Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Mud.Starrr schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:22:
[...]

Maar wel in 3d als het goed is (zie room299 topic)
denk het niet.
Room299 had dacht ik alleen SP demo(s)

De Killzone 3 beta is echt alleen om de servers en de 'weapon balancing' te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ike. schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:30:
[...]

denk het niet.
Room299 had dacht ik alleen SP demo(s)

De Killzone 3 beta is echt alleen om de servers en de 'weapon balancing' te testen.
Oh dat wist ik niet.
Andere beta dan, ik heb niet zo goed opgelet met KZ :+ niet mijn game.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Trouwens nog move-gebruikers met een plasma tv?
Mijn beamerlamp is vorige week gesprongen en als tv heb ik nog een kleine CRT bak. Ik ben dus aan het kijken naar mijn opties. Een nieuwe beamerlamp kost ongeveer €350,- en de tv is eigenlijk ook wel aan vervanging toe. Dus ik zat stiekem ook een beetje te loeren naar plasma tv's, maar ik vraag me eigenlijk af of het lichtgevende bolletje niet te duidelijk zichtbaar is in de reflectie van het scherm?

Een discussies over LCD/LED of plasma wil ik overigens niet voeren, het gaat me alleen om ervaringen met de mogelijke reflectie.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik speel hier op op een Plasmaatje van Panasonic, heb totaal geen last van reflectie, kan je gewoon voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
52e van de wereld met tafeltennis met 142.825 punten :P

Streef naar top 25, en dan dat behouden.

Top 10 ga ik geeneens voor, zullen bij die 200+ duizend mensen die spelen vast wel wat competitie tafeltennisers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Laatst online: 11-09 17:43
Iedereen die move heeft zou Tumble moeten kopen. Naast SC is het dé game die laat zien waar move toe in staat is. Haal Move uit the picture en je hebt nog steeds een volwaardige game voor 10 euro.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

PjotrStroganov schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:45:
Iedereen die move heeft zou Tumble moeten kopen. Naast SC is het dé game die laat zien waar move toe in staat is. Haal Move uit the picture en je hebt nog steeds een volwaardige game voor 10 euro.
Ik vond de demo maar saai.
Beetje blokjes stapelen...tjsa leuk als je 5 bent?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
39e met 148.6k :P nog 2 potjes in champions cup! dan is ie uitgespeeld denk ik... of er moet nog een alien cup komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren een paar uur Bocce gespeeld tegen iemand anders. Toch wel een erg leuk spel! Vooral als het goed opgaat blijft het spannend tot het einde van de ronde en het is gewoon een relaxed spelletje dat je lekker op je gemak kan spelen :)

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 09-10-2010 10:58 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:56:
Ik heb gisteren een paar uur Bocce gespeeld tegen iemand anders. Toch wel een erg leuk spel! Vooral als het goed opgaat blijft het spannend tot het einde van de ronde en het is gewoon een relaxed spelletje dat je lekker op je gemak kan spelen :)
Bocce vind ik persoonlijk ook echt tof om met een (aantal) vriend(in)((n)en) te spelen, vooral omdat je echt keihard mensen kunt plagen en daarvan alle ballen weg te knikkeren :9

(Tot je natuurlijk plots zelf het deksel op de neus krijgt :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Mud.Starrr schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 02:31:
[...]

Blijkbaar niet aangezien ik ouder ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Mud.Starrr schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 02:31:
[...]

Als je wat meer levels hebt gespeeld word het toch echt een stukje lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb ook een starterkit gekocht met Sports erbij.

In de startkit zit een schijfje met wat demo's erop.

Nu wilde ik de demo van TV Superstars installeren, maar man man wat duurt dat lang.
Het is 4000 MB ongeveer, mijn PS3 Slim was er toch wel een kwartiertje mee bezig.

Daarna ook nog de demo van Tiger Woods 2011 geinstalleerd, een kleine 2000 MB, maar ook hiermee aardig lang bezig. (10 minuten zoiets)

Ligt dat aan mijn PS3 of is dat altijd zo?

(hoop dat ik dit hier mag plaatsen)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
Helaas duurt het installeren van de demo's vrij lang. Dat ligt dus (gelukkig) niet aan jouw PS3 (slim).

Tip voor diegene die een starter kit wil kopen en ook de demo's wil uitproberen: download voordat je de starter kit koopt gewoon de demo's die je wil spelen vanaf PSN. Dan zijn ze in ieder geval gedownload en geïnstalleerd op het moment dat je ermee aan de slag wil.

[ Voor 56% gewijzigd door rclahsen op 10-10-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:06
Moest je de move controller niet eerst helemaal opladen nadat je deze uit de doos haalt?
Want dat duurde bij mij veel langer dan de demo's installeren.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Champions Cup uitgespeeld van gladiator :)
Had opeens een perfecte tactiek ofzo gevonden..weet het ook niet..maar na nummer 2 vloog ik door de champions heen :)
Alleen beetje tegenvallend einde..had iets leuks verwacht ofzo..
spoiler:
Kreeg alleen die stomme bijl van die geheime eindbaas..bluhh

Overigens 201k voor het totale spel tot nu toe!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Sato schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:12:
Moest je de move controller niet eerst helemaal opladen nadat je deze uit de doos haalt?
Want dat duurde bij mij veel langer dan de demo's installeren.
Nee, bij mij deden ze het meteen.
Niet heeeel lang, maar ik heb toch wel een uurtje kunnen spelen voor ze leeg waren.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwste Kevin Butler reclame;

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij's weer briljant! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik was ook aan het overwegen de Move aan te schaffen. Maar als ik zo rond lees gaat dat toch een probleem geven.
Ik kan niet meer dan 1,5 meter afstand van de camera nemen. Ik vrees dat dit nogal krap gaat worden ivm met de kijkhoek van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
M a r c o schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:02:
ik was ook aan het overwegen de Move aan te schaffen. Maar als ik zo rond lees gaat dat toch een probleem geven.
Ik kan niet meer dan 1,5 meter afstand van de camera nemen. Ik vrees dat dit nogal krap gaat worden ivm met de kijkhoek van de camera.
Echt veel bewegingsruimte heb je dan ook niet lijkt me. 1,5 lijkt me idd te krap. Als je dan je arm omhoog strekt zal het balletje al buiten beeld zijn. Maar naast dat kan je dus ook niet naar voren en achteren bewegen, zoals bij tafeltennis wel nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Als je zo weinig ruimte hebt wil je überhaupt niet in de ronde springen met een controller in je hand denk ik.
Kun je de boel niet anders opstellen?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Ik heb zelf ook heel weinig ruimte. Ik denk ongeveer 1,5 meter. Ik heb zelf bij Amazon de Crown PS Eye Camera Clip gekocht. Hierdoor heb ik de camera kunnen bevestigen op m'n TV. Daardoor heeft de camera mij nu precies in beeld (dus ook als ik mijn armen omhoog doe). Eerst had ik de camera op de voet van de TV en toen was ik vaak buiten beeld als ik mijn armen omhoog stak.

Ik dacht eerst ook dat ik niet aan de Move kon beginnen vanwege de ruimte. Maar het kan dus prima. Naar voren stappen is geen probleem. Naar achteren stappen wel want als ik op die plek sta waar ik precies goed in beeld ben sta ik tegen ons bed (studentenkamer).

Om een lang verhaal kort te maken. 1,5 meter kan prima als je maar de PS Eye op de TV zet. Dan is de kijkhoek gewoon nog prima en kan hij je helemaal zien. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Pfffff..... ik zit nu bij tafeltennis in de Gold cup bij Kenji (laatste tegenstander) en ik word zwaar ingemaakt :'(
Ik merk wel dat als ik goed oplet waar en hoe hij staat en daar dan op inspeel dat het beter gaat, maar hij kan echt vervelende en keiharde returns geven en ik sla de bal ook nog te veel nét over de rand :X
Iemand nog tips?

[ Voor 51% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Blijven oefenen ;) Nee bij Kenji op gold heb ik ook aardig wat pogingen moeten wagen om hem te verslaan. Let op met welke ballen hij het moeilijk heeft om die terug te slaan (volgens mij bij zijn dat bij Kenji de zachtere ballen). Verder wat bij mij hielp is om niet elke bal zo te spelen om een punt te scoren maar ballen gewoon beheerst terug slaan en wachten tot er een gunstige bal komt.

Ow en bereidt je maar alvast voor op de champions cup :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55
Vandaag Sony Playstation Klantenservice gebeld aangezien ik geen polsbandje met de starterspack had. Ze waren niet op voorraad maar ik zou er eentje gratis thuis gestuurd krijgen zo gauw ze weer binnen waren.

We wachten af, maar voolopig is het netjes opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Omni superens schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:31:
Blijven oefenen ;) Nee bij Kenji op gold heb ik ook aardig wat pogingen moeten wagen om hem te verslaan. Let op met welke ballen hij het moeilijk heeft om die terug te slaan (volgens mij bij zijn dat bij Kenji de zachtere ballen). Verder wat bij mij hielp is om niet elke bal zo te spelen om een punt te scoren maar ballen gewoon beheerst terug slaan en wachten tot er een gunstige bal komt.

Geduld is idd best belonend. Beetje ballen met effect terugslaan totdat hij een fout maakt of totdat de bal perfect komt voor een lekkere smash. Dit soort sporten is het wachten op een fout (en natuurlijk ook de ander dwingen tot die fout) en afstraffen.

Ik heb eergister de Champion Cup gewonnen. Toen ik begon tegen de laatste tegenstander dacht ik na de eerste 6 potjes van oowkaay dit ga ik nooit winnen -O- werd alle kanten weggeslagen met 15-0, 15-2 etc. Gaf bijna op totdat ik wat puntjes begon te pakken en toen ging ik door. Nog even helemaal gesloopt nadat ik 1e game met 16-14 won, 2de met 15-12 verloor en derde kansloos verloor. En pot daarna 18-16 winst, 15-13 verloren en 3de ook krap verloren... argh. En daarna gewonnen met 15-13, 15-12 oid _O_

Dan ben je wel oprecht blij voor de victory fotoshoot haha :P

Heerlijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Wow, uitgespeeld. Dat moet ik nog maar voor elkaar zien te krijgen. Maar het is inderdaad wel een erg goed spel. Ik vind de manier waarop de tegenstanders spelen ook erg overtuigend bij dit spel. Ze maken af en toe zelf ook kleine foutjes en het niveau gaat over het algemeen vrij evenredig omhoog.
Omni superens schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:31:

Ik zal inderdaad wel wat minder aanvallend moeten spelen denk ik.
En ik wil nog niet teveel aan de Champions cup denken :X

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
SToRM666 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:38:
Wow, uitgespeeld. Dat moet ik nog maar voor elkaar zien te krijgen. Maar het is inderdaad wel een erg goed spel :9

[...]

Ik zal inderdaad wel wat minder aanvallend moeten spelen. En ik wil nog niet teveel denken aan de Champions cup :X
Ik had ook veel moeite met gold cup winnen eerst. Na aantal uurtjes in de Champion Cup ging ik op lagere levels nog ff punten sprokkelen en was de gold cup een makkie ineens en dropen ze allemaal met 11-0 af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Even een edit gedaan in mijn vorige post :P
En ik ga de eerdere cups ook nog wel eens opnieuw spelen om overal 3 sterren te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ziezo, Kenji op gold is verslagen, nu de volgende maar weer eens zien te verslaan :P

Ik heb gisteren trouwens ook RE5 Gold Edition binnen gekregen. Ik moet wel heel erg wennen aan de controls moet ik zeggen. Ik vind het bijvoorbeeld erg vervelend dat ik tijdens het lopen niet links en rechts kan kijken zonder te moeten stoppen. En om te richten moet je de T-toets indrukken, maar hierbij is het wel belangrijk om te weten dat het vizier altijd in het midden van het scherm verschijnt. Dus als je al naar de linker bovenhoek aan het richten bent en dan de T-toets indrukt, dan gaat je vizier alsnog in het midden staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
SToRM666 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:27:
...
Ik heb gisteren trouwens ook RE5 Gold Edition binnen gekregen. Ik moet wel heel erg wennen aan de controls moet ik zeggen. Ik vind het bijvoorbeeld erg vervelend dat ik tijdens het lopen niet links en rechts kan kijken zonder te moeten stoppen. En om te richten moet je de T-toets indrukken, maar hierbij is het wel belangrijk om te weten dat het vizier altijd in het midden van het scherm verschijnt. Dus als je al naar de linker bovenhoek aan het richten bent en dan de T-toets indrukt, dan gaat je vizier alsnog in het midden staan...
Ik heb RE5 Gold ook gisteren binnen gekregen en heb dezelfde eerste ervaring als jij. Het is even wennen om beide controllers gecontroleerd te gebruiken. Vooral het per ongeluk omhoog richten wanneer je vergeet om je controller vooruit te richten was soms vervelend. Lopen + schieten kon toch nooit tegelijkertijd in RE5, en heeft dus niks te maken met de Move controllers? Hoe dan ook denk ik dat het even gewenning vergt, ik heb nu slechts 45 min gespeeld. Ik heb er wel vertrouwen in dat het erg leuk spelen is met de Move controllers eenmaal gewend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het zal gewoon even wennen zijn ja. En aangezien ik linkshandig ben moet ik ook nogeens de navigation controller besturen met mijn rechterhand, iets wat ook wel even wennen is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Net Star wars the force unleashed 2 demo gespeeld..en waaaaaaaaaaaaaroommmmm heeft die geen move ondersteuning zeg :|
Zo'n beetje het ultieme spel ervoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55
supercop7373 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:03:
Vandaag Sony Playstation Klantenservice gebeld aangezien ik geen polsbandje met de starterspack had. Ze waren niet op voorraad maar ik zou er eentje gratis thuis gestuurd krijgen zo gauw ze weer binnen waren.

We wachten af, maar voolopig is het netjes opgelost
Nou hoe snel kan het gaan? Vandaag de polsband al ontvangen in een bubbelenvelop. Prima service van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:46:
Net Star wars the force unleashed 2 demo gespeeld..en waaaaaaaaaaaaaroommmmm heeft die geen move ondersteuning zeg :|
Zo'n beetje het ultieme spel ervoor :(
-O- gemiste kans idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
supercop7373 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:35:
[...]

Nou hoe snel kan het gaan? Vandaag de polsband al ontvangen in een bubbelenvelop. Prima service van Sony.
Toont weer eens aan hoe glashard die klanteservice medewerkers kunnen liegen.
Niet op voorraad maar wel de volgende dag al ontvangen, Dan lijkt het mij dat het wel op voorraad was. (Of ze hebben er toevallig nog eentje voor je gevonden onderin een la, Nog een leugen waar ik niet meer intrap.)

[ Voor 15% gewijzigd door Sato op 13-10-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verschrikkelijke leugen ja, hoe halen ze het in hun hoofd om toch een polsbandje op te sturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Sato schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:50:
[...]
Toont weer eens aan hoe glashard die klanteservice medewerkers kunnen liegen.
Niet op voorraad maar wel de volgende dag al ontvangen, Dan lijkt het mij dat het wel op voorraad was. (Of ze hebben er toevallig nog eentje voor je gevonden onderin een la, Nog een leugen waar ik niet meer intrap.)
Ik heb liever dat ze zeggen dat ze hem niet op voorraad hebben en dat je hem eerder krijgt dan je verwacht, dan dat ze zeggen dat ie op voorraad, maar een week ongeduldig zit te wachten als blijkt dat ie toch niet op voorraad is!

Daarnaast heb ik vroeger bijbaantjes gehad bij servicedesks en soms moet je het doen met de info die je hebt (of die je niet hebt). Dus om het gelijk liegen te noemen...

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 14-10-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Oke, Om het liegen te noemen gaat misschien wat ver.
Maar de meeste van mijn ervaringen met klantenservice en garantie afwikkeling is dan ook niet positief.
En dat betreft ook een geval met Sony. (PS2 probleem aantal jaar geleden, En nooit echt opgelost.)

Hoe dan ook, Men zegt iets toe zonder te controleren of wat er word toegezegt wel mogelijk is en er word niet de moeite genoemen om te kijken of het er is, Er word gewoon gezegt dat het er niet is zodat het alleen maar mee kan vallen en de klant dan een positief gevoel heeft/positive ervaring heeft.

Ik begrijp het volledig als ik het van hun kant af bekijk, Maar het gaat gewoon keihard tegen mijn principes in om zo met je medemens om te gaan.
Ik zal dan ook nooit bij een klantenservice gaan werken.

Edit: En uiteraard gun ik het supercop7373 dat het zo snel en goed is afgehandelt.
Het is gewoon de manier waarop het gegaan en gedaan is waaraan ik mij stoor.

En dan terug on topic, Ik heb inmiddels mijn starterkit nu een weekje in huis en helaas pas tijd en zin gehad om 2 demo's te spelen.
Tumble en The Shoot.

En dat werkte prima op ongeveer 1,5 meter afstand van de tv.
De camera staat voor de voet van mijn tv (op schouderhoogte.) en dat gaf geen problemen.
Moet er dan wel bijvertellen dat mijn bewegingen minimaal waren en ik niet heb zitten zwaaien en zwiepen en zo dus ook binnen het berijk van de camera bleef.

Ondanks dat toonde het wel aan dat het geen probleem zal gaan zijn met de games die ik van plan ben ermee te gaan spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door Sato op 14-10-2010 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Na 6 winkels te hebben gebeld in Utrecht, was er nog 1 winkel die een Move controller op voorraad had (lucky me, want ze hadden er nog maar 1) :)

Vanavond ga ik kijken hoe goed het werkt met 2 personen via split-screen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de Speedlink Peacemaker en de originele gunattachement van Sony gekocht.
De Peacemaker ziet er goed uit , maar de originele ligt mij veel lekkerder in de hand.

[ Voor 77% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-10-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

Pff, zijn er meer mensen die zo enorm veel moeite hebben om Heavy Rain met de move controller te spelen? Ik ben er voorlopig helemaal klaar mee. Die bewegingen zijn zo onduidelijk aangegeven.. Probeer ergens een kluisje open te maken, echt volledig onmogelijk! Na 100 pogingen heb ik het opgegeven. Heb nu maar weer gewoon de wireless controller geselecteerd, daarmee blijft er iig nog wat over van het speelplezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Geen probleem dusver met heavy rain, ben juist onder de indruk van de move in dat spel. Gewoon niet exact de icoontjes volgen met gecombineerde bewegingen, maar gewoon net zelf doen of je een kluis openmaakt met de move in de aangegeven houding. Werkt wonderbaarlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik heb wel enorm veel moeite met het krakkemikkige verhaal.;)

Heb mezelf beloofd de game maar één keer te spelen. Move zal daar niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren ontving ik het move-starterspakket met sports champions. Meteen PS3 opgestart, sport champions erin, PS eye bovenop de tv gezet en de move controller via usb laten opladen. SC opgestart, tafeltennis uitgekozen en voor het eerst calibreren. Dat lukte, maar ik hield maar weinig ruimte over in de woonkamer. Stond zo waar bijna tegen de bank aan, maarja ligt ook meer aan de opstelling zoals ik die heb thuis. Afijn, eerst maar de tutorial. In 2006 heb ik de Wii gekocht, dus vergelijk ik de move met de wiimote. De move ligt fijner in de hand vanwege het ronde ontwerp. De felgekleurde bol bovenop de move daar erger ik mij niet aan. Merkte meteen dat er idd beter wordt waargenomen hoe je de move vasthoudt.

Toch lukte het mij niet om een geslaagde smash uit te voeren. Staat aangegeven hoe het moet, ik probeer dat na te doen en er komt niks van terecht. Dito voor backspin of topspin. Wel lukt het me vrijwel meteen het balletje precies op die punten neer te leggen dat de tegenstander er niet bij kan. Met de precisie van de move zit het wel goed. Vervolgens een normaal potje gespeeld. Vind het jammer dat je maar 1x game tot 10 pnt kunt spelen en niet best of three/five. Desondanks had ik vaak te kampen met dat de beweging die ik met de move maakte niet meteen werd opgemerkt en zodoende vertaald naar een beweging op het scherm. Vaak resulteerde dit in te laat een bal terug spelen.

Vervolgens maar jeux des boules opgestart. Dat werkt al een stuk beter en vind ik persoonlijk erg leuk. Je kan echt effect meegeven waardoor je i.c.m. de kracht van je gooi precies kunt bepalen waar je hem terecht wilt laten komen. Volleybal ook doorlopen en dat werkt fijner met twee move controllers. Niet dat je met een niks kan, in tegen deel. Maar het werkt langzamer zeker met service of bovenhands spelen bijv. Boogschieten met een move controller is waardeloos. Zodra je boog gespannen hebt en je wilt je pijl op het doel richten gaat de marker alle kanten op en blijft dus niet rustig een kant op gaan. Gladiator is ongetwijfeld ook leuker met twee, maar valt prima te doen met een. En dan nog disc golf of frisbeeën werkte minder. Maakt niet uit hoe kaars recht ik de move hield horizontaal, maar goed werpen lukte mij niet.

Voor mij dus een mixed bag. Ja, het is preciezer als een normale wiimote (wiimote plus geen idee) en het ligt fijner in de hand. Maar allicht ligt het aan het calibreren, maar echt lekker gamen ermee lukte me niet. Sterker nog, het leverde eerder frustratie op met sport champions. Kan liggen aan te weinig ruimte in de woonkamer of aan het feit dat SC een veredelde demo en dus niet volledig af is zeg maar om de mogelijkheden te benutten. Maar voor mij iig genoeg reden om het pakket te retourneren. Het heeft wel potentie, ligt goed in de hand maar komt pas echt uit de verf in een grote ruimte denk ik. Kan er zelf jammergenoeg weinig mee aanvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je er ooit aan gedacht dat je misschien ook moet _leren_ de verschillende games te beheersen vooraleer je echt uitspraken kunt doen erover? Ik herken namelijk mijn ervaring in wat jij geschreven hebt, maar eens je de game wat onder controle had, loopt alles als verschrikkelijk vlot en aangenaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PjotrStroganov schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:06:
Ik heb wel enorm veel moeite met het krakkemikkige verhaal.;)
Heb mezelf beloofd de game maar één keer te spelen. Move zal daar niets aan veranderen.
Smaken verschillen.
Heb je de game in één keer uitgespeeld of was het één speelsessie van 10 minuten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:45:
[...]

Smaken verschillen.
Heb je de game in één keer uitgespeeld of was het één speelsessie van 10 minuten? :+
Uigespeeld

En toen bleek dat we voorgelogen werden door de makers van de game aangezien
spoiler:
shelby's gedachten deden voor komen dat hij de dader niet was. Hoe kan hij bepaalde dingen hebben gedacht als hij de dader was?

Goedkope tactiek om ons op het verkeerde been te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik er ergens een lijst te zien met games die binnenkort (binnen een jaar) uitkomen met ondersteuning voor de Move?
Opzich lijkt het mij een geinige gadget, al heb ik het gevoel dat ie bij mij na twee weken weer in de kast ligt. Ik heb al de camera dus met een Move + Sports Champions ben ik even klaar, alleen is 70 euro weer net iets teveel voor iets waar ik wellicht snel op uitgekeken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PjotrStroganov schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:50:
[...]Uitgespeeld

En toen bleek dat we voorgelogen werden door de makers van de game aangezien
spoiler:
shelby's gedachten deden voor komen dat hij de dader niet was. Hoe kan hij bepaalde dingen hebben gedacht als hij de dader was?

Goedkope tactiek om ons op het verkeerde been te zetten.
spoiler:
Heb je er wel aan gedacht dat de gedachten van een psychopaat wel eens echt zo vreemd zouden kunnen zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:44:
Gisteren ontving ik het move-starterspakket met sports champions. Meteen PS3 opgestart, sport champions erin, PS eye bovenop de tv gezet en de move controller via usb laten opladen. SC opgestart, tafeltennis uitgekozen en voor het eerst calibreren. Dat lukte, maar ik hield maar weinig ruimte over in de woonkamer. Stond zo waar bijna tegen de bank aan, maarja ligt ook meer aan de opstelling zoals ik die heb thuis. Afijn, eerst maar de tutorial. In 2006 heb ik de Wii gekocht, dus vergelijk ik de move met de wiimote. De move ligt fijner in de hand vanwege het ronde ontwerp. De felgekleurde bol bovenop de move daar erger ik mij niet aan. Merkte meteen dat er idd beter wordt waargenomen hoe je de move vasthoudt.

Toch lukte het mij niet om een geslaagde smash uit te voeren. Staat aangegeven hoe het moet, ik probeer dat na te doen en er komt niks van terecht. Dito voor backspin of topspin. Wel lukt het me vrijwel meteen het balletje precies op die punten neer te leggen dat de tegenstander er niet bij kan. Met de precisie van de move zit het wel goed. Vervolgens een normaal potje gespeeld. Vind het jammer dat je maar 1x game tot 10 pnt kunt spelen en niet best of three/five. Desondanks had ik vaak te kampen met dat de beweging die ik met de move maakte niet meteen werd opgemerkt en zodoende vertaald naar een beweging op het scherm. Vaak resulteerde dit in te laat een bal terug spelen.

Vervolgens maar jeux des boules opgestart. Dat werkt al een stuk beter en vind ik persoonlijk erg leuk. Je kan echt effect meegeven waardoor je i.c.m. de kracht van je gooi precies kunt bepalen waar je hem terecht wilt laten komen. Volleybal ook doorlopen en dat werkt fijner met twee move controllers. Niet dat je met een niks kan, in tegen deel. Maar het werkt langzamer zeker met service of bovenhands spelen bijv. Boogschieten met een move controller is waardeloos. Zodra je boog gespannen hebt en je wilt je pijl op het doel richten gaat de marker alle kanten op en blijft dus niet rustig een kant op gaan. Gladiator is ongetwijfeld ook leuker met twee, maar valt prima te doen met een. En dan nog disc golf of frisbeeën werkte minder. Maakt niet uit hoe kaars recht ik de move hield horizontaal, maar goed werpen lukte mij niet.

Voor mij dus een mixed bag. Ja, het is preciezer als een normale wiimote (wiimote plus geen idee) en het ligt fijner in de hand. Maar allicht ligt het aan het calibreren, maar echt lekker gamen ermee lukte me niet. Sterker nog, het leverde eerder frustratie op met sport champions. Kan liggen aan te weinig ruimte in de woonkamer of aan het feit dat SC een veredelde demo en dus niet volledig af is zeg maar om de mogelijkheden te benutten. Maar voor mij iig genoeg reden om het pakket te retourneren. Het heeft wel potentie, ligt goed in de hand maar komt pas echt uit de verf in een grote ruimte denk ik. Kan er zelf jammergenoeg weinig mee aanvangen.
Ik deel je ervaring totaal niet. De eerste keer dat ik met de move speelde (test setup bij Gamemania) deed ik tafeltennis en kon in de allereerste wedstrijd al smashen en effecten meegeven aan de bal.
Eenmaal aangeschaft kon ik ook boogschieten zonder problemen en tuurlijk, je wint niet alles maar daar is het toch een spel voor?
Ik zou als ik jou was toch eerst even kijken of je de controller wel goed vast hebt oid want jouw verhaal strookt absoluut niet met de beleving die anderen (en ik dus) hebben met de move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:34:
[...]

spoiler:
Heb je er wel aan gedacht dat de gedachten van een psychopaat wel eens echt zo vreemd zouden kunnen zijn? ;)
Ja. Maar zo wordt het niet gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:35
Ik wil dus ook de Move halen.

Alleen heb ik de PS Eye al.

Dus ik heb nodig: PS Move controller + Navigation Controller + Oplaadstation + Sports Champions.

Wat/waar is het het voordeligst om te gaan halen? :)
Amazon.co.uk verzend sinds kort gratis boven de 25 pond, maar daar kost de controller duurder dan het starters pakket (incl. controller en Eye)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Dennis Lammers schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:55:
Ik wil dus ook de Move halen.

Alleen heb ik de PS Eye al.

Dus ik heb nodig: PS Move controller + Navigation Controller + Oplaadstation + Sports Champions.

Wat/waar is het het voordeligst om te gaan halen? :)
Amazon.co.uk verzend sinds kort gratis boven de 25 pond, maar daar kost de controller duurder dan het starters pakket (incl. controller en Eye)
Toen ik een extra Move controller wilde heb ik ook gekeken naar de goedkoopste winkel (ook buitenland). Als ik kijk naar het verschil in prijs zou ik hem gewoon in NL kopen. Voor ongeveer 35,- kan je hem importeren uit Engeland, bij de NL winkels kost ie 39,99. Ik betaal liever 5,- extra zodat ik hem eenvoudig kan terugbrengen mocht de controller defect zijn. En vaak is er ook nog wel een coupon code te vinden op internet waardoor de verzendkosten gratis zijn en/of wat korting krijgt. Tot slot kijk ik vaak op www.budgetgaming.nl voor de laagste prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aanstaande donderdag komt Move uit in Japan, ik ben benieuwd wat het daar gaat doen qua verkopen.
Als er hier in Europa al meer dan 1,5 miljoen exemplaren verkocht kunnen worden binnen een paar weken, dan kan Japan niet achterblijven lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40
Ik zie net op Play.com en Amazon.co.uk dat Time Crisis - Razing Storm op 5 november uit moet komen... Ruim twee weken na de US release dus. Nu is het dus voor mij in ieder geval de afweging maken of ik nog zo lang kan wachten :9.

Edit: Ook bol.com heeft hem in het systeem staan voor 5 november.

Daarnaast is importeren vanuit de US/Canada toch wel een euro of twintig goedkoper... Lastige afweging... Alhoewel dat je hem dan eerder hebt en dat het spel goedkoper is O-)

Edit2: Toch maar besteld, inclusief twee gun-attachments en gratis t-shirt voor 68 euro. Lijkt me een redelijke prijs :). Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://i-con-products.com/product_images/0000/1836/shoot_gun-1.jpg

Alleen zijn ze nu ineens van de site verdwenen, duss 8)7.

[ Voor 42% gewijzigd door alex3305 op 18-10-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de move in de avond.

Onze woonkamer, ca 3 x 4, afstand tv tot bank ca 2,5 m en tv tot voor de bank (staand dus) ca 2 m, wordt 's avonds minimaal verlicht (1 staande lamp, tv en aquarium zorgen voor verlichting, erg sfeervol, maar wellicht weinig praktisch voor Move)

De PSeye heb ik thuis. Daarmee wordt eigenlijk nagenoeg nooit iets gedaan. Gekocht (primair) voor Eyetoy voor de kids, maar die kijken daar al lang niet meer naar om. Een aantal camera geschikte spellen uit de PSN store geplukt, maar 's avonds (ik werk overdag en in het weekend is overdags voor mn gezin) ben ik niet van plan om onder een spreekwoordelijke bouwlamp te gaan zitten om die camera mij te laten registreren. Op de normale (voor ons dan) verlichting registreert de camera vrijwel niets (een schemerig beeld wordt getoond).

Hoe is dit met de Move? Werkt die wel in een weinig verlichte kamer? Of heeft de camera ook een onderscheiding nodig van degene die de Move controller bedient?

Overigens wel jammer dat er (vooralsnog) geen starter packs zijn zonder de camera maar met bijvoorbeeld 2 Move controllers en een navi controller.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Heb Sports Champions in een redelijk donkere ruimte gespeeld en heb daar geen problemen mee ondervonden. Vraag is dan wat het verschil is tussen de Eyetoy en de camera die in het introductie pakket zat.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:58:
Heb Sports Champions in een redelijk donkere ruimte gespeeld en heb daar geen problemen mee ondervonden. Vraag is dan wat het verschil is tussen de Eyetoy en de camera die in het introductie pakket zat.
Ik heb niet een Eyetoy, maar de PSEye. De eyetoy is de PS2 camera. De PSEye is die van de PS3 (met verstelbare lens (narrow / wide).
Zou dezelfde camera moeten zijn als die in het Move starterspakket

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Met minimaal licht zou het dan goed moeten werken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
alex3305 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:52:
...
Daarnaast is importeren vanuit de US/Canada toch wel een euro of twintig goedkoper... Lastige afweging... Alhoewel dat je hem dan eerder hebt en dat het spel goedkoper is O-)

Edit2: Toch maar besteld, inclusief twee gun-attachments en gratis t-shirt voor 68 euro. Lijkt me een redelijke prijs :). Deze dus:

[afbeelding]

Alleen zijn ze nu ineens van de site verdwenen, duss 8)7.
Waar heb je ze uiteindelijk gekocht? Want de genoemde websites komen allemaal uit Engeland en niet US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
bsmpower schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:22:
[...]

Waar heb je ze uiteindelijk gekocht? Want de genoemde websites komen allemaal uit Engeland en niet US.
VideoGamesPlus.ca.. Aangezien dit geen import-topic betreft, wil ik daar dan ook niet al te ver over uitwijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:04:
[...]

Ik heb niet een Eyetoy, maar de PSEye. De eyetoy is de PS2 camera. De PSEye is die van de PS3 (met verstelbare lens (narrow / wide).
Zou dezelfde camera moeten zijn als die in het Move starterspakket
Volgens mij werkt het in een minder verlichte kamer alleen maar beter vanwege de lichtgevende bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:38:
[...]

Volgens mij werkt het in een minder verlichte kamer alleen maar beter vanwege de lichtgevende bol?
De pest (of eigenlijk vooruitstrevende techniek 8) ) is dat Move niet alleen met de bol werkt. De bol is het instrument om de plaats van de controller en de gebruiker te bepalen. De 'outline' van de gebruiker wordt ook bij veel spellen betrokken in de aansturing van het object op de PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet ook de Gold cup van tafeltennis uitgespeeld, ging dat even vlotter dan verwacht.
Laatste tegenstander in 2 keer verslaan, 11-2 en 11-4, 7056 punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Overigens zijn mijn bovengenoemde guns en Time Crisis inmiddels verzonden :9.. OEH!!! Nu maar hopen dat het niet bij de douane tegengehouden wordt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al ervaringen met gun(attachments)?
Mij bevalt de originele van Sony nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
AllSeeyinEye schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:33:
De pest (of eigenlijk vooruitstrevende techniek 8) ) is dat Move niet alleen met de bol werkt. De bol is het instrument om de plaats van de controller en de gebruiker te bepalen. De 'outline' van de gebruiker wordt ook bij veel spellen betrokken in de aansturing van het object op de PS3...
Mijn ervaring is dat de Move in een iets donkere kamer zelfs veel beter werkt dan een kamer met veel daglicht. Ik heb overlaatst eens 's middags met de Move gespeeld en ik kreeg constant de melding dat er teveel licht in de kamer was. Dit had tot gevolg dat de configuratie elke keer meerdere keren gedaan moest worden.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 19-10-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Welke fps'en zullen move ondersteunen behalve bijv. socom.

Zijn dat alle fps'en die uitkomen, of bijv. een volgende battlefield niet en eentje van een andere uitgever wel?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:16:
[...]
Mijn ervaring is dat de Move in een iets donkere kamer zelfs veel beter werkt dan een kamer met veel daglicht. Ik heb overlaatst eens 's middags met de Move gespeeld en ik kreeg constant de melding dat er teveel licht in de kamer was. Dit had tot gevolg dat de configuratie elke keer meerdere keren gedaan moest worden.
Bij teveel licht in het contrast tussen de omgeving en de gekleurde bol op de move controller te klein, waardoor hij hem minder goed kan herkennen als ik me niet vergis.
Als het wat donkerder is, is het veel makkelijker voor de camera om de bol te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:11
Ik heb 's avonds Eyepet gespeeld. Onder een flinke lamp, maar toch te veel ruis in beeld, dus de interactie zonder de Move is dan een stuk minder. De pet even een tikje geven lukt dan slecht. Jammer! Is echt iets om op het gemak met je vriendin te 'spelen'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Wii4all schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:22:

Zijn dat alle fps'en die uitkomen, of bijv. een volgende battlefield niet en eentje van een andere uitgever wel?
In ieder geval zal Killzone 3 de Move gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:22:

MAG is al te spelen met Move controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen wordt Move in Japan gelaunched.
De vraag is of het daar zo goed verkoopt als hier in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Vandaag ook de Move binnengekregen. Verwacht niet dat ik er veel gebruik van maak (zit liever te gamen), maar aangezien ik al zo'n webcam had vond ik het nog wel leuk om eens te proberen voor die 40 euro. Er zullen vast nog wel leuke games uitkomen met Move-ondersteuning. Voor nu heb ik Sports Champions erbij.

Het ding werkt lekker en behoorlijk precies. Je kunt er ook al snel mee overweg. Over de werking heb ik niks aan te merken, al is het telkens weer calibreren wat vervelend.

Sport Champions vind ik nog een klein beetje tegenvallen. Graphics zijn maar zo-zo en uitgebreid is het voor m'n gevoel niet. Keuze van die spellen is wat beperkt en er lijkt per spel niet zo heel veel aandacht aan besteed. Ook wat jammer dat ze instellingen niet onthouden, waarom moet ik telkens weer aangeven dat ik één controller heb, met één player ben en rechtshandig speel. Beter onthouden ze dat met een wijzig knop als je een instelling wilt wijzigen, maargoed. Er had ook wel iets van muziek bij mogen zitten. Maar het is het wel vermakelijk en daar gaat het om. Vooral tafeltennis vind ik grappig om te doen :)

Ook nog even naar dat spel met die blokken gekeken, best geinig al is de demo te kort en afgelopen voor je er plezier in kunt krijgen. Heavy Rain demo vond ik klote qua bediening met de Move, goed dat ik die niet gekocht heb.

Kortom, leuk ding zo'n Move :)
Sowieso vind ik het tof dat je (in mijn geval) drie jaar geleden een console kocht en je nu, voor een zacht prijsje, weer iets extra's voor te kunnen kopen wat weer nieuwe mogelijkheden geeft. Sony blijft toch lekker bezig door eraan te blijven doorontwikkelen. Bij een eventuele PS4 zal ik geen moment twijfelen om die aan te schaffen, je hebt er gewoon een paar jaar plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Tom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:04:
.. Er had ook wel iets van muziek bij mogen zitten. Maar het is het wel vermakelijk en daar gaat het om. Vooral tafeltennis vind ik grappig om te doen :)..
Je kunt ook je eigen muziek kiezen overigens (volgens mij als je op de startknop drukt, ergens in dat menu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:05:
Aanstaande donderdag komt Move uit in Japan, ik ben benieuwd wat het daar gaat doen qua verkopen.
Als er hier in Europa al meer dan 1,5 miljoen exemplaren verkocht kunnen worden door Sony binnen een paar weken, dan kan Japan niet achterblijven lijkt me.
Nu de cijfers uit Noord Amerika ook bekend zijn gemaakt ( > 1 miljoen ), is Japan aan de beurt om de miljoen te passeren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb gisteren weer een paar uur Bocce in multiplayer zitten spelen. Blijft een erg leuk spel.
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:49:
Iemand al ervaringen met gun(attachments)?
Mij bevalt de originele van Sony nog het meest.
Die van Sony krijgt goede review en ga ik ook nog wel bestellen samen met het officiële oplaadstation :)
Tom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:04:
Sport Champions vind ik nog een klein beetje tegenvallen. Graphics zijn maar zo-zo en uitgebreid is het voor m'n gevoel niet.
Ik vind de graphics juist behoorlijk goed eigenlijk. Ik vind de manier waarop de tegenstanders en de objecten bewegen/reageren op de omgeving ook erg goed uitgewerkt.
Bij een eventuele PS4 zal ik geen moment twijfelen om die aan te schaffen, je hebt er gewoon een paar jaar plezier van.
Van zodra het mogelijk is ga ik ook een preorder plaatsen ja, maar dat zal nog wel even duren denk ik zo :P

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 23-10-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Afgelopen vrijdag bij de MM de startset + extra move + racketsport (gratis..dus ach ja toch maar meegenomen, kon hem niet ruilen met sport champions) en Heavy rain gekocht.

Werkt wel leuk, Heavy rain is wel een stuk fijner te besturen dan ik me kan herinneren van de demo met alleen de dualshok. Alleen de demo van Sport champions kort uitgeprobeerd, helaas dat er maar 2 sporten te testen zijn, best beperkt. Hopelijk van de week nog tijd om de rest ook uit te proberen.

Eerste indruk is positief.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week komt The Shoot eindelijk uit.
Ik ga deze game samen met The Lord of the Rings: Aragorn's Quest kopen.
De demo van The Shoot heeft me al genoeg vermaakt dat ik de game niet links kan laten liggen (schuldgevoel).
The Lord of the Rings is voor mij sowieso must-buy, alleen hoop ik dat de trailers en gameplaybeelden die ik heb gezien van de Wii-versie waren want de PS3 moet toch beter kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Zo dan, een lesje reclame, hype en marketing maken door Microsoft voor eigenlijk alle bedrijven ter wereld:

tell sell
Oprah
huisvrouw

Ik ben werkelijk onder de indruk want zelfs ik als Kinect skeptici wil er bijna eentje gaan kopen door het enthousiasme. Maargoed MS gooit er de komende tijd ook 500 miljoen dollar tegenaan om Kinect een gegarandeerd succes te maken.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:35
Ik vind alleen dat MS van zulke neppe reclames heeft waarbij ze geforceerd lachen. Ook bij Operah , waarom zou je gaan schreeuwen om een Kinect en Xbox 360? Ik zou dat eerder doen als je een miljoen euro zou krijgen.
Het is geen fanboy gedrag wat ik nu vertoon maar gewoon mijn mening, de reclame met Kevin Butler vind ik grappig en niet geforceerd :P

Ze maken veel reclame en dat helpt heel veel bij hun. Sony moet nog veel leren van hun.

[ Voor 13% gewijzigd door Negaiido op 26-10-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:35:
Zo dan, een lesje reclame, hype en marketing maken door Microsoft voor eigenlijk alle bedrijven ter wereld:

tell sell
Oprah
huisvrouw

Ik ben werkelijk onder de indruk want zelfs ik als Kinect skeptici wil er bijna eentje gaan kopen door het enthousiasme. Maargoed MS gooit er de komende tijd ook 500 miljoen dollar tegenaan om Kinect een gegarandeerd succes te maken.
500 miljoen dollar aan marketing, doet me denken aan Final Fantasy XIII.
Werd ook helemaal gehyped als zijnde xboxexclusive, flink wat geld aan marketing en nog steeds veel minder verkopen.
Ik denk dat Sony het met een minimaal marketingbudget en een paar miljoen verkochte exemplaren niet bepaald slecht doet.

Ik ben dan ook vooralsnog helemaal niet onder de indruk.
Ze proberen iets te verkopen zonder ook maar iets te laten zien bv door geen reviewexemplaren te verzenden.
Nog maar 2 weken en nog steeds geen review, dan moet je er idd veel geld tegenaan gooien om mensen alsnog te overtuigen.
Ze zullen wel weten wat ze doen, anders gaan er flink wat koppen rollen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Vandaag heb ik Time Crisis Razing Storm met twee gun-holders voor de Move binnen gekregen en ik moet zeggen :9~ wat een titel voor 40 euro! Nu heb ik even Time Crisis Razing Storm (zelf) en Deadstorm Pirates uitgeprobeerd en dit zijn echt toptitels!

Vooral Deadstorm Pirates is echt heel leuk om te spelen, speelt extreem arcade, waardoor je lekker door kunt blijven knallen. Daarnaast zijn de contrasten en kleuren lekker hoog en fel, waardoor je makkelijk je doelen kunt vinden en raken. Het enige jammere van dit spel is, dat je niet kunt bukken.

Ook heb ik Time Crisis Razing Storm dus uitgeprobeerd en dit is op zich ook een erg leuk spel. Dit spel is futuristischer en de contrasten zijn minder hoog dan bij Deadstorm Pirates. Dit doet helaas wat af aan de leukheid van het spel, omdat doelen niet altijd even gemakkelijk te vinden zijn. Ook is het de bedoeling dat je reload en je schild gebruikt. Dit laatste is logisch, maar dat eerste is af en toe erg lastig om rekening mee te houden. Wel zit er in dit spel brute wapens, wat erg leuk is!

Time Crisis 4 heb ik helaas nog niet gespeeld, maar concluderend is het in totaliteit een erg leuk maar intensief spel om te spelen. Na een sessie van een half uur heb ik dan ook zeker genoeg. Het spel is overigens wel een echte party-game en is vooral met twee spelers nog leuker om te spelen. Het idee dat je tegen de computer speelt (samen), maar ook tegen elkaar (door het puntensysteem) is erg leuk en innovatief.

Conclusie: KOPEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn om te horen dat de game(s) lekker speelt, vrijdag maar eens gaan halen denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik ben van plan om The Shoot te gaan halen.
Nu kan je hem met of zonder gun kopen en volgens mij zit de standaard Sony Gun attachment erbij.
Overal zie ik plaatjes dat deze rood/wit is maar de verkoper had het over oranje 8)7

Nu moet het schieten natuurlijk wel met een beetje fatsoenlijke Gun zijn.
Iemand ervaring met verschillende Guns en iemand die me kan vertellen welke kleur de originele Sony heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noteboeki schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:02:
Iemand ervaring met verschillende Guns en iemand die me kan vertellen welke kleur de originele Sony heeft?
Rood/wit en de Standaard Sony Attachment bevalt mij het beste tot dusver. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
noteboeki schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:02:
Ik ben van plan om The Shoot te gaan halen.
Nu kan je hem met of zonder gun kopen en volgens mij zit de standaard Sony Gun attachment erbij.
Overal zie ik plaatjes dat deze rood/wit is maar de verkoper had het over oranje 8)7

Die oranje zitten volgens mij bij Time Crisis 4 ?:
Afbeeldingslocatie: http://images.trademe.co.nz/photoserver/tq/78/143297678.jpg

En als ik de reviews moet geloven zijn dit de betere:

Venom Move Shooter - 9,-

Originele Sony - 15,-

[ Voor 23% gewijzigd door bsmpower op 29-10-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
OPSLAGHOND schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:58:
[...]
Rood/wit en de Standaard Sony Attachment bevalt mij het beste tot dusver. ;)
klopt, en gelukkig niet oranje.
Dit is inderdaad een prima gun, de kolf had van mij ietsje langer gemogen aangezien deze eigenlijk net iets te kort is voor mijn hand maar verder voorlopig prima mee te leven.

Heb gisteren The Shoot gehaald (incl. Gun) en Sports Champions, beide erg leuke titels waar ik me gisteren
uitstekend een paar uur mee heb vermaakt.
Kreeg het er zelfs een beetje warm van en had na een tijdje wat van dat vreemde spul op mn voorhoofd.
Daar moet ik toch mee uitkijken, straks krijg ik nog een goede conditie :+

Persoonlijk vind ik het een erg leuke toevoeging aan de PS3 en kan haast niet wachten op meer leuke titels.
Het is weer eens wat anders dan onderuitgezakt in de bank hangend met de controller is je hand, wat ik overigens ook nog steeds met erg veel plezier doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Raak nu ook steeds meer gewend aan de besturing bij Resident Evil 5, waardoor dit spel echt goed te spelen is met de Move contollers! Zeker een leuk spel voor erbij. Kan je lekker vanuit de bank spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
bsmpower schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:01:
[...]
Die oranje zitten volgens mij bij Time Crisis 4 ?:
[afbeelding]

En als ik de reviews moet geloven zijn dit de betere:

Venom Move Shooter - 9,-

Originele Sony - 15,-
Die ziet er niet uit dat oranje ding...
Natuurlijk gaat het er om dat hij lekker in de hand ligt, maar goed het oog wil ook wat.
Ik zou gewoon zeggen maak die dingen gewoon zwart, maar dan zullen ze wel weer te veel gaan lijken op
"echte" guns en dat mag natuurlijk ook weer niet.

Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Time Crisis, eens kijken of die al ergens te scoren is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet hier iemand welke firmware bij het PS3+move pakket zit?
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:19:
Weet hier iemand welke firmware bij het PS3+move pakket zit?
Bij voorbaat dank!
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34943382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag de Move gehaald, helaas waren er geen games voor de Move te verkrijgen, behalve dat sportspul maar die hoef ik niet.
Ik heb me met de demo's van Time Crisis (erg intensief) en the Shoot al even vermaakt en wilde ook Heavy Rain uit proberen maar die krijg ik niet aan de praat. Iemand die weet hoe je die demo opstart? Hij blijft op "start nieuwe demo" staan en ik kan helemaal niets selecteren, laat staan de demo starten. De lamp brandt gewoon maar dat is ook het enige wat er gebeurt.

Ik heb ook een gun gekocht bij Bart Smit (Aliengun of zoiets) voor 9,95 en heb daar Time Crisis ook mee gespeeld. Nadeel is echter dat je om te reloaden op het blauwe kruisje moet drukken en daar kom je niet bij als je de controller in een gun hebt zitten tenzij je de andere hand gebruikt. Als ik de controller gewoon zo gebruik kan ik daar wel bij met dezelfde hand, dat moet ik dus nog even bekijken of ik nog wel zo'n gun wil gebruiken. Ik weet niet hoe dat met andere games is.

Ik had gehoopt Resident Evil ook in de demo store aan te treffen maar die heb ik helaas niet gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:32:

Heavy Rain uit proberen maar die krijg ik niet aan de praat. Iemand die weet hoe je die demo opstart? Hij blijft op "start nieuwe demo" staan en ik kan helemaal niets selecteren, laat staan de demo starten. De lamp brandt gewoon maar dat is ook het enige wat er gebeurt.
Je moet geloof ik met de gewone controller ergens onderin op 'Move edition' klikken. Daarna kun je de move wel gebruiken in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:36:
[...]

Je moet geloof ik met de gewone controller ergens onderin op 'Move edition' klikken. Daarna kun je de move wel gebruiken in het menu.
De optie "bewegingscontroller" heb ik ook zien staan maar kon daar met de gewone controller niet naar toe. Zal het nog eens gaan proberen maar dan met eerst alleen de gewone controller aan en daarna pas de Move controller aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Volgens mij kun je ze beide gewoon aanhebben en werkt er maar één afhankelijk van de gekozen switch/instelling onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze zowel met beide aan als een van de twee uit geprobeerd maar ik krijg totaal geen beweging in het menu. Ik kan met beide controllers de game stoppen via de PS toets en naar "ja" switchen om weer terug op het dashboard te komen maar als het om menukeuze gaat doet ie helemaal niets. Snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:32:
Heb vanmiddag de Move gehaald, helaas waren er geen games voor de Move te verkrijgen, behalve dat sportspul maar die hoef ik niet.
Ik heb me met de demo's van Time Crisis (erg intensief) en the Shoot al even vermaakt en wilde ook Heavy Rain uit proberen maar die krijg ik niet aan de praat. Iemand die weet hoe je die demo opstart? Hij blijft op "start nieuwe demo" staan en ik kan helemaal niets selecteren, laat staan de demo starten. De lamp brandt gewoon maar dat is ook het enige wat er gebeurt.
Demo van Time Crisis??? Ik heb dan denk ik wat gemist! Staat die in de NL Store of USA, kan ik die vanaaf meteen even binnen sleuren!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste