Welkom in alweer deel 35 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 35 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Jouw favoriete game van het moment • GTA IV • MGS4 GotP • GT5 Prologue • Battlefield: BC • Buzz Quiz • Soul Calibur • Singstar • Brothers in Arms HH • Top Spin • Anders Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
[ Voor 49% gewijzigd door Arx op 22-10-2008 10:20 ]
Anoniem: 129319
Anoniem: 130184
Als je in die logica gaat denken, op de PS3 zit toch ook geen composiet aansluiting?Anoniem: 129319 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:48:
Onze TV is geen nieuwe, heeft dus geen HDMI of component. Ik sluit die dan gewoon aan met de bijgeleverde kabel, composiet? In de begin post staat dat je dan best aansluit via RGB-Scart, maar er zit toch geen scart connector op de PS3?
Feit, maar dan moet ik nog een speciale kabel extra aankopen die van die special PS aansluiting naar SCART gaat?Anoniem: 130184 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:51:
[...]
Als je in die logica gaat denken, op de PS3 zit toch ook geen composiet aansluiting?
Anoniem: 130184
Ja, een RGB Scart kabel bestaat geloof ik niet voor de PS3, dus moet je een RGB Scart kabel voor de PS2 kopen die ook gewoon in de PS3 past.Anoniem: 129319 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:56:
[...]
Feit, maar dan moet ik nog een speciale kabel extra aankopen die van die special PS aansluiting naar SCART gaat?
Anoniem: 131051
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Toen ik je verhaal las moest ik hieraan denken. Je hebt de nieuwe firmware erop staan? Ik weet er verder niets meer van dan in het artikel staat, maar misschien heb je er iets aan.biobak schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:13:
Ik heb sinds dit weekend ook een PS3 80Gb met GT5 (bij de Intertoys a € 349,00 + € 37,99 voor het spel). Ik ga hem vooral als multimedia apparaat gebruiken. Ik heb alleen wat problemen gehad met GT5. Als je het spel speelde, weer afsloot en opnieuw opende waren de kleuren in het spel door elkaar gegooid alsof er een kleur ontbrak. De rode Ferrari uit het beginfilmpje was opeens blauwen ook de personages zagen er nogal blauw uit. Na een herstart van de console was alles weer oke. Hij is aangesloten met HDMI via een Sony versterker (HDMI passthrough). Bijvoorbeeld de webbrowser en de Sony Store zagen er wel gewoon uit, dus je zou zeggen dat het niet ligt aan de aansluitingen. Iemand bekend met dit verschijnsel?
PSN: Shiver23
Die lijst is voor europa overigens wel erg droevig (niet voor de VS overigens). Net of er voor europa geen releasedates bekend zijnscorpie schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:25:
Topic start moet nog even geupdate worden (zoals Arx zelf ook al zei), maar specifiek even het "welke games komen binnenkort uit" gedeelte. 1942 Joint Strike en WipeOut HD zijn allebei al gereleased.
BTW misschien interessant om een lijstje bij te houden met (voorlopige) releasedates? Ben nu een beetje het overzicht kwijt. (Overzicht reeds gevonden: http://ps3.ign.com/index/release.html)
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Yesasia.com, vga.ca heeft ook een mooie prijsP-Nut schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:25:
Ik wil graag 2 dualshock3 controllers bestellen (voor littlebigplanet)... er heeft iemand een al een hele lange tijd geleden hier toen een link geplaatst met een mooie prijs... iemand enig idee waar ik de controllers goedkoop kan krijgen?
PSNID : HoefMeistert
Dit vind ik ook wel een interresante vraag. FPS games speel ik toch liever met muis en TBAnoniem: 129319 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:48:
Heb mijn PS3 nu enkele weken . Is aangesloten op een 22" LCD van Samsung via HDMI, mooie kwaliteit! Speel vooral Gran Turismo 5 en NBA LIVE '09. ALs ik een toetsenbord en muis aansluit via USB, zou ik dan daarmee games kunnen spelen? Ik denk vooral aan shooters.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Far Cry 2 nu al te koop dan?El_V schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:08:
bij saturn groningen voor 49 euro:
far cry 2
saints row 2
fifa 09
brothers in arms
midnight club
Gamertag: VAS taijyn
[ Voor 91% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-10-2008 14:44 ]
Gamertag: VAS taijyn
Paar winkels verder (E-Plaza) hadden ze de 40Gb voor 375 en de 80Gb voor 385, dus 349 voor de 80Gb is wel een goede deal. Blijkbaar wordt er in mijn woonplaats flink geconcureerd tussen Intertoys en E-Plaza (=Bart Smit). Laatst had ik ook al een Wii Sportpack met een dikke korting gekocht.Anoniem: 131051 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:21:
350 is wel een hele goede prijs voor enkel de console!
Op sommige plaatsen wordt zelfs nog de 40Gb verkocht, maar ik zag er geen plaatje bij. Als ik eerlijk ben vind ik het matzwarte front van de 40Gb misschien wel mooier dan het chroom plaatje bij de 80Gb (subtiliteit wint het bij mij altijd). Maar het zou vrij dom zijn om een 40Gb te kopen, aangezien de 80 geleverd is met een dual shock en dus meer value for money biedt.
Ik heb de nieuwe firmware maar deze verschijnselen heb ik nog niet gehad.Shiver23 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:47:
[...]
Toen ik je verhaal las moest ik hieraan denken. Je hebt de nieuwe firmware erop staan? Ik weet er verder niets meer van dan in het artikel staat, maar misschien heb je er iets aan.
http://www.ps3-sense.nl/s...-3435.html?t=3435&goto=#1
alleen japan en usa version... gewoon compatible aangezien ik reviewers zie bedanken voor hun ontvangst?HoefMeistert schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:32:
[...]
Yesasia.com, vga.ca heeft ook een mooie prijs
waarschijnlijk wel, heeft zelfs online co-opTankbuster schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:24:
Kent iemand misschien nog wat goeie Co-op Shooters? Ik heb al naar Resistance 2 gekeken maar ik weet niet of die zo'n Coop heeft als in deel 1.
[ Voor 68% gewijzigd door Qoon3x op 20-10-2008 15:59 ]
[ Voor 14% gewijzigd door P-Nut op 20-10-2008 15:55 ]
Hier staat 3 november: http://www.evilgamerz.com...lanet-naar-begin-novemberP-Nut schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:53:
Beste klant,
We hebben uw bestelling ontvangen en danken u ervoor.
Helaas hebben we op het laatste moment te horen gekregen dat de game LittleBigPlanet is uitgesteld van 24 oktober naar 6 november!
De game zal op de dag van release bij u geleverd worden.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
De Shopmanager
//update
volgens verkoper aan de telefoon zal de game bij geen 1 andere retailer eerder verkocht kunne worden
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ow, dat was em al"Gamehubs.com has been established in Singapore few years ago. This is the best place whe...."
Anoniem: 231908
GameHubs.com komt uit Singaporejohan12 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:05:
Komt dat GameHubs.com uit azie, weet iemand dat?
Kan het niet zo snel vinden op de site, maar met andere woorden als ze in azie zitten zijn de games dus (zoals COD4) regio-locked voor downloadbare content helaas.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 238860
Maaaaar, als je even had rondgekeken op de site had je gevonden dat het meestal een amerikaans exemplaar betreft. En mochten er problemen zijn met online spelen kun je het spel gewoon terug sturen en krijg je je geld terug.scorpie schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:14:
Zo moeilijk is dat ook weer niet toch? Je gaat naar Gamehubs.com, klikt op "about gamehubs.com" en voila:
[...]
Ow, dat was em al
Gamehubs zit in Maleisie.Anoniem: 231908 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:14:
[...]
GameHubs.com komt uit Singapore, dus idd zit je dan aan een andere regio vast.
Gamehubs.com has been established in Singapore few years ago. This is the best place where the gamers and children able to get variety of games.
[ Voor 7% gewijzigd door ChromeFR op 20-10-2008 19:28 . Reden: Signaalsterkte ]
Final Fantasy XIII komt eerst alleen op de PS3 in Japan uit, die releasedatum staat nog op TBA op gamefaqs, met geluk is dat eind volgend jaar denk ik. Daarna wordt de game vertaald en geport voor de 360, wat maar een paar maanden zou duren, en dan komt de game hier en in Amerika tegelijk op PS3 en 360 uit.Anoniem: 238860 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:01:
[...]
En in de TS staat dat final fantasy XIII Q4 dit jaar komt, hoe je bij deze informatie komt is mij een raadsel. Naar mijn weten komt bij begin 2009 uit, en volgens de geruchten rond een januari of 10Word zoizo het mooiste, en misschien wel het beste spel van 2009!
De Japanse Blu-Ray-release van Final Fantasy: Advent Children die in maart 2009 uitkomt zal de FF13-demo bevatten. Dit is het enige wat tot nu toe officieel bekend is. Mijn verwachting is dat het volledige spel eind 2009 in Japan zal worden uitgebracht, de Amerikaanse en Europese release zal dan ergens in 2010 moeten zijn.Grannd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:30:
[...]
Final Fantasy XIII komt eerst alleen op de PS3 in Japan uit, die releasedatum staat nog op TBA op gamefaqs, met geluk is dat eind volgend jaar denk ik. Daarna wordt de game vertaald en geport voor de 360, wat maar een paar maanden zou duren, en dan komt de game hier en in Amerika tegelijk op PS3 en 360 uit.
Dus ik denk dat we hem hier niet voor 2010 zien verschijnen.
Ze versturen inderdaad vanuit Malesie. Ik weet ook niet wat voor een constructie ze hebben bedacht, maar ze zijn snel, goedkoop en betrouwbaar. Prima dusymmv schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:16:
Hmm ... ik heb 1 keer bij gamehubs.com besteld en dat pakketje was verstuurd vanuit Maleisie.
[ Voor 20% gewijzigd door Nico111 op 20-10-2008 20:24 ]
De nadelen zijn ook niet erg,Nico111 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:22:
Als je iets besteld bij gamehubs dan is het enigste nadeel dat het spel
- geen nederlandse taal bevat
- online gamen soms regio gebonden is
- update regio gebonden is
Mis ik nog iets.
[ Voor 10% gewijzigd door JeepXJ89 op 20-10-2008 20:30 ]
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Ik kan alleen voor de 360 games spreken, maar, als er een Nederlandse versie bestaat, krijg je die opgestuurd. Ook al is het een Chineze hoes, de NL taal is aanwezig.Nico111 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:22:
Als je iets besteld bij gamehubs dan is het enigste nadeel dat het spel
- geen nederlandse taal bevat
- online gamen soms regio gebonden is
- update regio gebonden is
Mis ik nog iets.
EDIT
klopt de een pre order goedkoper is en als de game eenmaal uit is dat de prijs stijgt?
Anoniem: 268098
Dat ligt toch aan welke taal je PS3 is ingesteld? Ik had ook een Aziaatische Ratchet and Clank, had de ps3 op Nederlands staan, en alles was gewoon nederlands in de gamePWM schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:28:
[...]
Ik kan alleen voor de 360 games spreken, maar, als er een Nederlandse versie bestaat, krijg je die opgestuurd. Ook al is het een Chineze hoes, de NL taal is aanwezig.
Pre-orders zijn eigenlijk nooit goedkoper. Daarom snap ik de pre-orders nooit, behalve bij hele populaire games die misschien op dezelfde dag zijn uitverkocht.
Asus Zenbook i7 256gb
Anoniem: 216021
en ook€ voor degene boven mij:P-Nut schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:25:
Ik wil graag 2 dualshock3 controllers bestellen (voor littlebigplanet)... er heeft iemand een al een hele lange tijd geleden hier toen een link geplaatst met een mooie prijs... iemand enig idee waar ik de controllers goedkoop kan krijgen?
Ik ben trotse eigenaar van een NG Sigma. Hij is in het begin erg frusterend, omdat ie heel moeilijk is. Maar als je de gameplay goed onder de knie hebt, wordt het erg verslavend. Een supergame. Hij ondersteund wel 1080p. Hij is bij meerdere sites te bestellen rond de 20 euro's. Bij play.com, The hut.com en videogameplus.comVersteegrob schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:59:
Hebben hier mensen het spel
Ninja Gaiden Sigma (ps3) , zo ja.
Hoe vinden jullie het? Wil hem ergens bestellen , lijkt me erg vet. Alleen las ik op sommige sites dat het 1080P ondersteunt maar andere sites zeggen hier niks over.
Kan verder echt niet wachten op Far Cry 2 en Cod5
Bedankt voor de tip, heb hem gelijk besteld.Anoniem: 268098 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:06:
[...]
Ik ben trotse eigenaar van een NG Sigma. Hij is in het begin erg frusterend, omdat ie heel moeilijk is. Maar als je de gameplay goed onder de knie hebt, wordt het erg verslavend. Een supergame. Hij ondersteund wel 1080p. Hij is bij meerdere sites te bestellen rond de 20 euro's. Bij play.com, The hut.com en videogameplus.com
Anoniem: 136772
Er schijnt wel verschil te zijn in de versies van NGS; volgens mij kan je met de US versie wel hoofden afhakken en in de EU versie niet.Versteegrob schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:22:
[...]
Bedankt voor de tip, heb hem gelijk besteld.
Maar is de besturing moeilijk of het spel zelf? Heb je hem uitgespeeld? Hoe is de sfeer/video/geluid??
ik heb dit weekend met zijn 4en de PES demo gespeeld, erg vermakelijk, alleen snel een paar spelletjes spelen is er niet bij omdat er na elk spel getoond wordt hoe geweldig het spel wel niet moet zijn en daar kun je niet doorheen klikken. Duurt een minuut, of 2 max maar je zit wel met 4 man te wachten. Daardoor speel de demo niet zo snel en zal ik het spel ook niet zo snel kopen, ik wil gewoon voetballen, ervaren of het spel de moeite waard is.Ghostrider schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:17:
Weet iemand trouwens meer games die leuk zijn voor 2 spelers zoals GT5 is leuk. Zijn er ook nog 4 player games?
PSN ID: Svennie-NL
Dus omdat je moet wachten in de demo voordat je weer kan spelen koop je het spel maar niet?Svennie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:46:
[...]
ik heb dit weekend met zijn 4en de PES demo gespeeld, erg vermakelijk, alleen snel een paar spelletjes spelen is er niet bij omdat er na elk spel getoond wordt hoe geweldig het spel wel niet moet zijn en daar kun je niet doorheen klikken. Duurt een minuut, of 2 max maar je zit wel met 4 man te wachten. Daardoor speel de demo niet zo snel en zal ik het spel ook niet zo snel kopen, ik wil gewoon voetballen, ervaren of het spel de moeite waard is.
[ Voor 7% gewijzigd door P.E.No.1 op 21-10-2008 08:47 ]
PSN id: PENo1
Ik heb hem gehad, maar na ong een half uur spelen meteen weer op marktplaats gegooid. 35 euro voor gevangen, dus ik was tevredenVersteegrob schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:59:
Hebben hier mensen het spel
Ninja Gaiden Sigma (ps3) , zo ja.
<..>
-
dat staat er niet, als ik een demo download doe ik dat om het spel te proberen, als ik dan constant moet wachten omdat ze willen laten zien hoe geweldig het spel wel niet is gaat me de demo irriteren. Zeker als je met 4 man zit te wachten en je weer hetzelfde filmpje aan moet zien. En als de demo me tegen gaat staan, dan ben ik minder geneigd het spel te kopen.P.E.No.1 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:42:
[...]
Dus omdat je moet wachten in de demo voordat je weer kan spelen koop je het spel maar niet?(ben overigens wel met je eens dat het irritant is dat je dat soort filmpjes in demo's niet kan skippen.) PES2009 is echt super vind ik iig. (ook online
)
Je weet wel dat je in het volledige spel het filmpje wel kan skippen he?Svennie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:17:
[...]
dat staat er niet, als ik een demo download doe ik dat om het spel te proberen, als ik dan constant moet wachten omdat ze willen laten zien hoe geweldig het spel wel niet is gaat me de demo irriteren. Zeker als je met 4 man zit te wachten en je weer hetzelfde filmpje aan moet zien. En als de demo me tegen gaat staan, dan ben ik minder geneigd het spel te kopen.
andere optie is het een keer huren bij een videotheek.
PSN id: PENo1
De besturing is best simpel, de spel zelf is moeilijk en soms frustrerend, maar daarom ook uitdagender. Ja meerdere malen, en je unlockt best veel extras, waardoor je het blijft doorspelen. De sfeer is zeker goed, erg duister, als je van messengeluiden houdt is t jouw game;) Maar als je niet schrikt in het begin van de moeilijkheidsgraad, is het een egte dope game. Ik speel m na een jaar nog steeds.Versteegrob schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:22:
[...]
Bedankt voor de tip, heb hem gelijk besteld.
Maar is de besturing moeilijk of het spel zelf? Heb je hem uitgespeeld? Hoe is de sfeer/video/geluid??
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 21-10-2008 10:30 ]
Het sleutelwoord is mogelijk datalimiet.Arx schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:05:
Ze hebben mijn Lycos account afgesloten zonder enige reden... Nu ziet de SP er niet uit.
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 198824
Afbeeldingen op photobucket of andere media hosting site site plaatsen, heb je nergens last van...Arx schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:05:
Ze hebben mijn Lycos account afgesloten zonder enige reden... Nu ziet de SP er niet uit.
- NAC Breda -
Kan je hem beter van ebay halen. 35 dollar.Ritchie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:54:
wow, bij Amazon.co.uk kost de dualshock maar 35 pond, ( ± 41 euro ) en dat komt incl verzenden op 41 pond ( ± 49 euro )
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
7 dollar voor verzending maar de startprijs is 46 dollar (but it now 55 dollar) dus waar die 35 vandaan komt weet ik ook niet.scorpie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:12:
Ach, komt toch altijd nog 30 dollar bij voor shipping, en dan is het ineens een stuk minder interessant, zeker gezien je ook nog kans loopt op het krijgen van een invoerheffing, etc.
[ Voor 15% gewijzigd door Svennie op 21-10-2008 11:26 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk dat je Yesasia bedoeld.zwembroek schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:46:
Heb net ff gekeken op mijn mobiel internet, maar volgens mij zijn ze daar iets duurder geworden.
Biz-com2 heeft ze voor 30 euro + 10 euro verzendkosten.
En volgens mij heb ik toen eens 35 inclusief verzendkosten betaald bij play asia. (Met korting coupon zoeken via google)
Everything thats has a beginning has an end
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Snap het niet mediamarkt zegt leverbaar, dynabyte ook, barsmit zegt over 2 dagenEl_V schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:42:
ben net bij 2 winkels geweest.. bij saturn verwachten ze hem donderdag en bij foregames morgen al
[ Voor 23% gewijzigd door Dakoina op 21-10-2008 14:11 ]
[ Voor 62% gewijzigd door Tankbuster op 21-10-2008 16:01 ]
Zou 'm dan toch bij de Mediamarkt kopen, daar is ie €55..Vampy719 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:20:
Heb dynabyte gebelt, en ja hoor far cry 2 is vandaag binnen gekomen en vrij geven voor verkoop. Heb hem apart laten liggen, dat wordt vanavond far cry 2 spelen
Ik ben hem nu aan het downloaden. Overigens via gamer.nl gekregenmzx schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:48:
Hoi!
doen hier ook mensen mee aan de resistance 2 Open beta?, Zoja, Ik ook! net de code ontvangen.
Ik hoop dat je deze online kan spelen!
Voeg me maar toe, psn: gameplaypage
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
PSN: Shiver23
gaat nog 10 % af bij dynabyte ! dus dan scheelt het nog 3 euro. Ga niet half uur omrijden en 10 min er vanaf parkeren om bij de mediamarkt te komen als ik bij dynabyte voor de deur parkeer en lang rijcreatif schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:03:
[...]
Zou 'm dan toch bij de Mediamarkt kopen, daar is ie €55..
Ja ik ookSnippertje schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:34:
[...]
Ik ben hem nu aan het downloaden. Overigens via gamer.nl gekregen
Nee, inderdaad als je het zo bekijktVampy719 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:43:
[...]
gaat nog 10 % af bij dynabyte ! dus dan scheelt het nog 3 euro. Ga niet half uur omrijden en 10 min er vanaf parkeren om bij de mediamarkt te komen als ik bij dynabyte voor de deur parkeer en lang rij
Anoniem: 238860
http://www.gametrailers.com/game/2649.htmlGrannd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:30:
[...]
Final Fantasy XIII komt eerst alleen op de PS3 in Japan uit, die releasedatum staat nog op TBA op gamefaqs, met geluk is dat eind volgend jaar denk ik. Daarna wordt de game vertaald en geport voor de 360, wat maar een paar maanden zou duren, en dan komt de game hier en in Amerika tegelijk op PS3 en 360 uit.
Dus ik denk dat we hem hier niet voor 2010 zien verschijnen.
play.com, zoek op de giotech/gioteck triggers. Voor 5 euro in huis!UltraSub schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:02:
Waar vind ik die opzetstukjes voor L2 en R2?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Zelf heb ik wel goede ervaringen met deze site. Groot assortiment ook.UltraSub schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:02:
Waar vind ik die opzetstukjes voor L2 en R2?
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Thanks man!Hillie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:07:
[...]
play.com, zoek op de giotech/gioteck triggers. Voor 5 euro in huis!
Marcks schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:18:
[...]
Zelf heb ik wel goede ervaringen met deze site. Groot assortiment ook.
[ Voor 25% gewijzigd door UltraSub op 21-10-2008 18:20 ]
En nu weer in stock, heb ze zelf maandag besteld toen ze nog out-of-stock waren. Hopelijk krijg ik ze ergens volgende week binnen... maar dan heb ik toch nog geen PS3 dus zoveel haast is er ook niet. Zit op gametrailers diverse reviews van games te bekijken en het gemis van een console (zoals de PS3) begint steeds meer te knagen! Vind een 7/8tal games waar ik zo snel mogelijk mee aan de gang wil, die waarschijnlijk in SD via composite ook nog heerlijk zijn om te spelen. Ziet er alleen niet uitHillie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:07:
[...]
play.com, zoek op de giotech/gioteck triggers. Voor 5 euro in huis!
You look like I need a drink.
http://ps3.ign.com/articles/921/921963p1.htmlShiver23 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:38:
Hmm ok. Zat te asen op een key van IGN, maar daar is het uitgesteld. Raar dat de keys blijkbaar bij andere sites wel beschikbaar zijn.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
dat vind ik echt wel meevallen! toen ik destijds een ps3 kocht had ik ook nog maar een gewoon SD tvtje met SCART maar dat zag er ook al goed uit vond ik.dialMforMike schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:24:
[...]
En nu weer in stock, heb ze zelf maandag besteld toen ze nog out-of-stock waren. Hopelijk krijg ik ze ergens volgende week binnen... maar dan heb ik toch nog geen PS3 dus zoveel haast is er ook niet. Zit op gametrailers diverse reviews van games te bekijken en het gemis van een console (zoals de PS3) begint steeds meer te knagen! Vind een 7/8tal games waar ik zo snel mogelijk mee aan de gang wil, die waarschijnlijk in SD via composite ook nog heerlijk zijn om te spelen. Ziet er alleen niet uit
[ Voor 12% gewijzigd door El_V op 21-10-2008 19:10 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq