Welkom in alweer deel 36 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 36 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Jouw favoriete game van het moment • GTA IV • MGS4 GotP • GT5 Prologue • Battlefield: BC • Buzz Quiz • Soul Calibur • Singstar • Brothers in Arms HH • Top Spin • Anders Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
Dat is goed nieuws, de FP kan wel een update gebruiken. Kan iemand het anders zo lang even overnemen?Arx schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:39:
Weer een nieuw topic. Ik heb goed nieuws, heb eindelijk internet in mijn nieuwe woning. Waarschijnlijk ga ik deze week de FP updaten.
PSN ID: Svennie-NL
Bedankt, heldere uitleg. Je had het eerst over een paperclip, maar dat van die balpen veer klinkt goed!_Christiaan_ schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:56:
[...]
Goed, het is eigenlijk niet zo moeilijk. Je haalt alle 5 de schroefjes aan de onderkant van de controller eruit. Trek de controller een beetje open aan de kant van de triggers. Vervolgens duw je de bovenkant (de kant met de knoppen) in de richting van de triggers (soort schuifbeweging dus). Als je hiermee een beetje pielt gaat de controller vanzelf open. Koppel de batterij ff los voor de zekerheid.
Nu kan je aan de slag met de defecte trigger. Dit gedeelte is moeilijk te beschrijven, maar als je goed kijkt zie je dat het heel simpel in elkaar zit. Je duwt het metalen asje eruit zodat de trigger los komt. Het kapotte miniveertje haal je eraf en je zet er een nieuwe tussen. Deze heb ik zelf gemaakt van een veertje uit een balpen, m.b.v. een tang met van die ronde uiteinden en een kniptang. In feite maak je het oude veertje gewoon na. Alleen het materiaal is iets dikker (ja, het DS3 veertje is nog dunner dan dat van een balpen). Stel de veer naar gewenst af. Doe vervolgens eerst het asje door de triggerknop+veer. Vervolgens kan je het geheel (triggerknop+asje+veertje) simpel in de houder duwen.
Nu kan de controller weer in elkaar gezet worden als een soort puzzel. Vergeet niet de batterij aan te koppelen.
Ik had zelf nogal moeite om de onderkant er weer op te zetten, omdat de casing ergens werd tegengehouden bij de triggers. Anyway, het kan helpen om de trigger in te duwen als je de casing eroverheen schuift. Let ook op dat de R1 en L1 buttons correct op het onderliggende rubber zitten.
Hier nog een linkje met foto's:
http://www.xboxmodstore.com/ps3/sixaxismod.pdf
En zo ziet het veertje eruit:
[afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Komt hij niet de 28ste?Skire schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:53:
Yeah! Ik heb net Resistance 2 binnen gekregen. Enige probleem is dat ik midden in de tentamenweek zit. Maar goed ik weet nu al dat ik hem zometeen toch echt even moet spelen, hoe dan ook.
Ik update mijn post later vandaag nog wel over mijn ervaringen.
Heb je hem ook van VGP?Skire schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:53:
Yeah! Ik heb net Resistance 2 binnen gekregen. Enige probleem is dat ik midden in de tentamenweek zit. Maar goed ik weet nu al dat ik hem zometeen toch echt even moet spelen, hoe dan ook.
Ik update mijn post later vandaag nog wel over mijn ervaringen.
Misschien voelt iemand zich nog geroepen om een R2 topic te makenbrambest schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:18:
[...]
Er is inderdaad nog geen Resistance 2 topic.
Ja ik had hem op VideoGamesPlus.ca gepre-orderd. Ik kreeg in de nacht van dinsdag op woensdag een mailtje dat ze hem verstuurd hadden.brambest schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:18:
[...]
Heb je hem ook van VGP?
Ik heb hem afgelopen vrijdag daar besteld, toen is hij ook nog verzonden, dus ik zal hem wel morgen of overmorgen binnen krijgen hoop ik.
Er is inderdaad nog geen Resistance 2 topic.
Ik ook, maar heb 'm hier nog niet ontvangen. En morgen is het hier een feestdag in Belgenland dus dat wordt ten vroegste woensdagJa ik had hem op VideoGamesPlus.ca gepre-orderd. Ik kreeg in de nacht van dinsdag op woensdag een mailtje dat ze hem verstuurd hadden.
Anoniem: 136772
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Denk omdat CoD5 niet door Infinity Ward gemaakt is, dat veel mensen de interesse verliezen..Vince22 schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:56:
Waarom staat CoD W@W eigenlijk niet in de OP?
Ik hoor hier eigenlijk maar weinig mensen interesse in tonen! BEn ik nu de enige die zich enigszins verheugd op deel 5 van de überGOTY van vorig jaar?
Ik ben helemaal fan van COD4, maar weer terug de tijd in met COD5 heb ik niet zo zin in. Als ik online wil schieten stopt ik er COD4 wel weer in. Laatst de variety map gedownload voor de variatie in het spel, echt een aanrader.Vince22 schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:56:
Waarom staat CoD W@W eigenlijk niet in de OP?
Ik hoor hier eigenlijk maar weinig mensen interesse in tonen! BEn ik nu de enige die zich enigszins verheugd op deel 5 van de überGOTY van vorig jaar?
Moet zeggen dat de single player van cod5 wel leuk is, maar lang niet zo als 4, er is minder diepgang en het verhaal gaat zo snel, ik wist soms niet eens wat ik aan het doen was of wat de bedoeling is van de missie. Multiplayer is gewoon cod4 in WWII.Nohead schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:59:
[...]
Denk omdat CoD5 niet door Infinity Ward gemaakt is, dat veel mensen de interesse verliezen..
Makers van CoD5 hebben immers ook CoD3 gemaakt en dat was geen succes voor mij.
Hier is genoeg info te vinden: Playstation 3 als media center - deel 3Reloader schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:20:
toffe startpost staat echt heel veel info in voor de PS3 n00b! zijn er hier ook mensen die de ps3 gebruiken als "MCE" daar wil ik wel wat meer over lezen eigenlijk, (voornamelijk HD bestanden afspelen over het netwerk dus HD WMV ofzo MKV
omdat zon beetje alle HD content die te downloaden valt in MKV zit lijkt me het belangrijk dat dat zonder veel poespas af te spelen is maar voorzover ik begreep kan de ps3 juist dat formaat niet aan![]()
en moet je gaan omzetten met MKV2vob? is dit niet iets wat hele nachten gaat duren?
en streamen naar een PS3 met een 100mbit netwerk is goed te doen?
Yamaha MT-09
[ Voor 93% gewijzigd door Reloader op 10-11-2008 15:53 ]
Er loopt ook een topic over GotSend.. ff search gebruikenReloader schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:20:
toffe startpost staat echt heel veel info in voor de PS3 n00b! zijn er hier ook mensen die de ps3 gebruiken als "MCE" daar wil ik wel wat meer over lezen eigenlijk, (voornamelijk HD bestanden afspelen over het netwerk dus HD WMV ofzo MKV
omdat zon beetje alle HD content die te downloaden valt in MKV zit lijkt me het belangrijk dat dat zonder veel poespas af te spelen is maar voorzover ik begreep kan de ps3 juist dat formaat niet aan![]()
en moet je gaan omzetten met MKV2vob? is dit niet iets wat hele nachten gaat duren?
en streamen naar een PS3 met een 100mbit netwerk is goed te doen?
Ja!botech schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:46:
[...]
Ik ook, maar heb 'm hier nog niet ontvangen. En morgen is het hier een feestdag in Belgenland dus dat wordt ten vroegste woensdag![]()
En, al gespeeld ondertussen?
[ Voor 5% gewijzigd door Skire op 10-11-2008 16:05 ]
Tnx, klopt ik had het eerst over een paperclip maar ik bedoelde een balpenveertjezwembroek schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:32:
[...]
Bedankt, heldere uitleg. Je had het eerst over een paperclip, maar dat van die balpen veer klinkt goed!
Waarschijnlijk is dit nog duurzamer ook. Ik ga vanavond ff prutsen. Thanx voor de nuttige tip.
Edit: Geldt dit principe btw ook voor de R1 knoppen?
[ Voor 5% gewijzigd door _Christiaan_ op 10-11-2008 16:25 ]
NOSIG
Anoniem: 233180
Even een klein probleempje tussendoor. Telkens als ik Buzz speel moet ik dat USB-ontvangertje opnieuw in m'n ps3 pluggen, want als ik het laat zitten en een ander spel speel, dan staat die ontvanger op "controller 1" en mijn controller (waarmee ik wil spelen) op "controller 2". Irritant is dit dan in spelen waar je niets kunt doen als controller 2 (bv. WipOut moet je contr. 1 zijn, Tekken sta je dan rechts van het beeld, etc..)
Is dit telkens zo of is er een manier om die USB altijd op nr.2 te zetten?
Het is niet anders, ik heb mezelf gewoon aangeleerd om tijdens het opstarten van het spel met home ff de controller weer naar één te zetten, games laden meestal toch door en het is zo geregeld (home lang indrukken, naar controller toewijzen en op 1 zetten).Anoniem: 233180 schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:35:
Even crosspostje uit het vorige topique omdat ik nog steeds met het onopgelost "probleem" zit:
[...]
Als ik dat zo lees, heb ik ook helemaal zin in de game.nudie schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:49:
Wow, net uurtje R2 met 60 man gespeeld. Zie-ke-lijk. Presentatie is weer heerlijk, overal stats, levels, ranking, etc. Speelt ontiegelijk soepel. Hulde voor splitscreen ook weer![]()
Gewoon echt een TOP FPS. Niks 13 uit een dozijn, zoveel functionaliteit en schaal, niet normaal. Ga me denk ik ook heel erg vermaken met de co-op campagne.
Hadsee!
[ Voor 19% gewijzigd door brambest op 10-11-2008 17:21 ]
De coöp is in ieder geval in splitscreen te spelen, en dan kun je online met nog 6 anderen spelen. Of de competitive mode ook in splitscreen te spelen is weet ik niet, maar ik dacht van wel.brambest schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:19:
[...]
Als ik dat zo lees, heb ik ook helemaal zin in de game.
Weet iemand trouwens of je ook met 2 spelers online kan, op 1 ps3. Dus splitscreen online? <== Heb het dus over R2
Wat ik trouwens best irritant vind is dat als je je ps3 uit heb staan, en je hebt het oplaad snoertje nog in de controller, je de ps3 wel aan kan zetten, maar dat hij dan de controller niet kan vinden. Je moet eerst snoertje eruit halen, en dan pas kan ps3 hem vinden. Hopelijk gaan ze dat ook nog een keertje fixen,
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Dit zal altijd zo blijven, ik heb hetzelfde probleem alleen dan met guitar hero, deze maakt ook gebruikt van een usb-ontvangertje. Ik werd er helemaal gek van omdat je bij bijna alle spellen controller 1 nodig hebt om te kunnen spelen. Dus enige oplossing is gewoon de ontvanger er uit te halen.Anoniem: 233180 schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:35:
Even crosspostje uit het vorige topique omdat ik nog steeds met het onopgelost "probleem" zit:
Even een klein probleempje tussendoor. Telkens als ik Buzz speel moet ik dat USB-ontvangertje opnieuw in m'n ps3 pluggen, want als ik het laat zitten en een ander spel speel, dan staat die ontvanger op "controller 1" en mijn controller (waarmee ik wil spelen) op "controller 2". Irritant is dit dan in spelen waar je niets kunt doen als controller 2 (bv. WipOut moet je contr. 1 zijn, Tekken sta je dan rechts van het beeld, etc..)
Is dit telkens zo of is er een manier om die USB altijd op nr.2 te zetten?
[...]
Ps4/switch gamer
druk op de Playstation-knop die op je controller zit en je ps3 gaat aan en herkent ook je controller (ongeacht of 't snoertje is aangesloten) -> OPGELOSTbrambest schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:19:Wat ik trouwens best irritant vind is dat als je je ps3 uit heb staan, en je hebt het oplaad snoertje nog in de controller, je de ps3 wel aan kan zetten, maar dat hij dan de controller niet kan vinden. Je moet eerst snoertje eruit halen, en dan pas kan ps3 hem vinden. Hopelijk gaan ze dat ook nog een keertje fixen,
Niet twijfelen, kopen.zAo schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:48:
De review van XGN is niet heel erg lovend over Resistance 2.
Twijfel, twijfel.
Kan iemand mij een zetje geven in de juiste richting?
XGN vs IGN, Gamespot, EG, GT.. hmmm moeilijk!IGN: 9.5
Gamespot: 9.0
Eurogamer: 10/10
Gametrailers: 9.1
al gewoon meteen naar de winkel redden.Developer; Insomniac
Dat wijzig je op de volgende manier:NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:47:
[...]
Dit zal altijd zo blijven, ik heb hetzelfde probleem alleen dan met guitar hero, deze maakt ook gebruikt van een usb-ontvangertje. Ik werd er helemaal gek van omdat je bij bijna alle spellen controller 1 nodig hebt om te kunnen spelen. Dus enige oplossing is gewoon de ontvanger er uit te halen.
Dit kan logisch verklaard worden dat Nathan HaleChimera jou als een grotere bedreiging, zelfs als je jezelf helemaal achterin stil houdt. Bij de kleinere vijanden is dit niet zo'n probleem, maar als je oog in oog staat met drie enorme Titans en ze zich alleen met jou bezig houden, wordt het wel vervelend.
Ik zag inderdaad ergens Texel voorbij schieten. Zit intussen bij de missie waarin squad 7 het dorp van Welkins moet zien te heroveren. "Band of Brothers"-style met veel sniperbattles, man tot man gevechten en de muziek erbij is geweldig. Voor mij echt een "nog èèn turn!"-game.Ik heb Valkyria Chronicles een paar dagen geleden binnen gekregen. Heb nog maar een paar hoofdstukken gedaan, maar ik ben tot nu toe zeer tevreden. Het spel is makkelijk op te pakken maar krijgt naarmate je vordert steeds meer diepte. Het verhaal is interessant en de waterverf-achtige graphics/animaties zijn prachtig, Daarnaast is het prettig om 'ns niet een standaard fantasy-verhaal te moeten spelen. VC speelt zich voor de verandering af in een alternatieve wereld die gebaseerd lijkt te zijn op de jaren dertig van de vorige eeuw. Ook is het grappig dat een boel van de plaatsnamen die in VC voorkomen van Nederlandse herkomst zijn. Let maar 'ns op de kaarten die in het spel voorbijkomen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Als ik dat lees denk ik gewoon dat die gast of een andere hobby moet zoeken of gewoon meer oefenen.zAo schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:48:
Twijfel, twijfel.
Kan iemand mij een zetje geven in de juiste richting?
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
This is the Way.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ben er net mee bezig toevallig (bij laatste level). Verhaal is redelijk standaard maar het is een goede shooter en ook los van deel 2 de moeite waard om te spelen. Verwacht echter geen online coop! Grote teleurstelling in het begin, omdat ik die game speciaal ervoor had gekocht. Gelukkig is de game in SP ook goed genoeg. Deel twee heeft trouwens ook geen online coop (bizar!). Dwz je kan de campaign niet samen doen, maar ze hebben een nieuwe mode gemaakt die je coop kan doen. Deel 2 nog niet gespeeld trouwens.Phydomir schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 06:59:
Is het handig om eerst R:FoM te spelen voor je aan R2 begint of is het verhaal ook zonder deel te hebben gespeeld goed te volgen?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dus ja... in andere woorden, er is in R2 online co-op.SeamusXanthus schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 07:15:
[...]
Ben er net mee bezig toevallig (bij laatste level). Verhaal is redelijk standaard maar het is een goede shooter en ook los van deel 2 de moeite waard om te spelen. Verwacht echter geen online coop! Grote teleurstelling in het begin, omdat ik die game speciaal ervoor had gekocht. Gelukkig is de game in SP ook goed genoeg. Deel twee heeft trouwens ook geen online coop (bizar!). Dwz je kan de campaign niet samen doen, maar ze hebben een nieuwe mode gemaakt die je coop kan doen. Deel 2 nog niet gespeeld trouwens.
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Wat moet ik hier nu mee? Ik kan hier wel info gaan verzamelen en zeggen dat het van heel veel mensen komt, maar ik denk niet dat we daar iets mee gaan bereiken.Hallo Dennis,
Ik ben de Community Manager van Sony Benelux, dus je bent wel degelijk aan het juiste adres. Wij zijn inderdaad op de hoogte van het feit dat mensen de indeling van de Store op dit moment niet optimaal vinden. Alhoewel er geen directe plannen zijn om deze zo te wijzigen zodat hij op de US Store gaat lijken zijn we wel aan het kijken of we een andere indeling voor de NL markt kunnen krijgen. Helaas hebben wij in de Eu te maken met zo'n kleine 40 verschillende Stores. De techniek zoals het nu werkt, leent zich niet om de indeling zo te hebben als in de US. We zijn uiteraard wel bezigom dat om te zetten.
Uiteraard helpt feedback mij wel, zeker als het goede feedback is, in grote getale (hoeveelheid mensen die er over klagen) om meer druk te zetten om zo het process te versnellen (misschien..).
Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is voor je, maar zo niet dan hoor ik vast nog wel van je
Groetjes,
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Dit is geloof ik ook zo met Halo 3 op de 360? Zal wel iets te maken hebben met een gebrek aan kracht om het in fullscreen te weergeven?nudie schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:46:
Hmm raar. Heb net R2 met splitscreen zitten spelen. Maar het beeld is maar voor 80% gevuld. Krijg zwarte balken links en rechts van mijn scherm (Sony KDL40V4000 FullHD). Nog nooit gehad, menu is wel fullscreen alleen met z'n 2en mis je 20% beeld ofzo.
Hebben meer mensen dit? Patch?
maak zo'n petitie aan.. ik zou hem zonder twijfelen tekekenPositron schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:56:
Het EU-store-zuigt-verhaal:
Ik heb (in het vorige deel) gepost dat ik contact heb opgenomen met Sony over de vervelende indeling van de EU-store. Ik heb bericht terug gekregen:
[...]
Wat moet ik hier nu mee? Ik kan hier wel info gaan verzamelen en zeggen dat het van heel veel mensen komt, maar ik denk niet dat we daar iets mee gaan bereiken.
Misschien is het een optie om hier op GoT een topic aan te maken waarin iedereen (kort) aangeeft wat hij of zij graag veranderd wil zien in de Store? Waarschijnlijk is het effectiever om dit topic op zijn forum aan te maken (van nl.playstation.com) maar dat houdt in dat iedereen die wil posten daar eerst een account moet hebben, wat waarschijnlijk resulteert in de helft van de posts die anders hier zouden staan.
Iemand anders suggesties?
Ik zou een apart topic er voor openen. Iedereen kan daar dan zijn/haar suggesties posten. Die kan je vervolgens weer bundelen, en als je er nog een poll/petitie aanhangt die mensen kunnen klikken, dan denk ik dat je daar best een aardig verhaal van kunt maken voor Sony.Positron schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:56:
Ik heb (in het vorige deel) gepost dat ik contact heb opgenomen met Sony over de vervelende indeling van de EU-store. Ik heb bericht terug gekregen:
[...]
Wat moet ik hier nu mee? Ik kan hier wel info gaan verzamelen en zeggen dat het van heel veel mensen komt, maar ik denk niet dat we daar iets mee gaan bereiken.
Misschien is het een optie om hier op GoT een topic aan te maken waarin iedereen (kort) aangeeft wat hij of zij graag veranderd wil zien in de Store? Waarschijnlijk is het effectiever om dit topic op zijn forum aan te maken (van nl.playstation.com) maar dat houdt in dat iedereen die wil posten daar eerst een account moet hebben, wat waarschijnlijk resulteert in de helft van de posts die anders hier zouden staan.
Ps4/switch gamer
Ik denk dat het inderdaad een gebed zonder einde is, als ik het zo lees. Wat die manager aangeeft klopt van geen kant natuurlijk: NIETS maar dan ook werkelijk NIETS staat een EU store in de weg die exact zo werkt als de VS store. Ja, de ego's van die managers van die 40 kleine tokootjes die allemaal vinden dat hun visie op de store beter is. Het klinkt exact hetzelfde als hoe Microsoft het hele MSN gebeuren had opgezet: ieder land had zn eigen site, managers, CMS software (!) en team en het resultaat was dat het geheel volledig brak was en niet te managen viel.Positron schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 10:56:
[lame huil-verhaal van no-clue manager]
Ik zou mijn energie ergens anders in gaan steken, want deze manager heeft kennelijk al door dat het niet klopt, maar het is kennelijk ook een heidens karwei om zo'n store goed in te delen, want als ik deze persoon zo hoor dan kost het kennelijk een paar dagen om 1 enkel item van menu x naar menu y te verplaatsen. Het valt ook niet mee, manager zijn...Misschien is het een optie om hier op GoT een topic aan te maken waarin iedereen (kort) aangeeft wat hij of zij graag veranderd wil zien in de Store? Waarschijnlijk is het effectiever om dit topic op zijn forum aan te maken (van nl.playstation.com) maar dat houdt in dat iedereen die wil posten daar eerst een account moet hebben, wat waarschijnlijk resulteert in de helft van de posts die anders hier zouden staan.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Die hele multiplayer coop is zo brak als wat:nudie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 11:30:
Ja ik heb net een beetje door gegoogled. Het is kennelijk "normaal" maar voor mij is het enorm storend en een domper...
Nope dat is hier niet het geval. Als de USB kabel in de controller zit en ik druk op de PS3 knop gaat de PS3 wel aan, maar de controller blijft knipperen (laden) Pas als ik de kabel uit de controller haal en nog een keer op de PS3 knop druk ziet de PS3 de controller.-RazieL- schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:41:
[...]
druk op de Playstation-knop die op je controller zit en je ps3 gaat aan en herkent ook je controller (ongeacht of 't snoertje is aangesloten) -> OPGELOST
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik heb precies het zelfde, maar dat is met of zonder BT Dongle bij mij. Het is gewoon altijd als de controller met USB aan de PS3 hangt.Meelobee schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 12:59:
[...]
Nope dat is hier niet het geval. Als de USB kabel in de controller zit en ik druk op de PS3 knop gaat de PS3 wel aan, maar de controller blijft knipperen (laden) Pas als ik de kabel uit de controller haal en nog een keer op de PS3 knop druk ziet de PS3 de controller.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Signature?
Je zou Uncharted : Drake's fortune kunnen proberen. Spannend en ondertussen platinum, dus niet echt duur... Niet echt platform btw. Ook leuk: scheuren door de blubber tegen elkaar met motorstorm pacific rift... Vinden de kinderen zelfs leuk!FL!PNEUS schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:15:
Hmm, allemaal leuk en aardig, dat LittleBigPlanet, maar mijn vriendin heeft mijn PS3 dus overgenomen. Aangezien zij wat vaker thuis is dan ik, is zij er dan ook behoorlijk doorheen gevlogen, en hoewel ze nog lang niet alles uitgespeeld heeft, ben ik een beetje bevreesd dat we dalijk iets hebben van: "Wat nu?"
In andere woorden, zijn er nog andere platformers (behalve Ratchet & Clank) die de moeite waard zijn op de PS3 (ik kan zo snel eigenlijk niets vinden) en wat zijn de spellen die andere Tweakers met de vrouwelijke metgezel spelen?
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
XGN is doorgaand nooit erg lovend over de PS3 dus had niet echt heel veel anders verwacht.zAo schreef op maandag 10 november 2008 @ 19:48:
duw!!! kopen, kopen, kopen!!Kan iemand mij een zetje geven in de juiste richting?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 55491
Pixeljunk Monsters. Ik kan de zin 'even met de monsters' niet meer horen hier in huis. U bent gewaarschuwdFL!PNEUS schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:15:
Hmm, allemaal leuk en aardig, dat LittleBigPlanet, maar mijn vriendin heeft mijn PS3 dus overgenomen. Aangezien zij wat vaker thuis is dan ik, is zij er dan ook behoorlijk doorheen gevlogen, en hoewel ze nog lang niet alles uitgespeeld heeft, ben ik een beetje bevreesd dat we dalijk iets hebben van: "Wat nu?"
In andere woorden, zijn er nog andere platformers (behalve Ratchet & Clank) die de moeite waard zijn op de PS3 (ik kan zo snel eigenlijk niets vinden) en wat zijn de spellen die andere Tweakers met de vrouwelijke metgezel spelen?
PSN: Shiver23
De duizenden user-made levels?FL!PNEUS schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:15:
De Spyro op de PSX ja, toen Insomniac de games nog maakte. Sinds de PS2 is Spyro van Vivendi die de game op haar beurt weer door een of andere B-developer laat maken waardoor de nostalgie van de geweldige oude Spyro games je gauw vergaan is. Erg jammer om een oude held zo ten onder te zien gaan. Precies hetzelfde geldt trouwens ook voor Crash Bandicoot.Positron schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:39:
Spyro: Dawn of the Dragon komt binnenkort ook uit. Misschien wat kinderlijk, maar als je (vriendin) van gezellige leuke spelletjes houdt kan het erg leuk zijn. Ik heb altijd veel plezier beleefd aan Spyro.
Volgens mij kun je als je driekhoekje drukt op het unknown device toch over de harde schijf browsen. Ik hem Mijn externe HDD ook werl eens aan de PS3 gehangen met ook 1 fat32 en een NTFS partitie. Weet helaas niet exact meer hoe het in zijn werk ging.NoTimeRemains schreef op maandag 10 november 2008 @ 23:56:
ik heb weer een stomme vraag wss; maar ik heb een WD Passport (160GB). omdat de PS3 alleen FAT32 aankan (zucht...) heb ik de HDD in twee partities geformateerd; 80GB FAT32 en 80GB NTFS. op mijn PCs werkt dit perfect. ik gebruik de NTFS partities zo dat ik grote bestanden als ISOs erop kan gooien. ik heb de FAT32 partitie zo ingericht dat de PS3 ermee kan omgaan. nu heb ik wat fotos op het FAT32 gedeelte gezet maar nu geeft mijn PS3 aan dat er een "unknown USB device" aangesloten is.
kan dit nu komen doordat ik de HDD in twee gedeeltes heb opgedeeld? want toen ik de HDD volledig in FAT32 had geformatteerd werkte deze wel. helaas heb ik erdan niet veel aan want dan is de HDD alleen maar te gebruiken op de PS3. wat op zich niet uitmaakt maar dan moet ik dus een extra HDD aanschaffen voor mijn downloads etc. maar ja weer extra uitgaven enz.
ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Anoniem: 270455
Videogamesplus.ca heeft hem sinds vandaag op voorraad.. Erg goede ervaring met deze shop (snelle levering, goede prijzen, enz.)Gnoekie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:24:
Weet iemand waar je nu de originele PS3 headset kan kopen? Ik loop me al een paar dagen suf te zoeken maar overal is het: release eind november (met Socom) of release eind januari 2009....![]()
In mijn opzicht is de PS3 headset beter dan "de andere" doordat hij blijkbaar een voordeel heeft t.o.v. andere headsets; namelijk een beter geluid > High quality mode en via het scherm de batterij indicator af te lezen, enz.
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=27179
Het geluid is mono of stereo wat word doorgegeven? Als het stereo is dan kan de Jabra BT620S misschien ook wel iets zijn. Hier zie ik door de bomen het bos niet meer in elk geval: http://www.headsetwinkel.nl/products/bluetooth-headsets/
Zijn er hier mensen met een voorkeur?
NopeAnoniem: 270455 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:51:
Ik heb hier en daar zitten zoeken, maar kan het niet vinden (zal dr wel over heen kijken), maar:
Is Resistance 2 Online regio gebonden?
Anoniem: 179526
Ik heb al intensief gegoogled maar heb niet echt een oplossing gevonden waar ik iets mee kan.ATTENTION
SIGNAL FREQUENCY
IS OUT OF RANGE
H: 31.3 KHz V: 50.1 Hz
PLEASE CHANGE
SIGNAL TIMING
geen HDCP gok ik...Anoniem: 179526 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:43:
Beste mensen,
ik heb een giga groot probleem met mijn ps3.
Aanschouw:
Wegens financiele omstandigheden heb ik nog geen mooi Full HD schermpje, dat duurt nog wel ff ook.
Maar wachten kan ik niet, ik moet en zal spelen op dit geweldige apparaat.
Dus heb ik mn PS3 via een HDMI - DVI kabel aangesloten op een geleende 17'' Iiyama Prolite 436S.
Het is niet het meest wonderbaarlijke scherm haha maar ik kon niets beters regelen, arm studentje enzo.
Maar nu doet de volgende melding zich voor:
[...]
Ik heb al intensief gegoogled maar heb niet echt een oplossing gevonden waar ik iets mee kan.
Al die oplossingen gaan er namelijk van uit dat ik nog ergens een werkend scherm tot mn beschikking heb..![]()
Nu is AL HET HULP wat wie dan ook wil aanbieden welkom, zeer welkom.. want stel je voor, dat je in mijn schoenen stond!! Te frustrerend voor woorden dit.![]()
De combi staat nu naast me.. mijn pc maakt nog meer geluid dan de ps3!!
Ik wil zooo graag spelen op dat ding, help, aub.
[ Voor 96% gewijzigd door t mac op 11-11-2008 17:14 ]
Ik denk niet dat het een HDCP-probleem is, dat zou naar mijn idee wel op een andere manier worden weergegeven. En enorme noodgreep is je PS3 via composite aansluiten op een TV-kaart, als je die hebt, of misschien kunt lenen. Verder kan ik je zo gauw niet helpen, maar is het geen optie om de adviezen die je hebt gekregen bij iemand anders op z'n TV te proberen?
Ik ga met je me. Als het goed is staat er een link in SP over het aansluiten van een monitor op je PS3 die geen HDCP ondersteund.
Hey doe eens even normaal, het is hier geen Fok! jank probleem forum.Anoniem: 179526 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:43:
Beste mensen,
[blabla ik heb een oude kleine monitor blabla.]
Nu is AL HET HULP wat wie dan ook wil aanbieden welkom, zeer welkom.. want stel je voor, dat je in mijn schoenen stond!! Te frustrerend voor woorden dit.![]()
ymmv, ik denk niet dat dat de oplossing is die dit arme studentje zoekt, 250/340$ koop je een leuk schermpje voor. Desnoods gebruikt.ymmv schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:44:
Je kunt geen PC-monitor aansluiten zonder HDCP-support, dan krijg je een zwart beeld. Een oplossing is bijv dit: http://www.hdfury.com/
[ Voor 14% gewijzigd door JeepXJ89 op 11-11-2008 17:57 ]
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Anoniem: 209607
pffft ik kan niet wachten man, maar het duurt nog tot feb!Shiver23 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:33:
Killzone 2 filmpjes.
http://ve3tro.com/1592/ki...ction-destruction-beauty/?
Genieten!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Met LBP heb je meteen een unieke titel die je nergens anders krijgt. Al ben ik de afgelopen dagen non stop verslaafd aan Motorstorm.. Ik denk dat je meer waarde krijgt uit LBP, maar het lijkt mij dat je niet genoegen neemt met 1 game toch?s.vanrossem schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:33:
Ik ben na 3 jaar xbox 360 bezitter nu dan toch op het punt over te stappen naar de PS3. Ik wil een bundel gaan halen maar twijfel tussen little big planet of motorstorm 2, welke wordt aangeraden door jullie (als bezitter)?
De xbox 360 heb ik nu wel gezien, na de eerste rrod verschijnselenwas het steeds zwetend gamen met deuren en ramen open op de hoop dit zelf niet te krijgen. Natuurlijk slaat dan toch het noodlot toe en moest ik hem laten repareren. Tot de dag van vandaag deed de xbox het goed, en houd ik hem naast de ps3 om hooguit eens in de maand gears of war 2 nog uit te spelen.
Anoniem: 231908
Ah, gelukkig, dacht al dat ik de enige was.. Zwaar ondergewaardeerd spel, Motorstorm2..nudie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:34:
[...]
Al ben ik de afgelopen dagen non stop verslaafd aan Motorstorm..
ToppertjeShiver23 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:33:
Killzone 2 filmpjes.
http://ve3tro.com/1592/ki...ction-destruction-beauty/?
Genieten!
VG+ is fantastisch. LBP arriveerde in 4 dagen, R2 in 5 dagen (met een weekend ertussen). Het gaat nu hard met de gamesverzameling. Deze week vier titels erbij. Kon ik maar net zo makkelijk vrije tijd verzamelen als games...nudie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:34:
[...]
Met LBP heb je meteen een unieke titel die je nergens anders krijgt. Al ben ik de afgelopen dagen non stop verslaafd aan Motorstorm.. Ik denk dat je meer waarde krijgt uit LBP, maar het lijkt mij dat je niet genoegen neemt met 1 game toch?![]()
Ga lekker regio-vrij shoppen bij Videogamesplus.ca of Play.com. Genoeg moois te vinden
Weet toevallig iemand of je met een Amerikaanse versie van Motorstorm2 op de Europese servers kan spelen? Ik wil MS2 opzich wel kopen, maar ik ga er geen 65 euro voor neerleggen...Anoniem: 231908 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:00:
[...]
Ah, gelukkig, dacht al dat ik de enige was.. Zwaar ondergewaardeerd spel, Motorstorm2..
PSN id: NL_SToRM
Hoeft ook niet: bij Play.com € 48,99SToRM666 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:03:
[...]
Weet toevallig iemand of je met een Amerikaanse versie van Motorstorm2 op de Europese servers kan spelen? Ik wil MS2 opzich wel kopen, maar ik ga er geen 65 euro voor neerleggen...
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Als je LBP uit de VS/Canada importeert moet je DLC kopen in de US-winkel.Frostie schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:18:
Kun je voor LBP uit de US de DLC uit de NL store gebruiken of alleen die uit de US store?
Dit probleem doet zich waarschijnlijk voor omdat je geen progressive beeld maar een interlaced beeld hebt op 50Hz, iets wat de meeste monitoren niet ondersteunen. Deze gaan vaak pas vanaf 60Hz weergeven.Anoniem: 179526 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:43:
Beste mensen,
Aanschouw:
Wegens financiele omstandigheden heb ik nog geen mooi Full HD schermpje, dat duurt nog wel ff ook.
Maar wachten kan ik niet, ik moet en zal spelen op dit geweldige apparaat.
Dus heb ik mn PS3 via een HDMI - DVI kabel aangesloten op een geleende 17'' Iiyama Prolite 436S.
Het is niet het meest wonderbaarlijke scherm haha maar ik kon niets beters regelen, arm studentje enzo.
Maar nu doet de volgende melding zich voor:
[...]
Ik heb al intensief gegoogled maar heb niet echt een oplossing gevonden waar ik iets mee kan.
Al die oplossingen gaan er namelijk van uit dat ik nog ergens een werkend scherm tot mn beschikking heb..![]()
Hier valt The Last Guy juist erg in de smaak bij de vriendin en Monsters nog niet heel erg. Wel 2 van de betere PS games als je het mij vraagt. Heb trouwens dat de PS3 bij Uncharted "veel" lawaai maakt met de schijf, maar bij bijvoorbeeld GT5 geen piepje laat horen, lijkt alsof er bij GT5 niks van de disc wordt geladen. Vind het (bij Uncharted) niet storend, maar wel opvallend dat verschil in zoekactie. GT5 en Uncharted zijn trouwens wel 2 goede redenen om een PS3 te halen trouwens, erg goed om te spelen.Shiver23 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 14:12:
[...]
Pixeljunk Monsters. Ik kan de zin 'even met de monsters' niet meer horen hier in huis. U bent gewaarschuwd
Geen platformspel, maar zo verslavend zijn maar weinig spellen.
You look like I need a drink.
superB
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Anoniem: 115781
Ik heb zonet mijn eerste spel via import gekocht bij videogamesplus.ca; met name: Motorstorm: Pacific Rift: http://www.videogamesplus...nfo.php?products_id=14247SToRM666 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 21:03:
[...]
Weet toevallig iemand of je met een Amerikaanse versie van Motorstorm2 op de Europese servers kan spelen? Ik wil MS2 opzich wel kopen, maar ik ga er geen 65 euro voor neerleggen...
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 115781 op 11-11-2008 22:41 ]
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Je zou naar blu-ray hoesjes kunnen zoeken, ze zijn dan alleen wel blauw ipv grijs/wittig.johoo schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:51:
Zijn de orginele PS3 game hoesjes ergens los (nieuw) te koop?
[ Voor 5% gewijzigd door itsoutthere op 11-11-2008 23:06 ]
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq