Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:
  • 95.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Harem.nl schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:45:
iemand tips om een hd film van 5 gb naar mijn playstation te krijgen zonder te streamen? Ik wilde hiervoor een usb stick gebruiken maar dan kan ik niet de 5gb overzetten omdat fat32 dat niet ondersteund (hij geeft dan aan dat de schijf vol is) en als ik hem als ntfs formateer dan herkent de ps3 hem niet meer... :'(
Niet, of splitten.
Je kan hem via het netwerk kopieeren naar interne hardeschijf, maar dan ben je nog altijd aan het streamen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand tips om een hd film van 5 gb naar mijn playstation te krijgen zonder te streamen? Ik wilde hiervoor een usb stick gebruiken maar dan kan ik niet de 5gb overzetten omdat fat32 dat niet ondersteund (hij geeft dan aan dat de schijf vol is) en als ik hem als ntfs formateer dan herkent de ps3 hem niet meer... :'(
Een vrij lompe manier die waarschijnlijk wel werkt: Haal de HDD uit je PS3, hang hem via een HDD kabel > USB aan je PC en zoek naar de map VIDEO. Plemp daar je 5gb film en klaar. Of je gaat gewoon streamen natuurlijk...your choice.
Deze van conceptronic heb ik: Afbeeldingslocatie: http://img.informatique.nl/pic/150/LFD/450506.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:52:
[...]

Niet, of splitten.
Je kan hem via het netwerk kopieeren naar interne hardeschijf, maar dan ben je nog altijd aan het streamen.
Voor mij staat streamen gelijk met het real time bekijken van wat door een ander apparaat wordt verstuurd. Of dat is toch de betekenis wat de meeste mensen begrijpen onder 'streamen'.

Hij wil de film intern op z'n ps3, maar dan kan je die natuurlijk nog altijd vooraf even naar de ps3 kopiëren via netwerk, zoals je zegt. Als z'n ps3 en pc op hetzelfde netwerk hangen, is dat totaal geen probleem. Even tversity op de pc zetten, film aanklikken en sharen. Via wifi zal het wel even duren, denk ik.
ymmv schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:20:
[...]

Opvallend dat je zo weinig echte verschillen zag tussen de PC- en PS3-versie. Enemy Territory: Quake Wars heeft zeer matige (soms ook slechte) recensies gekregen. Het is een van de slechtste PC/360->PS3-ports waarbij vooral de framerate en AA geleden heeft. IGN merkte erover op: "One of the worst looking high-profile releases ever on the system. Bad framerate and bland texture work"

Gamespot was ietsjes positiever:
Ik vergelijk dan ook met een 7600GT, meeste settings op medium. Als ik zeg dat de games elkaar dan niet veel ontlopen, komt dat min of meer overeen met wat jij zegt natuurlijk :) Textures staan bij mij op de pc bvb ook niet op max.

Het gebrek aan AA heb ik vermeld, dat valt meteen op. Maar daar hebben wel meer ps3 games last van. Op een goede pc zijn de models en zo wel iets beter, iets scherper ook.

De game op zichzelf (ook op de pc) is gewoon niet echt 'prachtig' te krijgen. Het is een engine en game met weinig franjes. Framerate op de ps3 viel me niet meteen als slecht op, misschien in de iets drukkere scenes dan.

Wat dat betreft vind ik de graphics bij dat soort shooters ondergeschikt, dat gaat echt 100% over gameplay, en het was vooral dat wat ik even wou vergelijken. Ik zie bvb dat ze wel tweaks hebben aangebracht naar de HUD en controller mapping toe (splitsen van inventory bvb, maar het plaatsen van een deployable zorgt bvb niet voor een 3rd person view zoals wat op de pc meer overzicht geeft)

Daarnaast wordt de pc versie waarschijnlijk veel meer gepatcht en continu bijgeschaafd (ben ik niet zeker van). Punt is dat de gameplay voor dat soort games op een console toch een trapje trager ligt, en stroef aanvoelt (en dan ben ik niet zo slecht met console shooters). Daarnaast is IDSoftware vooral een pc bedrijf. De engine is dan grafisch misschien geen uitschieter, maar op de pc wel rock solid stabiel en heel degelijk, schaalbaar en niet zo zwaar. Die games horen gewoon op een pc, dat was m'n bevinding (al de rest kan makkelijk op de console) Ik zou 'em zelfs niet uit de budgetbak halen voor de ps3, maar gewoon nog eens de helft goedkoper voor de pc, voor wie daaraan zou twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGallier
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-06-2024
Zag net bij bol.com nog een aanbieding of wat.

ps3, extra ds3 controllers, ratchet&clank Quest For Booty en game naar keuze voor 399.
ps3 extra ds3 controllers, Ratchet & Clank: Quest For Booty, Far Cry 2, Fallout 2 & Prince of Persia. €499,-

Zijn nog wat leuke combo's.

Ga m'n verjaardagsbonnen maar eens opmaken denk ik. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door DeGallier op 03-12-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:58:
[...]

Een vrij lompe manier die waarschijnlijk wel werkt: Haal de HDD uit je PS3, hang hem via een HDD kabel > USB aan je PC en zoek naar de map VIDEO. Plemp daar je 5gb film en klaar. Of je gaat gewoon streamen natuurlijk...your choice.
Deze van conceptronic heb ik: [afbeelding]
Weinig kans, was je vergeten dat de ps3 een onbekend/encrypted filesysteem gebruikt op de interne HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:26:
Wipeout kost 20 dollar.

Gebruik wel een staat waar je geen belasting hoeft te betalen, bijvoorbeeld Nevada of Alaska. In New York moet je namelijk nog 20% oid belasting betalen over je aankoop in de PSN store.
Ik heb geen idee waar ik woon in Amerika, maar dit zie ik toch gewoon voordat ik hem koop lijkt mij?
Dus als ik wil aanschaffen en hij kost 22 dollar gewoon wissen uit winkelmandje en dan maar een leuk adresje zoeken?
Ik zit geloof ik wel in een leuk hotel in New York:(

Nou ja was ook direct na een uur al een mailtje binnen dat ie geshipped is, las ergens over 4 dagen en als dit werkt heb ik voor 22 euro wipeout HD, works for me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:24:
[...]

Ik heb geen idee waar ik woon in Amerika, maar dit zie ik toch gewoon voordat ik hem koop lijkt mij?
Dus als ik wil aanschaffen en hij kost 22 dollar gewoon wissen uit winkelmandje en dan maar een leuk adresje zoeken?
Ik zit geloof ik wel in een leuk hotel in New York:(

Nou ja was ook direct na een uur al een mailtje binnen dat ie geshipped is, las ergens over 4 dagen en als dit werkt heb ik voor 22 euro wipeout HD, works for me :)
Je krijgt waarschijnlijk gewoon de code in de mail, dus 4 dagen kan ook 4 minuten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het een 4-4-4 digits code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja, in je US-account invoeren en je bent 'good to go'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan had ik het dus gister al kunnen spelen blijkt nu, was niet echt duidelijk maar ben nu 1 gig aan het downloaden, moest eerst nog die update doen :(
Thanks for the tip shiver, had ik nog lang kunnen wachten op post......
Moet zo denk ik slapen, maar zal vast wel vet zijn. Morgen toch niets te doen, nu wel.
Voor 20,74 € is het me toch nog gelukt!! Jippie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furfoot schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:30:
[...]

http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2382

Hier een PSN card bestellen met Paypal en dan in de US winkel wipeout kopen.
Het werkte, dus thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
PS3 40GB + Rachet and Clank + 2 controllers
299 euro bij bart-smit!!

http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu ga ik slapen, Wipeout is echt wel tof zo te zien, jippie eindelijk heb ik hem.
En nu ook resistance, dus ben wel even zoet komende weken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39

kingfriko

100 % BULLY

Ik zou ook blij zijn als dit allemaal plug & play gebruikt kon worden , zonder dingen om te moeten zetten .
Misschien dat ze hier nog met een update voor komen :)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
ToFast schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:27:
PS3 40GB + Rachet and Clank + 2 controllers
299 euro bij bart-smit!!
wow das wel een heel nette aanbieding! wel jammer van de twee sixaxis controllers. Eentje had best een Dual Shock 3 mogen zijn.

Voor de grootte van de HDD hoef je je geen zorgen te maken je kan na een tijd voor misschien 50 euri een 250 gig HDD erin flikkeren en dan heb je nog een 40 gig HDD over die je kunt gebruiken als externe. om bestanden te swappen met je peecee die vol staat met "back-ups" van films en muziek.

Nette deal. Ik zag ok die deal op bol.com dat je voor 499 een 80 gig PS3, Far Cry, Fallout 3, Prince of Persia en Quest for booty krijgt.

Als ik mijn 60 gig kan verkopen voor 300 euri dan koop ik voor 100 euri 4 spellen! mooie deal lijkt me.. jammer dat ik dan alleen niet meer verder kan gaan met Dragon Quest 8 en andere PS2 spellen die ik heb. Ook de cardreader vind ik erg handig.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

swopdark schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:16:
[...]Als ik mijn 60 gig kan verkopen voor 300 euri dan koop ik voor 100 euri 4 spellen! mooie deal lijkt me.. jammer dat ik dan alleen niet meer verder kan gaan met Dragon Quest 8 en andere PS2 spellen die ik heb. Ook de cardreader vind ik erg handig.
Daar heb je je aparte ps2 (slim) voor natuurlijk :)

299 euro is een heel mooie prijs, dat is zowat 100 euro minder dan het goedkoopste dat ik al gezien heb. Vraag me af of er gelijkaardige acties in België zijn. Zou meteen (hopelijk) ook wat doen aan de asociaal hoge tweedehandsprijzen van de ps3 op ebay en dergelijke. Ex-eigenaren lijken stuk voor stuk te denken dat je je tweedehands ps3 probleemloos voor nieuwprijzen kan doorverkopen.

* boe2 is nog steeds op zoek naar een redelijk geprijsde ps3

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Een vriend van me wil ook een PS3 gaan halen, alleen komen we niet echt goede acties tegen.

Die van de bartsmit zou dan wel weer leuk zijn maar die is alweer niet voorradig meer. Bestaat de kans trouwens dat de prijs volgend jaar gaat dalen? Heb hier laatst iets over gelezen, niet meer voor de kerst maar volgend jaar in februari of maart ofzo.

Deze maand zullen er wel aantrekkelijke packs komen, 400 euro, 2 controllers en 2 games naar keuze ofzo. Of zijn deze packs er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gisteren Buzz binnen gekregen en mn eerste Bluray film : Home Alone :P

Buzz is weer ouderwets lachen. Heb alle delen al voor de PS2, maar de draadloze Buzzers en te downloaden quizzen zijn toch wel erg praktisch. Binnenkort een eigen quiz aanmaken voor als er wat maatjes over de vloer komen.

Heb nu dus LBP en Buzz, en daar hou ik denk ik voorlopig even op. Heb de PS3 voor deze spellen gekocht, de rest doe ik op de 360. Maar deze twee zijn de aanschafprijs van de PS3 al meer dan waard, al heb ik nu aardig wat geld erin gepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dat had ik in het begin ook inderdaad.

Ik dacht: Buzz en Motorstorm 1. Daar hou ik het echt bij want daar heb ik hem voor gehaald, de rest haal ik wel op de 360 :)

Kom ik Fifa09 tegen, speel ik liever met de ps3 controller vanwege PES op de ps2, dus die ook maar gehaald.

Toen LBP, ah, tof spel, neem ik ook maar denk.

Toen Motorstorm 2, ah, tof spel, neem ik ook maar denk.

Ondertussen net zoveel games voor de 360 als de ps3, alleen ik game alleen maar meer op de ps3 voor bovengenoemde games :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

StealthyPeanut schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:50:
Dat had ik in het begin ook inderdaad.

Ik dacht: Buzz en Motorstorm 1. Daar hou ik het echt bij want daar heb ik hem voor gehaald, de rest haal ik wel op de 360 :)

Kom ik Fifa09 tegen, speel ik liever met de ps3 controller vanwege PES op de ps2, dus die ook maar gehaald.

Toen LBP, ah, tof spel, neem ik ook maar denk.

Toen Motorstorm 2, ah, tof spel, neem ik ook maar denk.

Ondertussen net zoveel games voor de 360 als de ps3, alleen ik game alleen maar meer op de ps3 voor bovengenoemde games :o
True, alleen als er games voor beide platforms uitkomt neem ik liever de 360 versie (Achievements, meer vrienden met een Xbox). Ik heb de PS3 echt voor de exclusives, en sluit ook zeker niet uit dat ik nog aan Motorstorm of Resistance 2 begin :)

Heb inmiddels zo'n 26 spellen voor de 360 dus eer ik dat heb geëvenaard ben ik wel een tijd verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:44:
Een vriend van me wil ook een PS3 gaan halen, alleen komen we niet echt goede acties tegen.

Die van de bartsmit zou dan wel weer leuk zijn maar die is alweer niet voorradig meer. Bestaat de kans trouwens dat de prijs volgend jaar gaat dalen? Heb hier laatst iets over gelezen, niet meer voor de kerst maar volgend jaar in februari of maart ofzo.

Deze maand zullen er wel aantrekkelijke packs komen, 400 euro, 2 controllers en 2 games naar keuze ofzo. Of zijn deze packs er al?
Je moest eens weten hoe belachelijk je opmerking is, geen goede acties!?
Pff wat wil je dan? Een gratis BMW bij je console? PS3 voor 100€?

Tegenwoordig heb je zoveel leuke packs! 2 gratis games of 2 blurays + remote etc. De laatste week zijn er hier volgens mij leuke acties en prijzen voorbij gekomen.

Als je echt goedkoop wil moet je even 3 jaar wachten dan komen de 'goede' acties, in die tussentijd moet je dus wachten en kun je niet gamen...veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Alle "goede acties" kosten wel nog steeds rond de 400 euro, en dat blijft veel te veel.

offtopic:
PS3 80gb met 320gb? Ik zoek een witte ps3 in zwart :+

[ Voor 29% gewijzigd door boe2 op 04-12-2008 11:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:45:
Gisteren Buzz binnen gekregen en mn eerste Bluray film : Home Alone :P

Buzz is weer ouderwets lachen. Heb alle delen al voor de PS2, maar de draadloze Buzzers en te downloaden quizzen zijn toch wel erg praktisch. Binnenkort een eigen quiz aanmaken voor als er wat maatjes over de vloer komen.

Heb nu dus LBP en Buzz, en daar hou ik denk ik voorlopig even op. Heb de PS3 voor deze spellen gekocht, de rest doe ik op de 360. Maar deze twee zijn de aanschafprijs van de PS3 al meer dan waard, al heb ik nu aardig wat geld erin gepompt.
Ik heb ook maar een paar games. Maar ik kan Burnout Paradise echt aanbevelen als je van online spelen houdt, nu voor een heel schappelijk prijsje te downloaden van PSN. (Helaas geen split screen multiplayer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:50:
[...]

Ik heb ook maar een paar games. Maar ik kan Burnout Paradise echt aanbevelen als je van online spelen houdt, nu voor een heel schappelijk prijsje te downloaden van PSN. (Helaas geen split screen multiplayer).
Die heb ik uiteraard al voor de 360 8)

heb ik meer lange tijd inderdaad érg goed mee vermaakt :)
(ben overigens niet echt een online speler..meer met vrienden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Nu ik hier Burnout langs zie komen, herhaal ik mijn oproep van eerder meteen maar even:
Ik moet nog een paar online trophies voor Burnout: Paradise. Iemand hier geinteresseerd om omline mee te racen? Voeg mijn tag maar toe, staat onder de mail.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet ook nog wat online tropheys, timed etc.
Dus kunnen we vanavond wel afspreken? giulionl
Daar was het psn topic eigenlijk voor, maar kan hem niet vinden :(

Edit : Het PlayStation Network ervaringen topic

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:44:
[...]

Je moest eens weten hoe belachelijk je opmerking is, geen goede acties!?
Pff wat wil je dan? Een gratis BMW bij je console? PS3 voor 100€?

Tegenwoordig heb je zoveel leuke packs! 2 gratis games of 2 blurays + remote etc. De laatste week zijn er hier volgens mij leuke acties en prijzen voorbij gekomen.

Als je echt goedkoop wil moet je even 3 jaar wachten dan komen de 'goede' acties, in die tussentijd moet je dus wachten en kun je niet gamen...veel plezier.
Jonge, neem een biertje en relax ff man. Ik heb allang een PS3 80gb, het gaat om een vriend van me.

Heb je überhaupt wel gelezen wat ik zeg? Ik zei: We zijn geen goede acties tegengekomen. Dat wil toch niet zeggen dat ze er niet zijn? Waarom denk je dat ik hier reageer?

En 400 euro voor een PS3 + 2 games vind ik inderdaad nog erg veel. Vooral als je bijvoorbeeld naar de concurrentie kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

'Paar' Killzone2 filmpjes: http://gamersyde.com/news_7380_en.html

Het lijkt wel of ze de hele singleplayer online gezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:10:

Bij zoveel filmpjes ga je bijna aan het HAZE succes denken, die gaven ook alles prijs.
Beetje rare marketing techniek.

Zal zo even kijken, maar weet niet of ik blij ben met een uur filmpjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het klinkt wel als haze met al die nep soldaten stemmetjes die steeds hetzelfde schreeuwen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Haha, dat is dan ook de enige overeenkomst volgens mij. Net even het derde filmpje gekeken maar dat ziet er echt zwaar indrukwekkend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Even over het opladen van de controllers. Ik heb een telefoonlader voor mijn Touch pro en die is gewoon mini-usb. Nu zijn zulke stekkers gewoon te koop. Kan ik gewoon ergens zo'n stekker kopen, een charging dock kopen en laden als de ps3 uit staat? En wat is veel met laden. Ik heb er 1 gevonden die 2500mA doet max. Als je die dus aansluit op een duo charger blijft er 1250 per controller over. Hoe lang duurt het opladen dan?

Ik weet dat mijn telefoon via de computer veel langer doet over opladen dan aan mijn stopcontact met usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Talkplaystation heeft een mini-review gedaan van de keypad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

StealthyPeanut schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:07:
Heb je überhaupt wel gelezen wat ik zeg? Ik zei: We zijn geen goede acties tegengekomen. Dat wil toch niet zeggen dat ze er niet zijn? Waarom denk je dat ik hier reageer?

En 400 euro voor een PS3 + 2 games vind ik inderdaad nog erg veel. Vooral als je bijvoorbeeld naar de concurrentie kijkt.
snap ik niet echt hoor, je ziet overal goeie aanbeiding van de Ps, Barst-smit, Mediamarkt etc.

En wat is de concurentie? de wii? dat noem ik geen concurrentie. en de 360 elite kost 300,- dan heb je nog geen eens wifi en blu-ray. imho zijn de huidige PS3 aanbieding prima concurrerend met de x360;

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:10:
[...]

snap ik niet echt hoor, je ziet overal goeie aanbeiding van de Ps, Barst-smit, Mediamarkt etc.

En wat is de concurentie? de wii? dat noem ik geen concurrentie. en de 360 elite kost 300,- dan heb je nog geen eens wifi en blu-ray. imho zijn de huidige PS3 aanbieding prima concurrerend met de x360;
En vergeet ook niet dat je bij de Xbox ook nog extra moet betalen als je online wilt gamen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OH MY GOD....

Tja, ik heb woorden te kort :) Dit is gewoon dé game die ik moet hebben, einde discussie. Ik zie niet in waarom ik nog andere sci fi shooters zou willen/kopen. Dit is de 'shooter to rule all shooters' op het PS3 platform.

De sfeer, alles ziet er prachtig uit.

En die graphics! De belichting, de soldiermodels, alles ziet er zo scherp en mooi uit. _/-\o_ Gecombineerd met een goede MP zou dit wel eens dé game kunnen worden die me heel lang zal boeien.

Laat ze dus maar werken tot het af is. Liever zo dan een gerushed product op de markt brengen, ze mogen alle tijd nemen die ze nodig achten.

Idd wel een beetje een vreemde strategie om zoveel filmpjes online te zetten, zeker omdat de game bijna gold is, toch? Lijkt wel een beetje wanhopig of zo, maar daar hebben ze echt geen reden toe.

10x liever dit dan met die opgeblazen cartooneske marines op vreemde beesten schieten, that's for sure!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Chaoss schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:10:
[...]
Je hebt een 360 vanaf 150 euro de dag van vandaag. Neem er nog 50 euro bij als je een model met HD wil, en ik heb nog nooit wifi of blueray nodiggehad om te gamen :z (als ik per se draadloos wil gamen gebruik ik wel een wifi bridge)
Vergelijk wat je wil, de ps3 is gewoon waanzinnig duur vergeleken met andere consoles, en dan moet je niet aankomen met "jamaar, als je wifi adapter, extra controllers, diamanten ornament en olympisch zwembad erbij koopt valt het prijsverschil weg", want de grote meerderheid heeft dit simpelweg niet nodig.

Kijk, ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar een ps3 en het is gewoon slikken als je die prijzen ziet, zeker als daarnaast een 360 staat voor dezelfde prijs als een nintendo DS. 400 euro was een goede early adopter prijs, maar het is géén gezonde prijs op dit moment, 2 jaar na launch, dat kan iedere marketing analyst je vertellen. Het moet zijn dat sony ze niet goedkoper KAN verkopen, anders hadden ze het al lang gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat op mijn must-have list. Deel 1 was ook al een leuke game. Maar dit ziet er geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Iets met dubbeltje en eerste rij :/ Hoe wil jij in hemelsnaam aan een console komen met wifi, BR, gratis online gamen en HD voor 150 euro.

Een 80Gb pack met 2 games voor 399.

399-130 (2 games die je toch wel koopt) = 270 voor de console.

Veel plezier met je PS3, wanneer wij al aan de PS4 zitten :>

[ Voor 12% gewijzigd door Trent900 op 04-12-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Boeboe schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:29:
[...]
Het moet zijn dat sony ze niet goedkoper KAN verkopen, anders hadden ze het al lang gedaan.
Het verschil in wisselkoersen is de laatste maanden zo groot geweest/geworden dat je daar niet tegenop kan bezuinigen/optimaliseren. MS heeft het voordeel van de lage dollar. Sony het nadeel van de dure Yen.
Vooral met de Pond die tegenwoordig bijna net zoveel waard is als de Euro zouden ze daar de PS3 eigenlijk duurder moeten maken. Met de PS3 hebben ze dat niet gedaan, met andere apparatuur al wel.

Is de PS3 daarom het geld niet waard? Ik vind van wel, maar heb zelf nog 600 euro betaald voor een launchmodel. En met 2 extra games of 350 euro en 1 game vind ik het nog altijd een goede prijs en krijg je waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Veel gelezen over dat fallout 3 op de ps3 bugs zou hebben en problemen zou geven , ik heb hem toch maar wel aangeschaft en geen spijt van !
Super spel en totaal geen problemen mee ook >:)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Trent900 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:57:
[...]

Iets met dubbeltje en eerste rij :/ Hoe wil jij in hemelsnaam aan een console komen met wifi, BR, gratis online gamen en HD voor 150 euro.

Een 80Gb pack met 2 games voor 399.

399-130 (2 games die je toch wel koopt) = 270 voor de console.
Euh, neen geen "2 games die ik toch wel koop". Ik wil de ps3 maar voor 1 titel: Disgaea 3, en daar komt achteraf misschien nog valkeria chronicles bij als ik tijd heb: in ieder geval geen titels die je in die packs zal terugvinden. Vind je het gek dat ik geen 400 euro daarvoor wil uitgeven? Als hij zo duur blijft wacht ik met veel plezier tot de ps4 hoor.

Die wifi, BR en gratis online gamen (hoe bepaalt dat de prijs van de hardware :?) interesseren me geen zak. Ik wil gewoon kunnen gamen op dat ding.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 04-12-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

Boeboe schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:11:
[...]

Euh, neen geen "2 games die ik toch wel koop". Ik wil de ps3 maar voor 1 titel: Disgaea 3, en daar komt achteraf misschien nog valkeria chronicles bij als ik tijd heb: in ieder geval geen titels die je in die packs zal terugvinden. Vind je het gek dat ik geen 400 euro daarvoor wil uitgeven? Als hij zo duur blijft wacht ik met veel plezier tot de ps4 hoor.

Die wifi, BR en gratis online gamen (hoe bepaalt dat de prijs van de hardware :?) interesseren me geen zak. Ik wil gewoon kunnen gamen op dat ding.
Dat bepaalt de prijs niet, maar aangezien jij vergelijkt met een kale X360 t.o.v. een volledig uitgeruste PS3 is je vergelijking een beetje zoek. Als je dezelfde functionaliteit van de PS3 op een X360 wilt dan is het prijsverschil nihil. En de packs zijn op dit moment erg sterk 399 + controller + 2 games. Early adopters prijs was gewoon kaal 599 + 1 controller (waar ik nu overigens wel al dik anderhalf jaar plezier van heb). Jij wilt eigenlijk 1 specifieke game, hoopt dat dat in een pakket met de PS3 + controller komt voor minder dan 300E, zodat het een beetje in de buurt komt van de kale prijs van een X360. Succes.

Zoals eerder vermeldt, de PS3 is al heel veel in prijs gezakt. Bijna gehalveerd vergeleken met 18 maanden geleden. Je kunt wachten tot je een ons weegt, of hem nu kopen en er heel veel plezier van hebben.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dan wacht ik maar tot in een ons weeg: ik heb nog nooit een console (al dan niet tweedehands) voor meer dan 250 euro gekocht en ga voor 1 spel zeker geen uitzondering maken :w

(kan me trouwens niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik een volledig pakket + game wil voor de prijs van een kale xbox, ondanks het feit dat die dingen ook in pakketten verkocht worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]

Ik wil ook gewoon kunnen rijden in een Ferrari, al die extra's als launchcontrol en lederen stoelen interesseren me ook geen zak, maar ik vind de auto veel te duur.....en nu?

Zoek maar een andere auto, je valt niet in onze doelgroep zal Ferrari tegen mij zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Trent900 op 04-12-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:22:
[...]

Dar vind ik dan zwaar k*t van Sony.Kan eigenlijk niet,stel je voor je ps3 is eraan na 12 maand en 1 dag en Sony komt af met koop u een nieuwe :( :(
Mijn xbox gaf onlangs een rood licht,ff gebeld en gezegt dat ie bijna twee jaar was,ze zijn hem komen afhalen via koerier en na een weekje had ik hem terug incl.kaartje voor 1 maand toegang voor Live.
Nu ik ben geen fanboy van de 360 of PS3 (ik heb ze beide) maar dat is pas service en zo zou het moeten zijn voor elk duur gadget.
Ik heb die van mij twee maanden nadat de garantie verlopen was opgestuurd en tegen mij werd gezegd dat ze een oogje dicht zouden knijpen mbt de garantie. Ik heb dus niks hoeven te betalen en ik had hem binnen drie weken terug (60GB versie). Bij mij was trouwens niet de BR drive stuk maar iets anders...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
[...]

Ps3 kopen voor 1 a 2 games is sowieso zonde van je geld...(Dat zou ik duur vinden een console kopen voor 2 games) Als je gewoon wilt game kun je beter je gameboy uit de kast halen, spelletje er in en gaan met die banaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

De prijs is imo gerechtvaardigt vanwege de opties en de exclusive games die er voor de PS3 zijn.

Maar ik vind alleen MGS 4 en LBP al genoeg om 400,- euro voor te lappen. En voor mij persoonlijk heb ik er maar 200,- voor betaald gezien ik ook heel erg graag een Blu-ray speler wou. :) (stand-alone blu-ray spelers zijn er vanaf 200,- geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Dit is niet het Xbox 360 vs. PS3 topic. Laten we het hier maar gewoon over de PS3 hebben :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:19:
[...]

OH MY GOD....

Tja, ik heb woorden te kort :) Dit is gewoon dé game die ik moet hebben, einde discussie. Ik zie niet in waarom ik nog andere sci fi shooters zou willen/kopen. Dit is de 'shooter to rule all shooters' op het PS3 platform.
Misschien omdat killzone ook binnen 15 uur net als alle andere shooters wel is uitgespeeld en de multiplayer waarschijnlijk niet eeuwig blijft boeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:20:
Dan wacht ik maar tot in een ons weeg: ik heb nog nooit een console (al dan niet tweedehands) voor meer dan 250 euro gekocht en ga voor 1 spel zeker geen uitzondering maken :w

(kan me trouwens niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik een volledig pakket + game wil voor de prijs van een kale xbox, ondanks het feit dat die dingen ook in pakketten verkocht worden)
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:14:
[...]

Misschien omdat killzone ook binnen 15 uur net als alle andere shooters wel is uitgespeeld en de multiplayer waarschijnlijk niet eeuwig blijft boeien
Nee goed, maar ik speel ook wel andere genres natuurlijk. Ik zie me dus niet zo snel nog eens een sci fi shooter kopen die hier waarschijnlijk toch niet tegenop kan. Waarom zou ik?

Als deze game 'uit' is, zijn er andere toppers in andere genres... (om maar een vb te geven, no way dat ik unreal III of haze in huis zou halen tegenover deze killzone, al was het maar omdat ik gewoon niet élke game kan spelen en dus liever echt de absolute topkwaliteit speel).

15 uur is voor mij nog steeds gemakkelijk 15 dagen, als het niet meer is. (als je niet elke dag gamet). Doe daar nog een zestal weken mp bij vooraleer de speelbaarheid wat wegebt, en dan kom je toch makkelijk op drie maand uit. Afgewisseld met bvb nog één andere topgame in die periode kom je makkelijk toe. (ik dan toch, gamen is heel wat leuker als je die fanatieke 'edge' eraf haalt, ik heb er ook trouwens steeds minder tijd voor, dus dat helpt wel)

Mafia 2 en killzone is genoeg om me héél lang bezig te houden (en zijn alletwee franchises die me op het lijf geschreven zijn) en dan heb ik gta IV nog niet eens gespeeld :) Ik heb gewoon niet eens tijd voor al die 'filler' games, daarom zal m'n ps3 game library op het eind waarschijnlijk echt alleen de pareltjes bevatten en franchises die ik, ondanks reviews, sowieso moet hebben (ridge racer en driver 5 als die er ooit komt, om maar iets te noemen) En gevoelsmatig beleef ik daar zo veel meer plezier van, dan van m'n tientallen pc games die ik de voorbije paar jaar gekocht heb. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. (vergelijk het met een goede kunstcollectie aanleggen ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Blaim schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:48:
De prijs is imo gerechtvaardigt vanwege de opties en de exclusive games die er voor de PS3 zijn.
Valt me eigenlijk nog zwaar tegen hoeveel exclusieve titels er voor de PS3 zijn.

Ik heb naast m'n Xbox een PS3 voor de exclusives, maar deze titel zijn gewoon niet aan mij besteed.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 04-12-2008 16:38 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Tijd voor een nieuw draadje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Toys n Russ een hele mooie aktie nu heeft.
Console 80 gig met een game die erbij zit + een spel na keuze voor 399 euri -nog eens 10%
Komt op een bedrag van 360 Euri.
Je heb ook een keuze voor een joystick erbij maar dan vervalt 1 spel.
Je krijg namelijk korting achterop de Spits of was het nou de Metro krantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:29:

Kijk, ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar een ps3 en het is gewoon slikken als je die prijzen ziet, zeker als daarnaast een 360 staat voor dezelfde prijs als een nintendo DS. 400 euro was een goede early adopter prijs, maar het is géén gezonde prijs op dit moment, 2 jaar na launch, dat kan iedere marketing analyst je vertellen. Het moet zijn dat sony ze niet goedkoper KAN verkopen, anders hadden ze het al lang gedaan.
Laat me niet lachen, een marketing analist...Die gasten lullen ook altijd maar een eind weg zonder echte kennis van zaken, overbetaalde luchtfietsers zijn het.

De introductieprijs was bovendien 600€ niet 400€, als je het product 'Playstation 3' puur als gamesconsole ziet/gebruikt is hij inderdaad relatief duur. Zeker als je weet dat je voor 150€ een systeem kan kopen waar je vergelijkbare games op kan spelen.

Sony ziet de PS3 niet alleen als gamesconsole, dat is het punt. Voor 400€ (meestal zelfs minder) heb je een heel erg compleet systeem. Daar kun je over blijven emmeren maar dat is in vergelijking tot de 360 wél waar. Vind je het te duur? Jammer, koop een 360.
Het vaststellen van een verkoopprijs is een kunst op zich, te duur; niemand koopt het, te goedkoop; iedereen denk dat het prut is. Het positioneren van een product in een bepaalde klasse doet veel met mensen, MS mikt meer op de lagere prijsklasse terwijl Sony een compleet 'premium' pakket wil verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast heeft sony het afgelopen half jaar de prijzen wel degelijk aangepast. Waar je eerst een 40Gb met Sixaxis had voor 399 heb je nu een 80Gb + DS3 + game (zijn zelfs al stukken goedkoper te vinden). Tuurlijk de prijs blijft vooralsnog het zelfde. Maar de console op zichzelf is goedkoper geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik kan me best voorstellen dat de PS3 voor die ene game erg duur is en dat ook wel even zo zal blijven. Een nieuwe PS3 voor < 250 euro zie ik sowieso niet snel gebeuren, zeker omdat met de huidige acties hij ook goed lijkt te verkopen. Ik had het geld op dat moment en wilde niet langer meer wachten, al vond ik de prijs ook stevig. Echter de opties die de PS3 heeft (WiFi: demo's en PSN games! / Blu-ray: Planet Earth in HD!) zijn voor mij juist wel leuke extra's en ik had wel zin in meer dan die ene game, dus dan is de prijs wel goed te doen en heb ik er geen moment spijt van gehad. En dan vergelijk ik het niet met de X360 of Wii, want dat was niet aan de orde (en voor Boeboe ook niet geloof ik).

Het echte nadeel van de PS3 is natuurlijk dat er eigenlijk ook een HDTV bij hoort, dus het is zelfs een nog prijziger grapje geworden ;)

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, gaan we bashen...

*knip*. Nee, dat gaan we niet. En nogmaals: dit is het PS3 topic en voor een uitgebreide discussie over de verschillende platformen is dit topic niet bedoeld.

[ Voor 74% gewijzigd door PromoX op 04-12-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik vind resistance er toch veel beter uit zien dan killzone, ik heb overigens alleen die gemaskerde mannen gezien als vijanden (nog niet alle filmpjes te zien want wil ook nog kunnen spelen op de ps3, eten ed.)
Dat lijkt me wel saai op gegeven moment, steeds dezelfde textures.
En de hele tijd "JAFFA JAFFA" tussen door, lijkt wel een stargate spel. (dat zou tof zijn, dan konden die graphics er ook wel mee door.)
Met de goa'uld in pakken en tea'lc die elk moment naast je komt staan.
Nee, het lijkt me niets, in elk geval niets vernieuwends.

Da's dan weer mijn mening.
Niemand anders resistance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

1 van de allerbeste Xbox 360 Exclusives komt naar de PS3. Het is niet Gears of War 2, het is niet Halo of Forza, het is:

spoiler:
Kolonisten van Catan

Eigenlijk niet helemaal eerlijk, het word een remake, maar het ziet er hetzelfde uit en heeft dezelfde opties. Ik maak ook geen grap dat het 1 van de beste 360 games was: Mijn vriendin heeft er tientallen uren online opzitten. Download deze, en je bent je PS3 voorlopig kwijt ;)

Alles natuurlijk onder voorbehoud dat online goed werkt, dat is namelijk de basis van deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Laat me even duidelijk maken dat het helemaal niet men bedoeling is om de ps3 te bashen. zoals de hele discussie origineel gestart is: ik wil er graag een, maar dan wacht ik wel op een goede kortingsactie die in België volledig afwezig is.

Colonisten van Cathan is vrij evil ja, valt in dezelfde categorie als Uno: stel het voor aan je huisgenoten en je bent je console kwijt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Heerlijk dat bashen en vlammen.

Iemand die zich nu nog afvraagt hoe oorlogen ontstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:55:
Maar ik vind resistance er toch veel beter uit zien dan killzone, ik heb overigens alleen die gemaskerde mannen gezien als vijanden (nog niet alle filmpjes te zien want wil ook nog kunnen spelen op de ps3, eten ed.)
Dat lijkt me wel saai op gegeven moment, steeds dezelfde textures.
En de hele tijd "JAFFA JAFFA" tussen door, lijkt wel een stargate spel. (dat zou tof zijn, dan konden die graphics er ook wel mee door.)
Met de goa'uld in pakken en tea'lc die elk moment naast je komt staan.
Nee, het lijkt me niets, in elk geval niets vernieuwends.
Ik snap niet dat ik hier uberhaupt nog op reageer, maar goed.

'Dan kunnen de graphics er nog wel mee door'. Snap jij eigenlijk zelf nog wat je zegt? Heb je de filmpjes uberhaupt bekeken? Je kan zeggen wat je wil, maar de graphics zijn zonder twijfel gewoon héél erg goed te noemen. Dat alles nogal grauw is komt door de setting. Gears of War 1 is ook maar één grote flauwbruine smurry als je het zo bekijkt.

En die stargate fantasy nonsens hoef ik al helemaal niet. Laat mij maar tegen humanoide wezens strijden met een masker ipv die monster nonsens ook altijd. Ik zeg niet dat resistance (1/2) slecht is, verre van, maar de killzone setting spreekt me veel meer aan. En ook dat is gewoon iets persoonlijk, dus daar kan je geen objectief waarde-oordeel aan vastknopen.

Die verbeten gun fights uit die filmpjes zijn qua gameplay gewoon onovertroffen volgens mij, maar dat moeten we afwachten. Dat je deze visuele kwaliteiten echter afdoet als 'kan er wel mee door' kan er bij mij niet in. Ik heb sowieso niet de indruk dat je veel ervaring hebt met gamen. Een kenner zal het meteen opvallen hoe indrukwekkend bvb die animaties in die hooverpod zijn (realtime) (tweede stuk van die filmpjes)

Killzone 1 speelde zich op aarde af, Killzone 2 gaat de hellgast opzoeken op hun thuisplaneet (als ik het mij goed herinner)
Hellgast zijn niet meer of minder dan mensen die verbannen zijn van de aarde die op een andere, barre planeet zijn geplaatst en daar moesten zien te overleven. Het zou in elk geval de grauwe, donkere setting verklaren (die wat mij betreft prima z'n werk doet om de oorlogssfeer van totale destructie en chaos ongelooflijk goed over te brengen) Killzone is trouwens een Nederlands project, dus wees er maar trots op. Het is zowat de enige AAA titel die ooit uit jullie land is verschenen (ok, die blob game voor de Wii ook nog :z )

van de wiki
Huidige ontwikkeling

Momenteel werken er ruim 130 programmeurs, grafische ontwerpers en artiesten bij Guerrilla aan het spel Killzone 2.[3] Killzone wordt wereldwijd uitgebracht in meer dan 20 verschillende talen. Er wordt nu al gezegd dat het budget van dit multimediaproject groter is dan ieder ander project ooit in Nederland. Het budget wordt momenteel geschat op zo'n 60 miljoen euro, wat te vergelijken is met een kleine Hollywood-film. Killzone wordt na de uiteindelijke lancering nog uitgebracht met te downloaden content, mogelijk in de vorm van episodes (net als Half-Life 2).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ik ga ze allemaal bekijken op de ps3, eens zien of het er dan indrukwekkender uitziet. 40 vs 22 inch zal wel anders zijn toch?

Mijn pc gaat niet helemaal goed om met wmv en mp4, snap niet echt waarom omdat al het andere perfect gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:02:
Zijn er nog liefhebbers voor de LE van Fallout 3? 28 pond bij game.co.uk

Opvallend trouwens dat zoveel nieuwe titels in no time afgeprijsd zijn...?
Deze heb ik vandaag binnengehad, zat in een mooi doosje met zo'n robotpoppetje erbij :)
Straks ff proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:19:
[...]

Deze heb ik vandaag binnengehad, zat in een mooi doosje met zo'n robotpoppetje erbij :)
Straks ff proberen :P
Gamestation.co.uk verkoopt de gewone editie voor 20 pond plus 3 pond verzendkosten. (ong 27 euro). Je had geld kunnen besparen als je enkel het spel had willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:01:
Daarnaast heeft sony het afgelopen half jaar de prijzen wel degelijk aangepast. Waar je eerst een 40Gb met Sixaxis had voor 399 heb je nu een 80Gb + DS3 + game (zijn zelfs al stukken goedkoper te vinden). Tuurlijk de prijs blijft vooralsnog het zelfde. Maar de console op zichzelf is goedkoper geworden
inderdaad als het je enkel om de games te doen is,koop dan een goedkope 360,ik heb er echter onlangs toch één gekocht omdat ik een blu-ray speler wou.Nou als ik naar de prijzen keek van die dingen dacht ik toch:laat ik een beetje geld bijleggen en dan heb ik een blu-ray speler én een gameconsole.Dus voor 399 euro een PS3+metal gear solid+Little big Planet kunnen scoren.Als je de prijs van die 2 games renkend heb ik een PS3 voor 299 euro, evenveel als een blu_ray speler dus.Dus ik ben er heel blij mee voor Metal gear is weer schitterend evenals de blu-ray films die ik goedkoop kan krijgen bij Amazon.
Het enige wat ik jammer vind en ook wat onbegrijpelijk is dat je niet gewoon je portable harde schijf met HD contend er kan aanhangen,wat de term "mediacenter" toch wat overroepen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n 'chatpad' ook binnen van Play, duurde ongeveer een weekje. :)

Het is even wennen omdat het allemaal vrij klein is, wanneer je echt grote handen(flinke vingers) hebt dan kun je deze gadget beter aan je voorbij laten gaan.
Dit aangezien de toetsen vrij dicht op elkaar zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Ik heb hem vandaag ook binnengehad en ik ben er wel blij mee. Werkt prima, scheelt een hoop als je aan het surfen bent of messages wilt versturen. En ja, voor 25 euro kon ik hem niet laten liggen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:39:
[...]

inderdaad als het je enkel om de games te doen is,koop dan een goedkope 360,ik heb er echter onlangs toch één gekocht omdat ik een blu-ray speler wou.Nou als ik naar de prijzen keek van die dingen dacht ik toch:laat ik een beetje geld bijleggen en dan heb ik een blu-ray speler én een gameconsole.Dus voor 399 euro een PS3+metal gear solid+Little big Planet kunnen scoren.Als je de prijs van die 2 games renkend heb ik een PS3 voor 299 euro, evenveel als een blu_ray speler dus.Dus ik ben er heel blij mee voor Metal gear is weer schitterend evenals de blu-ray films die ik goedkoop kan krijgen bij Amazon.
Het enige wat ik jammer vind en ook wat onbegrijpelijk is dat je niet gewoon je portable harde schijf met HD contend er kan aanhangen,wat de term "mediacenter" toch wat overroepen maakt.
Je kan een externe harde schijf er volgens mij WEL aanhangen maar dan moet je hem in het goede formaat geformatteerd hebben?!

Maar nu iedereen wifi heeft kun je je content ook gewoon draadloos naar je ps3 streamen met tversity (zie o.a. de thread daarover hier op GoT).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:55:
Ik heb hem vandaag ook binnengehad en ik ben er wel blij mee. Werkt prima, scheelt een hoop als je aan het surfen bent of messages wilt versturen. En ja, voor 25 euro kon ik hem niet laten liggen.
Ik ben direct gaan internetten, even favorieten aangemaakt...
Net wat je zegt, voor de prijs hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
Gamestation.co.uk verkoopt de gewone editie voor 20 pond plus 3 pond verzendkosten. (ong 27 euro). Je had geld kunnen besparen als je enkel het spel had willen hebben.
ik kan de gewone alleen voor dezeflde prijs als de LE vinden..

wat is trouwens een goede prijs voor de officiele headset? play.com? krijg binnenkort eindelijk mn credit card dus dan kan ik ook goedkoop gaan gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:09:
[...]

Ik ben direct gaan internetten, even favorieten aangemaakt...
Net wat je zegt, voor de prijs hoef je het niet te laten.
Heb knoop ook maar doorgehakt, als ik de reviews en meningen zo hoor is zo'n ding is toch wel handig als je wil chatten of internetten op je PS3. Op play.com gaat ie trouwens weg voor 25 euro. Too bad dat we niet in ponden kunnen afrekenen. :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, even wat verder.
Het lijkt me idd. wel een mooi spel, de eerste filmpjes konden me niet boeien maar vooral capture and hold, snipers en convoy waren wel indrukwekkend.
Wel last van blurring in de verte (dat het beeld onduidelijk is verderop) en vooral blurring als ie (wie ist?) ging rennen, vooral bij "snipers" vond ik dat lelijk.
En tearing (bij bewegen een blurrend beeld), lol ik ben even die termen kwijt.
Heb ik het goed?
En bij boss wel indrukwekkende lighting, maar die boss lijkt me haast een alien,...
Overigens bij "snipers" ook al een of ander "humanoide" gezien die wel een heel groot pak aanhad.
Maar ik heb niets tegen aliens, zijn wel leuk hoor!

De stemmen zijn niet echt super, maar het spel is ook nog niet af dus dat kan nog goed komen.
Lijkt me wel een mooi spel, zou wat vrolijker levels tussendoor wel mooi vinden.

Maar de eerste filmpjes leken me niets, de latere filmpjes zijn indrukwekkend en denk dat ik dus ook maar killzone ga halen straks. :)

Ik speelde eerder veel op pc doom t/m III, unreal, unreal 2, quake t/m4 rtcw, etc. etc.
RTCW zou van mij wel een waardig vervolg mogen krijgen, quake wars was echt tien keer niets, op pc niet en ps3 helemaal niet imo.
En doe dan ook maar een DOOM4 en UNREAL 3 (singleplayer van 30 uur svp)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier iemand met Resistance 2 die kan bevestigen dat het gesproken Nederlandse taal bevat?
Een van mijn maten beweert dat het erin zit, gehoord in een reclame of trailer zegt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Bizar dat er nog geen Killzone 2 topic loopt op GoT. (Nee, ik heb geen tijd om er eentje te maken / te onderhouden ;p). Die 12 gameplay filmpjes zijn echt vet hoor, kan echt niet wachten tot februari :D.
De stemmen zijn inmiddels ook al aangepast, net als een groot aantal andere zaken die nog verbeterd moesten worden in de beta.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met gamestation?? wat is de verzendtijd ongeveer.
20 pond voor fallout 3 is wel erg aantrekkelijk namelijk.

Dat chatpad waar jullie het over hebben, is dat dat madcatz ding van 15 pond dat ik op play zie staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
El_V schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:23:
[...]

ik kan de gewone alleen voor dezeflde prijs als de LE vinden..
http://www.gamestation.co...aying/~r409007/Fallout-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:56:
Is er hier iemand met Resistance 2 die kan bevestigen dat het gesproken Nederlandse taal bevat?
Een van mijn maten beweert dat het erin zit, gehoord in een reclame of trailer zegt hij.
Dat klopt inderdaad ja , maar als je je ps3 op engels insteld zal het vast engels worden .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:56:
Heb net even de review op gamekings gekeken en ik dacht dat ik het de laaste paar seconden ook hoorde.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
M a r c o schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:06:
Heeft iemand ervaring met gamestation?? wat is de verzendtijd ongeveer.
20 pond voor fallout 3 is wel erg aantrekkelijk namelijk.

Dat chatpad waar jullie het over hebben, is dat dat madcatz ding van 15 pond dat ik op play zie staan?
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_ttlICBwiKEc/SKyBNqm1ypI/AAAAAAAABIc/2zsva_B_kOw/s400/ps3_3keypadcontrollertdogether.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:39:
[...]

Kom je nou mee :')
Iemand een poppetje kopuh? :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:24:
[...]

Deze deal is overigens pas vandaag actief. Vorige week was die SE het goedkoopst.

Ik zit trouwens wel te twijfelen of ik FO3 moet kopen. Heb de afgelopen maand al heel veel games gekocht. Ik kon mezelf niet inhouden met al die koopjes. FO3 krijgt fantastische recensies maar om de een of andere reden willen die Bethesda-games me nooit aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:27:
[...]

Heb knoop ook maar doorgehakt, als ik de reviews en meningen zo hoor is zo'n ding is toch wel handig als je wil chatten of internetten op je PS3. Op play.com gaat ie trouwens weg voor 25 euro. Too bad dat we niet in ponden kunnen afrekenen. :)
Bij Blahdvd hadden ze em afgelopen week nog voor euro 23.
Ik vraag me eigenlijk af wat het apparaatje hier in de winkel gaat kosten.

@ Marco:

http://www.play.com/Games...eless-Keypad/Product.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

iemand ook bezig de nieuwe upgrade 2.53 aan het dowloaden?
Lees er nergens iets over.

oo beter kijken dus:

Ontdek de nieuwe functies van update 2.53 van de PS3-systeemsoftware.

Sinds 2 december 2008 is er een update van de PS3-systeemsoftware beschikbaar. Als je deze op je PS3-systeem installeert, beschik je over versie 2.53 van de systeemsoftware en zijn de volgende features bijgewerkt. Om versie 2.53 van de PS3-systeemsoftware te downloaden, heb je minimaal 140 MB vrije ruimte op de Harde Schijf van je PS3 (Systeemupdate) of op een verwisselbaar opslagmedium (Pc bijwerken) nodig.

De belangrijkste features in versie 2.53 van de systeemsoftware

Netwerk
De instelling om Adobe® Flash® Player op het volledige scherm weer te geven, wordt nu door de internetbrowser ondersteunt.*
* Adobe en Flash zijn (gedeponeerde) handelsmerken van Adobe Systems Incorporated in de Verenigde Staten en/of andere landen.

Opmerking:

Deze update van de systeemsoftware bevat alle features van de voorgaande versies.
De nieuwe systeemsoftware slaat alle eerder in het PLAYSTATION 3-systeem ingevoerde instellingen op.
Afhankelijk van de softwaretitel kun je de content mogelijk niet afspelen voordat je de nieuwe software hebt geïnstalleerd.
Voer geen updates uit met andere gegevens dan de officiële updategegevens die door Sony Computer Entertainment via een netwerk of op een schijf zijn geleverd. Voer geen updates uit op een andere manier dan in de documentatie van het product of op deze website wordt beschreven. Als een update wordt uitgevoerd met gegevens van een andere bron, op een andere manier of met een PS3-systeem dat op enige manier is veranderd of bewerkt, werkt het PS3-systeem mogelijk niet goed en kunnen de officiële updategegevens wellicht niet worden geïnstalleerd. Deze acties kunnen de garantie van het PS3-systeem ongeldig maken en hebben invloed op je mogelijkheid om van de garantie- en hersteldiensten van Sony Computer Entertainment gebruik te maken.

[ Voor 91% gewijzigd door jefjef op 04-12-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ah, thanks. Het is de originele. Ik zocht op chatpad, maar dan kwam ik alleen bij dat madcatz ding.
Dan lijkt me die van sony heel wat beter voor die 3 pond meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:39:
Okay, even wat verder.
[...]

De stemmen zijn niet echt super, maar het spel is ook nog niet af dus dat kan nog goed komen.
Lijkt me wel een mooi spel, zou wat vrolijker levels tussendoor wel mooi vinden.

Maar de eerste filmpjes leken me niets, de latere filmpjes zijn indrukwekkend en denk dat ik dus ook maar killzone ga halen straks. :)
Het schijnt dat de beta-preview ook geleverd werd met een PDF'je met de volgende tekst:
Known Issues

As Killzone2 is work-in-progress and still needs to go through Quality Assurance, the
Killzone 2 Single Player Preview Code does not accurately represent the final retail copy
of Killzone 2. These elements will be remedied for the final Game. Game elements which
are still under development may have been omitted or included in an un-optimized,
placeholder state. These include the following elements:

- Game Intro cinematic, in which the backstory is further explained, is not yetavailable.
- Front/end menu designs are placeholder and will be replaced.
- Loading screen content missing. This will display various elements such as gameplay tactics as well as background on the main cast.
- Dialog / Voice acting - The voice samples for both the Buddies and Helghast are place holder.
- Cut-scenes have not gone through final polish in visual effects, sound effect, facial animations and syncing voices
- Several Character Animation glitches can be spotted, most noticeably during transitions.
- In some rare cases enemies or buddies can create progression issues. Try Restart Checkpoint from the Pause menu to continue.
- Pay attention to the buddy and objectives in cases where the Direction finder (dpad UP) system isn't implemented correctly yet.
- Volume balancing for sound effects, music and voices has not been completed for this version, resulting in louder than normal speech or sound effects as well as audio cutting out. Suggested setting in the Options / Sound menu:
music=100%, speech=80%, sound effects=70%
- Brightness settings are not yet balanced for all screens
- The option menu has a brightness setting that can be adjusted to overcome overly dark areas.
- Ragdoll issues might occur when many explosions are triggered.
- The Lighting setup of the Suljeva Village mission is unfinished.
Bron: Neogaf

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphus-Y schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:07:
[...]

Het schijnt dat de beta-preview ook geleverd werd met een PDF'je met de volgende tekst:

[...]

Bron: Neogaf
En omdat het vooral een donkere game is, hoop ik dat ik eindelijk eens m'n plasma aan het werk kan zetten voor dingen waar die goed in is. :) Laat die duistere setting maar komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
ehm via play.com kan je alleen items in de UK laten bezorgen?? Iik wil namelijk die chatpad, de remote en LBP daar kopen.

thx jasper, ik was er zelf inmiddels ook achter gekomen. Was ff een paniekberichtje.

Nu ik mijn PS3 heb uitgerust met de 320 gig HDD en regelmatig Blu-Ray films kijk gaat de afstandsbediening wel een handigheidje worden.

Little Big Planet
Remote
chatpad

tezamen voor 90 euri Ben benieuwd

[ Voor 56% gewijzigd door swopdark op 04-12-2008 23:30 . Reden: ben te vlug geweest met vragen ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:20:
ehm via play.com kan je alleen items in de UK laten bezorgen?? Iik wil namelijk die chatpad, de remote en LBP daar kopen.
Zet valuta op euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik me nou voorstellen bij Little Big Planet??
Ik dacht dat een kinderspelletje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Is het ook. Alleen zijn wij volwassen kinderen, dus maakt het niks uit :)

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:34:
Wat moet ik me nou voorstellen bij Little Big Planet??
Ik dacht dat een kinderspelletje was.
Nooit op het idee gekomen reviews te checken of gameplay filmpjes op Youtube? Dan zie je toch hoe het gespeeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:31:
[...]

Deze deal is overigens pas vandaag actief. Vorige week was die SE het goedkoopst.

Ik zit trouwens wel te twijfelen of ik FO3 moet kopen. Heb de afgelopen maand al heel veel games gekocht. Ik kon mezelf niet inhouden met al die koopjes. FO3 krijgt fantastische recensies maar om de een of andere reden willen die Bethesda-games me nooit aanspreken.
Als je niet van Bethesda games houdt (zoals bv Oblivion) dan ga je dit ook niks vinden.
Ikzelf vind FO3 echt goed; er zit fantastisch goeie voice acting in, heerlijke diepgang en bloederige action. Wat wil een mens nog meer? (behalve eerst nog ff Deadspace uitspelen?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:24:
[...]
Heb er wel belang bij misschien voor een leuk prijsje, verzenden word alleen zo lastig.
Toevallig woonachtig in het noorden van het land? PM me maar anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zie in het pricewatch overzicht de PS3 40GB staan voor 299 euro.
Als ik echter op de detail pagina kijk zie ik dat de laagste prijs 339 euro is. Hoe zit dat?

Is de PS3 nog ergens te krijgen voor 299?

Zie:
pricewatch: Sony PlayStation 3 40Gb Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op donderdag 04 december 2008 @ 20:39:
[...]

Thanks, ik kon me tegen die prijs gewoon niet beheersen... :+
Ik heb hem al voor de PC, maar op een of andere manier speel ik het daar minder op, dan dat ik bijvoorbeeld Oblivion op de 360 speelde. Aangezien ik hier reacties zie dat het allemaal meevalt qua bugs en zo... Zucht, ik koop te veel..

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:42:
[...]

Nooit op het idee gekomen reviews te checken of gameplay filmpjes op Youtube? Dan zie je toch hoe het gespeeld wordt?
O, ja
Dacht dat vragen aan echte tweakers makkelijker was.
Googlen enzo, allemaal gedoe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 01:34:
[...]

O, ja
Dacht dat vragen aan echte tweakers makkelijker was.
Googlen enzo, allemaal gedoe :+
En wat wil je dan dat we zeggen.

"Nee, het is geen kinderspelletje" Ben je daar dan mee geholpen? Door filmpjes te kijken en reviews te lezen kom je toch het verst. En anders koop je het maar, dan zie je het meteen.
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.