Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 00:18
AvanCade schreef op maandag 13 december 2010 @ 07:29:
Sport Champions werkt uitstekend.
Dat is gladiator style vechten... niet echt met je handen boksen.

Move lijkt me prima geschikt ervoor... twee motion controllers in de handen en dat ie elke draaiing van je vuist correct registreerd...

Helaas hebben ze dat met The Fight dus toch weten te verkloten.... misschien dat lag toch een obstakel is voor succes van Move... hoewel ik daar met tafeltennis bv weinig van merk en dan moet je toch ook snel reageren.
Hertog_Martin schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:19:
[...]Helaas hebben ze dat met The Fight dus toch weten te verkloten.... misschien dat lag toch een obstakel is voor succes van Move... hoewel ik daar met tafeltennis bv weinig van merk en dan moet je toch ook snel reageren.
Lag is geen issue bij Move, de concurrenten hebben daar veel meer last van. ;)
The Fight is gewoon slecht gemaakt.

Slagerij Martínez is geopend!

• El_V
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
het kan overigens ook aan de tv liggen heb ik gemerkt. mn broer heeft een wat oudere lcd tv en daar merkte we toch echt een flink verschil met de crt

• Anoniem: 181786
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
El_V schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:14:
het kan overigens ook aan de tv liggen heb ik gemerkt. mn broer heeft een wat oudere lcd tv en daar merkte we toch echt een flink verschil met de crt
Ik heb een TV van vorig jaar en ook daar merk ik lag icm de Move. Totdat ik de TV op de console stand zet, dan heb ik nergens last van.

• AvanCade
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-07 06:00
Hertog_Martin schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:19:
[...]

Dat is gladiator style vechten... niet echt met je handen boksen.

Move lijkt me prima geschikt ervoor... twee motion controllers in de handen en dat ie elke draaiing van je vuist correct registreerd...

Helaas hebben ze dat met The Fight dus toch weten te verkloten.... misschien dat lag toch een obstakel is voor succes van Move... hoewel ik daar met tafeltennis bv weinig van merk en dan moet je toch ook snel reageren.
Mijn excuus. Ik las over 'box spel' heen omdat ik niet precies snapte wat er bedoeld werd (serieus). Maar je wilt dus een vecht (boks) game. Die is er inderdaad nog niet nee, naja eentje dat goed werkt. Maar het is een troost dat die van de kinect ook niet goed werkt ;).
LuPo schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:53:
[...]

[...]

Even iets anders. Wat vinden jullie van Sackboy's Prehistoric Moves? Ik vind het een leuk spel. Je moet het wel verplicht met twee personen spelen want het schijnt dat de navigation controller niet werkt. Gelukkig speel ik het samen met m'n vriendin. ;)

Leuk spel, en de Move opties werken prima. Soms veranderd de camera van standpunt (omdat de persoon die Sackboy speelt dan wegloopt), het vervelende is dan dat de Move-speler volgt en dus zijn cursor op de verkeerde plek heeft. Soms best frustrerend als je op een stuk bent waar je met vlugheid doorheen moet.
Ik heb de game kort in me eentje gespeeld (ja, het is zo ingewikkeld als het klinkt) en ik vind het zeer leuk bedacht! Ik ga dit zeker eens spelen met vrienden van mij.
Lijst van PS3-games die Move ondersteunen;
•Auditorium*
•Beat Sketcher*
•Brunswick Pro Bowling
•Cabela’s Dangerous Hunts 2011
•Create
•Dance Dance Revolution
•EyePet
•The Fight: Lights Out
•Funky Lab Rat*
•Get Fit With Mel B
•Heavy Rain (via PSN software update)
•High Velocity Bowling* (via PSN software update)
•Hustle Kings* (via PSN software update)
•John Daly’s ProStroke Golf
•Kung Fu Rider
•MAG (via PSN software update)
•NBA 2K11
•Planet Minigolf* (via PSN software update)
•Racquet Sports
•Rapala Pro Bass Fishing 2010
•Resident Evil 5: Gold Edition (via PSN software update)
•R.U.S.E.
•Sackboy’s Prehistoric Moves*
•Singstar Dance
•The Sly Collection
•Sports Champions
•Start the Party
•Swords & Soldiers* (via PSN software update)
•The Lord of the Rings: Aragorn’s Quest
•The Shoot
•Tiger Woods PGA Tour 11 (via PSN software update)
•Time Crisis: Razing Storm
•Toy Story 3: The Video Game (side modes via PSN software update)
•TRON: Evolution
•Tumble*
•TV Superstars

Coming Soon;
•echochrome II
•Dead Space Extraction
•de Blob 2
•Dungeon Defenders*
•Dungeon Hunter: Alliance*
•PlayStation Move Heroes
•Killzone 3
•LittleBigPlanet 2
•Michael Jackson: The Experience
•Modern Combat: Domination*
•No More Heroes: Heroes’ Paradise
•SOCOM 4
•Sorcery
•Top Darts*
•Under Siege*
•Virtua Tennis 4
•Yoostar 2
•Zumba Fitness

*Denotes a downloadable PSN title

bron: http://blog.us.playstatio...orted-games-more-to-come/

• JorisTheWise
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 24-07 17:18
Vandaag voor het eerst met Move gespeeld en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben, ik zit er zelfs aan te denken om sommige multiplatform spellen met Move ondersteuning eerder te gaan aanschaffen voor de PS3 dan de multiplatform spellen zonder move (al denk ik dat ik het spel van Michael Jackson: The Experience voor mijn Xbox 360 met Kinect ga halen vanwege de moves e.d.).
Maar het werkt een stuk beter dan ik had verwacht.

• immetjes
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 01-08 19:47

immetjes

HIER is BERN-E

Ik heb bij bol.com op 10 dec. een losse controller besteld en die is op 17 dec. verzonden. Dus ze zijn wel weer verkrijgbaar.

Bij mediamarkt nu ook gewoon online te bestellen.

[Voor 17% gewijzigd door immetjes op 20-12-2010 14:28]

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Een game als socom en een goeie tennis lijkt me de moeite waard om move aan te schaffen, nog even wachten dus..

Burp

• DCFreak
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 02-08 19:52

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Bestaat er ook een spel, zoals Samba de Amigo op de Dreamcast, voor de Move? Het speltype lijkt mij ideaal omdat 2 Move controllers perfect dienst kunnen doen als maracas. :)

• AvanCade
Serieus, nog niemand heeft de MLB licentie gekocht om een fatsoenlijke Wii sports-honkbal versie te maken?

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
AvanCade schreef op zondag 19 december 2010 @ 00:42:
Serieus, nog niemand heeft de MLB licentie gekocht om een fatsoenlijke Wii sports-honkbal versie te maken?
WII sports? :')

MLB The Show 11 zal Move support hebben.

MLB The Show = awesome 8)

Helaas word MLB The Show nooit uitgebracht in Europa. Word dus importeren uit de VS. :Z

[Voor 27% gewijzigd door Ike. op 19-12-2010 02:06]

• AvanCade
Ik denk dat dit door de Move zal veranderen omdat het zich er zó goed voor leent dat wij Europeanen ook gaan honkballen. Zo vind ik de sport op zich totaal niet interessant, maar lijkt me enorm leuk met de Move.

Maar goed, importeren is ook niet erg. Dank u Sony voor een regio vrij systeem!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Kunnen de motion controller en de navigatie controller in hetzelfde docking station? Of is er verschil in diameter? Ik denk er over dat ding van dealextreme te kopen, en ze hebben er ook 1 met 4 slots. Lijkt me handig voor 2x nav. controller en 2x move controller (of 4x move controller)
Bij de originele van Sony is het geen probleem, denk dat het hetzelfde zal zijn met de copycats.
Ze staan met de Mini-USB-aansluiting vast in de lader.
Zoals je hieronder kunt zien heeft de navigationcontroller wat ruimte over.

pricewatch: Sony Move charging station Zwart, PlayStation 3

[Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-12-2010 10:06]

• Snowy112
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 29-12-2014
Hmm afgelopen zaterdag The Fight gekocht. Moet zeggen, dat het mij iets tegenvalt. Vooral de training op de boksbal is teleurstellend. Zak wordt bijna niet geraakt, reactie van de camera op de controler is te traag. Draadloze controller reageert vaak helemaal niet (zeker niet op een rechtse hoek ingame). Zit nog te wachten op Sports Champions. ik hoop dat het daar beter mee gaat.

:'(

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Snowy112 schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:17:
Hmm afgelopen zaterdag The Fight gekocht. Moet zeggen, dat het mij iets tegenvalt. Vooral de training op de boksbal is teleurstellend. Zak wordt bijna niet geraakt, reactie van de camera op de controler is te traag. Draadloze controller reageert vaak helemaal niet (zeker niet op een rechtse hoek ingame). Zit nog te wachten op Sports Champions. ik hoop dat het daar beter mee gaat.

:'(
The Fight is één van de slechtste Move-games die uit is.
Sports Champions is in de ogen van velen de beste Move-game op dit moment. ;)

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07:26
OPSLAGHOND schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:31:
[...]

The Fight is één van de slechtste Move-games die uit is.
Sports Champions is in de ogen van velen de beste Move-game op dit moment. ;)
En hoe zit het dan met The Shoot? Zit die ertussenin? :)
LuPo schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:25:
[...]En hoe zit het dan met The Shoot? Zit die ertussenin? :)
De demo was in mijn ogen veelbelovend, maar de game is precies hetzelfde.
Eentonig tot het einde heb ik gehoord, maar bij level 3 heb ik het (voorlopig) opgegeven.
Ik wacht nu tot Sorcery, Killzone 3, SOCOM4 of iets van dat kaliber uitkomt.
In de tussentijd zijn er wel een aantal PSN-games die erg goed zijn zoals Flight Control HD en Tumble.

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

OPSLAGHOND schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:05:
Bij de originele van Sony is het geen probleem, denk dat het hetzelfde zal zijn met de copycats.
[afbeelding]
Bedankt voor je antwoord. Na wat zoeken kwam ik deze van Speedlink tegen, daar kan het dus niet:

http://www.speedlink.com/...cat=3312&pid=24045&paus=2

Kwam deze ook nog tegen van Thrustmaster:

Er kunnen alleen maar twee controllers tegelijk op (dus niet 2x move + 1x dualshock). Vraag is dan weer of ik die nav. controller kan vervangen door de move controller.

[Voor 25% gewijzigd door immetjes op 20-12-2010 14:56]

Ik ben er ook nog geen tegengekomen die 4 Move- en/of Navigationcontrollers tegelijk kan opladen.
Mocht ik wat vinden dan laat ik het hier weten. ;)

• LuPo
Yes! Net Sackboy's Prehistoric Moves op 100% trophies gehaald. Volgende spel.. :>

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
De Sony lader gebruikt niet de Mini-USB aansluiting.
De controllers worden opgeladen via de 2 'metalen plaatjes' aan de onderkant van de controller.
Als je de lader schuin houd dan vallen de controllers er uit.
Ike. schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:01:
[...]
De Sony lader gebruikt niet de Mini-USB aansluiting.
De controllers worden opgeladen via de 2 'metalen plaatjes' aan de onderkant van de controller.
Als je de lader schuin houd dan vallen de controllers er uit.
Je hebt gelijk ... foutje van mij. :D

• Deezers
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15:40
Bij Amazon.co.uk kan ik de Move controller + Navigatie controller krijgen voor een kleine 60 euro incl. verzending..... ik zit enorm te twijfelen want hoevaak ga ik het gebruiken? De Eye incl. Eyepet heb ik welgeteld 2x gebruikt (en die ligt dus al een jaar in de kast)....

• LuPo
Dennis Lammers schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:19:
Bij Amazon.co.uk kan ik de Move controller + Navigatie controller krijgen voor een kleine 60 euro incl. verzending..... ik zit enorm te twijfelen want hoevaak ga ik het gebruiken? De Eye incl. Eyepet heb ik welgeteld 2x gebruikt (en die ligt dus al een jaar in de kast)....
Nou is Eyepet ook niet echt een game die je als hardcore-gamer gauw zal bekoren. :P

Ik denk dat je de Move wel gaat gebruiken. Ik pak regelmatig m'n motion-controller om even lekker te tafeltennissen (Sports Champions). ;)

Sports Champions is op dit moment de beste titel voor de Move die er te krijgen is.

• Deezers
Ik heb Heavy Rain wel, is dat een beetje te spelen icm Move? Vind de 'gewone' controller nogal eens irritant bij een game als Heavy Rain...

• LuPo
Dennis Lammers schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:27:
Ik heb Heavy Rain wel, is dat een beetje te spelen icm Move? Vind de 'gewone' controller nogal eens irritant bij een game als Heavy Rain...
Ik spreek niet uit ervaring, maar volgens mij was Heavy Rain veel beter te doen met de Move.
LuPo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:33:
[...]Ik spreek niet uit ervaring, maar volgens mij was Heavy Rain veel beter te doen met de Move.
Ik denk dat Heavy Rain Move een enorme boost had kunnen geven.
Gelukkig hebben we niet langer op deze topgame moeten wachten omdat ze bij Sony hetzelfde dachten. :9

• Chi3F
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 15-04-2015
Ik heb vorige week een nieuwe PS3 gehaald (oude overleden ;( ) inclusief het move starterspakket.

De demo's die erbij zitten zijn soms erg leuk, vooral Start the Party is hilarisch met een paar biertjes op! Sports champions leek ook wel prima. Wel gek dat die PS eye niet blijft staan op een flatscreen, had wel een clipje o.i.d. bij gekund lijkt me. Heb hem nu met dubbelzijdig tape vastgeplakt, zie je niets van gelukkig!

Gisteren via marktplaats een tweede controller en navigation controller (samen voor 45 euro) geregeld, dus ik ben nu goed voorzien. Nu nog de spellen... Ik wacht tot na kerst, om marktplaats af te struinen naar 2ehands Move spellen, en anders koop ik wel ergens Start the Party ofzo. Vooral LBP 2 en Killzone 3 zijn verder games die ik zodra ze uit zijn zeker ga scoren voor de Move.....

PSN: Arienix

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb gisteren Deadstorm Pirates gehaald (in de aanbieding in de PSN-store). Erg leuke on-rail shooter. Time Crisis demo vond ik ruk en hele collectie ben ik nog geen interessante aanbieding van tegengekomen. Gfx prima, leuke setting, nog niet in 2 player geprobeerd maar dat lijkt me ook erg leuk.

Ik heb de gun attachement, maar zonder speelt het fijner.

PSN: Shiver23

• Sato
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 02-08 14:04
Shiver23 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:24:
Ik heb gisteren Deadstorm Pirates gehaald (in de aanbieding in de PSN-store).

Ik heb de gun attachement, maar zonder speelt het fijner.
Kijk dat is mooi om te weten, Dan zal ik die ook niet kopen.
Word het gewoon alleen Time Crisis: Razing Storm, Moet hij alleen nog wel ergens voor onder de 35 euro verkocht gaan worden.
[afbeelding]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48743
Die van dealextreme heeft specifiek 1 poort voor de navi en 1 voor de motion controller. Ik heb zelf deze enw erkt perfect :).

Maar volgens mij is deze (copy) wel voor beide geschikt:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47975

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

Sato schreef op zondag 26 december 2010 @ 01:25:
[...]Kijk dat is mooi om te weten, Dan zal ik die ook niet kopen.
Word het gewoon alleen Time Crisis: Razing Storm, Moet hij alleen nog wel ergens voor onder de 35 euro verkocht gaan worden.
Misschien kun je de gunattachment uitproberen in een winkel?
Wie weet vindt jij het wel fijner spelen. ;)

• GranCanaria
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 15-07 23:27
Ja de gun attachment gaat hier zeker bij komen als killzone 3 er is. Hebben jullie dat filmpje gezien van hoe goed Killzone 3 te spelen is met de move gun.
Je bedoeld deze;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Yh1YryH4dTc&feature=related]
Ik ga tegelijk met de game ook meteen deze attachment kopen, als het echt niets (voor mij) blijkt te zijn dan kan ik altijd nog met de gewone controller spelen. :P

• maikel_rox
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17-04 17:57
Vandaag ook een Move set met wat extra's, zodat ik 2 setjes controllers heb, aangeschaft!
Net me eerste paar potjes gedaan en ben aangenaam verrast!

Alleen vraagje over charcing station: moeten de lampjes van de controllers blijven knipperen?

• AvanCade
Dat betekend dat hij aan het laden is (net als met de Dual Shocks). Op het moment dat het lampje uit is, is hij vol.

• Dr. Quipers
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 02-08 23:07
LuPo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:22:
[...]
Sports Champions is op dit moment de beste titel voor de Move die er te krijgen is.
Ik heb sinds de Kerst ook het Move Starters Pack, dus ook al even wezen spelen met Move. Erg leuk! :)

Die demo's geven wel een leuke preview wat er allemaal kan en mogelijk is, maar zoek dus ook nog een goede volledige game. Wellicht dan toch ook maar gaan voor die Sport Champions :)

• AvanCade
Ik heb vorige week Bunswick (sp?) Bowling gekocht via PSN (9 euro geloof ik). Hoewel het als op zich staand spel vrij saai is, werkt het uitstekend met de Move controller. Ik heb zeker geen spijt van de aankoop en ik betrap me ook regelmatig op het spelen van deze game.

• Twister336
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Ik heb nu twee Move controllers.Het vechten in Sports Champions gaat veel gemakkelijker maar het boogschieten met twee controllers is een ramp. Ik mis nu zeker de helft terwijl ik met een enkele controller bijna alles raakte.

Vorige week heb ik nog met een XBox + Kinect gespeeld en dat is ook heel leuk.
Ik heb wel de indruk dat er al een groter/beter spelaanbod is voor de Kinect. Kinecters kunnen dit jaar nog een Star Wars spel verwachten, toch iets waar de Move veel beter geschikt voor zou zijn.

• GranCanaria
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 15-07 23:27
Ik vind de Move ook erg goed reageren, de kinect is ook erg leuk echter zie ik mezelf momenteel toch liever met een gun schieten in killzone 3 :)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er komt (te) weinig uit voor de Move helaas. Wordt echt tijd voor een goede titel die speciaal voor de Move is. Enige wat ik kan bedenken dat er aan komt is Virtua Tennis.

[Voor 21% gewijzigd door Shiver23 op 05-01-2011 15:54]

• Dr. Quipers
  • Laatst online: 02-08 23:07
Shiver23 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:54:
Er komt (te) weinig uit voor de Move helaas. Wordt echt tijd voor een goede titel die speciaal voor de Move is. Enige wat ik kan bedenken dat er aan komt is Virtua Tennis.
Ik heb ook even zitten zoeken, maar zie ook nog weinig leuks. Denk dat ik Virtua Tennis dan ook maar ga aanschaffen als volwaardige Move game! :)

Vind die demo van Tumble ook wel grappig. Wellicht dat ik die via PSN nog ga kopen :)

• AvanCade
Ik heb mijn hoop gevestigd op MLB en ook Virtua Tennis. Voor de tussentijd is Bunswick Bowlen wel leuk.

• Deezers
Ik weet niet als het een foutje is, maar op eBay staat (van een gerespecteerde Chineese verkoper) een Playstation Move oplaadstation voor 3 dollar incl. verzending! http://bit.ly/fE1yFm

Zelf meteen gekocht.
Nu alleen de Move zelf nog kopen. ;-)

Kan de Move + Navigatie nieuw krijgen voor 63 euro, weet iemand nog een betere deal?

[Voor 17% gewijzigd door Deezers op 12-01-2011 13:07]

Die link gaat naar een silicone case cover :P De navigator heb ik zelf nog niet nodig gehad (shooters werken niet echt fijn met move), ik heb de gewone starterpack gekocht, camera met de move.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Deezers
Nu werkt de link wel :)

Het 'probleem' is dat ik de Eye al heb, dus dan is het een beetje overbodig om het starterspakket te kopen hé :)
Ik zal deze week de startpost eens gaan opschonen en/of bijwerken wwar nodig, als iemand nog suggesties heeft dan hoor ik het graag.

[Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-01-2011 11:11]

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:04

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Dennis Lammers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:04:
Ik weet niet als het een foutje is, maar op eBay staat (van een gerespecteerde Chineese verkoper) een Playstation Move oplaadstation voor 3 dollar incl. verzending! http://bit.ly/fE1yFm

Zelf meteen gekocht.
Nu alleen de Move zelf nog kopen. ;-)

Kan de Move + Navigatie nieuw krijgen voor 63 euro, weet iemand nog een betere deal?
Verzending is $5,99 aus, of zie ik dat nou verkeerd?

The Outsider

Meelobee schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:09:
[...]Verzending is $5,99 aus, of zie ik dat nou verkeerd?
AUD, Australische Dollar. ;)

• Meelobee

Meelobee

bedoel ik ('t was nog vroeg ;))

The Outsider

• Deezers
Inmiddels alweer aangepast ja. Maar ik heb hem nog wel kunnen krijgen voor 3 AUSD incl. (is inmiddels verzonden).

Wat betreft de Move, sinds afgelopen zaterdag ben ik daar de eigenaar van!
Samen met de navigatiecontroller gekocht bij Amazon.de voor 63 euro incl.

Eerste indruk; leuk, maar ik mis de écht goede games.
Sports Champions is leuk, maar kan zich simpelweg geen volwaardig spel noemen.

Ik hoop écht dat Sony (en andere uitgevers) dit jaar flink wat kwalitatieve MOVE titels uitbrengen, want anders sterft het langzaam in een stille dood (zoals veel Nintendo producten altijd met veel bombarie worden aangekondigd, en vervolgens er NIETS meer mee gedaan wordt, zie bijvoorbeeld Wii Speak of MotionPlus (waar blijven de nieuwe games dan? Zelfs Mario Sports Mix niet!))
Op het moment zijn het vooral PSN- en minigames.
Er is één game die ik echt grandioos vind en dat is Flight Control HD (PSN).
Deze game is ook zonder de Movecontroller te spelen, maar met is het een stuk leuker en makkelijker.
Grafisch en qua gameplay erg simpel, maar wel verslavend.

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Ik heb net Little Big Planet 2 gekocht voor €29.66. Dat spel is Move Compatibel. Iemand enig idee of dat een beetje werkt?

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 05-07 12:01
ruward schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:40:
Ik heb net Little Big Planet 2 gekocht voor €29.66. Dat spel is Move Compatibel. Iemand enig idee of dat een beetje werkt?
Move werkt alleen bij het bonus materiaal van LBP2 en je moet dan met 2 personen spelen. Heb er even naar gekeken, maar verder nog niet geprobeerd (was alleen).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• LuPo
ruward schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:40:
Waar heb je hem voor die prijs besteld? :)

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Bij zavvi.nl. Zie mijn commentaar (immetjes) hier onderaan. Ook geen verzendkosten trouwens.

Edit: inderdaad, prijs weer op oude niveau. Volgens m'n account daar zijn ze met order picking bezig, en de prijs is nog steeds €29.66. :)

Edit: Geannuleerd door zavvi, zie hieronder.

[Voor 40% gewijzigd door immetjes op 25-01-2011 21:22]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bij Dead Space 2 krijg je Dead Space Extraction gratis. Dit is een onrail shooter die eerder voor de Wii uitkwam. Donderdag komt hij uit. Lijkt mij weer een mooie Move-titel.

• LuPo
ruward schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:02:
Bij zavvi.nl. Zie mijn commentaar (immetjes) hier onderaan. Ook geen verzendkosten trouwens.
Ah, heb je geluk gehad. De prijs is nu weer terug op €46,45. Ik heb 'em besteld voor €39,06 (bij Zavvi.com met coupon voor 15% korting).

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

LuPo schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:23:
[...]

Ah, heb je geluk gehad. De prijs is nu weer terug op €46,45. Ik heb 'em besteld voor €39,06 (bij Zavvi.com met coupon voor 15% korting).
Kreeg net een mailtje van Zavvi dat de prijs door een technische fout te laag was en daarom is de order geannuleerd. Ik krijg bij mijn volgende bestelling €5- korting. Dat laatste is dan wel aardig, maar mag dat zomaar? Even gekeken op de algemene voorwaarden en in 9. "Bestellingen" staat het volgende:
Alle geplaatste bestellingen zullen worden behandeld als een aanbod de goederen of diensten van ons te kopen en wij behouden het recht voor om dit aanbod op elk moment af te slaan. U erkent dat elke automatische ontvangstbevestiging van uw bestelling die u van ons zou kunnen ontvangen, niet daadwerkelijk hoeft te leiden tot aanvaarding van uw aanbod om de aangeboden goederen en diensten op de Website te kopen. Het koopcontract tussen u en ons wordt afgesloten op het moment dat we (i) uw betaalkaart afschrijven en (ii) de goederen naar u versturen, dan wel u van de diensten gebruik kunt maken afhankelijk van datgene wat als eerste plaatsvindt.
Een wat vreemde voorwaarde, maar wel helaas pindakaas, al twijfel ik of zoiets wel mag...

O ja, ik kan de korting niet stapelen met de eerder gemailde 10% korting. Dus die €5,- is een sigaar uit eigen doos.

Edit @LuPo. Tnx voor het medeleven! Alleen volgens mij valt artikel 9 van hun AV onder een oneerlijke handelspraktijk zoals bedoeld in art. 6:236 BW (de zogenaamde zwarte lijst):
a. dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen;
Daarmee is artikel 9 in hun AV onredelijk bezwarend en daarmee niet rechtsgeldig. Ik weet ook van het Otto arrest, maar dat ging om veel grotere verschillen. Je begint alleen nu niet om dit soort kleine bedragen allerlei gezeur.

[Voor 68% gewijzigd door immetjes op 26-01-2011 12:16]

• LuPo
ruward schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:22:
[...]

Kreeg net een mailtje van Zavvi dat de prijs door een technische fout te laag was en daarom is de order geannuleerd. Ik krijg bij mijn volgende bestelling €5- korting. Dat laatste is dan wel aardig, maar mag dat zomaar? Even gekeken op de algemene voorwaarden en in 9. "Bestellingen" staat het volgende:

[...]

Een wat vreemde voorwaarde, maar wel helaas pindakaas, al twijfel ik of zoiets wel mag...

O ja, ik kan de korting niet stapelen met de eerder gemailde 10% korting. Dus die €5,- is een sigaar uit eigen doos.
Misschien staat het een beetje raar in die voorwaarden, maar ze mogen gewoon een exoneratie opnemen hoor. Als je alle fora bekijkt dan zie je overal dat mensen snel hun slag slaan terwijl ze eigenlijk wel weten dat de prijs niet klopt.

Wel jammer voor je hoor! ;)

• Tripwire999
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15:08
Iemand Modern Combat : Domination al gespeeld? Is een leuke shooter zoals Counter Strike maar heel goed met move te spelen. Ik heb de trial gespeeld en de game ook gekocht en er zijn veel mensen online om tegen te spelen. Het enige nadeel is dat de laadtijden nogal lang zijn. Maar voor de rest een goeie game met voldoende modes en levels en dat voor maar 8 euro!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb vandaag Dead Space 2 gehaald en direct 'Extraction' geïnstalleerd. Zojuist even geprobeerd en dat is toch wel leuk gedaan. Het is een port van een Wii-titel met de nodige zwaai-effecten. Zeker geen standaard on-rail shooter. Qua graphics is het wel ok, niet heel bijzonder maar daar staat een hoge framerate tegenover. Het is zeker leuk als je Dead Space 1 al gespeeld hebt, omdat het zich afspeelt voor dit deel. Je bezoekt een locatie uit dit spel en was voor mij een feest der herkenning.

Nadeel vind ik vooralsnog de implementatie van de controls. Je moet ook de x, o, [] en driehoekje gebruiken die ik op de Move erg onhandig geplaatst vind (net als select en start btw). Daar kan het spel niet zo veel aan doen. Navigation controller schijnt ook te werken, dus misschien dat je daarmee goed de andere knoppen kan bedienen. Die toch maar eens in huis halen dan.
Ik heb pas één chapter doorgespeeld maar ik denk dat dit één van de beste en meest complete titels is voor de Move op dit moment, en dat voor iets dat je gratis bij een game krijgt of voor 15 euro (dacht ik) te downloaden is.

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Dennis Lammers schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:04:
[..'.]
Ik heb dat ding ook gekocht (€6,49 incl. verzendkosten bij tomtop_com op e-bay, binnen twee weken in huis), ziet er leuk uit met die blauwe leds. En er kunnen twee motion controllers in.

Ik heb verder ergens anders een powered USB HUB gekocht, daar plug ik deze in en in de andere poorten kunnen dan mooi de twee sixaxis controllers.

Edit: dit plannetje werkt dus niet. Deze 4-poort hub is powered en laadt dus wel dat oplaadstation maar niet de Sixaxis controllers, ook niet als ik er maar 1 Sixaxis controller in steek. Als ik daarentegen de ingang-USB stekker in m'n TV of PS3 steek dan laadt hij wel. Rarara. Nu gebruik ik de AC-adapter dus maar helemaal niet en laadt alles via de USB van m'n TV. Laadt dus niet als m'n TV uit staat. Sixaxis controleert of er wel een "laad" signaal of zo iets gestuurd wordt en dat geeft die hub dus niet. Geweldige "feature" weer van Sony. De oplossing is dus een Sony USB adapter AC powered te kopen en die in de hub stoppen; het wordt aardig wat overkill zo.

[Voor 32% gewijzigd door immetjes op 01-02-2011 23:33. Reden: Werkt niet, SONY adapter nodig]

• Meelobee

Meelobee

ruward schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:07:
[...]

Ik heb dat ding ook gekocht (€6,49 incl. verzendkosten bij tomtop_com op e-bay, binnen twee weken in huis), ziet er leuk uit met die blauwe leds. En er kunnen twee motion controllers in.

Ik heb verder ergens anders een powered USB HUB gekocht, daar plug ik deze in en in de andere poorten kunnen dan mooi de twee sixaxis controllers.
Dat dock voor de Move controllers heb ik ook gekocht, had em na een week al in huis :) Wel jammer dat ie persé in de voorkant van de PS3 moet, daardoor blijf je ondanks een nette dock toch met lelijke snoeren zitten. Dus nu hangt de dock maar aan m'n pc.

The Outsider

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Meelobee schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:42:
[...]

[...]Wel jammer dat ie persé in de voorkant van de PS3 moet, daardoor blijf je ondanks een nette dock toch met lelijke snoeren zitten.[...]
Maar daarom koop je dus een powered HUB! Geen snoeren meer in je PS3.

Edit: Werkt niet, sorry, zie post hierboven

[Voor 9% gewijzigd door immetjes op 01-02-2011 23:32. Reden: Werkt niet]

PlayStation Move komt ook naar de PC;
http://www.nu.nl/gadgets/2436421/playstation-move-pc.html

Ik vind t aantal leuke spellen tot nu toe wel wat tegenvallen. Behalve Heavy Rain zijn er voor mij nog geen titels waarvan ik denk: WAUW dat moet ik hebben. verder heb ik nou niet echt t idee dat er continu nieuwe spellen uitkomen. Al tijden zie je dezelfde The Shoot, Sport champions, the fight, kung fu bullshit etc.
Ik heb t idee dat MS er veel meer marketing en games tegenaangooit en meer verschillende soorten games om Kinect aan de man te krijgen. Nu weet ik niet hoe goed kinect is aangezien ik het niet heb, maar ik heb wel het idee dat kinect veel populairder lijkt door de grotere verscheidenheid aan games.

het wordt écht tijd voor grote titels met de Move, zoals Killzone 3
ruward schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:07:
[...]

Edit: dit plannetje werkt dus niet. Deze 4-poort hub is powered en laadt dus wel dat oplaadstation maar niet de Sixaxis controllers, ook niet als ik er maar 1 Sixaxis controller in steek. Als ik daarentegen de ingang-USB stekker in m'n TV of PS3 steek dan laadt hij wel. Rarara. Nu gebruik ik de AC-adapter dus maar helemaal niet en laadt alles via de USB van m'n TV. Laadt dus niet als m'n TV uit staat. Sixaxis controleert of er wel een "laad" signaal of zo iets gestuurd wordt en dat geeft die hub dus niet. Geweldige "feature" weer van Sony. De oplossing is dus een Sony USB adapter AC powered te kopen en die in de hub stoppen; het wordt aardig wat overkill zo.
heb tzelfde idd.
Speciaal standaard gekocht voor de Move + navi. En een standaard voor twee DS3's.
verder 1 USB-charger, waar twee poorten in zitten. En dacht t zo wel op te laden.
Merci Sony! Toch wel een aantal euro's verbrijzeld in november.
Ik wilde t ook zo, zodat de ps3 of pc niet perse aan hoefde te staan om de zooi op te laden..

En ja, de lader werkt wel, want mn smartphone laadt er gewoon mee op.

[Voor 48% gewijzigd door GAIAjohan op 02-02-2011 18:37]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

GAIAjohan schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:34:Ik heb t idee dat MS er veel meer marketing en games tegenaangooit en meer verschillende soorten games om Kinect aan de man te krijgen. Nu weet ik niet hoe goed kinect is aangezien ik het niet heb, maar ik heb wel het idee dat kinect veel populairder lijkt door de grotere verscheidenheid aan games.
Kinect was (nagenoeg?) het enige exclusieve wat de X360 eind 2010 te bieden had (Gears of War 3 is niet voor niets uitgesteld) en laat ze daar nu ook bakken met geld tegenaan hebben gegooid om het een succes te laten lijken/zijn.

• swopdark
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 03-03 10:13
GAIAjohan schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:34:
Ik heb t idee dat MS er veel meer marketing en games tegenaangooit en meer verschillende soorten games om Kinect aan de man te krijgen. Nu weet ik niet hoe goed kinect is aangezien ik het niet heb, maar ik heb wel het idee dat kinect veel populairder lijkt door de grotere verscheidenheid aan games.
Dat idee heb ik ook maar als je nou even goed kijkt dan zie je juist dat er verdomd weinig Kinect titels bij zijn gekomen die echt de moeite waard zijn. Net als Move steunt Kinect nog steeds op successen als kinect sports en dance central. Bijna alle games die erna zijn gekomen zijn qua besturing erg tegenvallend of repetief. Maar het grote verschil is dat deze games allemaal disk releases zijn en dus de nodige aandacht krijgen incl een smak reclamegeld. En daarnaast zijn ze allemaal ook erg vernieuwend door de controlls

Ondertussen heeft Move de nodige lading aan grappige PSN titels gekregen waar niemand wat vanaf weet maar juist de essentie van een move of Kinect game onderstrepen. Relatief simpele gameplay met een hoog pick up and play gehalte:

Lab Rat
Flight Control
Combat domination
dead space extraction
Noem maar op.... helaas krijgt dit door de grote media erg weinig aandacht maar de potentie is er wel degelijk... straks idd Killzone 3 en Sorcery als grotere titels die ongetwijfeld de volle laag aan kritiek kunnen gaan ontvangen van de Kinect based media...

Zelfs over de move ondersteuning van Little Big Planet 2 word niet gerept in reviews. God behoede dat Sony succes zal hebben met Move... Wel erg leuk dat er een move creator suite voor de move controller komt in LBP2 en voor de PC.
Het wordt écht tijd voor grote titels met de Move, zoals Killzone 3
Ik vind dat je op zich gelijk hebt maar ik denk dat ik 95 pct van Killzone 3 gewoon met de controller ga spelen. Daarnaast zie ik Move als besturingselement voor simpele pick up and play games en juist daar exelleerd het systeem. Flight Control FTW!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

KZ3 beta is met Move te spelen. Het werkt, maar ik geloof niet dat ik het fijner of handiger vind. Mikken gaat beter met de Move maar ik loop nog teveel als een dronken aap door het level. Met melee-acties of reloaden moet je je controller kantellen of zwiepen. Op zich werkt dat wel maar het gevolg is dat je draait of naar het plafond staat te trappen. Heel handig....
De eerste paar minuten bakte ik er helemaal niets van en stond ik op het punt om het op te geven, maar nog even doorzetten en het werd beter.

Leuk dat de ondersteuning er in zit, maar de Move voelt voor mij nog teveel als een 'me-too' product zonder duidelijke toegevoegde waarde.

En hoe heb je het nu dan gespeeld? Met een losse pistool en navigationcontroller of heb je een rifle die lijkt op de officiële die nog moet uitkomen??

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Met een losse navi en losse Move. Ik geloof niet dat een pistool hier veel in gaat veranderen. Het is de combinatie van om je heen kijken en mikken die het lastig maakt.

Shiver23 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:59:
Met een losse navi en losse Move. Ik geloof niet dat een pistool hier veel in gaat veranderen. Het is de combinatie van om je heen kijken en mikken die het lastig maakt.
Ik heb zelf het gevoel dat het wel veel scheelt.
En gezien de vorm van de rifle die nog uit moet komen denk ik dat deze het nog beter gaat maken. :)

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18-07 22:57
Ik heb enkele dagen geleden Top Darts gespeeld bij iemand. Het gooien is even wennen, maar toch vind ik het een erg leuk spel. Net zoals discgolf of bocce van Sports Champions is dit ook weer zo'n relaxed spel dat erg leuk is om met meerdere mensen op het gemakje te spelen :)

[Voor 56% gewijzigd door SToRM666 op 06-02-2011 12:09]

PSN id: NL_SToRM

• Yippie
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-09-2018
Dit is een crosspost met deze Yippie in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
maar aangezien de meeste Move gebruikers neem ik aan hier vertoeven, daarom ook hier dezelfde vraag:

is het mogelijk om Move versie's van spellen, ook zonder de Move controller(s) te spelen ?
(antwoord lijkt me ook handig om in TS te vermelden, maar stuur wel een PM naar de betrokkene(n) )

• rclahsen
  • Laatst online: 06:25
Yippie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:06:
Dit is een crosspost met deze Yippie in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
maar aangezien de meeste Move gebruikers neem ik aan hier vertoeven, daarom ook hier dezelfde vraag:

is het mogelijk om Move versie's van spellen, ook zonder de Move controller(s) te spelen ?
(antwoord lijkt me ook handig om in TS te vermelden, maar stuur wel een PM naar de betrokkene(n) )
Verschilt per spel. Je kunt het wel aan de verpakking zien:
1. Staat er boven op de hoes een blauwe regel met "PlayStation Move Features" (onder de zwarte PS3-balk) dan kun je de move gebruiken, maar je kunt het spel ook spelen zonder.
Voorbeeld
2. Als in de blauwe band "PlayStation Move Required" staat dan kun je het spel alleen maar met Move spelen. Daarnaast staat er een ronde afbeelding op de cover, waarin een PS Eye en Motion Controller worden afgebeeld met de begeleidende tekst "You'll need these".
Voorbeeld
Yippie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:06:
TS aangepast! ;)

• Yippie
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-09-2018
rclahsen schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:47:
[...]
Verschilt per spel. Je kunt het wel aan de verpakking zien:
1. Staat er boven op de hoes een blauwe regel met "PlayStation Move Features" (onder de zwarte PS3-balk) dan kun je de move gebruiken, maar je kunt het spel ook spelen zonder).
Voorbeeld
2. Als in de blauwe band "PlayStation Move Required" staat dan kun je het spel alleen maar met Move spelen. Daarnaast staat er een ronde afbeelding op de cover, waarin een PS Eye en Motion Controller worden afgebeeld met de begeleidende tekst "You'll need these".
Voorbeeld
Super bedankt voor je antwoord.
Erg duidelijk en ook logisch antwoord, mooi ook dat ze het er zo expliciet (features/required) op zetten.
Toppie
Zijn er al mensen die gespeeld hebben met andere guns buiten de standaard pistols om?

• kegeltje26
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-06 20:29
Is die navigation controller nu erg nodig? Als ik het goed begrijp is het gewoon hetzelfde als mijn PS3 media remote?

Kan ik die toch gebruiken als navi-controller :+ ?

• rclahsen
  • Laatst online: 06:25
kegeltje26 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 07:37:
Is die navigation controller nu erg nodig? Als ik het goed begrijp is het gewoon hetzelfde als mijn PS3 media remote?

De Blu-Ray remote kun je niet als navigation controller gebruiken (zit geen analog stick op), maar een DS3 kan wel als alternatief dienen (je gebruikt dan het linkergedeelte).

Daarnaast maken ook een aantal games alleen gebruik van de motion controller.

[Voor 8% gewijzigd door rclahsen op 10-02-2011 09:18]

• kegeltje26
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-06 20:29
rclahsen schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:16:
[...]

De Blu-Ray remote kun je niet als navigation controller gebruiken (zit geen analog stick op), maar een DS3 kan wel als alternatief dienen (je gebruikt dan het linkergedeelte).

Daarnaast maken ook een aantal games alleen gebruik van de motion controller.
De oude Sixaxis niet? -O-

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ook de sixaxis.

• LuPo
kegeltje26 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 07:37:

Dat ding vreet batterijen áls je hem al als navigation controller had kunnen gebruiken. Kun je beter ff 18 pond besteden aan een echte. ;)
PlayStation Move Sharpshooter;
Blijf scherp dankzij ongekende precisie waarmee je elk doel elke keer weer raakt.
* Heers over het slagveld dankzij de ongeëvenaarde nauwkeurigheid van PlayStation Move.
* Verenig je PlayStation Move-bewegingscontroller en je PlayStation Move-navigatiecontroller in één gestroomlijnd design.
* Drie vuurmodi, één digitale trekker en één digitale trigger, één herlaadknop en één herlaadloop.
* Volledig uittrekbaar handvat voor tegen de schouder en stevige magazijngreep.
* Geschikt voor links- en rechtshandige spelers.
Ik had 'm liever helemaal rood gezien.
[edit]
Available concurrently with the highly anticipated Killzone 3 in Feb 2011 for $39.99
Dus +/- € 39,95.

[Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-02-2011 17:59]

• Ves
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09:00

Ves

A gadget addicted Bounty

Ik kijk ernaar uit om het te gebruiken in campaign mode met KZ3

• Grannd
  • Laatst online: 15:43

Grannd

da Granndest

Ik keek er ook naar uit, tot ik op de Game Mania site zag dat dat grapje 50 euro moet gaan kosten, vind ik een beetje veel geld, ik betaal al 30 euro extra naast mijn Move om comfortabel met de Navigation Controller Killzone 3 te kunnen spelen.

• LuPo
Grannd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:12:
Ik keek er ook naar uit, tot ik op de Game Mania site zag dat dat grapje 50 euro moet gaan kosten, vind ik een beetje veel geld, ik betaal al 30 euro extra naast mijn Move om comfortabel met de Navigation Controller Killzone 3 te kunnen spelen.
Importeren uit UK is vaak stukken goedkoper. :)

• Grannd
  • Laatst online: 15:43

Grannd

da Granndest

Ik kan hem niet zo gauw vinden op de gangbare webshops (Zavvi, mymemory), en op eBay rekenen ze 40 euro verzendkosten :P

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 01-08 21:04
Axelmusic 30 euro. Voor de rest inderdaad weinig in webshops te vinden. Maar hoe goed het nou zou werken. Bij de wii zapper was het ook wel geinig, maar de analoge stick gewoon los in je andere hand gamed toch makkelijker.

Ps4/switch gamer

• Juronymous
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14:17
Ik weet niet of dit correct is en hoe lang dit zo blijft, maar nu bij Bart Smit deze Gun voor 9,99. Ziet er uit als de originele. Ik heb (nog) geen move, maar ik denk er hard over om hem zelf toch maar even bij Bart Smit mee te pikken voor deze prijs. Denk er nog even over, voor iedereen met move, lijkt me dit een fijne aanbieding (mits het klopt qua prijs en dit de originele is).

Link

edit:
Zie net dat het alleen reserveren is, toch maar even gedaan.

[Voor 7% gewijzigd door Juronymous op 24-02-2011 09:16]

Lijkt te goed om waar te zijn, ik denk dat de foto niet klopt eerlijk gezegd.;)

• Juronymous
OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:26:
Lijkt te goed om waar te zijn, ik denk dat de foto niet klopt eerlijk gezegd.;)
Ben er ook bang voor, maar voor dit prijsje wil ik het risico wel lopen (zelfs zonder überhaupt een move-controller te hebben).

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Lijkt te mooi om waar te zijn. Bij de MM ligt al een tijdje zo'n ding van logic3. Die mist duidelijk de extra knoppen om interessant te zijn. Ben bang dat dit dezelfde is.

Shiver23 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:40:
Lijkt te mooi om waar te zijn. Bij de MM ligt al een tijdje zo'n ding van logic3. Die mist duidelijk de extra knoppen om interessant te zijn. Ben bang dat dit dezelfde is.
Bedoel je zo'n "DirtyHarry"-pistool?
Die heb ik namelijk bij een MM gekocht.
Deze is nogal zwaar voor een Move-pistool. ;)

• brtausi
  • Laatst online: 16-07 19:48
Helaas alleen nog reserveren, heb mijn email adres in ieder geval ingevuld :)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

OPSLAGHOND schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:54:
[...]

Bedoel je zo'n "DirtyHarry"-pistool?
Die heb ik namelijk bij een MM gekocht.
Deze is nogal zwaar voor een Move-pistool. ;)
Nee, deze

• Juronymous
Juronymous schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:13:
Ik weet niet of dit correct is en hoe lang dit zo blijft, maar nu bij Bart Smit deze Gun voor 9,99. Ziet er uit als de originele. Ik heb (nog) geen move, maar ik denk er hard over om hem zelf toch maar even bij Bart Smit mee te pikken voor deze prijs. Denk er nog even over, voor iedereen met move, lijkt me dit een fijne aanbieding (mits het klopt qua prijs en dit de originele is).

Link

edit:
Zie net dat het alleen reserveren is, toch maar even gedaan.
Zo juist een mail van Bart Smit gehad dat het item niet meer leverbaar zou zijn. Vreemd voor een item wat ze nooit hebben gehad. Ik denk dat ze toch per abuis de originele Sharpshooter voor een veel te lage prijs hebben geadverteerd en die nu dus van de site hebben gehaald. Helaas...
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True