Welkom in het 50ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in het 50ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, Melobee, Opslaghond, Vancent, FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! ![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door PromoX op 05-02-2010 20:27 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Met een beetje neuzen heb je nu ook een redelijke prijsImpry schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:38:
In dit topic zal ik ook daadwerkelijk een PS3 gaan aanschaffen, benieuwd wat de prijzen gaan doen in januari!
Zelf even zoeken kan inderdaad geen kwaad en enige eigen inzet wordt toch wel verwacht (dat houdt het topic ook wat interessanter). Ik denk dat je met een aantal woorden uit je vraag ook een heel eind komt.Anoniem: 335933 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:03:
Ik wil graag via mn pc fotos sturen naar mn PS3 draadloos is dat mogelijk en hoe?
[ Voor 22% gewijzigd door PromoX op 29-12-2009 18:58 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daar zul je geen spijt van gaan krijgen.Rivanov schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:47:
Ik heb afgelopen zondag even een impuls aankoop gedaan:
- PS3 Slim 120GB
- FIFA 10
- Call of Duty: Modern Warfare 2
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 330953
Iconloze poster?Ace schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:05:
Zouden we in dit deel van het topic het wat meer over de games kunnen hebben en minder over kabeltjes, audio setups en ander onzinnig geneuzel wat al 80 keer voorbij is gekomen (vooral de iconloze posters hebben hier nog al een handje van)?
Bijvoorbeeld over Darksiders die over twee weekjes uitkomt. Schijnt een combinatie te zijn van God of War en Zelda (puzzles, dungeons etc). De reviews zijn tot nu toe erg positief (heeft nog niet lager dan een 8.5 gehad, PS3 versie is zelfs ietsje beter als de 360 versie vanwege het ontbreken van tearing).
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 29-12-2009 19:30 . Reden: linkjes gemaakt van 1 MB grote afbeeldingen ]
Anoniem: 276106
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 276106 op 29-12-2009 19:25 ]
http://ps3mediaserver.blogspot.com/ en dit is je antwoordAnoniem: 335933 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:03:
Ik wil graag via mn pc fotos sturen naar mn PS3 draadloos is dat mogelijk en hoe?
superB
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Lekker!
Wat is nu eigenlijk de grap van LBP?SinergyX schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:07:
Modnation racers lijkt me echt wat leuksLBP style maar dan flink racen
Anoniem: 335933
Hij vind op de een of andere manier mijn PS3 nietNapsju schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:33:
Dat PS3 Media Server werkt inderdaad érg fijn. Ik vind de laatste beta's trouwens wel heel veel beter dan de laatste un'stable' op de Mac. Voor meer info en download: Kijk even op de laatste pagina's van dit topic.
Thanks voor de tip! Ik lees idd op meerdere fora dat de Blaze de beste is. Maar waar komt dat verhaal/ervaringen vandaan? Ik kan eigenlijk geen fatsoenlijk reviews vinden.Anoniem: 117981 schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:49:
[...]
De beste kabel op de markt is die van Blaze en die heeft een schakelaar: http://www.amazon.co.uk/B...able-Winder/dp/B00005KAAS
Geen idee wat de kwaliteit van de kabel die jij noemt is, hij ziet er wel mooi uit maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.
[ Voor 25% gewijzigd door Ronwiel op 29-12-2009 22:19 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Kimo op 29-12-2009 22:14 ]
Yippie schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:35:
Je kan nog steeds de roltrap niet op..
Inderdaad. Laatst zat ik de Dante's Inferno demo te spelen en ik had echt zoiets van "GoW II ziet er beter uit." En dat is toch wel sneu eigenlijk voor een nextgen game vergeleken met een lastgen game. Maar GoW II was dan ook wel een pareltje.DNS666 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:06:
[...]
God of war collection is super trouwens, beste titel uit mijn collectie denk ik
En ik heb 18ps3 games :x
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nog altijd ongelofelijk omslachtig: Minuten wachten om in een ruimte te kunnen waar je dan andere mensen kan zien en trailers kan bekijken die ze net zo goed gewoon vanuit de store zouden kunnen streamen (even eerlijk, DAT zou verdomd handig zijn).Compuhair schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:21:
Hoe gaat 't eigenlijk met Home? Ik heb al twee maanden geen beschikking over mijn PS3 omdat ik tussen twee verhuizingen in zit, maar ben wel benieuwd hoe 't met Home staat. Komen jullie er nog wel eens?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 117981
Het is meer een soort "common knowledge" dat de Blaze kabel de beste is. Die andere zal ook wel okee zijn, maar van de Blaze kabel weet je zeker dat ie goed afgeschermd is. De dikte zegt natuurlijk niets over het materiaal dat gebruikt is om hem zo dik te maken (veel bedrijven maken kabels dikker met plastic omdat mensen dan denken dat het een betere kabel is). Bij de Blaze kabel ken je de goeie reputatie, heb je een schakelaar voor de DVDs en hij kost hetzelfde... Keus snel gemaakt toch?ronwiel schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:09:
[...]
Thanks voor de tip! Ik lees idd op meerdere fora dat de Blaze de beste is. Maar waar komt dat verhaal/ervaringen vandaan? Ik kan eigenlijk geen fatsoenlijk reviews vinden.
En is de link in de quote ook de bewuste blaze kabel?
Zelf heb ik een Snakebyte kabel op het oog, ziet er net ff wat dikker uit (beter afgeschermd?). Alleen geen schakelaar voor films, maar die kijk ik toch gewoon op een dvd speler.
Ik weet niet hoe de ps3 remake eruit ziet maar no-way dat de last-gen GoW2 er beter uit ziet dan Dantes Inferno. Die titel is toch echt verouderd nu (toevallig de oorspronkelijk versie niet lang geleden gespeeld). Grappig genoeg heb ik GoW2 niet uitgespeeld omdat ik gewoon niet meer wist hoe ik verder moest bij een puzzel. Echt meer dan een uur van alles geprobeerd maar kwam er niet uit. Vond het zo'n schande van mezelf (wie zit er nou vast bij een action-adventure?) dat ik principieel weigerde op gamefaqs te kijkenVanitas schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:13:
[...]
Inderdaad. Laatst zat ik de Dante's Inferno demo te spelen en ik had echt zoiets van "GoW II ziet er beter uit." En dat is toch wel sneu eigenlijk voor een nextgen game vergeleken met een lastgen game. Maar GoW II was dan ook wel een pareltje.
Ik heb zelf de blaze kabel; heb 'm ooit voor de ps2 gekocht en als ik de ps3 nu aansluit op een "gewone" tv dan gaat deze rgb kabel erin! Echt een super kabel! Als je een gewone zonder schakelaar pakt kun je geen films kijken zonder groen beeld. Of je moet natuurlijk even ompluggen naar je oude kabel.ronwiel schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:09:
[...]
Thanks voor de tip! Ik lees idd op meerdere fora dat de Blaze de beste is. Maar waar komt dat verhaal/ervaringen vandaan? Ik kan eigenlijk geen fatsoenlijk reviews vinden.
En is de link in de quote ook de bewuste blaze kabel?
Zelf heb ik een Snakebyte kabel op het oog, ziet er net ff wat dikker uit (beter afgeschermd?). Alleen geen schakelaar voor films, maar die kijk ik toch gewoon op een dvd speler.
[ Voor 10% gewijzigd door pingwings op 30-12-2009 08:33 ]
Wat heb je er zelf aan gedaan om dit te checken? Firewall? Draait je DHCP? Anders je PS3 een vast IP adres gegeven? Kabel of WiFi? Kabel vervangen voor een andere?Anoniem: 335933 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:08:
[...]
Hij vind op de een of andere manier mijn PS3 niet
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben bang dat Sony voor het online gamen ook geld gaat vragen, nu ze een groter marktaandeel krijgen t.o.v. de concurrent. Straks als de 'installed base' van de PS3 groot is zal dit er wel aankomen. Ik was juist blij met PSN t.o.v. XBOX Live omdat ik soms veel en soms tijden niet online speel.Pheno79 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 05:25:
Ik ben vooral beneiuwd wat ze met PSN van plan zijn. De geruchten over een flinke (betaalde dmv abo) uitbreiding zijn sterk. Vidzone is een leuke toevoeging dit jaar, en ook al flink gevuld met clips.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hierover verbaaspingwings schreef op woensdag 30 december 2009 @ 08:32:
Van de week had ik gta4 gekocht.... na een half uurtje spelen was ik het al zat.
"It's about time you showed up Fox!"
Toch grappig om te zien dat mensen gewoon niet goed geïnformeerd worden door veel "nieuws" sites. Sony heeft tot op heden altijd volgehouden dat het online gamen op de PS3 altijd gratis zal blijven. Het zijn echter aanvullende `premium` zaken die zometeen betaald gaan worden. In mijn ogen ook niet meer dan logisch aangezien nu Sony altijd opdraait voor de kosten van bandbreedte en serverparken etc die bij Xbox door de users worden betaald. Het zijn aanvullende zaken die strals betaald gaan worden zoals wellicht voice chat, cloud storage, en altijd mee mogen doen met beta's etc. Er dwaalt een heel lijstje rond op het net. check it out! is niet officieel maar zal een heel eind in de richting komen.Jumpman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:34:
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben bang dat Sony voor het online gamen ook geld gaat vragen, nu ze een groter marktaandeel krijgen t.o.v. de concurrent. Straks als de 'installed base' van de PS3 groot is zal dit er wel aankomen. Ik was juist blij met PSN t.o.v. XBOX Live omdat ik soms veel en soms tijden niet online speel.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
De grap is dat anderen inmiddels ruim een miljoen levels zelf gemaakt hebben. Als je het alleen speelt voor de voorgebakken levels zou het inderdaad kunnen dat je er op uitgekeken raakt. Dat komt bijvoorbeeld ook omdat een aantal levels gemaakt zijn om met meerdere personen tegelijk te spelen, iets wat bij mij zelden voorkomt en dan wordt zo'n level saai of onmogelijk om compleet te maken.Wat is nu eigenlijk de grap van LBP?
Ik heb hem gekocht en hem goed en wel 10min gespeeld.
Maar vond het eigenlijk nog niet echt in mijn straatje passen.
Vind ik het dan bij voorbaat al niet leuk? of moet ik er minimaal een paar uur in hebben zitten?
De basis zal wel gratis blijven, wat wel eens irritant kan worden is dat demo's veel later beschikbaar komen, DLC later, eerder prijsverlagingingen in de PSN, dat soort gein...Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben bang dat Sony voor het online gamen ook geld gaat vragen, nu ze een groter marktaandeel krijgen t.o.v. de concurrent. Straks als de 'installed base' van de PS3 groot is zal dit er wel aankomen. Ik was juist blij met PSN t.o.v. XBOX Live omdat ik soms veel en soms tijden niet online speel.
[ Voor 27% gewijzigd door WaterFire op 30-12-2009 10:51 ]
Ik zou sowieso een game langer dan 10 minuten uit proberen. De eerste levels zijn er om te wennen aan de besturing en de mogelijkheden. De uitdagingen komen veel later pas. En de echte grap van LBP? 4 vrienden op de bank, allemaal een controller en dan met zijn 4'en zo'n level door. Of online met 4 man een level door. Heb er heel wat uurtjes inzitten. Ik zou het in ieder geval nog een kans geven.DNS666 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:06:
[...]
Wat is nu eigenlijk de grap van LBP?
Ik heb hem gekocht en hem goed en wel 10min gespeeld.
Maar vond het eigenlijk nog niet echt in mijn straatje passen.
Vind ik het dan bij voorbaat al niet leuk? of moet ik er minimaal een paar uur in hebben zitten?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Waar heb je Tombraider Underworld besteld en voor hoeveel? Zoek deze ook nog regio 2 voor een leuk prijsje.Speek schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:18:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hierover verbaasAls er een veelzijdig spel is, dan is het GTA IV wel
Maar goed, ieder zijn mening of course.
Ik heb van de week via ebay Killzone 2, Oblivion GOTY en Tomb Raider Underworld besteld. Vooral Oblivion kijk ik erg naar uit. Morrowind was voor mij (op de PC) echt een topper. Daar heb zoveel uren en zoveel plezier in zitten. Heb nu al zin om weer lekker in die wereld rond te trekken![]()
Killzone 2 heb ik besteld na veel positieve geluiden hier in het topic en aangezien ik nog een shooter mis was dit voor mij een logische keuze. Ben benieuwd!
Ik heb hem via ebay (klik) gekocht. Komt rond de €20,- eurie uit incl. verzenden. Zelfs als er omzetbelasting bij zou komen nog een leuk prijsje toch? En de kans dat het eruit gepikt wordt binnen de EU is net wat kleiner dan er buiten zoals ik begrepen heb.Jumpman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:59:
[...]
Waar heb je Tombraider Underworld besteld en voor hoeveel? Zoek deze ook nog voor een leuk prijsje.
[ Voor 8% gewijzigd door speek1984 op 30-12-2009 11:08 ]
Kom dan gezellig langs in het LittleBigPlanet-topic hier op GoT. Regelmatig spreken we daar af om met een aantal partypeople LBP te spelen. Blijft leuker dan alleen spelen.WaterFire schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:30:
[...]
De grap is dat anderen inmiddels ruim een miljoen levels zelf gemaakt hebben. Als je het alleen speelt voor de voorgebakken levels zou het inderdaad kunnen dat je er op uitgekeken raakt. Dat komt bijvoorbeeld ook omdat een aantal levels gemaakt zijn om met meerdere personen tegelijk te spelen, iets wat bij mij zelden voorkomt en dan wordt zo'n level saai of onmogelijk om compleet te maken.
Dus als levels maken je ding niet is...
[...]
Anoniem: 130184
Kan best zijn, maar sony heeft niet zo'n best track record met beloftes icm de ps3. Als sony het zegt, geloof ik het bij voorbaat eigenlijk al niet eens meer.swopdark schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:24:
[...]
Toch grappig om te zien dat mensen gewoon niet goed geïnformeerd worden door veel "nieuws" sites. Sony heeft tot op heden altijd volgehouden dat het online gamen op de PS3 altijd gratis zal blijven. [...]
Nou ik had daarvoor ooit saints row 2 gespeeld, daar had ik gewoon veel meer plezier in, speelde ook lekkerder enzo. Maar idd iedereen zijn eigen meningSpeek schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:18:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hierover verbaasAls er een veelzijdig spel is, dan is het GTA IV wel
Maar goed, ieder zijn mening of course.
kom kom, niet zo negatief, online gaming blijft gratis.Anoniem: 130184 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:30:
[...]
Kan best zijn, maar sony heeft niet zo'n best track record met beloftes icm de ps3. Als sony het zegt, geloof ik het bij voorbaat eigenlijk al niet eens meer.
PSN ID: Svennie-NL
Speel je deze in het Japans zonder subtitles, of zijn er gewoon Engelse subtitles beschikbaar?Pheno79 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 05:25:
Ik ben vooral beneiuwd wat ze met PSN van plan zijn. De geruchten over een flinke (betaalde dmv abo) uitbreiding zijn sterk. Vidzone is een leuke toevoeging dit jaar, en ook al flink gevuld met clips.
En nu ik GoW 2 uit heb en er een leuk pakje uit Japan kwam: FFXIII is echt f**king gaaf.
Boeiend dat het verdomd veel op de voorgangers lijkt, als iets goed is moet je ook niet veranderen
Zo stellig zou ik dat niet zeggen. Er is heel omzichtig door Sony bekend gemaakt dat er wordt gekeken naar betaalde online diensten. [Speculatie:] Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat men dit heeft gedaan om de spelers alvast aan het idee te laten wennen dat er in de toekomst betaald zal moeten worden voor online gaming. Natuurlijk gaat men zoiets niet plotsklaps bekend maken, dat zou enorme weerstand oproepen. Nu kan iedereen zich hierop mentaal voorbereiden. Het is -denk ik- wachten tot de dag dat Sony komt met een "zwaar, maar noodzakelijk besluit om de toekomst van het Playstation Network veilig te stellen, en de functionaliteit uit te breiden" of iets in die trant. Wat er aan extraatjes zal worden ontwikkeld ten behoeve van het online gebeuren kan dan gratis worden toegevoegd aan het abonnement, als verkoopargument of goedmakertje.Svennie schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:49:
[...]
kom kom, niet zo negatief, online gaming blijft gratis.
Hoezo omzichtig? Sony heeft bij een presentatie in Japan verteld dat ze op zoek zijn naar extra mogelijkheden voor het PSN, mogelijk een betaalde dienst. Daarbij is verteld dat de huidige standaard in ieder geval gratis blijft. Mogelijk een integratie met e-bookstore en een itunes achtige dienst, omdat Sony ook op een dikke muziekcatalogus zit.rdjnl schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:11:
[...]
Zo stellig zou ik dat niet zeggen. Er is heel omzichtig door Sony bekend gemaakt dat er wordt gekeken naar betaalde online diensten. [Speculatie:] Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat men dit heeft gedaan om de spelers alvast aan het idee te laten wennen dat er in de toekomst betaald zal moeten worden voor online gaming. Natuurlijk gaat men zoiets niet plotsklaps bekend maken, dat zou enorme weerstand oproepen. Nu kan iedereen zich hierop mentaal voorbereiden. Het is -denk ik- wachten tot de dag dat Sony komt met een "zwaar, maar noodzakelijk besluit om de toekomst van het Playstation Network veilig te stellen, en de functionaliteit uit te breiden" of iets in die trant. Wat er aan extraatjes zal worden ontwikkelt ten behoeve van het online gebeuren kan dan gratis worden toegevoegd aan het abonnement, als verkoopargument of goedmakertje.
PSN: Shiver23
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
[ Voor 77% gewijzigd door Sjors81 op 30-12-2009 17:40 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Meelobee op 30-12-2009 17:48 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Kill a Rockstar is niet zo moeilijk aangezien bijna iedereen die al heeft. Als je iemannd killt die hem heeft krijg je de trophy al (mijn eerste online killMeelobee schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:46:
Gisteravond de platinum voor Tomb Raider Underworld gehaald
[afbeelding]
Op naar de volgende game, waarschijnlijk GTA4, maar ik vraag me af of die nog wel tot 100% te spelen is qua trophies, aangezien er een paar online trophies in zitten. (Kill a Rockstar bv)
[ Voor 22% gewijzigd door Meelobee op 30-12-2009 18:02 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hopelijk komen daar nog veel levels van uit want het speelt fantastisch weg.wheeler schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:15:
Wow wat is dat Pixeljunk Shooter enorm fijn spel. Geweldig om te spelen met lava, water en ijs. Zeker voor de prijs een hoop lol, kan alleen nog maar hopen op een aantal nieuwe levels.
39
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Dat betekend het ja, maar als je iemand killt die de trophy heeft krijg je hem ook. Rond de release was het vrij lastig maar nu heeft bijna iedereen deze trophy al en hij is dus zo te halenMeelobee schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:01:
oh ok dus Kill a Rockstar betekend niet dat je een medewerker van rockstar moet killen? Maar gewoon een andere speler die die trophy al heeft? nice
Ja, deze ga ik zeker kopen. Bij de eerste trailer dacht ik "mueh...", maar bij elke trailer zag het er beter uit en bij de laatste twee begon ik er echt warm voor te lopen.Ace schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:05:
Zouden we in dit deel van het topic het wat meer over de games kunnen hebben en minder over kabeltjes, audio setups en ander onzinnig geneuzel wat al 80 keer voorbij is gekomen (vooral de iconloze posters hebben hier nog al een handje van)?
Bijvoorbeeld over Darksiders die over twee weekjes uitkomt. Schijnt een combinatie te zijn van God of War en Zelda (puzzles, dungeons etc). De reviews zijn tot nu toe erg positief (heeft nog niet lager dan een 8.5 gehad, PS3 versie is zelfs ietsje beter als de 360 versie vanwege het ontbreken van tearing).
[afbeelding]
[afbeelding]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Anoniem: 276106
Damn, als je dat haalt, respectSkire schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:17:
Ik ben ook van plan om maar eens flink wat platinums te gaan halenBen met een hoop titels al een heel eind gekomen, maar telkens kwam er dan weer een nieuwe game uit die mijn aandacht opeiste.
Nu heb ik mezelf voorgenomen geen games meer te kopen tot Gran Turismo 5 uitkomt (misschien met uitzondering van R&C: A Crack In Time als ik die ergens goedkoop voorbij zie komen). Dus ik heb mooi de gelegenheid om de platinums voor Modern Warfare 2, Uncharted: Drake's Fortune, Uncharted 2: Among Thieves, Prince of Persia, Assassin's Creed 2, inFamous en Burnout te halen.
Best een hoop games, maar het moet te doen zijn
Ik ook, heb hem wel bij Zavvi besteld want € 59,- vind ik dan weer een te grote gok voor dit spel maar ik kan niet wachten totdat hij op de mat valt.harlekein schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:23:
[...]
Ja, deze ga ik zeker kopen. Bij de eerste trailer dacht ik "mueh...", maar bij elke trailer zag het er beter uit en bij de laatste twee begon ik er echt warm voor te lopen.
[ Voor 68% gewijzigd door Ace op 30-12-2009 22:28 ]
Koop gewoon de PS2 versie van Bollywood (verkrijgbaar in de UK, amazon heeft hem vast wel), die werkt even goed: PS3 versie van singstar starten, op select drukken om ander schijfje te gebruiken, bollywood insteken en voila: bollywood muziek in je ps3 singstarrohit schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:31:
zo ik heb eergister singstar microfoons + disney iets gekocht.. voor 15 euro bij bart smit..
maar nu zou ik graag de Bollywood spel willen van singstar.. nu zie ik dat die alleen beschikbaar is voor de PS2.. vind ik wel een beetje nepkan ik die nummers ook via de ps store downloade misschien ofzo??
[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 30-12-2009 22:28 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 103% gewijzigd door Skire op 30-12-2009 22:38 ]
huhBoeboe schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:27:
[...]
Koop gewoon de PS2 versie van Bollywood (verkrijgbaar in de UK, amazon heeft hem vast wel), die werkt even goed: PS3 versie van singstar starten, op select drukken om ander schijfje te gebruiken, bollywood insteken en voila: bollywood muziek in je ps3 singstar
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
De game vind ik ook veelbelovend, ik wacht even een paar reviews af en als die goed zijn zal ik hem kopen. Heb ook een aantal trailers gezien en de game ziet er echt goed uit.Skire schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:30:
Wat zijn jullie verwachtingen bij Red Dead Redemption?
Anoniem: 117981
Je moet wel de singstar applicatie uit de PSN store halen (gratis) en een account aanmaken, maar dan kan je ook de content van de PS2 schijfjes afspelen en nummers kopen voor singstars volgens mij. Probeer het ff want ik heb zelf geen Singstars. Met een Singstar schijfje voor de PS3 kun je zeker beide dingen doen.rohit schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:35:
[...]
huh
en dat werkt gewoon??? die cds werken toch niet in de ps3 slim??
maar singit en singstars?? dat zijn toch wel dezelfde microfonen dan??
Nee, je moet een PS3-versie van Singstar hebben. Daarmee kan je ingame ook de liedjes laden van een PS2-versie.Anoniem: 117981 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:24:
[...]
Je moet wel de singstar applicatie uit de PSN store halen (gratis) en een account aanmaken, maar dan kan je ook de content van de PS2 schijfjes afspelen en nummers kopen voor singstars volgens mij. Probeer het ff want ik heb zelf geen Singstars. Met een Singstar schijfje voor de PS3 kun je zeker beide dingen doen.
PSN: Shiver23
Als het maar iets als Outlaws wordt vind ik het al best. Tof pc spel van pak 'm beet 10 jaar terug overigensSkire schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:30:
Wat zijn jullie verwachtingen bij Red Dead Redemption? Het concept sprak me al aan vanaf het begin, een soort GTA in een western setting. Na de aankondiging is het heel lang stil geweest en nu duiken er allerlei trailers op.
Ik vind de game er echt veelbelovend uitzien. De release is ook al relatief vroeg (april). Op de podcast van 4Guys1Up was ook al iemand die de game kort gespeeld had en die was er ook erg enthousiast over.
Paar trailers:
http://www.gametrailers.c...ut-trailer-red-dead/48933 (Debut trailer, 7 mei 2009)
http://www.gametrailers.com/video/my-name-red-dead/59560 (Trailer van 1 december)
http://www.gametrailers.c...lay-series-red-dead/59978 (Gameplay introductie van 15 december)
[ Voor 28% gewijzigd door Jumpman op 31-12-2009 08:40 ]
Anoniem: 337268
[ Voor 97% gewijzigd door Ronwiel op 31-12-2009 11:11 ]
Goed bezig!Meelobee schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:46:
Gisteravond de platinum voor Tomb Raider Underworld gehaald
[afbeelding]
Op naar de volgende game, waarschijnlijk GTA4, maar ik vraag me af of die nog wel tot 100% te spelen is qua trophies, aangezien er een paar online trophies in zitten. (Kill a Rockstar bv)
Voor Dead Space wil ik ook nog wel de platinum halen. Ik moet dan wel nog even het spel op het hoogste niveau uitspelen.Anoniem: 276106 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:49:
De enige die ik nog wel zeker platinum ga halen is Dead Space. Gewoon, omdat ik de game zo geweldig vindt
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 31-12-2009 11:34 ]
PSN id: NL_SToRM
Heb em zelf ook een tijd op de plank staan, nog niet aan begonnenAnoniem: 337268 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:56:
Gister toch de verleiding niet kunnen weerstaan om Silent Hill: Homecoming voor een tientje 2e hands op te pikken. Iemand ervaringen met deze game? Ik lees er gemengde verhalen over.
[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 31-12-2009 11:44 ]
PSN id: NL_SToRM
En hoe zit dan met die USB stekkerdozen dan, als ik op 1 USB-poort een 4-poorts USB-hub aansluit, werken al de USB apparaten dan ook? Of kan de PS3 maar 2 of 4 USB-apparaten tegelijk aan?Anoniem: 276106 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:24:
USB Accessoires
Omdat de PS3 beschikt over 2 of 4 USB aansluitingen, afhankelijk van de uitvoering, kunnen veel USB accessoires direct aan de PS3 worden aangesloten.
IK he nu ook even de trailer bekeken en vind deze titel nu al meer interresant dan Bayonetta, Dante's inferno lijkt me ook erg leuk en God Of War 3 ga ik zowiezo kopen, sjemig moet Uncharted 2, Assasins creed 2 en Demon's Souls ook nog uitspelen... pff krijg het nog druk!harlekein schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:23:
DARKSIDERS
Ja, deze ga ik zeker kopen. Bij de eerste trailer dacht ik "mueh...", maar bij elke trailer zag het er beter uit en bij de laatste twee begon ik er echt warm voor te lopen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Bovenstaande krijg ik te zien als ik in Chrome de eerste pagina van dit topic open. Iemand images op een wat vage plek neergezet?Warning: Visiting this site may harm your computer!
The website at gathering.tweakers.net contains elements from the site members.multimania.co.uk, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer.
Anyway, heb de US versie van FF VII uit de PSN store gehaald. Dat loopt gewoon op NTSC resolutie op een EU console. Dus geen zwarte balken en geen tragere gameplay. Ook als je de PS/PS2 upscaler uitzet.Creepy schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:27:
Is er iemand die toevallig de PS1 remake van FF VII uit de US store heeft gehaald? Als je die speelt op een EU console, ben je dan alsnog van de PAL balken af? De EU versie heeft uiteraard weer die PAL balken en draait langzamer (net zoals het origineel).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Anoniem: 337268
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik hoop voor je dat je dan ook 5/6 meter van je tv afzit?Xtr3me4me schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:02:
En dit allemaal funny op een 63Inch Plasma scherm 720p
[ Voor 38% gewijzigd door swopdark op 31-12-2009 12:39 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Kurt_Knakker op 31-12-2009 13:05 ]
God of War 3 komt pas in maart dus ik mag hopen dat de koude dagen dan wel een beetje voorbij zijnXtr3me4me schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:02:
Ik kan niet wachtennnnnnnnnn op God of war 3 en Dante's Inferno. Mijn 2 topgames voor de koude dagen met een warme chocomelk gamenEn dit allemaal funny op een 63Inch Plasma scherm 720p
[ Voor 12% gewijzigd door P.E.No.1 op 31-12-2009 15:28 ]
PSN id: PENo1
Volgens mij is er maar 1 versie van de PS3 Eye:Jumpman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:28:
Na wat Googlen etc. blijkt het ook dat er twee verschillende PS3 Eye's zijn één met een glazen bolle lens en een goedkopere variant met een vlakke kunstof lens. Allebei wel in dezelfde behuizing en van Sony zelf.
Anoniem: 323320
Anoniem: 237237
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq