Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Misschien heeft het met m'n TV (oud brak ding, HD TV ligt in het verschiet
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 10:50 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Er staan 72 LBP-recensies op Metacritic, het gemiddelde (!) is een 9.5. Tweakers.net geeft LBP een 7.5, lager dan het allerlaagste cijfer van die 72 recensies. Ja, zo laat Tweakers.net zien dat ze verstand van games hebben...EfBe schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:33:
[...]
Aggossie.... tweakers.net heeft zn xbots weer gevraagd een ps3 exclusive te reviewen... Eigenaardig toch, dat tweakers.net altijd uit de toon valt mbt ps3 reviews wanneer je ze vergelijkt met andere reviewsites...

Als je alleen voor de LBP pack gaat, bij dixons online was die 350 euro zag ik, dus in de winkel bij hun moet dat ook wel mogelijk zijn.Exorcist schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:21:
Zo, ik ga mezelf er vanmiddag eentje aanschaffen..het LBP pack (ondanks de review op de frontpage waar ook ik het totaal niet mee eens ben) en de Buzz Quiz. Extra controller erbij en ik ben aardig wat Euro's armer.
HDMI kabel heb ik nog wel, optical cable ook..volgens mij ben ik er dan wel. Heb zelfs al een 7200 RPM 120 GB 2,5" disk liggen
Vanavond dus LBP'n met een maatje
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
"Als je echter door het aantal levens van Sackboy heen bent, keer je terug naar het begin van het level en dat is frustrerend. Het gebeurt weliswaar niet vaak, maar het is een grote bron van frustratie."
Hij heeft vroeger zeker nooit games gespeelt. Toen had je zelfs games die je moest uitspelen zonder 1x dood te gaan, want dan was je meteen game over. En dan zeurt hij al over een kleine uitdaging.
Ik ken de reviewer nog wel van pc zone. Geen fan van consoles wss, of hij wordt gewoon oud.
Verwijderd
Ach ja op een paar punten heeft ie toch echt wel gelijk. Sommige minpunten overdrijft hij dan weer..beetje jammer. Maar ja wat heeft Paul Hulsebosch nou eigenlijk bereikt in zijn leven...het enige constructieve waar ie aan meegewerkt heeft is Overlord.EfBe schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:33:
[...]
Aggossie.... tweakers.net heeft zn xbots weer gevraagd een ps3 exclusive te reviewen... Eigenaardig toch, dat tweakers.net altijd uit de toon valt mbt ps3 reviews wanneer je ze vergelijkt met andere reviewsites...
Een game die gemiddeld niet eens hoger scoort dan een 7.4! (Meta: 360 en PS3) En dan LBP een 7.5 durven geven, die gast moet echt bij zichzelf te rade gaan. Bovendien denk ik dat hij de game niet lang genoeg heeft gespeeld om een goed oordeel te kunnen vellen.
Check ook dit item van XGN.nl met Paul H. over Overlord...
Volgens mij was het al een publiek geheim dat Tweakers iets tegen Playstation heeft.
het boeit me overigens geen reet wat de reviewer bereikt heeft of niet, de reviewer is geen random gamer op gamefaqs.com die zn mening geeft, maar de reviewer van die game voor tweakers.net en dus verwoordt hij de mening van tweakers.net omtrent deze game, niet zijn eigen mening. Dat de game geen 10 verdient, soit, maar een 7.5 is niet in lijn met wat de rest van de wereld er kennelijk van vindt. Dat kan een aantal oorzaken hebben, 1 ervan is dat het cijfer al bij voorbaat vaststond, een andere is dat tweakers.net dmv een lage score veel pageviews wil genereren.
[ Voor 67% gewijzigd door EfBe op 29-11-2008 12:24 ]
Wat is pas verbazend vindt is dat blijkbaar zoveel mensen zich aangevallen voelen dat LBP een ietwat lager cijfer krijgt. direct weer van die conspiracy theorien wat iemand wel niet tegen de PS3 heeft etc. c'mon het gaat toch om je eigen mening... en meningen verschillen nu eenmaal.
Het is vooral de toon waarop, omdat het wat meer een Casual game is moet het gelijk super simpel zijn allemaal. Maar als het dan weer te simpel is zou er wel weer geklaagd worden dat je te weinig vrijheid hebt. Daarnaast straalt inderdaad overduidelijk uit de opmerkingen dat de reviewer liever zijn XBOX weer aan zet. Het cijfer is opzich nog niet het ergste, ik kan ook niet anders dan toegeven dat LBP niet geworden is wat ik er van verwacht had, maar toch is het één van de meest vernieuwende spellen van afgelopen jaren en het is gewoon eindeloos uitgebreid en dat is met veel games de laatste tijd wel anders... De game is echter wel een beetje overhypet, maar dat gold ook voor GTA IV en die werd ook gewoon als 9+ ontvangen overalEfBe schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:33:
[...]
En dan had je natuurlijk ook nog de review van Pure die wel heel erg beschamend was:
reviews: Pure
B en Y knoppen op je DualShock 3, em juistem
Ik wil niet zeggen dat T.net een slechte onobjectieve site is(sterker nog, het nieuwsgedeelte is nog steeds ouderwets sterk
voordat ik weer review exemplaren zou opsturen van first-party titles. Je hoeft namelijk geen expert te zijn om te tussen de regels door te lezen dat mensen bang zijn vervloekt te worden als ze te lang een PlayStation controller in de hand hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Rctworld op 29-11-2008 12:28 ]
Verwijderd
Het is misschien tijd om met een schone lei te beginnen. Tweakers redactie wat is uw mening?
Verwijderd
Thanks, ga ik eens proberen.angelus20 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:49:
[...]
microvezel doekjes gebruiken.. (vochtig maken) krast absolute niet.
Bij action voor bijna 1 euro.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik ga 'm iig binnenkort ook halen.
Wordt GTI Club trouwens een downloadable game? Het zag er nogal vaag uit. Ontzéttend arcade..
15 euro in de store. Mja..
[ Voor 33% gewijzigd door Morphix op 29-11-2008 14:34 ]
Microvezeldoekjes maken juist wel dik veel krassen, ofja na een tijdje worden het er zoveel met zown doekje dat ze niet meer opvallen. Kunt beter van die lcdcleaner gebruiken, of een zown fluwelen luierdoek.angelus20 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:49:
[...]
microvezel doekjes gebruiken.. (vochtig maken) krast absolute niet.
Bij action voor bijna 1 euro.
Ik heb het ook gehad. Ligt daar niet aan. Ik heb er ook last van gehad met een staande, liggende Playstation. Met twee verschillende SDTV's, een HDTV en zelfs twee aparte locaties (qua huizen). Gisteren ben ik ermee teruggegaan naar de winkel (mijn PS3 was nog geen week oud) en heb netjes een nieuwe gekregen.Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:49:
Gisteravond hing m'n PS3 voor het eerst. Was Motorstorm 2 aan het spelen en het beeld 'bevroor' gewoon. Wat wel apart was is het feit dat het geluid gewoon door ging zeg maar. Al gaf ik gas dan hoorde je dat ook echt.
Misschien heeft het met m'n TV (oud brak ding, HD TV ligt in het verschiet) of versterker te maken
Iemand dit ooit gehad?
Dus als je je PS3 nog niet zo lang hebt, raad ik je aan om even terug te gaan naar de winkel, mits je het vaker mee maakt natuurlijk. Ik had er namelijk last van in Motorstorm en LBP en meestal na een kwartiertje.
Purejet schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:29:
[...]
Microvezeldoekjes maken juist wel dik veel krassen, ofja na een tijdje worden het er zoveel met zown doekje dat ze niet meer opvallen. Kunt beter van die lcdcleaner gebruiken, of een zown fluwelen luierdoek.
Wanneer het om vettigheid gaat zou ik gewoon een sopje gebruiken van een niet-agressief schoonmaakmiddel (vloeibare zeep ofzo) en een schoonmaakdoekje. Natuurlijk niet zo nat maken dat het je PS3 inloopt, maar gewoon afnemen en nadrogen met een microvezeldoek.
Wat dat betreft is je PS3 niet veel anders dan andere plastic apparaten.
_██_
(ಠ_ృ)
Hmm achja we kunnen wel een lange discussie gaan bouwen over doekjes, hetgeen wat ik zeg is alleen uit ervaring met mijn eigen ps3 die begaaid is met zown action doekje, en tevens bijna een samsung lcd achtig iets met die pianolak. en nee ik heb niet liggen boenen als een gekAtomsk schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:52:
[...]
Wanneer je als een gek gaat boenen misschien, maar het maakt geen krassen wanneer je het normaal gebruikt (licht vochtig). Je moet er natuurlijk geen laag steengruis (van boren oid) droog mee gaan afvegen.
Wanneer het om vettigheid gaat zou ik gewoon een sopje gebruiken van een niet-agressief schoonmaakmiddel (vloeibare zeep ofzo) en een schoonmaakdoekje. Natuurlijk niet zo nat maken dat het je PS3 inloopt, maar gewoon afnemen en nadrogen met een microvezeldoek.
Wat dat betreft is je PS3 niet veel anders dan andere plastic apparaten.
Bij het kruidvat heb je van icidu 'cleaning wipes' voor lcd, smartphones etc. 4 euro 100 stuks en die heb ik nu zelf en werken goed.
Joh, Juist wel veel krassen? het wordt anders altijd gebruikt door enthousiaste fanatieke auto poetsers om de wax laag uittepoetsen, of juist aangebracht met detail producten. Juist omdat dit geen krassen veroorzaken, als er iets is waar hun een hekel aan hebben is dat het wel.Purejet schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:29:
[...]
Microvezeldoekjes maken juist wel dik veel krassen, ofja na een tijdje worden het er zoveel met zown doekje dat ze niet meer opvallen. Kunt beter van die lcd cleaner gebruiken, of een zown fluwelen luierdoek.
Volgens mij ben je in de war met een andere variant of is je informatie niet helemaal* klopent, het heet natuurlijk niet voor niks Micro*.
Verdere discussie is niet echt nodig, ik laat het dan ook over aan de vragende
Go on topic *PS3*
[ Voor 6% gewijzigd door AngelusHD op 29-11-2008 15:06 ]
Voor opmerkingen over nieuws, reviews en dergelijke kun je terecht in Geachte Redactie.Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:36:
Niemand voelt zich hier aangevallen denk ik, het is meer dat sommige mensen hier (waaronder ik) een beetje moe worden van de anti-PS3 ondertoon die in enkele tweakers berichten te vinden is.
Het is misschien tijd om met een schone lei te beginnen. Tweakers redactie wat is uw mening?
Verder ben ik het wel eens met Chaoss in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee...". Een review is en blijft een mening en die kan nu eenmaal verschillen van wat de rest van de wereld denkt.
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Alleen maar mannekes die achter vrouwen aan rennen en ronduit botte en foute opmerkingen maken.
valt me erg tegen.
Verwijderd
Dat heeft niets met home te maken, maar met de gebruikers zelve.Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:36:
nou dat home gedoe kan mij gestolen worden.
Alleen maar mannekes die achter vrouwen aan rennen en ronduit botte en foute opmerkingen maken.
valt me erg tegen.
Ik heb gisterenavond een uur of 4 gespendeerd in Home. Viel me eigenlijk wel goed mee. Paar x zitten bowlen en wat random voice chatten / testen met andere gebruikers.
Vind het wel een leuk iets om nieuwe friends te maken voor bepaalde games. Zeker als in je echte vriendenclub niet echt mensen zitten met een PS3.
Een bestelling heb ik ook eens gecancelled, maar dat kan je eenvoudig doen door in te loggen, en naar je outstanding orders te gaan. Daar kan je met 1 muisklik de boel cancellen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:08:
Afgelopen woensdag heb ik een headset besteld bij Play, gisteren bedacht ik me en wilde van deze aankoop afzien.
Ik heb toen een mailtje gestuurd, wat op zich al een kunst is, want die 'service' afdeling is behoorlijk onduidelijk.
Krijg ik vandaag een mailtje binnen dat mijn headset verzonden is.
Voordat ik mijn bestelling 'ongedaan' had gemaakt was ik gaan googlen en vond ik een dergelijke ervaring v/e andere gebruiker.
Play doet blijkbaar nogal moeilijk wanneer je een bestelling wilt annuleren, ze negeren je gewoon.
Die headset verkoop ik wel via Ebay ik heb namelijk geen zin om het te retourneren, laat dat nu net hun 'strategie' zijn, lekker klantvriendelijk.
Zelf gedaan met ET: QW. Ik had dat spel net besteld, toen het 10 euro goedkoper aangeboden werd bij Play.com. Spel gecancelled, kreeg 'n mail dat ik dat gedaan had, daarna direct het spel weer besteld!
Per mail is play.com niet te bereiken.
I am legend
Oceans 13
Samen € 19,- + € 7,- verz kosten, niet spectaculair, maar wilde het jullie toch niet onthouden.
Overigens nog meer mensen die de DS nog steeds niet binnen hebben ?
Verwijderd
Done.PromoX schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 16:14:
[...]
Voor opmerkingen over nieuws, reviews en dergelijke kun je terecht in Geachte Redactie.
Ik kreeg gisteren de volgende mail van PriceX:Yippie schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:19:
Voor de geinteresseerden, tot vandaag 23:59 nog bij PriceX een duo pack BluRay's:
Overigens nog meer mensen die de DS nog steeds niet binnen hebben ?
Erg jammer dit, want ik heb nu twee normale en wilde er twee DS'en bij om lekker FIFA en LBP te kunnen spelen met m'n vrienden. Bovendien had ik er voor m'n pa ook één besteld, dus dat was ook qua verzendkosten een goede deal. En geen chocoladeletters.Geachte Positron,
Twee dagen geleden heeft u een dual shock controller besteld via onze website www.pricex.nu. Helaas zijn alle controllers uitverkocht en kunnen wij deze niet aan u uitleveren.
Het reeds door u betaalde bedrag zal per omgaande aan u retour worden gestort.
Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u snel weer op onze site te mogen begroeten
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
lol, ik geloof het niet zo. Ik snap niet dat hij zon laag cijfer krijgt, maar ik denk eerder overkritisch dan een xbot. Ik vind dat soort reacties altijd net iets te simpel, sorryEfBe schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:33:
[...]
wtf, vanwege een review.Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:05:
[...]
Volgens mij was het al een publiek geheim dat Tweakers iets tegen Playstation heeft.

Verwijderd
Nee juist niet alleen vanwege die ene specifieke review. Was dat maar zo.DarkShadow schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 20:22:
[...]
wtf, vanwege een review.Ik kan me herinneren dat het tegenovergestelde nog niet zo lang geleden werd beweerd met het playstation 3 forum
Maar leg alsjeblieft uit over dat PS3 topic/forum. Ik volg al bijna 1,5 jaar dit topic en heb nog niks van die aard in de posts terug gelezen.
Bovendien als er enig contact was met Sony dan had er wel vaker iemand van Sony web-relations gereageerd op vragen in het topic. Ik denk wel dat er meegelezen word door Sony maar dat is ook zo in andere topics 360, Canon Vodafone etc.

Moet iemand nog een controller kopen?
gast het is ook een xbox controlerMikey! schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 21:07:
Gisteren een extra third party controller gekocht van Logitech om Little Big Planet met z'n tweeën te kunnen spelen; werkt hij niet in Little Big Planet....
Moet iemand nog een controller kopen?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Ze zijn daar iig goedkoper. Ik heb pas nog een witte DS3 voor iets meer dan €40 van Ebay.
Verwijderd
Dat heb ik ook gedaan, maar die functie zoals jij het omschrijft werkt nu niet meer, misschien dat je kunt annuleren net nadat je bestelling hebt gedaan, maar toen ik het een paar uur later deed was die mogelijkheid er in elk geval niet, helaas.Jerk184 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:14:
[...]
Een bestelling heb ik ook eens gecancelled, maar dat kan je eenvoudig doen door in te loggen, en naar je outstanding orders te gaan. Daar kan je met 1 muisklik de boel cancellen.
Zelf gedaan met ET: QW. Ik had dat spel net besteld, toen het 10 euro goedkoper aangeboden werd bij Play.com. Spel gecancelled, kreeg 'n mail dat ik dat gedaan had, daarna direct het spel weer besteld!
Per mail is play.com niet te bereiken.
Beetje jammer dat men nu op de man (en site) gaat spelen. Als je de review leest is wat er staat gewoon waar. Alle kritiekpunten zijn mijnsinziens terecht, ik ervaarde het ook zo. Nu wordt deze man afgebrand omdat hij terechte kritiek ook daadwerkelijk bestraft met minpunten. Andere sites geven dezelfde kritiek alleen durven geen minpunten te geven. Wat jullie eigenlijk zeggen is dat hij gewoon net als de andere review sites blind hetzelfde hoge cijfer geven. Op dit moment is LBP zo'n beetje het hoogst gereviewde spel allertijden, en zelfs (de meeste van) jullie zullen moeten toegeven dat dit NIET het beste spel allertijden is. Nu zit iemand onder het gemiddelde (en geeft keurig aan waarom hij dit cijfer geeft) en de wereld is te klein.Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:05:
[...]
Ach ja op een paar punten heeft ie toch echt wel gelijk. Sommige minpunten overdrijft hij dan weer..beetje jammer. Maar ja wat heeft Paul Hulsebosch nou eigenlijk bereikt in zijn leven...het enige constructieve waar ie aan meegewerkt heeft is Overlord.
Een game die gemiddeld niet eens hoger scoort dan een 7.4! (Meta: 360 en PS3) En dan LBP een 7.5 durven geven, die gast moet echt bij zichzelf te rade gaan. Bovendien denk ik dat hij de game niet lang genoeg heeft gespeeld om een goed oordeel te kunnen vellen.
Omdat een spel als GTA4 ook overhyped was en een te hoog cijfer kreeg moeten reviewers ook LBP hetzelfde behandelen? Is dat wat jullie zeggen?
Ikzelf zou het spel trouwens rond een acht geven. Mijn samenvatting: cool, indrukwekkend en origineel, maar niet zo leuk om te spelen als andere platformers. Geen spijt van mijn aankoop maar had op meer gehoopt. Toch jammer dat ik geen verstand van games heb, omdat ik dit spel geen 9,5 geef.
Dan werd je bestelling op dat moment fysiek verwerkt of was hij verwerkt/verstuurd, daar bedoel ik mee dat iemand ook werkelijk het spel verzend klaar aan het maken was, dan kan je niet meer annuleren, tot die tijd wel. Ik heb er laatst ook besteld maar mijn CC klopte niet meer met de gegevens die opgeslagen waren, ik kon annuleren tot de gegevens klopte (daarna misschien ook nog wel, maar heb verder niet meer gekeken)Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 23:33:
[...]
Dat heb ik ook gedaan, maar die functie zoals jij het omschrijft werkt nu niet meer, misschien dat je kunt annuleren net nadat je bestelling hebt gedaan, maar toen ik het een paar uur later deed was die mogelijkheid er in elk geval niet, helaas.
PSN ID: Svennie-NL
GTA4 was en is heel belangrijk voor Microsoft. Als GTA4 was afgebrand en was beoordeeld zoals het spel werkelijk is (nl. geen hoogvlieger) dan had dat zeer zeker de 360 geschaad. Nu kreeg het bijna overal de hoogste cijfers (zie bv metacritic). LBP is heel belangrijk voor sony. Slechte reviews/cijfers zullen de game en dus sony schaden. Nu is LBP niet de perfecte game, en GTA4 is dat ook zeker niet (en ook niet vergelijkbaar overigens), maar een 7.5 is een cijfer wat tegenwoordig gelijk staat aan een 5 op een proefwerk. Goede games hebben 8 of hoger.SeamusXanthus schreef op zondag 30 november 2008 @ 00:57:
[...]
Beetje jammer dat men nu op de man (en site) gaat spelen. Als je de review leest is wat er staat gewoon waar. Alle kritiekpunten zijn mijnsinziens terecht, ik ervaarde het ook zo. Nu wordt deze man afgebrand omdat hij terechte kritiek ook daadwerkelijk bestraft met minpunten. Andere sites geven dezelfde kritiek alleen durven geen minpunten te geven. Wat jullie eigenlijk zeggen is dat hij gewoon net als de andere review sites blind hetzelfde hoge cijfer geven. Op dit moment is LBP zo'n beetje het hoogst gereviewde spel allertijden, en zelfs (de meeste van) jullie zullen moeten toegeven dat dit NIET het beste spel allertijden is. Nu zit iemand onder het gemiddelde (en geeft keurig aan waarom hij dit cijfer geeft) en de wereld is te klein.
Omdat een spel als GTA4 ook overhyped was en een te hoog cijfer kreeg moeten reviewers ook LBP hetzelfde behandelen? Is dat wat jullie zeggen?
Aankomen met een 7.5 omdat de persoon het type game niet leuk vindt... te triest voor woorden. Een The Sims 2 fan een game als fallout3 laten reviewen zal ook niet echt hoge cijfers opleveren, en dit is gelijk hieraan. Let wel: het cijfer wat gegeven wordt is de mening van _tweakers.net_, niet van de reviewer, ookal staat zijn naam erboven. Als metacritic dit cijfer toevoegt staat er bij: tweakers.net -> 7.5
Het gaat hier niet om de 7.5 an sig, het gaat om de tendens van focussen op negatief PS3 nieuws en de PS3 negatief benaderen op tweakers.net en dat doen ze al een hele tijd. Iedere site moet dat zelf weten natuurlijk, maar wij als community mogen daar wel kritiek op hebben en onze mening daarover geven. Dat tweakers.net een xbot als gamereviewer heeft, tja... c'est la vie, ik denk niet dat tweakers.net er ook maar een seconde mee zal zitten, maar daarom mogen wij als community wel aangeven dat het vertekend is.
Ik zou het ook geen 9.5 geven, maar goed ik zou GTA4 ook een 4 geven en Assassins creed een 2. Echter de persoonlijke mening van een reviewer is niet belangrijk en die mag dus ook niet doorsijpelen in de review! Het punt is nl. dat de reviewer moet beoordelen of de game de kwaliteit en het spelplezier biedt voor de doelgroep(en) waar het voor gemaakt is en het doet wat men belooft. Als de reviewer gefrustreerd raakt dat er geen geweer rechts onder in beeld zit (ik noem maar iets) en daardoor de game slecht beoordeeld dan is die persoon 1) niet de juiste persoon om die game te reviewen en 2) niet de juiste persoon om uberhaupt te reviewen.Ikzelf zou het spel trouwens rond een acht geven. Mijn samenvatting: cool, indrukwekkend en origineel, maar niet zo leuk om te spelen als andere platformers. Geen spijt van mijn aankoop maar had op meer gehoopt. Toch jammer dat ik geen verstand van games heb, omdat ik dit spel geen 9,5 geef.
Immers: als iets oninteressant is dan is het wel de mening van de reviewer, want iedere gamer heeft een mening, waarom zou die mening van de reviewer belangrijker zijn?
Overigens is het geven van cijfers eigenlijk niet goed. Plus en minpunten zijn beter. Maar een ps3 review geven en de knoppen verkeerd hebben (dus dat je je review gewoon 'geport' hebt, en het dus een slechte port is (oh de ironie!)) is een doodzonde, dan ben je gewoon ongeschikt voor het werk dat je doet (reviewen)
[ Voor 6% gewijzigd door EfBe op 30-11-2008 11:13 ]
Als ik echter naar de reviews kijk, zie ik bijvoorbeeld bij 360 exclusives ook een aantal reviews die lager liggen dan het gemiddelde (Too Human, Trouble in Paradise), en ik zie bijvoorbeeld ook een MGS4 een 9,5 krijgen.
Er word net gedaan alsof PS3 exclusives structureel lagere cijfers krijgen, terwijl dit als ik kijk slechts 1 keer gebeurd is, namelijk LPB.
Of gewoon een foutje? Of zit echt overal iets veel diepers achter?Overigens is het geven van cijfers eigenlijk niet goed. Plus en minpunten zijn beter. Maar een ps3 review geven en de knoppen verkeerd hebben (dus dat je je review gewoon 'geport' hebt, en het dus een slechte port is (oh de ironie!)) is een doodzonde, dan ben je gewoon ongeschikt voor het werk dat je doet (reviewen)
[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 30-11-2008 11:31 ]
En wat zou t.net ineens tegen Sony hebben?
Het komt bij niemand op dat de xbox misschien wel een aantal iets betere games heeft gekregen, op de een of andere manier is die conclusie onmogelijk. En idd, LBP en MGS4 zijn toch prachtige games met hele hoge cijfers, ik snap het probleem niet zo.
Over het PS3-forumVerwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 21:00:
Maar leg alsjeblieft uit over dat PS3 topic/forum. Ik volg al bijna 1,5 jaar dit topic en heb nog niks van die aard in de posts terug gelezen.
Bovendien als er enig contact was met Sony dan had er wel vaker iemand van Sony web-relations gereageerd op vragen in het topic. Ik denk wel dat er meegelezen word door Sony maar dat is ook zo in andere topics 360, Canon Vodafone etc.
Dat werd bijna oorlog toen
Samenvatting: Sony betaald Tweakers om een apart sub-forum te openen: Playstation 3
Er komt een user met de naam Playstation 3, die ook stickies e.d. aan kan maken. Dat viel niet bepaald goed bij de gebruikers hier
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 30-11-2008 11:49 ]
Ja het komt opeens...PWM schreef op zondag 30 november 2008 @ 11:24:
Ben wel benieuwd waar dit allemaal vandaan komt opeens.
Het is trouwens niet raar dat het telkenmale dezelfde individuen zijn die moeten bewijzen dat tweakers.net helemaal niet subjectief is en het allemaal die PS3 (fanboys) zijn die spoken zien. Ik post hier niet al te vaak (lees meer) maar het valt mij wel op en ik wilde dit nu toch ook eens kwijt.
Ook die "oh maar er was een gesponserd PS3 forum" begint eerlijk afgezaagd te worden en een flauw alibi. Nooit gedacht dat men de negatieve houding van tweakers.net zag en het voor hen (naief) een manier was om toch wat het tij te keren ? Zo heb ik het vaak zitten aanvoelen. Ik was ook geen fan van dit forum omdat ik van mening was en nog altijd ben dat geld beter te besteden aan andere zaken ipv hopen dat een site wat minder subjectief wordt.
Mij maak je niet wijs dat een site die zich tweakers noemt, niet weet dat het niet zo is dat wanneer een apparaat een voeding heeft van 450 watt het effectief continu zoveel gaat verstoken. Je maakt mij niet wijs dat wanneer in de specificatie van BR 2.0 staat dat devices 1GB aan solid memory nodig heeft voor bd live features, dat een reden is om een nieuwsbericht te gaan plaatsen dat de PS3 in de toekomst incompatible zou zijn met nieuwere BR's. En dat is nu 2 voorbeelden uit al een tiental voorbeelden. Ik denk aan de 500 euro kostende Gran Turismo, titels die zogezegd niet zullen verschijnen maar die dan wel verschijnen (recent nog eentje), enzovoort.
Ik heb beide toestellen, ben geen werknemer van of heb er aandelen in Sony (heb eigenlijk geen enkele connectie) en mijn xbox 360 collectie (60 spellen) is in grote 6:1 t.o.v mijn PS3 collectie. Ik heb tot nu toe al meer plezier beleefd aan mijn 360 dan mijn PS3.
Maar zelf ik zie in dat tweakers zo biased is als de pest als het gaat over niet microsoft producten, want het gaat tenslotte niet enkel over de PS3. En ik erger mij daar enorm aan. Ik wil de feiten lezen zoals ze zijn en ben niet geinterreseerd in de agenda of de opinie van een site of de mensen daarachter en wil al helemaal niet misleid worden. Het heeft een reden waarom ik tweakers niet meer zo vaak bezoek als vroeger.
[ Voor 8% gewijzigd door simplicidad op 30-11-2008 12:48 ]
ik denk dat bijna iedereen hier al een code voor de home beta heeft gekregen, maar voor degene die dat niet heeft heb ik er nog een van mij Europese account. Je moet wel snel reageren want morgen verloopt de code
groetjesss
Allemaal leuk en aardig, maar het ging hierom:
Dit terwijl LPB de eerste PS3 exclusive is die gem. lagere cijfers krijgt dan ergens anders. Dat is een probleem wat mensen denken te zien, maar er gewoon niet is (en daarom ook aangegeven dat er ook 360 exlclusives zijn met lagere cijfers).Aggossie.... tweakers.net heeft zn xbots weer gevraagd een ps3 exclusive te reviewen... Eigenaardig toch, dat tweakers.net altijd uit de toon valt mbt ps3 reviews wanneer je ze vergelijkt met andere reviewsites...
Ik lees nooit game nieuws op Tweakers om het simpele feit dat dat toch achterloopt, dus daar ga ik geen oordeel over vellen.
Verwijderd
Hey ik zou graag je code willen hebben , ben benieuwd hoe Home is...Stuur het op via pm of anders voeg me toe op psn (moootje).mzx schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:52:
hoi,
ik denk dat bijna iedereen hier al een code voor de home beta heeft gekregen, maar voor degene die dat niet heeft heb ik er nog een van mij Europese account. Je moet wel snel reageren want morgen verloopt de code.
groetjesss
Trouwens laten we die nonsens over de reviews laten, en meer over de games hebben...
GraveR was het snelst en heeft hem ook gekregen!
geen nood als je hem niet hebt, de open beta komt binnenkort
groeten
Bij dixons is ps3+lbp €349,- (alleen internet)
Ben benieuwd of er voor de kerst nog wat langs komt dat beter is dan 399 met 2 spellen of 349 zoals hier.
Zit zelf ook zeer te twijfelen, alhoewel ik toch pas over 3 weken vrij ben dus dan is het natuurlijk de juiste tijd om er 1tje aanteschaffen. Dus ik hoop ook een klein beetje dat de kerst-aanbiedingen nog iets meer kerst-spirit inbrengen.DeGallier schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:28:
Zijn er hier nog mensen die scherpe aanbiedingen gezien hebben voor de console zelf?
Bij dixons is ps3+lbp €349,- (alleen internet)![]()
Ben benieuwd of er voor de kerst nog wat langs komt dat beter is dan 399 met 2 spellen of 349 zoals hier.
Een vriend van me heeft bij de MediaMarkt een PS3 80GB gekocht van 349,- waar een spel bij zat (MotorStorm Pacific Rift), plus een spel naar keuze. (is Resistance 2 geworden)
Daarnaast nog
DS3 Controller
Call Of Duty WaW
HDMI cabel
Was totaal 470,00 kwijt, een hele nette aanbieding dus.
Gevolg dat ik mogelijk zelf ook maar zon aankoop ga doen.
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp heeft hij:Toennee schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:53:
Ik volg deze topics al een tijdje.
Een vriend van me heeft bij de MediaMarkt een PS3 80GB gekocht van 349,- waar een spel bij zat (Pacific race), plus een spel naar keuze. (is Resistance 2 geworden)
Daarnaast nog
DS3 Controller
Call Of Duty WaW
HDMI cabel
Was totaal 470,00 kwijt, een hele nette aanbieding dus.
Gevolg dat ik mogelijk zelf ook maar zon aankoop ga doen.
-Een 80gb PS3
-3 topgames: MS2, R2 en CoD5
-2 Dualshock controllers
-HDMI kabel.
Dat is voor 470 dan erg netjes inderdaad.
Verhalen en meningen over de gamesredactie van T.net mogen in het daarvoor bestemde topic: HIER Liever niet specifiek over die ene LBP review...
Of mss omdat de 360 een amerikaanse console is en ign, gametrailers etc. amerikaanse sites zijn. Heeft dus ook te maken met wat chauvinisme. En natuurlijk is de 360 ook helemaal gericht op de amerikanen.DarkShadow schreef op zondag 30 november 2008 @ 11:38:
Het is gewoon altijd het eerste wat geroepen wordt. Naar mijn weten zijn gametrailers.com (controller debacle), eurogamer, ign inmiddels xbots
Het komt bij niemand op dat de xbox misschien wel een aantal iets betere games heeft gekregen, op de een of andere manier is die conclusie onmogelijk. En idd, LBP en MGS4 zijn toch prachtige games met hele hoge cijfers, ik snap het probleem niet zo.
Ik wil hem wel! pm me maar!mzx schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:52:
hoi,
ik denk dat bijna iedereen hier al een code voor de home beta heeft gekregen, maar voor degene die dat niet heeft heb ik er nog een van mij Europese account. Je moet wel snel reageren want morgen verloopt de code.
groetjesss
Verwijderd
Zou ik mogen vragen welke MediaMarkt? Zit zelf te twijfelen tussen een Xbox 360 en PS3, en dit is toch wel een scherpe aanbieding (50,- minder dan BartSmit, Intertoys, e.a.).Toennee schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:53:
Ik volg deze topics al een tijdje.
Een vriend van me heeft bij de MediaMarkt een PS3 80GB gekocht van 349,- waar een spel bij zat (MotorStorm Pacific Rift), plus een spel naar keuze. (is Resistance 2 geworden)
Mijn voorkeur gaat wel naar de PS3, puur omdat de controller beter in de hand ligt, en het voordeel van een blu-ray speler. En ik verwacht dat de PS3 nog wel een flink aantal jaar voldoende is, het is een investering, maar goed dat is persoonlijk.
[ Voor 41% gewijzigd door Toennee op 30-11-2008 14:53 ]
Het grootste nadeel is dat die schijf niet past. Het is een 3.5" HD...ourplayground schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:41:
ik heb even een vraagje, hebben jullie enig idee of de volgende hardeschijf (klik) het in de ps3 zal doen... en wat eventueel de voor en nadelen van deze schijf zijn.

ja damn ik kwam er ook net achter!! haha thanx anywayymmv schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:43:
[...]
Het grootste nadeel is dat die schijf niet past. Het is een 3.5" HD...
in principe past elke 2,5" toch? en elke 5400rpm moet probleemloos werken?
kheb niet eens een hele grote nodig, ben niet heel actief met films en muziek via de PS3, tenminste niet in de zin van heel veel opslaan. zat zelf te denken aan 120Gb of iets meer als de prijs/grote verhouding beter is.
Verwijderd
Ik ben vooral benieuwd hoe LBP single player is. Ik lees in elke review dat het geweldig is om met wat vrienden op de bank samen LBP te spelen, maar hoe is dit in je eentje? Is het in je eentje wel leuk? LBP lijkt me namelijk toch wel een game die je moet meenemen in je keus tussen de PS3 en 360 vooral omdat ik overal lees dat het zo erg vernieuwend is
Laten we wel zijn: de beste reviewer ben jezelf. Het gaat erom wat jij ervan vindt, niet een of ander ego dat denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Reviews zijn en blijven subjectief.Chaoss schreef op zondag 30 november 2008 @ 11:29:
met het met PWM eens.... mensne zien gewoon spoken. en idd al die extreem hoge cijfers van LBP op andere sies zijn ook niet terecht. het is gewoon een eprsoonlijke mening klaar.
En wat zou t.net ineens tegen Sony hebben?
Ik denk niet dat Tweakers.net iets tegen Sony heeft, men lijkt me professioneel genoeg om te proberen objectief te blijven. Bovendien is Tweakers enige tijd geleden zelfs voorzien van een development PS3, waardoor men eerder spellen kan reviewen. Respect dat je dan toch kritisch durft te blijven!
Verwijderd
In je eentje is het ook heel leuk, maar met zn allen op de bank haalt hij pas het volle spelplezier, het is niet een devanhet singleplayer game, maar wel erg grappig en tof.-Daniël- schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:57:
Ik wil mijzelf een console cadeau doen met de kerstdagen, en twijfel sterk tussen een PS3 en 360. Laten we die discussie hier maar niet voeren.
Ik ben vooral benieuwd hoe LBP single player is. Ik lees in elke review dat het geweldig is om met wat vrienden op de bank samen LBP te spelen, maar hoe is dit in je eentje? Is het in je eentje wel leuk? LBP lijkt me namelijk toch wel een game die je moet meenemen in je keus tussen de PS3 en 360 vooral omdat ik overal lees dat het zo erg vernieuwend is.
Kwa multiplayer, zoek niet verder, dit is wat je nodig hebt.
Een heel specifieke vraag is het volgende: Ik luister veel naar klassieke muziek en wil dan naast artiest (uitvoerende) en album ook kunnen zoeken op componist zoals ik dat binnen iTunes ook kan. Gaat me dat met PS3 ook lukken of zit ik dan helemaal verkeerd ? En hoe gaat dat dan ? Via DLNA of ben ik genoodzaakt een externe hardeschijf aan de PS3 te knopen ?
Om 't af te maken: Kan ik met zo'n PS3 ook iTunes libraries gebruiken of moet ik de hele zaak met slimme verzamelingen en zo weer opnieuw indelen ?
Als je een beetje goeie PC hebt zou ik voor de PS3 gaan. De meeste 360 exclusives zijn ook op de PC te krijgen. De PS3 (en de Wii ook) heeft toch wat meer unieke games die nooit op een ander platform te vinden zullen zijn. Denk aan: LBP, MGS, Gran Turismo, God of War, Warhawk, Wipeout, Ico Team, Japan Studio.-Daniël- schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:57:
Ik wil mijzelf een console cadeau doen met de kerstdagen, en twijfel sterk tussen een PS3 en 360. Laten we die discussie hier maar niet voeren.
Mwa. Er zijn genoeg 360 games die op geen enkel ander platform verschijnen of verschenen zijn, inc. de PC.Furfoot schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:56:
[...]
Als je een beetje goeie PC hebt zou ik voor de PS3 gaan. De meeste 360 exclusives zijn ook op de PC te krijgen. De PS3 (en de Wii ook) heeft toch wat meer unieke games die nooit op een ander platform te vinden zullen zijn. Denk aan: LBP, MGS, Gran Turismo, God of War, Warhawk, Wipeout, Ico Team, Japan Studio.
Zowel de PS3 alsmede de 360 hebben sterke en zwakke punten, dan zou je wellicht naar de games moeten kijken die je meer liggen.
Ik kon die keuze niet meer aan en heb de PS3, 360 en Wii inmiddels in huis.
Alledrie hebben ze wel iets namelijk.
/Aardig wat LBP erop zitten dit weekend, wat een spel zeg. Heerlijk
Zou nog wel graag Pain en Elefunk willen hebben, maar ben geenszins van plan een creditcard aan te schaffen. Las dat er wellicht ook een soort puntensysteem komt zoals op de 360, zou prettig zijn.
Euhm, kan aan mij liggen, maar ik heb nog nooit een "zoekfunctie" gevonden. Verder ligt het helemaal aan de DLNA-server hoe de Directory-tree opgebouwd wordt. Zo heeft MediaTomb wel een "Map" met "Albums" en ook "All - Full Name", "All Audio", "Artists", "Genres" en "Year" in de hoofd-map "Audio". Maar naar mijn weten kun je niet 'zoeken' ofzo. D'r was ook iets met het DLNA-protocol wat 'feedback' richting de server verhinderde ofzo, waardoor je bijv ook geen DVD's af kunt spelen. Maar dat verhaal snap ik niet zo goedJR1966 schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:38:
Ik overweeg een PS3 aan te schaffen maar dan eigenlijk vooral als Mediacenter en Blu-ray speler. Tot nu toe heb ik nog geen shop gevonden waar ze die mediacenter functionaliteit nu eens lekker konden demonstreren.
Een heel specifieke vraag is het volgende: Ik luister veel naar klassieke muziek en wil dan naast artiest (uitvoerende) en album ook kunnen zoeken op componist zoals ik dat binnen iTunes ook kan. Gaat me dat met PS3 ook lukken of zit ik dan helemaal verkeerd ? En hoe gaat dat dan ? Via DLNA of ben ik genoodzaakt een externe hardeschijf aan de PS3 te knopen ?
Om 't af te maken: Kan ik met zo'n PS3 ook iTunes libraries gebruiken of moet ik de hele zaak met slimme verzamelingen en zo weer opnieuw indelen ?
voor mij een belangrijkere afweging is geweest zijn de functies en mogelijkheden van de PS3, standaard wifi, standaard een HD, ideaal als mediacenter en een prima Blu-ray en DVD (met upscaling naar 1080P) speler. top apparaat voor het geld!
Verwijderd
13 maanden geleden de PS3 aangeschaft, dus kan waarschijnlijk niet zo naar de winkel lopen en een nieuwe meekrijgen (heb de doos ook al tijdje geleden weggegooid..)
Er zijn nu toch een paar rpgs al uit, Valkery Chronicles, Untol Legends?Eternal Sonata?Chaoss schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:20:
als je van RPG's houd zitje op dit moment beter bij de X360, kheb het al vaker gezegt maar ik zou echt zooo graag Fabel 2 op de PS3 willen spelen!wat dat betreft is er echt neits op de PS3, jah oblivion een hele tijd geleden... daarna is het stil geworden.
voor mij een belangrijkere afweging is geweest zijn de functies en mogelijkheden van de PS3, standaard wifi, standaard een HD, ideaal als mediacenter en een prima Blu-ray en DVD (met upscaling naar 1080P) speler. top apparaat voor het geld!
En er komen Withe Knight Story en nog een paar.
Disgae 3 is uit in de VS (en ook nog 'ns niet duur bij videogames.ca). Er is ook nog Enchanted Arms. White Knight Chronicles verschijnt eind december in Japan en zal waarschijnlijk begin volgend jaar in Europa en de VS uitkomen.Aight! schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:23:
[...]
Er zijn nu toch een paar rpgs al uit, Valkyria Chronicles, Untold Legends? Eternal Sonata?
En er komen Withe Knight Story en nog een paar.
Op de Tokyo Game Show werd een nieuwe RPG aangekondigd: Demon's Souls.

Wat westerse RPGs is er natuurlijk Fallout 3. Is net uit.
Oja, er zijn ook nog nieuwe koopjes gespot bij Play.com. De volgende titels zijn allemaal 25,49 euro incl verzendkosten:
Bioshock
Far Cry 2
Shaun White Snowboarding
Grand Theft Auto 4
Star Wars: The Force Unleashed
Saints Row 2
Condemned 2
[ Voor 21% gewijzigd door ymmv op 30-11-2008 21:32 ]
Erm... omdat jij mijn mening niet deelt is wat ik constateer NIET de waarheid want wat jij constateert is de waarheid? Tja, zo lus ik er ook nog wel een zeg.PWM schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:52:
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar het ging hierom:
[...]
Dit terwijl LPB de eerste PS3 exclusive is die gem. lagere cijfers krijgt dan ergens anders. Dat is een probleem wat mensen denken te zien, maar er gewoon niet is (en daarom ook aangegeven dat er ook 360 exlclusives zijn met lagere cijfers).
Anyhow, het getrut tov de PS3 van tweakers.net is de reden dat ik die site niet meer bezoek. (en dat deed ik vroeger veel, ik sta nog steeds in de karma top 20 dacht ik). Niet dat ze bij tweakers.net er ook maar 1 traan om laten, dat verwacht ik ook niet, maar ik denk niet dat ik de enige ben.
PSN: Shiver23
mjah... magoed Valkery Chronicels is zo japans die er in het westen maar een hele kleine doelgroep voor is... niet mijn ding iig en t' is ook niet echt een goeie game. Untold legends is nog veel slechter... dat was direct al een budget-bak game.Aight! schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:23:
[...]
Er zijn nu toch een paar rpgs al uit, Valkery Chronicles, Untol Legends?Eternal Sonata?
Eternal Sonata heb ik nog neit echt kunnen checken... maar die komt mij ook wat TE japens over.
wat ik bedoelde is dat er maar 1 ECHT goeie RPG voor de PS3 was en dat is Oblivion. de games die jij hierboven noemt halen het daar lang niet bij en ook lang niet bij Fable 2. Ik persoonlijk zit te wachten op een goeie "westerse" RPG.
Nou het is eigenlijk precies wat ik verwachtte en tot nu toe niet heel interessant.
Je bent niet de enigste, wacht er ook nog altijd op een nieuwe Kingdom Hearts,Wild Arms, Final Fantasy of Dragon Quest. White Knight Chronicles die lijkt me het dichts bij in de buurt te komen.Chaoss schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:26:
[...]
mjah... magoed Valkery Chronicels is zo japans die er in het westen maar een hele kleine doelgroep voor is... niet mijn ding iig en t' is ook niet echt een goeie game. Untold legends is nog veel slechter... dat was direct al een budget-bak game.
Eternal Sonata heb ik nog neit echt kunnen checken... maar die komt mij ook wat TE japens over.
wat ik bedoelde is dat er maar 1 ECHT goeie RPG voor de PS3 was en dat is Oblivion. de games die jij hierboven noemt halen het daar lang niet bij en ook lang niet bij Fable 2. Ik persoonlijk zit te wachten op een goeie "westerse" RPG.
Maja heb nog even een paar andere games waarmee ik me wel kan vermaken.
Tis alleen allemaal zo verdomd duur.
Far Cry 2, Cod 4, Cod 5, LBP, Resistance 2, en zal er nog wel een paar vergeten. Wil ik ook nog allemaal spelen.
Fallout 3 nog niet gespeeld? Dat is een goede westerse rpg. Ben zelf helemaal niet van westerse rpg's, maar die vond ik nog wel leuk.Chaoss schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:26:wat ik bedoelde is dat er maar 1 ECHT goeie RPG voor de PS3 was en dat is Oblivion. de games die jij hierboven noemt halen het daar lang niet bij en ook lang niet bij Fable 2. Ik persoonlijk zit te wachten op een goeie "westerse" RPG.
Ik speel zelf liever J-rpg's, maar na de ps1 is t allemaal bergafwaarts gegaan. White Knight Chronicles heb ik toch mn twijfels over en Final Fantasy 13 zal zich echt weer moeten bewijzen. 10 was leuk, maar wel minder. 11 is van die mmo-crap. en 12 was gewoon kut. Hopelijk wordt FF13 toch de rpg waar ik al jaren op zit te wachten.
Verwijderd
Zo baal ik even dat ik niet een CC heb op dit moment, ach ja misschien is het maar goed ook...beetje bescherming tegen mezelf.ymmv schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:28:
Oja, er zijn ook nog nieuwe koopjes gespot bij Play.com. De volgende titels zijn allemaal 25,49 euro incl verzendkosten:
Bioshock
Far Cry 2
Shaun White Snowboarding
Grand Theft Auto 4
Saints Row 2
Condemned 2
Alhoewel voor 25,50 zul je die titels zelfs tweedehands niet snel vinden!
Niet echt een "goeie game"? Het lijkt me sterk dat je het spel gespeeld hebt, je kunt niet eens de titel correct schrijven... om er dan een ongefundeerde mening over te spuien...Chaoss schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:26:
[...]
mjah... magoed Valkery Chronicels is zo japans die er in het westen maar een hele kleine doelgroep voor is... niet mijn ding iig en t' is ook niet echt een goeie game.
Valkyria Chronicles is een van de parels op de PS3. Laten we in hemelsnaam hopen dat Europese/Amerikaanse gamers dit soort topgames steunen zodat Sega meer (S)RPGs voor de PS3 zal gaan uitbrengen.
En ook Midnight Club: Los Angeles hoort nog in dat rijtje thuis (om het lijstje even compleet te maken).ymmv schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:28:
Bioshock
Far Cry 2
Shaun White Snowboarding
Grand Theft Auto 4
Saints Row 2
Condemned 2
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
(Ik heb verder geen bleutooth apparaten in huis)
Iemand bekent met dit probleem of beter zelfs iemand die een oplossing weet.
Bedankt voor de tip, zojuist Bioshock en Far Cry 2 besteld.ymmv schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:28:
[...]
Misschien een accu die niet meer goed bijgeladen wordt en dus heel snel leeg is? Of een los contactje in de controller wellicht?Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:31:
Ik heb nogal vaak dat mijn controller zijn verbinding verliest met de PS3. Meestal gebeurd dit tijdens het kijken van films maar laatst zelfs met het spelen van Wipeout. Ook heeft hij dan moeite zich weer opnieuw aan te melden. Heb de powersavings voor de joypad al uitgezet maar dat helpt niets.
(Ik heb verder geen bleutooth apparaten in huis)
Iemand bekent met dit probleem of beter zelfs iemand die een oplossing weet.
Geen idee of dit wel eens voor komt hoor; ik doe ook maar een gok
Yamaha MT-09
Verwijderd
Same hereBamSlam_ schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:02:
[...]
Bedankt voor de tip, zojuist Bioshock en Far Cry 2 besteld.
Oh, het is in je eentje best leuk hoor, maar het onderscheidt zich dan niet zo heel veel van een normale platformer. Wel leuk is dat er tig levels geshared worden via internet, dus er is altijd wel wat te doen. Plus, in je eentje kan je je creativiteit helemaal laten gaan, en zelf mooie levels maken. Ik weet nog niet of het de killer-app is die Sony ermee in huis denkt te hebben, maar leuk is het zeker. Oh, en voor sommige levels MOET je zelfs met zijn tweeen zijn, anders kan je het level niet uitspelen, of mis je belangrijke voorwerpen!-Daniël- schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:57:
Ik ben vooral benieuwd hoe LBP single player is. Ik lees in elke review dat het geweldig is om met wat vrienden op de bank samen LBP te spelen, maar hoe is dit in je eentje? Is het in je eentje wel leuk? LBP lijkt me namelijk toch wel een game die je moet meenemen in je keus tussen de PS3 en 360 vooral omdat ik overal lees dat het zo erg vernieuwend is.
Je moet het wb beleving een beetje vergelijken met Guitar Hero. In je eentje best leuk, maar als party-game komt het pas ECHT tot zijn recht.
-
Hoe krijgen jullie het voor elkaar, ik krijg de volgende melding:Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:11:
[...]
Same hereKon ze niet laten liggen voor dat geld
This item can only be delivered to a UK address.
Dan heb je de Valuta op Pond staan, en niet op Eurolazrambo schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:40:
[...]
Hoe krijgen jullie het voor elkaar, ik krijg de volgende melding:
This item can only be delivered to a UK address.
Verwijderd
Sowieso zou je geen nieuwe krijgen omdat je het 13 maanden geleden heb gekocht. Als je het 11 maanden was kon je hem nog gratis laten repareren, nu gaat het je geld kosten. Maar dan nog zou je geen nieuwe krijgen. Als je een verzekering heb, word hij nog kosteloos gerepareerd.Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:38:
Na een avondje Guitar Hero World Tour is mijn PS3 enigszins kapot.. hij leest geen cd's/dvd's/blu-rays meer ! Andere (gedownloade) games/demo's werken nog wel, dus het is echt de blu-ray speler in de PS3 die het heeft begeven. Beetje rondgekeken op internet, maar ben bang dat ik morgen maar eens Sony moet gaan bellen.
13 maanden geleden de PS3 aangeschaft, dus kan waarschijnlijk niet zo naar de winkel lopen en een nieuwe meekrijgen (heb de doos ook al tijdje geleden weggegooid..)
Bel maar ff met Sony om te kijken hoeveel het gaat kosten. Lees zoek anders een van de oude topics door, er is een mannetje die die blu-ray drive kan vervangen voor een leuker prijsje dan je waarschijnlijk zal horen van Sony.
Waar ik werk verkopen we sinds kort de PS3, ik zag dat de garantie was uitgebreid naar 2 jaar in plaats van 1. Ik weet niet of dit geld voor alle onderdelen in de PS3.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:45:
[...]
Sowieso zou je geen nieuwe krijgen omdat je het 13 maanden geleden heb gekocht. Als je het 11 maanden was kon je hem nog gratis laten repareren, nu gaat het je geld kosten. Maar dan nog zou je geen nieuwe krijgen. Als je een verzekering heb, word hij nog kosteloos gerepareerd.
Bel maar ff met Sony om te kijken hoeveel het gaat kosten. Lees zoek anders een van de oude topics door, er is een mannetje die die blu-ray drive kan vervangen voor een leuker prijsje dan je waarschijnlijk zal horen van Sony.
waar vinden jullie die prijzen op play.com? of komt er een bepaalde kortings percentage overheen?Sandyman538 schreef op maandag 01 december 2008 @ 00:13:
[...]
En ook Midnight Club: Los Angeles hoort nog in dat rijtje thuis (om het lijstje even compleet te maken).
Thanksl00pz schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:50:
[...]
Dan heb je de Valuta op Pond staan, en niet op Euro(Staat linksboven in de hoek)
[ Voor 6% gewijzigd door lazrambo op 01-12-2008 10:58 ]
http://www.play.com/Games.../2-/Promo.html?dpr=245082GranCanaria schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:57:
[...]
waar vinden jullie die prijzen op play.com? of komt er een bepaalde kortings percentage overheen?
Rainbow Six: Vegas 2
Haze
Beiden voor 13.99
die zit om het normale doosje heen zeg maar?chrissis schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:09:
stalen doosje.... zie ook de afbeelding.
oh wacht: zo dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 01-12-2008 11:15 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Waar had je dat gezien dan?E2TK schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:50:
[...]
Waar ik werk verkopen we sinds kort de PS3, ik zag dat de garantie was uitgebreid naar 2 jaar in plaats van 1. Ik weet niet of dit geld voor alle onderdelen in de PS3.
Zijn deze het kopen waard?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.