Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

TheKillingBean schreef op maandag 06 september 2010 @ 09:49:
Buzz Quiz World is dit volledig in het Nederlands? Of kun je Buzz Quiz World ook in het Engels spelen? Mijn vriendin spreekt nog geen Nederlands, maar het lijkt haar wel een leuk spel.... als het dus in het Engels is.
Buzz Quiz World is in het Nederland of in het Engels. De Engelse is in Engeland te bestellen en de Nederlandse is hier te krijgen. Itt Buzz Quiz TV staan NL en UK niet samen op één schijf.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:55
Shiver23 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:04:
[...]

Buzz Quiz World is in het Nederland of in het Engels. De Engelse is in Engeland te bestellen en de Nederlandse is hier te krijgen. Itt Buzz Quiz TV staan NL en UK niet samen op één schijf.
Dit kan ik tegenspreken, als je PS3 op engels staat ingesteld is Buzz Quiz world in het engels, staat je PS3 op nederlands ingesteld dan is Buzz ook nederlands..... ;)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-LA- schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:19:
[...]

Dit kan ik tegenspreken, als je PS3 op engels staat ingesteld is Buzz Quiz world in het engels, staat je PS3 op nederlands ingesteld dan is Buzz ook nederlands..... ;)
Haal je Quiz World en Quiz TV niet door elkaar? Bij Quiz TV is dit zo. Van Quiz World heb ik de Engelse versie die niet in het Nederlands is. Misschien dat de Nederlandse wel in het Engels is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:23

Sandyman538

SandstorM [148839]

-RazieL- schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:31:
Blijkt toch goed te werken om nu nog een demo uit te brangen. Cod staat meteen weer in de top 10
Misschien ook te maken dat het spel in de aanbieding was afgelopen week voor ik geloof zo'n 20 euro?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:26
Sandyman538 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:41:
[...]

Misschien ook te maken dat het spel in de aanbieding was afgelopen week voor ik geloof zo'n 20 euro?
Waar? Of is de aanbieding al voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Shiver23 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:26:
[...]

Haal je Quiz World en Quiz TV niet door elkaar? Bij Quiz TV is dit zo. Van Quiz World heb ik de Engelse versie die niet in het Nederlands is. Misschien dat de Nederlandse wel in het Engels is...
Nee ik heb het echt over Buzz Quiz World, ik heb hem in Nederland gekocht. Mijn PS3 stond echter op Engels ingesteld (ben meer Engels georiënteerd met games e.d.) dus ik kreeg gelijk Buzz in het Engels. Met Buzz vind ik het alleen wel fijn om de vragen in het Nederlands te krijgen, vandaar dat ik na een beetje Googlen erachter kwam dat je gewoon je PS3 op Nederlands moest zetten..... :)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Bij Buzz heb je dan ook nog het probleem dat de DLC ook alleen maar in het NLs te krijgen is de NL-store. De UK-DLC werkt dan weer niet met de NL-versie. Heb dit ook een keer aangekaart op het Playstation Blog, maar daar werd het alleen maar bevestigd, geen oplossing geboden.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

Seraphus-Y schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:58:
Bij Buzz heb je dan ook nog het probleem dat de DLC ook alleen maar in het NLs te krijgen is de NL-store. De UK-DLC werkt dan weer niet met de NL-versie. Heb dit ook een keer aangekaart op het Playstation Blog, maar daar werd het alleen maar bevestigd, geen oplossing geboden.
Dat is inderdaad erg vervelend. Ik speel Buzz zowel in het Engels, Spaans als Nederlands (afhankelijk wie er op bezoek is), maar de DLC die ik had gedownload verschijnt alleen in de Nederlandse versie. Zou toch logisch zijn als die ook afhankelijk is van de taal van je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 08:48
Heb deze vraag al gesteld, maar doe nog even een poging. Is het mogelijk om losse bestanden die naar HD gekopieerd zijn in 1 keer te verwijderen, of moet dit 1 voor 1?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Blindfold schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:26:
[...]

Dat is inderdaad erg vervelend. Ik speel Buzz zowel in het Engels, Spaans als Nederlands (afhankelijk wie er op bezoek is), maar de DLC die ik had gedownload verschijnt alleen in de Nederlandse versie. Zou toch logisch zijn als die ook afhankelijk is van de taal van je PS3.
Ja, of desnoods de optie om het in verschillende talen aan te kunnen schaffen. Zo moeilijk moet het niet zijn om vanuit de NL-store zowel de NL als UK versie aan te bieden. Of de andere talen kan je dan nog twijfelen, maar ook die zouden best in de NL-store beschikbaar kunnen zijn.

Wat dat betreft is er nog best wel veel te verbeteren in de PSN-store. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monda schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:26:
Heb deze vraag al gesteld, maar doe nog even een poging. Is het mogelijk om losse bestanden die naar HD gekopieerd zijn in 1 keer te verwijderen, of moet dit 1 voor 1?
Ik denk dat dit alleen 1 voor 1 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Monda schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:26:
Als ik me niet vergis is het als volgt; savegames moet je één voor één verwijderen. Video/muziek/foto bestanden kan je via driehoekje kiezen om meerdere tegelijk te verwijderen/kopieren.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Hmmm.. Jammer om te horen dat Buzz niet echt iets voor ons wordt. Het is handig dat je het spel naar Engels kan veranderen, maar dat de downloads alleen in het Nederlands is is echt heel jammer.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
TheKillingBean schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:53:
Hmmm.. Jammer om te horen dat Buzz niet echt iets voor ons wordt. Het is handig dat je het spel naar Engels kan veranderen, maar dat de downloads alleen in het Nederlands is is echt heel jammer.
De DLC voor Buzz is mijns inziens ook niet de moeite waard. De stemmen zijn niet hetzelfde, wat nogal afbreuk doet aan het geheel. Daarnaast zitten er dusdanig veel vragen in Buzz zelf, dat je er een flink tijd mee zoet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Kun je de DLC dan niet in het engels downloaden via een US account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

fritsmaas16 schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:35:
Kun je de DLC dan niet in het engels downloaden via een US account?
Kon ik m'n creditcard maar koppelen aan m'n US account, dan was ik een blij man (bijna alles kost daar in dollars wat wij hier in euro's moeten betalen).
Helaas wil ie m'n Visa card om regioredenen niet koppelen ;(
Misschien toch maar eens een PSN kaartje regelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Blindfold op 06-09-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Over het algemeen is DLC regio-gebonden, in enkele gevallen zelfs versie-gebonden. Zo is US-DLC niet compatibel met andere regio games, UK-DLC voor bijv. Buzz, Uncharted 2 en Modnation Racers echt alleen voor specifieke UK-game versies.

Het downloaden van US-DLC voor je in NL of UK aangeschafte games is dus compleet zinloos en zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Oowh dat is wel erg dom want Sony was toch degene die heel trots verkondigde dat eindelijk de regiolock eraf was en je kon importeren wat je wilde en ze alle talen op 1 schijfje zetten? Films en filmdownloaddiensten daar valt nog wat voor te zeggen om regiolock te doen maar DLC toch niet. Achja ben toch al niet zo'n fan van dlc maar beperkingen hebben volgens mij nog nooit voor betere verkopen geleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 12:17
Blindfold schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:59:
[...]

Kon ik m'n creditcard maar koppelen aan m'n US account, dan was ik een blij man (bijna alles kost daar in dollars wat wij hier in euro's moeten betalen).
Helaas wil ie m'n Visa card om regioredenen niet koppelen ;(
Misschien toch maar eens een PSN kaartje regelen.
American Express no problemo anders hoor. En die dollars, daar komt nog tax bij dus zoveel scheelt het niet hoor. Wel nep om te lezen dan, voor het eerst dat ik dan blij ben met mn AE.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
fritsmaas16 schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:49:
Oowh dat is wel erg dom want Sony was toch degene die heel trots verkondigde dat eindelijk de regiolock eraf was en je kon importeren wat je wilde en ze alle talen op 1 schijfje zetten? Films en filmdownloaddiensten daar valt nog wat voor te zeggen om regiolock te doen maar DLC toch niet. Achja ben toch al niet zo'n fan van dlc maar beperkingen hebben volgens mij nog nooit voor betere verkopen geleid.
DLC is ook wat voor te zeggen. De VS heeft bijvoorbeeld andere regels qua belastingen etc. dan europa. Verder als je een spel in europa koopt en vervolgens DLC uit de Japanse store wilt halen zou dat best qua taal instellingen enzo problemen kunnen opleveren. Ze kunnen waarschijnlijk wel alle talen op 1 schijfje zetten maar dat is natuurlijk ook aan de ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 21:31
fritsmaas16 schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:49:
Oowh dat is wel erg dom want Sony was toch degene die heel trots verkondigde dat eindelijk de regiolock eraf was en je kon importeren wat je wilde en ze alle talen op 1 schijfje zetten?
Het is eigenlijk alleen maar rottiger geworden. Vroeger kon je naar een import console shop, dan kocht je een US of JAP console + transformator en kon je import games spelen.

Vanwege het zogenaamd verwijderen van de regiolock en de massale overname van de echte die-hard console shops door bartsmit en consorten, kun je daar al amper meer terecht. Zelf heen vliegen en meenemen blijft een optie, maar wel veel gedoe.

Maar goed, dan heb je je import console en dan moet je nog eens een abonnement nemen op een goede proxy server en een US (virtuele) creditcard aanmaken. En dan maar hopen dat de boel niet black-listed wordt zodat je weer overnieuw op zoek kunt.

Makkelijker is het er zeker niet op geworden...

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 01-06 16:51
Ik las net dit: http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4028

Werkt dat hier in Nederland ook? Iemand ervaring mee?

Edit: Even een ander vraagje, weet er iemand of er een lijst is met alle stuurtjes die de ps3 ondersteunt? Ik heb al lopen zoeken maar kon niets vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door giganielsie op 06-09-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:24

Grannd

da Granndest

Huh, ik heb gewoon een US PSN Account en koop op ebay US PSN kaartjes, kan ik zo PSN Games en DLC voor mijn geimporteerde spellen mee kopen.

Waarvoor heb je een proxy-server en een credit-card nodig als ik vragen mag?
Sterker nog: juist omdat ik géén credit card heb moest ik vroeger al mijn PSN games en DLC uit de US Store halen omdat de PSN kaarten daar een jaar eerder op de markt waren dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 21:31
Grannd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:07:
Huh, ik heb gewoon een US PSN Account en koop op ebay US PSN kaartjes, kan ik zo PSN Games en DLC voor mijn geimporteerde spellen mee kopen.
Lang leve ebay en PSN kaartjes dan maar :)

Wel stom dat ze die creditcards dan zo streng controleren, als je er gewoon omheen kunt werken via PSN kaartjes en dan dus niet of niet meer (?) je IP checken.

De proxy server heb je wel nodig voor de video content uit de PSN video store. Als je er via je Nederlandse IP heen gaat filter ie de hele video store weg, maar als je er toch op komt krijg je wel het aanbod te zien maar zelfs bij het bekijken van een preview krijg je al een melding dat je IP het niet toestaat. Of zijn de PSN kaartjes daar ook al een oplossing voor?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:24

Grannd

da Granndest

Dat klopt inderdaad, de video-store kan je niet bereiken.

Maar dat was vantevoren ook al bekend, games zouden regiovrij zijn, maar van BR-films was bekend dat die wel regiogebonden zouden zijn, het is ook heel logisch dat de video store regiogebonden is. In de US Video Store staan soms films die hier nog in de bioscoop moeten komen, games komen tegenwoordig bijna altijd overal tegelijkertijd uit, met films is dat nog lang niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Grannd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:07:

Waarvoor heb je een proxy-server en een credit-card nodig als ik vragen mag?
Sterker nog: juist omdat ik géén credit card heb moest ik vroeger al mijn PSN games en DLC uit de US Store halen omdat de PSN kaarten daar een jaar eerder op de markt waren dan hier.
Ik doe hetzelfde. Veel goedkoper en het gaat erg simpel.

Alleen koop ik nu vaak ook bij mediaoffer.nl (hoewel dit voornamelijk 360 games zijn om de exclusives te halen die ik dus nog niet had) en hier krijg je UK versies die je dan weer uit de UK store moet halen soms (meeste is gewoon EU globaal, maar er zijn uitzonderingen, hier staat in PSN vaak de disc code bij die je moet hebben om de DLC te kunnen gebruiken).

Maar als je alles uit US of Canda haalt maak je een US account aan en koop je prepaid kaartjes en is het echt heel makkelijk. Je hoeft dus helemaal niet te rommelen met virtuele credit cards of proxy servers of dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Firmware 3.42 is uit. Het enige nieuwe is dat jailbreak-hacks niet meer werken. Hopelijk heeft Sony het gat dermate goed gedicht dat hackers opnieuw jaren moeten wachten voor ze weer "backup"-loaders kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 17:29
ymmv schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:11:
Firmware 3.42 is uit. Het enige nieuwe is dat jailbreak-hacks niet meer werken. Hopelijk heeft Sony het gat dermate goed gedicht dat hackers opnieuw jaren moeten wachten voor ze weer "backup"-loaders kunnen gebruiken.
Ik hoop ook dat ze het goed gedicht hebben. Hoewel ik het dan toch jammer zal vinden dat de homebrew niet mogelijk zal zijn. Maar goed, zelf programmeren op de cell is voor mij toch te hoog gegrepen, maar een XBMC-achtige oplossing voor de PS3 was toch wel erg welkom geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:30
FYI 3.42 dicht het lek op dit moment nog niet actief, naar het kan zomaar zijn dat sony remote nu iets kan uitschakelen dat de jailbreak WEL dicht.

Misschien een strategie om de jailbreakers eerst op 3.42 over te laten gaan ("omdat de jailbreak nog werkt") om vervolgens snoeihard die functionaliteit uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3.42 zal in ieder geval verplicht moeten zijn voor PS Move-kopers. Er is onder Accessories een optie bijgekomen om een Motion Controller te calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

razorhead schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:46:
FYI 3.42 dicht het lek op dit moment nog niet actief, naar het kan zomaar zijn dat sony remote nu iets kan uitschakelen dat de jailbreak WEL dicht.

Misschien een strategie om de jailbreakers eerst op 3.42 over te laten gaan ("omdat de jailbreak nog werkt") om vervolgens snoeihard die functionaliteit uit te zetten.
Zonder internet heb je er niks aan dus dat lijkt me niet. Mocht Sony het echt gedicht hebben met 3.42 dan zijn ze zeer stom geweest. Beter wacht je nog een aantal maanden zodat iedereen een PS3 gekocht heeft en dan blokkeer je alles.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Firmware updates brengen (bijna) altijd meerdere aanpassingen. Sony is alleen zo stom om deze nooit allemaal in een changelog te melden. 'ymmv' heeft al aangegeven dat er ook een nieuwe Move optie is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Phyxion schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:50:
[...]

Zonder internet heb je er niks aan dus dat lijkt me niet. Mocht Sony het echt gedicht hebben met 3.42 dan zijn ze zeer stom geweest. Beter wacht je nog een aantal maanden zodat iedereen een PS3 gekocht heeft en dan blokkeer je alles.
Hoeveel mensen zullen een PS3 kopen voor een jailbreak waarmee op dit moment nog niet veel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:15
ymmv schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:49:
3.42 zal in ieder geval verplicht moeten zijn voor PS Move-kopers. Er is onder Accessories een optie bijgekomen om een Motion Controller te calibreren.
Die zit er al sinds versie 3.40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
interresant en nuchter stukje over Kinect VS Move
“Sony's hardware allows you to easily control the players on the screen, and the inclusion of an analog stick and actual buttons means that you can mix and match motion control with more conventional mechanics. This gives developers many more options, and won't force them to come up with brand new solutions to basic problems. This is a huge advantage, and one that will become more evident as games are released on both systems.

Developers had a rough time coming up with games that don't simply use waggle controls for the Nintendo Wii, and there are precious few that understand how to create a compelling experience on the iPhone or iPad. If motion controls and touchscreens are already such a challenge, a 3D Eyetoy-like device with no actual buttons or tactile feedback of any kind is going to be even trickier. The Kinect poses a major challenge for everyone involved.

Kinect developers will eventually come out with something more than casual games that mimic what we've already played before, but it will be a long struggle. In the meantime, Sony will enjoy sales of a broad slate of games for both hardcore and casual gamers. To put it simply: the company already knows how to make the car move forward.”

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

staat nu ook een artikeltje op t.net over de 3.42 update.

ik vindt alles prima, khoop gewoon dat die hele ps3 jailbreak geen voet aan de grond krijgt. dat ik dan verplicht ben altijd de nieuwste firmware versie te installeren om toegang tot PSN te houden prima.

En onder tussen vermaak ik me prima met GoW collection die ik vorige week gekocht heb. ben al op zo'n 70% van deel 1.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Het zal mij werkelijk aan m'n reet roesten waar men zijn/haar PS3 voor gebruikt.
Echt, het gaat erom wat ik er zelf mee doe, ik heb geen fuck met iemand anders te maken!

Wil iemand anders zijn PS3 hacken, het zal me een rotzorg zijn.
Koop jij je games (net als ik) via de winkel/online, het zal me een rotzorg zijn.

Parkeer je je auto op je PS3..........

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 07-09-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:28
Precies. Al dat gedoe om eraan te sleutelen... leuk voor sommige Tweakers, kan ik me best voorstellen. Maar mijn idee met de PS3 was om het juist zo simpel mogelijk te houden om te gamen.
Morgen Buzz met 4 controllers... eindelijk mijn vriendin thuis inmaken in plaats van bij haar schoonouders :)

[ Voor 1% gewijzigd door PaulBloem op 07-09-2010 13:53 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
PaulBloem schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:52:
Precies. Al dat gedoe om eraan te sleutelen... leuk voor sommige Tweakers, kan ik me best voorstellen. Maar mijn idee met de PS3 was om het juist zo simpel mogelijk te houden om te gamen.
Morgen Buzz met 4 controllers... eindelijk mijn vriendin thuis inmaken in plaats van bij haar schoonouders :)
Waar gekocht... en hoe veel? Ik wil net zelf Buzz kopen :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
PaulBloem schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:52:
eindelijk mijn vriendin thuis inmaken in plaats van bij haar schoonouders :)
Jouw ouders dus? ;)

Buzz is geweldig overigens. Net als Singstar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Die Vanquish en R.U.S.E. demo's hebben zeker m'n aandacht getrokken, vind ze vet :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Ik heb een vraagje over welke kabels ik nodig heb voor mijn ps3 om hem aan te sluiten op mijn monitor (Het is een Acer AL1916).
Ik heb deze al gevonden voor het beeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13189 .

Maar nu kan ik niets vinden voor het geluid. Ik wil eigenlijk direct van Rgb naar mijn boxen. Op mijn boxen zit zo'n 3.5mm jack die in mijn computer zit. Dus eigenlijk wil ik alleen een hubje. Weet iemand of dat bestaat? En heb je ook een linkje?

Alvast Bedankt!

Mvg, Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Singstar is niet leuk voor de mensen die echt niet kunnen zingen ;)

Buzz ben ik ook wel geïnteresseerd in maar het is zo prijzig om aan te schaffen en alleen leuk om met anderen te spelen. En beperkte houdbaarheid door beperkt aantal vragen waarna je weer nieuwe moet kopen. Pluspunt is wel dat ik dan mijn kennis een keer kan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
TheKillingBean schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:55:
[...]
Waar gekocht... en hoe veel? Ik wil net zelf Buzz kopen :)
Via Marktplaats... vind het ook net even te prijzig in de normale shops.

@Exorcist Hmm nee ;) Mijn schoonouders inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Daarvoor hebben we de topic reports uitgevonden.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 07-09-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
fritsmaas16 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:35:
Singstar is niet leuk voor de mensen die echt niet kunnen zingen ;)

Buzz ben ik ook wel geïnteresseerd in maar het is zo prijzig om aan te schaffen en alleen leuk om met anderen te spelen. En beperkte houdbaarheid door beperkt aantal vragen waarna je weer nieuwe moet kopen. Pluspunt is wel dat ik dan mijn kennis een keer kan gebruiken ;)
Met de houdbaarheid zit het wel goed. Er zitten zoveel vragen in, na bijna een jaar spelen (niet elk weekend) ben ik nog nooit dezelfde vraag tegengekomen... ;)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:50

FeaR

In GoT we trust

giganielsie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:25:
Ik heb een vraagje over welke kabels ik nodig heb voor mijn ps3 om hem aan te sluiten op mijn monitor (Het is een Acer AL1916).
Ik heb deze al gevonden voor het beeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13189 .

Maar nu kan ik niets vinden voor het geluid. Ik wil eigenlijk direct van Rgb naar mijn boxen. Op mijn boxen zit zo'n 3.5mm jack die in mijn computer zit. Dus eigenlijk wil ik alleen een hubje. Weet iemand of dat bestaat? En heb je ook een linkje?
Die kabel gaat 100% zeker niet werken. VGA is analoog en HDMI is digitaal. Dit kan je niet even door een kabeltje laten converteren. Als je van HDMI naar VGA wilt dan moet er ten minste een converter tussen die van het digitale HDMI signaal een analoog VGA signaal kan maken. Kosten van dergelijke apparaten zijn toch al snel meerdere tientjes.

Voor audio kan je gewoon de Multi AV-out van de PS3 gebruiken. Dan heb je twee maal RCA (rood en wit) en vanaf die stekkers kan je meer dan genoeg verloopjes vinden om naar 3,5mm jack te gaan wat je scherm nodig heeft. Wat jij wilt van RGB naar audio is wederom niet mogelijk: RGB is video en daar zit nu eenmaal geen audio bij.

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 07-09-2010 17:24 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Kan ik dan ook gewoon de standaard av kabel (met verloopje) op mijn monitor doen? (Die is dan toch wel analoog?)
Kan ik met dit kabeltje dan beeld krijgen:

Afbeeldingslocatie: http://attachments.techguy.org/attachments/56428d1117077903/vga-rcaands-video.jpg

En dan kan ik gewoon het geluid met dezelfde av kabel doen, toch?

Is dat dit verloopje?:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/318cZ-2OAUL._SL500_AA300_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

VGA naar composiet werkt ook niet. VGA en composiet zijn wel beide analoog, maar VGA is een andere soort samenstelling als het ware dan dat composiet is. Overigens wil je je PS3 niet eens via composiet aansluiten, want dan zit je met maximaal 576i als resolutie. En dat laatste kabeltje kan je gebruiken voor audio inderdaad. Maar denk dat je beter kan kijken naar een nieuw scherm: want zo duur zijn 16:9 schermen met 1080p niet meer. En dan heb je veel beter beeld dan met je huidige scherm en de huidige "oplossingen".

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 07-09-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Hmmmzzz... Misschien toch wat anders verzinnen.

Maar wat ik eigenlijk wilde, is mijn ps3 op mijn monitor aansluiten om achter mijn bureau met een stuurtje te spelen. Misschien dan toch voor een monitor met Hdmi aansluiting kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik zou > €50,- het niet waard vinden om een converter te kopen om dan maximaal op 720p te spelen op een scherm als het jouwe. Kan je beter iets meer geld uitgeven en dan een ander scherm kopen met HDMI of DVI in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

PS3 hangt bij mij aan een beamer via component -> VGA. Werkt prima, kan dus ook nog een optie zijn.
En die kabels zijn niet zo heel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Seraphus-Y schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:57:
PS3 hangt bij mij aan een beamer via component -> VGA. Werkt prima, kan dus ook nog een optie zijn.
Zou ook nog kunnen inderdaad...
Component en VGA hebben wel hetzelfde soort signaal.

[ Voor 27% gewijzigd door FeaR op 07-09-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dat gaat zeker, maaaaaaaaarrrrr dan moet geloof ik wel de monitor beschikken over een 50Hz refreshrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Dus als ik dit zou willen, moet ik (als ik het snap) een kabel hebben van Component -> VGA ?

Beetje inzet tonen kan geen kwaad, we zijn geen helpdesk.

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 08-09-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

alex3305 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:07:
[...]

Dat gaat zeker, maaaaaaaaarrrrr dan moet geloof ik wel de monitor beschikken over een 50Hz refreshrate.
Puntje. Dat weet ik eigenlijk niet, maar TV en beamer doen dat natuurlijk altijd wel, vandaar ook niet aan gedacht.
giganielsie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:30:
[...]

Dus als ik dit zou willen, moet ik (als ik het snap) een kabel hebben van Component -> VGA ?
Mijn monitor heeft de volgende specs:

Synchronization Range - Vertical 56 - 75 Hz
Synchronization Range - Horizontal 31 - 81 kHz

Gaat dit dan lukken?
Je zou (mits je monitor dat dus zou kunnen) een PS3 naar component kunnen gebruiken en dan van component naar VGA kabeltje.
Afbeeldingslocatie: http://www.thuisbioscoop.nl/uploadedfiles/producten/Component_VGA%20adapter.jpg

Maar of je monitor 50Hz moet ondersteunen of niet, weet ik niet zeker. Puntje dus nog om uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Son Goku schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:45:
Die Vanquish en R.U.S.E. demo's hebben zeker m'n aandacht getrokken, vind ze vet :)
Ja ? Moet toegeven die van RUSE moet ik nog proberen, maar dat van Vanquish vond ik tegenvallen, vond het teaser filmpje beter dan de demo / game zelf tbh... vond het maar een saai aandoening, maarja ieder z'n ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Seraphus-Y schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:36:
[...]Je zou (mits je monitor dat dus zou kunnen) een PS3 naar component kunnen gebruiken en dan van component naar VGA kabeltje.
[afbeelding]
Maar of je monitor 50Hz moet ondersteunen of niet, weet ik niet zeker. Puntje dus nog om uit te zoeken.
Heel onwaarschijnlijk. Dat kabeltje dient om RGB component om te zetten naar VGA terwijl de ps3 YPbPr component uitstuurt. Beeld zal je wel krijgen, alleen zullen er wat kleuren ontbreken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 07-09-2010 23:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 22:35
Heeft iemand slechte ervaringen sinds de anti-jailbreak firmware? Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn controllers (beide) na de patch het zo nu en dan gewoon niet doen. Iemand anders?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webgnome schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:31:
Heeft iemand slechte ervaringen sinds de anti-jailbreak firmware? Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn controllers (beide) na de patch het zo nu en dan gewoon niet doen. Iemand anders?
Geen problemen hier en ik heb 4 controllers gebruikt. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y

Seraphus-Y

Boeboe schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:47:
[...]

Heel onwaarschijnlijk. Dat kabeltje dient om RGB component om te zetten naar VGA terwijl de ps3 YPbPr component uitstuurt. Beeld zal je wel krijgen, alleen zullen er wat kleuren ontbreken ;)
Hoewel je daar misschien ook wel een punt hebt, is dat primair afhankelijk van de input mogelijkheden van de monitor.
Blijkbaar kan mijn beamer daar prima mee overweg, want dit is precies wat ik heb hangen... met alle kleuren, dus geen beperking van de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Webgnome schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:31:
Probeer de controllers te resetten(via klein gaatje achterkant). Paar updates geleden was er ook problemen met controllers, dit hielp voor even, maar t kwam wel weer terug, pas na een update werd het verholpen in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 26-05 08:48
Iemand hier enig idee hoe laat de store geupdate wordt? Ik zit met smart te wachten op de pes demo, maar moet zo werken :(

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Seraphus-Y schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:53:
[...]

Hoewel je daar misschien ook wel een punt hebt, is dat primair afhankelijk van de input mogelijkheden van de monitor.
Blijkbaar kan mijn beamer daar prima mee overweg, want dit is precies wat ik heb hangen... met alle kleuren, dus geen beperking van de kabel.
Beamers ondersteunen vaak 'component over VGA'. Monitoren is weer een ander verhaal. Dat zal per model verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Ben van plan om binnenkort een PS3 te kopen met Move (pre-order - 320 gb variant). Buiten de move vind ik de jailbreak mogelijkheid vanwege homebrew (XBMC hoop, bid please) erg interessant worden. Nu vind ik de PS3 slim nog steeds te luidruchtig (zeker met discs laden) dus wil ik 'm naar de gangkast verbannen.

Wat vragen :
  • de afstand van bank tot de PS3 bedraagt ongeveer 4 meter met een betonnen muur ertussen. Kan bluetooth daar doorheen ? Iemand ervaringen hiermee? Zo nee, wat zijn de mogelijkheden buiten terugzetten?
  • De controllers wil ik waarschijnlijk gewoon in de woonkamer opladen, dus trek ik naast de HDMI ook een USB kabel door de muur. Kan bij USB een hub aangesloten worden om controller + move op te laden ?
  • voor allerlei functionaliteit (uitzendinggmist o.a.) wil ik PMS gebruiken - echter niet transcoden. Is een P4 - 2.88 ghz met 1-2 Gb geheugen hier geschikt voor ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Help! Ik heb vanochtend de 40GB harddisk van mijn PS3 vervangen door een 640GB exemplaar. Helaas heb ik nu last van de "harddrive upgrade"-bug in 3.41 en werkt mijn PS3 niet meer. Heeft iemand misschien nog de 3.41 PS3UPDAT.PUP die uitgebracht is op 2 augustus ergens staan? Daarin schijnt die bug gefixed te zijn. Bij voorbaat veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

BamSlam_ schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:43:
Help! Ik heb vanochtend de 40GB harddisk van mijn PS3 vervangen door een 640GB exemplaar. Helaas heb ik nu last van de "harddrive upgrade"-bug in 3.41 en werkt mijn PS3 niet meer. Heeft iemand misschien nog de 3.41 PS3UPDAT.PUP die uitgebracht is op 2 augustus ergens staan? Daarin schijnt die bug gefixed te zijn. Bij voorbaat veel dank!
Ik heb update 3.41 voor je. Maar volgens mij kan je wel nog op google die updates vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 08-09-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Dat had je zelf ook wel kunnen vinden...

http://www.ps3news.com/Pl...te-to-fix-ps3-hdd-issues/

ik heb gewoon gezocht op PS3UPDAT.PUP 3.41

[ Voor 16% gewijzigd door sopsop op 08-09-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bedankt voor je link! Ik heb wel degelijk zelf gezocht, gegoogled op ps3 3.41 "august 2" , bv. Na de afgelopen uren verschillende usb-sticks en een cd met de originele 3.41 update te hebben geprobeerd.

Edit: yes, nu werkt het allemaal wel. :*) Ben nu bezig de backup van mijn oude harddisk terug te zetten. Nogmaals dank.

[ Voor 11% gewijzigd door BamSlam_ op 08-09-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 11:24
Store update staat er weer :)
It feels like its been an age since I last posted a store update, so I’m very glad to be back… although I may not be by the end of the day if you don’t play nicely this week

I forget how this works… this is a forum for anger management? Is that right?

Of course I jest. Please forgive me in my attempts at cracking wise.

So, onto the matter at hand: telling you folks what content we have this week. This week for you PS3 owners we have two full games available. The classic franchise Worms returns, with more madcap action. Who honestly would have thought all those years ago that a turn-based game featuring worms and a huge collection of insane weaponry would have captured our imaginations so completely? I have lost many, many hours through the years on various Worms titles, and now I’m so pleased to be able to the same all over again with Worms 2: Armageddon.

The second full title available takes you to the DANGERZONE (the Kenny Loggins track is my favourite karaoke tune, which you can also find the awesome video on VidZone too)! I couldn’t resist, sorry. Play as Maverick and take to the skies in this new Top Gun adventure. The only thing this game is missing is mini-games featuring semi-naked volleyball and locker-room towel flicking antics, but the arcade flight action I’m sure will suffice!

There’s also new content for Mafia II, Dragon Age: Origins and more besides. I’m not being lazy, but you know there’s a list of it all below… so what are waiting for, go and read it.

I’ll be around in the comments, though whether I respond to you or not is another matter (those that read here often enough know this is a joke; I’ll always answer what I can… within reason).

That’s your lot. Off you pop.

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Available until the 15th of September)

Aqua Panic! HD (was – £7.99/€9.99 now – £4.79/€5.99)
Bejeweled 2 (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Wolf of the Battlefield: Commando 3 (was – £7.99/€9.99 now – £3.99/€4.99)
Resident Evil 5: Untold Stories Bundle (was – £10.49/€11.25 now – £4.79/€5.99)
Aqua Panic! PSP (was – £6.29/€7.99 now – £4.99/€5.99)
Spinout (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
Skate Park City (was – £6.29/€7.99 now – £4.79/€5.99)
Monsters (Probably) Stole my Princess! (was – £3.49/€3.99 now – £1.99/€2.49)
Hero of Sparta (was – £3.99/€4.99 now – £0.99/€1.19)
Permanent Price Reductions
NormalTanks (was – £3.49/€3.99 now – £2.49/€2.99)
Trial and Unlock (PS3)
Worms 2: Armageddon (Free trial and £11.99/€14.99 to unlock) Rating: PEGI 7
Availability: All locales

Downloadable Games (PS3)
Top Gun (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia, Belgium, Netherlands, New Zealand, Portugal, Russia and Switzerland

minis (PS3/PSP)
Flying Hamster (£5.99/€6.99) Rating: PEGI 7

Demos (PS3)
Quantum Theory Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Australia, Germany and New Zealand

Add-On Game Content (PS3)
Mafia II – Jimmy’s Vendetta (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Czech Republic, Poland or Russia

Dragon Age: Origins – Witch Hunt (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 18

Transformers: War For Cybertron – Characters And Maps Pack 2 (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12

Planet Minigolf – Castle Ruins (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 3

Buzz! Quiz TV – Puzzle Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
Availability: Ireland and UK only

SingStar

A-Ha Song Pack (£4.49/€6.99)
Clubland Song Pack (£4.49/€6.99)
Depeche Mode 2 Song Pack (£4.49/€6.99)
Rating: PEGI 12

Rock Band

‘Beautiful’ by Snoop Dogg (£0.99/€1.49)
‘Drop it Like it’s Hot’ by Snoop Dogg (£0.99/€1.49)
‘Ridin’ in My Chevy’ by Snoop Dogg (£0.99/€1.49)
‘Sensual Seduction’ by Snoop Dogg (£0.99/€1.49)
‘Snoop’s Upside Ya Head’ by Snoop Dogg (£0.99/€1.49)
‘Tha Shiznit’ by Snoop Dogg (£0.99/€1.49)
‘Who Am I (What’s My Name)’ by Snoop Dogg (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Rock Band Network

‘Bleed’ by Meshuggah (£0.99/€1.49)
‘Dr Doom’ by The Acacia Strain (£0.59/€0.79)
‘Valkyries’ by Amberian Dawn (£0.99/€1.49)
‘Wake Up’ by Me Talk Pretty (£0.99/€1.49)
‘We Are The One’ by Anti Flag (£0.59/€0.79)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Guitar Hero 5

Rock 1 Track Pack (£4.39/€5.49) (contains the following tracks which are also available separately)
‘Blue Monday’ by Orgy (£1.59/€1.99)
‘Epic’ by Faith No More (£1.59/€1.99)
‘I Stand Alone’ by Godsmack (£1.59/€1.99)
‘Last Resort’ by Papa Roach (£1.59/€1.99)
‘Nookie’ by Limp Bizkit (£1.59/€1.99)
‘The Dope Show’ by Marilyn Manson (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 023 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Videos (PS3)
Brink Developer Diary #5
Dragon Age: Origins Witch Hunt Trailer
Yakuza 4 Can you survive Yakuza 4 Video
Ace Combat Assault Horizon Gamescom Trailer
SingStar The Locnville Story
Premium Themes (PS3)
(Shank Blood Red Theme (£0.79/€0.99)
(Disruptive) Coruscant (£1.49/€1.99)
(Disruptive) Mechatron (£1.19/€1.49)
(Von Chrono) Gaze (£1.19/€1.49)
(Von Chrono) Road Kill (£1.19/€1.49)
(Von Chrono) Zombies on TV (£1.19/€1.49)
EyePet

Cowgirl Pet (£0.20/€0.25)
Pet Drawing (£0.20/€0.25)
Pirate Pet (£0.20/€0.25)
Pet Face Icon (£0.20/€0.25)
Pet Hatching (£0.20/€0.25)
Wallpapers (PS3)
Singstar The Locnville Story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:21

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Dat Castle Crashers gezeur is na een aantal keer een beetje vervelend aan het worden. Koop er anders een 360 bij.

Anyway, van de week mijn huidige 120GB maar 's vervangen voor een 320GB. Beiden 7200 RPM. Kan ik alle Singstar nummers weer opnieuw downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
:>
Exorcist schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:15:
Dat Castle Crashers gezeur is na een aantal keer een beetje vervelend aan het worden. Koop er anders een 360 bij.
I know, daarom dit keer maar niets gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
Downloadable Games (PS3)
Availability: Not available in Australia, Belgium, Netherlands, New Zealand, Portugal, Russia and Switzerland

Hmm oke, als ik hem wil haal ik hem wel uit de US store, maar waarom niet in deze landen? Vind het een beetje lukraak klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Castle Crashers staat netjes in de US-store. Als je hem zo graag wilt kan je een amerikaanse prepay-kaart halen en hem daar halen. Er staat daar ook een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaulBloem schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:18:
Downloadable Games (PS3)

Hmm oke, als ik hem wil haal ik hem wel uit de US store, maar waarom niet in deze landen? Vind het een beetje lukraak klinken.
Spel zal later in de NL store komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Dwazer schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:17:
[...]

:>
[...]

I know, daarom dit keer maar niets gezegd ;)
Ik kan iedere week eigenlijk wel lachen om de "weer geen castle-crashers huilie" opmerking. :+

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blitzkrieg schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:28:
[...]

Ik kan iedere week eigenlijk wel lachen om de "weer geen castle-crashers huilie" opmerking. :+
in een reactie op het PS3 blog is gepost dat Castle Crashers ook volgende week niet zal uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ik ben een grote fan van de Worms-serie maar de vorige PSN Worms heeft er toch echt voor gezorgd dat ik niet zomaar meer een spel koop. Wat een afgang was dat zeg, niet eens een Nederlandse language pack zat erin. Daarnaast heeft Worms 2: Armegeddon echt een slechte timing, aangezien Worms Reloaded vorige week is uitgekomen, welke een stuk uitgebreider is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Voor de plus members die de PES demo nu al willen downloaden: http://winningelevenblog....s2011-demo-available-now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 20:48
Mede PS3'ers. Nu bij www.koopjessite.nl een HDMI 1.3 kabel voor € 1,00 inclusief verzenden. Kwaliteit geen idee. ;) Ik wilde jullie het niet onthouden. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:50:
Mede PS3'ers. Nu bij www.koopjessite.nl een HDMI 1.3 kabel voor € 1,00 inclusief verzenden. Kwaliteit geen idee. ;) Ik wilde jullie het niet onthouden. :)
Kwaliteit zal alleen bouwkwaliteit zijn, beeldkwaliteit zal hetzelfde zijn als welke kabel dan ook :P

Mooi bedrag, nog goedkoper dan bij de Action (3 Eur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Shiver23 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:18:
Castle Crashers staat netjes in de US-store. Als je hem zo graag wilt kan je een amerikaanse prepay-kaart halen en hem daar halen. Er staat daar ook een demo.
I didn't like the demo :O. Of het viel me gewoon tegen. Een half jaar geleden kende ik het spel nog niet, maar door die wekelijkse aankondiging had ik torenhoge verwachtingen :9 :/. Hmmmz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
BatmanHorizon schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:15:
[...]

I didn't like the demo :O. Of het viel me gewoon tegen. Een half jaar geleden kende ik het spel nog niet, maar door die wekelijkse aankondiging had ik torenhoge verwachtingen :9 :/. Hmmmz...
Idem hier, voelt echt aan als een gemiddeld flash spel wat je gratis op internet kan spelen.

Zou er eigenlijk nog ooit een Jak and Daxter game komen van Naughty Dog of zullen ze zich alleen met Uncharted bezig houden? J and D op de PS2 was echt geniaal vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42
Niet dat ik hem nodig heb, maar voor die 1 euro kan ik hem niet laten liggen. Is bij DX zelfs nog duurder! Meteen maar in huis gehaald. Vraag me af wanneer ze verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
fritsmaas16 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:24:
[...]

Idem hier, voelt echt aan als een gemiddeld flash spel wat je gratis op internet kan spelen.

Zou er eigenlijk nog ooit een Jak and Daxter game komen van Naughty Dog of zullen ze zich alleen met Uncharted bezig houden? J and D op de PS2 was echt geniaal vandaar.
Ik weet alleen dat Heroes on the Move komt. Maar ik hoop ook dat er nog een losse Jak and Daxter komt, hoor je helaas neit veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enormhi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
Thanks! Meteen maar even besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
BatmanHorizon schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:34:
[...]

Ik weet alleen dat Heroes on the Move komt. Maar ik hoop ook dat er nog een losse Jak and Daxter komt, hoor je helaas neit veel van.
http://uk.ps3.ign.com/articles/111/1113669p1.html
Hmm preview van IGN is al niet bijster positief en filmpjes overtuigen ook niet echt. Ook lijkt de game veelal voor de Move gemaakt te worden wat hem ook minder interessant maakt maar ik zal het eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga zometeen maar eens aan de slag met de LBP2 beta trial :*)
Zijn er nog meer mensen die een code ontvangen hebben? :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37
SToRM666 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:42:
Ik ga zometeen maar eens aan de slag met de LBP2 beta trial :*)
Zijn er nog meer mensen die een code ontvangen hebben? :)
Ja :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Ik heb zo juist een 3d scherm gekocht met HDMI 1.4. Nu wil ik via de PS3 ook 3d spellen spelen. Kan ik het zo aansluiten?
1. Beeld via HDMI 1.4 kabel direct naar het scherm.
2. Geluid optisch naar de receiver.
Alvast dank voor jullie meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 245048 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:27:
Ik heb zo juist een 3d scherm gekocht met HDMI 1.4. Nu wil ik via de PS3 ook 3d spellen spelen. Kan ik het zo aansluiten?
Nice, ja dat kan.
Tip: maak ook een amerikaanse account aan. In die store staan gratis 3D-demo's die hier geld kost(t)en. Misschien dat deze demo's nu ook gratis zijn in de Nederlandse PSN-store, maar dat waren ze eerder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Anoniem: 245048 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:27:
Ja, natuurlijk dat moet geen probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

Oke, geweldig. Had natuurlijk liever alles via de HDMI aangesloten, maar dat zal helaas niet lukken, dus geen DTS HD MA. Dank voor je snelle reactie.
Epitome schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:33:
[...]

Ja, natuurlijk dat moet geen probleem zijn

• Jumpman
  • Laatst online: 20:48
Anoniem: 245048 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:49:
Oke, geweldig. Had natuurlijk liever alles via de HDMI aangesloten, maar dat zal helaas niet lukken, dus geen DTS HD MA. Dank voor je snelle reactie.
[...]
Lukt sowieso, als de Receiver HDMI 1.4 ondersteunt. Waarschijnlijk lukt het ook met een Receiver die HDMI 1.3 ondersteunt. De PS3 heeft in iedergeval ook geen HDMI 1.4 aansluiting, gezien die er nog niet was bij de launch. Of de TV moet alleen HDMI 1.4 accepteren voor 3D.

Bron: Wikipedia: HDMI

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 09-09-2010 09:25 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Spam schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:34:
Ben van plan om binnenkort een PS3 te kopen met Move (pre-order - 320 gb variant). Buiten de move vind ik de jailbreak mogelijkheid vanwege homebrew (XBMC hoop, bid please) erg interessant worden. Nu vind ik de PS3 slim nog steeds te luidruchtig (zeker met discs laden) dus wil ik 'm naar de gangkast verbannen.

Wat vragen :
  • de afstand van bank tot de PS3 bedraagt ongeveer 4 meter met een betonnen muur ertussen. Kan bluetooth daar doorheen ? Iemand ervaringen hiermee? Zo nee, wat zijn de mogelijkheden buiten terugzetten?
  • De controllers wil ik waarschijnlijk gewoon in de woonkamer opladen, dus trek ik naast de HDMI ook een USB kabel door de muur. Kan bij USB een hub aangesloten worden om controller + move op te laden ?
  • voor allerlei functionaliteit (uitzendinggmist o.a.) wil ik PMS gebruiken - echter niet transcoden. Is een P4 - 2.88 ghz met 1-2 Gb geheugen hier geschikt voor ?
Even een schopje voor het geval dat niemand het gelezen heeft. Heb wat gegoogled maar geen ervaringen gelezen van de BT range door muur. Iemand :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Kluutmaran
Probeer het even zou ik zeggen... Zet je PS3 daar op de stroom en probeer hem aan te zetten met je controller, zo moeilijk lijkt me dat niet.

USB hubs werken volgens mij gewoon op de PS3.

Transcoden ligt er natuurlijk aan wat je wilt doen, HD materiaal met fatsoenlijke framerate of standaard SD. Maar ook hier lijkt me trial and error de beste manier om erachter te komen.

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 16:15
Spam schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:06:
[...]

Even een schopje voor het geval dat niemand het gelezen heeft. Heb wat gegoogled maar geen ervaringen gelezen van de BT range door muur. Iemand :?
Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dit zou willen doen. Je moet elke keer heen en weer om van game te wisselen. Voor wat het waard is: als ik met mijn controller naar de keuken loop blijft hij connected. Maar ik heb geen idee of onze muur gewapend is.

Bij bellen met bluetooth headset treedt er ruis op met muur er tussen, dus dat zal voor je controller ook kunnen gelden (geen idee of de controller krachtiger is).

• Dwazer
Pierz schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:48:
[...]

Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dit zou willen doen. Je moet elke keer heen en weer om van game te wisselen. Voor wat het waard is: als ik met mijn controller naar de keuken loop blijft hij connected. Maar ik heb geen idee of onze muur gewapend is.

Bij bellen met bluetooth headset treedt er ruis op met muur er tussen, dus dat zal voor je controller ook kunnen gelden (geen idee of de controller krachtiger is).
Hij heeft het ook over PMS (Streamen van movies over de PS3) en niet over gamen ;)

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 16:15
Dwazer schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:58:
[...]

Hij heeft het ook over PMS (Streamen van movies over de PS3) en niet over gamen ;)
Lijkt me niet dat je daar een move controller voor nodig hebt ;)

Overigens is bij veel tv's de PS3 met de afstandsbediening te bedienen (in elk geval de bravia's), dat werkt via HDMI. Heb je dus geen last van muren (maar kan je niet gamen).

[ Voor 24% gewijzigd door Pierz op 09-09-2010 12:11 ]

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.