Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 63.492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:04

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Argh, ik heb echt een serieus probleem met gamen op m'n PS3...

Sinds ik PixelJunk Monsters heb gekocht kan ik namelijk niets anders meer spelen, al m'n games liggen stof te vangen... :'( Verslaving... moet... torens... bouwen.... NU!!!

Net wat iemand hier zojuist ook al meldde, best erg dat je aan een spel van 10 euro nog veel meer plezier hebt dan die grote commerciële games van 60 euro.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:18

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

--MeAngry-- schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:48:

Sinds ik PixelJunk Monsters heb gekocht kan ik namelijk niets anders meer spelen, al m'n games liggen stof te vangen... :'( Verslaving... moet... torens... bouwen.... NU!!!

Net wat iemand hier zojuist ook al meldde, best erg dat je aan een spel van 10 euro nog veel meer plezier hebt dan die grote commerciële games van 60 euro.
Ik heb in PixelJunk Monsters al meer tijd gestoken (leuk spel!) dan CoD4, wat ik pas heel recentelijk gekocht heb en waar ik misschien nog een keertje mee ga multiplayeren, CoD3 en Bad Company samen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:52
crzyhiphopazn schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:12:
Ik heb zo net een Samsung Spinpoint HM400Li ingebouwd en deze met succes aan de praat gekregen.
DUs voor mensen die zich afvroegen of het paste en werkte -> Hell Yeah :D

Enige probleem dat ik heb is dat me save games na een backup restore niet goed werken.
Cod 4 detecteert me savegame namelijk niet terwijl ik best wel ver was:(

Na verschillende malen geprobeerd te hebben te saven, savegame en gamedata verwijderd te hebben doet die savegame het nog steeds niet -> krijg 7 corrupte savegame bestanden.

* Oplossing -> alle savegames eraf gegooid en update 2.41 erop opnieuw opgegooid 8)7 .

Nu alleen alle games opnieuw spelen terwijl ik zover was -> CoD4, R6 Vegas 2 :(
Zit al 'n beetje rond te kijken om de HD te vervangen: Merk, 5400t/m of 7200t/m, geluid, warmte etc. Ik weet niet of er al testen zijn met diversen merken. Sommige hebben een 7200t/m erin zitten, maar dat lijkt me toch te warm worden.

Met die savegames is lekker kl*ten zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Ik snap niet waarom iedereen maar wil die HD vervangen, neem dan gewoon een externe erbij? Eentje van 160 ofzo lijkt me wel een goeie keus..
Tenzij ik iets over het hoofd zie ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110703

Anoniem: 233180 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:25:
Ik snap niet waarom iedereen maar wil die HD vervangen, neem dan gewoon een externe erbij? Eentje van 160 ofzo lijkt me wel een goeie keus..
Tenzij ik iets over het hoofd zie ofzo :+
Daar kun je geen gedownloade content op kwijt (demos, maps, complete spellen en andere onzin :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik heb nou een paar games die installed content hebben, een paar demo's en wat video's erop staan, en ik zit al aardig dicht bij die 40GB.
Ik heb er dan ook direct bij aanschaf al een 120GB schijf ingedaan. De PS3 is bij mij niet eens aangeweest met de 40GB schijf erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 23:37

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Anoniem: 110703 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:26:
[...]

Daar kun je geen gedownloade content op kwijt (demos, maps, complete spellen en andere onzin :))
Ik neem niet graag extra spul mee:P

Interne Hdd kan je idd meer dingen mee dan als je een externe hdd erbij zet. Externe hdd moet trouwens ook nog eens fat32 zijn. Grote partities kan je dus neit maken.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 20:35

inXs

known as inXs

Dat pixeljunk is echt fantastisch. Ik was altijd gruwelijk verslaafd aan tower defense bij Warcraft 3 (geen idee waarom ik het niet meer speel eigenlijk) en dit komt redelijk in de buurt qua verslaving. Elefunk is ook erg lachen, alleen toch best moeilijk stiekem!

MGS4 is overigens inderdaad een fantastisch spel, goede cutscenes ook en het ziet er fantastisch uit!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Jerk184 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:19:
[...]

Zit al 'n beetje rond te kijken om de HD te vervangen: Merk, 5400t/m of 7200t/m, geluid, warmte etc. Ik weet niet of er al testen zijn met diversen merken. Sommige hebben een 7200t/m erin zitten, maar dat lijkt me toch te warm worden.

Ik heb een samsung 320 gb 5400 erin...draait tot nu toe goed ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:03

FeaR

In GoT we trust

Wii4all schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:42:
Iemand die wipeout van de ps1 al heeft gedownload?

Hoe speelt ie?
Die speelt... eh kut :)

Als je een meter of 10 van je tv zit ziet het er nog wel uit, want anders ga je je echt ergeren aan die resolutie. En op één of andere manier is de besturing niet zoals het vroegah op de PS1 was.
Ik heb WipeOut op de PS1 helemaal kapot gespeeld en kan dus wel zeggen dat ik enige ervaring heb. Maar op mijn PS3 bak ik er echt helemaal niets meer van.

Ik zou gewoon wachten op WipeOut HD al kan dat dus nog wel even duren... |:(

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:25

Grannd

da Granndest

Het is vooral wennen aan de lage resoluties van PSX games vind ik.
Afgelopen jaar heb ik ook FF VII en MGS opnieuw uitgespeeld, en dat is (ookal zijn dat wss één van de mooiste PSX games :P) eerst ook flink wennen, maar na een paar uurtjes kijk je daar doorheen en dan zie je weer het design, de animaties etc. en kan je weer genieten van alle tussenfilmpjes etc. terwijl je eerst het gevoel heb dat je enkel maar naar blokjes zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

crzyhiphopazn schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:46:
[...]

Ik neem niet graag extra spul mee:P

Interne Hdd kan je idd meer dingen mee dan als je een externe hdd erbij zet. Externe hdd moet trouwens ook nog eens fat32 zijn. Grote partities kan je dus neit maken.
Partities in FAT32 gaan tot ongeveer 8TB, alleen kan windows (xp) zelf niet hoger dan 32GB formateren. Daar heb je andere tooltjes voor (zoals Swissknife). Grote partities is dus het probleem niet.
Het is natuurlijk wel zo dat je op een FAT32 partitie beperkt bent in de maximale bestandsgrootte van 4GB.
De interne HDD van de PS3 is dat niet en een MT2S bestand van 7GB is dan ook geen probleem.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245048

YMMV...dank voor de goede info. Heb vanavond een sacd gedraaid en de PS3 geeft netjes drie mogelijkheden aan: sacs 2 kanaals, sacd 6 kanaals en cd. De 40 Gb versie geeft dit inderdaad niet aan. Mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

FeaR1986 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:55:En op één of andere manier is de besturing niet zoals het vroegah op de PS1 was.
Ik heb WipeOut op de PS1 helemaal kapot gespeeld en kan dus wel zeggen dat ik enige ervaring heb.
Ik vond de besturing van wipeout al niets toen ie net uit was. Dus wat mij betreft is er weinig verandert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazgul91
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-02 18:06
Ik ben waarschijnlijk ook van plan om een grotere HDD aan te schaffen voor mijn ps3. Het enigste wat ik me af vraag is, hoe zit het met de psn games die je online koopt en op je hdd installeert kan je die gewoon overzetten/kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-07 19:02
Nazgul91 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:13:
Ik ben waarschijnlijk ook van plan om een grotere HDD aan te schaffen voor mijn ps3. Het enigste wat ik me af vraag is, hoe zit het met de psn games die je online koopt en op je hdd installeert kan je die gewoon overzetten/kopiëren?
Die zijn gekoppeld aan je PS3 en account. Het beste kun je op de PS3 de backup-functie gebruiken om alle data naar een USB-HD te kopieren. HD erin zetten en de data weer restoren. Je raakt dan gegarandeerd niks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 14:25

Ik heb precies hetzelfde. In PixelJunk al meer tijd inzitten dan GTA4. En mijne was maar 5 euro :P
Verder zijn Elefunk en Echchrome ook aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:22
Ik speel vooral de kleinere goedkope games omdat ik niet zo heel veel tijd heb, of tijd in gamen wil steken. Vind het leuk om even de PS3 aan te zetten en een half uurtje Elefunk te spelen, en dan weer uit te kunnen zetten. Ben gewoonweg te druk met van alles om een hele avond GTA4 ofzo te kunnen spelen.
vind het alleen jammer dat de PixelJunk uitbreiding zo rete moeilijk is. Heb volgens mij 3 regenboogjes, maar die 4e lukt heletijd niet. Bij de 1e medium level lukt het mij elke keer om tot round 19 ongeslagen te blijven, maar dan komt er een monstertje die via de linker kant om hoog gaat. En wat ik ook bouw en upgrade, dat monstertje molt altijd 1 beessie. Elefunk lukt nog wel aardig, heb ongeveer 7 levels uitgespeeld. De 8e is weer een nieuwe uitdaging waar ik even mee bezig zal zijn.

En btw: Vond het vaag dat Elefunk in de USA shop iets van 4 of 5 dollar is, en in de EU store 8 a 9 euro is. 1 euro = ? 1,59 dollar ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door technoaddict op 22-07-2008 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

in de USA shop zijn wel meerdere dingen goedkoper zag ik, dus het is het overwegen waard om een US account aan te maken en ze daarvandaan te halen.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
inXs schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:12:
in de USA shop zijn wel meerdere dingen goedkoper zag ik, dus het is het overwegen waard om een US account aan te maken en ze daarvandaan te halen.
Mja dat heb ik geprobeerd, maar dan pakt het mijn creditcard niet. Wordt volgens mij gecontrolleerd met het adres dat je hebt ingevoerd in je account. Hij blijft aangeven dat de adresgegevens niet kloppen. Terwijl bij het maken van het USA account het adres goedgekeurd is. Maar misschien icm mijn CC gegevens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

technoaddict schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:15:
[...]

Mja dat heb ik geprobeerd, maar dan pakt het mijn creditcard niet. Wordt volgens mij gecontrolleerd met het adres dat je hebt ingevoerd in je account. Hij blijft aangeven dat de adresgegevens niet kloppen. Terwijl bij het maken van het USA account het adres goedgekeurd is. Maar misschien icm mijn CC gegevens niet.
Ik heb een ANWB VISA kaart, daar heeft ie gek genoeg geen problemen mee, ik heb overigens het adres van een mac donalds in NY ingevuld.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

mjl

Ugh

Jerk184 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:19:
[...]

5400 of 7200 zou kwa warmte niet moeten uitmaken, de schijven sijn ontworpen om in een laptop te zitten, dus als ze te warm zouden worden gaat dat ook niet werken.

Verder zal het qua performance weinig schelen, cache is vaak belangrijker (minimal 16MB) ik zou dus voor de goedkoopste gaan met zo veel mogelijk cache geheugen.
Anoniem: 110703 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:26:
[...]

Je kunt dus beter de 40GB vervangen door een grotere en de originele schijf extern gebruiken. Kleine moeite - groot plezier.

[ Voor 51% gewijzigd door mjl op 22-07-2008 09:13 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Als ik Buzz opstart staat er elke keer dat er geen connectie kan worden gemaakt met hun server. Ik heb het spel gekocht via Play.com. Zijn er mensen die wel als eens hebben kunnen connecten die het spel op dezelfde manier hebben verkregen of is dit ook zo'n regio-gebonden-probleem?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online

Of misschien nog erger (in mijn geval) €600,- betalen voor een apparaat om van die "simpele" games af te spelen die ook zouden draaien op mijn pc van 5 jaar oud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 16:18

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

HammerNL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:49:
[...]

Of misschien nog erger (in mijn geval) €600,- betalen voor een apparaat om van die "simpele" games af te spelen die ook zouden draaien op mijn pc van 5 jaar oud :+
Tja, ik speel graag "korte" spelletjes. Rondje racen in (nu) fatal inertia en (straks) wipeout hd, potje monsters, harstikke geinig en supertoegankelijk. Misschien is het ook omdat ik op moet staan en de disk moet wisselen voor andere spellen, wat dan weer (grote onzin natuurlijk) "moeite" is voor "even spelen".

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Ik heb een probleempje met mijn PS3 en Wireless router. Op het moment dat ik de PS3 aanzet dan krijg ik een DNS error code en heb geen connectie met internet/playstation store.

Maar als ik dan een nieuwe internet connectie test doe vanaf de PS3 begint de connectie weer te werken. Is er een soort van "keep-alive" setting ergens die dit probleem op zou kunnen lossen of ligt dit probleem op mijn router?

Ik heb een Linksys WRT54-G.

En mijn excuses als dit in een van de voorgaande delen al besproken is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Kan je games die je uit de US store plukt gewoon op je Europese account kan spelen?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

GG---77 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:38:
Kan je games die je uit de US store plukt gewoon op je Europese account kan spelen?
Jazeker, ik heb nog geen problemen ondervonden. Onder het downloaden van een game uit de US store kan je zelfs al switchen naar je Europese account en dan download hij gewoon door.. Alleen bepaalde updates die nog niet in Europa uit zijn, of maps kunnen gaan bokken wanneer je op europese servers speelt.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Gisteravond flow gekocht in de store, zag er namelijk wel leuk uit in het filmpje en dat zou het ook zijn geweest, ware het niet dat de besturing waardeloos is. Ik heb een allergie voor die motion sensing rotzooi en nu weet ik weer waarom. Het enige dat ik ervan krijg is zere polsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Anoniem: 225504 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:50:
Gisteravond flow gekocht in de store. Ik heb een allergie voor die motion sensing rotzooi.
Als je niet van motion sensing dingen houdt is Flow ook echt wel het laatste spel wat je moet kopen.....Je kan je ook enigsinds verdiepen voordat je iets aanschaft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Ik heb me ook enigszins in het spel verdiept door het filmpje te bekijken en daarin werd het niet vermeld. Hoeveel moeite denk je dat ik ga doen voor een spel van vijf euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:30:
Als ik Buzz opstart staat er elke keer dat er geen connectie kan worden gemaakt met hun server. Ik heb het spel gekocht via Play.com. Zijn er mensen die wel als eens hebben kunnen connecten die het spel op dezelfde manier hebben verkregen of is dit ook zo'n regio-gebonden-probleem?
Voor zover ik het weet ligt het eerder aan de servers. Ik heb al meer gelezen over mensen met hetzelfde probleem en die hadden gewoon een EU versie...

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 22-07-2008 11:23 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30

scorpie

Supra Addict

Leuk om te lezen dat er meer mensen zich prima weten te vermaken met PSN spellen van onder de 10 euro :P

Zelf ben ik ook helemaal verslingerd aan Pixeljunk Monsters. Voor degenen die nog een walkthrough ervoor zoeken, hier 2 linkjes naar youtube channels (of whatever) met alle levels perfect. Ik kopieer ze niet 1 op 1, maar af en toe is het wel handig om hun strategie af te kijken om te zien wat je verkeerd doet.
Pixeljunk Monsters: http://www.youtube.com/sw...L=http://www.youtube.com/
Pixeljunk Monsters Encore: http://www.youtube.com/sw...L=http://www.youtube.com/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 04-07 17:50
SToRM666 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:22:
[...]

Voor zover ik het weet ligt het eerder aan de servers. Ik heb al meer gelezen over mensen met hetzelfde probleem en die hadden gewoon een EU versie...
Correcto en daarbij is de play.com versie ook een EU versie :+ (van shiver begrepen dat zelfs de disc id's identiek zijn)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
HoefMeistert schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:55:
[...]
Correcto en daarbij is de play.com versie ook een EU versie :+ (van shiver begrepen dat zelfs de disc id's identiek zijn)
Okay! Mooi nieuws! Ondanks dat de mate van instellingen wel errrg gering is (geen kort/middel/lang etc meer) is het toch weer een leuk spel. De draadloze controllers zijn ook bijzonder handig. Was gewoon benieuwd hoeveel content er al downloadbaar zou zijn. Komt goed dus I guess! ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
HoefMeistert schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:55:
[...]

Oja, even over het hoofd gezien :P

Gisteren trouwens een paar uur SSHD met 2 spelers zitten spelen. Erg vermakelijk spelletje met 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Laatst online: 04-07 11:19
Soul Calibur komt natuurlijk einde van de maand uit en bij Play.com is dit voor omgerekend €50,-, wat toch weer €15,- goedkoper is dan in enig ander winkel volgens mij. Game wordt geleverd met gratis Gioteck Real Triggers.
Oh, en bij Play.com kan je toch alleen maar bestellen met een creditcard of heb ik dat verkeerd gelezen?

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SToRM666 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:25:
[...]

Oja, even over het hoofd gezien :P

Gisteren trouwens een paar uur SSHD met 2 spelers zitten spelen. Erg vermakelijk spelletje met 2 :)
Echter wat me wel tegenvalt is dat de Team-pack geen Online support bied :( . Zou het waarschijnlijk eerder Online in Coop doen dan met 2 goede spelers op de bank.

[ Voor 9% gewijzigd door HoefMeistert op 22-07-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Gopal schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:32:
Soul Calibur komt natuurlijk einde van de maand uit en bij Play.com is dit voor omgerekend €50,-, wat toch weer €15,- goedkoper is dan in enig ander winkel volgens mij. Game wordt geleverd met gratis Gioteck Real Triggers.
Oh, en bij Play.com kan je toch alleen maar bestellen met een creditcard of heb ik dat verkeerd gelezen?

Gopal
Bij gamehubs kan je hem kopen voor 38 euro inc verzending. Wat toch weer 12 euro goedkoper is dan play.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 05:50
Heb nu 3 weken, en tot nu toe een geweldige console.

Eerst even melde dat ik alleen een playstation1 console heb gehad, verder altijd op PC gegamed ( FPS/ WOW ).

+ Draadloze internet :)
+ Draadloze controller ( kan nog herinneren dat ik mijn ps1 vaak van de plank aftrok, omdat ik even aan de controle trok )
+ XBM werkt goed
+ Kwa gevoel weinig wacht tijden in games ( bijv. laden van een map ).
+ Internet browser ( ookal zit mijn pc een halve meter er naast, toch leuk :D voor in het geval dat ik mijn ps3 beneden aansluit )
+ Het is stil
+ Dat er bij sommige spellen Nederlands wordt gepraat :D stond wel even verbaast te kijken :P ( Ratchet and clank / Uncharted )

- 2x vast gelopen binnen 3 weken tijd :(
- Geen ingang voor mijn 5.1 set :( ( een home cinema/stereo set voor mijn kamer die 3 bij 3 meter is vind ik een beetje zonde )
- Spellen zijn erg duur :( ( hele gedoe met CC/paypal voor €10 korting heb ik geen zin in )
- Geen pre-paid kaarten die je kan kopen in de winkel ( voor psn )

+/- psn; leuk ding, maar soms zitten sommige spellen bij 2/3 categorieën beetje onoverzichtelijk.

Tot nu zeer tevreden met dit ding, zeker omdat ik een HD TV erbij heb gekocht :D ( in R&C , Ow ratchet ik herkende je niet in HD :D :9 )

Sorry voor mijn slecht nederlands :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Dat slechte Nederlands valt toch wel mee...!

Maare, heb je geen digitale ingangen op je versterker zitten dan? :?

1 v/d 2 zit er toch wel op? Toshlinck of coax?

[ Voor 3% gewijzigd door Windkracht13 op 22-07-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
HoefMeistert schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:39:
Echter wat me wel tegenvalt is dat de Team-pack geen Online support bied :( . Zou het waarschijnlijk eerder Online in Coop doen dan met 2 goede spelers op de bank.
Dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn ja. Het klinkt misschien stom, maar ik vermoed dat het er niet in zit omdat er dan misschien problemen zouden ontstaan met het weergeven van de honderden stukjes waarin een rotsblok uit elkaar kan spatten en dergelijke. Er gebeurt zoveel tegelijk onscreen (met 2 spelers al helemaal) dat het me vrij moeilijk lijkt om dat online allemaal te kunnen verwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:27
FireBladeX schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:54:

Sorry voor mijn slecht nederlands :X
Je nederlands is prima, je komt hier veel slechter tegen

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:18
En je bent je bewust van het feit dat je fouten maakt, wat de eerste stap op weg naar verbetering is :) Ook een eigenschap die vele zogenaamde 'native speakers' missen...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 14:46
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:30:
Ik had gisteren of zondag hetzelfde probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ah oke :)
Windkracht13 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:16:
Maare, heb je geen digitale ingangen op je versterker zitten dan? :?

1 v/d 2 zit er toch wel op? Toshlinck of coax?
Ik heb een Creative Inspire 5.1 T6100 voor de PC. Graag had ik gewild dat ik het kon aansluiten op mijn PS3. Zag wel een paar converters om het te kunnen aansluiten aan TV maar had gelijk ook gelezen dat het voor geluid verlies lijdt ( logisch, PS3 = beter geluid dan tv ).

Mischien als ik een goedkopere stereo/home cinema set kan vinden, koop ik het wel. Mis mijn Bas :( Gief battlefield met bas :(

Hier staat mijn PS3 dus :P
http://www.dragonsbloodtr...c1be8d6d446a4001bffd0.jpg

Halve meter ernaast al mijn PC + 5.1 set. Wordt anders ookwel beetje druk als ik nog een home cinema/stereo set koop :o
http://www.dragonsbloodtr...a75ca96ebfff98654bf50.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door FireBladeX op 22-07-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 07:21
Denk je niet dat het zo en zo handiger is om een tweede 5.1 set neer te zetten voor je PS3? Want als je de set die aan je PC hangt gebruikt heb je natuurlijk niet echt een 5.1 effect lijkt mij. (alle speakers staan dan rechts van je zo te zien :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:47
Mijn PS3 is van Bol onderweg naar mijn huis. Hoe lang kan dat duren!

pffffff |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
er staan er 3 voor mij, de vierde zit LV ( links voor ) wat eingelijk LA ( links achter ) moet voorstellen. De andere staat gewoon RA.

RA
http://www.dragonsbloodtr...6349bb6b39accecba490.jpeg

Waarom als je vraagt, die kabels zijn een beetje kort :/ En de Subwoofer zit onder de bureau.
Zit ook weer te denken in mijn pc zit wel een geluids kaart ( X-FI xtreme music ) die ik nog wel wil gebruiken. ( voor muziek, doh )

Het geluid van me TV is wel goed, maar mis alleen BAS :( Kon ik die boxen maar een of andere manier aansluiten op beide systemen. Best wazig allemaal moet ik toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Ik ben op zoek geweest naar een kabel om een externe (eSATA) behuizing te koppelen aan de HDD aansluiting van de PS3. Nou kan ik de kabel wel vinden met een SATA-Female -> SATA-Male bij dealextreme maar ik wil een SATA-Female -> eSATA-Male. Wel gevonden in de US maar die willen niks buiten de states of canada versturen. En bij een nederlandse distributeur, die niet aan particulieren wil leveren.

Mijn zoek inspiratie via Google/eBay/Marktplaats is een beetje op, iemand hier nog een suggestie waar ik die kabel vandaan kan krijgen?

US site van de kabel zoals ik 'm wil: http://www.esatacables.com/detail/index.cfm?nPID=72687
Dealextreme kabel alleen dan wil ik 'm voor eSATA: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14062
En deze hollanders willen geen handel: http://nl.farnell.com/151...15r-0-5&_requestid=533642

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 30-06 14:40

reuzekind

Ik geloof in GoT

dries77 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:54:
Mijn PS3 is van Bol onderweg naar mijn huis. Hoe lang kan dat duren!

pffffff |:(
Ik had de mijne donderdag 17 juli voor 21:00u besteld, en de volgende dag, vrijdag 18 juli, stond de TPG om 13:00u voor de deur met me PS3 _/-\o_

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gister toch maar een DS3 gekocht bij de bart smit, vriend van mij was hier te gamen die wou wel een tientje mee betalen, heeft me dus "maar" 50 euro gekost... maar dat was het geld wel waard!

Eerst een paar uur super stardust HD gespeeld, coop en tegen elkaar, erg grappig. Daarna Pixeljunk monstens in coop.... dat is echt briljant _/-\o_ vannacht tot 4 uur zitten spelen, en vanmorgen om 12 uur weer mee verder gegaan tot net een kwartiertje geleden... ech heel vermakelijk.

Super stardust en Pixeljunk monsters zijn nu hun geld al waard geweest _/-\o_ heb gister Pain ook nog gekocht... geloof dat dat voor mij een miskoop is... vind er niet zoveel aan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185524

reuzekind schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:22:
[...]

Ik had de mijne donderdag 17 juli voor 21:00u besteld, en de volgende dag, vrijdag 18 juli, stond de TPG om 13:00u voor de deur met me PS3 _/-\o_
Ik had op 11 juli een DS3 besteld bij cd-wow.nl en op zaterdag de 12e was hij verzonden.

Het is nu 22 juli en nog steeds geen DS3 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Laatst online: 11:47
Anoniem: 185524 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:33:
[...]

Ik had op 11 juli een DS3 besteld bij cd-wow.nl en op zaterdag de 12e was hij verzonden.

Het is nu 22 juli en nog steeds geen DS3 ontvangen.
Klinkt niet goed!
Ik moet zeggen dat ik goeie ervaringen met bol heb. De ervaringen met tnt post een stuk minder. Ze presteerden het om een dure kalender dubbel te vouwen, zodat hij door de brievenbus paste.
8)7 |:( :X }:O ;(

Edit: opgekloot, niet goed gelezen

[ Voor 5% gewijzigd door Kettingspanner op 22-07-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 13:11

Deathchant

Don't intend. Do!

dat is balen ja. Ik ben al jaren bij bol en de laatste 3 bestellingen gingen ook allemaal mis, waarbij ik een klacht heb ingediend bij bol.com. zij verwijzen me naar de post. En de TNT is zo leuk dat je ze niet eens kunt bellen, je moet een of ander formulier invullen. Nou na 3 weken een reactie terug met het feit dat het wel was afgeleverd (maar niet binnen de tijd) en dat ik voor verdere vragen bij bol.com moest zijn.

Dus ik bol weer gebeld en goed kwaad gemaakt en gezegd dat ik een product bij BOL gekocht heb, niet bij TNT en dat ik het zat ben steeds zelf de post te moeten bellen. Ik heb gezegd dat BOL het maar moet uitzoeken met de TNT, ik heb er niks mee te maken, en wanneer ze dat niet zouden doen, dat ik nooit meer wat zou bestellen. 2 dagen later een brief, van bol.com, met uitleg wat er precies fout was gegaan bij TNT etc. :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De CD-wow.nl site is nu ook al 4 dagen in onderhoud ofzo.

En ze reageren niet op mijn mailtjes. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Dit topic is NIET bedoeld voor discussies over shops, bestellingen, levertijden, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238724

Topspin 3:
wat mij ongelooflijk verbaast:
ik zie diverse discuses voorbij komen (op ps3 / pc level) over gameplay en over graphics.
Of het nu gaat over COD4, Crysis, GT5... whatever..
Altijd de discussie of hype vs prijskaartje vs gameplay in verhouding is.
Prima gesprekstof....
Maar wat ik dus echt NIET begrijp is dat een game als topspin 3, voor het zelfde geld over de toonbank gaat als MGS4 of COD4 of als ....

Ik ben geen mega-code-designer... maar ik zie toch echt wel het verschil tussen de (code) kwaliteit van de diverse games...

En omdat dit een 'ervaringen' topic is... shoot me! (hoe toepasselijk)

Opmerking 2:
Ook over ervaringen:
Ik kocht de PS3 als media centre... en speel inmiddels toch diverse games.
Dus: niet vergeten dat PS3, in tegenstelling tot xbox een ozo prima alternatief is. ( en dat het niet alleen gaat om het aantal [rpg] games

gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 238724 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:42:
Topspin 3: wat mij ongelooflijk verbaast: ik zie diverse discuses voorbij komen (op ps3 / pc level) over gameplay en over graphics. Of het nu gaat over COD4, Crysis, GT5... whatever..
Altijd de discussie of hype vs prijskaartje vs gameplay in verhouding is. Prima gesprekstof.... Maar wat ik dus echt NIET begrijp is dat een game als topspin 3, voor het zelfde geld over de toonbank gaat als MGS4 of COD4 of als .... Ik ben geen mega-code-designer... maar ik zie toch echt wel het verschil tussen de (code) kwaliteit van de diverse games...
In de bioscoop betaal je ook voor alle films evenveel, of de film nou 10 miljoen of 100 miljoen dollar gekost heeft. Gelijke prijzen maar films met een megabudget hebben veel meer bezoekers nodig om uit de kosten te komen dan een low-budget film dat een kleiner publiek aanspreekt. Idem dito in de gameswereld.

Als je niet zo veel geld voor games als Top Spin wil betalen moet je gewoon een 4-6 maanden wachten want dan gaat de prijs meestal al omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:28

Phydomir

Dennis

ymmv schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:56:
Als je niet zo veel geld voor games als Top Spin wil betalen moet je gewoon een 4-6 maanden wachten want dan gaat de prijs meestal al omlaag.
En daarbij is Top Spin 3 ook nog eens een slecht voorbeeld. Geen enkele game in dat genre gaat zo diep als Top Spin 3. Dat het niet je game is ala, maar gebruik dan een goed voorbeeld.

Ik mis sowieso een beetje het punt wat Exstense wil maken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een Samsung LE37S81 gekocht en nu moet ik een HDMI kabel erbij hebben om hem op mijn PS3 aan te sluiten.

Maakt het ECHT veel uit wat voor kabel ik koop? Ik zag een aantal kabels bij de MM voor 20/30 euro ongeveer en die lijken me eigenlijk wel goed genoeg.

Of is er echt een kabel die ik moet bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 09-07 20:02
gewoon een kabel van 15E kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:33
Anoniem: 185524 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:25:
Ik heb een Samsung LE37S81 gekocht en nu moet ik een HDMI kabel erbij hebben om hem op mijn PS3 aan te sluiten.

Maakt het ECHT veel uit wat voor kabel ik koop? Ik zag een aantal kabels bij de MM voor 20/30 euro ongeveer en die lijken me eigenlijk wel goed genoeg.

Het is een digitaal signaal, dus een kabel van 3 meter voor €15 geeft net zo goed beeld als een 'monster' kabel van €60. Als je een HDMI kabel hebt die een veel langere afstand moet overbruggen, wordt aangeraden om een wat duurdere kabel te kopen ivm kwaliteitsverlies en storingen van buitenaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

E2TK schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:41:
[...]

Het is een digitaal signaal, dus een kabel van 3 meter voor €15 geeft net zo goed beeld als een 'monster' kabel van €60. Als je een HDMI kabel hebt die een veel langere afstand moet overbruggen, wordt aangeraden om een wat duurdere kabel te kopen ivm kwaliteitsverlies en storingen van buitenaf.
Thanks.

In weze hoeft de kabel niet langer te zijn dan 1 tot 1,5 meter.

Ik ga dus gewoon een 'goedkope' kabel halen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Super stardust kost toch al gauw 7,99 plus 2 keer 3,99.....

Maar goed...dat multiplay pak is dat ook voor online multiplay of alleen maar offline mutliplay?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ixion schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:21:
Ik heb een probleempje met mijn PS3 en Wireless router. Op het moment dat ik de PS3 aanzet dan krijg ik een DNS error code en heb geen connectie met internet/playstation store.

Maar als ik dan een nieuwe internet connectie test doe vanaf de PS3 begint de connectie weer te werken. Is er een soort van "keep-alive" setting ergens die dit probleem op zou kunnen lossen of ligt dit probleem op mijn router?

Ik heb een Linksys WRT54-G.

En mijn excuses als dit in een van de voorgaande delen al besproken is :+
Met veel Linksys WRT-54G modellen is er een probleem met de Media Server optie van de PS3.
Als je dit uitzet, dan is het probleem weg.

Wil je toch de Media Server functies gebruiken kan je 3 dingen doen:
  1. PS3 in de DMZ gooien van de Linksys
  2. Linksys flashen met DD-WRT software (andere firmware/software)
  3. Vervangen voor een andere/betere router.
Ik heb zelf de Linksys de deur uitgegooid omdat het ding wel vaker problemen gaf. Voor mij dus voorlopig geen Linksys meer.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wii4all schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:00:
Super stardust kost toch al gauw 7,99 plus 2 keer 3,99.....

Maar goed...dat multiplay pak is dat ook voor online multiplay of alleen maar offline mutliplay?
Tjah die add-on's zijn natuurlijk niet verplicht, de "basis" game van 7,99 is zijn geld al waard, pas als je daar op uit gekeken bent of uitgespeeld heb en je wilt meer ga j die solo add-on kopen (lijkt me)

die multiplayer add-on is alleen voor "lokale" multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ok bedankt

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

mjl schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:22:
Ik ben op zoek geweest naar een kabel om een externe (eSATA) behuizing te koppelen aan de HDD aansluiting van de PS3. Nou kan ik de kabel wel vinden met een SATA-Female -> SATA-Male bij dealextreme maar ik wil een SATA-Female -> eSATA-Male. Wel gevonden in de US maar die willen niks buiten de states of canada versturen. En bij een nederlandse distributeur, die niet aan particulieren wil leveren.

Mijn zoek inspiratie via Google/eBay/Marktplaats is een beetje op, iemand hier nog een suggestie waar ik die kabel vandaan kan krijgen?

US site van de kabel zoals ik 'm wil: http://www.esatacables.com/detail/index.cfm?nPID=72687
Dealextreme kabel alleen dan wil ik 'm voor eSATA: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14062
En deze hollanders willen geen handel: http://nl.farnell.com/151...15r-0-5&_requestid=533642
Ik heb er de balle verstand van, maare , kan je hier iets mee? Volgens mij als je die ijzen plaatje er vanaf schroeft ;)

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=339070

Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/3848/339070kt5.jpg

Hiero, http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=335641

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/9682/335641cf7.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Windkracht13 op 23-07-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Laatst online: 19-06 11:52
Aangezien ik nergens een Resistance 2 topic zie plaats ik dit maar hier ter info!

Ooit was er een bericht op N4G over een site waar je je kon opgeven voor een Resistance 2 DEMO/BETA. Nu krijg ik een soort info mail van hen. Zie hieronder:

-----------------------------------------------------------------------
T - E - L - E - C - O - R - R - E - S - P - O - N - D - E - N - C - E

The war department is lying to you –STOP- We have infiltrated their recruitment center and found your enlistment form –STOP- They are not drafting people to protect our borders –STOP- That is what they SHOULD be doing but instead they are gearing up to invade Europe -STOP- We have little to no data on our enemy over there but they will be knocking on our door soon enough – STOP- If we do not protect our shores we might as well surrender now –STOP-

To learn how the so-called experts are trying to save us search out Project Abraham –STOP- We must warn you that it is not a pretty sight –STOP-

Sent from the Alliance for American Autonomy AMERICA FIRST AMERICA ONLY

Misschien is dit meer info over de game zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:23

Superkiwi

Hoi doei

Anoniem: 185524 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:25:

Ik heb een HDMI kabel gekocht die bij de PS3 hoort.
30 euro en prima kabeltje...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Laatst online: 06-07 17:58
Kabel van 1,5 meter gekocht op internet. 4 euro, niets te klagen perfect beeld/geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Seraphus-Y schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:24:
[...]

Met veel Linksys WRT-54G modellen is er een probleem met de Media Server optie van de PS3.

Ik heb zelf de Linksys de deur uitgegooid omdat het ding wel vaker problemen gaf. Voor mij dus voorlopig geen Linksys meer.
Bedankt voor je antwoord!

Ik heb gister wat settings zitten veranderen en heb in ieder geval die DNS error niet meer. Maar was inderdaad ook van plan om de media server opties te gebruiken dus zal ik zeker gebruik maken van je tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 13:47
Super Stardust is echt een killergame. Had hem denk ik zelfs gekocht als hij 50 euro in de winkel was. Heb nog steeds meer uren in SS:HD zitten dan in GTA4 en dat verschil wordt alsmaar groter.
Echt een aanrader.

Nu nog maar een paar trophies!

Pixeljunk Monsters is inderdaad het andere goeie spel op PSN.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 08:30

scorpie

Supra Addict

Hehe eigenlijk schandalig nu ik er over nadenk, heb inderdaad meer tijd in Pixeljunk Monsters zitten dan MGS4 ofzo. Gisteren met GTA4 pas op de 50% geraakt, en met MGS4 ben ik pas bij act2.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Windkracht13 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:29:
[...]

Ik heb er de balle verstand van, maare , kan je hier iets mee? Volgens mij als je die ijzen plaatje er vanaf schroeft ;)

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=339070

[afbeelding]

Hiero, http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=335641

[afbeelding]
Nee dat is compleet iets anders (precies verkeerom zeg maar ;) )

Het moet er zo uit zien (links is de SATA Female (hoewel ik 'm zelf male zou hebben genoemd) en rechts een reguliere eSATA (male):
Afbeeldingslocatie: http://www.esatacables.com/images_products/SATA-12-234.jpg

Mischien is dit beter (wel duurder):

Het is een vervanging van de bestaande HDD bay, en geeft je een SATA aansluiting (helaas geen eSATA) aan de buitenkant van je PS3 (met een net weggewerkt dekseltje en bijpassend gat)

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.com/images/cache/2892586844e9dc7744cb6811c6b42ee3.jpg
Link naar website

[ Voor 34% gewijzigd door mjl op 23-07-2008 15:26 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
speeder1988 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 02:56:
Aangezien ik nergens een Resistance 2 topic zie plaats ik dit maar hier ter info!

Ooit was er een bericht op N4G over een site waar je je kon opgeven voor een Resistance 2 DEMO/BETA. Nu krijg ik een soort info mail van hen. Zie hieronder:

T - E - L - E - C - O - R - R - E - S - P - O - N - D - E - N - C - E

The war department is lying to you –STOP- We have infiltrated their recruitment center and found your enlistment form –STOP- They are not drafting people to protect our borders –STOP- That is what they SHOULD be doing but instead they are gearing up to invade Europe -STOP- We have little to no data on our enemy over there but they will be knocking on our door soon enough – STOP- If we do not protect our shores we might as well surrender now –STOP-

To learn how the so-called experts are trying to save us search out Project Abraham –STOP- We must warn you that it is not a pretty sight –STOP-

Sent from the Alliance for American Autonomy AMERICA FIRST AMERICA ONLY

Misschien is dit meer info over de game zelf?
Dat is een enorme ARG van Insomniac om Ressitance te promoten. Wellicht met als uiteindelijke doel een open beta. Er zijn een aantal verborgen websites met zelfs een paar live action filmpjes (met (bekende) acteurs).

http://www.ps3fanboy.com/...erica-first-america-only/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
nudie schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:38:
[...]

Dat is een enorme ARG van Insomniac om Ressitance te promoten. Wellicht met als uiteindelijke doel een open beta. Er zijn een aantal verborgen websites met zelfs een paar live action filmpjes (met (bekende) acteurs).

http://www.ps3fanboy.com/...erica-first-america-only/
Project Abraham

Ze zijn blijkbaar bezig met het uitvoeren van een aantal tests op bepaalde personen. Je kunt zelf bepalen door de stemmen wie er die week als test persoon fungeert. Ze worden geinjecteerd met een virus. Misschien het chimara virus en dat het virus zo verhuist naar Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-07 19:00
Seraphus-Y schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:24:
[...]

Enkel de WRT-54G heeft hier last van.
De GS en de GL doen het uitstekend met een PS3 (ook uit eigen ervaring)

@SalomonKrizal: Een goedkope HDMI kabel werkt net zo goed. Zelf heb ik twee HDMI kabels bij de Lidl gehaald van 5,- p/st Deze werken zowel voor de PC (films op 1080p) als de PS3 uitstekend.

[ Voor 11% gewijzigd door rvrbtcpt op 23-07-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

In de queste voor een externe HDD op een nette manier buiten de PS3 zoek ik een reserve deksel voor de interne HDD bay om te modden. Wie o wie weet een winkel waar ik dat kan vinden?

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 21:49

EgoPro

Time is an illusion.

TOch de reden voor de uitstel van wipeout?
http://www.psonly.nl/nieu...t_door_de_epilepsie-test/

WipEout HD kwam niet door de epilepsie-test

Ik zou het risico wel willen nemen hoor, klinkt ook nog eens als een vet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
EgoPro schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:18:
TOch de reden voor de uitstel van wipeout?
http://www.psonly.nl/nieu...t_door_de_epilepsie-test/

WipEout HD kwam niet door de epilepsie-test

Ik zou het risico wel willen nemen hoor, klinkt ook nog eens als een vet spel.
Verstandige keuze, zie de aanklachten al weer komen :P
Is natuurlijk qua gaming wel zwaar K :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 21:49

EgoPro

Time is an illusion.

Als ik het zo lees is het gewoon niet toegestaan om de game te releasen dus het is geen keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wel balen van Wipeout HD,,,, ik hoop niet dat ze zoveel aanpassingen moeten doen dat de snelheid compleet uit de game is.

In alle previews van WO HD lees ik juist dat die supersnelle graphics met snel wisselende kleuren en lichteffecten WO HD zo gaaf maken.... en nu moeten ze juist aan het sterkste punt van de game gaan sleutelen om door de keuring te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
EgoPro schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:33:
Als ik het zo lees is het gewoon niet toegestaan om de game te releasen dus het is geen keus
Ik heb begrepen dat het spel niet door de test van sony kwam, volgens mij mag een dergelijk spel wel gereleast worden, maar met een waarschuwing erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

t ja, stickertje erop en uitbrengen dat spel !!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Is het mischien een leuk idee om binnenkort weer met een paar GoT'ers weer te ''warhawken''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 16:04

Sandyman538

SandstorM [148839]

hermedico schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:27:
Is het mischien een leuk idee om binnenkort weer met een paar GoT'ers weer te ''warhawken''?
Heb gisteren gewarhawked (is dat een woord :P ), maar door een update 1.4 krijg je geen punten meer voor je team als je controlepunten verovert. Dus alleen punten bij kills. Erg matig.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Sony's reactie op uitstel WipEout HD
Sony; "Wipeout HD was delayed due to excessive and extreme awesomeness causing kickassellepsy."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Jammer voor die epilepsielijders, maar waarom moeten wij hier last van ondervinden? De wereld op zijn kop weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Euh...."screw de epilepsielijders, zolang ik mijn game maar heb"? Leuke jongen ben jij :p.
Dit is echt niet een te onderschatten probleem. Ik herinner me nog een level in de eerste "Space Channel 5" game, waarbij epilepsiegevoelige mensen bijna gegarandeerd begonnen te freaken als ze niet de nodige voorzorgen namen. Beter voorkomen dan genezen, toch?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ja, maar als ik allergisch ben voor pinda's dan ga ik ook geen borrelnootjes eten. Als je epileptisch bent dan moet je niet dit soort games spelen of naar een stroboscoop kijken. Logisch toch? Waarom moet alles in de maatschappij aan de zwakkeren worden aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik denk niet dat het punt is dat epilepsie-gevoelige personen juist gaan gamen en dus last krijgen, ik denk dat het punt is dat mensen die NOOIT last hebben maar er een beetje gevoelig voor zijn een epileptische aanval kunnen krijgen omdat ze blootgesteld worden aan beelden die bewezen dat soort gevolgen kunnen hebben.

Simpeler voorbeeld: als jij een stoboscoop in een verder donkere disco een bepaalde frequentie laat aannemen (ik dacht ergens rond de 20hz), dan vallen er ook veel mensen flauw, terwijl die mensen anders nooit last hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 23-07-2008 18:06 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 09-07 17:46
Of je neemt wat er staat een beetje te serieus :z Er staat trouwens niet eens dat het uitgesteld is vanwege epilepsie, maar vanwege kontschopilepsie, kortom: het is grappig bedoeld.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02:20

Aight!

'A toy robot...'

Boeboe schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:34:
Euh...."screw de epilepsielijders, zolang ik mijn game maar heb"? Leuke jongen ben jij :p.
Dit is echt niet een te onderschatten probleem. Ik herinner me nog een level in de eerste "Space Channel 5" game, waarbij epilepsiegevoelige mensen bijna gegarandeerd begonnen te freaken als ze niet de nodige voorzorgen namen. Beter voorkomen dan genezen, toch?
Dat ken ik ook nog, goede oude tijd:

Afbeeldingslocatie: http://hg101.classicgaming.gamespy.com/spacechannel5/sc5-9a.jpg

Lachen game was dat, sloeg helemaal nergens op, and: Shoot, shoot shoot...

Ben wel eens benieuwd naar die update van GT5:P, misschien zitten er ook trophies bij, rest van de games en trophie support duurt nog wel even geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 08:55

mark9534

Ondertitel ?

Hoi allemaal, mijn PS3 leest sinds maandag geen Blu-ray's (games en films) of DVD's meer. Het is echt van het ene op het andere moment gebeurd. Is dit toevallig een bekend probleem?

Moet ik nu met me PS3 terug naar de winkel, heb nog garantie? Of kan ik de PS3 resetten op de een of andere manier? Is het mogelijk om een back-up van de hard disk te maken, zodat ik niet alles kwijt ben?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
mark9534 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:03:
Hoi allemaal, mijn PS3 leest sinds maandag geen Blu-ray's (games en films) of DVD's meer. Het is echt van het ene op het andere moment gebeurd. Is dit toevallig een bekend probleem?

Moet ik nu met me PS3 terug naar de winkel, heb nog garantie? Of kan ik de PS3 resetten op de een of andere manier? Is het mogelijk om een back-up van de hard disk te maken, zodat ik niet alles kwijt ben?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Achter in het boekje van iedere game staat een telefoonnr van de sony helpdesk in NL. Bel dat. je probleem komt vaker voor, en steevast moet de ps3 terug en krijg je een gerefurbishte terug.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
mark9534 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:03:
Er is een backup-functie zodat je de inhoud van de HD naar een externe USB-schijf kunt overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Beetje oud nieuws, maar dit is het eerste echte ingame screenshot van MAG

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3080/2692312381_5ac00f8f69_o.png

Voor mensen die nog twijfelen, dit is wat Rade Stojsavljevic (MAG Sr. Producer) er over te zeggen had:
Here’s a sneak peak from one of our internal play sessions
en
Yes, that’s an actual screenshot running on a PS3. The image was cropped to center on the action.
bron: http://blog.us.playstation.com/2008/07/22/first-look-at-mag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

DCFreak schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:04:
Beetje oud nieuws, maar dit is het eerste echte ingame screenshot van MAG

[afbeelding]

Voor mensen die nog twijfelen, dit is wat Rade Stojsavljevic (MAG Sr. Producer) er over te zeggen had:

[...]

en

[...]

bron: http://blog.us.playstation.com/2008/07/22/first-look-at-mag/
Ziet er goed uit hoor, ben wel benieuwd kan een hele goede worden online. Maar voorlopig duurt het nog even voor hij in de winkel ligt.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.