[Xbox360/PS3] Battlefield: Bad Company

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 44.592 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:29:
[...]

Ik snap het punt niet? Maak gewoon een squad aan en je blijft gewoon bij elkaar?
Wat ik nu bedoel is dat je soms in een squad zit met spelers waar je 2-3 rondes bijelkaar bent en vervolgens je in een nader squad terecht komt of net andersom je squadmembers worden gewisseld met andere team maten(dit is dus zonder een squad aanmaken maar gewoon een willekeurig squad).

Ik weet niet precies hoe het zit als je zelf een squad aanmaakt , of je wel daadwerkelijk laten we zeggen 10 rondes mee kunt gamen in een zelfde squad.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 163694 op 18-08-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:29

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 163694 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:49:
[...]

Wat ik nu bedoel is dat je soms in een squad zit met spelers waar je 2-3 rondes bijelkaar bent en vervolgens je in een nader squad terecht komt of net andersom je squadmembers worden gewisseld met andere team maten(dit is dus zonder een squad aanmaken maar gewoon een willekeurig squad).

Ik weet niet precies hoe het zit als je zelf een squad aanmaakt , of je wel daadwerkelijk laten we zeggen 10 rondes mee kunt gamen in een zelfde squad.
Als je zelf een squad aanmaakt blijf je gewoon elke game bij elkaar, voor 5 uur lang als je wilt :), behalve misschien niet het eerste potje, aangezien dat soms even passen en meten is, zeker als je met 3 man een match joint. Vind het beetje raar dat hier best veel mensen over vallen, want je kunt erg makkelijk mensen inviten.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2008 18:15 ]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:13:
[...]

Als je zelf een squad aanmaakt blijf je gewoon elke game bij elkaar, voor 5 uur lang als je wilt :), behalve misschien niet het eerste potje, aangezien dat soms even passen en meten is, zeker als je met 3 man een match joint. Vind het beetje raar dat hier best veel mensen over vallen, want je kunt erg makkelijk mensen inviten.
Nou ok vooruit dan maar :) , maar ik doelde eigenlijk meer op willekeurige squads en daarmee bedoel ik dus de squad die jij voorgeschoteld krijgt tijdens het gamen.
Soms ben je lekker bezig met je squadmembers(het zijn dus jongens die je eerder nog nooit bent tegengekomen) maar na een rondje spelen sta je vaak genoeg weer in een ander squad en zo gaat dat maar door bijna elke ronde veranderd er wel iets aan je squad.
Dit moeten ze gewoon fixen , als je in het begin van de ronde in een squad terecht komt moet je zolang de spelers aanwezig zijn je squad members blijven althans dat vindt ik.
Ok het kan lullig zijn als je in een squad zit met allemaal groentjes maar de momenten met de goede spelers is echt plezierig en dat wil je natuurlijk wel behouden totdat je stopt met gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Moet je wel in hetzelfde squad kunnen komen (squad invite). Het is me namelijk nog nooit gelukt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:25
jdm8 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:31:
Moet je wel in hetzelfde squad kunnen komen (squad invite). Het is me namelijk nog nooit gelukt :/
Ik denk dat je NAT niet klopt of misschien ports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:16

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 163694 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:35:
[...]

Nou ok vooruit dan maar :) , maar ik doelde eigenlijk meer op willekeurige squads en daarmee bedoel ik dus de squad die jij voorgeschoteld krijgt tijdens het gamen.
Soms ben je lekker bezig met je squadmembers(het zijn dus jongens die je eerder nog nooit bent tegengekomen) maar na een rondje spelen sta je vaak genoeg weer in een ander squad en zo gaat dat maar door bijna elke ronde veranderd er wel iets aan je squad.
Dit moeten ze gewoon fixen , als je in het begin van de ronde in een squad terecht komt moet je zolang de spelers aanwezig zijn je squad members blijven althans dat vindt ik.
Ok het kan lullig zijn als je in een squad zit met allemaal groentjes maar de momenten met de goede spelers is echt plezierig en dat wil je natuurlijk wel behouden totdat je stopt met gamen.
Kan me niet voorstellen dat ze dat gaan fixen eigenlijk.
Botweg gezegt, als je met mensen continu in dezelfde squad wilt zitten nodig je ze maar uit.

Ik snap dat je zo lang mogelijk in een goede squad wilt blijven, maar in mijn beleving gebeurd het vaker dat ik in een beroerde squad terecht kom, dan in een goeie. Dan heb ik persoonlijk liever dat het het potje daarna weer wisselt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271172

Kan aan mijn n00b akties liggen maar het inviten van een maat voor squad invite werkt niet...

Doe het als volgt:
Custom games (x) squad invite, vervolgens accepteerd maat de invite, waarna hij de melding joining squad geeft met als gevolg foutmelding van Can't connect or find games atm.
Inviten ingame werkt prima heel soms komt mijn maat per ongeluk zelfs in mijn squad... maar vaak 10 minuten later is hij er weer uit... :/// Hellup

Snap de logica ook niet dus hier wellicht iemand die kan zeggen of uitleggen, las iets over poorten???

Alvast bedankt voor ieder nuttig antwoord!

ps. heb bbc op de xbox360

Groeten,
Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:16

BM

Moderator Spielerij
Ik zou eens controleren of je NAT open staat op je xbox. Dat kun je controleren ergens bij de settings in je dashboard. Zorg ervoor dat die in ieder geval op Open (of iets in die strekking staat).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik vermoed dat een Squad niet op een server geregeld wordt maar op de PS3 van wie de squad heeft gemaakt. Dus moet je Router de ports wel doorlaten, ik zou een keer proberen met UPnP aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx bm & tankbuster dasss snel lijkt overtoom wel xD
Ga jullie antwoorden ff uitprinten en vanavond proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:06
Anoniem: 271172 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:34:
Kan aan mijn n00b akties liggen maar het inviten van een maat voor squad invite werkt niet...

Doe het als volgt:
Custom games (x) squad invite, vervolgens accepteerd maat de invite, waarna hij de melding joining squad geeft met als gevolg foutmelding van Can't connect or find games atm.
Inviten ingame werkt prima heel soms komt mijn maat per ongeluk zelfs in mijn squad... maar vaak 10 minuten later is hij er weer uit... :/// Hellup

Snap de logica ook niet dus hier wellicht iemand die kan zeggen of uitleggen, las iets over poorten???

Alvast bedankt voor ieder nuttig antwoord!

ps. heb bbc op de xbox360

Groeten,
Rene
toon volledige bericht
poorten die je moet forwarden staan in de TS van (Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 . Wat bij mij ook uitmaakte om van strict naar open te gaan was upnp uitzetten (natuurlijk na het forwarden) :)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit traktatie te bedenken om jullie te bedanken __O__

Weet je wat als me lukt dan trakteer ik wel op een paar ingame kogels in Battlefield BC xD (/me blijft dromen^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Al 2 dagen last gehad van enorme lag. Router ff gereset, lag weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:10
Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:51:
Al 2 dagen last gehad van enorme lag. Router ff gereset, lag weg 8)7
Ach jij komt er tenminste nog op. Ik krijg sinds ik het spel heb gekocht ( bijna 2 maanden geleden ) alleen maar Connection problems. Ben zelfs nog nooit online geweest met BC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

technoaddict schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:59:
[...]

Ach jij komt er tenminste nog op. Ik krijg sinds ik het spel heb gekocht ( bijna 2 maanden geleden ) alleen maar Connection problems. Ben zelfs nog nooit online geweest met BC :)
Gewoon je firewall uitzetten in je router , en als je klaar bent met spelen Firewall weer aanzetten in je router.100% gegarandeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 23:49
Ben ik hier de enigste die 4 maps bij conquest wel een beetje weinig vind ? Vind het nu al langzamerhand saai worden :o

offtopic:
Wie maakt nou een nieuwe topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-05 13:09

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

FireBladeX schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:54:
Ben ik hier de enigste die 4 maps bij conquest wel een beetje weinig vind ? Vind het nu al langzamerhand saai worden :o

offtopic:
Wie maakt nou een nieuwe topic ?
dito :(

Ik heb de maps wel gezien, ik mis een map ala karkand.....

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:03:
[...]

dito :(

Ik heb de maps wel gezien, ik mis een map ala karkand.....
Zo zullen ze weer veel verdienen met een mappack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Nou ze zeiden toch dat alle "extra's gratis zouden worden. Nou hopen dat et ook waar is. Overigens is er sinds dagen geen nieuws meer op de site van badcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Ik heb sommige potjes dat veel van mijn kills niet geregistreerd worden. (waardoor ook mijn form achteruit gaat). Gisteren had ik volgens het overzicht een K/D ratio van 4/3. Terwijl ik iets van 500 punten had en ik een medaille gekregen had voor een 6 kill streak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:29

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

jdm8 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:55:
Ik heb sommige potjes dat veel van mijn kills niet geregistreerd worden. (waardoor ook mijn form achteruit gaat). Gisteren had ik volgens het overzicht een K/D ratio van 4/3. Terwijl ik iets van 500 punten had en ik een medaille gekregen had voor een 6 kill streak 8)7
Bij mij telden de kills niet altijd als ik een match had geleaved. Maar dat is het in jou geval dus niet. Is er al iets bekend over een patch oid? Op de site van Battlefield kon ik zo niets vinden. Vind het sowieso belachelijk dat je gewoon niet eens alle wildcards kunt halen.

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Bij Over and Out heb ik de neiging om altijd bij de eerste basis van de verdedigers te blijven,ook als daarvan de gold crates al weg zijn. Kan je toch blij zijn als mensen rond kijken als je ze beschiet en niet raakt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Jeej eindelijk krijgen we nieuwe maps :o :D :D

http://badcompany.ea.com/news/entryid/25386/ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-04 18:32
Leuk, ziet er bijna al zeker uit dat we een map met golfkaretjes gaan krijgen, hoewel ik dit de minst spectaculaire map vond... Dat wordt terug een snipe map waarbij je als infanterist geen 10m gaat kunnen lopen.

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:44
Het worden 2 gevoteded maps, ik heb liefst maps met veel voertuigen, vindt ik toch het leukste, liefst veel tanks, maar zoals in beschrijving van die golf map staat, is dit een medium tot heavy map, dus zal wel maar 1 tank zijn.

Daarnaast is de 2de op de lijst een echte infrantrie map, denk net zoals oasis gaat worden, is net de map waar ik me het meeste aan stoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

Acta Non Verba en Ghost Town spreken mij het meest aan heb ik zo een idee van.
Eigenlijk, ze lijken me allemaal wel wat, hoop dat we ze stiekem gewoon allemaal krijgen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:18

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ja inderdaad gewoon allemaal uit brengen.. Dat ze maar met nieuwe features komen zoals wapens / voertuigen / mortieren / howitzers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
nou na 2 maanden kan ik eingelijk online komen. Op een website heb ik informatie gevonden over een 5tan poorten die ik open moest zetten voor een goed werkend PSN. Alle games werken perect, behalve BF BC, die wou niet online. Na het open zetten van de poorten kwam ik eindelijk online. Keb trouwens ook upnp uit gezet op me router, al weet ik niet of dat echt noodzakelijk is. Ik las het ergens op een forum. de 1e potjes waren wel geinig. Attackers tegen defenders. heel simpel. Niet veel strategie kon er in zitten. Lekker raggen. Sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-04 10:57

MetalPool

Boe!

Ik heb een erg vaag probleem met dit spel op de PS3.....Namelijk dat het geluid verkeerd om uit mijn boxen komt. Oftewel als een tank mij links passeerd hoor ik dat rechts uit mijn box komen 8)7. Ik heb niets gedaan aan de instellingen want het geluid werkt met andere games gewoon goed en met films etc heb ik dit probleem ook niet....ik heb de options bekeken maar hier staat verder ook niets in....iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? En kom nou a.u.b. niet met tips als stekkertjes omdraaien want zoals ik al zei met andere games/films werkt het gewoon prima.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Ik heb nu sinds een paar dagen echt last van enorme lag in de middag. In de ochtend/avond kan ik wel normaal spelen, maar rond een uur of 1 is het gewoon onspeelbaar. Loop door muren heen, loop 2 meter en ga er weer 1 terug...etc. Wel jammer, want het blijft een tof spel om via Live te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-05 05:24

Appie

F1RST Racing

Speelde het spel sinds een 5-tal dagen gisteravond (CET time) ook, en ondervond ook veel lag. PS3 versie, zometeen nog maar eens proberen. Kan ook deels aan mijn provider liggen aangezien mijn pingtijden gister ook niet je van het waren.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-05 05:24

Appie

F1RST Racing

Acta Non Verba en Par for the Course zijn het geworden.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Nieuwe informatie over de patch op de officiële site van Bad Company.

http://badcompany.ea.com/news/entryid/25656/

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Anoniem: 165002

Ik heb sind deze week erg vaak last van krakend geluid in mn speakers (aangesloten via stereo); vooral op drukke chaotische momenten (drukke battles etc..)

Daarnaast is het spel 2x vast gelopen gister. Mn ps3 geeft een totale freeze.
Powerbutton op de ps3 ongedrukt houden is het enige wat helpt (ps3 sluit dan af)

Meer mensen met deze "bugs" ?

• t mac
  • Laatst online: 21:32
Die gametweaks zijn wel beter. En trophy's :)

Anoniem: 165002

t mac schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:43:
Die gametweaks zijn wel beter. En trophy's :)
oh! doh, hopenlijk zijn die fixes de oplossing voor mn bugs!
vanavond maar ff checken!

Iemand al ervaring met update? minder laggy?

• FireBladeX
krijg in een keer zin om weer Battlefield te spelen :9

Removed one hit kills for knife against Friendlies _/-\o_ :D
Bullets and knives go through bushes _/-\o_ :D
After sprinting, you will be able to fire your weapon quicker _/-\o_ :D

PS3 Trophy support - Yes you read correctly, PS3 Trophy support will be coming to Bad Company _/-\o_ altijd fijn :P :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Inmiddels hebben ze de free unlocks code vrij gegeven

Recon Kit - QBU88 - your3mynextt4rget
Special Ops Kit - UZI - cov3r1ngthecorn3r
Support Kit - M60 - try4ndrunf0rcov3r

http://badcompany.ea.com/news/entryid/25743/

Eindelijk heb ik mijn laatste niet ge unlockte wapen geunlockt xD. De QBU88 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Waarom leest mijn PS3 geen CD's meer? :(
Geen BF BC voor mij voorlopig :'(

Geen idee. Maar houd het nuttig.

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 16-09-2008 16:17 ]

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Paar dagen geleden BF:BC gehaald voor mijn 360 en amuseer me erg met de single player tot nu toe. Online ook al paar potjes geprobeerd(al is het na 8 maanden halo wel ff wennen om niet meer als een spring-konijn-op-speed rond te rennen xD).

Online liep alles trouwens vloeiend hier, totaal geen lag. Maar heb ook maar 3 potjes gespeeld. Vind dat goldrushen aardig maar conquest lijkt me toch leuker, en is meer battlefield!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 09:49
heey,

ik heb een logitech z5500 setje,,
maar mijn geluid bij battlfield kraakt soms.. wat kan ik hieraan doen ?
PS3 en optical aangesloten

[ Voor 10% gewijzigd door spenky op 22-09-2008 09:35 ]

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 21:32
spenky schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:35:
heey,

ik heb een logitech z5500 setje,,
maar mijn geluid bij battlfield kraakt soms.. wat kan ik hieraan doen ?
PS3 en optical aangesloten
Dat ligt aan het spel. Wachten op een patch is het enige wat helpt.

Dit weekend was het weer lag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 09:49
t mac schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:57:
[...]

Dat ligt aan het spel. Wachten op een patch is het enige wat helpt.

Dit weekend was het weer lag :(
okee, hopen dattie snel komt ! :D

je kan toch ook met je buddies naar de zelfde server online gaan of niet?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ligt aan het spel inderdaad. Ik heb zelf ook een PS3 + Z-5500, maar ben er zo aan gewend geraakt, dat ik het niet meer merk. Ik denk niet dat er in de volgende patch een fix hiervoor komt, aangezien ze er nog niets over gezegd hebben op de Bad Company website of forum.

Heb het spel eigenlijk al weken niet meer aangeraakt... Mede door andere spellen zoals MGS4, maar de laatste keer dat ik speelde was er ontzettend veel lag waardoor ik er geen zin meer in had. Gelukkig komt de patch (oktober?) eraan die dit probleem zal oplossen.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Lag heb ik niet zo vaak meer last van, ook kraken heb ik nooit gehad. Wel heb ik soms als het heel druk is datde frametare eventjes HEEL laag is. 5 FPS oid. Wat moeilik richten is :p Gelukkig komt dit niet zo vaak voor. Wat de laatste dagen wel voorkomt is dat er lichte lag is. Je merkt hetbijna niet maar soms loopt het toch niet helemaal lekker. Bijvoorbeeld zie ik iemand met een mes staan, op een aardige afstand, dus ik schieten en staat hij ineens naast me. Dit is me al meerdere keren gebeurt.

Ik heb het btw al twee keer voor elkaar gekregen per ongeluk met een heli op een mijn te vliegen als ik over iemand heen wil vliegen. :+

Anoniem: 239951

Ik heb BFBC Gold edition maar weer afgestoft, het schijnt dat de lag nu stukken minder is..
Ben nu op het level met 4 zilveren sterren met multiplay, ik speel voornamelijk conquest omdat het daar toch vaak wat tactischer is dan bij het malloten Gold rush.

Ooit ben ik eens op een engels forum een soort van guide tegen gekomen voor snipen met BF:BC, daarin stonden alle wapens beschreven en een aantal goed spots. Nu weet ik niet meer op welk forum het was. Ik meen me te herinneren dat het een zwart/groene layout had maar ik kan me vergissen. Als iemand weet, please help me out. thanks

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 10:11

Thermometer

Whoop Whoop!

spenky schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:01:
[...]

okee, hopen dattie snel komt ! :D

je kan toch ook met je buddies naar de zelfde server online gaan of niet?
Ja, je kan een custom game joinen(dan kan je instellen welke map je het liefste wilt, en of je Conquest of Gold Rush wilt) in dat scherm kan je met X een buddy inviten naar je squad.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 13:44
Ik ben nu al een tijdje geleden afgestapt van het battlefield gebeuren wegens de enorme lag. Een tijdje terug heb ik echter gehoord dat er binnenkort een update uitkomt die niet alleen de lag aanpakt maar ook trophy's toevoegd. Iemand een idee of je voor een aantal trophy's opnieuw de singleplayer moet spelen en wanneer de update er aan komt (nog dit jaar?)

• Tankbuster
Ekfad schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:53:
Ik ben nu al een tijdje geleden afgestapt van het battlefield gebeuren wegens de enorme lag. Een tijdje terug heb ik echter gehoord dat er binnenkort een update uitkomt die niet alleen de lag aanpakt maar ook trophy's toevoegd. Iemand een idee of je voor een aantal trophy's opnieuw de singleplayer moet spelen en wanneer de update er aan komt (nog dit jaar?)
Ik denk meer dat die Tropy's voor de multiplayer zijn want BF is gewoon meer een MP spel als een SP spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:49
Tijdens multiplayer zie ik rechtsboven steeds namen en luidsprekersymbooltjes verschijnen. Soms hoor ik ook wat mensen op de achtergrond, meestal irritant blèrende kinderen. Heb de audio opties grondig doorgenomen maar dit kan schijnbaar niet uitgeschakeld worden. Tenzij jullie een alternatief weten?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 09:44

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Snowwie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 02:09:
Tijdens multiplayer zie ik rechtsboven steeds namen en luidsprekersymbooltjes verschijnen. Soms hoor ik ook wat mensen op de achtergrond, meestal irritant blèrende kinderen. Heb de audio opties grondig doorgenomen maar dit kan schijnbaar niet uitgeschakeld worden. Tenzij jullie een alternatief weten?
dit heb ook en niet alleen bij dezen game zou fijn zijn als je dit gewoon uit kan zetten op Xbo360 zelf of per game

vaak heeft iemand zijn mic aan staan en zegt niks maar je hoort wel lucht aan zijn neus of :O langs mic gaan heel de tijd dat is zo :(

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik hoorde vanavond een paar keer een hoop blèrende kinderen op de achtergrond. Ook niet echt jovel spelen dan.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116120

Ik speel het regelmatig, maar nooit last van Lag gehad :|
Kan je trouwens nog ergens zien hoeveel mensen er online zijn in BFBC?
bij Halo3 kon dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Binnenkort update met:
Increased Ticket count for all Conquest maps to make for longer rounds
· Find custom match on Conquest was fixed
· Knife melee no longer instantly kills friendly’s and will take two swipes
· Bullets and knives now go through undergrowth and trees leafs
· Shotgun damage in distance reduced, but is still just as powerful in closer range
· Savior Trophy requirements tweaked, awarded when you kill an enemy that attack a teammate and damaged them by 20% or more
· Drawing weapon time after sprinting is reduced to SP times to improve pace of action
· AA guns have less deviation and more damage to improve balance vs Gunships

Helicopters
- Lowered hand weapons damage against Gunships, but .50 Cal weapons on Vehicles retain their damage against the Gunships.
-Increased missile speeds for the pilot
- Gunner MG’s time to overheat increased with splash damage reduced
-Gunships wont explode when touching one trees and now have a damage multiplier based on the speed of the Gunship. This means if you are flying very slow you can knock over trees and take Zero damage, but if you're at top speed 4-5 trees will destroy your Gunship.

Bron: Battlefield: Bad Company update komt aanstaande vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Quote: Tijdens multiplayer zie ik rechtsboven steeds namen en luidsprekersymbooltjes verschijnen. Soms hoor ik ook wat mensen op de achtergrond, meestal irritant blèrende kinderen. Heb de audio opties grondig doorgenomen maar dit kan schijnbaar niet uitgeschakeld worden. Tenzij jullie een alternatief weten?"

Hallo, blijkbaar niet grondig genoeg, want er is de optie MUTE. Dus vindt je iemand irritant dan MUTE je hem gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ik heb de update gisteren binnengehaald. Nog niet veel tijd gehad om te spelen, maar de nieuwe maps zijn best wel leuk op eerste gezicht. Alleen jammer dat er geen nieuwe goldrush maps zijn, dat vind ik toch een stuk leuker dan die andere mode, en ik denk dat ik het na een weekje toch wel weer gezien heb als er geen nieuw goldrush-spul is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:13

Fjeze

AllesPerfect!

Heb de Update ook binnengehaald gisteren, tot nu toe werkt het heerlijk!!!
Leuke nieuwe maps, eindelijk weinig/geen headset problemen meer!
en Trophy's is ook altijd leuk

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Ik dacht dat ze custom match met conquest bij deze update ook gefixt hadden. Ik krijg echter maar heel enkel de juiste map. Meestal kom ik terecht in end of the line (waar ik niets aan vind). Als ik dan direct exit game doe en opnieuw probeer kom ik in dezelfde map terecht. En nog een keer, en nog een keer, dan geef ik het meestal maar op. Volgens mij is dat ook zeer slecht voor de SPM op een of andere manier. Want in potjes (in leuke maps) heb ik meestal een spm tussen de 30 en 40. In mijn stats staat echter een gemiddeld spm van 11 :( De skill levels slaan overigens ook nog nergens op. SOms ga ik ineens 10 levels terug, terwijl ik juist beter speel.

Over de nieuwe maps: leuk :) Alleen zijn par for the course en crossing the border eigelijk ent wat te groot voor mijn smaak. Je bent tijden aan het rondrijden op zoek naar vijanden, niet goed voor de spm ;) Mijn favoriet is acta non verba, maar het is me nog steeds niet na 20 custom match pogingen hem weer te spelen :( Kleine tip overigens voor die map, als je van snipen houd. Die hoge kantelen aan weerszijden van de brug zijn ideale plaatsen om te snipen, echter weet iedereen dat, en dus lig je als sniper daar continu onder vuur. Aal beide kanten van de brug staan steigers. als je daar op loopt kom je vlak naast die kantelen uit, niemand die daar kijkt en net zo goed overzicht. Van een afstand val je ook totaal niet op omdat je door de mist als sniper helemaal in de muur "blend".

[ Voor 46% gewijzigd door jdm8 op 01-11-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Na de patch dacht ik even , ga weer eens online echter kom ik steeds tegen het probleem dat ik blijf Disconnecten om de 15minuten. Behoorlijk irritant. Heeft iemand anders hier last van? Mijn vriend heeft er geen enkele probleem mee terwijl wij samen op de zelfde server waren. Dus dan moet de probleem bij mij liggen :/

Of zijn jullie allemaal al inmiddels gestopt met battelfield:BC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Speel het regelmatig op de xbox 360. Nog nooit lag of disconnects gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
"End of the Line" vind ik juist een hele prettige map, lekker ruim en veel voertuigen :)

En de heli uiteraard :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb de nieuwe maps nog niet echt gespeeld.
Maar ik kwam er vandaag achter dat ik opeens op skill level 4 stond :9 ....nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Postius schreef op woensdag 05 november 2008 @ 04:34:
Ik heb de nieuwe maps nog niet echt gespeeld.
Maar ik kwam er vandaag achter dat ik opeens op skill level 4 stond :9 ....nice!
Verbaas je echter niet als je morgen ineens 18 oid. bent ;) Mijn ervaring is dat het alle kanten op kan vliegen, zonder duidelijke reden. Ook vaak krijg ik de melding congratulations, your skill level has increased. Terwijl mijn skill level juist flink gedaald (slechter) geworden is. :(

(ik ben ook level 4, voor zolang het duurt, op plaats 1300 nogwat in de ranglijst :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

this wel erg stil hiero :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik heb nogal lastvan vastlopers en dat ik sneller beweeg dan mijn heli; een keer 3rd person en daarna 1st person helpt daarin tegen wel :) . Maar het is ook wel stil op de website van BF:BC. Hebben ze alle mensen op Mirror`s edge gezet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-05 13:46

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb vandaag na maanden nog eens BFBC opgestart, maar wat een vette game zeg! :p

Snipen in de conquest maps is zooooo overheerlijk (H) Als iemand eens samen wil spelen (echt squad based dus :) ) RMBoosten is me gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-05 10:54
Op de 360 RMB?

Zijn die nieuwe mappen wat trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Die nieuwe mappen zijn wel leuk,maar heeft iemand nog wat gehoord van Dice dat ze een nieuwe patch uitbrengen ofzo? Het lijkt wel of BF Bad Company vergeten zijn. Zou me niks verbazen als opeens die server offline zijn omdat ze het vergeten zijn :/ . Ik vind het ook jammer dat Gold Rush geen nieuwe maps krijgt. Ik vond die centrale actie wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-05 13:46

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ja ik speel op de 360, de nieuwe maps zijn erg cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat mij opvalt is dat er weinig conquest gespeeld wordt , ik speel bijna dagelijks en elke keer kom ik de zelfde personen tegen in de conquest mappen..speel geen gold rush meer dus weet niet hoe het daar zit.

Ze mogen best een Bad Company 2 maken :) , of hier nieuwe mappen toevoegen want ik ben best toe aan iets nieuws elke dag hetzelfde mappen geeft ook niet de motivatie om er vol tegenaan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Fascinerend dat als ik in de middag/avond speel ik nog steeds last heb van lag (ps3). Hebben ze dat nog steeds niet gefixt?

Overigens nog een tip voor mensen die hun geluid optisch hebben aangesloten en last hebben van 'verdwijnend geluid' -> ga naar de geluidsopties in je ps3, vink alleen 5.1 dolby digital aan en verwijder het vinkje bij alle andere geluidsopties (muv de standaard geluidsopties). Voila, probleem opgelost. :)

• Snowwie
Ik speel de laatste tijd vaak Conquest. Acta non Verba is toch een van m'n favoriete mappen. Paar dagen geleden, echt zo'n eureka moment. 3 vijandelijke spelers kwamen in 1 lijn op onze vlag afgerend, ik spring zo achter ze, en die gasten hebben niets in de gaten, mesje er bij. Tsjak, Tsjak en Tsjak... Toch even weer 3 dogtags te pakken. Ik speel onder de naam "snowwie888". :)

Ik zit nu te wachten totdat ik de hoogste rang heb bereikt. Sta nu op 22, moet naar 25. Dan kan ik eindelijk die MG3 machinegeweer krijgen. Zit nu heel vaak te dubben tussen de AUG en de M60. De 1e vuurt veel sneller, maar met de 2e kun je veel langer schieten.

Het slopen van de omgeving blijft geniaal, echter de explosies zijn wel standaard. De gaten in de muren zijn standaard.

Anders dan bij Red Faction Guerrilla:
[waarvan ik zo op het oog nog geen groot topic heb kunnen vinden]..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zz-W2yWsHKs]
Hier worden echte berekeningen gebruikt voor het laten instorten van gebouwen e.d.
Dus elke keer is het anders.

[ Voor 26% gewijzigd door Snowwie op 25-12-2008 01:31 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 09:44

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

ik ben nu veteran rank 3 maar als ik in game het gaat update zo dat hij van rank 1 naar rank 3 gaat doet hij niks update naar rank 3 lukt niet dan zegt dat niks nieuws is om update

als ik hier in log link dan krijg ik dezen erro

We’re sorry, but your personal profile page could not be accessed.
This could be due to two reasons:

You have not linked your Xbox Gamertag or PSN Name to your EA Account. Please Click this link and complete the account linking process.

You have a linked account but have not yet participated in an online Ranked Multiplayer match for Battlefield: Bad Company. Online Ranked Multiplayer Game time is required to access your personal profile page.

dan klik ik op die link in die error dan lukt nog niet om mijn Xbox game tag te linken wand ik kan niet vinden waar ik mijn game tag in moet vullen krijg elken keer zelfde te zien net als of iets fout gaat

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en jaa connection probleem..de servers liggen weer plat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Geen last van eigenlijk, heb me zojuist 1,5 uur ofzo vermaakt..

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:27:
Geen last van eigenlijk, heb me zojuist 1,5 uur ofzo vermaakt..
Vreemd , ik kon pas rond 19:30 weer connecten en dan wel met enorm veel lag.
Dat duurde ongeveer een half uurtje en daarna kon ik zonder problemen verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:58
Ik kan met de demo (360) ook niet online komen, krijg de volgende melding
Failed to connect to EA Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik heb vannacht zo tussen 3:00 en 4:30 zonder problemen kunnen spelen. [Ps3 via Online Internetverbinding].

Was mooi man, we zaten in Acta non Verba, en we speelden met 3 tegen 3. Constant stuivertje wisselen door vlaggen over te nemen. Uiteindelijk op het eind hadden we bijna alle vlaggen, maar onze health lag wat lager en omdat zij steeds spawnden bij de laatste vlag gaf het ons net de doodsteek. Goeie pot overigens. Iets van 800 punten gescoord. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:37:
Ik heb vannacht zo tussen 3:00 en 4:30 zonder problemen kunnen spelen. [Ps3 via Online Internetverbinding].

Was mooi man, we zaten in Acta non Verba, en we speelden met 3 tegen 3. Constant stuivertje wisselen door vlaggen over te nemen. Uiteindelijk op het eind hadden we bijna alle vlaggen, maar onze health lag wat lager en omdat zij steeds spawnden bij de laatste vlag gaf het ons net de doodsteek. Goeie pot overigens. Iets van 800 punten gescoord. :)
Haha ik vind dat erg saai , heb ook weleens gespeeld en dan wel van 12 uur in de nacht tot smorgens 8 uur haha helemaal van de wereld af :D maargoed..speelde ik na snachts 3 uur zo constant met 3 man tegen 3 man soms werd het 3-4 , en het gebeurde weleens dat er helemaal niemand was kon ik niet ens spelen :D
Opzich is het teamwork dan wel stukken beter maar ik vind het maar saai met een paar mannekes in een groot map.

Wel leuk af en toe , kun je een beetje gaan kloten en lachen maar meer zit er voor mij dan niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Heeft iemand zin om een nieuw deel te openen? Dit topic is nogal vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Anoniem: 163694 schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:28:
Opzich is het teamwork dan wel stukken beter maar ik vind het maar saai met een paar mannekes in een groot map.
Acta non Verba is gelukkig een kleine map. Je wilt inderdaad ook niet met 6 man totaal in Par for the Course zitten... :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
TheZeroorez schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:30:
[modbreak]Heeft iemand zin om een nieuw deel te openen? Dit topic is nogal vol...[/]
Zit geen haast bij ;) , is niet zo dat dit een stormloop-topic is :P.

Over de demo nog even, ALLE Demo servers zijn OFFLINE, dus je komt in de demo niet meer online .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Tankbuster schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 01:20:
[...]

Zit geen haast bij ;) , is niet zo dat dit een stormloop-topic is :P.

Over de demo nog even, ALLE Demo servers zijn OFFLINE, dus je komt in de demo niet meer online .
_/-\o_

Thanks, dan ff op youtube bekijken hoe het online is en dan de full halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Als je de Battlefield-serie online leuk vond, zal je deze ook leuk vinden ;) .
Is de Infantery-only en snelle actie van Call of Duty meer jou ding zal je het misschien matig tot goed vinden.
Speel je liever met poppen, dan vind je het zeker niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Tankbuster schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:44:
Als je de Battlefield-serie online leuk vond, zal je deze ook leuk vinden ;) .
Is de Infantery-only en snelle actie van Call of Duty meer jou ding zal je het misschien matig tot goed vinden.
Speel je liever met poppen, dan vind je het zeker niet leuk :P
Heb hem gehaald :)
Battlefield altijd al gespeeld (pc) maar ziet er allemaal goed uit :*)
cod is niet echt mijn ding. Heb cod4 ook gehad maar het is echt alleen rond lopen knallen.
Al moet ik zeggen dat Bad Company ook wel een klein beetje heeft in vergelijking met bf2(pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een rondje gehad 3 tegen 4 , en wij waren met zijn drieen..uiteindelijk verloren.
wat wel opviel was dat ik 1280 punten had en de 2e 485 punten , wat een monsterlijke verschil :D
Als de overige 2 van mij team nu ook eens stukjes beter waren( die overigens niet eens rang 25 hadden) hadden we de 4 eikels wel verslagen maargoed :)

Wens overigens iedereen een gelukkig nieuwjaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 163694 op 31-12-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik zit er aan te denken deze game toch maar is aan te schaffen voor me 360. Ik heb de demo vrijwel platgespeeld maar de online modus waren daar nogal laggy. Hoe ervaren jullie die nu? Is voor mij erg belangrijk aangezien ik vrijwel alleen online zal spelen, vond dat echt geweldig, alleen jammer van de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kn4kw0r5t schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:04:
Ik zit er aan te denken deze game toch maar is aan te schaffen voor me 360. Ik heb de demo vrijwel platgespeeld maar de online modus waren daar nogal laggy. Hoe ervaren jullie die nu? Is voor mij erg belangrijk aangezien ik vrijwel alleen online zal spelen, vond dat echt geweldig, alleen jammer van de lag.
Helemaal geen last van d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Weet iemand van jullie wat er gebeurt met je punten als je BF vastloopt?

Ik heb namelijk het idee dat ie alle gehaalde punten niet bijtelt als je em weer opnieuw opstart.

Ik ben overigens nog maar 300 punten verwijderd van de hoogste rang... :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik wil deze game alsnog halen voor de MP, maar ik vraag me af of het leuk is als je alleen samen met vrienden (in zelfde team) wilt gamen. Nu spelen we vooral Terrorist Hunt in Vegas 2.

Is het bijvoorbeeld mogelijk om met z'n 4'en tegen 4 bots te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Nee, Singleplayer is voor 1 persoon. [Anders heet het ook geen "singleplayer" duh].. :P

In Multiplayer kun je wel met 4 man in 1 squad zitten, die weer onderdeel uitmaakt van een grotere groep [Aanvallers of Verdedigers / Amerikanen of Russen]. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:38:
Weet iemand van jullie wat er gebeurt met je punten als je BF vastloopt?

Ik heb namelijk het idee dat ie alle gehaalde punten niet bijtelt als je em weer opnieuw opstart.

Ik ben overigens nog maar 300 punten verwijderd van de hoogste rang... :)
Ik denk dat alles verloren gaat , althans de punten in diezelfde ronde waar het beeld blijft haken.
De rondes voorheen worden wel opgeslagen denk ik , want na elk ronde wordt alles opgeslagen zover ik het weet.

Is wel jammer ja , laatste week heb ik dat 3x moeten meemaken waar je echt pissig op kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Kn4kw0r5t schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:04:
Heb hier ook geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Die lag is heel willekeurig, en het beste is gewoon om een andere server op te zoeken. Of het ook daadwerkelijk aan die servers ligt is, geen idee, het kan ook zijn dat er een paar verrotte appels in het net zitten met maar heel weinig upload.

* Snowwie heeft eindelijk de hoogste rang bereikt. Skill Level staat op 16, mwah vind ik niet eens zo verkeerd, aangezien ik het spel nog geen 2 maand speel ofzo en ik voorheen nog nooit met zo'n sixaxis controller heb gespeeld.

De MG3 is echt een fijn wapen.. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Snowwie op 05-01-2009 21:47 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de avond rond 9 uur erg last van lag , en om half 1 snachts ook..heeft blijkbaar iets met de servers te maken want ik ben steeds gaan switchen naar andere mappen , helaas waren die ook zo.
Vandaag dus niet kunnen spelen door enorme lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik heb soms ook dat ik 3 keer dezelfde map moet laden voor ik erin kom :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel de laaste maand ongeveer alleen maar met sniper , en gisteren heb ik iemand helemaal gek kunnen maken >:)

Kwam ik elke keer dezelfde persoon tegen , tijdens het vlaggen overnemen en het verdedigen.
Die gast was een hele goede , hij wist wanneer en welke vlaggen hij kon overnemen(tijdens een rustig moment waar iedereen zich ergens anders bevind) , maar ik als ervaren speler :) weet ongeveer wat de goede/ervaren spelers denken en dus kwamen we elkaar steeds tegen.

Maar het grote voordeel van sniper kit zijn de 'sensoren balletjes'(weet niet precies hoe ze heten) , waardoor ik op het map kan zien waar de tegenstanders zitten verscholen.
Dus ik elke keer net wanneer die gast een vlag omlaag trok zijn hoofd eraf gesneden :D
Zo had ik hem 4x achterelkaar in een ronde , we waren al paar rondjes bezig en hij nam steeds de shotgun..na een tijdje werd hij erg bang en nam hij ook de sniper kit :) , ging hij weer aan een vlag trekken en zat hij op mij aan het wachten , dus ik ren dat huisje in gooi een balletje en zie hem op de eerste verdieping ergens in een hoekje zitten , ik snel naar boven rennen met de mes zag ik hem daar met de mes in de hand zitten :D en hij als een gek rennen naar mij met de mes in de hand maar ik reagerde sneller en had hem weer te pakken :D

Ik lag in een deuk , die gast kon mij gewoon niet pakken terwijl hij wel een goed speler was , hij eindigde van de 10 ronde die we speelden 3x als eerste en 7x als tweeede terwijl ik met de sniper kit van de 10 ronde 7x eerste stond en 3 x tweede.

Ik heb nu ongeveer zo'n 800 unieke dogg tags :) , krijg je gewoon een kick van als je soms achterelkaar met 4 bewegingen 4 personen omlegt.
Vaak genoeg meegmaakt dat ik een gebouw inliep waar ze mij stonden te aankijken met 4 man en alle 4 de kop eraf heb gesneden _/-\o_

Iedereen kan zeggen wat ie wilt , maar in mijn ogen is de sniper kit het dodelijkst als je ermee kan omgaan.
Speel gewoon beter , maak meer kills en verzamel meer punten..Sniper rulezz 4 ever :D _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 163694 op 09-01-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:16:

Maar het grote voordeel van sniper kit zijn de 'sensoren balletjes'(weet niet precies hoe ze heten) , waardoor ik op het map kan zien waar de tegenstanders zitten verscholen.
Motion senor away!! = balletje is motion sensor :+
Vaak genoeg meegmaakt dat ik een gebouw inliep waar ze mij stonden te aankijken met 4 man en alle 4 de kop eraf heb gesneden _/-\o_
Ja dat heb je wel eens, soms zit je ook op een lekkere spot te snipen en dan komt er iemand achterlangs sluipen om je daarna te killen.
Iedereen kan zeggen wat ie wilt , maar in mijn ogen is de sniper kit het dodelijkst als je ermee kan omgaan.
Speel gewoon beter , maak meer kills en verzamel meer punten..Sniper rulezz 4 ever :D _/-\o_
Ja de Recon kun je op twee manieren spelen:
1. Je speelt op jezelf en gaat jagen naar prooi. Of puur om een vlag te verdedigen.
2. Je helpt je ploeg, door alvast te defensie van de tegenpartij te forceren. Aan de andere kant opeens de vlag even overnemen en daarna verdwijnen -> gevolg; een hele zwik rent in paniek naar die checkpoint. Als ze daar dan eenmaal zijn, motion sensor gooien en afknallen van een afstand. En herhaal.
Zo sluip ik ook vaak naar een gebouw vlakbij een vlag, en drop daar een motion sensor. Het assaultteam kan nu ook zien waar iedereen op die plek zit en het afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier maar verder dan?

Deel 2 \[Xbox360/PS3] Battlefield: Bad Company deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Prima.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste