hoor hier niemand over Scott Pilgrim vs. the world en of shank?? mijn inziens toch wel aardige downloadable games
Scott Pilgrim is erg gaaf in multiplayer. Echt zo'n oldscool street fighter achtig gevoel krijg je erbij.Donnie Darko schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:18:
hoor hier niemand over Scott Pilgrim vs. the world en of shank?? mijn inziens toch wel aardige downloadable games
Shank heb ik alleen de demo van gedaan, maar dat was ook best leuk.
Computer says no
Scott en Shank, oude tijden herleven!
Die Scott Pilgrim geeft bij mij zo'n C64 gevoel, incl, de blokkerige sprites. :-)
Het is tevens de favoriet van m'n zoon. (hmm kan net zo goed m'n c64 van zolder halen).
Die Scott Pilgrim geeft bij mij zo'n C64 gevoel, incl, de blokkerige sprites. :-)
Het is tevens de favoriet van m'n zoon. (hmm kan net zo goed m'n c64 van zolder halen).
Ik vind jou reacties wel vaak grenzen aan het fanboygedrag (npi). Dit is het PS ervaringen topic dat heeft toch niks te maken met Xbox Live (en het duurder worden ervan in landen buiten Nederland). Ik zou eigenlijk willen dat PSN meer features van Xbox Live overnam al dan niet tegen betaling. Want dat Plus slaat natuurlijk nergens op (een maat van mij dat heeft aangeschaft speciaal om de Mafia II demo 1 dag eerder te spelenswopdark schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:33:
Nieuws:
Het PSN wordt in grote delen van de wereld nog gratisser dan dat het al was. De waarde van het PSN mag je meten aan dat van vergelijkbare andere diensten en als die van anderen is voorzien van een prijskaartje betekend dat in dit geval dat het PSN dus nog meer waarde bied voor nul euro per jaar.![]()

Waarom worden trouwens Trophies niet automatisch geupdate zodat je vrienden kunnen zien welke je gehaald hebt maar moet je ze eerst synchroniseren? Dat moet toch niet al te moeilijk zijn aangezien de meeste de PS continu met internet verbonden hebben. Ook het berichten sturen aan mensen die niet in je lijst staan maar waar je tegen gamed zou toch mogelijk moeten zijn zonder ze toe te hoeven voegen. Net als het blokkeren van irritante mensen (als teamkillers en wannabe zangers) zodat je niet meer tegen ze speelt of het eruit voten van mensen. Crossgamechat is ook een gemis. Het zijn allemaal kleine dingen die Sony met een softwareupdateje zou kunnen bereiken maar het online gamen een grote stap omhoog zou brengen. Niet dat ik nu problemen heb met PSN maar er valt nog zoveel te verbeteren dat het lijkt nog op online gamen 1.0 zitten lijkt het terwijl het allang mogelijk is om op 2.0 te komen.
En niet aankomen dat gratis is en ik daarom niet mag klagen want ik ben Nederlander dus het is mijn recht om te klagen
Jouw reactie is vele malen erger als je het mij vraagt.fritsmaas16 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:23:
[...]Ik vind jou reacties wel vaak grenzen aan het fanboygedrag (npi). Dit is het PS ervaringen topic dat heeft toch niks te maken met Xbox Live (en het duurder worden ervan in landen buiten Nederland). Ik zou eigenlijk willen dat PSN meer features van Xbox Live overnam al dan niet tegen betaling. Want dat Plus slaat natuurlijk nergens op (een maat van mij dat heeft aangeschaft speciaal om de Mafia II demo 1 dag eerder te spelen), huren van spelletjes die je niet eens zelf mag kiezen.
Hij heeft het over de voordelen van de PS3 tov de 360 in een PS3-topic (wat misschien wel netter had gekund), jij komt met zogenaamde voordelen van de 360 in een PS3-topic.

Berichten sturen en blokkeren van spelers die geen vrienden zijn kan, helemaal rechts in het hoofdmenu bij "ontmoete spelers".Ook het berichten sturen aan mensen die niet in je lijst staan maar waar je tegen gamed zou toch mogelijk moeten zijn zonder ze toe te hoeven voegen Net als het blokkeren van irritante mensen (als teamkillers en wannabe zangers) zodat je niet meer tegen ze speelt of het eruit voten van mensen.
Ik (en vele met mij) ken(nen) het niet en mis(sen) dus niets.Crossgamechat is ook een gemis.
Van de 4 punten die jij aanhaalt zijn er 2 onwaarheden en 1 is een persoonlijke mening, geen algemeen gemis.Het zijn allemaal kleine dingen die Sony met een softwareupdateje zou kunnen bereiken maar het online gamen een grote stap omhoog zou brengen. Niet dat ik nu problemen heb met PSN maar er valt nog zoveel te verbeteren dat het lijkt nog op online gamen 1.0 zitten lijkt het terwijl het allang mogelijk is om op 2.0 te komen.
Klagen mag mits terecht natuurlijk.En niet aankomen dat gratis is en ik daarom niet mag klagen want ik ben Nederlander dus het is mijn recht om te klagen
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik denk dat m'n PS3 kapot is.
Ik was MW2 aan 't spelen en ineens viel ie uit en bleef het rode stand-by lampje knipperen. Ik heb dan nog een paar keer geprobeerd om opnieuw op te starten. Ik kwam enkele malen op dat "verkeerd afgesloten" scherm, maar als ik dan wilde bevestigen viel ie weer uit. Daarna ben ik nog 1 keer in het MW2 menu geraakt maar toen viel ie weer uit en bleef het rode lampje weer knipperen.
Is dit een probleem wat bekend voor komt bij iemand? Zou m'n PS3 nu echt kapot zijn?
Is dit een probleem wat bekend voor komt bij iemand? Zou m'n PS3 nu echt kapot zijn?
Nee geen voordelen van de 360, maar (makkelijk toepasbare) verbeterpunten van de PS3. Dat ze er op de 360 wel zijn heb ik weinig aan aangezien ik daar niet meer mee online mag. Dus het gaat mij puur om PSN verbeteringen niet om vergelijking van dit of dat is beter.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:48:
[...]
Jouw reactie is vele malen erger als je het mij vraagt.
Hij heeft het over de voordelen van de PS3 tov de 360 in een PS3-topic (wat misschien wel netter had gekund), jij komt met zogenaamde voordelen van de 360 in een PS3-topic.
Oowh dat zal ik eens nakijken dan want ben ik nog niet tegengekomen. Kom je ze dan ook niet meer tegen in public rooms of kunnen ze dan alleen geen berichten meer sturen? Kreeg laatst nog een berichtje van iemand die dat maar in een friend request had gedaan zonder vrienden te willen worden (gezien het berichtje iigBerichten sturen en blokkeren van spelers die geen vrienden zijn kan, helemaal rechts in het hoofdmenu bij "ontmoete spelers".
Niet kennen is niet hetzelfde als het gemak ervan onderkennen. Samen een potje FIFA spelen en dan besluiten om toch maar CoD of GT te spelen zonder dat je elkaar weer uit moet nodigen en zelfs terwijl je met anderen gamed door praten is erg fijn. Al is het jammer dat veel van mijn vrienden niet eens een headset hebben waardoor het ook met cross game behelpen is met het toetsenbordje maar dat terzijde.Ik (en vele met mij) ken(nen) het niet en mis(sen) dus niets.
Daar heb je gelijk in maar je bent het toch wel met me eens dat er voldoende verbeterd kan worden en het tempo waarin dat nu gebeurt geen reuzensprongen zijn.Klagen mag mits terecht natuurlijk.
Erger? Dit is een van de meest redelijke antwoorden die ik tot nu toe al gezien heb op swopdark flamebait™OPSLAGHOND schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:48:
[...]
Jouw reactie is vele malen erger als je het mij vraagt.
[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 01-09-2010 00:07 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Oei, je bent gebanned?fritsmaas16 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:20:
[...]Nee geen voordelen van de 360, maar (makkelijk toepasbare) verbeterpunten van de PS3. Dat ze er op de 360 wel zijn heb ik weinig aan aangezien ik daar niet meer mee online mag. Dus het gaat mij puur om PSN verbeteringen niet om vergelijking van dit of dat is beter.
Sorry, dat is iets wat wij nagenoeg niet kennen @ PSN.
Zonder piraterij, cheats en crossgamechat blijven er een hoop mensen weg die ik persoonlijk graag bij de buurman (XBL) zie blijven.
Je komt ze volgens mij helemaal niet meer tegen.Oowh dat zal ik eens nakijken dan want ben ik nog niet tegengekomen. Kom je ze dan ook niet meer tegen in public rooms of kunnen ze dan alleen geen berichten meer sturen? Kreeg laatst nog een berichtje van iemand die dat maar in een friend request had gedaan zonder vrienden te willen worden (gezien het berichtje iig) dus volgens mij is het cker niet bij iedereen bekend maar tnx voor de info.
Ik heb het iig nog niet meegemaakt.
Ik zit er zelf niet op te wachten (zie bovenaan).Niet kennen is niet hetzelfde als het gemak ervan onderkennen. Samen een potje FIFA spelen en dan besluiten om toch maar CoD of GT te spelen zonder dat je elkaar weer uit moet nodigen en zelfs terwijl je met anderen gamed door praten is erg fijn. Al is het jammer dat veel van mijn vrienden niet eens een headset hebben waardoor het ook met cross game behelpen is met het toetsenbordje maar dat terzijde.
Nintendo en MS maken ook geen reuzesprongen.Daar heb je gelijk in maar je bent het toch wel met me eens dat er voldoende verbeterd kan worden en het tempo waarin dat nu gebeurt geen reuzensprongen zijn.
Ik denk dat ze alle drie kleine stapjes blijven zetten en elkaar goed observeren om zsm te kunnen reageren mocht één van de 3 toch met iets goeds komen.
Sony en MS zijn nu wel erg laat met hun motion-devices, al had Nintendo het ook eerst beter uit kunnen werken ipv pronken met een in mij ogen gehaast halfgaar product.
Ja helaas wel geband door piraterij maar cheats mis ik ook als kiespijn al merkte ik er op 360 ook niet veel van. Om crossgamechat in hetzelfde rijtje te noemen als cheats en piraterij is voor mij een beetje vreemd maar goed jou mening (ik ga christenen ook niet overtuigen dat er geen God isOPSLAGHOND schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:21:
[...]
Oei, je bent gebanned?
Sorry, dat is iets wat wij nagenoeg niet kennen @ PSN.![]()
Zonder piraterij, cheats en crossgamechat blijven er een hoop mensen weg die ik persoonlijk graag bij de buurman (XBL) zie blijven.
Nintendo en MS maken ook geen reuzesprongen.
Ik denk dat ze alle drie kleine stapjes blijven zetten en elkaar goed observeren om zsm te kunnen reageren mocht één van de 3 toch met iets goeds komen.
Sony en MS zijn nu wel erg laat met hun motion-devices, al had Nintendo het ook eerst beter uit kunnen werken ipv pronken met een in mij ogen gehaast halfgaar product.
Nintendo schenkt niet veel aandacht aan internetgaming volgens mij. Microsoft heeft wel een aantal dingen die Sony mag kopiëren van mij maar andersom ook natuurlijk. Wat ik trouwens wel top vind is de ingebouwde browser, ondanks dat het lang niet alles laait heb ik er wel mooi Sibir - PSV op kunnen kijken via een stream.
Ik zou willen dat ze minder aandacht aan hun motion controllers hadden besteed en meer aan het verbeteren van de services die ze nu halfbakken leveren. Ik heb al een Wii die ik niet gebruik daar heb ik geen Move en Kinect bij nodig die ik ook niet gebruik (dat moeten ze maar standaard bij PS4 en Xbox 3 leveren dan kan het wat worden). Maarja aan services verbeteren en toevoegen valt niet veel te verdienen, aan extra hardware wel en dan is de keuze snel gemaakt.
Anoniem: 340927
Dat is vreemd aangezien het een beat'm up is.Meekoh schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:32:
[...]
Scott Pilgrim is erg gaaf in multiplayer. Echt zo'n oldscool street fighter achtig gevoel krijg je erbij.
Shank heb ik alleen de demo van gedaan, maar dat was ook best leuk.
Boeboe, doe eens volwassen.Boeboe schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:56:
[...]
Erger? Dit is een van de meest redelijke antwoorden die ik tot nu toe al gezien heb op swopdark flamebait™
Anoniem: 338511
Normaal ben ik het niet met je eens Benett maar dit soort triest trollgedrag moet gewoon ophouden op Tweakers. Dit is een volwassen site, laten we ons allemaal ook zo gedragen.
On-topic:
Kan je elke gedownde ps1 game maar op 1 psp zetten? Zou het een beetje suf vinden als ik de game 2 keer moet downloaden en dus kopen om hem ook op de ps3 van mijn neef te zetten.
Dat lijkt me dus wel handig, zo kan ik fijn mijn score in battlefield 2 nóg hoger opschroeven... Alle gasten die me mij dus gewoon keihard nooben in die game ga ik fijn blocken zodat ik alleen maar tegen lagere levels hoef te spelen. Aha zo flikken die 360 gamers dat dus, zoals ik naar de leaderboard kijk dan is de beste speler van BF2 een 360 gamer maar ineens vind ik dat niet zo knap meer.fritsmaas16 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:23:
Net als het blokkeren van irritante mensen (als teamkillers en wannabe zangers) zodat je niet meer tegen ze speelt of het eruit voten van mensen.
Even serieus: het blokkeren van sommige mensen kan in sommige gevallen natuurlijk wel erg fijn zijn, ik hoop dat Sony meeleest. Gelukkkig kan je muten tegen "holland got talent" figuren en de betere online shooters hebben een vote kick systeem.
Ik denk echter dat doordat Sony's online systeem grotendeels door de software van de game zelf is geregeld het niet makkelijk zal zijn om zoiets in te voegen. Maargoed, eigenlijk heb ik er geen verstand van. Ik zet fijn men ps3 aan en 1 minuut later sta ik in Atacama Desert keihard te fraggen, mét vrienden in mijn squad, mét voicechat en zónder kosten...
Als daarbij ik door men trophies zelf te moeten updaten geld in men zak houd dan ben ik de laatste die daarom gaan vragen. Ik ben natuurlijk advocaat van de duivel maar mijn stelling: PSN is in grote delen van de wereld een stukje waardevoller geworden door de prijsstijging van vergelijkbare diensten. lijkt me helemaal niet onwaar.
Uiteraard zijn de genoemde punten zeker vatbaar voor verbetering, gelukkig kunnen we zien dat de firmware van Sony zeker niet stilzit. Kijk eens naar de verbeteringen die zijn doorgevoerd vanaf den beginne, ik zal ook zeker de laatste zijn die cross game voicechat zal tegenhouden of omschrijf als iets nagatiefs, kom maar op met die feature en tot de tijd red ik mezelf prima.
[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 01-09-2010 08:50 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Het gaat mij vooral om het volk die op piraterij en cheats afkomen en diegenen die ondertussen al jarenlang keer op keer op dezelfde enigzins zeurige manier schreeuwen om crossgamechat.fritsmaas16 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 01:18:
[...]Ja helaas wel geband door piraterij maar cheats mis ik ook als kiespijn al merkte ik er op 360 ook niet veel van. Om crossgamechat in hetzelfde rijtje te noemen als cheats en piraterij is voor mij een beetje vreemd maar goed jou mening (ik ga christenen ook niet overtuigen dat er geen God is).
Als ze zo graag praten tijdens het gamen blijf ik maar mensen muten die niks zinnigs te zeggen hebben.
Die personen kom ik dan ook graag zo min mogelijk tegen.
Review van Move door Engadget: http://www.engadget.com/2010/09/01/playstation-move-review
Ze zijn behoorlijk enthousiast en geven als tip om de navicontroller over te slaan en gewoon je DS3 of Sixaxis te gebruiken. Dat gaat prima.
In other news:
Waarschijnlijk komt Sony vanavond met een tegenhanger van iTunes.
http://games.fok.nl/nieuw...atie-voor-ps3-en-psp.html
Ze zijn behoorlijk enthousiast en geven als tip om de navicontroller over te slaan en gewoon je DS3 of Sixaxis te gebruiken. Dat gaat prima.
In other news:
Waarschijnlijk komt Sony vanavond met een tegenhanger van iTunes.
http://games.fok.nl/nieuw...atie-voor-ps3-en-psp.html
PSN: Shiver23
Ik speel graag Blur met wat vrienden. Helaas kunnen we niet een eigen chat hebben, dus als we een game binnenkomen, dan muten we iedereen en kunnen we gezellig met elkaar kletsen. Vind ik wel vervelend voor de anderen die dan ons weer moeten muten, of naar ons geouwehoer moeten luisteren als ze te laat waren met muten.OPSLAGHOND schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:24:
[...]
Het gaat mij vooral om het volk die op piraterij en cheats afkomen en diegenen die ondertussen al jarenlang keer op keer op dezelfde enigzins zeurige manier schreeuwen om crossgamechat.
Als ze zo graag praten tijdens het gamen blijf ik maar mensen muten die niks zinnigs te zeggen hebben.
Die personen kom ik dan ook graag zo min mogelijk tegen.
Ook vaak genoeg dat ik en een vriend allebei een singleplayergame aan het spelen zijn en toch zouden willen chatten.
Voor de rest ben ik tevreden over de aangeboden services, maar qua chatten heeft Sony wel een steekje laten vallen IMO.
Zijn er nog mensen die meedoen met de beta van Assassins Creed: Brotherhood?
En met name een probleem hebben met het registreren van je code die je van Bol.com hebt gekregen?
En met name een probleem hebben met het registreren van je code die je van Bol.com hebt gekregen?
ik ben benieuwd naar de Move, alleen zijn die controllers weer zo prijzig (de camera heb ik al). De reviews lijken me redelijk positief, vooral over die Sports Pack zijn de meeste reviews positief.
Sony komt er misschien wat laat mee, maar stiekem hoop ik toch dat ze redelijk wat (goede) games van de Wii gaan afsnoepen, en dat men mooie graphics bij de gameplay kan stoppen. In mijn ogen blijft de Wii teveel onderdoen op graphisch vlak... too much kiddy-feel soms. Jah, sommige venten willen ook eens Wii'en maar willen geen Wii kopen
Ik kan mis zijn, maar ik denk dat Microsoft wel een foutje maakt door er ook geen extra controller bij zijn Kinect te stoppen. Ze beperken deels wel een subcategorie games. Het succes hiervan hangt natuurlijk ook serieus af van hoe gevoelig de camera is, maar volgens mij gaan veel mensen klagen door en slechte belichting in de kamer. Zoals 's avonds laat, wanneer je hebt geen zin om vollenbak het licht aan te steken. Ik zie dat nu al aan de PS3 camera. 's Avonds is de kwaliteit niet denderend.
Wie weet zal de Playstation ook wel Kinect achtige, no-controler-needed games krijgen. Iedere Move'er zal toch al een camera hebben.
Langs de andere kant ben ik benieuwd naar al die kinect-dance-game bloopers op youtube enzo
Sony komt er misschien wat laat mee, maar stiekem hoop ik toch dat ze redelijk wat (goede) games van de Wii gaan afsnoepen, en dat men mooie graphics bij de gameplay kan stoppen. In mijn ogen blijft de Wii teveel onderdoen op graphisch vlak... too much kiddy-feel soms. Jah, sommige venten willen ook eens Wii'en maar willen geen Wii kopen
Ik kan mis zijn, maar ik denk dat Microsoft wel een foutje maakt door er ook geen extra controller bij zijn Kinect te stoppen. Ze beperken deels wel een subcategorie games. Het succes hiervan hangt natuurlijk ook serieus af van hoe gevoelig de camera is, maar volgens mij gaan veel mensen klagen door en slechte belichting in de kamer. Zoals 's avonds laat, wanneer je hebt geen zin om vollenbak het licht aan te steken. Ik zie dat nu al aan de PS3 camera. 's Avonds is de kwaliteit niet denderend.
Wie weet zal de Playstation ook wel Kinect achtige, no-controler-needed games krijgen. Iedere Move'er zal toch al een camera hebben.
Langs de andere kant ben ik benieuwd naar al die kinect-dance-game bloopers op youtube enzo
Sony zal sommige basis functies zoals die van kinect ook implementeren hoor. Bijvoorbeeld in GT5 zul je links en rechts kunnen kijken uit je auto door lichtjes met je hoofd naar links of rechts te bewegen.Dakoina schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:50:
ik ben benieuwd naar de Move, alleen zijn die controllers weer zo prijzig (de camera heb ik al). De reviews lijken me redelijk positief, vooral over die Sports Pack zijn de meeste reviews positief.
Ik hoop dan wel dat dat een optie is die je uit kunt schakelen. Als ik namelijk een racegame speel, dan kan ik zo moeilijk stil zitten. Als Move daar dan op zou reageren, dan ben ik bang dat ik weinig racegames meer zal spelendangerpaki schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:02:
[...]
Sony zal sommige basis functies zoals die van kinect ook implementeren hoor. Bijvoorbeeld in GT5 zul je links en rechts kunnen kijken uit je auto door lichtjes met je hoofd naar links of rechts te bewegen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Aangezien m'n PS3 het begeven heeft ben ik aan het kijken om een nieuwe te kopen i.p.v. te laten repareren. Nu heb ik wat rond gekeken op internet en gezien dat er een nieuw model komt, de
cech-2501. Weet iemand welke verschillen er nog zijn in vergelijking met het huidig model, buiten de 160 GB i.p.v. 120 GB nu? Stiller? Zuiniger?
Dit model komt pas in oktober naar Europa, is het de moeite om daar op te wachten of maakt het allemaal niet zo veel uit (120 GB is genoeg voor mij) en kan ik net zo goed de 120 versie kopen?
cech-2501. Weet iemand welke verschillen er nog zijn in vergelijking met het huidig model, buiten de 160 GB i.p.v. 120 GB nu? Stiller? Zuiniger?
Dit model komt pas in oktober naar Europa, is het de moeite om daar op te wachten of maakt het allemaal niet zo veel uit (120 GB is genoeg voor mij) en kan ik net zo goed de 120 versie kopen?
Denk dat zowel het zuiniger als stiller te verwaarlozen zijn, zeker in vergelijking met de laatste (nu beschikbare) slims. Ik zou er gewoon nu een kopen en lekker door gamen
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Volgens mij is het nog niet bekend wat de hardware verschillen zijn tussen de 25xx en de 21xxbotech schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:51:
Aangezien m'n PS3 het begeven heeft ben ik aan het kijken om een nieuwe te kopen i.p.v. te laten repareren. Nu heb ik wat rond gekeken op internet en gezien dat er een nieuw model komt, de
Wikipedia: PlayStation 3
‘Heads-Up’ Game Store Update (1st September 2010)
[ Voor 23% gewijzigd door Ike. op 01-09-2010 14:03 ]
OK, dan maar niet langer wachten zeker? Eens kijken waar ie 't goedkoopst isMeelobee schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:54:
Denk dat zowel het zuiniger als stiller te verwaarlozen zijn, zeker in vergelijking met de laatste (nu beschikbare) slims. Ik zou er gewoon nu een kopen en lekker door gamen
Weet iemand uit Belgie toevallig wat de 120 GB slim hier kost in de MM/Saturn ?
Heb de functie inmiddels gevonden en vind het wel redelijk omslachtig maar aanwezig is aanwezig. Helaas staat er wel bij dat het alleen voor berichten is dus ik denk niet dat je ze dan niet meer tegen kan komen maar populaire games kom je elkaar volgens mij toch niet vaak tegen online.OPSLAGHOND schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:21:
[...]
Je komt ze volgens mij helemaal niet meer tegen.![]()
Ik heb het iig nog niet meegemaakt.
Nouja als je niet tot de top behoort zal je veel mensen moeten blocken maar die tactiek had ik eigenlijk nog niet bedacht. Al lijkt het mij niet leuk alleen maar tegen noobs te spelen zelfs al ga je dan omhoog in de leaderboardsswopdark schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:37:
[...]
Dat lijkt me dus wel handig, zo kan ik fijn mijn score in battlefield 2 nóg hoger opschroeven... Alle gasten die me mij dus gewoon keihard nooben in die game ga ik fijn blocken zodat ik alleen maar tegen lagere levels hoef te spelen. Aha zo flikken die 360 gamers dat dus, zoals ik naar de leaderboard kijk dan is de beste speler van BF2 een 360 gamer maar ineens vind ik dat niet zo knap meer.![]()
Even serieus: het blokkeren van sommige mensen kan in sommige gevallen natuurlijk wel erg fijn zijn, ik hoop dat Sony meeleest. Gelukkkig kan je muten tegen "holland got talent" figuren en de betere online shooters hebben een vote kick systeem.
Weer geen Castle CrashersIke. schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:59:
[...]
Volgens mij is het nog niet bekend wat de hardware verschillen zijn tussen de 25xx en de 21xx
Wikipedia: PlayStation 3
‘Heads-Up’ Game Store Update (1st September 2010)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Wel in de US Store, maak even een account aan en je kan alvast aan de slag met de demo
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Wat is dit? qriocity?? kan het nieteens uitspreken maar het lijkt een on demand video dienst die dit jaar naar de EU komt?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Spreek uit: curiosity (nieuwsgierigheid). En het inderdaad wat je zegt. Het is aangekondigd voor Bravia tv's met internet en 'mobile devices' waarvan de PSP getoond is. Hopelijk ook voor de PS3 beschikbaar.swopdark schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:52:
Wat is dit? qriocity?? kan het nieteens uitspreken maar het lijkt een on demand video dienst die dit jaar naar de EU komt?
Ik raak wel een beetje in de war:
- HULU
- MUBI
- NETFLIX
- VIDEOSTORE
- QRIOCITY
Allemaal videodiensten die elkaar toch keihard concurreren op 1 systeem?
- HULU
- MUBI
- NETFLIX
- VIDEOSTORE
- QRIOCITY
Maar deze bron verteld dat het een on demand media platform is dat dus ook films kan laten zienAnoniem: 268098 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:43:
Qriocity is puur muziek dus geen films.
http://blog.eu.playstatio...y-qriocity-coming-to-ps3/
YouTube: Sony's On-Demand Movie Service "Qriocity" Coming February 2010
Anoniem: 268098
Ik lees (correct me if im wrong) dat de video voor de bravia tv's zijn. De ps3 krijgt de muziek variant, dat is bevestigd ook net op de blog.swopdark schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:54:
[...]
Maar deze bron verteld dat het een on demand media platform is dat dus ook films kan laten zien
YouTube: Sony's On-Demand Movie Service "Qriocity" Coming February 2010
Welke werken buiten de VS? Ik heb Netflix, best goed, en denk aan een Hulu abbo'tje, maar ik kijk het nog even aan.swopdark schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:33:
Ik raak wel een beetje in de war:
- HULU
- MUBI
- NETFLIX
- VIDEOSTORE
- QRIOCITY
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Netflix werkt toch alleen binnen VS?Hillie schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:44:
[...]
Welke werken buiten de VS? Ik heb Netflix, best goed, en denk aan een Hulu abbo'tje, maar ik kijk het nog even aan.
Ga je via een proxyserver of is er ook nog een onbekende n00b manier
PSN Headless_Pumpkin
Komt er eigenlijk nog een demo voor GT 5?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
GT 5 Prologue is best een grote demoSon Goku schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:18:
Komt er eigenlijk nog een demo voor GT 5?
en die koop je voor een tientje op mp
[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 02-09-2010 10:20 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Juist. Maar ik bedoel een gratis normale demo
vraag me uberhaupt af of GT5:P nog relevant is als "demo". Er is daarna nog behoorlijk door ontwikkeld!
ach kheb aan de hand van GT5:P wel kunnen concluderen dat ik GT5 niet ga kopen omdat het niet mijn soort game is.
ik vind het ook niet zoveel aan, maar goed, smaken verschillen
ik had vooral de frustratie dat ik op een gegeven moment de wedstrijden neit meer kon halen, niet met de controller maar ook niet met een stuurtje.... en dan is de lol er na tig keer proberen wel vanaf en leg ik zo.n game naast me neer. zonder om er dan 60-70 euro voor te betalen.
Ik hou wel van casual een rondje racen met een mooie wagen over een mooi circuit, maar het moet niet irritant moeilijk worden.
kga GT5 wel eens kopen als ik hem voor 25 euro ofzo kan krijgen.... en dan maar hopen dat er een cheat is om alle wagens en tracks te unlocken
Ik hou wel van casual een rondje racen met een mooie wagen over een mooi circuit, maar het moet niet irritant moeilijk worden.
kga GT5 wel eens kopen als ik hem voor 25 euro ofzo kan krijgen.... en dan maar hopen dat er een cheat is om alle wagens en tracks te unlocken
Het begin bij GT5 zal vast weer enigzins frustrerend worden, zoals dat bij alle voorgaande delen ook was. Maar als je er eenmaal in zit is het echt een geweldige game. Multiplayer by GT is ook altijd super, vooral ook door de grote variatie aan auto's waaruit je kan kiezen.
En terecht ook, ik bedoel het moet ook niet als een Need for Speed overkomen. Het is juist een game voor de hardcore gamefanaat.Omni superens schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:39:
Het begin bij GT5 zal vast weer enigzins frustrerend worden, zoals dat bij alle voorgaande delen ook was. Maar als je er eenmaal in zit is het echt een geweldige game. Multiplayer by GT is ook altijd super, vooral ook door de grote variatie aan auto's waaruit je kan kiezen.
Vind je? volgens mij heb ik GT3 als laatste gespeeld, en vanaf het moment dat je de Polyphony vrij speelt, rij je in geen enkele andere wagen meer (tenzij de specifieke race met een bepaald type wagen gereden moet worden cq 4-wheel-drive uitsluit), omdat dat F1 ding simpelweg superieur is aan alle andere auto's, qua accelleratie, wegligging, remkracht en snelheid. Weet niet of bij GT5 de Polyphony weer terug komt, maar mocht die erbij zitten, dan kan je er vanuit gaan dat de meesten daarmee zullen rijdenOmni superens schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:39:
[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-09-2010 13:36 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat is je eigen keus waarmee je rijdt he. Heb het nu overigens vooral over multiplayer op de console zelf met vrienden. Herinner me nog een race met een VW kever en een of andere Tuktuk. Zelden zoveel lol gehad. Los daarvan probeer ik zelf gewoon het soort auto een beetje te varrieren en met vrienden op dezelfde console wordt over het algemeen toch wel geprobeerd om met gelijkwaardige auto's te racen (is mijn ervaring tenminste).
Lijkt me voor de online multiplayer dat ze ook ook wel oplossingen zullen hebben om te zorgen dat mensen met gelijkwaardige wagens aan de start staan en niet met een VW kever tegenover een F1 wagen.
Lijkt me voor de online multiplayer dat ze ook ook wel oplossingen zullen hebben om te zorgen dat mensen met gelijkwaardige wagens aan de start staan en niet met een VW kever tegenover een F1 wagen.
waar baseer je dat op?Anoniem: 140372 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:52:
Prologue is totaal niet representatief voor GT5.
imho zal de gameplay en bestuurbaarheid ed toch grotendeels hetzelfde zijn. dat GT5 grafisch een stuk is opgepoetst prima maar dat veranderd niets aan de gameplay.
Qua bestuurbaarheid is GT5 wel weer een stap verder maar los daarvan heeft GT5 veel meer dan GT5P.Chaoss schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:18:
[...]
waar baseer je dat op?
imho zal de gameplay en bestuurbaarheid ed toch grotendeels hetzelfde zijn. dat GT5 grafisch een stuk is opgepoetst prima maar dat veranderd niets aan de gameplay.
oa:
- uitgebreide online features
- licenses (challenges die je moet halen om in hogere klasses te mogen rijden)
ok, maar goed al die features hebben een demo ook niet.
en die features veranderen ook niet echt veel aan mijn mening over GT5, en GT5:P heeft ook heel wat updates gehad sinds de release. Khad hem laatst geïnstalleerd op mijn nieuwe hd, hij was anderhalf uur aan het updaten. Dus ik denk dat een aantal van de ontwikkelingen voor GT5 wel doorgevoerd zijn in GT5:P
en die features veranderen ook niet echt veel aan mijn mening over GT5, en GT5:P heeft ook heel wat updates gehad sinds de release. Khad hem laatst geïnstalleerd op mijn nieuwe hd, hij was anderhalf uur aan het updaten. Dus ik denk dat een aantal van de ontwikkelingen voor GT5 wel doorgevoerd zijn in GT5:P
GT5 is minder rechtlijnen en restrictief dan GT5P. Daar zat je vast een vastgestelde auto's en tegenstanders. Bij GT5 kan je je auto's ook tunen en upgraden. Mocht je een race een paar keer niet halen, verdien je toch credits om je auto verder te upgraden (of je doet een andere race om wat extra geld te verdienen). Na een paar upgrades gaat het racen dan ook een stuk makkelijker.Chaoss schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:47:
Prima als je geen interesse hebt in GT, maar zou zonde zijn als je zo'n geniale titel laat liggen om de verkeerde redenen.
En inderdaad :Shiver23 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:54:
[...]
Ja die komt. In de store bij Gamescom sectie staat een trailer. Grote teleurstelling voor mij is dat Buzz een facelift heeft gekregen. Ziet er niet uit.
[video]
http://www.insidegamer.nl...matemusicquiz/screenshots
Daarnaast is Time Crisis 4 overal ook uitverkocht. Of je moet even op eBay of Marktplaats kijken.Exorcist schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:46:
Waarom kun je nergens een losse Guncon 3 kopen?
Anoniem: 140372
Pak de lijst features van GT5 er bij en vergelijk met GT5:p. Ik noem rally/nascar/damage/weather/track editor/karten/private online races, als meest voor de handliggende, maar veel meer dingen. Ook de zaken die wel overeenkomen zijn veranderd/verbetered. Je zal totaal opnieuw moeten leren rijden de physics zijn niet meer hetzelfde als GT5:P. Ook schijnt de AI een stuk beter te zijn.Chaoss schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:18:
[...]
waar baseer je dat op?
GT5:P is echt niet representatief meer. Misschien dat Prologue Polyphony Digital wat verkopen gaat kosten nu... ze hadden het geld denk ik hard nodig destijds om de periode GT4 - GT5 te overbruggen.
Je hebt nu al een mening over een game die je nog niet gespeeld hebt? Da''s knap.Chaoss schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:47:
en die features veranderen ook niet echt veel aan mijn mening over GT5
De nieuwe Kevin Butler reclame;
YouTube: Kevin Butler's Epic PlayStation Move-tage
[ Voor 20% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-09-2010 00:13 . Reden: Kevin Butler ]
Haha. Kevin Butler is weer goed bezig. Ik blijf erbij dat de meeste reclames van hem voor Sony grappig zijn. Net als zijn speech op de afgelopen E3 tijdens de Sony persconferentie.OPSLAGHOND schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:45:
[...]
Je hebt nu al een mening over een game die je nog niet gespeeld hebt? Da''s knap.
De nieuwe Kevin Butler reclame;
YouTube: Kevin Butler's Epic PlayStation Move-tage
Moet wel erbij toevoegen dat ik blij ben dat ze hier geen te blije gezinnen hiervoor gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 03-09-2010 00:39 ]
Mooie reclame. Toch twijfel ik nog over de move, hij gaat er sowieso wel komen. Maar de spellen die er nu gebruik van maken zijn gewoon matig. Misschien dat ik hem haal voor resident evil 5 gold edition en sport champions, maar dat is het dan ook wel.
Trouwens net ook nog Darksiders besteld, stond nog op mijn verlanglijstje en is nu tenminste stuk goedkoper.
Heb hem wel speciaal in Amerika besteld, want ik wel perse zo'n mooi shiny hoesje.
Trouwens net ook nog Darksiders besteld, stond nog op mijn verlanglijstje en is nu tenminste stuk goedkoper.
Heb hem wel speciaal in Amerika besteld, want ik wel perse zo'n mooi shiny hoesje.
Ps4/switch gamer
Nee hoor das helemaal niet knap.... in de meeste gevallen koop ik (en jij ook denk ik) een game zonder hem van tevoren gespeeld te hebben en dus maak ik de afweging of ik de game de aanschaf waard vindt. soms baseer ik die mening op een demo of vorig deel. In dit geval heb ik dus adhv GT:P gemerkt dat GT5 niet mijn soort game is, maar dat ik hem wel ga kopen zodra ik hem voor 25 euro oid kan krijgen. Maar blijkbaar kun je zoiets niet tegen GT5 fanboys zeggenOPSLAGHOND schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:45:
[...]
Je hebt nu al een mening over een game die je nog niet gespeeld hebt? Da''s knap.
Gister Modnation racers opgehaald bij iemand in de buurt (marktplaats)... toch wel handig af en toe eens kijken wat er in de buurt te koop is, kheb er 30 euro voor betaald das net iets goedkoper dan importeren... maar vooral handiger, kheb tot nu toe vaker 2'de hands games via MP gekocht dan geïmporteerd
Wel een vermakelijke game... uurtje splitscreen gedaan met mijn vrouw... die vond natuurlijk het poppetje aankleden het leukst

Gister ook nog GoW collection binnen gekregen.... dus ik heb voorlopig nog wat te doen... kan ik dan eindelijk aan GoW 3 beginnen
[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 03-09-2010 09:00 ]
Jij hebt géén mening over een game waar je waarschijnlijk al veel van hebt gezien en gelezen? Dat zou pas echt knap zijn. Je hebt dan zeker ook regelmatig miskopen als je van tevoren geen enkel idee hebt of een game leuk is of niet?OPSLAGHOND schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:45:
[...]
Ik twijfel ook nog of het een mega succs gaat worden, de meeste mensen zijn sceptisch en het grappige is dat iedereen heeft heeft over uitblijven van games terwijl JUIST Move veel meer games heeft dan een vergelijkbaar nieuw systeem. IK ga de gok zeker nemen want voor 59 euri speel ik graag met nieuwe techniek en hardware. Games die ik er 100 pct zeker mee ga spelen:NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 01:24:
Mooie reclame. Toch twijfel ik nog over de move, hij gaat er sowieso wel komen.
- Heavy Rain
- MAG (om te testen)
- Killzone 3 (die game ga ik 100 pct aanschaffen en dan is een sessie met move onvermijdelijk)
- GT5 de headtracking via de PSeye lijktr me leuk. de Pseye zit toevallig bij Move
- sorcery lijkt me interresant
- sports champions lijkt me ook leuk
Dat zijn al 6 games die ik ermee ga spelen of testen. Genoeg reden om 59 euri neer te leggen voor mij. Ik vind 149 euri teveel en daarmee heeft Sony de eerste slag denk ik al gewonnen. Uiteindelijk zijn er denk ik veel meer 360 eigenaren die Kinect gaan aanschaffen dan Ps3 eigenaren die Move gaan kopen. Vooral in de VS natuurlijk.
In een later gedeelte van de game ga je een gebied in dat de dark throne heet, save ff voordat je daar naar binnen gaat. Er zit een vervelende bug in de game die soms wel, soms niet, opduikt waardoor je mogelijk niet verder kan komen in de game. Zoek op youtube of "darksiders elevator bug" de bug kán gamebreaking zijn maar kan je ook verhinderen de platinum te halenTrouwens net ook nog Darksiders besteld, stond nog op mijn verlanglijstje en is nu tenminste stuk goedkoper.

Na een tweede keer de game spelen op easy is de platinum toch nog aangekomen bij mij maar het heeft me 16 uur extra gekost. Wel vette game trouwens.
Wat move breft, komt er ook een soort van balance board? dan kan ik die Wii tenminste op MP gooien
Ik weet niet waar je het balance board voor gebruikt. EA Sports Active 2 komt wel, maar iets als een balance-board is nog niets over bekend.Chaoss schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:51:
Wat move breft, komt er ook een soort van balance board? dan kan ik die Wii tenminste op MP gooien
Dan is z'n vriendin waarschijnlijk weer tevreden en mag de Wii eindelijk weg.Shiver23 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:56:
[...]
Ik weet niet waar je het balance board voor gebruikt. EA Sports Active 2 komt wel, maar iets als een balance-board is nog niets over bekend.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Thanks voor de waarschuwing over darksiders, sowieso zorg ik meestal voor frequente saves over meerdere save files.swopdark schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:27:
[...]
Ik twijfel ook nog of het een mega succs gaat worden, de meeste mensen zijn sceptisch en het grappige is dat iedereen heeft heeft over uitblijven van games terwijl JUIST Move veel meer games heeft dan een vergelijkbaar nieuw systeem. IK ga de gok zeker nemen want voor 59 euri speel ik graag met nieuwe techniek en hardware. Games die ik er 100 pct zeker mee ga spelen:
- Heavy Rain
- MAG (om te testen)
- Killzone 3 (die game ga ik 100 pct aanschaffen en dan is een sessie met move onvermijdelijk)
- GT5 de headtracking via de PSeye lijktr me leuk. de Pseye zit toevallig bij Move
- sorcery lijkt me interresant
- sports champions lijkt me ook leuk
Dat zijn al 6 games die ik ermee ga spelen of testen. Genoeg reden om 59 euri neer te leggen voor mij. Ik vind 149 euri teveel en daarmee heeft Sony de eerste slag denk ik al gewonnen. Uiteindelijk zijn er denk ik veel meer 360 eigenaren die Kinect gaan aanschaffen dan Ps3 eigenaren die Move gaan kopen. Vooral in de VS natuurlijk.
[...]
In een later gedeelte van de game ga je een gebied in dat de dark throne heet, save ff voordat je daar naar binnen gaat. Er zit een vervelende bug in de game die soms wel, soms niet, opduikt waardoor je mogelijk niet verder kan komen in de game. Zoek op youtube of "darksiders elevator bug" de bug kán gamebreaking zijn maar kan je ook verhinderen de platinum te halen![]()
Na een tweede keer de game spelen op easy is de platinum toch nog aangekomen bij mij maar het heeft me 16 uur extra gekost. Wel vette game trouwens.
Ten aanzien van Move, de enige semi-interessante launch titel voor mij is sport champions, maar feit blijft dat deze wel heeeel erg op wii sports lijkt, en geen game is die je weken blijft spelen. Mag ben ik niet geinteresseerd in, heavy rain ben ik al helemaal klaar mee en uit previews lijkt de move niet veel toe te voegen. Sorcery lijkt me geinig, maar toch even de reviews afwachten.
Voor killzone 3 is move natuurlijk een musthave, maar deze komt pas ergens in 2011 uit. Daarnaast komen in het najaar al zoveel toffe games uit dat ik daar al amper tijd voor heb. Maar aan de andere kant ben ik wel weer een tech-junkie, en wil ik altijd alles zo snel mogelijk in huis. Dus voor die 60 euro (ik gebruik mijn DS wel voor analoge stick) kan ik hem wel halen.
Ps4/switch gamer
hehe jah ik zei gister, move is er dus de wii kan wel weg, mocht niet omdat er nog geen wii-fit clone voor de ps3 isLuPo schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:02:
[...]
Dan is z'n vriendin waarschijnlijk weer tevreden en mag de Wii eindelijk weg.
[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 03-09-2010 11:37 ]
Heb mijn twijfels nog met Move. De controllers zijn zeer lelijk, maar dan ook echt lelijk... Maar ja hier is niets aan te doen. De spellen die er nu voor uitkomen, zijn zeer matig en dus nog het niet waard om Move controller te kopen. En het is jammer om te zien dat je toch bij veel spellen 2 move controllers nodig hebt. Sommige onderdelen in Sports Champions zijn niet eens te spelen als je maar 1 move controller hebt.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Iemand ergens in een webshop goedkopere wireless losse buzzers gezien?
Kom alleen datgene van Bol.com tegen... 2 stuks voor 55 euro.. pfff bizar.
ALLE spellen van Sports Champions zijn te spelen met 1 controller.TheKillingBean schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:21:
Heb mijn twijfels nog met Move. De controllers zijn zeer lelijk, maar dan ook echt lelijk... Maar ja hier is niets aan te doen. De spellen die er nu voor uitkomen, zijn zeer matig en dus nog het niet waard om Move controller te kopen. En het is jammer om te zien dat je toch bij veel spellen 2 move controllers nodig hebt. Sommige onderdelen in Sports Champions zijn niet eens te spelen als je maar 1 move controller hebt.
Voor een aantal zal het denk ik leuker/makkelijker zijn als je met 2 zou spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 03-09-2010 12:24 ]
Hier?PaulBloem schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:22:
Iemand ergens in een webshop goedkopere wireless losse buzzers gezien?
http://www.play.com/Games...-for-PS3-PS2/Product.html
Dat is een kwestie van tijd:Chaoss schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:36:
[...]
hehe jah ik zei gister, move is er dus de wii kan wel weg, mocht niet omdat er nog geen wii-fit clone voor de ps3 is
Wikipedia: Get Fit With Mel B
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Ja, had al op MP gekeken. Heb er toch maar vanaf gezien, daar ik nergens een losse gun kon vinden en spellen als TC alleen leuk vind met maten. Dan maar de Wii onder het stof vandaan halen en House of the Dead etc. spelenalex3305 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:49:
[...]
Daarnaast is Time Crisis 4 overal ook uitverkocht. Of je moet even op eBay of Marktplaats kijken.
Misschien zo'n Dance Dance revolution matje als die uitkomt. Verbrand ook calorieen als de moeilijkheidsgraad hoog genoeg is.Chaoss schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:36:
[...]
hehe jah ik zei gister, move is er dus de wii kan wel weg, mocht niet omdat er nog geen wii-fit clone voor de ps3 is
Hij komt er wel. Zag het al tijdens de Gamescom.
Wachten op de Move? Time-Crisis, The Shoot, Dead Space (port van PS3 on rail shooter) komen sowieso.Exorcist schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:57:
[...]
Ja, had al op MP gekeken. Heb er toch maar vanaf gezien, daar ik nergens een losse gun kon vinden en spellen als TC alleen leuk vind met maten. Dan maar de Wii onder het stof vandaan halen en House of the Dead etc. spelen
Als er een gun-achtig ding komt waar de Move inkan, dan ja. Tot die tijd zijn de plastic Wii guns ook wel aardigShiver23 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:00:
[...]
Wachten op de Move? Time-Crisis, The Shoot, Dead Space (port van PS3 on rail shooter) komen sowieso.
Dat zeg ik: http://www.easportsactive.nl/Chaoss schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:36:
[...]
Die komt er ook aan.Exorcist schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:01:
[...]
Als er een gun-achtig ding komt waar de Move inkan, dan ja. Tot die tijd zijn de plastic Wii guns ook wel aardig, door de graphics kijk ik wel heen na wat bier.
http://kotaku.com/5566604...oves-plastic-gun/gallery/
Op de Gamescom heb ik The Shoot hiermee gespeeld. Behalve de kleur is het wel een fijn ding. Trigger had iets ronder gemogen, maar ligt goed in de hand.
Foeillelijk, maar goed, als het z'n ding maar doet. De oranje Guncon 3 is ook moeders mooiste niet.Shiver23 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:03:
[...]
Die komt er ook aan.
Op de Gamescom heb ik The Shoot hiermee gespeeld. Behalve de kleur is het wel een fijn ding. Trigger had iets ronder gemogen, maar ligt goed in de hand.
Thanks, scheelt toch weer als je er 4 in totaal wilt.
Smaken verschillen, vind die retro look wel wat hebben eigenlijkExorcist schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:19:
[...]
Foeillelijk, maar goed, als het z'n ding maar doet. De oranje Guncon 3 is ook moeders mooiste niet.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
http://www.amazon.co.uk/P...mes&qid=1283526979&sr=8-7Shiver23 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:03:
[...]
Die komt er ook aan.
Deze bedoelen jullie waarschijnlijk? zijn al meerdere UK winkels waar je die al kan bestellen geloof ik.
Anoniem: 140372
Er is alweer een tijdje open-source software beschikbaar die iedereen zelf op bepaalde microcontrollers kan flashen. Die controllers+printplaatje kosten $20 ofzo.
Sja gelukkig voor Sony is niet iedereen zo handig. Iedereen roept wel dat iedreen het kan en in zekere zin is het waar maar kijk naar de mensen om je heen echt niet iedereen kan zo'n chippie programmeren of zelfs een draadje solderen. Dit zal door anderen verkocht gaan worden en hopelijk gaat Sony die boel keihard blokkeren via firmware updates. als men via een simpele procedure de boot optie van de usb poorten zal stilleggen dan hebben ze eigenlijk het hele verhaal al buiten de deur gesloten. Let wel: de firmware zelf is nog absoluut niet gehacked. Buiten de ingang die ze nu hebben gevonden (welke notabene een achterdeur is die Sony zelf heeft ingebouwd) kan men nog niks binnen de standaard firmware, online gamen, friendslists etc allemaal onbereikbaar. Daarnaast heb je originele Blu-ray disks nodig om backups te maken en dat is nou juist net niet de bedoeling.Anoniem: 140372 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 18:46:
Er is alweer een tijdje open-source software beschikbaar die iedereen zelf op bepaalde microcontrollers kan flashen. Die controllers+printplaatje kosten $20 ofzo.
Heeft iemand al iets gezien van de PSN/360arcade game outland? Het is van de makers van SuperStardust HD en Dead Nation (welke nog nieteens uit is). het zou een platform speln worden van ongekende schoonheid en datail. Ziet er goed uit! bron

En dan hebben we straks ook nog Journey voor PSN. Van de makers van Flower die ongetwijfeld weer een heel sfeervolle game gaan afleveren. de game zou ook een vorm van online hebben waarbij je soms andere spelers kan tegenkomen. Speler waar je verder niks mee kan maar die wel bijdragen aan het verlaten landschap en de sfeer. Een beetje als Demon's Souls. Ik hou van dit soort games, heerlijk mistiek, gave visuals en niet alledaagse gameplay. (je kan enkel spingen en zingen)

Weer twee PSN titels die mijn aandacht krijgen. Shooter 2 en Dead Nation gaan bij mij ook worden aangeschaft.
grappig, die 2 houd ik eens in de gaten
Als 't zo doorgaat dan zijn de psn-titels interessanter dan de gewone games.
In veel gevallen zijn ze dat al voor mij. Rayman Origins wordt denk ik ook een PSN-juweeltje.-RazieL- schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:37:
Als 't zo doorgaat dan zijn de psn-titels interessanter dan de gewone games.
Die PSN titels daar zit voor Sony natuurlijk ook veel meer toekomst in lijkt me? Distributie via internet is nu al niet meer weg te denken van alle verschillende gameplatforms.
Daarnaast zijn ze voor ons als consumenten natuurlijk een stuk goedkoper dan games die op Blu-ray worden uitgebracht.
edit: en damn die 2 psn titels die hierboven werden gepost zien er idd interessant uit.
Daarnaast zijn ze voor ons als consumenten natuurlijk een stuk goedkoper dan games die op Blu-ray worden uitgebracht.
edit: en damn die 2 psn titels die hierboven werden gepost zien er idd interessant uit.
[ Voor 13% gewijzigd door marapuru op 04-09-2010 16:59 ]
Ik heb voor Pes 2009 en 2010 zelf gemaakte option files gebruikt. Heb toen rond de 200 bestanden per keer handmatig moeten kopieeren. Is er een manier om deze op een snellere wijze te verwijderen van mn HD, of moet dit ook 1 voor 1?
PSN: Mondaatje
1 MAFIA 2 (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
2 MAFIA 2 (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
3 MAFIA 2 (PC) TAKE - TWO INTERACTIVE
4 STARCRAFT 2/WINGS OF LIBERTY (PC) ACTIVISION BLIZZARD
5 SUPER MARIO GALAXY 2 (Wii) NINTENDO
6 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
7 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
8 RED DEAD REDEMPTION (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
9 ART ACADEMY (DS) NINTENDO
10 MARIO KART (Wii) NINTENDO
Leuke lijst weer deze week. 3 titels van PS3 in de top 3.
Hebben de andere Joe Danger spelers ook het probleem dat Joe Danger in de PSN shop "geen items" oplevert en je dus ook bv het gekochte spel niet kunt zien in de store?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
3 titels in de top 10swopdark schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:08:
1 MAFIA 2 (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
Anoniem: 268098
Vanaf oktober.Anoniem: 359147 schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:19:
iemand enig idee wanneer de 320 GB bundel komt ?
Bij elke webshop staat ook 15 september voor de 320gb move bundel.
160gb die de 120gb vervangt staat voor oktober.
15 september is ook de releasedatum van de move dus zal daar ook vast mee samenhangen.
160gb die de 120gb vervangt staat voor oktober.
15 september is ook de releasedatum van de move dus zal daar ook vast mee samenhangen.
[ Voor 27% gewijzigd door Omni superens op 05-09-2010 22:16 ]
Ergens bovenin de store staat ook een linkje waar je een lijst tevoorschijn kunt toveren met alles wat je ooit hebt gedownload. Daar staat hij als het goed is wel tussen.Bor de Wollef schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:57:
Hebben de andere Joe Danger spelers ook het probleem dat Joe Danger in de PSN shop "geen items" oplevert en je dus ook bv het gekochte spel niet kunt zien in de store?
Blijkt toch goed te werken om nu nog een demo uit te brangen. Cod staat meteen weer in de top 10
Buzz Quiz World is dit volledig in het Nederlands? Of kun je Buzz Quiz World ook in het Engels spelen? Mijn vriendin spreekt nog geen Nederlands, maar het lijkt haar wel een leuk spel.... als het dus in het Engels is.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Dit topic is gesloten.