Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03:13
het lijkt me dat sony wel heeft geleerd van de 2.4 fout :p

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
1shot1kill schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 07:18:
Update 2.42

This update improves the playback quality of some PLAYSTATION 3 and PlayStation format software.
Wat moeten we hieruit verstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Rhox1979 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:16:
[...]
Dat EA en Ubisoft wellicht niet de schuldige zijn van het crashen van hun games? ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
EfBe schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:42:
[...]

Dat EA en Ubisoft wellicht niet de schuldige zijn van het crashen van hun games? ;)
Of juist wel en Sony moet erachteraan om het te verbeteren, omdat hun het niet willen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
mm log net in op de ps3 en die zegt nieuwe systeem firmware.

ben benieuwd wat er nieuw is (home mag nu ook wel eens komen :P )

[edit]

ah las het net op ps3focus
Firmware update v2.42 is vanaf vandaag te downloaden. Veel is er niet veranderd met deze update op een aantal kleine punten na. Zo zullen de Trophies sneller worden geladen en zullen een aantal PlayStation titels beter worden afgespeeld.

[ Voor 53% gewijzigd door tntkiller op 30-07-2008 12:31 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
tntkiller schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:29:

[edit]

[...]
Konden we deze maand Life With PS niet verwachten? Misschien dat dat er nog stiekem bij in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Voor diegenen die wachten op een Soul Calibur IV demo: Ik heb de game gekocht aan de hand van spelerreacties. Er zijn ook al wat reviews uit. Ik heb de game gisteren van 19:30 tot 00:30 met 3 vrienden zitten spelen. Meer als 200 matches en de tijd vloog voorbij. Ben je op zoek naar een goed vechtspel? Vond je de vorige delen goed? Dan is SC IV een game voor jou.

Wat mij betreft, na de eerste indrukken, minder goed als SC2, maar beter als SC3. Alleen vind ik het jammer dat Astaroth zo veranderd is. Misschien dat Nightmare mijn nieuwe favoriet wordt. Of Yoshimitsu. Moeilijk om te masteren, maar wel een van de coolste characters.

Online mode viel me trouwens reuze mee! Als beide partijen een snelle en stabiele verbinding hebben is het goed te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door harlekein op 30-07-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Wat zijn de bevindingen met de nieuwe Buzz. Hoor er zo weinig over?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 12-09 01:24
E2TK schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:01:
[...]

Konden we deze maand Life With PS niet verwachten? Misschien dat dat er nog stiekem bij in zit?
had geen idee waar je het over had :P maar heb het net ff opgezocht

ziet er goed uit..ik heb nog niet gechecked of dat er in zit..de kids zitten video te kijken maar zal zo eens kijken

hier nog een film over "life"

http://www.ps3fanboy.com/...ith-playstation-on-video/

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Naruto vechtgame is de demo ook van uit :) Ben nu aan het installen kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Ross schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:03:
Lees het vorige topic door :+
Wireless buzzer roeleren :P

Enige minpuntje is dat de Online mode maar met 1 persoon (vanaf dezelfde PS3) gespeeld kan worden. Komt binnenkort een patch zodat je met 2 buzzers kan drukken. Er zal in de toekomst waarschijnlijk ook een patch komen om met meerdere mensen online (vanaf dezelfde PS3) te gaan. Dit is namelijk een vbeel gevraagde functie binnen de buzz community

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
Aight! schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:16:
Naruto vechtgame is de demo ook van uit :) Ben nu aan het installen kijken of het wat is.
Ik had m op de PS2 en k vind deze echt niet beter ofzo. T ziet er niet bijster goed uit en t vecht ook nog eens niet lekker....beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rhox1979 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:16:
[...]
Ik neem aan dat je het kunt vergelijken met driverupdates van bijvoorbeeld nVidia, die correcties/optimaliseringen voor bepaalde spellen bevatten.

Heb 2.42 zojuist geinstalleerd, en het is gelukkig goed gegaan. Anders had ik mijn PS3, die ik sinds gisteren heb, alweer gebricked kunnen terugsturen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ross schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:03:
Nieuwe Buzz is echt vet! Ziet er ook fantastisch uit in HD!

Een echte aanrader..

Ook leuke vragen over actuele zaken tot eind vorig jaar. En online is ook leuk, alleen jammer dat je niet met z'n 2-en online tegen andere kan spelen, kan alleen maar alleen. Misschien dat dit nog in een update goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:06:
[...]

had geen idee waar je het over had :P maar heb het net ff opgezocht

ziet er goed uit..ik heb nog niet gechecked of dat er in zit..de kids zitten video te kijken maar zal zo eens kijken

hier nog een film over "life"

http://www.ps3fanboy.com/...ith-playstation-on-video/
Volgens mij zat dit er al in bij een vorige update. Kwam hem volgens mij tegen tussen de screensavers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
harlekein schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:02:
Voor diegenen die wachten op een Soul Calibur IV demo: Ik heb de game gekocht aan de hand van spelerreacties. Er zijn ook al wat reviews uit. Ik heb de game gisteren van 19:30 tot 00:30 met 3 vrienden zitten spelen. Meer als 200 matches en de tijd vloog voorbij. Ben je op zoek naar een goed vechtspel? Vond je de vorige delen goed? Dan is SC IV een game voor jou.

Wat mij betreft, na de eerste indrukken, minder goed als SC2, maar beter als SC3. Alleen vind ik het jammer dat Astaroth zo veranderd is. Misschien dat Nightmare mijn nieuwe favoriet wordt. Of Yoshimitsu. Moeilijk om te masteren, maar wel een van de coolste characters.

Online mode viel me trouwens reuze mee! Als beide partijen een snelle en stabiele verbinding hebben is het goed te doen.
Als hij minder is dan Sc2 neem ik hem niet mee :P dat spel vond ik namelijk ook al niks. (is wel goede game hoor, maar vechtspellen zijn echt niks voor mij)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
EALA producer Amer Ajami has told Videogamer that the reason why Red Alert PS3 was put on hold is due to the fact that the console “very exotic and tough to develop for.”

“We actually announced a PS3 version early on but that was when we were still doing a lot of technical exploration of the architecture,” he said.

“PS3 is a very powerful system but as you guys know it’s very exotic and tough to develop for and our engine really at the time wasn’t designed for PS3.”

He however added that the team “might go back and do something with the PS3 later on”.

Some new screens were published this morning, in case you didn’t see them earlier. PC and 360 only though, of course.

bron gamert.nl ;)
Originele bron weet ik ff niet meer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:47:
[...]
dus een verliesgevend project op de PS3 cannen is natuurlijk beter voor de uiteindelijke eindafrekening, en dat is wat telt bij EA.
Wat wil je daarmee zeggen, andere devs/publishers zijn filantropische instellingen en voor hun boeit de eindafrekening dus niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Pixel Junk Eden, mega top, mega relax, mega vette muziek :D

Ik ben verslaafd!Die Demo is al geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
BamSlam_ schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:24:
[...]

Ik neem aan dat je het kunt vergelijken met driverupdates van bijvoorbeeld nVidia, die correcties/optimaliseringen voor bepaalde spellen bevatten.

Heb 2.42 zojuist geinstalleerd, en het is gelukkig goed gegaan. Anders had ik mijn PS3, die ik sinds gisteren heb, alweer gebricked kunnen terugsturen. >:)
Beetje jammer dat veel mensen nu zo overdreven doen. Alle firmware updates zijn tot nu toe vlekkeloos verlopen behalve 2.40 dan. En zelfs bij 2.40 waren er zeer weinig mensen die last hadden van gebrickte Playstations. Kortom: doe nou niet alsof het zo vaak voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:42:
[...]

Wat wil je daarmee zeggen, andere devs/publishers zijn filantropische instellingen en voor hun boeit de eindafrekening dus niet? :?
Jawel, maar die kijken wel verder dan hun neus lang is, ipv alleen naar de eindafrekening te kijken, bv wanneer je een game port naar de PS3 en die port is goed, dan zijn gamers wellicht bereid vervolgen daarop ook op de PS3 te kopen die zijn bv wel lucratief, bv omdat de 360 een beetje over zn top heen is.

Maar alleen naar de cijfertjes onder de streep kijken levert niet altijd voordeel op. Zie valve: hun slappe houding naar de PS3 toe riekt naar dezelfde houding van Bill Gates tov het internet in 1995: dat boeit niet, het is niet belangrijk. Maar ojee wanneer dat niet meer haalbaar blijkt te zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door EfBe op 30-07-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:02

kingfriko

100 % BULLY

Enige minpuntje is dat de Online mode maar met 1 persoon (vanaf dezelfde PS3) gespeeld kan worden. Komt binnenkort een patch zodat je met 2 buzzers kan drukken. Er zal in de toekomst waarschijnlijk ook een patch komen om met meerdere mensen online (vanaf dezelfde PS3) te gaan. Dit is namelijk een vbeel gevraagde functie binnen de buzz community
Ja daar zit ik ook al op te wachten , verder erg leuk om te spelen 8)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:17:

Helemaal mee eens. Alhoewel ik dat al eerder had gezegd ;).

Oh en mijn CC werkt nu. Ik moest mijn adres gegevens op een vreemde manier invoeren en toen werkte het!

Warhawk nu $30. Is het een leuke spel? Zijn er nog mensen die dat spelen? Ik vond BF 1942 echt geweldig met al die vrijheid dus het spel trekt me wel aan. En een beetje arcade vind ik wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
bv omdat de 360 een beetje over zn top heen is.
Nou nou... Het mag hier dan wel het PS3 topic zijn, maar dit statement gaat me toch wel (veel) te ver. Of is dit een wel heel flauwe poging om de PS3-360 flamewar nieuw leven in te blazen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:21:
[...]

Oh en mijn CC werkt nu. Ik moest mijn adres gegevens op een vreemde manier invoeren en toen werkte het!

Warhawk nu $30. Is het een leuke spel? Zijn er nog mensen die dat spelen? Ik vond BF 1942 echt geweldig met al die vrijheid dus het spel trekt me wel aan. En een beetje arcade vind ik wel leuk!
30 dollar is niet duur.

Alleen amerikaanse store uiteraard, of bedoel je 30 euro?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:30:
[...]

30 dollar is niet duur.

Alleen amerikaanse store uiteraard, of bedoel je 30 euro?
Ik woon in Amerika. Dus ja dat is $30 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Speedlink schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:20:
[...]

Ik had m op de PS2 en k vind deze echt niet beter ofzo. T ziet er niet bijster goed uit en t vecht ook nog eens niet lekker....beetje jammer
ik vond hem wel opzicht goed uitzien, maar tja erg simepele controls, beetje hetzelfde niveau als DBZ.
Sowieso niet echt mijn ding. Volg naruto ook al 3 jaar niet meer dus snap er ook niet meer veel van.
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:21:
[...]

Het is echt mega top, snel weer eens mijn vaders cc lenen :)
Had het in het begin even niet door, maar nu vlieg ik door het hele scherm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

m4yall schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:10:
[...]

Of juist wel en Sony moet erachteraan om het te verbeteren, omdat hun het niet willen :9
Shit, je bent me voor :)

Sony mag de troep van EA en Ubisoft weer herstellen.
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:21:Warhawk nu $30. Is het een leuke spel? Zijn er nog mensen die dat spelen? Ik vond BF 1942 echt geweldig met al die vrijheid dus het spel trekt me wel aan. En een beetje arcade vind ik wel leuk!
Dan klinkt Warhawk als een game voor jou. Ben zelf niet zo'n BF-fan, maar de arcade aanpak in Warhawk trok me wel. Ik vond Warhawk een leuke variant op BF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don't feed the trolls ;)

[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 30-07-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:29:

[edit]

[...]
Is inderdaad relaxed, trophies laden een stuk sneller. Pixeljunk Eden demo is inderdaad gheil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Aight! schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:17:

Ik ben vanmiddag ook verslaafd geraakt. Het principe is simpel, het ziet er fraai uit en de ambient-muziek is fantastisch. Morgen 'ns kijken in welke online store het spel het goedkoopst is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23
Ik kan geen Pixeljunk Eden demo vinden, waar hebben jullie die vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
tiguan schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:06:
Ik kan geen Pixeljunk Eden demo vinden, waar hebben jullie die vandaan dan?
Ik heb hem uit de Amerikaanse online winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Net Soul Calibur IV erin gestopt, krijg ik eerst PS3 Firmware 2.4.2 te installeren en dan SoulCalibur 1.0.1 patch .. Game uiteindelijk gestart en meteen bij opties "Install data" gekozen. Weet niet waarom ik dat deed maar iig zit ik nu dus al ruim een half uur naar load balkjes te kijken. fullHD, 7.1 surround, dat dan weer wel :P

[ Voor 6% gewijzigd door madwurmz op 30-07-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:24
Er staat een video in de wacht bij Playstation Viddler. Waarschijnlijk voor de blog ivm de update van gisteren met morgen de 31ste een demonstratie van PS Life?

http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/75/

Ik zit er zwaar over te denken om PJ Eden te kopen binnenkort. Demo zwaar verslavend en helemaal met Trophies, na de demo uitgespeeld te hebben probeer ik nu zo lang mogelijk opnieuw de levels te spelen, swinnggg swinnngg door het level! Nooit gedacht dat dit me zo kon aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:14:
Er staat een video in de wacht bij Playstation Viddler. Waarschijnlijk voor de blog ivm de update van gisteren met morgen de 31ste een demonstratie van PS Life?

http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/75/

Ik zit er zwaar over te denken om PJ Eden te kopen binnenkort. Demo zwaar verslavend en helemaal met Trophies, na de demo uitgespeeld te hebben probeer ik nu zo lang mogelijk opnieuw de levels te spelen, swinnggg swinnngg door het level! Nooit gedacht dat dit me zo kon aantrekken.
Pixeljunk Eden komt morgen uit!

link: http://www.n4g.com/ps3/News-172020.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
De demo kon me niet echt bekoren. Begreep niet echt wat je moest doen, terwijl het er niet ingewikkeld uit ziet. :O

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de bedoeling was mij ook niet helemaal duidelijk. Ik neem aan dat je gewoon naar die dingetjes in de lucht toe moet slingeren, maar bij die bovensten kwam ik niet eens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:38:
Nee, de bedoeling was mij ook niet helemaal duidelijk. Ik neem aan dat je gewoon naar die dingetjes in de lucht toe moet slingeren, maar bij die bovensten kwam ik niet eens in de buurt.
Je hebt dus pollen (die ronde dingen die rond vliegen). Die moet je dus collecteren. Die gaan dan naar de dichtstbijzijnde "zaad". Als die opgevuld is groeit er een plant uit. Je bent dus aan het klimmen om je "goal" te vinden.

Intussen heb je ook een energie bar. Die ronde dingen met een stip in het midden zijn energie cellen. Je moet dus zorgen dat je altijd energie hebt voordat je je goal bereikt. Doe je dit niet ga je dood en moet je overnieuw beginnen.

En je hebt natuurlijk ook co-op mode zodat je met andere mensen kunt spelen.

Dit is niet je intense FPS maar is toch wel relaxed om rond te vliegen/swingen/jumpen en een beetje rond te "exploren". En natuurlijk zijn er ook rondvliegende vijanden en moeilijker locaties waar je heen moet jumpen/swingen/vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Je kunt in Pixeljunk (bijna) alles met 1 knop besturen. Met je "richtingzoeker" en X spring je een kant op. Als je aan een plant hangt en geen riching kiest, kun je met X om je as cirkelen om pollen te verzamelen. Druk nog 'ns op de X en je touwtje breekt en je vliegt weg. Hou de X ingedrukt en je vliegt door alle planten heen ipv dat je aan de eerstvolgende plant blijft hangen.

Als je vijf of meer pollens geraakt hebt, krijg je trouwens bonus-seeds.

[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 31-07-2008 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:11:
Je kunt in Pixeljunk (bijna) alles met 1 knop besturen. Met je "richtingzoeker" en X spring je een kant op. Als je aan een plant hangt en geen riching kiest, kun je met X om je as cirkelen om pollen te verzamelen. Druk nog 'ns op de X en je touwtje breekt en je vliegt weg. Hou de X ingedrukt en je vliegt door alle planten heen ipv dat je aan de eerstvolgende plant blijft hangen.

Als je vijf of meer pollens geraakt hebt, krijg je trouwens bonus-seeds.
en als je in 1 "zaad" springt en dan daarna in een andere "zaad" springt krijg je extra bonus energie cellen.

En als je op R1/L1 drukt dan wordt je door je touwtje ingetrokken. Is wel handig als je weer van hetzelfde plek wilt springen. Na een paar keer draaien breekt je touwtje dus is het wel handig om te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
In dit filmpje staan de features: http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/63/

Jammer is wel dat je co op alleen offline kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
chrisboers schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:22:
[...]

Nou nou... Het mag hier dan wel het PS3 topic zijn, maar dit statement gaat me toch wel (veel) te ver. Of is dit een wel heel flauwe poging om de PS3-360 flamewar nieuw leven in te blazen?
Die opmerking sloeg niet op 'nu' maar op een hypotetisch tijdstip in de toekomst waar de 360 bijvoorbeeld (!) over zn top heen is en de gamemaker dus deel 2 wil uitbrengen van een game serie en hij dat niet kan doen op de PS3 want die hebben nooit deel 1 gespeeld.

[ Voor 18% gewijzigd door EfBe op 31-07-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10
Zijn de Platinum games nou al ergens gesignaleerd in NL? Behalve op internet via Play.com bedoel ik dan?

Ik zag dat Bart Smit zijn prijzen heeft verlaagd. Maar of dit ook de Platinum zijn nu?!

Verder noemt niemand ze ook als "nieuw binnen" of wat dan ook.

[ Voor 43% gewijzigd door RiCk op 31-07-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik Devil May Cry 4 gehaald, erg tof spel, al is Easy mode net iets te makkelijk en Normal/Hard mode net iets te moeilijk voor mij :P
Installeren duurde vrij lang maar gelukkig is dit eenmalig.

Wat me net opviel toen ik de kast keek, is dat er zoveel 'deel 4' spellen zijn:
DMC 4, CoD 4, MGS4, GTA4, Elder Scrolls 4 en binnenkort Soul Calibur 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga einde van dit jaar naar New York, tas met geld mee en Peet is weer een aantal games rijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvm.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:55:
[...]

Je moet ook af en toe sprinten met O of met [ ] dacht ik? :)
Het maakt niet uit welke knop je daarvoor gebruikt. /\ is ook goed. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
EfBe schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:34:
Die opmerking sloeg niet op 'nu' maar op een hypotetisch tijdstip in de toekomst waar de 360 bijvoorbeeld (!) over zn top heen is en de gamemaker dus deel 2 wil uitbrengen van een game serie en hij dat niet kan doen op de PS3 want die hebben nooit deel 1 gespeeld.
Ik heb de discussie niet zo gevolg maar wat je hier zegt gaat volgens mij niet altijd op: Een aantal echte PlayStation titels als Devil May Cry en GTA hebben ook succesvol hun voortzetting gedaan bij de 360. Daarnaast zou een game als Gears of War naar mijn idee met open armen ontvangen worden op de PS3. Net zoals Final Fantasy 13 met open armen op de 360 wordt ontvangen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Had iemand trouwens deze cijfers al gezien van EA ? (redelijk verbazingwekkend voor mij iig)

de opbrengst van PS3 is voor EA groter dan de 360 en de Wii samen in Q1 FY09.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
                         Q1      Q2      Q3      Q4      Q1     YOY %
                        FY08     FY08    FY08    FY08    FY09  Change
                       ------- ------- ------- ------- ------- -------

PLATFORM NET REVENUE
 MIX

PLAYSTATION 3              13      17     102     152     139    969%
 Xbox 360                   47     218     196     128      81     72%
 PlayStation 2              61      73     301     166      79     30%
 Wii                        29      59     139      75      57     97%
 Xbox                        3      12       3       1       -  (100%)
 Nintendo GameCube           1       3       1       -       -  (100%)
                       ------- ------- ------- ------- -------
  Total Consoles           154     382     742     522     356    131%

PC                         89      79     148     114      86    (3%)

PSP                        21      21      74      69      57    171%
 Wireless                   33      37      39      42      44     33%
 Nintendo DS                25      47     122      36      21   (16%)
 Game Boy Advance            2       4       2       -       -  (100%)
                       ------- ------- ------- ------- -------
  Total Mobility            81     109     237     147     122     51%

(bron: http://investor.ea.com/ph...cle&ID=1180823&highlight= )

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Erg opvallend ja. Denk dat het te maken heeft dat de PS3 nu natuurlijk erg goed verkoopt (en dan koop je er vaak wat spellen bij) en het feit dat het vooral in Europa (veel?) beter loopt en daar is (denk ik) vanwege de slechte dollar heel veel geld te halen.
Opvallend ook dat de DS gewoon een non-markt is voor EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Piraterij heeft er zeker ook wel wat mee te maken. In dat op zicht is het een heel goede zet van Sony om ook BluRay te nemen. Ik koop dan ook veel prettiger mijn spellen, wetende dat niemand anders ze even makkelijk kan downloaden. Psychologisch iets, maar ik leg er dan liever geld voor neer.

Wel apart dat het EA is die meer aan de PS3 verdient dan aan welk ander platform dan ook. De Playstation brand (PS3+PS2+PSP) heeft bijna 50% aandeel qua netto winst voor EA (tov PC, 360, Wii, DS). Niet slecht dacht ik zo!

En dat terwijl EA nou niet echt zo lief is voor de PS3 (Red Alert 3 onlangs nog..). Beetje onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
En dat de PC ondanks alle PC-gaming-is-doooood! toch gewoon groter is wb omzet dan de 360, PS2 en Wii.

Zeer interessant grafiekje, van één van de grootste software-boeren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
nudie schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:15:
Piraterij heeft er zeker ook wel wat mee te maken. In dat op zicht is het een heel goede zet van Sony om ook BluRay te nemen. Ik koop dan ook veel prettiger mijn spellen, wetende dat niemand anders ze even makkelijk kan downloaden. Psychologisch iets, maar ik leg er dan liever geld voor neer.
Helemaal mee eens! ontwikkelaars zouden de PS3 met open armen moeten omarmen, aangezien dat de enige volledig niet-gehackte console is.
Wel apart dat het EA is die meer aan de PS3 verdient dan aan welk ander platform dan ook. De Playstation brand (PS3+PS2+PSP) heeft bijna 50% aandeel qua netto winst voor EA (tov PC, 360, Wii, DS). Niet slecht dacht ik zo!
Eh, volgens mij is dit staatje omzet, niet winst. Maar ik denk dat omzet en winst relatief gelijk optrekken in deze.
Wiki: Sales revenue or revenues is income received from selling goods or services over a period of time

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
chrisboers schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:18:
En dat de PC ondanks alle PC-gaming-is-doooood! toch gewoon groter is wb omzet dan de 360, PS2 en Wii.
1 woord; Sims.

[ Voor 12% gewijzigd door nudie op 31-07-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach piraterij moeten ze al helemaal niet over zeiken. Alsof Sony bij de PSX en PS2 er zoveel onder te lijden hadden. Stiekem kwam het wel erg goed uit om het marktaandeel te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
nudie schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:25:
[...]
1 woord; Sims.
nudie wijzigde dit bericht 31-07-2008 14:25 (12%)
Cool! zo'n reactie, en dan toch nog 12% gewijzigd krijgen :+
(sorry, moest even :) )

Edit: maar je hebt denk ik wel gelijk, ja.

[ Voor 7% gewijzigd door chrisboers op 31-07-2008 14:47 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Kan er naast zitten, maar volgens de Japanse PS3 nieuwsbrief is Playstation Home binnenkort (of misschien nu al) daar in de PS Store te vinden.

Edit: Nee, het gaat om een beta-test, waarvoor je je kunt aanmelden. Zie de vertaling. Nou ja, ook wel leuk als je daarvoor geselecteerd wordt tenminste.. :P

[ Voor 47% gewijzigd door Atomsk op 31-07-2008 15:45 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
nudie schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:15:

Dit zijn volgens mij omzet gegevens, geen winst. Dus als PS3 games veel duurder zijn om voor te ontwikkelen kan het zijn dat het nettoresultaat aanzienlijk kleiner is. Dan moet je ook meer omzetten. Misschien levert de Wii nog het meeste geld op, aangezien spellen daarop aan de kwaliteit te zien in een middagje in elkaar worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 02:22

ABD

Ik heb interesse in de Logitech MX 5500 revolution desktop set. Ik heb gelezen dat het toetsenbord op de PS3 werkt, maar niets over de muis. Werkt deze en kan je dan UT spelen met deze set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
chrisboers schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:47:
[...]

Cool! zo'n reactie, en dan toch nog 12% gewijzigd krijgen :+
(sorry, moest even :) )

Edit: maar je hebt denk ik wel gelijk, ja.
Ik korte de quote in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03:13
Voor de geïnteresseerden:

De methode om via Entropay.com aankopen te doen in de US store werkt!
Met je NL CC overmaken naar entropay, en dan met de entropay card betalen in de US store.
Zo'n beetje alles is omgerekend goedkoper dan in de EU store.
Zeker nu met de summer sale.

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

BertusB404 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:01:
Voor de geïnteresseerden:

De methode om via Entropay.com aankopen te doen in de US store werkt!
Met je NL CC overmaken naar entropay, en dan met de entropay card betalen in de US store.
Zo'n beetje alles is omgerekend goedkoper dan in de EU store.
Zeker nu met de summer sale.
Ga ik straks direct proberen. Alles is daar eerder en goedkoper. Misschien ga ik ook de Oblivion uitbreiding nog kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

chrisboers schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:18:

Zeer interessant grafiekje, van één van de grootste software-boeren.
Het is 1 kwartaal

In de rest van de kwartalen (al jaren) is het omgedraait. Dit kan te maken hebben met wat nieuwe PC releases, en weinig 360/PS2 releases. Juist bij EA zie je dat PC gaming (op de Sims na), aan het sterven is.

Q1 van het fiscale jaar bij EA is altijd het minst interessante kwartaal, met de laagste omzet. Kijk je naar FY08, dan zie je dat alleen de 360 al ruim 160 miljoen meer omzet genereerd dan de PC.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 31-07-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Een vraagje ivm. de downloadbare spellen zoals flOw, Super Rub a Duck, etc.

Worden die af en toe in prijs verlaagd? Ik ben namelijk van plan me er zo enkele aan te schaffen, maar vele zijn al een tijdje uit. Het zou spijtig zijn als ze binnen afzienbare tijd een stuk goedkoper staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

F e r o x schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:22:
Een vraagje ivm. de downloadbare spellen zoals flOw, Super Rub a Duck, etc.

Worden die af en toe in prijs verlaagd? Ik ben namelijk van plan me er zo enkele aan te schaffen, maar vele zijn al een tijdje uit. Het zou spijtig zijn als ze binnen afzienbare tijd een stuk goedkoper staan.
Ja waarschijnlijk gaat er straks 10% af, dan zijn ze i.p.v. 4,99 nog maar 4,49 sla je slag dan zou ik zeggen... :?

Je kunt zo ongeveer de complete store 'kopen' voor de prijs wat 1 spel in de winkel kost. En prijsverlagingen worden niet aangekondigd. Als je namelijk vandaag verteld dat over 7 dagen de prijs met de helft naar beneden gaat je de komende 7 dagen niks meer verkoopt O-)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
harlekein schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:17:
[...]

Ga ik straks direct proberen. Alles is daar eerder en goedkoper. Misschien ga ik ook de Oblivion uitbreiding nog kopen.
Let er wel op dat je een Entropay Creditcard opent met de valuta Dollars. Als je Euro`s kiest kun je niets kopen uit de US Strore (als je CC namelijk registreert bij de PSN Store wordt automatisch $0,01 afgeschreven, en als je dan Euro`s hebt gekozen accepteert hij dit niet!)
Ik heb me hier een keer mee gekloot, en was dus €10 kwijt :| , je kunt namelijk niet meer achteraf de valuta veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 17:54

f.h

RiCk schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:53:
Zijn de Platinum games nou al ergens gesignaleerd in NL? Behalve op internet via Play.com bedoel ik dan?

Ik zag dat Bart Smit zijn prijzen heeft verlaagd. Maar of dit ook de Platinum zijn nu?!

Verder noemt niemand ze ook als "nieuw binnen" of wat dan ook.
Op bartsmit.com worden ze al als platinum aangeprijs: http://www.bartsmit.com/shop/themaShop.php?menuID=64 (onderaan)

En ze houden zich "keurig" aan de adviesprijzen van platinum titels dus play.com is nog steeds de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:10
weet er iemand of er verschillen zijn tussen de aangekochte versie van assasins creed (platinum), metal gear solid 4, drakes fortune (platinum) via play.com of via een nederlandse winkel?
Enige verschil lijkt mij een Nederlandstalige handleiding...?

Prijsverschil (20€ <> 30€ voor platinum, 40€ <> 60€ metal gear) lijkt me wel het waard om engelse handleiding er bij te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:35:
Ach piraterij moeten ze al helemaal niet over zeiken. Alsof Sony bij de PSX en PS2 er zoveel onder te lijden hadden. Stiekem kwam het wel erg goed uit om het marktaandeel te vergroten.
Dit argument vind ik altijd een beetje gelul en een poging om de piraterij goed te lullen. Console fabrikaneten als Microsoft en Sony halen hun stukje winst uit de verkoop van spellen en niet de hardware. Ook als een console "met winst" wordt verkocht betekend dit niet dat alle gemaakt investeringen er reeds uit zijn. nee dan wordt de console verkocht onder de kosten van het feitelijke produceren maar niet de complete investering erbij. Deze kosten kunnen alleen worden gedekt door de verkoop van spellen.

Dat hun marktaandeel vergroot werd qua verkochte console is 1 ding maar dat ze daarna de apparatuur blijven vernieuwen om hackers tegen te gaan zegt denk ik genoeg. Daarnaasr denk ik dat als misschien 5 pct van de verkochte PS2's gehacked is dat dat veel is dus de meeste mensen kochten gewoon hun software.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:46:
[...]
Het is 1 kwartaal

In de rest van de kwartalen (al jaren) is het omgedraait. Dit kan te maken hebben met wat nieuwe PC releases, en weinig 360/PS2 releases. Juist bij EA zie je dat PC gaming (op de Sims na), aan het sterven is.

Q1 van het fiscale jaar bij EA is altijd het minst interessante kwartaal, met de laagste omzet. Kijk je naar FY08, dan zie je dat alleen de 360 al ruim 160 miljoen meer omzet genereerd dan de PC.
En de PS2 nog meer dan de 360 :P (12 milj)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Hebben jullie wel eens van de FAN test(fan cleaner) gehoord voor de PS3 40G versies.

Check http://www.ps3fanboy.com/...n-with-quick-n-easy-test/

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vampy719 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:34:
Hebben jullie wel eens van de FAN test(fan cleaner) gehoord voor de PS3 40G versies.
Je weet dat je post in een tweakers forum? ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 13-09 07:27
Dit was al een lange tijd besproken in Topic deeltje 15 ofzo. Advies: 1 maal per 6 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
swopdark schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:30:
[...]

Dit argument vind ik altijd een beetje gelul en een poging om de piraterij goed te lullen. Console fabrikaneten als Microsoft en Sony halen hun stukje winst uit de verkoop van spellen en niet de hardware. Ook als een console "met winst" wordt verkocht betekend dit niet dat alle gemaakt investeringen er reeds uit zijn. nee dan wordt de console verkocht onder de kosten van het feitelijke produceren maar niet de complete investering erbij. Deze kosten kunnen alleen worden gedekt door de verkoop van spellen.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over het gegeven dat ook winkels met de verkoop van consoles nauwelijks verdienen door de bijzonder krappe marges. Op consoles wordt nauwelijks of helemaal niet verdiend. Alle inkomsten moeten van de games en accessoires komen. Wie alleen een console koopt en verder alles bij elkaar kopieert is en blijft een dief.
Dat hun marktaandeel vergroot werd qua verkochte console is 1 ding maar dat ze daarna de apparatuur blijven vernieuwen om hackers tegen te gaan zegt denk ik genoeg. Daarnaasr denk ik dat als misschien 5 pct van de verkochte PS2's gehacked is dat dat veel is dus de meeste mensen kochten gewoon hun software.
Wat betekent dat kopieerders gratis meeliften dankzij de eerlijke mensen die wel hun games origineel kopen. Ik vind het het wat dat betreft fantastisch dat de PS3 niet gehackt is, want dat maakt het maken van PS3-games voor developers extra interessant.

[ Voor 22% gewijzigd door ymmv op 01-08-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik wil vanmiddag (US time) een PSP halen. Heeft het nog zin om een special edition te nemen? Normale PSP kost 90 euro met spel, de God of War, of andere specials, zijn 105,- met spel.

Zijn die dingen echt limited? Of heeft iedereen zo'n ding?

EDIT:

Excuses, moet in PSP topic natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 01-08-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

Superkiwi

Hoi doei

Sinds de nieuwe update staat er in het menu ook een icoontje "trofeeen"
Weet iemand waar dit voor is?

Wel handig dat je nu niet je spel hoeft af te sluiten om in het PS menu te komen trouwens!
Alleen jammer dat dit bij films niet werkt...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
scatman schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:25:
weet er iemand of er verschillen zijn tussen de aangekochte versie van assasins creed (platinum), metal gear solid 4, drakes fortune (platinum) via play.com of via een nederlandse winkel?
Enige verschil lijkt mij een Nederlandstalige handleiding...?

Prijsverschil (20€ <> 30€ voor platinum, 40€ <> 60€ metal gear) lijkt me wel het waard om engelse handleiding er bij te nemen
Enige verschil is idd de handleiding. De versie in nl EU, dus mocht er een online lock op zitten heb je hier geen last van.

Heb al diverse malen bij play.com besteld en zonder problemen. Laatste bestelling was er binnen 4 dagen _/-\o_ ! Gewoon mazzel of de post sluit beter aan...
dvdkiwi schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 05:47:
Sinds de nieuwe update staat er in het menu ook een icoontje "trofeeen"
Weet iemand waar dit voor is?
OMG, jij leest de topics niet door :? meer info : http://www.joystiq.com/20...-trophy-system-explained/

[ Voor 17% gewijzigd door HoefMeistert op 01-08-2008 07:36 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Pixeljunk Eden blijft een verslavend spel voor mij. M'n vriendin eiste de tv remote op omdat ik niet wou stoppen "nog een keer schat, ik ben er bijna schat, nog effe dit level bekijken schat"... en toen was het plots een of ander vrouwenkanaal op tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik lees hier toch veel positieve berichten over Pixeljunk Eden.... toch maar eens proberen... maar heeft de EU store wel een Demo?

Hopelijk kan ik dit weekend mijn PJ Monsters coop verslaving weer tegemoetkomen, hopelijk heeft een vriend (waar ik laatst bijna 2 dagen non-stop PJ monsters mee gespeeld heb) dit weekend weer even tijd om langs te komen. :D

Kheb ook geprobeerd om het met mijn vrouw verder te spelen, ze is geen spelletjes-noob maar PJ Monsters wou niet echt lukken... als ik Ballista! Ballista! zat te schreeuwen had ze geen idee waar ik het over had :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Gisteren ook eindelijk een PS3 gehaald. Ik had geen zin meer om te wachten op de 80GB versie.
Alles aangesloten, gelijk firmware 2.42 er op gezet.

Alleen genaaid met spellen die ik er bij kocht, Ratchet en Clank staat voor 70 euro op de bon. Misschien kan ik die nog ruilen, maar hij is niet gesealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:24:
... als ik Ballista! Ballista! zat te schreeuwen had ze geen idee waar ik het over had :+
ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Bij de EU store van sony weten ze wel wat graaien is: Pixel junk eden staat er voor 9.99 euro, maar in de US store staat hij voor 9.99$. 10$ is 6.42euro! Jaja btw... maar als je die erbij optelt (19%) is 7 euro 63. Nu is het maar een paar euro, maar als 500K mensen die game gaan downloaden in de EU pak je al gauw een behoorlijke extra omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hier nog iemand, en ik ben toch best een verstokt PJ Monsters verslaafde :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
EfBe schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:17:
Bij de EU store van sony weten ze wel wat graaien is: Pixel junk eden staat er voor 9.99 euro, maar in de US store staat hij voor 9.99$. 10$ is 6.42euro! Jaja btw... maar als je die erbij optelt (19%) is 7 euro 63. Nu is het maar een paar euro, maar als 500K mensen die game gaan downloaden in de EU pak je al gauw een behoorlijke extra omzet.
Wat ik zelf eigenlijk storender vond is dat de UK minder betaalt dan de rest van de EU. Het spel kost nl 5 pond (6.33 euro). Dat is ongeveer hetzelfde als wat ze in de VS betalen. Ik vraag me toch af waarom de Britten met 1.70 euro gematst worden voor dit spel...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
EfBe schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:17:
huh hij staat hier voor 7,99 in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:24:
[...]

Wat ik zelf eigenlijk storender vond is dat de UK minder betaalt dan de rest van de EU. Het spel kost nl 5 pond (6.33 euro). Dat is ongeveer hetzelfde als wat ze in de VS betalen. Ik vraag me toch af waarom de Britten met 1.70 euro gematst worden voor dit spel...? :?
Ben het er gedeeltelijk mee eens, maar verwacht je dat ze elke week de prijzen gaan aanpassen op de wisselkoersen? Ik weet ook niet of je USA en EU 1:1 om kan rekenen. Ik bedoel dat doe je met India ook niet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

--MeAngry-- schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:18:
Hier nog iemand, en ik ben toch best een verstokt PJ Monsters verslaafde :P
dat valt me toch van jullie tegen! iedereen hoort toch te weten dat een ballista een apparaat is wat huge pijlen afschiet :P ok dat ding heet ingame niet zo magoed... een van die torens hete bij ons ook "Testla tower" dat moet toch genoeg zeggen :+

en idd 9,99 is wel duur voor voor PJ Eden.... PJ Monsters was toch maar 4,99?? en nogmaals de EU store heeft geen demo van PJ: Eden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Kreeg net deze mail binnen blijkt Oblivion GOTY nu voor 24 euro te koop te staan bij play. Valt oblivion GOTY nu ook binnen de platinum reeks want voor deze prijs ga ik hem metteen bestellen!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
USA en EU prijzen zijn nu eenmaal bijna altijd 1 op 1 tegenwoordig. Het kan nog veel erger : Rock Band. Ik vind het vele malen storender dat de EU store gewoon lichtjaren achter loopt. Probeer maar eens een demo te vinden van een PSN game, lukt je gewoon bijna niet... Playstation moet gewoon trials verplicht maken voor elke PSN game in elke store (de concurrentie kan het ook).

Heeft iemand nu trouwens al bij PJ: Monsters bij Double Team (sp, zonder walkthrough) een rainbow gehaald? Dit is de laatste rainbow die ik mis, en hij is zoooooooooooooo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg momenteel de aanschaf van een PS3, maar twijfel omdat ik al een Xbox 360 heb staan. Hier een paar zaken die mijn beslissing kunnen beïnvloeden:

1. Ik gebruik mijn console(s) vrijwel uitsluitend om te gamen, al is de Blu-Ray speler van van de PS3 wel interessant.

2. Ik speel vooralsnog eigenlijk alleen offline, dus online mogelijkheden zullen mijn beslissing niet echt beïnvloeden. Als er echter duidelijke online-voordelen zijn aan te geven voor de PS3 dan hoor ik ze uiteraard graag!

3. Mijn Xbox 360 heeft geen HDMI aansluiting, maar ik heb al op meerdere plekken gelezen dat men voor games over 't algemeen toch een voorkeur schijnt te hebben voor 720 i.p.v. 1080.

4. Ik denk dat het in mijn geval vooral neer gaat komen op de games. En dan m.n. de games die exclusief voor één van beide consoles zijn. Daarbij komen dan twee vragen op:

4A. Is er iets zinnigs te zeggen over spellen die op beide consoles beschikbaar zijn, oftewel zijn er argumenten om voor zulke spellen altijd of vaak voor de PS3 uitvoering te kiezen i.p.v. de 360 versie?

4B. Zijn of komen er voldoende PS3-exclusieve titels om de aankoop van een PS3 te rechtvaardigen? Moet bekennen dat ik 't niet heel goed volg allemaal, maar kan buiten MGS4 en GT5 niet zo snel een (top)titel bedenken die niet beschikbaar is of komt voor de 360... Afhankelijk van puntje 4A zou ik echter ook kunnen besluiten om de 360 alleen nog maar te gebruiken voor de Xbox-exclusieve titels.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij mijn beslissing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Chaoss schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:54:

knip

en idd 9,99 is wel duur voor voor PJ Eden.... PJ Monsters was toch maar 4,99?? en nogmaals de EU store heeft geen demo van PJ: Eden?

Ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben ivm de prijs:
niet 9,99 maar 7,99. En er is wel een Eden demo in de EU store, ga naar in de spotlight en je ziet naast het spel van 7,99 ook de demo staan.

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon Heavy op 01-08-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

@Ameg

puntje 2, online bij de PS3 is gratis. Dus ook al game je bijna nooit online, als je het wel eens wil hoef je niet voor een heel maand te betalen terwijl je misschien maar enkele dagen online wil.

4a, hangt af van wat soort games je houdt. Resistance 2 en killzone 2 zijn twee enorm grote exclusive FPS titels. Little big planet zal ook inmens populair worden. Motorstorm (2) is een enorm leuke exclusive race game.En zo zijn er nog wel meer.

Nog een punttje om de koop van een PS3 te rechtvaardigen. De PS3 zal nog wel iets van 8 jaar "leven". Sony is hetzelfde van plan met de PS3 als met de PS2. Er zullen dus nog heel lang games voor uit blijven komen, en gezien de degelijkheis van de PS3 zal een PS3 die je nu koopt het waarschijnlijk ook wel zo lang uithouden. Je hebt er lang plezier van dus. :) En je hebt ook nog eens heerlijke stilte.

Hopelijk kun je hier iets mee.

[ Voor 3% gewijzigd door jdm8 op 01-08-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 13-09 07:27
4B. Zijn of komen er voldoende PS3-exclusieve titels om de aankoop van een PS3 te rechtvaardigen? Moet bekennen dat ik 't niet heel goed volg allemaal, maar kan buiten MGS4 en GT5 niet zo snel een (top)titel bedenken die niet beschikbaar is of komt voor de 360... Afhankelijk van puntje 4A zou ik echter ook kunnen besluiten om de 360 alleen nog maar te gebruiken voor de Xbox-exclusieve titels.

Killzone 2, Resistance 1 en 2, Pixeljunk Eden en Monster(Al vind ik Eden best wel saai), Motorstorm,Super Stardust HD en (misschien) MAG maar dat is toch online en dat is geloof ik wel het proberen waard dan als je ook gratis online gamen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
@ameg:
Tja, dat blijft natuurlijk een persoonlijke overweging. Als jij de console ECHT alleen maar voor de games gaat aanschaffen, dan zou ik zelf met de 360 genoegen nemen.
Zo heel erg veel exclusives zijn er nu ook weer niet, en de games die op beide platforms uitkomen zijn vrijwel identiek.
Of je moet het bv HEEL belangrijk vinden om in Top Spin 3 met Nadal te kunnen spelen (die is exclusive voor PS3), of Metal Gear Solid 4 wel HEEL erg goed vinden.

Ikzelf zou geen 360 erbij kopen, omdat daar toevallig een paar exclusives op uitgekomen zijn.

De echte meerwaarde van de PS3 tov de 360 is mi. met name de bluray-speler. Maar, als je die niet gaat gebruiken, vervalt daarmee het belangrijkste argument om OOK een PS3 te kopen.

Ik zal in dit PS3 topic wel een minderheidsstandpunt hebben, maar dit is iig mijn mening. Doe ermee wat je wilt :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:02:
Ik overweeg momenteel de aanschaf van een PS3, maar twijfel omdat ik al een Xbox 360 heb staan. Hier een paar zaken die mijn beslissing kunnen beïnvloeden:

4A. Is er iets zinnigs te zeggen over spellen die op beide consoles beschikbaar zijn, oftewel zijn er argumenten om voor zulke spellen altijd of vaak voor de PS3 uitvoering te kiezen i.p.v. de 360 versie?

Hier een kort lijstje exclusieve titels voor de PS3:
Killzone, Little Big Planet, Jack en Daxter, Motorstorm 1/2, Resistance 1/2, Tekken Serie, God of War 3, Uncharted, Warhawk, Wipeout en veel PSN games zoals Pixeljunk Serie, Stardust HD, Siren

Ik heb de PS3 persoonlijk gekocht voor de volgende voordelen:

- Gratis online
- Geen regio locks
- Blu-ray speler
- Goeie DLNA media center ondersteuning
- Garantie dat die stiller is dan de 360
- Geen RROD
- Standaard USB ports waar third party peripherals op aangesloten kunnen worden (stuur/keyb/mouse/HD)
- Geen DRM Harddisk
- Wifi ingebouwd
- Interne PSU

De meeste 360 exclusives komen uiteindeiljk op de PC (Halo, Gears, Mass Effect, Viva Pinata etc). Ik denk dat beide consoles wel redelijk vertegenwoordigt is op elk genre, alleen vind ik dat het huidige RPG aanbod op de PS3 nogal magertjes is en dat valt me erg tegen.

[ Voor 16% gewijzigd door Furfoot op 01-08-2008 11:20 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:48
Tankbuster schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:10:
[...]

Killzone 2, Resistance 1 en 2, Pixeljunk Eden en Monster(Al vind ik Eden best wel saai), Motorstorm,Super Stardust HD en (misschien) MAG maar dat is toch online en dat is geloof ik wel het proberen waard dan als je ook gratis online gamen kan.
En een oudje, Warhawk. Kost mijn per speel minuut het minst :) Top spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Gisteren PS3 Home theme gedownload uit de Japanse PS store. Dat zou voldoende moeten zijn om je in te schrijven voor de public beta loting van Home. Er zullen echter ook wel een paar Japanners meedoen, dus of je veel kans maakt.. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Frank J. schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:06:
[...]

Ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben ivm de prijs:
niet 9,99 maar 7,99. En er is wel een Eden demo in de EU store, ga naar in de spotlight en je ziet naast het spel van 7,99 ook de demo staan.
ok zo zie je maar weer, mensen praten elkaar te snel na :P 7,99 vinnik een nette prijs!

en dnak voor je antwoord ga vanavond direct de demo proberen, en als die bevalt... kopeuh kopeuh heeft PJM ook een co-op of iig 2p mode? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ja 3 player co op mode maar alleen offline dus niet online :)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.