een paar miljoen verkochte exemplaren niet bepaald slecht doet.

Ik ben dan ook vooralsnog helemaal niet onder de indruk.
Ze proberen iets te verkopen zonder ook maar iets te laten zien bv door geen reviewexemplaren te verzenden.
Nog maar 2 weken en nog steeds geen review, dan moet je er idd veel geld tegenaan gooien om mensen alsnog te overtuigen.
Ze zullen wel weten wat ze doen, anders gaan er flink wat koppen rollen. ;)
Fijn om te horen dat de game(s) lekker speelt, vrijdag maar eens gaan halen denk ik. :P
quote:
noteboeki schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:02:
Nu moet het schieten natuurlijk wel met een beetje fatsoenlijke Gun zijn.
Iemand ervaring met verschillende Guns en iemand die me kan vertellen welke kleur de originele Sony heeft?
Rood/wit en de Standaard Sony Attachment bevalt mij het beste tot dusver. ;)
quote:
McVirusS schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:00:
Echt super jammer dat Time Crisis en The Shoot zulke onwijs slechte reviews krijgen (allebei rond de 6), nu moet ik van mezelf weer wachten tot er wel een fatsoenlijke Move game uitkomt, liefst een rails-arcade-shooter :P.
Heb je de demo's al gespeeld?
Aan de hand van de demo's kun je zelf een mening vormen (al zijn demo's regelmatig nog niet half zo goed als de uiteindelijke game).
Die 6-en haal je van Metacritic?
Ik kijk daar nooit naar de cijfers, maar hoeveel "stemmen" er positief, negatief of mixed zijn.
Het is uiteindelijk maar een gemiddelde van verschillende meningen.
En meningsverschillen zijn normaal, dus om de mening(en) van een ander(en) meteen als feit te zien is wel erg "schaperig". ;)
Vandaag The Shoot gekocht, speelt wel heel erg lekker!
Time Crisis wacht ik nog maar even mee.
Vandaag nog net voor sluitingstijd een FreeRecordShop kunnen bezoeken om The Lord of the Rings: Aragorn's Quest te kopen.
Ik ben helemaal in de ban van de ring ...
Morgen maar eens testen samen met The Shoot. :P
LOTR: Aragorn's Quest ziet er grafisch bedroevend uit (Wii-kwaliteit), maar speelt wel heel erg lekker.
Het bewegen met de navigationcontroller went snel en werkt prima. :)

[edit]Grafisch gelijk aan de game van The Hobbit van een aantal jaren terug alleen opgepoetst en iets strakker getekend, de stotterende beelden neem ik maar voor lief.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 09-11-2010 19:11 (146%)

quote:
GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:02:Verder ga ik eens kijken hoe het move gedoe reageert als ik een Philips amBX-pod in mn hand neem :D
Kijken of je de boel kunt verstoren? :9
quote:
GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:29:bv ja.
Alleen mijn motion controller geeft geen licht? Werkt wel goed verder :/
Dat is pas ingame. ;)
quote:
GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:44:
Ah, ik zie t. :) in Heavy Rain wordt ie rood. Nja, ik laat m eerst maar even opladen :P Nu alleen nog effe een tweede USB-kabel zoeken om de nevi controller ook op te laden.. Lastig dat er geen enkele USB-kabel wordt meegeleverd, maar ik zoek wel effe 1 van een Tom Tom op :).

Verder het Nyko mediahub gekocht zodat ik 4 USB-poorten kan gebruiken

Zou het oplaadkabeltje van mn vaders Alcatel telefoon ook werken?
USB-aansluitinkje is hetzelfde, alleen gaat deze wel in het lichtnet :P. Output is 5V gelijkstroom 500mA
Ik heb hier ondertussen al meer dan 10 van die usb --> mini-usb kabels, geen idee waar ze allemaal vandaan komen.
En werkte dat kabeltje?
quote:
Is dubbelzijdig plakband niet mooier / minder rommelig? :9
quote:
GAIAjohan schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:16:
[...]Inmiddels dubbelzijdig tape in gebruik :P
En dat ziet er toch wel beter uit mag ik hopen? :P
Heeft iemand The Fight al gekocht/gespeeld?
quote:
GAIAjohan schreef op zondag 14 november 2010 @ 02:03:
[...]Ja zeker, alleen voor de Eye heb ik nog steeds voor de zekerheid één leukoplastje zitten. De X360 live vision blijft wel goed zitten op het dubbelzijdig tape. En ach, 's nachts merk je er niks van. :P

[afbeelding]
Is dat bij jou thuis met die Ambi-light bouwwerk om de TV heen? :9
Heeft er iemand hier van Tweakers al een platinum trophy gehaald met een Move game?
quote:
HoefMeistert schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:46:
[...]
nope die dingen zijn echt overal uitverkocht!
Ik krijg de starters kit binnenkort en zoek dus ook een 2de controller... Overal rond de 2 weken wachttijd
Ook in de UK is nix meer te krijgen....

Wie zegt nu dat Move niet "HOT" is :D
Het is moeilijk om na te gaan hoeveel er nu precies verkocht is.
De één telt alleen de starterspakket en de ander ook losse Movecontrollers.
Dit is dus niet zo makkelijk als bij de concurrent. ;)
quote:
Wii4all schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:57:
Er verschijnen bijzonder weinig games voor move of zie ik het nou verkeerd.
Ik had nu toch echt al wel een 15-tal titels verwacht....
Begin volgende jaar staat er heel wat in de planning. :9
quote:
Hertog_Martin schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:19:
[...]Helaas hebben ze dat met The Fight dus toch weten te verkloten.... misschien dat lag toch een obstakel is voor succes van Move... hoewel ik daar met tafeltennis bv weinig van merk en dan moet je toch ook snel reageren.
Lag is geen issue bij Move, de concurrenten hebben daar veel meer last van. ;)
The Fight is gewoon slecht gemaakt.
Lijst van PS3-games die Move ondersteunen;
•Auditorium*
•Beat Sketcher*
•Brunswick Pro Bowling
•Cabela’s Dangerous Hunts 2011
•Create
•Dance Dance Revolution
•EyePet
•The Fight: Lights Out
•Funky Lab Rat*
•Get Fit With Mel B
•Heavy Rain (via PSN software update)
•High Velocity Bowling* (via PSN software update)
•Hustle Kings* (via PSN software update)
•John Daly’s ProStroke Golf
•Kung Fu Rider
•MAG (via PSN software update)
•NBA 2K11
•Planet Minigolf* (via PSN software update)
•Racquet Sports
•Rapala Pro Bass Fishing 2010
•Resident Evil 5: Gold Edition (via PSN software update)
•R.U.S.E.
•Sackboy’s Prehistoric Moves*
•Singstar Dance
•The Sly Collection
•Sports Champions
•Start the Party
•Swords & Soldiers* (via PSN software update)
•The Lord of the Rings: Aragorn’s Quest
•The Shoot
•Tiger Woods PGA Tour 11 (via PSN software update)
•Time Crisis: Razing Storm
•Toy Story 3: The Video Game (side modes via PSN software update)
•TRON: Evolution
•Tumble*
•TV Superstars

Coming Soon;
•echochrome II
•Dead Space Extraction
•de Blob 2
•Dungeon Defenders*
•Dungeon Hunter: Alliance*
•PlayStation Move Heroes
•Killzone 3
•LittleBigPlanet 2
•Michael Jackson: The Experience
•Modern Combat: Domination*
•No More Heroes: Heroes’ Paradise
•SOCOM 4
•Sorcery
•Top Darts*
•Under Siege*
•Virtua Tennis 4
•Yoostar 2
•Zumba Fitness

*Denotes a downloadable PSN title

bron: http://blog.us.playstatio...orted-games-more-to-come/
Bij de originele van Sony is het geen probleem, denk dat het hetzelfde zal zijn met de copycats.
Ze staan met de Mini-USB-aansluiting vast in de lader.
Zoals je hieronder kunt zien heeft de navigationcontroller wat ruimte over.

pricewatch: Sony Move charging station Zwart, PlayStation 3

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 20-12-2010 10:06 (9%)

quote:
Snowy112 schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:17:
Hmm afgelopen zaterdag The Fight gekocht. Moet zeggen, dat het mij iets tegenvalt. Vooral de training op de boksbal is teleurstellend. Zak wordt bijna niet geraakt, reactie van de camera op de controler is te traag. Draadloze controller reageert vaak helemaal niet (zeker niet op een rechtse hoek ingame). Zit nog te wachten op Sports Champions. ik hoop dat het daar beter mee gaat.

:'(
The Fight is één van de slechtste Move-games die uit is.
Sports Champions is in de ogen van velen de beste Move-game op dit moment. ;)
quote:
LuPo schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:25:
[...]En hoe zit het dan met The Shoot? Zit die ertussenin? :)
De demo was in mijn ogen veelbelovend, maar de game is precies hetzelfde.
Eentonig tot het einde heb ik gehoord, maar bij level 3 heb ik het (voorlopig) opgegeven.
Ik wacht nu tot Sorcery, Killzone 3, SOCOM4 of iets van dat kaliber uitkomt.
In de tussentijd zijn er wel een aantal PSN-games die erg goed zijn zoals Flight Control HD en Tumble.
Ik ben er ook nog geen tegengekomen die 4 Move- en/of Navigationcontrollers tegelijk kan opladen.
Mocht ik wat vinden dan laat ik het hier weten. ;)
quote:
Ike. schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:01:
[...]
De Sony lader gebruikt niet de Mini-USB aansluiting.
De controllers worden opgeladen via de 2 'metalen plaatjes' aan de onderkant van de controller.
Als je de lader schuin houd dan vallen de controllers er uit.
Je hebt gelijk ... foutje van mij. :D
quote:
LuPo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:33:
[...]Ik spreek niet uit ervaring, maar volgens mij was Heavy Rain veel beter te doen met de Move.
Ik denk dat Heavy Rain Move een enorme boost had kunnen geven.
Gelukkig hebben we niet langer op deze topgame moeten wachten omdat ze bij Sony hetzelfde dachten. :9
quote:
Sato schreef op zondag 26 december 2010 @ 01:25:
[...]Kijk dat is mooi om te weten, Dan zal ik die ook niet kopen.
Word het gewoon alleen Time Crisis: Razing Storm, Moet hij alleen nog wel ergens voor onder de 35 euro verkocht gaan worden.
Misschien kun je de gunattachment uitproberen in een winkel?
Wie weet vindt jij het wel fijner spelen. ;)
Je bedoeld deze;

Ik ga tegelijk met de game ook meteen deze attachment kopen, als het echt niets (voor mij) blijkt te zijn dan kan ik altijd nog met de gewone controller spelen. :P
Ik zal deze week de startpost eens gaan opschonen en/of bijwerken wwar nodig, als iemand nog suggesties heeft dan hoor ik het graag.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 17-01-2011 11:11 (18%)

quote:
Meelobee schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:09:
[...]Verzending is $5,99 aus, of zie ik dat nou verkeerd?
AUD, Australische Dollar. ;)
Op het moment zijn het vooral PSN- en minigames.
Er is één game die ik echt grandioos vind en dat is Flight Control HD (PSN).
Deze game is ook zonder de Movecontroller te spelen, maar met is het een stuk leuker en makkelijker.
Grafisch en qua gameplay erg simpel, maar wel verslavend.
quote:
GAIAjohan schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:34:Ik heb t idee dat MS er veel meer marketing en games tegenaangooit en meer verschillende soorten games om Kinect aan de man te krijgen. Nu weet ik niet hoe goed kinect is aangezien ik het niet heb, maar ik heb wel het idee dat kinect veel populairder lijkt door de grotere verscheidenheid aan games.
Kinect was (nagenoeg?) het enige exclusieve wat de X360 eind 2010 te bieden had (Gears of War 3 is niet voor niets uitgesteld) en laat ze daar nu ook bakken met geld tegenaan hebben gegooid om het een succes te laten lijken/zijn.
En hoe heb je het nu dan gespeeld? Met een losse pistool en navigationcontroller of heb je een rifle die lijkt op de officiële die nog moet uitkomen??
quote:
Shiver23 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:59:
Met een losse navi en losse Move. Ik geloof niet dat een pistool hier veel in gaat veranderen. Het is de combinatie van om je heen kijken en mikken die het lastig maakt.
Ik heb zelf het gevoel dat het wel veel scheelt.
En gezien de vorm van de rifle die nog uit moet komen denk ik dat deze het nog beter gaat maken. :)
quote:
Yippie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:06:
(antwoord lijkt me ook handig om in TS te vermelden, maar stuur wel een PM naar de betrokkene(n) )
TS aangepast! ;)
Zijn er al mensen die gespeeld hebben met andere guns buiten de standaard pistols om?
PlayStation Move Sharpshooter;
quote:
Blijf scherp dankzij ongekende precisie waarmee je elk doel elke keer weer raakt.
* Heers over het slagveld dankzij de ongeëvenaarde nauwkeurigheid van PlayStation Move.
* Verenig je PlayStation Move-bewegingscontroller en je PlayStation Move-navigatiecontroller in één gestroomlijnd design.
* Drie vuurmodi, één digitale trekker en één digitale trigger, één herlaadknop en één herlaadloop.
* Volledig uittrekbaar handvat voor tegen de schouder en stevige magazijngreep.
* Geschikt voor links- en rechtshandige spelers.
Ik had 'm liever helemaal rood gezien.
[edit]
quote:
Available concurrently with the highly anticipated Killzone 3 in Feb 2011 for $39.99
Dus +/- € 39,95.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 23-02-2011 17:59 (8%)

Lijkt te goed om waar te zijn, ik denk dat de foto niet klopt eerlijk gezegd.;)
quote:
Shiver23 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:40:
Lijkt te mooi om waar te zijn. Bij de MM ligt al een tijdje zo'n ding van logic3. Die mist duidelijk de extra knoppen om interessant te zijn. Ben bang dat dit dezelfde is.
Bedoel je zo'n "DirtyHarry"-pistool?
Die heb ik namelijk bij een MM gekocht.
Deze is nogal zwaar voor een Move-pistool. ;)
Heeft iemand al de game PlayStation Move Heroes gespeeld?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Goedkope Move games uit Nederlandse winkels (linkjes staan in het originele bericht);
http://ps3life.nl/nieuws/...-uit-nederlandse-winkels/
quote:
kegeltje26 schreef op maandag 21 november 2011 @ 02:57:
De nauwkeurigheid met Kinect is nog niet zo groot, maar doordat je geen controllers nodig hebt zijn het te bedenken aantal toepassingen veel groter :)
De nauwkeurigheid valt volgens mij reuze mee, er zit vooral veel vetraging in.
quote:
Wii4all schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:59:
Ligt het aan mij of is er gewoon bitter weinig te verkrijgen voor de ps3 op basis van move gebied?

Als ik de reklames op tv zie voor kinect / wii dan ehb ik het idee dat er veel meer party games voor deze consoles zijn.

Ik wil ook zo'n soort van simpele vacation island voor de ps3, gewoon wat simpele hardloop/schiet spelletjes of andere shit.
Er zijn zat games (zie startpost), maar Sony pompt niet zoveel geld in reclames als Microsoft.
Sony heeft het al zwaar als bedrijf, die kunnen geen $500.000.000 uitgeven zonder blikken of blozen i.t.t. Microsoft.

[edit]Er zijn op dit moment 85 games voor Move en 66 games voor Kinect.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 22-11-2011 00:37 (14%)

Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True