Okay, even wat verder.
Het lijkt me idd. wel een mooi spel, de eerste filmpjes konden me niet boeien maar vooral capture and hold, snipers en convoy waren wel indrukwekkend.
Wel last van blurring in de verte (dat het beeld onduidelijk is verderop) en vooral blurring als ie (wie ist?) ging rennen, vooral bij "snipers" vond ik dat lelijk.
En tearing (bij bewegen een blurrend beeld), lol ik ben even die termen kwijt.
Heb ik het goed?
En bij boss wel indrukwekkende lighting, maar die boss lijkt me haast een alien,...
Overigens bij "snipers" ook al een of ander "humanoide" gezien die wel een heel groot pak aanhad.
Maar ik heb niets tegen aliens, zijn wel leuk hoor!
De stemmen zijn niet echt super, maar het spel is ook nog niet af dus dat kan nog goed komen.
Lijkt me wel een mooi spel, zou wat vrolijker levels tussendoor wel mooi vinden.
Maar de eerste filmpjes leken me niets, de latere filmpjes zijn indrukwekkend en denk dat ik dus ook maar killzone ga halen straks.
Ik speelde eerder veel op pc doom t/m III, unreal, unreal 2, quake t/m4 rtcw, etc. etc.
RTCW zou van mij wel een waardig vervolg mogen krijgen, quake wars was echt tien keer niets, op pc niet en ps3 helemaal niet imo.
En doe dan ook maar een DOOM4 en UNREAL 3 (singleplayer van 30 uur svp)
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 04-12-2008 21:41
]