Welkom in alweer deel 31 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welkom in alweer deel 31 van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: FeaR1986, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Daarnaast blijven we gek op cijfertjes. De volgende poll ga ik bij iedere nieuwe topic resetten en eventueel updaten. De coverart (nu Uncharted) in de header van de startpost is afhankelijk van deze resultaten. Poll: Jouw favoriete game van het moment • GTA IV • MGS4 GotP • GT5 Prologue • Battlefield: BC • Buzz Quiz • Soul Calibur • Singstar • Brothers in Arms HH • Top Spin • Anders Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Disclaimer: Deze bovenstaande gamelijst is tot standgekomen door per post in de voorgaande threads grondig te analyseren, ook is er jing/jang gebruikt maar vooral veel Maggi en een beetje van mezelf (de topic starter). Naast deze lijst komen er nog veel meer games waarvan we nog niet eens wisten dat ze bestonden (Turrican HD schijnt ook in ontwikkeling voor de PS3 te zijn Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heust wel verwerken! ![]() |
These are my principles. If you don't like them, I have others.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ik speel nu in ieder geval meer Bad Company. MGS4 al uitgespeeld en die wordt weer uit de kast getrokken als het druilerige weer voor de deur staat. Dan maar eens op een hogere moeilijksheidsgraad proberen.Dr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:49:
Spelen 'wij' Bad Company? Ik had gedacht dat 'wij' wel MGS4 zouden spelen
Ik in elk geval wel
[ Voor 12% gewijzigd door Phydomir op 07-07-2008 09:11 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 266691
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want ik ben een groot fan van RPG's..Phydomir schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:05:
[...]
Hoe zit het trouwens met de RPG's op de PS3. Zijn er naast FFXIII nog andere titels die ik in de gaten moet houden?
"Wij" hebben dat spel allang uitgespeeld johDr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:49:
Spelen 'wij' Bad Company? Ik had gedacht dat 'wij' wel MGS4 zouden spelen
Ik in elk geval wel
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Daarnaast zou ik Diablo III in de gaten houden, aangezien men 'niet uitsluit' dat deze naar de consoles komt.nudie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:37:
Houd de E3 in de gaten zou ik zeggenZijn genoeg (j)RPGs al aangekondigt maar Sony kennende kan dat een stuk beter (PS2 mocht niet klagen, PS3 gebruikers staan momenteel nog in de kou).
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Even iets te maken wat verduidelijkt dat de 40GB versie maar 2 aansluitingen heeft in tegenstelling tot de 60GB versie.• USB Accessories
Omdat de PS3 beschikt over 4 USB aansluitingen kunnen veel USB accessoires direct aan de PS3 worden aangesloten. Denk hierbij aan een externe hardschijf om je muziek,films of foto's te bekijken, muis en toetsenbord, je MP3 speler (zoals je iPod), een fotoprinter (alleen van epson).
Dan daag ik jou uit om Oblivion in een week uit te spelenDr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:41:
Een die-hard speelt elk spel in een week uit. MGS4 is dé hittitel op de PS3 op moment, die had ik gewoon eerder op dat plekje verwacht dan een doorsnee shooter als Bad Company.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
PSN: Shiver23
Met een swifferdoekje houd ik em mooi..CSB schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:55:
Even een vraagje aan mijn mede-ps3 bezitters: wat doen jullie om je PS3 zoveel mogelijk stofvrij te houden? Met al die fans is het een grote stofhapper.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Yep mee eens, swiffer duster FTW!Shiver23 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:57:
Afstoffen met een Swiffer Duster. Stofzuiger dr op zetten om de binnenkant schoner te krijgen.
7 juli 2008 - PlayStation 3 firmware versie 2.41 zal in het midden van deze week gaan verschijnen volgens Sony. Het gaat hierbij om verbeteringen van firmware 2.40, welke niet bij iedereen even succesvol werd ontvangen. Versie 2.41 zou dan ook errorvrij moeten zijn, al moet Sony dat nog officieel verklaren. Sony haalde de afgelopen week nog firmware versie 2.40 terug gezien diverse problemen van gebruikers, die zelfs hun gehele PlayStation 3 niet meer werkend kregen. De firmware is nog wel via diverse websites online verkrijgbaar, al is het uiteraard aanraadbaar om gewoon te wachten op firmware versie 2.41. De software zal verder geen nieuwe aspecten met zich meebrengen in vergelijking met versie 2.40. De firmware zorgt voor dezelfde toevoegingen als firmware 2.40, waaronder we de ingame XMB en het trophies systeem kunnen verstaan.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
[ Voor 62% gewijzigd door HoefMeistert op 07-07-2008 11:41 ]
PSNID : HoefMeistert
Vind ik geen uitspelenDr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:51:
Oblivion kan je ook uitspelen in een week als je de side quests overslaat. Veel minder dan een week zelfs.
Een extra CRC check is natuurlijk wel een update. Ik had begrepen dat incompleet gedownloadde firmware gewoon geinstalleerd werd....HoefMeistert schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:39:
Volgens "geruchten" zal Sony a.s. woensdag Firmware 2.41 online zetten.
Lijkt me (aangezien het veranderde versie nummer) dat het meer was dan alleen een incomplete firmware download. Anders hadden ze em wel 2.40 gehouden zodat niet weer iedereen hoeft te updaten.
100% mee eens. Mensen die dit topic bezoeken zonder een PS3 te hebben en dan een multi-platform titel van EA te zien krijgen als 'game die er gespeeld wordt' lijkt me ook geen goed doen voor de PS3 als introductieDr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:41:
Een die-hard speelt elk spel in een week uit. MGS4 is dé hittitel op de PS3 op moment, die had ik gewoon eerder op dat plekje verwacht dan een doorsnee shooter als Bad Company.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Vergeet White Knight Story niet en aan het einde van het jaar Fallout III. Ook Borderlands heeft inmiddels mijn intresse....zAo schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:16:
[...]
Daarnaast zou ik Diablo III in de gaten houden, aangezien men 'niet uitsluit' dat deze naar de consoles komt.
Op de korte termijn komt Sacred II naar de PS3.
Ja ja jaDr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:41:
Anoniem: 142353
Een vriend man me heeft er na wat geklaag een controller bij gekregen... da's dan zijn vierde in totaal(origineel, DS3 geimporteerd, kwam niet binnen, nieuwe gekregen, eerste kwam toch binnen, en nu deze lol)zAo schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:37:
Zijn er hier mensen bekend met het verkrijgen van 'extras' wanneer je PS3 erg lang in reperatie is?
De PS3 van een vriend van me was 2,5 maand (!) weg om vervolgens een nieuwe te ontvangen. Na 2 weken ging ook die stuk (VGA stuk). Hij zit nu wederom te wachten op een PS3...
Heb hem liggen, moet nog 'echt' beginnen! Maar ja, dat geldt voor meer games die ik heb, ik ga weer de PS2 kant op ben ik bangMGS4 will it be... Geef me even de tijd. Ik dacht dat iedereen MGS4 al weer uitgespeeld.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 142353 op 07-07-2008 13:06 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
USA heeft maaar 1 taal,wij hebben hier wat meer talen, ik denk dus ook dat er maar 1 taal in zit of de EU heeft er weer iets mee te doen.EfBe schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:56:
Overigens lame: ik zag in de US store de add-on staan voor Oblivion, shivering isles. Die kon je gewoon kopen en downloaden. Maar niet in de NL store hoor... Ik snap dat niet, waarom denkt sony nu MEER geld te verdienen zo? Of mis ik iets? (ja game of the year edition heeft die uitbreiding al, maar niet iedereen heeft die)
[ Voor 65% gewijzigd door Tankbuster op 07-07-2008 15:07 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 07-07-2008 15:10 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Creepy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:08:
Dat is het grote probleem voor ons Nederlanders ja, wachten totdat o.a. de DU en FR vertalingen klaar zijn. Dus qua content zal de NL store bijna altijd achterlopen. Anders moet de US wachten totdat de EU vertaling ook klaar zijn en daar wil Sony US blijkbaar niet aan waardoor de halve EU zich achtergesteld voelt.Ik denk toch ook dat de EU weer iets te zeiken heeft zoals normaal.
En jammer dat de shops verschillende interfaces hebben. Waarom de NL store zo'n rampzalige indeling heeft terwijl in de US store alles makkelijker is te vinden is me nog steeds een raadsel. Ik hoop dat ze dat binnenkort nu ook eindelijk eens gaan rechttrekken. Ik weet niet wie het verschil heeft bedacht maar echt slim is het niet geweest. Studio uit London
Shivering Isles koop ik zodra die hier in NL uit is.
Anoniem: 173041
NeeAnoniem: 173041 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:26:
Weet iemand misschien wanneer er een PS3 bundel i.c.m. een dualshock controller komt? Daar zit ik eigenlijk nog steeds op te wachten, omdat ik het scheef vind nu een PS3 te kopen met een naar mijn mening inferieure controller..
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Over 'vervuiling' gesproken.. lijkt mij zinvol om geen antwoord te geven wanneer je het toch niet weet
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Anoniem: 213565
ok vreemd.
[ Voor 18% gewijzigd door wheeler op 07-07-2008 17:18 ]
Er is een apart Topic voor MGS4, maar om het even samen te vatten:Anoniem: 213565 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:07:
[...]
ok vreemd.
Anyway.. na meerdere topics afwezig te zijn wegens geen tijd. Al 2 maanden ps3 niet aangeraakt behalve in het weekend ff om te upgraden naar 2.40 die er niet was.
Maar goed 2.36 moest ook nog.
Moet nog heel wat spellen uitspelen. R&C, GTA4, Dark Sector enz.
Maar nu jeukt het om BF ook te halen en MGS4.
Wil eigenlijk ff wat eerste ranks meningen van mensen heir die MGS4 hebben uitgespeeld.
Ik wil niet te uitgebreide spellen.
Thanks mate.. nooit geweten dat die "Real triggers" bestondenwheeler schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:09:
Ik heb de Giotek real triggers binnen, gekocht via Play.com en ik ben erg tevreden ondanks dat deze piepkleine stukjes plastic me €4,95 hebben gekost. Voor mij blijft het onbegrijpelijk dat Sony tijdens de ontwikkeling van de controller dit niet naar voren is gekomen. Geen verkrampte vingers meer en/of afglijdende vingers bij gebruik van L2 en R2.
Anoniem: 213565
Dank jem4yall schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:12:
[...]
Er is een apart Topic voor MGS4, maar om het even samen te vatten:
Topsspel. Er zitten wel veel cutscenes in om het verhaal uit te leggen. Verder zijn de controls redelijk uitgebreid omdat je veel kan, maar erg goed te doen. Als dat twee dingen zijn die bij jou onder uitgebreid vallen dan zou ik het niet doen.
Ik heb me enorm vermaakt met MGS4 en doe dit nog steeds. Ben met mijn tweede ronde bezig om nieuwe dingen te verzamelen en er komt ook nog wel een 3de en 4de. Misschien dat ik me ook ga wagen aan MGS Online...
In dat Topic staan ook wel vergelijkingen met eerdere delen. Als je deel 1 zo goed vond, vind ik wel dat je je aan deel 4 moet wagen!Anoniem: 213565 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:30:
[...]
Dank je
Zal dat andere topic ff zoeken.
Denk wel te uitgebreid. Enige MGS die ik heb gespeeld is deel 1 op de PSX. Eigenlijk nooit meer een spel zo goed gevonden met uitzondering van God of War 1 en 2 waar ik ook dat gevoel had.
Misschien maar eens lenen eerst.
Aangezien deze vraag zo ongeveer op elke pagina van deze (mooie) topicsreeks gesteld wordt, leek het me verstandig een kort en bondig antwoord te geven. Deze informatie is niet bekend en als je jezelf ook maar een heel klein beetje in deze topicsreeks inleest (laatste 10 pagina's bv) dan had de vraagsteller zijn antwoord ook gehad. Je hebt gelijk, het was een weinig zinvolle reactie van mijn zijde.WizzieJP schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:05:
[...]
Over 'vervuiling' gesproken.. lijkt mij zinvol om geen antwoord te geven wanneer je het toch niet weet![]()
Cheers
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ook ik moet eigenlijk nog beginnen. heb er een half uurtje op zitten. Ofwel, 20 minuten cutscenes kijken, 10 minuten met old snake rondkruipen. Moet nog even kijken of ik het wel inderdaad zo''n topper vindt. Het ziet er prachtig uit, maar ik kan er nog niet echt in komen... (maar dat kan nog komen natuurlijk!)Arx schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:58:
[...]
Ja ja ja
MGS4 will it be...Geef me even de tijd. Ik dacht dat iedereen MGS4 al weer uitgespeeld.
-
Niet zo gek he. Je heb er net een half uur op zitten.chrisboers schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:48:
[...]
Ook ik moet eigenlijk nog beginnen. heb er een half uurtje op zitten. Ofwel, 20 minuten cutscenes kijken, 10 minuten met old snake rondkruipen. Moet nog even kijken of ik het wel inderdaad zo''n topper vindt. Het ziet er prachtig uit, maar ik kan er nog niet echt in komen... (maar dat kan nog komen natuurlijk!)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 225504
Als het antwoord in de openingspost stond, dan ja, maar om te verwachten dat iemand twintig pagina's gaat doorlezen omdat het antwoord er misschien in staat is dikke onzin.Sandyman538 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:42:
[...]
Aangezien deze vraag zo ongeveer op elke pagina van deze (mooie) topicsreeks gesteld wordt, leek het me verstandig een kort en bondig antwoord te geven. Deze informatie is niet bekend en als je jezelf ook maar een heel klein beetje in deze topicsreeks inleest (laatste 10 pagina's bv) dan had de vraagsteller zijn antwoord ook gehad. Je hebt gelijk, het was een weinig zinvolle reactie van mijn zijde.
Nickname does not reflect reality
Ik heb ze ook en ik heb ze er inmiddels weer af gehaald doordat men vingers nu in een heel onhandige en geforceerde manier op de controller liggen. Daarnaast heb ik er steeds last van dat ik de grotere triggers onbedoeld indruk waardoor ik bijvoorbeeld mijn spaarzame bommen in Super Stardust snel kwijtraak. Ik heb nu juist weer het idee dat de controller een verademing is en ik snap inmiddels dat Sony het niet standaard heeft gedaan. Bij de 360 joypad liggen de triggers meer onder de controller waardoor ze natuurlijker aanvoelen. Nee, de perfecte vorm en ligging van de DualShock controller doe je teniet met de add-ons... zo vind ikwheeler schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:09:
Ik heb de Giotek real triggers binnen, gekocht via Play.com en ik ben erg tevreden ondanks dat deze piepkleine stukjes plastic me €4,95 hebben gekost. Voor mij blijft het onbegrijpelijk dat Sony tijdens de ontwikkeling van de controller dit niet naar voren is gekomen. Geen verkrampte vingers meer en/of afglijdende vingers bij gebruik van L2 en R2.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Reeds 3 trophys ontvangen. Die jij noemt nog niet, maar ik kan eens een poging wagen. Weet je zeker dat je 2,4 hebt én de update (255mb!!) van Stardust binnen hebt?Anoniem: 142353 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:19:
Hebben mensen al wat trophies bij Stardust binnen?
Ik heb namelijk binnen Arcade een planeet bewust uitgespeeld zonder de boost te gebruiken. Maar de bijbehorende trophy ontvangen, nee hoor... Meer mensen die dit herkennen?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
LAG!? zal misschien aan je verbinding liggen? Ik heb nergens lag, bij geen enkele online game trouwens...Tankbuster schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:16:
Komen/Zijn er nog goeie MP spellen voor de PS3, want BF:BC heeft welliswaar goeie MP maar Lag is wel erg
[ Voor 18% gewijzigd door swopdark op 07-07-2008 18:25 ]
Zou iemand zoiets voor me kunnen schrijven voor het backuppen?Eerst helemaal naar links gaan.
Dan eentje naar rechts.
Daarna eerst helemaal naar boven gaan. En dan 6 naar beneden.
Op kruisje drukken. Dan nog een keer op kruisje drukken. En dan even helemaal naar boven, en dan eentje naar beneden. En dan op kruisje drukken. Dan heb je het origineel weer.
Er zijn veel meer mensen met lag maar als daarover verder wilt praten : \[Xbox360/PS3] Battlefield: Bad Companyswopdark schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:23:
[...]
LAG!? zal misschien aan je verbinding liggen? Ik heb nergens lag, bij geen enkele online game trouwens...
Als antwoord op je vraag:
- Resistance: Fall of man blijft een goeie
- Motorstorm trouwens ook nog steeds
- Call of Duty 4 uiteraard...
Zekers, beide updates waren verplicht... heb inderdaad ook wel andere trophies, het is dus niet zo dat het helemaal niet werkt, maar deze wilde ik eens proberen. Is nog niet makkelijk trouwensswopdark schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:21:
[...]
Reeds 3 trophys ontvangen. Die jij noemt nog niet, maar ik kan eens een poging wagen. Weet je zeker dat je 2,4 hebt én de update (255mb!!) van Stardust binnen hebt?
Tuurlijk:SICK schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:26:
Om terug te komen op mijn post van het vorige deel. Mijn ps3 geeft geen beeld meer, maar heeft nog wel geluid. Ik heb alles al geprobeerd, verschillende kabels, video settings gereset (powerknop 5sec indrukken bij opstarten). Vandaag Sony gebeld en het is waarschijnlijk een kapotte videokaart. Ik kan een nieuwe ps3 krijgen. Het probleem is dat ik dan mijn save games kwijt ben. Bij Sony raadde ze me aan om op internet te zoeken naar een manier om (blind) bij het backup menu te komen en zo een backup op een externe hdd te maken. Ik heb tot nu toe niks gevonden.
In het vorige deel hielp PearlPumpkin me blind het thema menu te bereiken.
[...]
Zou iemand zoiets voor me kunnen schrijven voor het backuppen?
BVD
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 142353 op 07-07-2008 18:44 ]
Anoniem: 130184
Dont think so, aangezien zowat iedereen problemen heeft met BF:BC. En een 100mbit met lage pingnaar de amsix lijkt lijkt me snel genoeg voor een potje BF:BC ?swopdark schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:23:
[...]
LAG!? zal misschien aan je verbinding liggen? Ik heb nergens lag, bij geen enkele online game trouwens...
Als antwoord op je vraag:
- Resistance: Fall of man blijft een goeie
- Motorstorm trouwens ook nog steeds
- Call of Duty 4 uiteraard...
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Anoniem: 130184
Heb je een samenvatting? Ik trek het denk ik niet om een heel gamekings filmpje uit te kijken...JeepXJ89 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:56:
@ Arx poll staat in je PM.
Op Gamekings.tv is een interview met ene Dave van Sony, de baas van Benelux. Hij legt veel dingen uit over waarom Europa als laatst is, en over games. Kijkt u zelf maar!
Bedankt voor de moeite maar het werkte nietAnoniem: 142353 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:33:
[...]
Start PS3
Helemaal naar links
rechts
tijdje naar boven om bovenin te komen
5x beneden
X
tijdje naar boven om bovenin te komen
11x beneden
X
X
links
X
X
[ Voor 77% gewijzigd door TheZeroorez op 07-07-2008 20:44 ]
Niet overdrijven, in het vorige topic staat de vraag van die vandaag gesteld werd op pagina 38! Met de juiste keywords zijn 90% van de vragen te beantwoorden in een search, soms ook niet dan is het ook geen probleem om de vraag te stellen. Domme vragen krijgen domme (en nutteloze) reacties.Anoniem: 225504 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:27:
[...]
Als het antwoord in de openingspost stond, dan ja, maar om te verwachten dat iemand twintig pagina's gaat doorlezen omdat het antwoord er misschien in staat is dikke onzin.
Nee, teveel werk. Tussen het 35min durende ge-ouwehoer word de relevante informatie gegeven.Anoniem: 130184 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:03:
Edit.
[...]
Heb je een samenvatting? Ik trek het denk ik niet om een heel gamekings filmpje uit te kijken...
[ Voor 18% gewijzigd door JeepXJ89 op 07-07-2008 19:25 ]
Waar is Call of Duty 4...Arx schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:31:
Attentie!
JeepXJ89 heeft een poll gemaakt. Iedereen ff stemmen:
Poll: Jouw favoriete game van het moment
• GTA IV
• MGS4 GotP
• GT5 Prologue
• Battlefield: BC
• Buzz Quiz
• Soul Calibur
• Singstar
• Brothers in Arms HH
• Top Spin
• Anders
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Uiteraard staat de poll ook in SP.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 59% gewijzigd door JeepXJ89 op 07-07-2008 20:04 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Falcon Heavy op 07-07-2008 19:46 ]
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.20 | PV 4720WP Zuid | PIB Marstek Venus E 5.12 kWh V151.212.0.0 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Dual Shock 3: productiecapaciteit, kan ook wel kloppen want zelfs nu heeft Sony moeite met uitleveren in europa.Tankbuster schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:05:
Waarom komt alles zo laat in de EU stores
[ Voor 42% gewijzigd door Tankbuster op 07-07-2008 21:13 ]
hij zegt o.a. ook letterlijk dat ze hard bezig zijn met andere betaal mogelijkheden. o.a. Paypal noemde hij zelf al en Ideal. Ze zijn er iig druk mee bezig.swopdark schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:38:
[...]
Prepay betaalkaarten: hij zegt letterlijk: reken er niet op in Nederland. Heeft te maken met BTW tarieven en de duidelijke valuta die Sony gekozen heeft voor in de Stores. Hiermee heeft MS dus duidelijk een slimmere keuze gemaakt doordat ze met punten werken betaal je per land dus een verschillend bedrag voor een zelfde hoeveelheid betaalpunten. Hiermee omzeil je de BTW tarieven en valuta's per land in de store. en betaald iedereen feitelijk naar zijn eigen land de kosten om iets uit de store te halen.
Ik snap echt niks van die tropys. Als ik naar de trophys ga staat er dat ik nog geen trophys hebt. En ik zie ook geen gelockte trophys. Die gelockte trophys moet je toch so ie so zien?Anoniem: 142353 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:28:
[...]
Zekers, beide updates waren verplicht... heb inderdaad ook wel andere trophies, het is dus niet zo dat het helemaal niet werkt, maar deze wilde ik eens proberen. Is nog niet makkelijk trouwens
Das lastig, we kunnen je in ieder geval wel vertellen waar je ze kan vinden:technoaddict schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:41:
Ik snap echt niks van die tropys.
[ Voor 12% gewijzigd door swopdark op 07-07-2008 22:42 ]
Yep hier hetzelfde bij een koude start hoor je het ook soms. Is het uitzetten en krimpen van de behuizing door de warmte denk ik.Sn0wblind schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:06:
Elke x als ik de ps3 uitzet of gebruik hoor je hele lichtte tikjes van de behuizing vergelijkbaar als een auto die net gereden heeft die afkoelt. hebben meer van jullie dat nadat jullie de PS3 hebben uitgezet? Het is wel echt de behuizing die je hoort.
ik hoop maar dat het 'in the long run' geen probs geeft. Zelfde als stoff die mischien in de blu ray speler komtKimo schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 01:02:
[...]
Yep hier hetzelfde bij een koude start hoor je het ook soms. Is het uitzetten en krimpen van de behuizing door de warmte denk ik.
Anoniem: 266569
Anoniem: 136772
Je moet ze eerst behalen.technoaddict schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:41:
[...]
Ik snap echt niks van die tropys. Als ik naar de trophys ga staat er dat ik nog geen trophys hebt. En ik zie ook geen gelockte trophys. Die gelockte trophys moet je toch so ie so zien?
Iemand merkte hier pas op dat ik eens in SuperStardust moest gaan en dan ingame naar de trophys moest gaan, maar ook dan staat "you dont have trophys" of iets dergelijks.
Ik zou ze toch moeten zien? Of moet ik het nog ergens "aan" zetten?
Is de SSHD patch alweer online ? Had begrepen dat deze samen met FW 2.40 offline was gehaald.Anoniem: 136772 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 07:13:
[...]
Je moet ze eerst behalen.![]()
Dus eerst (opnieuw?) spelen en dan pas zie je trophies. (mits je firmware 2.4 en de stardust patch hebt).
Ik heb gisteravond geprobeerd deze trophy te halen en het is me gelukt. wow, best lastig al is het enkel omdat je bijna automatisch op de knopje wilt drukken. Soms moet je gewoon een schip of bom opofferen om toch niet te hoeven boosten... Je krijgt de trophy op het moment dat het tweede level start. Ik herken je probleem dus niet.Anoniem: 142353 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:19:
Hebben mensen al wat trophies bij Stardust binnen?
Ik heb namelijk binnen Arcade een planeet bewust uitgespeeld zonder de boost te gebruiken. Maar de bijbehorende trophy ontvangen, nee hoor... Meer mensen die dit herkennen?
[ Voor 13% gewijzigd door JeepXJ89 op 08-07-2008 09:11 ]
Heb ergens gelezen dat je hem op de "easy" mode moest spelen.technoaddict schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:41:
[...]
Ik snap echt niks van die tropys. Als ik naar de trophys ga staat er dat ik nog geen trophys hebt. En ik zie ook geen gelockte trophys. Die gelockte trophys moet je toch so ie so zien?
Iemand merkte hier pas op dat ik eens in SuperStardust moest gaan en dan ingame naar de trophys moest gaan, maar ook dan staat "you dont have trophys" of iets dergelijks.
Ik zou ze toch moeten zien? Of moet ik het nog ergens "aan" zetten?
Ah, ik speel nooit op Easy. Zal het eens proberen.HoefMeistert schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:15:
[...]
Heb ergens gelezen dat je hem op de "easy" mode moest spelen.
[ Voor 25% gewijzigd door Mikey5times op 08-07-2008 09:39 ]
Daar heeft het niet mee te maken. Je haalt makkelijker de trophies in de easy-modus, da's alles. Ik denk zelf dat je de juiste SDHD-update niet hebt binnengehaald.technoaddict schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:26:
[...]
Ah, ik speel nooit op Easy. Zal het eens proberen.
Thnx.
[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 08-07-2008 09:34 ]
Het uitzetten en krimpen van de behuizing is een normaal fenomeen. Ik heb zelf al ruim een jaar de 60GB versie en warmte ontwikkeling en de daarbij behorende afkoeling is niks mis mee. Mijns inziens is juist de manier waarop de ps3 met het laden van een blu-ray omgaat erg positief. Dmv de 'afdichting' in het laad systeem blijft stof wel buiten, anders dan bij een conventionele cd/dvd/bly-ray tray in andere systemen.Sn0wblind schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 02:30:
[...]
ik hoop maar dat het 'in the long run' geen probs geeft. Zelfde als stoff die mischien in de blu ray speler komt
Nope, nergens last van. Net geüpdate en ging gewoon net als alle andere updates, in paar minuutjes gedaan.J_Velsink schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:20:
Iemand anders nog problemen met het updaten naar 2.41?
Het lijkt enorm traag te gaan na 10 minuten stond de teller op 7% en heb de update toen maar geannuleerd.
Wel vervelend want ik kan nu niet online spelen..
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Hmm apart net nog een keer geprobeerd en nu gaat het wel snelitsoutthere schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:26:
[...]
Nope, nergens last van. Net geüpdate en ging gewoon net als alle andere updates, in paar minuutjes gedaan.
Wat mij betreft besteden ze er net even teveel aandacht aan. Want niet alleen de content van de stores zijn anders, ook de lay-out van de stores zijn anders. Localisering e.d. snap ik allemaal wel maar de US store is echt vele malen handiger dan de NL store. Waarom ze niet kiezen voor 1 layout.......swopdark schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:38:
[...]
PSN content: localisering en uitgevers per continent. Sony besteed veel aandacht aan dit onderdeel. je hebt in EU dus gewoon 25 verschillende stores!!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq