[Xbox360/PS3] Battlefield: Bad Company

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 44.803 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

this wel erg stil hiero :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Ik heb nogal lastvan vastlopers en dat ik sneller beweeg dan mijn heli; een keer 3rd person en daarna 1st person helpt daarin tegen wel :) . Maar het is ook wel stil op de website van BF:BC. Hebben ze alle mensen op Mirror`s edge gezet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb vandaag na maanden nog eens BFBC opgestart, maar wat een vette game zeg! :p

Snipen in de conquest maps is zooooo overheerlijk (H) Als iemand eens samen wil spelen (echt squad based dus :) ) RMBoosten is me gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Op de 360 RMB?

Zijn die nieuwe mappen wat trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Die nieuwe mappen zijn wel leuk,maar heeft iemand nog wat gehoord van Dice dat ze een nieuwe patch uitbrengen ofzo? Het lijkt wel of BF Bad Company vergeten zijn. Zou me niks verbazen als opeens die server offline zijn omdat ze het vergeten zijn :/ . Ik vind het ook jammer dat Gold Rush geen nieuwe maps krijgt. Ik vond die centrale actie wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ja ik speel op de 360, de nieuwe maps zijn erg cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat er weinig conquest gespeeld wordt , ik speel bijna dagelijks en elke keer kom ik de zelfde personen tegen in de conquest mappen..speel geen gold rush meer dus weet niet hoe het daar zit.

Ze mogen best een Bad Company 2 maken :) , of hier nieuwe mappen toevoegen want ik ben best toe aan iets nieuws elke dag hetzelfde mappen geeft ook niet de motivatie om er vol tegenaan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Fascinerend dat als ik in de middag/avond speel ik nog steeds last heb van lag (ps3). Hebben ze dat nog steeds niet gefixt?

Overigens nog een tip voor mensen die hun geluid optisch hebben aangesloten en last hebben van 'verdwijnend geluid' -> ga naar de geluidsopties in je ps3, vink alleen 5.1 dolby digital aan en verwijder het vinkje bij alle andere geluidsopties (muv de standaard geluidsopties). Voila, probleem opgelost. :)

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Ik speel de laatste tijd vaak Conquest. Acta non Verba is toch een van m'n favoriete mappen. Paar dagen geleden, echt zo'n eureka moment. 3 vijandelijke spelers kwamen in 1 lijn op onze vlag afgerend, ik spring zo achter ze, en die gasten hebben niets in de gaten, mesje er bij. Tsjak, Tsjak en Tsjak... Toch even weer 3 dogtags te pakken. Ik speel onder de naam "snowwie888". :)

Ik zit nu te wachten totdat ik de hoogste rang heb bereikt. Sta nu op 22, moet naar 25. Dan kan ik eindelijk die MG3 machinegeweer krijgen. Zit nu heel vaak te dubben tussen de AUG en de M60. De 1e vuurt veel sneller, maar met de 2e kun je veel langer schieten.

Het slopen van de omgeving blijft geniaal, echter de explosies zijn wel standaard. De gaten in de muren zijn standaard.

Anders dan bij Red Faction Guerrilla:
[waarvan ik zo op het oog nog geen groot topic heb kunnen vinden]..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zz-W2yWsHKs]
Hier worden echte berekeningen gebruikt voor het laten instorten van gebouwen e.d.
Dus elke keer is het anders.

[ Voor 26% gewijzigd door Snowwie op 25-12-2008 01:31 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

ik ben nu veteran rank 3 maar als ik in game het gaat update zo dat hij van rank 1 naar rank 3 gaat doet hij niks update naar rank 3 lukt niet dan zegt dat niks nieuws is om update

als ik hier in log link dan krijg ik dezen erro

We’re sorry, but your personal profile page could not be accessed.
This could be due to two reasons:

You have not linked your Xbox Gamertag or PSN Name to your EA Account. Please Click this link and complete the account linking process.

You have a linked account but have not yet participated in an online Ranked Multiplayer match for Battlefield: Bad Company. Online Ranked Multiplayer Game time is required to access your personal profile page.

dan klik ik op die link in die error dan lukt nog niet om mijn Xbox game tag te linken wand ik kan niet vinden waar ik mijn game tag in moet vullen krijg elken keer zelfde te zien net als of iets fout gaat

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jaa connection probleem..de servers liggen weer plat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Geen last van eigenlijk, heb me zojuist 1,5 uur ofzo vermaakt..

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op zondag 28 december 2008 @ 20:27:
Geen last van eigenlijk, heb me zojuist 1,5 uur ofzo vermaakt..
Vreemd , ik kon pas rond 19:30 weer connecten en dan wel met enorm veel lag.
Dat duurde ongeveer een half uurtje en daarna kon ik zonder problemen verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:26
Ik kan met de demo (360) ook niet online komen, krijg de volgende melding
Failed to connect to EA Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik heb vannacht zo tussen 3:00 en 4:30 zonder problemen kunnen spelen. [Ps3 via Online Internetverbinding].

Was mooi man, we zaten in Acta non Verba, en we speelden met 3 tegen 3. Constant stuivertje wisselen door vlaggen over te nemen. Uiteindelijk op het eind hadden we bijna alle vlaggen, maar onze health lag wat lager en omdat zij steeds spawnden bij de laatste vlag gaf het ons net de doodsteek. Goeie pot overigens. Iets van 800 punten gescoord. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:37:
Ik heb vannacht zo tussen 3:00 en 4:30 zonder problemen kunnen spelen. [Ps3 via Online Internetverbinding].

Was mooi man, we zaten in Acta non Verba, en we speelden met 3 tegen 3. Constant stuivertje wisselen door vlaggen over te nemen. Uiteindelijk op het eind hadden we bijna alle vlaggen, maar onze health lag wat lager en omdat zij steeds spawnden bij de laatste vlag gaf het ons net de doodsteek. Goeie pot overigens. Iets van 800 punten gescoord. :)
Haha ik vind dat erg saai , heb ook weleens gespeeld en dan wel van 12 uur in de nacht tot smorgens 8 uur haha helemaal van de wereld af :D maargoed..speelde ik na snachts 3 uur zo constant met 3 man tegen 3 man soms werd het 3-4 , en het gebeurde weleens dat er helemaal niemand was kon ik niet ens spelen :D
Opzich is het teamwork dan wel stukken beter maar ik vind het maar saai met een paar mannekes in een groot map.

Wel leuk af en toe , kun je een beetje gaan kloten en lachen maar meer zit er voor mij dan niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Heeft iemand zin om een nieuw deel te openen? Dit topic is nogal vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:28:
Opzich is het teamwork dan wel stukken beter maar ik vind het maar saai met een paar mannekes in een groot map.
Acta non Verba is gelukkig een kleine map. Je wilt inderdaad ook niet met 6 man totaal in Par for the Course zitten... :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
TheZeroorez schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:30:
[modbreak]Heeft iemand zin om een nieuw deel te openen? Dit topic is nogal vol...[/]
Zit geen haast bij ;) , is niet zo dat dit een stormloop-topic is :P.

Over de demo nog even, ALLE Demo servers zijn OFFLINE, dus je komt in de demo niet meer online .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Tankbuster schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 01:20:
[...]

Zit geen haast bij ;) , is niet zo dat dit een stormloop-topic is :P.

Over de demo nog even, ALLE Demo servers zijn OFFLINE, dus je komt in de demo niet meer online .
_/-\o_

Thanks, dan ff op youtube bekijken hoe het online is en dan de full halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Als je de Battlefield-serie online leuk vond, zal je deze ook leuk vinden ;) .
Is de Infantery-only en snelle actie van Call of Duty meer jou ding zal je het misschien matig tot goed vinden.
Speel je liever met poppen, dan vind je het zeker niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Tankbuster schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:44:
Als je de Battlefield-serie online leuk vond, zal je deze ook leuk vinden ;) .
Is de Infantery-only en snelle actie van Call of Duty meer jou ding zal je het misschien matig tot goed vinden.
Speel je liever met poppen, dan vind je het zeker niet leuk :P
Heb hem gehaald :)
Battlefield altijd al gespeeld (pc) maar ziet er allemaal goed uit :*)
cod is niet echt mijn ding. Heb cod4 ook gehad maar het is echt alleen rond lopen knallen.
Al moet ik zeggen dat Bad Company ook wel een klein beetje heeft in vergelijking met bf2(pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een rondje gehad 3 tegen 4 , en wij waren met zijn drieen..uiteindelijk verloren.
wat wel opviel was dat ik 1280 punten had en de 2e 485 punten , wat een monsterlijke verschil :D
Als de overige 2 van mij team nu ook eens stukjes beter waren( die overigens niet eens rang 25 hadden) hadden we de 4 eikels wel verslagen maargoed :)

Wens overigens iedereen een gelukkig nieuwjaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik zit er aan te denken deze game toch maar is aan te schaffen voor me 360. Ik heb de demo vrijwel platgespeeld maar de online modus waren daar nogal laggy. Hoe ervaren jullie die nu? Is voor mij erg belangrijk aangezien ik vrijwel alleen online zal spelen, vond dat echt geweldig, alleen jammer van de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kn4kw0r5t schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:04:
Ik zit er aan te denken deze game toch maar is aan te schaffen voor me 360. Ik heb de demo vrijwel platgespeeld maar de online modus waren daar nogal laggy. Hoe ervaren jullie die nu? Is voor mij erg belangrijk aangezien ik vrijwel alleen online zal spelen, vond dat echt geweldig, alleen jammer van de lag.
Helemaal geen last van d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Weet iemand van jullie wat er gebeurt met je punten als je BF vastloopt?

Ik heb namelijk het idee dat ie alle gehaalde punten niet bijtelt als je em weer opnieuw opstart.

Ik ben overigens nog maar 300 punten verwijderd van de hoogste rang... :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik wil deze game alsnog halen voor de MP, maar ik vraag me af of het leuk is als je alleen samen met vrienden (in zelfde team) wilt gamen. Nu spelen we vooral Terrorist Hunt in Vegas 2.

Is het bijvoorbeeld mogelijk om met z'n 4'en tegen 4 bots te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Nee, Singleplayer is voor 1 persoon. [Anders heet het ook geen "singleplayer" duh].. :P

In Multiplayer kun je wel met 4 man in 1 squad zitten, die weer onderdeel uitmaakt van een grotere groep [Aanvallers of Verdedigers / Amerikanen of Russen]. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:38:
Weet iemand van jullie wat er gebeurt met je punten als je BF vastloopt?

Ik heb namelijk het idee dat ie alle gehaalde punten niet bijtelt als je em weer opnieuw opstart.

Ik ben overigens nog maar 300 punten verwijderd van de hoogste rang... :)
Ik denk dat alles verloren gaat , althans de punten in diezelfde ronde waar het beeld blijft haken.
De rondes voorheen worden wel opgeslagen denk ik , want na elk ronde wordt alles opgeslagen zover ik het weet.

Is wel jammer ja , laatste week heb ik dat 3x moeten meemaken waar je echt pissig op kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Kn4kw0r5t schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:04:
Heb hier ook geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Die lag is heel willekeurig, en het beste is gewoon om een andere server op te zoeken. Of het ook daadwerkelijk aan die servers ligt is, geen idee, het kan ook zijn dat er een paar verrotte appels in het net zitten met maar heel weinig upload.

* Snowwie heeft eindelijk de hoogste rang bereikt. Skill Level staat op 16, mwah vind ik niet eens zo verkeerd, aangezien ik het spel nog geen 2 maand speel ofzo en ik voorheen nog nooit met zo'n sixaxis controller heb gespeeld.

De MG3 is echt een fijn wapen.. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Snowwie op 05-01-2009 21:47 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de avond rond 9 uur erg last van lag , en om half 1 snachts ook..heeft blijkbaar iets met de servers te maken want ik ben steeds gaan switchen naar andere mappen , helaas waren die ook zo.
Vandaag dus niet kunnen spelen door enorme lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik heb soms ook dat ik 3 keer dezelfde map moet laden voor ik erin kom :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de laaste maand ongeveer alleen maar met sniper , en gisteren heb ik iemand helemaal gek kunnen maken >:)

Kwam ik elke keer dezelfde persoon tegen , tijdens het vlaggen overnemen en het verdedigen.
Die gast was een hele goede , hij wist wanneer en welke vlaggen hij kon overnemen(tijdens een rustig moment waar iedereen zich ergens anders bevind) , maar ik als ervaren speler :) weet ongeveer wat de goede/ervaren spelers denken en dus kwamen we elkaar steeds tegen.

Maar het grote voordeel van sniper kit zijn de 'sensoren balletjes'(weet niet precies hoe ze heten) , waardoor ik op het map kan zien waar de tegenstanders zitten verscholen.
Dus ik elke keer net wanneer die gast een vlag omlaag trok zijn hoofd eraf gesneden :D
Zo had ik hem 4x achterelkaar in een ronde , we waren al paar rondjes bezig en hij nam steeds de shotgun..na een tijdje werd hij erg bang en nam hij ook de sniper kit :) , ging hij weer aan een vlag trekken en zat hij op mij aan het wachten , dus ik ren dat huisje in gooi een balletje en zie hem op de eerste verdieping ergens in een hoekje zitten , ik snel naar boven rennen met de mes zag ik hem daar met de mes in de hand zitten :D en hij als een gek rennen naar mij met de mes in de hand maar ik reagerde sneller en had hem weer te pakken :D

Ik lag in een deuk , die gast kon mij gewoon niet pakken terwijl hij wel een goed speler was , hij eindigde van de 10 ronde die we speelden 3x als eerste en 7x als tweeede terwijl ik met de sniper kit van de 10 ronde 7x eerste stond en 3 x tweede.

Ik heb nu ongeveer zo'n 800 unieke dogg tags :) , krijg je gewoon een kick van als je soms achterelkaar met 4 bewegingen 4 personen omlegt.
Vaak genoeg meegmaakt dat ik een gebouw inliep waar ze mij stonden te aankijken met 4 man en alle 4 de kop eraf heb gesneden _/-\o_

Iedereen kan zeggen wat ie wilt , maar in mijn ogen is de sniper kit het dodelijkst als je ermee kan omgaan.
Speel gewoon beter , maak meer kills en verzamel meer punten..Sniper rulezz 4 ever :D _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:16:

Maar het grote voordeel van sniper kit zijn de 'sensoren balletjes'(weet niet precies hoe ze heten) , waardoor ik op het map kan zien waar de tegenstanders zitten verscholen.
Motion senor away!! = balletje is motion sensor :+
Vaak genoeg meegmaakt dat ik een gebouw inliep waar ze mij stonden te aankijken met 4 man en alle 4 de kop eraf heb gesneden _/-\o_
Ja dat heb je wel eens, soms zit je ook op een lekkere spot te snipen en dan komt er iemand achterlangs sluipen om je daarna te killen.
Iedereen kan zeggen wat ie wilt , maar in mijn ogen is de sniper kit het dodelijkst als je ermee kan omgaan.
Speel gewoon beter , maak meer kills en verzamel meer punten..Sniper rulezz 4 ever :D _/-\o_
Ja de Recon kun je op twee manieren spelen:
1. Je speelt op jezelf en gaat jagen naar prooi. Of puur om een vlag te verdedigen.
2. Je helpt je ploeg, door alvast te defensie van de tegenpartij te forceren. Aan de andere kant opeens de vlag even overnemen en daarna verdwijnen -> gevolg; een hele zwik rent in paniek naar die checkpoint. Als ze daar dan eenmaal zijn, motion sensor gooien en afknallen van een afstand. En herhaal.
Zo sluip ik ook vaak naar een gebouw vlakbij een vlag, en drop daar een motion sensor. Het assaultteam kan nu ook zien waar iedereen op die plek zit en het afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier maar verder dan?

Deel 2 \[Xbox360/PS3] Battlefield: Bad Company deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Prima.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste