creatif schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:07:
[...]
Als ik jou was, zou ik voor Far Cry 2 gaan (lees: rond de 30u singleplayer en 50 vierkante kilometer landschap en goeie multiplayer). Bioshock heb ik op de 360 gespeeld en was er op een gegeven moment wel klaar mee, maar dat is mijn mening, de sfeer was wel erg goed. Dead space wordt goed gereviewed, maar heeft bijvoorbeeld geen multiplayer. Van Legendary nog niet zoveel gezien.. Ik ga in ieder geval vanavond Far Cry 2 kopen

Far cry 2 is nou echt een titel waar ik niet warm van kan lopen. Hoe goede recensies die ook zal krijgen, het is het type gameplay van Far Cry en Crysis en dat trekt me echt niet. Ook van Dead Space zie ik allerlei goede recensies, maar weet ik ook dat ik het na een uurtje speeltijd weer neer zal leggen. Bioshock fascineert me nog steeds, alhoewel daar behoorlijk wat spellen voor afleiding hebben gezorgd en ik het dus (nog) niet uitgespeeld heb. Ik heb het spel op de PC, maar toch heb ik de demo gedownload van PSN. Die sfeer als je door de lift omhoog gaat, opkomende strings, 'Atlas' die vraagt of je alsjeblieft zijn familie wil redden blijft, de System Shock legacy, blijft toch gewoon uniek. Maar dat is dan weer mijn mening.
Trouwens wel luxe om voor een overbruggingsweek een spel te zoeken. Ik kijk hier nog mistroostig tegen een plank van spellen aan die 'nog af' moeten: Bioshock, Halo 3, C&C 3, GTA4, FF7:crisis core, Ninja Gaiden 2, Oblivion. Plus dat de plicht weer roept met WoW (achievements, he?) en dat Fable 2 en Gears 2 ook nog inbound zijn.
[
Voor 11% gewijzigd door
Armada op 22-10-2008 16:43
]