[PS3] Het dikke Fat Princess topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Topicstarter

Fat Princess

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SBCLhCYxPVdGQBwhWlSrrTDX/full.jpg
Inleiding

Fat Princess is een strategische game die je enkel kan kopen in de Playstation Store, voor 14,99 €. Ontwikkelaar van het spel is Titan Studios, uitgever is Sony.

Gameplay

In Fat Princess heb je de mogelijkheid om met verschillende klassen aan de slag te gaan. Zo kan je met een warrior, mage, priest, ranger of worker het andere team gaan bekampen. Je kan een keuze maken in je kasteel waar zogenaamde hat-machines staan, als je een hoed oppakt verander je in die bepaalde klasse. Ook op het slagveld vind je hoedjes van overleden strijdmakkers.

Alle klassen zijn up te graden als hiervoor genoeg hout en steen zijn gehaald door de worker. Daarvoor moet je naar de hat-machines gaan en ze upgraden.

Bedoeling van het spel is om de prinses uit het vijandige kamp te halen terwijl jouw prinses in je kamp moet blijven. Een vorm van capture the flag zeg maar.
Ook liggen er her en der stukjes taart die je kan oprapen en je prinses mee kan voeden, zo word ze dikker en zwaarder om te dragen, wat het er niet makkelijker op maakt bij een eventuele ontvoering.

Elk team kan maximum 16 spelers hebben.

Game types

Je kan natuurlijk eerst offline het verhaaltje spelen om bekend te raken met het spel. Daarnaast is er ook een heuse arena waar je in kan vechten, met alle 5 de klassen als mogelijkheid.

Online zijn er ook verschillende types, er is de reguliere Capture the Princess, maar ook Team Deathmatch, Invasion en Snatch 'n Grab kan je spelen.
Er is ook nog een Soccer event, waar chaos troef is! :)

Iedereen heeft ook zijn eigen avatar die je kan aanpassen qua haarsnit, gezichtshaar, huidskleur, ogen en stem. Je speelt meer vrij nadat je in alle gametypes wat hebt gewonnen.

PSP

Er werd aangekondigd dat er ook een PSP versie van het spel uitkomt.

Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/fatprincess/image01_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/fatprincess/image02_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/fatprincess/image03_small.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/fatprincess/image04_small.jpg

Dank aan PromoX voor de opmaak van het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:53
Hm. Ben niet bekend met dit spel, maar ik zal eens wat trailers ( youtube of gt ) bekijken. Kweet nu totaal niet wat ik me erbij moet voorstellen, en of het wat voor mij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-07 14:52

Aight!

'A toy robot...'

Geniaal spel. PSN: jemoeder1337, vaak erop te vinden. VInd het leuker dan Battlefield eigenlijk :D.

Host vaak een eigen game, gaat wat beter dan joinen, dat doet het niet altijd.
Speel voornamelijk de Dark Priest, die vind ik echt geniaal of healen, werkt het beste.

Af en toe gekke bui en dan met de worker, en bommentjes gooien op de poorten/princess :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 13:45

scorpie

Supra Addict

De banner van je topic is de titel van de PSP versie van de game die later dit jaar uit zal komen :)
Verder wel leuke game, jammer dat ik nergens online kom...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 15:20
Ik vind het ook een fantastisch spel. Zelf verdedig ik meer. Alleen vind ik het spijtig dat spelletjes zo lang duren, het is verschrikkelijk moeilijk om te scoren omdat veel teams nauwelijks samenwerken.

Het valt me ook op dat als je eenmaal een beetje goede positie hebt gevonden, dat je kan blijven scoren. Sommige torentjes staan echt heel strategisch opgesteld, en als archer kan je daar wel uw voordeel uit halen, maar heel weinig mensen maken daar gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

scorpie schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:46:
De banner van je topic is de titel van de PSP versie van de game die later dit jaar uit zal komen :)
Verder wel leuke game, jammer dat ik nergens online kom...
Je moet zelf hosten, en dan komen er altijd wel andere bij.
Dan gaat het tenmiste, maar er komt ook een patch uit die een paar problemen zou verhelpen.
Zie ps3only.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Als ik zelf een server start komen er bij mij alsnog geen andere spelers... Controlefreaks --> server starten, is bij mij geen reslutaat, krijg alleen computertegenstanders :/ . Alleen mensen uit mn friends list zijn n paar keer in de server gekomen. Of doe ik iets mis?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Nop, duurt wel even, maar bij mij connencten ook altijd andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11-2024
Joinen is bij mij ook wel problematisch, hosten daarentegen geen probleem. Duurt soms wel even voordat je een beetje echte mensen in je game hebt. Meestal zijn het er in het begin 4-6, maar loopt redelijk snel op.

Ik vind het een zeer leuke game en het is erg afwisselend. Heb daarentegen wel enkele ervaringen die minder positief zijn:
-In singleplayer kreeg ik een rare fout te zien bij de introductieteksten, deze liepen allemaal over/door elkaar heen.
-Ik kan spelers die inactief zijn geworden (spelers die maar 'staan te staan'), niet kicken uit mijn game. Als ik op de knop KICK druk, wordt er gevraagd 'are you sure' --> YES, maar dan blijft de speler staan.
-Op een gegeven moment hadden we een game waarbij de blauwe princess verdwenen was. Op het kaartje was ze nog wel te zien (ergens midden op de map, op een stukje gras, dus niet in water/afgrond oid). Rode team verloor zelfs, ook al had het rode team de rode princess op de troon zitten. Vreemd!
-Samenwerken gebeurt idd nog weinig, dus als er mensen zijn die online willen spelen, dan ben ik daar wel voor in! Je kan me gewoon vinden onder de naam Artacis op PSN.
-Af en toe lag, vooral bij games die ik Join.

Verder heb ik het gevoel dat het toch nog niet helemaal af is en dat wel een patchje zal komen. Laat je echter niet ontmoedigen en koop dat spel! 90% van de games verliepen vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Gisteren echt een heerlijke Deathmatch gespeeld! Tot 2 uur 's nachts gespeeld en nu weer 'fris en fruitig' op kantoor... :P

Joinen werkte wederom niet gisteren, mislukte tot zes keer. Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik een game gehost. De eerste pot die ik speelde, was alleen maar tegen de AI. Bij de tweede pot kwamen er al voorzichtig een paar mensen bij. Uiteindelijk was het zo ver dat de hele game vol zat met echte spelers! Echt een geweldige ervaring. Vooral omdat ik een paar potjes de hoogste score had, dan krijg je als beloning een soort 'god-modus-bonus'. Je kan dan tijdens het wachten/laden op de volgende game er lekker op loshakken O-) !

Voelde me bijna schuldig om de game te verlaten, maar ik neem aan dat iemand anders de hostrol op zich neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Gisterenavond kwam ik ook eindelijk eens online! :*) En ook nog eens door gewoon te joinen. Het was wel al twee uur in de avond toen ik het probeerde, maar omdat het eindelijk lukte ben ik ook tot 4.30u blijven spelen.
Het was de mode waarin je de tegenstanders prinses 3x moest gevangen nemen. Was wel tof, alleen jammer dat ik ff geen headset had, de anderen in die game hadden dat weer wel. De potjes duurden wel immens lang. Vooral omdat door beide teams werd gekozen eerst alles 100% te upgraden.
Gelukkig was er wel teamwork en iedere keer werd dat na +- 5 min al voltooid. Maar de stukjes oorlogen waren dan weer echt zo chaotisch dat je de princess nauwelijks kon ontvoeren, vooral bij een level waar opeens geen katapult was.

Echt genoten afgelopen avond. De gameroom stierf echter toen de host de game verliet... Er waren tig andere mensen in de room en dan had ik wel verwacht de de hostrol naar iemand anders ging... Hoop wel dat dat dit niet standaard is. Zou wel heel zuur zijn als je midden in een geweldige pot zit en dat de host er opeens voor kiest om te verdwijnen |:(

@ artacis, die 'godmodebonus' is inderdaad bruut! Ik kreeg iig telkens toen ik host was van het winnende team, geen idee of ik ook de hoogste score had (keek niet naar de scores, wilde er lekker stevig op los hakken >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Meestal krijg je dan de melding van: looking for other host.

Die van 3x de princess vangen vind ik ook het leukste. Maar er zijn heel veel verschillende routes, met eb en vloed, via de bovenkant, via het water, etc.

Wel grappig. Hoop dat ze ook met nieuwe levels komen, football moet ik alleen nog spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
BatmanHorizon schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:42:
...De gameroom stierf echter toen de host de game verliet... Er waren tig andere mensen in de room en dan had ik wel verwacht de de hostrol naar iemand anders ging... Hoop wel dat dat dit niet standaard is. Zou wel heel zuur zijn als je midden in een geweldige pot zit en dat de host er opeens voor kiest om te verdwijnen |:(
Wat!? Dat meen je niet! Als ik dat had geweten had ik mijn PS3 wel een nachtje aan laten staan :+ . Ik stopte gelukkig pas toen de ronde netjes was afgelopen. Laten we maar hopen dat het een bugje betreft, anders niet echt bevorderlijk voor de online game ervaring!

Vanavond weer even spelen, wel slecht voor mijn nachtrust....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Gelukkig is titan studio bezig met een patch: http://titanstudios.com/blog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb hem gisteren ook gekocht. Leuk spel maar online spelen is ook mij nog niet gelukt. Zal wel komen doordat ik achter NAT zit en vele anderen met mij ook. Met age of booty is het mij ook nog nooit gelukt een online game te spelen maar daar kom ik tenminste wel de lobby in. Red baron doet het wel prima. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297116

Het ziet er érg cool uit, ik keek even een filmpje op Youtube en wat me meteen opviel in het menu was 'Play with yourself'. :+ 8)7

Ik zal eens even in mijn sharelist kijken of iemand hem al heeft. >:)

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 297116 op 05-08-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297116 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:18:
Het ziet er érg cool uit, ik keek even een filmpje op Youtube en wat me meteen opviel in het menu was 'Play with yourself'. :+ 8)7

Ik zal eens even in mijn sharelist kijken of iemand hem al heeft. >:)
Want $15 is weer teveel gevraagd? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel als je blut bent. :X Ik snap niet dat ze geen demo erbij hebben gedaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Anoniem: 297116 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:16:
Wel als je blut bent. :X Ik snap niet dat ze geen demo erbij hebben gedaan. :/
Dan moet je gaan werken ;), ander half uurtje bij beunen en je kan hem kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Altijd die prijzen! Wat is 15 euro nou voor een spel dat je met gemak echt tientallen uren gaat spelen. Ik heb hem nu al 10 uur gespeeld, dus dat komt neer op 1,50 per uur. Dat is minder dan een gemiddelde prijs van een biertje in de kroeg! Met uitgaan doe je toch ook niet moeilijk (hoop ik) ? :9

Wat ik idd wel stom vind is dat ze geen demo hebben geplaatst. Dat zou een hoop mensen over de streep kunnen trekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Keb hem ook gekocht. Even een uurtje gespeeld.
Op gegeven moment had ik een barrak waar je zwaardvechter kan worden geüpgrade, maar ik had niet echt het idee dat ik daarna echt sterker was.
Vondt het wel lastig in het begin. Maar na een half uur spelen had ik een ladder en jump ding gemaakt, en toen er 2 a 3 teamgenoten ( bots ) de princess hadden gepakt, en ik dus mee kon met die gassies hadden we gewonnen :) Leuke game. Ben benieuwd hoe online is, al lees ik hier dat het lastig is om online te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ik moet gemiddeld 3 keer proberen voordat online gaan lukt, en dan werkt het redelijk ok (regelmatig lag maar daar heb je in dit spel niet echt verschrikkelijk last van). Hopelijk komt die patch snel.

Echt hilarisch! Ik werd in m'n laatste potje eerste in de scorelijst en dan verander je als het spel afgelopen is in een grim reaper en kan je met je zeis iedereen afmaken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jheroun schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 18:00:

Echt hilarisch! Ik werd in m'n laatste potje eerste in de scorelijst en dan verander je als het spel afgelopen is in een grim reaper en kan je met je zeis iedereen afmaken _/-\o_
Gisteren ook meegemaakt. Voelt wel lekker :-). Als je het slechtste score hebt dan verander je in een grote kip. Zelf nog niet meegemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
vindt het maar lastig om te winnen tegen de bots. Ook de bots winnen niet van mij. Gevecht speelt zich meestal ook op het midden van de map af. Kom niet echt ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De patch is uit hier in Amerika. Heb hem nog niet gedownload. Vanavond maar even proberen. Patch details: http://titanstudios.com/b...-sony-america-patch-live/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Moeten jullie ook iedere keer die eula weer accepteren? Ik vind het een beetje duf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jheroun schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:23:
Moeten jullie ook iedere keer die eula weer accepteren? Ik vind het een beetje duf...
Is idd irritant. Was in warhawk ook zo. Maarja 1x op X drukken is ook niet te moeizaam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:13
Jheroun schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:23:
Ja dit vindt ik ook vet irritant. Als ik hem 1x gelezen heb is toch wel genoeg.

Die gladiator gevechten zijn best wel moeilijk. Voordeel ervan is dat je wel heel erg goed leert hoe een class in elkaar zit.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:00:
De patch is uit hier in Amerika. Heb hem nog niet gedownload. Vanavond maar even proberen. Patch details: http://titanstudios.com/b...-sony-america-patch-live/
Sinds ik de nieuwe patch heb gaat connected echt een stuk makkelijker. ook als de host verlaat word iemand als host genoemd en dat gaat vrij vlottig. Mage en priest zijn niet meer zo sterk. En de princess word vrij snel dun dat is weer minder.

Maar nu lijken de connect problemen wel opgelost te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:+

Ik vind de 9 van IGN wel een beetje teveel hoor, zó goed is de game nou ook weer niet. Het is eerder een 8 waard ofzo, maar een 9? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste instantie vond ik het spel wel grappig, maar hoe meer ik speel, hoe meer ik het weggegooid geld vind.

Bommen is het maar gokken van wie die nu precies zijn, als zwaardmannetje kan je gewoon niets ranged doen en vind ze nu niet bepaald 'melee' sterk. Grappig, maar fun-factor is er eigelijk al weer vanaf.

Daarbij is de haperingen door lag gewoon irritant, zeker als je flink in gevecht ben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:58:
Eerste instantie vond ik het spel wel grappig, maar hoe meer ik speel, hoe meer ik het weggegooid geld vind.

Bommen is het maar gokken van wie die nu precies zijn, als zwaardmannetje kan je gewoon niets ranged doen en vind ze nu niet bepaald 'melee' sterk. Grappig, maar fun-factor is er eigelijk al weer vanaf.

Daarbij is de haperingen door lag gewoon irritant, zeker als je flink in gevecht ben.
Daarom komt er ook een patch uit in Europa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
Ik vind het zwaard-mannetje ook slecht, van de ge-upgrade versie gaan de charge-attacks in driekwart van de gevallen mis. Of je aanvallen brengen niet genoeg schade aan waardoor je na je aanval alsnog gelijk wordt afgemaakt, omdat alle andere karakters allemaal ranged attacks hebben.

Het schildje is wel leuk om de pijltjes mee af te weren. Maar als er 2 gasten op je staan te schieten (wat dus heeel vaak gebeurt) heb je er nog niets aan.

Waaaaay underpowered als je het mij vraagt.

• Jheroun
  • Niet online
Het spel kan iig wel wat controle op etteren gebruiken. Ik joinde net een game met 6 spelers in het rode team en ik als enige niet computer in het blauwe, ging nog best goed, tot er één bijkwam die voortdurend bommen in ons kamp liet ontploffen. Fijn -O-

Je kan iemand wel reporten maarja, daar moet de game leader iets mee, en als die in het andere team zit dat aan het winnen is gebeurt er ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Haha, dat doe ik ook altijd, met de katapult, iets van 5 bommen erin leggen, dan naar de basis en dan steeds bommen pakken en ontploffen van de vijand, vooral richting de princess, bij de put zeg maar en tegen de deuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:15
Vind dat zwaardmannetje juist heerlijk werken. Ik heb bijna nog nooit zo makkelijk zoveel punten gehaald. Behalve als met de worker dan sta je echt niet normaal snel op nummer 1.

Wisten jullie trouwens al dat je grondstoffen ook in de kleine veroverde torens kan gooien om ze naar je kasteel te laten brengen? Werkt erg veel sneller.

Oh en dat mannetje met de zeis als je nummer 1 bent is echt heerlijk om mee te werken. Je maakt zo snel iedereen af!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Aight! schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:16:
Haha, dat doe ik ook altijd, met de katapult, iets van 5 bommen erin leggen, dan naar de basis en dan steeds bommen pakken en ontploffen van de vijand, vooral richting de princess, bij de put zeg maar en tegen de deuren :D
Dat lijkt me zeker niet verkeerd :) Waar ik het over had was dat er een rode speler in het rode kamp bommen naar andere rode spelers aan het gooien was, zieken dus. Maargoed, shit happens, verder is het een leuk spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 11:33
walletje-w schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:30:
Oh en dat mannetje met de zeis als je nummer 1 bent is echt heerlijk om mee te werken. Je maakt zo snel iedereen af!!
QFT, echt geweldig. Er is ook een Who's Your Daddy modus in het spel, daarin zie je gewoon de credits in het scherm voorbij rollen, maar op de achtergrond mag jij lekker een onsterfelijke Magere Hein poppetje zijn en hordes van bots vermoorden, echt leuk, en ook goed om de zeis combo te oefenen, die je zo een beetje moet timen om zo de hele tijd rond te draaien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 55194 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 21:16:
[...]

Gisteren ook meegemaakt. Voelt wel lekker :-). Als je het slechtste score hebt dan verander je in een grote kip. Zelf nog niet meegemaakt 8)
Weet niet precies wanneer je de kip wordt, maar iig niet als je de slechtste score hebt, eerst dacht ik wanneer je de hoogste score hebt, maar jouw team verloren heeft, maar laatst was ik tweede en was ik ook die kip?

Oh en een warrior is goed als hij die upgrade heeft om ranged gasten te pakken, combo met een priest en klaar is kees.

Met hoeveel mannen spelen jullie trouwens die kleine maps het liefste? Ik zelf vind daar 12 man genoeg namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113793

Gisteren Fat Princess gekocht. Mijn eerste Arcade spel. Erg gaaf tot nu toe :) moet nog wat prutsen met mijn netwerkinstellingen, kan vaak niets joinen, maar best verslavend. Ben ook even bezig geweest met die Gladiate arenas maar die zijn wel erg bruut. Verder nog weinig op aan te merken. Je merkt wel dat teamplay echt vereist is. Als je niet communiceert is het totale chaos, en ik hoor zelden iemand wat zeggen. Wel jammer, is best een game waarbij je met een groep veel sterker staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die voicecom blijft gewoon leuk, zeker als iemand flink staat te schelden dat alles fout gaat, kijk je de spelerlijst, is 80% van de spelers gewoon bots :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Het veranderen in een gote kip of een reaper aan het eind van de ronde is soms ook willekeurig. Ik was een keer vijfde in een winnend team, maar er waren opeens 3 reapers, waaronder ik... Wel grappige bug opzich. Zo nu en dan zijn er wel nog steeds van die rare bugs, zoals dat 1 princess ergens vastzit, of dat mn poppetje als een of andere dronkelap allemaal richtingen op loopt.

Vindt het toch een ontzettend tof spel, helemaal als na ruim een half uur/ drie kwartier met een heftige oorlog de strijd toch is gewonnen:) Teamwork rulezzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat een geweldig spel! de meest prachtige dingen komen voorbij, nog even snel een potion gooien op de catapult waar een bende poppetjes staan :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-07 19:34
hey ik speel dit spel sinds kort ook, lijkt me leuk om af en toe samen te doen dus als je interesse hebt, add me maar:

IGN MankinN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nog meer mensen die het spelen, zit te twijfelen om hem aan te schaffen.

Is er onlangs een patch voor uitgebracht waardoor veel van de problemen verholpen zijn?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:16:
Nog meer mensen die het spelen, zit te twijfelen om hem aan te schaffen.

Is er onlangs een patch voor uitgebracht waardoor veel van de problemen verholpen zijn?
vorige maand is update 1.06 uitgebracht

http://cakelair.net/wiki/...%28PS3%29_-_Patch_History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuoRocks
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07 17:00
Ik heb het nog nergens gelezen, maar laatst gewoon eens de 2e controller gepakt toen m'n vriendin aan het spelen was. Even op start drukken en je doet mee, ook online. Geen splitscreen, dus je moet wel bij elkaar in de buurt blijven, maar dat is eigenlijk ook de bedoeling natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Iemand die wil helpen met het verzamelen van de trophies?
Met 2en zouden we oa. de volgende trophies kunnen halen:

Don't Make Me Slap You!
Fed Zeppelin
DLC:
Ninjas Are Better Than Pirates
Pirates Are Better Than Ninjas
Pagina: 1