Gisteren ook de Move gehaald.
Eerste indruk, valt zeker niet tegen! erg verrast eigenlijk door de mogelijkheden en nauwkeurigheid.Ook als de controller uit het camera beeld is blijft de controller nauwkeurig werken. Groot verschil met de WII.(voor die paar x dat ik daar op heb gespeeld)
Had vrij weinig licht in mijn kamer, maar toch geen problemen ondervonden.
Voelt erg natuurlijk aan.
Tumble, erg origineel om te spelen en voelt heel vanzelfsprekend allemaal.
deze hadden ze ook wel gratis er bij mogen doen van mij.alleen die demo's heb je natuurlijk nog niets aan.
Moest hierbij beetje denken aan die 3D demo van YouTube: Head Tracking for Desktop VR Displays using the WiiRemote
zou nog leuker zijn geweest als ze dat er in hadden gestopt
Demo's zijn beetje kinderlijk opgezet maar op zich wel erg vermakelijk en leuk als intro.
Golfen en tafeltennis zijn ook erg verslavend.
Ben helemaal niet zo'n console gamer (FPS op PC rules 4ever), gebruik mijn PS3 meer voor party games zoals singstar, Guitar Hero, Rockband enzo voor fun with friends.
Maar weet nu al zeker dat MOVE ook onderdeel worden van deze partysetup
Heb de PS3 camera ook even op de PC aangesloten.
Voor de liefhebbers:
http://codelaboratories.com/downloads/
Camera beelden zijn van stuk betere kwaliteit dan de gemiddelde webcam. Gaat ook erg goed om met weinig licht. Dat genomen, heel tevreden met mijn aankop van 55 euro.
Zeker zijn geld waard. Ben zo tevreden dat ik mischien wel ga updaten naar 3.42 or hoger binnenkort
oh ja, iemand al geprobeerd de MOVE controller aan de PC te hangen?
Als ik hem aansluit, worden netjes drivers geinstalleerd en zie hem staan bij de controllers.
maar bij testen/calibreren verschijnt er geen data. buttons werken ook niet.
Eerste indruk, valt zeker niet tegen! erg verrast eigenlijk door de mogelijkheden en nauwkeurigheid.Ook als de controller uit het camera beeld is blijft de controller nauwkeurig werken. Groot verschil met de WII.(voor die paar x dat ik daar op heb gespeeld)
Had vrij weinig licht in mijn kamer, maar toch geen problemen ondervonden.
Voelt erg natuurlijk aan.
Tumble, erg origineel om te spelen en voelt heel vanzelfsprekend allemaal.
deze hadden ze ook wel gratis er bij mogen doen van mij.alleen die demo's heb je natuurlijk nog niets aan.
Moest hierbij beetje denken aan die 3D demo van YouTube: Head Tracking for Desktop VR Displays using the WiiRemote
zou nog leuker zijn geweest als ze dat er in hadden gestopt
Demo's zijn beetje kinderlijk opgezet maar op zich wel erg vermakelijk en leuk als intro.
Golfen en tafeltennis zijn ook erg verslavend.
Ben helemaal niet zo'n console gamer (FPS op PC rules 4ever), gebruik mijn PS3 meer voor party games zoals singstar, Guitar Hero, Rockband enzo voor fun with friends.
Maar weet nu al zeker dat MOVE ook onderdeel worden van deze partysetup
Heb de PS3 camera ook even op de PC aangesloten.
Voor de liefhebbers:
http://codelaboratories.com/downloads/
Camera beelden zijn van stuk betere kwaliteit dan de gemiddelde webcam. Gaat ook erg goed om met weinig licht. Dat genomen, heel tevreden met mijn aankop van 55 euro.
Zeker zijn geld waard. Ben zo tevreden dat ik mischien wel ga updaten naar 3.42 or hoger binnenkort
oh ja, iemand al geprobeerd de MOVE controller aan de PC te hangen?
Als ik hem aansluit, worden netjes drivers geinstalleerd en zie hem staan bij de controllers.
maar bij testen/calibreren verschijnt er geen data. buttons werken ook niet.