Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:
  • 95.031 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

zAo schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:10:
Daarnaast zijn de prijzen bij mij 29.99 Pond exclusief verzendkosten.
Lekker: de aanbiedingen staan er gewoon 2x op: 1x oude prijs, 1x aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Gunner schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:35:
GTA IV is echt een must-have eigenlijk. Zeker als je die aanbieding van Play.com ziet voor 25 euro.
Ondanks het feit dat hij eerdaags uit komt op de pc? Ben een beetje bang voor de besturing op de PS3 tov de PC.....

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:26
Tekn0z schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:47:
[...]

Ondanks het feit dat hij eerdaags uit komt op de pc? Ben een beetje bang voor de besturing op de PS3 tov de PC.....
Waarom zou je bang zijn? De GTA-games zijn in 1e instantie bedoeld voor consoles, daarna worden ze pas geport naar de PC. Controls zijn dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hé, dat zijn mooie prijzen. Gelijk Far Cry 2 en MC:LA besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
ymmv schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:51:
[...]

Waarom zou je bang zijn? De GTA-games zijn in 1e instantie bedoeld voor consoles, daarna worden ze pas geport naar de PC. Controls zijn dus prima.
Omdat ik las dat voor GTA IV de port voor de pc helemaal opnieuw zou gaan gebeuren, dus niet zo console like als vorige delen. Maar goed, voor die 25,50 EUR.... kan me er geen buil aan vallen. Heb m net besteld :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nou, ik moet zeggen, ik ben zeker nog niet gewend met controller lekker te richten, ben pas sinds kort weer consolegamer maar het valt me toch nog tegen in dat opzicht, vooral online komt dat lekkere snelle richten zoals ik gewend ben als gemis over, maarja console speelt nou eenmaal alles zonder hardware upgrades .
Overigens bij CDWOW zojuist Resistance 2 voor 42.99 bestelt :)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angelus20 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:03:
[...]

Joh, Juist wel veel krassen? het wordt anders altijd gebruikt door enthousiaste fanatieke auto poetsers om de wax laag uittepoetsen, of juist aangebracht met detail producten. Juist omdat dit geen krassen veroorzaken, als er iets is waar hun een hekel aan hebben is dat het wel. :P

Volgens mij ben je in de war met een andere variant of is je informatie niet helemaal* klopent, het heet natuurlijk niet voor niks Micro*.

Verdere discussie is niet echt nodig, ik laat het dan ook over aan de vragende :P
Go on topic *PS3*
Zit er nog verschil in die doekjes? Die microvezel doekjes van men ma voelen niet echt zacht aan en geven mij geen vertrouwelijk gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Nu wou ik straks even online Resistance 2 spelen, is m'n saved data file weg :( :( :(
Mag ik volledig opnieuw beginnen |:(
Iemand die dit nog heeft meegemaakt? Al mijn data van andere games staat er nog, alleen die van R2 is weg. Ik snap er niks van.
Vanaf nu toch maar regelmatig back-ups maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

botech schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:49:
Nu wou ik straks even online Resistance 2 spelen, is m'n saved data file weg :( :( :(
Mag ik volledig opnieuw beginnen |:(
Iemand die dit nog heeft meegemaakt? Al mijn data van andere games staat er nog, alleen die van R2 is weg. Ik snap er niks van.
Vanaf nu toch maar regelmatig back-ups maken.
Zit je niet op je US account ofzo? Dat lijkt alles weg te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
zAo schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:59:
[...]

Zit je niet op je US account ofzo? Dat lijkt alles weg te zijn :)
Nee, was het maar waar. Dat was ook mijn eerste gedacht toen ik zag dat alles weg was. Het is echt iets wazigs, snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds GTA 3D geworden is, associeer ik de games altijd met een playstation, of op zijn minst een console.

Ik vind het echte console games, en ook alleen maar goed spelen op een console. Mensen die denken dat de 3D GTA's bij uitstek pc games zijn en met een toetsenbord en muis horen gespeeld te worden (yuk) kennen gewoon hun game-geschiedenis niet, of hebben nog nooit van een playstation 2 gehoord en kijken alleen naar hun pc'tje.

GTA is géééééén shooter, dus wel of niet snel mikken is totaal naast de kwestie. Auto-aim werkt prima en met een controller kan je zo met twee vingers in de neus iedereen gemakkelijk afknallen. Het uitdagende spelelement zit niet in het zo goed mogelijk schieten, ga dan maar unreal of quake wars spelen. Schieten is gewoon één van de dingen die je moet doen, dus of het nu met auto-aim gebeurt of niet is totaal onbelangrijk.

GTA op een toetsenbord, doet mij denken aan fifa op een toetsenbord. Totaal idioot eigenlijk. En dan sturen met de pijltjes zeker... :X of welke knop was het ook al weer om in te stappen?

Over de garantie: toen ik m'n ps3 kocht bij de BS zei de verkoper ook: 2 weken garantie bij bart smit en 2 jaar bij sony. Dus waarschijnlijk hebben ze ergens een memo gehad dat het vanaf nu 2 jaar is?
Sowieso, als die denkt dat ik na 2 weken garantieproblemen ga oplossen door zélf met sony te handelen, heeft hij het goed mis... 2 jaar garantie is prima, maar ik heb 'em in de BS gekocht, en zij zullen me ook helpen met garantie mocht dat nodig zijn. Dus laat je niet afschepen als ze je na 2 weken persoonlijk aan sony overlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Resistance 2?? iemand die deze game actief speelt?
Gezien het feit er geen topic op loopt hier op got .. heb ik beetje me twijfels.
Maar ik heb COD5 gekocht, en deze is het toch net niet helemaal.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

himlims_ schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:15:
Gezien het feit er geen topic op loopt hier op got .. heb ik beetje me twijfels.
Ik heb hem al een tijdje, maar vind het echt niets. Het is 100% on rails en met teammates. Het lijkt meer op COD dan op deel 1. Daarnaast zijn er level bosses die er wel erg gaaf uitzien, maar 'ineens' in lijken te storten. Ook het kunnen dragen van maar 2 wapens hoort IMO niet bij Resistance.

Ik heb de game dus weer te koop/ruil gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Garantie welke vermeld staat op een aparaat is niet de enigste garantie die je hebt. Deze garantie dekt over het algemeen wel zowel de arbeidskosten/verzendkosten/hardware kosten, maar elk apparaat heeft een, door de consument te verwachten levensduur. Gedurende deze normale levensduur moet een leverancier de kosten voor een reparatie vergoeden, echter niet de verzendkosten en arbeidsloon. Ik zou zeggen zoek hierover jurispedentie (die is er), ga ermee naar de winkel en laat je niet afbluffen als je PS3 na 13 maanden kapot is en er volgens de winkel geen garantie meer is.

Erger nog, als er een productie fout is, waardoor een apparaat kapot gaat (bijvoorbeeld een harddisk controller met slechte contact punten waardoor deze na 2-3 jaar uitvalt), dan is de producent verantwoordelijk voor een juist herstel. Heb dit zelf meegemaakt bij een Philips TV welke na ongeveer 7 jaar het ineens niet meer deed. Een monteur van Philips is langgeweest om de TV kosteloos te repareren.

LPEspecial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Afeglopen weekend een WD blue scorpio 320 gig 2,5 inch HDD gekocht voor in mijn PS3. Nu ben ik redelijk technisch maar zelfs een getrainde aap kan de HDD vervangen in zijn PS3.

Ik heb een 60 gig launch versie.

eerste een back up gedraait op een externe 500 gig FAT32 drive wat ongeveer een uur kostte. na dit uur de PS3 uit gezet en de oude drive eruit gehaald en de nieuwe erin gezet. Ging heel simpel, (mits je de juiste schroevendraaier in huis hebt) de schroefjes van de bracket zaten (zoals eerder gelezen) bizar strak vast gedraait. dus met veel kracht op de schroevendraaier de schroefje gedemonteerd en vanaf dan is het nog veel gemakkelijker.

Na alles weer dicht te hebben de console weer aan gedaan. Tot mijn verbazing stond de firmware er gewoon op tezamen met mijn inlognaam en logt hij vrolijk in onder Sw0p Diller. Maargoed mijn games en saves waren dus weg. Dus wer de backup terugzetten vanaf de HDD en ook dat duurde weer vrolijk een uurtje!

Na deze backup restore de PS3 opnieuw aanzetten en voila alles staat er weer netjes op incl mijn saves en games.

Wat wel een paniek moment was was dat ik onder het tabje Trophies geen enkele trophy meer op men PS3 had staan. Gelukkig kon ik ze wel allemaal zien als ik ze "vergeleek" met anderen. Dit verzekerde me ervan dat ze dus niet weg waren maar op een of andere server dus nog wel gewoon stonden. het blijkt dat pas wanneer je weer het betreffende spel opstart je PS3 de behaald trophies voor dat spel weer zichtbaar maakt.

Voor mensen die zich zorgen maken over het proces: wees het niet! het is bijzonder simpel!

Nu ik echter zoveel muziek op men PS# heb staan wordt het nadeel van het muziek beheersysteem van je PS3 pijnlijk zichtbaar. Je zoekt je suf en echt overzicht heb je niet. Dit is bij windows media player wel anders. Alles netjes op artiest en album gesorteerd. Bij de PS3 kan je dit ook maar dan zet hij niet achter de artiest weer een ampje met de albums maar gewoon alle nummers. Dit betekend geen overzicht.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:13:
GTA op een toetsenbord, doet mij denken aan fifa op een toetsenbord. Totaal idioot eigenlijk. En dan sturen met de pijltjes zeker... :X of welke knop was het ook al weer om in te stappen?
Wat een onzin. Welke knop was het ook alweer op de controller? Is precies hetzelfde.
De hele discussie PC of console X of console Y is nutteloos. Ieder heeft zn persoonlijke voorkeur.
GTA is een game die zowel met controller als met toetsenbord/muis goed gespeeld kan worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 01-12-2008 15:35 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
swopdark schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:26:
(mits je de juiste schroevendraaier in huis hebt)
Dat gaat toch het best met een philips schroevendraaier? Heb je daar toevallig ook een nummertje van?
Ga em van de week ook vervangen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:39:

[...]

Dat gaat toch het best met een philips schroevendraaier? Heb je daar toevallig ook een nummertje van?
Ga em van de week ook vervangen.
Als je hem gaat vervangen, zorg er dan voor dat je een tang hebt om je schroevendraaier te klemmen. Bij mij ging hij er écht niet uit met de losse hand. De tang was echt nodig om hem er mooi uit te draaien zonder het schroevetje kapot te draaien. De blauwe gaat nog relatief makkelijk, maar de vier je het plaatje en je hdd vasthouden zijn echt moordend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:42:
[...]

Als je hem gaat vervangen, zorg er dan voor dat je een tang hebt om je schroevendraaier te klemmen. Bij mij ging hij er écht niet uit met de losse hand. De tang was echt nodig om hem er mooi uit te draaien zonder het schroevetje kapot te draaien. De blauwe gaat nog relatief makkelijk, maar de vier je het plaatje en je hdd vasthouden zijn echt moordend.
ik ken het. Bij mij was een schroefje zo gaar gedraait (door mijn net niet perfecte schroevendraaier) dat ik hem in moest zagen om m er toch nog uit te krijgen (met een platte schroevendraaier).
Dus mocht het met een kruiskop niet lukken, is dat altijd nog een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff haha, dat is echt onzin. Ik heb nu al twee keer bij mezelf en 3 keer bij vrienden/collega een hard disk vervangen en nog geen één keer problemen gehad. Als je een Philips 1 schroevendraaier/bitje gebruikt dan is er echt niks aan de hand, gewoon krachtig (met beleid) draaien en ze komen direct los.
Zowel de blauwe als de kleinere schroefjes in de HDD bay vormen dan geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:15:
Ik ga hem deze week halen, RFOM was een dijk van een spel, en aangezien de tweede op alle vlakken nog beter is kan ik hem niet laten liggen. De 1e makkelijk 3 maanden online gespeeld, storymode met 2 is ook leuk. De online Co-op lijkt me ook een meerwaarde, of gewoon met 60 deathmatches _/-\o_

Ik vond het ook al vreemd dat ik geen topic zag, misschien kan je 1tje openen?

Enkele 'issues' hier met mijn ps3. De games waar ik een probleem mee ondervind zijn Fifa 09 (Adidas Live Season). Een vriend van me drukt 1 x de code in en elke keer hij Fifa weer opstart zijn zijn spelers upgedate. Ik moet elke keer opnieuw de gratis code ingeven elke keer ik me aanmeld / PS3 aanzet. Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Als ik tussen enkele ranked matches een Be A Pro wedstrijd speel, verdwijnt het Adidas live season - gebeuren ook.

Dan met Fallout 3, de glitches en bugs daargelaten, gebeurt het (3 x tot nu toe) dat hij het spel zomaar afsluit en dan kom ik in het PSN menu terecht. Niet leuk als je net een halfuur bezig bent geweest men een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39

kingfriko

100 % BULLY

Is de PS3 versie van fallout 3 nou echt zo veel slechter als de pc en 360 versie ?
Er zat toch ook een update aan te komen die sommige bugs zou verhelpen ?
Stond vandaag te twijfelen of ik hem mee zou nemen voor de ps3 , toch nog even uitgesteld .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingfriko schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:25:
Is de PS3 versie van fallout 3 nou echt zo veel slechter als de pc en 360 versie ?
Stond vandaag te twijfelen of ik hem mee zou nemen voor de ps3 , toch nog even uitgesteld .
Wel ik heb geen ervaring met de pc en 360 versie maar hetgeen ik hoor is dat er meer bugs/glitches (zoals afgebroken lichaamsdelen van radroaches die als een zenuwpees tikken tegen de grond, ook afgebroken stukken van de Enclave-vliegtuigjes die weg en weer slingeren, een mission waarbij je een robot moet herstellen voor een volkje, terwijl daar helemaal geen robot ligt en zo'n toestanden) zitten in de ps3 versie en dat er geen DLC komt. De jongens bij Bethesda hebben het moeilijk om iets deftig te programmeren voor de ps3 :')

Het spel zelf (sfeer, de open wereld, gameplay, ...) is wel ok, maar toch de 1e en laatste keer dat ik iets koop van Bethesda, goed geweten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt prima op PS3, paar glitches en bugs. Geen grote problemen zoals hierboven wordt beweerd.
Als je allebeide consoles hebt dan zou ik gaan voor 360, speelt iets fijner met de 360 controller + een paar minder glitches.

Mocht je een goede PC hebben dan is de keuze helemaal simpel natuurlijk...(voor mij wel iig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:43:
[...]

Speelt prima op PS3, paar glitches en bugs. Geen grote problemen zoals hierboven wordt beweerd.
Als je allebeide consoles hebt dan zou ik gaan voor 360, speelt iets fijner met de 360 controller + een paar minder glitches.

Mocht je een goede PC hebben dan is de keuze helemaal simpel natuurlijk...(voor mij wel iig.)
'beweer' ?

ik ga echt niet verzinnen dat mijn spel tot 3 keer toe automatisch werd afgesloten en me terug in het psn-menu zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:48:
'beweer' ?

ik ga echt niet verzinnen dat mijn spel tot 3 keer toe automatisch werd afgesloten en me terug in het psn-menu zet.
Nou ja lekker voor je dan, ik en een maat van me spelen beide de PS3 versie.
De problemen waar je het over hebt hebben we beide nog niet meegemaakt.

Het is dus goed mogelijk dat het niet bij iedereen gebeurd, verschillen in software op de schijf zijn er op het moment niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ymmv schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:32:
[...]

Niet echt een "goeie game"? Het lijkt me sterk dat je het spel gespeeld hebt, je kunt niet eens de titel correct schrijven... om er dan een ongefundeerde mening over te spuien... :|

Valkyria Chronicles is een van de parels op de PS3. Laten we in hemelsnaam hopen dat Europese/Amerikaanse gamers dit soort topgames steunen zodat Sega meer (S)RPGs voor de PS3 zal gaan uitbrengen.
ik ga puur op reviews en ingame videaos af, voor de rest, slecht verhaal, slechte setting, allemaal niet mijn ding, tzal voor de japanse markt een goeie game zijn, maar hier niet. samekn verschillen nu eenmaal. Maar de westerse smaak is nu eenmaal anders dan een japanse. Kun jij wel hopen dat iedereen dit een top-game gaat vinden.. maar het feit dat je zo weinig over hoort zegt genoeg, denk niet dat de verkoop hier top zal zijn.
Begrijp me niet verkeerd wil deze game best proberen, maar niet voor een bedrag van 50+ euro.
-RazieL- schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:22:
[...]

Fallout 3 nog niet gespeeld? Dat is een goede westerse rpg. Ben zelf helemaal niet van westerse rpg's, maar die vond ik nog wel leuk.
nog niet gespeeld nee... vriend van mij speelt hem op de PC, veel goeie dingen over gehoord. maar ik twijfel nog of ik hem op de PC of PS3 ga spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 01-12-2008 18:10 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Heb er inderdaad ook geen problemen mee. De PC & 360 versie zitten ook vol met bugs. Wel ziet de PS3 versie er iets minder mooi uit als je ze vergelijkt, maar zolang je dat niet doet merk je er niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:53:
[...]

Nou ja lekker voor je dan, ik en een maat van me spelen beide de PS3 versie.
De problemen waar je het over hebt hebben we beide nog niet meegemaakt.

Het is dus goed mogelijk dat het niet bij iedereen gebeurd, verschillen in software op de schijf zijn er op het moment niet
NOG niet. Hangt af waar in de game je zit (en welke gebouwen je binnen gaat, welke side misions je doet enzo) maar je komt nog wel wat tegen.

In Big Town geweest en de onvindbare robot kunnen herstellen?

Al iemand in Megaton zogezegd 'zelfmoord' gepleegd? Hier is scrap metal - Walter naar beneden getuimeld, op andere fora las ik dat het met Lucy West en andere personen ook al gebeurde.

Ik ervaar bugs (en glitches) wel degelijk als problemen, het doet af aan de spel ervaring. Als je een game maakt mag je minimum wat gaan testen op bugs en het (als dat even kan) bug-vrij maken. Toch als je het aan 65 € - stuk verkoopt. Als ze dat gaan patchen is dat ok, maar liefst geen twee maanden wachten want dat zijn vijgen na pasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:42:
[...]

Zit er nog verschil in die doekjes? Die microvezel doekjes van men ma voelen niet echt zacht aan en geven mij geen vertrouwelijk gevoel.
Natuurlijk zit er verschil tussen verschillende microvezeldoeken, ook in formaat (vaak zijn de 60x40) variante beter. (Als je handjes blijven haken aan het stof wil trouwens niet gelijk zeggen dat het aan het doek ligt :P)
Indien je meer vragen/tegen antwoorden hebt ken dat pm :x ik wil dit topic niet nog verder gaan verzieken, heb al spijt dat ik met deze suggestie ben gekomen. :D
raevo schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:07:
Heb er inderdaad ook geen problemen mee. De PC & 360 versie zitten ook vol met bugs. Wel ziet de PS3 versie er iets minder mooi uit als je ze vergelijkt, maar zolang je dat niet doet merk je er niks van :)
Ik blijf dit raar vinden dat sommige games op de ps3 vaker een slechter plaatje geven terwijl het toch een betere console is dan de xbox360. Als je kijkt naar GT5, Wipeout HD en Uncharted, heeft de ps3 toch echt brute kracht in huis en is alles toch echt super strak.
Heel raar dat sony dit toelaat...

[ Voor 6% gewijzigd door AngelusHD op 01-12-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Is de pret at play.com al weer afgelopen? Ik krijg echt geen far cry 2 te zien voor de 25 euro zoals hierboven beschreven staat. Dit terwijl ik Bioshock nog wel voor 25 zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Neophyte_NL schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:46:
Is de pret at play.com al weer afgelopen? Ik krijg echt geen far cry 2 te zien voor de 25 euro zoals hierboven beschreven staat. Dit terwijl ik Bioshock nog wel voor 25 zie.
Waren volgens mij 2 verschillende FarCry 2's op de site. Eentje daarvan was 25 euro.

Maargoed, heb nu een klein maandje een PS3 dus laat ik maar eens even actief worden in dit topic.
Heb de PS3 40GB samen met Resistance 1, GTA4 én een extra Sixaxis controller gehaald voor 360 euro.

Inmiddels Resistance uitgespeeld. Is wel even wennen. Ben een doorgewinterde PC-gamer, zeker met FPS vind ik een muis-tobo combi ideaal, maar op een console is wel een andere -positieve- ervaring. Voelt meer 'gaming' aan zo'n controller. (Mijn laatste console was een PSone, ehmm..8 jaar geleden ofzo) :P

Prima apparaat, ontzettend veel mogelijkheden, en videostreaming is echt ideaal! Helaas zit ik nog te gamen op een 4:3 beeldbuis ktv van 55cm op een composite-signaal.
Alleen beetje kleine HDD, dus die ga ik eens uitbreiden met een 500GB schijfje zodra die onder de 80 euro komt.

Zojuist even MGS4 gehaald bij Intertoys voor 37 euro. Eens tijd voor maken tussen deze drukke (feest)dagen door ;).

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Chaoss schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:06:
[...]

ik ga puur op reviews en ingame videaos af, voor de rest, slecht verhaal, slechte setting, allemaal niet mijn ding, tzal voor de japanse markt een goeie game zijn, maar hier niet. samekn verschillen nu eenmaal. Maar de westerse smaak is nu eenmaal anders dan een japanse. Kun jij wel hopen dat iedereen dit een top-game gaat vinden.. maar het feit dat je zo weinig over hoort zegt genoeg, denk niet dat de verkoop hier top zal zijn.
Begrijp me niet verkeerd wil deze game best proberen, maar niet voor een bedrag van 50+ euro.
Ok, smaken verschillen maar dan moet je nog in staat zijn om een game objectief te beoordelen. Zoveel reviews heb je er echt niet over gelezen, want anders was je wel opgevallen hoe hoog het spelt scoort:

Gametrailers: 91
1Up: 91
IGN: 90
Gamespot: 85
Europgamer: 80

Goed verhaal, originele setting, een strategiespel dat makkelijk begint en steeds meer diepte en RPG-elementen krijgt plus unieke "waterverf"-graphics. Je hoort inderdaad niet zo veel over VC maar dat gebeurt wel vaker met topgames. Als je van games houdt en een PS3 bezit, is dit wat mij betreft een verplicht aanschaf. Daar ben ik heel serieus in.

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/7765/1329_0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/6437/1329_0004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/6437/1329_0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/gallery/public/6345/1329_0008.jpg

BTW Valkyria Chronicles kost ongeveer 35 euro incl verzendkosten bij thehut.com Da's geen geld voor deze topgame.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/a2/Valkyria_cover.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ymmv op 01-12-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Na gisteren een deal bij Saturn te hebben gemaakt voor een dSLR, vandaag de PS3 :)

EUR399 voor het R2 pakket+extra game (zelfde als bij Bart Smit). Echter, als je bij BS voor het 80Gb pack gaat met alleen Resistance 2, kost ie online EUR 335.......dit heb ik laten zien aan een verkoper en ik kreeg het hele pakket voor EUR335 mee. Niet slecht dus, EUR270 voor de console :)

Laat de feestdagen maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:13:
Ik vind het echte console games, en ook alleen maar goed spelen op een console. Mensen die denken dat de 3D GTA's bij uitstek pc games zijn en met een toetsenbord en muis horen gespeeld te worden (yuk) kennen gewoon hun game-geschiedenis niet, of hebben nog nooit van een playstation 2 gehoord en kijken alleen naar hun pc'tje.
Je zit er naast, echt waar. Kijk maar:
Wat deze game in ieder geval al voor heeft op de eerdere versie, is de muis en toetsenbord besturing. De consoleversie kampt namelijk al sinds Grand Theft Auto III met een lastige besturing. Gelukkig werd in deel IV, door een inventief lock-on coversysteem, het schieten op tegenstanders een stuk eenvoudiger gemaakt, maar in vergelijking met de muis valt ook deze besturing nog altijd tegen.
Uit de review van de PC GTA IV (een 10 vanzelfsprekend) op gamer.nl

Dat je maar weet dat wat wij eigenlijk allemaal lekker vinden spelen, eigenlijk gewoon ruk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Yellowneck schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:54:
[...]

Waren volgens mij 2 verschillende FarCry 2's op de site. Eentje daarvan was 25 euro.
Heb je misschien de link daarvan nog in je history staan? Met zoeken vind play.com er 4 voor de PS3 waarvan één zonder prijs en twee voor de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Neophyte_NL schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:46:
De steelcase-editie van Far Cry 2 voor 25,49 is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Mmmz, zonet code voor HOME beta gekregen, moet vandaag de code invullen anders kan het niet meer!

Maar eens installen dan, meer mensen de code gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Even schaamteloos een linkje plaatsen naar mijn topic aan de andere kant van het forum.

S/PDIF in passthrough naar 5.1 set

Ik krijg namelijk mijn PS3 niet werkend met een S/PDIF in en misschien dat hier iemand dezelfde ervaring heeft of wil opdoen voor toekomstige aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
een tijdje geleden poste er iemand een link met een overzicht (op een forum) van wat er in alle stores werd gezet iedere week.

kan het zelf niet meer vinden :( heeft iemand die link nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
@angelus20
Sony heeft daar helemaal niks over te zeggen, tenzij ze met een behoorlijke zak geld komen. Daarnaast moet de PS3 het vooral hebben van de Cell, de videokaart is volgens mij theoretisch minder snel/goed dan die van de 360.
Het probleem is dus dat de multi-game engines niet lekker werken op de PS3, omdat die veel doen met de videokaart, niet met de cpu (of eigenlijk de ppu's). Gevolg is dat het langer duurt om de game er fatsoenlijk uit te laten zien en dat kost de developer geld.
Zij kunnen dan dus kiezen om met minder genoegen te nemen, wat gedaan is bij Fallout 3.

Overigens merkt de huis-, tuin- en keukengamer daar toch niks van, wat dan ook de reden is van die keuze. Een groter probleem is imo de vastlopers en vage bugs; het spel hangt als er een systeembericht is :?

Valkyria Chronicles ziet er trouwens heel goed uit! Jammer dat ik het stijltje niet dig, want ik mis de goeie JRPG's toch wel een beetje.
* Morphix hoopt dat White Knight Story wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:31:
Ik heb nogal vaak dat mijn controller zijn verbinding verliest met de PS3. Meestal gebeurd dit tijdens het kijken van films maar laatst zelfs met het spelen van Wipeout. Ook heeft hij dan moeite zich weer opnieuw aan te melden. Heb de powersavings voor de joypad al uitgezet maar dat helpt niets.
(Ik heb verder geen bleutooth apparaten in huis)

Iemand bekent met dit probleem of beter zelfs iemand die een oplossing weet.
Heb dit probleem ook gehad. Het wegvallen kwam steeds vaker voor en
op den duur kon ik met geen enkele controller of afstandsbediening het ding meer aankrijgen. Ik heb contact opgenomen met Sony toen de verbinding nog redelijk was en enkel af en toe wegviel en die gaven aan dat ik een full format van de harde schijf moest doen (eerst dus formatteren, anders mag je hem ook niet naar hun opsturen). Hierna was het probleem er nog steeds en na ongeveer een week hield mijn bluetooth er vervolgens helemaal mee op. Console opgestuurd en een nieuwe gekregen en sindsdien geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb er zo'n 30 uur inzitten nu en ik vind het niet storend slecht of zo, integendeel, ik vermaak me enorm. Ik had ook verwacht dat het een groot bugfestijn zou zijn, maar alle games van bethesda zijn nu eenmaal niet altijd bugfree. (Bij oblivion op de pc kon ik bv de thiefguild quests niet verder doen ivm een bug etc.). Tuurlijk zie je soms van die zenuwpees lijken liggen maar je hebt er niet echt last van oid. Ik ben zelf nog geen quests tegengekomen die niet konden ivm bugs.

over verschillende bugs in de game op de verschillende platforms: wat mij nog altijd verbaast is het feit dat de game zelf kennelijk niet in een eigen omgeving gemaakt is maar in C/C++ kennelijk, want anders kan ik niet verklaren dat er verschillen zitten tussen de games op de verschillende platforms ANDERS dan graphics.

[ Voor 16% gewijzigd door EfBe op 01-12-2008 20:51 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Er zit een klein pennetje onder je controller waarmee je hem kan resetten. Dit al geprobeerd?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

El_V schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:12:
een tijdje geleden poste er iemand een link met een overzicht (op een forum) van wat er in alle stores werd gezet iedere week.

kan het zelf niet meer vinden :( heeft iemand die link nog?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=343281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
Trent900 schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:04:
Na gisteren een deal bij Saturn te hebben gemaakt voor een dSLR, vandaag de PS3 :)

EUR399 voor het R2 pakket+extra game (zelfde als bij Bart Smit). Echter, als je bij BS voor het 80Gb pack gaat met alleen Resistance 2, kost ie online EUR 335.......dit heb ik laten zien aan een verkoper en ik kreeg het hele pakket voor EUR335 mee. Niet slecht dus, EUR270 voor de console :)

Laat de feestdagen maar komen.
Net op op de BS site gekeken, maar hoe krijg je EUR 335 voor elkaar ? Als ik het pack met alleen RE2 kies is en blijft de prijs EUR 399.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:57:
Ik wil mijzelf een console cadeau doen met de kerstdagen, en twijfel sterk tussen een PS3 en 360. Laten we die discussie hier maar niet voeren.

Ik ben vooral benieuwd hoe LBP single player is. Ik lees in elke review dat het geweldig is om met wat vrienden op de bank samen LBP te spelen, maar hoe is dit in je eentje? Is het in je eentje wel leuk? LBP lijkt me namelijk toch wel een game die je moet meenemen in je keus tussen de PS3 en 360 vooral omdat ik overal lees dat het zo erg vernieuwend is :).
We zijn een dagje verder, en na het kijken van wat videos op Youtube ben ik toch wel erg enthausiast over LBP. Is dit voor jullie een titel, om samen met bijvoorbeeld Resistance 2 of Motorstorm, een PS3 voor te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ymmv schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:28:
[...]

Disgae 3 is uit in de VS (en ook nog 'ns niet duur bij videogames.ca). Er is ook nog Enchanted Arms. White Knight Chronicles verschijnt eind december in Japan en zal waarschijnlijk begin volgend jaar in Europa en de VS uitkomen.

Op de Tokyo Game Show werd een nieuwe RPG aangekondigd: Demon's Souls.

[afbeelding]
ok nog even wat dit betreft, heb net wat over Disgea 3 en Enchanted Arms opgezocht, ook hier is weer weinig over te vinden, niet vreemd want ook dit zijn erg japanse RPG's... opzich niet zo erg maar ook nu weer een old-skool turn-based syteem. Disgea scoort lage cijfers in de trend van Dark Kingdom, Enchanted Arms scoort dan iig nog wat hoger.

Dan ziet White knight er voor mij het veel belovenst uit, gaat tenminste aardig de westerse kant op, aardig japans tintje ook nog maar het is iig niet turn-based :P

persoonlijk mis ik nog steeds wel een westerse rpg in medival sfeertje zoals baldurs gate, fable, oblivion, diablo, mag van mij best hack'n'slash zijn, zou leuk zijn als daar een PS3-only van kwam. Maar iig niet van die vage japanse gasten in gay-outfitjes of tientermeisjes in school-uniformen :P

En Valkyria Chronicles zal best ee goeie game zijn als je van turn-based japanse sfeertjes houd. De graphics zijn iig erg vet. Maar toen ik de speelmap zag van gemixt fictief europa... met een of andere slechte interpretatie van de Pruisische oorlog dacht ik echt van moa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:37:
[...]

Heb dit probleem ook gehad. Het wegvallen kwam steeds vaker voor en
op den duur kon ik met geen enkele controller of afstandsbediening het ding meer aankrijgen. Ik heb contact opgenomen met Sony toen de verbinding nog redelijk was en enkel af en toe wegviel en die gaven aan dat ik een full format van de harde schijf moest doen (eerst dus formatteren, anders mag je hem ook niet naar hun opsturen). Hierna was het probleem er nog steeds en na ongeveer een week hield mijn bluetooth er vervolgens helemaal mee op. Console opgestuurd en een nieuwe gekregen en sindsdien geen problemen meer.
o.O!!

Damn das drastisch. Mn garantie is ook al verlopen ><
Toch Sony maar eens bellen.

Thnx d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

-Daniël- schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:46:
[...]

We zijn een dagje verder, en na het kijken van wat videos op Youtube ben ik toch wel erg enthausiast over LBP. Is dit voor jullie een titel, om samen met bijvoorbeeld Resistance 2 of Motorstorm, een PS3 voor te kopen?
Heel persoonlijk natuurlijk maar Motorstorm (2) doet mij persoonlijk niet zoveel, kvon de demo van Pure eigenlijk vetter, schijn dat die na een tijdje repetitief wordt? (is niet niet bij elek race-game zo?) en Resistance 2 is echt een top-titel... maar dan moet je uiteraard wel van shooters OP een console houden (ook niet mijn ding).

Toppers zijn voor mij altijd nog Uncharted, R&C tools of destruction uiteraard ook R&C Quest for booty, en GTA alhoewel ik die laatste niet uitgespeeld heb. Verder zijn er nog een aantal must-have PS-store titels, PJ Monsters is leuk, maar briljant in co-op. en ook Stadust HD is een must-have. Wipeout HD is een must-have alleen al om de graphics. enige PS-store aanschaffen waar ik spijt van heb zijn Pain (saaaaai) en 1942: Joint Strike is een twijfel geval... grafsich vet, verslavende gameplay, maar helaas geen savepunten... en na een paar keer steeeds weer van voor af aan beginnen heb je (ik iig) snel gezien.

LBP is wel een aanrader maar is vooral met zijn 2'en op de bank erg leuk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Chaoss schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:56:
[...]
ok nog even wat dit betreft, heb net wat over Disgea 3 en Enchanted Arms opgezocht, ook hier is weer weinig over te vinden, niet vreemd want ook dit zijn erg japanse RPG's... opzich niet zo erg maar ook nu weer een old-skool turn-based syteem. Disgea scoort lage cijfers in de trend van Dark Kingdom, Enchanted Arms scoort dan iig nog wat hoger.
Waar heb je het weer over? Ooit van Metacritic gehoord? Disgaea heeft juist prima scores gehaald, zeker voor een SRPG met eigenlijk gedateerde graphics. Voor de liefhebbers van het genre is het zelfs een must-have.

Disgaea 3: Metacritic-score 78

Enchanted Arms: Metacritic-score: 64

Untold Legends: Dark Kingdom: Metacritic-score 58

Kortom: Disgaea 3 prima score, Encanted Arms: matige score, Untold Legends: onvoldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
EfBe schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:47:
[...]

maar alle games van bethesda zijn nu eenmaal niet altijd bugfree.
Daggerfall :X

Toen hebben ze een spel om de bugs heengebouwd volgens mij...

Meest buggy game ooit volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Hmm Prince of Persia (PS3) is ineens van de site van VideoGamesPlus verdwenen. Iemand die toevallig weet waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

alex3305 schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:15:
Hmm Prince of Persia (PS3) is ineens van de site van VideoGamesPlus verdwenen. Iemand die toevallig weet waarom?
Heb het ook een keer gezien bij socom + headset. Die was toen niet in voorraad en hadden ze toen ook volledig van de site afgehaald. Je kon ook niet backorderen. Dag later stond socom er weer op en een dag later stond socom er weer op en kon je wel backorderen. Morgen gewoon nog even proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 01-12-2008 22:23 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:00:
[...]

o.O!!

Damn das drastisch. Mn garantie is ook al verlopen ><
Toch Sony maar eens bellen.

Thnx d:)b
Ik heb die problemen in het verleden ook gehad en dat leek toen te komen door het gebruik van een BT headset. Wat uiteindelijk hielp was de controller met een usb kabel verbinden, daarna PS knop ingedrukt houden en 'controller uitschakelen' selecteren, daarna usb kabel los en weer draadloos aanmelden.

Geen idee waarom het probleem toen zo op kwam zetten en weer verdween, misschien een bugje in de firmware icm die headset :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
alex3305 schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:15:
Zie de 360 Limited Edition nog wel staan; PS3 versie wellicht gewoon uitverkocht? (Of Limited Edition kan niet meer gepreordered worden, maar de reguliere komt pas vanaf morgen bestelbaar?)

Dat hoop ik althans, want ik wil MIJN pre-order wel gewoon ontvangen deze week! :9~ So excited!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Waarschijnlijk inderdaad net pech gehad.. Ach ja volgende keer beter. Ik heb 12Game maar gemailed of die ook de limited hebben, is wel iets duurder, maar ach :P Wordt wel een super spel waarschijnlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ymmv schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:09:
[...]

Waar heb je het weer over? Ooit van Metacritic gehoord? Disgaea heeft juist prima scores gehaald, zeker voor een SRPG met eigenlijk gedateerde graphics. Voor de liefhebbers van het genre is het zelfs een must-have.

Disgaea 3: Metacritic-score 78

Enchanted Arms: Metacritic-score: 64

Untold Legends: Dark Kingdom: Metacritic-score 58

Kortom: Disgaea 3 prima score, Encanted Arms: matige score, Untold Legends: onvoldoende
jaja... t' is uiteraard maar net welke site je pakt. scores verschillen altijd. ik zat dus op een site waar die scores duidelijk anders lagen :z En wat games betreft is eigenlijk alles onder een 7 te matig om te kopen. 7-8 is leuk zeker als je van he genre houd.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 01-12-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
loekf2 schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:43:
[...]

Net op op de BS site gekeken, maar hoe krijg je EUR 335 voor elkaar ? Als ik het pack met alleen RE2 kies is en blijft de prijs EUR 399.
Het is toch echt zo :D

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/15n67aa.jpg

Edit: Ik zie net dat de "Playstation 3 80 GB Set" is uitverkocht.

[ Voor 9% gewijzigd door Trent900 op 01-12-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Uncharted 2-teaser!

http://www.gametrailers.com/player/43231.html

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc45/ymmv99/snapshot20081201234837.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc45/ymmv99/snapshot20081201234457.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2nav38g.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door ymmv op 01-12-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Jee! :D Kan niet wachten. Dit was echt het eerste spel sinds tijden dat ik weer helemaal heb uitgespeeld. Misschien omdat het spel niet zo moeilijk was, maar heb er echt plezier aan beleefd. Ik ben erg benieuwd!

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Heb reviews van Uncharted 1 lopen lezen en trailers lopen kijken en ik heb deze zojuist besteld voor slechts 13,99! (platinum editie, nieuw). Eens kijken of ik deel 2 dan ook ga halen :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Bruut, uncharted 2. Uncharted 1 blijft één van mijn favo games op de ps3, ik heb hem laatsts weer uit de kast gehaald om wat trophies te halen en blijft een goed spel.
Deel 2 zou zich toch in india/azië gaan afspelen? Zouden dit de himalaya zijn waar hij zich in de teaser bevindt?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted 2! Kan niet wachten!
De volledige titel is trouwens Uncharted 2: Among Thieves...
Nathan Drake returns with a whole new adventure which revolves around the 13th century explorer Marco Polo and his voyages. The new PlayStation 3 title will add a free climbing mechanic and stealth gameplay. Players can also expect all-new locations, characters and a focus on the game’s story.
Uncharted Platinum Trophy hier, zo erg hou ik van die game! :P
Volgens mij echt een ondergewaardeerde PS3 titel...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:10:
Uncharted 2! Kan niet wachten!
De volledige titel is trouwens Uncharted 2: Among Thieves...

Uncharted Platinum Trophy hier, zo erg hou ik van die game! :P
Volgens mij echt een ondergewaardeerde PS3 titel...
Dat ondergewaardeerd valt onderhand wel mee. Bij zijn release kreeg het spel niet de waardering die het verdiende, maar door de fantastische 'word of mouth' is dat volledig bijgetrokken. Dit is HET spel wat elke PS3-bezitter gespeeld moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
Trent900 schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:25:
[...]

Het is toch echt zo :D

Edit: Ik zie net dat de "Playstation 3 80 GB Set" is uitverkocht.
Damn.... ;-)

Of ze hadden toch een foutje in hun on-line store gemaakt -> boel offline gehaald om dit te fixen ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:03:
Heb reviews van Uncharted 1 lopen lezen en trailers lopen kijken en ik heb deze zojuist besteld voor slechts 13,99! (platinum editie, nieuw). Eens kijken of ik deel 2 dan ook ga halen :P
Ga ik zeker en vast ook nog eens ergens halen. Heb gisteren toevallig de demo geïnstalleerd en zitten proberen...

Vette moves en actie... Vond het wel redelijk jammer dat als je dan toch een jungle setting maakt, je nog steeds 'door' de planten loopt. Ik verwacht niet dat elk blaadje opzij gaat, maar de grote planten zouden toch iets van dynamiek mogen hebben :) Maar dat is maar een klein puntje, de sfeer was echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Yes! Uncharted 2! Binnenkort met de feestdagen deel 1 weer helemaal opnieuw spelen, ik wil en ga voor die Platinum trophy, echt een vette game :)

Is er al iets van een preliminary releasedate?

edit:
Ow, wat zie ik nu:
http://ps3clan.nl/2008/12...r-ps2-games-komen-op-psn/

Viel me gisteren ook al op dat je met de Mission Impossible prijsvraag op Veronica SBS6 een PS3 kon winnen + een Mission Impossible spel, ware het niet dat ze een PS2 game lieten zien...

[ Voor 42% gewijzigd door scorpie op 02-12-2008 07:51 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The PS3 2.53 Firmware have been released today and available to download. PlayStation 3 firmware update (v2.53) adds full screen functionality to embedded Flash videos in the web browser, as well as generally "improving the way the Flash Player works with the internet browser." Meaning more websites will now work. Overall, a nice, if slightly anemic, firmware update.[Via PS3 FanBoy]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yellowneck schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:03:
Waar heb je hem besteld? Voor die prijs kan ik hem niet laten liggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Ik heb Enchanted Arms een tweetal jaar geleden gespeeld op de 360, en deze strip deelt exact mijn mening wat betreft de persreviews van dit spel. In zijn genre is het zeker niet slecht, alleen ongelofelijk lineair.

Wat disgaea betreft: ik ben een disgaea junkie, dus mijn mening is wat "biased" op zijn zachtst gezegd, maar dit is een spel dat echt zwaar onderschat wordt: Zowel je personages als de items zijn tot in het oneindige te customizen. Het is een van de meest tactische grid-based rpg's op de markt (imo beter dan final fantasy tactics) en het heeft geniale humor. Je bent minstens 60 uur zoet om het gewone verhaal uit te spelen, maar als je voor alles wil gaan spring je direct vlotjes over de 300 uur.
Als je twijfelt moet je disgaea 2 maar eens spelen op de ps2. Als je geen ps2 hebt: disgaea 1 is ook heruitgebracht geweest op de PSP en de DS.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 08:25:
The PS3 2.53 Firmware have been released today and available to download. PlayStation 3 firmware update (v2.53) adds full screen functionality to embedded Flash videos in the web browser, as well as generally "improving the way the Flash Player works with the internet browser." Meaning more websites will now work. Overall, a nice, if slightly anemic, firmware update.[Via PS3 FanBoy]
goed werk!
en nu es een keer softwarematige backwards compatibility, want dat duurt nu wel erg lang :X

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kan niet wachten op uncharted 2 :) Hoop alleen wel dat hij wat langer is dan deel 1

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:47:
[...]

Ga ik zeker en vast ook nog eens ergens halen. Heb gisteren toevallig de demo geïnstalleerd en zitten proberen...

Vette moves en actie... Vond het wel redelijk jammer dat als je dan toch een jungle setting maakt, je nog steeds 'door' de planten loopt. Ik verwacht niet dat elk blaadje opzij gaat, maar de grote planten zouden toch iets van dynamiek mogen hebben :) Maar dat is maar een klein puntje, de sfeer was echt top!
Bij Uncharted 1 vond ik de demo echt in schril contrast staan met het spel zelf. Ten eerste omdat je het verhaal niet meekrijgt en het dus al anders beleefd en ten tweede omdat de demo bestond uit een van de minst leuke stukken van Uncharted.

Nu ik dit allemaal zit te lezen ga ik Uncharted ook maar weer eens uit de kast trekken :).

[ Voor 5% gewijzigd door sopsop op 02-12-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Leuk Uncharted 2, zat er wel aan te komen, imho de beste PS3 game tijdens de launch en lang daarna! wel een erg korte teaser hoor! gaat nog wel even duren voordattie uitkomt denk ik :P

hopelijk laten ze dir keer de zombies achterwege... is voor mij altijd een afknapper. vooral het begin van Uncharted vond ik indrukwekkend, die prachtige buitenlevels in het oerwoud, de ruïnes etc. en dan de manier waarop het spel gebracht word... linear maar prachtig filmisch gebracht... mijn vrouw zat vaak naast me op de bank mee te kijken en maakte vaker de opmerking "het is net een film die je zit te kijken"... en dat is de beste omschrijving.

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Bij de Gameshop in Den Haag is de PS3 80Gb + Dualshock 3 (dus geen Sixaxis) nu 299,--
De aanbieding geldt alleen als je er minimaal 1 spel van min 50,-- bijkoopt. Lijkt me geen slechte deal! :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:58:
Net even de PS3 Wireless Keypad besteld bij Amazon UK!

€ 28.82 inclusief verzenden! :P

Wil er geen "kijk-mij-eens-dit-besteld-hebben" topic van maken maar het scheelt gewoon zo'n 21 euro met als je'm hier in NL koopt.

edit: Was dus al gemeld |:(
Is die van jou al onderweg. Ik heb 'm op 27 nov besteld en geschatte aankomst is 2 - 3 december. De status is echter "Not yet dispatched".
Nu is het item tijdelijk niet op voorraad, dat was niet ten tijde van het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

BamSlam_ schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 08:32:
[...]

Waar heb je hem besteld? Voor die prijs kan ik hem niet laten liggen! :)
NEE! Ik wou net voor je de link opzoeken, zie ik dat ie inmiddels weer met 2 euro is gedaald, dus 11,99 slechts! Damn.... als ik nou ff 1 nacht had gewacht, maakt qua snelheid van levering toch nix uit..stupid me.. |:(

Maargoed, Uncharted 1: 13,99 even aanmelden via Express'service' (rechts in menu). Dan krijg je een voucher twv 2 euro. Dus betaal je uiteindelijk 11,99!

Edit: Alles is in prijs verlaagd zie ik. :D
Resistance 2 40,99
LBP 37,99
Mirrors Edge 33,99
CoD5 46,99
Motorstorm 2 34,99
en veel meer *O*

Overal kan ook nog eens 2 euro vanaf door gebruik te maken van de express-aanmelding.

[ Voor 15% gewijzigd door Yellowneck op 02-12-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Chaoss schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:09:
Leuk Uncharted 2, zat er wel aan te komen, imho de beste PS3 game tijdens de launch en lang daarna! wel een erg korte teaser hoor! gaat nog wel even duren voordattie uitkomt denk ik :P

hopelijk laten ze dir keer de zombies achterwege... is voor mij altijd een afknapper. vooral het begin van Uncharted vond ik indrukwekkend, die prachtige buitenlevels in het oerwoud, de ruïnes etc. en dan de manier waarop het spel gebracht word... linear maar prachtig filmisch gebracht... mijn vrouw zat vaak naast me op de bank mee te kijken en maakte vaker de opmerking "het is net een film die je zit te kijken"... en dat is de beste omschrijving.
Deze teaser is een announcement voor de echte teaser die komt op 14 december, die zal hopelijk dan wel wat langer zijn.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Kijk ik net even in mijn mailbox. Zie ik dat ik uitgenodigd ben om Playstation Home beta uit te proberen.

Kijk ik verder in de email, staat er dat de code tot gisteren geldig was. :(

Tot gauw even geprobeerd en hij blijkt toch nog te werken

Straks eens even lekker rondneuzen in Playstation Home 8) 8) 8) 8)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 22:04
Zal wel een foutje geweest zijn dan, ik krijg ook vandaag die mail en er staat geldig tot 1 december. Vanavond maar meteen invoeren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:14:
[...]

en nu es een keer softwarematige backwards compatibility, want dat duurt nu wel erg lang :X
denk je dat dat er ooit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:14:
[...]

denk je dat dat er ooit komt?
Volledige software BC zal er waarschijnlijk nooit komen, maar games aanpassen zodat ze het op de PS3 doen gaat toch wel komen. Alleen grote kans dat je deze games opnieuw mag aanschaffen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:17:
[...]

Volledige software BC zal er waarschijnlijk nooit komen, maar games aanpassen zodat ze het op de PS3 doen gaat toch wel komen. Alleen grote kans dat je deze games opnieuw mag aanschaffen.
Ik behoud mijn PS2 wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Chaoss schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:09:

1 Het zijn geen zombies,
2 Het past uiteindelijk wel in het verhaal...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Shiver23 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:17:
[...]

Speel toch maar 1 game en dat is PES2009 PS2 versie (PS3 versie sux ass, naar onze mening)
Dus om dan eenmalig even die game te kopen vind ik zo erg niet :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Boeboe schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 08:41:
[...]

Ik heb Enchanted Arms een tweetal jaar geleden gespeeld op de 360, en deze strip deelt exact mijn mening wat betreft de persreviews van dit spel. In zijn genre is het zeker niet slecht, alleen ongelofelijk lineair.

Wat disgaea betreft: ik ben een disgaea junkie, dus mijn mening is wat "biased" op zijn zachtst gezegd, maar dit is een spel dat echt zwaar onderschat wordt: Zowel je personages als de items zijn tot in het oneindige te customizen. Het is een van de meest tactische grid-based rpg's op de markt (imo beter dan final fantasy tactics) en het heeft geniale humor. Je bent minstens 60 uur zoet om het gewone verhaal uit te spelen, maar als je voor alles wil gaan spring je direct vlotjes over de 300 uur.
Als je twijfelt moet je disgaea 2 maar eens spelen op de ps2. Als je geen ps2 hebt: disgaea 1 is ook heruitgebracht geweest op de PSP en de DS.
Ik heb disgaea 3 ook al een tijdje in mijn bezet. Je moet wel tegen de sfeer kunnen, dat "blije" en dergelijke. Ik mis ook een beetje de mystiek en de "fantastischheid". Het vechten vind ik daarentegen wel weer erg goed in dat spel, alleen trekt het verhaal me helaas zo weinig dat ik het niet echt op kan brengen op te gaan spelen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yellowneck schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:56:
[...]

NEE! Ik wou net voor je de link opzoeken, zie ik dat ie inmiddels weer met 2 euro is gedaald, dus 11,99 slechts! Damn.... als ik nou ff 1 nacht had gewacht, maakt qua snelheid van levering toch nix uit..stupid me.. |:(

Maargoed, Uncharted 1: 13,99 even aanmelden via Express'service' (rechts in menu). Dan krijg je een voucher twv 2 euro. Dus betaal je uiteindelijk 11,99!

Overal kan ook nog eens 2 euro vanaf door gebruik te maken van de express-aanmelding.
Bedankt, zojuist Uncharted besteld voor 13,99. Helaas is die 2 Euro-voucher niet geldig voor sale items. Maar goed, 13,99 Euro is evengoed een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
[...]

persoonlijk mis ik nog steeds wel een westerse rpg in medival sfeertje zoals baldurs gate, fable, oblivion, diablo, mag van mij best hack'n'slash zijn, zou leuk zijn als daar een PS3-only van kwam. Maar iig niet van die vage japanse gasten in gay-outfitjes of tientermeisjes in school-uniformen :P

En Valkyria Chronicles zal best ee goeie game zijn als je van turn-based japanse sfeertjes houd. De graphics zijn iig erg vet. Maar toen ik de speelmap zag van gemixt fictief europa... met een of andere slechte interpretatie van de Pruisische oorlog dacht ik echt van moa...
Ik zou Valkyria Chronicles nou niet direct beschrijven als een RPG. Met zo'n breed net kan je Advance Wars ook een RPG noemen. Mijn idee is VC meer een squadbased tactical wargame met RPG elementen verweven in een groter verhaal over oorlog. En de fictieve WW2 setting heeft meer te maken dat met het echte WW2 Europa het wat te ingewikkeld zou worden om de boodschap over te laten komen.
Is that part of the abstraction, why it's set in a fantasy Europe instead of a realistic location, like actual World War II?

ST: Exactly. If we based it off of an actual historical setting, an actual war that occurred in Europe, then there would be too many complicated details and restrictions because of these details.

There are so many countries in Europe. There are many religious and political factors that you'd have to think of, which could make it too complex, so that the core message may not come across as easily. Therefore we chose to create a fictional Europe so that the background is very simple.
http://www.gamasutra.com/...and_war_the_valkyria_.php

Ieder geval, het is een mooi combat systeem (mag een tikkie uitgebreider en complexer). Hopelijk zien we het nog eens terug.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de 'platinum' doosjes toch le-lijk... :s

Dan heb ik het nog niet eens over die twee felgele banners, maar het doosje zelf is gewoon grijs. Wat had het nu gekost om dat op z'n minst ook transparant te maken zoals de andere... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:52:
[...]

Bedankt, zojuist Uncharted besteld voor 13,99. Helaas is die 2 Euro-voucher niet geldig voor sale items. Maar goed, 13,99 Euro is evengoed een koopje.
Heb je goede ervaringen met cdwow.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:16:
[...]

Om even in te springen op je vraag:

Niet echt.

Ik heb 2 weken geleden woensdag een DS3 controller besteld en hij is nog steeds niet binnen. Ze geven wel netjes antwoord op mijn mails, alles in het engels overigens, maar ik heb de controller ondertussen nog niet.

Nee, dan is een Bol.com o.i.d. een stuk beter! Qua levertijd dan he, de prijs niet uiteraard :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik heb Uncharted er zojuist ook besteld, voor het eerst dat ik daar iets bestel. Het schijnt 7 dagen te duren voor het er is, ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:25:
[...]

Om even in te springen op je vraag:

Niet echt.

Ik heb 2 weken geleden woensdag een DS3 controller besteld en hij is nog steeds niet binnen. Ze geven wel netjes antwoord op mijn mails, alles in het engels overigens, maar ik heb de controller ondertussen nog niet.

Nee, dan is een Bol.com o.i.d. een stuk beter! Qua levertijd dan he, de prijs niet uiteraard :o
Thanx, bol is inderdaad duur met PS3 games. Ik haal men game dan wel bij Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
[...]

Ben ik het mee eens - Heb 1 schroef dusdaning doorgedraaid (ze zitten nou niet echt handvast) dat ik daar met zaagje maar nieuwe gleuf in heb gemaakt.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Frostie schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:36:
[...]

Ben ik het mee eens - Heb 1 schroef dusdaning doorgedraaid (ze zitten nou niet echt handvast) dat ik daar met zaagje maar nieuwe gleuf in heb gemaakt.
Zorg gewoon dat je precies de juiste maat hebt dan komt het gewoon goed. BTW SSF2 Turbo HD is echt erg vet. Ben helemaal verslaafd weer aan Streetfighter. Het is ook zeer mooi getekend Het is echt een levensgroot verschil met de sprites die gebruikt zijn in de oude versies. Grappig is dat je de oude tekenstijl ook kan slecteren. Online is erg leuk om te doen. Ben zeer blij dat ik die gekocht heb!!

[ Voor 11% gewijzigd door P.E.No.1 op 02-12-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

P.E.No.1 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:21:
[...]

1 Het zijn geen zombies,
2 Het past uiteindelijk wel in het verhaal...
zeikerd :P ondode, vervloekte mensen.... zijn voor mij zombies :P

mjah past int verhaal, magoed zo kunje elk verhaal passend maken natuurlijk. net als met far Cry 1 met die mosnters... ok dat was een nog grotere afknapper die heb ik ook daadwerkelijk niet verder gespeeld. Maar daar past het ook in het verhaal omdat ze het passend hebben gemaakt.

hoe dan ook ben erg benieuwd naar de echte trailer van Uncharted 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Chaoss schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:03:
[...]

zeikerd :P ondode, vervloekte mensen.... zijn voor mij zombies :P

mjah past int verhaal, magoed zo kunje elk verhaal passend maken natuurlijk. net als met far Cry 1 met die mosnters... ok dat was een nog grotere afknapper die heb ik ook daadwerkelijk niet verder gespeeld. Maar daar past het ook in het verhaal omdat ze het passend hebben gemaakt.

hoe dan ook ben erg benieuwd naar de echte trailer van Uncharted 2!
Ergens heb je wel gelijk (in Resident evil worden het ook zombies genoemd terwijl het eigenlijk niet zo is)...Ik kan ook niet wachten op deel 2!

[ Voor 6% gewijzigd door P.E.No.1 op 02-12-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 23:22
Ik loop tegen een probleempje aan bij de PS3. Ik gebruik em ook om films/ series te bekijken op mijn tv. Dus een soort van mediastation. De manier waarop ik dit nu doet is erg omslachtig en duurt me te lang. Ik moet een aflevering van een serie namelijk eerst omzetten naar mp4 formaat, zodat de ps3 ze kan lezen, daarna op usb stick zetten en dan in de ps3 drukken en kijken op tv.

Ik wil die codeer stap er tussenuit.
Ik heb ook al eens gestoeid met twonky en weet dat het kan, maar toen had ik de pc bekabeld aangesloten op een router. Op diezelfde router zat ook de ps3. Dus alles was bekabeld. Dat werkte prima.

In de nieuwe situatie kan ik de ps3 wel bekabeld aansluiten, maar de pc niet. Die staat te ver weg.
Ik heb een 54 Mbps wireless modem/router. Deze snelheid is te langzaam om te streamen. Ik heb dat getest.

Nu wil ik de ps3 met een kabel aansluiten op een N-router, de Linksys WAG160N bijvoorbeeld, en dan in de pc ook een N wireless kaartje. Deze zou in theorie 300 Mbps moeten halen. Is dat voldoende om te kunnen streamen naar de ps3?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
kaos- schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:32:
[...]

Speel toch maar 1 game en dat is PES2009 PS2 versie (PS3 versie sux ass, naar onze mening)
Dus om dan eenmalig even die game te kopen vind ik zo erg niet :)
Mag ik vragen waarom je dat vindt?
Ik ben ook een PES speler van het eerste uur, en ben benieuwd wat voor jou de redenen zijn
om voor de PS2 versie te kiezen. Ik zou PES2009 toch echt niet meer in SD willen spelen op mijn 52 inch LCD. Maar misschien mis ik nu iets, wat ik niet zou moeten missen?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.