Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tantuss
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03-2021
Eindelijk was de move hier in Rusland ook beschikbaar..

Ze hadden alleen het starters pakket en de rest niet.. Dus heb nog maar 1 controller :'(
Het weekend dus nog maar even naar de Mediamarkt, kijken of dat ie daar wel is.

Met projector werkt toch redelijk goed.
De projector staat op een klein krukje zo'n 3 a 3 1/2 meter van m'n scherm.. Er bijna naast staat m'n ps3, dus er is geen USB verlengkabel nodig voor de camera.
Ik heb direct achter de projector de camera gezet, op het krukje, dus ik sta aan het einde van mijn kamer (die is iets van 6 meter). Als ik meer ruimte nodig heb, kan ik de dubbele deur achter me nog openen zetten en heb ik de gang er nog bij..

Misschien dat ik 't weekend een wat hogere kruk (barkruk) ga kopen om de camera wat hoger te zetten. Ik heb het idee dat het wel goed is voor de nauwkeurigheid. Maar zeker weten doe ik pas na het testen.

Voordeel is dus dat je altijd afstand van je camera moet houden, dus de kans dat je de projector van de kruk af 'moved' is niet zo groot.

Naar mijn idee is dit ook bijna de beste opstelling als je een groot scherm hebt. Op 2 meter van je scherm staan is dan toch niet prettig (en je staat in de projectie straal).
Het liefste zou ik de projector ophangen en dan ter hoogte van m'n project willen staan.
Maar dan moet je de camera dus eigenlijk halverwege tussen jou en het scherm zetten en dan op zo'n 1 a 1 1/2 meter hoogte.. Je hebt daar normaal gesproken niets staan, dus handig is anders.
Misschien een mooie camera standaard maken en hem weg zetten als je hem niet gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Meelobee schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:32:
[...] Erg vermakelijke simpele game, maar jammer dat de PS3 het na veel blokjes niet echt aankan.
Dat zal ongetwijfeld niet aan de PS3 liggen, maar aan de game zelf.

@Tantuss: Ik sta op 3 meter van mijn scherm. De projector hangt op 3,5 meter van het scherm aan het plafond (gewoon standaard hoogte). Dat gaat gewoon over mijn hoofd heen en ook de arm bewegingen komen zelden door het beeld (en ik ben bijna 2m).

[ Voor 30% gewijzigd door sopsop op 24-09-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Tantuss schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:22:
-knip-
Misschien een mooie camera standaard maken en hem weg zetten als je hem niet gebruikt..
Zelf zat ik te denken om zo'n oude 3-poot te gebruiken die voor foto/film camera's bedoeld is. Zal wel vreemd staan, zo'n enorme standaard met een klein, lullig webcammetje erop :D Maar het voordeel is weer dat je heel makkelijk de hoogte en richting kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Heb je die navigator controller nodig voor in spellen, als in het spelen van het spel of alleen voor de menu's en XMB?

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

wimpie schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:38:
Heb je die navigator controller nodig voor in spellen, als in het spelen van het spel of alleen voor de menu's en XMB?
Voor in de XMB kan je de Move zelf gebruiken. T-knop in en bewegen. Navigatiecontroller heb je 'nodig' voor games die daar om vragen. Heavy Rain move edition, RE5, Socom 4, Killzone 3, Ruse zijn zo een paar voorbeelden. Je hebt de navigatiecontroller nooit echt nodig, omdat je ook je gewone controller kan gebruiken in 1 hand. (Mits je niet links bent, anders gaat het een probleem worden).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb zojuist ook een Move en Navigation controller besteld tezamen met het spel Sports Champions. Ik ben erg benieuwd! :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Wanneer komt er een game waarbij je de Move controller (+ gun attachment) kan gebruiken als soort lightgun? Lijkt me wel cool (zeker als het beetje goed is gedaan), dan zou ik wel een Move controller kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Sandyman538 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:56:
[...]

Ok, goed om te weten, even een hubje en wat kabels kopen, ga ik het ook op die manier aansluiten.
tip : check kabeltje.com.

5 meter kabel met versterking : http://kabeltje.com/hq-usba-verlengkabel-5-meter-p-764.html
10 meter kabel met versterking : http://kabeltje.com/deloc...abel-10-meter-p-2331.html

Ik heb die van 5 meter en werkt zonder storing.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

McVirusS schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:00:
Wanneer komt er een game waarbij je de Move controller (+ gun attachment) kan gebruiken als soort lightgun? Lijkt me wel cool (zeker als het beetje goed is gedaan), dan zou ik wel een Move controller kopen.
Time Crisis lijkt me de beste kandidaat hiervoor :) 21 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PWM schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:13:
[...]

En The Shoot. Die komt ook rond die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:32:
Gister met mn buurman de demo van Tumble eens flink aan de tand gevoeld. In de multiplayer mode hebben we een zo groot mogelijke toren gebouwd. Na ruim 2 uur spelen hadden we allebei 690 punten en begon de game onwijs te laggen, zo erg zelfs dat de bewegingen van de Move niet meer goed overkwamen en het bijna onmogelijk was om de blokjes te roteren en te plaatsen. Daardoor viel onze toren uiteindelijk ook om en kreeg ik iets van -1200 punten omdat echt de hele toren instortte. Erg vermakelijke simpele game, maar jammer dat de PS3 het na veel blokjes niet echt aankan.
Zal het aan de demoversie liggen? Is geen goeie reclame in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Net mijn PS3 Slim 250GB verkocht met 7 games voor 350, omdat ik graag de "Move" version wil.

Zie dat Wehkamp hem aanbiedt voor 314 euro. :9 Is dat de beste deal denken jullie?
Hoe zit het met de Saturn of MediaMarkt? :)

Gulfstream G650

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
SalimRMAF schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:54:
Net mijn PS3 Slim 250GB verkocht met 7 games voor 350, omdat ik graag de "Move" version wil.

Zie dat Wehkamp hem aanbiedt voor 314 euro. :9 Is dat de beste deal denken jullie?
MM heeft deze actie.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Alleen dat racketsports wat er bij de MM bijzit is kut.

[ Voor 27% gewijzigd door sopsop op 25-09-2010 10:26 ]

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Misschien is dit wel interessant voor shooters

http://www.wehkamp.nl/gam...c3%29/C13_J09_J46_195011/

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
SalimRMAF schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:54:

Ik vraag mij eigenlijk één ding af; waarom? Je ruilt feitelijk 7 games in voor een move controller a 40 euro en 70gb extra opslag?.. Opslagverschil merk je niet tot je tegen de limiet aanloopt, mijn 250gb zit nog lang niet vol terwijl ik een shitload aan PSN en PS3 games heb. Energieverbruik scheelt amper. Ik snap het niet echt?...

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ik was me ook al waarom aan het afvragen..

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik vergeet de eyecam, blijft mijns inziens toch een vreemde ruil.

Leuke gedachte mbt de move;
Afgelopen donderdag de eerste dreamcast game in de PSN store gezien, Sega Adventure. Op de dreamcast had je ook het fantastische Samba di Amigo, enorm leuk met veels te dure maraca's (of minder goed werkende nep maraca's). Het zou erg leuk zijn als ze in de conversiesoftware (ik neem aan een soort emulator) ondersteuning voor de move hebben gestopt....

Het zou helemaal gaaf zijn als er bijv ook een triplepack Virtua Cop aangevuld met wat andere Sega arcade shooters aan zou komen :) (en dan wel een pack zoals Namco nu uit gaat brengen, 3 in 1 ipv 1x Ghost Squad zoals op de Wii)

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Huh? Dat Sports Championship kost 45 euro? En in Amerika krijgen ze dat in het starterspakket erbij? :{ Ik ging er van uit dat het een PSN download van 20 euro zou zijn. Maar is zelfs helemaal niet via de Store te kopen en kost dus aanzienlijk meer.

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

DinoPK schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:49:
[...]

Ik vraag mij eigenlijk één ding af; waarom? Je ruilt feitelijk 7 games in voor een move controller a 40 euro en 70gb extra opslag?.. Opslagverschil merk je niet tot je tegen de limiet aanloopt, mijn 250gb zit nog lang niet vol terwijl ik een shitload aan PSN en PS3 games heb. Energieverbruik scheelt amper. Ik snap het niet echt?...
Nou ik was begonnen met een neppe aPad, gekocht voor 84 euro. Die had ik geruild tegen een Acer D250 nettop met tasje. Daarvan heb ik de 2GB ram afgepakt, 1GB ram ingestopt (van eigen laptopje) en die heb ik weer geruild tegen een PS3 Slim 250GB met Bluetooth headset, en 10 games.

Daarvan heb ik 2 vette games gehouden, 1 game geruild tegen 3 BluRay films, de bluetooth headset houd ik voor mezelf, en de rest heb ik gisteren dus verkocht voor 350.

Ik heb liever een neiuwe PS3slim met WiFi N en een nieuwe controller (oude was mishandeld door vorige gebruiker) ;( PSMove is leuk meegenomen; normaal download ik alleen demo's, vind ze leuk genoeg.

De games die ik erbij had gekregen waren:
GTA IV (zelf gehouden)
Uncharted 2 (geruild tegen blurays)
Saints Row 2 (Zelf gehouden)
Skate 2
Socom: Confrontation
Riddick
UFC Undisputed
HAZE
Rogue WARRIOR
GT5: Prologue.

Ow ja, nu heb ik ook een jaartje garantie. Maar ben eigenlijk wel een beetje aan het twijfelen, want ik irriteerde me mateloos aan de sloomheid van PSN. Demo's etc.. hebben erg lang nodig voordat ze zijn gedownload.. daarna moet je ze nog installeren. Was dit niet gewend met mijn XBOX. :|

We hebben hier in NL dus geen PS3 set, met Move , een demodisc en dit Move-game:

http://farm5.static.flick...00449698_e7041d07c9_o.jpg

? Want het lijkt wel op een EU-versie, aangezien het een franse PS3 is.

[ Voor 6% gewijzigd door SalimRMAF op 25-09-2010 20:09 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
DinoPK schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 14:56:
Het zou helemaal gaaf zijn als er bijv ook een triplepack Virtua Cop aangevuld met wat andere Sega arcade shooters aan zou komen :) (en dan wel een pack zoals Namco nu uit gaat brengen, 3 in 1 ipv 1x Ghost Squad zoals op de Wii)
Mooie gedachte, weinig hoop.. Virtua Cop 3 suf gespeeld in de speelhallen en 2 nog steeds af en toe op de PC :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

SalimRMAF schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:26:
[...]

? Want het lijkt wel op een EU-versie, aangezien het een franse PS3 is.
Dit zal wel een Canadese uitvoering zijn, aangezien men daar ook Frans spreekt.
De boxart is volgens mij in heel Europa hetzelfde.

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
SpongeRob schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:18:
[...]

Dit zal wel een Canadese uitvoering zijn, aangezien men daar ook Frans spreekt.
De boxart is volgens mij in heel Europa hetzelfde.
Klopt, EU heeft geen Netflix voor de PS3. Canada heeft dit sinds kort wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
BAM!

Potverdikkie. Eindelijk dan besteld, bij de Wehkamp. Toch nog ff € 250 totaal.. maar daar zit dan wel Sports Champions, RE5: Gold en Fifa 11 bij :)

Start pakje, extra move en 2 navigation. Ik ben er klaar voor.

Navigation is eigenlijk alleen maar voor RE5 op het moment right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In Heavy Rain en Ruse kan je navi-controller ook gebruiken.
Leuk pakketje trouwens ;)

Games met 2x navigation zijn er (nog) niet, dus of dat nou zo handig was.

[ Voor 30% gewijzigd door Shiver23 op 26-09-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:57:
Ik heb zojuist ook een Move en Navigation controller besteld tezamen met het spel Sports Champions. Ik ben erg benieuwd! :)
Hier ook bij amazon besteld, inderdaad met Sports Champions ipv het toch wat mindere Racket Sports.
Misschien tzt ook een 2e move bestellen maar eerst dit eens bekijken.
Ook Resident Evil Gold edition besteld bij Zavvi om de move te testen. Maar 13 pond, ben benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik zit nu al op 127 152 sterren in Sports champions, dus gaat opzich wel lekker.
Speel voornamelijk gladiator, heb nu bijna gold uitgespeeld, maar het lijkt wel alsof ik niet alle moves kan uitvoeren zoals de computer dat wel kan. Merken meer mensen dat hier?
Ook merk ik bij boogschieten dat ik eigelijk ruimte tekort kom, ik kom regelmatig buiten beeld met de controller waardoor mijn aim even helemaal van de leg is.
Na het kaliberen kijk ik tegenwoordig altijd even of het bolletje in het hoofdmenu gelijk gaat met de controller als ik hem op de tv richt, ik merk nog wel eens dat als ik hem er recht voor hou het bolletje in beeld ergens lager of verkeerd in beeld komt (teveel links of rechts ofzo), zo test ik eigelijk of de kalibratie wel goed gelukt is, helaas werkt dit maar voor 1 controller.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:58:
Hier ook bij amazon besteld, inderdaad met Sports Champions ipv het toch wat mindere Racket Sports.
Misschien tzt ook een 2e move bestellen maar eerst dit eens bekijken.
Ook Resident Evil Gold edition besteld bij Zavvi om de move te testen. Maar 13 pond, ben benieuwd! :D
Ik heb ook bij Amazon besteld :) Over RE5 ben ik nog aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:45:
[...]

Ik heb ook bij Amazon besteld :) Over RE5 ben ik nog aan het twijfelen.
Heb RE5 nooit gespeeld dus vond dit een goeie reden om én het spel eindelijk eens te spelen én move even goed uit te testen.
Ps. Alleen de gold edition van RE5 heeft move support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:20:
[...]

Heb RE5 nooit gespeeld dus vond dit een goeie reden om én het spel eindelijk eens te spelen én move even goed uit te testen.
Eens zien of we die goedkoop op de kop kunnen tikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:25:
[...]

Eens zien of we die goedkoop op de kop kunnen tikken :)
zavvi.co.uk. 15 euro en 1,5 euro verzendkosten. (heb ook meteen Assassin's creed 2 voor 13 euro in het mandje gedaan ;))

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:20:
[...]

Ik heb m nu ook al besteld ja :D
Mede doordat iemand die ik ken m ook besteld heeft en het spel online coop heeft.
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:18:
zavvi.co.uk. 15 euro en 1,5 euro verzendkosten. (heb ook meteen Assassin's creed 2 voor 13 euro in het mandje gedaan ;))
Goeie keuze! Assassin's Creed 2 is echt een erg goed spel :)

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ze gaat er helemaal in op. Daar moet je geen ruzie mee krijgen :')
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9nceKmbfuEk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40
Shiver23 schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:09:
[video]
Thank God voor polsbandjes :9. Overigens valt het me nog mee dat ze elke keer naar achter stapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
PWM schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:13:
[...]

Is al bekend of deze in Nederland uitkomt? Wacht wel even eerste reviews af voordat ik weer hoop €€€ uitgeef aan iets wat niet goed werkt/niet leuk is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-02 10:34
Even een vraag, ben ook een move bezitter. Maar ik wordt helemaal krank van dat continue gekalibreer! is dit voor meer mensen een irritatie puntje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb vandaag voor het eerst ook met de Move gespeeld bij familie van me. Bevalt erg goed moet ik zeggen! Vooral tafeltennis en het 'golfen met frisbees' is wel erg leuk moet ik zeggen :)
Ik ga morgen maar alvast een Move controller halen bij de MM denk ik en later in de week krijg ik de rest dan binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Ze maakt er wel een hele goeie workout van, sexy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40
McVirusS schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:47:
[...]

Is al bekend of deze in Nederland uitkomt? Wacht wel even eerste reviews af voordat ik weer hoop €€€ uitgeef aan iets wat niet goed werkt/niet leuk is ;).
Er is nog niets over bekend. Ook als je de Namco / Bandai site afstruimt vind je er niets over in Nederland of in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
met deze code: E100-SC-9XR krijg je tien euro korting op bol.com.. voor als je nog de move starters pack of dual shock wilt (korting werkt ook met games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 16:53
Toch besloten om Resident Evil te laten liggen. Op ign zijn ze er niet echt over te spreken.

"But mainly my experience with the Move controls made me want to play Resident Evil 5 again with a standard controller." Read more: http://uk.ps3.ign.com/articles/111/1119652p1.html#ixzz10kiA08qI

Daarbij blijf ik vinden dat je shooters met een muis moet spelen en niet met een Sixaxxis controller. Hopelijk komt er snel een shooter uit die wel goed gebruik maakt van de Move. Dan ga ik deze zeker aanschaffen.

Afbeeldingslocatie: http://img.amazon.ca/images/I/31cUJwPw5UL._SL500_AA300_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55
Vandaag de starterspack gekocht bij dixons. Zit geen polsbandje bij. Neem dat die er wel bij hoort te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
supercop7373 schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:28:
Vandaag de starterspack gekocht bij dixons. Zit geen polsbandje bij. Neem dat die er wel bij hoort te zitten?
Zou er inderdaad wel bij moeten zitten.
[video]
En ook nog op die hakjes d:)b

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:24
Vandaag een update van sports champions gedownload. Iemand een idee wat dit veranderd heeft? never mind spuit 11 voornamelijk leaderboard update.....

Vette gun van Crown bij bol.com:

Afbeeldingslocatie: http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/7/7/4/7/1004004010637477.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Falcon Heavy op 27-09-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist even Flight Control HD gekocht en dat speelt echt lekker, vooral met 2 (of meer) personen is het lachen geblazen.
Simpele gameplay, leuke muziek (misschien op lange termijn irritant) en simpele maar strakke graphics.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Leuk dat je met de Move en/of gewone controller kan spelen en dat andere spelers makkelijk mee kunnen doen. Nu nog online multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Frank J. schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:44:
Vandaag een update van sports champions gedownload. Iemand een idee wat dit veranderd heeft? never mind spuit 11 voornamelijk leaderboard update.....

[afbeelding]
Ziet er beter uit dan wat ik tot nog toe gezien heb. Jammer dat die gekleurde bol zichtbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zilver schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:37:
Toch besloten om Resident Evil te laten liggen. Op ign zijn ze er niet echt over te spreken.

"But mainly my experience with the Move controls made me want to play Resident Evil 5 again with a standard controller." Read more: http://uk.ps3.ign.com/articles/111/1119652p1.html#ixzz10kiA08qI

Daarbij blijf ik vinden dat je shooters met een muis moet spelen en niet met een Sixaxxis controller. Hopelijk komt er snel een shooter uit die wel goed gebruik maakt van de Move. Dan ga ik deze zeker aanschaffen.

[afbeelding]
Dan speel je hem toch gewoon met controller ipv met move? voor dat geld hoef je hem niet te laten liggen iig.
Shooters met muis spelen, tja ik blijf niet als een malle mijn pc updaten om een spel met muis te spelen, op de console werkt het altijd prima en die games leer je ook wel zonder muis te spelen als je het maar een kans geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilver
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 16:53
Heb Killzone 2 en Resistance 2 allebei al uitgespeeld. Kwamen qua gameplay niet in de buurt van COD4 _/-\o_ op de PC (met muis) .
Omdat ik exact hetzelfde denk over strategy games, hou ik mijn PC sowieso up to speed.

Maar ben wel erg benieuwd hoe RE 5 met Move besturing jullie gaat bevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is het beter om te wachten op meerdere reviews en dan op metacritic te kijken.
IGN is in mijn ogen een overrated rate-site.
Niet alleen qua games, maar ook qua films zitten ze er wel erg vaak naast.
Reviewers hebben natuurlijk een mening, meningen verschillen.
Een mening klakkeloos overnemen of zelfs zien als feit lijkt mij niet echt de bedoeling van reviews.
Metacritic pakt het gemiddelde van meerdere reviews (lees: meningen) en is daardoor veel betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zilver schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:29:
Heb Killzone 2 en Resistance 2 allebei al uitgespeeld. Kwamen qua gameplay niet in de buurt van COD4 _/-\o_ op de PC (met muis) .
Omdat ik exact hetzelfde denk over strategy games, hou ik mijn PC sowieso up to speed.

Maar ben wel erg benieuwd hoe RE 5 met Move besturing jullie gaat bevallen ;)
Ben ook benieuwd, maar denk dat het wel goed gaat komen. Dat filmpje over KZ3 met de move vond ik iig veelbelovend. Ook met strategy games zoals RUSE zie ik echt wel de voordelen van de move.
Daarbij, je blijft toch games houden die niet op de PC uitkomen en die echt wel wat extra's hebben qua gameplay tov PC games. Killzone3, Resistance3, RE5, het zijn allemaal games die je niet op PC zult gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Net de Move Pack + PS3 320GB besteld, alleen ik ben blut. :|

Games zal ik dus niet meer kopen; zijn er genoeg "gratis" AKA demo's? :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Frank J. schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:44:

[afbeelding]
Ik heb er 2 van die, maar dan met rood ipv van het lichte grijs. En voor de 8 GBP ofzo die ik er voor betaald heb is het leuk. Maar het voelt dan ook wel goedkoop aan.
En RE5 is er niet mee te spelen omdat je niet bij de knoppen kan. Maar straks voor Time Crisis moet het wel leuk zijn denk ik.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeno
Allen, vanavond mag ik naar room 299. Ik zal vanavond na thuis komst even een kort verslag hier doen van socom 4 met de move, en natuurlijk killzone 3 (mits deze ook al met de move te besturen is).

Ben namelijk ook super benieuwd naar de functionaliteit met de move ten opzichte van een echte shooter.

To be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Is het niet mogelijk dat je er daar een klein filmpje van maakt?? Mits dat is toegestaan natuurlijk!
Ben namelijk wel erg nieuwsgierig naar hoe het te spelen valt!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeno
Ik ga het checken, had mij via tweakers opgegeven. Waarschijnlijk zal er vanuit hun ook iets worden geschreven. Maar een filmpje zou uiteraard gaaf zijn.

Het is om 21:00 uur afgelopen, uurtje terug rijden. Rond 23 uur een post hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Orangeno schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:30:
Allen, vanavond mag ik naar room 299. Ik zal vanavond na thuis komst even een kort verslag hier doen van socom 4 met de move, en natuurlijk killzone 3 (mits deze ook al met de move te besturen is).

Ben namelijk ook super benieuwd naar de functionaliteit met de move ten opzichte van een echte shooter.

To be continued
Ik mag ook namens tweakers naar Room229. Ook ik zal vannavond een verslag je hier plaatsen hoe ik alles vond. Tussen tijds updates plaats ik op mijn twitter account. http://twitter.com/jefrim . Heb er zin in. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeno
Zie je om 16 uur JefriM. Heb er ook heel veel zin in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Afbeeldingslocatie: http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/3/5/5/2/1004004010632553.jpg

Ook bij Bol.com :)

Heeft wel iets weg van de Peacemaker :) :
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4336-SBK/hires/sl-4336-sbk_rgb_005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Jefrim schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:11:
Ik mag ook namens tweakers naar Room229. Ook ik zal vannavond een verslag je hier plaatsen hoe ik alles vond. Tussen tijds updates plaats ik op mijn twitter account. http://twitter.com/jefrim . Heb er zin in. :9
Je weet toch wel dat je dan bij de verkeerde deur aanklopt he... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeno
SToRM666 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:26:
[...]

Je weet toch wel dat je dan bij de verkeerde deur aanklopt he... :P
LOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb zojuist bij de MM toch maar alvast een extra Move controller gekocht. Ik ben nu maar wat demo's aan het downloaden, hopelijk komt morgen de rest van het Move spul binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Gamemania de move mogen proberen. Sports Challenge, tafeltennis. Moet zeggen, ik was onder de indruk: zeer precies, binnen een mum van tijd gewend en kon ik al smashen en effecten meegeven aan de bal.
Vond het (en dat is het belangrijkste uiteindelijk) heel erg leuk om te doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeno
Er is een apart topic aangemaakt over het bezoek aan Room299.

Hier zullen de foto's en filmpjes + de ervaringen gedeeld worden.

Groet,
orangeno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Sport Champions overal uitverkocht! :(
Alleen op plaatsen waar ie 40+ kost hebben ze 'm nog. De € 31,50 van Dixons vond ik tenminste een mooie prijs. Nou ja, dan nog maar 2 dagen wachten op Fifa11. :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55
Jorco schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:06:
Sport Champions overal uitverkocht! :(
Alleen op plaatsen waar ie 40+ kost hebben ze 'm nog. De € 31,50 van Dixons vond ik tenminste een mooie prijs. Nou ja, dan nog maar 2 dagen wachten op Fifa11. :)
Ik had geluk toen mijn vriendin hem vandaag in Nijmegen(dixons) nog wel kon krijgen.

Even een wellicht achterlijke vraag maar bepaalt de game welke kleur verlichting er brandt op de je move tijdens het gamen? tot nu toe brandt er tijdens het gamen bij mij de roze kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

supercop7373 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:15:
[...]

Ik had geluk toen mijn vriendin hem vandaag in Nijmegen(dixons) nog wel kon krijgen.

Even een wellicht achterlijke vraag maar bepaalt de game welke kleur verlichting er brandt op de je move tijdens het gamen? tot nu toe brandt er tijdens het gamen bij mij de roze kleur.
Dat wisselt. Bij het kalibreren checkt de Move welke kleur het beste opvalt in de kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:22:
[...]

Dat wisselt. Bij het kalibreren checkt de Move welke kleur het beste opvalt in de kamer.
Dus je roze polo aantrekken om een blauwe bol te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:22:
[...]

Heeft het echt met de omgeving te maken? Ik dacht dat dit gewoon een keuze was van de spelmakers zoals bijv. controller 1 bij Sport Champions altijd roze is.

[ Voor 23% gewijzigd door Ike. op 28-09-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 16:16

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ike. schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:35:
[...]

Heeft het echt met de omgeving te maken? Ik dacht dat dit gewoon een keuze was van de spelmakers zoals bijv. controller 1 bij Sport Champions altijd roze is.
Tuurlijk, de bol moet voldoende contrast geven met de omgeving. In jouw ultra-mannelijke omgeving contrasteert roze blijkbaar het meest. :+

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Volgens mij verschilt het per spel.

Sports Champions en Tumble zijn bij mij ook roze (neigend naar paars), Ruse was blauw (rood als je op een enemy mikt) en Heavy Rain ook blauw en rood als je met een actie bezig bent.

• Hertog_Martin
Damn wat is Move geweldig, ben helemaal verslaafd aan tafeltennis met Sports Champions... zo accuraat! 100x beter dan de Wii
Hillie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:50:
[...]Tuurlijk, de bol moet voldoende contrast geven met de omgeving. In jouw ultra-mannelijke omgeving contrasteert roze blijkbaar het meest. :+
Dus wil je een blauwe bol, dan zou je een voor een roze wand moeten gaan zitten, roze kleding moeten dragen of naakt (lichaamskleur?) moeten gamen. :9

• SToRM666
Hertog_Martin schreef op woensdag 29 september 2010 @ 03:53:
Damn wat is Move geweldig, ben helemaal verslaafd aan tafeltennis met Sports Champions... zo accuraat! 100x beter dan de Wii
Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben van de robuustheid van de controller en het lijkt me door de ronde vorm ook beter in de hand liggen dan een Wiimote. Ik heb verder geen ervaring met de Wii kwa gameplay, maar het motion gamen bevalt me best goed. Het tafeltennis is inderdaad erg leuk, maar ik moet zeggen dat ik Disc Golf ook erg goed vind! :)
Gladiator Duel en Volleyball zijn de enige onderdelen die ik nog niet heb gespeeld, maar hopelijk komt vandaag mijn pakket van Amazon binnen en dan kan ik eindelijk ook aan de slag met de volledige versie van Sports Champions.

Ik vond de besturing van Hustle Kings trouwens wel wat tegenvallen, maar dat ligt meer aan het feit dat je geen keu in je handen hebt en het stoten met de Move moet doen.

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2010 13:52 ]

• Hertog_Martin
Gladiator is ook wel gaaf. Volleybal vond ik maar niks.

Het is jammer dat er geen sporten als honkbal bij zitten. Is de Move toch wel ideaal voor lijkt me.

• SToRM666
Sony's eigen MLB The Show zal wel gegarandeerd Move ondersteuning krijgen denk ik zo :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2010 16:05 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Hertog_Martin schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:55:
Gladiator is ook wel gaaf. Volleybal vond ik maar niks.

Het is jammer dat er geen sporten als honkbal bij zitten. Is de Move toch wel ideaal voor lijkt me.
Ik denk dat de andere sporten zeker wel in het vervolg komen, gewoon tennis (met de handling van tafeltennis) lijkt me geweldig. (de versie van Racket sports is erg matig).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:48:
[...]
hopelijk komt vandaag mijn pakket van Amazon binnen en dan kan ik eindelijk ook aan de slag met de volledige versie van Sports Champions.
Zondag besteld, maandag verzonden en vandaag al binnen! Ongelooflijk snel, straks alles even installeren en dan aan de slag :D

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Volgens mij krijgen de amerikanen ook een ander Demo-Bluray met MOVE. Ik had bij hun in totaal 11 games geteld, terwijl wij er maar 9 hebben.

Even researchen. :>

Ik zou graag in PSN een optie willen hebben waarmee je alleen MOVE-games/demo's tevoorschijn kunt halen maar dat is er niet denk ik. :|

Gulfstream G650

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SalimRMAF schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:18:
Volgens mij krijgen de amerikanen ook een ander Demo-Bluray met MOVE. Ik had bij hun in totaal 11 games geteld, terwijl wij er maar 9 hebben.

Ik zou graag in PSN een optie willen hebben waarmee je alleen MOVE-games/demo's tevoorschijn kunt halen maar dat is er niet denk ik. :|
Eerst kijken. Die is er wel.

• SToRM666
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:14:
Zondag besteld, maandag verzonden en vandaag al binnen! Ongelooflijk snel, straks alles even installeren en dan aan de slag :D
Hmmm... ik heb vrijdagavond besteld en het is ook maandag verzonden, dus met wat geluk kan ik na mijn werk ook met Sports Champions aan de slag! :p

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:42:
[...]

Hmmm... ik heb vrijdagavond besteld en het is ook maandag verzonden, dus met wat geluk kan ik na mijn werk ook met Sports Champions aan de slag! :p
Hopelijk was er iemand thuis om het pakket aan te nemen dan :)
Move navigation controller nog niet uitgeprobeerd want RE5 nog niet binnen van zavvi. Zijn er demo's te downloaden die daar gebruik van maken?

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:39:
[...]

Move navigation controller nog niet uitgeprobeerd want RE5 nog niet binnen van zavvi. Zijn er demo's te downloaden die daar gebruik van maken?
Volgens mij de R.U.S.E. demo.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]

Ruse en Heavy Rain

Verwijderd

SalimRMAF schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:18:

Zij krijgen de demo van Kung Fu Rider en Time Crisis erbij... (die laatste had ik ook wel willen hebben en is ook niet te downloaden in de US store helaas)

• SToRM666
Hier is ie ook binnen! De buren hebben het pakket aangenomen ja. Vanavond dus maar eens uitgebreid met de Move spelen. Het zal wel vooral tafeltennissen en disc golfen worden :9
Het is nu inderdaad nog wachten op RE5 ;)

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2010 19:27 ]

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
RE is bij Zavvi ieder geval niet emer op voorraad. Vorige week ebsteld en vandaag gehoord dat ie er nog niet is.

Ga maar een kijken naar een leuke gun attachment. Die bij de wehkamp is wel grappig voor nu 17 euro minus de 7,50 bon die ik nog heb liggen :)

Hopelijk patched Capcom nog de controller layout, anders het je er nog niets aan :(

[ Voor 14% gewijzigd door basset op 29-09-2010 20:53 ]

Hop,hop,hop!

Verwijderd

basset schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:52:
Ga maar een kijken naar een leuke gun attachment. Die bij de wehkamp is wel grappig voor nu 17 euro minus de 7,50 bon die ik nog heb liggen :)

Hopelijk patched Capcom nog de controller layout, anders het je er nog niets aan :(
Ik zou het liefst een gun attachment hebben waar ook de navi controller in past. Zoals deze, die hebben ze ook bij de Wehkramp. Afbeeldingslocatie: http://images1.centralpoint.nl/objects/high_pic/1347906417_20100928_01.jpg
Kan alleen niet zien of je dan ook nog de extra 7,50 korting kan toepassen...

btw. weet iemand waar je de Speedlink chargers kan kopen? Deze lijkt me namelijk wel handig:
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4313-SBK/small/sl-4313-sbk_rgb_002.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 21:23 ]

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Voor de geintereseerden:
Intussen is het Sony Room299 topic aardig geüpdate met onder andere een verslag over de ervaringen van de Move en 3d games.

[ Voor 4% gewijzigd door Mud.Starrr op 30-09-2010 01:01 . Reden: Link gefixt ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:53
Weet iemand nog een mooie prijs/aanbieding voor een Move controller, navigatie én oplaadstation? Goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien bij elkaar in Nederlandse webwinkel is 87,50 euro.

Buitenlandse shops zijn ook welkom. :)

• SToRM666
Ik had een Move+Navigation+Sports Champions voor net geen 80 pond bij Amazon UK. Ze leveren ook vrij snel moet ik zeggen en het zit zeer goed verpakt.

Gisteren een paar uur bezig geweest met Sports Champions. Na eerst vooral tafeltennis en disc golf gespeeld te hebben toch ook maar even de andere sporten gespeeld. Het boogschieten is nog verrassend leuk met 2 Move controllers en ook bocce is wel geinig. Het vechten en volleybal vind ik persoonlijk de minste sporten.
Tafeltennis blijft toch wel favoriet. Het spelen voelt erg goed aan en het geeft stiekem toch best wel voldoening om met een prachtige smash precies op het randje van de tafel een punt te scoren :9

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja tafeltennis is in het begin wat frustrerend maar als je het wat beter door hebt is het toch wel heel leuk. Alleen kom ik wat ruimte tekort met zijn tweeen. Het is een kunst om elkaar niet om de oren te slaan en ik heb toch aardig wat ruimte tot mijn beschikking.

Pijl en boog is wel leuk in het begin maar de lol is er toch wel weer snel vanaf vind ik. Naast tafeltennis vind ik disc golf wel leuk en ach jeux de boules is wel suf maar toch ook wel grappig met zijn tweeen.

Maar goed wacht vooral op time crisis ;).

• Hertog_Martin
Vind Sports Champions het geld alleen al voor het tafeltennis waard. Het is zo realistisch dat het prima substituut is voor een tafeltennistafel in je huis en als je daar al plek voor hebt kost dat aardig wat meer geld :P

• Axel Moonshine
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 20:32
Net Racket Sport, squash gespeeld. Waarschijnlijk beweeg ik zelf te veel, regelmatig kwam er een melding dat de controller buiten beeld was verdwenen, Ik squash zelf dus ben gewend dat ik zelf naar de bal moet lopen.
Ik wordt een beetje gefrustreerd als de speler niet naar de bal toeloopt. Ik heb nog geen idee hoe ik daar invloed op uit kan oefenen, kost me nu nog teveel punten. :-(
Veel oefenen zal vast het advies zijn. :-)

[ Voor 0% gewijzigd door Axel Moonshine op 30-09-2010 23:13 . Reden: spelfout ]

• Ike.
  • Niet online
Axel Moonshine schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:03:
Net Racket Sport, squash gespeeld. Waarschijnlijk beweeg ik zelf te veel, regelmatig kwam er een melding dat de controller buiten beeld was verdwenen, Ik squash zelf dus ben gewend dat ik zel naar de bal moet lopen.
Ik wordt een beetje gefrustreerd als de speler niet naar de bal toeloopt. Ik heb nog geen idee hoe ik daar invloed op uit kan oefenen, kost me nu nog teveel punten. :-(
Veel oefenen zal vast het advies zijn. :-)
Veel mensen worden gefrustreerd van Racket Sport. Heb het spel zelf niet gespeeld maar als ik zo de video's en reviews bekijk/lees is Racket Sport een van de mindere move launch games.

Voorbeeld:
http://www.gamespot.com/p...cquetsports/video/6276307

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 30-09-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 20:32
Ike. schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:13:
[...]

Veel mensen worden gefrustreerd van Racket Sport. Heb het spel zelf niet gespeeld maar als ik zo de video's en reviews bekijk/lees is Racket Sport een van de mindere move launch games.

Voorbeeld:
http://www.gamespot.com/p...cquetsports/video/6276307
Het kalibreren vindt ik ten opzichte van Sports Champions (ik heb alleen de demo) heel simpel. bij Racket Sports hoef je alleen je arm te strekken richting de eypet. Bij sports champions moet je in een kader gaan staan, en je arm met de controller op drie posities houden. Dus ik kan me voorstellen dat daardoor Racket Sports minder accuraat is.
Hij zat bij de aanbieding van de Media Markt dus ik zal het er mee moeten doen. Misschien zit er straks wel een ander spel in mijn schoen of onder de kerstboom. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Gisteren de Bronze cup van Sports Champions gehaald. De laatste partij was nog vrij uitdagend moet ik zeggen. De Silver cup bevalt wel veel beter eigenlijk. De tegenstanders hebben nu veel meer variatie in hun slagen en ik heb het idee dat het gewoon lekkerder speelt. Het is soms net alsof je echt met een bat in je handen staat te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

SToRM666 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:32:
Gisteren de Bronze cup van Sports Champions gehaald. De laatste partij was nog vrij uitdagend moet ik zeggen. De Silver cup bevalt wel veel beter eigenlijk. De tegenstanders hebben nu veel meer variatie in hun slagen en ik heb het idee dat het gewoon lekkerder speelt. Het is soms net alsof je echt met een bat in je handen staat te spelen :P
Na het spelen van de demo dacht ik een gemiste carriere in het tafeltennissen te hebben gehad. Nu sta ik wel weer met beide voeten op de grond, want ik verlies regelmatig potjes in de gold cup :'(
Het enige wat ik niet snap is waarom de de victory foto niet gesaved wordt naar je foto album op de ps3, ze zijn enkel vanuit het spel zelf te bekijken lijkt het :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axel Moonshine schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:27:
[...]

Het kalibreren vindt ik ten opzichte van Sports Champions (ik heb alleen de demo) heel simpel. bij Racket Sports hoef je alleen je arm te strekken richting de eypet. Bij sports champions moet je in een kader gaan staan, en je arm met de controller op drie posities houden. Dus ik kan me voorstellen dat daardoor Racket Sports minder accuraat is.
Hij zat bij de aanbieding van de Media Markt dus ik zal het er mee moeten doen. Misschien zit er straks wel een ander spel in mijn schoen of onder de kerstboom. :-)
Misschien is juist het simpele calibreren onderdeel van het minder goed reageren op vooruitstappen in Racket Sports?
Edit: vandaag heeft zavvi RE5 Gold verstuurd *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:49:
[...]

Edit: vandaag heeft zavvi RE5 Gold verstuurd *O*
Same here. Ben erg benieuwd, maar mijn vorige levering deed er ruim een week over, dus nog eventjes wachten ben ik bang.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste