Dat ze maar haast maken met de lbp bundle, dat spreekt me veel meer aan. Drake kan je onderhand wel al in de budget bak vinden.
M'n plasma is onderweg, nu nog m'n ps3 met lbp en dan is het gedaan met op de pc te gamen, daar heb ik echt genoeg van.

Ik heb hier wel 30 gekochte pc games liggen en heb er maar een paar echt van gepeeld. Enige waarvoor ik m'n pc nog gebruik is ETQW en trackmania. Daar houdt het dan ook wel op.
En waarom zou ik opnieuw een grafische kaart moeten kopen om bvb far cry 2 te spelen. Gewoon kopen voor de ps3 en 42" plasma, lekker relax. Enige games die ik voorlopig wil zijn lbp (uiteraard), ratchet and clanck en mgs4.
Ik heb nog geen seconde lbp gepeeld maar ik weet nu al dat dit de game is waar ik al jaren op wacht. Zoiets vind je niet op de pc. Leuk en grappig entertainment, toch een uitdaging, iedereen kan het spelen. Daarvoor koop je consoles. Telkens als ik visite heb, kan ik gelijk wie een controller in de hand duwen en lbp spelen. (daar hoop ik op). Ook al lukt het dan niet zo goed, dat soort games zijn altijd dikke fun om met meerdere mensen samen te spelen.
Ik vind het jammer dat sommige mensen zichzelf te serieus nemen en enkel shooter X willen spelen, met shaders blabla en direct X gaap, en ragdoll zus en zo, polygon count Y, 32xAA, 8460x AF... en niet even met verstand op nul durven of willen genieten van een game die gewoon leuk is. "Gewoon leuk" mag tegenwoordig niet meer, lijkt het wel, episch moet het zijn!
Ach ja, van zodra ik op die manier over games begin te denken, dan stop ik er mee. Games moeten fun zijn, en niets kan nog fun zijn van zodra je het te serieus gaat nemen. Daarom vind ik trackmania ook super.
Voor mij is het duidelijk, shooters met iets meer precisie (de klassieke fps shooter) op de pc (etqw...) al de rest naar de ps3.
PS3 is voor mij echt de ideale console. PS1 en PS2 waren al m'n favoriete consoles, daarmee ben ik opgegroeid. PS3 trekt die lijn door, met voor elk wat wils. De klassiekers (wipeout, tekken), games als GTA die groot geworden zijn op de playstation, leuke platformers (ratchet en lbp, dergelijke game heb je gewoon NIET op de xbox), gran turismo (kan ik mezelf uren in verliezen, forza kan nog niet in de schaduw staan wat gevoel betreft), nieuwe experimentele franchises (drake, resistance, motorstorm), de epische games: MGS

Gratis multiplay...
Combineer dat met de leuke 'play as you go' PSN games, de blu ray speler (die ik vast zal gaan gebruiken op m'n full HD plasma) en ik zou wel gek zijn om iets anders te overwegen om aan m'n game-behoeften te voldoen. Kan nu al niet wachten
Al de rest komt toch crossplatform uit, dus daar mis ik niets mee. Enige wat ik eventueel zou missen, is GoW, maar daarvan heb ik deeltje 1 op de pc (half) gespeeld en dat was wel genoeg zo voor mij

Halo interesseert me zo mogelijk nog minder

Dus voor die anderhalve exlusive koop ik geen andere console.
Laat het maar snel 31 oktober zijn.
----------------------
Die 200 euro die de ps3 meer kost haal ik er zometeen uit: (xbox 200€, ps3 400€)
1. er zit een game bij die ik uren en uren ga spelen en me los 70 euro kost, tegenover twee games bij de xbox die meteen de kast in gaan
2. Blu Ray speler, die zou ik anders sowieso nog afzonderlijk moeten kopen, kost me weer minstens 300 euro
3. redelijk 'open' multimedia-apparaat om al m'n video mee te bekijken op de tv (desnoods na conversie)
4. Gratis online
5. het gevoel en 'de vibe' die ik wel voel bij sony en niet bij ms
[
Voor 7% gewijzigd door
Anoniem: 131051 op 16-10-2008 18:27
]