Oke, Om het liegen te noemen gaat misschien wat ver.
Maar de meeste van mijn ervaringen met klantenservice en garantie afwikkeling is dan ook niet positief.
En dat betreft ook een geval met Sony. (PS2 probleem aantal jaar geleden, En nooit echt opgelost.)
Hoe dan ook, Men zegt iets toe zonder te controleren of wat er word toegezegt wel mogelijk is en er word niet de moeite genoemen om te kijken of het er is, Er word gewoon gezegt dat het er niet is zodat het alleen maar mee kan vallen en de klant dan een positief gevoel heeft/positive ervaring heeft.
Ik begrijp het volledig als ik het van hun kant af bekijk, Maar het gaat gewoon keihard tegen mijn principes in om zo met je medemens om te gaan.
Ik zal dan ook nooit bij een klantenservice gaan werken.
Edit: En uiteraard gun ik het supercop7373 dat het zo snel en goed is afgehandelt.
Het is gewoon de manier waarop het gegaan en gedaan is waaraan ik mij stoor.
En dan terug on topic, Ik heb inmiddels mijn starterkit nu een weekje in huis en helaas pas tijd en zin gehad om 2 demo's te spelen.
Tumble en The Shoot.
En dat werkte prima op ongeveer 1,5 meter afstand van de tv.
De camera staat voor de voet van mijn tv (op schouderhoogte.) en dat gaf geen problemen.
Moet er dan wel bijvertellen dat mijn bewegingen minimaal waren en ik niet heb zitten zwaaien en zwiepen en zo dus ook binnen het berijk van de camera bleef.
Ondanks dat toonde het wel aan dat het geen probleem zal gaan zijn met de games die ik van plan ben ermee te gaan spelen.
[
Voor 37% gewijzigd door
Sato op 14-10-2010 22:39
]