Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 80.467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Phusebox schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:43:
Net eens even alle rave-reviews gelezen van Little Big Planet... maar ik snap het niet. Wat is er nou leuk aan dit spel?
Ik heb ook geen idee. Ik ben in afwachting van de demo om mijn oordeel te vellen. Naar mijn verwachting gaat dit geen aanschaf van het eerste uur zijn omdat er teveel bloed, geweld en race games uitkomen de komende tijd. Dat genre trekt me veel meer ;)
Dit moet DE game zijn voor de ps3 (die alweer maanden uit staat bij mij), maar als dit DE game is kan ik beter mijn ps3 verkopen geloof ik?
ja, gewoon wegdoen dat ding... Dat je dat niet al eerder heb gedaan. Wat voor antwoord verwacht je in het PS3 topic? Een post al dit vraagt om een reactie als dit: mijn 360 staat ook alweer een paar maandjes uit, dat trekt jouw PS3 gemiddelde en mijn 360 gemiddelde weer een beetje recht.
Ik heb nog enige hoop gevestigd op resistance2, alhoewel ik de laatste video daarvan weer zwaar vond tegenvallen.
Dus we moeten je wederom weer een lijstje met games voorschotelen, welke je daarna op eigen gronden toch weer gaat weerleggen? Nouja okay wij bijten :P

Killzone 2
White Knight Story
Infamous
Motorstorm 2

toekomstig maar veelbelovend:
GT5 (met serieuze online modus)
God of War 3

En natuurlijk de multiplatformers maar daar heb je al iets over gezegt. Desalnietemin horen ze wel op de releaselijst want voorbeelden als Prince of Persia en Dead Space zijn ook voor de PS3 eigenaren een serieuze kandidaat.
Monsters leken wel geanimeerde bitmaps van dichtbij?
zucht...

[ Voor 5% gewijzigd door swopdark op 15-10-2008 22:01 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Klopt, alles lijkt net weer een stukje sneller en soepeler te gaan. Dat accountbeheer is inderdaad ook erg mooi gedaan nu. Wel jammer dat ze je niet eerst een masterpassword laten invoeren zodat je vervolgens overal in één keer bij kan, nu moet je bijna voor ieder kopje opnieuw je password invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Phusebox schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:43:
(die alweer maanden uit staat bij mij)
16 dagen geleden was je anders voor het laatst online ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:23:
[...]

Haha is wel handig idd, dat dat er nu bij staat. Heb eerst even mijn 'vrienden' verwijdert die meer als 50 dagen niet online zijn geweest. Die vinden het game aanbod net als Phusebox denk ik niet geweldig :+ (no hard feelings O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Even een snel vraagje: Ik heb een "oude" tv en heb daar mijn ps3 80gb op aangesloten met behulp van de bijgeleverde kabel + scart verloopje. Heeft het nu nut om een directe startkabel te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

MuSeLive schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:23:
Even een snel vraagje: Ik heb een "oude" tv en heb daar mijn ps3 80gb op aangesloten met behulp van de bijgeleverde kabel + scart verloopje. Heeft het nu nut om een directe startkabel te kopen?
Even een kort antwoordje: ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb er nog niets over gelezen hier in dit topic, kan zijn dat ik superscheel ben, maar ik kwam vandaag een nieuw spel tegen: Fracture. Dit lijkt me eigenlijk best vet, ben aan het wachten op de demo die eigenlijk al te downloaden zou moeten zijn, maar goed..
Hoe dan ook ziet het er damn fine uit :) :)

http://www.fracturegame.eu/index2.html

[ Voor 6% gewijzigd door Phase op 15-10-2008 23:28 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:24:
[...]

Even een kort antwoordje: ja.
vraagje word toch wat uitgebreider. :P
Is dan een cheap ass ding zoals ze op ebay staan (voor nog geen 4 euro) goed genoeg? of is een logic3 bijv. beter? EDIT: logic3 is amper duurder..

Ik vind de graphics op mijn tv goed genoeg, maar ik merk bij fifa 09 dat bijvoorbeeld witte lijntjes in menus etc gaan knipperen. Kan dit door die kabel zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door MuSeLive op 15-10-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phase schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:27:
Ik heb er nog niets over gelezen hier in dit topic, kan zijn dat ik superscheel ben, maar ik kwam vandaag een nieuw spel tegen: Fracture. Dit lijkt me eigenlijk best vet, ben aan het wachten op de demo die eigenlijk al te downloaden zou moeten zijn, maar goed..

Als je een amerikaanse of engelse account aanmaakt dan kan je de demo downloaden en kan je het uitproberen. Ik vond de demo best ok, maar vraag me af hoe lang het leuk blijft.
MuSeLive schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:28:
[...]

vraagje word toch wat uitgebreider. :P
Is dan een cheap ass ding zoals ze op ebay staan (voor nog geen 4 euro) goed genoeg? of is een logic3 bijv. beter?

Ik vind de graphics op mijn tv goed genoeg, maar ik merk bij fifa 09 dat bijvoorbeeld witte lijntjes in menus etc gaan knipperen. Kan dit door die kabel zijn?
Ik zou gewoon zo'n cheapass ding doen. Die zijn ook wel in Nederland te vinden voor een paar euro volgens mij. Ik weet niet of je breedbeeld hebt, maar sowieso heb je daar voordeel van met een RGB-kabel. En omdat de kleuren door 3 ipv 1 kabel gaan krijg je een veel strakker en scherper beeld. Het knipperen van witte lijntjes zou opgelost kunnen zijn, maar kan net zo goed aliasing zijn wat in het spel zit. Dat kan ik zo niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Phase schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:27:

Klopt, het viel mij ook op dat er geen reclame campagne van is...hebben ze er zelf ook geen vertrouwen in?
Nog zo'n titel is Damnation van codemasters, nog weinig van gehoord maar hij schijnt toch deze kerst te komen. De footage die op FirstLook te zien was deed mij toen al verlangen naar de release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:32:Ik zou gewoon zo'n cheapass ding doen. Die zijn ook wel in Nederland te vinden voor een paar euro volgens mij. Ik weet niet of je breedbeeld hebt, maar sowieso heb je daar voordeel van met een RGB-kabel. En omdat de kleuren door 3 ipv 1 kabel gaan krijg je een veel strakker en scherper beeld. Het knipperen van witte lijntjes zou opgelost kunnen zijn, maar kan net zo goed aliasing zijn wat in het spel zit. Dat kan ik zo niet zeggen.
Heb geen breedbeeld, hoezo maakt dat iets uit? Heb iig wel 100 hz. Ik ga morgen wel ff de stad in om zo'n kabeltje te halen. ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275797

Ook eerst een super-cheape RGB kabel geprobeerd maar dat was ruk (op een 36 inch Philips CRT). Allemaal super irritante stipjes die door het beeld liepen (lichtelijk diagonaal). Toen een ietsjes betere gekocht, van 13 Euro of zo (in mijn ogen nog steeds cheap) en die was prima. Hele goedkope meuk komt er hier dan ook niet meer in. Is toch vaak duurkoop. Zeker bij analoge signalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:20
Bij analoge signalen maakt de kwaliteit van een kabel zeker verschil, over het algemeen zijn duurdere kabels kwalitatief beter dus een duurdere kabel geeft beter beeld (tot zeker hoogte natuurlijk).

bij digitale signalen zou ik niet voor de allergoedkoopste kabel gaan maar de echte dure voegen niks toe.

Kan je trouwens zien of je geblocked / verwijderd bent uit iemand vriendenlijst? Ik zag gisteren iemand die al 86 dagen niet meer online is geweest. Dat kan natuurlijk maar als ik geblocked/verwijderd ben heeft het ook geen zin om die persoon in mijn lijst te laten staan.

[ Voor 31% gewijzigd door Svennie op 16-10-2008 08:20 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:55
ik heb ook een duurdere scart kabel.. een vergulde om precies te zijn en het verschil is echt super groot! zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13:09
swopdark schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:59:
[...]
[...]

ja, gewoon wegdoen dat ding... Dat je dat niet al eerder heb gedaan. Wat voor antwoord verwacht je in het PS3 topic? Een post al dit vraagt om een reactie als dit: mijn 360 staat ook alweer een paar maandjes uit, dat trekt jouw PS3 gemiddelde en mijn 360 gemiddelde weer een beetje recht.
Waarschijnlijk om dezelfde reden als jij je 360 niet weg hebt gedaan: hopen op betere tijden :)
Dus we moeten je wederom weer een lijstje met games voorschotelen, welke je daarna op eigen gronden toch weer gaat weerleggen? Nouja okay wij bijten :P

Killzone 2
White Knight Story
Infamous
Motorstorm 2

toekomstig maar veelbelovend:
GT5 (met serieuze online modus)
God of War 3
Kilzone 2 was ik even vergeten, die staat wel nog op mijn lijstje ja.
White Knight Story zegt me niets, even googlen, thanks.
Infamous, idem dito.
Motorstorm 2, deel 1 kon me niet echt boeien, of nee ik kan beter zeggen dat ik er niks van snapte. (Demo alleen gespeeld).

GT5: moeten wel echt een huge leap maken dan wil deze game me weghouden bij Forza 3, de prologue versie vond ik echt 3x niks. Mooie graphics maar gameplay was om te huilen.
GoW 3 is niet echt mijn genre. Hou niet van 3rd person games.
zucht...
Niet dan? kzal wel de verkeerde trailer hebben gezien maar het zag er echt bagger uit. De lighting was in ieder geval beneden de maat en daardoor leken de aliens cardboard-cutouts.
Shiver23 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:23:
[...]

Wat heb ik dan gespeeld, zeker een film gekeken, of een demo geprobeert? En ja ik heb me gisteren zondig gemaakt aan een potje Buzz! met vrienden.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 16-10-2008 08:42 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:48
Ik zou toch voor een kabel gaan van maximaal 20 euro. Alhoewel 10 euro ook best te pruimen is. Zorg ervoor dat de aansluitingen e.d. beetje leuke kwaliteit zijn, dus geen dunne draadjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Phusebox schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:40:
Waarschijnlijk om dezelfde reden als jij je 360 niet weg hebt gedaan: hopen op betere tijden :)
;)

iets anders:

Ik ga vanaaf Dead Space halen en ik zag gisteren en vergelijkingsvideo tussen de 360 en PS3 versie. Het lijkt er nu eindelijk van de komen: de PS3 uitvoeringen van multiplatformers worden gelijkwaardig of zelfs iets beter dan de 360 versies.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13:09
swopdark schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:05:
[...]

;)

iets anders:

Ik ga vanaaf Dead Space halen en ik zag gisteren en vergelijkingsvideo tussen de 360 en PS3 versie. Het lijkt er nu eindelijk van de komen: de PS3 uitvoeringen van multiplatformers worden gelijkwaardig of zelfs iets beter dan de 360 versies.
Heb Dead Space gespeeld, of nee; geprobeerd te spelen op FirstLook, zag er goed uit maar snapte geen zak van de besturing.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Net ook maar even die vergelijkingsvideo's bekeken van Dead Space. Kan echt geen enkel (relevant) verschil herkennen. Super irritant natuurlijk, wordt steeds lastiger bepalen zo waarop ik games ga kopen nu!
Hopelijk blijven de PS3 games achter lopen op de 360 versies of gaan ze er flink overheen want dit is niks zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:56
Leuk extratje in de PS3 editie van BioShock. Daar zit namenlijk een trailer in van Bioshock 2 Sea of Dreams.

Check link: http://www.n4g.com/xbox360/News-216485.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211941

Ik ben blijkbaar niet de enige....

Maar ik heb hier een Synology DS-207+ en na de update kan ik het Upnp gedeelte helemaal vergeten.

Niks noppes nada.....
Iemand anders die deze ervaring deeld?

Gr Yil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

;)

iets anders:

Dead space komt toch volgende week pas?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:58
EfBe schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:34:
[...]

Dead space komt toch volgende week pas?
ps3 is regiovrij in de usa is hij al wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 21-05 14:19

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb met mijn QNAP TS-101 Nas zitten spelen gisteravond, upnp werkte als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

-Sander schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:43:
Waarschijnlijk staat de 720p optie bij hem uit gevinkt omdat hij alles op 1080p wil forceren, helaas doen sommige games hier niet aan.
Dank je wel! :)

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Donnie Darko schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:41:
[...]
ps3 is regiovrij in de usa is hij al wel uit
Ah ok, ik vroeg het me alleen af omdat hij praat over 'halen' :). Wel ruk die timing van al die games: alles binnen 8 dagen met daarvoor weken niks *sniff*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Nu online
SeamusXanthus schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:53:
Net ook maar even die vergelijkingsvideo's bekeken van Dead Space. Kan echt geen enkel (relevant) verschil herkennen. Super irritant natuurlijk, wordt steeds lastiger bepalen zo waarop ik games ga kopen nu!
Hopelijk blijven de PS3 games achter lopen op de 360 versies of gaan ze er flink overheen want dit is niks zo. ;)
als ik jou was zou ik dan gewoon kiezen voor de console met de fijnste controller, want daar zul je hem tenslotte mee moeten bedienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 08:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Zojuist een witte PS3 dualshock controller besteld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12678

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_12678_4.jpg
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10425
En een lader als we dan toch bezig zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_10425_2.jpg

Trouwens komt er nog een demo van The Mirrors Edge?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Skire schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

als ik jou was zou ik dan gewoon kiezen voor de console met de fijnste controller, want daar zul je hem tenslotte mee moeten bedienen ;)
Dan zou het de 360 versie worden. Maar het wordt denk ik in dit geval de PS3 omdat die regio vrij is te importeren en de 360 versie dit keer helaas niet. En achievements + controller zijn me nu ook weer niet 20+ euro waard :). Zeker omdat er tegenwoordig ook soortgelijke trophies te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Straks Motorstorm Pacific Rift demo. Hopelijk een nieuwe build. De Qore en (selectieve) EU beta van een paar weken geleden was nogal oud. Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
Zetten jullie de PS3 altijd uit via de controller of ook nog eens met de schakelaar achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Via de controller. Ik weet niet precies wat de PS3 doet in standby en hoeveel stroom deze verbruikt, maar het is toch een stuk handiger om niet elke keer naar de console toe te lopen als je eventjes wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

PS3 160GB bundle komt 30 november uit in de US, nu afwachten wanneer in Nederland en hoe het pakket er exact uitziet :9

Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/PS3_160GB-US.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 209607 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:33:
Via de controller. Ik weet niet precies wat de PS3 doet in standby en hoeveel stroom deze verbruikt, maar het is toch een stuk handiger om niet elke keer naar de console toe te lopen als je eventjes wilt spelen.
PS3 gebruikt volgens de specs maximaal 1 watt in standby (als remote start uitstaat). Niet echt de moeite om dan ook nog de schakelaar om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Dat ze maar haast maken met de lbp bundle, dat spreekt me veel meer aan. Drake kan je onderhand wel al in de budget bak vinden.

M'n plasma is onderweg, nu nog m'n ps3 met lbp en dan is het gedaan met op de pc te gamen, daar heb ik echt genoeg van. :r Ik heb hier wel 30 gekochte pc games liggen en heb er maar een paar echt van gepeeld. Enige waarvoor ik m'n pc nog gebruik is ETQW en trackmania. Daar houdt het dan ook wel op.

En waarom zou ik opnieuw een grafische kaart moeten kopen om bvb far cry 2 te spelen. Gewoon kopen voor de ps3 en 42" plasma, lekker relax. Enige games die ik voorlopig wil zijn lbp (uiteraard), ratchet and clanck en mgs4.

Ik heb nog geen seconde lbp gepeeld maar ik weet nu al dat dit de game is waar ik al jaren op wacht. Zoiets vind je niet op de pc. Leuk en grappig entertainment, toch een uitdaging, iedereen kan het spelen. Daarvoor koop je consoles. Telkens als ik visite heb, kan ik gelijk wie een controller in de hand duwen en lbp spelen. (daar hoop ik op). Ook al lukt het dan niet zo goed, dat soort games zijn altijd dikke fun om met meerdere mensen samen te spelen.

Ik vind het jammer dat sommige mensen zichzelf te serieus nemen en enkel shooter X willen spelen, met shaders blabla en direct X gaap, en ragdoll zus en zo, polygon count Y, 32xAA, 8460x AF... en niet even met verstand op nul durven of willen genieten van een game die gewoon leuk is. "Gewoon leuk" mag tegenwoordig niet meer, lijkt het wel, episch moet het zijn! :+
Ach ja, van zodra ik op die manier over games begin te denken, dan stop ik er mee. Games moeten fun zijn, en niets kan nog fun zijn van zodra je het te serieus gaat nemen. Daarom vind ik trackmania ook super.

Voor mij is het duidelijk, shooters met iets meer precisie (de klassieke fps shooter) op de pc (etqw...) al de rest naar de ps3.

PS3 is voor mij echt de ideale console. PS1 en PS2 waren al m'n favoriete consoles, daarmee ben ik opgegroeid. PS3 trekt die lijn door, met voor elk wat wils. De klassiekers (wipeout, tekken), games als GTA die groot geworden zijn op de playstation, leuke platformers (ratchet en lbp, dergelijke game heb je gewoon NIET op de xbox), gran turismo (kan ik mezelf uren in verliezen, forza kan nog niet in de schaduw staan wat gevoel betreft), nieuwe experimentele franchises (drake, resistance, motorstorm), de epische games: MGS :) Gratis multiplay...

Combineer dat met de leuke 'play as you go' PSN games, de blu ray speler (die ik vast zal gaan gebruiken op m'n full HD plasma) en ik zou wel gek zijn om iets anders te overwegen om aan m'n game-behoeften te voldoen. Kan nu al niet wachten :)

Al de rest komt toch crossplatform uit, dus daar mis ik niets mee. Enige wat ik eventueel zou missen, is GoW, maar daarvan heb ik deeltje 1 op de pc (half) gespeeld en dat was wel genoeg zo voor mij :) Halo interesseert me zo mogelijk nog minder -O- Dus voor die anderhalve exlusive koop ik geen andere console.

Laat het maar snel 31 oktober zijn.
----------------------
Die 200 euro die de ps3 meer kost haal ik er zometeen uit: (xbox 200€, ps3 400€)
1. er zit een game bij die ik uren en uren ga spelen en me los 70 euro kost, tegenover twee games bij de xbox die meteen de kast in gaan
2. Blu Ray speler, die zou ik anders sowieso nog afzonderlijk moeten kopen, kost me weer minstens 300 euro
3. redelijk 'open' multimedia-apparaat om al m'n video mee te bekijken op de tv (desnoods na conversie)
4. Gratis online
5. het gevoel en 'de vibe' die ik wel voel bij sony en niet bij ms

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 16-10-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

GoW3 komt uit de ps3, dus dat probleem is ook weer opgelost :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ze gewoon nog een vette ssx konden maken, dan was het helemaal in orde ;) (en een driver)

Ik ben nogal nostalgisch in m'n playstation ervaring :p Gelukkig is er een wipeout remake, die maakt veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:05
Anoniem: 211941 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:32:
Ik ben blijkbaar niet de enige....

Maar ik heb hier een Synology DS-207+ en na de update kan ik het Upnp gedeelte helemaal vergeten.

Niks noppes nada.....
Iemand anders die deze ervaring deeld?

Gr Yil
Ja, ikke :(

Maar welke update bedoel je, van je NAS of PS3? Ik heb recent de firmware van mijn Synology 207+ NAS ge-updated naar versie 2.0-0722 en daarna werkte het streamen van foto's/filmpjes van mijn NAS naar de PS3 nog. Een paar uurtjes geleden heb ik de firmware van mijn PS3 geupdated naar versie 2.50 en nu werkt het streamen van NAS naar PS3 niet meer. Dus het heeft denk ik met de laatste PS3 v2.50 update te maken.

N.b. 1 : Ik heb NAT type 2 (volgens PS3).
N.b. 2 : Mijn NAS is wel gewoon 'zichtbaar' als media server op de PS3, alleen er staan geen foto's/filmpjes in de beteffende mappen terwijl die toch echt wel aanwezig zijn op mijn NAS :?

Ik 'wacht' ook nog op een oplossing :O
Weet iemand een oplossing? 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door SpeedingWilly op 16-10-2008 18:45 ]

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:46

SD5k

>4&X

-RazieL- schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:21:
GoW3 komt uit de ps3, dus dat probleem is ook weer opgelost :Y)
Hij bedoeld 'Gears of War'. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Nu online
SeamusXanthus schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

Dan zou het de 360 versie worden. Maar het wordt denk ik in dit geval de PS3 omdat die regio vrij is te importeren en de 360 versie dit keer helaas niet. En achievements + controller zijn me nu ook weer niet 20+ euro waard :). Zeker omdat er tegenwoordig ook soortgelijke trophies te halen zijn.
persoonlijk vind ik de PS3 controller fijner. de thumbsticks zijn lekker groot en hebben een groot bereik. ik vind de xbox 360 controller zo'n log ding. je kan hem wel helemaal in je handen vasthouden, maar het los vasthouden van de PS3 controller vind ik juist wel lekker :p maar inderdaad, zelf importeer ik tegenwoordig ook al mijn games, scheelt je toch wel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skire schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:45:
[...]

persoonlijk vind ik de PS3 controller fijner. de thumbsticks zijn lekker groot en hebben een groot bereik. ik vind de xbox 360 controller zo'n log ding. je kan hem wel helemaal in je handen vasthouden, maar het los vasthouden van de PS3 controller vind ik juist wel lekker :p maar inderdaad, zelf importeer ik tegenwoordig ook al mijn games, scheelt je toch wel veel geld.
Idd, ik vergelijk het met hoe ik een muis bedien. Ik kan ook écht niet wennen aan die grote muizen waar het de bedoeling zou zijn om je handpalm op te leggen. Dat is me nog nooit echt goed bevallen. Dus zelfs de grotere muizen beweeg ik gewoon rond met de toppen van m'n vingers.

Net zoals ik dat met een ps3 controller zou doen, en dat bevalt me beter. Om nog maar niets te zeggen over de D pad die een veelvoud beter is (beat em ups) Die van de xbox komt nog niet in de buurt. En aangezien ik dus vooral een playstation gamer ben, kan ik dus maar NIET wennen aan het feit dat m'n thumbsticks niet symmetrisch en natuurlijk onder m'n duimen liggen. Waarom moet ik daar 'zo ver naar boven' naar grijpen op een xbox controller. Veel minder controle heb ik daar dan mee. Maar dat is uiteraard allemaal persoonlijk. :) Nog een reden waarom een ps3 me op het lijf geschreven is.

En ik bedoelde idd Gears of War, God of War is idd een toppertje die ik niet mag missen, op de ps3 uiteraard :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:04
[EU] Wekelijkse Store Update - 16 oktober

Demo's
Brothers in Arms : Hell’s Highway Demo
Motorstorm 2 Demo

Add On’s
Eye of Judgement - Biolith Rebellion Set 3
Eye of Judgement - Biolith Rebellion Set 2&3 combo pack
Tiger Woods - Firestone Country Club Pack
Rock Band - Motley Crue Pack (10 nummers)

Trailers
EndWar announcement Trailer
Far Cry 2 - Bara Trailer
Pain Amusement Park Trailer

Thema's / Wallpapers
Killzone 2 Multiplayer Theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
jippie split screen in de demo!!

voor de rest niet echt het gevoel alsof ik een ander spel als deel 1 aan het spelen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 13:26

itsoutthere

The Truth

Motorstorm 2 demo is gewoon de private beta (die ik dus allang had)

Oh het cashen is trouwens ook begonnen bij sony. Er is nu een categorie 'Premium Themes' in de US store.

[ Voor 44% gewijzigd door itsoutthere op 16-10-2008 19:52 ]

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
Motorstorm v1.2 demo is ook te downloaden van het PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 131051 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:27:
Als ze gewoon nog een vette ssx konden maken, dan was het helemaal in orde ;) (en een driver)

Ik ben nogal nostalgisch in m'n playstation ervaring :p Gelukkig is er een wipeout remake, die maakt veel goed.
SSX is een geweldig spel ja :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Zijn er meer mensen bij wie de store niet toegankelijk is? Ik krijg errorcode 80023017 te zien :(
En nog erger: Warhawk en GT5:P willen ook niet opstarten (errorcode 80029509)

[ Voor 28% gewijzigd door DCFreak op 16-10-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:04
Verkopen ze de Gioteck Real triggers ook in de winkel? Ben niet echt zo fan van online bestellen maar kan het nergens vinden :/ . En wat zijn de ervaringen, mij lijkt het wel handig, zeker zo bij GTA IV :o ?

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/banners/5675248l.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door FireBladeX op 16-10-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 21-05 14:19

EgoPro

Time is an illusion.

Mmmzz de warhawk demo doet het niet, zelfs niet via US account. Zit er een IP lock op ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 12:06
Ik vroeg me het volgende af mensen:

Mijn PS3 is zo'n half jaartje oud en ik merk nu toch bij het downloaden en installeren van demo's dat het een stuk trager is dan bij het begin!?

Het ligt niet aan mijn internetverbinding, die is gewoon hetzelfde gebleven en voor de rest is de PS3 altijd via een netwerkkabel aangesloten geweest...

Komt het misschien doordat ik gewoon net altijd op drukke momenten download :+ of zijn er meerdere mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
DCFreak schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:21:
Zijn er meer mensen bij wie de store niet toegankelijk is? Ik krijg errorcode 80023017 te zien :(
Zeer zeker, je bent iig niet de enige...een uurtje geleden kon ik er nog in voor de MotorStorm 2 demo :)
maar nu: 80023017 idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:50

scorpie

Supra Addict

Dat had ik aan het begin van de avond ook, na 3 a 4x proberen kwam ik er toch in. Het is gewoon druk denk ik, daarna timed je request out en krijg je die error.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:12

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Gusev schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:59:
Ik vroeg me het volgende af mensen:

Mijn PS3 is zo'n half jaartje oud en ik merk nu toch bij het downloaden en installeren van demo's dat het een stuk trager is dan bij het begin!?

Het ligt niet aan mijn internetverbinding, die is gewoon hetzelfde gebleven en voor de rest is de PS3 altijd via een netwerkkabel aangesloten geweest...

Komt het misschien doordat ik gewoon net altijd op drukke momenten download :+ of zijn er meerdere mensen die dit ervaren?
Zal ook te maken hebben met de grootte van de demo`s ed.
Btw, als je veel verwijdert en installeert, dan krijg je ook op een ps3 last van fragmentatie :) (daar kan ie iets langzamer van worden..)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Had net tijdens een potje CoD4 dat mijn PS3 compleet vast liep. Nou gebeurt dat sporadisch een keer maar nu was het anders. Uitgezet met de knop aan de achterkant en weer aangezet. Alleen waren ineens al mijn instellingen weg inclusief achtergrond!!

Hij startte dus op in 576p (normaal 1080p) en ik moest alle video en audio instellingen opnieuw doen..
Nog nooooit gehad! (60GB launch model trouwens).

Iemand dit nog meer gehad?

[ Voor 23% gewijzigd door Vince22 op 16-10-2008 22:55 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Michael Knight schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:12:
[...]

Zal ook te maken hebben met de grootte van de demo`s ed.
Btw, als je veel verwijdert en installeert, dan krijg je ook op een ps3 last van fragmentatie :) (daar kan ie iets langzamer van worden..)
Sowieso waren de laatste paar demo's die ik had gedownload niet groter dan 900 MB...enne verwijder en installeer best veel demo's idd :P maar het installeren gaat nog redelijk, echt het downloaden duurt zo lang...Vandaag is het erg druk denk ik zo vanwege motorstorm, want die is al bijna 2 uur bezig en staat op 25% :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

scorpie schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:10:
Dat had ik aan het begin van de avond ook, na 3 a 4x proberen kwam ik er toch in. Het is gewoon druk denk ik, daarna timed je request out en krijg je die error.
Het is blijkbaar meer dan alleen drukte.
Anyway, ik ben blij dat het niet aan mijn ps3 ligt, maar dit laat wel het nadeel zien van downloadable content met drm. Ik kan nu een gekocht en gedownload spel, zoals GT5:P ook offline niet spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

SpeedingWilly schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:30:
[...]

Ja, ikke :(

Maar welke update bedoel je, van je NAS of PS3? Ik heb recent de firmware van mijn Synology 207+ NAS ge-updated naar versie 2.0-0722 en daarna werkte het streamen van foto's/filmpjes van mijn NAS naar de PS3 nog. Een paar uurtjes geleden heb ik de firmware van mijn PS3 geupdated naar versie 2.50 en nu werkt het streamen van NAS naar PS3 niet meer. Dus het heeft denk ik met de laatste PS3 v2.50 update te maken.

N.b. 1 : Ik heb NAT type 2 (volgens PS3).
N.b. 2 : Mijn NAS is wel gewoon 'zichtbaar' als media server op de PS3, alleen er staan geen foto's/filmpjes in de beteffende mappen terwijl die toch echt wel aanwezig zijn op mijn NAS :?

Ik 'wacht' ook nog op een oplossing :O
Weet iemand een oplossing? 8)7
Zag je voorheen wel de foto's/filmpjes in de mappen via de PS3?
Ze moeten volgens mij namelijk wel in folders staan met de namen:
'MUSIC', 'PICTURE' cq 'VIDEO' om ze meteen te vinden.
Of je moet de folder selecteren en dan via Driehoekje "alles weergeven" (of zoiets: ik zit nu niet achter de PS3).....

PS: Kan natuurlijk zijn dat je dit allemaal al weet en het probleem echt iets te maken heeft met de update maar wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:46

SD5k

>4&X

Ik stream zelf via TVersity, maar alles werkt nog prima na de laatste update bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 13:13

Bergie

Lekker belangrijk...

Kan die je 'Alles Weergeven' functie trouwens niet standaard aanzetten?

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Laatst online: 15-12-2023
De laatste firmware maakt BD-J KREUPEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:22
DCFreak schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:21:
Heb ik ook :( , ben dus niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Vince22 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 22:54:
Had net tijdens een potje CoD4 dat mijn PS3 compleet vast liep. Nou gebeurt dat sporadisch een keer maar nu was het anders. Uitgezet met de knop aan de achterkant en weer aangezet. Alleen waren ineens al mijn instellingen weg inclusief achtergrond!!

Hij startte dus op in 576p (normaal 1080p) en ik moest alle video en audio instellingen opnieuw doen..
Nog nooooit gehad! (60GB launch model trouwens).

Iemand dit nog meer gehad?
Jaaa ik had dat dus ook (voor de update trouwens) afgelopen week alles opnieuw instellen en achtergrond weg... Heel raar (40gb model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
FireBladeX schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:27:
Verkopen ze de Gioteck Real triggers ook in de winkel? Ben niet echt zo fan van online bestellen maar kan het nergens vinden :/ . En wat zijn de ervaringen, mij lijkt het wel handig, zeker zo bij GTA IV :o ?

[afbeelding]
Ik heb ze pas gezien bij The Game Store in Spijkenisse. Dus die zou je kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Die motorstorm demo is maar een beetje zwakjes, lijkt inderdaad op de oude butt-demo die ze al eerder uit hebben gegeven, de textures zijn nl. matig, en het vorige deel had betere graphics. Ik lees hierboven dat v1.2 is te downloaden, maar dat lijkt me wat raar, als ik gister gewoon de demo download, dus waarom moet ik versies browsen, als je 'de' demo download wil je toch de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
EfBe schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:08:
Die motorstorm demo is maar een beetje zwakjes, lijkt inderdaad op de oude butt-demo die ze al eerder uit hebben gegeven, de textures zijn nl. matig, en het vorige deel had betere graphics. Ik lees hierboven dat v1.2 is te downloaden, maar dat lijkt me wat raar, als ik gister gewoon de demo download, dus waarom moet ik versies browsen, als je 'de' demo download wil je toch de laatste versie?
Ik bedoelde een geupgrade versie van Motorstorm 1, met andere woorden: voor mij is deze Motorstorm 2 hetzelfde als Motorstorm 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Anoniem: 233253 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:06:
[...]

Zag je voorheen wel de foto's/filmpjes in de mappen via de PS3?
Ze moeten volgens mij namelijk wel in folders staan met de namen:
'MUSIC', 'PICTURE' cq 'VIDEO' om ze meteen te vinden.
Of je moet de folder selecteren en dan via Driehoekje "alles weergeven" (of zoiets: ik zit nu niet achter de PS3).....

PS: Kan natuurlijk zijn dat je dit allemaal al weet en het probleem echt iets te maken heeft met de update maar wie weet...
Ja, eerst werkte het wel. Op mijn NAS staan de folders MUSIC / PHOTO en VIDEO.
Als ik de menutaal verander (NAS instelling) zie je ook dat de mappen op de PS3 veranderen naar MUZIEK / FOTO / VIDEO. Wel eerst opnieuw zoeken naar media servers op de PS3.

Niets veranderd aan instellingen maar na de PS3 update werkt het niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126470

Weet iemand of er ook losse guns te koop zijn voor Time Crisis 4? Hij wordt geleverd met 1 gun, maar je kan het ook met 2 spelers spelen... alleen is er werkelijk nergens een losse gun te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
SpeedingWilly schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:27:
[...]

Ja, eerst werkte het wel. Op mijn NAS staan de folders MUSIC / PHOTO en VIDEO.
Als ik de menutaal verander (NAS instelling) zie je ook dat de mappen op de PS3 veranderen naar MUZIEK / FOTO / VIDEO. Wel eerst opnieuw zoeken naar media servers op de PS3.

Niets veranderd aan instellingen maar na de PS3 update werkt het niet meer. :(
Hiero ook met een DS207 (zonder +)
Zijn meer mensen met het probleem, Synology is er mee bezig...
http://synology.com/enu/forum/viewtopic.php?f=50&t=10967
http://synology.nl/forum/viewtopic.php?f=49&t=2230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Wat een geluk voor jou dat je dit in het PS3 topic post. Als je dit in het Xbox360 topic had gezet, dan waren ze je nu aan het lynchen. >:)

Als PS3-owner ben ik het met veel punten van je eens, maar dit is ongeveer wel de meest subjectieve vergelijking tussen de PS3 en de Xbox360 die ik dit jaar gelezen heb. :9~

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:24
FireBladeX schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 19:37:
[EU] Wekelijkse Store Update - 16 oktober

Demo's
Brothers in Arms : Hell’s Highway Demo
Motorstorm 2 Demo

Add On’s
Eye of Judgement - Biolith Rebellion Set 3
Eye of Judgement - Biolith Rebellion Set 2&3 combo pack
Tiger Woods - Firestone Country Club Pack
Rock Band - Motley Crue Pack (10 nummers)

Trailers
EndWar announcement Trailer
Far Cry 2 - Bara Trailer
Pain Amusement Park Trailer

Thema's / Wallpapers
Killzone 2 Multiplayer Theme
Hoera de Endwar trailer die ik waarschijnlijk al lang gezien heb.
Het is redelijk stil rondom dat spel hier op tweakers, ben ik de enige die erg enthousiast is over dat spel en hem dan ook al in de pre-order heeft staan. :P

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb gister de 2.5 firmware gedownload en op een USB stick geplaatst. Vervolgens stick in PS3 gestopt, echter zegt de PS3 dat er geen firmware gevonden wordt. Heb de firmware al opnieuw gedownload, maar dat hielp niets. heb vorige versie van de firmware wel op deze manier geüpdate :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ik was gisteren de demo van Hell's Highway aan het downloaden en zette tijdens het downloaden de PS3 uit middels de system XMB optie. Ik koos er toen voor de console pas uit te zetten na de download. Kwam ik er vanmorgen achter dat de game geinstalleerd en al op men HDD staat!? is dit ook een nieuwe toevoeging vanuit 2.5??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 08:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

De functie dat downloads automatisch geinstaleerd werden zat al in een oudere update.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Gumball schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:13:
Ik heb gister de 2.5 firmware gedownload en op een USB stick geplaatst. Vervolgens stick in PS3 gestopt, echter zegt de PS3 dat er geen firmware gevonden wordt. Heb de firmware al opnieuw gedownload, maar dat hielp niets. heb vorige versie van de firmware wel op deze manier geüpdate :S
Je moet wel een map PS3 aanmaken met daarin een map UPDATE. Zet daarin de nieuwe firmware. Dan werkt het wel! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Find out what features are included in PS3 system software update 2.50.

An update to the PS3 system software was released on October 15, 2008. If you update your PS3 system, the system software version will be 2.50 and the following features will be updated. In order to download PS3 system software version 2.50, you will need a minimum 140Mb of free space on either the PS3 Hard Disk Drive (System Update) or on removable storage media (PC Update).

Main features in system software update version 2.50

PlayStation®Network
The account creation screens under [Sign Up for PlayStation®Network] and the menus under [Account Management] have been redesigned.

Other new or revised features in version 2.50

Users

You now have an option to set the PS3 system to turn off automatically after a background download or installation of content has been completed. This option is available when you are turning off the system under [Users] > [Turn Off System] while content is being downloaded or installed.
Settings

[BD/DVD Settings] has been renamed as [Video Settings].

Under [Video Settings], the [Cinema Conversion] and [Upscale] options have been renamed as [BD/DVD Cinema Conversion] and [BD/DVD Upscaler], respectively.
[Sequential Playback] and [50 Hz Video Output] have been added as options under [Video Settings].

[DivX® VOD Registration Code] has been added under [System Settings]. You must use this registration code to authenticate and register the PS3 system to be able to play video files that are compatible with the DivX® VOD (Video On Demand) service on your system. For details, visit divx.com/vod/
[Power Save Settings] has been added as an option under Settings. To save power, the PS3 system and Wireless controllers can be set to turn off automatically after a certain period of inactivity.
Under [Accessory Settings] > [Audio Device Settings], the method for reconnecting Bluetooth® devices has been changed.
Under [Accessory Settings] > [Keyboard Type], you can now choose the following keyboard types: [German Keyboard (Switzerland)], [French Keyboard (Canada)] and [French Keyboard (Switzerland)].

In the keyboard layout for [German Keyboard], the "Y" and "Z" keys have been switched and the "Q" and "A" keys have been switched.

Under [Printer Settings] > [Printer Selection], you can now select printers that support network connectivity. You can also select HP printers using the [HP] option.
Music

You can now select one of nine volume output levels using the [Volume Control] setting on the control panel (or the mini-size control panel).

[Pause] has been added as an icon on the mini-size control panel.
Video

You can now select one of nine volume output levels using the [Volume Control] setting on the control panel.

[Scene Search] has been added as an option on the control panel.
You can now use the [Mosquito Noise Reduction] setting for video content that is saved on the hard disk or storage media. Use this setting to reduce mosquito noise that appears on the edges of visual images.
During BD (BDAV) and DVD playback, a technique known as “chroma upsampling” is now automatically selected based on the movement of objects within the video content and then applied to enhance images in the content.
Game

[Sync with Server] has been added as an option under [Trophy Collection].

By pressing the PS button while playing PLAYSTATION 3 format software, you can now view information from the [Settings and Connection Status List] option under [Network Settings].*
* This feature is not available for use with some PLAYSTATION 3 format software.

Network

Support for Adobe® Flash® Player 9 has been added to [Internet Browser].*
* “Adobe” and “Flash” are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries.

PlayStation®Network

The way to disable the automatic sign-in option and the way to sign out from PlayStation®Network have been changed.
In PlayStation®Store, the design of the [View Downloads] and [View Cart] buttons has been changed, and a [Redeem Codes] button has been added.
Note:
This system software update includes all features contained in previous versions.
The new system software will preserve any settings previously made to the PLAYSTATION 3.
Depending on the software title, you may not be able to play without first updating the PS3 system software.
Do not perform updates using any data other than the official update data provided by Sony Computer Entertainment over a network or on disc media, and do not perform updates by methods other than those described in the product documentation or in this site. If an update is performed using data from another source, by another method, or with a PS3 system that has been altered or modified in any way, the PS3 system may not operate properly and may not be able to install the official update data. Any of these actions may void the PS3 system warranty and affect your ability to obtain warranty services and repair services from Sony Computer Entertainment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SpeedingWilly schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:44:
[...]

Je moet wel een map PS3 aanmaken met daarin een map UPDATE. Zet daarin de nieuwe firmware. Dan werkt het wel! }:O
Vreemd. Het heeft echt gewerkt door de PS3UPDATE.PUP (of hoe die file maar heet) gewoon in de root van de stick te zetten. Echter, ik zal jouw manier straks maar eens proberen! Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 13:26

itsoutthere

The Truth

Ghostrider schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:31:
De functie dat downloads automatisch geinstaleerd werden zat al in een oudere update.
Ik moet ze anders nog steeds handmatig aanklikken om te installeren??

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Voor de geinteresseerde, op 1dayfly hebben ze een 'goedkope' ssd schijf van 64 gb, voor zo'n 133 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ghostrider schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:31:
oh? Maar dat was nog niet zo toen ik vorige week Bioshock heb gedownload. Die moest ik gewoon na het downloaden installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
zul je wel ergens aan moeten zetten want ik moest motorstorm 2 demo ook nog steeds installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

swopdark schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

oh? Maar dat was nog niet zo toen ik vorige week Bioshock heb gedownload. Die moest ik gewoon na het downloaden installeren.
Als je een download niet naar de achtergrond verplaatst maar vanaf het begin in de voorgrond laat lopen wordt hij automatisch geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 131051 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:27:
Als ze gewoon nog een vette ssx konden maken, dan was het helemaal in orde ;)
Amen!!! :Y _/-\o_

Zit er echt van te balen dat er nog geen nieuwe is. Ik snap het niet spel was toch populair en goed verkocht?
Ik weet dat de tak die het ontwikkelde gestopt is door EA maar dr moet toch iemand anders zijn die er brood in ziet :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29813

3 woorden, 1 titel: Shaun White Snowboarding! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Heb er wel van gehoord, maar lijkt het qua gameexperience en gamemodes op SSX :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Nu online
Volgens de previews niet. Ze zien het een beetje als de "Skate" onder de snowboard games. Dus geen over the top tricks maar meer realisme. De eerste gameplay beelden die ik ervan heb gezien vond ik eerlijk gezegd niet al te spectaculair, maar goed als er een demo van komt probeer ik hem zeker.

[ Voor 37% gewijzigd door Skire op 17-10-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Der zijn weer een tweetal screenshots verschenen van Mafia II...
Oow ik kan echt niet meer wachten op het spel...ondanks dat het screenshots zijn, zijn de personages toch...'Mafia''-achtig :9~

http://www.gamingonly.nl/...ots/1224189948/ori_01.jpg

http://www.gamingonly.nl/...ots/1224189948/ori_02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Het gerucht gaat dat LBP is uitgesteld in europa tot 14 november.... :/ Het excuus is wel erg lame overigens (een of andere koran text die op muziek is gezet in de game wat niet mag volgens sommigen), we zullen wel zien.. dat het alleen hier is uitgesteld volgens het gerucht riekt al naar lariekoek.

(edit) Ik lees die gamer.nl thread nog eens en volgens mij hebben ze wel erg snel conclusies getrokken van een thread op een forumpje.... want er is verder dan die thread niets aan de hand volgens mij...

[ Voor 25% gewijzigd door EfBe op 17-10-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 15:17
Staat op gamesindustry.biz ook hoor
LittleBigPlanet release delayed in Europe
The release of Sony's highly anticipated PlayStation 3 title LittleBigPlanet has been delayed in Europe.

The game was due for release next week, October 24, but now some retailers are estimating the game may be delayed by three weeks until November 14.

However, GamesIndustry.biz understands that the title may not suffer such a long delay to retail, and a new date is expected to be announced by Sony shortly.

LittleBigPlanet has reviewed incredibly well in the specialist press and anticipation is high from consumers who have already had access to the beta of the game.

Sony has said that the game is a system seller for the PlayStation 3, and the title is considered one of the most important releases for the home console this Christmas
http://www.gamesindustry....release-delayed-in-europe

[ Voor 92% gewijzigd door simplicidad op 17-10-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 21-05 15:35
Dat zou niet zo mooi zijn. Na het behalen van mijn rijbewijs eind vorige week heb ik besloten mijzelf een PS3 cadeau to doen en het leek mij het mooist om dan de LBP pack te kopen aangezien die titel mij wel aanspreekt. Als het nu nog langer gaat duren dan koop ik een X360! Nou nee zo erg is het ook weer niet, maar ik wilde toch graag snel gamen. Ik haat wachten %\

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
dialMforMike schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:34:
Dat zou niet zo mooi zijn. Na het behalen van mijn rijbewijs eind vorige week heb ik besloten mijzelf een PS3 cadeau to doen en het leek mij het mooist om dan de LBP pack te kopen aangezien die titel mij wel aanspreekt. Als het nu nog langer gaat duren dan koop ik een X360! Nou nee zo erg is het ook weer niet, maar ik wilde toch graag snel gamen. Ik haat wachten %\
Volgens de laatste geruchten is dit gerucht ook niet waar, dus blijkbaar valt t allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 20:40
Paar weken geleden wou ik de variety pack van COD4 voor de helft van het geld downloaden, alleen gelden de aktie alleen voor de US.
Naar twee weken toch maar gekocht voor 10 euro. Ik vind de nieuwe maps erg leuk.

Zie ik hem nu wel voor 5 euro in de shop staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 15:17
En het is officieel
SCEE has supplied us with the official statement on the situation regarding LittleBigPlanet…

During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur’an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologise for any offence that this may have caused.

We will confirm the new launch date shortly.
http://threespeech.com/bl...scees-official-statement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Niet europees dus, maar wereldwijd.
k*t, dus ook mijn exemplaar uit Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-05 20:35
M a r c o schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:09:
Niet europees dus, maar wereldwijd.
k*t, dus ook mijn exemplaar uit Canada.
Dat is inderdaad fijn kl*te dat het wereldwijd is.. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de game dan gereleased wordt.. :(

Toch wel erg dat ze er pas 1 week voor de release date achter komen... |:(

[ Voor 10% gewijzigd door l00pz op 17-10-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En wat ik me hierbij dan voorstellen?

Alle packs die nu al klaar staan en geproduceerd zijn (dus dozen met boxart) terug opendoen en de game eruit halen en vervangen? (althans ik mag hopen dat er nu al packs gemaakt zijn)

Ook alle andere geperste schijfjes vernietigen en nieuwe maken?

Voor wat eigenlijk? Twee koran zinnetjes in een stukje gebruikte muziek. Djeezes, waar zijn we op deze planeet mee bezig. Je moet elk stukje auteursrechterlijk materiaal die je ergens in een game/film gebruikt tegenwoordig dood analyseren om te bekijken of er niet iets in zit wat drie man kan beledigen.

Hadden ze het niet gezegd, ik had het waarschijnlijk nooit gehoord (daarbij, als het in een oorspronkelijke taal was opgenomen had ik het nog eens niet begrepen ook)

Ik baal hiervan, omdat m'n tv morgen geleverd wordt, en ik dus op het eind van de maand van plan was om die pack te halen. Ik koop lbp liever met de pack, omdat lbp in een pack gewoon veel goedkoper is dan ps3 + lbp en omdat ik lbp toch absoluut wil hebben. Eens zien of ik het geduld kan opbrengen of toch al een ps3 haal, hoop van niet... (want m'n tv was toch wel al erg duur :'( )
DarthDavy schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:04:
[...]

Wat een geluk voor jou dat je dit in het PS3 topic post. Als je dit in het Xbox360 topic had gezet, dan waren ze je nu aan het lynchen. >:)

Als PS3-owner ben ik het met veel punten van je eens, maar dit is ongeveer wel de meest subjectieve vergelijking tussen de PS3 en de Xbox360 die ik dit jaar gelezen heb. :9~
Daarom post ik het ook hier ;) Het kan me verder niet boeien wat ze daar in het X360 topic van vinden, en ik ga het ook daar niet posten, want het is niet alsof ik twijfel ivm m'n keuze of zo ;)

Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van het adagium dat elke tweaker zo neutraal moet zijn als Zwitersland. Zolang je duidelijk aangeeft dat het een eigen mening is en iedereen maar respecteert in z'n keuze, is er toch geen probleem?
Alles moet hier overbeargumenteerd worden, zodat je bijna immuun wordt voor het gevoel die bij de games komt kijken.

Games is een hobby, een 'passie', nogal logisch dat zoiets subjectief is. Anders wordt het gewoon 'werk' imo. Ik heb ook een voorkeur voor Ferrari, Federer, vond Armstrong geweldig, <voeg willekeurige voorkeur in> Het ligt in de aard van de mens om daar subjectief en gevoelsmatig over na te denken.

En sony raakt bij mij de juiste snaren, de 'vibe' zit goed. Voornamelijk omwille van nostalgie (ps1, ps2), maar ook omdat ik me kan vinden in de keuzes die sony maakt voor console entertainment. Ook qua 'sfeer' liggen de sony games me meer. Ik kan 5 games opnoemen die qua genre gewoon niet op de xbox te krijgen zijn of ondervertegenwoordigd, terwijl ik bij de xbox maar één game kan vinden die ik misschien wel wil spelen, namelijk Gears of War 2.

Je geeft toch geen 400 euro uit in een gortdroge vergelijking van specs. Het gaat om gevoel en de games die bij het platform horen. Dan ben ik maar 'fan' van het ps platform, en laat het ms platform me redelijk syberisch koud. Kan ik ook niets aan doen. Zelfs al kostte een xbox 50 euro...

Ik geef echter zonder problemen toe dat de xbox ook z'n sterke punten heeft. it just doens't rock my boat ;) Ik wens iedereen met een xbox vele uren gameplezier toe, daarvoor doen we het toch? :) Maar net daarom vind ik het jammer dat een houding zoals de mijne vaak ten onrechte afgestraft wordt met het etiket "fanboy". Verschrikkelijk woord vind ik dat. Ja, ik schaam me er niet voor dat ik een playstation 'fan' ben, maar wat mij betreft is er een hemelsbreed verschil tussen fan en fanboy. fan != fanboy -O- Helaas laat een forum weinig ruimte over voor nuances ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 18-10-2008 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:42
[...]

;)

iets anders:

keep on dreamin'

de multiplatforms zijn al een tijdje min of meer gelijkwaardig en dat zal ook zo blijven. De enige reden die ik kan bedenken waarom de ps3 betere graphics zou kunnen hebben is omdat ze meer opslag hebben voor textures. Maarja, dan zit je weer met het mindere geheugen. de cell is beter, maar die zorgt niet voor de plaatjes. De gpu is min of meer gelijkwaardig (net iets in het nadeel van de ps3). Dus als jij gelooft in het Sony-sprookje van betere graphics moet je dat vooral doen, maar net als met de littlebigplanet releasedatum kom je bedrogen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
(LBP uitstel) Kennelijk om een rel te voorkomen of iets dergelijks, maar ik snap de heisa niet echt: het gaat om een miniem klein dingetje, waar een groepje relies over kunnen vallen, maar dat is toch uberhaupt altijd wel het geval? Zijn het niet reliegroepje X dan wel reliegroepje Y, en als de relies het best vinden is er wel een andere instantie die er weer wat over te klagen heeft, zoals de drugnamen in Fallout 3.

Als atheist heb je het zwaar in dit land ;). Anyway, dan maar ff wachten... tenzij een andere groepering iets weet te melden natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik geloof er niks van dat dit de reden is van het uitstel :?

Als er daadwerkelijk een muziekstukje is wat niet gebruikt kan worden, heb je toch gewoon een verplichte patch op launchdate?

Het zou wel heel treurig zijn als dit daadwerkelijk de reden is. Dit uitstel kost miljoenen dollars.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.