this wel erg stil hiero

Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Snowwie op 25-12-2008 01:31 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
Vreemd , ik kon pas rond 19:30 weer connecten en dan wel met enorm veel lag.Snowwie schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:27:
Geen last van eigenlijk, heb me zojuist 1,5 uur ofzo vermaakt..
Verwijderd
Haha ik vind dat erg saai , heb ook weleens gespeeld en dan wel van 12 uur in de nacht tot smorgens 8 uur haha helemaal van de wereld afSnowwie schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:37:
Ik heb vannacht zo tussen 3:00 en 4:30 zonder problemen kunnen spelen. [Ps3 via Online Internetverbinding].
Was mooi man, we zaten in Acta non Verba, en we speelden met 3 tegen 3. Constant stuivertje wisselen door vlaggen over te nemen. Uiteindelijk op het eind hadden we bijna alle vlaggen, maar onze health lag wat lager en omdat zij steeds spawnden bij de laatste vlag gaf het ons net de doodsteek. Goeie pot overigens. Iets van 800 punten gescoord.
Acta non Verba is gelukkig een kleine map. Je wilt inderdaad ook niet met 6 man totaal in Par for the Course zitten...Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:28:
Opzich is het teamwork dan wel stukken beter maar ik vind het maar saai met een paar mannekes in een groot map.
Zit geen haast bijTheZeroorez schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:30:
[modbreak]Heeft iemand zin om een nieuw deel te openen? Dit topic is nogal vol...[/]
Tankbuster schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 01:20:
[...]
Zit geen haast bij, is niet zo dat dit een stormloop-topic is
.
Over de demo nog even, ALLE Demo servers zijn OFFLINE, dus je komt in de demo niet meer online .
Heb hem gehaaldTankbuster schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:44:
Als je de Battlefield-serie online leuk vond, zal je deze ook leuk vinden.
Is de Infantery-only en snelle actie van Call of Duty meer jou ding zal je het misschien matig tot goed vinden.
Speel je liever met poppen, dan vind je het zeker niet leuk
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2008 19:05 ]
Verwijderd
Helemaal geen last vanKn4kw0r5t schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:04:
Ik zit er aan te denken deze game toch maar is aan te schaffen voor me 360. Ik heb de demo vrijwel platgespeeld maar de online modus waren daar nogal laggy. Hoe ervaren jullie die nu? Is voor mij erg belangrijk aangezien ik vrijwel alleen online zal spelen, vond dat echt geweldig, alleen jammer van de lag.
Verwijderd
Ik denk dat alles verloren gaat , althans de punten in diezelfde ronde waar het beeld blijft haken.Snowwie schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:38:
Weet iemand van jullie wat er gebeurt met je punten als je BF vastloopt?
Ik heb namelijk het idee dat ie alle gehaalde punten niet bijtelt als je em weer opnieuw opstart.
Ik ben overigens nog maar 300 punten verwijderd van de hoogste rang...
Heb hier ook geen last vanKn4kw0r5t schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:04:
Ik zit er aan te denken deze game toch maar is aan te schaffen voor me 360. Ik heb de demo vrijwel platgespeeld maar de online modus waren daar nogal laggy. Hoe ervaren jullie die nu? Is voor mij erg belangrijk aangezien ik vrijwel alleen online zal spelen, vond dat echt geweldig, alleen jammer van de lag.
[ Voor 37% gewijzigd door Snowwie op 05-01-2009 21:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 16:20 ]
Verwijderd
Motion senor away!! = balletje is motion sensorVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:16:
Maar het grote voordeel van sniper kit zijn de 'sensoren balletjes'(weet niet precies hoe ze heten) , waardoor ik op het map kan zien waar de tegenstanders zitten verscholen.
Ja dat heb je wel eens, soms zit je ook op een lekkere spot te snipen en dan komt er iemand achterlangs sluipen om je daarna te killen.Vaak genoeg meegmaakt dat ik een gebouw inliep waar ze mij stonden te aankijken met 4 man en alle 4 de kop eraf heb gesneden
Ja de Recon kun je op twee manieren spelen:Iedereen kan zeggen wat ie wilt , maar in mijn ogen is de sniper kit het dodelijkst als je ermee kan omgaan.
Speel gewoon beter , maak meer kills en verzamel meer punten..Sniper rulezz 4 ever![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq