Toon posts:

Tweakers Actie- Bevindingen Sony's Room 299

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Orangeno
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-08 18:38
Mede-auteur:
  • Mud.Starrr
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06-09 09:07

Mud.Starrr

Welkom in het topic over Sony's Room299!

Introductie

Op 28 september 2010 zijn een tiental tweakers uitgenodigd om in Room299 te komen gamen.
Room299 is gevestigd in het penthouse op het dak van het Sony hoofdkantoor net buiten Amsterdam.
We mochten daar een aantal nieuwe games (beta / pre-alpha) uitproberen.
Tevens mochten we ervaren hoe het is om met de PS Move controller te werken.
Daarnaast waren er een aantal 3d games te proberen op Sony 3d tv's.
Hier een klein verslag, en de foto's die ter plaatse gemaakt zijn.

Het gebouw met bovenaan het penthouse:

Een paar plaatjes om een impressie van de sfeer te geven:

Een zeer jonge tweaker :)

Playstation Move

Een deel van ons was uiteraard erg nieuwsgierig naar de nieuwe Move controllers.
Er waren een aantal spellen waarmee we aan de slag konden, van simpele spelletjes tot aan een echte shooter zoals Socon.

De vergelijking met de Wiimote is natuurlijk snel gemaakt, en dat is voor mij ook de maatstaaf om de Move te beoordelen.
Ik moet zeggen dat ik uit interesse de Wii kort na introductie heb aangeschaft, maar die is intussen het huis uit.
Zelf was ik bang dat de Move net zoals de Wiimote zou zijn.
Ik herinner me bijvoorbeeld een golfbal te willen putten en dan reageert het allemaal niet en ineens vliegt hij keihard weg.
Nu gaat het met de Wiimotion plus al wat beter, maar perfect is het zeker niet.
Maar hoe is de Move?
Ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast over de Move!
Het werkt allemaal super precies, wat het wel wat moeilijker maakt om eraan gewend te raken, maar tevens ook een hoop nieuwe mogelijkheden opent.
Bij het tennissen kun je bijvoorbeeld echt de bal mis slaan, in plaats van alleen te laat of te vroeg slaan wat bij de Wiimote het geval was.
Nu kun je ook over of naast de bal slaan.
Je kunt ook effect aan de bal geven, en het maakt echt veel uit hoe je de controller in je hand hebt of draait.
Ik verloor meteen haha, maar het was wel leuk om te voelen hoe het werkt.
Het was leuk dat er ook samen gespeeld kon worden.

Verder was ook het boogschieten met twee Move controllers interessant.
Het werkt allemaal erg goed, en dit had ik niet snel zien gebeuren met de Wii.
Het voelt realistisch om door de move controller naar achter te bewegen een virtuele pijl te pakken en die vervolgens op je boog te spannen.

Ook met augmented reality spellen waarbij je het beeld via de camera ziet in combinatie met een overlay van het spel kon je erg goed zien hoe goed de controller werkt.
Je ziet jezelf in beeld met de controller in je hand, maar in beeld is die controller bijvoorbeeld een vergrootglas of vlag bijvoorbeeld.
Als je beweegt gaat het allemaal perfect mee.
Je kunt zwaaien, draaien, twisten en alles wordt goed gevolgd (ik zag geen foutjes of ernstige vertraging).
Ik heb zelfs geprobeerd mijn hand voor het lichtgevende bolletje van de Move te houden, en alleen als je hem helemaal achter je hand verstopt werkt het niet meer.
Maar als je dan een stukje van het licht tussen je vingers door laat schijnen werkt het alweer.
Het is veel minder fout gevoelig dan de Wiimote heb ik de indruk.

Socon vond ik geweldig te besturen met de move.
Muizen werkt prima bij shooters, maar een stikje op een controller heb ik persoonlijk veel moeite mee.
Het went wel, en zeker na jaren playstation spellen gespeeld te hebben kan ik aardig richten, maar het blijft een onhandige manier.
Met de Move kun je gewoon lopen met 1 stikje, en richten door op het scherm te richten met de Move controller.
Dit werkt echt super, en ik denk na even wennen dat het zelfs natuurlijker aanvoelt dan met een muis.
Al met al zie ik genoeg potentie voor deze controllers.

Goh, ik sta er zelf ook nog een keer op :P

Wat een leuk detail was, was dat de PS3's die er stonden zogenaamde DEV PS3's zijn
(herkenbaar aan het TEST logo).
Die worden gebruikt voor testen en debuggen van de spellen en apparatuur.
Ik denk niet dat je die snel tegenkomt in het wild.

Games:

Hier een lijstje van een aantal van de Games die we mochten proberen:
Gran Turismo 5 (3d)
Killzone 3 (3d)
Socom 4 (Move)
Motorstorm: Pacific Rift (3d)
Sports Champions (Move)
Start the Party! (Move)
Tumble (Move)
Little Big Planet 2
Virtua tennis 4
Time Crisis

Gran Turismo 5 met Logitech Driving Force GT:

Little big Planet 2:

Er waren voor de liefhebbers ook een aantal PSP-Go's incl. diverse spellen aanwezig.

3d gaming

Een onderdeel waar volgens mij iedereen wel nieuwachtig was is 3d gaming.
Dit is iets wat je met eigen ogen moet zien, je kunt het niet fotograferen of filmen...alleen meemaken.
Ik vindt het een logische stap voorwaarts in de ontwikkeling van gaming.
Het is wel even wennen om met een bril op te moeten zitten, maar ja in de auto draag je ook al snel een zonnebril op een heldere dag bijvoorbeeld.

Gek genoeg voelt het heel natuurlijk aan bij bepaalde spellen waardoor het 3d effect bijna niet opvalt als je echt speelt.
In Gran Turismo vond ik het 3d effect van de auto's die dichtbij zijn erg gaaf, maar verder valt het niet zo op als je er niet echt naar zoekt.
Je merkt het wel, en als je er op let zie je het zelfs goed.
Maar het is wel erg vanzelfsprekend op een of andere manier.

Wel merkte ik dat bij sommige spellen de HUD niet altijd goed leesbaar was (dubbel zicht), maar ik neem aan dat ze daar nog aan werken gezien we pre-Alpha games speelden.
Nog even voor de duidelijkheid, zonder bril zie je dus dubbel, en met bril is alles mooi in 3d.
Zie je van jezelf geen diepte, dat kan om verschillende redenen, dan zul je toch een 3d bril op moeten zetten om niet dubbel te zien.
Wel is de 3d modus uit te schakelen bij alle spellen indien je geen 3d modus wilt gebruiken (of geen 3d tv hebt).

Zelf kan ik niet wachten tot de 3d tv's wat betaalbaarder zijn en ik er een in huis kan halen.
Ik ben echter wel bang dat het iets is waar je heel snel gewend aan raakt, maar daarentegen wil je over een paar jaar waarschijnlijk niet meer zonder.

Al met al was het leuk en gezellig om met een klein groepje tweakers al deze nieuwe snufjes te mogen proberen.
Hier in het topic kunnen eventuele vragen gesteld worden, en ik nodig ook alle tweakers die aanwezig waren uit om een kleine review te schrijven in dit topic over hun bevindingen.

---
Alle plaatjes en foto's in dit bericht zijn gemaakt door Murk Feitsma (Mud.Starrr)
Layout gedeeltelijk overgenomen van het grote PS3 topic
Was je aanwezig en zie je een leuke foto van jezelf?
Of wil je om een andere reden een van de foto's hebben/gebruiken?
Stuur mij (Mud.Starrr) dan even een DM zodat ik de foto in hoge resolutie kan sturen.

[Voor 130% gewijzigd door Mud.Starrr op 01-10-2010 00:21. Reden: Topicstart flink uitgebreid]

• Jorco
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:48
Ontdekte de site toevallig ook vandaag nadat ik een leaflet zag liggen bij de gamesboer. Op een leuke en overzichtelijke manier kun je dan zien wat de PS3 kan bieden.
Voor PS3-bezitters geen toegevoegde waarde. Het zou op zijn minst aardig zijn als er bijvoorbeeld trailers van toekomstige films te zien zijn.

Grootste minpunt: Niet te bekijken via de PS3 :')
Grootste pluspunt: Verzoekjes indien om nummer toe te voegen bij VidZone (mits hier iets mee wordt gedaan). Ik hoop dat mensen dit massaal gaan doen, zodat sommige grote artiesten worden toegevoegd en/of sneller up-to-date zijn (bijv. Muse, Armin van Buuren, etc.).

PSN ID = Jorco

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Topicstarter
Jorco schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:04:
Ontdekte de site toevallig ook vandaag nadat ik een leaflet zag liggen bij de gamesboer. Op een leuke en overzichtelijke manier kun je dan zien wat de PS3 kan bieden.
Voor PS3-bezitters geen toegevoegde waarde. Het zou op zijn minst aardig zijn als er bijvoorbeeld trailers van toekomstige films te zien zijn.

Grootste minpunt: Niet te bekijken via de PS3 :')
Grootste pluspunt: Verzoekjes indien om nummer toe te voegen bij VidZone (mits hier iets mee wordt gedaan). Ik hoop dat mensen dit massaal gaan doen, zodat sommige grote artiesten worden toegevoegd en/of sneller up-to-date zijn (bijv. Muse, Armin van Buuren, etc.).
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat Room299 is.
Een aantal mensen zijn uitgenodigd om in Room299 (Sony hoofdkantoor in het penthouse op het dak) te komen gamen.
We mochten daar de Move en een aantal 3d games testen.
Onder andere met beta's van een aantal spellen.
Ik heb de foto's verzorgd, die zal ik zo snel mogelijk uploaden!

Edit: ik heb intussen de topicstart een flinke update gegeven met alle informatie!

[Voor 3% gewijzigd door Mud.Starrr op 30-09-2010 00:18]

Instagram
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A7III
Zeiss: 25 F/2.0 | 55 F/1.8 | 85 F/1.8
Sony: 12-24 F/4 G | 24-70 F/2.8 GM | 100-400 F/4.5-5.6 GM
DJI: Inspire Pro X5 +14-42

• S401
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19-09 14:57
Ik was er vandaag ook. Me best vermaakt, wel jammer dat we anderhalf uur eerder weg moesten en dat er niemand van tweakers zelf was, wat dave van sony ook wel jammer vond volgens mij. Ben er wel achter gekomen dat de move niks voor mij is netzoals de WII. Het werkt goed, in begin was het erg wennen met diepte enzo. Killzone 3 in 3d vond ik wel erg vet, alleen was heel erg wennen in het begin en zeker als je het brilletje vergeet aan te zetten en je alles dubbel ziet B) . Al met al een geslaagde middag.

• Die Bruine
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 20-09 13:18
Zal ik de spits afbijten dan? Voor de mede-Tweaker (inclusief moi dus) mooi om te zien hoe mensen verschillen van mening. Tenminste daar ben ik persoonlijk wel benieuwd naar.

De Move...

Ten eerste ben ik aangenaam verrast hoe goed de Move kan werken. Ik heb een paar keer dichtbij gestaan, de camera expres even schuin gezet, de Move te ver naar beneden gehouden, gewoon wat stomme dingen uitgehaald om te kijken hoe de Move zou reageren. Je moet wel erg je best doen om ervoor te zorgen dat de Move niet goed of niet lekker reageert. Als de camera laag op de grond staat en jij met je Move hoog, dan reageert deze wel anders dan wanneer de camera op gelijke hoogte met je handen staat. Logisch natuurlijk, de camera interpreteert alles. Een camera op de grond terwijl jij staat te zwaaien met de Move zorgt voor een vertekend beeld. In eerdere / andere reviews valt vaak te lezen dat de nauwkeurigheid best goed is te noemen. Ik ben ook wel te spreken over de de nauwkeurigheid. Persoonlijk vind ik het prettiger werken dan de Wiimote. Al denk ik dat niet iedereen het zo zal ervaren. In mijn geval komt het doordat ik nu alleen met de camera (en de stand daarvan) rekening hoef te houden. Met de Wii sta ik altijd weer te ver weg, of het is te donker of te licht. Gek word ik er van! Eerlijk is eerlijk, met diezelfde Wiimote op dezelfde plek met dezelfde spellen hebben mijn kids nooit problemen :X

De Move spellen...

Tennis, Eyepet, Boogschieten, Vliegenmeppen, nee dank u :> . Dat soort spellen zijn echt niet voor mij gemaakt. Ik had maar 5 uur geslapen, was sinds 05:20 op, dus zwaaien met die armen vond ik echt niet leuk (zwaar verzuurde spieren). Om terug te komen op die nauwkeurigheid, dit verschilt toch wel duidelijk per spel. Daarmee kun je denk ik gerust stellen dat de Move net zo goed is als de implementatie van de Move besturing in een spel. Bij vliegenmeppen gaat het enkel om de stand van de mepper, horizontaal, verticaal en dat op de x- en y-as. De diepte boeit niet. Bij Airgolf, of hoe het ook mag heten, moet je rekening houden met de x, y- en z-as. En de kracht/snelheid waarmee je beweegt maakt ook nog veel verschil uit voor het effect dat je mee wilt geven. Ook hier trek ik de vergelijking met de Wiimote. Elke keer feilloos een pijl uit je koker halen en aanspannen zie ik echt niet gebeuren op de Wii. Op de PS3 met de Move had ik geen enkele keer problemen. Maar ook hier moet ik erbij zeggen dat het aan mij kan (zal?) liggen.
Augmented reality vind ik wel heel gaaf om te zien. Hoe simpel het ook mag zijn, de vliegenmepper ziet er gewoon grappig uit op een scherm. Datzelfde geldt voor alle spullen die je in Eyepet kunt gebruiken. Een aparte beleving om op het scherm rekening te houden met iets wat je vast denkt te houden.
Op basis van dit soort spellen zie ik mijzelf echt geen Move kopen. Ik heb al een Wii. En laten we wel wezen, vliegenmeppen hoef ik niet te doen in 1080p reso. Zie die vlieg maar te raken ;) Dus Move, nee...
Of misschien toch wel!? Op een gegeven moment zag ik een andere Tweaker SOCOM Special Forces spelen. * Die Bruine like SOCOM very much! . Ik zie het al helemaal voor me. Ik hou van deze manier van besturen. Met links lopen en wat extra knoppen (toetsenbord) en met rechts richten en knallen (muis). Ja hoor, doemijdiema. Het voelde voor mij aan als een pc-combo. Mijn PS3 staat er omdat ik gamen weer wil oppakken. Dat gaat met SOCOM zeker lukken! Zodra dat spel uitkomt koop ik een Move en SOCOM SF.

3D...

Ik heb geen ervaring met 3D TV's. 3D zelf nog wel van vroegah. Volgens mij was dat een Nvidia kaartje dat ik toen had met een 3D bril aan een 3,5mm jack. Lang geleden dus. Het eerste 3D spel dat ik speelde was GT5. Ik hou van racen, maar simulatie racespellen heb ik nog niet eerder gespeeld. Ik ben een echte Arcade racer. Toen ik mijn PS3 kocht heb ik ook een G25 gekocht (G27 net uit dus G25 goedkoop) en een stand zodat ik alvast voorbereid was op die GT hype. Dus de mogelijkheid om het eens GT5 te testen made my day. GT5 zelf ga ik niet uitleggen, dat lijkt me echt overbodig. Ik kan natuurlijk wel wat zeggen over de 3D implementatie. En dat is; "het is wel leuk". Je ziet overduidelijk diepte ja. Maar het lijkt gewoon zo vanzelfsprekend. Ik bedoel, je bent aan het racen op hoge snelheid. Die diepte en details, daar heb je gewoon geen oog voor volgens mij. Het zal ongetwijfeld helpen om betere tijden neer te zetten (je kunt IMHO beter anticiperen). Maar om het nou baanbrekend te noemen, nee niet echt. Leuk dat 3D, maar ik was niet echt onder de indruk. Maar goed, ik heb dan ook maar een kwartier GT5 gespeeld denk ik.
Toen mocht ik Killzone3 spelen. Na nog geen 10 seconden wist ik weer waarom Killzone 2 al een jaar stof ligt te happen. Aaaaaaaaaargh die besturing!!! Maar na elf seconden dacht ik jaaaaaah dit wil ik ook wel. Ik heb de drie demo's gespeeld, diepte is hier echt goed uitgewerkt. Beter dan bij GT5, veel beter. En die besturing? Net als vorig jaar moest ik gewoon even doorbijten. Op een 3D TV gaat dat doorbijten natuurlijk wel even makkelijker, het ziet er in dit geval gewoon echt veel mooier uit. KZ3 zou in mijn geval wel een 3D TV waard zijn. Alhoewel ik ook mijn twijfels heb. Ik kan misselijk worden tijdens het spelen van dit soort spellen. Hoe dat bij KZ3 uitpakt weet ik pas na een paar uur spelen. Een paar uur die ik niet had :+ .
Zoals vermeld ben ik dus een Arcade racer. En wat zag ik toen dat kleine jochie spelen!? Tadaaa Motorstorm Apocalypse. Wat een gave game is dat zeg! Motorstorm is gewoon Motorstorm natuurlijk. Maar de 3D implementatie vind ik in deze game zeker de beste van wat ik heb kunnen testen. Hier zie je dus echt heel goed de diepte, nog beter dan in KZ3. Zal nog wel even wachten zijn tot die game uitkomt. Spring 2011 dacht ik. De naam zegt het al, apocalyptische settings. Zoals Fukijama zegt, er vliegt van alles langs, wegen breken open en flats storten in. Dit soort spellen speel ik graag, 3D of 2D.

En dan als laatste LBP2. Leuk! Ik speel weinig LBP en ben nog niet zo ver. Maar LBP2 is toch net iets leuker dan de eerste. Tenminste, voorzover ik kan opmaken uit die 25 minuten speeltijd. Mijn kinderen spelen het wel eens en dan kijk ik wel mee. De levels in LBP2 zien er leuker uit. Wederom logica. Hoe kun je een deel 2 nou verpesten als je de basis de basis laat!?

En dan alsnog een klein bedankje richting Tweakers... Het was wat kort, maar zeker de moeite waard. De Move koop ik dus niet bij voorbaat (vanwege de Wii). Een 3D TV koop ik pas als er alleen nog maar 3D films en series gemaakt worden. Maar zodra SOCOM er is koop ik zeker een Move. En mocht je als fanatieke gamer twijfelen of je extra geld stopt in een 3D TV, mijn advies is doen! Mijn 50" plasma is net twee jaar oud. Die ga ik vanwege de kosten niet "even" vervangen zodat ik twee games kan spelen. Maar als de jouwe toch aan vervanging toe is, waarom niet ;)

[Voor 30% gewijzigd door Die Bruine op 29-09-2010 12:39. Reden: Typo's te veel "en"-en etcetera... (was laat)]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Die Bruine schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:34:

Gegarandeerd dat er inmiddels iemand anders heeft gereageerd natuurlijk ;) . Lang zeikverhaal 8)
Nee, prima verhaal. Jammer dat ik gewoon moest werken vandaag anders had ik mijzelf zeker opgegeven. Leuk om zo wat ervaringen mee te krijgen van mensen die er wel bij waren.

PSN: Shiver23

• Ram-G-maN
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 12:30

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Beste Tweakers :Y) ,

Allereerst wil ik Tweakers.net bedanken voor de uitnodiging voor Room 299. Ook ik behoorde tot de selecte groep Tweakers die Room 299 hadden bezocht op dinsdag 28 september 2010.
Het was de bedoeling dat we 4 uren ter beschikking kregen om de Playstation Move en de 3D modus uitgebreid te testen. Helaas kregen we 2u45m ter beschikking. 8)7 Hoe dan ook heb ik voldoende tijd gehad om tot een oordeel te komen. :9

Mijn ervaringen met Sony's nieuwe line-up zal binnenkort op deze forum gepost worden.

Met vriendelijke groeten,
GT-R

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

• fukijama
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 29-08 09:55
Ben vandaag ook bij Room299 geweest.
Ben benieuwd naar de foto's sta er volgens mij wel een paar keer op(die met rode shirt) >:)

De games die wel een wauw gevoel hadden voor mij waren.
Motorstrom(3D) was echt complete chaos de hele stad stortte in en de brokstukken vlogen om je oren.

Killzone 3(3D) heb Killzone 2 op elke manier uitgespeeld dus was erg benieuwd naar deel 3 en was wel erg vet hoor. Het hele 3D gebeuren was goed ook vooral de opening op het vliegbrancard achtig ding(heb er geen ander woord voor)

Socom 4(Move) Was eerst even wennen. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt mik je zonder problemen op de hoofdjes

Thanks Tweakers!

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20-09 09:51

psychoclown

Back in black

Een topic over 'Room299' is wat ons, Spielerij mods, betreft prima zolang er een fatsoenlijke TS is. Dat is hier absoluut niet het geval dus ik gooi het topic (tijdelijk) dicht.
Mocht iemand zich geroepen voelen een mooie TS in elkaar te draaien waar de rest van de users wat aan heeft dan hoor ik het graag via DM.

Mud.Starrr heeft aangeboden om een fatsoenlijke TS in elkaar te zetten dus bij deze is hij mede-auteur geworden. Het topic is bij deze dus weer geopend en voorzien van een duidelijkere titel.

[Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2010 12:04]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Nu hoor ik heel de tijd dat jullie alles in 3D hebben gespeeld daar, en dat het bij sommige spellen blijkbaar standaard erin zit, houdt dat nu in dat sommige games ook echt alleen te spelen zijn op een 3D tv???
Of hebben ze ook gewoon een 2d modus ingebouwd (Dus niet dat ik wazige spellen zie..)? Ik heb ergens al namelijk gezien 3d tv required ofzo..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20-09 13:44
3D is op dit moment alleen nog maar een feature, denk ik. De markt van de 3D tv's is nog zo klein, dat het niet uit kan om een game 3D only te maken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Topicstarter
Only schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:03:
Nu hoor ik heel de tijd dat jullie alles in 3D hebben gespeeld daar, en dat het bij sommige spellen blijkbaar standaard erin zit, houdt dat nu in dat sommige games ook echt alleen te spelen zijn op een 3D tv???
Of hebben ze ook gewoon een 2d modus ingebouwd (Dus niet dat ik wazige spellen zie..)? Ik heb ergens al namelijk gezien 3d tv required ofzo..
Alle games die 3d ondersteunen kunnen ook in 2d gespeeld worden.
Er zijn nog te weinig mensen die een 3d tv hebben om dit niet aan te bieden.
Ik denk dat dat voorlopig nog heel lang zo blijft, 2d en 3d.
Er zullen ook mensen zijn die niets aan 3d hebben, mensen die geen diepte zien.
En dan wil je niet met een 3d bril gaan zitten om 2d te kunnen kijken zonder dubbel zicht (want dat heb je ook met 1 oog)

Instagram
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A7III

• Orangeno
Ik mis twee spellen die ik wel gespeeld heb daar,

Virtua tennis 4 en Time Crisis

Virtua tennis was extreem overtuigend, ik vergeleek hem met racket sports van ubisoft. Virtua tennis was wel ene demo, maar goed te spelen. Qua spel en graphics ordt dit voor mij een sport game om naar uit te kijken.

Time crisis? Ben ik de enige geweest die dit spel kort heeft getest? Zal later vandaag een filmpje uploaden. de besturing is van hetzelfde als bij de shoot. Richten en schieten, super leuk!

Vanmiddag nog wat (mobiele telefoon)filmpjes

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15-09 10:12
Wow, toffe beschrijvingen jongens! :-)
Goed om te lezen dat jullie het naar je zin gehad hebben daar, en tof ook dat Sony ons de kans gegeven heeft om in Room 299 langs te komen.

Ik zal bij Sony nog even navragen hoe het zit met de inperking van de speelduur, al vrees dat jullie de resterende tijd niet meer in mogen halen... Gelukkig is 2,45 uur ook best lang. Langer dan ik zelf in Room 299 heb door mogen brengen!

Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, afgelopen dinsdag, om onvoorziene medische redenen waarvan ik jullie de details zal besparen. Dat was anders voorzien, ik zou gewoon gezellig met jullie meegamen. Misschien komt er een volgende keer? :-)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Orangeno schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:05:

Virtua tennis was extreem overtuigend, ik vergeleek hem met racket sports van ubisoft. Virtua tennis was wel ene demo, maar goed te spelen. Qua spel en graphics ordt dit voor mij een sport game om naar uit te kijken.

Time crisis? Ben ik de enige geweest die dit spel kort heeft getest? Zal later vandaag een filmpje uploaden. de besturing is van hetzelfde als bij de shoot. Richten en schieten, super leuk!

Heb je toevallig iets gehoord over een datum wanneer time-crises hier beschikbaar komt? Ik vind alleen VS en Japanse data.

• Orangeno
Shiver23 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:47:
[...]

Heb je toevallig iets gehoord over een datum wanneer time-crises hier beschikbaar komt? Ik vind alleen VS en Japanse data.
Heb het gevraagd, ergens in november was het antwoord. Dus ik ga ervan uit dat dat dus ook europa is... Althans dat hoop ik van harte. Nog een dikke maand wachten!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Topicstarter
Orangeno schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:05:

Ik heb ze aan de lijst toegevoegd.
Volgens mij heb ik die twee niet meegekregen omdat ik wat later aankwam.

Edit:
Paul Hulsebosch schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:36:
Ik zal bij Sony nog even navragen hoe het zit met de inperking van de speelduur, al vrees dat jullie de resterende tijd niet meer in mogen halen... Gelukkig is 2,45 uur ook best lang. Langer dan ik zelf in Room 299 heb door mogen brengen!

Helaas kon ik er zelf niet bij zijn, afgelopen dinsdag, om onvoorziene medische redenen waarvan ik jullie de details zal besparen. Dat was anders voorzien, ik zou gewoon gezellig met jullie meegamen. Misschien komt er een volgende keer? :-)
Nou als we het mogen inhalen ben ik zeker van de partij!
En misschien kun je dan zelf ook wel mee ;).

[Voor 31% gewijzigd door Mud.Starrr op 01-10-2010 00:23]

Instagram
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A7III

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Topicstarter

Instagram
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A7III

• fukijama
@ mud starr,

Ik heb je een DM gestuurd over de foto's heb nog geen reactie terug gehad.
Zou je even kunnen kijken?

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Topicstarter
fukijama schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:02:
@ mud starr,

Ik heb je een DM gestuurd over de foto's heb nog geen reactie terug gehad.
Zou je even kunnen kijken?
Ja ik heb 2 DM's gekregen.
Ik kom nu even om in het werk, maar jullie gaan ze krijgen (staat niet zo hoog qua prioriteit hier als je het niet erg vind ;) )

Instagram
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A7III

• fukijama
Oké, begrijp ik hoor
Dacht dat Ik iets verkeerd deed haha

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Topicstarter
Hier de foto's op hoge resolutie:
Room299 fotos

Instagram
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A7III

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee