Vandaag aangesloten... kalibreren ging in Eyepet heel kut, wilde m steeds niet pakken met dat je m op de grond moest leggen. Toen ie m eenmaal pakte was de rest wel redelijk accuraat.
Andere demos zoals Shoot en tafeltennis deden ook ok.
Ik heb een projector op nog geen 2 meter hoogte dus m in midden van mn beeld plaatsen is kansloos want dan heb je altijd projectorlamp in beeld en dat is feller dan wat dan ook.
Dus ik heb de camera naast mn beeld en helemaal schuin gericht op ander gedeelte van de kamer. En dat lijkt gewoon prima te werken. Vind ook beetje onzin waarom camera in midden zou moeten parralel etc. Zolang je zelf maar tegenover de camera staat moet het toch niet uitmaken? Als ze dan gewoon intelligent kalibreren waardoor het niet uitmaakt of je schuin staat enzo moet het werken.
Als je recht voor de camera blijft en je beweegt van links naar rechts gaat het balletje natuurlijk ook echt voor de camera langs. Als je schuin staat en je beweegt van links naar rechts dan moet ie de diepteinformatie vertalen naar welke beweging je maakt. Maar volgens mij is daar ook wel rekening mee gehouden.
Verbaasd trouwens over de slechte kwaliteit van de camera. Het beeld is slechter dan dat van mijn mobiele telefoon, dat een nog 2x kleinere lens heeft. Snap niet dat Sony een verder zo goed product koppelt aan zon inferieure camera. Zal me niks verbazen als er over tijdje een 'Eye HD' komt voor 60 euro ofzo.
[
Voor 12% gewijzigd door
Hertog_Martin op 24-09-2010 02:22
]