Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb Killzone 3 al, heb van het weekend de Move starterspack, de Navigational controller en de Sharpshooter besteld. De Sharpshooter komt helaas pas volgende week binnen, de andere 2 dingen worden vandaag afgeleverd. Denk dat ik alles in de doos laat liggen totdat de gun binnen is :)

[edit]
En gisteren de Move ontvangen en uitgeprobeerd. Wel erg wennen in het begin, maar na een tijdje spelen kreeg ik er wel feeling voor en vond ik het eerlijk gezegd fijner spelen dan de normale controller. Wel een stuk vermoeiender!

Volgende week komt de Sharpshooter binnen en kan het echte knallen beginnen _/-\o_ !

[ Voor 36% gewijzigd door aramdin op 30-03-2011 11:09 . Reden: Ervaringen erbij ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand al de game PlayStation Move Heroes gespeeld?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

OPSLAGHOND schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:49:
Heeft iemand al de game PlayStation Move Heroes gespeeld?
De demo wel. Er zitten wel wat leuke minigames tussen maar ik had er na de demo ook wel weer genoeg van.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Sheisse! Bericht gekregen van Bol.com dat de Sony Sharpshooter levering is uitgesteld van vandaag naar maximaal 20 April... :F Order gecancelled en op eBay besteld bij een Powerseller uit de UK.

Fingers crossed O-) Updates zullen volgen

[ Voor 4% gewijzigd door aramdin op 06-04-2011 12:32 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226626

Shiver23 schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:55:
[...]

De demo wel. Er zitten wel wat leuke minigames tussen maar ik had er na de demo ook wel weer genoeg van.
Same here :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Sony Sharpshooter in Belgie kunnen kopen, lag daar gewoon in de winkel! Hier overal uitverkocht of niet verkrijgbaar...

Eerste indrukken zijn erg goed, Killzone 3 is zo veeeeeeeel leuker om te spelen. Kalibratie is nog wel een issue, maar er zijn genoeg te tips te vinden.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-04 12:15
aramdin schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:04:
Voor de liefhebbers vandaag wat foto's geschoten :) Uitgebreide review volgt nog!
De foto's zien er mooi uit! Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Vooral omdat het toch een duur ding is ben ik benieuwd of het inderdaad zo goed is als ze zeggen.
Ben ook benieuwd of de move er strakker in vastzit dan in de Amerikaanse versie; daarvan lees ik dat je met extra tape of iets dergelijks moet zorgen dat hij niet los in de behuizing zit en kan gaan trillen.

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Thx :)

Ik vind het echt vet spelen, sowieso veel leuker dan achterover hangen met je Sixaxis controller. Ik heb geen last gehad van het trillen, alleen als het echt losgaat (exposie dichtbij) dan mag het trillen van de move controller wel wat minder.

Trigger overhalen = lichte trilling = vet :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226626

Gewoon bestellen bij Amazon, wordt gratis verzonden!

http://www.amazon.co.uk/S...TF8&qid=1302691936&sr=8-1

34,99£ of 39,24€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Goede tip!

Nog een tip voor calibratie binnen Killzone

-Richt onder de camera en druk op Move knop
-Richt onder het ISA teken en haal trekker over (linksboven in beeld)
-Richt onder het ISA teken en haal trekker over (rechtsonder in beeld)

Als je daarna merkt dat het mikken afwijkt, opnieuw calibreren en rekening houden met afwijking.

Dit zijn momenteel mijn settings, waar ik tot nu toe fijn mee speel:

- Vertical dead-spot = 0%
- Horizontal dead-spot = 0%
- Sensitivity = 20%
- Turn speed = 20%
- Zoom = Hold
- Crouch = Toggle

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zit het bij het configureren van de Move eigenlijk altijd te twijfelen of het nou beter werkt als ik op het midden van de tv richt of op de camera bij calibratie.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 14-04-2011 12:46 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Calibratie binnen PS3 of binnen Killzone 3?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In de store staat voor plus-leden de Virtua Tennis 4 demo. Helaas kan je deze demo niet met de move spelen. :(
Ik hoop dat de Move-demo snel komt. Verder is het volgens mij een prima game namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-04 20:30

Ves

A gadget addicted Bounty

Shiver23 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:30:
In de store staat voor plus-leden de Virtua Tennis 4 demo. Helaas kan je deze demo niet met de move spelen. :(
Ik hoop dat de Move-demo snel komt. Verder is het volgens mij een prima game namelijk.
Ik heb de demo wel met de Move gespeeld. En ik heb PlayStation Plus

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
VesNL schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:45:
[...]

Ik heb de demo wel met de Move gespeeld. En ik heb PlayStation Plus
Ben je niet in de war met TopSpin 4?

Ik zou Virtua Tennis ook wel graag met de Move willen testen. Over TopSpin was ik nog niet heel enthousiast.
Heb helaas geen Playstion Plus en als de demo ook nog eens niet met de Move te spelen is vind ik dat wel weer een gemiste kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dr. Quipers schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:47:
[...]

Ik zou Virtua Tennis ook wel graag met de Move willen testen. Over TopSpin was ik nog niet heel enthousiast.
Heb helaas geen Playstion Plus en als de demo ook nog eens niet met de Move te spelen is vind ik dat wel weer een gemiste kans...
Ze hebben nog een aparte Move en 3D-demo gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-04 20:30

Ves

A gadget addicted Bounty

Dr. Quipers schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:47:
[...]

Nu je dat zegt, kan zijn.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:42
Vandaag (wel vannacht) van mijn schatje een navigation controller gehad, dus meteen in de oplader geplaatst zodat hij kan opladen. Wilde net de demo van Killzone 3 gaan spelen, maar hij werkte niet toen ik het PS knopje indrukte. Pas toen ik het usb kabeltje erin deed werkte hij. De USB lader geeft aan dat hij opgeladen is, maar omdat ik alleen kan spelen met USB kabel aangesloten, zou het volgends mij kunnen zijn dat hij dit verkeerd aangeeft. Hoe is het te controlleren hoe vol de navigation controller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

PS button ingedrukt houden, net als met een controller.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Je moet hem eerst aanmelden op jouw systeem middels een USB kabel. Staat in de beschrijving van de controller, weet de precieze procedure niet uit mn hoofd.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik zie dat Virtua Tennis 4 inmiddels ook is gereleased, dus heb even een review opgezocht en blijkbaar heeft men Virtua Tennis 4 en Top Spin 4 ook al even met elkaar vergeleken:

http://www.movemodo.com/reviews/2011/05/virtua_tennis_4_ps3

Conclusie is wel stuitend:

It's a shame Virtua Tennis 4's Move controls are so underused: there's a glimmer of what could have been a great Move tennis game to rival Wii Sports, but it's denied in favour of a few simple minigames and one-off exhibitions. With control pad in hand the game fares far better, with excellent arcade-style gameplay and enjoyable minigames. While the wait for a great Move-controlled tennis game continues, those after a less energetic method of play will find plenty to enjoy in Virtua Tennis 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02 23:27
Ik heb de move besteld bij de wehkamp... 44,99 starterspakket, 22,50 navigation, 5 verzenden en -10 kortingsbon... Aardig voor 62nogwat!

Heavy rain heb ik ook gekocht, dus ik ga me er eens aan wagen! Puur volgens mij hebben om te hebben, want zoveel noemenswaardigs is er niet voor de move. Tzt wil ik wel no more heroes nog gaan spelen. Het enige wat me echt super lijkt is killzone 3 met die gun. Maar ik heb nog genoeg op de plank liggen om dat nog even voor mij uit te schuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:43
Frenkovic schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:49:
Ik heb de move besteld bij de wehkamp... 44,99 starterspakket, 22,50 navigation, 5 verzenden en -10 kortingsbon... Aardig voor 62nogwat!

Heavy rain heb ik ook gekocht, dus ik ga me er eens aan wagen! Puur volgens mij hebben om te hebben, want zoveel noemenswaardigs is er niet voor de move. Tzt wil ik wel no more heroes nog gaan spelen. Het enige wat me echt super lijkt is killzone 3 met die gun. Maar ik heb nog genoeg op de plank liggen om dat nog even voor mij uit te schuiven...
Ik heb toevallig vandaag voor het eerst met Move het spel Heavy Rain gespeeld, had het spel nog niet eerder gespeeld dus was een totaal nieuw iets voor mij maar na nog geen uur het spel weer weg gelegd, het is voor mij iets te traag mede doordat je juist met Move redelijk snel bewegingen moet maken, het is dan juist frustrerend te noemen. Ik kon er niet doorheen komen. Heel erg jammer maar van mij hoeft het spel dan niet meer. Erg jammer want Move kon leuk zijn maar persoonlijk vind ik het absoluut niet bij een spel als deze passen. Binnenkort maar eens zonder Move proberen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Je moet wel even wennen ja... Het werkt allemaal wat subtieler dan de Wii, maar als je eenmaal een beetje doorhebt hoe en wat, dan is het wel te doen. Als je snel op L1, L2, T, x, o, etc. moet drukken ga ik nog wel eens de mist in omdat ik nog moet wennen aan de button placement...

Al met al vind ik het wel vermakelijk. De move voegt tot nu toe nog niet echt veel toe maar dat zal met de juiste software wel goed komen! Ik wil ook wel in de toekomst shooters gaan spelen met de move gun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 15:42
Moet zeggen dat shooters erg erg wennen zijn, Zipper was al vrij actief bezig met Socom en MAG, ook KZ3 heeft support voor move. Het wordt dan een soort van arcade-shootkast, pookje bestuur je je speler en binnen het scherm kan je redelijk vrij schieten. Al lijkt het initieel veel voordelen te hebben (het richten bv), het normaal rondbewegen is een stuk moeilijker dan met een normale controller.

Zelf vind ik Champions erg leuk om te doen, zeker gladiator en tafeltennis spelen een bizar stuk realistischer dan de Wii sport/resort varianten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Staat er nog iets in de planning mbt Move? Virtua Tennis was ook niet helemaal wat ik gehoopt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Die champions is eigenlijk één van de weinige spellen die mij ook nog wel aanspreekt. Daarnaast wil ik no more heroes ook nog wel gaan spelen; ik twijfel alleen nog of ik dat met de move of de ds3 ga doen.

Het rondlopen in shooters is zeker zo gemaakt dat je met het pookje kan strafen en met de crosshair ook de looprichting aangeeft... das bagger. Was bij de wii al bagger en zal bij de ps3 niet anders zijn. Moeten ze eigelijk iets op verzinnen met 2 pookjes en de move zelf alleen voor te richten met de crosshair... Maar dat arcade schietgevoel vind ik juist wel leuk... zeker bij spellen die daarvoor ingericht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kreeg dacht ik ook een demo van Time Police (ofzo), dezelfde versie uit arcadehallen. Die was zeker leuk weg te spelen.

Wat zou het stoer zijn als er ook een scope model komt met 'LCD view', zoals Silent Scope.
http://ecx.images-amazon....PlZNLcL._SL500_AA300_.jpg

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik heb er zelf een gun rail + holographic sight op mn Sharpshooter gemaakt. Gun rail is gisteren binnengekomen (hoogte klopte niet als ik door de sights keek), van het weekend ff goed monteren en uitgebreid testen met Double XP Killzone 3 weekend :)

Zo eentje als deze:
-keuze tussen 4 figuren (dot/cross/cross met circkel/cirkel)
-rood en groen licht (licht intensiteit in 3 niveaus instelbaar)

Afbeeldingslocatie: http://www.clearlyoptics.com/images/brngpic1290230.jpg

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heb een paar dagen geleden Start The Party!, The Shoot en 2x Venom Move shooters gekocht voor in totaal 40 euro. :)
Ik geef maandag een feestje en dacht dat dit wel leuk zou zijn voor het bezoek (vooral voor de kindjes). Helaas is Amazon deze keer aan het treuzelen en is het zeer twijfelachtig dat ik het tegen dan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:55
Sinds vanochtend in het bezit van Playstation Move. Maar welke games kunnen jullie nou echt aanraden behalve Killzone 3 en Singstar :P.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
top spin wellicht

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Twister336 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:30:
Heb een paar dagen geleden Start The Party!, The Shoot en 2x Venom Move shooters gekocht voor in totaal 40 euro. :)
Ik geef maandag een feestje en dacht dat dit wel leuk zou zijn voor het bezoek (vooral voor de kindjes). Helaas is Amazon deze keer aan het treuzelen en is het zeer twijfelachtig dat ik het tegen dan heb.
toevallig deze week nog Move gekocht bij Amazon.
Zondag besteld, woensdag ontvangen.

Nu Heavy Rain nog ergens halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:55
ik vond de demo van racket sports ook wel leuk, maar uit de reviews komt die erg slecht eruit, wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Jammer dat er geen Sports Champions 2 is aangekondigd op E3. Nu de Move-implementatie van Virtua Tennis en Top Spin erg matig blijkt te zijn, zijn er uiteindelijk weinig sportspellen voor de Move die de moeite waard zijn.

Shooters vind ik niet lekker werken met de Move en PSN games als Flight Control speel ik liever op de iPad, dus het ding ligt hier voorlopig stof te happen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedkope Move games uit Nederlandse winkels (linkjes staan in het originele bericht);
http://ps3life.nl/nieuws/...-uit-nederlandse-winkels/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik heb problemen met de Sport Champion Demo die bij de Move zit. Ik kan op geen enkele manier mijn move kalibreren. Hij komt het kalibratie scherm maar niet door. Met andere spellen lukt dit wel.
Vaag? Of een bekend probleem? Herkalibreren in het PS menu al diverse keren gedaan maar geen resultaat.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04
Motorstorm Acopalyspe ondersteunt na de laatste update ook Move, maar ik krijg het met geen mogelijkheid aan de gang. Iemand anders wel? Heb beide move controllers, zowel de Navigation als de 'bal' zelf... En natuurlijk de PS eye :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:30
Nog altijd geen goede en leuke games voor de Move?

Ik heb deze week voor eerst in bijna een jaar de Move weer afgestoft. Maar alleen om even weer Table Tennis te spelen van Sports Champions - omdat dat het enige is wat écht intens, leuk en verslavend is met de Move zover ik weet.

Wel nu met tafeltennis alle sterren behaald en ook die robot van de Champion Cup verslagen. Sta nu 221e op de ranking van ruim 1 miljoen spelers :7

Zou alleen dus graag spellen zien waar de beleving net zo goed is als met tafeltennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bij Champions kan ik me nog altijd ook vermaken met die gladiator battles, werkt eigelijk best accuraat :P

Vandaag de gun-houder gekocht, eens kijken hoe dit gaat werken met diverse shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
SinergyX schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 18:41:
Bij Champions kan ik me nog altijd ook vermaken met die gladiator battles, werkt eigelijk best accuraat :P

Vandaag de gun-houder gekocht, eens kijken hoe dit gaat werken met diverse shooters.
Ik werk nog steeds aan mn ranking voor tafel tennis. Nu 137e van de wereld van ruim een miljoen deelnemers :P

2.5 uur gedaan net, zweet me kapot, maar het is (op Championship niveau) zo heerlijk realistisch, je moet echt alle kanten op bewegen, voetenwerk goed doen, pols gebruiken, snelheid, reactievermogen, uithoudingsvermogen. Héérlijk.

Dankzij tafeltennis is het de aanschaf waard geweest, maar verder?

Een GTA zou toch geweldig zijn met Move? Met honkbalknuppel mensen beroven enzo :P

[ Voor 5% gewijzigd door Hertog_Martin op 16-09-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Net nog High Velocity Bowling gedaan met de Move. Erg leuk, ik vind hem iets accurater dan bowlen op de Wii.

Ik hoop wel, dat bij de PS4, er ook een soort Kinect systeem komt, eventueel waarbij mede gebruik gemaakt kan worden met de PSVita...

De nauwkeurigheid met Kinect is nog niet zo groot, maar doordat je geen controllers nodig hebt zijn het te bedenken aantal toepassingen veel groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kegeltje26 schreef op maandag 21 november 2011 @ 02:57:
De nauwkeurigheid met Kinect is nog niet zo groot, maar doordat je geen controllers nodig hebt zijn het te bedenken aantal toepassingen veel groter :)
De nauwkeurigheid valt volgens mij reuze mee, er zit vooral veel vetraging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ligt het aan mij of is er gewoon bitter weinig te verkrijgen voor de ps3 op basis van move gebied?

Als ik de reklames op tv zie voor kinect / wii dan ehb ik het idee dat er veel meer party games voor deze consoles zijn.

Ik wil ook zo'n soort van simpele vacation island voor de ps3, gewoon wat simpele hardloop/schiet spelletjes of andere shit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aanbod is inderdaad niet echt breed, Wii alternatieven zijn er niet echt. Game die het meeste met mijn Move gespeeld is Start the Party, zitten allemaal leuke mini games is.

Maar per saldo zie ik hetzelfde gebeuren als met de Eyetoy op de PS2, komen wat games uit, is allemaal grappig, maar goeie vervolgen op de games zie je nergens meer (zoals Eyetoy play, was echt geweldig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:59:
Ligt het aan mij of is er gewoon bitter weinig te verkrijgen voor de ps3 op basis van move gebied?

Als ik de reklames op tv zie voor kinect / wii dan ehb ik het idee dat er veel meer party games voor deze consoles zijn.

Ik wil ook zo'n soort van simpele vacation island voor de ps3, gewoon wat simpele hardloop/schiet spelletjes of andere shit.
Er zijn zat games (zie startpost), maar Sony pompt niet zoveel geld in reclames als Microsoft.
Sony heeft het al zwaar als bedrijf, die kunnen geen $500.000.000 uitgeven zonder blikken of blozen i.t.t. Microsoft.

[edit]Er zijn op dit moment 85 games voor Move en 66 games voor Kinect.

[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-11-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:11
Volgens mij is de Move starter pack deze week 39,98 bij GameMania. Je kunt dan voor 9,98 een aantal Move games meenemen (als je het starterpack koopt). :)
En ze verkopen ook de playstation move motion controller voor 19,98.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik ben nu een beetje aan het zoeken en er komt nu wel wat aardigs uit geloof ik:

Winter stars:
YouTube: Winter Stars - Teaser Trailer (PS3, Wii, Xbox 360)

Carnival island is al uit:
YouTube: Carnival Island - Friends and Family Trailer (PS3)
(lijkt me alleen een 'gooi' spelletje)

motion sports:
YouTube: MotionSports Review

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor de mensen trouwens die nog een gun overwegen, ondanks de orginele PS3 gun-houder vrij duur is, is hij wel aanzienlijk stuk beter dan menig andere gun. De meeste houders hebben gewoon een trigger-mechanisme die je 'trigger' van je move controller activeert, maar bij de Sony variant zit hier ook aardig stukje electronica in die dit allemaal regelt.

Afbeeldingslocatie: http://www.yourgamezone.nl/WebRoot/StoreNL/Shops/62060817/4D59/10E2/B93F/04BC/E404/C0A8/28BB/12C4/Sony_PS3_Sharp_Shooter_Gun.jpg

Zag dat de PS store ook demo had van Move Fitness, de 'Wii fit' variant, ziet er best grappig uit.

En gezien Sport Champions mij al flink laat zweten, lijkt het nog aardig goed te werken ook.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

kegeltje26 schreef op maandag 21 november 2011 @ 02:57:
Vind je dat echt? Ik vind juist dat je met de Move veel meer mogelijkheden hebt dan met Kinect, bij Kinect kom je al snel in de knel door het gebrek aan knoppen. Daardoor zijn alle Kinect games enorm simpel en is er weinig variatie (alleen maar kinder- en dansgames).

Qua nauwkeurigheid is de Move inderdaad stukken beter dan Kinect, kijk maar naar tafeltennis in Kinect Sports en tafeltennis in Sports Champions. Of vergelijk The Fight met Fighters Uncaged. Helaas zijn er nog veel te weinig Move games, ik had bijvoorbeeld graag een goede tennis game gehad maar zowel Virtua Tennis als Top Spin hebben het af laten weten met de Move-ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

LuPo schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:12:
Volgens mij is de Move starter pack deze week 39,98 bij GameMania. Je kunt dan voor 9,98 een aantal Move games meenemen (als je het starterpack koopt). :)
Die prijs geldt alleen bij inleveren van spaarpunten lijkt het als ik in de folder kijk. De Game Mania in de buurt had de aanbieding in ieder geval niet voor die prijs (zonder punten).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bor de Wollef schreef op zondag 27 november 2011 @ 09:44:
[...]

Die prijs geldt alleen bij inleveren van spaarpunten lijkt het als ik in de folder kijk. De Game Mania in de buurt had de aanbieding in ieder geval niet voor die prijs (zonder punten).
Nee hoor, laat de kassajongen maar aanslaan. Mijne dacht ook van niet. Maar de kassa corrigeerde hem. ;) Er staat onder 'en spaar .. punten'

Je krijgt dus punten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ah, dat werd bij mij uitgelegd als een soort betalen met punten. Welke game is het meest interessant erbij trouwens? Of zouden jullie bv voor de medieval pack gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bor de Wollef schreef op zondag 27 november 2011 @ 10:35:
[...]

Ah, dat werd bij mij uitgelegd als een soort betalen met punten. Welke game is het meest interessant erbij trouwens? Of zouden jullie bv voor de medieval pack gaan?
Ik heb zelf Start the Party gekocht. Maar dat is een echte party-game om met visite te spelen bijvoorbeeld.

Volgens mij schijnt PlayStation Move Heroes wel leuk te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De reviews die ik van Playstation Move Heroes heb gelezen waren helaas niet zo positief (een 5 a 6je). Dat was ook de eerste titel waar ik aan dacht namelijk.

Ik twijfel een beetje aan het aanbod op dit moment. Het lijken mij met name "gimmick" games die vooral rond de nieuwigheid van de move zijn gemaakt ipv met echt de gameplay voor ogen.

Medieval Moves: Deadmund's Quest scoort een 8 op IGN lees ik net maar 61 / 100 op metacritic (7.2) user rating en een 5.0 op gamespot.

[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 27-11-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bor de Wollef schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:15:
De reviews die ik van Playstation Move Heroes heb gelezen waren helaas niet zo positief (een 5 a 6je). Dat was ook de eerste titel waar ik aan dacht namelijk.

Ik twijfel een beetje aan het aanbod op dit moment. Het lijken mij met name "gimmick" games die vooral rond de nieuwigheid van de move zijn gemaakt ipv met echt de gameplay voor ogen.

Medieval Moves: Deadmund's Quest scoort een 8 op IGN lees ik net maar 61 / 100 op metacritic (7.2) user rating en een 5.0 op gamespot.
Oke, Medieval Moves is nu volgens mij 15 euro bij MM. Staat in de folder dat je in combinatie moest kopen met een PS Move pack. Maar ik las dat iemand hem, dacht ik, los heeft gekocht.

Nog even navragen dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:40

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik ga na het zien van de trailer en een gameplay binnenkort Puss in Boots halen. Maakt ook heel goed gebruik van de Move

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat soort games trekken mij niet zo. Ik heb besloten eerst een move controller te lenen om te bepalen of ik het wel wat vind (met name de games). Ik ben niet zo van de casual games en het merendeel wat ik zie zit toch behoorlijk in dat genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bor de Wollef schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:14:
Dat soort games trekken mij niet zo. Ik heb besloten eerst een move controller te lenen om te bepalen of ik het wel wat vind (met name de games). Ik ben niet zo van de casual games en het merendeel wat ik zie zit toch behoorlijk in dat genre.
Killzone 3, Resistance 3, Top Spin 4, R.U.S.E etc?

Maar wel goed om eerst te lenen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Medieval Moves
Eyepet and Friends
Carnival Island
Move Fitness

allen 7,97 pond op amazon.co.uk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ik probeer nog steeds een sharp shooter voor een betaalbaar prijsje op de kop te tikken... Is volgens mij wel leuk met house of the dead overkill en cabelas dangerous hunts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Frenkovic schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:30:
Ik probeer nog steeds een sharp shooter voor een betaalbaar prijsje op de kop te tikken... Is volgens mij wel leuk met house of the dead overkill en cabelas dangerous hunts...
Jij bent ook lekker aan het trophyhunten de laatste tijd. Ik zag dat je inmiddels 34 platina hebt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
LuPo schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:07:
[...]

Jij bent ook lekker aan het trophyhunten de laatste tijd. Ik zag dat je inmiddels 34 platina hebt! d:)b
Gaat niet verkeerd idd ;) Maar zoals al zo vaak gezegd: jou haal ik niet in :) Nu aan het BF3'en... platinum: vergeet het maar, plezier: zeker weten!

Nog move spellen die een easy plat hebben? Ik heb nog zo'n backlog dat ik eigenlijk de komende paar maanden niets hoef te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:07:
Medieval Moves
Eyepet and Friends
Carnival Island
Move Fitness

allen 7,97 pond op amazon.co.uk :)
Dat zijn zeker mooie prijzen. Mooi dat Sony de nieuwe movegames nu ook gelijk lekker goedkoop aanbiedt. Medieval Moves en Move Fitness en misschien Start the Party Save the World in januari oid maar eens bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nieuwe start the party? :D Erg leuke mini-games heeft dat spel, jammer dat je die niet standaard kan spelen (mep de mol, vlaggetje wapperen, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Jep. 16 pond bij Amazon. Er is ook een demo van in de store. Ik heb hem wel al gedownload, maar ben er nog niet aan toe gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SinergyX schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:39:
Nieuwe start the party? :D Erg leuke mini-games heeft dat spel, jammer dat je die niet standaard kan spelen (mep de mol, vlaggetje wapperen, etc).
Geweldig inderdaad. :)
Ik vermaak me opperbest met Start the Party samen met vriendin. Echt lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Maar welke is leuker, die nieuwe of de oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Reiben schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:49:
Maar welke is leuker, die nieuwe of de oude?
Geen idee. Ik heb deel 1. Ga deel 2 nog wel kopen als die ook 7,97 pond is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 11:12
Medieval Moves al op :( arggg...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bij amazon.co.uk? Je kunt hem nog wel bestellen voor 7,97 pond. Duurt dan wel iets langer..

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 29-11-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-03 23:42

C0nscious

Mysteryman.

Iedereen RUSE kopen, 10-15 euro in veel winkels. Ideale Move game :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Even kort gespeeld, speelt wel weer grappig. Ook leuk dat je nu een 2de speler met de controller mee kan laten spelen 'voor de fun'. Nadeel blijft wel, die Move camera blijft zwaar onderbelicht, de PS2 versie (PSeye had volgens mij ook zo'n nachtmodus, wat stuk beter werkte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:00

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

LuPo schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:12:
thanks 4 the tip. ben er meteen 2 gaan halen met start the party game voor 10,- ik had de camera al een tijd liggen voor de move uit kwam. een losse controller vondt ik te duur. maar 2 voor de prijs van 1 is wel ok. meteen vanavond even uitproberen.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik ga mn Move setje denk ik toch maar verkopen, zonde maar het is niet anders. Een enkele keer gebruikt voor Killzone 3, die ik nu ook niet meer aanraak door de komst van BF3. Zal binnenkort wel op V&A komen, geinteresseerden mogen altijd PMen

-Sony Move Starter Pack (camera, Move controller, geen demo disc!)
-Sony Sharpshooter inc echte Holographic/Red Dot Sight sight! (rood+groen licht, instelbare brightness)
-Sony Navigational controller
-Eventueel Killzone 3

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:36:
Ik ga mn Move setje denk ik toch maar verkopen, zonde maar het is niet anders. Een enkele keer gebruikt voor Killzone 3, die ik nu ook niet meer aanraak door de komst van BF3. Zal binnenkort wel op V&A komen, geinteresseerden mogen altijd PMen

-Sony Move Starter Pack (camera, Move controller, geen demo disc!)
-Sony Sharpshooter inc echte Holographic/Red Dot Sight sight! (rood+groen licht, instelbare brightness)
-Sony Navigational controller
-Eventueel Killzone 3
Ik vind het ook jammer, bijv jammer dat nieuwe games zoals battefield geen gebruik maken voor move. Het levert gewoon te weinig op denk ik. Ze zullen er niet meer games door verkopen.

Ik heb nu pas voor mijn dochter zo'n party game gekocht en dat is toch wel leuk, alleen er is gewoon te weinig.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Het is inderdaad een beetje het ondergeschoven kindje. Toch vind ik het voor het geld wat het kostte wel leuk om te houden (35 voor starterpack en 20 voor extra motion controller). Spellen voor 9 euro per stuk gekocht: Medieval Moves, Eyepet and Friends, Carnival Island en Racket Sports.

Maar hardcore games speel ik toch liever met een controller omdat je dat veel langer volhoudt. Met de Move krijg je na een uurtje toch wel een lamme arm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239217

De move is voor de beginnende gamer. Mijn vrouw vind het veel fijner dan de normale controller, ik denk dat onze duimen zijn kromgegroeid.
Had laatst mijn ouders en schoonouders over, en heb ze 'start the party' laten spelen. Enorm veel lol voor mensen die anders nooit een computerspel zouden spelen. Had ze eerder eens uncharted 1 laten spelen, ze hadden geen idee wat te doen.

Zelf vind ik het wel leuk om met de move te schieten, het maakt het moeilijker en meer echt. Dat is ook het probleem, het maakt het niet makkelijker, en een beetje gamer wil beter zijn, niet slechter. Ik heb de move geprobeerd met ruse, maar vond het niet veel meerwaarde hebben dan de normale controller, het maakte het er niet makkelijker op.

Ik ben tevreden met de aankoop. Maar ik hoop ook dat er wat meer spellen voor uit gaan komen.
Wil ook eens the fight proberen met twee controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 11:12
Anoniem: 239217 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:56:
Wil ook eens the fight proberen met twee controllers.
Heb ik net binnen gekregen, besteld bij mijn andere Move games om bij Amazon.co.uk over de 25 uit te komen voor graties verzenden.
Vooral besteld omdat de user reviews na diverse patches toch wel positief zijn. Daarbij een leukere workout dan bv move fitness :)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat meer nieuws en beelden van Sorcery;

Het hele interview --> http://blog.eu.playstatio...station-move-this-spring/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog meer Gameplaybeelden van Sorcery;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GceKD04Gp6w]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Iemand Grand Slam Tennis al met de Move gespeeld? Ben wel benieuwd of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Sports Champions 2 demo gedownload, de tennis game werkt best goed!

Wel erg makkelijk niveau in de demo natuurlijk, maar het speelt gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik wist niet eens dat die er was :D
Binnenkort ook maar eens de demo binnenhalen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Reiben schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:51:
Iemand Grand Slam Tennis al met de Move gespeeld? Ben wel benieuwd of het wat is.
Jouw Nickname doet mij treuren dat er geen Move optie is voor Call of Duty: World at War/3 of Medal of Honor reeks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Frenkovic schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:37:
[...]

Gaat niet verkeerd idd ;) Maar zoals al zo vaak gezegd: jou haal ik niet in :) Nu aan het BF3'en... platinum: vergeet het maar, plezier: zeker weten!

Nog move spellen die een easy plat hebben? Ik heb nog zo'n backlog dat ik eigenlijk de komende paar maanden niets hoef te bestellen :)
Cabela's Adventure Camp... Platinum in drie uur of nog minder. :/

Zelf vandaag voor het eerst met de Move gespeeld. Werkt best wel lekker. Binnenkort mijn House of the Dead collectie er maar eens bij pakken. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 406530 op 20-10-2012 19:25 . Reden: minder over Trophies praten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Reiben schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:24:
Sports Champions 2 demo gedownload, de tennis game werkt best goed!

Wel erg makkelijk niveau in de demo natuurlijk, maar het speelt gewoon lekker.
Zit Gladiators er ook weer in? Vond ik altijd 1 van de games waar je lekker fijn kon rond raggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

SinergyX schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:40:
[...]

Zit Gladiators er ook weer in? Vond ik altijd 1 van de games waar je lekker fijn kon rond raggen :P
Nee, in plaats daarvan zit boksen er in. In de demo kun je alleen skiën, golf en tennis proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-04 22:20
Vandaag de move gekregen met sport champions 2 erbij. Zijn er nog een beethe leuke games voor te krijgen? Is sport champions 1 ook leuk? Nog must haves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

giganielsie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:44:
Vandaag de move gekregen met sport champions 2 erbij. Zijn er nog een beethe leuke games voor te krijgen? Is sport champions 1 ook leuk? Nog must haves?
Games voor de Move zijn over het algemeen niet heel erg populair onder gamers, maar er zijn zeker wel enkele leuke games uitgekomen. Ik zou me wel richten op games die er speciaal voor ontwikkeld zijn of waarbij de Move echt een meerwaarde is of kan zijn. Ik denk aan de adventure games als Sorcery en Medieval Moves: Deadmund's Quest, arcade shooters als House of the Dead en The Shoot en een van de tennisgames (Virtua Tennis/Top Spin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Als je Sports Champions 2 leuk vindt, is deel 1 ook zeker een aanrader! Hoewel je boogschieten ook kan in deel 2, heb je dan ook de mogelijkheid om beachvolleybal, tafeltennis (aanrader!), zwaardvechten, bocce (soort jeu de boules) en disc golf te spelen. Sorcery, The Shoot en Medieval Moves zijn inderdaad ook wel leuk. Daarnaast kan je Start the Party overwegen als je op zoek bent naar een partygame.

Tot slot is een game als Killzone 3 ook leuk om met Move te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Sports Champions 1 is zijn geld idd al waard alleen voor Tafeltennis. Dat is echt geweldig, vooral als je voorbij Gold raakt en alle hulpjes uitgaan.

Heb onlangs SC2 gekocht. Maar speelde in 2 uur brons t/m goud uit met Tennis.. iets te gemakkelijk.

Verder is de calibratie versimpelt, maar heb ik het idee dat het daardoor ook minder accuraat is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ongeloofelijk eigenlijk.

Laatse grote spel wat uit kwam voor move was book of spells ofzo?

Laatste reactie hier begin januari.

Je ziet precies dat move gewoon niet gebracht heeft wat ik er zelf van had verwacht.

Jammer hoor, ik had wel verwacht dat er wat meer/beters/leukers was uitgebracht.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wii4all schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:46:
ongeloofelijk eigenlijk.

Laatse grote spel wat uit kwam voor move was book of spells ofzo?

Laatste reactie hier begin januari.

Je ziet precies dat move gewoon niet gebracht heeft wat ik er zelf van had verwacht.

Jammer hoor, ik had wel verwacht dat er wat meer/beters/leukers was uitgebracht.
*bump* * ralph075 stoft het topic even af...

Het is wel heel stil rond de Move-controllers.

Sony heeft de ondersteuning wel meegenomen naar de PS4. Eigenlijk had ik dus verwacht er wat meer over te horen. Het schijnt dat ze mogelijk voor Project Morpheus een aanvulling gaan zijn.

Iemand nog een idee wat we van de Move-controllers kunnen/mogen verwachten op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb ook nog de movecontroller liggen van de PS3... Kunnen deze laterna ook gebruikt worden op de PS4? ANders gaat hij hier ook de verkoop in

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik meen dat de deze week uitgekomen gratis game Hustle Kings aangeeft PS Move te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oxigeon schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:56:
Ik heb ook nog de movecontroller liggen van de PS3... Kunnen deze laterna ook gebruikt worden op de PS4? ANders gaat hij hier ook de verkoop in
Die zijn compatible, de camera van de PS3 niet, daar moet je de PS4 camera voor hebben.

Kwam ze vorig weekend weer tegen, moet zeggen dat in de tijd dat ik ze had, we wel enorme lol hebben gehad met de games. Nadeel dat ik geen plek meer heb voor de PS3 camera en geen PS4 heb, ik er nu eigenlijk weinig meer mee speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:21:
[...]

Die zijn compatible, de camera van de PS3 niet, daar moet je de PS4 camera voor hebben.

Kwam ze vorig weekend weer tegen, moet zeggen dat in de tijd dat ik ze had, we wel enorme lol hebben gehad met de games. Nadeel dat ik geen plek meer heb voor de PS3 camera en geen PS4 heb, ik er nu eigenlijk weinig meer mee speel.
Dat van de camera wist ik. Dan kan ik de move beter bewaren tot er weer eens wat leuks komt om mee te stoeien. Misschien een tzt een camera kopen voor de ps4 en dan heb ik weer "goedkoop" een move setje compleet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:45
iemand hier die van zijn move controllers af wil? Ik zou ze voor mijn dochter icm met just dance.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste