Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 94.723 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squatto
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-05 12:51
Voor de mensen die beweren dat er via SCART 480p of 576p kan worden uitgezonden, dit is NIET waar.
Scart kan alleen maar interlaced beeld versturen, niet progressive.

En even over het upscalen. Daarmee wordt het upscalen van DVD's bedoeld? Want dit is op geen DVD speler mogelijk op component boven 480p of 576p. Dus ook de XBOX360 of een andere dvd speler niet.
Dit komt door een regeltje van het DVD-forum of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Reloader schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:24:
[...]

gaat dit doorzetten naar NL? dat iemand weet? of is het de moeite om het ding in de UK te bestellen?
Nogmaals: de prijs van de PS3 is niet verlaagd. De Pond is alleen minder waard geworden ivt de Euro.
Squatto schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:46:
Voor de mensen die beweren dat er via SCART 480p of 576p kan worden uitgezonden, dit is NIET waar.

En even over het upscalen. Daarmee wordt het upscalen van DVD's bedoeld? Want dit is op geen DVD speler mogelijk op component boven 480p of 576p. Dus ook de XBOX360 of een andere dvd speler niet.
Dit komt door een regeltje van het DVD-forum of zoiets.
SCART is niet meer dan een aansluiting. Er kan wel degelijk progressive verzonden worden via SCART. Er zijn ook tv's die component via SCART ontvangen (en ook progressive signaal).

[ Voor 52% gewijzigd door Shiver23 op 08-12-2008 21:10 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Squatto schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:46:
Scart kan prima Progressive versturen, alleen staat het niet in de officiele standaard. Mijn DVD speler stuurt prima P over Scart. Wel even aanzetten in het menu :)

Als ik me niet vergis kan zelfs de Xbox 480P versturen over Scart, wellicht de PS3 ook.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 08-12-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Reloader schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:24:
gaat dit doorzetten naar NL? dat iemand weet? of is het de moeite om het ding in de UK te bestellen?
Ga gewoon deze week naar de Saturn en je haalt de PS3 80gb met 2 games voor 350€. Dan hoef je niet langer te wachten en heb je gelijk 2 gratis games. (De pack voor de UK is zonder games.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Vanavond PS3 gekocht voor 349,00 samen met Resistance 2 en Pacific Rift, daarbij PES2009 en HDMI/DVI-kabel erbij voor 420,99 bij de Saturn Groningen. I'm a happy man!

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:45

Grannd

da Granndest

De PS2 kon ook bij een select aantal games 480p uitsturen, dacht dat Killzone er daar één van was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150297

Toennee schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:17:
Vanavond PS3 gekocht voor 349,00 samen met Resistance 2 en Pacific Rift, daarbij PES2009 en HDMI/DVI-kabel erbij voor 420,99 bij de Saturn Groningen. I'm a happy man!
Zodan 349 Euro met 2 games erbij nounou,zakken met die hap.
FF checken wat moederbedrijf MM gaat doen,want hier in de buurt zit geen Saturn.
Iemand misschien op de hoogte wat MM deze aankomende weken gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nudie schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:26:
Arghh... irritant.. net eindelijk Uncharted opnieuw uitgespeeld (wereld spel daar niet van). Op hard. Begonnen nadat hij Trophy patch had, en elke week ff een leveltje ofzo, ik vond het vrij pittig. Met een guide erbij alle schatten gevonden en daar dus ook trophies voor, leuk.

Speel ik hem eindelijk uit, krijg ik geen Trophy/Medaille om hem uit te spelen op Hard, alleen voor Easy+Normal.. dus nu is Crushing mode niet unlocked....

Ik heb toch echt een nieuwe savegame en direct begonnen met Hard... Is er een mogelijkheid om te kijken of ik 1 level ofzo opnieuw moet doen in Hard?

Ik baal wel een beetje.. ben geen trophy hoer, maar nu voelt het helemaal nutteloos al die inspanning.
Vrees dat die optie er niet is. Maar voor wat ik gehoord heb is dat brutal, ook daadwerkelijk brutal is, wil je echt voor die platinum trophy gaan? :)

p.s. waarom hebben nieuwe games als GH:WT en Ratchet and clank quest for booty geen trophies, zo zonde... Merk zelf toch dat het wat extra's toevoegt aan een spel, maar misschien ben ik gewoon een trophy hoer.

[ Voor 4% gewijzigd door StephaN900 op 08-12-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

scorpie

Supra Addict

Het voegt wel degelijk iets toe aan een game. "Vroeger" speelde je een game ook opnieuw omdat je niet bovenaan de highscore list stond. Op zich boeien credits / score niet voor de game, maar meer halen is altijd leuker, dat is hetzelfde als met trophies.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Anoniem: 178057 schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:06:
[...]

Elke keer dat je een game start word er gezocht naar een update op de servers.
Is daar iets aan te doen? Hij is verbonden via wifi.
Ik bedoel, hij slurpt echt alles op. Als mijn huisgenoot zit te pokeren disconnecten alle tafels. (maw, de ps3 kan niet aan als hij zit te pokeren)

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Door die aanbieding zit ik er over te denken om een 2e PS3 te halen (games te verkopen, heb ik al) en die dan in mijn soon-to-be-state-of-the-art-exercise-room. LCD'tje aan de muur en dan draadloos muziek/films/series streamen terwijl je met een goede work out bezig bent. Lastig, lastig, lastig. Of zijn er voor zoiets goedkopere oplossingen, kan toch bijna niet voor 250E?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Anoniem: 150297 schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:50:
[...]

Zodan 349 Euro met 2 games erbij nounou,zakken met die hap.
FF checken wat moederbedrijf MM gaat doen,want hier in de buurt zit geen Saturn.
Iemand misschien op de hoogte wat MM deze aankomende weken gaat doen?
Was vanavond ook bij saturn (Grunn), 2 dvd tjes voor 6,66 (evil he? zat ook der untergang bij :)
En de blu ray van earth voor 15 euro.
Maar ik stond dus naast een gozer die ps3 movie pack met de film 300 erbijin kocht, singstar met 2 mics en resistance 2 erbij voor 349 kocht.
349 voor de ps3, dualshock, blu ray en die 2 games vonk wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Nu online
Die 'aanbieding' zag ik ook, beetje vaag hoe het personeel acteert in zulke situaties, voorbeeld ik vraag aan een knakker van de computerafdeling, maak me een factuur en eigenlijk wil ik singstar dan wel ruilen voor een andere game, (keuze uit de 8 ). Geen probleem, mijn collega van de gamingafdeling komt er zo aan. Die zegt tegen mij, ja je kan gewoon kiezen. Staan bij die moviepack, dus ik denk 349, voor de moviepack + 2 games naar keuze. "Nee meneer dat geldt dan alleen voor de PacificRift-pack.", dus ik zeg waarom staat dat bordje met de prijs van 349 dan bij de moviepacks, is dat dan niet een beetje misleidend? Ik heb totaal geen belang bij Singstar, dus ben tevree.

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Gisteren voor het eerst Resistance 2 online gespeeld met een vriend in co-op en man wat is dat gaaf!
Er komen echt hordes chimera die je echt botweg afmaken. Het mooie van deze vijanden is dat ze niet al te veel dekking zoeken en zo een langzame aanval doen (ala Gears) maar je echt overrompelen als ze de kans krijgen. Ze staan binnen no-time voor je neus, je te slopen. teamwork is key. Sommige sopelen hebben dat nog niet helemaal door en rennen als een gek naar voren om kills te maken maar meestal zijn ze zelf dan de kill en duurt het ff voordat de groep weer bij is om ze te supporten. Erg gave ervaring en dit zal weer heel wat vrijetijd gaan slurpen.

De singleplayer vond ik in het begin wat tegenvallen. ik weet niet waarom maar de GFX zijn een beetje clean vergeleken met Gears en Killzone 2. Maar dat is dan juist weer een stijl die R2 heeft.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

voor alleen het streamen! xbox1, supergoedkoop, indien softmod/chip dan xbmc erop.
ben je onder de 100 euri klaar
heb dit ook. indien onbekent, zie volgend forum

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1306695/0
Sandyman538 schreef op maandag 08 december 2008 @ 23:53:
[...]

Door die aanbieding zit ik er over te denken om een 2e PS3 te halen (games te verkopen, heb ik al) en die dan in mijn soon-to-be-state-of-the-art-exercise-room. LCD'tje aan de muur en dan draadloos muziek/films/series streamen terwijl je met een goede work out bezig bent. Lastig, lastig, lastig. Of zijn er voor zoiets goedkopere oplossingen, kan toch bijna niet voor 250E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
PWM schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:27:
[...]
Ik weet dat dit het verhaal is wat op Wikipedia staat, maar ondertussen kan een goede Optical aansluiting (bron en receiver) meer dan 100Mb/s verwerken, wat meer is dan True HD (wie gebruikt dat hier?) nodig heeft.

Het is gewoon uit beveiligings overwegingen dat het niet werkt.
eeh.. Nee (op die laatste zin). Dat komt gewoon vanwege standardisatie van S/PDIF, die al heel wat jaartjes bestaat. Er zullen vast wel custom fiber verbindingen zijn voor audio apparatuur, maar geen common standaard die dus boven die max 3.072 Mbit van de S/PDIF gaat (zoals die ook in de PS3 zit, en daar gaat de discussie toch over?).

De enige standaard die daar voor is, en die de PS3 ook heeft, is dus HDMI 1.3 en hoger, en er zijn ondertussen (in ieder geval die ik ken) genoeg mensen die die betere geluidskwaliteit weten te waarderen.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Laatst online: 28-04 11:50
Anoniem: 124910 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:29:
voor alleen het streamen! xbox1, supergoedkoop, indien softmod/chip dan xbmc erop.
ben je onder de 100 euri klaar
heb dit ook. indien onbekent, zie volgend forum

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1306695/0

[...]
Xbox streamt alleen HD materiaal niet op een fatsoenlijke manier...het is mij "vroeger" iig niet gelukt

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
swopdark schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:49:
Gisteren voor het eerst Resistance 2 online gespeeld met een vriend in co-op en man wat is dat gaaf!
Er komen echt hordes chimera die je echt botweg afmaken. Het mooie van deze vijanden is dat ze niet al te veel dekking zoeken en zo een langzame aanval doen (ala Gears) maar je echt overrompelen als ze de kans krijgen. Ze staan binnen no-time voor je neus, je te slopen. teamwork is key. Sommige sopelen hebben dat nog niet helemaal door en rennen als een gek naar voren om kills te maken maar meestal zijn ze zelf dan de kill en duurt het ff voordat de groep weer bij is om ze te supporten. Erg gave ervaring en dit zal weer heel wat vrijetijd gaan slurpen.

De singleplayer vond ik in het begin wat tegenvallen. ik weet niet waarom maar de GFX zijn een beetje clean vergeleken met Gears en Killzone 2. Maar dat is dan juist weer een stijl die R2 heeft.
Kan je die coop ook helemaal met zijn 2en doen of ben je verplicht (later?) met onbekenden te spelen. Ik heb namelijk echt een hekel aan coop met 'vreemden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

SeamusXanthus schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:30:
[...]

Kan je die coop ook helemaal met zijn 2en doen of ben je verplicht (later?) met onbekenden te spelen. Ik heb namelijk echt een hekel aan coop met 'vreemden'.
Kan allebei, enige wat jammer is dat de stats van degene die met jou meespeelt op jouw ps3 niet bij worden gehouden.
Dus jij levelt wel en je maatje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271736

Anoniem: 136772 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:36:
[...]

Kan allebei, enige wat jammer is dat de stats van degene die met jou meespeelt op jouw ps3 niet bij worden gehouden.
Dus jij levelt wel en je maatje niet.
Dat is dan weer balen zeg :( Co-op leek me juist zo vet, dat is toch wel een domper ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
[...]
Kijk eens naar een NMT (Networked Media Tank) als de Popcornhour A-110.

Die is goedkoper, stiller, kleiner, zuiniger en ondersteunt véééél meer formaten dan de PS3 en de 360 bij elkaar.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik denk erover om een PS3 te kopen. Echter wil ik hem aansluiten op mijn monitor (Fujitsu-Siemens ScaleoView L24W-2) die geen HDCP ondersteund. Een HDMI->DVI is dus geen oplossing voor mij. Als ik het goed begrijp kan ik het hele HDCP probleem omzeilen door een component->DVI kabel te kopen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 19:55
In other news....

http://www.engadget.com/2...nch-coming-this-month-in/

SCEA zou hebben gezegd dat PS Home deze maand wordt gelanceerd. Hopelijk ook in Europa, maar zal wel weer niet met al die (bbrrr.....) vertalingen e.d.

(heb nog nachtmerries van Resistance 2 Nederlands gesproken)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Timminator schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:36:
[...]

Want wat ik zo lees gaat me deze grap 200 euro kosten en zal ik een 40GB versie terug krijgen. En moet ik die op eigen kosten opsturen en moet ik daar lang op wachten. Is dat zo en zo ja is daar nog wat aan te doen?
40GB zal je niet krijgen tenzij je daar mee akkoord ga. Alleen de wacht tijd op de andere 60GB met BC zal wel ff duren. Kijk ander even in een van de oude topics. Daar had iemand een 'mannetje' die de laser kan vervangen. En ook nog eens voor een leuker prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 178057 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:08:
[...]

40GB zal je niet krijgen tenzij je daar mee akkoord ga. Alleen de wacht tijd op de andere 60GB met BC zal wel ff duren. Kijk ander even in een van de oude topics. Daar had iemand een 'mannetje' die de laser kan vervangen. En ook nog eens voor een leuker prijsje.
Laat iemand hier die zijn 60GB toch binnen 2-3 weken weer terug had? En iemand die zijn 60GB buiten de garantie onder coulance gratis had laten repareren. Dus niet meteen van het ergste uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fallout 3 voor 26.18 pond bij amazon.co.uk (inclusief verzenden), voor dat geld laat ik 'em niet liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:18
Anoniem: 239951 schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:01:
[...]

Ga gewoon deze week naar de Saturn en je haalt de PS3 80gb met 2 games voor 350€. Dan hoef je niet langer te wachten en heb je gelijk 2 gratis games. (De pack voor de UK is zonder games.)
loopt volgens mij niet bij saturn tilburg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Hoort toch singstar bij die bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Anoniem: 271736 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:26:
Fallout 3 voor 26.18 pond bij amazon.co.uk (inclusief verzenden), voor dat geld laat ik 'em niet liggen :)
Psst, bij Gamestation.co.uk is ie 22,5 pond. (met verzendkosten erbij gerekend)
Die van mij is al onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Nu online
Reloader schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:35:
[...]

Hoort toch singstar bij die bundel?
Het was een PS3-pack voor 349,- waar Pacific Rift bij zat. Daarnaast had je keuze uit 8 games, waaronder Resitance2, LBP, Singstar, ABBA en nog meer, zie de MediaMarkt-folder voor de 8 games.

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Shiver23 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:24:
[...]

Laat iemand hier die zijn 60GB toch binnen 2-3 weken weer terug had? En iemand die zijn 60GB buiten de garantie onder coulance gratis had laten repareren. Dus niet meteen van het ergste uitgaan.
Ja dat was ik. Mijn PS3 (60GB!) was van september 2007 en hij ging in november 2008 stuk. Ze hebben een oogje dichtgeknepen mbt de garantie en ik had hem binnen drie weken terug. Prima geregeld ..(ik was wat aan t klagen maar dat was onterecht eigenlijk 8) )

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
itons schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:50:
ik denk erover om een PS3 te kopen. Echter wil ik hem aansluiten op mijn monitor (Fujitsu-Siemens ScaleoView L24W-2) die geen HDCP ondersteund. Een HDMI->DVI is dus geen oplossing voor mij. Als ik het goed begrijp kan ik het hele HDCP probleem omzeilen door een component->DVI kabel te kopen, klopt dat?
Zou kunnen, maar je kan het ook proberen met een HD-fury. Ik heb er zelf een gehad voordat ik een HDtv had en het werkte perfect. Ook niet echt duur, klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Toennee schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:45:
[...]

Het was een PS3-pack voor 349,- waar Pacific Rift bij zat. Daarnaast had je keuze uit 8 games, waaronder Resitance2, LBP, Singstar, ABBA en nog meer, zie de MediaMarkt-folder voor de 8 games.
ahah. nou mischien morgne maar even gaan kijken bij de saturn tilburg of ik er een kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
creatif schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:20:
[...]

Zou kunnen, maar je kan het ook proberen met een HD-fury. Ik heb er zelf een gehad voordat ik een HDtv had en het werkte perfect. Ook niet echt duur, klik
ik zie niet wat zo'n hd fury precies toe zou voegen? met deze kabel ben ik voor een fractie van de prijs van zon hd fury klaar lijkt me.

Setup komt er dan zo uit te zien:
PS3 component uitgang>component kabel>dvi ingang monitor. Het hele idee was om hdcp te omzeilen door de component uitgang te gebruiken en een dvi ingang om verder geen gedoe met converters en dergelijke te hebben. Ik ga er vanuit dat zon component->dvi kabel gewoon 1080 aan kan. Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

itons schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:32:
[...]

PS3 component uitgang>component kabel>dvi ingang monitor. Het hele idee was om hdcp te omzeilen door de component uitgang te gebruiken en een dvi ingang om verder geen gedoe met converters en dergelijke te hebben. Ik ga er vanuit dat zon component->dvi kabel gewoon 1080 aan kan. Of mis ik nu iets?
Volgens mij is component naar dvi wel iets anders dan dvi naar component. Het is mogelijk dat bvb een gpu via de dvi poort ook een analoog vga (eventueel component?) signaal kan produceren.

Maar component is fundamenteel anders dan dvi, dus component naar dvi omvormen zal een doosje vereisen die over eigen hardware/logica beschikt, volgens mij zit je dan te kijken naar de duurdere convertors.

Ik kan even niet volgen waarom je nu zo moeilijk wil doen, heb de andere posts niet gelezen. Maar als je kan gebruik dan toch gewoon hdmi?

edit: ok, het gaat over iemand anders. Maar alsnog, voor zover ik weet is hdcp toch geen vereiste om te gamen? Enkel beveiligde BR content wordt een probleem. Er zijn toch genoeg mensen die hun pc scherm via een hdmi-dvi verloopstukje hebben aangesloten? Ik kan mij niet voorstellen dat die allemaal hdcp bezitten, maar ik kan verkeerd zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 09-12-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
[...]k ga er vanuit dat zon component->dvi kabel gewoon 1080 aan kan. Of mis ik nu iets?
Ik gaf je alleen de tip, omdat HDfury de boel netjes omzet. Of dat DVI kabeltje gaat werken weet ik niet, misschien iemand anders? Maargoed, zo duur is ie niet, je zou het kunnen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

[...]

ik zie niet wat zo'n hd fury precies toe zou voegen? met deze kabel ben ik voor een fractie van de prijs van zon hd fury klaar lijkt me.

De vraag is wel of je monitor een DVI-I signaal accepteert of alleen DVI-D.
DVI-D is digitaal, DVI-I digitaal en analoog. (en DVI-A alleen analoog, alleen heb ik die nog nooit gezien).
Alleen een kabel van component naar DVI maakt natuurlijk geen digitaal signaal. De meeste TV's / monitoren accepteren alleen DVI-D.

DVI-I heeft extra pinnen om de horizontale brede pin, die geven het analoge signaal door.

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/DVI_Connector_Types.svg/277px-DVI_Connector_Types.svg.png

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:37:
[...]
Volgens mij is component naar dvi wel iets anders dan dvi naar component. Het is mogelijk dat bvb een gpu via de dvi poort ook een analoog vga (eventueel component?) signaal kan produceren.

Maar component is fundamenteel anders dan dvi, dus component naar dvi omvormen zal een doosje vereisen die over eigen hardware/logica beschikt, volgens mij zit je dan te kijken naar de duurdere convertors.
Ik was zo enthousiast dat ik eindelijk een kabel met dvi en component gevonden had dat ik daar niet meer op heb gelet. Stom...
edit: ok, het gaat over iemand anders. Maar alsnog, voor zover ik weet is hdcp toch geen vereiste om te gamen? Enkel beveiligde BR content wordt een probleem. Er zijn toch genoeg mensen die hun pc scherm via een hdmi-dvi verloopstukje hebben aangesloten? Ik kan mij niet voorstellen dat die allemaal hdcp bezitten, maar ik kan verkeerd zijn.
Naar alles wat ik gelezen hebt lijkt het erop dat non-HDCP monitoren/tv's niet aangesloten kunnen worden op de PS3 via HDMI. Het zou nog niet verplicht moeten zijn, maar dit lijkt wel het geval voor de PS3..

hier suggeren ze hd fury, x2vga of component>vga kabel.

x2vga is net zoeits als die hd fury, maar goedkoper ($59,95) Edit: komt alleen nog een hoop shipping bij...

Ik ga me er in verdiepen en als ik er een koop en het werkt zal ik m'n ervaringen hier even delen, bedankt voor het meedenken in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nog een leuke tip: Far cry 2 collectors edition bij eplaza voor 50 euro!
http://www.eplaza.com/sho...02%20Collectors%20Edition

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

itons schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:06:
[...]

Ik was zo enthousiast dat ik eindelijk een kabel met dvi en component gevonden had dat ik daar niet meer op heb gelet. Stom...

[...]

Naar alles wat ik gelezen hebt lijkt het erop dat non-HDCP monitoren/tv's niet aangesloten kunnen worden op de PS3 via HDMI. Het zou nog niet verplicht moeten zijn, maar dit lijkt wel het geval voor de PS3..

x2vga is net zoeits als die hd fury, maar goedkoper ($59,95) Edit: komt alleen nog een hoop shipping bij...

Ik ga me er in verdiepen en als ik er een koop en het werkt zal ik m'n ervaringen hier even delen, bedankt voor het meedenken in ieder geval :)
toon volledige bericht
Ik had een tft scherm op de ps3 aangesloten en heb dus speciaal naar eentje gezocht met hdcp omdat ik had begrepen dat non hdcp schermen geen content kunnen vertonen.
Dit is oa. vanwege de beveiliging op blu-ray ofzow.
Nu een 40 inch full hd scherm, dat speelt toch wel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigens: op vga kun je wel full hd halen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 11:29
Component kan ook full HD halen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
itons schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:06:
[...]

[...]

toon volledige bericht
leuk, kan ik je naast cs ook nog eens op de PS3 eunen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:48

FeaR

In GoT we trust

alex3305 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:49:
Component kan ook full HD halen hoor.
Klopt, alleen slikken veel tv's maar tot 1080i via component.
Mijn oude Philips had daar ook last van, de nieuwe pakt gelukkig wel tot 1080p.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-04 10:36
Ik weet niet of ik hier nu in het goede topic zit.
Maar hoe kan F@H op mijn Ps3 krijgen.

Ik heb,zoals de instructies Life geinstalleerd.
Maar weet dus niet hoe ik nu verder moet.

Alvast bedankt,
Dorest0rm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
@Dorest0rm: start life, en je bent er. Life is de geevolueerde F@H.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-04 10:36
chrisboers schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:37:
@Dorest0rm: start life, en je bent er. Life is de geevolueerde F@H.
Is het nog mogelijk om de WU's te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 15:50
Dorest0rm schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:42:
[...]

Is het nog mogelijk om de WU's te zien?
Ja, als je vierkantje inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
kan iemand dit topic niet tijdelijk overnemen? een moderator anders ofzo. want dit loopt wel erg de spuigaten uit :p we zijn druk op weg naar de 2000 posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Natuurlijk kan dat, heel simpel zelfs. Het moet wel allemaal even met toestemming.

Bovendien moet het nodige geupdate worden en ik denk dat Arx het nog een beetje druk heeft.
Diegene die hem overneemt krijgt dus heel wat op zijn bord... :P

Ik snap de bezwaren tegen een 1000+ reacties topic ook niet...is het iets technisch of is het voor het overzicht niet handig?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 09-12-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:25
Ik heb nogal vaak vastlopers bij Battlefield:Bad Company. Doet niks meer,geluid is de hele tijd hetzelfde en de PS3 reageert niet meer. Ik zelf denk dat het aan de WLAN ligt,dat ie kort verbinding verliest en weer zoekt en daardoor vast loopt. Iemand anders hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:25:
Natuurlijk kan dat, heel simpel zelfs. Het moet wel allemaal even met toestemming.

Bovendien moet het nodige geupdate worden en ik denk dat Arx het nog een beetje druk heeft.

Ik snap de bezwaren tegen een 1000+ reacties topic ook niet...is het iets technisch of is het voor het overzicht niet handig?
Vroegah, werd het nogal zwaar voor de servers als een topic zoveel posts had. Dat heeft te maken met het zoeken door een poststabel etc. Tegenwoordig ligt de grens een stuk hoger voordat een DB server als die van Tweakers er problemen mee krijgt. Maar oude gewoontes blijven vaak lang hangen he. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:25:Ik snap de bezwaren tegen een 1000+ reacties topic ook niet...is het iets technisch of is het voor het overzicht niet handig?
Is om puur practische redenen: zelfs met de 1000 post limiet is het al lastig genoeg om een specifieke post mbv de zoekengine terug te vinden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Ik heb Prince of Persia vandaag binnen gekregen.. leuk spel tot nu toe.. totdat ik een grip fall moet doen. Er wordt aangegeven dat ik R2 moet indrukken voor de grip fall.. ik hang dus aan die berg en kan R2 drukken wat ik wil, maar er gebeurd niks.. heb elke cm van die berg al geprobeerd, maar gebeurd niks :?
Ik zit dus vast..

Op http://boardsus.playstati...erground&thread.id=164758 heeft iemand dezelfde vraag, maar die is daar ook nog niet beantwoord.

Edit: Dat was dus een bug.. game saven.. naar menu gaan en weer laden did the trick :)

[ Voor 8% gewijzigd door Xof op 09-12-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:51:
[...]

Is om puur practische redenen: zelfs met de 1000 post limiet is het al lastig genoeg om een specifieke post mbv de zoekengine terug te vinden ;)
Veel moeilijker zul je bedoelen?

Hoe vind je het snelst een bepaald onderwerp/vraag/probleem terug. Eén query in één topic van 10.000 posts? Of 10 keer zoeken in tien aparte topics die je dan ook nog eens weet ik veel hoe moet gaan vinden (als je geluk hebt staan ze in de startpost gelinkt)

Zolang de searchengine verschillende delen nog niet dynamisch aan elkaar hangt (en 'beseft' dat het playstation ervaringen topic - deel 36 samenhangt met deel 35) is die reactielimiet gewoon loos. Tel daarbij dat het gebaseerd is op een technisch achterhaalde beperking en dan weet ik al helemaal niet waarom het de 'spuigaten' zou moeten uitlopen op een arbitrair vastgestelde 1000 post. "Het loopt de spuigaten uit", alsof de persoon in kwestie door 1200 posts ipv 1000 een trauma heeft opgelopen of zo 8)7

Het motortopic telt onderhand al bijna 8000 posts, net zoals het horloge topic vaak erg groot werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de exacte redenen weet waarom topics (nog steeds) na 1000 posts gesloten worden. Het heeft er in ieder geval wel mee te maken dat het een ander de mogelijkheid geeft de topicstart te updaten. Wat mij betreft mag iemand anders dan ook best een nieuw topicdeel openen. Hou er wel rekening mee dat deze geupdate moet worden. Laat even weten via een DM als je hier mee aan de slag wil gaan.
Boeboe schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:51:
[...]

Allerlei verschillende zaken in één groot topic dumpen maakt het dan gelukkig wel weer een stuk eenvoudiger om zaken terug te vinden.

Serieus: ik ben nog steeds van mening dat er teveel verschillende zaken besproken worden in topics als deze. Geen idee of we daar in de toekomst als crew iets mee gaan doen. Ik weet dat de ene user het geweldig vindt en de ander liever ook wat meer opsplitsing ziet. Het zal dan misschien ook wel net zo veel van de users zelf afhangen of er verandering in komt.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 01:53
Is er iemand al gek genoeg om een ssd in zijn PS3 te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:48

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:25:

Arx maakt de topic start al sinds deel 13 ofzo, dus denk niet dat hij het leuk vind als iemand anders even deeltje 37 post.

Heb hem ook al tijden niet meer online gezien trouwens... -O-

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:51
[...]

popcornhour of andere mediatanks. Ongeveer 150 euro, ze doen alle formaten en stukken beter dan de ps3. Tenzij je er games op wilt spelen, dat doen ze niet. Erg dom om daarvoor een ps3 aan te schaffen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromoX schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:09:

Allerlei verschillende zaken in één groot topic dumpen maakt het dan gelukkig wel weer een stuk eenvoudiger om zaken terug te vinden.

Serieus: ik ben nog steeds van mening dat er teveel verschillende zaken besproken worden in topics als deze. Geen idee of we daar in de toekomst als crew iets mee gaan doen. Ik weet dat de ene user het geweldig vindt en de ander liever ook wat meer opsplitsing ziet. Het zal dan misschien ook wel net zo veel van de users zelf afhangen of er verandering in komt.
Geef dan alsjeblieft aan wat jij (of hele tweakerscrew) in dit topic wil zien?
Het topic heet 'PS3 ervaringen', persoonlijk vind ik het fijn dat het heel breed wordt gehouden. Dat maakt het luchtig en leuk om te lezen. Je kan er terecht voor technische vragen, nieuwtjes, gamesaanbiedingen, goede discussies etc...
Door het opsplitsen naar kleinere specifieke topics bereik je veel minder users, ik heb een bookmark naar de laatste pagina van dit topic en nog een aantal topics op T.net en verder kijk ik vaak niet op de GoT index. Verder denk ik dat het voor het medium Tweakers niet interessant is om tien verschillende topics met specifieke onderwerpen over elke console te hebben, dan ga je naar PSonly of Xboxworld.

Edit: Ik heb morgen wel een uurtje, misschien twee tijd om even met een nieuw topic bezig te gaan, ik zal Arx proberen te bereiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 09-12-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

DarkShadow schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:26:
[...]

popcornhour of andere mediatanks. Ongeveer 150 euro, ze doen alle formaten en stukken beter dan de ps3. Tenzij je er games op wilt spelen, dat doen ze niet. Erg dom om daarvoor een ps3 aan te schaffen imho.
Afgezien daarvan hebben ze ook wel wat moeite met het afspelen van fysieke media....
Hoewel de originele vraag natuurlijk over het streamen ging....

[ Voor 8% gewijzigd door Seraphus-Y op 09-12-2008 21:22 . Reden: euh, bijdehand commentaar verwijderd na lezen van originele bericht... whoops! ;) ]

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
FeaR1986 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:10:
[...]

Arx maakt de topic start al sinds deel 13 ofzo, dus denk niet dat hij het leuk vind als iemand anders even deeltje 37 post.

Heb hem ook al tijden niet meer online gezien trouwens... -O-
tja tegenkunnen denk ik. zo'n big of a deal is het nou ook weer niet. als je lang niet online bent kan dat gewoon gebeuren. ik weet trouwens niet waarom hij niet online is, hij had het een paar topics terug over verhuizen dus misschien is hij daar nog druk mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
Hey,

Toevallig keek iemand van mijn familie gisteren het programma "Rader" op de tros.
Het schijnt dat de modellen 60GB en 40GB, dat de blu ray drive geen disks meer leest en dit een veel voorkomend probleem is.

Veel 60GB gebruikers zijn vaak de klos omdat dit dus net buiten de garantie valt en dat moet dit geintje wel 200 euro kosten.

Het officiele bericht van Rader
http://ps3life.nl/artikel...un-playstation-3/pagina1/

Het forum over de klachten is hier te vinden
http://forum.trosradar.nl...0&postorder=asc&start=525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
Crashcat schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:10:
Is er iemand al gek genoeg om een ssd in zijn PS3 te plaatsen?
Ik niet (mij nog te duur), maar het is al wel gedaan, en gebenchmarkt.
http://www.gamespot.com/features/6192258/index.html

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net Resistance 2 binnen na 2 weken wachten van play.com. Wat een ontzettend vette game is dit! Single player rockt, en online splitscreen is ook goed te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 13:26

itsoutthere

The Truth

angelus20 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:38:
Hey,

Toevallig keek iemand van mijn familie gisteren het programma "Rader" op de tros.
Het schijnt dat de modellen 60GB en 40GB, dat de blu ray drive geen disks meer leest en dit een veel voorkomend probleem is.

Veel 60GB gebruikers zijn vaak de klos omdat dit dus net buiten de garantie valt en dat moet dit geintje wel 200 euro kosten.

Het officiele bericht van Rader
http://ps3life.nl/artikel...un-playstation-3/pagina1/

Het forum over de klachten is hier te vinden
http://forum.trosradar.nl...0&postorder=asc&start=525
Mijn 60GB PS3 is onlangs gesneuveld en inderdaad... nét buiten de garantie (1 maandje om precies te zijn) en daar werd niet moeilijk over gedaan. Ik krijg gewoon gratis een vervanging thuisgestuurd. Hij is sinds vorige week dinsdag weg dus ik wacht met smart af hoe lang het gaat duren. Maar ga ik in ieder geval minstens 1 keer per week bellen wat de status is en hoe lang het nog gaat duren ;)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 10:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

DarkShadow schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:26:
[...]

Erg dom is natuurlijk weer het andere uitsterste :/

Maar die popcorndingen zijn ook redelijk aan de prijs en daar kan ik geen blu ray op kijken, niet gamen, niet als backup gebruiken als mijn andere ps3 stuk gaat. En dan vind ik het verschil van een kleine 100 euro voor een apparaat wat alleen kan streamen ten opzichte van een apparaat wat dat kan, en daarnaast nog veel meer functionaliteiten heeft (die ik initieel niet zal gebruiken) toch niet erg veel. In ieder geval bedankt voor het meedenken. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Tankbuster schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:29:
Ik heb nogal vaak vastlopers bij Battlefield:Bad Company. Doet niks meer,geluid is de hele tijd hetzelfde en de PS3 reageert niet meer. Ik zelf denk dat het aan de WLAN ligt,dat ie kort verbinding verliest en weer zoekt en daardoor vast loopt. Iemand anders hetzelfde probleem?
ik heb vaker deze berichten voorbij zien komen met bf:bc. het ligt waarschijnlijk dus gewoon aan het spel zelf dat kennelijk niet al te stabiel is. niets aan te doen dus, aangezien in dice niet zo 1-2-3 meer met een patch zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-04 08:46
Ik heb sinds een week een PS3 gekocht en ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Streamen doet ie perfect en games draaien soepeler dan op mijn PC en dat is toch ook geen slechte machine.
Elke keer als ik speel vraag ik me af waarom ik dat ding niet eerder heb gekocht!
Enigste nadeel is wel dat ik nu een full-HD tv moet kopen, want op een breedbeeld SD tv is het wel mooi, maar de letters zijn bijna onleesbaar.
Shooters blijf ik wel op de PC spelen, maar voor race en 3rd person games is het echt veel beter als de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Big_Noid schreef op woensdag 10 december 2008 @ 00:33:

Shooters blijf ik wel op de PC spelen, maar voor race en 3rd person games is het echt veel beter als de PC.
Idem voor mij. De 'echte' shooters kunnen vaak op nogal doordeweekse hardware gedraaid worden (Enemy Territory: Quake Wars) Meestal worden ook gewoon nog steeds de klassiekers gespeeld (CS, HL2, ET, UT99/04, BF2) dus daarvoor hoef ik geen state of the art pc te hebben.

De rest zijn vaak de 'epische shooters', waar de nadruk niet zo erg op schieten ligt maar op de actie en de inleving, en die kunnen voor mij prima op de console (killzone 2) Vaak hebben dat soort games toch maar een beperkte houdbaarheid en worden ze nooit lang doorgespeeld. Dus even de ervaring meepikken op de console is voor mij dan goed genoeg. (FC2, Crysis bvb, over zes maand speelt niemand het meer, en dan zijn het ook nog eens een ontgoochelende game)

GTA noem ik geen shooter, dus al de rest doe ik ook op de ps3 (sport, platform, racen, 3rd person adventure zoals Uncharted 2, Lara Croft, ...) Schijfje er in en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:02:
[...]

Veel moeilijker zul je bedoelen?

Hoe vind je het snelst een bepaald onderwerp/vraag/probleem terug. Eén query in één topic van 10.000 posts? Of 10 keer zoeken in tien aparte topics die je dan ook nog eens weet ik veel hoe moet gaan vinden (als je geluk hebt staan ze in de startpost gelinkt)
Dit doet me vermoeden dat je de zoekfunctie nog niet teveel gebruikt hebt, ofwel gebruik ik hem verkeerd ;)
Wanneer je op GoT een zoekquery uitvoert naar een bepaalde post zal hij je een lijst met topics teruggeven waarin het zoekpatroon voorkomt. Hij geeft je echter NIET de post zelf terug: hiervoor mag je zelf het hele topic gaan doorspitten. Om die reden is het zeer wenselijk dat de grootte van het topic beperkt blijft. Het is veel gemakkelijker om te weten dat je resultaat ergens in 1 van de duizend post van deel 9 van het ps3 topic staat dan dat je 36000 posts zelf mag gaan doorzoeken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-04 08:46
Eerlijk is eerlijk...als je zoekt op Playstation 3 ervaringen topic, krijg je eerst topic deel 1 te zien en pas 450 pagina's later deel 36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op woensdag 10 december 2008 @ 01:22:
[...]

Dit doet me vermoeden dat je de zoekfunctie nog niet teveel gebruikt hebt, ofwel gebruik ik hem verkeerd ;)
Je gebruikt het verkeerd... ;) Als je in het topic zelf zoekt houd je alleen nog maar de berichten over met de highlighted zoektermen er in. (althans, dat gebeurt bij mij meestal zo, geen idee hoe die **** search hier z'n ding doet. En dan nog zo vaak verwijzen naar: 'gebruik de search'. Zorg dan eerst dat ze bruikbaar is, maar goed)

Dus uiteindelijk houd je van een topic met 45 pagina's misschien nog net 15 posts over of zo. Dus doe mij maar een topic van 1000en posts. Met één keer zoeken heb ik meteen die paar tiental posts eruit die gaan over wat ik wil.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 10-12-2008 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:56
Het moet niet gekker worden. Ik krijg net een mailtje dat Resistance 2 voor maar 30 euro te koop is bij shopto. Iemand enige ervaring met deze shop?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:50
Furfoot schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:41:
Het moet niet gekker worden. Ik krijg net een mailtje dat Resistance 2 voor maar 30 euro te koop is bij shopto. Iemand enige ervaring met deze shop?
30 E is niet duur, ik zit nog te wachten tot cdwow hem opstuurt, heb nog even, als hij er maar voor de kerstvakantie is!

Wat betreft het zoeken: je kan ook in topics zoeken en dan zie je alleen de posts die je zoektermen bevatten.

Wat betreft de "topics" in dit topic: ik vind het prima zo, vond alleen het Bart Smit verhaal vervelend worden, voor de rest skip ik wel wat ik niet wil lezen.

Als ik een suggestie aan mag dragen: betrek de (actieve?) leden van het topic in een evt beslissing (poll bv?), als het merendeel het zo prima vind, laat het topic dan zo als het is ipv opsplitsen in 2 a 3 kleinere topics, daar zit ik bv niet op te wachten. Het GTA IV topic had duidelijk ingrijpen nodig, deze niet wat mij betreft.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 02-05 13:04
Home komt morgen:

10/12/2008 08:00
PLAYSTATION®HOME BETA SERVICE WILL BECOME AVAILABLE TO ALL PLAYSTATION®3 USERS ON DECEMBER 11

Highly Anticipated Service Open For All PLAYSTATION 3 Users

Tokyo, Foster City, London, December 10, 2008 – Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) today announced that its highly anticipated PlayStation®Home Beta service for PLAYSTATION®3 (PS3™) will become available for all PS3 users around the world *1 on December 11, 2008. Following the successful completion of the closed beta service, PlayStation Home’s open beta service will continue to evolve with new features and functionality.

PlayStation Home is a ground-breaking 3D social gaming community available on PS3 that allows users to interact, communicate and share gaming experiences. By leveraging the power of PS3, PlayStation Home delivers overwhelming visual graphics and rich gaming social experiences only possible on the PS3 platform. Within PlayStation Home, users can create and customize their own unique avatars and explore the virtual community in real time where they can communicate freely through text or voice chat. PlayStation Home users will not only be able to enjoy variety of entertainment content such as mini-games, videos and special events along with their friends, but will also be able to create their own community by using the “Club*2” feature to create clubs with other PlayStation Home users who share the same interests. PlayStation Home also allows groups of users to launch directly into their favourite online games together from PlayStation Home.

PlayStation Home, available as a free download*3 starting December 11, will launch directly from the PlayStation Home icon on the PlayStation®Network column of XMB™ (XrossMediaBar) on PS3. Users will be able to experience basic features and services of PlayStation Home, free of charge*4. PlayStation Home will allow open interaction among users, business partners and SCE, and will evolve with additional features including dedicated game spaces, special events and exclusive themed items, to further enrich the entertainment experience on the PS3 platform.

For users accessing PlayStation Home in the Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) regions, themed virtual environments will be available to explore. Starting with a themed Far Cry 2 space, PlayStation Home will offer game inspired environments that allow people to discuss the specific games, plan strategies and access content and clues that will enhance the gaming experience. The number of gaming environments such as this will regularly increase, with spaces for Uncharted: Drake’s Fortune™, Warhawk™, Motorstorm and SOCOM following very soon. SCEE is working with leading publishers such as: Electronic Arts, UBISOFT, Midway, Sega and Atari to create engaging environments that will provide users with an on-going gaming experience.

“We are very excited to be bringing PlayStation Home to Europe and the PAL territories, offering users an interactive, social, gaming experience,” said Daniel Hill, Home Service Manager, SCEE. “PlayStation Home is unique to anything else in the gaming world and by partnering with both global and regional gaming and non-gaming brands, we are able to offer exciting and entertaining content that will enhance the PlayStation experience.”

Visitors and residents will be able to explore PlayStation Home with their avatar character and, thanks to Diesel, avatars can look great from the start with Diesel offering the latest men’s and women’s designer avatar clothing, with items ranging from free of charge to €1.50. So for those visiting PlayStation Home, they can dress their avatars in the latest jeans and jacket prior to getting out and about.

On the home front, PlayStation®Home gives everyone their own apartment to spend time in and entertain friends - who will now be able relax on exclusive Ligne Roset furniture. At the virtual store, people will be able to choose from a selection of the most popular Ligne Roset designs, including the iconic Togo and Facett upholstery collections. It will be possible to personalise furniture by selecting from a wide selection of fabrics and leathers allowing a unique and individual look. This is an opportunity to get acquainted with Ligne Roset’s cutting edge designs created by some of Europe’s most talented designers.

As the very first consumer brand space, Red Bull has created the Red Bull Island where visitors to the Island can interact and take part in many of Red Bull’s unique events. Initially there will be the opportunity to get inside the cockpit of a Red Bull Air Race plane and compete against the PlayStation community. The real-world Red Bull Air Race World Championship has become a global phenomenon in just four years, attracting millions of spectators. Now those spectators can leave the stands, become a pilot and tackle the Red Bull Island course themselves. The Red Bull Island will continue to expand, adding new and exciting content in early 2009.

Taking full advantage of the PlayStation Home Theatre, SCEE has partnered with various content providers to enhance the cinematic experience. Offering a wide range of content, the PlayStation Home Theatre will provide lifestyle technology programming from Hexus TV, gaming content from Eurogamer and exclusive film content from Paramount Pictures. Starting with the release of the highly anticipated film, Watchmen, Paramount Pictures International will use PlayStation®Home to promote its latest films. Initially, PlayStation®Home residents will be able to view an exclusive video greeting from Watchmen Director Zack Snyder as well as the latest Watchmen trailer. A selection of virtual Watchmen merchandise e.g. T-Shirts with the smiley face logo, Doomsday clocks and character statues, will also be available in the New Year, ahead of an exclusive Q & A event where cast and filmmakers will meet selected press and competition winners fans within the Watchmen themed environment.

PlayStation Home is exclusive to PS3, free to download and easy to join. It’s the ultimate online community – a place where you can meet friends, try the latest games, hear new music, watch videos, relax in the apartment of your dreams and much, much more. With more and more spaces being created and partners like Diesel, Ligne Roset and Red Bull coming on board, the PlayStation Home experience is just getting started.

SCE will vigorously promote the expansion of the world of PS3 by introducing new services that will open up new possibilities and enjoyment in interactive entertainment.

*1 PlayStation Home will not be available in some regions.
*2 To be a “Clubhouse” owner, user will need to buy the entitlement to run the club.
*3 When the service is available, PlayStation Home icon will appear after booting/ re-booting the PS3 system. To enjoy PlayStation Home, users will need broadband network connection and PlayStation Network account in addition to the PS3 system.
*4 Some content and services are charged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Home krijgt virtuele Ligne Roset meubels!? Sony mikt met sponsors (reclameinkomsten) wel erg op de high end van de markt, ben benieuwd of Ikea ook nog een plekje gaat krijgen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Supervet filmpje van de Reb Bull space van Home. Als er meer van zulke dingen komen zou het echt cool zijn. Zie http://www.psonly.nl/vide...on_Home_-_Red_Bull_Space/

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2008/12/redbull.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2008/12/motorhome.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2008/12/diesel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2008/12/ligne.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3055/3096906568_bc130e4d64_o.jpg

Ben benieuwd! Is er eigenlijk al een Tweakers clubhouse (in de beta)?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 148415 op 10-12-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-04 09:54

Tubbietje

Illegaal!

Furfoot schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:41:
Klinkt interessant, maar ligt het aan mij, of zie ik alleen maar prijzen in pond?

Oops.. zag het euro knopje over het hoofd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tubbietje op 10-12-2008 11:31 ]

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 148415 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:29:
Ben benieuwd! Is er eigenlijk al een Tweakers clubhouse (in de beta)?
Voor zover ik weet zijn er een GoT-LBP en GOTSent clubhouse. Nog geen algemeen tweakers clubhouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaaaa, daar is ie dan: Deel 37. Volgende keer Arx weer hopelijk, met wat kunst en vliegwerk is het me gelukt de FP enigszins te updaten.

Hier gaan we dus verder: Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.