• Kohaku
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-06-2014
Only schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:33:
[...]

Demo van Time Crisis??? Ik heb dan denk ik wat gemist! Staat die in de NL Store of USA, kan ik die vanaaf meteen even binnen sleuren!
Staat in het Move gedeelte van de store, gewoon de Nederlandse.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tommie2006-2749/hero/789223

• binaries4me
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14-01-2015
Kohaku schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:42:
[...]

Staat in het Move gedeelte van de store, gewoon de Nederlandse.
Zo heb net Time crisis gespeeld met de move en dat ging best leuk. Vond het wel vervelend dat me move controller blauw was en me richter op het scherm rood. dus was me andere move controller blauw en die richter weer rood dat bracht me in de war. hebben andere hier ook last van gehad tijdens het spelen?

• Kohaku
Heb er niet op gelet om eerlijk te zijn, was al blij dat ik ze allemaal te pakken kreeg voor ze mij te pakken hadden :)
Vond het alleen lastig dat ik er telkens te laat achter kwam dat ik moest reloaden waardoor ik kostbare tijd verloor. Maar ik ga deze in ieder geval halen, wil RE5 ook nog halen en Socom 4 ziet er ook goed uit op You Tube, zie alleen verschillende releasedata, varierend van eind december tot eind maart. En Sorcery kan niet snel genoeg verschijnen. Heb nog 82 vakantiedagen staan die van de baas opgenomen moeten worden dus ik vermaak me wel!

[Voor 3% gewijzigd door Kohaku op 31-10-2010 21:39]

• noteboeki
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 06-03-2019
Zoek me een slag in de rondte maar zie nergens de originele Move Gun Attachment van Sony op voorraad.
Zie overal lange levertijden, en wil hem eigenlijk voor het weekend hebben :9

Weet iemand toevallig waar deze nog op voorraad is? (Webshop of winkel midden Nederland)

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
noteboeki schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:03:
Zoek me een slag in de rondte maar zie nergens de originele Move Gun Attachment van Sony op voorraad.
Zie overal lange levertijden, en wil hem eigenlijk voor het weekend hebben :9

Weet iemand toevallig waar deze nog op voorraad is? (Webshop of winkel midden Nederland)
Heb even in de pricewatch gekeken hier http://tweakers.net/price...-move-gun-attachment.html
..en paar keer geklikt..en volgens de site van Redcoon is hij daar in ieder geval op voorraad?
http://www.redcoon.nl/ind...74/cid/20014/refId/tweak/

Nu wil het daar soms wel eens niet kloppen, dus navragen is wel belangrijk, maar aan de andere kant hebben ze wel vaker import uit het buitenland..dus het zou zomaar eens waar kunnen zijn dat zij ze wel op voorraad hebben!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• noteboeki
Only schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 00:35:
[...]
Heb even in de pricewatch gekeken hier http://tweakers.net/price...-move-gun-attachment.html
..en paar keer geklikt..en volgens de site van Redcoon is hij daar in ieder geval op voorraad?
http://www.redcoon.nl/ind...74/cid/20014/refId/tweak/

Nu wil het daar soms wel eens niet kloppen, dus navragen is wel belangrijk, maar aan de andere kant hebben ze wel vaker import uit het buitenland..dus het zou zomaar eens waar kunnen zijn dat zij ze wel op voorraad hebben!
Thanks, had ook in de pricewatch gekeken en zag in dat rijtje dat idd Redcoon de enige is waar direct leverbaar staat.
Maar vind dat zo een ballentent en had me voorgenomen daar nooit meer wat te bestellen.
Maar gezien het feit dat ik hem (nog) nergens anders voorraadig zie ga ik hem wellicht toch maar hier bestellen.
Bedankt voor je hulp in iedergeval.

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb de attachement gekocht icm 'The Shoot'. Was een totaalpakket.

PSN: Shiver23

• noteboeki
Shiver23 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:30:
Ik ook ;)
Wil er eentje extra, maar om nou tweemaal The Shoot te kopen is ook zo wat.

Er komt volgens mij geen combipakket met Time Crisis 4 icm met deze attachment, nog
niet tegen gekomen tenminste.

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online
Shiver23 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:30:
Mag ik vragen wat dit totaal heeft gekost? :)

Wellicht interessant voor mezelf namelijk.

• jhonno
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-08-2013
LuPo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:51:
[...]

Mag ik vragen wat dit totaal heeft gekost? :)

Wellicht interessant voor mezelf namelijk.
http://www.nedgame.nl/the...s-gun-attachment+ps3.html

• DannyEster
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15-01-2014

DannyEster

PSN: DannyEster

noteboeki schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:38:
[...]

Ik ook ;)
Wil er eentje extra, maar om nou tweemaal The Shoot te kopen is ook zo wat.

Er komt volgens mij geen combipakket met Time Crisis 4 icm met deze attachment, nog
niet tegen gekomen tenminste.
Combipakket met Time Crisis 4 bestaat, http://www.amazon.co.uk/Time-Crisis-4-Gun-PS3/dp/B000UX1A42
Immers we het hier over dezelfde attachment hebben! ;)

PSN: DannyEster

• BeerenburgCola
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:13
Tom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:04:
Vandaag ook de Move binnengekregen. Verwacht niet dat ik er veel gebruik van maak (zit liever te gamen), maar
Uhhm. De bedoeling is dat je met de Move *kan* gamen. Het is maar een idee ...

• maffiappie
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 27-07 12:23
BeerenburgCola schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:59:
[...]

Waarschijnlijk ging het meer om het "zit" gedeelte.

• zoenvisje
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15-06 21:12
Ik ga vandaag de Move kopen. Hopelijk werkt het voor mij. Om de een of andere reden is de Wii echt hopeloos als je in een elektrische rolstoel zit. Alsof de rolstoel het signaal stoort.
zoenvisje schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:06:
Ik ga vandaag de Move kopen. Hopelijk werkt het voor mij. Om de een of andere reden is de Wii echt hopeloos als je in een elektrische rolstoel zit. Alsof de rolstoel het signaal stoort.
An sich als je PS3 controller normaal werkt, zou je move het ook kunnen doen. De movement wordt puur gedaan door de camera en het lichtgevende balletje :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• noteboeki
DannyEster schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:55:
[...]
Combipakket met Time Crisis 4 bestaat, http://www.amazon.co.uk/Time-Crisis-4-Gun-PS3/dp/B000UX1A42
Immers we het hier over dezelfde attachment hebben! ;)
Is helaas niet de originele Sony Gun Attachment welke hierbij zit.

• pasajo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:55
SinergyX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:08:
[...]

An sich als je PS3 controller normaal werkt, zou je move het ook kunnen doen. De movement wordt puur gedaan door de camera en het lichtgevende balletje :)
Het hangt er mijns inziens wel vanaf welke spellen je wilt spelen. De move is niet te foppen met kleine bewegingen zoals de Wiimote. Grotere bewegingen zijn wellicht moeilijk uit te voeren als je in een rolstoel zit, Tumble en Sports champions zijn denk ik niet lekker speelbaar als je niet vrij kan spelen. Heavy Rain is een twijfelgevalletje, maar vooral Flight Control en Ruse* zijn heerlijk te spelen zonder te veel te bewegen.

*Mits je genoeg controle hebt over beide armen/handen en de rolstoel de move niet stoort, zijn maar weinig mensen die je daarin kunnen adviseren.

[Voor 9% gewijzigd door pasajo op 02-11-2010 19:42]

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
BeerenburgCola schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:59:
[...]

Wat:
maffiappie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:02:
[...]

Waarschijnlijk ging het meer om het "zit" gedeelte.
zegt ;)
Ik vind zittend gamen fijner dan staan te zwaaien met je armen. Maar als afwisseling tussendoor is het grappig.

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16:46
Even voor de goede orde, die oranje Time Crisis 4 gun is dus niet met de Move compatibel en heeft uberhaupt niets met de Move te maken!

• zoenvisje
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15-06 21:12
Jahoee, hij werkt goed! Begon in het begin wel ff te schelden toen ik bij The Shoot 360 graden moest draaien wat uiteraard niet lukt maarja dat zal ik toch wel blijven houden bij dit soort dingen.

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:31

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Je kan inplaats van 360graden te draaien ook een 'lasso' beweging maken boven je hoofd, staat zelfs in de handleiding :)

The Outsider

• bsmpower
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:11
Ik ben wel benieuwd naar de goedkope gun attachments die je kan halen via eBay bv deze:

PS3 Move Pistol - Eur 5,50 incl. verzending

Iemand ervaring mee?

• alex3305
bsmpower schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:01:
Ik ben wel benieuwd naar de goedkope gun attachments die je kan halen via eBay bv deze:

PS3 Move Pistol - Eur 5,50 incl. verzending

Iemand ervaring mee?
Ik heb ongeveer dezelfde. Werkt redelijk goed, alleen begint de trigger na een paar weken al te kraken/piepen. Ik had er twee voor 15 euro. Goed te doen dus.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• Meelobee

Meelobee

Gister bij Gamemania een combopack gekocht met The Shoot en de Sony gun attachment. 50 euro voor de pack vond ik nog wel te doen, vanavond dus weer een keer oldskool schieten.. Ben erg benieuwd of het goed werkt :)

The Outsider

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 16-08 23:47
De eerste DLC voor Sports Champions komt vandaag in de Store. Wel jammer dat het enkel maar de omgedraaide tracks voor disc golf zijn en niet echt iets nieuws.

[Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 03-11-2010 18:21]

PSN id: NL_SToRM

• BamSlam_
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Lijkt leuk, maar in de praktijk voegt het bijna niets toe. Heb 3 jaar geleden voor de Wii al eens zo'n pack gekocht. Maakt je bewegingen alleen maar moeizamer. Ik trap er niet meer in.

• pasajo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:55
Net RUSE gekocht voor 25.50 bij de bart smit (15% korting), spel is blijkbaar alweer gedaald naar 30 euro. Erg vermakelijke demo, zonder enige twijfel toch maar weer even de portemonnee getrokken.

• alex3305
BamSlam_ schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:30:
[...]

Lijkt leuk, maar in de praktijk voegt het bijna niets toe. Heb 3 jaar geleden voor de Wii al eens zo'n pack gekocht. Maakt je bewegingen alleen maar moeizamer. Ik trap er niet meer in.
Daarnaast is er ook een dikke kans dat de bol van de Move hierdoor uit beeld verdwijnt ;). Er was geloof ik al iemand in dit topic die hier ervaring mee had. Even teruglezen dus ;)
alex3305 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:55:
[...]

Daarnaast is er ook een dikke kans dat de bol van de Move hierdoor uit beeld verdwijnt ;). Er was geloof ik al iemand in dit topic die hier ervaring mee had. Even teruglezen dus ;)
Ik heb gezocht op 'dealextreme' in dit topic en kon niks vinden, dus dacht dat deze nog niet besproken was.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• Meelobee

Meelobee

Gisteravond The Shoot gespeeld en het is tot nu toe erg leuk, enorm accuraat schieten. (Als je de calibratie maar goed doet) Het enige nadeel is dat ik er onwijs zware armen van krijg, door de hele tijd met die guncontroller te moeten mikken wordt het na een uurtje spelen toch wel zwaar..

The Outsider

• Only
  • Niet online
Zojuist 2 nieuwe move games opgehaald die beiden pas voor morgen gepland stonden!
The Fight was overal eigenlijk al wel verkrijgbaar, en voor nog geen 40 euro val ik me er vast geen beul aan..
En heb Time Crisis Razing Storm ook maar meteen gehaald + een losse sony gun, ik had de laatste gun bij Caste Games :)!
Kan ze pas morgenavond of zaterdag pas spelen, maar heb er nu al zin in :-D

• Billster
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:14
Zit er aan te denken om move aan te schaffen, maar ik wil het eerst ergens uit proberen, het liefst in combinatie met een bravia 3D tv, ik woon in Rotterdam weet iemand een winkel waar ik move icm een 3D bravia of zonder kan uitproberen? Ze kunnen toch niet van me verwachten dat ik 1500 euro neerleg zonder het eerst uit te proberen?

• PjotrStroganov
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:55
Billster schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:06:
Zit er aan te denken om move aan te schaffen, maar ik wil het eerst ergens uit proberen, het liefst in combinatie met een bravia 3D tv, ik woon in Rotterdam weet iemand een winkel waar ik move icm een 3D bravia of zonder kan uitproberen? Ze kunnen toch niet van me verwachten dat ik 1500 euro neerleg zonder het eerst uit te proberen?
Ik neem aan dat de gemiddelde Expert wel even een 3d tv wil demonstreren. Gewoon vragen.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• McVirusS
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-09 01:00
Echt super jammer dat Time Crisis en The Shoot zulke onwijs slechte reviews krijgen (allebei rond de 6), nu moet ik van mezelf weer wachten tot er wel een fatsoenlijke Move game uitkomt, liefst een rails-arcade-shooter :P.

• Only
  • Niet online
McVirusS schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:00:
Echt super jammer dat Time Crisis en The Shoot zulke onwijs slechte reviews krijgen (allebei rond de 6), nu moet ik van mezelf weer wachten tot er wel een fatsoenlijke Move game uitkomt, liefst een rails-arcade-shooter :P.
Bronnen? reviews zijn ook maar meningen hoor..ik vind Time Crisis bijna altijd wel geweldig...
Heb je de demo's van allebei al wel geprobeerd? Is wel eerst aan te raden voordat je meegaat in een review...

Heb je de demo's al gespeeld?
Aan de hand van de demo's kun je zelf een mening vormen (al zijn demo's regelmatig nog niet half zo goed als de uiteindelijke game).
Die 6-en haal je van Metacritic?
Ik kijk daar nooit naar de cijfers, maar hoeveel "stemmen" er positief, negatief of mixed zijn.
Het is uiteindelijk maar een gemiddelde van verschillende meningen.
En meningsverschillen zijn normaal, dus om de mening(en) van een ander(en) meteen als feit te zien is wel erg "schaperig". ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• noteboeki
Kan me nog herinneren dat ik vroeger op school regelmatig erg tevreden was met een 6 :+

Even zonder gekheid, persoonlijk vermaak ik me erg goed met The Shoot.
Oke het is niet een spel wat je uren achter elkaar zal gaan spelen aangezien het toch wat actiever
spellen is dan onderuitgezakt hangen in de bank.
Zeker als je het in combi koop met zo een Sony Gun samen voor 49,- is het wat mij betreft echt wel
de moeite waard.
Vandaag The Shoot gekocht, speelt wel heel erg lekker!
Time Crisis wacht ik nog maar even mee.

• noteboeki
Vandaag nog een extra Gun wezen halen, kon het niet laten om Time Crisis toch ook
maar gelijk even mee te pakken...
Maar moet zeggen dat dit eigenlijk kwam door wat filmpjes welke ik gezien had van
Dead Storm Pirates, deze lijkt me erg leuk om te spelen.

• Kohaku
noteboeki schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:26:
Vandaag nog een extra Gun wezen halen, kon het niet laten om Time Crisis toch ook
maar gelijk even mee te pakken...
Maar moet zeggen dat dit eigenlijk kwam door wat filmpjes welke ik gezien had van
Dead Storm Pirates, deze lijkt me erg leuk om te spelen.
Hoe bevalt Time Crisis? Wil die ook gaan halen maar las daarstraks een review waarin ze een 4/10 gaven onder andere vanwege de erg korte speelduur van de game. Zit nu te twijfelen al beviel de demo mij wel. Wellicht wachten tot de game eens een keer in de aanbieding is en dan gaan halen want ruim 4 tientjes voor een paar uur vind ik teveel.

• noteboeki
Kohaku schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:32:
[...]
Hoe bevalt Time Crisis? Wil die ook gaan halen maar las daarstraks een review waarin ze een 4/10 gaven onder andere vanwege de erg korte speelduur van de game. Zit nu te twijfelen al beviel de demo mij wel. Wellicht wachten tot de game eens een keer in de aanbieding is en dan gaan halen want ruim 4 tientjes voor een paar uur vind ik teveel.
Persoonlijk vindt ik Time Crisis een stuk minder leuk dan The Shoot.
Helaas is dit toch niet echt mn ding, Deadstorm Pirates daarentegen is wel weer een stuk leuker
om te spelen en heb ik me wel erg mee vermaakt.
Al met al zal ik meer The Shoot spelen dan Time Crisis, dus deze gaat weer de verkoop in.
Degene met interesse mag me een DM sturen.
Vandaag nog net voor sluitingstijd een FreeRecordShop kunnen bezoeken om The Lord of the Rings: Aragorn's Quest te kopen.
Ik ben helemaal in de ban van de ring ...
Morgen maar eens testen samen met The Shoot. :P

• Only
  • Niet online
Even een korte review over 2 nieuwe spellen met de move.

The Fight:
De eerste game waarbij ik eigenlijk een probleem tegenkwam met de move, de PS eye is van dusdanige slechte kwaliteit dat head tracking vrijwel onmogelijk is s'avonds..zelf met het licht aan...
Misschien als ik reflectoren op me wangen plak dat het dan beter gaat...
Nu is er ook een knop voor beschikbaar als head tracking niet werkt, maar doe het liever met een knopje minder.
Het spel verder zelf: Vermoeiend! Het is even wennen, de klappen komen nog niet aan zoals ik sla, maar dat zal te maken hebben met hoe je de move vasthoudt (schuin/recht), ook merk ik een lichte vertraging met slaan af en toe.
Het is echt straatvechten en voor harde klappen of combo's krijg je bonus geld wat je weer kan gebruiken om te mogen trainen in de gym, + als je genoeg bonus geld in een level verdient speel je weer extra dingen zoals kleding vrij. Je hebt een soort vermoeidheidsmeter, als deze leeg is moet je even rusten..anders word je erg kwetsbaar..ik snap wel waarom deze erin zit..zodat mensen zoals ik niet continue blijven slaan (wat ik het liefste doe :P ), dat is voor mij persoonlijk dan ook jammer..ik had het liever gezien dat als je zelf moe word dat je dan lekker dekking omhoog gaat houden.
Overigens word alles best leuk uitgelegd door (volgens mij) een bekende acteur, het is wel in het nederlands vertaald..maar opzicht klinkt het aardig allemaal.
Kortom: het heeft een paar minpunten, maar voor mij tot nu toe ook genoeg pluspunten om nog verder te gaan spelen, en dat voor een nieuwe game van nog geen 4 tientjes :)
Denk overigens wel dat lang niet iedereen dit even geweldig gaat vinden..

Time Crisis 4:
Ik heb alleen gisteren deadstorm pirates gespeeld, bij het opstarten was alleen een verrassing dat hij 3,5 GB even moest installeren..
Er zitten zoals eerder gezegd dus 3 delen op de disc, en pirates is het echte arcade deel, de andere 2 delen ben ik nog niet aan toe gekomen, op de demo na.
Deadstorm pirates heb ik samen met mijn vriendin gespeeld, en het is ook een echt spel om lekker met ze 2en te doen! Het is een spel wat uit 5 levels maar bestaat, maar het is wel echt heel veel fun om te doen!
Richten gaat allemaal prima, af en toe sluipt er wel eens een bug in, maar niks bijzonders.
Als je van de arcadespel hallen bent, dan vind je dit zeker een heel tof stukje van de game..
Ik heb met de gun gespeeld, en mijn vriendin gewoon alleen met de move, maar mijn vriendin vond het zo prima schieten ook, komt misschien omdat je verder geen enkele knop hoeft te gebruiken op de move, op de trigger na.

• FrankNLD
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18-09 09:48
Only schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:51:
...Je hebt een soort vermoeidheidsmeter, als deze leeg is moet je even rusten..anders word je erg kwetsbaar..ik snap wel waarom deze erin zit..zodat mensen zoals ik niet continue blijven slaan (wat ik het liefste doe :P ), dat is voor mij persoonlijk dan ook jammer..ik had het liever gezien dat als je zelf moe word dat je dan lekker dekking omhoog gaat houden.
Overigens word alles best leuk uitgelegd door (volgens mij) een bekende acteur, het is wel in het nederlands vertaald..maar opzicht klinkt het aardig allemaal.
...
Kun je ook de originele taalinstellingen (engels) gebruiken of moet je dan je profiel op VS zetten? (Vraag gaat voor mij ook op voor andere games). De acteur is btw Danny Trejo.
Ben ook van plan deze game aan te schaffen, ondanks de wisselende recensies op metacritic. Aanvullend is het interesssant om de recensie hier te kijken en de daaropvolgende reactie van de ontwikkelaar.

Los van deze game ook een interessante blog waarin de move vergeleken wordt met de EyeToy (en indirect dus Kinect :X )

[Voor 3% gewijzigd door FrankNLD op 07-11-2010 11:15]

• Only
  • Niet online
Frank76NL schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:10:
[...]

Kun je ook de originele taalinstellingen (engels) gebruiken of moet je dan je profiel op VS zetten? (Vraag gaat voor mij ook op voor andere games). De acteur is btw Danny Trejo.
Ben ook van plan deze game aan te schaffen, ondanks de wisselende recensies op metacritic. Aanvullend is het interesssant om de recensie hier te kijken en de daaropvolgende reactie van de ontwikkelaar.

Los van deze game ook een interessante blog waarin de move vergeleken wordt met de EyeToy (en indirect dus Kinect :X )
Ik speel al volgens VS profiel, maar mijn taal staat op NL, dus waarschijnlijk als je dat op engels zet is het spel wel in het engels..
Wisselende recensies kan ik me best voorstellen, ik zal eens de links gaan lezen.
Ik heb er 38 euro voor betaald, maar ik vind niet dat ik daarvoor een miskoop heb gedaan ofzo, denk als je hem over paar weken voor 30 euro oppikt of minder je dat gevoel nooit zult gaan krijgen ook.
Ik ga denk sowieso de training nog een keer over doen, kijken of ik nog wat gemist heb, heb zo'n gevoel :P
Edit: even die reacties bekeken van hun, en dat non fixed distance had ik idd last van..en er is niet echt een hele snelle manier om een stap vooruit te zetten volgens mij (vandaar dat ik training nog even wil doorlopen, kijken of ik dat gemist heb..) Maar ze hebben dat er dus express ingezet helaas..het komt er op neer dat je wel vaker niet zo heel snel voor je tegenstander kan komen binnen je slagzone.

[Voor 12% gewijzigd door Only op 07-11-2010 12:11]

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:01

SkyStreaker

Draaierig!

-knip-

[Voor 98% gewijzigd door SkyStreaker op 07-11-2010 15:06]

LOTR: Aragorn's Quest ziet er grafisch bedroevend uit (Wii-kwaliteit), maar speelt wel heel erg lekker.
Het bewegen met de navigationcontroller went snel en werkt prima. :)

[edit]Grafisch gelijk aan de game van The Hobbit van een aantal jaren terug alleen opgepoetst en iets strakker getekend, de stotterende beelden neem ik maar voor lief.

[Voor 146% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-11-2010 19:11]

Vanmiddag de move gekocht met navi controller, en meteen maar effe wat accessoires bij dealextreme besteld
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48743
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46747

We zullen zien hoe goed t spul is :)

Verder ga ik eens kijken hoe het move gedoe reageert als ik een Philips amBX-pod in mn hand neem :D

[Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 09-11-2010 20:11]

GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:02:Verder ga ik eens kijken hoe het move gedoe reageert als ik een Philips amBX-pod in mn hand neem :D
Kijken of je de boel kunt verstoren? :9

bv ja.
Alleen mijn motion controller geeft geen licht? Werkt wel goed verder :/

[Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 09-11-2010 20:29]

GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:29:bv ja.
Alleen mijn motion controller geeft geen licht? Werkt wel goed verder :/
Dat is pas ingame. ;)

Ah, ik zie t. :) in Heavy Rain wordt ie rood. Nja, ik laat m eerst maar even opladen :P Nu alleen nog effe een tweede USB-kabel zoeken om de nevi controller ook op te laden.. Lastig dat er geen enkele USB-kabel wordt meegeleverd, maar ik zoek wel effe 1 van een Tom Tom op :).

Verder het Nyko mediahub gekocht zodat ik 4 USB-poorten kan gebruiken

Zou het oplaadkabeltje van mn vaders Alcatel telefoon ook werken?
USB-aansluitinkje is hetzelfde, alleen gaat deze wel in het lichtnet :P. Output is 5V gelijkstroom 500mA

[Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 09-11-2010 20:46]

GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:44:
Ah, ik zie t. :) in Heavy Rain wordt ie rood. Nja, ik laat m eerst maar even opladen :P Nu alleen nog effe een tweede USB-kabel zoeken om de nevi controller ook op te laden.. Lastig dat er geen enkele USB-kabel wordt meegeleverd, maar ik zoek wel effe 1 van een Tom Tom op :).

Verder het Nyko mediahub gekocht zodat ik 4 USB-poorten kan gebruiken

USB-aansluitinkje is hetzelfde, alleen gaat deze wel in het lichtnet :P. Output is 5V gelijkstroom 500mA
Ik heb hier ondertussen al meer dan 10 van die usb --> mini-usb kabels, geen idee waar ze allemaal vandaan komen.
En werkte dat kabeltje?

Ik heb uiteindelijk een andere van een camera gevonden. vermoed dat die van mn pa's telefoon ook wel werkte..

Navi controller is al een tijdje klaar met laden, motion nog niet.

Zo, en waar leukoplast goed voor is:

ja, de eye zit in t midden, de live vision niet.. :>

[Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 09-11-2010 23:51]

• noteboeki
GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:44:
Ik heb ook geprobeert mn move controllers op te laden met USB vanuit het lichtnet, helaas werkte dit op de
een of andere manier niet, vanaf de PS3 werkte het wel.
Ook werkte het opladen niet met USB vanaf de oplader waar mn Dualshocks in zitten :?
Wellicht had ik niet de juiste adapter of kabel, vreemde is wel dat de sony move oplader ook niet met USB werkt maar een anders soort adapter bij zit...

[Voor 6% gewijzigd door noteboeki op 10-11-2010 07:37]

• Meelobee

Meelobee

Ik kan mijn controllers en move prima opladen met de lader van m'n iPhone, of aan m'n pc of TV.

The Outsider

• Robbeke80
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:28
GAIAjohan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:44:Verder het Nyko mediahub gekocht zodat ik 4 USB-poorten kan gebruiken
Werkt dan je PS3 eyecam nog wel? Ik had namelijk ergens gelezen dat deze niet meer werkte nadat die persoon een Nyko mediahub op z'n PS3 slim had gezet.
Nu is het natuurlijk wel zo dat er voor de slim een andere versie is dan voor de fat, misschien dat daar het verschil in zit.
Robbeke80 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:18:
[...]

Werkt dan je PS3 eyecam nog wel? Ik had namelijk ergens gelezen dat deze niet meer werkte nadat die persoon een Nyko mediahub op z'n PS3 slim had gezet.
Nu is het natuurlijk wel zo dat er voor de slim een andere versie is dan voor de fat, misschien dat daar het verschil in zit.
Ik heb een PS3 fat, en dus de Mediahub die maar 1 USB-poort inneemt. heb de cam op de vrije poort in de PS3 ;). De 3 van de Mediahub zijn voor aansluitmogelijkheden of opladen :).

Is dubbelzijdig plakband niet mooier / minder rommelig? :9

• dushen
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12-11-2010
Zojuist de Playstation move starterpack aangeschaft. Ik zie alleen even niet waar ik de polsband moet vastmaken aan de move controller. Iemand kan mij vast helpen.

• noteboeki
dushen schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:48:
Zojuist de Playstation move starterpack aangeschaft. Ik zie alleen even niet waar ik de polsband moet vastmaken aan de move controller. Iemand kan mij vast helpen.
Zit een heel klein gaatje onderaan je move controller, hier moet je het dunne lusje van de polsband
doorheen halen.

• LuPo
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:41:
[...]

Is dubbelzijdig plakband niet mooier / minder rommelig? :9
Of deze misschien?

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 01:50
Je kan hem toch gewoon over de rand van je tv laten hangen, de kabel houdt hem dan op zijn plaats.

Ps4/switch gamer

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:12:
Je kan hem toch gewoon over de rand van je tv laten hangen, de kabel houdt hem dan op zijn plaats.
Nee, kan niet :) Niet bij mij althans. heb t wel geprobeerd :) Hij gaat naar voren hangen. Inmiddels dubbelzijdig tape in gebruik :P

[Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 13-11-2010 01:16]

GAIAjohan schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:16:
[...]Inmiddels dubbelzijdig tape in gebruik :P
En dat ziet er toch wel beter uit mag ik hopen? :P
Heeft iemand The Fight al gekocht/gespeeld?

• Only
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:25:
[...]

Ikke :P
in 1 woord: Vermoeiend!
Ik heb er een paar berichten terug stukje over eerste ervaring neergezet.

[...]

Ja zeker, alleen voor de Eye heb ik nog steeds voor de zekerheid één leukoplastje zitten. De X360 live vision blijft wel goed zitten op het dubbelzijdig tape. En ach, 's nachts merk je er niks van. :P

• Vendrom
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 31-08 11:15
[...]

Ja, inderdaad erg vermoeiend, maar persoonlijk vind ik het wel de moeite waard!

• LuPo
  • Nu online
GAIAjohan schreef op zondag 14 november 2010 @ 02:03:
[...]

Ja zeker, alleen voor de Eye heb ik nog steeds voor de zekerheid één leukoplastje zitten. De X360 live vision blijft wel goed zitten op het dubbelzijdig tape. En ach, 's nachts merk je er niks van. :P

[afbeelding]
Oei, slecht voor je ogen zo op deze manier. :P
GAIAjohan schreef op zondag 14 november 2010 @ 02:03:
[...]Ja zeker, alleen voor de Eye heb ik nog steeds voor de zekerheid één leukoplastje zitten. De X360 live vision blijft wel goed zitten op het dubbelzijdig tape. En ach, 's nachts merk je er niks van. :P

[afbeelding]
Is dat bij jou thuis met die Ambi-light bouwwerk om de TV heen? :9

• Havelock
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:40
Hallo allemaal,

Ik ben zins een week ook in bezit van een move controller(starters zet).
Nu heb ik de volgende vraag als nu het spel(demo) eyepet move edition speel moet ik zeggen dat het beeld van de PlayStation eye camera niet echt mooi vind dan zie ik te veel pixels.

Ligt dat aan mij camera of hoor dat in spel dat ik me instellingen niet goed heb staan.
Hoor graag van jullie

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik denk dat je juist te weinig pixels ziet 8)
Resolutie van de EYE is 640x480. Dat alles wat je van de camera ziet, is een stuk minder scherp dan de rest.

• alex3305
Wil je uberhaupt jezelf wel terugzien in 720 of 1080p ? :+
Heeft er iemand hier van Tweakers al een platinum trophy gehaald met een Move game?

De Move lader van dealextreme ziet er nice uit :)

• Okasha
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Vandaag wil ik mn tv aan de muur ophangen middels een Vogels beugel. De vraag is echter: hoe hoog? Meest vanzelfsprekend is de ooghoogte wanneer je zit. Maar, is dit ook wel het handigste bij gebruik met de playstation move? Hebben jullie voor gebruik van de move de hoogte van de TV aangepast, of gewoon op ooghoogte bij zithouding gehouden?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

GAIAjohan schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:51:
[afbeelding]
Ik heb hem ook binnengekregen. Had misschien iets minder snel op 'buy' moeten klikken. Ik dacht dat er twee moves in konden, maar het is gemaakt voor een navi én een move.

(Sneaky semi-nonchalant GT5 in de achtergrond neergelegd?)

[Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 25-11-2010 10:37]

• LuPo
  • Nu online
Okasha schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:32:
Vandaag wil ik mn tv aan de muur ophangen middels een Vogels beugel. De vraag is echter: hoe hoog? Meest vanzelfsprekend is de ooghoogte wanneer je zit. Maar, is dit ook wel het handigste bij gebruik met de playstation move? Hebben jullie voor gebruik van de move de hoogte van de TV aangepast, of gewoon op ooghoogte bij zithouding gehouden?
Als ik de Move ga gebruiken zou het fijner zijn wanneer de TV wat hoger hing. De tijd die ik echter sta te Move'en is misschien 10% van de totaaltijd dat ik de TV gebruik. Dus voor die 10% ga ik hem niet hoger hangen want dan moet je 90% van de tijd omhoog kijken.

Op zich is er ook prima mee te gamen. Ik vind het dus wel prima zo.
Shiver23 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:36:
[...]

Ik heb hem ook binnengekregen. Had misschien iets minder snel op 'buy' moeten klikken. Ik dacht dat er twee moves in konden, maar het is gemaakt voor een navi én een move.

(Sneaky semi-nonchalant GT5 in de achtergrond neergelegd?)
Neuh, die lag daar toevallig nog :). Nja,., voor mij was die Move lader ook een gok. Ik was ook bang dat er twee motion controller in konden en ik dus emt mn navi bleef zitten :+

• Reptillian77
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 06:00
Is er überhaupt nog ergens een winkel om twee move controllers te kunnen bemachtigen?
Ik moet er twee hebben voor Sinterklaas om aan de kinderen te geven maar overal zijn ze uitverkocht.
Alleen de complete sets zijn beschikbaar maar de EyeToy Cam heb ik al.

• HoefMeistert
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 12:57
Reptillian77 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:48:
Is er überhaupt nog ergens een winkel om twee move controllers te kunnen bemachtigen?
Ik moet er twee hebben voor Sinterklaas om aan de kinderen te geven maar overal zijn ze uitverkocht.
Alleen de complete sets zijn beschikbaar maar de EyeToy Cam heb ik al.
nope die dingen zijn echt overal uitverkocht!
Ik krijg de starters kit binnenkort en zoek dus ook een 2de controller... Overal rond de 2 weken wachttijd
Ook in de UK is nix meer te krijgen....

Wie zegt nu dat Move niet "HOT" is :D

PSNID : HoefMeistert

• Twister336
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Ik heb al zitten twijfelen of ik niet gewoon bij Amazon een tweede starterskit zou kopen ipv. x weken te wachten op een aparte controller. Dat kost dan wel 10 euro extra maar dan heb ik wel een reservecamera :)

Weet iemand of je ergens zo'n veiligheidsriemvergrendelaar (of een alternatief) voor de Move controller kunt kopen? Mijn controller is al twee keer onzacht met de tegelvloer in aanraking gekomen en nu is dat dingetje kapot.
HoefMeistert schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:46:
[...]
nope die dingen zijn echt overal uitverkocht!
Ik krijg de starters kit binnenkort en zoek dus ook een 2de controller... Overal rond de 2 weken wachttijd
Ook in de UK is nix meer te krijgen....

Wie zegt nu dat Move niet "HOT" is :D
Het is moeilijk om na te gaan hoeveel er nu precies verkocht is.
De één telt alleen de starterspakket en de ander ook losse Movecontrollers.
Dit is dus niet zo makkelijk als bij de concurrent. ;)

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:25
Pffft wat is start the party een grappig spel :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

iCy schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:30:
Pffft wat is start the party een grappig spel :P
Gelukkig, ik ben niet de enige. Die lage reviewcijfers vind ik niet terecht.

• LuPo
  • Nu online
Shiver23 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:17:
[...]

Gelukkig, ik ben niet de enige. Die lage reviewcijfers vind ik niet terecht.
Het lijkt me ook een leuke partygame. Alleen wacht ik nog even tot hij een keer voor weinig geld in Engeland te krijgen is. ;)

• binaries4me
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14-01-2015
LuPo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:32:
[...]

Het lijkt me ook een leuke partygame. Alleen wacht ik nog even tot hij een keer voor weinig geld in Engeland te krijgen is. ;)
Wij hebben dit spel ook en het is erg gezellig. Helaas mis ik nog wel een game dat 4 man een eigen move controller vast houd en tegen elkaar opdrachten moet doen. Bij start de party moet je steeds de Move controller doorgeven.

Weten jullie of er nog leuke party spellen gaan komen voor de move? Ik mis nu wel echt goeie games had gehoopt dat in de feest maand december dit wel zou komen.

• FireFly3k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
GAIAjohan schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:51:
[afbeelding]
Die lader ziet er inderdaad wel mooi uit. Ik ben ook op zoek naar een aparte lader voor de Move, maar dan eigenlijk eentje die niet via de PS3 hoeft te laden. Heb je hem al geprobeerd met een losse USB lader?

PSN - 500px - Flickr

• swopdark
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:50
GVD jongen ik kan al tijdens nergens meer een losse move controller vinden... wat loopt iedereen dan te bitchen dat het niet loopt? Kinect ligt overal te stoffen en de los move controllers gaan keihard!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• El_V
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:32
gewoon in de winkel vragen of je er een uit de starterskit mag..

ik kreeg hem bij foregames in tilburg zo mee :)

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Er verschijnen bijzonder weinig games voor move of zie ik het nou verkeerd.
Ik had nu toch echt al wel een 15-tal titels verwacht....

Burp

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Klopt, ik vind het ook wel erg stil blijven nu.

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:57:
Er zijn al wel zeker meer dan 15 Move games beschikbaar plus 7 of 8 PSN games.

• alex3305
De speelbaarheid van PSN games waar Move support later aan toegevoegd is laat wel sterk te wensen over. Met Hustle Kings (biljarten) kon ik nog geen bal erin krijgen (binnen de tijd!).
Wii4all schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:57:
Begin volgende jaar staat er heel wat in de planning. :9

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 16-08 23:47
alex3305 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:39:
De speelbaarheid van PSN games waar Move support later aan toegevoegd is laat wel sterk te wensen over. Met Hustle Kings (biljarten) kon ik nog geen bal erin krijgen (binnen de tijd!).
Bij Hustle Kings werkt het inderdaad niet echt goed.

PSN id: NL_SToRM

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11:39
Is er al een box spel dat goed werkt?

The Fight: Lights Out schijnt enorm kut te zijn.

[Voor 41% gewijzigd door Hertog_Martin op 13-12-2010 00:38]

• AvanCade
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12-09 02:22
Sport Champions werkt uitstekend.

• LuPo
  • Nu online
AvanCade schreef op maandag 13 december 2010 @ 07:29:
Sport Champions werkt uitstekend.
Hertog_Martin schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:36:
Is er al een box spel dat goed werkt?

The Fight: Lights Out schijnt enorm kut te zijn.
Even iets anders. Wat vinden jullie van Sackboy's Prehistoric Moves? Ik vind het een leuk spel. Je moet het wel verplicht met twee personen spelen want het schijnt dat de navigation controller niet werkt. Gelukkig speel ik het samen met m'n vriendin. ;)

Leuk spel, en de Move opties werken prima. Soms veranderd de camera van standpunt (omdat de persoon die Sackboy speelt dan wegloopt), het vervelende is dan dat de Move-speler volgt en dus zijn cursor op de verkeerde plek heeft. Soms best frustrerend als je op een stuk bent waar je met vlugheid doorheen moet.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee