Tversity werkt gewoon goed met wireless hoor. Even wat dingen in de profile sheet en de configuratie aanpassen en het speelt/decodeert alles on the fly.rimave schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:27:
Ik loop tegen een probleempje aan bij de PS3. Ik gebruik em ook om films/ series te bekijken op mijn tv. Dus een soort van mediastation. De manier waarop ik dit nu doet is erg omslachtig en duurt me te lang. Ik moet een aflevering van een serie namelijk eerst omzetten naar mp4 formaat, zodat de ps3 ze kan lezen, daarna op usb stick zetten en dan in de ps3 drukken en kijken op tv.
Ik wil die codeer stap er tussenuit.
Ik heb ook al eens gestoeid met twonky en weet dat het kan, maar toen had ik de pc bekabeld aangesloten op een router. Op diezelfde router zat ook de ps3. Dus alles was bekabeld. Dat werkte prima.
In de nieuwe situatie kan ik de ps3 wel bekabeld aansluiten, maar de pc niet. Die staat te ver weg.
Ik heb een 54 Mbps wireless modem/router. Deze snelheid is te langzaam om te streamen. Ik heb dat getest.
Nu wil ik de ps3 met een kabel aansluiten op een N-router, de Linksys WAG160N bijvoorbeeld, en dan in de pc ook een N wireless kaartje. Deze zou in theorie 300 Mbps moeten halen. Is dat voldoende om te kunnen streamen naar de ps3?
Ik speel PES vanaf versie 4 op de PS2. En gameplay gaat bij ons (de groep die PES speelt, zo'n 8 man) boven alles.zwembroek schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:32:
[...]
Mag ik vragen waarom je dat vindt?
Ik ben ook een PES speler van het eerste uur, en ben benieuwd wat voor jou de redenen zijn
om voor de PS2 versie te kiezen. Ik zou PES2009 toch echt niet meer in SD willen spelen op mijn 52 inch LCD. Maar misschien mis ik nu iets, wat ik niet zou moeten missen?
PES2009 op de PS3 loopt door de stroop, alles wat niet tof is, zit gewoon in dat spel.
Zit nu op werk, maar kan wel even een behoorlijke lijst naar je mailen om uit te leggen wat er niet goed is aan de game
PS2 op een 40inch LCD (mijn tv)ziet er inderdaad niet geweldig uit, maar speelt heeeeeerlijk
Ik meende mij te kunnen herinneren dan een 720p bestand (.mkv) niet zo best gaat wireless.Crashcat schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:37:
[...]
Tversity werkt gewoon goed met wireless hoor. Even wat dingen in de profile sheet en de configuratie aanpassen en het speelt/decodeert alles on the fly.
Hoe heb je TVersity dan ingesteld als ik vragen mag?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Best opmerkelijk, want Fifa09 is juist op de PS3 een totaal ander spel dan op de PS2. Op de PS3 is het echt top en op de PS2 lijkt het op Fifa96. Niet alleen grafisch maar gewoon alles.kaos- schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:40:
[...]
Ik speel PES vanaf versie 4 op de PS2. En gameplay gaat bij ons (de groep die PES speelt, zo'n 8 man) boven alles.
PES2009 op de PS3 loopt door de stroop, alles wat niet tof is, zit gewoon in dat spel.
Zit nu op werk, maar kan wel even een behoorlijke lijst naar je mailen om uit te leggen wat er niet goed is aan de game
PS2 op een 40inch LCD (mijn tv)ziet er inderdaad niet geweldig uit, maar speelt heeeeeerlijk
Met PES kan ik het me wel voorstellen inderdaad, op de PS2 was pes6 veel beter dan op de x360 bijvoorbeeld
Verwijderd
waar kan ik Guitar Hero 3 goedkoop krijgen?
Ik zag hem laatst in de bundel nieuw voor €45 maar ik weet niet meer waar??
Verwijderd
Waar kan ik me aanmelden voor de home beta?
Kan niets vinden,,,,
Btw ik zelf heb resistance 2 wel erin, is Grafisch het beste wat ik ooit heb gezien op een console.
Kan niets vinden,,,,
Btw ik zelf heb resistance 2 wel erin, is Grafisch het beste wat ik ooit heb gezien op een console.
Verwijderd
Ik heb nog wel zo'n bundeltje liggen, amper gebruikt. 4/5 keer tijdens feestje thuis.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:03:
waar kan ik Guitar Hero 3 goedkoop krijgen?
Verzenden is nogal duur denk ik. PM me maar als je er belang bij hebt.
Verwijderd
Lees het topic ff door of kijk op het Home forum.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:34:
Waar kan ik me aanmelden voor de home beta?
Kan niets vinden,,,,
Heb meerdere malen daar besteld. Tussen het plaatsen van een bestelling tot en met het ontvangen van de bestelling neemt ongeveer een week in beslag.
Eh, ik heb meere saleitems besteld icm de voucher twv 2 euro. Gewoon nieuw accountje aanmaken dmv de express-aanmelding en de voucher wordt automatisch aan je nieuwe account gekoppeldBamSlam_ schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:52:
[...]
Bedankt, zojuist Uncharted besteld voor 13,99. Helaas is die 2 Euro-voucher niet geldig voor sale items. Maar goed, 13,99 Euro is evengoed een koopje.
[ Voor 25% gewijzigd door Yellowneck op 02-12-2008 16:54 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Iemand enig idee, ik heb FIFA09, nu bevat dit spel ook DTS. Mijn receiver kan dit ook ontvangen maar bij FIFA09 geeft die standaard DD door.
Wanneer ik in XMB aangeef dat ik geen DD5.1 kan ontvangen en wel DTS, dan kan ik FIFA09 spelen met een DTS geluidskanaal.
Wanneer ik in XMB de instellingen weer terugzet krijg ik weer DD.
Andere games zoals Assassin Creed en Uncharted geven netjes DTS door aan mijn receiver...
Trouwens even tussendoor, ik heb me PS3 nu net 3 weken en dit ding rockt echt hard
. Afgelopen week heb ik de blu-ray versie van The Dark Knight en Bad Boys II bekeken, in een woord GEWELDIG die blu-ray schijfjes
Wanneer ik in XMB aangeef dat ik geen DD5.1 kan ontvangen en wel DTS, dan kan ik FIFA09 spelen met een DTS geluidskanaal.
Wanneer ik in XMB de instellingen weer terugzet krijg ik weer DD.
Andere games zoals Assassin Creed en Uncharted geven netjes DTS door aan mijn receiver...
Trouwens even tussendoor, ik heb me PS3 nu net 3 weken en dit ding rockt echt hard
Yellowneck schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:50:
[...]
Eh, ik heb meere saleitems besteld icm de voucher twv 2 euro. Gewoon nieuw accountje aanmaken dmv de express-aanmelding en de voucher wordt automatisch aan je nieuwe account gekoppeld
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
De Sackboy knuffeltjes/poppen zijn ook leverbaar, Play-asia heeft ze te koop 10$/7,5€. (van PS3fanboy.com)
Jammer dat er niet een echt ritsje op zit.
http://www.play-asia.com/...-en-15-%22sackboy%22.html
Jammer dat er niet een echt ritsje op zit.
http://www.play-asia.com/...-en-15-%22sackboy%22.html
Verwijderd
God of War 3 gaat binnenkort ook (officieel) onthuld worden, alsook Mafia 2...
http://www.spike.com/blog/world-premieres/70766
http://www.spike.com/blog/world-premieres/70766
Verwijderd
edit: owkee.... bye
Fight Night Round 4 ben ik ook wel benieuwd naar.
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 17:42 ]
Verwijderd
Zo jij begint ook in herhaling te vallen zeg....Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:31:
[...]
Dus, bijgevolg weer een 'gouden' tip om geld uit te sparen door alleen het beste te kopen en zo meer plezier te belevenJe mist gewoon niets door volgende keuzes te maken:
Ziedaar, weer 100 euro uitgespaard
- GTA IV - Saints Row 2 : Ik zie geen enkele reden om SR2 te kopen, aangezien het op alle vlakken slechter en lelijker is dan GTA IV, ik snap echt niet waarom iemand zoiets zou kopen. Zijn er dan zo weinig goede games? Of heeft iedereen veel te veel tijd
![]()
- Mafia 2 - Godfather 2: Godfather 2 ziet er niet uit als ik de trailers mag geloven.
Eitje, wees veeleisend en denk logisch na, gamen is dan echt niet meer zo duur
Ja je hebt gelijk, SR2 is qua graphics en verhaal totaal niet te vergelijken.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:25:
[...]
Als je gewoon erg selectief bent en alleen de echte topgames koopt, die je aanvult met wat platinum/budget games, dan kan het prima. Stel, er komen twee topgames tegelijk uit. Dan koop je er bvb één en wacht je tot de andere in de budgetbak ligt (je kan ze toch niet beiden tegelijk spelen).
Indien je daar naast nog een beetje een leven hebt, dan merk je snel genoeg dat je met al je gametijd gemakkelijk kan volstaan met 1-2 topgames. (en dan bedoel ik 9+/90/A+ games)
Ik geef een voorbeeld: waarom zou je in hemelsnaam bvb Saints Row 2 willen kopen. Als je geld uitgeeft, doe het dan goed en koop GTA IV. SR2 is op alle punten slechter, cheesy, voelt meer budget aan, koop dan het origineel waar duidelijk meer moeite in gestoken is. Dat soort tweederangsgames kopen is duidelijk omdat je echt alles wil spelen waar ook maar iets van media-aandacht naar toe gaat.
Het is een hele andere sfeer, die moet je aanspreken anders zul je er nooit wat aan vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 17:40 ]
Saints Row 2 heeft mij oneindig veel meer plezier gebracht dan GTA4. Technisch misschien minder hoogstaand, maar het spel neemt zichzelf ook niet zo serieus. Ik vond het geweldig en kan niet wachten op DLC en deeltje 3. Er zijn overigens erg veel mensen die hier hetzelfde over denken.
Niko is trouwens een fantastisch character, en van de beste ooit in de gamegeschiedenis, Roman past er goed in, en Brucie is hilarisch. Qua verhaal wint GTA met gemak, maar de Sanbox lol, met gepimpte wagens stunten, met wapens klooien e.d. zijn imho in SR veel leuker uitgewerkt
GTA4 is ook erg goed, heeft me plezier gebracht, maar niet in de mate die SR2 (en overigens ook 1), mij gaf. Geweldig spel
Niko is trouwens een fantastisch character, en van de beste ooit in de gamegeschiedenis, Roman past er goed in, en Brucie is hilarisch. Qua verhaal wint GTA met gemak, maar de Sanbox lol, met gepimpte wagens stunten, met wapens klooien e.d. zijn imho in SR veel leuker uitgewerkt
GTA4 is ook erg goed, heeft me plezier gebracht, maar niet in de mate die SR2 (en overigens ook 1), mij gaf. Geweldig spel
[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 02-12-2008 18:06 ]
idd zijn zat mensen die liever SR2 spelen.... GTA is gewoon ontzettend gehyped en neemt zichzelf wat te serieus, daar en tegen is het verhaal steengoed en het wordt ook steengoed gebracht! echter is de game wel repetatief! het is altijd van rij naar dat punt en knal die lui daar overhoop. verder wat side missies die ook welke keer weer op hetzelfde uitlopen...
SR2 is gewoon relaxter, niet al te serieus, maar zeker gen B product!
SR2 is gewoon relaxter, niet al te serieus, maar zeker gen B product!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Kreeg vandaag mij keypad binnen welke ik (pre)besteld had bij play.com. Moet zeggen dat valt niets tegen qua levertijd. Tenslotte zou die rond de 28e november pas leverbaar zijn. vanavond de zaak eens even gaan testem
nee het kan toch echt niet, probeerde net motorstorm pacific rift te bestellen maar dat ging mooi niet doorYellowneck schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:50:
[...]
Heb meerdere malen daar besteld. Tussen het plaatsen van een bestelling tot en met het ontvangen van de bestelling neemt ongeveer een week in beslag.
[...]
Eh, ik heb meere saleitems besteld icm de voucher twv 2 euro. Gewoon nieuw accountje aanmaken dmv de express-aanmelding en de voucher wordt automatisch aan je nieuwe account gekoppeld
86603302 Promotional Voucher
Can not be used on sale items
@supercop7373
Werkt ie een beetje? In een review zeiden ze dat het wel een aardig ding is, maar dat de touch functies niet echt lekker werken. Zou wel jammer zjin.
Werkt ie een beetje? In een review zeiden ze dat het wel een aardig ding is, maar dat de touch functies niet echt lekker werken. Zou wel jammer zjin.
hij is nu aan het laden. Voor mensen met dikke en griote vingers is het zekers niet echt wat. Want de toetsjes zijn klein.raevo schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:34:
@supercop7373
Het grappige is wel dat er een 2 talige handleiding bij zit namelijk Engels en op de achterkant NL
Ook de kartonnen verpakking is ENgels en NL.
[ Voor 16% gewijzigd door supercop7373 op 02-12-2008 18:41 ]
Verwijderd
Same here! Ik heb 3 weken geleden een zilveren ds3 contr. besteld en nog steeds niet ontvangen. Heb ze gemailed hierover en op dezelfde dag nog mail terug gekregen dat ze me nog een sturen, omdat ze ervan uit gaan dat de product ergens in de post zoekgeraakt is. Nou heb ik vaker besteld bij hun, alleen is het nu de 2e x dat ik dit meemaak. de vorige x ging het om Uncharted, die heb ik ot 2x toe niet gekregen, dus ben erg bang dat ik de 2 shipment van ds3 contr. ook niet krijg. Maar je krijgt wel snel je geld terug als dit het geval is, dus qua klantvriendelijkheid is t wel top.StealthyPeanut schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:25:
[...]
Om even in te springen op je vraag:
Niet echt.
Ik heb 2 weken geleden woensdag een DS3 controller besteld en hij is nog steeds niet binnen. Ze geven wel netjes antwoord op mijn mails, alles in het engels overigens, maar ik heb de controller ondertussen nog niet.
Nee, dan is een Bol.com o.i.d. een stuk beter! Qua levertijd dan he, de prijs niet uiteraard
Een vervloekte schat, er is niets wat nog beter past bij een game als UnchartedChaoss schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:03:zeikerdondode, vervloekte mensen.... zijn voor mij zombies
mjah past int verhaal, magoed zo kunje elk verhaal passend maken natuurlijk. net als met far Cry 1 met die mosnters... ok dat was een nog grotere afknapper die heb ik ook daadwerkelijk niet verder gespeeld. Maar daar past het ook in het verhaal omdat ze het passend hebben gemaakt.
Wat betreft Far Cry ben ik het helemaal met je eens. De game(play) draaide helemaal om de open eilanden die verschillende tactieken mogelijk maakten en dan wordt dat concept halverwege bijna volledig overboord gegooid. En dan ook nog eens dmv het meest cliche mogelijke verhaal en monsters die verbleken bij die van Doom 3 (kwam in dezelfde periode uit).
Verwijderd
Play accepteert mijn CC niet, terwijl de gegevens wel juist zijn. Valt me op dat ze ook vragen vanaf wanneer de CC geldig is, zou het daarom komen dat ze denken dat mijn CCgegevens niet kloppen?supercop7373 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:23:
Kreeg vandaag mij keypad binnen welke ik (pre)besteld had bij play.com. Moet zeggen dat valt niets tegen qua levertijd. Tenslotte zou die rond de 28e november pas leverbaar zijn. vanavond de zaak eens even gaan testem
Heb er bij andere sites geen problemen mee.
Wat is jullie verwachting, komen voor de kerstdagen nog leuke PS3 acties?
Oftewel is het nu verstandig om een PS3 aan te schaffen of nog even wachten tot de kerstvakantie?
Oftewel is het nu verstandig om een PS3 aan te schaffen of nog even wachten tot de kerstvakantie?
Ben je niet over je limiet heen dat ze geen credit konden afschrijven?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Er zijn nu zat acties te vinden, en of er in de nabije toekomst nog meer acties komen, tjah ik kan namens iedereen hier zeggen dat hun glazen bol even buiten werking is...Toennee schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:15:
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Eventuele acties zullen van de winkels zelf uitgaan en waarschijnlijk niet van Sony zelf.
Deze week gelezen dat Sony in maart 2009 pas prijsverlagingen wil gaan door voeren.
Deze week gelezen dat Sony in maart 2009 pas prijsverlagingen wil gaan door voeren.
Smiling as the shit comes down...
Ik geloof dat je in de meeste winkels nu 2 games (Resistance 2, LittleBigPlanet, Motorstorm 2) krijgt bij een 80GB PS3 en je heb voor 450,- een 160 GB PS3 met wat PSN games.
Denk dat het dit jaar zo blijft, ik dacht ergens wel gelezen te hebben dat er ergens volgend jaar (Killzone 2 release bijvoorbeeld) weer een prijsverlaging zou zijn, maar da's volgend jaar pas.
Denk dat het dit jaar zo blijft, ik dacht ergens wel gelezen te hebben dat er ergens volgend jaar (Killzone 2 release bijvoorbeeld) weer een prijsverlaging zou zijn, maar da's volgend jaar pas.
Sony heeft nu net een actie dat je bij een PS3 gratis 2 games krijgt met keuze uit o.a. Resistance 2 Motorstrom 2 en Little Big Planet. Deze drie titels zijn het bijna al waard een PS3 te gaan halen. Haal daarbij Uncharted als platinum en je hebt brute games in handen!Toennee schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:15:
Eerlijk gezegt verwacht ik voor de kerst geen acties meer van Sony naast deze (duurt tot eind december) Natuurlijk zal Sony volgend jaar weer gaan prijsverlagen (ze moeten wel nu de verkoop van de 360 weer aantrekt na de laatste grove prijsverlaging) maar of je beireid bent hierop te gaan wachten? Na die prijsverlaging "ergens" in 2009 zal er in 2010 vast ook nog wel een vette actie komen. m.a.w. wacht zolang je wilt. Ondertussen kun je niet genieten van een PS3.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Nee, dat zit wel goed...scorpie schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:16:
Ben je niet over je limiet heen dat ze geen credit konden afschrijven?
Zonder spaties geprobeerd? Dat 3-cijferige nummer van de achterkant?Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:01:
[...]
Play accepteert mijn CC niet, terwijl de gegevens wel juist zijn. Valt me op dat ze ook vragen vanaf wanneer de CC geldig is, zou het daarom komen dat ze denken dat mijn CCgegevens niet kloppen?
Heb ik (althans de CC van mijn vriendin) ook. Geen idee, maar play.com pakt die CC niet.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:01:
[...]
Play accepteert mijn CC niet, terwijl de gegevens wel juist zijn. Valt me op dat ze ook vragen vanaf wanneer de CC geldig is, zou het daarom komen dat ze denken dat mijn CCgegevens niet kloppen?
PSN: Shiver23
Bij Dixons nu een PS3 met LittleBigPlanet voor €350
http://www.dixons.nl/De_o...anet.7110093/default.aspx
(alleen online)
http://www.dixons.nl/De_o...anet.7110093/default.aspx
(alleen online)
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
Ik ben nu ook de trotse bezitter van een ps3.
Heb het alleen wel vreemd aangesloten
Ik heb beeld op een gewone lcd scherm voor je comp, en geluid heb ik doorgelust naar mijn comp, op de
line in van mijn geluidskaart en het werkt ook nog
Ik heb dus littlebig planet+motorstorm pacificrift en 2 controllers.
Heb het alleen wel vreemd aangesloten
Ik heb beeld op een gewone lcd scherm voor je comp, en geluid heb ik doorgelust naar mijn comp, op de
line in van mijn geluidskaart en het werkt ook nog
Ik heb dus littlebig planet+motorstorm pacificrift en 2 controllers.
Verwijderd
I.v.m. die CC kwestie, ik had identiek hetzelfde probleem, heb gemaild naar play.com en de kwestie uitgelegd en naar hun zeggen hebben ze dan "zelf" de CC "geaccepteerd"..
Nu staat m'n order in processing dus het werkt volgens mij.
Nu staat m'n order in processing dus het werkt volgens mij.
offtopic:
Keypad komt er ook aan samen met nog wat goodies
Keypad komt er ook aan samen met nog wat goodies
Verwijderd
Is het schadelijk voor de batterij van de controller als ik tijdens het opladen de PS3 uitzet?
Zit er ook aan te denken om de Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset aldaar te bestellen voor 25,49 euri al is die bij http://www.blahdvd.com/ nog goedkoper namelijk iets minder dan 23 euri. Heb alleen nog nooit daar besteld.supercop7373 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:23:
Verwijderd
Edit: Ik had het verkeerd.......still stuck in the nineties. Had betrekking op oudere type accu'sVerwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:09:
Is het schadelijk voor de batterij van de controller als ik tijdens het opladen de PS3 uitzet?
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 22:37 ]
Dat geldt niet voor lithium accu's. Ver ontladen is zelfs slecht voor dit type batterijen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:14:
[...]
Tja helemaal top is het niet, maar dat geldt voor alle apparaten met een accu.
Ideaal zou zijn de controller helemaal leeg te trekken, dan op te laden tot ie vol is en loskoppelen.
Zelf doe ik het wel altijd met alles maar dat is een beetje een afwijking...![]()
Ik denk niet dat je het snel gaat merken in battery-life, ik geloof dat een DS3 20 uren mee moet kunnen gaan. Ik heb dat zelfs met een nieuwe nog niet gehaald, rumble neemt denk ik wel veel sap.
Verwijderd
Shiver23 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:26:
[...]
Dat geldt niet voor lithium accu's. Ver ontladen is zelfs slecht voor dit type batterijen.
Nu ik het toch opgezocht heb, hier is wat info van de wiki:
Guidelines for prolonging Li-ion battery life
* Unlike Ni-Cd batteries, lithium-ion batteries should be charged early and often. However, if they are not used for a long time, they should be brought to a charge level of around 40%–60%. Lithium-ion batteries should not be frequently fully discharged and recharged ("deep-cycled") like Ni-Cd batteries, but this is necessary after about every 30th recharge to recalibrate any external electronic "fuel gauge" (e. g. State Of Charge meter). This prevents the fuel gauge from showing an incorrect battery charge.[21]
* Li-ion batteries should never be depleted to below their minimum voltage, 2.4 V to 3.0 V per cell.
* Li-ion batteries should be kept cool. Ideally they are stored in a refrigerator. Aging will take its toll much faster at high temperatures. The high temperatures found in cars cause lithium-ion batteries to degrade rapidly.
* Li-ion batteries should not be frozen [37] (most lithium-ion battery electrolytes freeze at approximately −40 °C; however, this is much colder than the lowest temperature reached by household freezers).
* Li-ion batteries should be bought only when needed, because the aging process begins as soon as the battery is manufactured.[21]
* When using a notebook computer running from fixed line power over extended periods, the battery should be removed,[38] and stored in a cool place so that it is not affected by the heat produced by the computer.
Heb je toch geluk, ben al vanaf de 16e November aan het wachten op Assasins Creed wat ik daar had besteldsupercop7373 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:11:
[...]
Zit er ook aan te denken om de Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset aldaar te bestellen voor 25,49 euri al is die bij http://www.blahdvd.com/ nog goedkoper namelijk iets minder dan 23 euri. Heb alleen nog nooit daar besteld.
Verwijderd
Dat bevestigt mijn vermoeden, het is een Play-kloon.l00pz schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:49:
[...]
Heb je toch geluk, ben al vanaf de 16e November aan het wachten op Assasins Creed wat ik daar had besteld
Dan kun je elke engelse webshop wel een Play-kloon noemen, de traagheid komt door de Royal Mail.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:59:
[...]
Dat bevestigt mijn vermoeden, het is een Play-kloon.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
over die cc kwestie
Ik heb daar laatst ook nog een bestelling gedaan en ook problemen gehad met de cc. Dit kwam omdat ik naast een expire date ook een begin date ofzoiets moest invullen. Deze staat bij ons nederlanders meestal niet op het pasje.
Heb gewoon 5 jaar voor de expire date (dus voor mij was expire in 2008 en begin 2003) ingevuld en toen deed hij het wel!!
Ik heb van meerdere mensen gelezen dat ze hier problemen mee hebben bij play.com dus misschien kan je het op deze manier wel doen.
Ik heb daar laatst ook nog een bestelling gedaan en ook problemen gehad met de cc. Dit kwam omdat ik naast een expire date ook een begin date ofzoiets moest invullen. Deze staat bij ons nederlanders meestal niet op het pasje.
Heb gewoon 5 jaar voor de expire date (dus voor mij was expire in 2008 en begin 2003) ingevuld en toen deed hij het wel!!
Ik heb van meerdere mensen gelezen dat ze hier problemen mee hebben bij play.com dus misschien kan je het op deze manier wel doen.
Verwijderd
Mijn PS3 is gisten zonder enige aanleiding ermee opgehouden....
Nou is de garantie periode al een tijdje verstreken...
Dus ik geïnformeerd, zijn er 2 opties.
- een nieuwe kopen
- twee opsturen naar Sony, €200 betalen, en een (andere) gerepareerde PS3 ontvangen....
Wat vinden jullie de beste optie..
Of hebben jullie nog ander ideeën
- een nieuwe kopen
- twee opsturen naar Sony, €200 betalen, en een (andere) gerepareerde PS3 ontvangen....
Verwijderd
Hmmm ja het rare is dat de kaart toch echt van dit jaar is. Het zou me niks verbazen als het inderdaad daardoor niet gaat.floffert schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:36:
over die cc kwestie
Heb uiteindelijk een andere CC genomen, als het goed is werkt die wel. Zou een beetje zonde zijn om 2 topgames voor 25 euro te moeten missen
Verwijderd
Gewoon verkopen op Marktplaats en dan zeggen dat je alleen aan opsturen doet. Dan een nieuwe PS3 kopen.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 03:11:
- een nieuwe kopen
krijg je niet je eigen gerepareerde PS3 terug?Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 03:11:
- een nieuwe kopen
Verwijderd
Dus het maakt niks uit?Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:14:
[...]
Edit: Ik had het verkeerd.......still stuck in the nineties. Had betrekking op oudere type accu's
Ik zeg lekkere vent ben jij...Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:14:
[...]
Gewoon verkopen op Marktplaats en dan zeggen dat je alleen aan opsturen doet. Dan een nieuwe PS3 kopen.
Nieuwe kopen en de games verkopen, je krijgt nu 2 AAA titels erbij en als je al meerdere controllers hebt zou je die ook nog kunnen verkopen. Verder vindt ik de garantie wel matig als je weet dat sony zef aangeeft dat het aparaat 10 jaar mee moet gaan... Anders kijken of je via consuwijzer iets kan doen. De economische levensduur van een PS3 is meer dan 2 jaar..Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 03:11:
- een nieuwe kopen
PSNID : HoefMeistert
Ook problemen mee gehad, paar data geprobeerd en toen werkte hij wel. Mijn CC loopt tot 09/2010, heb 10/2008 als start datum ingevuld en toen werkte het.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:01:
[...]
PSN ID: Svennie-NL
Ik hoop dat dat een geintje is.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:14:
[...]
Gewoon verkopen op Marktplaats en dan zeggen dat je alleen aan opsturen doet. Dan een nieuwe PS3 kopen.
Op marktplaats staan er genoeg advertenties van mensen die een kapotte ps3 zoeken voor bijvoorbeeld de drive of iets.
Gewoon kijken wat je ervoor krijgt en dan een keuze maken, als je er nog 100 euro voor krijgt dan zou ik gewoon geld bijleggen en een nieuwe kopen met een spel, dan heb je gelijk weer garantie en een nieuwe type ps3.
Verwijderd
Na de update naar 2.53 kun je fullscreen youtube filmpjes kijken.
Wel jammer dat zowel die screen dan helemaal zwart is (voor alle filmpjes, ook in klein formaat).
Hebben nog meer mensen daar last van?
Wel jammer dat zowel die screen dan helemaal zwart is (voor alle filmpjes, ook in klein formaat).
Heb er ook last van maar niet bij alle filmpjes. Als ik wissel naar high quality (klikken of &fmt=18 toevoegen aan de link) krijg ik echter wel steeds beeld. Ga denk ik ook maar zo'n PS3 keypad aanschaffen, is de bediening nog wat?Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:00:
Na de update naar 2.53 kun je fullscreen youtube filmpjes kijken.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Je laat je wel kennen zeg ...Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:14:
[...]
Ik heb sinds gisteren een keypad en het typen gaat op zich wel redelijk (zelfs met mijn grote handen), alleen het touchpad gedeelte is een beetje vaag. Je moet met je vinger net boven de knoppen zweven om hem rustig te besturen. Als je de knoppen echt aanraakt schiet hij van de ene naar de andere kant. En over een heel beeld van de ene naar de andere hoek bewegen is ook niet zo heel makkelijk. Ik gebruik hem denk ik alleen voor het typen van berichten en gebruik wel een knuppeltje op de cursor te verplaatsen.
Ik heb trouwens sinds gisteren ook een playstation eye camera, maar deze ruist nogal. Is dit een bekend probleem en wat is er aan te doen? Vooral als ik hem in de buurt van de ps3 houdt is het erg, dan is bijna heel mijn beeld groen.
Ik heb trouwens sinds gisteren ook een playstation eye camera, maar deze ruist nogal. Is dit een bekend probleem en wat is er aan te doen? Vooral als ik hem in de buurt van de ps3 houdt is het erg, dan is bijna heel mijn beeld groen.
Svennie schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:07:
[...]
Ook problemen mee gehad, paar data geprobeerd en toen werkte hij wel. Mijn CC loopt tot 09/2010, heb 10/2008 als start datum ingevuld en toen werkte het.
offtopic:
Ik heb die selectie gewoon op "--" laten staan. Die begindatum geldt alleen voor een bepaald type debit card, die we hier in NL waarschijnlijk niet eens hebben. Bioshock is vandaag verstuurd door Play trouwens, dus dat valt niet tegen.
Ik heb die selectie gewoon op "--" laten staan. Die begindatum geldt alleen voor een bepaald type debit card, die we hier in NL waarschijnlijk niet eens hebben. Bioshock is vandaag verstuurd door Play trouwens, dus dat valt niet tegen.
Maar enfin, dit is geen creditcard/verstuurtopic. Bioshock is nog wel redelijk speelbaar op een SD tv hoop ik? Voorlopig nog geen budget voor een HDscherm namelijk (helaas).
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Shoot, kan ik volgende keer aan denken. Heb ook Bioshock besteld; de demo deed het ook goed op mijn SD tv.Atomsk schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:59:
[...]
offtopic:
Maar enfin, dit is geen creditcard/verstuurtopic. Bioshock is nog wel redelijk speelbaar op een SD tv hoop ik? Voorlopig nog geen budget voor een HDscherm namelijk (helaas).
Verwijderd
Nee hoor je hebt 4 opties!Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 03:11:
- een nieuwe kopen
Optie 3: Wees eerlijk en vraag Sony of ze coulant zijn mbt 1 jaar garantie, bij de BR-drive is dat wel het geval heb ik gehoord. Wat was de aankoopdatum.
Optie 4: Iets minder eerlijk, pak eerst een oude factuur van een internet winkel die ook de PS3 in hun assortiment hebben. Scan hem in, verander de datum naar 10-12-2007, zet als aangekocht artikel de PS3 + bijbehorende kosten op de factuur en print! Ga dan naar de supermarkt voor een crappy zwart wit kopie, en stuur die mee met de PS3.
Ik weet niet of je de PS3 geregistreerd hebt of zoiets, ik denk persoonlijk dat Sony niet tijd heeft om alles te checken dus geen probleem gok ik.
Die van mij heeft nog steeds de status "Order Taken" , is dit bij jullie ook het geval?Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:10:
Zo hé, dat zijn mooie prijzen. Gelijk Far Cry 2 en MC:LA besteld.
Verwijderd
Ja... maargoed Play schijnt sowieso niet de snelste te zijn met verzenden dus ik wacht (zeker voor die prijsjes) lekker rustig aflazrambo schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:19:
[...]
Die van mij heeft nog steeds de status "Order Taken" , is dit bij jullie ook het geval?
Verwijderd
Er is een speciaal topic om fijn over levertijden en de status van je bestelling te praten:
Verwijderd
Iemand al een manier om wipeout hd te krijgen zonder credit card?
prepay kaart/ blu ray of whatsoever.
http://www.hdmoviesource....h=65_130&products_id=2382Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:04:
Iemand al een manier om wipeout hd te krijgen zonder credit card?
Hier een PSN card bestellen met Paypal en dan in de US winkel wipeout kopen.
Over de Uncharted 2 trailer:
Nice!
http://www.gamezine.co.uk...er-real-time-$1252556.htmRichard Diamant, Naughty Dog's Lead Character Artist, told Gamezine; "Yes, the trailer was all rendered real-time in our engine."
Nice!
Aardig, maar dat is niet hetzelfde als 'ingame graphics. Die engine kan ook op een super-deluxe dev-machine draaien. Het geeft alleen aan dat de graphics van de trailer door de engine mogelijk zijn. Hoeveel daarvan over blijft in de uiteindelijke PS3 versie, is dus nog steeds onduidelijk.
-
Het is ook niet de meest dynamische omgeving, als er 10 vijanden rondlopen + schieten, of reflecterend water gerenderd moet worden, het ziet er wel super en veelbelovend uit!chrisboers schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:44:
Aardig, maar dat is niet hetzelfde als 'ingame graphics. Die engine kan ook op een super-deluxe dev-machine draaien. Het geeft alleen aan dat de graphics van de trailer door de engine mogelijk zijn. Hoeveel daarvan over blijft in de uiteindelijke PS3 versie, is dus nog steeds onduidelijk.
Het mag van mij nog wel even duren, heb net CoD4, moet MGS4 nog spelen, Resistance 2 is onderweg, wat een luxe probleem
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Okay, alles ingevuld voor en 20$ psn card, maar wat kost wipeout hd in de US store?
Geen ps3 bij de hand hier.
De dev-machine is nog steeds een PS3. Die is echt niet sneller, bezit niet meer geheugen of een andere grafische kaart. Wat wel mogelijk is, is dat ze de animatie wel door de PS3 hebben laten berekenen maar dat deze beeld voor beeld hebben berekend of dat de beelden zijn nabewerkt in een filmeditingprogramma. Alleen acht ik dat onwaarschijnlijk omdat de Uncharted-egine vorig jaar al fantastisch was en deze teaser geen grafische effecten liet zien waarvan ik uit mijn stoel viel.chrisboers schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:44:
Wipeout kost 20 dollar.
Gebruik wel een staat waar je geen belasting hoeft te betalen, bijvoorbeeld Nevada of Alaska. In New York moet je namelijk nog 20% oid belasting betalen over je aankoop in de PSN store.
Gebruik wel een staat waar je geen belasting hoeft te betalen, bijvoorbeeld Nevada of Alaska. In New York moet je namelijk nog 20% oid belasting betalen over je aankoop in de PSN store.
Gezien de grafische kwaliteit van deel 1 wil ik ook wel geloven dat Uncharted II er echt zo uit gaat zien, kan niet wachten op meer info.
You look like I need a drink.
Verwijderd
Wipeout kost in nederland geloof ik 18€, met de PSN card kun je alleen in de US store kopen.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:41:
Okay, alles ingevuld voor en 20$ psn card, maar wat kost wipeout hd in de US store?
Reken op zo'n 20$. Even gezocht, het klopt. 19,99 dollar kost ie, geen idee of er ook sales tax word gerekend.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 14:32 ]
Verwijderd
Ik ook dinsdag. Moet heb vandaag nog ff echt uitproberen. 1 dag sneller dan ik verwacht had.supercop7373 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:23:
Dat is een manier van fraude en daar kan je aansprakelijk voor gesteld worden als je niet duidelijk aangeeft dat het een defecte isVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:14:
[...]
Verwijderd
Persoonlijk als je de 60GB versie heb en je waarde hecht aan 4 USB, BC en card reader gewoon laten repareren. Je kan hem daarnat alsnog voor 400-500 verkopen op marktplaats/e-bay. men is greetig opzoek naar een met BC.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 03:11:
- een nieuwe kopen
Als je een 40/80GB heb nieuwe kopen.
Maar doe vooral niet wat sommige hier zeggen, op MP zetten en dan alleen versturen, snij jij je zelf in de vingers.
Zeg me niet dat je dit serieus denkt. Natuurlijk worden die dingen gecontroleerd.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:16:
Ik weet niet of je de PS3 geregistreerd hebt of zoiets, ik denk persoonlijk dat Sony niet tijd heeft om alles te checken dus geen probleem gok ik.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 15:28 ]
Hoelang had je garantie dan? Sony zegt 1 jaar maar het is volgens de Europese wetgeving 2 jaar voor consumenten als ik me niet vergis.
Toch te gek voor woorden dat je maar 1 jaar garantie krijgt op een apparaat van 400/600 (toendertijd) euro?
Toch te gek voor woorden dat je maar 1 jaar garantie krijgt op een apparaat van 400/600 (toendertijd) euro?
Verwijderd
Haha, er is écht niet iemand bij het RMA center die al die shops gaat afbellen om te checken of de opgestuurde PS3 wel echt op de aangegeven datum is aangeschaft.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:25:
Zeg me niet dat je dit serieus denkt. Natuurlijk worden die dingen gecontroleerd.
Wat betreft productregistratie, ik denk dat het servicecenter hun gegevens niet heeft gekoppeld aan dezelfde databank.
Sony dient je gewoon garantie te bieden. Heb je ze zelf gesproken? Het zou een schande zijn als ze zelf kwamen met die 200,- reparatie kosten 

Ik heb een kapotte Wii gehad (die lullo's geven ook maar 1 jaar), en daar wisten ze ook precies wanneer en hoe laat ik die Wii had gekocht. Bij MS werkt het idem op die manier. Lijkt me niet dat Sony het anders doet.
Ik ben bang dat je dit ook nog meentVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:14:
[...]
Bij Sony kunnen ze als het goed is precies zien wanneer een PS3 is verkocht.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:53:
[...]
Haha, er is écht niet iemand bij het RMA center die al die shops gaat afbellen om te checken of de opgestuurde PS3 wel echt op de aangegeven datum is aangeschaft.
Ik heb een kapotte Wii gehad (die lullo's geven ook maar 1 jaar), en daar wisten ze ook precies wanneer en hoe laat ik die Wii had gekocht. Bij MS werkt het idem op die manier. Lijkt me niet dat Sony het anders doet.
[ Voor 62% gewijzigd door PWM op 03-12-2008 16:05 ]
Fabrieksgarantie staat los van wettelijke garantie. Die heb je namelijk bij de winkel waar het product aangeschaft is.PWM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:56:
Sony De winkelier dient je gewoon garantie te bieden.
Zover ik weet geeft Sony alleen garantie als je het aankoopsbewijs hebt waarop staat dat het apparaat binnen 12 maanden is gekocht.
Dus ouder als een jaar is geen garantie.
Het is misschien niet op de dag exact terug te halen, maar als een winkel op 1 juni een bestelling heeft geplaatst voor 5 PS3's, en 1 juli word er weer een bestelling geplaatst voor een aantal PS3's, dan kun je er redelijkerwijs wel vanuitgaan dat binnen die periode de eerste lading is verkochtVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:53:
[...]
Haha, er is écht niet iemand bij het RMA center die al die shops gaat afbellen om te checken of de opgestuurde PS3 wel echt op de aangegeven datum is aangeschaft.
Wat betreft productregistratie, ik denk dat het servicecenter hun gegevens niet heeft gekoppeld aan dezelfde databank.
Verwijderd
Dar vind ik dan zwaar k*t van Sony.Kan eigenlijk niet,stel je voor je ps3 is eraan na 12 maand en 1 dag en Sony komt af met koop u een nieuweGranCanaria schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:32:
Zover ik weet geeft Sony alleen garantie als je het aankoopsbewijs hebt waarop staat dat het apparaat binnen 12 maanden is gekocht.
Mijn xbox gaf onlangs een rood licht,ff gebeld en gezegt dat ie bijna twee jaar was,ze zijn hem komen afhalen via koerier en na een weekje had ik hem terug incl.kaartje voor 1 maand toegang voor Live.
Nu ik ben geen fanboy van de 360 of PS3 (ik heb ze beide) maar dat is pas service en zo zou het moeten zijn voor elk duur gadget.
Staan al voorbeelden van in het topic dat Sony het niet zo nauw neemt met die ene dag. Zeker niet als de drive kapot gaat, omdat dit een veelverkomend probleem is (soort RROD coulance). Met andere defecten zijn ze minder coulant.
Verwijderd
Wanneer de BR-drive het probleem was zou je redelijk simpel de boel zelf kunnen vervangen, maar ik geloof dat hij helemaal nergens meer op reageert uit zijn bericht.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:16:
[...]
Optie 3: Wees eerlijk en vraag Sony of ze coulant zijn mbt 1 jaar garantie, bij de BR-drive is dat wel het geval heb ik gehoord. Wat was de aankoopdatum.
Bezint eer gij begint.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:22:
[...]
Dar vind ik dan zwaar k*t van Sony.Kan eigenlijk niet,stel je voor je ps3 is eraan na 12 maand en 1 dag en Sony komt af met koop u een nieuwe![]()
![]()
Mijn xbox gaf onlangs een rood licht,ff gebeld en gezegt dat ie bijna twee jaar was,ze zijn hem komen afhalen via koerier en na een weekje had ik hem terug incl.kaartje voor 1 maand toegang voor Live.
Nu ik ben geen fanboy van de 360 of PS3 (ik heb ze beide) maar dat is pas service en zo zou het moeten zijn voor elk duur gadget.
Bij de aankoop van iets horen voorwaarden, zo simpel is het..
Eerlijk is eerlijk, zonder die service was de XBOX360 allang bekeken. Waar dat bij de PS3 niet het geval is, gezien het overgrote deel (meer dan bij de XBOX360) gewoon werkt.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:22:
[...]
Dar vind ik dan zwaar k*t van Sony.Kan eigenlijk niet,stel je voor je ps3 is eraan na 12 maand en 1 dag en Sony komt af met koop u een nieuwe![]()
![]()
Verwijderd
Als ze ,na bijna twee jaar dat ie perfect draaide, ze dit toch nog op zo'n manier oplossen vind ik die service best ok.AvanCade schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:33:
[...]
Eerlijk is eerlijk, zonder die service was de XBOX360 allang bekeken. Waar dat bij de PS3 niet het geval is, gezien het overgrote deel (meer dan bij de XBOX360) gewoon werkt.
Als mijn ps3 binnen 6 maand kapot gaat en ik moet 200 euro betalen,hebben ze me gezien.Het gaat ook om klantenbinding uiteindelijk hebben ze nog veel winst op de games die je nog koopt dus ik vind dat ze ook na 1 jaar nog een degelijke service mogen geven!!En dit blijft gewoon k*t
Ja dan wel ja. Maar goed, dat is dan ook niet het geval.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:46:
[...]
Als mijn ps3 binnen 6 maand kapot gaat en ik moet 200 euro betalen,hebben ze me gezien.
Wat loop je de boel nou te verdraaienVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 17:46:
[...]
Als ze ,na bijna twee jaar dat ie perfect draaide, ze dit toch nog op zo'n manier oplossen vind ik die service best ok.
Als mijn ps3 binnen 6 maand kapot gaat en ik moet 200 euro betalen,hebben ze me gezien.Het gaat ook om klantenbinding uiteindelijk hebben ze nog veel winst op de games die je nog koopt dus ik vind dat ze ook na 1 jaar nog een degelijke service mogen geven!!En dit blijft gewoon k*t![]()
![]()
Degene met de defecte ps3 moet sony bellen, het probleem voorleggen en dan de reactie van sony afwachten. En _dan_ pas kijken wat de opties zijn. 10 tegen 1 dat sony het kreng gewoon fixt voor niks.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Vraagje aan de keypad bezitters en ontvangers van play.com; gaat dit ding door een reguliere brievenbus passen of komt het per pakketpost?
Voor dat geld doe ik hem gelijk weg , ik hem hem dus ook te koop gezet , is verder niks mis mee maar ik gebruik hem toch niet om ps2 spellen mee te doen , te koop gezet maar dan krijg je allemaal van die mensen die hem voor de helft als het gevraagde bedrag willen hebben , dan hou ik hem dus mooi zelf .Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:25:
[...]
Persoonlijk als je de 60GB versie heb en je waarde hecht aan 4 USB, BC en card reader gewoon laten repareren. Je kan hem daarnat alsnog voor 400-500 verkopen op marktplaats/e-bay. men is greetig opzoek naar een met BC.
kingfriko
Pakket, ik heb tenminste geen brievenbus van 30 x 30Neophyte_NL schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:42:
Vraagje aan de keypad bezitters en ontvangers van play.com; gaat dit ding door een reguliere brievenbus passen of komt het per pakketpost?
Flashplayer werkt niet op de ps3 als ik het goed heb ? ik wou pas afleveringen van south park van de southpark site kijken op de ps3 maar ik zie alleen zwart beeld .
kingfriko
Met de nieuwste update (2.53) zou er beter support moeten zijn voor Flash Sites..kingfriko schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:22:
Flashplayer werkt niet op de ps3 als ik het goed heb ? ik wou pas afleveringen van south park van de southpark site kijken op de ps3 maar ik zie alleen zwart beeld .
Verwijderd
Ik heb de ETQW demo eens afgehaald omdat ik vroeger redelijk vaak ETQW op de pc speelde (nu nog wel af en toe, één van m'n favo games op de pc)
Vond het ideaal om nu eens 1 op 1 te kunnen vergelijken. Vreemd genoeg was de interface redelijk verschillend, en ook in game zijn er een paar puntjes aangepast om zo goed mogelijk gebruik te maken van de controller.
Het hardnekkige gegeven dat games met eenzelfde naam vaak rucksichtlose ports zijn, is gewoon uit de lucht gegrepen. Ook hier is nagedacht over hoe je optimaal met de game zou moeten kunnen omgaan. (weapon inventory in twee categoriën splitsen over linker en rechter schoulderbuttons bvb)
Ingame kom je bvb ook icoontjes tegen boven de speler om aan te duiden welke functie ze hebben, dat vind je ook niet terug in de pc versie (maar daar is het ook niet echt nodig omdat alles snel genoeg gaat zodat je 'ziet' en 'voelt' wie wat doet)
Grafisch merk ik weinig verschil, en vooral meer kartels op de ps3. Zelfs op m'n bejaarde 7600GT haal ik een mooie 1440*900 met 2x AA wat het ergste wegwerkt. De modellen zien er close up wel beter uit op de ps3 maar ingame merk je daar niets van. Wat me nog eens steunt in de observatie dat het wel heel moeilijk wordt om een game er beter te laten uitzien. Van een 7600 naar een ps3, groot verschil in hardware, weinig verschil in perceptie. Games er beter laten uitzien, zit dus niet uitsluitend in het zomaar blind gaan verhogen van polygon count en andere nonsens, maar in animaties en interactiviteit.
Zo zou ook resistance 2 elk model dubbel zoveel polygonen tellen als resistance 1. Iemand die daar ingame iets van merkt?
Anyway, bottomline: de game is toch véél leuker op een pc, moet ik zelfs toegeven. Het speelt niet onaardig op de ps, en als je graag op een groot scherm dat soort shooters speelt is het een goeie optie en iedereen speelt natuurlijk met dezelfde controller, dus dat is op zich geen probleem. Maar het tempo en de gameplay ligt gewoon beter op de pc. Gelukkig speel ik dat soort snelle shooters niet veel meer, maar dat is het enige wat ik nog liever speel op een eenvoudige pc. (graphics zijn ook helemaal niet zo belangrijk in dit soort games)
Dingens als splinter cell/adventure shooters/gta/GRAW/Gears kan natuurlijk prima op een console, en met de besturing van dat soort games heb ik geen probleem. Unreal/ET blijven toch nog even exclusief pc-territorium, denk ik.
Vond het ideaal om nu eens 1 op 1 te kunnen vergelijken. Vreemd genoeg was de interface redelijk verschillend, en ook in game zijn er een paar puntjes aangepast om zo goed mogelijk gebruik te maken van de controller.
Het hardnekkige gegeven dat games met eenzelfde naam vaak rucksichtlose ports zijn, is gewoon uit de lucht gegrepen. Ook hier is nagedacht over hoe je optimaal met de game zou moeten kunnen omgaan. (weapon inventory in twee categoriën splitsen over linker en rechter schoulderbuttons bvb)
Ingame kom je bvb ook icoontjes tegen boven de speler om aan te duiden welke functie ze hebben, dat vind je ook niet terug in de pc versie (maar daar is het ook niet echt nodig omdat alles snel genoeg gaat zodat je 'ziet' en 'voelt' wie wat doet)
Grafisch merk ik weinig verschil, en vooral meer kartels op de ps3. Zelfs op m'n bejaarde 7600GT haal ik een mooie 1440*900 met 2x AA wat het ergste wegwerkt. De modellen zien er close up wel beter uit op de ps3 maar ingame merk je daar niets van. Wat me nog eens steunt in de observatie dat het wel heel moeilijk wordt om een game er beter te laten uitzien. Van een 7600 naar een ps3, groot verschil in hardware, weinig verschil in perceptie. Games er beter laten uitzien, zit dus niet uitsluitend in het zomaar blind gaan verhogen van polygon count en andere nonsens, maar in animaties en interactiviteit.
Zo zou ook resistance 2 elk model dubbel zoveel polygonen tellen als resistance 1. Iemand die daar ingame iets van merkt?
Anyway, bottomline: de game is toch véél leuker op een pc, moet ik zelfs toegeven. Het speelt niet onaardig op de ps, en als je graag op een groot scherm dat soort shooters speelt is het een goeie optie en iedereen speelt natuurlijk met dezelfde controller, dus dat is op zich geen probleem. Maar het tempo en de gameplay ligt gewoon beter op de pc. Gelukkig speel ik dat soort snelle shooters niet veel meer, maar dat is het enige wat ik nog liever speel op een eenvoudige pc. (graphics zijn ook helemaal niet zo belangrijk in dit soort games)
Dingens als splinter cell/adventure shooters/gta/GRAW/Gears kan natuurlijk prima op een console, en met de besturing van dat soort games heb ik geen probleem. Unreal/ET blijven toch nog even exclusief pc-territorium, denk ik.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 20:03 . Reden: foutjes... :x ]
Dat iemand het in zijn botte kop kan halen om zoiets te willen doen, laat staan aan iemand voor te stellen is al te gek voor woorden.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:14:
[...]
Los van het feit dat dit tegen de wet is, kan je gelijk een knal voor je kop verwachten.
Ongelovelijk dat er mensen rondlopen met dit soort adviezen..
Bedankt voor het kijken.! Had niet verwacht dat die blisterverpakking zo groot zou zijn. Boardje leek me de lengte en breedte hebben van een controller en dan veel platter.supercop7373 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:10:
[...]
Pakket, ik heb tenminste geen brievenbus van 30 x 30
Opvallend dat je zo weinig echte verschillen zag tussen de PC- en PS3-versie. Enemy Territory: Quake Wars heeft zeer matige (soms ook slechte) recensies gekregen. Het is een van de slechtste PC/360->PS3-ports waarbij vooral de framerate en AA geleden heeft. IGN merkte erover op: "One of the worst looking high-profile releases ever on the system. Bad framerate and bland texture work"Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:01:
Ik heb de ETQW demo eens afgehaald omdat ik vroeger redelijk vaak ETQW op de pc speelde (nu nog wel af en toe, één van m'n favo games op de pc)
Gamespot was ietsjes positiever:
Though Quake Wars was by no means a gorgeous game on the PC, it absolutely flounders on both consoles. Textures and lighting are not much better than PlayStation 2 and Xbox standards, and effects are completely underwhelming. An orbital laser strike should rattle your screen with fire and brimstone, burning enemy corpses to a T-for-Teen crisp. Instead, the Strogg dark-matter cannon makes it look like the aliens are firing a giant orange flashlight. The environments are massive, yes, but the structures are uninspired and appear to be designed by Soviet cold-war architects. There's none of the lived-in look you would expect to see in an African village or war-torn European city. Walls are blank. Textures are flat. Explosions are soft. At least there is great draw distance so snipers and pilots can rack up kills from across the map with a great shot.
iemand tips om een hd film van 5 gb naar mijn playstation te krijgen zonder te streamen? Ik wilde hiervoor een usb stick gebruiken maar dan kan ik niet de 5gb overzetten omdat fat32 dat niet ondersteund (hij geeft dan aan dat de schijf vol is) en als ik hem als ntfs formateer dan herkent de ps3 hem niet meer...
©2004
Dit topic is gesloten.
![]()