Nee een bug is het niet hoor ik zet hem ook zo vaak uit in een spel en nog nooit gehad dat hij wat aan mijn beeldinstellingen veranderd.diehard889 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:22:
[...]
Ik weet dat aan knop ook gelijk de rest knop is, daarom gebruik ik de aankonp nooit. Ik zet de ps3 altijd aan met de controller. ik heb meer de indruk dat ik een bug gevonden heb. als ik namelijk het spel eerst afsluit en dan pas de ps3 zelf dan gaat het wel goed.
Verwijderd
Volgens de europese wet heb je recht tot minimaal 2 jaar garantie.technoaddict schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 16:49:
[...]
Heb ik ook. De BR speler is gewoon naar de klote. Hoe lang heb jij je PS3 al? Je hebt namelijk één jaar garantie. Meestal gaat de BR speler kapot na iets meer dan een jaar, zodat je mag dokken ( 200 euro reparatie kosten )
Kijk voor de gein eens op http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57438
kijk verdere info ;
http://www.consuwijzer.nl...ettelijke_garantietermijn
Is het niet mogelijk een externe harde schijf te koppelen aan de PS3 en daar een image op te zetten van een blu ray schijfje dat je vaak gebruikt? In de pc wereld is deze werkwijze ook niet onbekend.
Een PS3 is geen PCSnowwie schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 01:59:
Is het niet mogelijk een externe harde schijf te koppelen aan de PS3 en daar een image op te zetten van een blu ray schijfje dat je vaak gebruikt? In de pc wereld is deze werkwijze ook niet onbekend.
Van't weekend bij de Intertoys Beowulf the game, gekocht voor een whopping 13,- euro!
T'is echt een game waar ik no-way ooit meer dan 25 euro voor zou betalen, maar voor dit geld issie wel vermakelijk. Vrij simpele hack 'n slash gameplay, maar na een paar levels wordt het toch wel pittig....kzit nu al bij een moeilijk gedeelte vast.
Zijn er eignelijk nog Beta keys voor LBP te krijgen??
Want het spel lijkt me tof, kheb het gespeeld op First look, maar met z'n 4 en zo'n jeuzelende gast van Sony erbij krijg je amper een goed beeld. Khoop dat er iig binnenkort een demo komt (en niet x maand na release).
Want het spel lijkt me tof, kheb het gespeeld op First look, maar met z'n 4 en zo'n jeuzelende gast van Sony erbij krijg je amper een goed beeld. Khoop dat er iig binnenkort een demo komt (en niet x maand na release).
[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 13-10-2008 08:43 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Jammer, maar er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Nederland heeft die Europese garantietermijn van 2 jaar niet overgenomen, maar gaat zelfs uit van een langere garantie. Een apparaat heeft een in redelijkheid te verwachten levenstermijn en afhankelijk daarvan moet de fabrikant ook de consument tegemoetkomen ook al is de officiele garantietermijn afgelopen. Probleempje is dat de garantie hierdoor niet hard is vast gelegd waardoor fabrikanten blijven vasthouden aan hun eigen garantie. Je zult naar de rechter moeten om na het aflopen van de officiele garantie toch een tegemoetkoming te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 01:47:
[...]
Volgens de europese wet heb je recht tot minimaal 2 jaar garantie.
kijk verdere info ;
http://www.consuwijzer.nl...ettelijke_garantietermijn
Dat staat ook in die link van jou.
Je kunt dus wel terug gaan naar de winkel maar die zal stug blijven vasthouden aan de garantietermijn van de fabrikant, hoe hoog of laag je ook springt. Met een advocaat heb je meer kans, maar dat doe je alleen in gevallen waar het om veel geld gaat, niet om een PS3-reparatie.In de Nederlandse wet staat niet hoeveel jaar garantie u hebt. Maar in Nederland hebt u vaak langer dan twee jaar garantie. Hoe lang u garantie hebt, hangt af van het product dat u koopt. Voor een paar schoenen voor uw kind hebt u bijvoorbeeld korter garantie dan voor een wasmachine. Gaat uw wasmachine na vier jaar stuk, en is het niet uw schuld? Dan hebt u volgens de wet nog steeds garantie. U kunt dus nog teruggaan naar de winkel.
Zaterdag avond Tekken 5 dan toch maar besteld via PSN. Eerlijkhied gebiedt me te zeggen dat het me enorm tegenvalt. Graphics om te
. Gameplay voelt gewoon niet meer zoals "vroeger" en de online functie lijkt op het eerste gezicht ook niet echt je van het (maar hier heb ik nog niet veel aandacht aan gegeven).
Misschien was SC toch beter geweest...
Misschien was SC toch beter geweest...
Verwijderd
Beta van LBP is sinds gisteren afgelopen.Chaoss schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 08:18:
LBP-review: Eurogamer
Ik ben tegenwoordig meer online, nu het 's-avond snel donker word kan ik niet meer modelvliegen en heb ik meer tijd om te PS3'en.GreenSky schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:14:
Svennie, Ik heb jou nog nooit online zijn komen in GTA4. Ja je komt wel eens online, maar je bent meestal wat anders aan het doen volgens mij. Maar goed, je zegt het zelf al.
Mijn nick is: Futuremaker
Kan je eigenlijk cross game invites sturen? Of een invite sturen als ik een DIVX aan het kijken ben?
Ik vind het leuker samen om te spelen met mensen die ik ken bv via GOT dan lukraak tegen mensen die online zijn, na een invite doe ik graag mee of als we afspreken via het daarvoor bestemde topic.
PSN ID: Svennie-NL
Dus je kan hem niet meer opstarten? Argh, ik heb niet de tijd gehad om allee introductielevels te doen en plande dat eigenlijk voor vanavond...Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:51:
[...]
Beta van LBP is sinds gisteren afgelopen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Wat zijn eigenlijk de percentages bij de PS3 van kapotgaan. Bij Tros loopt inmiddels wel een heel lange draad en ze hebben allemaal hetzelfde probleem: de laser. Bij de PS2 was ook vaak het probleem dat de laser er gewoon mee stopte.ymmv schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 08:56:
[...]
Jammer, maar er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Nederland heeft die Europese garantietermijn van 2 jaar niet overgenomen, maar gaat zelfs uit van een langere garantie. Een apparaat heeft een in redelijkheid te verwachten levenstermijn en afhankelijk daarvan moet de fabrikant ook de consument tegemoetkomen ook al is de officiele garantietermijn afgelopen. Probleempje is dat de garantie hierdoor niet hard is vast gelegd waardoor fabrikanten blijven vasthouden aan hun eigen garantie. Je zult naar de rechter moeten om na het aflopen van de officiele garantie toch een tegemoetkoming te krijgen.
Dat staat ook in die link van jou.
[ Voor 13% gewijzigd door DarkShadow op 13-10-2008 10:25 ]
Als ik het Tros Radar PS3 topic zo doorlees, over de vele problemen en klachten over hun BR speler die bij sommige al na nog geen maand optreden. Het is dat ik er nog niet zo heel veel achter heb gezeten door tijdgebrek, maar dit baart mij toch zorgen over mijn ps3.
Hoe onderhouden jullie je PS3? Zit er over na te denken om een extra koeler aan te schaffen en eventuele een (officiele sony?) lens cleaner setje?
Hoe onderhouden jullie je PS3? Zit er over na te denken om een extra koeler aan te schaffen en eventuele een (officiele sony?) lens cleaner setje?
Signature?
Aan dit soort Radar/Kassa topics heb je niet veel als je niet de verhouding kapotte ps3's/goed werkende ps3's hebt. Het topic kan nog zo groot zijn maar je moet ook kijken naar de hoevelheid verkochtte (en goed werkende) PS3's.
Ik heb nog steeds mijn eerste 60GB PS3, en in mijn omgeving ken ik geen mensen die de PS3 al voor een RMA hebben opgestuurd.
ONderhouden doe ik mijn PS3 niet, 3rd party cooler systemen lijken me een beetje overdreven en ik denk niet dat het veel helpt.
Lenscleaners, vindt ik vaak niet voldoende schoonmaken, na een aantal jaartjes schroef je je PS3 open en met een wattenstaafje en wat alcohol maak je de lens veel beter schoon.
Ik heb nog steeds mijn eerste 60GB PS3, en in mijn omgeving ken ik geen mensen die de PS3 al voor een RMA hebben opgestuurd.
ONderhouden doe ik mijn PS3 niet, 3rd party cooler systemen lijken me een beetje overdreven en ik denk niet dat het veel helpt.
Lenscleaners, vindt ik vaak niet voldoende schoonmaken, na een aantal jaartjes schroef je je PS3 open en met een wattenstaafje en wat alcohol maak je de lens veel beter schoon.
[ Voor 30% gewijzigd door EgoPro op 13-10-2008 10:45 ]
Nee dat ben je niet....ik vindt PES ook beter eruitzien. Het is anders maar beslist niet minder mooi dan FIFA. Alleen de presentatie is misschien wat mooier bij FIFA maar ingame doet PES voor mij iig niet onder voor FIFA. Vooral het feit dat alles nu bijzonder soepel gaat mbt replays en framedrops bij de '16'. Dit was in PES2008 zeer irritant.MuSeLive schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:20:
Ben ik nu de enige die PES 09 er beter uit vind zien op de ps3 dan Fifa 09?
[ Voor 12% gewijzigd door P.E.No.1 op 13-10-2008 12:03 ]
PSN id: PENo1
Verwijderd
Ben het met je eens. PES ziet er op full-HD erg strak uit, FIFA veel korreliger en loopt met veel minder frames.MuSeLive schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:20:
Ik word wel een beetje moe van al die vergelijkingen van de graphics van FIFA09 en PES09. Het gaat toch vooral om de gameplay en wat dat betreft komt FIFA misschien in de buurt (door ieder jaar steeds meer op PES te gaan lijken), maar blijft PES voor mij persoonlijk toch duidelijk het betere spel.
En dit jaar lijkt PES, na het verloren jaar 2008, weer helemaal terug als de eerste berichten kloppen
Even over die voetbal games he... ik ben in de jaren 90 gestopt met het kijken naar voetbal, het interesseerde me gewoon niet meer. Maar nu zou ik het wel kunnen waarderen om af en toe een voetbalspelletje te spelen op een console (ik kijk nog steeds geen voetbal op tv ofzo, vind het af en toe wel grappig om het te spelen op consoles). Alleen ik snap er niks meer van... die controls zijn zo fuzzy, echt niet normaal meer. Ik heb de beide demo's geprobeerd van FIFA en PES, maar ik word echt gigantisch aan gort gespeeld. Als een bal van links naar rechts gaat, verandert m'n character spontaan, zodat ik dan met meneer A naar links ren, en dan ben ik ineens meneer F, wil ik tacklen, doet een ander meneertje dat ineens... Ik denk dat ik het toch maar bij een ander soort games houd ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
En daarvoor is de verkoper in eerste instantie aansprakelijk voor jou als eindgebruiker.ymmv schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 08:56:
[...]
Jammer, maar er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Nederland heeft die Europese garantietermijn van 2 jaar niet overgenomen, maar gaat zelfs uit van een langere garantie. Een apparaat heeft een in redelijkheid te verwachten levenstermijn en afhankelijk daarvan moet de fabrikant ook de consument tegemoetkomen ook al is de officiele garantietermijn afgelopen. Probleempje is dat de garantie hierdoor niet hard is vast gelegd waardoor fabrikanten blijven vasthouden aan hun eigen garantie. Je zult naar de rechter moeten om na het aflopen van de officiele garantie toch een tegemoetkoming te krijgen.
Jij sluit een deal met hem/haar, en niet zozeer met de fabrikant.
Het verkooppunt is voor jou dan ook het (enige) aanspreekpunt in zoiets.
Neemt niet weg dat men je regelmatig zal proberen door te sturen.
Je gelijk krijgen in zo'n situatie kan inderdaad lastig zijn, maar probeer het gewoon.
Onderbouw e.e.a. en neem wat printjes mee van de wetten en regels die dit onderschrijven.
Als je daarmee vervolgens op een druk moment in de winkel verschijnt zullen ze al een stuk geïnteresseerder zijn om het geschil tot een goed einde te brengen.
Het heeft mij in elk geval al de reparatiekosten (a 150€) op een digitale camera van 1,5 jaar oud bespaart
Lees net ff een verontrustend berichtje over de toekomst van de PES serie.
Je mag toch hopen dat Mr Seabass dit niet te letterlijk meent.
Konami zou FIFA-engine overwegen voor PES
Uitgegeven: 13 oktober 2008 10:56
Zowel de FIFA-als de Pro Evolution Soccer-serie kent een fanatieke aanhang. Shingo 'Seabass' Takatsuka, de maker van Pro Evo, geeft echter aan dat hij zeer te spreken is over de huidige engine van FIFA.
In een interview met de website CVG heeft de ontwikkelaar namelijk aangegeven dat hij zelfs zou overwegen de FIFA-engine over te nemen, als EA deze aan zou bieden. "Ik zou er serieus over nadenken, aangezien ik nog steeds vind dat de engine van EA en de animaties uitstekend zijn, heel erg goed zelfs", aldus Seabass.
Daarbij geeft Shingo 'Seabass' Takatsuka aan dat de prioriteit bij PES 2009 ligt bij de online mode, een onderdeel waar veel kritiek op was bij Pro Evolution Soccer 2008. "Dit jaar heeft online de hoogste prioriteit en we hebben het getest over de helft van de wereld. We willen ervoor zorgen dat zelfs mensen die niet zo'n goede verbinding hebben, de game goed kunnen spelen", zo geeft Seabass aan.
(c) Gamez.nl
Zowel de FIFA-als de Pro Evolution Soccer-serie kent een fanatieke aanhang. Shingo 'Seabass' Takatsuka, de maker van Pro Evo, geeft echter aan dat hij zeer te spreken is over de huidige engine van FIFA.
In een interview met de website CVG heeft de ontwikkelaar namelijk aangegeven dat hij zelfs zou overwegen de FIFA-engine over te nemen, als EA deze aan zou bieden. "Ik zou er serieus over nadenken, aangezien ik nog steeds vind dat de engine van EA en de animaties uitstekend zijn, heel erg goed zelfs", aldus Seabass.
Daarbij geeft Shingo 'Seabass' Takatsuka aan dat de prioriteit bij PES 2009 ligt bij de online mode, een onderdeel waar veel kritiek op was bij Pro Evolution Soccer 2008. "Dit jaar heeft online de hoogste prioriteit en we hebben het getest over de helft van de wereld. We willen ervoor zorgen dat zelfs mensen die niet zo'n goede verbinding hebben, de game goed kunnen spelen", zo geeft Seabass aan.
(c) Gamez.nl
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je zult hoe dan ook altijd van de clementie van de verkoper afhankelijk zijn. De wetgever heeft namelijk niet hard gemaakt wat precies de in redelijkheid verwachte levensduur van een product is. Als jij en de fabrikant/verkoper daarover verschillen heb je meteen een probleem. Als de verkoper/fabrikant zijn poot stijf houdt (en dat kan die makkelijk) zul je heel veel moeite moeten doen om toch je gelijk te halen.Gast1981 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:05:
[...]
En daarvoor is de verkoper in eerste instantie aansprakelijk voor jou als eindgebruiker.
Jij sluit een deal met hem/haar, en niet zozeer met de fabrikant.
Het verkooppunt is voor jou dan ook het (enige) aanspreekpunt in zoiets.
Neemt niet weg dat men je regelmatig zal proberen door te sturen.
Je gelijk krijgen in zo'n situatie kan inderdaad lastig zijn, maar probeer het gewoon.
Onderbouw e.e.a. en neem wat printjes mee van de wetten en regels die dit onderschrijven.
Als je daarmee vervolgens op een druk moment in de winkel verschijnt zullen ze al een stuk geïnteresseerder zijn om het geschil tot een goed einde te brengen.![]()
Het heeft mij in elk geval al de reparatiekosten (a 150€) op een digitale camera van 1,5 jaar oud bespaart
Het zou echt zoveel makkelijker zijn als ze in Den Haag gewoon die 2 jaar garantie in de wet hadden verankerd. Ze hebben geprobeerd de consument extra behulpzaam te zijn door na de gewone garantieperiode nog een extra compensatie af te kunnen dwingen, maar in de praktijk heb je daar alleen wat aan als het om zulke kostbare aankopen gaat (huis, complete keuken, etc) dat de kosten van een advocaat opweten tegen de baten. Voor zaken als een PS3 heb je er niks aan.
Die vent lult veel te veel onzin. Je gaat toch niet de engine van je grootste concurrent gebruiken? Met de engine van PES is opzich niets mis vindt ik. Aleen een paar verbeterpuntjes en voorzover ik demo gespeeld heb zit het wel goed. Alleen die online-mode als hij die idd verbeterd zoals hij zegt komt het wel goed met PES dit jaar!zwembroek schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:52:
Lees net ff een verontrustend berichtje over de toekomst van de PES serie.
(c) Gamez.nl
[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 13-10-2008 13:16 ]
PSN id: PENo1
Weet er iemand of er ooit nog eens een ander bestandsformat voor losse HD's komt? NTFS oid?
HD rips van 11 GB zijn zo niet van een externe disk te lezen
[ Voor 26% gewijzigd door Gumball op 13-10-2008 13:17 ]
Splitsen of een VOB van maken. VOB's van meer dan 4GB worden prima afgespeeld (vanaf de HD in de PS3 zelf dan hè, dus even erheen streamen).Gumball schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:16:
Weet er iemand of er ooit nog eens een ander bestandsformat voor losse HD's komt? NTFS oid?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Bij PES kun je je cursor op 'semi-assisted' zetten, dan switch je je character met L1.scorpie schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:02:
Als een bal van links naar rechts gaat, verandert m'n character spontaan, zodat ik dan met meneer A naar links ren, en dan ben ik ineens meneer F, wil ik tacklen, doet een ander meneertje dat ineens... Ik denk dat ik het toch maar bij een ander soort games houd ;p
Er komt (zeer) spoedig een nieuwe firmware voor de PS3:
Veel energieverbeteringen dus en de PSN-cards worden nu ook serieus genomen. Scene Search ziet er ook uit als een handige functie. Omdat Socom deze week uitkomt zal de firmware ook wel in de komende dagen online komen. Ik denk zelf morgen, want volgens mij kwamen eerdere firmwares ook veelal op dinsdag uit.PS3 (v2.50) update
Now on to the PS3 v2.50 update. The latest features/enhancements include:
* Support for the PS3 Official Bluetooth Headset - we’ve told you about the upcoming Bluetooth Headset and SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation Bundle on the Blog. This latest firmware installment enables High-Quality (HQ) mode, which delivers clear and wide-band online voice chat. On top of that, an added on-screen indicator shows battery status, volume level and use of HQ mode.
* PlayStation Trophies interface enhancements - I know that many of you are busy collecting trophies and raising your PlayStation Trophy level. This update makes sharing and comparing your trophies with your friends even easier. On 1st part of the profile page you’ll see a symbol under level that represents level and the actual percentage towards the next level along with the existing level meter. The level symbol carries over to the trophy comparison screen where you will now be able to see your level, your friend’s level and the percentage towards the next level for both users along with all of the game by game comparison information you see today.
* Friend status – Offline friends on your Friends list will have information below their avatars that will indicate how long it has been since they were last online.
* Video – This update adds the Scene Search feature similar to the feature on the PSP. Activating this feature while viewing a video on the PS3 will break the video up into scenes that you can quickly access by pressing the X button. You can break the videos into one, two or five minute intervals. In addition, you can now choose to have all of the videos under the video section of the XMB play in sequence. Go to Settings then Video Settings to turn this option on.
* PlayStation Store – We’ve added a redeem codes option right on the store to make it easier to redeem your PlayStation Network Cards and promotion codes. In addition, PlayStation Network Sign Up and Account Management have been redesigned.
* Power Save Settings – You can now set your PS3 and wireless controllers to turn off automatically after set periods of inactivity. Go to Settings then Power Save Settings to turn on these features.
* Background Downloading - You now have the option to set the PS3 to turn off automatically after a background download or installation of content has completed. This option is available when you turn off the system from the button under [Users] while content is being downloaded or installed.
* In-game Screenshots - this tool will allow everyone to capture, share and in other words, immortalize their favorite gameplay moments. This will be supported on a game by game basis. Please check back to find out which games will support this feature.
* In addition to all of the features above there are some additional features and enhancements included in 2.50. Once the update launches, you can read all of the details here.
The support for the Bluetooth Headset will be of particular interest to all of you SOCOM fans. With the “Proximity Chat” feature, SOCOM: Confrontation gameplay is intensified as it allows you to experience high-quality voice playback in full surround sound. Whether the action is near or far, Proximity Chat clearly matches distance to sound effects and voiceovers within the game, putting you in the heart of the action.
http://blog.us.playstatio...pdates-ps3-v250-psp-v500/
PSN: Shiver23
Verwijderd
Tsja, een slimme koper wacht dan even op de US versie en besteld bij de genoemde webshop. Het verschil in prijs is shockerend. Ik zal in ieder geval niet snel meer iets in nederland bestellen. Lang leve de regiovrije PS3 !!!ymmv schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:34:
[...]
Valkyria Chronicles komt in Europa op 31 oktober uit, in de VS een week later. Disgaea is al te koop in de VS. Gewoon importeren, bijv bij Videogameplus.ca voor ongeveer 36 euro incl verzendkosten.
Mjaaaaa...... I'm back! (Van lang weggeweest...)
Nog wat gebeurd hier????
Nog wat gebeurd hier????
[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Baseline op 13-10-2008 14:55 ]
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Hmmm jammer, weer geen codec verbeteringen. Wanneer gaat Sony nu eens het aantal gesupporte codecs uitbreiden? Ik mis toch wel 5.1 support, mkv en dergelijke toeters en bellen. Al dat converteren word ik niet blij van, ik wil gewoon een video er tegenaan kunnen gooien, en dan niet 'unsupported format' zien.
Jammer.
Jammer.
-
Ik dacht dat Socom een maand uitgesteld was, aangezien de BETA een maand is verlengd iniedergeval.Shiver23 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:06:
Omdat Socom deze week uitkomt zal de firmware ook wel in de komende dagen online komen. Ik denk zelf morgen, want volgens mij kwamen eerdere firmwares ook veelal op dinsdag uit.
Moet je bij VIDEOGAMESPLUS.CA ook portokosten betalen?Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:10:
[...]
Tsja, een slimme koper wacht dan even op de US versie en besteld bij de genoemde webshop. Het verschil in prijs is shockerend. Ik zal in ieder geval niet snel meer iets in nederland bestellen. Lang leve de regiovrije PS3 !!!
Beter lezen: 7,49 CAD
[ Voor 3% gewijzigd door Gumball op 13-10-2008 16:02 ]
Ja, maar dan nog is het veel goedkoper.Gumball schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:59:
[...]
Moet je bij VIDEOGAMESPLUS.CA ook portokosten betalen?
Ik denk dat ik ook maar eens een playstation 3 aanschaf, iemand hier die het online heeft gekocht?
Zo ja waar, zag dat hij bij Chear.nl 1 van de goedkoopste is. Iemand ervaring met deze winkel?
Zit er veel verschil in kwaliteit van HDMI kabels anders bestel ik er gewoon 1tje daar.
Daar ben ik voor PSX 3, HDMI kabel, extra controller + GTA IV 525 euro kwijt, is toch wel een nette prijs dacht ik zo
Zo ja waar, zag dat hij bij Chear.nl 1 van de goedkoopste is. Iemand ervaring met deze winkel?
Zit er veel verschil in kwaliteit van HDMI kabels anders bestel ik er gewoon 1tje daar.
Daar ben ik voor PSX 3, HDMI kabel, extra controller + GTA IV 525 euro kwijt, is toch wel een nette prijs dacht ik zo
[ Voor 35% gewijzigd door Drazzic op 13-10-2008 16:23 ]
Met een beetje gegoogle vind je zo antwoord op al jouw vragen, maar goed laat ik eens behulpzaam zijn aangezien je nieuw bentDrazzic schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:14:
Ik denk dat ik ook maar eens een playstation 3 aanschaf, iemand hier die het online heeft gekocht?
Tweakers.net en Budgetgaming.nl hebben beide shopreviews van kopers, ik zou zeggen neem eens een kijkje of die store erbij staat.
Sony adviseert zelf niet meer dan 19 euro voor een HDMI kabel van 2 meter te betalen aangezien je geen kwaliteitsverschil merkt tussen goedkope en dure kabels op zo'n korte afstand.
525 euro zou een redelijke deal zijn, ervanuitgaande dat je een PS3 80GB + 2x DualShock 3 + GTA 4 + HDMI kabel ontvangt.
Hopelijk kun je hier wat mee!
Heeft ook nog weer te maken met het gewicht van het pakket dacht ik. Weet het niet zeker, moet je om te checken even wat meer in je winkelmand stoppen en dan kijken naar de verzendkosten.Gumball schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:59:
[...]
Moet je bij VIDEOGAMESPLUS.CA ook portokosten betalen?
Beter lezen: 7,49 CAD
KickLau26 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:47:
[...]
Hoe zit het met het geluid van een 7200rpm-schijf, is dat harder dan dat van een 5400-schijf?
Ik wil binnenkort een 320 of 500Gb schijf erin doen (alleen is de 500-schijf nog 120 euro volgens de pw, en das veel geld).
Maar nou zag ik dat er zo goed als alleen nog maar SATA2 (ipv SATA) schijven te koop zijn, kan ik die zonder problemen in de ps3 zetten?
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Het automatisch afsluiten na een download en install lijkt me ook erg handig in de nieuwe firmware.Shiver23 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:06:
Er komt (zeer) spoedig een nieuwe firmware voor de PS3:
[...]
Veel energieverbeteringen dus en de PSN-cards worden nu ook serieus genomen. Scene Search ziet er ook uit als een handige functie. Omdat Socom deze week uitkomt zal de firmware ook wel in de komende dagen online komen. Ik denk zelf morgen, want volgens mij kwamen eerdere firmwares ook veelal op dinsdag uit.
Verwijderd
Nee hoor, ik vind dat PES er dit jaar beter uit ziet (in-game footage en replays zal ik het niet over hebben).MuSeLive schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:20:
Zou een hogere cache ook iets uitmaken voor de snelheid in een PS3?OCTheEagle schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 11:30:
[...]
Samengevat worden 7200 rpm's ietsje warmer dan 5400 rpm's echter is dat verschil te verwaarlozen. Aan de andere kant kun je je opvragen of de hogere prijs van 7200 rpm harde schijven opwegen tegen de marginale performanceverbeteringen ten opzichte van 5400 rpm schijven.
Ik ben van plan mijn 60 GB ook te vervangen door een 320 GB schijf en nu zie ik dat WD er nu een beschikbaar heeft met dubbel cache, 16 mb.
De standaard harde schijf die in mijn PS3 zat was een Seagate LD25.2 40 gb. , wat dus een 5400 RPM HD is met 2 mb. cache.zwembroek schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:35:
[...]
Zou een hogere cache ook iets uitmaken voor de snelheid in een PS3?
Ik ben van plan mijn 60 GB ook te vervangen door een 320 GB schijf en nu zie ik dat WD er nu een beschikbaar heeft met dubbel cache, 16 mb.
Nu zit er bij mij een Seagate momentus 7200.3 HD in, die dus 7200 RPM is en 16 mb. cache heeft.
Ik merk het verschil niet tussen beide harde schijven, hij is er niet merkbaar sneller op geworden ofzo, enige wat prettiger is, is natuurlijk dat hij wat meer opslag heeft.
Thnx voor je reactie! Ik dacht het wel al maar nu weet ik het tenminste zeker zodat ik niet strax met een harde schijf opgescheept zit die ik niet kan gebruiken
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
NTFS zal wel niet gebeuren; denk dat Microsoft het daar niet zo mee eens zal zijnGumball schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:16:
Dan zal het een van de bestandsformaten uit de linux/unix wereld moeten worden. Zou wel tof zijn; want die 4GB limiet op FAT32 is idd wel vervelend met die hd rips van tegenwoordig.
Yamaha MT-09
Dit vind ik wel grappig. Ik ben jarenlang PES speler geweest en op dit moment vind ik FIFA09 lekkerder spelen en zeg jij dat PES09 mooier uitziet. Terwijl het jarenlang andersom is geweest. Ik heb FIFA09 al gekocht, wellicht dat ik de PES09 demo nogmaals moet spelen. Misschien heb ik wat gemist.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:51:
[...]
Nee hoor, ik vind dat PES er dit jaar beter uit ziet (in-game footage en replays zal ik het niet over hebben).
Maar zoals al gezegd werd, het gaat uiteindelijk om de gameplay. En dit jaar is de keuze voor mij gewoon FIFA09. En dat Seabass al jarenlang loze beloftes maakt doet mij ook afstand nemen van de franchise.
Ah prima, mooi om te weten. Dan ga ik gewoon voor een standaard 5400 320 Gb.Jorn1986 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:00:
[...]
De standaard harde schijf die in mijn PS3 zat was een Seagate LD25.2 40 gb. , wat dus een 5400 RPM HD is met 2 mb. cache.
Nu zit er bij mij een Seagate momentus 7200.3 HD in, die dus 7200 RPM is en 16 mb. cache heeft.
Ik merk het verschil niet tussen beide harde schijven, hij is er niet merkbaar sneller op geworden ofzo, enige wat prettiger is, is natuurlijk dat hij wat meer opslag heeft.
Shit, ik wil nu een 2e PS3 (voor mn pa) kopen. Alleen is het zonde als op 31okt die LBP bundel komt wat me feitelijk gewoon 60EUR scheelt. Iemand nog tips?
Lijkt me sterk dat ik iets kan regelen in de winkel, welliht dat de spellen gratis gegeven kunnen worden bij bestaande 80GB modellen zodat je niet de officiele pack hoeft. Zo gebeurde dat ook bij de starterpacks volgens mij.
--- NVT ---
[ Voor 97% gewijzigd door cornfed99111 op 14-10-2008 14:42 ]
Bij de Saturn in Tilburg is hij nog steeds 369 volgens mij. Importeer je LBP en dan ben je misschien een 10tje duurder uit.nudie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:33:
Shit, ik wil nu een 2e PS3 (voor mn pa) kopen. Alleen is het zonde als op 31okt die LBP bundel komt wat me feitelijk gewoon 60EUR scheelt. Iemand nog tips?Lijkt me sterk dat ik iets kan regelen in de winkel, welliht dat de spellen gratis gegeven kunnen worden bij bestaande 80GB modellen zodat je niet de officiele pack hoeft. Zo gebeurde dat ook bij de starterpacks volgens mij.
Flash 9 support is erg fijn! Helaas komt versie 10 bijna uit maar het zal helpen om het browsen op de PS3 wat prettiger te maken.PlayStation 3's upcoming 2.50 firmware includes support for Flash 9 via the console's web browser alongside various changes announced yesterday.
Eurogamer has also been told that you'll be able to see optional EXIF (exchangeable image file format) information while viewing photos.
Geen Home?
De open beta was toch gepland in oktober?
De open beta was toch gepland in oktober?
Home is momenteel op versie 0.98 maar het lijkt mij niet onwaarschijnlijk als binnenkort ook Home uitkomt.
Verwijderd
Ik heb hem liever wat stabieler, mn console is er al meerdere keren compleet op vastgelopen.wheeler schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:49:
[...]
Flash 9 support is erg fijn! Helaas komt versie 10 bijna uit maar het zal helpen om het browsen op de PS3 wat prettiger te maken.
Flink balen, zit al eigelijk beetje te wachten op leuke prijs voor die 80Gb versie (dit had leuk geweest dus)cornfed99111 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:00:
Alleen vandaag tussen 12:00 en 13:00 uur bij Wehkamp (Lunchbreaker) de
Playstation 3 met 80 Gb voor €369 + verzendkosten.
Bij dynabyte hebben ze wel aardige bundels met de 40 Gb versie, maar daaronder staat weer iets raars dat je hem misschien in andere doos krijgt of een licht krasje ofzo, klinkt dus als opgeknapte modellen.
Maarja, dan nog maar even wachten
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Bij gebrek aan een apart topic, als ik het goed begrijp komt SOCOM confrontation deze donderdag in de PSS en de blue-ray versie pas eind november? Heb al wat gezocht, maar kom tegenstrijdige berichten tegen.
Het is een verschil van 30,- op bijna 400,-. Geld is geld, en wie het kleine niet eert.... Maar waarom lang wachten om die 3 tientjes te besparenOnly schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:30:
[...]
Flink balen, zit al eigelijk beetje te wachten op leuke prijs voor die 80Gb versie (dit had leuk geweest dus)![]()
Bij dynabyte hebben ze wel aardige bundels met de 40 Gb versie, maar daaronder staat weer iets raars dat je hem misschien in andere doos krijgt of een licht krasje ofzo, klinkt dus als opgeknapte modellen.
Niet voor iedereen is 3 tientjes niks.PWM schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:13:
[...]
Het is een verschil van 30,- op bijna 400,-. Geld is geld, en wie het kleine niet eert.... Maar waarom lang wachten om die 3 tientjes te besparen
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
http://www.chear.nl/Chear..._01_Playstation3/7109513/Only schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:30:
[...]
Flink balen, zit al eigelijk beetje te wachten op leuke prijs voor die 80Gb versie (dit had leuk geweest dus)![]()
hier is hij 390 euro, hij zal toch niet veel goedkoper worden binnen korte tijd of wel, anders bestel ik deze denk ik wel is 1 van de goedkoopste die ik kan vinden online.
Dat zeg ik ook niet
Ik zeg wel dat het verschil 369,- of - 399,-, niet een verschil is waarop ik maanden zou gaan zitten wachten
Of 388,- incl verzending: http://azerty.nl/producte...n-3-80-gb-amp-dual-s.html
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 14-10-2008 19:22 ]
De 80GB PS3 is deze week 379,- bij Media Markt Amsterdam Arena. Dat betekent dat je 'm voor diezelfde prijs bij iedere BCC in het land kunt oppikken. Geen verzendkosten, nieuwste model, dual shock erbij en een betrouwbare leverancier.
Dan kunnen we nu weer ontopic.
Dan kunnen we nu weer ontopic.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Ik hoop dat er snel een demo van Dead Space komt, de game krijgt behoorlijk hoge recensies en ik kan wel een goede actie/horror game gebruiken in afwachting van Resident Evil 5.
Hij komt over een week al uit trouwens.
Ik heb begrepen dat er zowel op de 360 als op de PS3 geen demo van uitkomt... Ik wil de game volgende week ook gaan halen. Na het (opnieuw) spelen van de demo van Bioshock overviel me wederom de teleurstelling van de game zoals die me destijd op de 360 en PC ook al overviel... Ik ga voor Dead Space, ook gezien de zeer goede reviews.-Sander schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:07:
Ik hoop dat er snel een demo van Dead Space komt, de game krijgt behoorlijk hoge recensies en ik kan wel een goede actie/horror game gebruiken in afwachting van Resident Evil 5.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Voor drie tientjes meer kun je *NU* gamen ipv over een onbekend x aantal maanden. Voor zo'n laag bedrag zou ik mezelf niet maanden plezier ontzeggen. Een avondje uit en je bent dat bedrag ook kwijt. Waar hebben we het dan over?
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op PSN? Ik krijg het bericht dat het gebruik van PSN suspended is
PSN is down voor onderhoud en nieuwe firmware
Ja, is onderhoud. Morgen komt de nieuwe firmware en daar heeft het oa mee te maken.DCFreak schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:34:
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op PSN? Ik krijg het bericht dat het gebruik van PSN suspended is
Danku voor de infoShiver23 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:38:
Ja, is onderhoud. Morgen komt de nieuwe firmware en daar heeft het oa mee te maken.
Verwijderd
Dan is er toch 1 voordeel aan de eigen EA servers, ik kan gewoon Bf BC doen. Lag is de laatste tijd ook veel minder dan de eerste maanden. Al die stumpers die met hun 56k verbinding online gamen zijn nu eindelijk opgerot.
Bennik het helemaal mee eens, je kan blijven wachten want over 2 jaar kost de ps3 vast nog maar 231,28 maar dan moet je nog wel zolang wachten. Je maakt de analyse vindt ik de hardware nu zijn geld waard of toch niet. Maar ik zou ik liever nu kopen dan straks.ymmv schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:20:
[...]
Voor drie tientjes meer kun je *NU* gamen ipv over een onbekend x aantal maanden. Voor zo'n laag bedrag zou ik mezelf niet maanden plezier ontzeggen. Een avondje uit en je bent dat bedrag ook kwijt. Waar hebben we het dan over?
Yup want iedereen met een trage internet verbinding is een stumper!Al die stumpers die met hun 56k verbinding online gamen zijn nu eindelijk opgerot.
Juist geconcludeerd uwerzijds.EgoPro schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:44:
Yup want iedereen met een trage internet verbinding is een stumper!
Misschien is de toevoeging stumper niet helemaal op zijn plaats maar frustrerend is het wel als je met je 20mb verbinding gewoon zit te laggen omdat een of andere dwaas het nodig vind mee te doen met zen inbelverbinding terwijl dit dus eigenlijk niet kan.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Net eens even alle rave-reviews gelezen van Little Big Planet... maar ik snap het niet. Wat is er nou leuk aan dit spel?
Ok, vette graphics IMHO. Maar de lol is er toch wel af naar mijn idee na een uurtje of 2.
Dit moet DE game zijn voor de ps3 (die alweer maanden uit staat bij mij), maar als dit DE game is kan ik beter mijn ps3 verkopen geloof ik?
Ik heb nog enige hoop gevestigd op resistance2, alhoewel ik de laatste video daarvan weer zwaar vond tegenvallen. Monsters leken wel geanimeerde bitmaps van dichtbij?
Ok, vette graphics IMHO. Maar de lol is er toch wel af naar mijn idee na een uurtje of 2.
Dit moet DE game zijn voor de ps3 (die alweer maanden uit staat bij mij), maar als dit DE game is kan ik beter mijn ps3 verkopen geloof ik?
Ik heb nog enige hoop gevestigd op resistance2, alhoewel ik de laatste video daarvan weer zwaar vond tegenvallen. Monsters leken wel geanimeerde bitmaps van dichtbij?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Phuse.... geef het toch op.
Koop een goed boek
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Haha, nee sorry. Ik snap dat het wel weer zo overkomt, maar ik hoopte gewoon dat LBP de redding van mijn ps3 zou zijn. Het is wel een goede dvd/bluray speler overigens als dat je gerust stelt haha.
Weet niet welke exclusives er nog meer gaan komen op de PS3 afgezien van Resistance 2 die de moeite waard zijn?
Waarom zijn er exclusives nodig om je PS3 te "redden"? Er zijn genoeg leuke spellen te koop.
Omdat ik alle andere spellen op de xbox360 speel vanwege:Svennie schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:15:
Waarom zijn er exclusives nodig om je PS3 te "redden"? Er zijn genoeg leuke spellen te koop.
1) de fijnere controller IMHO
2) het betere, maar helaas betaalde, online systeem
3) de achievements (yes I am an achievement whore... sue me)
Om even background info te geven: ik heb de PS3 ooit alleen gekocht voor de F1 license die Sony exclusief in handen had. Vervolgens dumpen ze een leuke remake van F1 '06 op de ps3 en laten de licentie vallen... dus daar zit je dan met je ps3. Probeer er het beste van te maken maar. Heb een aantal spellen gekocht die veelal tegenvielen:
1) F1CE: aardige poging voor een eerste ps3 f1 titel: 7+
2) Resistance: in eerste instantie teleurgesteld, later nog maar es uitgespeeld: 7
3) Assassins' Creed: het spel waar 90% ingetrapt is: 4
4) Buzz! TV: nooit gedacht dat het slechter zou zijn dan op de ps2: 5
5) GT5:P: leuk tot aan de achterlijke penalty's en het slechte online gedeelte: 5
6) MGS4: ehm om een of andere reden kon het me niet boeien (itt MGS:TS): 5
Volgens mij waren ze dat...
[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 15-10-2008 09:25 ]
Verkoop dan lekker je PS3 en klaar ben je toch?
Zelf kan ik niet wachten op LBP, ondanks dat ik maar mondjesmaat filmpjes en screens heb bekeken. Het hele concept staat me wel aan. En tot die tijd is Wipeout HD een mooie zoethouder
Zelf kan ik niet wachten op LBP, ondanks dat ik maar mondjesmaat filmpjes en screens heb bekeken. Het hele concept staat me wel aan. En tot die tijd is Wipeout HD een mooie zoethouder
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Mwah brengt geen zak meer op dat ding. En het is een goede dvd/bluray speler.Meelobee schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:30:
Verkoop dan lekker je PS3 en klaar ben je toch?
Als je adventure games speelt zijn deze games misschien iets voor je:Phusebox schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:21:
[...]
Omdat ik alle andere spellen op de xbox360 speel vanwege:
1) de fijnere controller IMHO
2) het betere, maar helaas betaalde, online systeem
3) de achievements (yes I am an achievement whore... sue me)
Om even background info te geven: ik heb de PS3 ooit alleen gekocht voor de F1 license die Sony exclusief in handen had. Vervolgens dumpen ze een leuke remake van F1 '06 op de ps3 en laten de licentie vallen... dus daar zit je dan met je ps3. Probeer er het beste van te maken maar. Heb een aantal spellen gekocht die veelal tegenvielen:
1) F1CE: aardige poging voor een eerste ps3 f1 titel: 7+
2) Resistance: in eerste instantie teleurgesteld, later nog maar es uitgespeeld: 7
3) Assassins' Creed: het spel waar 90% ingetrapt is: 4
4) Buzz! TV: nooit gedacht dat het slechter zou zijn dan op de ps2: 5
5) GT5:P: leuk tot aan de achterlijke penalty's en het slechte online gedeelte: 5
6) MGS4: ehm om een of andere reden kon het me niet boeien (itt MGS:TS): 5
Volgens mij waren ze dat...
1. Uncharted: Drake's Fortune
2. Ratchet & Clank: Tool Of Destruction
3. Ratchet & Clank: Quest for Booty
ik heb precies het zelfde als jij met de Xbox 360 en de PS3
[ Voor 3% gewijzigd door crzyhiphopazn op 15-10-2008 10:54 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Achievements heb je tegenwoordig ook op de PS3, al heet het dan Trophies.
Je kan je PS3 met een aantal spellen erbij prima verkopen.
Ratchet & Clank moet je van houden, doe ik persoonlijk niet zo, uncharted vind ik persoonlijk erg gaaf. Als je van schietspellen houdt is RFOM erg gaaf en tegenwoordig voor niet al te veel geld te krijgen nu het een platinum game is.
Assassins' Creed kan mij ook nog? niet zo boeien, heb het even gespeeld maar aan de kant gezet voor andere spellen.
Je kan je PS3 met een aantal spellen erbij prima verkopen.
Ratchet & Clank moet je van houden, doe ik persoonlijk niet zo, uncharted vind ik persoonlijk erg gaaf. Als je van schietspellen houdt is RFOM erg gaaf en tegenwoordig voor niet al te veel geld te krijgen nu het een platinum game is.
Assassins' Creed kan mij ook nog? niet zo boeien, heb het even gespeeld maar aan de kant gezet voor andere spellen.
[ Voor 33% gewijzigd door Svennie op 15-10-2008 10:03 ]
Ik vind Assassins' Creed wel leuk, maar heeft veel saaie herhalende elementen. Wel erg mooi gemaakt.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Omgevingen zien er inderdaad goed uit. Ik ben ook nog niet verder gekomen dan de intro, waar je nog verteld wordt dat je op een bankje moet gaan zitten en moet luisteren. Misschien moet ik het spel nog wel een kans geven.GreenSky schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:17:
Ik vind Assassins' Creed wel leuk, maar heeft veel saaie herhalende elementen. Wel erg mooi gemaakt.
Verwijderd
In mijn ogen ben je een ongelooflijke stumper als je met een trage verbinding iedereen frustreert die ook in die online match/race/gevecht zit.EgoPro schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:44:
Yup want iedereen met een trage internet verbinding is een stumper!
1. Je hebt er niks aan want zelf heb je er ook last van, online gamen valt dus tegen voor die persoon.
2. Je verpest het voor iedereen die wel een fatsoenlijke verbinding heeft, zonde van je tijd.
Met een abo van 10/20€ per maand heb je een verbinding waarmee je nooit lag zal veroorzaken.
Je moet het inderdaad echt een kans geven. Ik had het spel gekregen van m'n zus (gelukkig heeft ze een platinum gekocht, niet de volle mep betaald) en na de intro had ik al heel snel de behoefte om GTA 4 er weer in te stoppen. Toch nog even doorgespeeld, en het wordt wel leuk. Zeker als je naar de grote stad moet, erg mooi. Over de daken klimmen en rennen.
Ik ben wel een stukje verder met Assassin's Creed. Opzich best leuk, maar vaak repetitief.
De besturing qua klimmen doet het character zelf. Dus dat gaat vaak wel goed.
De besturing qua klimmen doet het character zelf. Dus dat gaat vaak wel goed.
Zal al wel gemeld zijn, maar ik kon het niet terugvinden: Er staat een Warhawk demo in de US store. Toch maar eens kijken of het wat is.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Weet iemand nou hoe het zit met de die-shrink in de PS3?
Is dit nu zo bij alle modellen die je op dit moment kan kopen?
Ik zit te denken om mijn ps3 60 gb incl 4 spellen in de verkoop te doen en een zuinigere en stillere ps3 te gaan halen, maar weet niet of ik nu moet wachten op de 160 gb versie? Of is dit al bij de 80 gb versie standaard? Vervelende is dat je het nergens aan kan zien...
Is dit nu zo bij alle modellen die je op dit moment kan kopen?
Ik zit te denken om mijn ps3 60 gb incl 4 spellen in de verkoop te doen en een zuinigere en stillere ps3 te gaan halen, maar weet niet of ik nu moet wachten op de 160 gb versie? Of is dit al bij de 80 gb versie standaard? Vervelende is dat je het nergens aan kan zien...
2.5 staat online. Hierin zit (eindelijk) de mogelijkheid om filmpjes van HD achter elkaar af te laten spelen. Dit werkt ook via een externe HD of als je het streamt.
@johan12. De 80GB is volledig 65nm. De 160GB zal niet anders worden denk ik.
@johan12. De 80GB is volledig 65nm. De 160GB zal niet anders worden denk ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 15-10-2008 11:37 ]
Heeft iemand enig idee waarom mijn PS3 Uncharted: Drake's Fortune er maar op 576p uitknalt? Terwijl hij ook 720p zou moeten kunnen?
Learn something new every day.
576p uitzetten in video instellingen menu?Bal0n schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:16:
Heeft iemand enig idee waarom mijn PS3 Uncharted: Drake's Fortune er maar op 576p uitknalt? Terwijl hij ook 720p zou moeten kunnen?
Waarschijnlijk staat de 720p optie bij hem uit gevinkt omdat hij alles op 1080p wil forceren, helaas doen sommige games hier niet aan.
Het lijkt mij nog een leuke toevoeging als je PS3 zou bijhouden welke games je allemaal hebt. Dit lijstje kan je dan mooi zien bij je online ID gegevens.... Misschioen gek maar sommige mensen zijn zo geil op de digitale penis dat er denk ik zelfs meer games door verkocht zullen worden.
Een vriend van mij heeft een 360 en hij koopt speciaal spellen waar je gemakkelijk 1000 punten voor kunt halen om zen score te verhogen. Maakt niet uit wat voor spellen het zijn als je de score maar makkelijk haalt.
Een vriend van mij heeft een 360 en hij koopt speciaal spellen waar je gemakkelijk 1000 punten voor kunt halen om zen score te verhogen. Maakt niet uit wat voor spellen het zijn als je de score maar makkelijk haalt.

Dat is wel heel erg triestswopdark schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:45:

Over het bijhouden van dat lijstje: inderdaad fijn, maar vooral om te zien hoever je vrienden in het spel gevorderd zijn en om te kijken wie je potentieel kan uitnodigen voor een bepaalde game. Tenminste, dat is waar ik het voor gebruik,swopdark schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:45:
Het lijkt mij nog een leuke toevoeging als je PS3 zou bijhouden welke games je allemaal hebt. Dit lijstje kan je dan mooi zien bij je online ID gegevens.... Misschioen gek maar sommige mensen zijn zo geil op de digitale penis dat er denk ik zelfs meer games door verkocht zullen worden.
Verder klinkt het voor ons misschien belachelijk dat je spellen speelt om makkelijk AP te krijgen, maar voor de mensen die dit doen is het halen van AP een soort overkoepelend spel/doel op zich geworden. Ik vind het halen van AP ook belangrijk (maar dan alleen voor mezelf, niet om aan anderen te showen) maar speel eigenlijk nooit tegen mijn zin om AP te halen. Voor andere mensen is de drive om AP te halen blijkbaar nog veel groter en die komen dan wellicht eerder in de verleiding...
Ik vind het trouwens echt jammer dat mensen steeds lopen te beweren dat je Achievements alleen doet om te pronken naar je vrienden of om je 'digitale penis'. Ik weet echt zeker dat er velen mensen zijn die het gewoon voor zichzelf doen omdat het een leuke manier is om meer uit je games te halen en/of een motivator om net even door te zetten op een moeilijk punt. Het gaat in mijn geval puur om the experience. Een moeilijke achievement halen is hetzelfde als een moeilijke eindbaas verslaan. Dat heerlijke gevoel dat je het eindelijk hebt gehaald, iets wat vele gamers zullen herkennen. Een moeilijke achievement van 5AP geeft mij dan ook meer voldoening dan een makkelijke van 100AP.Het verbaast me echt dat veel gamers niet het inlevingsvermogen hebben om te snappen waarom achievements/trophies ze leuk zijn voor veel gamers. Juist omdat het systeem dezelfde competatieve elementen bevat die in veel games terug te vinden zijn die we juist zo waarderen.
Zo denk ik ook over Trophies. Ik vind het alleen wel jammer dat er wel erg makkelijke zijn, als bv "eerste keer rijden met een motor" of "eerste kill", dat maakt het minder speciaal om een trophie te halen.SeamusXanthus schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:24:
Ik vind het trouwens echt jammer dat mensen steeds lopen te beweren dat je Achievements alleen doet om te pronken naar je vrienden of om je 'digitale penis'. Ik weet echt zeker dat er velen mensen zijn die het gewoon voor zichzelf doen omdat het een leuke manier is om meer uit je games te halen en/of een motivator om net even door te zetten op een moeilijk punt. Het gaat in mijn geval puur om the experience. Een moeilijke achievement halen is hetzelfde als een moeilijke eindbaas verslaan. Dat heerlijke gevoel dat je het eindelijk hebt gehaald, iets wat vele gamers zullen herkennen. Een moeilijke achievement van 5AP geeft mij dan ook meer voldoening dan een makkelijke van 100AP.Het verbaast me echt dat veel gamers niet het inlevingsvermogen hebben om te snappen waarom achievements/trophies ze leuk zijn voor veel gamers. Juist omdat het systeem dezelfde competatieve elementen bevat die in veel games terug te vinden zijn die we juist zo waarderen.
De echt moeilijke voegen wel terdege echt iets toe aan een spel.
[ Voor 66% gewijzigd door Svennie op 15-10-2008 15:43 ]
Laden van trophies is in 2.5 ook een stuk sneller geworden en weergave ook beter. Ook mooi dat ze eindelijk van die rare webinterface van account-management af zijn. Ja ik vind het weer een mooie update die alles net weer wat beter/fijner/zuiniger/makkelijker/sneller maakt.
Is de buffergrootte nu eindelijk eens opgerekt voor het streamen van video? Als je bij een oudere firmware ging videokijken (bv gametrailers) had je constant buffering messages... (ik heb nog niet geupdate... zal ik zo ff doen)Shiver23 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:53:
Laden van trophies is in 2.5 ook een stuk sneller geworden en weergave ook beter. Ook mooi dat ze eindelijk van die rare webinterface van account-management af zijn. Ja ik vind het weer een mooie update die alles net weer wat beter/fijner/zuiniger/makkelijker/sneller maakt.
Geen idee. Probeer het uitEfBe schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:46:
[...]
Is de buffergrootte nu eindelijk eens opgerekt voor het streamen van video? Als je bij een oudere firmware ging videokijken (bv gametrailers) had je constant buffering messages... (ik heb nog niet geupdate... zal ik zo ff doen)
Die functie moet voor elk spel afzonderlijk geimplementeerd zijn, net zoals het aanpassen van de muziekafspeellijst binnen een spel, trophies, etc.mzx schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:16:
Hoe maak ik een screenshot in versie 2.5?
Het lijkt er op alsof WMA niet meer werkt, althans WMA vanaf game trailers geeft 'not supported' error (terwijl het wel aan staat). Flash videos op youtube kunnen niet full screen, ik dacht dat dit wel kon. Naja, zo vaak gebruik ik dat nu ook weer niet
Ook videos op gametrailers kunnen niet full screen, iemand dit al wel gelukt in v2.50?
Ligt het aan mij of werkt de PSS een stuk sneller (laden van icoontjes en dergelijke) na de V2.50 update?
Dit topic is gesloten.