Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 80.519 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-06 20:09
De patch is er maar Sony heeft beslist om toch alle discs terug te roepen. Zie http://www.mediamolecule.com/
So within 12 hours of hearing about this issue involving a lyric (in Somalian, I believe!), we prepared an automatic day 0 patch and had a new disk image ready; however a decision was made within Sony that the right thing to do for quality and support of people with no on-line was to replace existing disks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
PWM schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:34:
Ik geloof er niks van dat dit de reden is van het uitstel :?

Als er daadwerkelijk een muziekstukje is wat niet gebruikt kan worden, heb je toch gewoon een verplichte patch op launchdate?

Het zou wel heel treurig zijn als dit daadwerkelijk de reden is. Dit uitstel kost miljoenen dollars.
De angst voor moslimextremisten zit er flink in. Er is in het middenoosten maar weinig voor nodig om aan het protesteren te slaan. Vaak wordt dit door lokale regeringen uitgebuit om het westen te chanteren. Sony wil niet het risico nemen dat die twee Arabische zinnetjes in een stukje achtergrondmuziek door een mullah (of regeringsleider) wordt gebruikt om weer tegen het boze westen te ageren door middel van boze brieven, krantenkoppen, protesten, boycots, fatwa's, doodsbedreigingen of zelfs aanslagen.

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc45/ymmv99/protest.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Stelletje putas daar bij Sony, zoals hier boen aangegeven wordt is er al een patch beschikbaar, maar vindt Sony het alsnog nodig om miljoenen blu-ray discs te vernietigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 21:51
Als er daadwerkelijk een muziekstukje is wat niet gebruikt kan worden, heb je toch gewoon een verplichte patch op launchdate?
Beetje kortzichtig, niet?
Vergeet niet dat meer als de helft van de PS3's nooit online komt, hoe wil je zo'n patch dan bij de gebruiker door de strot duwen.

[edit] typo's

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wel vraag ik me af welke 5 games die qua genres je dan op de 360 mist of ondervertegenwoordigd vindt. De oude xbox had inderdaad zeer weinig diversiteit aan genres, zeker als je dit vergelijkt met de PS2 want dat is in mijn ogen gewoon de meest complete console ooit. Maar de 360 heeft in mijn ogen toch wel redelijk wat genres nu? Misschien missen ze inderdaad een game als LBP, maar voor de rest lijken ze me vrij gelijk? Zeker met de releases die dit jaar nog uitkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-10-2008 19:57 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
M a r c o schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:09:
Niet europees dus, maar wereldwijd.
k*t, dus ook mijn exemplaar uit Canada.
Wel alleen Europa, SCEE is Europa en die hebben alleen maar een aankondiging gedaan.
Ik geloof er niks van dat dit de reden is van het uitstel :?

Het zou wel heel treurig zijn als dit daadwerkelijk de reden is. Dit uitstel kost miljoenen dollars.
Hoe wil jij een patch forceren bij een game waarvan de disks al klaar zijn en bij mensen terecht komen die echt niet allemaal hun PS3 aan het internet hebben hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 08:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

1shot1kill schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:06:
[...]

Wel alleen Europa, SCEE is Europa en die hebben alleen maar een aankondiging gedaan.

[...]

Hoe wil jij een patch forceren bij een game waarvan de disks al klaar zijn en bij mensen terecht komen die echt niet allemaal hun PS3 aan het internet hebben hangen?
Als er een game is waar de PS3 voor aan het inet moet hangen is het LBP wel volgens mij :P Maar in principe wel een goede strategische keuze. Wel is het wat minder dat het er eigenlijk in heeft kunnen komen.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-10-2008 20:13 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Toch wel wereldwijd, update op threespeech:
UPDATE

We’ve just been informed by SCEE that the delay to release is effective worldwide.
Bijzonder triest dat de angst er bij sommigen zo diep in zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Haha, Sony laat me niet lachen. De disks liggen al bij de grote winkelketens in de distributiecentra, denk je nou echt dat er niet één iemand is die even die oude versie meegapt? Vervolgens komt er een keurig Joetjoeb filmpje van het bewuste fragment, daarna zal iedereen zich afvragen waar Sony nou zo bang voor was.

Edit: Bovendien als het een quote uit de Koran is dan zal dat toch geen moslim beledigen? In heel veel liedjes hoor je ook elementen uit de Bijbel, geen christen die je daar over hoort.

@ Efbe: Wat is een reliegroep?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 17-10-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
Op het PlayStation blog:
We will begin shipping LittleBigPlanet to retail in North America the week of October 27th.
Dat is dus maar 5 dagen later :D

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als jij die patch klaar hebt liggen, is er echt niemand die er boos om gaat worden, ook niet de gevreesde moslims. Juist het feit dat het bedrijf er direct op springt zegt al genoeg.

Dat niet iedereen die patch krijgt, maakt dan echt niet uit. Het gaat er om dat een bedrijf sorry zegt, en er wat aan doet, klaar.

Ik vind overigens niet dat je sorry moet zeggen, maar indirect doet Sony dat nu natuurlijk ook.

Los daarvan vraag ik me af of er 1 moslim boos om geworden zou zijn 8)7
hesr schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:03:
Op het PlayStation blog:

[...]

Dat is dus maar 5 dagen later :D
Dat zal neem ik aan shiping vanuit de Blu-Ray bakker in China/Japan zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 17-10-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:54:
[...]

Wel vraag ik me af welke 5 games die qua genres je dan op de 360 mist of ondervertegenwoordigd vindt. De oude xbox had inderdaad zeer weinig diversiteit aan genres, zeker als je dit vergelijkt met de PS2 want dat is in mijn ogen gewoon de meest complete console ooit. Maar de 360 heeft in mijn ogen toch wel redelijk wat genres nu? Misschien missen ze inderdaad een game als LBP, maar voor de rest lijken ze me vrij gelijk? Zeker met de releases die dit jaar nog uitkomen.
Ik snap ook weinig van dat stuk van zijn verhaal. Zelfs de Japanse ontwikkelaars springen massaal over naar Microsoft en Nintendo(met het altijd 'loyale' Square-Enix als eerste natuurlijk :P ). Capcom voelde zich altijd al te goed voor console oorlogen en port alles wat los en vast zit en Namco(of eigenlijk Scamco) hobbelt vrolijke Square-Enix achterna en SEGA heeft nog altijd de hersencellen niet terug gevonden. Dan blijven eigenlijk alleen nog Konami en Koei over. Daarnaast ook SCE zelf natuurlijk maar aangezien men elke cent in Killzone 2 pompt zie ik daar na Little Big Planet ook niet zoveel interessants. De diversiteit op de Xbox 360 is zelfs groter. De Playstation 2 was echt een monster qua software en dat niveau wordt alleen gehaald door de DS nu. Voor de rest is alles multiplatform en zijn er echt heel weinig exclusive games die het spelen waard zijn.

Het Little Big Planet verhaal is overigens ook onzin zeg. Ik ben 'offended' bij de Koran maar die wordt niet uitgesteld of teruggeroepen uit de winkels. Als je een boekje wilt lezen en wilt geloven in fabeltjes moet je dat lekker zelf weten maar ga niet huilen als andere mensen daar geen zin in hebben. Geen recall en laat ze maar hard genoeg bidden als goden echt bestaan dan verdampen alle diskjes automatisch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 20-05 14:23
Er zit in firmware 2.5 een herstelmenu om problemen met je PS3 te fixen. Je komt er door de powerknop ingedrukt te houden bij het starten. Na 1 piep en daarna 2 piepjes krijg je dit in beeld:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/24mxi7l.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 17-10-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
PWM schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:47:
[...]

Als jij die patch klaar hebt liggen, is er echt niemand die er boos om gaat worden, ook niet de gevreesde moslims. Juist het feit dat het bedrijf er direct op springt zegt al genoeg.

Dat niet iedereen die patch krijgt, maakt dan echt niet uit. Het gaat er om dat een bedrijf sorry zegt, en er wat aan doet, klaar.

Ik vind overigens niet dat je sorry moet zeggen, maar indirect doet Sony dat nu natuurlijk ook.

Los daarvan vraag ik me af of er 1 moslim boos om geworden zou zijn 8)7
Jij hebt de afgelopen 8 jaar in een grot geleeft? Je hoeft maar een verkeerde tekening te maken en je land word doelwit van terroristen, je hoeft maar sex te hebben op een strand in een streng moslim land en je kan zonder bewijs jaren de cel in en als je een Teddybeer Mohammed noemt mag je nog van geluk spreken als je alleen maar zo'n land word uitgezet en niet word afgemaakt door de woedende menigte buiten de gevangenis waar je tijdelijk in zit.

En dit zien ze als veel erger dan de bovengenoemde dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jij hebt de afgelopen 8 jaar in een grot geleeft? Je hoeft maar een verkeerde tekening te maken en je land word doelwit van terroristen
Omdat ze vinden dat je de profeet niet mag afbeelden
je hoeft maar sex te hebben op een strand in een streng moslim land en je kan zonder bewijs jaren de cel in en
Onzinverhaal. Ze waren gewaarschuwd, bleven doorgaan, nog een keer gewaarschuwd, bleven doorgaan, en daarna begon die vrouw de agent te beledigen. Als je zo graag opgepakt wilt worden... Los daarvan staat het in de wet van dat land, en dat weet je dondersgoed als je daar bent. Gewoon stom gedrag van 2 dronken britten.
als je een Teddybeer Mohammed noemt mag je nog van geluk spreken als je alleen maar zo'n land word uitgezet en niet word afgemaakt door de woedende menigte buiten de gevangenis waar je tijdelijk in zit..
Wederom, de Profeet.

Ik zeg niet dat in Moslim landen het lontje af en toe kort is, maar deze actie lijkt me schromelijk overdreven. Daarbij word de tekst gebruikt, niet misbruikt. Ik ben benieuwd of er uberhaupt nog een reactie komt.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 17-10-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:09

Aight!

'A toy robot...'

Wie zin heeft om te beta testen:

Killzone 2 geeft ook keys weg:

http://www.nu.nl/news/179...akeys_Killzone_2_weg.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 14:43
EfBe schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:28:
(LBP uitstel) Kennelijk om een rel te voorkomen of iets dergelijks, maar ik snap de heisa niet echt: het gaat om een miniem klein dingetje, waar een groepje relies over kunnen vallen, maar dat is toch uberhaupt altijd wel het geval? Zijn het niet reliegroepje X dan wel reliegroepje Y, en als de relies het best vinden is er wel een andere instantie die er weer wat over te klagen heeft, zoals de drugnamen in Fallout 3.

Als atheist heb je het zwaar in dit land ;). Anyway, dan maar ff wachten... tenzij een andere groepering iets weet te melden natuurlijk...
Ik snap het ook niet. In Assassin's Creed wordt de koran en ook de bijbel aangehaald op een nogal sarcastische manier. Niemand die daar over viel of wel dan? Beetje overdreven.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
PWM schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:01:
[...]

Omdat ze vinden dat je de profeet niet mag afbeelden

[...]

Onzinverhaal. Ze waren gewaarschuwd, bleven doorgaan, nog een keer gewaarschuwd, bleven doorgaan, en daarna begon die vrouw de agent te beledigen. Als je zo graag opgepakt wilt worden... Los daarvan staat het in de wet van dat land, en dat weet je dondersgoed als je daar bent. Gewoon stom gedrag van 2 dronken britten.

[...]

Wederom, de Profeet.

Ik zeg niet dat in Moslim landen het lontje af en toe kort is, maar deze actie lijkt me schromelijk overdreven. Daarbij word de tekst gebruikt, niet misbruikt. Ik ben benieuwd of er uberhaupt nog een reactie komt.
Je mist het hele punt, je mag van de Islam een tekst uit de Koran niet in een liedje gebruiken, dat is voor de radicale moslims hetzelfde als die dingen van de profeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:54:
[...]

Wel vraag ik me af welke 5 games die qua genres je dan op de 360 mist of ondervertegenwoordigd vindt.
5 is misschien te veel, maar ik ben een grote fan van platformers.
Dus Little Big Planet en Ratchet and Clank zijn er al zeker twee. Kameo vond ik bvb niet veel aan.

Ik bedoelde dat ik eerder zo vijf games kon opnoemen die me op het lijf geschreven zijn en niet vind op de xbox, qua genre mis ik er idd eigenlijk maar één: platformers.

Andere games: wipeout, MGS, en GT5. De vijf games die ik opnoem zijn al genoeg redenen voor mij om voor het ps platform te kiezen.

De rest (tom clancy, tomb raider, mafia, mirrors edge, far cry 2, EA sports, prince of persia) zijn allemaal cross platform, dus die kan ik ook gemakkelijk meepikken (en ze verschillen slechts miniem van elkaar). Gratis multiplayer heeft ook m'n voorkeur.

MS heeft het (voor mij) deze generatie niet echt waargemaakt. Nogmaals, als de opvolger van de 360 een killer console wordt, komt die er bij mij misschien wel in, maar voor deze generatie pas ik (nogmaals).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:40
Ik vind het erg leuk all die LittleBigPlanet dingen, maar euuhh er is daar een aparte topic over ;)

naja edit ik deze wel

Blijkbaar heeft een zeker Nsider (dit is niet zijn echte naam natuurlijk) tijdens het reviewen van LittleBigPlanet de zinnen uit de Koran gevonden. Hij stuurde vervolgens een mail naar Sony met de vraag om deze te verwijderen, tot zijn grote verbazing deed Sony dit ook. Deze Nsider bood vandaag dan ook zijn excuses aan.
I’m sorry for partially causing a one week delay of LittleBigPlanet. I’m sorry Sony has to go through all the trouble of pulling the game from stores and replacing them with patched versions. I definitely know what it feels like to have a game delayed.

The possibility that Sony would delay the game didn’t even cross my mind. I thought that they will do nothing about it for weeks then quietly release a patch much later.

I’m sorry. :(”
Bron: http://ps3life.nl/nieuws/...l_biedt_zijn_excuses_aan/

[ Voor 85% gewijzigd door FireBladeX op 18-10-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 08:23
Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:08:
[...]

5 is misschien te veel, maar ik ben een grote fan van platformers.
Dus Little Big Planet en Ratchet and Clank zijn er al zeker twee. Kameo vond ik bvb niet veel aan.

Ik bedoelde dat ik eerder zo vijf games kon opnoemen die me op het lijf geschreven zijn en niet vind op de xbox, qua genre mis ik er idd eigenlijk maar één: platformers.

Andere games: wipeout, MGS, en GT5. De vijf games die ik opnoem zijn al genoeg redenen voor mij om voor het ps platform te kiezen.

De rest (tom clancy, tomb raider, mafia, mirrors edge, far cry 2, EA sports, prince of persia) zijn allemaal cross platform, dus die kan ik ook gemakkelijk meepikken (en ze verschillen slechts miniem van elkaar). Gratis multiplayer heeft ook m'n voorkeur.

MS heeft het (voor mij) deze generatie niet echt waargemaakt. Nogmaals, als de opvolger van de 360 een killer console wordt, komt die er bij mij misschien wel in, maar voor deze generatie pas ik (nogmaals).
tja, dan moet je dat vooral doen. Maar ik denk niet dat je de PS3 veel completer kan noemen. Toegegeven, ze hebben meer platformers, maar zijn wel weer minder op het vlak van (j)rpg's. Zo heft het elkaar weer een beetje op, deze generatie zijn er gewoon 2 goede consoles met elk hun eigen voordelen die er niet enorm sterk uitspringen. Ze beginnen langzaam op elkaar te lijken, en dat is niet gek want men kijkt goed bij elkaar af. (xbox live en psn/avatars en home/arcade en ps versie etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:01

mzx

als jullie het lbp liedje waarom het allemaal is uit gesteld willen horen: http://www.youtube.com/watch?v=N5cepFETeDM

groetjes mzx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

DarkShadow schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:13:tja, dan moet je dat vooral doen. Maar ik denk niet dat je de PS3 veel completer kan noemen. Toegegeven, ze hebben meer platformers, maar zijn wel weer minder op het vlak van (j)rpg's.
De j-rpg's op de 360 zijn ook niet echt geweldig. Na de ps1 vind ik 't allemaal een stuk minder geworden. Op de ps2 viel t al tegen, en deze generatie is het nog minder. Ik blijf hopen dat FF13 weer gewoon een topper wordt zoals het hoort. En dan hebben we nog The Last Remnant en White Knight Story die heel goed kunnen worden. Maar eerst zien en dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeGaSky
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Nu ongeveer 4 weken een PS3. Geweldige console.

Ik heb speciaal voor de PS3 een DVI switch( http://www.hqproducts.com...g/page_3/artl_AVSWITCH-12 ) gekocht. Goed bekeken of me schermpje HDCP ondersteunde. DVI switch samen met me HDMI->DVI kabeltje is vandaag binnen gekomen. Meteen aangesloten en was helemaal blij dat het werkte. En de prijs viel wel mee (vind ik). 30 euro's totaal. Alleen jammer dat ik een 20 inch scherm heb en de 1080p resolutie niet werkte. Maar 720p is al super. :9~

Jammer van LBP. Staat hier in bestelling. Word een paar extra dagen wachten dan :'( .

Nog niet veel vrienden op de PSN. Dus voeg me maar toe: Leon-MeGa. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06 14:30
MeGaSky schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:44:
Nu ongeveer 4 weken een PS3. Geweldige console.

Ik heb speciaal voor de PS3 een DVI switch( http://www.hqproducts.com...g/page_3/artl_AVSWITCH-12 ) gekocht. Goed bekeken of me schermpje HDCP ondersteunde. DVI switch samen met me HDMI->DVI kabeltje is vandaag binnen gekomen. Meteen aangesloten en was helemaal blij dat het werkte. En de prijs viel wel mee (vind ik). 30 euro's totaal. Alleen jammer dat ik een 20 inch scherm heb en de 1080p resolutie niet werkte. Maar 720p is al super. :9~

Jammer van LBP. Staat hier in bestelling. Word een paar extra dagen wachten dan :'( .

Nog niet veel vrienden op de PSN. Dus voeg me maar toe: Leon-MeGa. :*)
Verschil tussen 720P en 1080P is totaal niet zichtbaar op een 20" scherm.. Zal pas echt zichtbaar zijn vanaf 37" ongeveer.. (En als de meeste mensen het dan al zien ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-06 19:19
maandag worden er europese keys voor killzone 2 beta weggegeven op ign... dus lekker f5'en daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
l00pz schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:58:
[...]

Verschil tussen 720P en 1080P is totaal niet zichtbaar op een 20" scherm.. Zal pas echt zichtbaar zijn vanaf 37" ongeveer.. (En als de meeste mensen het dan al zien ;) )
Inderdaad en veel mensen vergeten ook dat niet de graphics zelf worden opgepoetst, maar dat het alleen wat scherper oogt (kartelrantjes verminderen door de hogere resolutie) Een soort van anti-aliassing dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Man man, wat is die PS3 controller vergeleken met de 360 controller butt voor racing.
En dan bedoel ik de analog controls voor gas en remmen. Die dingen zijn gewoonweg te klein. Begin je een beetje zweethanden te krijgen, glij je constant van de R2. Bij de 360 is die wat curved en groter. Betere controle dus. Bij de PS3 controller heb ik na 10 minuten racen al kramp van de rare houding die ik aan moet nemen. Je kunt me niet wijsmaken dat anderen dit fijn vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klopt ik deel je mening

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:40
Gioteck real triggers

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/banners/5675248l.jpg
Problem solved ;) ( klik op plaatje, wordt je doorgestuurd naar play.com met het betreffende product :P )

Ik irriteer me ook mateloos (vooral bij GTA4 en paar andere demo's ) , das gewoon ****. Achja maar ze hebben iig wel een oplossing voor.

[ Voor 35% gewijzigd door FireBladeX op 18-10-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

De inhoud van de 160 GB packet is bekend:Ratchet & Clank: Quest of Booty, Last Guy, Gran Torismo 5: Prologue en Super Stardust HD. Toch wel leuke packet, al had ik wel liever gezien dat je zelf kon bepalen welke psn-games je wilt, doormiddel van een tegoed.

Afbeeldingslocatie: http://www3.hmv.co.uk/hmv/Large_Images/SSGAMES/858132_01.JPG

Bron: 160 GB Ps3 Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
FireBladeX schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:08:
Gioteck real triggers

[afbeelding]
Problem solved ;)

Ik irriteer me ook mateloos (vooral bij GTA4 en paar andere demo's ) , das gewoon ****. Achja maar ze hebben iig wel een oplossing voor.
Aha! Thanks!
Daar ga ik eens naar op zoek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:31

Grozno

acts without consequence!

ymmv schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:38:
Er zit in firmware 2.5 een herstelmenu om problemen met je PS3 te fixen. Je komt er door de powerknop ingedrukt te houden bij het starten. Na 1 piep en daarna 2 piepjes krijg je dit in beeld:

[afbeelding]
Bedankt voor het melden, ik een klant hier heel blij mee gemaakt :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:23

MeNTaL_TO

The future is not set

Geen last van, juist met een 360 neem ik steeds andere knoppen mee?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 00:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 268098 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:24:
De inhoud van de 160 GB packet is bekend:Ratchet & Clank: Quest of Booty, Last Guy, Gran Torismo 5: Prologue en Super Stardust HD. Toch wel leuke packet, al had ik wel liever gezien dat je zelf kon bepalen welke psn-games je wilt, doormiddel van een tegoed.

[afbeelding]

Bron: 160 GB Ps3 Pack
Leuk zo`n pakket... alleen jammer dat het gevuld is met enkele niet volledige games (GT5 = 'demo', Ratchet & Clank = mini-avontuur van paar uurtjes) :S

WipeOut HD was een mooie titel geweest voor het pakket...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Kan hier niets over terug vinden.. Mischien een linkje voor me :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Hmm de "Edit" noch "Quote" functie werken niet op dit moment :( ..

Reply was in ieder geval bedoeld voor dit bericht:

"maandag worden er europese keys voor killzone 2 beta weggegeven op ign... dus lekker f5'en daar", geplaatst door El_V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
l00pz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 01:06:
Hmm de "Edit" noch "Quote" functie werken niet op dit moment :( ..

Reply was in ieder geval bedoeld voor dit bericht:

"maandag worden er europese keys voor killzone 2 beta weggegeven op ign... dus lekker f5'en daar", geplaatst door El_V
Niet KZ2 keys, maar R2 keys...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
UltraSub schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:59:
Man man, wat is die PS3 controller vergeleken met de 360 controller butt voor racing.
En dan bedoel ik de analog controls voor gas en remmen. Die dingen zijn gewoonweg te klein. Begin je een beetje zweethanden te krijgen, glij je constant van de R2. Bij de 360 is die wat curved en groter. Betere controle dus. Bij de PS3 controller heb ik na 10 minuten racen al kramp van de rare houding die ik aan moet nemen. Je kunt me niet wijsmaken dat anderen dit fijn vinden :(
Daarom moet je ook de GT3/4/prologue settings nemen: sturen met linkerpookje, gas/rem met rechterpookje. Ook nog precieser en nooit kramp.

* EfBe die overigens bij de 360 controller juist last van zn vingers krijgt door die R/L2 triggers

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
FireBladeX schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:08:
Gioteck real triggers

[afbeelding]
Problem solved ;) ( klik op plaatje, wordt je doorgestuurd naar play.com met het betreffende product :P )

Ik heb die triggers ook, maar ik gebruik ze momenteel niet eens meer...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
EfBe schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 10:25:
[...]

Daarom moet je ook de GT3/4/prologue settings nemen: sturen met linkerpookje, gas/rem met rechterpookje. Ook nog precieser en nooit kramp.

* EfBe die overigens bij de 360 controller juist last van zn vingers krijgt door die R/L2 triggers
Gas/rem met rechterpookje is niet hetzelfde. Dan kun je niet remmen en gas geven tegelijk. En ja, dat gebruik ik regelmatig, al is het alleen al voor drift control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-06 19:19
hesr schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 02:16:
[...]
Niet KZ2 keys, maar R2 keys...
idd sorry was in de war, had namelijk ook net gelezen dat je mee dingt voor killzone 2 beta als je dat multiplayer thema download.
ik persoonlijk heb er totaal geen last van, misschien omdat ik altijd playstation controller gewend ben? maar sommige vrienden van mij hebben dit probleem ook, meeste heb ook een xbox.. dus is denk ik net wat je gewend bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Als Streetfighter4 uitkomt ben ik dolgelukkig met mn ps3-controller. Ik heb m al gespeeld met de 360-controller, wat een drama is die d-pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
-RazieL- schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:49:
Als Streetfighter4 uitkomt ben ik dolgelukkig met mn ps3-controller. Ik heb m al gespeeld met de 360-controller, wat een drama is die d-pad.
Ook waar. Maar ik had het over racing games. Waar bij je de triggers als analog control gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Michael Knight schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:47:
alleen jammer dat het gevuld is met enkele niet volledige games (GT5 = 'demo',
Ga je mond spoelen.
WipeOut HD was een mooie titel geweest voor het pakket...
Dat had een mooie geweest jah...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-06 16:16
Lastig. Had mijn portemonnee al in LBP-pack modus gezet, maar de 160GB versie met PSN games lijkt me ook weer een mooie optie. Heb via marktplaats al GT5:P gekocht, maar die zal ik, zonder veel verlies, ook wel weer kwijt kunnen raken. Rest mij de stupide, en ook nog eens erg subjectieve en persoons/situatiegebonden, vraag: zal 80GB genoeg zijn voor +/- 10 spellen + een handvol PSN games en demo's? Of is 160GB toch meer dan wenselijk? Ik snap dat ik er een eigen schijf in kan zetten, maar indien ik dat kan voorkomen vind ik het best (gemak > moeite :)). Uitstel LBP-pack lijkt ook weer niet overdreven te worden, dus keuze wordt er niet makkelijker op.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 00:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

swopdark schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:04:
[...]

Ga je mond spoelen.

[...]

Dat had een mooie geweest jah...
Spoelt.. :P
En nog ist geen volledige game, maar dat gaf ik al duidelijk aan... en demo nuanceerde ik nog met aanhalingstekens.

Maar zo`n 'groots' pakket, moet je ook echt groots aanpakken... doe dan beide delen van Ratchet & Clank erbij of stop er dan ook Burnout Paradise bij oid...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Michael Knight schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:59:
[...]

En nog ist geen volledige game, maar dat gaf ik al duidelijk aan... en demo nuanceerde ik nog met aanhalingstekens.

Maar zo`n 'groots' pakket, moet je ook echt groots aanpakken... doe dan beide delen van Ratchet & Clank erbij of stop er dan ook Burnout Paradise bij oid...
Burnout Paradise is geen Sony-titel. R&C:ToD is geen PSN-titel en het is een PSN-pack. Ik kan me voorstellen dat ze zouden kiezen tussen Wipe-out en GT5, maar GT5 is stukje populairder dus dat zal de reden wel zijn.
The last guy snap ik niet. Hadden ze beter PJM toe kunnen voegen. Daar zitten denk ik meer mensen op te wachten en zijn ongeveer even duur.

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 19-10-2008 19:24 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

dialMforMike schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:56:
Uitstel LBP-pack lijkt ook weer niet overdreven te worden, dus keuze wordt er niet makkelijker op.
Heb je dat ergens gelezen? Ik wacht ook op dat pack om een ps3 aan te schaffen. (omdat lbp los vrij duur is, en 400 euro voor dat pack mij gewoon veel meer value for money geeft).

Daarnaast is 80GB voor mij zeker meer dan genoeg. PSN games zijn (meestal) klein (muv burnout, Wipeout en dat vlieg/schiet spel waar ik nu even niet op kan komen)

Demo's worden meestal toch inactief (of die speel je eens en wis je dan, meestal toch maar één level en dat heb je snel gezien). Filmpjes ed idem. Niet elk spel heeft trouwens een install nodig, voorlopig is dat volgens mij een minderheid.

Stel nu nog dat elke game een 4-5 tal GB installeert, dan zijn dat nog steeds 18-12 games, of anders gezegd, minstens 500 euro aan games. Denk dat dit wel moet volstaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Michael Knight schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:59:
[...]

Agree.. Ik heb hem sinds een paar dagen, en het is zeker geen Forza 2. Ik snap niet dat mensen vinden dat GT5: Proloque een betere game is dan Forza 2 |:( :N
Je hoort me niet zeggen dat een slechte game is, maar ik snap nu wel waarom Microsoft heeft gezegd de 360 als racer console neer te willen zetten. Met het niveua van racegames op de PS3, is dat easy peasy imo.
En nee, ik zeg niet dat de 360 beter is. Ik heb ze niet voor niets allebei, en ik denk er serieus over de 360 te verkopen, omdat ik gewoon teveel consoles heb. Tot op heden krijg ik het echter niet voor elkaar om hem op marktplaats te zetten, omdat de PS3 me nog niet heeft overtuigd me het spelgenot te kunnen bieden dat ik op de 360 had.
* UltraSub is race gamert.. vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-06 16:16
Anoniem: 131051 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:52:
[...]

Heb je dat ergens gelezen? Ik wacht ook op dat pack om een ps3 aan te schaffen. (omdat lbp los vrij duur is, en 400 euro voor dat pack mij gewoon veel meer value for money geeft).
Nergens gelezen of een bron om te quoten helaas, ik baseer mijn gedachte op de 4 dagen vertraging die op de frontpage van Tweakers (en hier in de LBP thread) genoemd wordt ivm met de release van de (losse) game. Ik neig ook nog steeds meer richting de LBP pack, doos ziet er mooier uit (oog wil ook wat), maar de 160GB heeft ook zo zijn voordelen, mocht die pack toch eerder in de winkels liggen dan moet ik nog zien wat ik kies.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:01

mzx

Anoniem: 131051 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:52:
[...]

PSN games zijn (meestal) klein (muv burnout, Wipeout en dat vlieg/schiet spel waar ik nu even niet op kan komen)
bedoel je warhawk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Lastig. Had mijn portemonnee al in LBP-pack modus gezet, maar de 160GB versie met PSN games lijkt me ook weer een mooie optie. Heb via marktplaats al GT5:P gekocht, maar die zal ik, zonder veel verlies, ook wel weer kwijt kunnen raken. Rest mij de stupide, en ook nog eens erg subjectieve en persoons/situatiegebonden, vraag: zal 80GB genoeg zijn voor +/- 10 spellen + een handvol PSN games en demo's? Of is 160GB toch meer dan wenselijk? Ik snap dat ik er een eigen schijf in kan zetten, maar indien ik dat kan voorkomen vind ik het best (gemak > moeite :)). Uitstel LBP-pack lijkt ook weer niet overdreven te worden, dus keuze wordt er niet makkelijker op.
Ik heb de PS3 sinds het begin en ik heb dus de 60Gb versie. Er is ruimte zat! Vergeet namelijk niet dat niet élke game een installatie vereist. Demo's download je en speel je tot de volledige game in de winkels ligt en dan verwijder je ze.

Het moment dat je in ruimte nood komt, kun je de oude of reeds verkochte games weer verwijderen van de harde schijf.

Ja, je zal zo nu en dan eens moeten opruimen, maar ruimte tekort, geloof ik echt niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Rest mij de stupide, en ook nog eens erg subjectieve en persoons/situatiegebonden, vraag: zal 80GB genoeg zijn voor +/- 10 spellen + een handvol PSN games en demo's?
Het hele verhaal van de PS3 die games installeert op je HDD is wereldwijd op het internet zwaar overdreven neergezet. Natuurlijk ben je een paar gig kwijt maar absoluut niet zo heel veel als dat sommige mensen je willen laten geloven. met een 80 gig versie zit je nog ruim in de opslag na 10 demo's en 10 games.

Een demo weegt gemiddeld 1 gig. Er zijn uitschieters met files van 1,8 of 1,6 gig maar ook kleinere van slechts 600 mb. al met al zal je de meeste demo's niet oneindig op je HDD laten staan waardoor je er misschien een stuk of 10 gemiddeld hebt staan. Dus 10 gig aan demo's

Het lijkt nodig te zeggen: Niet alle games hebben een installatie nodig. Wel hebben veel games een soort data bestand dat soms wel 300 - 500mb zwaar is incl patch of updates. Daarnaast zijn de meeste games met een verplichte installaties ongeveer 3 gig zwaar.

SITUATIESCHETS:

Ik heb een 60 gig PS3 en heb de volgende spellen:

- Call of Duty 4
- MGS4
- GT Prologue (op de HDD)
- WipeOut HD (op de HDD)
- Uncharted
- Heavenly Sword
- GTA 4
- Super Stardust (op de HDD)
- Dark Mist (op de HDD)
- WarHawk (op de HDD)
- Pixeljunk: Monsters (op de HDD)
- Pixeljunk: Eden (op de HDD)
- Viking: Battle of Asgard
- Battlefield: Bad Company
- Resistance
- Motorstorm
+
Zeker 4 demo's op de HDD

Al met al een aantal spellen op Blu ray en en aantal op de HDD. Daarnaast ook nog zo'n 40 albums op MP3 en nog heb ik 25 gig aan ruimte over.

Wat ik probeer te schetsen: Met een 80 gig uitvoering ben je helemaal klaar en hoef je je voorlopig geen zorgen te maken over ruimtegebrek.

[ Voor 0% gewijzigd door swopdark op 19-10-2008 21:35 . Reden: warhawk toegevoegt ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Goh, ik heb mijn 40 GB HDD vervangen door een 320 GB, en die staat toch echt al half vol... Ja, het KAN met minder, maar als je ruimte hebt, ga je die ook gebruiken.
Dat jij met minder toe kan, wil niet zeggen dat dat voor iedereen moet gelden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-06 21:00

Bergie

Lekker belangrijk...

chrisboers schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:57:
Goh, ik heb mijn 40 GB HDD vervangen door een 320 GB, en die staat toch echt al half vol... Ja, het KAN met minder, maar als je ruimte hebt, ga je die ook gebruiken.
Nee, jij hebt de HD vervangen omdat je de ruimte nodig had. Dat lijkt me de logische werkwijze tenminste :P
Maar het is idd net waarvoor je de PS3 wilt gebruiken. Is het alleen voor spellen heb je aan 40/60/80 GB naar mijn mening meer dan voldoende ruimte. Wil je hem echt als mediacenter gebruiken zonder NAS in je netwerk op te nemen heb je natuurlijk meer ruimte nodig om al je audio/video/foto materiaal kwijt te kunnen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216021

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 216021 op 19-10-2008 22:47 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216021

ja, mijn 60 gig zit toch echt vol.
Ik moest vandaag weer wat demo's verwijderen van mijn hhd om een spelupdate down te loaden, Ze zijn zo vol die hdd's . komt ook omda ik veel demo's bewaar want mn zoontje speelt ze regelmatig.
Binnenkort denk ik toch maar een 500 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 19:33
chrisboers schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:57:
Die HD kun je zo zonder al te veel poespas vervangen?
Hoe formatteer je dat ding dan?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126470

Snowwie schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 02:24:
[...]

Die HD kun je zo zonder al te veel poespas vervangen?
Hoe formatteer je dat ding dan?
Vervangen kost nog geen 5 minuten (niet overdreven) en formatteren doet de PS3 zelf. Wel even je data back up-en op een USB stick (er is een back up functie in het PS3 menu).
Easy-peasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-06 10:04
Volgens mij stop je em er gewoon leeg in en doet ie de rest zelf.
Maar daar is genoeg over te vinden op het internet.

Edit: zie hierboven.

[ Voor 9% gewijzigd door !null op 20-10-2008 09:05 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:33:
Al met al een aantal spellen op Blu ray en en aantal op de HDD. Daarnaast ook nog zo'n 40 albums op MP3 en nog heb ik 25 gig aan ruimte over.

Wat ik probeer te schetsen: Met een 80 gig uitvoering ben je helemaal klaar en hoef je je voorlopig geen zorgen te maken over ruimtegebrek.
Tot je er HD films op gaat zetten van 5-10gb per stuk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Vorige week vrijdag eindelijk een PS3 besteld. In combi met een Vodafone abbo, dus min of meer "gratis" een PS3 in mijn huiskamer straks _/-\o_

Even een vraag wat betreft netwerk. Als ik het goed begrijp kan je hem zowel draadloos, als via UTP aansluiten.
Wat zijn jullie ervaringen met beide mogelijkheden? Wat heeft de voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik gebruik em draadloos, gaat prima met online gamen. Ook wel betrouwbaar.
Maar bedraad zal altijd beter en sneller blijven, dus als het makkelijk is, draadje leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
GreenSky schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:57:
Ik gebruik em draadloos, gaat prima met online gamen. Ook wel betrouwbaar.
Maar bedraad zal altijd beter en sneller blijven, dus als het makkelijk is, draadje leggen.
Dacht ik ook al ja. Zie ook niet echt een voordeel in draadloos (behalve dan weer een draadje minder in mijn meubel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:08
Nou, de wifi is naast het gamen ook handig om bijvoorbeeld dingetjes van je laptopje te streamen. Of als je de PS3 even ergens anders kwijt moet waar een draadje onhandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Mj2sL schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:26:
Nou, de wifi is naast het gamen ook handig om bijvoorbeeld dingetjes van je laptopje te streamen. Of als je de PS3 even ergens anders kwijt moet waar een draadje onhandig is.
Kan je alleen streamen via een Ad-Hoc verbinding dan? Anders maakt het toch niet uit. Laptop en PS3 zijn verbonden via de Switch/router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 16:25

Grannd

da Granndest

Streamen gaat gewoon over het netwerk, dus of je nu via een draad of draadloos met je router verbonden ben, zolang beide mediadrager en PS3 met de router zijn verbonden kan je streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Mj2sL schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:26:
Eh sorry dat is onzin. Zolang je PS3 en laptop in hetzelfde netwerk zitten (wat bij praktisch iedereen zo is in thuis situatie) dan kunnen ze elkaar gewoon vinden. Of de 1 nou draadloos verbonden is en de ander met een kabeltje maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Dat dacht ik dus ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129319

Heb mijn PS3 nu enkele weken. Is aangesloten op een 22" LCD van Samsung via HDMI, mooie kwaliteit! Speel vooral Gran Turismo 5 en NBA LIVE '09. ALs ik een toetsenbord en muis aansluit via USB, zou ik dan daarmee games kunnen spelen? Ik denk vooral aan shooters.

Onze TV is geen nieuwe, heeft dus geen HDMI of component. Ik sluit die dan gewoon aan met de bijgeleverde kabel, composiet? In de begin post staat dat je dan best aansluit via RGB-Scart, maar ze zit toch geen scart connector op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat staat er over op de doos van je spelletjes? :P

Anyway: ==> Arx in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..." <==

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.