iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
2 van de 4 reacties geven aan dat het niet werkt, helaas.mjl schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:20:
[...]
Mischien is dit beter (wel duurder):
Het is een vervanging van de bestaande HDD bay, en geeft je een SATA aansluiting (helaas geen eSATA) aan de buitenkant van je PS3 (met een net weggewerkt dekseltje en bijpassend gat)
[afbeelding]
Link naar website
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Ik heb helaas niet de beschikking over een externe harde schijf. Kan het ook op een andere manier?ymmv schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:47:
[...]
Er is een backup-functie zodat je de inhoud van de HD naar een externe USB-schijf kunt overzetten.
-
Ik weet alleen niet of ik het na een week of 2 ook nog zal spelen. Heel sporadisch misschien even tussendoor.
Gisteren had ik in de mode paindemonium in omgeving block party opeens een score van 22 miljoen!!! Ik geloofde mn ogen niet. Heb deze tot nu toe ook niet meer kunnen nadoen.
Heb je een iPod met een ingebouwde HD of iets dergelijks? Werkte voor mij.mark9534 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:21:
[...]
Ik heb helaas niet de beschikking over een externe harde schijf. Kan het ook op een andere manier?
Nee, die heb ik ook niet. Kan ik de harde schijf niet uit de PS3 halen en hier een image van maken? Zodat ik deze later weer terug kan zetten? Of vervalt dan de garantie op de PS3.ymmv schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:07:
[...]
Heb je een iPod met een ingebouwde HD of iets dergelijks? Werkte voor mij.
[ Voor 5% gewijzigd door mark9534 op 24-07-2008 13:15 ]
Kun je geen usb stick of mp3 speler (met removable disk mogelijkheid) lenen van iemand.mark9534 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:14:
[...]
Nee, die heb ik ook niet. Kan ik de harde schijf niet uit de PS3 halen en hier een image van maken? Zodat ik deze later weer terug kan zetten? Of vervalt dan de garantie op de PS3.
Ik heb op mijn creative zen vision de mogelijkheid om een deel van het geheugen te gebruiken als removable disk. Vervolgens na het swappen van de hd kon de ps3 de removable disk gebruiken om de data uit te lezen.
Burp
Bij de Mediamarkt gevraagd maar daar denken ze blijkbaar dat je PS3 games kan kopieren...
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Heb ik al voorgesteld maar daar gaan ze echt niks mee doen...Tankbuster schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:14:
Ga erheen en neem je beschadigd dingie mee en joun Bluray van UT3.
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Je gaat in een squad het slagveld op (via een lobby met je eigen vrienden een sqad maken en dan met je eigen maten bezig gaan. dus dan luisteren ze wel en heb je wel de benodigte zamenwerking die toch wel vereist is voor dit spel.Phydomir schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:11:
[...]
Het heeft zeker een enorme potentie. Echter lijkt deze game te gaan draaien om het samen werken online. Laat dat nou juist haast nooit gebeuren...
En hebbe we bij de sony showoff ook al niet een sneak preview gezien.
http://www.gametrailers.com/player/36474.html
Tis geen Ingame footage zoo te zien ma als ze dit kunnen realizeren(qua graphics dan) zou dat wel mooi zijn
[ Voor 19% gewijzigd door tooter op 24-07-2008 22:42 ]
hehe gek onnie
PSN: Shiver23
Inderdaad, die had ik nog niet gelezenreuzekind schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:02:
[...]
2 van de 4 reacties geven aan dat het niet werkt, helaas.

Ondertussen nog niet verder met de kabeltjes, ik heb me suf gezocht maar de gewenste kabel; deze wordt ofwel niet naar Nederland verstuurd ofwel het bedrijf weigert aan particulieren te leveren.
-------
Je komt inderdaad hoger door prestaties. Vanaf een bepaalde rang wordt Squadleader. Aan het begin ben je een normaal soldaatje,daarna wordt je medic etc van die dingen. Er worden dus acht gassies bij elkaar gehaald en de hoogste wordt Squad Leader. Ik denk echter dat hier ook wel assists punten komen ofzo om de Teamplay te verbeteren. Ik denk qua communicatie en teamplay dit een ander spel is als de meeste anderen spellen.Shiver23 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 23:08:
Zoals ik begrepen heb kom je hoger in de chain of command door je prestaties. Zonder goed teamplay zal je dus lang kanonnenvoer blijven.
Ik heb meestal mijn spel wel binnen een week binnen als ik bij 3BM bestel..Ixion schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:06:
Iemand hier die ervaring heeft met de ontvangst snelheid van 3busymen en biz-com2? Ik maak me nog geen zorgen maar begin me toch af te vragen hoe lang dit normaal ongeveer duurt.
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 25-07-2008 11:15 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik heb de startpost en gedeeltes van het topic doorgelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil dus een PS3 aanschaffen, maar het is me niet helemaal duidelijk welke modellen er op het moment te verkrijgen zijn.
Wat kan ik het beste nemen?
Ik wil natuurlijk een PS3 met zoveel mogelijk functionaliteit en een zo groot mogelijke HD.
Mocht ik over een bericht heen zijn gelezen waarin dit duidelijk stond uitgelegd, daarvoor dan mijn excuses.
Op het moment alleen de 40GB, makkelijk he?patrickt35 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:27:
Hoi,
Ik heb de startpost en gedeeltes van het topic doorgelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil dus een PS3 aanschaffen, maar het is me niet helemaal duidelijk welke modellen er op het moment te verkrijgen zijn.
Wat kan ik het beste nemen?
Ik wil natuurlijk een PS3 met zoveel mogelijk functionaliteit en een zo groot mogelijke HD.![]()
Mocht ik over een bericht heen zijn gelezen waarin dit duidelijk stond uitgelegd, daarvoor dan mijn excuses.
Binnenkort wordt de 40Gb vervangen door de 80Gb versie voor de zelfde prijs. Eind Augustus meen ik?
Zoiets. Maar als de 40GB versie voor 50 euro minder dan de 80GB in de verkoop gaat is dat een betere optie, voor 50 euro heb je een leuke laptop sata schijf om de 40B te vervangenTLer schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:32:
Enkel de 40Gb versie is momenteel beschikbaar, dan wel niet in een pack.
Binnenkort wordt de 40Gb vervangen door de 80Gb versie voor de zelfde prijs. Eind Augustus meen ik?
Ik hoop er in ieder geval op !
-------
Meer doorzeuren dan denk ik. Ik heb ongeveer het zelfde probleem en eerst wilden ze bij de mediamarkt inderdaad van niets weten. Maar na alles een keer of 3 uitgelegt te hebben kwam er wat beweging en na 5 keer zijn ze akkoord gegaan om het spel (fifa 08 in mijn geval) te vervangen. Vooral er op hameren dat je gewoon een vervangende exemplaar wilt hebben, niet een ander spel.Frostie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:09:
Iemand enig idee waar je vervangende hoesje + inlay kan halen? Mijn kat heeft mijn UT3 hoesje + inlay gesloopt.... Heerlijk op lopen kauwen zo te zien maar nu is het doosje niet echt meer te gebruiken
Bij de Mediamarkt gevraagd maar daar denken ze blijkbaar dat je PS3 games kan kopieren...
Hangt van je CC af... Kans is dat dit volgende week ook in de EU store zo is....nudie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:18:
Damn 5$ titels in de US store (PixelJunk Monsters, Pain, etc). Kunnen wij die ook kopen met een EU creditcard?
PSNID : HoefMeistert
En anders even PSN network card kopen op ebay werkt ook wel goed.nudie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:18:
Damn 5$ titels in de US store (PixelJunk Monsters, Pain, etc). Kunnen wij die ook kopen met een EU creditcard?
Anoniem: 230938
Heb metteen al een vraag/probleem.
Mijn headset werkte prima, maar na een reboot pakt de Playstation de microfoon niet meer.
Had dit gisteren ook, en toen was het na een tijdje kloten weer weg.
Nouja, nu dus wéér niet. Weet iemand wat ik moet doen om hem wel weer aan te krijgen? o.O opnieuw pairen helpt niet.
- De PS3 is wel keigaaf, beter dan die Wii die ik hier heb staan
Dit had ik al gelezen, maar was me onduidelijk of deze ook in Nederland verkrijgbaar zou zijn/komen.TLer schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:32:
Enkel de 40Gb versie is momenteel beschikbaar, dan wel niet in een pack.
Weet je ook hoe de verdere specificaties worden van de 80Gb? Kan je er PS2 games op spelen?
Dit is eigenlijk wel belangrijk voor me, gezien er hier een behoorlijke toren staat aan PS2 games.
PSN ID: Svennie-NL
Nee. Specificaties zijn gelijk aan de huidige 40Gb versie. Je zou er zo'n slimline PS2 bij kunen kopen..patrickt35 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:51:
[...]
Weet je ook hoe de verdere specificaties worden van de 80Gb? Kan je er PS2 games op spelen?
_██_
(ಠ_ృ)
Ik hoef er niets bij te kopen. Heb hier natuurlijk de PS2 staan, en genoeg HDMI/SCART aansluitingen op mijn TV.Atomsk schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:02:
[...]
Nee. Specificaties zijn gelijk aan de huidige 40Gb versie. Je zou er zo'n slimline PS2 bij kunen kopen..
Bij Bizcom gewoonlijk een dag of 10.Ixion schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:06:
Iemand hier die ervaring heeft met de ontvangst snelheid van 3busymen en biz-com2? Ik maak me nog geen zorgen maar begin me toch af te vragen hoe lang dit normaal ongeveer duurt.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Heb je enig idee hoe dit werkt?Shiver23 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:18:
Het zou ook mogelijk zijn om via paypal eenmalig een cc nummer te krijgen voor een specifieke transactie. ik heb dit zelf nog niet geprobeerd maar zou een mooie oplossing kunnen zijn om iets in de store te halen.
Ik kan het zo gauw niet vinden op de site van pay-pal.
Dit is natuurlijk wel een uitkomst voor mensen zonder CC.
Gewoon je PayPal rekening bijvullen en dan doorsturen naar je PSN account.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ik heb het net geprobeerd en het is gelukt, PixelJunk Monsters voor 5 $ of zo'n goeie 3 euronudie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:18:
Ps4/switch gamer
Anoniem: 37763
Moet ik daarvoor de Amerikaanse game hebben? (het gaat hier om de uitbreidingen voor Warhawk en CoD4 die beidde in Europa gekocht zijn)
En mocht het te downloaden en werkend te krijgen zijn geldt dat dan alleen voor haar account of ook voor die van mij op dezelfde playstation. PSN spellen uit de USA store doen het toch ook gewoon op alle accounts op de playstation?
Als je een spel uit een bepaalde online winkel hebt gekocht, moet je ook alle verdere updates en uitbreidingen uit diezelde winkel halen. Wat je downloadt, kun je op elke account van je PS3 gebruiken.Anoniem: 37763 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 20:01:
Kan iemand mij hier vertellen hoe het zit met addon's aankopen in de USA store via de subaccount van mijn Amerikaanse vriendin (die dus met amerikaanse creditcard aankopen kan doen).
Moet ik daarvoor de Amerikaanse game hebben? (het gaat hier om de uitbreidingen voor Warhawk en CoD4 die beidde in Europa gekocht zijn)
En mocht het te downloaden en werkend te krijgen zijn geldt dat dan alleen voor haar account of ook voor die van mij op dezelfde playstation. PSN spellen uit de USA store doen het toch ook gewoon op alle accounts op de playstation?
Visa, Dexia bank in Belgie.Anoniem: 244919 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:13:
Wat heb je voor CC? Visa/mastercard, en van welke bank ?
Lijkt me knap lullig als je een zooitje games gekocht hebt met je US account. En ik denkt dat je er weinig aan kunt doen omdat je eigenlijk toch iets doet wat niet mag/hoort.
Ach, misschien ben ik wel een doemdenker

Anoniem: 225504
maar het gaat hier om addon's voor disc based gamesymmv schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 20:43:
[...]
Als je een spel uit een bepaalde online winkel hebt gekocht, moet je ook alle verdere updates en uitbreidingen uit diezelde winkel halen. Wat je downloadt, kun je op elke account van je PS3 gebruiken.

Beverly Hills zouden ze nog wel kunnen voorstellen, maar als er 10000 in Compton staan dan valt toch op.Anoniem: 225504 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:21:
Zij zullen ook wel doorhebben dat er niet echt zoveel mensen met een PS3 in Beverly Hills wonen

Ik zit met een probleempje bij m'n PSN. Ik heb 3 accounts,een duitse,nederlands en een amerikaanse. Bij de duitse PSN heb ik regelmatig een 8002A/D.... error code en wordt uitgelogt. Het inloggen duurt erg lang of gaat helemaal niet. Op m'n NL PSN en USA PSN heb ik deze problemen niet. Ik heb gehoord dat de EU PSN dezelde servers hebben of klopt dit niet? Ik wil graag de duitse PSN houden vanwege de Betas waarop ik mij aangemeld heb. Of zou ik een emailtje kunnen sturen naar Sony dat ik met mij duitse PSN op de NL PSN kan aanmelden?
Edit: De PS3 website heeft een feedback-functie over hoe andere spelers zich gedragen! Maar alleen voor slecht gedrag.
[ Voor 9% gewijzigd door Tankbuster op 26-07-2008 11:47 ]
Ik ben ook wel benieuwd naar of het kan dat je een add-on koopt uit de US store voor een EU disc. Het punt is nl. dat de US store de shivering isles add-on heeft en ik heb een EU disc, en de readme bij het item in de store zegt niets over het feit of je per-se een US disc moet hebben.Anoniem: 37763 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 00:01:
[...]
maar het gaat hier om addon's voor disc based games
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Anoniem: 106379
Ik heb m,n harde schijf 40GB vervangen door een WD 250GB 2'5 inch 5400 toeren
Op de usb stick staat m,n backup en de update 2.41
alleen geeft de ps3 als melding dat er geen bruikbare update data zijn aangetroffen terwijl deze wel op de usb stick staan
Iemand hier een oplossing voor ??
Ik heb toch de update op de usb stick staan ..?
Heb net PixelJunk Monsters aangeschaft in de USA store met een Entropay debitcard.nudie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:18:
www.entropay.com
Hier kun je een virtuele Visa debitcard aanmaken (edit: in US$!), die je kunt opladen met bijv. je Nederlandse mastercard credit card. Na aanvraag moet je wel wat indentificatiegegevens sturen (kopie paspoort enzo). Daarna maak je een bedrag over naar die debitcard en deze kun je vervolgens gebruiken in de Sony USA store icm willekeurige USA adresgegevens. Opladen is niet gratis, maar altijd nog goedkoper dan de Nederlandse PS3 store gebruiken.
_██_
(ಠ_ృ)
Ik heb de ps3 update 2.41 in de map ps3 gedaan maar steeds krijg ik de melding
Er zijn geen bruikbare update data aangetroffen ..
editten mag en ja je moet een folder PS3 aanmaken met daarin de map update en daarin de update plaatsen, dat zeggen ze toch al 2 keer?Anoniem: 106379 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:57:
moet je die map update zelf maken ??
Thnx hij is nu aan het formatteren
Het was toch map ps3 met daarin een map UPDATE met daarin de update zoals je al zei
Thnx we kunnen weer verder
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heb je je account in euro's of dollars gemaakt? Ik heb er 1 in euro's gemaakt en die wil de amerikaanse store niet accepteren. Nou heb ik weer ergens gelezen dat het met een account in dollars of ponden wel lukt. Vervelend is dat je je account niet van euro's naar dollars om kan zetten...Atomsk schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:50:
[...]
Heb net PixelJunk Monsters aangeschaft in de USA store met een Entropay debitcard.
www.entropay.com
Hier kun je een virtuele Visa debitcard aanmaken, die je kunt opladen met bijv. je Nederlandse mastercard credit card. Na aanvraag moet je wel wat indentificatiegegevens sturen (kopie paspoort enzo). Daarna maak je een bedrag over naar die debitcard en deze kun je vervolgens gebruiken in de Sony USA store icm willekeurige USA adresgegevens. Opladen is niet gratis, maar altijd nog goedkoper dan de Nederlandse PS3 store gebruiken.
Had je je entropay card trouwens al opgeladen toen je 'm toevoegde aan je psn-account?
En had je als naam gewoon "ENTROPAY USER" gebruikt?
USD inderdaad. Je kunt je geld weer terughalen dacht ik, of je doet een betaling aan jezelf via PayPal. Raak je wel geld kwijt natuurlijk.Mikey5times schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 15:23:
[...]
Heb je je account in euro's of dollars gemaakt? Ik heb er 1 in euro's gemaakt en die wil de amerikaanse store niet accepteren. Nou heb ik weer ergens gelezen dat het met een account in dollars of ponden wel lukt. Vervelend is dat je je account niet van euro's naar dollars om kan zetten...
Ik had al een amerikaanse psn account, maar zonder credit card gegevens. Deze heb ik gewoon in de store bij het bestellen toegevoegd. Als naam "entropay user" en de kaart pas gebruikt nadat deze opgeladen was uiteraard.Had je je entropay card trouwens al opgeladen toen je 'm toevoegde aan je psn-account?
En had je als naam gewoon "ENTROPAY USER" gebruikt?
_██_
(ಠ_ృ)
Dan denken ze dat hij er 2 heeft. Ik heb hetzelfde gedaan.-RazieL- schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:50:
Ik heb het adres van het hoofdgebouw van microsoft gebruikt, waarschijnlijk denken ze bij sony nu dat bill gates ook een ps3 heeft
-RazieL- schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:50:
Ik heb het adres van het hoofdgebouw van microsoft gebruikt, waarschijnlijk denken ze bij sony nu dat bill gates ook een ps3 heeft
Hehe, dat heb ik al gedaan, m'n USA account staat op het adres van het Amerikaanse Nintendo hoofdkantoor geregistreerd en m'n JAP account op het adres van het Japanse kantoor.
Hey zit deze al weer volNinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:44:
Tijd voor een nieuw topic?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
niet dusEfBe schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:58:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd naar of het kan dat je een add-on koopt uit de US store voor een EU disc. Het punt is nl. dat de US store de shivering isles add-on heeft en ik heb een EU disc, en de readme bij het item in de store zegt niets over het feit of je per-se een US disc moet hebben.
http://www.ripten.com/200...-on-downloadable-content/
psn downloads zijn regio-protected
Dat wordt dus overprijste downloads uit de EU store halen

Maak een map PS3 maak een submap UPDATE
Plaats de pup file in
\PS3\UPDATE\filename.pup
Zo moet het goed zijn.
Het werkte bij mij ook.
Anders moet je de update ff op een dvdtje branden. In dezelfde structuur.
Burp
Bron: http://www.psonly.nl/nieu...ur_IV_mist_enkele_extras/
Als dit blijkt te kloppen vind ik het echt slordig van de developers. Dat het spel geen achievements heeft kan ik nog bevatten, maar dat er geen rumble support inzit is echt schandalig, de DualShock 3 is nu al een tijd uit dus dat is geen excuus!
Dat van die rumble is idd wel slordig...
PSN-downloads zijn niet regio-protected. Je kunt probleemloos games uit de Amerikaanse store kopen - mits je creditcard geaccepteerd wordt. Het probleem zit hem in de DLC en patches. Als je een game in de VS of Europa koopt, moet je alle downloads en updates voor die game uit de online winkel voor die regio halen. De reden hiervoor is dat niet alle regio's dezelfde gamedisk en dus dezelfde bestanden hebben. Als je een Engelstalige update over een mulit-language Europese versie heenzet, loop je grote kans dat je de game om zeep helpt. Om dat risico te vermijden zit er hoogstwaarschijnlijk die blokkade in.Anoniem: 37763 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:08:
[...]
Op zich begrijpelijk. Het is alleen bijzonder vervelend als je net in een omstandigheid zit dat je de Amerikaanse release van een game hebt, maar je CC geweigerd wordt in de Amerikaanse store terwijl je niets hebt aan de DLCs in de Europese winkel.
Daar staat die add-on niet inAnoniem: 37763 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:08:
[...]
niet dus
http://www.ripten.com/200...-on-downloadable-content/
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Anoniem: 185524
Zijn die er gewoon niet of kijk ik ze over t hoofd op deze mooie zondagochtend?

http://www.ps3-sense.nl/s...50-1604.html?t=1604&goto=
p.s. mogen we het hier hebben over homebrew voor de ps3? (dus puur homebrew geen iso-loader-achtige zaken)
Anoniem: 225504
Volgens mij ging die link echt over mensen met een USA disc based versie die vervolgens niet uit de EU store een Warhawk booster kunnen downloaden.EfBe schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:05:
[...]
Daar staat die add-on niet in. En jouw link gaat over warhawk, die was regio protected per account (je kon hem alleen spelen onder je us account bv, dat is niet meer zo). Hmm....
Volgens mij is de Warhawk disc based versie ook gewoon op al je accounts werkend toch?
In ieder geval haalde ik uit die link dat de add-on zelf regio protected was.
Maar het kan idd alleen voor Warhawk gelden. Ging mij zelf namelijk om de Warhawk en CoD4 uitbreidingen.
Ach man. Als je SC serieus speelt dan wil je helemaal geen rumble. Ik heb die optie in SC2 altijd uit staan. En als je een fighter echt optimaal wil spelen koop je een arcade stick. Die dingen hebben ook nooit rumble.Skire schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:04:
Het schijnt dat Soul Calibur IV geen rumble support heeft voor de Playstation 3, ook zijn er geen achievements voor het spel.
Bron: http://www.psonly.nl/nieu...ur_IV_mist_enkele_extras/
Als dit blijkt te kloppen vind ik het echt slordig van de developers. Dat het spel geen achievements heeft kan ik nog bevatten, maar dat er geen rumble support inzit is echt schandalig, de DualShock 3 is nu al een tijd uit dus dat is geen excuus!
Je zegt het zelf al: als je het spel serieus speelt. Maar voor de mensen die af en toe gewoon lekker een potje willen doen is de rumble feedback hartstikke leuk. Het gaat mij er meer om dat ze het er compleet uitgelaten hebben in plaats van de speler een keus te geven. Dat vind ik nogal slordig.harlekein schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:45:
[...]
Ach man. Als je SC serieus speelt dan wil je helemaal geen rumble. Ik heb die optie in SC2 altijd uit staan. En als je een fighter echt optimaal wil spelen koop je een arcade stick. Die dingen hebben ook nooit rumble.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dit topic is gesloten.