Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ok, dan zal ik dat vanavond nog even proberen.

Ik probeerde overigens gisteren de 'Start the Party' demo met meerdere spelers te doen, maar ik kom niet verder dan het maken van een foto voor de eerste speler. Dan verschijnt er een microfoon, maar kom ik niet verder. Bug, of doe ik iets verkeerd?

[ Voor 73% gewijzigd door Shiver23 op 20-09-2010 11:08 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omni superens schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:57:
[...]Dat dacht ik ook. Maar je moet eerst met de normale controller door de menu's gaan en spel selecteren en vervolgens kan je dan selecteren om met de move controller te spelen. Tijdens het spelen zelf zijn er volgens mij ook bepaalde dingen die je alleen maar met de normale controller kan doen.
Zou dat ook met de navigationcontroller werken?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Omni superens schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:57:
Dat dacht ik ook. Maar je moet eerst met de normale controller door de menu's gaan en spel selecteren en vervolgens kan je dan selecteren om met de move controller te spelen. Tijdens het spelen zelf zijn er volgens mij ook bepaalde dingen die je alleen maar met de normale controller kan doen.
Dat vond ik erg raar uitgewerkt, naast de best 'bagger' besturing die de move ingame had. (par 11, par 9, par 9).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Jackal131 schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:57:
Zaterdag ook het Startpakket gehaald. Ze hadden 2 versies bij de lokale gameshop, namelijk een van €49 en een van €59. Die van 49 had niet het originele doosje van het pakket en daarom vonden ze dat ze deze niet voor 59 konden verkopen (duur doosje dus :D )

Moet zeggen dat ik me aardig vermaakt heb met Sports Champions. Heb me heerlijk kunnen uitleven met taffeltennis d:)b
Dus binnenkort kunnen we tegen elkaar spelen :D

Ik heb hem dus op de release dag gehaald en ga zodirekt even start the party kopen.
Kleine jongen ging helemaal los op het beestjes meppen en kan er veel beter mee overweg dan met de wii.

Mijn ervaring met de move is wel dat je veel grotere bewegingen moet maken met de wii, en ik heb wel aardig wat uurtjes op de wii gespeeld dus moet even flink wennen.

De eerste indruk is goed te noemen, het is wat lastig met de setup kwa licht.
Bij het calibreren begon het gezeur met overbelichting maar na iets verduisteren ging het voorderest prima.

Een deze dagen maar even de patch downloaden voor mag en dan proberen wat dat doet met een move controller.
Heb er wel weer een diy project bij, een gunmount maken in de vorm van een geweer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:35

Bjk

Vraagje/rekensommetje.

Wanneer je optimaal wil genieten van move moet je het starterspakket halen. Daar zit een camera, een game en een controller bij. Maar nu lees ik dat je (soms/vaak) een extra move controller nodig hebt. (+40) d
Dan wil ik graag met 2 spelers aan de gang die ook weer 2 controllers nodig hebben... (2x 40) Dan heb je ook nog 2 niet move controllers nodig? (2x 30)

Dan zit je op een totaal van 240 euro. Das best pittig of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
OPSLAGHOND schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:07:
[...]

Zou dat ook met de navigationcontroller werken?
Misschien, heb zelf geen navigatiecontroller dus kan dat niet uitproberen.
SinergyX schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:09:
[...]

Dat vond ik erg raar uitgewerkt, naast de best 'bagger' besturing die de move ingame had. (par 11, par 9, par 9).
Ja ik vond het zelf ook erg raar, en het spel zelf vond ik ook niet zoveel aan (al had ik volgens mij niet meer dan 6 slagen op een hole :+ ).
Bjk schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:24:
Vraagje/rekensommetje.

Wanneer je optimaal wil genieten van move moet je het starterspakket halen. Daar zit een camera, een game en een controller bij. Maar nu lees ik dat je (soms/vaak) een extra move controller nodig hebt. (+40) d
Dan wil ik graag met 2 spelers aan de gang die ook weer 2 controllers nodig hebben... (2x 40) Dan heb je ook nog 2 niet move controllers nodig? (2x 30)

Bij de meeste spellen heb je maar 1 move controller nodig, bij sommige kan je er 2 gebruiken (sports champions boogschieten en zwaardvechten) en bij een bepaald vechtspel heb je er inderdaad 2 nodig. De navigatiecontroller heb je ook maar bij sommige spellen nodig en daar zou je eventueel het linker deel van de normale controller voor kunnen gebruiken (Wanneer je 2 move controllers hebt dan heb je natuurlijk geen navigatie controller nodig).
Verder kan je ook overwegen om de controllers uit de UK te importeren (play.com of amazon.co.uk ofzo) Zijn de controllers al een stuk goedkoper.

[ Voor 48% gewijzigd door Omni superens op 20-09-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Niet voor elke game heb je 2 controllers nodig.

Van Champions kan je de meeste games zonder problemen met 1 controller spelen (ok gladiator mischien niet), start the party is alles met 1 controller (pass the controller), Racket sports is alles 1 controller.

Met 2 controllers kom je al een heel eind.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bjk schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:24:
Vraagje/rekensommetje.

De extra controller is altijd optioneel. Voor multiplayer is het ook niet altijd nodig om meerdere move controllers aan te schaffen. Met start the party kan je hem bijvoorbeeld doorgeven. Om direct tegen elkaar te spelen heb je er uiteraard wel twee nodig.

Overigens zit er geen game bij het starterspakket, maar een demodisc. Als je 4 moves haalt is het best pittig inderdaad, maar ik zou niet weten waarom je er meteen 4 zou halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OPSLAGHOND schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:44:
Standaard Sony;
[afbeelding]
Eagle3;
[afbeelding]
Arcblaster (nagenoeg hetzelfde als hierboven maar dan met de NavigationController eraan);
[afbeelding]
Crown;
[afbeelding]
Zijn deze al ergens te koop?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:19
Shiver23 schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:58:

Ik probeerde overigens gisteren de 'Start the Party' demo met meerdere spelers te doen, maar ik kom niet verder dan het maken van een foto voor de eerste speler. Dan verschijnt er een microfoon, maar kom ik niet verder. Bug, of doe ik iets verkeerd?
De Move knop indrukken en dan een zinnetje inspreken of niet en dan Move knop los laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu Resident Evil 5 gold move edition aan het spelen.
Erg leuk met de move controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Shiver23 schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:58:

Stond er soms ook nog "Enable in XMB" ? Dat had ik namelijk...

Je moet namelijk wat inspreken dan, maar dat kan natuurlijk alleen als er een input device is. Als die in je menu nog op een BT-headset staat, dan registreert de Eyetoy natuurlijk niks.
Ik heb toen in de XMB de input gewijzigd naar de Eyetoy en toen kon ik wel verder.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Seraphus-Y schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:06:
[...]

Stond er soms ook nog "Enable in XMB" ? Dat had ik namelijk...

Je moet namelijk wat inspreken dan, maar dat kan natuurlijk alleen als er een input device is. Als die in je menu nog op een BT-headset staat, dan registreert de Eyetoy natuurlijk niks.
Ik heb toen in de XMB de input gewijzigd naar de Eyetoy en toen kon ik wel verder.
Ai, lekker duidelijk dan. Slecht geregeld als dat bij iedere titel het geval zal zijn die gebruik wil maken van de microfoon van de PS EYE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kan de demo ook helemaal laten vastlopen daarmee :P Sluit een singstar microfoon aan, een bluetooth headset en de camera, ingame dan je 'input' overzetten van singstar naar headset, poof.. spel vast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De officiële van Sony pas in Oktober, volgens mij op de dag dat The Shoot uitkomt. ;)
De rest zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

DCFreak schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:42:
[...]

Grappig dat je hier reageert, in de OP staan ook de prijzen van de move & de accessoires, mocht je daar nog belangstelling voor hebben :P
Het is het word het allerslechtste motioncontrol spel genoemd, mag dat ook niet meer gezegd worden :?

De reden dat ik geen Move haal, ligt in het feit dat mijn PS3 nu op mijn slaapkamer staat, en Move vanuit bed niet zoveel toegevoegde waarde heeft.
Meelobee schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:46:
[...]

Op Ebay staan ze voor 10-15 pond.

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 20-09-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:15:
[...]
De reden dat ik geen Move haal, ligt in het feit dat mijn PS3 nu op mijn slaapkamer staat, en Move vanuit bed niet zoveel toegevoegde waarde heeft.
Ik heb mijn PS3 juist van de slaapkamer afgehaald.
Niet dat het niet te doen is, maar het kalibreren is lastiger en je bewegingsvrijheid is vrij beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik moet er toch deze week aan geloven om de Move te kopen. Komt ook vooral door mijn vriendin (echt waar), die is nu veel bezig met Singstar en daar wil ze natuurlijk de Eye erbij hebben. Dus dan kan ik maar meteen de Move starter pack kopen. Vraagje over de Eye, wat is de beste plaats om de Eye te plaatsen? Op de TV of onder de TV. Ik heb een vrije dunne LCD tv en ik weet niet of de Eye daar eenvoudig op kan. Of maakt het voor de Move niet veel uit waar de Eye staat.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
TheKillingBean schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:51:
Ik moet er toch deze week aan geloven om de Move te kopen. Komt ook vooral door mijn vriendin (echt waar), die is nu veel bezig met Singstar en daar wil ze natuurlijk de Eye erbij hebben. Dus dan kan ik maar meteen de Move starter pack kopen. Vraagje over de Eye, wat is de bestel plaats om de Eye te plaatsen? Op de TV of onder de TV. Ik heb een vrije dunne LCD tv en ik weet niet of de Eye daar eenvoudig op kan. Of maakt het voor de Move niet veel uit waar de Eye staat.
Maakt niet echt uit. Bij mij staat de Eye onder mijn tv (op de voet van mijn LCD) en dat werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bij mij stond hij onder de tv en nu erboven. Ik merk geen verschil behalve dat ik nu de kaars op tafel kan laten staan (die stond soms in het blikveld van de eye 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
TheKillingBean schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:51:
Ik moet er toch deze week aan geloven om de Move te kopen. Komt ook vooral door mijn vriendin (echt waar), die is nu veel bezig met Singstar en daar wil ze natuurlijk de Eye erbij hebben. Dus dan kan ik maar meteen de Move starter pack kopen. Vraagje over de Eye, wat is de beste plaats om de Eye te plaatsen? Op de TV of onder de TV. Ik heb een vrije dunne LCD tv en ik weet niet of de Eye daar eenvoudig op kan. Of maakt het voor de Move niet veel uit waar de Eye staat.
Mocht je hem per se op boven op je platte tv willen plaatsen, misschien dat dit wat voor je is. http://www.amazon.co.uk/C...TF8&qid=1285008182&sr=1-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Meelobee schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:46:
[...]

Hier ben ik ook al op zoek naar?
Heb google afgezocht maar kan nog niets van de crown versie vinden.

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die attachment van Crown die is nog nergens verkrijgbaar lijkt het, maar wel een aantal andere (waaronder een andere van Crown;
http://www.amazon.co.uk/C...03VQQSF6/ref=pd_rhf_p_t_3 (hieronder)
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41xZuYYYL2L._SL500_AA300_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/312EBiXx--L._SL500_AA300_.jpg
http://www.amazon.co.uk/V...QF698/ref=pd_sim_vg_h__15 (hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb net Resident Evil 5 besteld, maar heb niet zo'n losse nunchuk voor naast de move, werkt het een beetje met een normale controller ernaast?

Als je alleen de analoge stick nodig hebt moet het wel lukken lijkt mij, heb het even geprobeerd heb er een met dual shock en een zonder en dan is die zonder toch wel weer fijner, namelijk een stuk lichter.

Oh en sports champions het waard om te kopen? Heb de demo wel gespeeld, ben vooral benieuwd naar het zwaardvechten en vond het disc golf ook wel grappig op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zwaardvechten an sich is erg leuk, de AI echter is gewoon ruk. Ben nu al tijdje bezig op gold, met de standaard combinaties kom je al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
StephaN900 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:14:
Oh en sports champions het waard om te kopen?
Het is voor ons natuurlijk moeilijk te bepalen of het voor jou ook waard is om aan te schaffen.

Ik vind het in ieder geval wel leuk. Vooral tafeltennis, beachvolleybal en discgolf speel ik veel.
Zwaardvechten vind ik wat minder. Heb het gevoel dat ik al alleen maar loop te zwaaien in de hoop dat ik de tegenstander raak. Hierbij zijn inmiddels ook al 2 longdrink glazen gesneuveld, omdat ik iets te fanatiek aan het zwaaien was en ff niet in de gaten had dat ik al heel dicht bij de salontafel stond 8)7 ( ik ga iets teveel op in het spel, hihi).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
Persoonlijk vind ik Sports Champions meer een verzamelijk 'mini-games' net zoals Wii Sports, maar ik denk dat dit voor iedereen verschillend is. Echter heb ik geen spijt van de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Haha, ik zat met tafeltennis ook al een keer in een plant.
Verder zwaardvechten vind ik super, lekker op de ander inhakken enzo. Vind vooral de variatie van spellen leuk, plus ik kan me echt voelen zoals wanneer ik echt aan het sporten ben. Balen als bij discgolf de frisbee net tegen het bakje aan weg stuitert of als een kind zo blij als ie er dan niet wel in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik heb 2 Move-bewegingscontrollers en een Sony PS3 headset, ik kwam deze charger tegen op bol.com http://www.bol.com/nl/p/g...04004010496591/index.html

Nu is me alleen niet helemaal duidelijk of hier 2 Move-bewegingscontrollers en een headset tegelijk in kunnen worden opgeladen, of alleen een bewegingscontroller, een navigation controller en een headset, iemand die hier duidelijkheid over kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De onderkant van de 2 controllers zijn identiek, dus kan je beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Jackal131 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:18:
[...]

Het is voor ons natuurlijk moeilijk te bepalen of het voor jou ook waard is om aan te schaffen.

Ik vind het in ieder geval wel leuk. Vooral tafeltennis, beachvolleybal en discgolf speel ik veel.
Zwaardvechten vind ik wat minder. Heb het gevoel dat ik al alleen maar loop te zwaaien in de hoop dat ik de tegenstander raak. Hierbij zijn inmiddels ook al 2 longdrink glazen gesneuveld, omdat ik iets te fanatiek aan het zwaaien was en ff niet in de gaten had dat ik al heel dicht bij de salontafel stond 8)7 ( ik ga iets teveel op in het spel, hihi).
Mijn vriendin sloeg ook al bijna het wijnglas van de tafel :P gevaarlijke spelletjes hehe

[update] de 3.50 update vandaag brengt volledige move support in de browser. Yay ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Spam op 21-09-2010 11:39 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 20:32
rclahsen schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:49:
[...]

Patch komt op 22 september. Eventueel kun je nu al wel testen met de demo uit de Store.

Aanvulling
Volgens de website van Mediamarkt is er komende week een actie:
Voor wie nog geen PS3 heeft:
- PS3 320 GB + Move controller + PS Eye + Demodisc + Racket Sports: € 349 (kortom: Racket Sports gratis)

Voor wie al wel een PS3 heeft:
- PS Move Startpakket + Extra motion controller + Racket Sports: € 99

Ga deze week voor de laatste optie.
Nog bedankt voor de TIP.
Ik heb gister de laatste optie bij de MM Amsterdam Arena gehaald. lag niet als pakket in de winkel. Moest alles los pakken en de verkoper een bon laten maken. Het is dat ik de Actie had uitgeprint van de website anders had de verkoper geen idee gehad waar ik het over had. Helaas was Racket Sports er niet meer, die moet ik dus later gaan ophalen. :-(
Ben nu dus aangewezen op de demo cd die erbij zit.
Vindt het to nu toe geweldig. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Bedankt voor de reacties, zo maar even sport champions halen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
StephaN900 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:33:
Bedankt voor de reacties, zo maar even sport champions halen dan.
Hmm, die racket sports lijkt wel erg veel op Wii Sports. Is het wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Spam schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:30:
[...]

Ik vond het in de demo van racket sports nogal moeilijk om goed richting te geven aan de bal, terwijl bij het tafeltennis in sports champoins dit perfect gaat. Ik zou zeggen probeer eerst de demo voordat je hem koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Spam schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:30:
[...]

Persoonlijk, nee. Waar je bij Wii Sports tennis nog enige voor van richting kan aangeven (al is het random heen en weer slingeren van de wii-mote al genoeg), kan je bij Racket Sport eigelijk niets. Backhand, forehand, gewoon wat wild rondslingeren met je controller en het werkt.

Gamespot zegt het wel aardig:
It fails to take advantage of the Move hardware and offers only frustrating imitations of sports that you might know and love. Even if you're playing on your own, you're better off investing in a racket and a ball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Laatst online: 08-09-2024
SinergyX schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:15:
De onderkant van de 2 controllers zijn identiek, dus kan je beide.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mensen die Start The Party hebben aangeschaft? Wat zijn jullie meningen? Ik vind de demo erg leuk, maar ben bang dat de volledige versie veel games bevat die allemaal min of meer hetzelfde zijn.
Reviews zijn nogal wisselend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Ik heb allebei de demo's van Racket Sport en Sports Champions en moet zeggen dat Racket Sport een beetje simpel is en minder nauwkeurig is. Daarintegen is Sports Champions veel nauwkeuriger maar heb er toch mijn twijfels over of ik deze ga halen. Iemand die mij kan overhalen, kan je er bijvoorbeeld ook mee online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55
hoe lang is het snoer van de PS3 eye? Dit ivm voorlangs of netjes wegwerken via de achterzijde van de kast waarin de PS3 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
volgens mij 1.5m.. maar je kunt er natuurlijk altijd een verleng(usb) kabeltje tussenhangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
ChrisAB schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:04:
Ik heb allebei de demo's van Racket Sport en Sports Champions en moet zeggen dat Racket Sport een beetje simpel is en minder nauwkeurig is. Daarintegen is Sports Champions veel nauwkeuriger maar heb er toch mijn twijfels over of ik deze ga halen. Iemand die mij kan overhalen, kan je er bijvoorbeeld ook mee online?
Volgens mij kun je niet online. Wel jammer want mijn buurman heeft er ook 1 en we willen wel eens zwaardvechten over die schutting ;)

Maar Sports Champions is gewoon tof. Het toont heel goed wat de move kan en is eigenlijk een must in je move collectie. In de andere spellen vind ik het tot nu toe maar spielerei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Volgens mij is er momenteel geen enkele 'fun game' online te spelen. Gok de shooters uiteindelijk wel, maar de Start the Party of Champions zie ik niet zo snel online komen (wat eigelijk wel jammer is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-08 23:12
Racket Sport kan volgens mij wel weer online zag ik in de demo voorbij komen. Maar ik speel liever een spel dat qua gameplay beter en met elkaar ook leuker is. Ik heb EyePet en dat werkt echt super, erg leuk met de familie en als je kids heb dan is dat helemaal geweldig :) Ik wacht ook nog op vette titels zoals Killzone 3.. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat werken.. Socery ziet er ook goed uit trouwens maar vraag me af of dit niet te simpel is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Omni superens schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:24:
De navigatiecontroller heb je ook maar bij sommige spellen nodig en daar zou je eventueel het linker deel van de normale controller voor kunnen gebruiken (Wanneer je 2 move controllers hebt dan heb je natuurlijk geen navigatie controller nodig).
Nu ik dit lees vraag ik me toch wel het volgende af: zijn er hier toevallig ook linkshandige gamers met een Move? Ik denk dat het voor mij als linkshandige wel het beste speelt als ik de Move met mijn linkerhand vasthoud, maar als ik dan met mijn rechterhand het linkerdeel van een controller moet gaan gebruiken dan lijkt me dat niet echt lekker werken eigenlijk :?
Het zal sowieso wel wennen worden om het lopen met de rechter duim te moeten doen terwijl het bij de DS3 altijd met de linkse stick gaat.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Misschien is het ook een beetje wennen in het begin. Denk sowieso dat het over het algemeen shooters zullen zijn waarbij je ook de navigatie nodig hebt, dus als je je gewoon vanaf het begin aanwent om de move in je rechterhand te houden hoeft dat wellicht geen probleem te zijn.
Mja ben zelf voornamelijk rechtshandig dus heb dat probleem natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Ik vraag mij af wanneer de move patch voor Flower beschikbaar komt. Hier en daar lees ik dat die tijdens de launch van move al beschikbaar had moeten zijn.
Spam schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:17:
[...]

Maar Sports Champions is gewoon tof. Het toont heel goed wat de move kan en is eigenlijk een must in je move collectie. In de andere spellen vind ik het tot nu toe maar spielerei.
Mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Omni superens schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:47:
Misschien is het ook een beetje wennen in het begin. Denk sowieso dat het over het algemeen shooters zullen zijn waarbij je ook de navigatie nodig hebt, dus als je je gewoon vanaf het begin aanwent om de move in je rechterhand te houden hoeft dat wellicht geen probleem te zijn.
Mja ben zelf voornamelijk rechtshandig dus heb dat probleem natuurlijk niet.
Richten met rechts gaat me niet goed lukken denk ik. Maar voor een shooter zou het misschien wel handig zijn om zo'n gun attachement te hebben waarbij de navigation controller achterin klikt.

Ik heb ondertussen ook wel al erg veel zin om de Move te halen moet ik zeggen :p

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 21-09-2010 16:01 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
SToRM666 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:59:
[...]

Richten met rechts gaat me niet goed lukken denk ik. Maar voor een shooter zou het misschien wel handig zijn om zo'n gun attachement te hebben waarbij de navigation controller achterin klikt.

Ik heb ondertussen ook wel al erg veel zin om de Move te halen moet ik zeggen :p
Moet je ook gewoon doen, al is het maar voor de heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:55
En nog een gun die ik zag liggen bij Saturn:
De Speedlink Peacemaker
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4336-SBK/large/sl-4336-sbk_rgb_005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4336-SBK/large/sl-4336-sbk_rgb_003.jpg

Verder is dit mss handig bij sportspellen:
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4331-SBK/medium/sl-4331-sbk_rgb_005.jpg

verder heb ik leuke laders gezien van Speedlink:
Voor twee volledige sets:
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4310-SBK/medium/sl-4310-sbk_rgb_001.jpg

En 1 volledige set + DS3
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4313-SBK/medium/sl-4313-sbk_rgb_002.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door GAIAjohan op 21-09-2010 20:25 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:21:
De Speedlink Peacemaker
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu nog een Dirty Harry-game met Move support. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:30:
[...]

Nu nog een Dirty Harry-game met Move support. :9~
Dan vind ik The Shoot nog wel aardig in de buurt komen ;)

- NAC Breda -

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
De Speedlink Peacemaker
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gun is gaaf :D

Zou ie ook een soort van "Back Fire" hebben? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Dwazer op 22-09-2010 09:00 ]

• DCFreak

DCFreak

Dwazer schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:00:
[...]

Die gun is gaaf :D

Zou ie ook een soort van "Back Fire" hebben? :P
Dat zouden ze kunnen doen met de rumble misschien. Ik merkte het ook in die demo van start the party, als je met dat handje staat te zwaaien. Een subtiele feedback van de rumble om de indruk te wekken dat je een groter object in je handen hebt.

• Spam
verder heb ik leuke laders gezien van Speedlink:
Voor twee volledige sets:
[afbeelding]

En 1 volledige set + DS3
[afbeelding]
Shiiit, die laatste was ik dus aan het zoeken. Nu heb ik al een oplader voor de 2x move gekocht :( Altijd even wachten met dit soort dingen |:(

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

El_V schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:13:
volgens mij 1.5m.. maar je kunt er natuurlijk altijd een verleng(usb) kabeltje tussenhangen
Maar dat werkt ook niet altijd. Ik heb een 10 meter USB verlengkabel maar die geeft storing in het beeld (waardoor je dus de hele tijd meldingen krijgt dat je controller buiten beeld is ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sandyman538 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:54:
[...]

Maar dat werkt ook niet altijd. Ik heb een 10 meter USB verlengkabel maar die geeft storing in het beeld (waardoor je dus de hele tijd meldingen krijgt dat je controller buiten beeld is ).
10 meter is ook wel erg lang voor een USB-kabel.

• Omni superens
10m? Je het de PS3 zelf aan de andere kant van het huis staan?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Shiver23 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:58:
Wáy boven de specs zelfs ja. Meestal wordt de helft daarvan als maximaal bruikbare afstand aangeraden.

Nickname does not reflect reality

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vanmorgen belde de postbode aan met een pakketje van Amazon UK: jawel, mijn Move-artikelen waren gearriveerd. Aangezien ik de Eye-camera al had, bestelde ik een losse Move-controller, navigatie-controller, oplaadstation, Sports Champions en de PS Eye Camera TV clip van Crown.

Mijn eerste bevindingen met Sports Champions zijn zeer positief. Pijl en boog-schieten en Petanquen spelen fijn. Ik merk een heel klein beetje lag tussen mijn beweging en de beweging op het scherm, maar dat mag geen naam hebben. Ik heb mijn Samsung LCD-scherm op gamemode staan.

Hierbij nog wat foto's van de camera-clip. Ben erg blij dat ik die heb meebesteld, anders had ik flink moeten rotzooien om de camera een beetje fatsoenlijk opgesteld te krijgen. Op foto 2 is goed te zien dat ook de wat dikkere TV's ondersteund worden, er is nog aardig wat speling over. Nadeel is dat de minimale dikte van je TV 4,5 cm moet zijn. Op dunnere toestellen blijft de clip loshangen.

PS3 Eye Camera Clip 1

PS3 Eye Camera Clip 2

PS3 Eye Camera Clip 3

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Shiver23 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:58:
[...]

Maar zo lang je ze 'gewoon' kunt kopen ga ik er ook vanuit dat het werkt.
Omni superens schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:05:
10m? Je het de PS3 zelf aan de andere kant van het huis staan?
Tsja mijn PS3 staat naast de bank in een kastje aangesloten op de beamer. Maar aangezien de eye recht voor je moet staan moet ik inderdaad de hele kamer door.

• console
  • Laatst online: 12-09 20:19
Sandyman538 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:10:
[...]

[...]

Tsja mijn PS3 staat naast de bank in een kastje aangesloten op de beamer. Maar aangezien de eye recht voor je moet staan moet ik inderdaad de hele kamer door.
Niet in een dicht kastje mag ik hopen :)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sandyman538 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:10:
[...]

[...]

Misschien kan je halverwege een USB-hub aansluiten met eigen stroomvoorziening. De PS EYE werkt bij mij niet goed als er een USB-hub zonder stroom tussen zit. Dus PS3 naar HUB, 5 meter. Hub naar EYE, 5 meter.

Verwijderd

BamSlam_ schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:43:

Hierbij nog wat foto's van de camera-clip. Ben erg blij dat ik die heb meebesteld, anders had ik flink moeten rotzooien om de camera een beetje fatsoenlijk opgesteld te krijgen. Op foto 2 is goed te zien dat ook de wat dikkere TV's ondersteund worden, er is nog aardig wat speling over. Nadeel is dat de minimale dikte van je TV 4,5 cm moet zijn. Op dunnere toestellen blijft de clip loshangen.
Merk je verschil met de camera op de tv, of er onder?
Heb zelf de camera op de voet van de tv staan, er onder dus. Zo valt hij minder op, dan zo lelijk uitstekend ding op de bovenrand van de tv.
Ik heb zelf het idee dat alles aardig werkt (camera kan je namelijk naar boven richten), maar heb niet kunnen testen hoe het werkt als ie echt op schouderhoogte hangt.

• StephaN900
  • Niet online
Nou geen spijt van mijn sports champions aankoop, toch wel lache, vind ook het boogschieten wel leuk. Moet trouwens wel zeggen dat ik tafeltennis nog best inspannend vind, beetje gelijk met in het echt doen je moet toch mee naar voren en achter bewegen (of misschien doe ik dat alleen :)).
Oh en het blauwe lampje is alleen een teken dat hij aan staat of zo, dus daar kan gewoon met een zwarte stift over heen. Merk trouwens wel dat het een stuk slechter speelt in een lichte kamer, dat is dan wel weer jammer, maar goed gordijnen dicht is voor veel mensen wellicht ook beter omdat het voor een buitenstaander toch vreemd eruitziet.

• PWM
  • Niet online

PWM

Er zijn in de eerste week wereldwijd zo'n 140.000 Move paketten (Eye-Toy + 1 of 2 controllers) verkocht. Dat lijkt mij een solide launch, zeker gezien Sony zijn marketing nog niet echt is gestart. Dat zal einde van het jaar wel wat meer losbarsten.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoe kom je aan die cijfers?
Best netjes zeker als je bedenkt dat wereldwijd vooral Europa is. VS was vrijdag pas de launch en in Japan is die nog helemaal niet beschikbaar.

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:30:
Best netjes zeker als je bedenkt dat wereldwijd vooral Europa is. VS was vrijdag pas de launch en in Japan is die nog helemaal niet beschikbaar.
Excuus, een bron is inderdaad wel handig.

Belangrijk is om te lezen hoe ze aan de cijfers komen. Ze wetenhoeveel pakketten er zijn verkocht en hoeveel controllers. Aangezien Move een modulair systeem is, moet je dan aan het rekenen slaan :)

Verwijderd

Nadeel is dat de minimale dikte van je TV 4,5 cm moet zijn. Op dunnere toestellen blijft de clip loshangen.
Hmm dat is toch wel lastig ik heb een led tv van Philips de nieuwe 3D ready 8000 serie denk dat die iets dunner is ga vanavond maar opmeten. In ieder geval bedankt voor het melden :*)

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:30:
Is het niet vreemd dat bijna voor het eerste een belangrijk nieuw product in Europa als eerst wordt gelanceerd? Meestal zijn we de laatste en het is al helemaal vreemd dat Japan de laatste is, dat is toch het land van Sony. Ik ben erg blij met de vroege launch daar niet van maar vindt het toch vreemd. Zijn er meer die er zo over denken?

• PWM
  • Niet online

PWM

Bij de 8000 serie zijn de 37 inch en lager modellen minder dan 4,5 cm diep. Grotere modellen hebben een diepte van 4.5cm+
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:39:
[...]

Is het niet vreemd dat bijna voor het eerste een belangrijk nieuw product in Europa als eerst wordt gelanceerd? Meestal zijn we de laatste en het is al helemaal vreemd dat Japan de laatste is, dat is toch het land van Sony. Ik ben erg blij met de vroege launch daar niet van maar vindt het toch vreemd. Zijn er meer die er zo over denken?
Dat valt wel mee. Sony heeft al aangegeven weinig te verwachten van de launch. Ze verwachten juist dat het product de komende maanden steeds meer opgepakt gaat worden. Wat dat betreft was de launch op technisch gebied belangrijk, maar op verkoopgebied absoluut niet.

[ Voor 75% gewijzigd door PWM op 22-09-2010 13:43 ]

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:00
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:39:
[...]

Het komt wel vaker voor ook wat de PSN store betreft.. Europa lijkt steeds belangrijker te worden voor Sony/Playstation. Ook wel logisch aangezien Amerika vooral Xbox georienteerd is. Volgens mij werkt de Japanse markt weer heel anders dan de Amerikaanse of Europese (ook heel andere behoefte qua games).

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heeft misschien ook met timing te maken? Voor Japan zijn er nog niet echt geschikte Move-games en is het wachten op Time Crisis. Daarnaast was het de launch van Kingdom Hearts voor de PSP.

• Spam
BamSlam_ schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:43:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die clip wilde ik ook bestellen maar twijfelde of ie ook op dikke TV's kon. Ik heb zelf een Bravia 46W5500. Nu heb ik het met wat plakbank vastzitten maar als de kids met Eye Pet willen spelen moet op max 30cm hoogte staan. Ik wilde het gelijk icm een gun kopen om de kosten te sparen. Alleen willen ze de versie die ik wil niet in international opsturen :'(

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:37:
Hmm dat is toch wel lastig ik heb een led tv van Philips de nieuwe 3D ready 8000 serie denk dat die iets dunner is ga vanavond maar opmeten. In ieder geval bedankt voor het melden :*)
Doe je er toch gewoon "iets" tussen. Stukje piepschuim, kunststof, biervieltjes, whatever.

Nickname does not reflect reality

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Shiver23 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:21:
[...]

Misschien kan je halverwege een USB-hub aansluiten met eigen stroomvoorziening. De PS EYE werkt bij mij niet goed als er een USB-hub zonder stroom tussen zit. Dus PS3 naar HUB, 5 meter. Hub naar EYE, 5 meter.
Ok, goed om te weten, even een hubje en wat kabels kopen, ga ik het ook op die manier aansluiten.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sandyman538 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:56:
[...]

Ok, goed om te weten, even een hubje en wat kabels kopen, ga ik het ook op die manier aansluiten.
Je hebt niet ergens een hub om het te proberen? Zonde als je het aanschaft maar het werkt niet.

Verwijderd

Ik hoor meerdere over om de eye op de tv te plaatsen, ipv er onder.
Is de reactie dan preciezer?
Zoals ik in een eerdere post al zei, heb um zelf onder tv, maar de camera iets naar boven gericht. Het werkt goed, maar heb andere setup niet kunnen testen. Als het beter werkt, dan overweeg ik ook om alsnog op de tv te zetten.
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:04:
Ik hoor meerdere over om de eye op de tv te plaatsen, ipv er onder.
Is de reactie dan preciezer?
Zoals ik in een eerdere post al zei, heb um zelf onder tv, maar de camera iets naar boven gericht. Het werkt goed, maar heb andere setup niet kunnen testen. Als het beter werkt, dan overweeg ik ook om alsnog op de tv te zetten.
Ik heb beide opstellingen gehad en ik zie zelf geen verschil. ;)

• DCFreak

DCFreak

Zo'n handige klem voor de camera kan ik helaas niet gebruiken omdat mijn tv aan de achterkant meteen schuin naar beneden/achteren loopt. Onder de tv werkt hij ook prima, dus geen problemen verder :)

Uit verveling toch maar dat spelletje Tumble gekocht, weliswaar in de US store want dat scheelt weer 25% in de kosten :9

• Omni superens
Bij de instructies zeggen ze volgens mij dat het beste is op borsthoogte. Maar weet niet of het zoveel verschil maakt, is misschien ook met hoever je er vanaf staat.

Verwijderd

Persoonlijk was op de TV beter. Ik heb hem gewoon met het voetje tegen de tv rand and die dikke inflexibele kabel houdt hem dan prima omhoog.

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:37:
Persoonlijk was op de TV beter. Ik heb hem gewoon met het voetje tegen de tv rand and die dikke inflexibele kabel houdt hem dan prima omhoog.
Ik heb hem zelf ook aan de bovenkant tegen mijn TV aan hangen en ik moet zeggen, het werkt goed.
Kwam ook dit filmpje tegen mocht het niet duidelijk zijn ;)

http://kotaku.com/5626933...-camera-with-minimal-fuss

Is that a controller I see before me ?

• Omni superens
Wat handig, straks thuis eens uitproberen. Wel handig dat de achterkant van het voetje plat is ipv bol.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
Freddy Krueger schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:44:
[...]

Ik heb hem zelf ook aan de bovenkant tegen mijn TV aan hangen en ik moet zeggen, het werkt goed.
Kwam ook dit filmpje tegen mocht het niet duidelijk zijn ;)

http://kotaku.com/5626933...-camera-with-minimal-fuss
Werkt perfect.... Waarom zetten ze zoiets niet in de handleiding :(.

• Omni superens
Waarschijnlijk omdat wanneer de camera dan een keer zou vallen ofzo en kapot zou gaan mensen dan zeggen: ja maar het staat in de handleiding dat het zo moet. Nu staat het niet erin en wanneer een camera dan valt ofzo hoeven ze bij Sony er niets aan te doen.

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nog beter zou zijn als er een clipje bij de cam geleverd zou worden.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
DCFreak schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:03:

Uit verveling toch maar dat spelletje Tumble gekocht
oei da's niet best met je vers gekochte hardware. Tumble is inderdaad erg leuk maar ik vind het een gemiste kans dat er geen games online te spelen zijn.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:49
Weet iemand of Pain al werkt met de PS move? In de mail van Playstation laatst staat dat er een patch gedownload kan worden:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4086/5017061863_1bfccc2eab.jpg

maar als ik de blog zie van Jeff dan zegt hij:

Jeff Rubenstein | September 19th, 2010 at 10:45 pm

I haven’t heard any news on this. We’d of course announce anything here on the blog.

[edit] met de klantenservice gesproken. Ze kunnen zelf ook niet terug vinden waar of wanneer deze patch voor pain komt op dit moment iig nog niet move compatible dus.

p.s. High Velocity bowling is wel PS Move compatible trouwens :)

[YouTube: http://www.youtube.com/v/DDYAHg5UGBQ?fs=1&hl=nl_NL]

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon Heavy op 23-09-2010 16:51 ]

• DCFreak

DCFreak

swopdark schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:09:
[...]

oei da's niet best met je vers gekochte hardware. Tumble is inderdaad erg leuk maar ik vind het een gemiste kans dat er geen games online te spelen zijn.
Ahh ja, zo lijkt het misschien, maar sinds ik de move kocht heb ik een griepje gekregen en heb eigenlijk nergens zin in ;( Dus mijn verveling ligt niet aan de move of de spellen verder :)
alex3305 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:27:
[...]

Werkt perfect.... Waarom zetten ze zoiets niet in de handleiding :(.
Wonderlijk inderdaad (het filmpje), straks even testen of dat hier ook zo blijft hangen.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Heeft iemand de move al geprobeerd met een standaard webcam? Ik heb een logitech dingetje liggen, zit ook een microfoontje op, en als dat werkt dan kan ik met losse controllers toe. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Frank J. schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:13:

p.s. High Velocity bowling is wel PS Move compatible trouwens :)
Van High Velocity Bowling komt/is er ook een retail uitgave met alle DLC op disc. Weet alleen niet of deze ook in de EU uit zal komen.

http://blog.us.playstatio...playstation-move-support/
Hillie schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:09:
Heeft iemand de move al geprobeerd met een standaard webcam? Ik heb een logitech dingetje liggen, zit ook een microfoontje op, en als dat werkt dan kan ik met losse controllers toe. :)
Werkt niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 23-09-2010 23:18 ]

• Hillie

Hillie

Heb je dat zelf geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
http://boardsus.playstati...-Vs-Web-Cam/td-p/46063340

Of mensen het ook echt hebben geprobeerd, geen idee, moet je zelf even verder zoeken.
Verder denk ik dat het niet gaat werken aangezien de PS3 eye 2 standen heeft, rood en blauw. Lijkt me dat een normale webcam die niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik heb die topics ook gevonden, maar ik krijg bij geen van die postings, net als die van Ike, het idee dat het ook daadwerkelijk geprobeerd is. Daarom de "lokale" vraag, er zijn vast mensen die even een ander cameraatje in kunnen prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Niet geprobeerd, maar heeft je huidige webcam een groothoekmodus? Anders is het sowieso al zinloos.

[ Voor 9% gewijzigd door sopsop op 24-09-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Vandaag aangesloten... kalibreren ging in Eyepet heel kut, wilde m steeds niet pakken met dat je m op de grond moest leggen. Toen ie m eenmaal pakte was de rest wel redelijk accuraat.

Andere demos zoals Shoot en tafeltennis deden ook ok.

Ik heb een projector op nog geen 2 meter hoogte dus m in midden van mn beeld plaatsen is kansloos want dan heb je altijd projectorlamp in beeld en dat is feller dan wat dan ook.

Dus ik heb de camera naast mn beeld en helemaal schuin gericht op ander gedeelte van de kamer. En dat lijkt gewoon prima te werken. Vind ook beetje onzin waarom camera in midden zou moeten parralel etc. Zolang je zelf maar tegenover de camera staat moet het toch niet uitmaken? Als ze dan gewoon intelligent kalibreren waardoor het niet uitmaakt of je schuin staat enzo moet het werken.

Als je recht voor de camera blijft en je beweegt van links naar rechts gaat het balletje natuurlijk ook echt voor de camera langs. Als je schuin staat en je beweegt van links naar rechts dan moet ie de diepteinformatie vertalen naar welke beweging je maakt. Maar volgens mij is daar ook wel rekening mee gehouden.

Verbaasd trouwens over de slechte kwaliteit van de camera. Het beeld is slechter dan dat van mijn mobiele telefoon, dat een nog 2x kleinere lens heeft. Snap niet dat Sony een verder zo goed product koppelt aan zon inferieure camera. Zal me niks verbazen als er over tijdje een 'Eye HD' komt voor 60 euro ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Hertog_Martin op 24-09-2010 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Blijkt dat de de eye als webcam echter behoorlijk goed is (google er maar eens op). Geen idee waarom bij spellen de beeldkwaliteit zo slecht. Zullen ze vast een reden voor hebben, maar iets beter was niet verkeerd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Misschien staat hij in een soort low-power mode tijdens het gamen omdat hij toch alleen het lichtgevende bolletje hoeft te tracken? Merk ook dat er wordt ingezoomd op het cam beeld in sommige spellen, dat geeft natuurlijk ook een lagere kwaliteit.

En als laatste de positie van de camera, vlak onder of boven de tv, misschien dat door de licht inval van het beeldscherm, de rest van de kamer relatief donker lijkt.

Ik weet het anders ook niet, het kan ook gewoon slechte kwaliteit zijn :X

Overigens, dat ophangen van die cam aan je tv werkt uitstekend, staat een stuk netter dan die camera op een stapel dozen onder de tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gister met mn buurman de demo van Tumble eens flink aan de tand gevoeld. In de multiplayer mode hebben we een zo groot mogelijke toren gebouwd. Na ruim 2 uur spelen hadden we allebei 690 punten en begon de game onwijs te laggen, zo erg zelfs dat de bewegingen van de Move niet meer goed overkwamen en het bijna onmogelijk was om de blokjes te roteren en te plaatsen. Daardoor viel onze toren uiteindelijk ook om en kreeg ik iets van -1200 punten omdat echt de hele toren instortte. Erg vermakelijke simpele game, maar jammer dat de PS3 het na veel blokjes niet echt aankan.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste