denk het niet.Mud.Starrr schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:22:
[...]
Maar wel in 3d als het goed is (zie room299 topic)
Room299 had dacht ik alleen SP demo(s)
De Killzone 3 beta is echt alleen om de servers en de 'weapon balancing' te testen.
denk het niet.Mud.Starrr schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:22:
[...]
Maar wel in 3d als het goed is (zie room299 topic)
Oh dat wist ik niet.Ike. schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:30:
[...]
denk het niet.
Room299 had dacht ik alleen SP demo(s)
De Killzone 3 beta is echt alleen om de servers en de 'weapon balancing' te testen.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik vond de demo maar saai.PjotrStroganov schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:45:
Iedereen die move heeft zou Tumble moeten kopen. Naast SC is het dé game die laat zien waar move toe in staat is. Haal Move uit the picture en je hebt nog steeds een volwaardige game voor 10 euro.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 09-10-2010 10:58 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Bocce vind ik persoonlijk ook echt tof om met een (aantal) vriend(in)((n)en) te spelen, vooral omdat je echt keihard mensen kunt plagen en daarvan alle ballen weg te knikkerenSToRM666 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:56:
Ik heb gisteren een paar uur Bocce gespeeld tegen iemand anders. Toch wel een erg leuk spel! Vooral als het goed opgaat blijft het spannend tot het einde van de ronde en het is gewoon een relaxed spelletje dat je lekker op je gemak kan spelen
Blijkbaar niet aangezien ik ouder ben.Mud.Starrr schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 02:31:
[...]
Ik vond de demo maar saai.
Beetje blokjes stapelen...tjsa leuk als je 5 bent?
Als je wat meer levels hebt gespeeld word het toch echt een stukje lastiger.Mud.Starrr schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 02:31:
[...]
Ik vond de demo maar saai.
Beetje blokjes stapelen...tjsa leuk als je 5 bent?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
[ Voor 56% gewijzigd door rclahsen op 10-10-2010 14:13 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Nee, bij mij deden ze het meteen.Sato schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:12:
Moest je de move controller niet eerst helemaal opladen nadat je deze uit de doos haalt?
Want dat duurde bij mij veel langer dan de demo's installeren.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Echt veel bewegingsruimte heb je dan ook niet lijkt me. 1,5 lijkt me idd te krap. Als je dan je arm omhoog strekt zal het balletje al buiten beeld zijn. Maar naast dat kan je dus ook niet naar voren en achteren bewegen, zoals bij tafeltennis wel nodig is.M a r c o schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:02:
ik was ook aan het overwegen de Move aan te schaffen. Maar als ik zo rond lees gaat dat toch een probleem geven.
Ik kan niet meer dan 1,5 meter afstand van de camera nemen. Ik vrees dat dit nogal krap gaat worden ivm met de kijkhoek van de camera.
Als je zo weinig ruimte hebt wil je überhaupt niet in de ronde springen met een controller in je hand denk ik.M a r c o schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:02:
ik was ook aan het overwegen de Move aan te schaffen. Maar als ik zo rond lees gaat dat toch een probleem geven.
Ik kan niet meer dan 1,5 meter afstand van de camera nemen. Ik vrees dat dit nogal krap gaat worden ivm met de kijkhoek van de camera.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Ik heb zelf ook heel weinig ruimte. Ik denk ongeveer 1,5 meter. Ik heb zelf bij Amazon de Crown PS Eye Camera Clip gekocht. Hierdoor heb ik de camera kunnen bevestigen op m'n TV. Daardoor heeft de camera mij nu precies in beeld (dus ook als ik mijn armen omhoog doe). Eerst had ik de camera op de voet van de TV en toen was ik vaak buiten beeld als ik mijn armen omhoog stak.M a r c o schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:02:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 51% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2010 09:35 ]
Geduld is idd best belonend. Beetje ballen met effect terugslaan totdat hij een fout maakt of totdat de bal perfect komt voor een lekkere smash. Dit soort sporten is het wachten op een fout (en natuurlijk ook de ander dwingen tot die fout) en afstraffen.Omni superens schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:31:
Blijven oefenenNee bij Kenji op gold heb ik ook aardig wat pogingen moeten wagen om hem te verslaan. Let op met welke ballen hij het moeilijk heeft om die terug te slaan (volgens mij bij zijn dat bij Kenji de zachtere ballen). Verder wat bij mij hielp is om niet elke bal zo te spelen om een punt te scoren maar ballen gewoon beheerst terug slaan en wachten tot er een gunstige bal komt.
Ow en bereidt je maar alvast voor op de champions cup
Ik zal inderdaad wel wat minder aanvallend moeten spelen denk ik.Omni superens schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:31:
Blijven oefenenNee bij Kenji op gold heb ik ook aardig wat pogingen moeten wagen om hem te verslaan. Let op met welke ballen hij het moeilijk heeft om die terug te slaan (volgens mij bij zijn dat bij Kenji de zachtere ballen). Verder wat bij mij hielp is om niet elke bal zo te spelen om een punt te scoren maar ballen gewoon beheerst terug slaan en wachten tot er een gunstige bal komt.
Ow en bereidt je maar alvast voor op de champions cup
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2010 15:51 ]
Ik had ook veel moeite met gold cup winnen eerst. Na aantal uurtjes in de Champion Cup ging ik op lagere levels nog ff punten sprokkelen en was de gold cup een makkie ineens en dropen ze allemaal met 11-0 afSToRM666 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:38:
Wow, uitgespeeld. Dat moet ik nog maar voor elkaar zien te krijgen. Maar het is inderdaad wel een erg goed spel
[...]
Ik zal inderdaad wel wat minder aanvallend moeten spelen. En ik wil nog niet teveel denken aan de Champions cup
Ik heb RE5 Gold ook gisteren binnen gekregen en heb dezelfde eerste ervaring als jij. Het is even wennen om beide controllers gecontroleerd te gebruiken. Vooral het per ongeluk omhoog richten wanneer je vergeet om je controller vooruit te richten was soms vervelend. Lopen + schieten kon toch nooit tegelijkertijd in RE5, en heeft dus niks te maken met de Move controllers? Hoe dan ook denk ik dat het even gewenning vergt, ik heb nu slechts 45 min gespeeld. Ik heb er wel vertrouwen in dat het erg leuk spelen is met de Move controllers eenmaal gewend!SToRM666 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:27:
...
Ik heb gisteren trouwens ook RE5 Gold Edition binnen gekregen. Ik moet wel heel erg wennen aan de controls moet ik zeggen. Ik vind het bijvoorbeeld erg vervelend dat ik tijdens het lopen niet links en rechts kan kijken zonder te moeten stoppen. En om te richten moet je de T-toets indrukken, maar hierbij is het wel belangrijk om te weten dat het vizier altijd in het midden van het scherm verschijnt. Dus als je al naar de linker bovenhoek aan het richten bent en dan de T-toets indrukt, dan gaat je vizier alsnog in het midden staan...
Nou hoe snel kan het gaan? Vandaag de polsband al ontvangen in een bubbelenvelop. Prima service van Sony.supercop7373 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:03:
Vandaag Sony Playstation Klantenservice gebeld aangezien ik geen polsbandje met de starterspack had. Ze waren niet op voorraad maar ik zou er eentje gratis thuis gestuurd krijgen zo gauw ze weer binnen waren.
We wachten af, maar voolopig is het netjes opgelost
Verwijderd
Only schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:46:
Net Star wars the force unleashed 2 demo gespeeld..en waaaaaaaaaaaaaroommmmm heeft die geen move ondersteuning zeg![]()
Zo'n beetje het ultieme spel ervoor
Toont weer eens aan hoe glashard die klanteservice medewerkers kunnen liegen.supercop7373 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:35:
[...]
Nou hoe snel kan het gaan? Vandaag de polsband al ontvangen in een bubbelenvelop. Prima service van Sony.
[ Voor 15% gewijzigd door Sato op 13-10-2010 18:51 ]
Ik heb liever dat ze zeggen dat ze hem niet op voorraad hebben en dat je hem eerder krijgt dan je verwacht, dan dat ze zeggen dat ie op voorraad, maar een week ongeduldig zit te wachten als blijkt dat ie toch niet op voorraad is!Sato schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:50:
[...]
Toont weer eens aan hoe glashard die klanteservice medewerkers kunnen liegen.
Niet op voorraad maar wel de volgende dag al ontvangen, Dan lijkt het mij dat het wel op voorraad was. (Of ze hebben er toevallig nog eentje voor je gevonden onderin een la, Nog een leugen waar ik niet meer intrap.)
[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 14-10-2010 11:44 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Sato op 14-10-2010 22:39 ]
[ Voor 77% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-10-2010 20:59 ]
Verwijderd
Smaken verschillen.PjotrStroganov schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:06:
Ik heb wel enorm veel moeite met het krakkemikkige verhaal.;)
Heb mezelf beloofd de game maar één keer te spelen. Move zal daar niets aan veranderen.
UigespeeldOPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:45:
[...]
Smaken verschillen.
Heb je de game in één keer uitgespeeld of was het één speelsessie van 10 minuten?
PjotrStroganov schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:50:
[...]Uitgespeeld
En toen bleek dat we voorgelogen werden door de makers van de game aangezienspoiler:shelby's gedachten deden voor komen dat hij de dader niet was. Hoe kan hij bepaalde dingen hebben gedacht als hij de dader was?
Goedkope tactiek om ons op het verkeerde been te zetten.
Verwijderd
Ik deel je ervaring totaal niet. De eerste keer dat ik met de move speelde (test setup bij Gamemania) deed ik tafeltennis en kon in de allereerste wedstrijd al smashen en effecten meegeven aan de bal.Joosie200 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:44:
Gisteren ontving ik het move-starterspakket met sports champions. Meteen PS3 opgestart, sport champions erin, PS eye bovenop de tv gezet en de move controller via usb laten opladen. SC opgestart, tafeltennis uitgekozen en voor het eerst calibreren. Dat lukte, maar ik hield maar weinig ruimte over in de woonkamer. Stond zo waar bijna tegen de bank aan, maarja ligt ook meer aan de opstelling zoals ik die heb thuis. Afijn, eerst maar de tutorial. In 2006 heb ik de Wii gekocht, dus vergelijk ik de move met de wiimote. De move ligt fijner in de hand vanwege het ronde ontwerp. De felgekleurde bol bovenop de move daar erger ik mij niet aan. Merkte meteen dat er idd beter wordt waargenomen hoe je de move vasthoudt.
Toch lukte het mij niet om een geslaagde smash uit te voeren. Staat aangegeven hoe het moet, ik probeer dat na te doen en er komt niks van terecht. Dito voor backspin of topspin. Wel lukt het me vrijwel meteen het balletje precies op die punten neer te leggen dat de tegenstander er niet bij kan. Met de precisie van de move zit het wel goed. Vervolgens een normaal potje gespeeld. Vind het jammer dat je maar 1x game tot 10 pnt kunt spelen en niet best of three/five. Desondanks had ik vaak te kampen met dat de beweging die ik met de move maakte niet meteen werd opgemerkt en zodoende vertaald naar een beweging op het scherm. Vaak resulteerde dit in te laat een bal terug spelen.
Vervolgens maar jeux des boules opgestart. Dat werkt al een stuk beter en vind ik persoonlijk erg leuk. Je kan echt effect meegeven waardoor je i.c.m. de kracht van je gooi precies kunt bepalen waar je hem terecht wilt laten komen. Volleybal ook doorlopen en dat werkt fijner met twee move controllers. Niet dat je met een niks kan, in tegen deel. Maar het werkt langzamer zeker met service of bovenhands spelen bijv. Boogschieten met een move controller is waardeloos. Zodra je boog gespannen hebt en je wilt je pijl op het doel richten gaat de marker alle kanten op en blijft dus niet rustig een kant op gaan. Gladiator is ongetwijfeld ook leuker met twee, maar valt prima te doen met een. En dan nog disc golf of frisbeeën werkte minder. Maakt niet uit hoe kaars recht ik de move hield horizontaal, maar goed werpen lukte mij niet.
Voor mij dus een mixed bag. Ja, het is preciezer als een normale wiimote (wiimote plus geen idee) en het ligt fijner in de hand. Maar allicht ligt het aan het calibreren, maar echt lekker gamen ermee lukte me niet. Sterker nog, het leverde eerder frustratie op met sport champions. Kan liggen aan te weinig ruimte in de woonkamer of aan het feit dat SC een veredelde demo en dus niet volledig af is zeg maar om de mogelijkheden te benutten. Maar voor mij iig genoeg reden om het pakket te retourneren. Het heeft wel potentie, ligt goed in de hand maar komt pas echt uit de verf in een grote ruimte denk ik. Kan er zelf jammergenoeg weinig mee aanvangen.
Ja. Maar zo wordt het niet gebracht.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:34:
[...]
spoiler:Heb je er wel aan gedacht dat de gedachten van een psychopaat wel eens echt zo vreemd zouden kunnen zijn?
Toen ik een extra Move controller wilde heb ik ook gekeken naar de goedkoopste winkel (ook buitenland). Als ik kijk naar het verschil in prijs zou ik hem gewoon in NL kopen. Voor ongeveer 35,- kan je hem importeren uit Engeland, bij de NL winkels kost ie 39,99. Ik betaal liever 5,- extra zodat ik hem eenvoudig kan terugbrengen mocht de controller defect zijn. En vaak is er ook nog wel een coupon code te vinden op internet waardoor de verzendkosten gratis zijn en/of wat korting krijgt. Tot slot kijk ik vaak op www.budgetgaming.nl voor de laagste prijzen.Dennis Lammers schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:55:
Ik wil dus ook de Move halen.
Alleen heb ik de PS Eye al.
Dus ik heb nodig: PS Move controller + Navigation Controller + Oplaadstation + Sports Champions.
Wat/waar is het het voordeligst om te gaan halen?
Amazon.co.uk verzend sinds kort gratis boven de 25 pond, maar daar kost de controller duurder dan het starters pakket (incl. controller en Eye)

[ Voor 42% gewijzigd door alex3305 op 18-10-2010 14:05 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb niet een Eyetoy, maar de PSEye. De eyetoy is de PS2 camera. De PSEye is die van de PS3 (met verstelbare lens (narrow / wide).Jackal131 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:58:
Heb Sports Champions in een redelijk donkere ruimte gespeeld en heb daar geen problemen mee ondervonden. Vraag is dan wat het verschil is tussen de Eyetoy en de camera die in het introductie pakket zat.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Waar heb je ze uiteindelijk gekocht? Want de genoemde websites komen allemaal uit Engeland en niet US.alex3305 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:52:
...
Daarnaast is importeren vanuit de US/Canada toch wel een euro of twintig goedkoper... Lastige afweging... Alhoewel dat je hem dan eerder hebt en dat het spel goedkoper is
Edit2: Toch maar besteld, inclusief twee gun-attachments en gratis t-shirt voor 68 euro. Lijkt me een redelijke prijs. Deze dus:
[afbeelding]
Alleen zijn ze nu ineens van de site verdwenen, duss.
VideoGamesPlus.ca.. Aangezien dit geen import-topic betreft, wil ik daar dan ook niet al te ver over uitwijden.bsmpower schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:22:
[...]
Waar heb je ze uiteindelijk gekocht? Want de genoemde websites komen allemaal uit Engeland en niet US.
Verwijderd
Volgens mij werkt het in een minder verlichte kamer alleen maar beter vanwege de lichtgevende bol?AllSeeyinEye schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:04:
[...]
Ik heb niet een Eyetoy, maar de PSEye. De eyetoy is de PS2 camera. De PSEye is die van de PS3 (met verstelbare lens (narrow / wide).
Zou dezelfde camera moeten zijn als die in het Move starterspakket
De pest (of eigenlijk vooruitstrevende techniekVerwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:38:
[...]
Volgens mij werkt het in een minder verlichte kamer alleen maar beter vanwege de lichtgevende bol?
Verwijderd
Mijn ervaring is dat de Move in een iets donkere kamer zelfs veel beter werkt dan een kamer met veel daglicht. Ik heb overlaatst eens 's middags met de Move gespeeld en ik kreeg constant de melding dat er teveel licht in de kamer was. Dit had tot gevolg dat de configuratie elke keer meerdere keren gedaan moest worden.AllSeeyinEye schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:33:
De pest (of eigenlijk vooruitstrevende techniek) is dat Move niet alleen met de bol werkt. De bol is het instrument om de plaats van de controller en de gebruiker te bepalen. De 'outline' van de gebruiker wordt ook bij veel spellen betrokken in de aansturing van het object op de PS3...
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 19-10-2010 09:18 ]
Burp
Bij teveel licht in het contrast tussen de omgeving en de gekleurde bol op de move controller te klein, waardoor hij hem minder goed kan herkennen als ik me niet vergis.SToRM666 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:16:
[...]
Mijn ervaring is dat de Move in een iets donkere kamer zelfs veel beter werkt dan een kamer met veel daglicht. Ik heb overlaatst eens 's middags met de Move gespeeld en ik kreeg constant de melding dat er teveel licht in de kamer was. Dit had tot gevolg dat de configuratie elke keer meerdere keren gedaan moest worden.
In ieder geval zal Killzone 3 de Move gaan ondersteunen.Wii4all schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:22:
Welke fps'en zullen move ondersteunen behalve bijv. socom.
Zijn dat alle fps'en die uitkomen, of bijv. een volgende battlefield niet en eentje van een andere uitgever wel?
MAG is al te spelen met Move controllersWii4all schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:22:
Welke fps'en zullen move ondersteunen behalve bijv. socom.
Zijn dat alle fps'en die uitkomen, of bijv. een volgende battlefield niet en eentje van een andere uitgever wel?
Je kunt ook je eigen muziek kiezen overigens (volgens mij als je op de startknop drukt, ergens in dat menu).Tom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:04:
.. Er had ook wel iets van muziek bij mogen zitten. Maar het is het wel vermakelijk en daar gaat het om. Vooral tafeltennis vind ik grappig om te doen..
Nu de cijfers uit Noord Amerika ook bekend zijn gemaakt ( > 1 miljoen ), is Japan aan de beurt om de miljoen te passeren.OPSLAGHOND schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:05:
Aanstaande donderdag komt Move uit in Japan, ik ben benieuwd wat het daar gaat doen qua verkopen.
Als er hier in Europa al meer dan 1,5 miljoen exemplaren verkocht kunnen worden door Sony binnen een paar weken, dan kan Japan niet achterblijven lijkt me.
Die van Sony krijgt goede review en ga ik ook nog wel bestellen samen met het officiële oplaadstationOPSLAGHOND schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:49:
Iemand al ervaringen met gun(attachments)?
Mij bevalt de originele van Sony nog het meest.
Ik vind de graphics juist behoorlijk goed eigenlijk. Ik vind de manier waarop de tegenstanders en de objecten bewegen/reageren op de omgeving ook erg goed uitgewerkt.Tom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:04:
Sport Champions vind ik nog een klein beetje tegenvallen. Graphics zijn maar zo-zo en uitgebreid is het voor m'n gevoel niet.
Van zodra het mogelijk is ga ik ook een preorder plaatsen ja, maar dat zal nog wel even duren denk ik zoBij een eventuele PS4 zal ik geen moment twijfelen om die aan te schaffen, je hebt er gewoon een paar jaar plezier van.
[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 23-10-2010 10:24 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
[ Voor 13% gewijzigd door Negaiido op 26-10-2010 19:47 ]
500 miljoen dollar aan marketing, doet me denken aan Final Fantasy XIII.swopdark schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:35:
Zo dan, een lesje reclame, hype en marketing maken door Microsoft voor eigenlijk alle bedrijven ter wereld:
tell sell
Oprah
huisvrouw
Ik ben werkelijk onder de indruk want zelfs ik als Kinect skeptici wil er bijna eentje gaan kopen door het enthousiasme. Maargoed MS gooit er de komende tijd ook 500 miljoen dollar tegenaan om Kinect een gegarandeerd succes te maken.
Rood/wit en de Standaard Sony Attachment bevalt mij het beste tot dusver.noteboeki schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:02:
Nu moet het schieten natuurlijk wel met een beetje fatsoenlijke Gun zijn.
Iemand ervaring met verschillende Guns en iemand die me kan vertellen welke kleur de originele Sony heeft?
Die oranje zitten volgens mij bij Time Crisis 4 ?:noteboeki schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:02:
Ik ben van plan om The Shoot te gaan halen.
Nu kan je hem met of zonder gun kopen en volgens mij zit de standaard Sony Gun attachment erbij.
Overal zie ik plaatjes dat deze rood/wit is maar de verkoper had het over oranje![]()
Nu moet het schieten natuurlijk wel met een beetje fatsoenlijke Gun zijn.
Iemand ervaring met verschillende Guns en iemand die me kan vertellen welke kleur de originele Sony heeft?

[ Voor 23% gewijzigd door bsmpower op 29-10-2010 09:04 ]
klopt, en gelukkig niet oranje.OPSLAGHOND schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:58:
[...]
Rood/wit en de Standaard Sony Attachment bevalt mij het beste tot dusver.
Die ziet er niet uit dat oranje ding...bsmpower schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:01:
[...]
Die oranje zitten volgens mij bij Time Crisis 4 ?:
[afbeelding]
En als ik de reviews moet geloven zijn dit de betere:
Venom Move Shooter - 9,-
Originele Sony - 15,-
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34943382Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:19:
Weet hier iemand welke firmware bij het PS3+move pakket zit?
Bij voorbaat dank!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 16:33 ]
Je moet geloof ik met de gewone controller ergens onderin op 'Move edition' klikken. Daarna kun je de move wel gebruiken in het menu.Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:32:
Heavy Rain uit proberen maar die krijg ik niet aan de praat. Iemand die weet hoe je die demo opstart? Hij blijft op "start nieuwe demo" staan en ik kan helemaal niets selecteren, laat staan de demo starten. De lamp brandt gewoon maar dat is ook het enige wat er gebeurt.
Verwijderd
De optie "bewegingscontroller" heb ik ook zien staan maar kon daar met de gewone controller niet naar toe. Zal het nog eens gaan proberen maar dan met eerst alleen de gewone controller aan en daarna pas de Move controller aanzetten.Tom schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:36:
[...]
Je moet geloof ik met de gewone controller ergens onderin op 'Move edition' klikken. Daarna kun je de move wel gebruiken in het menu.
Verwijderd
Demo van Time Crisis??? Ik heb dan denk ik wat gemist! Staat die in de NL Store of USA, kan ik die vanaaf meteen even binnen sleuren!Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:32:
Heb vanmiddag de Move gehaald, helaas waren er geen games voor de Move te verkrijgen, behalve dat sportspul maar die hoef ik niet.
Ik heb me met de demo's van Time Crisis (erg intensief) en the Shoot al even vermaakt en wilde ook Heavy Rain uit proberen maar die krijg ik niet aan de praat. Iemand die weet hoe je die demo opstart? Hij blijft op "start nieuwe demo" staan en ik kan helemaal niets selecteren, laat staan de demo starten. De lamp brandt gewoon maar dat is ook het enige wat er gebeurt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq