Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij mij is ie gisteren al verzonden. Ik ben wel erg benieuwd hoe de Move gaat werken bij dat type game :)

[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 02-10-2010 18:11 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RE5 heb ik nu helemaal met de move controllers gespeeld van begin tot eind.
Een echte aanrader.Ik had RE5 een jaar geleden al een keer uitgespeeld op de 360 met gewone controller.
Met de move was mijn ervaring stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:45:
RE5 heb ik nu helemaal met de move controllers gespeeld van begin tot eind.
Een echte aanrader.Ik had RE5 een jaar geleden al een keer uitgespeeld op de 360 met gewone controller.
Met de move was mijn ervaring stukken beter.
Dat zijn goeie berichten! Ik was een beetje bang dat het à la The Shoot zou zijn, de demo daarvan vond ik echt niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:52:
[...]

Dat zijn goeie berichten! Ik was een beetje bang dat het à la The Shoot zou zijn, de demo daarvan vond ik echt niks...
Ik vind hem persoonlijk ook niet zo lekker spelen, ook al ben ik op zich een fan van Time Crisis..
Ochja, voorlopig amuseren we ons wel met Start the Party en Sports Champions *O*

Edit: zijn er momenteel ergens koopjes te vinden voor controllers? Ikzelf zoek nog twee move controllers, de goedkoopste die ik momenteel kan vinden staan op amazon voor $29.96.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Lees net dat Move support niet in LBP2 zal zitten als het spel uitkomt. Een update zal Move support moeten toevoegen. :S

http://www.vg247.com/2010...th-multi-level-move-demo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:56:
Lees net dat Move support niet in LBP2 zal zitten als het spel uitkomt. Een update zal Move support moeten toevoegen. :S

http://www.vg247.com/2010...th-multi-level-move-demo/
Waarschijnlijk is het voor Sony belangrijker dat het spel "zo snel mogelijk" uitkomt voor het grote publiek, dus vooral voor de casual gamers en voor diegene die niet iedere dag naar de controller grijpen. Maar als die het doen dan is het vaak wel een dergelijke game of iets wat lekker te spelen is met meerdere mensen.

Voor het momenteel nog kleine groepje gamers dat Move reeds bezit denk ik niet dat Sony hun release ooit gedacht heeft uit te stellen enkel maar om die direct support te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:06
Ik zit er nog steeds over te twijvelen om het move startpakket te bestellen.
Vraag me echter nog steeds af of het wel goed werkt op 1 a 1,5 meter van de tv vandaan. (Kan indien nodig tot 2,5 meter maar verder zal echt niet gaan, Gamen doe ik altijd op 1 a 1,5 meter afstand van de tv en met de Wii werkt dat helaas niet goed vandaar mijn vraag.)

Dan gaat het voornamelijk om het volgende: PS3 menu bedienen, Time Crisis en gelijksoorige spellen, Toekomstige meesterwerken van het niveau van Flower.
En verder de games die ik normaal speel en in nieuwe versies eventueel move support krijgen: Uncharted, Flower, LBP, Gran Turismo (Zie het niet gebeuren dat GT5 Move support krijgt, Maar het geeft wel een beeld van wat ik op mijn ps3 speel.)
(BTW, De Playstation Eye zou toch te gebruiken zijn bij GT5 voor headtracking of gaat dit niet door?)

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen, Want de mensen die ik er over gesproken heb zitten allemaal minimaal 2 tot 2,5 meter van hun tv af en konden mijn vraag dus niet beantwoorden.
(Dat het op 2 of 2,5 meter dus perfect werkt weet ik, Maar dat zou voor mij al snel ondoenbaar worden omdat ik dan niet goed kan volgen wat er op het scherm gebeurd.)
Alvast bedankt voor jullie hulp.

P.S. Is het mogelijk om mijn nickname te veranderen? (Tweakers.net is een van de weinige sites(al dan niet de laatste) waar ik dat nog niet gedaan heb, Lord Sander begint na 8+ jaar toch wel erg kinderachting te klinken.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:51

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hoe ver staat je tv van de muur? Mocht de camerahoek te klein zijn dan kun je wat spelen met de ruimte achter de tv om de camera op te hangen ofzo.

Als de hoek goed is zou het voor de move in principe makkelijker moeten zijn als je dichterbij staat: Relatieve diepte (baldoorsnede) is makkelijker te zien, beweging ook (minieme beweging al herkenbaar in beeld).

Nickchange kan in 'lieve adjes', daar staat volgens mij een sticky subject.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Gisteren Sports Champions met 2 gespeeld. Erg leuk! Vooral tafeltennis is echt intensief dan. Wat wel erg vervelend is: op het moment dat je een bal op je af ziet komen en je even snel van forehand naar backhand wil gaan (of andersom), dan zal het spel dit soms zien als een uithaal en de bal dus al raken. Het zou handiger zijn als je de bat tijdelijk even onzichtbaar zou kunnen maken, bijvoorbeeld met de trigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:30:
...
Wat wel erg vervelend is: op het moment dat je een bal op je af ziet komen en je even snel van forehand naar backhand wil gaan (of andersom), dan zal het spel dit soms zien als een uithaal en de bal dus al raken. Het zou handiger zijn als je de bat tijdelijk even onzichtbaar zou kunnen maken, bijvoorbeeld met de trigger.
Dit herken ik ook wel. Wat ik dan meestal doe is de bat lichjes naar mij toe trekken, dan draaien en de bal slaan. Meestal lukt dit wel maar je moet er wel snel bij zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

SToRM666 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:30:
Gisteren Sports Champions met 2 gespeeld.
Neem aan dat het split screen is dan? Is de split horizontaal of verticaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:42:
[...]

Neem aan dat het split screen is dan? Is de split horizontaal of verticaal?
De split is verticaal. Een voorbeeldje kun je hier zien:
YouTube: Playstation move multiplayer gameplay sports champions Tischtennis

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Bedankt voor de link, ziet er leuk uit op die manier. :) Alleen die gasten kunnen er helemaal niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:48:
[...]

Bedankt voor de link, ziet er leuk uit op die manier. :) Alleen die gasten kunnen er helemaal niets van!
Het is inderdaad wel erg aangenaam om zo wat te spelen tegen vrienden. Maar je zult me niet zeggen dat je in het begin ook niet zo speelde zoals op de video :>

Eens je het wat onder controle hebt is Ping Pong op de Sports Champions echt wel een geniaal spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:06
Hillie schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 06:29:
Hoe ver staat je tv van de muur? Mocht de camerahoek te klein zijn dan kun je wat spelen met de ruimte achter de tv om de camera op te hangen ofzo.

Als de hoek goed is zou het voor de move in principe makkelijker moeten zijn als je dichterbij staat: Relatieve diepte (baldoorsnede) is makkelijker te zien, beweging ook (minieme beweging al herkenbaar in beeld).

Nickchange kan in 'lieve adjes', daar staat volgens mij een sticky subject.
50/55 cm. Iets van een klein plankje aan de muur zou eventueel wel kunnen maar dan moet het iets kleins en lichts zijn dat tegen het behang geplakt kan worden of met 1 schroef vast zit (Behoorlijk oude muur en nooit echt geschikt geweest om iets aan te hangen.)
De Playstation Eye zal wel niet zo heel zwaar zijn.
Maar indien nodig vind ik daar wel een oplossing op, En mocht het echt niet werken dan ga ik maar wat verder weg zitten en ruil mijn tv in voor een grotere.

En bedankt voor de tip, Zal gelijk even op zoek gaan naar het juiste topic.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit iets voor je:
http://www.amazon.co.uk/C...Camera-Clip/dp/B003VQQSCO

Het is een bevestiging dat in de eerste plaats wordt gebruikt om de Eye Cam op tv's te plaatsen die aan de muur hangen, maar met wat improvisatie kun je het simpelweg ook gewoon aan de muur hangen.

Het ziet er niet zo lomp uit als een plank aan je muur (bij wijze van spreken), en het is ook relatief goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Table Tennis vs Dallas op Gold. Haal het elke keer net niet, ben nu al weer bang voor de volgende tegenstander. Iemand het al uitgespeeld op gold en is het een beetje te doen als ik nu al moeite heb met Dallas?

edit: Nog één keer geprobeerd en gehaald ;). Wat is het toch een heerlijk maar oh zo frustrerend spel en moet zeggen dat het ook wel inspannend is, heb het zweet weer op mijn voorhoofd staan.

[ Voor 31% gewijzigd door StephaN900 op 03-10-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Misschien leuk als iedereen met move/sports champions z'n psn id hier neerzet? Ik vind het altijd leuk om scores in de friend list te vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
StephaN900 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:49:
Table Tennis vs Dallas op Gold. Haal het elke keer net niet, ben nu al weer bang voor de volgende tegenstander. Iemand het al uitgespeeld op gold en is het een beetje te doen als ik nu al moeite heb met Dallas?

edit: Nog één keer geprobeerd en gehaald ;). Wat is het toch een heerlijk maar oh zo frustrerend spel en moet zeggen dat het ook wel inspannend is, heb het zweet weer op mijn voorhoofd staan.
Yep Gold uitgespeeld... incl de extra tegenstander die je krijgt na uitspelen van de tegenstanders die er standaard staan bij gold. Die heb ik net eindelijk na veel frustratie en inspanning verslagen :P Ook even op alle tegenstanders 3 sterren gehaald bij bronze, silver en gold. Nu met Champions cup bezig, fucking pittig.

Het is echt een geniaal spel.. ik ben competitief als de nete en als ik ff niet kan winnen dan ga ik gewoon door door en door tot ik gewonnen heb :D ga er ook helemaal in op... is ook makkelijk met dit spel want het voelt gewoon als echt tafeltennis.

In het echt zelden tafeltennis gespeeld maar begin me aardig pro te voelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Move vandaag maar gekocht. Heb al een Wii staan maar was toch wel nieuwsgierig.

Ik vind de demodisk niet helemaal handig gedaan van Sony. Indien je een spel wil uitproberen dan moet je eerst eeuwen wachten voordat het op de HDD staat. Dat nodigt niet echt uit eerlijk gezegd.

Ik heb Eyepet erbij gekocht omdat mijn vrouw dit een tijd geleden al een leuke game leek. Ik moet zeggen dat het best leuk is gedaan, alleen jammer dat je de camera moet verplaatsen voor dit spel.

Ik had eerder al RUSE gekocht (goede RTS voor de console overigens) maar nog niet uitgeprobeerd icm de Move. Hier verwacht ik wel veel van.

Algemene indruk is dat de kwaliteit van de hardware van hoog niveau is. Alles voelt stevig aan en werkt prima. Nu alleen nog wachten op wat top games... Spijtig dat de lineup niet zo heel stevig is. Ik hoop dat dat niet tegen Sony gaat werken want potentie heeft het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 23:55
Ik heb ook de Move aangeschaft en er een review over geschreven:

Playstation move review

Conclusie: leuk ding, maar wat moet je er een hoop bijkopen voor de "volledige ervaring" zeg. Eigenlijk twee move controllers (om sommige games goed te doen), een navigation controller en een charging dock (anders liggen al die controllers maar door de woonkamer heen). En dan heb je 1 setje compleet. :X

Als er een vriend komt en je wilt samen "goed" boogschieten dan zit je...

Ik wil nu mijn set uitbreiden. Is wehkamp echt de goedkoopste op het moment?

ps: Sony zou een move complete pack moeten aanbieden waar gewoon alles inzit. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Robin Chung schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 00:32:
ps: Sony zou een move complete pack moeten aanbieden waar gewoon alles inzit. :*)
2x motion controller, 80 euro
2x navigation controller, 60 euro
2x laadstation, 60 euro
1x ps eye, 40 euro
1 spel (sport champion), 40 euro

Totaalprijs, 280 euro. Op 1 of andere manier denk ik toch dat dit mensen een beetje afschrikt, namelijk even duur als een nieuwe PS3.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik vond het nogal uit de lucht gegrepen wat jullie allemaal nodig denken te hebben.
Voor de volledige ervaring zit ik eerder te denken aan:
1x move starterpack
1x move controller
1x navicontroller
Evt. een laadstation (third party zijn stukken goedkoper)

Er komen geen games die 2 moves vereisen voor één speler. Hoogstens als extra optie.
Er zijn nog geen games aangekondigd die werken met de navicontroller en lokale multiplayer hebben en ik vraag me af of die ooit komen. RUSE, Socom, KZ3, RE5, MAG kan je maar met één navicontroller spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 04-10-2010 10:15 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 20:32
Sandyman538 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:04:
[...]

2x motion controller, 80 euro
2x navigation controller, 60 euro
2x laadstation, 60 euro
1x ps eye, 40 euro
1 spel (sport champion), 40 euro

Totaalprijs, 280 euro. Op 1 of andere manier denk ik toch dat dit mensen een beetje afschrikt, namelijk even duur als een nieuwe PS3.
Bij welk spel heb je 2 maal een navigatie controller nodig?
Met een usb kabel is ook alles op te laden. Een laadstation verbruikt constant stroom, dus dubbel zonde van je geld.
Er komen vast nog acties rond sinterklaas en kerst waarbij je het spel bijna gratis krijgt.
Zie ook eerder de berichten over de actie bij de media markt met startpakket, extra motion controller en racketsport voor 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
Shiver23 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:14:
Ik vond het nogal uit de lucht gegrepen wat jullie allemaal nodig denken te hebben.
1x move starterpack
1x move controller
1x navicontroller

Er komen geen games die 2 moves vereisen voor één speler. Hoogstens als extra optie.
Er zijn nog geen games aangekondigd die werken met de navicontroller en lokale multiplayer hebben en ik vraag me af of die ooit komen. RUSE, Socom, KZ3, RE5, MAG kan je maar met één navicontroller spelen.
Navigation controller heb je niet per se nodig. In een aantal spellen heb je niet alleen een motion controller nodig (Resident Evil 5, Heavy Rain, R.U.S.E.), dus daarvoor dient dan een navigation controller. Maar: je kan deze controller ook vervangen door het linkergedeelte van een normale controller. Als je rechtshandig bent, werkt dat prima.

Dan kom je dus op een totaalprijs van € 100 voor de hardware. Oh ja: voor de liefhebbers. Bij MM Groningen is Sports Champions deze week € 35. Wellicht is hij ook bij andere vestigingen goedkoper te verkrijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door rclahsen op 04-10-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Ik heb die navigation controller nog niet nodig gehad.
En 2 move controllers zijn erg fijn tijdens Archery en Gladiator.

Weet iemand of Sony ooit die techdemo in de store gaat zetten? Ik hoop het wel.
Het lijkt me gaaf om die 'minority report' style vensters te laten verschijnen etc. !

Kan me dan ook zo een leuke photo app bedenken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Shiver23 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:14:
1x move starterpack
1x move controller
1x navicontroller

Dat denk ik niet nodig te hebben, ik reageer alleen op Robert Chung die graag een totaal pakket had gezien waarmee hij samen met iemand anders boog kan schieten (dus met controller + navi controller) en op die manier graag een 'totaal pakket' van Sony had gezien. Dus ik reken het even voor waarom Sony dat waarschijnlijk niet op die manier heeft gedaan. Ik heb alleen een controller en de ps eye en daar heb ik tot nu toe genoeg plezier mee.
Axel Moonshine schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:15:
[...]

Met een usb kabel is ook alles op te laden. Een laadstation verbruikt constant stroom, dus dubbel zonde van je geld.
Er komen vast nog acties rond sinterklaas en kerst waarbij je het spel bijna gratis krijgt.
Zie ook eerder de berichten over de actie bij de media markt met startpakket, extra motion controller en racketsport voor 99 euro.
Zoals hierboven beschreven, dat is niet wat IK denk nodig te hebben maar wat Robert Chung graag in het totaal pakket van Sony zou zien. Wat mij dus onmogelijk lijkt ivm prijs. En de 2x navi controller kun je dus gebruiken bij het boogschieten als je dat met 2 man wilt doen (zoals de persoon waarop ik reageerde graag wilde).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Een neef van mij heeft ook 2 Move controllers en afgelopen weekend hebben we eens met 2 boogschieten gedaan (4 Move controllers dus). Erg leuk! En het werkt wel goed. Ik vind die kleuren die de Move kan weergeven trouwens best een geinige feature die nog best nut kan hebben tijdens games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Sinds wanneer heb je de navigatiecontroller nodig bij het boogschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omni superens schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:39:
Sinds wanneer heb je de navigatiecontroller nodig bij het boogschieten?
Dat kan dus niet.
Je hebt minimaal 1 Movecontroller nodig en kunt er maximaal 2 gebruiken.
Sports Champions maakt naar mijn weten helemaal geen gebruik van de navigationcontroller. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Sports Champions maakt naar mijn weten helemaal geen gebruik van de navigationcontroller. ;)
Idd, Heavy Rain Move maakt er wel gebruik van, maar stop een normale controller in je linkerhand, en daarmee lukt het ook wel.

Ik had het wel moeilijk om dit weekend een extra move controller te pakken te krijgen. Vele winkels in mijn buurt hadden geen extra movecontrollers meer liggen :s heb dan maar een startpakket (grr had al een camera) + de allerlaatste aparte movecontroller, in de laatste winkel die ik bezocht, gekocht. Maar bon, mss kan ik de camera aan iemand cado doen :) Het was de aanschaf wel waard, samen met de Sports game. Tumble heb ik dan ook nog gedownload, en nog geen minuut spijt van gehad. Met twee vind ik het ook leuk spelen.

//edit
en van het veelvuldig calibreren heb ik niet echt veel last. Liever een keer meer kalibreren dan onhandige gameplay door te weinig calibratie :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dakoina op 04-10-2010 15:24 . Reden: calibratie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halloween-pack (skins) voor Sports Champions op komst;
http://kotaku.com/5655122...-golf-with-death/gallery/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinig, maar eigenlijk best duur ($4,99), zal hier dan 3,99 worden oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yupp, zal zo rond de €3,99 worden.
Waarschijnlijk zullen er nog meer skins komen rond de feestdagen. :P

Nu nog even een paar potjes Flight Control HD spelen, simpel maar erg verslavend. :D

[ Voor 29% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-10-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Axel Moonshine schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:15:
[...]

Die aanbieding heb ik toch zeker gemist.
Heb je een linkje?

* Zie wel dat deze actie bij de Saturn is.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 04-10-2010 23:32 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
bij alle saturns deze week: move starter pack+ extra move controller + racket sport voor 99 euro

en start the party en sports championships voor 35 euro per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gaat de nieuwe Star Wars game (lightsaber!) ook met de Move werken?
Dat lijkt me echt enorm gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
El_V schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:53:
bij alle saturns deze week: move starter pack+ extra move controller + racket sport voor 99 euro

en start the party en sports championships voor 35 euro per stuk
Sony kan beter zorgen dat bundels niet meer met Racket sport maar met Sports Champions komen. Ook al moeten ze dan wat in hun korte termijn winst snijden. Voor lange termijn is het beter want Racket sport ontmoedigt de Move-beginner ms wel omdat het niet zo heel denderend werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Maken de winkels zelf niet gewoon die bundels? Lijkt me wel want het is geen officiele bundel natuurlijk. Denk dat racket sport er voornamelijk bij zit omdat die goedkoper is dan sports champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er gisteren achter dat MAG ook met de Move gespeeld kan worden. Heb het gisteren even uitgeprobeerd maar ik bakte er niets van. Super gevoelig en ik wist nog niet waar alle functies zaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Is er iemand hier nog op zoek naar Racket Sports? Ik ga namelijk straks die bundel bij Saturn kopen maar hoef Racket Sports er niet bij. Ik wil de Move gebruiken voor spellen als Heavy Rain, Resident Evil 5 etc.

Mocht iemand Racket Sports zoeken, stuur dan even een DM. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 20:32
Jorgen schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:39:
[...]

Die aanbieding heb ik toch zeker gemist.
Heb je een linkje?

* Zie wel dat deze actie bij de Saturn is.
Is inderdaad dezelfde actie als bij Saturn..is ook dezelfde winkel alleen ander kleurtje..:-)
De melding over deze aanbieding heeft al eerder hier in het forum gestaan. Zo was ik ook achter de aanbieding gekomen.

""http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSpecial?storeId=10101&special=playstation_move""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zit nu bij Sports Champions tabletennis bij de 5de tegenstander in de Gold cup. Het begint nu wel redelijk pittig te worden moet ik zeggen. De tegenstanders beginnen nu ook rake klappen uit te delen en af en toe geven ze eens een verradelijke effectbal tussendoor :P

[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 05-10-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SToRM666 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:31:
Ik zit nu bij Sports Champions tabletennis bij de 5de tegenstander in de Gold cup. Het begint nu wel redelijk pittig te worden moet ik zeggen. De tegenstanders beginnen nu ook rake klappen uit te delen en af en toe geven ze eens een verradelijke effectbal tussendoor :P
Jij hebt dus de Starter pack + Navigation controller en Sports Champions bij Amazon gekocht, en een losse move-controller bij MM?

Wat was je in totaal kwijt? Volgens mij is die actie van MM en Saturn wel leuk toch? Starter pack + tweede move-controller + Racket Sports voor 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Een starterpack moest ik niet kopen, want ik had al een PS Eye. Ik heb dus een Move + Navigation + Sports Champions bij Amazon besteld. De 2de Move komt inderdaad bij de MM vandaan. Ik was in totaal zo'n 107 euro kwijt.
Die actie van MM/Saturn ziet er goed uit. Een Navigation is eigenlijk ook nog niet direct nodig, dan zou ik ook eerder een 2de Move controller kopen.
Kwa prijs is het trouwens ook niet echt heel interessant om een Move uit Engeland te laten komen, of je moet m voor veel minder dan 30 pond vinden.

En voor de geïnteresseerden, alle Move 'geweren' op een rijtje: http://www.gamingbits.com...d-your-gun-as-you-please/

En nog een Time Crisis preview: http://www.ripten.com/201...playstation-move-getsome/

Dual wield _/-\o_ Die ga ik ook maar halen denk ik :p

[ Voor 51% gewijzigd door SToRM666 op 05-10-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
je krijgt bij de saturn/mediamarkt actie ook geen navigatie maar een tweede move controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik was net bij Saturn en de aanbieding stellen ze gewoon samen op papier. Het is dus niet zo dat Racket Sports in een doos zit met een tweede controller en de Starter Pack (dat dacht ik zelf eigenlijk).

Toen heb ik bij Saturn gevraagd of ik met bijbetaling van mijn kant Sports Champions mee kon krijgen. Racket Sports kost €27,99 en Sports Champions kost €35.

Dus voor €106 heb ik nu: Move Starter Pack (move-controller, PS Eye en Demo disc), tweede move-controller en Sports Champions. *O*

Misschien leuk voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

En voor de geïnteresseerden, alle Move 'geweren' op een rijtje: http://www.gamingbits.com...d-your-gun-as-you-please/

En nog een Time Crisis preview: http://www.ripten.com/201...playstation-move-getsome/

Dual wield _/-\o_ Die ga ik ook maar halen denk ik :p
Nice nice :) benieuwd hoeveel oudere games Move functies gaan krijgen via patches eventueel :)
En TimeCrisis worden 3 games voor de prijs van 1 volgens die preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
SToRM666 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:16:
[...]

[...]
Ik heb die van Logic3 gekocht, maar kwam er toch anders uit te zien als ik dacht:

Het klepje aan de bovenkant van de gun (om de Move Controler op zijn plek te houden) is oranje, net als de "SELECT" en de "START" -button aan weerszijde van de gun 8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
LuPo schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:10:
Toen heb ik bij Saturn gevraagd of ik met bijbetaling van mijn kant Sports Champions mee kon krijgen. Racket Sports kost €27,99 en Sports Champions kost €35.

Dus voor €106 heb ik nu: Move Starter Pack (move-controller, PS Eye en Demo disc), tweede move-controller en Sports Champions. *O*

Dat is een goeie deal! En slim om voor Sports Champions te kiezen want die is erg goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SToRM666 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Dat is een goeie deal! En slim om voor Sports Champions te kiezen want die is erg goed :9
Ja, ik kwam eerst thuis met Racket Sports. Toen bedacht ik me dat ik misschien wel met bijbetaling Sports Champions mee kon krijgen. Ben ik weer teruggegaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Dwazer schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:54:
[...]

Ik heb die van Logic3 gekocht, maar kwam er toch anders uit te zien als ik dacht:

Het klepje aan de bovenkant van de gun (om de Move Controler op zijn plek te houden) is oranje, net als de "SELECT" en de "START" -button aan weerszijde van de gun 8)7 :'(
Op de product foto's op internet zijn die toch ook oranje? Kan je anders eens een foto maken? Ben ook erg benieuwd of het goed werkt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
bsmpower schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:40:
[...]

Op de product foto's op internet zijn die toch ook oranje? Kan je anders eens een foto maken? Ben ook erg benieuwd of het goed werkt!?
Het is dat je het nu zegt :/

Was zelf van de foto's die op de site van Bol.com (leverancier ervan) uit gegaan.

Testen doet ik snel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Misschien was het al gepost - de lage IGN 3.5 score voor Tumble - maar volgens mij had de reviewer last van Parkinson :) we hebben ons hier nochtans geweldig geamuseerd.

Voor The Shoot kan je voor +- 10euro een gun erbij nemen (basic) zie ik net bij gamemania. Dan kom je op dezelfde prijs als de full game van de nieuwe Time Crisis. Maar daar heb je dan wel 2 extra games bij.

[ Voor 6% gewijzigd door Dakoina op 05-10-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Dakoina schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:18:
Misschien was het al gepost - de lage IGN 3.5 score voor Tumble - maar volgens mij had de reviewer last van Parkinson :) we hebben ons hier nochtans geweldig geamuseerd.

Voor The Shoot kan je voor +- 10euro een gun erbij nemen (basic) zie ik net bij gamemania. Dan kom je op dezelfde prijs als de full game van de nieuwe Time Crisis. Maar daar heb je dan wel 2 extra games bij.
Ik vond de Tumble demo ook erg leuk om te spelen. Mijn vriendin vond er weer niks aan (in tegenstelling tot een aantal andere Move demo's). Dus ik denk dat het erg persoonlijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
SToRM666 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:31:
Gister een uur bezig geweest om de 4de tegenstander in de Champions Cup te verslaan. Gold is echt walk in the park vergeleken :P

Ik kies trouwens altijd 'No' als ie na 2x verlies vraagt of ik een makkelijkere tegenstander wil... want dat gaat tegen mn sportieve principes in ;) maar iemand die weet wat er gebeurd als je Yes kiest? Krijg je dan dezelfde tegenstander maar dat ie dan minder goed is en krijg je dan ook nog gewoon evenveel punten?

[ Voor 22% gewijzigd door Hertog_Martin op 05-10-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hertog_Martin schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:59:
[...]Ik kies trouwens altijd 'No' als ie na 2x verlies vraagt of ik een makkelijkere tegenstander wil... want dat gaat tegen mn sportieve principes in ;) maar iemand die weet wat er gebeurd als je Yes kiest? Krijg je dan dezelfde tegenstander maar dat ie dan minder goed is en krijg je dan ook nog gewoon evenveel punten?
Dan wijst de game je een andere tegenstander aan.
Ik had dit een keer bij het pijl en boogschieten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:05:
[...]

Dan wijst de game je een andere tegenstander aan.
Ik had dit een keer bij het pijl en boogschieten. ;)
Eentje die je al gehad hebt dan? En dat telt dan niet mee voor gouden sterren in de cup die je aan het spelen bent lijkt me? Zou ik niet fair vinden :P

Ben mezelf trouwens richting top 250 aan het werken met tafeltennis. Sta nu 350e ongeveer van de circa 200,000 in de lijst met 106k punten :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hertog_Martin op 05-10-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hertog_Martin schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:06:
[...]

Eentje die je al gehad hebt dan? En dat telt dan niet mee voor gouden sterren in de cup die je aan het spelen bent lijkt me? Zou ik niet fair vinden :P
Ja, eentje die je al hebt gehad.
De sterren tellen niet mee, dat zou wel heel erg makkelijk zijn. :9
Ben mezelf trouwens richting top 250 aan het werken met tafeltennis. Sta nu 350e ongeveer van de circa 200,000 in de lijst met 106k punten :)
_/-\o_ Netjes! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Axel Moonshine schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:19:
[...]

Is inderdaad dezelfde actie als bij Saturn..is ook dezelfde winkel alleen ander kleurtje..:-)
De melding over deze aanbieding heeft al eerder hier in het forum gestaan. Zo was ik ook achter de aanbieding gekomen.

""http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSpecial?storeId=10101&special=playstation_move""
Dat het winkels van het zelfde concern zijn, wist ik Axel. Ik kon enkel gisteren de actie niet op de site van MM vinden. De link doet het niet bij mij, maar toch bedankt voor je moeite! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Sta nu 9de van de wereld met 124k punten :P Maar twijfel beetje want ranking lijkt niet helemaal compleet... pas stond er nog iemand met 240k punten ofzo bovenaan en nu is hoogste 167k oid. Kijk morgen wel weer ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Hertog_Martin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:54:
Sta nu 9de van de wereld met 124k punten :P Maar twijfel beetje want ranking lijkt niet helemaal compleet... pas stond er nog iemand met 240k punten ofzo bovenaan en nu is hoogste 167k oid. Kijk morgen wel weer ff.
Damn.. kom ik aan met m'n 60k punten.. morgen even serieus aan de 'slag' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
DCFreak schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 01:17:
[...]

Damn.. kom ik aan met m'n 60k punten.. morgen even serieus aan de 'slag' :P
Afgelopen dagen vooral veel punten gesprokkeld door Bronze en Silver opnieuw te doen. Bronze alles met 7-0 gewonnen en Zilver alles met 9-0 (op laatste na). Morgen op Goud even alles rond de 3500 punten zetten. Heb daar al wel overal 3 sterren.

5e tegenstander Champion Cup is wel erg kut :{

[ Voor 18% gewijzigd door Hertog_Martin op 06-10-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Daar kan ik dan ook nog wat punten halen (Bronze en Silver). Zit nu bij de laatste tegenstander op Gold, maar die rare effect ballen brengen mij van slag. Morgen met frisse moed die gast even aanpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb vooral problemen met zijn opslag. Soms kan hij van die heel zachte opslagen hebben waarbij de bal net achter het net valt. Vandaag maar weer eens verder doen denk ik, gisteren was ik te druk bezig met Minecraft :X

[ Voor 81% gewijzigd door SToRM666 op 06-10-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Echt vet die PlayStation Move! Ik heb de bronzen cup van Tafeltennis en Bocce al gedaan. Allemaal 3 sterren.

Alleen die 15.000 punten halen op de challenges van Bocce en Tafeltennis lukken me bij lange na niet. 8)7

Eerst maar lekker verder spelen met de andere mini-games. De rest komt later wel weer.

[ Voor 17% gewijzigd door LuPo op 06-10-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:09
Ik was net bij Saturn en de aanbieding stellen ze gewoon samen op papier. Het is dus niet zo dat Racket Sports in een doos zit met een tweede controller en de Starter Pack (dat dacht ik zelf eigenlijk).

En werkt het een beetje? Ik zit nog te twijfelen of ik het ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Billster schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:12:
[...]

Ik zit ook nog te twijfelen tussen de move of kinect het blijft toch een investering van 135 euro bij de move ( 60 euro voor de starterskit + 40 euro voor een losse controller + Sports Champions van 35 euro) en dan hebben we het nog niet over een extra navigation controller van 30 euro. Bij kinect kost het 150 euro met de game adventures, maar dan ben je ook echt gelijk klaar met de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Misschien dat je beiden ergens een keer kan proberen (wanneer de kinect uit is), dan kan je eens vergelijken. Ikzelf speel toch liever met controller, ofja met de ps2 eyetoy spellen was het wel grappig maar vrij beperkt. Nu begrijp ik wel dat het met kinect vast beter zal zijn, maar hou er gewoon van om de mogelijkheid te hebben met iets tastbaars input te kunnen geven.

Wat de prijs van de move betreft, zoals je bij de actie hierboven kan zien kan je al een starter pack, 2e controller en sports champions hebben voor 106 euro. Scheelt alweer 30 euro met jou berekening. En anders zou je nog kunnen nadenken over importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Billster schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:12:
[...]

Vooral het onderdeel tafeltennis van de game Sports Champions is echt verbluffend. Het is wel aardig lastig maar hij reageert echt super precies! De andere spelletjes zijn ook heel leuk, maar bij tafeltennis merk je van de precisie van de Move het meeste.

Op dit moment heb ik de Move nog op de voet van m'n TV staan. Daardoor heb ik de camera dus een heel eind 'omhoog' gekanteld. Morgen komt als het goed is mijn 'Crown PS3 Eye Clip' van Amazon binnen waardoor ik de PS3 Eye op de tv kan monteren. Dan zit hij op een vele betere hoogte en wordt het waarschijnlijk alleen nog maar preciezer allemaal. :)

Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee. Ik ben ook erg benieuwd naar de mogelijkheden met bijv. Heavy Rain of Resident Evil 5. Eerst maar is Sports Champions spelen (en nog wat andere spellen die ik heb liggen) en daarna de Move-compatible spellen kopen. :D

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 06-10-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
LuPo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:45:
[...]
Op dit moment heb ik de Move nog op de voet van m'n TV staan. Daardoor heb ik de camera dus een heel eind 'omhoog' gekanteld. Morgen komt als het goed is mijn 'Crown PS3 Eye Clip' van Amazon binnen waardoor ik de PS3 Eye op de tv kan monteren. Dan zit hij op een vele betere hoogte en wordt het waarschijnlijk alleen nog maar preciezer allemaal. :)
Ik heb de Crown clip inmiddels ook een weekje

Positief :
  • Handig
  • Zwart, past goed bij de TV
  • Goed instelbaar, kan mijn 'redelijk dikke' tv nog omklemmen (W5500 Sony)
Wat minder :
  • Staat redelijk lomp, steekt een stuk boven de TV uit. Had iets subtielers verwacht.
  • Klemt niet echt vast aan de TV, je kunt 'm nog steeds makkelijk bewegen wat niet zo handig is als je de eye alleen wilt kantelen of eruit halen (zie hieronder)
  • Het eruit halen is niet makkelijk want het voetje van de eye klemt een beetje. De reden waarom ik 'm eruit haal is als de kinderen EyePet willen spelen.
al met al niet mega super maar beter dan plakband :P

Nu ik het toch over de EyePet heb : ik irriteer me aan de slechte 3e rangs beeldkwaliteit die ze met de PSeye leveren. Dit komt vooral naar voren tijdens EyePet omdat daar allerlei handelingen niet goed geregistreerd worden (bijvoorbeeld aaien of wassen). Zelfs met licht er vol op reageert ie niet correct. Ik had al begrepen dat dit een veel voorkomend euvel was maar ik snap niet zo goed waarom ze bij de move niet de kans hebben gegrepen om een PSeye+ uit te brengen ofzoiets
Omni superens schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:45:
Ik heb een V5500 van Sony, weet niet of de w5500 veel dunner is dan de Vserie, maar bij mij staat de camera gewoon stabiel als ik hem erop zet. Heb wel eens flink geschud met de tv en toen bleef hij gewoon staan.
Hij staat wel stabiel, dat is het probleem niet. Het gaat om het kantelen of eruit halen. Dan moet ik de hele clip vasthouden anders gaat ie er helemaal af. Ik had wat meer 'klemkracht' verwacht

[ Voor 30% gewijzigd door Spam op 06-10-2010 15:48 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Ik heb een V5500 van Sony, weet niet of de w5500 veel dunner is dan de Vserie, maar bij mij staat de camera gewoon stabiel als ik hem erop zet. Heb wel eens flink geschud met de tv en toen bleef hij gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bedankt voor je kleine review over de Crown PS3 Eye clip. Bij mij hoeft hij er niet uitgehaald te worden dus dat scheelt al. Dat het wat lomp staat had ik al gezien op Amazon (zie de foto's daar).

Ik heb Eyepet nog gespeeld met de zogenaamde 'Magic Card'. Dus nog voor de Move er was. ;)

Wat vooral belangrijk is, is dat of de camera goed in het licht staat. Kunstlicht werkte toen slecht. Als ik dus 's avonds ging spelen dan registreerde hij tijdens het spel vrij weinig. Speelde ik echter overdag met normaal daglicht via de ramen dan werkte het prima.

Ik ben op zich wel benieuwd hoe het zou spelen met de Move. Met de 'Magic Card' was het vrij lastig omdat je de kaart niet moest kantelen. Je moest hem dus continu precies recht voor de PS Eye houden. Met de Move is dat probleem verholpen, want hij registreert hem van alle kanten. :)

Naja, spel al uitgespeeld dus al een lange tijd geleden verkocht.

[ Voor 12% gewijzigd door LuPo op 06-10-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
LuPo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:02:
Bedankt voor je kleine review over de Crown PS3 Eye clip. Bij mij hoeft hij er niet uitgehaald te worden dus dat scheelt al. Dat het wat lomp staat had ik al gezien op Amazon (zie de foto's daar).

Ik heb Eyepet nog gespeeld met de zogenaamde 'Magic Card'. Dus nog voor de Move er was. ;)

Wat vooral belangrijk is, is dat of de camera goed in het licht staat. Kunstlicht werkte toen slecht. Als ik dus 's avonds ging spelen dan registreerde hij tijdens het spel vrij weinig. Speelde ik echter overdag met normaal daglicht via de ramen dan werkte het prima.

Ik ben op zich wel benieuwd hoe het zou spelen met de Move. Met de 'Magic Card' was het vrij lastig omdat je de kaart niet moest kantelen. Je moest hem dus continu precies recht voor de PS Eye houden. Met de Move is dat probleem verholpen, want hij registreert hem van alle kanten. :)

Naja, spel al uitgespeeld dus al een lange tijd geleden verkocht.
Tjsa helaas mogen mijn kinderen pas EyePetten (nieuw werkwoord) als ze gekapt, geknipt en geschore...err gepoetst zijn ;). Met het aankomende jaargetijde betekend dat al gauw kunstlicht :(

Die magic card is dus niet meer nodig ? Wel jammer want ik had juist speciaal deze editie gekocht om 'm te updaten. Maar wellicht hebben ze dat eruit gesloopt met de move support of zo. Naja, er zijn ergere dingen.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Net even in de mediamarkt geweest. Heavy Rain gaan halen, en toch maar snel een aparte move controller (zonder kinky kleurbol) erbij genomen. Met de gewone DS lukt het wel, maar erg handig is wel iets anders :)

alleen... zat er geen koordje bij? Zijn er nog mensen die geen koordjes hadden bij de navigation controller? Bon, ondertss is de megaupdate aan het downloaden en installeren van Heavy Rain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakoina schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:49:
alleen... zat er geen koordje bij? Zijn er nog mensen die geen koordjes hadden bij de navigation controller?
Bij mij zat er ook geen koordje bij. De verpakking was ongeopend dus ik neem aan dat Sony er geen koortje bij levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:57:
[...]

Bij mij zat er ook geen koordje bij. De verpakking was ongeopend dus ik neem aan dat Sony er geen koortje bij levert.
Waarschijnlijk omdat je de navigation controller niet/nauwelijks beweegt in tegenstelling tot de motion controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:39
bsmpower schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:17:
[...]

Waarschijnlijk omdat je de navigation controller niet/nauwelijks beweegt in tegenstelling tot de motion controller?
Maar de navigation controller heeft wel een opening om een polsbandje te bevestigen. Slap excuus om een paar cent per controller te bezuinigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Was inderdaad wel netter geweest als er gewoon een polsbandje bij had gezeten. Aan de andere kant er wordt op zoveel dingen een paar cent betaald ten koste van kwaliteit enzo, winstmarges enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Move controller hoort gewoon een bandje bij maar waarom zou er een bij de navigation moeten zitten? Daar zwaai je toch niet mee in het rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Even over het spel Sport Champions. Deze heb ik vanmiddag gehaald en ik vind alle spellen erg leuk om te doen! Normaal speel ik BF Bad Company of Dirt2 maar met Move vermaak ik me tot nu toe ook erg goed! Tafeltennis heb ik inmiddels met Brons afgerond en heb het er behoorlijk warm van gekregen :). Je gaat echt op in zo'n spel, ik ramde nog net niet mijn gewrichten uit de kom :+. Daarnaast vond ik volleybal ook leuker dan ik dacht. Misschien omdat ik het zelf speel maar het was leuk om te doen. Naja eigenlijk zijn alle spellen leuk!

Binnenkort ook maar een tweede motion controller erbij kopen om met 2 spelers splitscreen te spelen. En niet veel later moet er ook een navigation controller komen want ik heb Resident Evil 5 Gold op de gok gekocht. Wat filmpjes op internet gezien en sommige konden er erg goed mee om gaan (erg nauwkeurig schieten etc.). En voor 20,- kon ik hem niet laten liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Na aanleiding van je bericht heb ik dat ook gevraagd.
Of ik Sports Champions erbij kon krijgen ipv Racket sports.
Moest de verkoper even navragen....ja het mocht.
Staat er op de bon gewoon 99 euro!! dus niet eens bijleggen.
Ik heb er ook meteen een Peacemaker gun bijgekocht, werkt best goed in de shoot demo.
Binnenkort Ruse erbij halen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Mud.Starrr schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:21:
[...]

Ik heb er ook meteen een Peacemaker gun bijgekocht, werkt best goed in de shoot demo.
Dan maken ze voldoende marge zo te lezen :)

even terugkomend op mn ranking met tafeltennis: was gister idd ff niet helemaal compleet, sta dus geen 9de maar net buiten de top 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zit ondertussen bij tegenstander nr.8 bij de Gold cup. Pfff.... Dallas (nr.6) was wel de pittigste tot nu toe, daar heb ik wel een aantal pogingen voor nodig gehad. Maar toen ik eenmaal doorhad dat ik m gewoon continu moest bestoken met keiharde smashes ben ik er voorbij gekomen. Ik wil echt niet weten hoe moeilijk de Champions cup gaat worden :P

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 07-10-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mud.Starrr schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:21:
[...]

Baas boven baas zo te zien. Jammer dat ze die 'fout' bij mij niet hebben gemaakt. Misschien kan ik nog bellen om een waardebon van 7 euro te krijgen? :+

Wat kostte die gun trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik heb vanmiddag een 3-in-MOVE SPORTKIT gekocht bij MM, koste 19,99...

Tennis Racket, Tafeltennis batje en een golfclub (merk Speedlink)

Wat een teleurstelling is dit pakketje, je controller verliest met tennisracket continue de verbinding...

Ook als je de controller/racket beet wil houden zoals je in het echt je racket vasthoud, heb je je racket op je tv horizontaal vast 8)7 Daar hebben ze lekker over nagedacht maar nie heus.

En dan staat er op de doos More realism, dus nie :( ...

Gaat morgen dus mooi terug, ruil 'm wel voor een gun :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag RE5 van Zavvi binnen, straks even proberen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

LuPo schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:59:
[...]

Baas boven baas zo te zien. Jammer dat ze die 'fout' bij mij niet hebben gemaakt. Misschien kan ik nog bellen om een waardebon van 7 euro te krijgen? :+

Wat kostte die gun trouwens?
Gun koste me 14,95.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zooo..gold cup in de pocket van gladiator! Lang niet overal alle sterren, maar daar gaat het me niet om :P
spoiler:
Denk je de gold cup al binnen te hebben, staat er opeens een mystery eindbaas! Gelukkig was het eigelijk maar een dopey om te verslaan!

Ik wist eigenlijk niet eens dat er champions cup was..ben benieuwd hoe moeilijk die is..morgen maar eens gaan proberen! Ik was net een vuurtorentje na ruimt een uur gladiator :+

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:21:
Vandaag RE5 van Zavvi binnen, straks even proberen! :D
Hmmm.... ik heb m nog niet binnen. En hoe bevalt ie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Windkracht13 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:28:
Ik heb vanmiddag een 3-in-MOVE SPORTKIT gekocht bij MM, koste 19,99...

Tennis Racket, Tafeltennis batje en een golfclub (merk Speedlink)

Wat een teleurstelling is dit pakketje, je controller verliest met tennisracket continue de verbinding...

Ook als je de controller/racket beet wil houden zoals je in het echt je racket vasthoud, heb je je racket op je tv horizontaal vast 8)7 Daar hebben ze lekker over nagedacht maar nie heus.

En dan staat er op de doos More realism, dus nie :( ...

Gaat morgen dus mooi terug, ruil 'm wel voor een gun :O
Moet je die dingen dan op je Motion-controller klikken? Lijkt me sowieso geen toegevoegde waarde eerlijk gezegd.
Oké thanks. Dan ga ik ook een keer kijken voor een gun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]SToRM666 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:49[/message]:
[...]

Hmmm.... ik heb m nog niet binnen. En hoe bevalt ie? :)
Het is vooral even wennen omdat je niet kan lopen en schieten. Dat is uiteraard ook met controller zo. Ik vond het wel lekker dat je makkelijk je aimcursor over het beeld kan laten gaan, het blijft een rare plek om je trigger op de bovenkant te hebben.
Kwam gisteren niet heel ver, ongeveer waar ik ook steeds strandde in de demo. Viel me ook op dat ik de move niet hoefde te calibreren, beetje raar maar ondanks dat werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

LuPo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:32:
[...]

Moet je die dingen dan op je Motion-controller klikken? Lijkt me sowieso geen toegevoegde waarde eerlijk gezegd.

[...]

Oké thanks. Dan ga ik ook een keer kijken voor een gun. :)
Het schieten is veel leuker met een gun vind ik!
Deze heb ik dus:
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4336-SBK/hires/sl-4336-sbk_rgb_005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4336-SBK/large/sl-4336-sbk_rgb_003.jpg

En deze oplader wil ik gaan kopen, iemand ervaring mee?
Afbeeldingslocatie: http://images.speedlink.com/prodpics/_spl/SL-4313-SBK/large/sl-4313-sbk_rgb_002.jpg

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:27:
[...]

Het is vooral even wennen omdat je niet kan lopen en schieten. Dat is uiteraard ook met controller zo. Ik vond het wel lekker dat je makkelijk je aimcursor over het beeld kan laten gaan, het blijft een rare plek om je trigger op de bovenkant te hebben.
Kwam gisteren niet heel ver, ongeveer waar ik ook steeds strandde in de demo. Viel me ook op dat ik de move niet hoefde te calibreren, beetje raar maar ondanks dat werkte het wel.
Klopt, overigens weet ik niet of ik nu nauwkeuriger met de move kan schieten als zonder. Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal van overtuigd (in dit spel) Ik ga te snel langs een doelwit heen. Misschien zijn de default instellingen niety goed en moet ik de snelheid lager zetten van het aimen, maar dan wordt misschien weer het rondkijken ook langzamer.

Ik merk dat ik met mn mes in RE5 verder kwam dan met het pistool. Ik ben er uiteindelijk doorgekomen, doordat ik voornamelijk melee bezig was, veel schudden dus.

Maar het is wel een lastig spel wat besturing betreft. Het is volledig onlogisch, en logischer met een gewone controller. Ik zit nu tijdens het lopen met de controller helemaal in mn handen en tijdens het schieten til ik de move op. Ik weet niet, het voelt niet helemaal zoals je verwacht. Vooral het rondkijken niet.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

@LuPo, het heeft ook totaal geen toegevoegde waarde, maar mijn vriendin vond 't leuk om erbij te hebben.

Maar dan moet 't wel kloppen met elkaar, als je de controller vasthoud zoals het moet, kan je geen bal meer normaal slaan. (lees, racket is dan horizontaal, niet plat)
De controller klik je er inderdaad in, stilletjes hoop ik dat een ander merk dit wel goed oppak...

@Mud.starrr, waar kan je die gun halen?

Weet iemand, of er opladers zijn voor dubbele controllers & navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of de aankomende killzone 3 beta al met de move controllers te spelen is.
Is hier al iets bekend over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Windkracht13 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:50:
@LuPo, het heeft ook totaal geen toegevoegde waarde, maar mijn vriendin vond 't leuk om erbij te hebben.

Maar dan moet 't wel kloppen met elkaar, als je de controller vasthoud zoals het moet, kan je geen bal meer normaal slaan. (lees, racket is dan horizontaal, niet plat)
De controller klik je er inderdaad in, stilletjes hoop ik dat een ander merk dit wel goed oppak...

@Mud.starrr, waar kan je die gun halen?

Weet iemand, of er opladers zijn voor dubbele controllers & navigatie?
Die gun komt van de Saturn, de meeste winkels verkopen ze niet uit voorraad, maar de Saturn wel!
Mediamarkt (Utrecht) had ze niet op voorraad bijvoorbeeld (alleen bestellen via internet).
De oplader die je zoekt is voor 4 controllers? 2x move 2x move navi.
Ja er is er een van speedlink hier te krijgen.
Verder is er op Amazon.com genoeg te krijgen: Move Chargers

[ Voor 5% gewijzigd door Mud.Starrr op 08-10-2010 15:48 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Oke TH@NKZzz, zal ook hier eens bij Saturn gaan kijken...
Die oplader ziet er ook wel strak uit,maar wat ik eigenlijk zoek is een oplader 2x Move & 2x Move navi.

Ik heb gewen cc, dus Amazon valt jammer genoeg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:00:
Ik ben benieuwd of de aankomende killzone 3 beta al met de move controllers te spelen is.
Is hier al iets bekend over?
Beta zal je niet kunnen spelen met de Move controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ike. schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:58:
[...]

Beta zal je niet kunnen spelen met de Move controller.
Maar wel in 3d als het goed is (zie room299 topic)

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste