Welkom in alweer deel 34 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door Arx op 20-09-2008 10:59 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 34 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
[ Voor 100% gewijzigd door Arx op 20-09-2008 10:59 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Jouw favoriete game van het moment • GTA IV • MGS4 GotP • GT5 Prologue • Battlefield: BC • Buzz Quiz • Soul Calibur • Singstar • Brothers in Arms HH • Top Spin • Anders Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
Anoniem: 274885
Nee hij kan geen ps2 titels afspelen.Anoniem: 274885 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:39:
Hi aan allen,
Ik wil een 80gb model aankopen (zou gaan over een pakke ui tde carrefour, console en controller niks van games bij),maar nu lees ik vanalles en nog wat over PS2 BC.....
Het zou zeer handig zijn voor ps2 titels voor mijn kindjes op af te spelen.
Is hij nu WEL of NIET compatibel??????
En wat met deze site dan??:
http://www.us.playstation.com/Support/CompatibleStatus
Gelieve me hieruit te helpen aub !!
Bedankt
mvg
glenn
#FFTB #CRO validator Kingstaker
ik vraag me af of de nieuwe 80gb variant 4 usb poorten heeft en een cardreader ...nudie schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 00:54:
Mag wel in de TS verandert worden. Daar staat de 80GB als PS2 Compatible.
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
De Europeese variant van 80 GB is gelijk aan die van de 40 GB, maar dan met 2x zoveel schijfruimte. Dus ook maar twee USB-poorten et cetera.pvdlaan schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 08:27:
[...]
ik vraag me af of de nieuwe 80gb variant 4 usb poorten heeft en een cardreader ...
staat zo wel aangegeven in de TS, maar volgens mij zit dat er niet in !!
Kan het op de playstationsite niet vinden en op diverse shopsites staat hij vermeld met 2 usb-poorten en geen cardreader.
[ Voor 31% gewijzigd door Osiris op 20-09-2008 09:02 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 20-09-2008 09:09 ]
Het is de oude Amerikaanse 80GB versie die daar staat, de nieuwe 80GB is hetzelfde als de Europese. Ik zal het even aanpassen.nudie schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 00:54:
Mag wel in de TS verandert worden. Daar staat de 80GB als PS2 Compatible.
Aah dus zo moet dat, dankjewel. Dus eerst een back-up maken naar een USB-stick, en ''los'' even je savegames overzetten naar een USB-stick.
[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 20-09-2008 10:47 ]
De Europese PS3 80GB heeft de aluminium look, net als de PS3 40GB.Arx schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:48:
Weet iemand trouwens de afwerking van de 80GB? Alu of chroom, of iets anders?
[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 20-09-2008 10:56 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nou, dat is toch wel vrij kortzichtig. Vertrouwen hebben in een fabrikant heeft niets te maken met de prijsstelling in dit geval.AvanCade schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:07:
Dat de prijs van de XBOX360 zo laag is zegt meer over dat het product min of meer richting zijn einde gaat. Juist dat de prijs van de PlayStation3 nog zo hoog is heb ik meer vertrouwen in het product en de fabrikant ook.
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Anoniem: 233253
Anoniem: 209607
Denk je dit nou zelf echt? Als Sony zijn prijs omlaag had kunnen brengen hadden ze het allang gedaan, maar het produceren van de PS3 kost zoveel geld dat ze gewoon nog niet omlaag kunnen. De Xbox is daarentegen al veel langer uit en heeft een lagere kostprijs voor Microsoft, hierdoor kunnen ze een veel lagere prijs vragen en het terugwinnen op games + accessoires.AvanCade schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:07:
Dat de prijs van de XBOX360 zo laag is zegt meer over dat het product min of meer richting zijn einde gaat. Juist dat de prijs van de PlayStation3 nog zo hoog is heb ik meer vertrouwen in het product en de fabrikant ook.
Anoniem: 224995
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Games die ik online wil kunnen spelen koop ik meestal maar gewoon in NL. Zeker met LBP neem ik maar geen risico.hesr schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 00:57:
Heeft iemand misschien gehoord of Resistance 2 online regiogebonden wordt of niet?
LittleBigPlanet wordt regiovrij als ik het goed heb toch?
Ik wil deze twee games graag importeren, maar ik wil dan wel eerst zeker weten dat ik wel van alle functies gebruik kan maken.
Ps4/switch gamer
Werkt deze ook op een Mac? En kan je hier veel videoformats mee streamen naar men ps3??Osiris schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 09:00:
[...]
De Europeese variant van 80 GB is gelijk aan die van de 40 GB, maar dan met 2x zoveel schijfruimte. Dus ook maar twee USB-poorten et cetera.
Overigens heb ik gisteren MediaTomb eens geïnstalleerd op mijn servertje. Dat werkt best vetjes. Ik gebruikte eerst uShare, maar dat is wel erg karig. MediaTomb valt veel meer in te stellen en te tweaken. 't Heeft zelfs scripting-support, maar geen idee wat dat doet yet
Met uShare zei de PS3 "Unrecognized data" ofzo bij al m'n DivX/XviD, maar gelukkig speelt ie ze wel af met MediaTomb. MP3's deed ie ook niet met uShare, nu ook wel
Al met al een aanrader
Hi mate.. PS3 media center vragen én antwoorden kan je hier vinden en plaatsenStealthyPeanut schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:26:
[...]
Werkt deze ook op een Mac? En kan je hier veel videoformats mee streamen naar men ps3??
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Tuurlijk een goeie deal! ik zou het een mega deal vindenhenkyyyyyyy schreef op zondag 21 september 2008 @ 10:31:
Hee jongens,
Heb hier een Wii staan met 12 spellen, alleen die vangt meer stof dan spellen.
Nu is het zo dat ik hem kan ruilen voor een ps3 met 1 sinaxis en 3 spellen.
Waar moet ik allemaal op letten bij een 2dehands ps3?
Is het een goede deal, ik heb namelijk ook al een Xbox360 thuis staan!
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 224995 op 21-09-2008 10:35 ]
Goeie deal, maar dan snap ik wel waarom er amper op gespeeld isM a r c o schreef op zondag 21 september 2008 @ 10:52:
Mn schoonbroer heeft ergens een 60 GB versie op de kop kunnen tikken 2e hands waar amper op gespeeld is. met 2 spellen, 2 controllers, en een blu-ray. voor 350 euro.
Niet slecht lijkt me voor een 60 GB.
Die gozer had dat ding ooit gekregen maar amper gebruikt.
mijn schoonbroer vroeg of er een hdmi kabel bij zat.
Huh, was da??
Hij zei ook dat multiplayer niet werkte.
Mn schoonbroer zegt: zit ie dan toch op een router aangesloten.
Huh, was da??
Met alle respect.. maar wat is de toegevoegde waarde van deze bovenstaande post in (gelukkig alweer) deeltje 34M a r c o schreef op zondag 21 september 2008 @ 10:52:
Mn schoonbroer heeft ergens een 60 GB versie op de kop kunnen tikken 2e hands waar amper op gespeeld is. met 2 spellen, 2 controllers, en een blu-ray. voor 350 euro.
Niet slecht lijkt me voor een 60 GB.
Die gozer had dat ding ooit gekregen maar amper gebruikt.
mijn schoonbroer vroeg of er een hdmi kabel bij zat.
Huh, was da??
Hij zei ook dat multiplayer niet werkte.
Mn schoonbroer zegt: zit ie dan toch op een router aangesloten.
Huh, was da??
[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 21-09-2008 11:56 ]
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Anoniem: 209607
Is het niet zo dat Microsoft altijd al verlies heeft gemaakt op de losse verkopen van de Xbox360, en de winst uit de games moest halen? Ik weet dat Sony nu in ieder geval eindelijk zo ver is dat ze winst maken op elke verkochte PlayStation 3. Ik verwacht dus geen prijsverlaging van Sony, tenzij ze de PS3 nóg goedkoper en effectiever kunnen produceren.StealthyPeanut schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:46:
[...]
Denk je dit nou zelf echt? Als Sony zijn prijs omlaag had kunnen brengen hadden ze het allang gedaan, maar het produceren van de PS3 kost zoveel geld dat ze gewoon nog niet omlaag kunnen. De Xbox is daarentegen al veel langer uit en heeft een lagere kostprijs voor Microsoft, hierdoor kunnen ze een veel lagere prijs vragen en het terugwinnen op games + accessoires.
Ik ben ook op zoek naar die bundel. Waar kan ik die kopenZak aarde schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:07:
Even om de meningen te peilen, ik denk deze week het nieuwe GT5P pack te kopen met 2 controllers voor 450 euro. Verwachten jullie binnenkort een prijsverlaging of moet daar voorlopig niet op gerekend worden ? Ik denk het namelijk niet doordat Sony onlangs nog de HDD een upgrade heeft gegeven en daardoor de prijs niet hoeft te verlagen, een soort marketingtrucje.
[ Voor 5% gewijzigd door SpeedingWilly op 21-09-2008 14:14 ]
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Ik moet je helaas teleurstellen, ik woon in Frankrijk...SpeedingWilly schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:13:
[...]
Ik ben ook op zoek naar die bundel. Waar kan ik die kopen
Ik heb begrepen dat die bundel niet in Nederland verkrijgbaar is.
Anoniem: 274951
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 274951 op 21-09-2008 14:55 ]
Anoniem: 255271
Fifa 09 komt eraan binnen een kleine twee weekjes, misschien even wachten en daarvoor gaan?Anoniem: 224995 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 13:02:
Ik zoek naar de spellen:
- fifa soccer 08 (23 euro bij bizcom)
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Probeer anders de firmware op je pc te downloaden. en dan via een usb stick of cd rw installeren. Die update is hier te vindenVjenne-ICT schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:01:
Wie herkend dit probleem en kan mij helpen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Bedankt voor je reactie. Het is al opgelost. Er zat een kabel niet goed vast in patchruimte.....Kimo schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:36:
[...]
Probeer anders de firmware op je pc te downloaden. en dan via een usb stick of cd rw installeren. Die update is hier te vinden
[ Voor 76% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-09-2008 18:23 ]
Ik heb dit zelf op mijn oude adres wel eens gehad en dat lag bij mij aan mijn brakke adsl lijn. op een gegeven moment stopte de download gewoon en resette de modem de lijn. het is misschien / weaarschijnlijk niet hetzelfde, maar je kan er even naar kijken als je alles wil nalopen.StealthyPeanut schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:05:
Eerste ervaringen met PS online zijn niet echt positief.
Downloaden gaat erg traag en als ik online wil bij Motorstorm dan slaat de PS3 vast op ongeveer 85 / 90%. Hebben meerdere mensen dit wel eens gehad? Ik wil notabene gewoon de game online updaten en dat werkt al niet eens. Al 4x geprobeerd maar hij blijft gewoon hangen en dan moet ik de 3.1 update verwijderen anders doet de game het niet eens meer.....
Gaat lekker op de PS3 moet ik zeggen.
Tja dat is dan makkelijk om PSN de schuld te geven terwijl je eigen router/modem/adsl-lijn waarschijnlijk de schuldige is. Het kan zijn dat een van deze onderdelen niet goed samenwerkt met PSN. Zelf heb ik geen enkel probleem meer sinds jan 2008.StealthyPeanut schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:05:
PS online kan echt nog veel leren van MS.
Updaten van Motorstorm lukt niet eens naar 3.1, hij loopt gewoon vast. Het downloaden gaat erg traag en de menu's vind ik best omslachtig.
En waarom kan ik geen muziek afspelen vanaf mijn mp3 speler? Ze staan in 5 mappen ofzo, is dat het probleem?
Lekker kortzichtig weerJeepXJ89 schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:11:
[...]
Tja dat is dan makkelijk om PSN de schuld te geven terwijl je eigen router/modem/adsl-lijn waarschijnlijk de schuldige is. Het kan zijn dat een van deze onderdelen niet goed samenwerkt met PSN. Zelf heb ik geen enkel probleem meer sinds jan 2008.
Ja Xbox live download demo's iets sneller, volgens mij had het ook te maken met codering van de bestanden.
De manier van winst maken van MS is er 1 die alle bedrijven graag willen: Een aantrekkelijk geprijst basisproduct op de markt zetten, welke dus veel wordt verkocht. Waarna je add-on hardware aanbied met hoge winstmarges. Niks mis mee maar het trekt een scheve vergelijking met de PS3.StealthyPeanut schreef op zondag 21 september 2008 @ 11:59:
MS maakt inderdaad verlies op elke Xbox die ze verkopen, maar winnen dit terug met de losse accessoires (accu's, charge-and-play, headsets, wireless internet, controllers) etc. en op de games inderdaad.
Het hele financiele verhaal rondom Sony en het ontwikkelen van een nieuwe console was ook bij de PS2 uit haar verband getrokken. Een computerbedrijf maakt enorme investeringen over de ontwikkeltijd terwijl daar bijna geen inkomens tegenover staan. Dan lijkt het ineens alsof het bedrijf bijna faiet gaat terwijl het een langer-termijn verhaal is. Sony heeft onnoemelijk veel geld verdiend aan de PS2 en gamesverkoop ondanks de enorme ontwikkelkosten van de PS2.Maar Sony is bijna over de kop gegaan in het eerste jaar omdat ze rond de 1 / 2 miljard verlies hadden door de PS3 productie/ontwikkelingskosten etc., nu beginnen ze terug te komen en beginnen ze winst te maken.
Natuurlijk betaal ook ik liever 1 euro dan 2 euro voor hetzelfde product maar het is niet realistisch. De verliezen die Microsoft heeft gemaakt met de oude xbox en de nieuwe 360 zijn puur investering voor MS. Niet zozeer een investering voor techniek maar meer voor naam en bekendheid als hardcore gamemachine. Microsoft heeft zich met twee generaties spelcomputers en een enorme zak geld drijvende weten te houden tussen twee giganten. Door de onuitputtelijke bron geld kon de oude xbox blijven bestaan en heeft het een pad gemaakt voor de 360 die daar nu op verder drijft. Ik denk alleen niet dat MS had verwacht dat de Wii zo'n absurd succes is geworden en dat de PS3 ondanks de trage start, negatieve persberichten, tijdens het eerste jaar gebrek aan games en dure hardware alsnog beter verkoop dan de 360 doet wereldwijd.Ik heb liever een lage prijs en dat de producent verlies maakt, dan een hoge prijs zodat de producent winst maakt per verkochte unit.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Doen ze ook, zie de verbeterde Store, de unified friendslist, de Trophies etc etc. beter goed gejat dan slecht bedacht zeg ik. Straks nog Home de muziekvideostream dienst en hopelijk die video store en ik zeg prima! Als het online gamen ook nog gratis blijft ben ik blij.StealthyPeanut schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:05:
PS online kan echt nog veel leren van MS.
Hmm da's niet best. Zal waarschijnlijk een globaal PSN probleem zijn waar 100pct van de PS3 gebruikers last van heeft wat resulteert in een compleet verrotte PSN dienst.Updaten van Motorstorm lukt niet eens naar 3.1, hij loopt gewoon vast. Het downloaden gaat erg traag en de menu's vind ik best omslachtig.
Druk op driehoekje enzo kan je door de mappen navigeren naar de juiste map.En waarom kan ik geen muziek afspelen vanaf mijn mp3 speler? Ze staan in 5 mappen ofzo, is dat het probleem?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 62733
[ Voor 3% gewijzigd door dikki dik op 21-09-2008 20:57 ]
Sarcastisch neem ik aan?swopdark schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:51:
[...]
[...]
Hmm da's niet best. Zal waarschijnlijk een globaal PSN probleem zijn waar 100pct van de PS3 gebruikers last van heeft wat resulteert in een compleet verrotte PSN dienst.
[...]
Ik vind dat als je nu gebruikt wilt maken van alles wat de nextgen consoles te bieden hebben je zeker een harde schijf nodig hebt waardoor je de arcade uitvoering moet overslaan. Koop de pro. Ik heb zelf een premium. met 20 gig. Door deze HDD kan je lekker demo's en trailers downloaden, muziek spelen en zo kan het lijstje verder gaan. Sommige games hebben zelfs de HDD nodig en bij een aantal games zijn er een aantal kleine zaken niet aanwezig als je het speelt op een arcade uitvoering.dikki dik schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:55:
@swopdark: je kan zeggen wat je wil, maar voor voorheen 280 en tegenwoorwoordig 200. Heb je een hele complete console. Kan je alle games spelen en de volledige capaciteiten van de console en het online gebeuren benutten.
Dat is dus ook niet het punt van mijn bewering. je moet voor jezelf kijken wat je nodig vind in een console. heb je eenmaal gekozen voor een product neem dan wel de juiste.hele lijst met accessoires verdedigingen...
[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 21-09-2008 22:13 ]
Ik ben nog aan het twijvelen of ik hem moet kopen. Aan de ene kant wordt het een hele mooie game aan de andere, alweer een FPS. Om eerlijk te zijn lijkt FarCry 2 mij leuker.swopdark schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:20:
Heeft iemand als The Force Unleached gespeeld? In de PU zijn ze weer lyrisch terwijl ik wisselende berichten lees op internet. Deze ga ik waarschijnlijk aankomende koopavond ophalen...
[ Voor 70% gewijzigd door een moderator op 21-09-2008 22:57 . Reden: quote ingekort ]
Wat komt WipEout deze week al? Voor 15,- euro op de PSN store?Anoniem: 273267 schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:13:
@ startpost, release date WipeoutHD 25 september 2008.
Eindelijk ! nog 3 dagen
Dude! Bioshock moet je echt kopen!swopdark schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:20:
[...]
Wie van jullie gaat trouwens Bioshock kopen volgende maand? Ik denk dat ik hem toch ga halen ondanks dat ik hem heb overgeslagen op de 360 (of juist wel daardoor)
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickG op 21-09-2008 23:01 ]
damnz, 15 euro, komt ie ook in de US store neem ik aan? Aangezien ik mijn CC gegevens daar heb geregistreerd en ook een depot(tje) heb aangemaakt met dollars.... En nogmaals Disgaea 3 is echt een fantastische RPG. Het was in het begin behoorlijk wennen, de Japanse stijl, vooral het tactische vechten, maar toch heeft het allemaal wel wat en het verhaal is erg grappig, maar ook erg sterk aan het worden gelukkig!Arx schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:46:
[...]
Wat komt WipEout deze week al? Voor 15,- euro op de PSN store?Dit is ook zo'n typische game die ik in eerste instantie links zou liggen, maar nu hij voor 15,- euro in de store komt te liggen zou je haast gek zijn om hem niet aan te schaffen. Ik ga deze zeker halen!
superB
Anoniem: 273267
Ja worldwide release.Arx schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:46:
[...]
Wat komt WipEout deze week al? Voor 15,- euro op de PSN store?Dit is ook zo'n typische game die ik in eerste instantie links zou liggen, maar nu hij voor 15,- euro in de store komt te liggen zou je haast gek zijn om hem niet aan te schaffen. Ik ga deze zeker halen!
De Euro prijs is nog niet bekend heb 14,99 lijkt mij gezien de UK & US prijs het "eerlijkst"Anoniem: 273267 schreef op maandag 22 september 2008 @ 00:26:
[...]
Ja worldwide release.
20$ in de US en 18€ hier in EU dacht ik.
voor 18€ krijg je een hoop imo: 8 banen forward en reverse, online play, online rankings, 12 teams, 1080P 60FPS, split screen multiplayer, custom soundtracks, trophies, photo mode
[ Voor 5% gewijzigd door HoefMeistert op 22-09-2008 07:47 ]
PSNID : HoefMeistert
Ik dacht dat jij hem zou laten repareren? Klinkt als typische BR drive error.technoaddict schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:00:
Ik hoop dat een aantal demo's mij kunnen overtuigen het hele spel te kopen. Ben een beetje selectief de laatste tijd.
Verder hoop ik dat ik nieuwe games kan spelen. Onlangs bevroor me PS3 en kon ik daarna geen CD's meer lezen. ( Bekend probleem volgens mij ). Na een aantal handelingen/update/etc leest hij de meeste CD's redelijk ( soms bevriest hij weer als ik het spel afsluit ) en Uncharted is het enige spel dat hij helemaal niet meer leest ( 800100x error ofzo ). Going mad als de PS een nieuw gekocht spel ook niet gaat lezen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Net een nicely specced PC gekocht, dus Bioshock ga ik daarop spelen. Anders had ik hem mogelijk wel voor PS3 gehaald.swopdark schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:20:
Wie van jullie gaat trouwens Bioshock kopen volgende maand? Ik denk dat ik hem toch ga halen ondanks dat ik hem heb overgeslagen op de 360 (of juist wel daardoor)
Dito en dito. Resistance vond ik een aangename verrassing; ik kreeg het bij mijn PS3 samen met Motorstorm en ik had verwacht die laatste veel te spelen en Resistance meteen te verkopen. Het was precies omgekeerd. Resistance beviel me erg goed vanwege de atmosfeer en de setting, Motorstorm vond ik te simpel en te beperkt.Tevens wordt Resistance 2 voor mij een verplichte aanschaf en laat ik LBP staan totdat ik lyrische berichten voorbij zie komen.
Niet mijn type spel, teveel RPGs nog liggen. FFX-2 en FFXII nog steeds niet uit, net een CE van LOTR online opgepikt voor weinig, Oblivion GOTY al een jaar voor PS3 op de plank liggen zonder er echt aan te beginnen en het kriebelt behoorlijk nu WoW met de tweede expansie gaat komen, ik heb erg veel zin in een terugkeer naar Azeroth na twee jaar afwezigheid.Fallout 3:
Eerste vond ik saai en erg beperkt.Motorstorm 2 ga ik denk ik overslaan. Ook dit hangt weer af van de uiteindelijke speelbaarheid en reviews.
Alleen GT5 trekt me daarvan echt aan. Overigens jammer dat er niet meer updates komen voor Prologue.Al met al een mooi en duur PS3 uiteinde dit jaar. Volgend jaar begint ook gelijk leuk met Killzone 2 en Resident Evil 5. Wat komt er daarna eigenlijk? White Knight Story, Prince of Persia, dead Space, Alone in the dark, FF13, een nieuwe Uncharted? God of War 3 komt ook in 2009?!?, eind 2009 hopelijk Gran Turismo 5?
Moet ik ook nog spelen... ligt hier al maanden.Ik ben vandaag eindelijk begonnen met Metal Gear 4. wauw wat een spel... heerlijk ook de humor, die commando aan de diaree en het commentaar van je vijanden als ze je niet meer kunnen vinden.... geweldige GFX en geluid.. helemaal top. Hoelang doe je gemiddels over dit nieuwste deel?
Reviews die ik las spreken van saaie gameplay en veel herhaling. Ik vond de demo niet lekker spelen. De zoveelste middelmatige Star Wars game.Heeft iemand als The Force Unleached gespeeld? In de PU zijn ze weer lyrisch terwijl ik wisselende berichten lees op internet. Deze ga ik waarschijnlijk aankomende koopavond ophalen...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hmm, gek genoeg speel ik hem op de PC alleen met het joypad van de 360 (de twee trekkers voor normale wapens en de plasmids werken nu eenmaal het lekkerst). Het spel heeft iets 'bonkigs' waardoor het met een muis niet lekkerder werkt (zoals CoD4 bijvoorbeeld wel).Dr. Strangelove schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:34:
[...]
Net een nicely specced PC gekocht, dus Bioshock ga ik daarop spelen. Anders had ik hem mogelijk wel voor PS3 gehaald.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik ben ook student en heb amper tijd hoorDr. Quipers schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:17:
Komen inderdaad veel leuke games komende tijd die ik wel wil gaan kopen... enige is dat ik amper tijd heb om te spelen... Heb in april de PS3 gekocht met GTA4 en GT5:Prologue... GT5 bijna uitgespeeld, maar GTA zit ik nog maar op 40% van het spel...
Straks wil ik eigenlijk wel FIFA 2009, NFS: Underground, Prince of Persia, Far Cry 2 kopen... Waar halen jullie al die tijd vandaan om te spelen of zitten hier alleen nog maar studenten die teveel tijd hebben
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Mja ik ben nu nog te bang dat ik de PS minimaal 2 maanden kwijt zal zijn. En ik heb ff geen 200 euro aan reparatiekosten ( geen garantie meer ).EfBe schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:22:
[...]
Ik dacht dat jij hem zou laten repareren? Klinkt als typische BR drive error.
----------
Oktober wordt idd een drukke maand. mag ook wel, want afgelopen paar maanden was TE karig naar mijn smaak. Fallout 3 koop ik sowieso als oblivion fan (het spel blijft lijken op oblivion alleen dan in de toekomst)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Uiteindelijk gisterenavond laat toch gelukt, ik koos elke keer de EU server om vanaf te downloaden maar dan liep hij dus vast. Ik denk, ik kies een keer voor de NZ/Australie server -> hij deed het wel wat trager maar uiteindelijk liep hij niet vast en mocht ik de PS3 rebooten. Eindelijk!StealthyPeanut schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:56:
[...]
Sarcastisch neem ik aan?
Maargoed, het updaten gaat ook goed, hij haalt alles binnen en heb net ook nog een systeemupdate gedaan zonder troubles. Maar zodra ik Motorstorm laat updaten slaat de PS3 gewoon vast op 85% van het online updaten. Talen veranderen helpt niet en opnieuw proberen ook niet...
Vorige post was ook een beetje in een frustrerende bui gedaan na een paar pogingen waarin het niet lukte. Irritant als het normaal wel hoort te werken en de updates verder gewoon binnenkomen.
Bioshock heeft een ingrijpende DRM (securom). Wees dus daarop voorbereidt, dat je services op je PC installeert die er niet meer vanaf te halen zijn. m.a.w., ik zou hem voor een console kopen.Dr. Strangelove schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:34:
[...]
Net een nicely specced PC gekocht, dus Bioshock ga ik daarop spelen. Anders had ik hem mogelijk wel voor PS3 gehaald.
Resistance komt toch in november ergens? Ik koop RFOM2 idd ook meteen, deel 1 een keer of wat uitgespeeld, ook co-op. Motorstorm was ik na een tijdje snel klaar mee, maar recent weer opgepakt, en het is verbazingwekkend leukDito en dito. Resistance vond ik een aangename verrassing; ik kreeg het bij mijn PS3 samen met Motorstorm en ik had verwacht die laatste veel te spelen en Resistance meteen te verkopen. Het was precies omgekeerd. Resistance beviel me erg goed vanwege de atmosfeer en de setting, Motorstorm vond ik te simpel en te beperkt.
Dat is eenvoudig op te lossen. Kopen en vervolgens een torrent pakken, zoals ik met Spore heb gedaan. PC versie is gewoon stukken goedkoper te krijgen dan de consoleversie, en ik wil die 4870 zijn benen ook wel eens laten strekken.EfBe schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:32:
[...]
Bioshock heeft een ingrijpende DRM (securom). Wees dus daarop voorbereidt, dat je services op je PC installeert die er niet meer vanaf te halen zijn. m.a.w., ik zou hem voor een console kopen.
O-OMGS4
...
Moet ik ook nog spelen... ligt hier al maanden.
[ Voor 29% gewijzigd door chrisboers op 22-09-2008 13:23 ]
-
Ik heb hem ook een paar maand laten liggen. Vond hem in eerste instantie veel te complex qua controls. Pas vorige week ben ik weer eens gaan spelen en het is inderdaad een erg gaaf spel, maar wel lastig om te leren.chrisboers schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:22:
[...]
O-O
Hoe krijg je dat voor elkaar??? DE game van het jaar, en die laat jij maanden liggen?
Maar goed, ik heb eem uitgespeeld in zo'n 25 uur, maar ik ben geen hardcore gamer. Als je HEEL heel snel bent, kan je het in vijf uur doorspelen, maar reken eerder op 15-20 uur, zou ik zeggen.
Yamaha MT-09
PSN ID: Svennie-NL
Vlak voor de finish moet je zoveel boosten dat je wagen ontploft. Je vliegt dan over de finishlijn waardoor je met een paar honderste wint ipv verliest.StealthyPeanut schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:30:Ongeveer 20 potjes gedaan gisteren en 4x op nog geen 5 honderste 2e geworden, maar nog niet eerste. Komt nog wel!
Anoniem: 131051
Ja ik zou gaan met een maat maar die heeft zijn poot gebroken, lijkt me niet dat hij daar 5 uur gaat waggelen of in een rolstoel gaat zitten. Lijkt me dat ik dus alleen moetChaoss schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:20:
Gaan er nog mensen naar First look zaterdag? kheb zelf kaartjes ben wel benieuwd
Anoniem: 98664
Welk spel heb je het nu over in de 2e helft van je post?Anoniem: 131051 schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:29:
Voor Force Unleashed: bekijk de review op gametrailers... Eerder gematigd negatief. Veel herhaling, repetitieve en nogal inspiratieloze omgevingen (die verwarrend zijn en veel op elkaar gelijken)
Force powers zouden moeten uitnodigen tot het creatief neerhalen van de enemy's, maar in praktijk speel je button bashend door de levels op nagenoeg dezelfde manier.
In de review noemden ze het 'misschien maar goed' dat de game maar 7-8 uur lang is
Ik keek er ook naar uit (na de previews over ragdoll physics, en de speciale AI waarmee vijanden uit zichzelf proberen op te staan of zich ergens aan vastklampen). Diezelfde techniek (ben even de naam kwijt) wordt ook gebruikt in de Indiana Jones game die er zou moeten aankomen (maar ook al lang niets meer over gehoord) dus hopelijk is die beter.
jah ben wel benieuwd wat voor leuks de FRS te bieden heeft.JeepXJ89 schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:32:
[...]
Ja ik zou gaan met een maat maar die heeft zijn poot gebroken, lijkt me niet dat hij daar 5 uur gaat waggelen of in een rolstoel gaat zitten. Lijkt me dat ik dus alleen moet.
Zelf ben ik ook erg benieuwd naar deze games, Far Cry2, LBP, Fable2, CoD5, GH:WT, Motor Storm2, Shaun White.
+ er is vette korting op spullen/games bij de FRS stand. Even een Wifi dongle scoren voor 360.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dat krijg je voor elkaar door een drukke baan te hebben met een project dat een keiharde deadline heeft en in de beperkte tijd die je daarnaast hebt te kiezen voor een sociaal levenchrisboers schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:22:
[...]
O-O
Hoe krijg je dat voor elkaar??? DE game van het jaar, en die laat jij maanden liggen?
Maar goed, ik heb eem uitgespeeld in zo'n 25 uur, maar ik ben geen hardcore gamer. Als je HEEL heel snel bent, kan je het in vijf uur doorspelen, maar reken eerder op 15-20 uur, zou ik zeggen.
PSN: Shiver23
Dat red je niet. Alleen met cutscened ben je al enorm veel tijd kwijt. (op een positieve manier overigens). Ik denk dat je alles bij elkaar incl cutscenes eerder aan de 40 uur zit, oftewel, een volledige werkweek (zonder overwerk, dat dan weer wel)Dr. Strangelove schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:35:
[...]
Verder wil ik me kunnen focussen op een MGS game, dat betekent voor mij 2-3 dagen ermee bezig zijn en het ineens doorspelen.
-
[ Voor 44% gewijzigd door vigilante888 op 22-09-2008 16:35 ]
Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)
Bullshit, inclusief filmpjes zit je op een gemiddelde eerste playthrough van iemand die al eerder MGS heeft gespeeld op 20, maximaal 25 uur hoor. Ik deed er 18 uur over, maar ik had wel al een hoop uurtjes op de MGS online BETA erop zitten en wou graag het eind zienchrisboers schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:18:
[...]
Dat red je niet. Alleen met cutscened ben je al enorm veel tijd kwijt. (op een positieve manier overigens). Ik denk dat je alles bij elkaar incl cutscenes eerder aan de 40 uur zit, oftewel, een volledige werkweek (zonder overwerk, dat dan weer wel)
[ Voor 7% gewijzigd door Grannd op 22-09-2008 16:28 ]
Ik wilde al zeggen... Eerste maal deed ik er zon 18 uur over, tweede keer 4,5 uur zonder cutscenes(behalve de laatste). Hoe iemand er 40 uur over kan doen is mij een raadsel, misschien als je echt overal ongezien wilt blijvenGrannd schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:27:
[...]
Bullshit, inclusief filmpjes zit je op een gemiddelde eerste playthrough van iemand die al eerder MGS heeft gespeeld op 20, maximaal 25 uur hoor. Ik deed er 18 uur over, maar ik had wel al een hoop uurtjes op de MGS online BETA erop zitten en wou graag het eind zien
40 uur is echt overdreven, dat is echt bijna alleen voor RPG's en die paar uitzonderingen weggelegd, en dan bedoel ik dus voor een playthrough he, dat iemand 20 keer MGS4 speelt moet die zelf weten
De helft van de tijd zit ie ingame porno blaadjes te lezenRctworld schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:29:
[...]
Ik wilde al zeggen... Eerste maal deed ik er zon 18 uur over, tweede keer 4,5 uur zonder cutscenes(behalve de laatste). Hoe iemand er 40 uur over kan doen is mij een raadsel, misschien als je echt overal ongezien wilt blijven
Dan zou MGS drie keer langer zijn dan zijn voorgangers, die ik resp. in 12, 12 en 10 uur heb uitgespeeld mét het kijken van cutscenes. En allebei binnen drie dagen totaal (de eerste in twee zittingen onderbroken door een collegechrisboers schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:18:
[...]
Dat red je niet. Alleen met cutscened ben je al enorm veel tijd kwijt. (op een positieve manier overigens). Ik denk dat je alles bij elkaar incl cutscenes eerder aan de 40 uur zit, oftewel, een volledige werkweek (zonder overwerk, dat dan weer wel)
[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 22-09-2008 21:23 ]
Ik dacht dat het hier 18 euro zou worden en in de VS $20. Ik denk dat ik hem dan in de Amerikaanse winkel ga kopen. Het is maar een paar euro, maardie laat ik toch niet lopen.HoefMeistert schreef op maandag 22 september 2008 @ 07:46:
[...]
De Euro prijs is nog niet bekend heb 14,99 lijkt mij gezien de UK & US prijs het "eerlijkst"
Maar zeker een koopje als je een beetje into WipEout bent
Nog ff wachten dus op de officiele PSN Store aankondiging...
[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 22-09-2008 22:36 ]
Anoniem: 98664
Ik heb op marktplaats een keer een advertentie gezien van PSN cards, begrijpelijkerwijs wilde die gast er ook wat aan verdienen dus de prijs was wel wat hoger. Deze kon je alleen op je amerikaanse account zetten. Via Ebay kan je er ook aan komen.Anoniem: 98664 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 01:25:
Is er een mogelijkheid om wipeout gewoon op blu-ray te krijgen?
Heb geen creditcard en heb nog niets gehoord over prepay kaartjes in Nederland.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq