Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:38:
Een beetje vaag dat er geen HDMI poorten op zitten. Oud beestje? Noteer even het typenummer van de TV anders.
Aansluiten kan ook gewoon met het scartblokje maar dat is natuurlijk niet geweldig. Lijkt me niet logisch een aparte kabel te kopen voor een avondje gamen, dat kan ook prima met scart.
Tip: volgende keer een foto waar we wel wat aan hebben.
Ik zal eens kijken wat ik allemaal kan regelen, het is idd 2 jaar oud ong. Ik edit deze post wel als ik iets heb gevonden. Sowieso is altijd handig zo'n kabel, zal het wel vaker nodig hebben.
Modelnr: 42PF3320/10 van philips pdf
http://www.p4c.philips.co...0/42pf3320_10_pss_nld.pdf
Zal eens zelf goed doorlezen, bedankt trouwens voor de tip om de modelnr op te zoeken

DVI-I ingang
Een DVI-I-ingang brengt de ongecomprimeerde digitale RGB-verbinding met een hoge bandbreedte tot stand tussen bron en scherm. Doordat het signaal niet van digitaal naar analoog hoeft te worden omgezet, behoudt het beeld zijn kwaliteit, helder en zonder trillingen. De DVI-ingang ondersteunt HDCP-kopieerbeveiliging zodat het bekijken van beveiligde programma's op digitale set-top boxes, DVD-spelers en HD-recorders mogelijk is. DVI-I is ontworpen voor de toekomst en laat zich aansluiten op alle HDMI-apparaten (conversiekabel vereist). De DVI-I-ingang ondersteunt ook analoge PC-VGA-signalen
Plasma WVGA-scherm, 852 x 480p
Deze WVGA-display met de nieuwste plasmaschermtechnologie biedt een HD-resolutie van 852 x 480p pixels en geeft heldere, flikkervrije Progressive Scan-beelden met een optimale helderheid en verbluffende kleuren. De levendige en scherpe beelden staan garant voor comfortabel kijkplezier.
Dit gaat idd wel een beetje offtopic maar is toch gerelateerd tot ps3 categorie. Dus uit de tekst hierboven moet ik een coversiekabel hebben van HDMI naar DVI-I ?
of begrijp ik het nou verkeerd

Geeft dit wel de beste kwaliteit ? aangezien ik zelf al twijfels heb van splitters/conversiekabels aangezien er verlies van kwaliteit optreed. Dan schiet ik toch ook weinig mee op?
voor een duidelijke plaatje:
[
Voor 64% gewijzigd door
FireBladeX op 08-12-2008 19:05
]