Ik speel de laaste maand ongeveer alleen maar met sniper , en gisteren heb ik iemand helemaal gek kunnen maken
Kwam ik elke keer dezelfde persoon tegen , tijdens het vlaggen overnemen en het verdedigen.
Die gast was een hele goede , hij wist wanneer en welke vlaggen hij kon overnemen(tijdens een rustig moment waar iedereen zich ergens anders bevind) , maar ik als ervaren speler

weet ongeveer wat de goede/ervaren spelers denken en dus kwamen we elkaar steeds tegen.
Maar het grote voordeel van sniper kit zijn de 'sensoren balletjes'(weet niet precies hoe ze heten) , waardoor ik op het map kan zien waar de tegenstanders zitten verscholen.
Dus ik elke keer net wanneer die gast een vlag omlaag trok zijn hoofd eraf gesneden
Zo had ik hem 4x achterelkaar in een ronde , we waren al paar rondjes bezig en hij nam steeds de shotgun..na een tijdje werd hij erg bang en nam hij ook de sniper kit

, ging hij weer aan een vlag trekken en zat hij op mij aan het wachten , dus ik ren dat huisje in gooi een balletje en zie hem op de eerste verdieping ergens in een hoekje zitten , ik snel naar boven rennen met de mes zag ik hem daar met de mes in de hand zitten

en hij als een gek rennen naar mij met de mes in de hand maar ik reagerde sneller en had hem weer te pakken
Ik lag in een deuk , die gast kon mij gewoon niet pakken terwijl hij wel een goed speler was , hij eindigde van de 10 ronde die we speelden 3x als eerste en 7x als tweeede terwijl ik met de sniper kit van de 10 ronde 7x eerste stond en 3 x tweede.
Ik heb nu ongeveer zo'n 800 unieke dogg tags

, krijg je gewoon een kick van als je soms achterelkaar met 4 bewegingen 4 personen omlegt.
Vaak genoeg meegmaakt dat ik een gebouw inliep waar ze mij stonden te aankijken met 4 man en alle 4 de kop eraf heb gesneden
Iedereen kan zeggen wat ie wilt , maar in mijn ogen is de sniper kit het dodelijkst als je ermee kan omgaan.
Speel gewoon beter , maak meer kills en verzamel meer punten..Sniper rulezz 4 ever
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 163694 op 09-01-2009 16:20
]