Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste
Acties:
  • 95.030 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
compie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 01:06:
Ik zie in het pricewatch overzicht de PS3 40GB staan voor 299 euro.
Als ik echter op de detail pagina kijk zie ik dat de laagste prijs 339 euro is. Hoe zit dat?

Is de PS3 nog ergens te krijgen voor 299?

Zie:
pricewatch: Sony PlayStation 3 40Gb Zwart
Onderaan staat Bart Smit grijs afgedrukt. Maar die 299 die daar staat is op de BS site niet te vinden. Beetje rare entry dus.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik hoop dat ze dan toch genoeg voorraad hebben van fallout3.
Ook ik heb hem maar besteld gisterenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
chrisboers schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 07:11:
[...]

Onderaan staat Bart Smit grijs afgedrukt. Maar die 299 die daar staat is op de BS site niet te vinden. Beetje rare entry dus.
Stond er afgelopen week op. Is zolang de voorraad strekt...

Die lading zal wel op zijn dus ik denk dat je pech hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel FIFA 2009 op Playstation3 en ik heb een Sony 32W4000 tv. Ik vind FIFA 2009, met name de spelers, wat 'kartelig' overkomen. Alsof er geen gebruik wordt gemaakt van anti-aliassing. Wie ervaart dit ook zo? Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
s.vanrossem schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 08:59:
[...]

Stond er afgelopen week op. Is zolang de voorraad strekt...

Die lading zal wel op zijn dus ik denk dat je pech hebt...
Het ging er over dat de pricewatch nog op 299 euro stond, terwijl hij daar niet voor te krijgen is. Ik heb al een PS3...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
chrisboers schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:20:
[...]

Het ging er over dat de pricewatch nog op 299 euro stond, terwijl hij daar niet voor te krijgen is. Ik heb al een PS3...
Ik wilde het bevestigen dat dit inderdaad zo WAS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39

kingfriko

100 % BULLY

ymmv schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:31:
[...]

Deze deal is overigens pas vandaag actief. Vorige week was die SE het goedkoopst.

Ik zit trouwens wel te twijfelen of ik FO3 moet kopen. Heb de afgelopen maand al heel veel games gekocht. Ik kon mezelf niet inhouden met al die koopjes. FO3 krijgt fantastische recensies maar om de een of andere reden willen die Bethesda-games me nooit aanspreken.
Je moet van het soort spel houden maar ik vind het een geweldige game , hele dagen aan bezig geweest >:)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel mij gisteren op dat ik dus wel psn nummers of "actie nummers" in kan voeren in de NL store, is dat sinds de nieuwste firmware of is dat al langer aanwezig?
Zouden we dan toch eindelijk die psn cards krijgen?

Heb vandeweek wipeout HD gedownload van de US store, maar wat is die store makkelijker en overzichtelijker dan hier!
In de NL store gezocht naar demo's maar dat was me een half uur werk, daar binnen 1 minuut, netjes bij elkaar gesorteerd.
En volgens mij hebben ze in de US echt meer demo's dan hier.

Overigens stelde eerder iemand de vraag of resistance ook in het nederlands is, ja dat is het.
Maar ik wil het helemaal niet nederlands!!
Moet ik dan steeds de taal veranderen in het menu?
Ben bang dat ik het antwoord al weet, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Is resistance 2 alleen het menu NL of het hele spel inclusief de stemmen? Dat zou wel irritant zijn.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Svennie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:27:
Is resistance 2 alleen het menu NL of het hele spel inclusief de stemmen? Dat zou wel irritant zijn.
Als je PS3 ingesteld is op nederlands is het hele spel, inclusief de stemmen , in het nederlands. Wil je dit niet, dan moet je engels instellen als systeem taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Bij Nedgame heb je nu trouwens een 80 GB met Little Big Planet en Motorstorm: Pacific rift voor € 395.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ik kom nergens de PS3 pack tegen met Fifa09 als extra game die je kan kiezen. Bij Toys R Us is een pack met LBP of Motorstorm 2 of Heavenly Sword en dan een extra game erbij:
- LBP, Motorstorm 2, Resistance 2, Buzz, Singstar 1/2/3/abba

En geen Fifa09 jammer genoeg. Een vriend van me wil hem juist hebben met Fifa09. En dan een extra game erbij het liefst, of ipv die game een extra controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
botech schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:34:
[...]

Als je PS3 ingesteld is op nederlands is het hele spel, inclusief de stemmen , in het nederlands. Wil je dit niet, dan moet je engels instellen als systeem taal.
enn natuurlijk weer geen mogelijkheid om dat ingame te veranderen :(

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 01:40:
[...]

En wat wil je dan dat we zeggen.

"Nee, het is geen kinderspelletje" Ben je daar dan mee geholpen? Door filmpjes te kijken en reviews te lezen kom je toch het verst. En anders koop je het maar, dan zie je het meteen.
Juist ja. Er zijn genoeg mensen die het een kiddy game noemen voor kinderen van 10 jaar. Prima dat is hun mening, ik vind van niet.
Mensen moeten eens meer voor zichzelf een menig/beeld vormen en niet altijd maar achter andermans mening/gedachten aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
StealthyPeanut schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:23:
Ik kom nergens de PS3 pack tegen met Fifa09 als extra game die je kan kiezen. Bij Toys R Us is een pack met LBP of Motorstorm 2 of Heavenly Sword en dan een extra game erbij:

En geen Fifa09 jammer genoeg. Een vriend van me wil hem juist hebben met Fifa09. En dan een extra game erbij het liefst, of ipv die game een extra controller.
Play.com

Dit is een pack van play.com volgens mij zijn de officiele sony bundels alleen met door sony uitgegeven games wat fifa 09 dus niet is.. Een gameshop bij jou in de buurt zou uiteraard hetzelfde kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Svennie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:28:
[...]

enn natuurlijk weer geen mogelijkheid om dat ingame te veranderen :(
Inderdaad, zou wel gemakkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Zonekill schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:42:
[...]

Play.com

Dit is een pack van play.com volgens mij zijn de officiele sony bundels alleen met door sony uitgegeven games wat fifa 09 dus niet is.. Een gameshop bij jou in de buurt zou uiteraard hetzelfde kunnen doen.
Damn, dat is een goeie pack! Met garantie enzo krijg je toch geen gezeur he? Omdat hij in het buitenland is besteld? Dit gaat toch gewoon via de landelijke Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
StealthyPeanut schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:56:
[...]

Damn, dat is een goeie pack! Met garantie enzo krijg je toch geen gezeur he? Omdat hij in het buitenland is besteld? Dit gaat toch gewoon via de landelijke Sony?
Garantie heb je in de eerste plaats met de winkel waar je koopt.
Daar moet je PS3 dan heen gestuurd worden. Daar wordt dan bekeken wat er gedaan moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:46
StealthyPeanut schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:23:

Vorige week vrijdag de PS3 i.c.m. Motorstorm 2 gekocht bij Intertoys. Wilde er graag MSG4 bij hebben, toen ze dit op de kassa intikte kreeg ik de korting niet. De game zat dus niet bij de actie. Ze wist zelf ook niet precies welke games erbij hoorde, dus aan het proberen geweest met meerdere games. Toen uiteindelijke de baas erbij kwam, kon ik toch MSG4 erbij krijgen. Moest 2 euro ervoor betalen, omdat die iets duurder was :)
Je zou het dus kunnen proberen in de winkel om FIFA erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:56:
[...]

"Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dat is ook mooi dan, dan maar proberen wat Michelat heeft gedaan, game omruilen ofzo.

En anders maar voor 350 euro de LBP pack en dan voor 35 euro fifa los bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:27:
Ja alles :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:13:
[...]
"Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses."
[edit] nvm, niet goed gelezen

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 05-12-2008 15:08 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tenzij je de PS3 taal instellingen veranderd naar Engels ipv Nederlands, las ik een paar pagina's terug. Om niet helemaal "oude" informatie op te hoesten.

Bol.com heeft, in mijn ogen, een mooie bundel:

* PS3 Console 80GB
* 2 Dual Shock 3 Controllers (waarvan er één later in december wordt nageleverd)
* Ratchet & Clank: Quest For Booty
* Far Cry 2
* Fall out 3
* Prince of Persia
* + Gratis Game ( keuze uit Motorstorm Pacific Rift, Little Big Planet of Resistance 2)

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006434464/index.html

Daarnaast hebben ze ook een "Old School" fanatieke bundel waarin Assasins Creed en GTA IV zit ipv PoP en FO3 voor dezelfde prijs.

Tevens een newbie vraagje. Als ik het goed begrijp kan ik het beste 2 accounts aanmaken op het PSN. Een als "amerikaan" en een tweede NL account zodat ik bij de beter gevulde PSN Store kan komen?

[ Voor 16% gewijzigd door Lukin op 05-12-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Lukin schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:06:
[...]

...

Tevens een newbie vraagje. Als ik het goed begrijp kan ik het beste 2 accounts aanmaken op het PSN. Een als "amerikaan" en een tweede NL account zodat ik bij de beter gevulde PSN Store kan komen?
Klopt inderdaad, maar dat 'beter gevuld' proberen ze nu een beetje gelijk te trekken...en moet eerlijk zeggen dat de Europese PSN (en in ons geval specifiek de NLs) ook elke week aardig wordt voorzien van content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:17

Sandyman538

SandstorM [148839]

Klopt. De Amerikaanse store is iets eerder met demo's en dergelijke en tevens een stuk overzichtelijker dan de Nederlandse store.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 18:26
Als je de taal van je PS3 op Engels zet kun je :( veranderen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
[...]

Tenzij je de PS3 taal instellingen veranderd naar Engels ipv Nederlands, las ik een paar pagina's terug. Om niet helemaal "oude" informatie op te hoesten.
Om hier ff op door te gaan.. Vraagje..
M'n PS3 staat eigenlijk altijd op Engels, alleen als er vrienden zijn schakelen we regelmatig heen en weer tussen Nederlands en Engels voor het spelen van Buzz.
Dit lijkt alleen van invloed te zijn op m'n trophies, want ik heb al meer dan genoeg games er op zitten, maar nog steeds geen silver trophy.
Weet iemand of de trophy stats van een game gereset worden als je bij die game regelmatig van taal wisselt ?

Verder zou het leuk zijn als je ook de engelstalige versie van de Buzz DLC in Nederland zou kunnen krijgen, maar dat is een heel ander verhaal ;)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Tja dan moet je ook de Amerikaanse versie van Buzz! hebben dus dat gaat helaas niet ;) Althans niet dat ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:31:
[...]

Wanneer de BR-drive het probleem was zou je redelijk simpel de boel zelf kunnen vervangen, maar ik geloof dat hij helemaal nergens meer op reageert uit zijn bericht.

[...]

Bezint eer gij begint.
Bij de aankoop van iets horen voorwaarden, zo simpel is het..
Inderdaad het hele apparaat werkt niet meer...

ik heb hem sinds dat hij uit is.,., dus dat is alweer een tijdje geleden..

Ik heb sony nederland gebeld, en deze vroegen of het de BR-drive wat, toen ik nee zei hingen ze nog net niet de telefoon op....

dus de service is op ziggo niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe cool is inspecteur Tequila 8) 8)

Demo even afgehaald, en deze komt toch ook op m'n lijstje (zal nu wel budget zijn). Laatste keer dat ik 'ubercool' gastjes kon afknallen was in Max Payne 2.

Simpel, het is geen klassieker, en ja, het is repetitief en veel van hetzelfde, maar als dat inhoudt dat je gewoon lekker verstand op nul kan gaan knallen... Who cares :)

Ook één van de weinige games waar je echt wat moeite wil doen met kills aan elkaar rijgen, en waar je ook echt ziet of voelt wáár je ze raakt. Arm, been, alles is goed :)

Stranglehold d:)b Ook die hele yakuza setting in die donkere steegjes en bars... Heerlijk cliché

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Japan heeft/had ook wel eens goede downloads als eerste....

En ikzelf heb ook een ierse account, weet alleen niet meer waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:38
Ik heb 2 weken geleden wat PS3 games besteld bij SimplyGames, probleemloos ontvangen. Nu heb ik vorige week een nieuwe bestelling gedaan, die is na pakweg 4 dagen plots verdwenen. Niet bij openstaande orders, ook niet bij afgewerkte orders. Paar dagen geleden dan maar weer een nieuwe bestelling, blijft ie wederom lang op despatch staan terwijl alles wel op voorraad is. Gisteren nog een bestelling, wederom op despatch, en niets te zien.
Heb al 2x gemaild maar ontvang ook geen reaktie. Is dit normaal bij die shop?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 17:34:
Hoe cool is inspecteur Tequila 8) 8)

Demo even afgehaald, en deze komt toch ook op m'n lijstje (zal nu wel budget zijn). Laatste keer dat ik 'ubercool' gastjes kon afknallen was in Max Payne 2.

Simpel, het is geen klassieker, en ja, het is repetitief en veel van hetzelfde, maar als dat inhoudt dat je gewoon lekker verstand op nul kan gaan knallen... Who cares :)

Ook één van de weinige games waar je echt wat moeite wil doen met kills aan elkaar rijgen, en waar je ook echt ziet of voelt wáár je ze raakt. Arm, been, alles is goed :)

Stranglehold d:)b Ook die hele yakuza setting in die donkere steegjes en bars... Heerlijk cliché
Is inderdaad een lekkere game als je ffkes met je verstand op nul wilt gamen. Heerlijk alles overhoop knalle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Laatst online: 12:06
Hallo,

Ik heb sinds kort een PS3. Die heb ik via hdmi op een hdmi switch aangesloten waarop ook mijn cisco hd kabeltuner aangesloten zit. Vanuit deze switch loopt er een hdmi naar mijn Samsung tv.
Nu gebeurt het af en toe dat ik problemen met het beeld heb als de PS3 op het startscherm staat. Beeld valt af en toe weg, ruis, storing etc. Dit is gekomen nadat ik een firmware update geinstalleerd heb.

Ligt het aan mijn hdmi kabel (betreft een Belkin 80 cm lang) of heb ik problemen door de switch die er tussen zit? Dit betreft een Marmitek switch.

In de game heb ik nergens last van.

Wat kan het zijn?

Groet,

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 18:26
DanielvdMark schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:21:
Ik heb sinds kort een PS3. Die heb ik via hdmi op een hdmi switch aangesloten waarop ook mijn cisco hd kabeltuner aangesloten zit. Vanuit deze switch loopt er een hdmi naar mijn Samsung tv.
Nu gebeurt het af en toe dat ik problemen met het beeld heb als de PS3 op het startscherm staat. Beeld valt af en toe weg, ruis, storing etc. Dit is gekomen nadat ik een firmware update geinstalleerd heb.

Ligt het aan mijn hdmi kabel (betreft een Belkin 80 cm lang) of heb ik problemen door de switch die er tussen zit? Dit betreft een Marmitek switch. In de game heb ik nergens last van.
Haal die switch er tussenuit, sluit de PS3 direct op je TV aan en kijk of het probleem zich nog voordoet. Zo niet, dan weet je het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:01:
Ik heb 2 weken geleden wat PS3 games besteld bij SimplyGames, probleemloos ontvangen. Nu heb ik vorige week een nieuwe bestelling gedaan, die is na pakweg 4 dagen plots verdwenen. Niet bij openstaande orders, ook niet bij afgewerkte orders. Paar dagen geleden dan maar weer een nieuwe bestelling, blijft ie wederom lang op despatch staan terwijl alles wel op voorraad is. Gisteren nog een bestelling, wederom op despatch, en niets te zien.
Heb al 2x gemaild maar ontvang ook geen reaktie. Is dit normaal bij die shop?
Het Games Import topic

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik heb nu een paar keer(3X) gehad als ik een spelletje ging spelen dat het hele beeld begon te flikkeren (brede witte strepen over het beeld). Heb het spel afgesloten en opnieuw op gestrat en het was over.

Wat kan dit zijn?? Hoop niet dat mijn ps3 kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nico111 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:57:
Ik heb nu een paar keer(3X) gehad als ik een spelletje ging spelen dat het hele beeld begon te flikkeren (brede witte strepen over het beeld). Heb het spel afgesloten en opnieuw op gestrat en het was over.

Precies hetzelfde hiero Nico!!!

Laat maar weten als je erachter bent wat het is/ kan zijn...Dacht zelf aan een niet zo lekkere HDMI kabel maargoed of dat kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Zo, toch maar eens de tijd genomen om Metal Gear Solid te spelen en man man wat een game zeg! :D
Ik weet niet wat het is, maar ik was denk ik 'bang' om MGS4 te spelen, aangezien ik alleen MGS (1) heb gespeeld, en dus eigenlijk niet veel weet over het verhaal en alles, en dat is nu net een echte must voor deze game. Maarja, toch gespeeld, want anders komt het er echt niet van, ik zie mezelf nu echt niet nog MGS 2 en 3 kopen en volledig uitspelen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nico111 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:57:

Veranderen van resolutie? Dan krijg ik dat iig.

edit: krijg zojuist een update binnen van Pixeljunk Monsters. Ik kan alleen geen verschil ontdekken. Iemand iets over deze patch gelezen en weet wat hij inhoudt?

[ Voor 16% gewijzigd door Shiver23 op 05-12-2008 21:33 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje...
Ik heb via de store Flow en Pixeljunk monsters gedownload en geinstalleerd. Beiden ook diverse malen al gespeeld. Laatst heb ik de PS3 meegenomen naar mijn werk. Toen ik hem weer thuis had en aangesloten, zag ik dat Flow en Monsters niet meer bij Games staan. Pain staat er echter nog wel.
Log ik in via een ander account (niet mijn hoofd account) dan staan die spellen er wel.

Opnieuw installeren gaat ook niet, want dan zegt hij dat er al een versie staat. Hoe krijg ik nu toch die spellen genoemd onder Games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Shiver23 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:07:
[...]

edit: krijg zojuist een update binnen van Pixeljunk Monsters. Ik kan alleen geen verschil ontdekken. Iemand iets over deze patch gelezen en weet wat hij inhoudt?
Hmm, ga 1080p inderdaad even uitvinken (heb toch een HD ready TV), misschien dat het daar aan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
chrisboers schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 07:11:
[...]
Klopt, ik had deze snel toegevoegd en een dag later was hij uitverkocht bij de bartsmit..helaas. Was echt een mooie actie, niet alleen 299, maar ook 2 (sixaxes) controllers en het spel Rachter and Clank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

[...]

Ik zie jou ook altijd PixelJunk Monsters spelen, echt een koningsspel he? :D Jammer alleen dat we geen coop kunnen doen ermee.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

scorpie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:42:
[...]

Ik zie jou ook altijd PixelJunk Monsters spelen, echt een koningsspel he? :D Jammer alleen dat we geen coop kunnen doen ermee.
Dat is mijn vriendin die het speelt. Ze heeft deze week eindelijk Encore uitgespeeld en is nu bezig met de trophy's. Ik kijk wel regelmatig mee en analyseer het van een afstandje om soms wat 'opbouwende kritiek' te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
[...]

Het werd soms zelf zo erg dat het hele beeld soms weg viel tijdens het spelen.. Dit ligt dus niet aan het veranderen van de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:41
[...]

Bol.com heeft, in mijn ogen, een mooie bundel:

* PS3 Console 80GB
* 2 Dual Shock 3 Controllers (waarvan er één later in december wordt nageleverd)
* Ratchet & Clank: Quest For Booty
* Far Cry 2
* Fall out 3
* Prince of Persia
* + Gratis Game ( keuze uit Motorstorm Pacific Rift, Little Big Planet of Resistance 2)

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006434464/index.html

Daarnaast hebben ze ook een "Old School" fanatieke bundel waarin Assasins Creed en GTA IV zit ipv PoP en FO3 voor dezelfde prijs.

Idd, samen met Resistance 2 of LBP heb je een echte AAA-bundel met allemaal topgames...

Het regent de laatste tijd wel van de goede bundels...
Het blijft veel geld maar dan heb je ook wat.
:)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 21:07:
Zo, toch maar eens de tijd genomen om Metal Gear Solid te spelen en man man wat een game zeg! :D
Ik weet niet wat het is, maar ik was denk ik 'bang' om MGS4 te spelen, aangezien ik alleen MGS (1) heb gespeeld, en dus eigenlijk niet veel weet over het verhaal en alles, en dat is nu net een echte must voor deze game. Maarja, toch gespeeld, want anders komt het er echt niet van, ik zie mezelf nu echt niet nog MGS 2 en 3 kopen en volledig uitspelen.
Ik heb hem er ook amper ingehad, is die bediening nou zo ingewikkeld of is dat gewoon wennen?
Snapte er niets van..... Wat moest iik doen, werd steeds maar geplet..
Ben dus niiet echt ver gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Gewoon disc erin proppen en gaan, anders even op select drukken om de controls te zien. Het is echt te zonde om deze game te laten liggen verstoffen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:48:
[...]

Ik heb hem er ook amper ingehad, is die bediening nou zo ingewikkeld of is dat gewoon wennen?
Herkenbaar :) Had ik ook. Het spel heeft een nogal steile leercurve vind ik. Maar zodra je eenmaal de controls een beetje door hebt is het ook een enorm tof spel.
....Wat ondertussen ook al weer een paar maand in de kast ligt stof te happen :X Moet toch weer eens verder gaan spelen :P

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:48:
[...]
Die is al sinds MGS1 zo. (namelijk; apart) Daar wen je wel aan hoor, al je het eenmaal een tijdje gedaan hebt of nog gewend was van de vorige delen speelt het heerlijk.

Maar je wordt geplet? De enige plek waar je mogelijk geplet kon worden was het allereerste stukje van het eerste level met die koeienrobots (ben de naam ff kwijt.) Daar liep ik 1 minuut doorheen, dan kom je bij een checkpoint en krijg je 'normale' vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riddick: Dart Athena trailer

Chronicles of Riddick was misschien wel één van de beste filmgames die ik ooit gespeeld heb. (ok, zo moeilijk is dat nu ook weer niet gezien het niveau van filmgames :p )
Hopelijk maken ze hier iets mooi van voor de ps3, CoR zag er toen ook op m'n niet zo bijzondere pc erg goed uit en vlot uit. Die game draaide super.

Een echt goede cult scifi game kan er nog wel in. (met iets meer 'universum' setting dan dead space bvb, meer 'achtergrond', meer tragiek enz...)

Zag vandaag ook al pre-order doosjes van mafia 2 staan. Ik mag er van uit gaan dat die er dus ook binnenkort aankomt? 8) O+

En Motorstorm 2 begint toch aardig moeilijk te worden zeg... :X *O* (moeilijk ftw ;) )

Hoe verder je komt, hoe meer ik de indruk krijg dat de AI ook veel agressiever is. Ofwel rijden ze gewoon allemaal iets sneller, waardoor je vaker en voor langere tijd in de 'pack' terecht komt, en daardoor dus meer kloppen krijgt, links en rechts :) Nog niet gemakkelijk om die een beetje te ontwijken. Maar heerlijk spel! Vette actie en een framerate waar dingen als NFS nog eens een lesje van kunnen leren... :s

Morgen misschien eens GTA IV halen...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2008 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:05:
[...]

Die is al sinds MGS1 zo. (namelijk; apart) Daar wen je wel aan hoor, al je het eenmaal een tijdje gedaan hebt of nog gewend was van de vorige delen speelt het heerlijk.

Maar je wordt geplet? De enige plek waar je mogelijk geplet kon worden was het allereerste stukje van het eerste level met die koeienrobots (ben de naam ff kwijt.) Daar liep ik 1 minuut doorheen, dan kom je bij een checkpoint en krijg je 'normale' vijanden.
Ja, daar ja.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
scorpie schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:55:
Gewoon disc erin proppen en gaan, anders even op select drukken om de controls te zien. Het is echt te zonde om deze game te laten liggen verstoffen!!
Het is aan de andere kant ook zonde om hem te spelen, want het heeft mijn speel plezier bij andere games redelijk gedrukt.
Moeilijk te omschrijven, maar andere games lijken nu 'zo simpel' te zijn.
Maar nu ik anderen er weer zo over hoor,, het wordt weer tijd om opnieuw te beginnen op 'big boss' :D

[ Voor 10% gewijzigd door Sentry23 op 06-12-2008 10:07 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Haha tjah tis maar net hoe je MGS4 gaat spelen, heb de demo laatste gedaan, maar ik ging al vijand afknallend door dat level heen, wat nou stealth... Ik heb dus echt geen zin in een game waar je hele levels een beetje kruipt en sluipt alle vijanden te ontwijken :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:07
Ik zal wel de enige zijn die Brain Challenge heeft gekocht via PSN? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

technoaddict schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 10:23:
Ik zal wel de enige zijn die Brain Challenge heeft gekocht via PSN? 8)7
Nee, Sentry23 ook. En ik heb hem weer via hem :) (Tnx bro). Ik heb het spel ook op mijn iPhone dus kende het al wel, maar voor 5 euro is het zeker wel een leuk spel. Inclusief (online) multiplayer zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 10:10:
Haha tjah tis maar net hoe je MGS4 gaat spelen, heb de demo laatste gedaan, maar ik ging al vijand afknallend door dat level heen, wat nou stealth... Ik heb dus echt geen zin in een game waar je hele levels een beetje kruipt en sluipt alle vijanden te ontwijken :P
Hhm ja oké maar dat is nou juist de uitdaging. Ik vind het wel leuk om een level te halen zonder 1 enemy alert, gewoon iedereen met je stungun in zijn hoofd schieten en goed gebruik maken van de camo/barrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees in dit topic veel over garantie issues, maar dan vooral over de garantie als het eerste jaar verstreken is van in Nederland gekochte consoles. Met kerst ga ik naar London en daar is vrijwel overal een PS3 te koop voor zo'n 400 euro met 5 games en 1 blu-ray film (!). Hoe zit het met de garantie? Gewoon 1 jaar, ook hier in Nederland? M.a.w.; is er sprake van Europese garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garantie is in the UK iets anders geregeld geloof ik, ze hebben een eigen RMA center voor UK alleen.
Dat terwijl heel europa het met 2 RMA centers moet doen...beetje vreemd.
Volgens mij hebben ze daar ook andere wetten want als ik engelse fora lees zijn ze hun PS3 max 7 dagen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:38
-Daniël- schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:48:
Ik lees in dit topic veel over garantie issues, maar dan vooral over de garantie als het eerste jaar verstreken is van in Nederland gekochte consoles. Met kerst ga ik naar London en daar is vrijwel overal een PS3 te koop voor zo'n 400 euro met 5 games en 1 blu-ray film (!). Hoe zit het met de garantie? Gewoon 1 jaar, ook hier in Nederland? M.a.w.; is er sprake van Europese garantie?
Hou je wel het voltage en de stekker in de gaten?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren Tomb Raider en Fallout 3 binnen gekregen van cdwow.nl :)
Resistance 2 en Prince of PErsia moeten ook nog binnenkomen, dus ik kan nog wel even vooruit. Alleen Motorstorm 2 zou ik graag nog eens voor een mooie prijs willen kopen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 13:06:
Gisteren Tomb Raider en Fallout 3 binnen gekregen van cdwow.nl :)
Resistance 2 en Prince of PErsia moeten ook nog binnenkomen, dus ik kan nog wel even vooruit. Alleen Motorstorm 2 zou ik graag nog eens voor een mooie prijs willen kopen.
He hoelang heeft t geduurd vanaf de verzenddatum? Want ik heb daar 3 weken geleden een ds3 besteld en nog steeds niet ontvangen en nu sturen ze me nog eentje naar me toe. Daarnaast heb ik ook een game gekocht(siren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Motormstorm 2 24 pond by simply games, ik had hem zelf binnen 4 dagen binnen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 13:47:
[...]

He hoelang heeft t geduurd vanaf de verzenddatum? Want ik heb daar 3 weken geleden een ds3 besteld en nog steeds niet ontvangen en nu sturen ze me nog eentje naar me toe. Daarnaast heb ik ook een game gekocht(siren).
Ik heb 22 november een DS3 besteld, maar ik heb hem ook nog niet binnen. Ik moest 21 dagen na de bestelling contact opnemen als ik hem nog niet binnenheb. Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt dan puur aan de voorraad, games heb je binnen 7-10 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Nee, want ik had hem woensdag besteld en hij was zaterdag (nu 14 dagen geleden) al verzonden. Het ligt volgens hun zelf aan het postorderbedrijf.

Ik heb er opzich niet per se haast bij, maar het is gewoon irritant om te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nico111 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:01:
[...]

Het werd soms zelf zo erg dat het hele beeld soms weg viel tijdens het spelen.. Dit ligt dus niet aan het veranderen van de resolutie.
Echt precies hetzelfde hiero!
Ik ga volgende week een nieuwe HDMI kabel kopen, zal wel even tzt melden of het heeft geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:17

Sandyman538

SandstorM [148839]

StealthyPeanut schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 16:33:
Nee, want ik had hem woensdag besteld en hij was zaterdag (nu 14 dagen geleden) al verzonden. Het ligt volgens hun zelf aan het postorderbedrijf.

Ik heb er opzich niet per se haast bij, maar het is gewoon irritant om te wachten!
Als je niet wilt wachten moet je zoiets bij de bart smit kopen en de hoofdprijs betalen. Als je iets langer kunt wachten importeer je je games en controllers zodat je veel goedkoper uit bent. En dan ook nog op een forum gaan miepen dat het lang duurt terwijl de maximale tijd die ze er voor vragen om het te kunnen bezorgen nog niet verstreken is... :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Sandyman538 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:21:
[...]

Als je niet wilt wachten moet je zoiets bij de bart smit kopen en de hoofdprijs betalen. Als je iets langer kunt wachten importeer je je games en controllers zodat je veel goedkoper uit bent. En dan ook nog op een forum gaan miepen dat het lang duurt terwijl de maximale tijd die ze er voor vragen om het te kunnen bezorgen nog niet verstreken is... :X
Die is al een week verstreken ondertussen ;) Er staat 5 tot 7 dagen voor vermeld. En ik had hem in eerste instantie besteld om met sinterklaas cadeau te geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
johoo schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:49:
[...]
Hou je wel het voltage en de stekker in de gaten?
Stekker maakt niet uit, dr zit een standaard euro snoer aan de ps3 wat je voor misschien 2 euro kunt kopen als het meegeleverde snoer anders zou zijn (wel waarschijnlijk).
Voltage is volgens mij in Engeland hetzelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
M a r c o schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:06:
[...]

Stekker maakt niet uit, dr zit een standaard euro snoer aan de ps3 wat je voor misschien 2 euro kunt kopen als het meegeleverde snoer anders zou zijn (wel waarschijnlijk).
Voltage is volgens mij in Engeland hetzelfde als hier.
En al was het dat niet, dan maakt dat nog niet uit: de PS3 heeft een universele PSU. Ik heb zelf een Japanse witte PS3 en die doet het al maanden fijn op 220V, ook al staat er 110V op de achterkant.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:07

Aight!

'A toy robot...'

Fucking hell, cdwow.nl Wat een prijzen zeg?42 euro voor de nieuwste games en met Ideal te betalen?
Is het te mooi om waar te zijn, anders ga ik daar eens even shoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Aight! schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:56:
Fucking hell, cdwow.nl Wat een prijzen zeg?42 euro voor de nieuwste games en met Ideal te betalen?
Is het te mooi om waar te zijn, anders ga ik daar eens even shoppen :D
Najah, d'r staan ook nieuwe releases op voor €48.99 :P
Goede tip verder. :)
IDeal is natuurlijk super handig, als de verzending dan ook nog eens vanuit Nederland is, kon ik zo snel niet vinden. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:07

Aight!

'A toy robot...'

Het is nog geen geld, binnenkort maar eens wat games bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
als je een game bij cdwow.nl besteld is dit dan wel een nederlandse game?
en waarom kunnen hun de games zou goedkoop leveren??
wel chill trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Aight! schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:37:
Het is nog geen geld, binnenkort maar eens wat games bestellen :D
gruys7 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:08:
offtopic:
CDwow levert 9 van de 10 keer uit z'n hoofdmagazijn in Hong Kong. Verder hebben ze ergens anders in een oosters land een magazijn dacht ik.

Verder kun je zien of het gaat om een PAL versie of een NTSC versie. Naar mijn weten is alles op www.cdwow.nl allemaal PAL. En wat ik al een paar keer voorbij heb zien komen in dit topic; de BR-schijfjes zijn groot genoeg om alle (PAL)talen te bevatten, dus ook NL. Zal heeeel mss hier en daar een uitzondering zijn.

Waarom zo goedkoop? Koersen, tussenhandel, groot inkopen.

Maargoed, er loopt ook nog een Games Import topic, daar kunnen we verder gaan! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 06-12-2008 21:15 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gruys7 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 21:08:
Het blijft duurder dan bij simply games bv. Motorstorm Pacific+resistence2 komt op 65 euro.Dat is 33 euro per game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Laatst online: 26-07 19:18
Hey,

Wat me vaak opvalt op Gametrailers bij veel vette spellen zoals Uncharted, Tomb raider en vast nog wel een paar games, dat deze heel veel last hebben van *tearing*.

Ik kan me heugen dat de vorige gen consoles hier totaal geen last van hadden en deze naar behoren gewoon een constante framerate hadden.

Is dit probleem blijvend bij elke Plasma/TFT/LCD of ken je dit net zoals op PC Games als functie uit/aan zetten*

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
ik denk eerder dat het ligt aan de manier waarop het opgenomen is. in uncharted zelf ben ik nooit frame drops of tearing tegen gekomen. je hoeft je dus geen zorgen te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb recent mijn World of Warcraft account verkocht voor 300 euro en nu zag ik vandaag disgaea 3 (import) in een winkel liggen. Uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt: Playstation 3 pakket gekocht en de 2 gratis games op ebay gezet voor 50 euro/stuk (LBP en singstar): nettoprijs voor mijn ps3: 300 euro.
Als jarenlange 360 gebruiker toch even een overzicht:
Wat vind ik beter?:
  • De mogelijkheid om je controllers aan je usb poort op te laden. Zo kan ik ze ook gewoon aan men pc opladen en ik heb altijd wel zo'n kabeltje in de buurt liggen
  • Ik kan mijn savegames gewoon op usb stick zetten om op een andere ps3 te kunnen verderspelen. Het blijft me nog altijd een raadsel waarom dit niet op de 360 mogelijk is
  • Hij is zeer stil: ik dacht daarnet dat ik mijn console had afgezet, maar hij bleek nog altijd te staan draaien (nee, ik zie de blauw/groene lampjes niet, hij staat weggewerkt achter de rest van men hardware)
  • Compatibel met psx games, zelfs met componentkabel. Met de ps2 kon je ook psx games spelen....zolang je geen component gebruikte, dat is nu dus opgelost.
Mijn klachten:
  • Degene die beweren dat je voor de ps3 geen extra verborgen kosten hebt verdienen imo een dik pak slaag op de billen. Voor de 360 heb ik nooit iets van extra hardware moeten kopen, buiten een tweede controller. voor de ps3 moest ik bij het uitpakken direct weer naar de winkel vertrekken omdat er geen enkele vorm van HD kabels bijgeleverd waren, geen component, geen HDMI. Even eerlijk...dit ding werd toch zwaar gemarketed vanwege zijn HD capaciteiten?
  • De playstation store. Excuse my french, maar wat voor gedrocht is dat ding?
  • Handig dat je je eigen wallpapers kan instellen...in theorie. In de praktijk vind hij geen enkel bestand op men usb stick terug (buiten men savegames).
  • Hoewel ik er geen voorstander van ben kan ik wel begrijpen dat ze de ps3 zo blinkend mogelijk willen maken voor het publiek dat op bling bling kickt. Echter: waarom zijn de toetsen dan zodanig ingewerkt dat je vingervegen MOET maken om dat ding te bedienen? Ik durf hem zo al amper aanraken.
  • De ps3 beweert dat hij dvd's kan upscalen. Echter...dit is NIET mogelijk wanneer je een componentkabel gebruikt om een of andere reden....de xbox 360 en iedere 50 euro dvd speler uit aldi en andere winkelketens hebben hier nochtans geen enkel probleem mee 8)7
*edit* een vriend van me had allemaal demo's op zijn ps3 staan, maar ik kan die nergens terugvinden in de playstation store. Kijk ik verkeerd?

Scrooloose: volgens de omschrijving op de doos heb ik enkel een AV kabel en een scart blokje. Heb hem nog eens helemaal ondersteboven gekeerd en een hdmi kabel zit er toch echt niet bij.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 06-12-2008 23:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Boeboe schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:56:

• Degene die beweren dat je voor de ps3 geen extra verborgen kosten hebt verdienen imo een dik pak slaag op de billen. Voor de 360 heb ik nooit iets van extra hardware moeten kopen, buiten een tweede controller. voor de ps3 moest ik bij het uitpakken direct weer naar de winkel vertrekken omdat er geen enkele vorm van HD kabels bijgeleverd waren, geen component, geen HDMI. Even eerlijk...dit ding werd toch zwaar gemarketed vanwege zijn HD capaciteiten?
Dan moet je even kijken in de handleiding wat er allemaal bij moet zitten want ik had een hdmi kabel er toch wel degelijk bij zitten.

En de PS store..... tja, op zich is die wel goed maar de indeling van de EU store is gewoon zwaar beroerd.
Ik zou even een US account aanmaken, de store daar is veeeeeeeeeeeel beter/overzichtelijker.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
ScrooLoose schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:05:
[...]

Dan moet je even kijken in de handleiding wat er allemaal bij moet zitten want ik had een hdmi kabel er toch wel degelijk bij zitten.

En de PS store..... tja, op zich is die wel goed maar de indeling van de EU store is gewoon zwaar beroerd.
Ik zou even een US account aanmaken, de store daar is veeeeeeeeeeeel beter/overzichtelijker.
Die hdmi kabel is er dan niet door Sony bij gestopt. Sony stopt er inderdaad alleen een composiet kabel met verloop naar scart blokje bij. Aan de ene kant onhandig omdat je zelf een kabel moet kopen. Maar dan kan je wel meteen de kabel kiezen die je wilt gaan gebruiken. Zoals RGB (scart), hdmi of Component dus. Ipv dat ze alledrie de kabels moeten bijleveren, wat zo een hoop kosten bespaard voor Sony. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn klachten:
[list]
Wow... Een hdmi kabeltje kost zowaar 9 euro bij vandenborre. Nu kan je een week niet meer eten zeker? Dat kabeltje heb ik zelf en daar is geen enkel probleem mee. Nee, een wifi adapter van 70 euro, extra batterijen/oplader/accu pack en een grotere harde schijf op de 360, dat zijn pas koopjes 8)7 8)7
En die 'HD capaciteiten' doet hij ook prima, met dat HDMI kabeltje, of heeft die van jou geen BR speler misschien?.
Niet overzichtelijk, maar per onderverdeling/categorie (familie/schieten/sport/strategie...) staan er meestal niet meer dan een 30 tal items. Even snel naar beneden scrollen en je ziet zo wel of er iets bij staat wat je al hebt/wil hebben. Geen probleem mee eigenlijk. Je moet vaak de volledige tab aan icoontjes snel bekijken, maar dat duurt max een paar seconden, en na een paar keer weet je vanzelf wel wat er al stond en wat nieuw is.
• Handig dat je je eigen wallpapers kan instellen...in theorie. In de praktijk vind hij geen enkel bestand op men usb stick terug (buiten men savegames).
De PS3 vindt alleen music en video als er op de usb stick een mapje VIDEO en MUSIC aangemaakt wordt. (mijn ervaring). Waarschijnlijk geldt hetzelfde voor de pictures? In elk geval kan je met tvserity alles delen naar de ps3 wat je maar wil. Muziek, video, geen nood meer aan usb stickjes.
• Hoewel ik er geen voorstander van ben kan ik wel begrijpen dat ze de ps3 zo blinkend mogelijk willen maken voor het publiek dat op bling bling kickt. Echter: waarom zijn de toetsen dan zodanig ingewerkt dat je vingervegen MOET maken om dat ding te bedienen? Ik durf hem zo al amper aanraken.
Diep? Het zijn gewoon aanraakgevoelige locaties. Je moet niet 'duwen' of zo. Gewoon de vinger overleggen. Als je daar al vingervegen mee maakt... En ze liggen ook niet op de zwarte behuizing maar op dat metaalkleurig stukje, dus waar je een probleem van maakt? Daarnaast leg ik altijd m'n ps3 aan met de remote, dus alleen eject heb ik nog nodig.

Dat witte melkflesplastic staat vast beter naast een pianolak zwarte plasma tv/dure hifi set... ;)
De PS3 staat als gegoten naast m'n pianolak zwarte panasonic plasma. Niet als speelgoed dus, maar als een kwalitatief stuk hifi equipment.
*edit* een vriend van me had allemaal demo's op zijn ps3 staan, maar ik kan die nergens terugvinden in de playstation store. Kijk ik verkeerd?
Zelfs ik, niet de meest geduldige, had het meteen gevonden. Kwestie van logisch na te denken. Maar goed, extra puntje om over te zeuren dus.

Als je op een icoontje klikt krijg je alle items ivm die game in het volgende scherm. Dus eventueel een betalende volledige versie, een <gratis> demo en DLC.

Verder is de X-media bar een waar genot om te gebruiken. Veel sneller en overzichterlijker dan de nieuwe NXE. Een kind kan de was doen, meerdere objecten vanop een stickje tegelijk kopiëren, noem maar op. Alles overzichtelijk en snel in één mooi vlot menu.

Probeer zeker ook tversity. Als er niet moet getranscode worden, wordt de cpu en het geheugen in de pc nauwelijks belast. Toen ik hetzelfde probeerde met windows media player 11 liep heel m'n pc al in de soep, alleen maar bij het proberen aan te geven waar m'n media stond die gedeeld moest worden. Pure hel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Edit: Zie dat iemand me al voor was met de meeste antwoorden, maar zal het evengoed nog laten staan.

Zie dikgedrukt in de quote.
[...]
Mijn klachten:
    Big deal, kabeltje kost 4 euro. De 360 heeft (oorpsronkelijk) niet eens hdmi. Bij andere apparatuur (dvd spelers/hd recorders) zit vaak ook geen kabel meegeleverd.
    True, maak een US acount aan, die store is wat overzichtelijker.

Driehoekje drukken en display all kiezen. Standaard zoekt hij naar een default map structuur op je usb stick zoals die ook bekend is van sony telefoons en de PSP.
    True, ding is een ellende om schoon te houden.
  • De ps3 beweert dat hij dvd's kan upscalen. Echter...dit is NIET mogelijk wanneer je een componentkabel gebruikt om een of andere reden....de xbox 360 en iedere 50 euro dvd speler uit aldi en andere winkelketens hebben hier nochtans geen enkel probleem mee 8)7
    Geen idee.
Ja, je kijkt verkeerd. Waarschijnlijk door de onoverzichtelijke benelux store. De demo's staan onder "Games" tussen de PSN games en DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:53
Heeft iemand een NL link hoe en wat betreft Tversity te installeren op de PS3 en evt films te gaan streamen. Kan dit trouwens wel met een draadloos netwerk of moet er een draadje naar je PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38

Bergie

Lekker belangrijk...

supercop7373 schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:09:
Heeft iemand een NL link hoe en wat betreft Tversity te installeren op de PS3 en evt films te gaan streamen. Kan dit trouwens wel met een draadloos netwerk of moet er een draadje naar je PS3
Playstation 3 als media center - deel 3

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben onder de indruk, alvi, hoe zwaar je je keer op keer direct agressief verdedigt over perfect redelijke argumenten. Ik heb 25 euro mogen uitgeven voor een componentkabel van sony (ik gebruik geen hdmi) en daarmee heb ik direct meer uitgegeven dan wat ik achteraf aan xbox360 componenten moest uitgeven. Hoeveel die optionele 360 componenten juist kosten is hier totaal niet relevant, ik beschrijf hier mijn persoonlijke situatie. Als je jarenlang beweert dat de ps3 geen verborgen kosten heeft (keer op keer in meerdere 360 topics, ik denk niet dat er nog veel 360 gebruikers zijn die je NIET kennen) moet je ook niet het heilig boontje uithangen wanneer ik vaststel dat dit pertinent NIET waar is.

Marco: bedankt, met driehoekje krijg ik inderdaad de hele mapstructuur te zien :). Ondertussen heb ik trouwens zowel een US, EU als JP account aangemaakt 8)
Verder is de X-media bar een waar genot om te gebruiken. Veel sneller en overzichterlijker dan de nieuwe NXE.
Met het risico om meer olie op het vuur te gooien: ik vind hem eigenlijk enorm onintuitief :p. Ik zou toch op zijn minst in een spelconsole een grote knop waarop "play game" staat verwachten, in de plaats hebben ze die zo ver mogelijk gestopt :z. Je hebt volledige aparte menus met voor ieder item (audio, video, afbeeldingen) nog eens submenus. Op de 360 kan je via upnp gewoon direct aan al je media.

[ Voor 33% gewijzigd door boe2 op 07-12-2008 00:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:14:
Ik ben onder de indruk, alvi, hoe zwaar je je keer op keer direct agressief verdedigt over perfect redelijke argumenten. Ik heb 25 euro mogen uitgeven voor een componentkabel van sony (ik gebruik geen hdmi) en daarmee heb ik direct meer uitgegeven dan wat ik achteraf aan xbox360 componenten moest uitgeven. Hoeveel die optionele 360 componenten juist kosten is hier totaal niet relevant, ik beschrijf hier mijn persoonlijke situatie. Als je jarenlang beweert dat de ps3 geen verborgen kosten heeft (keer op keer in meerdere 360 topics, ik denk niet dat er nog veel 360 gebruikers zijn die je NIET kennen) moet je ook niet het heilig boontje uithangen wanneer ik vaststel dat dit pertinent NIET waar is.

Marco: bedankt, met driehoekje krijg ik inderdaad de hele mapstructuur te zien :). Ondertussen heb ik trouwens zowel een US, EU als JP account aangemaakt 8)
ach ach, jij komt hier wat overdreven chargeren, ik chargeer een beetje overdreven terug. ;) Net zoals ik misschien de indruk opwerp biased te zijn voor de ps3 (ook al heb ik de 360 al meer dan genoeg op z'n merites en positieve punten beoordeeld, heel vaak zelfs) heb jij zéker het imago tegen van overal en altijd anti-ps3 te zijn en vooral xbox fanboy.

Van jou bovenstaand overdreven commentaar lezen, is dus evenzeer ook verre van genuanceerd en zeker gekleurd (en voor bepaalde dingen heb je ook niet eens 2 seconden gezocht, driehoekje gebruiken bvb?). Daarom gebruik ik ook die bewoordingen

Zeuren over 'verborgen kosten' voor een kabeltje van 10 a 5 euro, terwijl de xbox aan elkaar hangt van verborgen kosten (online, controller batterijen, ...) 8)7 Enz... Beetje tegengewicht, dat is alles, en ik breng het op min of meer dezelfde manier als jij dat hier brengt. Dus misschien kan je daar ook eens naar kijken? Anyway, m'n post is niet overdreven hard, dus ik pas 'em niet aan.

Het is trouwens idd zo dat er nauwelijks hifi apparatuur verkocht wordt mét hdmi-kabels, dus daar hoeft sony geen uitzondering op te zijn. De standaard en de connector is tegenwoordig zodanig simpel dat de consument normaalgezien wel zelf een kabeltje zou moeten kunnen vinden of doorhebben dat er eentje nodig is. (itt vroeger, composite, component, rgb, scart, s-video...)

En verder probeer ik het in dit topic continu te hebben over de games en het platform, tussen alle geneuzel van hoe lang het duurt om een game te ontvangen (wtf...), waar de goedkoopste games zijn (wtf...), wie wat wanneer heeft ontvangen (wtf...) en andere non-issues. Dus men kan mij moeilijk beschuldigen van het topic moedwillig om zeep te helpen. Maar goed, het valt tussen al die andere posts toch bijna niet op, zozeer dat het eigenlijk gewoon zinloos is. Dus ik ga hier verder ook niet veel moeite meer insteken. Ik ga wel gamen of zo... Community my *** :)

Veel plezier met de ps3 ieg. Alhoewel ik vrees dat het heel moeilijk zal zijn, aangezien je bij voorbaat al met een negatieve ingesteldheid het apparaat benadert. Ik zou zeggen, speel disgaea, en verkoop 'em daarna, dan maak je nauwelijks verlies :)
Met het risico om meer olie op het vuur te gooien: ik vind hem eigenlijk enorm onintuitief :p. Ik zou toch op zijn minst in een spelconsole een grote knop waarop "play game" staat verwachten, in de plaats hebben ze die zo ver mogelijk gestopt :z. Je hebt volledige aparte menus met voor ieder item (audio, video, afbeeldingen) nog eens submenus. Op de 360 kan je via upnp gewoon direct aan al je media.
Misschien, maar als je een game insteekt, gaat hij tenminste rechtstreeks naar het gamemenu op dat schijfje staan. Of hij start zelfs de game meteen op, zoals het op een console zou moeten.

Als ik de laatste invisible walls op gametrailers.com bekijk, moet je tegenwoordig met nxe door die lobby vanalles doen en zoeken vooraleer je gewoon je disc-game kan gaan spelen. Daar hoor je niet naar te zoeken op een console, die moet het gewoon zo snel mogelijk doen van zodra je de disc erin steekt.
Boeboe schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:32:
"negatieve ingesteldheid" lol. Jij briest zo hard over die negatieve punten dat je mijn lijst met positieve punten gemist hebt dus. Sorry hoor, maar je doet het jezelf echt wel aan :p

(en ik verkoop geen consoles, ik verzamel ze)
Tuurlijk concentreer ik op de negatieve punten, omdat ik het daar niet mee eens ben (behalve misschien de store). Van de positieve punten was ik al op de hoogte ;) :>

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2008 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

"negatieve ingesteldheid" lol. Jij briest zo hard over die negatieve punten dat je mijn lijst met positieve punten gemist hebt dus. Sorry hoor, maar je doet het jezelf echt wel aan :p

(en ik verkoop geen consoles, ik verzamel ze)
Als ik de laatste invisible walls op gametrailers.com bekijk, moet je tegenwoordig met nxe door die lobby vanalles doen en zoeken vooraleer je gewoon je disc-game kan gaan spelen. Daar hoor je niet naar te zoeken op een console, die moet het gewoon zo snel mogelijk doen van zodra je de disc erin steekt.
Als je je xbox 360 niet ingesteld hebt om je game direct te starten wanneer je je schijfje insteekt (wat de standaardinstelling is trouwens....misschien toch wat meer op die 360 van jou spelen) druk je gewoon op het allereerste icoon van "my xbox", waar je standaard start waar in het groot de naam van het spel + afbeelding staat en je bent vertrokken 8)7

Ik wil hier niet de 360 verdedigen maar gewoon mijn eerste indrukken over de ps3 geven. Het feit dat jij mijn negatieve punten zo zwaar uitvergroot, de positieve volledig negeert en vervolgens om mysterieuze reden onwaarheden begint te verkondigen over de 360 maakt het echter niet gemakkelijk om een zinnige discussie te houden.

[ Voor 85% gewijzigd door boe2 op 07-12-2008 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

[...]

Met het risico om meer olie op het vuur te gooien: ik vind hem eigenlijk enorm onintuitief :p. Ik zou toch op zijn minst in een spelconsole een grote knop waarop "play game" staat verwachten, in de plaats hebben ze die zo ver mogelijk gestopt :z. [/quote]

Dat is dus juist NIET raar... Aangezien Sony het apparaat als het centrum van multimedia bedoelt heeft en niet alleen als gameconsole, is het gamen gelijkwaardig aan je video, muziek enz. Dus staat het op een gelijkwaardige plek in het hoofdmenu. (dus niet helemaal weggestopt)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Afgelopen dinsdag heb ik een 1,5m HDMI kabel besteld bij Kabelhuis voor €8,65 inclusief verzendkosten, vrijdag had ik hem in huis. Een aanrader dus als je dit vergelijkt met de asociale prijzen die MediaMarkt vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:14:

Ik zie het punt niet, je had er vast op gerekend dat er iemand op je post ging reageren anders deed je de moeite niet. Je word dus op je wenken bedient. _/-\o_

Ik zal je punten langs gaan omdat ik vind dat je nogal snel bent met je conclusie:
- Verborgen kosten/HD-kabel: Een onzin argument, bij elk videoapparaat krijg je standaard geen kabels meegeleverd of de basis (scart). Dat doet Sony dus ook. Ik vind het normaal dat je er een kabel van jouw keuze bij moet zoeken, drie sets kabels leveren bij je PS3 is ook maar onzin.
-PS3 store onoverzichtelijk: Ja klopt je hebt gelijk, deze is slechter dan bij de 360. US versie is iets beter.
-Themes niet herkend; Als themes wil toevoegen moet je die in de juiste directory/map zetten. Staat bovendien uitgelegd op bijna alle ps3 theme sites.
-Vingervegen knop: Bijna elk hifi apparaat is tegenwoordig high gloss black, nu was de PS3 wel een van de eersten destijds dus tja. Wat betreft de vingervegen; die knoppen hoef je niet te gebruiken. Aanzetten gebeurt met de PS knop op je controller, binnen de XMB kun je ook je disc uitwerpen. Geen vingerprints op je mooie toetsen dus :*)
-DVD upscalen via component: Geen ervaring mee omdat ik met HDMI werk, upscalen gaat dan zonder problemen geloof ik.
-Demo's slecht te vinden: Nogmaals de schuld van de PSN store, in de US store staan ze duidelijker vermeld.

Je savegames zijn trouwens niet allemaal om te zetten naar een andere PS3, via de ene methode werkt het wel en de andere niet. (één-voor-één op stick of totale back-up)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik heb juist al ongeveer een jaar een PS3 en pas sinds een maand een 360. Hierbij mijn commentaar :) :P

- Verborgen kosten/HD-kabel: Idem met JeepXJ89. Ik vind het juist niet handig als er een kabel bijgeleverd wordt, als ze er een HDMI kabel bijstoppen en je tv ondersteunt alleen component heb je er niets aan. Als ze er een component kabel bijstoppen en je hebt een tv die HDMI ondersteunt dan wil je waarschijnlijk het apparaat toch met een HDMI kabel aansluiten (ik wel iig). Zo moeten ze wel 5 verschillende kabels erbij stoppen om iedereen tevreden te houden.
-PS3 store onoverzichtelijk: Ik vind de PS store juist fijner werken dan Xbox marketplace, maar dat is misschien omdat ik de PS store al langer gewend ben. De US store is wel idd beter dan de EU store.
-Vingervegen knop: Op mijn toetsenbord zitten ook vingerafdrukken 8)7 Doekje erover heen, klaar :)
-DVD upscalen via component: Ik heb nog nooit gehoord dat upscalen niet werkt met component? Misschien als resoluties niet de SD resoluties aanvinken, dan moet hij geforceerd upscalen.
-Demo's slecht te vinden: --> US store :Y

Heb sinds vandaag trouwens SingStar, erg leuk! Morgen eens even iets kopen uit de SingStore. Heeft iemand toevallig een tip waar ik de SingStar blu-ray's goedkoop kan halen? Ik heb nu Volume 2, ik wil 1 en 3 ook wel.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nou,xbox 360 of PS3...
Beiden hebben ze hun voor-en nadelen.Ik heb ze ook allebei en vind ze beide top,ik heb niet echt een voorkeur.
Jullie vliegen er wel hard in als iemand gewoon eens zijn mening geeft op zijn aankoop.Dit is toch het ervaringen topic,of moet het POSITIEVE ervaringen zijn?Dat is toch zijn persoonlijke mening?Blijkt dat de fanboys hier weinig kritiek kunnen verdragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dank u dymphie, dat ik er verder tevreden over ben wil niemand horen blijkbaar :p
DVD upscalen via component: Ik heb nog nooit gehoord dat upscalen niet werkt met component?
De ps3 vertelt dit je zelf wanneer je upscaling inschakelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 07 december 2008 @ 02:03:
Dank u dymphie, dat ik er verder tevreden over ben wil niemand horen blijkbaar :p

[...]

De ps3 vertelt dit je zelf wanneer je upscaling inschakelt..
tja dat dacht ik ook.Die,voor jou, kleine minpuntjes , gaan je toch niet aan het huilen brengen over je aankooop dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Naar wat ik begrijp over upscalen van de PS3 zal deze protected content (filmpjes BD & DVD's) alleen upscalen over HDMI. Dit ivm de HDCP beveiliging. Had je een orginele gekochte DVD erin gestopt b.v.?
Hints

* To use this feature, a TV that is compatible with HD input and output must be connected using an HDMI or component AV cable. Also, the video output setting of the PS3™ system must be set to 1080p, 1080i, or 720p.
* When playing copyright-protected DVD content such as commercially available DVD-Video, an HDMI cable is required to upscale the video content.
* For Blu-ray Discs, this option can only be used when the disc is recorded in BDAV format. BDAV is a Blu-ray Disc video format. Generally, when video content is recorded on BD-R or BD-RE media using a Blu-ray Disc recorder, the content is recorded in BDAV format. You cannot use this feature on video content recorded in BDMV format. Note that most commercially available BD-ROM media now on the market are recorded in BDMV format.
* If image quality is reduced or the image does not look right when upscaled, set this option to [Off].
BRON

Verder kan ik je argumenten deels wel begrijpen EU store onoverzichtelijk US store is echt top dus ik zou direct een account aanmaken.

Themes werken gewoon perfect, kijk even goed of ze in de goede map staan. In de US store heb je ook een link naar free themes. Hier kun je ze downloaden zodat ze direct in het lijstje bij Themes komen te staan.

Vette vingers haha :P hier ook last van. Gelukkig kun je de PS3 volledig bedienen ZONDER deze aan te raken. Aan uitzetten, Controllers toewijzen, discs ejecten etc. Houd in het hoofdscherm b.v. even de PS button in zodat je een extra menu krijgt waar wat meer opties in staan.

Verder vind ik het wel erg flauw om te zeggen dat de PS3 WEL verborgen extra uitgaven heeft. Ik snap je argument wel aangezien het toch een extra uitgave is maar het zijn niet de uitgaven die we bedoelen als we spreken over verborgen extra uitgaven ;) :+

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-12-2008 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
In de US-Store is een gratis episode van Qore. Misschien wel interresant ,is zo`n 1300MB groot
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.