Welkom in alweer deel 32 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 32 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Jouw favoriete game van het moment • GTA IV • MGS4 GotP • GT5 Prologue • Battlefield: BC • Buzz Quiz • Soul Calibur • Singstar • Brothers in Arms HH • Top Spin • Anders Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
[ Voor 60% gewijzigd door jdm8 op 27-07-2008 16:25 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Skire op 27-07-2008 16:41 ]
[ Voor 27% gewijzigd door FireBladeX op 27-07-2008 17:01 ]
Oh gvd1shot1kill schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:17:
Halverwege September bedoel je.
[ Voor 85% gewijzigd door Chaoss op 27-07-2008 17:46 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Volgens mij waren er veel mensen die de motion-blur verwarden met screen tearing, de tearing in Uncharted was minimaal (itt Assassin's Creed, vreselijk...)jdm8 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 16:19:
Om maar even met goed nieuws te beginnen. Voor zover het nog een verassing washttp://loot-ninja.com/2008/01/02/uncharted-2-confirmed/
Wat mij opvalt is dat veel mensen klaagden over tearing in incharted, nu heb ik daar helemaal geen last van gehad. Misschien één of twee keer heb ik tearing gezien (dat een gedeelte van het beeld alweer een frame verder is zegmaar, beetje moeilijk uitleggen).
Zit er verschil in performance tussen verschillende PS3's? Of komt dit door bijvoorbeeld downloads op de achtergrond?
Anoniem: 32767
De amerikaanse versie ondersteund ook 1080i. Dan is de tearing wel veel beter zichbaar. Om die reden zit het (helaas) ook niet in de Europese versie.Grannd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 18:11:
[...]
Volgens mij waren er veel mensen die de motion-blur verwarden met screen tearing, de tearing in Uncharted was minimaal (itt Assassin's Creed, vreselijk...)
PSN: Shiver23
Verras je mensen altijd met nieuws van 8 maanden oud?jdm8 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 16:19:
Om maar even met goed nieuws te beginnen. Voor zover het nog een verassing washttp://loot-ninja.com/2008/01/02/uncharted-2-confirmed/
Wat mij opvalt is dat veel mensen klaagden over tearing in incharted, nu heb ik daar helemaal geen last van gehad. Misschien één of twee keer heb ik tearing gezien (dat een gedeelte van het beeld alweer een frame verder is zegmaar, beetje moeilijk uitleggen).
Zit er verschil in performance tussen verschillende PS3's? Of komt dit door bijvoorbeeld downloads op de achtergrond?
Dat is eerder een eigenschap van 1080i. De tearing die je dan ziet komt doordat het beeld interlaced is opgebouwd in plaats van progressive, daardoor teared het beeld bij snelle bewegingen. Over het algemeen vind ik 720p voor games en films veel beter dan 1080i, alleen voor het bekijken van foto's vind ik 1080i fijner.Shiver23 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 18:31:
[...]
De amerikaanse versie ondersteund ook 1080i. Dan is de tearing wel veel beter zichbaar. Om die reden zit het (helaas) ook niet in de Europese versie.
[ Voor 24% gewijzigd door Skire op 27-07-2008 19:28 ]
Burnout Paradise gebruikt ook de PS Eye. Je kunt het ding natuurlijk ook gebruiken voor video chats.Anoniem: 32767 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 18:29:
Van het weekend de Playstation Eye gekocht...
Maar is niet zo heel veel aan vind ik. In de PSN heb je paar games maar die lijken meer op demo's dan echte spellen... Zijn er behalve dat spel met die kaarten nog andere 'echte' games waar je iets aan hebt met de Eye (aub niet zelf clips opnemen met Singstart!)?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Op zich heb je wel gelijk natuurlijk. Het is puur gemakzucht en luiheid. Voor mij persoonlijk heb ik liever geen rumble met een spel wat zoveel precisie en reactievermogen vereist als Soul Calibur, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het wel leuk vinden. Zeker omdat SC in het verleden wel rumble had is het inderdaad een vreemde zet. Misschien dat in een patch toegevoegd zal worden.Skire schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:58:
Je zegt het zelf al: als je het spel serieus speelt. Maar voor de mensen die af en toe gewoon lekker een potje willen doen is de rumble feedback hartstikke leuk. Het gaat mij er meer om dat ze het er compleet uitgelaten hebben in plaats van de speler een keus te geven. Dat vind ik nogal slordig.
Anoniem: 37763
Heb het zelfdeAnoniem: 37763 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:20:
Eerste PSN aankopen gedaan. Ging heerlijk soepeltjes![]()
Zo dan heerlijk trophy's jagen in Stardust HD
Ben er alleen wel achter gekomen dat ik mijn account password kwijt ben. Reguliere passwords van me werken niet. Ben nog wel automatisch ingelogd maar kan geen gegevens meer wijzigen.
Morgen maar eens proberen op te lossen
Anoniem: 37763
Namco haalt het optimale uit de consoles. In de vorige generatie was de X-Box versie technisch iets beter. Nu is dat de PS3 versie. Bovendien leent de PS3 controller zich beter voor een game als SC omdat de d-pad centraal geplaatst is. Ook de Hori arcade zijn ruimer beschikbaar voor de PS3. Daarnaast is Soul Calibur na de Dreamcast versie begonnen op de PS.Shiver23 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:48:
Over SC4 gesproken. Hier een balkje met verkoopcijfers van de game via Amazon. Blijkbaar een typische Playstation titel.
Maakt niets uit, het missende Star Wars figuur wordt downloadable content na release.harlekein schreef op zondag 27 juli 2008 @ 23:17:
[...]
En persoonlijk schat ik ook in dat Vader gewilder is als Yoda.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Wat je kunt doen (kost wat tijd maar dan heb je ook wat....):Chaoss schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:41:
anders ga je even vloeken om de release van een spelletje...
Kheb een klein probleem met mijn PS3: Een tijd terug liep mijn PS3 tijdns GT5:P vast... daarna wou GT5 helemaal niet meer opstarten... toen heb ikdus de Game DATA files verwijderd... althans dat probeerde ik, tijdens de delete actie kreeg ik een foutmelding, terug in het menu stond er ook niet meer "grand turismo 5: Prologue" maar "corrupted game data".. elke keer als ik deze probeer te deleten krijg ik dezelfde foutmelding.
Ik kan nu wel weer GT5:P spelen want die ging bij het opnieuw opstarten gewoon opnieuw installeren. Ik blijf echter wel met die corrupted game data zitten, geen idee hoeveel MB/GB het in belag neemt maar zonde is het wel... en blijkbaar heeft de HD beschadigde secoen oid?
[ Voor 31% gewijzigd door mjl op 28-07-2008 09:47 ]
-------
Heh Lego starwars the complete saga heb ik ook net gekocht, 2e hands. Topspel. Althans, als je starwars fan bent natuurlijkFrank J. schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:45:
Zo terug van vakantie.
Lego starwars the complete sage + Lego indiana jones liggen op de deurmat!
Dat zit in het spel ingebakkenEgoPro schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:25:
Het valt me op dat veel spelen MGS4, Uncharted en COD4 een waziger beeld krijgen bij snelle camera bewegingen. Komt dit door mijn TV (plasma), de PS3 of is het zo geprogrammeerd?
superB
ok super, ik had hem uit Engeland gehaald voor 25 euro inclusief. 2de hands reageerde niemand voor onder die prijs.EfBe schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:46:
[...]
Heh Lego starwars the complete saga heb ik ook net gekocht, 2e hands. Topspel. Althans, als je starwars fan bent natuurlijk.
123 456 helaasFrank J. schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:25:
[...]
ok super, ik had hem uit Engeland gehaald voor 25 euro inclusief. 2de hands reageerde niemand voor onder die prijs.
Ik ga hem vooral co-op spelen met een vriend van me aankomende week! Starwars is zeker vet, hoop alleen wel dat de game gespeeld wordt zoals ik de films heb gezien. 456 123
[ Voor 8% gewijzigd door marcrenzo op 28-07-2008 10:48 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
voor backup & fotos dien je hem FAT32 geformatteerd te hebben. Fotos direct in je XMB dat de PS3 hem detecteerd: indeling mappen PS3/photo/*hier je fotos* af alleen was het nou alleen een map PHOTO maken. Indien je dit niet wilt kun je ook op driehoekje en dan display all drukken.Rhox1979 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:08:
Ik heb net een USBstick van 8Gig, maar ik kan er geen backup op zetten als ik de stick in m'n USBpoort steek.
Tevens kan ik ook niet de foto's zien die ik op m'n stick gezet heb.
Is dit normaal of moet ik nog eerst iets instellen?
[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 28-07-2008 11:13 ]
Owner of DBIT Consultancy
Moet je zomertijd even aanzetten. We leven momenteel +2scorpie schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:59:
Hmm, hebben jullie ook dat de tijd op de PS3 nu ineens een uur achterloopt? Als ik de tijd ophaal via internet (timezone staat gewoon op +1 Amsterdam), dan komt er nu te staan 9.59
-
Ik verwacht dan eigenlijk eerder een aankondiging op de GDC.Arx schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:05:
Verras je mensen altijd met nieuws van 8 maanden oud?Natuurlijk komt er een deel 2.
Overigens heeft Naughty Dog niets van zich laten horen tijdens de E3. Misschien iets leuks tijden de TGS? Ik hoop het want als ik het zo gehoord heb was E3 niets aan dit jaar...
PSN id: NL_SToRM
Thanks, dat ga ik alvast proberen.Frank J. schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:10:
[...]
voor backup & fotos dien je hem FAT32 geformatteerd te hebben. Fotos direct in je XMB dat de PS3 hem detecteerd: indeling mappen PS3/photo/*hier je fotos* af alleen was het nou alleen een map PHOTO maken. Indien je dit niet wilt kun je ook op driehoekje en dan display all drukken.
Zou je kunnen vertellen waar je deze gehaald hebt?dennus2006 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:17:
Heb ook een PS3 gehad, een voordeelpack met:
-40GB PS3
-2x draadloze controller
-Ratched & Clank
-Fifa 08
Voor €469,-
Mooie prijs toch?
Vindt hem nu al geweldig werken, is het trouwens makkelijk om linux op je PS3 te krijgen?
Anoniem: 261170
PSN id: GG--77
Volgens mij zijn beide versies grafisch nagenoeg identiek (op basis van de 1up review). Mee eens dat de d-pad beter is op de PS3. Alleen niet vanwege de plaatsing, maar vanwege hetgebrek aan nauwkeurighied op de d-pad van de 360 (gelukkig wordt de d-pad bijna nooit meer gebruikt verder)harlekein schreef op zondag 27 juli 2008 @ 23:17:
[...]
Namco haalt het optimale uit de consoles. In de vorige generatie was de X-Box versie technisch iets beter. Nu is dat de PS3 versie. Bovendien leent de PS3 controller zich beter voor een game als SC omdat de d-pad centraal geplaatst is. Ook de Hori arcade zijn ruimer beschikbaar voor de PS3. Daarnaast is Soul Calibur na de Dreamcast versie begonnen op de PS.
En persoonlijk schat ik ook in dat Vader gewilder is als Yoda.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
-
Je hebt Tekken 5 DR Online over het hoofd gezien.SeamusXanthus schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:09:
[...]
- knip -
Verder is dit de eerste mogelijkheid op de PS3 om online een fighter te spelen. Gelukkig sla ik deze game over, scheelt me weer kopzorgen voor welke console ik hem moet kopen
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dank u, kletsen we daar verder...!TheZeroorez schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:33:
[modbreak]Ik heb even een grote lading mediacenter-dingetjes naar Playstation 3 als media center - deel 3 verplaatst ;)[/modbreak]
-------
Die zijn van amerika, in europa zien ze er dacht ik anders uit. Zilver met geel dacht ik.Frank J. schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:50:
Toch grappig dat de Greatest hits boxen van de PS3 titels rood worden. Lijken erg op het overleden HD DVD
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door E2TK op 29-07-2008 08:02 ]
Het is puur een techdemo, dus om te laten zien wat de PS3 allemaal realtime kan renderen het heeft dan ook niets met een game te maken.swopdark schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:05:
Weet er hier iemand iets over dat filmpje Linger in the Shadows dat op het PSN is verschenen? Vage sjit en een wel heel stoer sfeertje. Op Youtube staat ook nog een filmpje dat ook al niet erg verhelderend is. Weet iemand meer?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als je het bestand weer kopieert naar een externe HD of een memory card dan is het bestand weer normaal hoor.chrisboers schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:52:
Volgens mij kan je geen enkel bestand van de PS3 naar iets anders kopieren (tenminste, leesbaar dan). Groter of kleiner dan 4GB.. Eenmaal naar de PS3 is voor altijd versleuteld.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dat is dan jammer, want het gele-grijze ontwerp geldt voor heel Europa. Hier geldt het principe dat de goedkope uitgaves zo lelijk mogelijk eruit moeten zien om extra op te vallen en om hardcore gamers alsnog aan te sporen heel snel de originele uitgave te kopen voordat die niet meer verkrijgbaar is. (t Vloekt anders zo met de rest van de verzameling...)Nico111 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:32:
Ik hoop dat het in Europa ook de rode hoes gaat worden, want die vind ik veel mooier!!!!!
Soms is het dus toch beter om zo'n volgevreten vetklep aan de andere kant van de oceaan te zijnymmv schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:37:
[...]
Dat is dan jammer, want het gele-grijze ontwerp geldt voor heel Europa. Hier geldt het principe dat de goedkope uitgaves zo lelijk mogelijk eruit moeten zien om extra op te vallen en om hardcore gamers alsnog aan te sporen heel snel de originele uitgave te kopen voordat die niet meer verkrijgbaar is. (t Vloekt anders zo met de rest van de verzameling...)
De Japanse goedkope edities zijn trouwens ook heel lelijk. Om de een of andere reden hebben de Amerikanen wel goed vormgegeven Greatest Hits-covers. Dat gold ook al voor de PS2 en PSP-uitgaves.
Wat trouwens wel in het zicht is zijn de ruggen van de gamesdoosjes. Europese games hebben bijna altijd een dodelijk saaie witte rug met zwarte letters met een afgezaagd Arial-font, terwijl games uit andere werelddelen helemaal in de stijl zijn van de rest van de cover.m4yall schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:33:
Na lang te hebben vergeleken vind ik de rode misschien ietsie pietsie mooier. Dat zilver met geel heeft ook wel wat. Bij mij staan ze toch niet in het zicht, dus kan me niet veel interesseren eigenlijk
Dat zijn nogal verschillende games. Zoek eens naar wat reviews en oordeel daarna wat je het leukst lijkt.Tankbuster schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:52:
Ik wil graag met m'n vrienden offline co-op een spel spelen en omdat Rainbow Six Vegas en Warhawk naar 30€ gaan, wou ik vragen welke daarvoor beter is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Mag ik vragen waar je vandaan hebt dat Warhawk naar de 30 euro gaat?Tankbuster schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:52:
Ach ik vind de cover niet zo " super" belangrijk zolang ze maar 30€ wordenIs eigelijk ook Warhawk te koop met bijde addons op de Disc? Nog een kort vraagje: Ik wil graag met m'n vrienden offline co-op een spel spelen en omdat Rainbow Six Vegas en Warhawk naar 30€ gaan, wou ik vragen welke daarvoor beter is.
Heb je de E3 bekeken? Warhawk wordt een Platinum titel zeiden ze op de E3.Skire schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:23:
[...]
Mag ik vragen waar je vandaan hebt dat Warhawk naar de 30 euro gaat?
Mooi! Zit je alleen nog met de 4GB limiet van externe media, maar dat is natuurlijk bekend! Een 4GB+ bestand kun je dus alleen deleten, kopieren naar iets anders zit er dan niet meer in.Creepy schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:21:
[...]
Als je het bestand weer kopieert naar een externe HD of een memory card dan is het bestand weer normaal hoor.
-------
oh jammer.. Het leek me wel wat zo'n psychodelische omgeving met allerlei onverklaarbare wezens en zaken. Maar ff voor mijn info: wat is er zo speciaal aan deze techdemo? Dit is toch niet perse iets wat een 360 of dikke PC bijvoorbeeld niet kan?Chaoss schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:36:
Het is puur een techdemo, dus om te laten zien wat de PS3 allemaal realtime kan renderen het heeft dan ook niets met een game te maken.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Fantastic 4 was nou niet echt een topper maar goed om te lezen dat je je hebt vermaakt. Als je van dat soort games houd en je hebt een PS3 met BC (dus de 60 versie) dan kan iedereen je God Of War deel 1 en 2 aanraden voor de PS2, geen multiplayer maar gewoon topgames.Anoniem: 261170 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:03:
Nu wil ik graag meer van dit soort games aanschaffen. Maar heb geen idee welke titels min of meer overeenkomen met Fantastic 4. Jullie vast wel :-)
Ik hoor het graag!
[ Voor 34% gewijzigd door GG---77 op 29-07-2008 13:40 ]
PSN id: GG--77
Ik snap het niet helemaal. Die techdemo is al redelijk oud en was toen ook niet bijzonder indrukwekkend. Nu zo op een groot scherm al helemaal niet meer. De laatste keer dat ik er over las zou het een soort interactieve omgeving worden. Niet echt een game ook. Ik word er niet warm of koud van.swopdark schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:00:
[...]
oh jammer.. Het leek me wel wat zo'n psychodelische omgeving met allerlei onverklaarbare wezens en zaken. Maar ff voor mijn info: wat is er zo speciaal aan deze techdemo? Dit is toch niet perse iets wat een 360 of dikke PC bijvoorbeeld niet kan?
Maar wat heeft de santa monica studio van Sony dan te maken met deze techdemo? De Santa Monica studio's zijn (dacht ik) verantwoordelijk voor de gruwelijke Gow Of War games.
[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-07-2008 15:51 ]
Anoniem: 268098
Damn, ik pik ff Ratchet en Heavenly Sword mee-d- schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:40:
Platinum's zijn te pre-orderen bij Play.com
Uncharted: Drake's Fortune - EUR 20.99
Ratchet & Clank: Tools Of Destruction- EUR 20.99
Heavenly Sword - EUR 20.99
Resistance: Fall Of Man - EUR 25.49
Motorstorm - EUR 20.99
Assassin's Creed - EUR 23.99
Alles incl. verzendkosten. Erg mooie prijzen
Ik heb deze al in handen gehad (werk bij sony idd)Anoniem: 268098 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:44:
Iemand die meer weet over de nieuwe model(80GB) die komende maand naar EU komt? Ik ben benieuwd of ze de processor en de rsx- chip op 65nm draaien...
omdat het kan!
God of War is alleen een button-basher als de gebruiker er niets van kan. En dit geldt voor alle goeie hack&slash-games. Als je enige ervaring met zulke games hebt dan zal je niet button bashen.GG---77 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:34:
Ik heb eigenlijk nooit God of War gespeeld. Zit misschien mis maar ben niet zo van de button bashers. Maar hoor er toch veel verhalen over. Is dat nog de moeite om die een keer te halen?
@ egopro. Co-op Resistance?Moet ik die toch maar weer eens erin doen. Heb deze nadat ik COD4 gekocht had is die er nooit meer in geweest maar kan me toch echt geen co-op herrineren...!
Voor 21 euro is het wel te doen. Ik denk dat ik heavenly sword ook even meepik.
Nee, precies, maar dat boeit niet zo, het feit dat hij op de PS3 real time draait is het leuke eraan (plus de demo zelf natuurlijkswopdark schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:00:
[...]
oh jammer.. Het leek me wel wat zo'n psychodelische omgeving met allerlei onverklaarbare wezens en zaken. Maar ff voor mijn info: wat is er zo speciaal aan deze techdemo? Dit is toch niet perse iets wat een 360 of dikke PC bijvoorbeeld niet kan?
Ik denk dat een of meerdere leden van die poolse groep bij die studio werkt.Maar wat heeft de santa monica studio van Sony dan te maken met deze techdemo? De Santa Monica studio's zijn (dacht ik) verantwoordelijk voor de gruwelijke Gow Of War games.
Ik denk dat men maar eens op moet houden met het gezeur over dat de 360 lijkt op een PC, want dat is kolder. De 360 heeft 3 cores, 6 parallelle threads (2 per core) en unified memory en de proc is een power pc. Een PC heeft geen unified memory, wel potentieel meerdere cores maar geen parallelle threads per core en je kunt niet uitgaan van het aanwezig zijn van meerdere cores. De proc is intel en de endian is niet hetzelfde.swopdark schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:50:
Volgens EA is het dus te moeilijk om een typische PC game over te zetten naar de PS3 want de reden dat Red Alert 3 voor de PS3 is gecancelled heeft te maken met programmeerproblemen. Hoe je dit dus moet lezen is: het kost te veel geld om speciaal voor de PS3 de engine te herschrijven terwijl de engine voor de PC en 360 door overeenkomende hardware architectuur niet heel veel extra werk met zich mee zal brengen maar wel veel opbrengsten.
Dit is natuurlijk hét voordeel waar MS op zat te wachten bij het ontwerp van de 360.
[ Voor 56% gewijzigd door EfBe op 29-07-2008 18:58 ]
Voor mij nog een van de leukste coop games op de PS3 de enige die ik en mijn vriendin samen hebben gespeeld van begin tot eind.GG---77 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:34:
@ egopro. Co-op Resistance?Moet ik die toch maar weer eens erin doen. Heb deze nadat ik COD4 gekocht had is die er nooit meer in geweest maar kan me toch echt geen co-op herrineren...!
Anoniem: 225504
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 225504 op 29-07-2008 19:06 ]
Klopt.Skire schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:22:
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat de developers pas ná de release een demo willen uitbrengen, pin me er alleen niet op vast.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hoezo?Phydomir schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:16:
[...]
Klopt.
Blijf het een vage manier vinden. Als ik twijfel of ik een game wil of niet is een demo een goede tool. Die halen ze nu weg....
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
ik los het zo op:mjl schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:56:
[...]
Mooi! Zit je alleen nog met de 4GB limiet van externe media, maar dat is natuurlijk bekend! Een 4GB+ bestand kun je dus alleen deleten, kopieren naar iets anders zit er dan niet meer in.
Maar zo verliest het wel zijn nut. Tegen de tijd dat er eindelijk een demo is kan het best zijn dat de interesse inmiddels weg is voor de game. Helemaal in de 2e helft van dit/elk jaar waarin goede games zowat wekelijks uitkomen.BertusB404 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:19:
[...]
Hoezo?
Niemand verplicht jou om de game te kopen voor dat er een demo uit is.
Als de makers besluiten na de release een demo uit te geven, heb je je "tool" nog steeds.
Owner of DBIT Consultancy
Als je het er niet genoeg vind kun je er gewoon een usb hub aan hangen.mjl schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:32:
Enige beperking vind ik wel de 2 USB aansluitingen; een controller laden en en HDD aansluiten en het zit al weer vol.
Heb ik liever de witte ruggen, dat staat wat netter als je game collectie op een schap hebt staan.ymmv schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:44:
[...]
Wat trouwens wel in het zicht is zijn de ruggen van de gamesdoosjes. Europese games hebben bijna altijd een dodelijk saaie witte rug met zwarte letters met een afgezaagd Arial-font, terwijl games uit andere werelddelen helemaal in de stijl zijn van de rest van de cover.
Het heeft met een filmpje bekijken, terug- en vooruitspoelen en bepaalde dingen vinden te maken, ik vind het ook vaag, maar het heeft niets met gamen te maken.swopdark schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:00:
[...]
Maar wat heeft de santa monica studio van Sony dan te maken met deze techdemo? De Santa Monica studio's zijn (dacht ik) verantwoordelijk voor de gruwelijke Gow Of War games.
Zo werkt het tegenwoordig in de game industrie, developers zijn zo bang dat mensen hun game niet kopen als een demo of review slecht is. Zo mogen game sites/bladen tegenwoordig blij zijn als ze bij de grote games een review mogen plaatsen voor de release, als ze uberhaupt de gold versie van het spel te spelen krijgen voor release.Phydomir schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:16:
[...]
Klopt.
Blijf het een vage manier vinden. Als ik twijfel of ik een game wil of niet is een demo een goede tool. Die halen ze nu weg....
Als bij die andere goede games precies hetzelfde gebeurd is er niets aan de hand..Phydomir schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:54:
[...]
Maar zo verliest het wel zijn nut. Tegen de tijd dat er eindelijk een demo is kan het best zijn dat de interesse inmiddels weg is voor de game. Helemaal in de 2e helft van dit/elk jaar waarin goede games zowat wekelijks uitkomen.
Anoniem: 55194
Als je zingen leuk vindt zekerdennus2006 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:13:
Iemand ervaring met Singstar op de PS3?
Is het leuk?
PSNID : HoefMeistert
Ik wacht nog even met installeren, wie zegt dat deze niet ook PS3's weet te bricken?1shot1kill schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 07:18:
Update 2.42
This update improves the playback quality of some PLAYSTATION 3 and PlayStation format software.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq